Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
TweakerVincent schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:35:
[...]

Ik wil de digitale versie of kan je die daar ook kopen?
Nee, digital kan alleen via de playstation store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:27
Weten jullie waarom ik bij squad battles niet het totw kan uitdagen?

Die is grijs, de overige teams kan ik wel uitdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Wil Max 100 e uitgeven aan de game + fifa points, zit te twijfelen of ik dan voor ultimate edition ga nog + 10e aan points . Of de normale editie + 35 e aan points.

Heb nog maar 2 uur met ea acces dus ultimate lijkt me nu wel chill zodat ik deze dagen al kan spelen maar weet niet wat wijsheid is:)

Volgens mij krijg ik met 35 e namelijk meer premium paketten dan de 24 van de ultimate edition maar daar praten ze over rare gold packs zijn die anders dan de Premium gold paketten?

[ Voor 23% gewijzigd door Stylze op 24-09-2019 18:20 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Laan1988 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:54:
Weten jullie waarom ik bij squad battles niet het totw kan uitdagen?

Die is grijs, de overige teams kan ik wel uitdagen.
Ik denk dat je het totw weer kan uitdagen als woensdag het nieuwe totw uit is. Afgelopen week kon je het eerste totw uitdagen als deel van squad battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:27
Nieuwevolger schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 18:05:
[...]

Ik denk dat je het totw weer kan uitdagen als woensdag het nieuwe totw uit is. Afgelopen kon je het eerste totw uitdagen als deel van squad battles.
Maar totw 1 is gewoon onderdeel van deze week..
heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laan1988 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 18:09:
[...]

Maar totw 1 is gewoon onderdeel van deze week..
heel vaag
Niet echt, zal volgende week wel weer met TOTW2 verdergaan, aangezien je geen TOTW-1 had ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Hopelijk donderdag hier dat ze het verkopen, dan nog maar 2 uurtjes ea acces spelen.
Had net leuk ploegje op het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:12
TOTW1 zat bij de squad battles van vorige week, 2 komt morgen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Weet iemand hoe het kan dat je bij rivals alleen je weekscore ziet en niet hoeveel punten je nodig hebt voor welke rang? Heb nu 11300 weekscore maar weet nou dus niet hoeveel ik nog ongeveer moet spelen om rang 1 vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 10:57
MKMosselman schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:39:
[...]

Is hij daar al in verkoop dan? Ik dacht vanaf 27 september pas....
Nee maar heb pre-order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:09
Ik heb intussen 5 kaartjes hangen in mijn expired sectie. Zijn kaartjes waarvan ik bid gewonnen heb maar dus niet beschikbaar komen. Hebben meer mensen hier last van? Wat kan je er aan doen?

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:59
helaas De Jong. Nu kan ik em al 2 weken niet kopen :(

Maar toch yay! De Jong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik krijg een update op de pc...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
net even snel nog een lozano en de ligt gekocht, had er al een paar die gaan nog wel stijgen :) yedder en rodri had ik al dus zal wel een profit opleveren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
noodel1988 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 19:13:
Ik heb intussen 5 kaartjes hangen in mijn expired sectie. Zijn kaartjes waarvan ik bid gewonnen heb maar dus niet beschikbaar komen. Hebben meer mensen hier last van? Wat kan je er aan doen?
via de console of pc waar je p speelt inloggen dan kan je ze daar verwijderen als je op de web app doelt waar ze blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 20:24
FidoDido schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:19:
[...]

net even snel nog een lozano en de ligt gekocht, had er al een paar die gaan nog wel stijgen :) yedder en rodri had ik al dus zal wel een profit opleveren :)
Doe mij eens een de Ligt voor een zacht prijsje >:) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poeh geluk met IF de Jong verkopen voor 187&189k. Nu aan het zakken, ben benieuwd wat zijn otw voor prijs gaat doen.
Eigenlijk was ik van plan om Griezmann ook te gaan verkopen maar door zijn OTW toch maar even vasthouden omdat die zeldzamer wordt.

