Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:10
Welke opstelling gebruiken jullie, Ik had vorig jaar de 4231 maar vind hem nu niet meer zo effectief. Zie wel weer de 41212(2) en 442 bij tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
triple20 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:18:
Welke opstelling gebruiken jullie, Ik had vorig jaar de 4231 maar vind hem nu niet meer zo effectief. Zie wel weer de 41212(2) en 442 bij tegenstanders.
Ik gebruik de 41212(2)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:37
AntraXxX schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:11:
Iemand tips om wat te doen met 300k?
Investeren in mogelijke TOTW 2 spelers (Chelsea - Liverpool) zometeen bijvoorbeeld?
Investeren in Frenkie gold als hij woensdag weer in packs zit, en vrijdag door OTW wéér uit packs gaat?
Iemand? :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Wat mij opvalt is dat er vaak geen penalties gegeven worden terwijl ik echt onderuit gezaagd wordt. Nu al twee keer gebeurd. 1 op 1 op de keeper af en de tegenstander raakt de bal niet, maar wel de man... en dan gewoon doorspelen. Heb het idee dat ik steeds Nijhuis heb als scheidsrechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Laatst online: 22:42
Kan je de xbox versie al los kopen digital download via cheap key zodat die nu al gaat downloaden en je hem de 27e gelijk kunt spelen zonder eerst lang te moeten wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Simpelweg een goed team heenzetten is al voldoende, de markt zal met de release nog wel een keertje over de kop gaan.

@Bean77 heeft overigens ook al eerder een aantal tips gepost.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:59:
[...]

Simpelweg een goed team heenzetten is al voldoende, de markt zal met de release nog wel een keertje over de kop gaan.

@Bean77 heeft overigens ook al eerder een aantal tips gepost.
En daar zit inmiddels al wat winst op die investeringen. Ik heb ze ondertussen ook erg hoog gelist (bijv een busquets voor 70k bin). In de hoop dat een gek het per ongeluk koopt. In ieder geval daarmee al een Muller versleten voor 24k :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:45
Snelle vraag over loyalty. Als je een first owner kaart 10 matchen laat spelen, komt daar dan ook nog 1 chem bij of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gunner_Youri schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:48:
Snelle vraag over loyalty. Als je een first owner kaart 10 matchen laat spelen, komt daar dan ook nog 1 chem bij of niet?
Sorry, niet goed gelezen, first owner is altijd 10 chem.

[ Voor 29% gewijzigd door Bean77 op 22-09-2019 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:45
Het is voor een sbc. Kom chem te kort en als alleen de gekochte spelers +1 chem krijgen na 10 matchen kom ik er niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Bean77 schreef op zondag 22 september 2019 @ 17:45:
[...]

En daar zit inmiddels al wat winst op die investeringen. Ik heb ze ondertussen ook erg hoog gelist (bijv een busquets voor 70k bin). In de hoop dat een gek het per ongeluk koopt. In ieder geval daarmee al een Muller versleten voor 24k :)
tnx nog voor de aspas tip :) heb ze allemaal met mooie winst weer verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
triple20 schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:18:
De opstelling spelen die je zelf fijn vindt? Wat is effectief? Het blijft 11-11 etc etc. Ik speel echt al 20 jaar lang 433 en gas erop! Je hebt neem ik aan toch een bepaalde speelstyle? Maar misschien ben ik ook wel eigenwijs en ouderwets en zou ik ook eens andere opstellingen moeten proberen maar blijf bijna altijd bij 433, ik moet met vleugels spelers spelen anders is het niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Heeft iemand nog een goede site voor voorspellingen van MM sbc’s? FIFA analytics ligt op zijn gat...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
Nu paar potjes online gespeeld en tot nu toe wel positief over de gameplay. Erger me stukken minder dan met fifa 19. Maar ben nog voorzichtig met het echte oordeel ;)
Heb mijn giggs voor net 400k kunnen verkopen :) kan ik weer verder investeren. En inmiddels al een aardig team kunnen neerzetten, wilde wachten met BPL team maar na een icon packen kon ik het toch niet weer staan :)

https://www.futbin.com//20/squad/8237096
Ingame wordt het 41212 met mahrez op de cam, rodri als stofzuiger is best lekker, en het centrale duo staat ook zijn mannetje en de 2 brazilaantjes voorin doen ook hun plicht :) team zal denk ik niet minder waard worden eerder meer dus denk qua investering niet zo slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:45:
https://www.futbin.com//20/squad/8237096
Ingame wordt het 41212 met mahrez op de cam, rodri als stofzuiger is best lekker, en het centrale duo staat ook zijn mannetje en de 2 brazilaantjes voorin doen ook hun plicht :) team zal denk ik niet minder waard worden eerder meer dus denk qua investering niet zo slecht.
Hoe is Wijnaldum ivm Alli?
Heb zelf voor Alli gekozen ivm physiek, speel hem als RCM of CAM afhankelijk van de opstelling.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:55:
[...]

Heb zelf voor Alli gekozen ivm physiek, speel hem als RCM of CAM afhankelijk van de opstelling.
Middenveld voelt wel goed in balans. Wijnaldum is perfect box to box, en in de duels ook gewoon degelijk. En Alli idd fysiek en voor de aanvallende intenties. Switch soms ook naar 4231 dan zijn rodri en Wijnaldum als cdm nuttig.
Kan met dit team online ieder goed en fatsoenlijk potje ballen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:55:
[...]

