Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Heb een paar dagen geleden Luis Suarez gepackt en in m'n club gehouden met de verwachting dat hij nog wel flink duurder zou worden. Hij was 100K maar bengelt nu van 115 tot 135K heen en weer. Is hier een doorgewinterde FIFA speler die mij kan zeggen of hij überhaupt nog iets gaat stijgen of dat ik hem beter kan gaan verkopen voor 120K? Dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
deltananie82 schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:51:
Op Xbox kan je fifa 20 al spelen blijkbaar, je kan de regio instellen naar nieuw zeeland.
Dat dit ook gewoon werkt :') regio aanpassen en de game start gewoon op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
De jong if gister gepacked uit een mega pakketje van een SBC, goed begin. Wanneer handig om te verkopen, dit weekend al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jsper schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:32:
De jong if gister gepacked uit een mega pakketje van een SBC, goed begin. Wanneer handig om te verkopen, dit weekend al?
Zou hem voor vrijdag verkopen, als dadelijk de OTW in packs zit dan is dat simpelweg een betere optie.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
Nou ik stop maar even met online in divisie 5 spelen, wordt compleet weg gespeeld gewoon... 3-0, 6-1 verliezen. @Bossie snap nu wat je bedoeld met de counter aanval haha.
Kom er bij de tegenstander niet doorheen met 3 a 4 pasjes boem in het mandje bij mij.
Mijn uurtje ea access nog maar even aan de sqb spenderen is denk ik meer waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:55:
[...]

Zou hem voor vrijdag verkopen, als dadelijk de OTW in packs zit dan is dat simpelweg een betere optie.
Ik heb er 2 en ze passen die max bin maar niet aan :(
woensdag maar even kijken en anders maar weg helaas. Zijn prijs klapt giga in als zijn otw uitkomt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
jsper schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:32:
Volgens mij verkoopt niemand hem ivm de max. bin die erop zit.
Zodra die weg is, dan is het een gewild kaartje.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
pff de waarde van mijn hummels blijft maar dalen, vanmiddag kon je hem nog verkopen voor 23000 coins, nu is hij gezakt naar 19,5k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Morgen komt mijn Fifa eindelijk binnen.
Is er iemand die morgen avond met mij die friendly objectives wil doen voor de early edition objectives op de Xbox?
Laat maar weten. Mijn Xbox id is HetIsDeBers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 13:38
DeBers schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:18:
Is er iemand die morgen avond met mij die friendly objectives wil doen voor de early edition objectives op de Xbox?
Ik wel. Ik heb je geloof ik al als vriend! Vanaf uurtje of 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:37
Bean77 schreef op maandag 23 september 2019 @ 19:38:
[...]

Ik heb er 2 en ze passen die max bin maar niet aan :(
woensdag maar even kijken en anders maar weg helaas. Zijn prijs klapt giga in als zijn otw uitkomt.
Zijn max bin is aangepast, rond de 140k waard nu. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Markuss schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:16:
Heb een paar dagen geleden Luis Suarez gepackt en in m'n club gehouden met de verwachting dat hij nog wel flink duurder zou worden. Hij was 100K maar bengelt nu van 115 tot 135K heen en weer. Is hier een doorgewinterde FIFA speler die mij kan zeggen of hij überhaupt nog iets gaat stijgen of dat ik hem beter kan gaan verkopen voor 120K? Dank
120k is echt laag, denk dat die nog wel gaat stijgen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:38

Oekol

waka waka hey hey

. Vrijdag is de release toch pas of ben ik nou gek?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
Je kan die ook doen tegen onbekenden, maar is misschien inderdaad leuker tegen andere.nIk heb hem afgelopen week gedaan tijdens EA Access

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 17:23

Grudgie

PSN: Grudgie7

Als er nog mensen op de PS4 mij willen toevoegen, dan kan dat op Grudgie7 :P

Mag die mij ook wel helpen met de friendly objectives, als diegene dat wil. :+ O-)

[ Voor 36% gewijzigd door Grudgie op 23-09-2019 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Kr44nVogel schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:45:
[...]