Met de de Jong coins mijn rechter centrale verdediger gekocht. Die blijft voorlopig nog wel staan. Ingame switch ik naar een 41212(2) of 433(4) formatie.
https://www.futbin.com/20/squad/8366420

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:19:
[...]

Had zelf gehoopt op Cancelo, wilde sowieso eerst een Frans team bouwen rondom Yedder maar dat is toch even anders gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
@Pompi heb meteen 30k neer gelegd die stijgt in die 10 dagen zoiezo :P blind gekocht haha.

@Bossie ik kan nog kiezen heb een bpl team met rodri en yedder als sub dus moet idd even kijken wat voor team ik bouw. Moet voor donderdagavond ieder geval mijn team dumpen en vrijdag weer inkopen op de spelers na die otw krijgen dan. Hopelijk pak ik nog wat winst op de spelers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jsper
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-01-2022
Frenkie IF dus nu al verkopen of nog 1/2 dagen wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:46:
@Pompi heb meteen 30k neer gelegd die stijgt in die 10 dagen zoiezo :P blind gekocht haha.

@Bossie ik kan nog kiezen heb een bpl team met rodri en yedder als sub dus moet idd even kijken wat voor team ik bouw. Moet voor donderdagavond ieder geval mijn team dumpen en vrijdag weer inkopen op de spelers na die otw krijgen dan. Hopelijk pak ik nog wat winst op de spelers :P
Heb een tijdje met Rodri en Fernandinho gespeeld als CDM's, maar speel inmiddels alleen met Fernandinho.
Rodri gaat wel een erg goede kaart worden als hij 2IFs pakt en een kleine pace/agility boost krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:52:
[...]

Heb een tijdje met Rodri en Fernandinho gespeeld als CDM's, maar speel inmiddels alleen met Fernandinho.
Rodri gaat wel een erg goede kaart worden als hij 2IFs pakt en een kleine pace/agility boost krijgt.
Hij is wel aan de trage kant ja, online komt die te kort en zelfs met sqb op pro sprinten ze hem eruit. Moet net iets meer snelheid hebben aangezien ik met 1 cdm speel. Fernandinho is nog een goede optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Griezman gepacked:O verkopen nu of w8en?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:04:
[...]

Hij is wel aan de trage kant ja, online komt die te kort en zelfs met sqb op pro sprinten ze hem eruit. Moet net iets meer snelheid hebben aangezien ik met 1 cdm speel. Fernandinho is nog een goede optie :)
Fernandinho is ook niet erg snel, maar niet zo houterig als Rodri. Ik heb hem op "drop between defenders" gezet en dat werkt prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
noodel1988 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 19:13:
In het spel kan je ze selecteren, heb hier een aantal jaar geleden ook last van gehad maar nog steeds zit de bug in web app/companion app.
Stylze schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:14:
Als je de coins niet meteen nodig hebt dan wachten, want wordt waarschijnlijk wel meer waard. Maar als je nog wil gaan investeren in spelers voor het team waarmee je speelt dan zou je hem nu kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:16

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik kan via de web app niet op de transfermarkt komen. Iemand weet hoe dat precies zit? Wanneer kan dat wel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
4/4 uit Rivals, 3 RQ en eentje die blijkbaar koppig de gifbeker leeg wilde drinken.

Deze 41212 Wide/Narrow hybrid speelt echt heerlijk in de omschakeling heb je de snelheid van wingers om de aanval op te zetten, maar ook het driehoekje voor de goal. Eriksen is door zijn workrate upgrade echt een gamechanger in mijn team.

YouTube: Why 41212 is better than 41212(2) (TACTICS Explained!) - FIFA 20 Ult...

[ Voor 60% gewijzigd door Bossie op 24-09-2019 21:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:09
FidoDido schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:24:
[...]

via de console of pc waar je p speelt inloggen dan kan je ze daar verwijderen als je op de web app doelt waar ze blijven hangen.
Werkt inderdaad!

