Grafisch of ingame?theman36 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:04:
[...]
Prima starters team! Jij speelt ook op pc toch? Welke instellingen gebruik jij?
Net Reus nog gepacked, maar even een week gebruiken voordat ik hem verkoop. Heb nu ruim 12000 punten verbrand, in algemeen echt prut wat in de packs zit, hoop nu wel dat de sbc’s makkelijker worden, daar komen wel goede packs van. Hebben jullie al nagedacht over rivals beloningen??? Munten, tradable of untradable?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Gnabry gepacked die met een price range van 20k nu al extinct is, dat voor een 84 rated speler en alleen maar omdat hij 90 pace heeft. Maar ga hem denk ik even bewaren totdat het spel echt uit is want zie hem wel richting de 50k gaan.
Heeft niet zoveel zin, want de rest stijgt ook dus zijn vervanger is dan ook weer duurder.Pompi schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:51:
Gnabry gepacked die met een price range van 20k nu al extinct is, dat voor een 84 rated speler en alleen maar omdat hij 90 pace heeft. Maar ga hem denk ik even bewaren totdat het spel echt uit is want zie hem wel richting de 50k gaan.
Ik speel met een NL team en ik zie die spelers niet zoveel stijgen, een de Ligt of Wijnaldum zijn tot nu toe redelijk stabiel lijkt het. Plus ik moet toch wachten op de NIF de Jong want ik ga niet de premium betalen voor de IF die niet veel beter is, eventuele 2IF mogelijk weltukkerterror90 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 15:53:
[...]
Heeft niet zoveel zin, want de rest stijgt ook dus zijn vervanger is dan ook weer duurder.
Zojuist Suarez gekocht voor 99 k.
Ik verwacht dat hij nog wel gaat stijgen in prijs.
Iemand suggesties voor goede betaalbare Bbva spelers?
Ik verwacht dat hij nog wel gaat stijgen in prijs.
Iemand suggesties voor goede betaalbare Bbva spelers?
Speel nog met een quad core i5 en een GTX780. Speel nu op 4k, lock op 60fps, de andere twee settings op low of off.
Doe vooral de advanced sbc's! Zitten goede packs in en daar kan je best hele leuke spelers uit halen als je geluk hebt.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Nog wat gratis investeringstips als je coins over hebt (geen garanties).
Nu kopen, half/eind oktober verkopen
89 rated -> Busquets
88 rated -> Pique/Kroos
87 rated -> Hummes
86 rated -> parejo/Bonucci
85 rated -> Aspas
Garantie tot de voordeur, maar daar ga ik in investeren.
89 rated -> Busquets
88 rated -> Pique/Kroos
87 rated -> Hummes
85 rated -> Aspas
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Aantal pakjes geopend om mee te beginnen, heb nu onderstaand team:
https://www.futbin.com/20/squad/8154634
Ik wilde een Frans team maken, maar Lukaku verkoopt niet en had Immobile/Ligt uit de Gold Upgrade SBC en zijn dus untradeable.
Dadelijk maar eens daadwerkelijk spelen
Ik wilde een Frans team maken, maar Lukaku verkoopt niet en had Immobile/Ligt uit de Gold Upgrade SBC en zijn dus untradeable.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Haha ook echt al een squad van boven de 200k. Hoe krijg je het toch voor elkaarBossie schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:21:
Aantal pakjes geopend om mee te beginnen, heb nu onderstaand team:
Ja en dan zijn gespeelde verbaasde reactie 🙉
De onspeelbare SBC hoge ratings. Altijd goede investeringBean77 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:19:
89 rated -> Busquets
88 rated -> Pique/Kroos
87 rated -> Hummes
85 rated -> Aspas
Vorig jaar gedaan met Iniesta en Silva. Mega veel mee binnen geharkt.BlauweNL schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:49:
[...]
De onspeelbare SBC hoge ratings. Altijd goede investering
Kwestie van even geduld hebben en dan hopelijk weer 3x over de kop verkopen.
Paar informs en 83-85 spelers uit packs, daarnaast verkopen veel normale gold kaartjes met pace voor idioote bedragen.stomley schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:44:
[...]
Haha ook echt al een squad van boven de 200k. Hoe krijg je het toch voor elkaar
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
PSA: het vroege toegang pakket van die doelstellingen is een loan TOTW en een pick van 80-82.
Ik heb Malen gekregen, erg fijn want nu kan ik hem even testen voordat ik hem koop
Ik heb Malen gekregen, erg fijn want nu kan ik hem even testen voordat ik hem koop
Ik heb wel ea acces maar heb fifa niet ge-preorderd , kan ik die tien uur nu wel spelen? Zo ja,waar moet ik die downloaden? In de ps store kan ik het niet zo snel vinden.
