Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
haha gaat meer om ping imo ;p en die is nog steeds hetzelfde ondankds dat me internet x 10 is gegaan deze weekBean77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:30:
[...]
Ik heb hybrid nations gedaan, maar je moet goed de prijzen in de gaten houden en soms geduld hebben als ze te hoog zijn.
[...]
Hier ook 500mb, daarom geen button delay in fifa
Maar om alles uit te sluiten heb ik ook een game monitor dus nergens meer om de schuld aan te geven. Behalve dat ik dit jaar er geld in ga stoppen en dus het ea script mij koppelt aan alleen maar pro's die 10x zoveel geld erin stoppen om mij te doen verleiden er nog meer in te stoppen

gvd kan ik bijna spelen moet ik werken.. kut leven ;d
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
is niet meer dit jaar helaas....Fraaank schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:00:
Heb FIFApoints geladen in FIFA 19 zodat ik ze kan meenemen naar 20. Normaal hoor je ook een popup te krijgen de eerste keer dat inlogt...mooi niet gekregen. Wilde juist wat packs gaan openen...
Echt wel:
https://help.ea.com/en-tr/help/fifa/fifa-points-transfer/
Overigens: Wat is die interface gaar man. Kan geeneens vinden waar ik een tweede team kan maken? Speler zoeken en toevoegen aan je squad kost veel te veel tijd. Man man man.
Cons:::BB4E
Nee, de trial staat er los van.shameblaster schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:23:
Maakt het nog uit als je de ultimate editie hebt besteld (digitaal) dat je nu de "gewone" versie download via ea acces?
Ben benieuwd of de "extras" volgende week gewoon gekoppeld zijn aan mijn game/account.
[ Voor 25% gewijzigd door shameblaster op 19-09-2019 19:10 ]
Cons:::BB4E
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Waarschijnlijk hetzelfde issue als met de demo, eerst trainer uitzetten omdat de controls/keybinds hetzelfde zijnpeeweeherman schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:13:
Hoe pas ik de teamgeeststijl aan tijdens de wedstrijd, is dat het trainernivo?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Pm mag ook natuurlijk
Punten probleem zelf opgelost! Had wel punten bijgeschreven via Origin, maar nooit meer FIFA19 gestart. Net even 19 nog gestart, zag m'n punten. Daarna 20 opgestart en je krijgt netjes de vraag om je punten over te hevelen.Fraaank schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:13:
[...]
Echt wel:
https://help.ea.com/en-tr/help/fifa/fifa-points-transfer/
Overigens: Wat is die interface gaar man. Kan geeneens vinden waar ik een tweede team kan maken? Speler zoeken en toevoegen aan je squad kost veel te veel tijd. Man man man.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Tuurlijk, dat soort dingen zit er altijd jaren in.Nieuwevolger schreef op donderdag 19 september 2019 @ 20:37:
Heb ook weer die bug waarbij de opstelling in ultimate team automatisch veranderd naar 4-4-2, waardoor hummels heel de wedstrijd rechts midden heeft gespeeld...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zitten geen fut items meer in de catalogue.Nieuwevolger schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:00:
Zo te zien is iedereen zijn fifa level ook gereset? Ik ben weer level 1 en kan dus geen leenspelers en coins bonussen kopen.
Het gaat om 10 uur speeltijd.Kanters85 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:12:
Nou.. 10 uren waarvan eerst 2 uren downloaden 🤐
Wel talen laadschermen en opstart tijden mee
Ik heb Origin acces premier, dus bij mij zit er geen limiet op.
Momenteel speel ik alleen Volta.
Zeer leuke toevoeging
Angelo NL / Global Cargo VTC
Heeft iemand al uitgevonden hoe je bij een vrije trap de startpositie van een speler veranderd? Want er staat dan mooi bij de controls dat het met rechterpookje kan maar dan schiet hij, is EA nou echt vergeten om dat weg te halen in deze versie of doe ik iets verkeerd?