Ik heb Wijnaldum als cm en Alli als CAM. Wijnaldum is wel heel erg prettig. Alli als CAM vind ik net niet. Iets te houterig voor een CAM. Misschien beter als 2e cm, maar daar staat bij mij IF de Jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
FidoDido schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:45:
Nu paar potjes online gespeeld en tot nu toe wel positief over de gameplay. Erger me stukken minder dan met fifa 19. Maar ben nog voorzichtig met het echte oordeel ;)
Hier ook, al zitten er nog wel passes in die gewoon compleet niet de richting op gaan waar je mikt als je de herhaling terug kijkt.

Verder lijken op sommige momenten keepers slimmer geworden maar op andere momenten echt dommer dan een ezel, al paar keer gehad dat als er een voorzet kwam ze opeens zonder mijn input uit kwamen en mijn verdediger, die op het punt stond om de bal weg te spelen, omver te lopen waarna het doel leeg is. Heb er een voorbeeld van maar moet nog kijken hoe ik de opname van mijn PS4 krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Hoe kan ik het goedkoopst dit spel spelen? Digitaal voorkeur (xbox). Via marketplace xbox is hij 70!! Bij cheap keys 45 maar das is via een vage constructie.

55 xbox bij mediamarkt maar dan heb je disc. Is dat de goedkoopste?

Ik hoef geen extra’s, ben noob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op zondag 22 september 2019 @ 19:23:
[...]

Hier ook, al zitten er nog wel passes in die gewoon compleet niet de richting op gaan waar je mikt als je de herhaling terug kijkt.
Irriteer me vooral aan de bizarre hoeveelheden geblockte schoten :+

Maar te meer ik speel des te meer ik heb het gevoel het dat het gewoon hetzelfde is maar met opgepoetste visuals. Online is het tot nu toe een combinatie van drop back/pressure icm fast build up en met snelle spitsen loont dat ook nog helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:26:
[...]

Maar te meer ik speel des te meer ik heb het gevoel het dat het gewoon hetzelfde is maar met opgepoetste visuals. Online is het tot nu toe een combinatie van drop back/pressure icm fast build up en met snelle spitsen loont dat ook nog helaas.
Ben die zelf nog niet tegen gekomen op de counter, blokken is idd niet minder geworden. Wat wel een verschil is wanneer ik nu tackle heb ik niet dat ik nog is 4 a 5 keer moet tackelen, ja het gebeurt nog wel is zo kluts situatie maar mijn gevoel is wel dat het behoorlijk minder is.

Net mijn placement matches gespeeld 4 gewonnen, net geen divisie 4 kwam 25 punten te kort.
Speel exact dezelfde taktieken als met fifa 19 en werkt prima tot dusver.

Nog 4 uurtjes over van ea access, moet tot vrijdag wachten dus nu goed verspreiden :P misschien nog even rivals rank proberen te behalen toch weer paar pakketjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:26:
[...]

Oh ja die ook, er zit op het moment veel te veel tijd tussen schieten drukken en de schiet animatie. Waarschijnlijk hebben ze het gedaan om alle first time shots tegen te gaan, maar nu heb je dat je vrij staat en schieten drukt en de speler lekker wacht totdat de verdediger er tussen is gekomen om hem te blokken of af te pakken. Of bedoelde je andere momenten qua geblockte schoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:03:
[...]

Oh ja die ook, er zit op het moment veel te veel tijd tussen schieten drukken en de schiet animatie. Waarschijnlijk hebben ze het gedaan om alle first time shots tegen te gaan, maar nu heb je dat je vrij staat en schieten drukt en de speler lekker wacht totdat de verdediger er tussen is gekomen om hem te blokken of af te pakken. Of bedoelde je andere momenten qua geblockte schoten?
Dat idd, zelfs als je eenmaal los bent van de verdediger heb je nog 2-3 meter nodig om daadwerkelijk het schot te kunnen lossen.

@FidoDido
Dat is een goede idd, dadelijk maar eens mijn gameplans uit F19 halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 20:18
Net een tweetal Squad battles gedaan. Gewonnen, munten ontvangen, maar geen XP? Meer mensen dit gezien? Heb de afgelopen jaren op de Switch gespeeld, dus weet ook niet of het een 'known' issue is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Er!k schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:45:
Net een tweetal Squad battles gedaan. Gewonnen, munten ontvangen, maar geen XP? Meer mensen dit gezien? Heb de afgelopen jaren op de Switch gespeeld, dus weet ook niet of het een 'known' issue is...
Dat gebeurd als je ze vaker dan 10x(?) hebt vernieuwd, hebben ze gedaan zodat je niet meer hoefde te wachten op de nieuwe batch maar ook dat je niet eeuwig door kan gaan voor de punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-09 19:51
TweakerVincent schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:15:
Hoe kan ik het goedkoopst dit spel spelen? Digitaal voorkeur (xbox). Via marketplace xbox is hij 70!! Bij cheap keys 45 maar das is via een vage constructie.