Lol open in de webapp wat packs krijg ik gewoon Icon Ryan Giggs 89 rated... wtf
zag snel witte flares denk donder op meen je niet
volgens mij kan ik die het beste nog maar even bewaren denk dat die straks veel meer waard is dan 325k
volgens mij kan ik die het beste nog maar even bewaren denk dat die straks veel meer waard is dan 325k
Squadbattles is gelukkig niet veranderd, of ik kan simpelweg heel goed op de paal mikken
Zo ook maar weer eens begonnen met FUT.
€50 pakketjes echt helemaal niets, enkel voer voor de SBC’s.
MM gedaan en pack net Aguiro, nice!
Deze nog maar even houden ofniet?
Iemand nog tips qua traden? in 19 heb ik er weinig mee gedaan.
€50 pakketjes echt helemaal niets, enkel voer voor de SBC’s.
MM gedaan en pack net Aguiro, nice!
Deze nog maar even houden ofniet?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Kopen als de prijs laag is, verkopen als de prijs hoog is... en dat is makkelijker gezegd als gedaan!Ricloo86 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 21:00:
Zo vandaag VOLTA verhaallijn uitgespeeld.
was wel erg kort vergeleken met The journey.
Ben nu bezig met VOLTA-Tour om de rest vrij te spelen.
Ik heb pas 1x een full match gespeeld
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat is jammer om te horen lijkt dus bizar kort... pff jammer!Pykow schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:18:
Zo vandaag VOLTA verhaallijn uitgespeeld.
Zou if nani nog meer waard worden ?hij gaat nu voor 10500
Vandaag de sbc opdracht voltooid, weinig boeiends totdat Van Dijk tevoorschijn kwam. Ook zonder uitschieters zeker de moeite waard. Sbc zorgt voor een mooie winst.
Twijfel om van dijk te verkopen en te investeren in drie a vier goede la liga spelers...
Twijfel om van dijk te verkopen en te investeren in drie a vier goede la liga spelers...
lol, 1e pack krijg ik De Bruyne, 't jaar begint goed
Wat bied je max voor aspas en parejo/Bonucci?Bean77 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:19:
89 rated -> Busquets
88 rated -> Pique/Kroos
87 rated -> Hummes
85 rated -> Aspas
Heb 100k maar weet t ff niet haha
Verhaallijn is ongeveer 6 á 8 uur langSleehond schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:21:
[...]
Dat is jammer om te horen lijkt dus bizar kort... pff jammer!
Aspas ingekocht voor 5.3/5.4fifanoob schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 23:47:
[...]
Wat bied je max voor aspas en parejo/Bonucci?
Heb 100k maar weet t ff niet haha
Parejo en Bonucci max 8.3k
Hmm, serie a uitbouwen of toch Bundesliga?
Gisteren ook nog Reus gepackt, deze editie meer geluk dan de vorige twee bij elkaar.
Nu nog handel vinden en kan het een mooi team worden.
Klinkt als een goed excuus om Bundesliga te gaan spelen, Witsel/Delenay CDM, Bayern Wingers, en Reus als CAM.Ricloo86 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 08:34:
[...]
Gisteren ook nog Reus gepackt, deze editie meer geluk dan de vorige twee bij elkaar.
Daarna gewoon relaxed kijken of er iets uit POTM/TOTW langs komt
Simpele Tip en risicoloos zilveren spelers, handel er nu 2 dagen in en bijna 150k profit.Ricloo86 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 08:34:
[...]
Zit veel tijd en werk in maar garandeer profit. Pak nu zo her en der totw kaarten op voor lange termijn. Goud spelers zijn de grote klappers maar zit een risico bij, ben daar zelf altijd te voorzichtig
ik zie de fifacareer subreddit, en dit wordt zeker een dikke nee. de oude bugs (ai speelt met reservespelers, overvolle kalender, loan players die niet spelen), zijn erger geworden. En nu heb je de nieuwe buggy features daar bij: player morale met gesprekken die op niks slaan bijvoorbeeld
Dat wordt dus PES voor mij zodra die een beetje in sale is.
FUT kan enorm leuk zijn (ik had een killer serie A team in fifa 12 bijeengespeeld door hard werk), maar nu is het een groot pay2win fest.
FUT kan enorm leuk zijn (ik had een killer serie A team in fifa 12 bijeengespeeld door hard werk), maar nu is het een groot pay2win fest.
Zojuist Blanc gepackt (85) en na er mee gespeeld te hebben hem op de markt gezet.
matige stats maar er wordt momenteel 725 k op geboden.
Als hij verkocht is/ wordt ong 1 mil.