De Companion App geeft weer inlogbonussen
[ Voor 29% gewijzigd door Fraaank op 19-09-2019 22:15 ]
Meestal moet je wel 2 weken ofzo wachten totdat er wat promo packs komen.Fraaank schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:58:
Neem aan dat er morgenavond wel promo packs komen toch?
De Companion App geeft weer inlogbonussen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dat kan zeker, je kan ook zien wanneer de hele download compleet is in het download menu van de playstation.Traeces schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:01:
Kan je ook de installatie buiten FIFA doen ? Want op deze manier gaan de uren wel snel .....
Hoop dat het beste een 83 rated is.Traeces schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:24:
Straks maar even 100 euro aan points kopen. Hopen dat er iets behoorlijks komt uitlopen...
Thanks, morgen even een hoop common golds uit packs halen!Bean77 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:21:
[...]
Meestal moet je wel 2 weken ofzo wachten totdat er wat promo packs komen.
Met mijn packluck zal dat wel. Anders redelijk starters capitaal om een behoorlijk team te bouwen
Hoe kan ik nu gold maken...?
SBCs Kan ik weinig mee want niet de juiste kaarten...
Ik snap er werkelijk niks van elke keer hoe jullie gold maken...
[ Voor 17% gewijzigd door Sleehond op 19-09-2019 22:52 ]
YouTube how to make gold FIFASleehond schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:51:
Oké ik heb wel 4.000 coins en een boel bagger kaarten die niks waard zijn.
Hoe kan ik nu gold maken...?
SBCs Kan ik weinig mee want niet de juiste kaarten...
Ik snap er werkelijk niks van elke keer hoe jullie gold maken...
Heb vorig jaar veel video's gekeken je leert het niet in 15 minuutjes heb ook veel verlies geleden toen. Maar in the end winst. Heb van mijn 2k in een dag 15k kunnen maken vandaag. Ook niet bijster veel en soms geluk hebben helpt ook uiteraard
Kijk is video's van focuss Nederlandstalig en runthefutmarket of nepentezz.
[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 19-09-2019 23:04 ]
Heb je die fifa points gekocht? Of heb je die ergens anders voor gekregen?Traeces schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:39:
Valt niet tegen 1 totw , mahrez en Rodri uit de helft van de FIFA points. Ook verschillende nuttige pl spelers dus word waarschijnlijk een pl starter team.
Nee zelf gekocht , zal ook gelijk de laatste keer zijn doe dat alleen aan het begin.DeBers schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:44:
[...]
Heb je die fifa points gekocht? Of heb je die ergens anders voor gekregen?
DeBers schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:44:
[...]
Heb je die fifa points gekocht? Of heb je die ergens anders voor gekregen?
Op pc? Ik wacht nog tot de 24e met fifapunten verzilveren wil de packs op me ps4 openen, toch een beetje spanning hahaTraeces schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:39:
Valt niet tegen 1 totw , mahrez en Rodri uit de helft van de FIFA points. Ook verschillende nuttige pl spelers dus word waarschijnlijk een pl starter team.
Dat wordt zondagmiddag Squad Battles als een malle spelen 😅
Als je potjes in FUT hebt gespeeld wel. Maar dat is al 10 jaar zo. Online Friendlies en Online Seasons spelen heel anders dan de FUT-modes.Goelan schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:00:
Ik heb gisteren 2 potjes gespeeld. Ligt het aan mij of speelt de game anders dan de demo? Wat mij betreft wel positief. Het voelt wat trager/logger aan.
Ik heb dus gisteren met EA access FIFA 20 gespeeld en mijn hele club is blijkbaar gereset, ik gok dat dit komt omdat ik (voor augustus) geen FUT 19 heb gespeeld..
Wel echt onzin want mijn club (Est. 2012) is nu dus weg... Én ik kan nog steeds niet in de webapp omdat 'trial members' (via EA access dus) er niet op mogen.
Heb een support ticket bij EA aangevraagd want baal er behoorlijk van
Origin Access Premiershabalala schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:10:
hoe kunnen jullie al spelen?