55 xbox bij mediamarkt maar dan heb je disc. Is dat de goedkoopste?

Ik hoef geen extra’s, ben noob.
Ik zat met zelfde...
Volgens budget gaming inderdaad zo: https://www.budgetgaming.nl/xboxone/fifa+20.html

Ik dacht vorig jaar 2x 10% via EA access maar nu kan ik geen extra button vinden in de game hiervoor.
Wil eigenlijk download maar ga niet meer betalen dan disc optie😁

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
noodel1988 schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:18:
[...]

Ik zat met zelfde...
Volgens budget gaming inderdaad zo: https://www.budgetgaming.nl/xboxone/fifa+20.html

Ik dacht vorig jaar 2x 10% via EA access maar nu kan ik geen extra button vinden in de game hiervoor.
Wil eigenlijk download maar ga niet meer betalen dan disc optie😁
Ik wacht wel even tot di, kijken of er dan normale cheap keys te vinden ipv zo’n rare constructie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
peeweeherman schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:14:
[...]

Ik heb tampermonkey geïnstalleerd en het script ook, weet nu even niet wat ikmoet doen bij futbin zelf

Edit: heb wat gevonden bij gamestoday.info, straks maar even proberen
Ik heb het ook geïnstalleerd via gamestoday.info maar heb mozilla gebruikt ipv de chrome in zijn link. Maar krijg het niet aan de praat of ik weet niet waar ik naar moet kijken. Want zie geen veranderingen..
Heb er een foto bij. Jij of iemand anders die mij wellicht hier bij kan helpen?
foto: gaat dit werken?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/fy6jhqr4.jpg

Zie nergens de min prijzen staan? Heb ook geen idee waar ik naar moet kijken :D

[ Voor 5% gewijzigd door fifanoob op 23-09-2019 04:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:39
Rechtsonder heb je een tandwiel icoon. Als je daar op klikt krijg je de opties te zien. (Refresh transferlist, futbin int etc etc)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 16:14
Zo gisteren eindelijk FIFA kunnen spelen en 5 uur in Squad Battles gestopt. Elite 2 geëindigd.

- Diego Costa
- Danilo Pereira
- IF Delaney
- Azpilicueta
- Salah

Prima oogst voor 5 uur spelen 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Iemand nog handelstips voor de PotM Lewandowski sbc? Zou die Poolse IF nog nodig zijn, of anders Muller/ Thiago?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 17:23

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik vind dit toch maar apart hoor. Sommige mensen spelen al dagen eerder en ik pre-order deze game en moet nog gewoon wachten tot Dinsdag. Sommige hebben nu al een straatlengte voorsprong.

Vind ik wel scheef. Of met zijn allen eerder beginnen of met zijn allen pas de 24e spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
Grudgie schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:25:
Ik vind dit toch maar apart hoor. Sommige mensen spelen al dagen eerder en ik pre-order deze game en moet nog gewoon wachten tot Dinsdag. Sommige hebben nu al een straatlengte voorsprong.

Vind ik wel scheef. Of met zijn allen eerder beginnen of met zijn allen pas de 24e spelen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok

Normaal ben ik niet van het extra betalen hoor. Maar door 1 maandje EA Access voor 4 euro kan ik 10 uur eerder spelen en 10% korting op digital versie, waardoor ik onderaan de streep goedkoper uit was. En aangezien ik Game Sharing doe met mijn broer op PS4 was dit een win win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

chengbondkwok schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:39:
[...]

Normaal ben ik niet van het extra betalen hoor. Maar door 1 maandje EA Access voor 4 euro kan ik 10 uur eerder spelen en 10% korting op digital versie, waardoor ik onderaan de streep goedkoper uit was. En aangezien ik Game Sharing doe met mijn broer op PS4 was dit een win win.
Moet je eerst Fifa 20 kopen via EA Access om 10 uur eerder te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Grudgie schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:45:
[...]

Moet je eerst Fifa 20 kopen via EA Access om 10 uur eerder te spelen?
Nope :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58

Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb een pre-order uitstaan van bijna 90 euro. Niet alleen om eerder te spelen. Maar toch vind ik het dubieus van EA dat je dan andere toch nog eerder laat spelen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Heb ook pre-order uitstaan op PS4. Neem aan dat de download vanavond/vannacht om 00.00 beschikbaar is? Misschien morgen maar even van thuis uit werken :P

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:37
peeweeherman schreef op maandag 23 september 2019 @ 07:25:
Iemand nog handelstips voor de PotM Lewandowski sbc? Zou die Poolse IF nog nodig zijn, of anders Muller/ Thiago?
Pavard lijkt me een veilige keuze. Sowieso de enige Bayern gold rated veldspeler onder de 1k, en denk dat hij altijd wel bruikbaar zal zijn in de Lewandowski POTM.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:14
Pff, ik heb een matig team vooralsnog. Nog niet gespeeld ik ontvang het spel dr 27e. Maar via de companion app alleen maar ruk kaarten en heb nog maar paar 100 aan munten.

Ik heb 2 spelers van 79 uit pakjes en 4 van 78 uit pakjes....