120k is echt laag, denk dat die nog wel gaat stijgen.
Bedankt voor je bericht, wordt zeker gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Markuss schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:26:
[...]

Bedankt voor je bericht, wordt zeker gewaardeerd :)
np als je kijkt naar suarez verleden jaar begon hij op 220k een maand later zat hij op 364k. Nu zal het niet zo snel gaan maar denk wel dat hij rond de 200k kan aantikken. Al blijft dat een gok natuurlijk ben geen expert ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntraXxX schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:34:
[...]

Zijn max bin is aangepast, rond de 140k waard nu. :)
En stijgend. Woensdag maar eens kijken wat de prijs dan doet. Ondertussen krijgt iedereen meer coins en zal hij langzaam duurder worden hoop/vermoed ik. Woensdag dan beide verkopen op tijd voordat zijn otw uitkomt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Ambianz schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:33:
[...]

Ik wel. Ik heb je geloof ik al als vriend! Vanaf uurtje of 7
Voor mij wordt het iets later. Kan 8 uur? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 13:38
DeBers schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:57:
[...]

Voor mij wordt het iets later. Kan 8 uur? :)
Geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kr44nVogel schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:32:
[...]

np als je kijkt naar suarez verleden jaar begon hij op 220k een maand later zat hij op 364k. Nu zal het niet zo snel gaan maar denk wel dat hij rond de 200k kan aantikken. Al blijft dat een gok natuurlijk ben geen expert ;)
Denk dat Suarez niet echt vergelijkbaar is met vorig jaar door zijn downgrade. Lijk me een vergelijkbare speler als Kane nu.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Na wat potjes, wat gepuzzel en paar packs gekomen tot dit team.
Vanuit hier verder uitbouwen

https://www.futbin.com/20/squad/8344573

Lucas Vasquez is een verrassend fijne speler en kost heel weinig coins. Evt met catalyst card erop.
Denis Suarez is redelijk allround en voor 400 coins niet verkeerd om mee te starten.
Jovic is tweebenig en dat is in de 16 superhandig. Morata als backup met H/H workrates en ook kopsterk.
Acosta is echt een GTI... kan verder niet veel, maar wat is ie snel. Hou ik persoonlijk niet van, maar om wat te forceren bij een achterstand, geen verkeerde sub.

Asensio nog niet geprobeerd , maar alleen aangeschaft. Geldt ook voor Nainggolan.
Ingame staat het ook wat anders.

Manolas was packluck. (70k waard) Een vd snelste verdedigers in FIFA 20.... en helaas gaat het om pace :(

Volgende op wensenlijstje is Saul, maar geen haast.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Verslavend hoor, heb al aardig wat coins vergaard, iets van 350k transferwinst. En nog een aantal dure jongens in de club als investering.
Ben in div5 geplaatst met rivals ook prima.
Nu nog ff wachten tot de ligt en Wijnaldum en Frenkie de jong wat goedkoper worden dan ga ik die halen.
30k voor 84 Wijnaldum.. neem aan dat ie wel gaat zakken in prijs. Tis geen walkout speler ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Ik heb tot nu toe niet te klagen qua packluck. Geen grote jongens, maar toch spelers die wel wat coins opleveren. Tot nu toe Lenglet (45k) gepackt als speler die het meest waard is. Ook nog Aurier (IF) en Nani (IF) gepackt. Die houd ik nog even in mijn club, want ik denk dat ze nog gaan stijgen.

Met de transfer winst nu Oblak (40k) en Vidal (11k) gehaald als spelers die het meeste waard zijn. Ik denk dat ik richting een Spaans team ga. Dat zou overigens voor het eerst in mijn FUT carriere zijn :)

Leuke spelers voor weinig: Arnautovic, Fernandinho (goedkopere broertje van Talisca), Martinez, Thiago Mendes, Diego Carlos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Belotti is ook een aanrader! Voor +/- 1500 coins een prima spits! Kessie valt ook positief op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-07 10:58
Lewa nu kopen een goed idee of nee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Gurbuh schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 08:59:
Lewa nu kopen een goed idee of nee?
Lastig te zeggen, misschien is het handig als investering voor z'n POTM die waarschijnlijk as. vrijdag gaat komen. Hij zou in de hype kunnen stijgen. Je kan ook afwachten en kijken wat de POTM SBC gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond de eerste twee potjes FIFA 20 gespeeld. Moest serieus even wennen aan de "tragere" gameplay en het afwerken op doel. Door het kansloze afwerken + domme penalty veroorzaakt in de 92ste minuut verloren.