Nog niet gespeeld, ben al mijn tijd kwijt met handelen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Kane, IF Frenkie, Vidal.... manmanmanBean77 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:38:
IF Frenkie uit de packs. Zie dat hij niet op de markt staat wat niet zo gek is met max 120k bin. Ook vidal. Vidal lijkt mij wel prima speelbaar met een catalyst er op. Toch wel een sterk middenveld met die 2.
wijze woorden
Valt me overigens tegen hoe duur NLe spelers zijn. Worden allemaal ook duurder. Probeer van Aanholt goedkoop op de kop te tikken, maar die is van 2,5k naar 4,5-5k gestegen. Malen wordt ook rap duurder, hoop dat ik die nog voor 13k max kan oppikken dit weekend als ik tijd heb om te spelen/sparen.
Hoeveel heb je er inmiddels tegenaan gesmeten?Bean77 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:38:
IF Frenkie uit de packs. Zie dat hij niet op de markt staat wat niet zo gek is met max 120k bin. Ook vidal. Vidal lijkt mij wel prima speelbaar met een catalyst er op. Toch wel een sterk middenveld met die 2.
Begin ook maar met eredivisie met if malen, die speelt overigens wel soepel.
Iemand al ervaring met Griezmann?
Vanaf volgende week zullen er veel meer "niet dikke teams" online staan.DennisCle schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:59:
Hoe is FUT tot nu toe? Zijn er veelal hardcore spelers met dikke teams actief? Ben een beetje huiverig om met mijn matige team te starten als er alleen try-hards zijn.
Valt me overigens tegen hoe duur NLe spelers zijn. Worden allemaal ook duurder. Probeer van Aanholt goedkoop op de kop te tikken, maar die is van 2,5k naar 4,5-5k gestegen. Malen wordt ook rap duurder, hoop dat ik die nog voor 13k max kan oppikken dit weekend als ik tijd heb om te spelen/sparen.
wijze woorden
Dat snap ik, daarom twijfel ik of ik meteen aan Rivals wil beginnen aangezien die plaatsingswedstrijden nog best belangrijk zijn.Valandil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:32:
[...]
Vanaf volgende week zullen er veel meer "niet dikke teams" online staan.
Matige transfer update online ? Senesi zit nog niet bij Feyenoord.
Vente nog bij Feyenoord.
Vind grafisch wel leuk er uit zien, echter vind ik PES wel mooier grafisch.
Nederlands commentaar is leuk, iedergeval de 1e 10 potjes daarna niet meer denk ik
Wat is het beste team?
Speel nu met Frankrijk
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Als je laag geplaatst wordt, dan werk je jezelf toch weer omhoog?DennisCle schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:40:
[...]
Dat snap ik, daarom twijfel ik of ik meteen aan Rivals wil beginnen aangezien die plaatsingswedstrijden nog best belangrijk zijn.
Gaandeweg spaar je gelijk coins om je team te upgraden....
wijze woorden
KOEKOEKMars18 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:41:
Nederlands commentaar is leuk, iedergeval de 1e 10 potjes daarna niet meer denk ik

kijk naar de prijsontwikkeling in 2019, dat kan een goede richtlijn zijn. Uiteraard 0 garanties voor dit jaar.Fraaank schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:02:
Eriksen en IF Delaney uit m'n packs. IF nog maar even vasthouden denk ik?
Nee is niet mogelijk.G4mert schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:33:
Mijn vorige Fifa was Fifa 17. Wat mij opvalt is dat de verdedigers als je op x drukt nog steeds eem super groot gat laten, en zegmaar niet tegen ze aan rennnen zodat je op afpakken kunt drukken. Is er ergens een setting dat je kunt zeggen dat ze op ze af moeten lopen ipv 5 meter afstand houden? Voorheen kon dat wel
Om de bal af te pakken moet je echt actief rondje of vierkantje drukken.
geen enkele waarschijnlijkNieuwevolger schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:35:
Wat is een goeie speler om voor 10k te kopen, die straks met launch meer waard is?