Dat is mijn team.... :-/

Dit geeft mij het gevoel straks weer kansloos te beginnen. Ik heb dus ook geen gold om te handelen.... hoe in godsnaam kan ik hier iets gaan opbouwen... tips anyone?

SBC lukt ook niet want heb geen gold en met alle kaartjes die ik heb kan ik geen SBC voltooien...

Kortom Ik zit al direct vast.....

Ben bijna geneigd dit jaar maar lekker Volta en Carrière te gaan doen en het online gebeuren maar te skippen. Ik heb FIFA 19 plat gespeeld en ik kreeg altijd alleen maar kansloze kaarten op 1 keer na toen kreeg ik Salah, die op dat moment iets van 125k waard was. Rest altijd bagger kaarten. Ik snap dat je daarmee geluk moet hebben maar het is hier altijd bagger gesteld....

[ Voor 25% gewijzigd door Sleehond op 23-09-2019 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:24:
[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb een pre-order uitstaan van bijna 90 euro. Niet alleen om eerder te spelen. Maar toch vind ik het dubieus van EA dat je dan andere toch nog eerder laat spelen.
Als je 90 euro uitgeeft dan zou die 4 euro voor EA Access er ook wel af kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08 09:55
Sleehond schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:23:
Pff, ik heb een matig team vooralsnog. Nog niet gespeeld ik ontvang het spel dr 27e. Maar via de companion app alleen maar ruk kaarten en heb nog maar paar 100 aan munten.

Dit geeft mij het gevoel straks weer kansloos te beginnen. Ik heb dus ook geen gold om te handelen.... hoe in godsnaam kan ik hier iets gaan opbouwen... tips anyone?

SBC lukt ook niet want heb geen gold en met alle kaartjes die ik heb kan ik geen SBC voltooien...

Ben bijna geneigd dit jaar maar lekker Volta en Carrière te gaan doen en het online gebeuren maar te skippen. Ik heb FIFA 19 plat gespeeld en ik kreeg altijd alleen maar kansloze kaarten op 1 keer na toen kreeg ik Salah, die op dat moment iets van 125k waard was. Rest altijd bagger kaarten. Ik snap dat je daarmee geluk moet hebben maar het is hier altijd bagger gesteld....
Waarvoor ben je kansloos? Gewoon lekker spelen de 27ste en je elftal verder beter maken. Denk ruim 60 á 70 % van alle spelers zo begint. Wil je iets sneller, dan kan je altijd voor een klein bedrag Fifa punten kopen om wat extra munten te verzamelen, en wie weet heb je wat mazzel met een goede speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Waarom heb je gelijk een team gekocht en ben je niet gaan traden met de coins die je had?
Nu heb je zelf gekozen om alles uit te geven en is het ook niet gek dat je vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand fifa 20 al op de kop kunnen tikken?

Dit zijn mijn 2 teams nu:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LaYjN2C.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZfswWVj.jpg

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
tommiboy96 schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:42:
Iemand fifa 20 al op de kop kunnen tikken?

Dit zijn mijn 2 teams nu:
[Afbeelding]

[Afbeelding]
https://www.easports.com/...Id=iXVFmbhFnRdpO:FFA20PS4

We hebben bijna dezelfde team :P

Ik heb nog 410K op de bankrekening staan dankzij mijn pack pulls van vanochtend. IF Frenkie is extinct, maar ik ga denk ik voor z'n normale kaartje als er weer een nieuwe TOTW is. Minimaal 120K voor een marginale upgrade vind ik een beetje gortig.

Van Dijk is 610K, dat is mij te duur. Depay op 10 en van Aanholt erbij en is mijn NL team ook weer compleet.

Nu even kijken wat een goede tweede team kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
Mijn team

https://www.futbin.com/20/squad/8305362

[ Voor 9% gewijzigd door -Mike84- op 23-09-2019 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Jammer dat de webapp nog niet werkt, als je 10 uur trial hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.futbin.com/20/squad/8305681

Momenteel mijn team , iemand een idee qua spits en lb ? Van dijk is overigens een leenspeler die word vervangen door sanchez of sokratis :)

Liefste ga ik 4-1-2-1-2 spelen maar de spitsen zijn echt enorm duur. Heb zon 70k budget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Traeces schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:00:

Momenteel mijn team , iemand een idee qua spits en lb ? Van dijk is overigens een leenspeler die word vervangen door sanchez of sokratis :)

Liefste ga ik 4-1-2-1-2 spelen maar de spitsen zijn echt enorm duur. Heb zon 70k budget :)
Als spits zou je potm Pukki kunnen doen en lb mendy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
fifanoob schreef op maandag 23 september 2019 @ 04:49:
[...]

Ik heb het ook geïnstalleerd via gamestoday.info maar heb mozilla gebruikt ipv de chrome in zijn link. Maar krijg het niet aan de praat of ik weet niet waar ik naar moet kijken. Want zie geen veranderingen..
Heb er een foto bij. Jij of iemand anders die mij wellicht hier bij kan helpen?
foto: gaat dit werken?