Tweede potje na 30min al met 5-0 voor en vloog wel direct alles er in :) Viel met op dat Rodri, Pukki en Alli heerlijk speelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08 09:55
Iemand al de twee (free) packs ontvangen van de Ultimate edition deze week? Of is dat pas volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:06
-Mike84- schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:23:
Iemand al de twee (free) packs ontvangen van de Ultimate edition deze week? Of is dat pas volgende week?
Ik had ze wel gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister indd ook gewoon mijn pakketjes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
Had ze gisteren ontvangen in de Webapp en wilde ze vervolgens openen op de PS4 en ze waren foetsie.
Kreeg vanochtend bij het opstarten van Ultimate Team de melding van EA dat er een probleem mee is en ze het aan het onderzoeken zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-09 22:36
fifanoob schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 03:41:
Verslavend hoor, heb al aardig wat coins vergaard, iets van 350k transferwinst. En nog een aantal dure jongens in de club als investering.
Ben in div5 geplaatst met rivals ook prima.
Nu nog ff wachten tot de ligt en Wijnaldum en Frenkie de jong wat goedkoper worden dan ga ik die halen.
30k voor 84 Wijnaldum.. neem aan dat ie wel gaat zakken in prijs. Tis geen walkout speler ofzo
Die zakt de komende weken echt nog niet. Is dé cm van de premier league na Eriksen en De Bruyne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20-12-2024
Toegevoegd (Hepi4life)

Zie u wel online
Grudgie schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:15:
Als er nog mensen op de PS4 mij willen toevoegen, dan kan dat op Grudgie7 :P

Mag die mij ook wel helpen met de friendly objectives, als diegene dat wil. :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Zijn er meer mensen met problemen van de puzzels op de webapp en de companion app??

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 7% gewijzigd door Donverdi073 op 24-09-2019 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solotov schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:04:
[...]

Die zakt de komende weken echt nog niet. Is dé cm van de premier league na Eriksen en De Bruyne.
kuch Sissoko, kuch Ndombele ;)

Maar Wijnaldum is wel erg populair ivm de liverpool strong links. Hou zijn prijs goed in de gaten anders ga je veel verlies maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Toch bijzonder als je ziet wat voor spelers sommige mensen al hebben, dat terwijl de game nog geen 12 uur lang officieel uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Donverdi073 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:40:
Zijn er meer mensen met problemen van de puzzels op de webapp en de companion app??

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ligt er aan wat je probleem er mee is... ik krijg ze ook regelmatig. Ik los ze op en kan vervolgens inloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:56:
Toch bijzonder als je ziet wat voor spelers sommige mensen al hebben, dat terwijl de game nog geen 12 uur lang officieel uit is...
Valt reuze mee hoor. EA Acess en 2mln fifa points en dan lekker gaan met die banaan zoals Castro &friends

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Solotov schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:04:
[...]

Dele Alli speelt ook zeer chill en Gündogan. Gündogan is wel een ander soort speler, maar zeker een fijne speler als je van veel pasen hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ben ook begonnen, toch leuk elk jaar. Eredivisieteampje speelt vooralsnog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:17:
Nou ben ook begonnen, toch leuk elk jaar. Eredivisieteampje speelt vooralsnog prima.
Het is sinds jaren weer leuk om een team samen te stellen met NL spelers en/of uit de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:57
Donderdag maar eens even de Rivals rewards claimen en alles investeren.
Sommige spelers zijn echt belachelijk goedkoop.

Wanneer kwamen vorig jaar de eerste SBC's uit waar je een 82-84+ rated squad moest inleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:19:
[...]