Weet nog niet wat ermee te doen, iemand goede suggesties?
Wat zou je zelf willen doen?Kanters85 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:36:
Zojuist Blanc gepackt (85) en na er mee gespeeld te hebben hem op de markt gezet.
Ik zat te denken om mbappe te kopen.
En daar omheen een team te maken.
Heb nu een goed bbva team, maar kan er niet aan wennen
Zou eerder iets anders kopen voor een miljoen vind hem geen miljoen waard hij is goed maar niet zo goedKanters85 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:48:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door 1987Michael1987 op 21-09-2019 12:50 ]
Mbappe is denk ik wel een goede investering en zal vermoedelijk de komende periode nog wel stijgen.Kanters85 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:48:
[...]
Lastige is wie je er bij zet. Dembele zou er heel goed bij passen, maar zijn prijs is nu echt veel te hoog. Mendes is wel een OP middenvelder uit ligue 1 bijvoorbeeld.
Idd, lijkt me ook een goede investering.
We gaan het zien, mijn 10 speeluren zitten erop.
Ik speel 433 vind het dan lastig wie ik op
De zijkanten moet zetten.
We gaan het zien, mijn 10 speeluren zitten erop.
Ik speel 433 vind het dan lastig wie ik op
De zijkanten moet zetten.
Bean77 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 12:50:
[...]
Mbappe is denk ik wel een goede investering en zal vermoedelijk de komende periode nog wel stijgen.
Lastige is wie je er bij zet. Dembele zou er heel goed bij passen, maar zijn prijs is nu echt veel te hoog. Mendes is wel een OP middenvelder uit ligue 1 bijvoorbeeld.
Reserve spelers worden gebruikt in het voorseizoen. In de competitie niet. Dat is normaal lijkt mij.AntiChrist7 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:16:
ik zie de fifacareer subreddit, en dit wordt zeker een dikke nee. de oude bugs (ai speelt met reservespelers, overvolle kalender, loan players die niet spelen), zijn erger geworden. En nu heb je de nieuwe buggy features daar bij: player morale met gesprekken die op niks slaan bijvoorbeeld
Het is inderdaad niet verbeterd en hetzelfde als fifa 19.
Ik speel zelf alleen nog maar volta tot dat ik alle toernooien heb gewonnen. Daarna ga ik career mode spelen.
Heb er al 11 uur inzitten.
Zijn er nog leuke dingen te doen in/met Volta? Of wordt ik er als non-skiller heel depressief van?Pykow schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:12:
[...]
Reserve spelers worden gebruikt in het voorseizoen. In de competitie niet. Dat is normaal lijkt mij.
Ik speel zelf alleen nog maar volta tot dat ik alle toernooien heb gewonnen. Daarna ga ik career mode spelen.
Heb er al 11 uur inzitten.
11 uur? Heb jij een glitch voor elkaar gekregen dan? Dacht dat ze allemaal gefixed waren of zijn er weer nieuwe?
Als het niet in de competitie is, waarom geeft EA dan zelf toe dat de bug er nog inzit?Pykow schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:12:
[...]
Reserve spelers worden gebruikt in het voorseizoen. In de competitie niet. Dat is normaal lijkt mij.
https://www.reddit.com/r/.../?st=k0thewfn&sh=a54e0840
Of hier iemand die op de openingsspeeldag tegen Man city moet:
https://i.redd.it/nenafiu2qmn31.jpg
Het ergste is dat ze oorspronkelijk hadden gezegd dat het gefixt was, maar het is nog maar eens pijnlijk duidelijk dat EA niet in playtesting gelooft
Zal ik nu al spelers gaan kopen of is het slimmer te wachten met al dat geld totdat FIFA uit is en mogelijk de prijzen zakken(of gaan ze stijgen)
Nou mbappe gekocht en binnen 3 uur met 220 k winst doorverkocht 😳

Packluck is real!
Tot nu toe bijzonder goede pulls gehad, Koulibaly, Chiellini, Courtois, Pique, Aldeweireld en vanochtend Aube
Veel kunnen traden, Malcuit, Florenzi, en vanochtend echt een bijzondere klapper gemaakt met de Mendy's waar bin werd opgehoogd.
Zelfde met Gabriel Jesus.
De high rated spelers vasthouden, en voor WL verkopen.
Daarna kijken naar de goedkope icons voor de icon sbc….
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
ik had hem ook helaas alleen op de telefoon /web app verder had ik nog kante hummels en nog het een en ander tussen de 30 en de 50ksimons schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:35:
[Afbeelding]
Packluck is real!