Trakt | Last.fm | discogs

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-09 22:03
Kan je die 3 gewonnen friendlies ook met forfeit behalen? Iemand aanwezig vanavond om dat ff met mij te doen? (ps4) :-)

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
kwdtje schreef op woensdag 25 september 2019 @ 07:58:
Kan je die 3 gewonnen friendlies ook met forfeit behalen?
Ja, dat kan inderdaad. Dat heb ik gisteren nog gedaan met een maatje van mij. Helaas heb ik geen PS4 :)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:58

Meneer iCy

swarma

Grudgie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:40:
Ik kan via de web app niet op de transfermarkt komen. Iemand weet hoe dat precies zit? Wanneer kan dat wel?
Vorig jaar gespeeld? Dan pas als je fifa 20 heb gespeeld en niet de EA Access. Vorig jaar gespeeld maar gecheat door muntjes te kopen? Idem, dan pas als je fifa 20 hebt gespeeld en niet de EA Access.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 13:38
Je kan geen munten bonus meer aanzetten volgens mij. Maar, we hebben hier met 3 verschillende accounts gespeeld, en nu zie ik bij 2 personen een muntenbonus van 500 en bij 1 een muntenbonus van 1000 na de wedstrijd.

Weet iemand hier iets meer van?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

• dutchgio
  • Laatst online: 18:12
Die krijg je bij de doelstellingen.

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Niet geheel ontevreden met mijn cheapy starter squad. Voor 30k bij elkaar gekocht:

https://www.futbin.com/20/squad/8419540

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik snap niet dat men deze FIFA zoveel beter vindt. Voor mij voelt het vooral houterig, traag en clunky aan. Veel passes langs een speler die in vorige fifa's gewoon aankwamen vallen nu in de voet van de speler waar langs gepasst wordt.

Daarnaast voelt het meer en meer als een countergame. Wachten tot een fout en met snelle spelers naar het doel rennen.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Stylze schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:14:
Wachten, stijgt alleen maar

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Paffelton
shoombak schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:47:
.. Veel passes langs een speler die in vorige fifa's gewoon aankwamen vallen nu in de voet van de speler waar langs gepasst wordt...
Heeft dat niet te maken met dat je nog in je systeem hebt zitten dat je fatsoenlijke spelers had vorige FIFA?

Ik moet daar ook altijd erg aan wennen bij een nieuwe fifa, dat ik geen team meer heb die alle stats boven de 90 hebben. Maakt vooral bij passes vaak het verschil of de tegenstander er nog een voetje tussen kan zetten of niet. Met je crappy starter squad kan je minder risicovolle passes geven.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteren mijn team gebruikt na aanschaffen en handelen, maar ik zie depay nu niet meer echt tot zijn recht komen. Wat zou een goede speler naast Malen zijn, want Depay sjah die doet niet echt meer mee. Zit te twijfelen om de rechterkant aan te pakken en daar dan Havertz neer te zetten (uiteraard met een andere RM), maar vind hem op het moment te prijzig en mis zijn * WF dan.

Misschien opstelling aanpassen en Depay als CF neerzetten. (4-4-1-1)

Malen is echt een lekkere speler met een sniper kaartje er op. Die wil ik op het moment niet wisselen

https://www.futbin.com/20/squad/8122814

Alles is nog tradeable en ik zit niet vast aan bepaalde spelers voor mijn gevoel.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bean77 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:30:
Poeh geluk met IF de Jong verkopen voor 187&189k. Nu aan het zakken, ben benieuwd wat zijn otw voor prijs gaat doen.
Eigenlijk was ik van plan om Griezmann ook te gaan verkopen maar door zijn OTW toch maar even vasthouden omdat die zeldzamer wordt.