Het is sinds jaren weer leuk om een team samen te stellen met NL spelers en/of uit de eredivisie.
Vond dat de afgelopen twee jaar ook al, maar dit jaar kan je ook wat langer standhouden verwacht ik inderdaad (neem aan dat je op de kwaliteit doelt?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
KaasNinja schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:03:
[...]

Had ze gisteren ontvangen in de Webapp en wilde ze vervolgens openen op de PS4 en ze waren foetsie.
Kreeg vanochtend bij het opstarten van Ultimate Team de melding van EA dat er een probleem mee is en ze het aan het onderzoeken zijn :)
Mooi, netjes van EA van de ingame bericht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Mike84-
Bedankt voor het delen :)
Ik speel eigenlijk altijd al 41212 in Fut en werkt altijd fijn.
Als ik merk dat het even niet meer loop ga ik deze tactiek proberen.

Speel nu met de basis tactiek, maar wel met spelersinstructies.

Links/rechtsback = standaard
CV's = Stay back
CDM = Stay back
LM/RM = Achter de linies kruipen.
CAM = Vrije rol en blijf voorin.
SP = Achter de linies kruipen en één daarvan blijf voorin.

Opstelling:

Zoet

Dumfries-de Vrij-Ake-Aanholt
Blind
Promes-Bergwijn
Wijnaldum
Malen-Depay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
Nog meer mensen last van de servers? Ik kan er niet in. Seasons kan ik wel doen. Maar FUT kan ik niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik speel 4-3-3(5) met een schaduwspits.
Cillesen
Dumfries-de vrij-ake- haps
Van der beek- blind - ziyech
Bergwijn-depay-promes

Vindt vooral depay erg goed met zijn sterke rechterbeen.

Speelde eerst 4-3-3 met de punt naar voren, maar dat was veelte aanvallend. De spitsen van de tegenstander konden altijd vrij worden ingespeeld.

[ Voor 27% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-09-2019 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:09
Wat is de snelste / makkelijkste manier om snel loyaliteit te verdienen voor sbc team?

Gewoon vriendschappelijke wedstrijd starten en afsluiten? Of...

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:01:
Ik speel 4-3-3(5) met een schaduwspits.
Cillesen
Dumfries-de vrij-ake- haps
Van der beek- blind - ziyech
Bergwijn-depay-promes

Vindt vooral depay erg goed met zijn sterke rechterbeen.
Hoe speelt Ziyech? Wou eerst met Ziyech spelen, maar toch besloten om Draxler als Cam neer te zetten. Dit is op het moment mijn huidige team en heb nog 30k cash en nog extra if malen op de transferlist staan ( kreeg er 2 ipv 1, had op meerdere geboden)

En 45x een MLS speler van 640 discard met hoop op een MLS SBC tbv Martinez.

https://www.futbin.com/20/squad/8122814

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Meneer iCy schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:09:
[...]

Hoe speelt Ziyech? Wou eerst met Ziyech spelen, maar toch besloten om Draxler als Cam neer te zetten. Dit is op het moment mijn huidige team en heb nog 30k cash en nog extra if malen op de transferlist staan ( kreeg er 2 ipv 1, had op meerdere geboden)

En 45x een MLS speler van 640 discard met hoop op een MLS SBC tbv Martinez.

https://www.futbin.com/20/squad/8122814
Heb nog maar 1 potje met hem gespeeld, hij staat ook niet op een prominente rol bij mij. Hij paast in iedergeval wel heel goed.

Ik denk wel dat hij beter is dan draxler.

Speelt if malen trouwens fijn? Hij heeft wel hele goeie stats.

[ Voor 7% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-09-2019 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
futbin heeft nu iets nieuws met zijn TOTW prediction bedacht...alleen nu hebben ze zelf geen prediction, lekker dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Is opgelost, is een bug in Chrome en de companion app
Goelan schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:57:
[...]

Ligt er aan wat je probleem er mee is... ik krijg ze ook regelmatig. Ik los ze op en kan vervolgens inloggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
noodel1988 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:06:
Wat is de snelste / makkelijkste manier om snel loyaliteit te verdienen voor sbc team?