Tot nu toe bijzonder goede pulls gehad, Koulibaly, Chiellini, Courtois, Pique, Aldeweireld en vanochtend Aube
Veel kunnen traden, Malcuit, Florenzi, en vanochtend echt een bijzondere klapper gemaakt met de Mendy's waar bin werd opgehoogd.
Oké.... Aurier IF
Wat te doen?
Nu verkopen, straks verkopen ?
Wat is wijsheid??
Wat te doen?
Nu verkopen, straks verkopen ?
Wat is wijsheid??
wijze woorden
En dan kom ik aan met 2 x een 84 als hoogstesimons schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:35:
[Afbeelding]
Packluck is real!

Ik ben ook een non-skiller.Fraaank schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:33:
[...]
Zijn er nog leuke dingen te doen in/met Volta? Of wordt ik er als non-skiller heel depressief van?
Kan alleen overstapjes. Maar zelfs dan is het leuk. Vooral de 5vs5 met goalkeepers. Das gewoon zaalvoetbal.
Nee origin access premier heeft geen time limiter. Dus kan je meer dan 10 uur spelen.Pompi schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:35:
[...]
11 uur? Heb jij een glitch voor elkaar gekregen dan? Dacht dat ze allemaal gefixed waren of zijn er weer nieuwe?
Ik heb pas 1 match gespeeld in het seizoen tegen een kleine engelse team waarbij ik geen spelers ken.AntiChrist7 schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 13:45:
[...]
Als het niet in de competitie is, waarom geeft EA dan zelf toe dat de bug er nog inzit?
https://www.reddit.com/r/.../?st=k0thewfn&sh=a54e0840
Of hier iemand die op de openingsspeeldag tegen Man city moet:
https://i.redd.it/nenafiu2qmn31.jpg
Het ergste is dat ze oorspronkelijk hadden gezegd dat het gefixt was, maar het is nog maar eens pijnlijk duidelijk dat EA niet in playtesting gelooft
Heb je een link met een duidelijk installatie handleiding?
Ik volg je mee.peeweeherman schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:34:
[...]
Wat? qua traden? vorig jaar bijna de 10ml aangetikt. Wil dit jaar dat wel gaan halen.Pompi schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:26:
[...]
En dan kom ik aan met 2 x een 84 als hoogste, maar gefeliciteerd en kunnen we dan nu ook super resultaten van jou gaan verwachten?
Spelen? ik kan er niets zoveel van, WL wel eens 23 overwinningen gehaald meestal rond de 17-20 of richting 14 als ik het slecht tref.
Alleen ik schijt behoorlijk hard op WL omdat het je een weekend kost....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Google gewoon ff op fut webapp tampermonkey, tenminste ik neem aan dat @Bean77 die bedoeld.
Nope, je moet er zelf even in verdiepen, maar binnen chrome werkt het bij mij prima.peeweeherman schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:34:
[...]
Kan ik jouw EA membership ook even lenen?simons schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 15:35:
[Afbeelding]
Packluck is real!
Klopt, die bedoel ik inderdaad.Bossie schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:48:
[...]
Google gewoon ff op fut webapp tampermonkey, tenminste ik neem aan dat @Bean77 die bedoeld.
Onderstaand mijn team momenteel. Ik ben nog wel heel erg aan het switchen etc binnen de spelers die ik in mijn club heb. VVD is overigens een leen versie. Ik wil geen spelers kopen die nu laag rated zijn met een hoog bedrag, dus met wat puzzelen tot dit team gekomen. Alleen Frenkie staat op 7 chem momenteel.
https://www.futbin.com/20/squad/8192166
En dus werkt alles perfect, gebaseerd op 1 observatie....Pykow schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 16:49:
[...]
Ik heb pas 1 match gespeeld in het seizoen tegen een kleine engelse team waarbij ik geen spelers ken.
Again, EA geeft het zelf toe dat het nog altijd gebugged is. Moesten ze nu ook eens toegeven dat het hun geen hol kan schelen....
Inmiddels een paar potjes gespeeld en even mijn bevindingen tot nu toe:
+ Gameplay is toch weer net even wat verbeterd. Passing, dribbeling. Het oogt wat natuurlijker
+ De spits is veel meer betrokken in het spel door zijn loopacties en te fungeren als aanspeeltpunt ipv eindstation
+ Sierd de Vos is toch weer even een leuke afwisseling. De vraag is wel voor hoe lang, maar voor nu prima
+ Klutsballen kunnen echt voor beide partijen vallen
+ Afstandsschoten gaan er weer in (prachtig om te zien)
+ Verdedigen oogt iets makkelijker dan voorheen.