Met de de Jong coins mijn rechter centrale verdediger gekocht. Die blijft voorlopig nog wel staan. Ingame switch ik naar een 41212(2) of 433(4) formatie.
https://www.futbin.com/20/squad/8366420
Lekker teampje! Btw, wat is je PSN? >:)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inderdaad, maar het verschil tov normale teams valt eigenlijk wel reuze mee. Het blijft een kwestie van breien totdat je een opening ziet.

martyn77a is mijn psn.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• stomley
  • Laatst online: 15-09 23:55
Paffelton schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:47:
Niet geheel ontevreden met mijn cheapy starter squad. Voor 30k bij elkaar gekocht:

https://www.futbin.com/20/squad/8419540
Maar hoe ga je verdedigen met dit team? Alles wilt graag aanvallen waardoor het bijna wel een gatenkaas moet zijn volgens mij.

• Xamsix
Bean77 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:21:
Inderdaad, maar het verschil tov normale teams valt eigenlijk wel reuze mee. Het blijft een kwestie van breien totdat je een opening ziet.

martyn77a is mijn psn.
Of helemaal inzakken, bal aan de tegenstander gunnen en met scherpe counters proberen het verschil te maken. Tot dusver bevalt me dat wel, alleen moet ik nog leren om na de 85e geen counters meer op te zetten maar de tijd rustig uit te spelen 8)7

• Paffelton
stomley schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:43:
[...]

Maar hoe ga je verdedigen met dit team? Alles wilt graag aanvallen waardoor het bijna wel een gatenkaas moet zijn volgens mij.
Reken vooral op Paulinho, hoop dat ie niet te veel uit positie staat door zijn H/H maar we gaan het zien ingame. Oscar en Talisca zijn gelukkig ook niet totaal kansloos in het verdedigen. Workrates heb ik vaak iets minder last van omdat ik vaak met z'n 2 online speel waardoor de andere persoon de spelers goed mee terug kan laten rennen.

Ingame zal het zo staan: https://www.futbin.com/20/squad/8422051 en het hele middenveld krijgt iig verdedigende instructies.

• Grudgie

Grudgie

Meneer iCy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:10:
[...]

Vorig jaar gespeeld? Dan pas als je fifa 20 heb gespeeld en niet de EA Access. Vorig jaar gespeeld maar gecheat door muntjes te kopen? Idem, dan pas als je fifa 20 hebt gespeeld en niet de EA Access.
Ik heb vorig jaar niet gespeeld en nooit gecheat. Heb alleen EA access dit jaar gebruikt.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Grudgie schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:58:
[...]

Ik heb vorig jaar niet gespeeld en nooit gecheat. Heb alleen EA access dit jaar gebruikt.
Dan kan je pas nadat je de volledige versie hebt gespeeld. Dus als je de standard editie hebt besteld, vanaf vrijdag pas.

• Grudgie

Grudgie

Meneer iCy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:17:
[...]

Dan kan je pas nadat je de volledige versie hebt gespeeld. Dus als je de standard editie hebt besteld, vanaf vrijdag pas.
Heb al gisteren de Champions editie op disk binnen gekregen en al geïnstalleerd. :p
shoombak schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:47:
Ik snap niet dat men deze FIFA zoveel beter vindt. Voor mij voelt het vooral houterig, traag en clunky aan. Veel passes langs een speler die in vorige fifa's gewoon aankwamen vallen nu in de voet van de speler waar langs gepasst wordt.

Daarnaast voelt het meer en meer als een countergame. Wachten tot een fout en met snelle spelers naar het doel rennen.
Passing is vooral even wennen aangezien je niet meer blind kan ping-pongen zoals vorig jaar, je moet de richting/kracht etc goed meegeven anders ben je de bal gewoon kwijt.

De double-tap pass is overigens ook leuk.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Meneer iCy schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:54:
Gisteren mijn team gebruikt na aanschaffen en handelen, maar ik zie depay nu niet meer echt tot zijn recht komen. Wat zou een goede speler naast Malen zijn, want Depay sjah die doet niet echt meer mee. Zit te twijfelen om de rechterkant aan te pakken en daar dan Havertz neer te zetten (uiteraard met een andere RM), maar vind hem op het moment te prijzig en mis zijn * WF dan.