Gewoon vriendschappelijke wedstrijd starten en afsluiten? Of...
De "glitch" werkt nog, ik heb deze gister op mijn PS4 gedaan. Echter hebben ze de offline seizoenen en meerdere keren tegen het TOTW spelen eruit gehaald. Het spelen tegen een vriend of tegen de computer werkt helaas ook niet, dus heb ik 10 squad battle wedstrijd hiervoor op moeten opofferen.

Start een SB wedstrijd
Wacht een paar seconden na aftrap.
Start op je PS4 (of xBox) een netwerkverbinding test.
Log opnieuw in bij FUT
Herhaal dit 10 keer

Je verliest je SB wedstrijden wel met 3-0, maar in mijn geval boeit mij dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-06 14:58
Gisteren kwamen uit Gold 1 reward Squad Battles en Hybrid Nations SBC:
- Ndombele
- IF Pellegrini
- IF Delaney
- een heleboel meuk.

Niet ontevreden. IF Delaney is trouwens wel een heerlijke kaart zeg. Gaat nu voor +- 68k op de pc. Ik weet niet of ik er goed aan doe om hem nog even te houden.. verkocht wordt hij sowieso.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
overdoseh schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:49:
- Ndombele
- IF Pellegrini
- IF Delaney
- een heleboel meuk.

Niet ontevreden. IF Delaney is trouwens wel een heerlijke kaart zeg. Gaat nu voor +- 68k op de pc. Ik weet niet of ik er goed aan doe om hem nog even te houden.. verkocht wordt hij sowieso.
Ik zou er nog een week mee wachten, tenzij je nu de coins erg goed kan gebruiken.

Ik packte Fabinho en Dembele in 1 pack, wacht ook met het verkopen tot volgende week de eerste mensen hun WL team gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Beetje gespeeld vandaag, jammer om te zien dat de Fifa scripts er nog in zitten. Een tegenstander die flinke boost krijgt nadat ik met 3-0 voor sta. Daarna komt natuurlijk geen pass meer aan, gaat geen kans er meer in. Twee keer 3-3 gespeeld. Is jammer, maar wist het natuurlijk van de vorige Fifa.

Verder een basic NL team samengesteld, Promes Bergwijn en Depay voorin. Dat is wel lekker ballen, ga ik me komende tijd wel vermaken. Verder gewoon coins opbouwen :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:21:
[...]

Vond dat de afgelopen twee jaar ook al, maar dit jaar kan je ook wat langer standhouden verwacht ik inderdaad (neem aan dat je op de kwaliteit doelt?).
Kwaliteit inderdaad. Van Dijk, De Ligt, De Jong zijn de meest zichtbare voorbeelden. Maar ook een dumfries, op de beek, promes, bergwijn zien er gewoon erg prettig uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
overdoseh schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:49:
- Ndombele
- IF Pellegrini
- IF Delaney
- een heleboel meuk.

IF Delaney is een van de beste CDM in de bundesliga. Mocht Witsel een IF krijgen zou ik hem verkopen, anders gewoon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:53:
[...]

Kwaliteit inderdaad. Van Dijk, De Ligt, De Jong zijn de meest zichtbare voorbeelden. Maar ook een dumfries, op de beek, promes, bergwijn zien er gewoon erg prettig uit.
Hij is van de beek erop gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Van de beek bij mij duikt altijd de 16 in, ik denk dat het mijn top scoorde is op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:05:
Van de beek bij mij duikt altijd de 16 in, ik denk dat het mijn top scoorde is op het moment.
Bij mij doet hij dat ook, samen met Ziyech dodelijk middenveld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stomley
  • Laatst online: 23:55
Xamsix schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:52:
Beetje gespeeld vandaag, jammer om te zien dat de Fifa scripts er nog in zitten. Een tegenstander die flinke boost krijgt nadat ik met 3-0 voor sta. Daarna komt natuurlijk geen pass meer aan, gaat geen kans er meer in. Twee keer 3-3 gespeeld. Is jammer, maar wist het natuurlijk van de vorige Fifa.
Volgens mij valt dit heel erg mee en zit het voornamelijk tussen iemand zijn oren. Als je eenmaal 3-0 voorsta ga je ook echt wel anders spelen.