Kijken of je een totw speler voor die prijs kunt vinden, die worden atlijd meer waard en 10k is doorgaans discard prijs dus kan je niet stuk op gaan.Nieuwevolger schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 11:35:
Wat is een goeie speler om voor 10k te kopen, die straks met launch meer waard is?
Ik heb net 4 packs gekregen waar 2 non rares in zaten per pack. Bedoelen jullie deze packs?
Heb nog geen fix kunnen vinden. Zit je dan met je ultimate edition...
Zonde van je geld, kijk op YouTube wat er uit de pakketjes komt. Daarnaast is het toch veel leuker in het begin met een simpel team te starten en dan door te bouwen. Ik vind de eerste paar maanden het leukst, dan kun je nog veel plezier hebben van ook zilvere spelers. Zodra ik de game heb ga ik gewoon starten met een Eredivisie team met jonge talenten zoals Perr Schuurs, Sergino Dest, etc.Traeces schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:24:
Straks maar even 100 euro aan points kopen. Hopen dat er iets behoorlijks komt uitlopen...
I like how you keep the mouse running...
https://www.futbin.com/20/squad/8143367
Anderson en mahrez was ik zeer blij mee
Eerste die vervangen word is giroud en daarna xhaka. De vervanger van giroud ben ik nog niet over uit, xhaka word vervangen door Sissoko voor wat meer power.
Eens!El Profesor schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:32:
[...]
Zonde van je geld, kijk op YouTube wat er uit de pakketjes komt. Daarnaast is het toch veel leuker in het begin met een simpel team te starten en dan door te bouwen. Ik vind de eerste paar maanden het leukst, dan kun je nog veel plezier hebben van ook zilvere spelers. Zodra ik de game heb ga ik gewoon starten met een Eredivisie team met jonge talenten zoals Perr Schuurs, Sergino Dest, etc.
Valt me op hoeveel items men krijgt uit de packs en relatief weinig spelers.
Gisteren iemand die gelijk voor 3k aan coins had aangeschaft.... zonde....
Kwam echt alleen maar prut uit! Heel veel items, veel non-rare en af en toe een 81 rated.
Ik ga kijken hoe lang het duurt om inderdaaad een team op te bouwen.
Heb wel de ultimate edition gekocht. Van die packs zal ik het moeten hebben. De rest moet ik maar verdienen met coins.
Ben niet van plan om EA weer verder te sponsoren dan 90 euro voor een game.
wijze woorden
Verwijderd
Dat heeft toch weinig met EA Acces te makenNieuwevolger schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:27:
Tip voor de ea acces gebruikers, met l1 + r1 skip je het juichen van een goal.
Wel met de 10 uur tijd die je hebt om te spelenSleehond schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:25:
[...]
Dat heeft toch weinig met EA Acces te maken
De 1e Nederlandse Wereld Kampioen FIFA, kennen jullie hem nog?El Profesor schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:32:
[...]
Zonde van je geld, kijk op YouTube wat er uit de pakketjes komt. Daarnaast is het toch veel leuker in het begin met een simpel team te starten en dan door te bouwen. Ik vind de eerste paar maanden het leukst, dan kun je nog veel plezier hebben van ook zilvere spelers. Zodra ik de game heb ga ik gewoon starten met een Eredivisie team met jonge talenten zoals Perr Schuurs, Sergino Dest, etc.
Die packte gisteren direct Zidane 94
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zitten alle icons dan al in pakjes?Mars18 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:26:
[...]
De 1e Nederlandse Wereld Kampioen FIFA, kennen jullie hem nog?
Als je een maand actief speelt dan krijg je al voldoende aan packs van EA uit je beloningen om een aardig team in elkaar te sleutelen. Als ik nu al direct een top team zou hebben zou ik er zo op uitgekeken zijn. Dus nu eerst weer even genieten van de zilveren sterren, en het leukst is dan high rated teams verslaan met je cheap team.Valandil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:04:
[...]