[Afbeelding]

Zie nergens de min prijzen staan? Heb ook geen idee waar ik naar moet kijken :D
als je www.futbin.com intikt doet die het nog? je wordt namelijk geblokkeerd na verloop van tijd (ipadres). VPN is dus noodzakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
Grudgie schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:55:
Jammer dat de webapp nog niet werkt, als je 10 uur trial hebt.
webapp werk al heel lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
Traeces schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:00:

Zaha of Lucas ? goed alternatief om later na wat coins te hebben gespaard een dure spits te kopen

Ake is trouwens ook een fijne speler om v. Dijk (Leen) te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie

Grudgie

Ik kan er niet op inloggen, dan geeft de site aan dat ik fifa 20 moet kopen. En dat ik met de 10 uur trial niet kan gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Ik heb eigenlijk geen zin om Friendlies te spelen, maar heeft iemand al die Early Access pack vd doelstellingen geopend? Is die de moeite waard?

Na 5uur early acces dit weekend heb ik een leuk basiselftal staan en heb ik 30k over. Verder geen tijd om te spelen tot oktober. Twijfel wat ik nu met die 30k moet doen. Wil graag Wijnaldum, Frenkie en De Ligt hebben, maar ik vind Wijnaldum echt achterlijk duur (33k) en die andere twee ook.

Ik vind het heel moeilijk om in te schatten wat het juiste moment is om te kopen voor die spelers. Nu of een week na de release. Wijnaldum begon op een kleine 10k op de markt. Tips van de ervaren handelaars?
Nice, ik heb bijna hetzelfde team maar met Clasie ipv Blind en Depay ipv Ziyech.
Niet zo doemdenken joh, nergens voor nodig. Ik ben van het weekend gewoon begonnen met spelen en dan komen de coins vrij snel binnen in het begin met alle basis/seasondoelstellingen die je onverhoopt haalt. Je krijgt ook een coin--bonus over je games in het begin. Ik begon met ook 3 zilveren spelers en de rest untradeable 75-76 kaarten (Viergever, Clasie, Locadia). Voor je het weet heb je 20k en kan je een paar goede spelers halen voor 2-4k per stuk (in mijn geval Cillessen, Promes, vdBeek, Dumfries etc.). Daarnaast kan je dan wat goedkope SBC's gedaan. Zo heb ik afgelopen weekend in 5uurtjes 50k bij elkaar gekregen (had een in vorm die 14k waard was gepackt uit de Marquee Matchups, verder niks bijzonder goeds).

Maar een klein deel van de spelers heeft straks op release datum een leuk team staan, de rest heeft ook gewoon beginner packs spelers. Is juist ook deel van de lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommiboy96 schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:03:
[...]

Pukki is sowieso een no-brainer, 25k met 15k terug aan packs, zelfs Vardy is momenteel nog duurder.

Had gisteravond toch wel een leuk maar frustrerend leermomentje in Rivals, heb nog veel te leren qua verdedigen, passing en finishen deze Fifa :o

Volgens mij wil de game sowieso dat ik Serie A ga spelen, heb inmiddels een untradeable Immobile, De Ligt en Bonucci :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommiboy96 schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:03:
[...]

Ga die SBC inderdaad maar even doen, zeker met een hawk kaartje er op is hij ook nog redelijk snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 14-09 23:58
Bossie schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:35:
[...]

Als je 90 euro uitgeeft dan zou die 4 euro voor EA Access er ook wel af kunnen toch?

Uiteraard, maar het gaat mij om het idee. Je maakt een versie die duurder is dan de normale, om vervolgens voor een paar euro alsnog iedereen te laten spelen.

Al met al heb ik morgen ook gewoon lol, daar niet van :)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Thanks allemaal voor jullie reactie op mijn iets wat gefrustreerde post dat ik dacht dat mijn stand kansloos was al. Ik lees hierboven gelukkig dat je al aardig wat los kan spelen qua coins in de eerste dagen/uren. Ik heb overigens nu een teambeoordeling van 79 met een wat lage chemistry nog van 89. Ik ga gewoon lekker beginnen en zie het wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:33:
[...]

Uiteraard, maar het gaat mij om het idee. Je maakt een versie die duurder is dan de normale, om vervolgens voor een paar euro alsnog iedereen te laten spelen.

Al met al heb ik morgen ook gewoon lol, daar niet van :)
Tot dan, vooral ff youtuben om te zien hoe verdedigen verandert is ipv een trial by fire zoals ik gisteravond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
chengbondkwok schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:48:
[...]

https://www.easports.com/...Id=iXVFmbhFnRdpO:FFA20PS4

We hebben bijna dezelfde team :P

Ik heb nog 410K op de bankrekening staan dankzij mijn pack pulls van vanochtend. IF Frenkie is extinct, maar ik ga denk ik voor z'n normale kaartje als er weer een nieuwe TOTW is. Minimaal 120K voor een marginale upgrade vind ik een beetje gortig.

Van Dijk is 610K, dat is mij te duur. Depay op 10 en van Aanholt erbij en is mijn NL team ook weer compleet.

Nu even kijken wat een goede tweede team kan zijn.
Hoe speelt de Vrij? Is zijn snelheid geen probleem? Want ik heb nu Kongolo naast Ake staan maar wil die vervangen, de Ligt is helaas nog te duur.

Ik heb precies dezelfde gedachte over Frenkie, maar je moet dan snel zijn want grote kans dat hij meteen weer uit packs gaat door de OTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Laatst online: 06-09 06:43
Weet iemand eigenlijk wanneer de eerste gameplay patch gaat uitkomen?