Misschien opstelling aanpassen en Depay als CF neerzetten. (4-4-1-1)

Malen is echt een lekkere speler met een sniper kaartje er op. Die wil ik op het moment niet wisselen

https://www.futbin.com/20/squad/8122814

Alles is nog tradeable en ik zit niet vast aan bepaalde spelers voor mijn gevoel.
Heb wat lopen spelen en zou dan op dit uit kunnen komen. Blind en Gueye gaan dan als defensief fungeren.

https://www.futbin.com/20/squad/8423381

Zo me laatste munten uitgegeven aan Eriksen. Vond die vorig jaar heerlijk spelen op 10 en scoorde er enorm veel mee :)

Kan nu ook 4-1-2-1-2 (2) spelen wat ik toch het fijnste vind spelen altijd. Alleen geen echte tweede spits maar het is even niet anders :)

https://www.futbin.com/20/squad/8425903

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
stomley schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:43:
[...]

Hoe kan je zien dat deze spelers alleen maar willen aanvallen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Nederlands commentaar is heerlijk trouwens :D

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 21:27
Traeces schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:29:
Zo me laatste munten uitgegeven aan Eriksen. Vond die vorig jaar heerlijk spelen op 10 en scoorde er enorm veel mee :)

Kan nu ook 4-1-2-1-2 (2) spelen wat ik toch het fijnste vind spelen altijd. Alleen geen echte tweede spits maar het is even niet anders :)

https://www.futbin.com/20/squad/8425903
Mooi team! Voor mijn beeld, is dit 'from scratch' met wat packluck, of heb je er een paar centen ingestoken? (waar ik verder niets van vind.. ik ben gewoon benieuwd.)

• Arwintju
  • Laatst online: 08:14
Mars18 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:37:
Nederlands commentaar is heerlijk trouwens :D
Vind ik ook wel eigenlijk. ik dacht het na een paar potten wel zat te zijn maar verveeld nog niet :D

• Vissert
  • Laatst online: 13:18
Arwintju schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:44:
[...]

Vind ik ook wel eigenlijk. ik dacht het na een paar potten wel zat te zijn maar verveeld nog niet :D
Ik heb een potje geragequite omdat ik vergeten was het commentaar naar Engels te zetten :+ Wat is die Sierd irritant

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vissert schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:49:
[...]

Ik heb een potje geragequite omdat ik vergeten was het commentaar naar Engels te zetten :+ Wat is die Sierd irritant
Daar komt op die op de brommer, brrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrrr

Edit: Maar zo erg is het NL commentaar niet dit jaar. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 25-09-2019 11:57 ]

• Arwintju
  • Laatst online: 08:14
Vissert schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:49:
[...]

Ja dat is wel een beetje het verhaal met Sierd. You love him or you hate him. Ziet niet zoveel tussen. Ik vind het een leuke commentator omdat hij gewoon tegen de regels ingaat van wat je eigenlijk zou moeten doen als commentator. Het is voor mij gewoon puur entertainment. maargoed op een gegeven moment wordt je het wel zat denk ik. Dat begin ik met Engels ook een beetje te krijgen. Dat is nu ook alweer jaren hetzelfde.

• Xamsix
Arwintju schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:00:
[...]

Ja dat is wel een beetje het verhaal met Sierd. You love him or you hate him. Ziet niet zoveel tussen. Ik vind het een leuke commentator omdat hij gewoon tegen de regels ingaat van wat je eigenlijk zou moeten doen als commentator. Het is voor mij gewoon puur entertainment. maargoed op een gegeven moment wordt je het wel zat denk ik. Dat begin ik met Engels ook een beetje te krijgen. Dat is nu ook alweer jaren hetzelfde.
Ik vind hem echt heel irritant, al jaren eigenlijk. Het ding is, als je Sierd alleen af en toe hoort, dan is het allemaal niet zo erg. Als fan van Real kijk ik minimaal 3 Spaanse wedstrijden per weekend en dan hoor je elke wedstrijd hetzelfde geschreeuw terugkomen. Na een paar weekenden ben je het wel moe. En dan heb ik het nog niet eens over zijn voorkeur voor bepaalde teams die duidelijk terugkomt in zijn commentaar ;)

Mijn commentaar in Fifa staat dus in ieder geval op Engels hahah.