Voorbeeld gisteren won ik met 11-1 dan verwacht je ook wel een boost tussendoor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik merk wel dat je op bepaalde momenten in de match je team als een gek druk weet te zetten en overal super goed zit te dekken en tussen elke bal zit, terwijl op andere momenten spelers het vertikken een bal te onderscheppen die langst hun gaat en de tegenstander overal een vrije man hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
DeBers schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:43:
Nog meer mensen last van de servers? Ik kan er niet in. Seasons kan ik wel doen. Maar FUT kan ik niet in.
Niemand hier last van dus?
Jullie kunnen gewoon spelen?

Als ik wil connecten zegt hij: De EAS-FC servers zijn momenteel niet beschikbaar.

Er is een probleem met de aanmelding bij ultimate team in een popup.

Edit: Ik moest een update downloaden van 444mb. Deze zag ik niet in de download lijst. Pas na hard reset van de xbox werd die zichtbaar.

[ Voor 13% gewijzigd door DeBers op 24-09-2019 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
stomley schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:09:
[...]

Volgens mij valt dit heel erg mee en zit het voornamelijk tussen iemand zijn oren. Als je eenmaal 3-0 voorsta ga je ook echt wel anders spelen.

Voorbeeld gisteren won ik met 11-1 dan verwacht je ook wel een boost tussendoor?
Dan verwacht ik zeker een boost tussendoor. Alleen als het krachtsverschil dusdanig groot is, dan gaat die boost hem niet terugbrengen in het spel. Het zal er niet voor zorgen dat je minder fouten maakt. De boost zorgt ervoor dat schoten eerder mis gaan, spelers iets langzamer van hun plek komen dan gewoonlijk en schoten net iets sneller misgaan.

Het is overigens gewoon een vastgesteld iets, maar daarvoor verwijs ik je naar youtube. De pro players hebben het er ook wel eens over.

Daarnaast speelt natuurlijk ook het mentale gedeelte mee, laat je je gek maken, ga je je irriteren, ga je slechter spelen. Er is genoeg wat je zelf kan doen om van 3-0 de 3-3 te voorkomen, zeker. Maar die boost kan je wel uit je spel halen waardoor je zelf nog eens extra fouten maakt.

Maar zoals gezegd, het is bekend, ik wil er ook niet te veel over zeuren, want ik moet er gewoon rekening mee houden en bij 3-0 voorsprong bv tactiek aanpassen en dichtmetselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:53:
[...]

Ja, ik speel nu inderdaad met Dumfries, Van de Beek en Bergwijn oa. Prima voor de eerste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:44:
[...]

Ja, ik speel nu inderdaad met Dumfries, Van de Beek en Bergwijn oa. Prima voor de eerste weken.
Vooral Promes is een koopje, vergelijk hem maar eens qua stats met Sterling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bossie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:44:
[...]

Vooral Promes is een koopje, vergelijk hem maar eens qua stats met Sterling.
Ik wilde het zo goedkoop mogelijk houden, dus heb het bij Bruma gelaten haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Voor de mensen die niet de controles hebben door gekeken. Op de PS4 (weet niet hoe het op de XBOX zit) kan je bij vrije trappen van de tegenstander je keeper verplaatsen door vierkantje of rondje in te drukken of inhouden. Bij indrukken gaat hij een klein beetje naar 1 kant en bij inhouden een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Wat kiezen jullie altijd als reward na een week rivals? De coins, de ruilbare pakketten of de niet ruilbare pakketten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:54:
Wat kiezen jullie altijd als reward na een week rivals? De coins, de ruilbare pakketten of de niet ruilbare pakketten?
Ga denk ik deze week de ruilbare pakketten kiezen, bijna alles is nu wel redelijk wat coins waard en we weten nog niet hoe het gaat met League SBC's of met de Icon SBC's dus om nu al in de eerste week kaarten te gaan sparen is mogelijk niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaak de coins, stap voor stap dichter na de volgende upgrade aangezien de kans dat je echts iets goeds pakt toch minimaal is. Muv van Promos, dan wil ik nog wel eens een gokje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Bossie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:57:
[...]