Lees redelijk wat goede dingen over het verdedigen dit keer (net zoals vorig jaar pre-patch), maar ik laat me niet weer voor de gek houden door EA. En ik denk dat ik sws eerst even afwacht, hoe het met de lag in WL gesteld is voordat ik het spel koop.

Trouwens wel weer belachelijk dat er weer geen extra filters zijn voor alle special kaarten of ratings. Hoe moeilijk is dat nou te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
Pompi schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:02:
[...]

Hoe speelt de Vrij? Is zijn snelheid geen probleem? Want ik heb nu Kongolo naast Ake staan maar wil die vervangen, de Ligt is helaas nog te duur.

Ik heb precies dezelfde gedachte over Frenkie, maar je moet dan snel zijn want grote kans dat hij meteen weer uit packs gaat door de OTW.
Ik heb zelf niet echt problemen gehad met snelle spitsen i.c.m. de Vrij en Ake(instructie:achterin blijven) in de verdediging.
Het is net hoe je zelf speelt en welke instructies je de speler geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
-Mike84- schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:17:
[...]

Ik heb zelf niet echt problemen gehad met snelle spitsen i.c.m. de Vrij en Ake(instructie:achterin blijven) in de verdediging.
Het is net hoe je zelf speelt en welke instructies je de speler geeft.
Heb dezelfde instructies met dan ook conservatieve tackles, maar merk wel dat het nu soms handig is om wat sneller te zijn zodat als je 1 keer verkeerd stapt je de spits nog enigszins bij kan houden/inhalen zodat je het nog een keer kan proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb eigenlijk weinig problemen met de game. Het is helaas niet mijn type spel hoe er nu gespeeld moet worden, maar ik vind het niet slecht. Volgens mij is composure de belangrijkste stat in de game geworden, zeker voor de aanvallers. Veel schoten worden idd geblokt, maar als dit niet gebeurt dan vliegen de goals er helemaal makkelijk in. Dus die keuze snap ik wel. Gevaar is dat verdedigen het verschil maakt en dat je dan dat soort voetbal krijg. Maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Haha absurd hoe mensen hier al hele sicke teams hebben. Neem wel aan dat dat dan PC spelers zijn. Ik heb tot dusver alleen via de app wat kunnen doen. Ongeveer 12.000 coins verzameld en daar zal ik mijn eerste team van moeten gaan samenstellen voor de PS4.

Dan gaan we morgen maar eens beginnen met wat potjes spelen :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:22:
Ik heb eigenlijk weinig problemen met de game. Het is helaas niet mijn type spel hoe er nu gespeeld moet worden, maar ik vind het niet slecht. Volgens mij is composure de belangrijkste stat in de game geworden, zeker voor de aanvallers. Veel schoten worden idd geblokt, maar als dit niet gebeurt dan vliegen de goals er helemaal makkelijk in. Dus die keuze snap ik wel. Gevaar is dat verdedigen het verschil maakt en dat je dan dat soort voetbal krijg. Maar we gaan het zien.
Het verschil in pace tussen aanvallers en verdedigers is natuurlijk ook absurd. Veel goedkopere maar snellere aanvallers zijn prima om mee te spelen aangezien verdedigers vaak traag zijn icm lagere agi/balance (Chemistry lost dit vaak op voor een pace of agi/balance maar niet beide).

De engine laat het blijkbaar nog steeds toe dat spelers doorelkaar heen kunnen lopen, wat mij blijft verbazen, meermaals gehad dat een spits in een rechte lijn door mijn verdediger loopt terwijl je toch zou verwachten dat hij er physiek omheen zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Pompi schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:02:
[...]

Z'n eerste wedstrijd was net als bij De Ligt IRL.... dramatisch :+

Maar had Kongolo daar eerst staan, en die werd vaak makkelijk op zij gezet.

Frenkie vrees ik ervoor dat ik een tijdje moet wachten.... Was zijn OTW vergeten en dan zal ie weer uit packs gaan idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
Pompi schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:19:
[...]

Heb dezelfde instructies met dan ook conservatieve tackles, maar merk wel dat het nu soms handig is om wat sneller te zijn zodat als je 1 keer verkeerd stapt je de spits nog enigszins bij kan houden/inhalen zodat je het nog een keer kan proberen.
Heb je al een anker of schaduw kaart op die speler?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:31:
[...]

Het verschil in pace tussen aanvallers en verdedigers is natuurlijk ook absurd. Veel goedkopere maar snellere aanvallers zijn prima om mee te spelen aangezien verdedigers vaak traag zijn icm lagere agi/balance (Chemistry lost dit vaak op voor een pace of agi/balance maar niet beide).