Ghengis schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:40:
[...]

Mooi team! Voor mijn beeld, is dit 'from scratch' met wat packluck, of heb je er een paar centen ingestoken? (waar ik verder niets van vind.. ik ben gewoon benieuwd.)
Heb wel 100 euro aan fifa points gekocht :) Maar had ook wat packluck door Rodri, Mahrez en Anderson te packen. Daarbij ook nog wat leuke spelers gepackt die vooral duur zijn :)

Heb nog wat een lading spelers in me club die vanavond eens even op de transferlijst gooien, misschien kan ik dan nog lucas kopen voor naast pukki :)

• Mars18
Xamsix schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:03:
[...]

Ik vind hem echt heel irritant, al jaren eigenlijk. Het ding is, als je Sierd alleen af en toe hoort, dan is het allemaal niet zo erg. Als fan van Real kijk ik minimaal 3 Spaanse wedstrijden per weekend en dan hoor je elke wedstrijd hetzelfde geschreeuw terugkomen. Na een paar weekenden ben je het wel moe. En dan heb ik het nog niet eens over zijn voorkeur voor bepaalde teams die duidelijk terugkomt in zijn commentaar ;)

Mijn commentaar in Fifa staat dus in ieder geval op Engels hahah.
Heerlijk joh, Si Senor !
:D

• Mars18
Traeces schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:42:
[...]

Heb wel 100 euro aan fifa points gekocht :) Maar had ook wat packluck door Rodri, Mahrez en Anderson te packen. Daarbij ook nog wat leuke spelers gepackt die vooral duur zijn :)

Heb nog wat een lading spelers in me club die vanavond eens even op de transferlijst gooien, misschien kan ik dan nog lucas kopen voor naast pukki :)
100 euro, ik moest aan dit bericht denken

https://www.vice.com/nl/article/mbm3bv/duizenden-euros-fifa
:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
kw_nl schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:31:
[...]

Hoe kan je zien dat deze spelers alleen maar willen aanvallen?
Spelers hebben allemaal high als attacking workrate.

• Nieuwevolger
Ik moet zeggen, ik heb wel heel veel geluk steeds met de matchmaking, ik kom wel heel veel starter teams tegen.

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
Reguliere editie van Fifa 20 nog niet in de winkels gespot toevallig? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
gaizka schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:33:
Reguliere editie van Fifa 20 nog niet in de winkels gespot toevallig? :)
Gister nog niet bij de MM, ga vandaag weer even kijken

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:57
wel grappig, ben aan het sbc-en met de app terwijl ik geen fifa 20 gekocht heb :)
alleen de sbc's waar je loyality moet halen door de spelen kunnen niet
heb al 60 spelers op de transferlijst en 13k

• fifanoob
Harribo schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:37:
wel grappig, ben aan het sbc-en met de app terwijl ik geen fifa 20 gekocht heb :)
dat kon al vanaf afgelopen donderdag?
Dus, hoelang nog totdat je alsnog de game gaat kopen :>

[ Voor 37% gewijzigd door Bossie op 25-09-2019 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Bossie schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:43:
[...]

Dus, hoelang nog totdat je alsnog de game gaat kopen :>
je quote de verkeerde :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fixed O-)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Zo, daar zijn we weer.