Vaak de coins, stap voor stap dichter na de volgende upgrade aangezien de kans dat je echts iets goeds pakt toch minimaal is. Muv van Promos, dan wil ik nog wel eens een gokje wagen.
Ik vind het verschil tussen 75k coins waarde aan paketten of 39k coins vast nog een behoorlijk groot verschil, dan lijken de pakketten het meest aantrekkelijk.

https://www.fifplay.com/fifa-20-division-rivals-rewards/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
Ruilbare pakketten, de prijzen liggen hoog.
Ik doe vrijwel nooit niet ruilbare pakketten.
De kans dat je dan iets goed packt en het in je team past is wel heel klein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:58:
[...]

Ik vind het verschil tussen 75k coins waarde aan paketten of 39k coins vast nog een behoorlijk groot verschil, dan lijken de pakketten het meest aantrekkelijk.

en hoeveel denk je uit 75 coins waarde aan pakketten te krijgen?

Daarom altijd coins...zekerheidje

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 24-09-2019 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:58:
[...]

Ik ga dit jaar voor de coins. Ik heb mijzelf vorig jaar zo vaak vervloekt dat ik toch de coins had moeten pakken. Packs openen blijft leuk, maar hoe vaak trek je nou echt iets van grote waarde eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
RoeKoe schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:02:
[...]

Ik ga dit jaar voor de coins. Ik heb mijzelf vorig jaar zo vaak vervloekt dat ik toch de coins had moeten pakken. Packs openen blijft leuk, maar hoe vaak trek je nou echt iets van grote waarde eruit?
Ik zit zelfs te denken om helemaal geen sbc's voor packs te doen. Volgens mij maak je meer winst door de boel te verkopen ipv packs te nemen....de 1 of 2 keer dat je iets goeds packed heb je dan al weggegooid.

Zeker nu ik de advanced SBC gedaan heb en mijn hoogste speler 82 rated was....

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 24-09-2019 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik twijfel erg, wellicht dat de packs nu op dit moment de 'beste' deal zijn, omdat de spelers nu nog wat waard zijn en packs openen is leuk.

Andere weken ga ik sowieso voor coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb nog geen 1 pakketje gekocht, en fifa moet nog wel een beetje leuk blijven he ;)

Edit; Daarnaast moet ik 65k coins hebben om zowel if malen en wijnaldum te betalen.

[ Voor 34% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-09-2019 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 16:14
Ik denk dat ik ook voor packs ga (ook omdat ik nog 200K op de bank heb dankzij Salah :+ ), want wat @Jamesl zegt, spelers zijn op dit moment nu nog wat waard.

De rest van het jaar ga ik voor coins, en als het team compleet is voor untradeables.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
chengbondkwok schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:47:
Ik denk dat ik ook voor packs ga (ook omdat ik nog 200K op de bank heb dankzij Salah :+ ), want wat @Jamesl zegt, spelers zijn op dit moment nu nog wat waard.

De rest van het jaar ga ik voor coins, en als het team compleet is voor untradeables.
wat zijn ze waard dan...95% gaat voor discard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:49:
[...]

Discard spelers bewaar ik gewoon. Worden tzt door sbc's etc vanzelf wel meer waard. Zonde om 300 coins op een gouden speler te pakken terwijl met een sbc er minimaal 1k voor te krijgen is.
Maar goed als je de coins gelijk nodig hebt is het een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wel moeite met kansen afmaken, mis de grootste kansen terwijl ik wel het idee heb te weten welke manieren van afmaken ik moet gebruiken in de situatie in kwestie. Wel een prima start met 7-1 (online 4-1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
schoten vanaf de zijkant gaan bij meestal richting de keeper af, maar wanneer een middenvelder recht voor het goal staat gaan ze er meestal in bij mij. Moet zeggen dat ik ook vaak heb gescoord via een kaats goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:51:
[...]