De engine laat het blijkbaar nog steeds toe dat spelers doorelkaar heen kunnen lopen, wat mij blijft verbazen, meermaals gehad dat een spits in een rechte lijn door mijn verdediger loopt terwijl je toch zou verwachten dat hij er physiek omheen zou moeten.
Eerlijk gezegd vond ik het absurder dat in fifa19 Auba bij wijze van ingehaald werd door Kroos. Pace moeten ze wel wat fine tunen, maar ik vind de richting die ze ingaan op zich positief.
Ik heb nog geen last gehad van pace bij tegenstanders. Speel ook wat terughoudener met mijn verdedigers. Maar als een spits echt los is vind ik het nu wel beter dat die grotendeels ook door kan gaan richting de keeper.
Xamsix schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:23:
Haha absurd hoe mensen hier al hele sicke teams hebben. Neem wel aan dat dat dan PC spelers zijn. Ik heb tot dusver alleen via de app wat kunnen doen. Ongeveer 12.000 coins verzameld en daar zal ik mijn eerste team van moeten gaan samenstellen voor de PS4.

Dan gaan we morgen maar eens beginnen met wat potjes spelen :)
Voeg me maar toe op de ps4 dan kan ik wel met mijn noob team tegen je spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
chengbondkwok schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:33:
[...]

Z'n eerste wedstrijd was net als bij De Ligt IRL.... dramatisch :+

Maar had Kongolo daar eerst staan, en die werd vaak makkelijk op zij gezet.

Frenkie vrees ik ervoor dat ik een tijdje moet wachten.... Was zijn OTW vergeten en dan zal ie weer uit packs gaan idd.
Ben benieuwd hoe duur Frenkie gaat worden als zijn normale kaart weer in de pakjes zit.
Wil hem zelf als CDM gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Mike84- schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:39:
[...]

Ben benieuwd hoe duur Frenkie gaat worden als zijn normale kaart weer in de pakjes zit.
Wil hem zelf als CDM gaan gebruiken.
Ik gebruik zijn IF als CM in een 41212(2) bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
Bean77 schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:40:
[...]

Ik gebruik zijn IF als CM in een 41212(2) bevalt prima.
Top :)

Ook al een bepaalde chemistry style op hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Mike84- schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:46:
[...]

Top :)

Ook al een bepaalde chemistry style op hem?
Ik probeer nu engine. Maar ik zou anchor nemen als je hem als cdm opstelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:38:
[...]

Eerlijk gezegd vond ik het absurder dat in fifa19 Auba bij wijze van ingehaald werd door Kroos. Pace moeten ze wel wat fine tunen, maar ik vind de richting die ze ingaan op zich positief.
Ik heb nog geen last gehad van pace bij tegenstanders. Speel ook wat terughoudener met mijn verdedigers. Maar als een spits echt los is vind ik het nu wel beter dat die grotendeels ook door kan gaan richting de keeper.
Hetzelfde, hoewel het issue vaak de counter/omschakeling is, zeker als door je opbouw je eigen verdediging naar de middenlijn is gekropen (ondanks low-depth icm dropback :+).

In F19 konden spelers vaak alleen loskomen aan de zijkanten terwijl er centraal een soort van vertraging was. Het lijkt erop dat ze deze vertraging nu hebben verwijderd. Ben alleen bang dat dropback icm low-depth vrijwel de nom gaat worden aangezien verkeerd uitstappen (bijvoorbeeld door een pressure tactic) meteen afgestraft kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
Bean77 schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:48:
[...]

Ik probeer nu engine. Maar ik zou anchor nemen als je hem als cdm opstelt.
Ik twijfel nog erg, meer pace met shadow of meer physical met anchor.
Heb nu Blind op die positie en die redt het aardig en is minder met pace en physical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pukki ook binnen :) Iemand ervaring met angelino als LB ? Opzicht heeft hij zeer leuke stats voor een 79 kaart en zeker voor de prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
Iemand die weet of fifa 20 al ergens in de rekken ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
tommiboy96 schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:17:
Ben je serieus...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-Mike84- schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:55:
[...]

Ik twijfel nog erg, meer pace met shadow of meer physical met anchor.
Heb nu Blind op die positie en die redt het aardig en is minder met pace en physical.
Op welke positie cm of cdm?

Als cm twijfel ik om hem geen hunter te geven. Hij komt regelmatig voor de goal bij mij als inlopende speler. Dan is shooting wel prettig als buff.
Lastige is dat hij overal goed is, maar door chemistry stijl specifiek te upgraden is, maar dat hangt af van welke rol je hem geeft (cdm, cm, cam). Dat gezegd hebbende zou gewoon de basic stijl ook niet eens zo verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
038Zwolle schreef op maandag 23 september 2019 @ 06:11:
Rechtsonder heb je een tandwiel icoon. Als je daar op klikt krijg je de opties te zien. (Refresh transferlist, futbin int etc etc)
Sorry hoor maar zie rechtsonder nergens een tandwiel icoon? Zie jij die wel op mijn foto?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fifanoob
Free record shop heeft ze al, moet je wel contant betalen en accepteren dat je geen bon mee krijgt.

succes! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
Bean77 schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:22:
[...]

Op welke positie cm of cdm?

Als cm twijfel ik om hem geen hunter te geven. Hij komt regelmatig voor de goal bij mij als inlopende speler. Dan is shooting wel prettig als buff.
Lastige is dat hij overal goed is, maar door chemistry stijl specifiek te upgraden is, maar dat hangt af van welke rol je hem geeft (cdm, cm, cam). Dat gezegd hebbende zou gewoon de basic stijl ook niet eens zo verkeerd zijn.
Wil hem gebruiken als cdm. Heb op cam Wijnaldum met deadeye staan. Dit bevalt goed en hij scoort als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:27:
[...]