Starter teampje gemaakt van de eredivisie + Depay :) Ben benieuwd waar me dat gaat brengen. En in de komende tijd maar eens bedenken hoeveel tijd ik er dit jaar in wil steken... en welke competitie leuk is dit jaar om een team van te bouwen. Eigenlijk altijd de premier league overgeslagen dus misschien daar maar eens aan gaan beginnen :)

[ Voor 0% gewijzigd door ErnstMid op 25-09-2019 15:04 . Reden: Spelling ]

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Hahaha daar ging de koffie

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Ik heb jou als EA vriendje, dus dat valt reuze mee.
P.s. kan je mijn packluck weer eens aanzetten vanaf de komende otw?Thanks!

• Nieuwevolger
Welke sbc geeft momenteel de grootste reward, als je de kosten mee rekent?

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 10:47
Toevallig ook een mogelijkheid om Nederlands commentaar te hebben tijdens de ere en Engels commentaar tijdens de champions league?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Joel22 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:29:
Toevallig ook een mogelijkheid om Nederlands commentaar te hebben tijdens de ere en Engels commentaar tijdens de champions league?
Of Nederlands commentaar in de eerste helft en Engels in de tweede? :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:26:
[...]

Welke sbc geeft momenteel de grootste reward, als je de kosten mee rekent?
Check futbin

• t mac
  • Registratie: April 2008
Ik heb de hele tijd in Lens zitten handelen. Kopen voor 400 verkopen voor 700. Nu is hij ineens 3k geen idee waarom.

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
t mac schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:41:
Ik heb de hele tijd in Lens zitten handelen. Kopen voor 400 verkopen voor 700. Nu is hij ineens 3k geen idee waarom.
Lens wordt gebruikt in een SBC (Competitie-/Land hybride - Geavanceerd) op Futbin. Dan gaan de prijzen vaak omhoog, omdat mensen niet zelf willen puzzelen.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 16:14
Kan iemand mij helpen? Ik zat in Divisie 5 (gisteren gedegradeerd naar divisie 6) met Division Rivals en had 2600 punten in Rank 3 op de PS4.

Heb ik met 2600 punten nog steeds kans op rewards uit Rank 3 of heb ik vette pech :(

Mijn 10 uur zit er helaas op, waardoor ik zelf niet meer kan kijken.....

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
fifanoob schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:40:
[...]

dat kon al vanaf afgelopen donderdag?
Ben al wel wat dagen bezig dus het zal.
Ik mis natuurlijk wel de eerste beloningen voor wedstrijden die kan spelen maar ach ik vond het wel grappig, kijken hoe ver mij dit brengt nu :)
Harribo schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:16:
[...]

Ben al wel wat dagen bezig dus het zal.
Ik mis natuurlijk wel de eerste beloningen voor wedstrijden die kan spelen maar ach ik vond het wel grappig, kijken hoe ver mij dit brengt nu :)
PC of PS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beide natuurlijk :+

• Pompi
chengbondkwok schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:00:
Kan iemand mij helpen? Ik zat in Divisie 5 (gisteren gedegradeerd naar divisie 6) met Division Rivals en had 2600 punten in Rank 3 op de PS4.

Heb ik met 2600 punten nog steeds kans op rewards uit Rank 3 of heb ik vette pech :(

Mijn 10 uur zit er helaas op, waardoor ik zelf niet meer kan kijken.....
Op Futbin zouden de rank punten staan/worden bijgehouden. Ik heb nog paar minuten over maar zit in rank 2 op het moment dus daar heb je weinig aan.

• shabalala
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18-05-2021
elia is ook lekker goed in fifa. merk wel dat de snelheid van de spelers weer belangrijker is.

• FidoDido
TOTW 2 bekend: https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1176858900777381889

Trend Arnold is al 10k gestegen :) en had toevallig thiago silva gepacked die is ook al 5k gestegen
Bernardo silva staat er alleen niet tussen... maakt een hattrick die kost me nu munten :(

[ Voor 20% gewijzigd door FidoDido op 25-09-2019 17:02 ]

Wie zouden jullie adviseren als CVM in een 4-1-2-1-2 opstelling ( PL )? Gebruik momenteel Rodri maar die is zo wendbaar en snel als een tank :+