- de Pacewhores kunnen weer opgelucht ademhalen. Jammer dat een snelle speler die je voorbij gaat nagenoeg niet meer in te halen is. Dit is echt een van de GROOTSTE minpunten. Er gaat dus een enorme vraag komen naar snelle buitenspelers en snelle vleugelverdedigers. (Zilver Adama met 96 pace gaat nu voor ruim 7k in markt...) Semedo met 90 pace, niet meer te verkrijgen. Rashford 83 rated gaat voor 70k.... Dus maak je maar op voor veel FUT potjes tegen Sane en Sterlings, MBappe's etc.
- Automatisch het volgende punt: doordat snelheid weer een ding is geworden heeft het amper zin om met bekende spelers te spelen die een lage pace hebben. Dat is jammer en daardoor zal de variatie in teams en tegenstanders na een paar maanden flink afnemen. Denk aan Kroos, Kane, Cavani, Thiago, Coutinho, Busquets. Deze spelers zulllen we allemaal links laten liggen om ons te wapenen en bewapenen met snelheid... jammer en ook totaal niet realistisch.
- Ik krijg best veel penalty's tegen. De tegenstander schiet en na zijn schot komt hij in aanraking met een van de verdedigers wat vaak leidt tot een pingel.
- de scheidsrechter heeft al een paar keer nagenoeg dezelfde kleur shirt gehad als de tegenstander. Dat is best verwarrend. Tegenstander geel -> scheids geel. Tegenstander zwart/donker -> scheids zwart.
- krijg te makkelijk gele kaarten voor echt flutovertredingen... eerder botsingen dan overtredingen.
- overal is het FIFA19 met een een flinke patch update.
+ Gameplay is toch weer net even wat verbeterd. Passing, dribbeling. Het oogt wat natuurlijker
+ De spits is veel meer betrokken in het spel door zijn loopacties en te fungeren als aanspeeltpunt ipv eindstation
+ Sierd de Vos is toch weer even een leuke afwisseling. De vraag is wel voor hoe lang, maar voor nu prima
+ Klutsballen kunnen echt voor beide partijen vallen
+ Afstandsschoten gaan er weer in (prachtig om te zien)
+ Verdedigen oogt iets makkelijker dan voorheen.
- de Pacewhores kunnen weer opgelucht ademhalen. Jammer dat een snelle speler die je voorbij gaat nagenoeg niet meer in te halen is. Dit is echt een van de GROOTSTE minpunten. Er gaat dus een enorme vraag komen naar snelle buitenspelers en snelle vleugelverdedigers. (Zilver Adama met 96 pace gaat nu voor ruim 7k in markt...) Semedo met 90 pace, niet meer te verkrijgen. Rashford 83 rated gaat voor 70k.... Dus maak je maar op voor veel FUT potjes tegen Sane en Sterlings, MBappe's etc.
- Automatisch het volgende punt: doordat snelheid weer een ding is geworden heeft het amper zin om met bekende spelers te spelen die een lage pace hebben. Dat is jammer en daardoor zal de variatie in teams en tegenstanders na een paar maanden flink afnemen. Denk aan Kroos, Kane, Cavani, Thiago, Coutinho, Busquets. Deze spelers zulllen we allemaal links laten liggen om ons te wapenen en bewapenen met snelheid... jammer en ook totaal niet realistisch.
- Ik krijg best veel penalty's tegen. De tegenstander schiet en na zijn schot komt hij in aanraking met een van de verdedigers wat vaak leidt tot een pingel.
- de scheidsrechter heeft al een paar keer nagenoeg dezelfde kleur shirt gehad als de tegenstander. Dat is best verwarrend. Tegenstander geel -> scheids geel. Tegenstander zwart/donker -> scheids zwart.
- krijg te makkelijk gele kaarten voor echt flutovertredingen... eerder botsingen dan overtredingen.
- overal is het FIFA19 met een een flinke patch update.
wijze woorden
Ik heb tampermonkey geïnstalleerd en het script ook, weet nu even niet wat ikmoet doen bij futbin zelfBossie schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 17:48:
[...]
Edit: heb wat gevonden bij gamestoday.info, straks maar even proberen
[ Voor 10% gewijzigd door peeweeherman op 21-09-2019 18:19 ]
Je hoeft niks met futbin te doen. Als je de scripts geinstalleerd hebt kan je naar de webapp gaan. Volgens mij moet je daar bij het inloggen via een 'logo rechtsonder in 'radartje'' nog wel iets instellen.peeweeherman schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:14:
[...]
Ik heb tampermonkey geïnstalleerd en het script ook, weet nu even niet wat ikmoet doen bij futbin zelf
ik ook niet, gebruik tampermonkey voornamelijk om snel prijzen te zien waardoor in mijn club en players te listen.peeweeherman schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:14:
[...]