Sorry hoor maar zie rechtsonder nergens een tandwiel icoon? Zie jij die wel op mijn foto?
Check nog eens maar dan in het start menu ipv een menu waarin het scherm volledig gevuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:38:
[...]

Check nog eens maar dan in het start menu ipv een menu waarin het scherm volledig gevuld is.
Sorry hoor, maar ik vind het maar een vage uitleg.

Welk start menu?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/2uvue04ydqif.jpg

Ik zie niks?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
fifanoob schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:50:
[...]

Welk start menu?

[Afbeelding]

Ik zie niks?
Instellingen.
Hij zit nu ook gewoon rechtsonderin hoor, maar zwart op zwart is wat onhandig gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ja in limburg of belgie.
https://twitter.com/YouriMoonen/status/1175365567806672896

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:50:
[...]

Welk start menu?

[Afbeelding]

Ik zie niks?
Je toon vind ik wel bijzonder voor een hulpvraag. Daarnaast klopt het gewoon zoals @Bossie zegt alleen zie je het zelf niet 8)7

Veel plezier met het script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Bean77 schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:56:
[...]

Je toon vind ik wel bijzonder voor een hulpvraag. Daarnaast klopt het gewoon zoals @Bossie zegt alleen zie je het zelf niet 8)7

Veel plezier met het script.
Omdat ik er telkens niks van snap zit maar te klikken en te klikken. Maar zie het al idd, het is een zwart logo knopje idd..

Kreeg echt het idee dat jullie hints met mij aan het spelen waren haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:58:
[...]

Omdat ik er telkens niks van snap zit maar te klikken en te klikken. Maar zie het al idd, het is een zwart logo knopje idd..

Kreeg echt het idee dat jullie hints met mij aan het spelen waren haha :D
Nah, de enige waarmee wij hier spelen is @Vissert , die heeft ook nergens een idee van :+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
fifanoob schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:27:
[...]

Free record shop heeft ze al, moet je wel contant betalen en accepteren dat je geen bon mee krijgt.

succes! 8)
Heb die van mij bij de V&D gehaald zaterdag op zondagnacht. Was speciale opening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
Fraaank schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:04:
[...]

Heb die van mij bij de V&D gehaald zaterdag op zondagnacht. Was speciale opening.
JA hoorde ik ook al van, maar daarvoor moest je premium member zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
fifanoob schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:05:
[...]

JA hoorde ik ook al van, maar daarvoor moest je premium member zijn toch?
Platinum!

Vind deze FIFA toch wel voor een groot deel hetzelfde spelen als de vorige. Het lijkt wel allemaal wat meer verdedigend te staan, waardoor je gewoon tegen een muur aan middenvelders en verdedigers staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
-Mike84- schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:36:
[...]

Heb je al een anker of schaduw kaart op die speler?
Tot nu toe zijn al mijn kaarten zonder chemstyle, wil eerst een vast team hebben en beetje wachten voordat de prijzen van de chemstyles omlaag gaan voordat ik dat ga doen. De Basic chemboost is vaak ook prima

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vissert
  • Laatst online: 23:06
Bean77 schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:02:
[...]

Nah, de enige waarmee wij hier spelen is @Vissert , die heeft ook nergens een idee van :+ O+
Duurde ook echt een kwartier voordat ik doorhad waar jullie het over hadden :+ Gelukkig is FIFA een prima spel voor domme mensen. Ik blijf maar winnen van @Bean77. Ook van @buurman3 en @joekkiefc trouwens :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deltananie82
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-05-2022
Op Xbox kan je fifa 20 al spelen blijkbaar, je kan de regio instellen naar nieuw zeeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
deltananie82 schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:51:
Op Xbox kan je fifa 20 al spelen blijkbaar, je kan de regio instellen naar nieuw zeeland.
Hoe zit dat, xbox en VPN's ??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vissert schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:32:
[...]

Duurde ook echt een kwartier voordat ik doorhad waar jullie het over hadden :+ Gelukkig is FIFA een prima spel voor domme mensen. Ik blijf maar winnen van @Bean77. Ook van @buurman3 en @joekkiefc trouwens :+
Tsja je hebt natuurlijk de pace van een Toni Kroos, gaat allemaal niet zo snel meer ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:08:
[...]

Platinum!

Vind deze FIFA toch wel voor een groot deel hetzelfde spelen als de vorige. Het lijkt wel allemaal wat meer verdedigend te staan, waardoor je gewoon tegen een muur aan middenvelders en verdedigers staat.
Idd, @Vissert kan weer heerlijk los met de 4321 counter dit jaar en vervolgens lekker diagonaal inschieten voor de rebound.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vissert
  • Laatst online: 23:06
Ik merk het alweer :+ Ik blijf lekker op Discord hangen. Veel te veel haters hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Hoe schatten jullie in dat de prijs van Wijnaldum (en de ligt) zich gaan ontwikkelen de komende tijd?

Ik vind 30k echt teveel.
Pagina: 1 ... 11 ... 185 Laatste