Eens!
Valt me op hoeveel items men krijgt uit de packs en relatief weinig spelers.
Gisteren iemand die gelijk voor 3k aan coins had aangeschaft.... zonde....
Kwam echt alleen maar prut uit! Heel veel items, veel non-rare en af en toe een 81 rated.
Ik ga kijken hoe lang het duurt om inderdaaad een team op te bouwen.
Heb wel de ultimate edition gekocht. Van die packs zal ik het moeten hebben. De rest moet ik maar verdienen met coins.
Ben niet van plan om EA weer verder te sponsoren dan 90 euro voor een game.
Ik ken hem niet, maar weet wel dat hij voor de rest van het jaar klaar is als hij die Zidane verkooptMars18 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:26:
[...]
Toevallig zeg... een bekend persoon in de FIFA e-sport packt gelijk een (extreem) hoog kaartje....Mars18 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:26:
[...]
wijze woorden
https://twitter.com/Andriessmit/status/1174750424173285377Valandil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:49:
[...]
Toevallig zeg... een bekend persoon in de FIFA e-sport packt gelijk een (extreem) hoog kaartje....
Vriendje van EA packt ineens een van de beste cards in de game op dit moment...
Iedereen gelijk hyped:

wijze woorden
Ben blij dat ik dit jaar geen FUT ga spelen, echter is er geen normaal FIFA topic, mag ik nog wel blijven?Valandil schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:07:
[...]
Vriendje van EA packt ineens een van de beste cards in de game op dit moment...
Iedereen gelijk hyped:
[Afbeelding]
Gaat dit sowieso gebeuren dan? Voor alle kaarten?Bean77 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 13:10:
Net nog een De jong IF gekocht naast degene die ik al had gepacked. Als de max bin eraf gaat vermoed ik wel dat die heel flink zal gaan stijgen.
Verwijderd
Nee, maar wel bij de spelers die extinct zijn (zoals De Jong).DennisCle schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:17:
[...]
Gaat dit sowieso gebeuren dan? Voor alle kaarten?
Ik vind traden te tijdrovend en weinig interessant. Probeer wel altijd zoveel mogelijk voordelige SBC's te doen op termijn. Met name de Hybrids kunnen behoorlijk wat coins opleveren.
Ik ga wel FUT spelen, maar ook offline career...Mars18 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:11:
[...]
Ben blij dat ik dit jaar geen FUT ga spelen, echter is er geen normaal FIFA topic, mag ik nog wel blijven?
Laatste FUT potje is alweer enkele maanden geleden.
Veel irritatie gehad tijdens de weekend league. Teveel wedstrijden, te korte tijd, te lastig voor een casual gamer zoals ik.
FIFA toen even genegeerd en vervolgens offline gaan spelen.
Wel aan mijn FUT team zitten sleutelen, maar nooit meer meer online mee gespeeld.
Dat is ook de hoofdreden om weer FIFA te kopen. Het is het meest gespeelde spel wat ik afgelopen jaar heb gespeeld, alleen ga ik minder tijd steken in FUT... dat levert alleen maar frustratie op en ik speel vooral voor mijn plezier.
wijze woorden

https://www.futhead.com/20/squads/43458/
Volgende doel: Manolas en ik denk Lukaku
[ Voor 3% gewijzigd door Marmo op 20-09-2019 15:04 ]
Prima starters team! Jij speelt ook op pc toch? Welke instellingen gebruik jij?Fraaank schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 14:55:
Door de verkoop van Eriksen dit al kunnen samenstellen:
https://www.futhead.com/20/squads/43458/
Volgende doel: Manolas en ik denk Lukaku
Je moet dan de voorste gebruiken, als die goed staat wordt je toegelaten de rest maakt niet uit.Marmo schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:04:
opeens krijg ik in de companion app het "verificatie" spel, dat je de plaatsjes goed moet zetten. hebben jullie deze ook al gehad, ik kan echt niet zien wat er nou precies op de plaatsjes staat...