Ik heb tampermonkey geïnstalleerd en het script ook, weet nu even niet wat ikmoet doen bij futbin zelf
Vooral voor consumables (search bin), was het gisteren ontzettend harken
het is gelukt, heb nog een paar hidden germs kunnen verkopen
Ik meende vanuit het verleden dat het via futbin ging, en dat je een soort export van je club moest maken.
Iemand hier die Pukki nog gehaald heeft?
Ik heb er 1 keer tegen gespeeld, schoot er gelijk drie in...
Ik meende vanuit het verleden dat het via futbin ging, en dat je een soort export van je club moest maken.
Iemand hier die Pukki nog gehaald heeft?
Ik heb er 1 keer tegen gespeeld, schoot er gelijk drie in...
[ Voor 23% gewijzigd door peeweeherman op 21-09-2019 18:52 ]
Anyway, hoe speelt iedereen tot nu toe?
Ik heb nu vooral een gameplan met 41212 Narrow (een iets terughoudend, tweede met overkomende backs) en 4222. Vooral voor deze formaties gekozen omdat goede CM's vooral veel goedkoper zijn dan wingers voor een 442/4231 (L/RCAM met wingers via gameplan).
Merk dat ik nog ff zoekende qua formatie, maar dat de CPU met squadbattles ook veel creatiever en realistischer voetbal laat zien ipv eerder waarbij de CPU opeens met versneld tiki-taka opeens overal doorheen kon gaan.
Als Squadbattles een goede indicatie is wat er gaat komen, dan lijkt dit wel weer een pace Fifa te worden.
Meermaals gehad dat ik wingers vanaf de middenlijn simpelweg niet kon behouden (en het verschil steeds groter werd) waarbij je in F19 altijd makkelijk de winger kon bijbenen.
Ik heb nu vooral een gameplan met 41212 Narrow (een iets terughoudend, tweede met overkomende backs) en 4222. Vooral voor deze formaties gekozen omdat goede CM's vooral veel goedkoper zijn dan wingers voor een 442/4231 (L/RCAM met wingers via gameplan).
Merk dat ik nog ff zoekende qua formatie, maar dat de CPU met squadbattles ook veel creatiever en realistischer voetbal laat zien ipv eerder waarbij de CPU opeens met versneld tiki-taka opeens overal doorheen kon gaan.
Als Squadbattles een goede indicatie is wat er gaat komen, dan lijkt dit wel weer een pace Fifa te worden.
Meermaals gehad dat ik wingers vanaf de middenlijn simpelweg niet kon behouden (en het verschil steeds groter werd) waarbij je in F19 altijd makkelijk de winger kon bijbenen.
@bossie, hoop niet dat het weer een pace fifa wordt. Dan zijn we weer terug bij af/19. Was enthousiast over de langzame gameplay. Gelukkig de volledige game nog niet gekocht, dat wordt vrijdag besloten.
I like how you keep the mouse running...
Het is een pace FIFA ... zie mijn eerste bevindingen paar posts terug
Voorbeeld: Daniel James. Zilver kaartje van 72 van Man Utd. Zou normaal niks waard zijn. Gaat nu voor 6k ivm 94 pace. Alle andere stats zijn ruk
Voorbeeld: Daniel James. Zilver kaartje van 72 van Man Utd. Zou normaal niks waard zijn. Gaat nu voor 6k ivm 94 pace. Alle andere stats zijn ruk
[ Voor 51% gewijzigd door Valandil op 21-09-2019 19:54 ]
wijze woorden
Waarschijnlijk ook de reden dat mijsn Pukki elke wedstrijd een 9+ krijgt en Kane als tweede spits nooit de tijd/ruimte krijgt om daadwerkelijk te schieten.Valandil schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 19:45:
Het is een pace FIFA ... zie mijn eerste bevindingen paar posts terug
speel zelf voornamelijk ook de 41212 narrow en de 4231 met de cams.Bossie schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 19:10:
Anyway, hoe speelt iedereen tot nu toe?
Squad battles is idd anders met wereldklasse win ik met mijn huidige team niet wordt er aan alle kanten uitgelopen. Moet het nog even op pro houden.
Heb net 2 placement matches gespeeld voor rivals maar is ook wennen, eerste verloren 2-1 daarna 6-0 gewonnen met 25 schoten, merk dat ik afmaken weer onder de knie moet krijgen verpruts momenteel veel.