Discard spelers bewaar ik gewoon. Worden tzt door sbc's etc vanzelf wel meer waard. Zonde om 300 coins op een gouden speler te pakken terwijl met een sbc er minimaal 1k voor te krijgen is.
Maar goed als je de coins gelijk nodig hebt is het een ander verhaal.
Tuurlijk dat is een ander verhaal, maar als je packs kiest omdat spelers nu waarde hebben dan vind ik dat dus een beetje lariekoek :)

Pak de coins en investeer ze ipv het in sbc fodder te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:10:
[...]

Tuurlijk dat is een ander verhaal, maar als je packs kiest omdat spelers nu waarde hebben dan vind ik dat dus een beetje lariekoek :)

Pak de coins en investeer ze ipv het in sbc fodder te hebben.
Mwa kwestie van geluk/pech hebben.
Tot TOTY kies ik meestal voor tradable spelers, daarna voor untradable of coins. Untradable als ik onvoldoende spelers heb en wat sbc spul nodig heb. Anders de coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
bvbal79 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:49:
[...]

Prijzen gaan stijgen, bv. De Bruyne en andere hoge rated spelers --> nu bewaren.
Maar bv spelers als Wijnaldum, Sissokko, en andere 80-84 rated spelers die nu echt duur zijn zullen gaan dalen maar de kans om die te packen is wel groter dan een 85+ speler packen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Zou de volgende aanval beter werken dan 4-3-3 met promes-depay-bergwijn:
depay - if malen
..... ziyech

of 4-5-1 met if malen in de spits, met depay en ziyech er achter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 16:14
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:23:
Zou de volgende aanval beter werken dan 4-3-3 met promes-depay-bergwijn:
depay - if malen
..... ziyech

of 4-5-1 met if malen in de spits, met depay en ziyech er achter.
Ligt er een beetje aan wat je speelstijl is. Ik start in-game met Promes - IF Malen - Bergwijn en op 10 Depay en speel dan 4231 zonder vleugels. In feite hou ik daar alle opties mee open (vleugelspel of juist via het centrum).

Ik heb geen ervaring met Ziyech, maar ben wel erg tevreden over IF Malen en Bergwijn. Depay op 10 is ook erg nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Jamesl schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:18:
[...]

Prijzen gaan stijgen, bv. De Bruyne en andere hoge rated spelers --> nu bewaren.
Maar bv spelers als Wijnaldum, Sissokko, en andere 80-84 rated spelers die nu echt duur zijn zullen gaan dalen maar de kans om die te packen is wel groter dan een 85+ speler packen.
ik denk na mijn ervaringen in fifa 19 dat je pak kans gerelateerd is aan de prijs van de speler en niet zozeer aan de rating...waarom pak je bv zo vaak een high rated keeper.

Waarom was Dedoncker 78 rated van Wolves niet zo vaak gepakt...maar goed dat is mijn theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik heb ook nog hazard als leenspeler voor 9 wedstrijden, dat is dus meer dan mijn EA acces trial tijd die ik over heb (3 uur). ;)

Mijn team nu https://media.discordapp....png?width=1080&height=608

[ Voor 33% gewijzigd door Nieuwevolger op 24-09-2019 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand in voor een vriendschappelijk potje?

(PS4)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2019 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 22:42
Denken jullie dat xbox standaard Versie een week na release een betere prijs heeft of blijft hij 62 euro (met access)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
TweakerVincent schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:56:
Denken jullie dat xbox standaard Versie een week na release een betere prijs heeft of blijft hij 62 euro (met access)?
De digitale versie zal niet goedkoper worden binnen een maand, een fysiek exemplaar zou wel een paar euro goedkoper kunnen worden na een week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:16
Net neymar gepacked. Verkocht en nu 1 miljoen coins.

Eens kijken wat verstandig is om er mee te doen. Kijken of er nog mooie snipes liggen. Denk dat traden wellicht het verstandigste is. Lekker meer coins maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
TweakerVincent schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:56:
Bij media markt heb ik 55 euro betaald voor FIFA (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 22:42
Jamesl schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:02:
[...]

Ik wil de digitale versie of kan je die daar ook kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKMosselman
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-09 07:22
Jamesl schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:02:
[...]

Is hij daar al in verkoop dan? Ik dacht vanaf 27 september pas....
Pagina: 1 ... 12 ... 185 Laatste