Moet toch serieus even wennen aan deze FIFA met de game snelheid , vind persoonlijk minder fijn spelen :)

• Pompi
FidoDido schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:01:
Bernardo silva staat er alleen niet tussen... maakt een hattrick die kost me nu munten :(
Mogelijk door die grap over zijn teamgenoot die door mensen als racistisch werd beschouwt, ik laat in het midden of het dat was of niet, want EA is wel een bedrijf dat alle negatieve headlines uit de weg gaat.
Traeces schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:04:
Wie zouden jullie adviseren als CVM in een 4-1-2-1-2 opstelling ( PL )? Gebruik momenteel Rodri maar die is zo wendbaar en snel als een tank :+

Moet toch serieus even wennen aan deze FIFA met de game snelheid , vind persoonlijk minder fijn spelen :)
Kante?

[ Voor 31% gewijzigd door Pompi op 25-09-2019 17:09 ]

Traeces schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:04:

Ik gebruik Fernandinho met drop between defenders, gaat prima en niet veel duurder dan Rodri.

Pompi schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:08:
[...]

Mogelijk door die grap over zijn teamgenoot die door mensen als racistisch werd beschouwt, ik laat in het midden of het dat was of niet, want EA is wel een bedrijf dat alle negatieve headlines uit de weg gaat.

[...]

Kante?
Wou dat ik kante kon betalen hahaha.
Bossie schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:26:
[...]

Ik gebruik Fernandinho met drop between defenders, gaat prima en niet veel duurder dan Rodri.
Waar staat de optie van drop between defenders echt nog nooit zien staan :X

• Nieuwevolger
Iemand die weet hoe laat de huidige squad challenges verlopen.
Traeces schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:37:
[...]

Wou dat ik kante kon betalen hahaha.

[...]

Waar staat de optie van drop between defenders echt nog nooit zien staan :X
is nieuw voor CDM/CMs' dacht ik.

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Hoe krijg ik nederlands commentaar?? Ik heb ea xbox access maar kan nergens nl’s kiezen. Ook niet als ik nl’se taal kies in het begin. Is de access versie nog niet compleet?

Xbox one s
TweakerVincent schreef op woensdag 25 september 2019 @ 18:03:
Hoe krijg ik nederlands commentaar?? Ik heb ea xbox access maar kan nergens nl’s kiezen. Ook niet als ik nl’se taal kies in het begin. Is de access versie nog niet compleet?

Xbox one s
Zit dat niet in de options in Fifa zelf, dus ff instellen voordat je naar FUT gaat.

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10-09 20:25
Weet iemand hoe je kan zien hoeveel punten je nodig hebt om een rank omhoog te gaan in Rivals, staat alleen wat je weekscore is en in welke rank je op dat moment zit.

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
Bossie schreef op woensdag 25 september 2019 @ 18:09:
[...]

Zit dat niet in de options in Fifa zelf, dus ff instellen voordat je naar FUT gaat.
Gevonden. Zat gewoon bij normale settings. Submenu wat ik niet zag :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waar we ook wel bij stil mogen staan is dat het voor het eerst sinds jaren een redelijke launch is van een fifa spel. Geen penalty glitch of een omhaal circus.
Het is alleen een schaakspel geworden :P L1 dribbelen is wel erg OP.

Bean77 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:34:
Waar we ook wel bij stil mogen staan is dat het voor het eerst sinds jaren een redelijke launch is van een fifa spel. Geen penalty glitch of een omhaal circus.
Het is alleen een schaakspel geworden :P L1 dribbelen is wel erg OP.
Steekballen zijn ook erg OP. Verdediger haalt
Me nooit meer terug })
Traeces schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:42:
[...]

Steekballen zijn ook erg OP. Verdediger haalt
Me nooit meer terug })
Ik heb daar totaal geen problemen mee verdedigend. ik verdedig zoveel mogelijk met mijn middenvelders zodat mijn verdedigers grotendeels in positie blijven.

Pagina: 1 ... 13 ... 185 Laatste