En wat gezegd is pace lijkt weer belangrijk te worden deze fifa. Speel zelf ook met 2 snelle spitsen voorin, vrij goedkoop maar toch best goed.
https://www.futbin.com//20/squad/8022856
Ik zag dus op Reddit (nog niet zelf gechecked of het klopt) dat in Rivals Schieten op manueel staat en dat het grijs is gemaakt zodat je het ook niet kan aanpassen. Dat kan misschien verklaren waarom je meer mist dan je gewent bent aangezien in eerder Fifa's dit niet zo was.FidoDido schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:23:
[...]
Heb net 2 placement matches gespeeld voor rivals maar is ook wennen, eerste verloren 2-1 daarna 6-0 gewonnen met 25 schoten, merk dat ik afmaken weer onder de knie moet krijgen verpruts momenteel veel.
Ik heb de gewone fifa gekocht en heb in de companion app modric gepackt! Beste pack die ik ooit heb gehad. Gelijk een Belgisch team van gemaakt

Vraagje. Ik heb net m'n 10 uur trial achter de rug en werd hard uit de game gegooid. Ik kan nu niet meer inloggen in de web app omdat ik niet goed ben uitgelogd in FIFA. Enig idee hoe dit te herstellen?
Jammer dat het toch weer een pace fifa is, de demo leek zo mooi in balans. Naar mate er meer player player upgrades komen wordt het weer een hardloopwedstrijd. Wordt het toch mogelijk een jaartje geen fifa hier.
I like how you keep the mouse running...
Verwijderd
Dat duurt gewoon een half uurtje ofzo, daarna kun je er 'gewoon' weer op.Er!k schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:36:
Vraagje. Ik heb net m'n 10 uur trial achter de rug en werd hard uit de game gegooid. Ik kan nu niet meer inloggen in de web app omdat ik niet goed ben uitgelogd in FIFA. Enig idee hoe dit te herstellen?
Ik merk aan mezelf dat ik minder hyped ben dit jaar. Wel al een hoop uur erin zitten, maar normaal zou ik m'n hele weekend "vergooien" aan FIFA, maar nog niet de drang gehad.El Profesor schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:37:
Jammer dat het toch weer een pace fifa is, de demo leek zo mooi in balans. Naar mate er meer player player upgrades komen wordt het weer een hardloopwedstrijd. Wordt het toch mogelijk een jaartje geen fifa hier.
Vanmiddag toch de game maar gekocht i.c.m. EA access. Enige nadeel is dat ik pas kan downloaden over 2 dag en één uur. Heb ik iets fout gedaan of ben ik iets vergeten?
EDIT: hehe done
[ Voor 6% gewijzigd door SlqmLqck op 21-09-2019 22:16 ]
Je moet de EA hub downloaden. Via dat platform kan je de game direct downloaden.SlqmLqck schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 22:11:
Vanmiddag toch de game maar gekocht i.c.m. EA access. Enige nadeel is dat ik pas kan downloaden over 2 dag en één uur. Heb ik iets fout gedaan of ben ik iets vergeten?
Lewandowski POTM, maar ik zie nog geen SBC...
27 septemberpeeweeherman schreef op zondag 22 september 2019 @ 00:00:
Lewandowski POTM, maar ik zie nog geen SBC...
Via Origin Premier al een goed aantal uren in de game zitten en ik ben best blij met het team dat ik nu al heb!
https://www.futbin.com//20/squad/8232899
Heb nog IF De Jong, IF Koscielny en IF Mignolet die later in de verkoop gaan. Benieuwd wat Frenkie gaat opleveren nadat de max BIN is aangepast.
Van Belgie dus zonder Fifa punten, grootste deel van het team komt ook uit packs van sbc's dus ik mag zeker niet klagen. Beste jaar qua packluck ooit. Lijkt me sterk maar zouden ze de packweight aangepast hebben voor Belgie aangezien Fifa points banned zijn en we alleen de standaard editie kunnen kopen?
https://www.futbin.com//20/squad/8232899
Heb nog IF De Jong, IF Koscielny en IF Mignolet die later in de verkoop gaan. Benieuwd wat Frenkie gaat opleveren nadat de max BIN is aangepast.
Van Belgie dus zonder Fifa punten, grootste deel van het team komt ook uit packs van sbc's dus ik mag zeker niet klagen. Beste jaar qua packluck ooit. Lijkt me sterk maar zouden ze de packweight aangepast hebben voor Belgie aangezien Fifa points banned zijn en we alleen de standaard editie kunnen kopen?
Ik twijfel nog erg, speel nu met een laliga team en zet aguiro en reus er bij aanvang wedstrijd in. Gaat eigenlijk best wel lekker.Bossie schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 11:08:
[...]
Klinkt als een goed excuus om Bundesliga te gaan spelen, Witsel/Delenay CDM, Bayern Wingers, en Reus als CAM.
Daarna gewoon relaxed kijken of er iets uit POTM/TOTW langs komt
Speel het liefst 4-3-2-1, hoe zou ik het beste Bundesliga team kunnen maken?
Liefst achter en voorin pace.
Verwijderd
Ik denk dat ik mijn packluck inmiddels al heb verbruikt. Had 12k points gehaald en daar had ik Fabinho, Martial, Cancelo en Umtiti uit gekregen. Vervolgens open ik de mega pack van hybrid leagues en pack ik nu al mijn 1e icon van het jaar! 90 rated Butragueno. Ik zal hem nog even gebruiken, verwacht dat hij nog duurder wordt
Butra moet je houden naar ik begrijp in deze pacehoeren-fifa
Dat is echt niet normaal! Ik ben jaloers!Verwijderd schreef op zondag 22 september 2019 @ 09:23:
Ik denk dat ik mijn packluck inmiddels al heb verbruikt. Had 12k points gehaald en daar had ik Fabinho, Martial, Cancelo en Umtiti uit gekregen. Vervolgens open ik de mega pack van hybrid leagues en pack ik nu al mijn 1e icon van het jaar! 90 rated Butragueno. Ik zal hem nog even gebruiken, verwacht dat hij nog duurder wordt
Firminho gepacked, nu verkopen of later? Heb zelf een Ajax / la liga hybrid dus geen ruimte voor de beste man.
Moet zeggen dat het leuk speelt, zelfs tegen de computer. Vanaf volgende week mijzelf storten in rivals.
Moet zeggen dat het leuk speelt, zelfs tegen de computer. Vanaf volgende week mijzelf storten in rivals.
Idd, als ik zie hoeveel impact bepaalde snelle aanvallers hebben icm hoe Butre speelde in F20 dan zou ik hem houden.Solotov schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:15:
[...]
Dat is echt niet normaal! Ik ben jaloers!
@kwdtje gewoon inbouwen, in squadbattles was er een leuke hybrid met VVD/De Ligt/Frenkie/Wijnaldum. Dat moet mogelijkheden geven tenzij je de voorkeur geeft aan Ajax spelers.
[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 22-09-2019 10:34 ]
Frenkie en de ligt staan op het lijstje, wijnaldum ook welkom dus ik ga hem houden :-)Bossie schreef op zondag 22 september 2019 @ 10:31:
[...]
Idd, als ik zie hoeveel impact bepaalde snelle aanvallers hebben icm hoe Butre speelde in F20 dan zou ik hem houden.
@kwdtje gewoon inbouwen, in squadbattles was er een leuke hybrid met VVD/De Ligt/Frenkie/Wijnaldum. Dat moet mogelijkheden geven tenzij je de voorkeur geeft aan Ajax spelers.
Zo mijn team ook weer bijna klaar wil alleen son nog hebben https://www.futbin.com/20/squad/8243247 Gelukkig hoef ik hun salaris niet te betalen 😂😂
Dat is niet verkeerd! Veel packluck of getrade?1987Michael1987 schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:28:
Zo mijn team ook weer bijna klaar wil alleen son nog hebben https://www.futbin.com/20/squad/8243247 Gelukkig hoef ik hun salaris niet te betalen 😂😂
snipen in de web app ftw!
Snipe mij ff een IF Mane dan
Beetje van beide ook wel wat Fifa punten gekocht om wat te kunnen doenbuurman3 schreef op zondag 22 september 2019 @ 12:49:
[...]
Dat is niet verkeerd! Veel packluck of getrade?
Ik heb bijna geen coins helaas
Moet zeggen dat bij mij de eerste hype er alweer af is, en dat binnen 5uur speeltijd. Het is toch allemaal weer meer van hetzelfde en je komt weer op dezelfde spelers uit..
Zou wel grappig zijn geweest als Hazard, cr7 en mbappe opeens 65 rated zouden zijnshoombak schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:02:
Moet zeggen dat bij mij de eerste hype er alweer af is, en dat binnen 5uur speeltijd. Het is toch allemaal weer meer van hetzelfde en je komt weer op dezelfde spelers uit..
Iemand tips om wat te doen met 300k?
Investeren in mogelijke TOTW 2 spelers (Chelsea - Liverpool) zometeen bijvoorbeeld?
Investeren in Frenkie gold als hij woensdag weer in packs zit, en vrijdag door OTW wéér uit packs gaat?
Investeren in mogelijke TOTW 2 spelers (Chelsea - Liverpool) zometeen bijvoorbeeld?
Investeren in Frenkie gold als hij woensdag weer in packs zit, en vrijdag door OTW wéér uit packs gaat?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Verwijderd
Klopt, na een paar seizoenen ben je het wel zat.shoombak schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:02: