• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:39
Heb momenteel dit team
https://www.futbin.com//20/squad/8237096

Zou het nog de moeite waard zijn spelers te verkopen voor de vrijdag release? Hoor en lees veel verkoop alles onder 85 rated want de prijzen gaan vrijdag hard zakken, want worden veel gepacked. Geen ervaring mee met vorige fifa's namelijk dit ik al zo team als dit had :P
Op totw en aankomende otw na dan zoals rodri en aurier.

• triple20
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 08:10
Vorig jaar waren de prijzen op donderdag op zijn hoogst, vrijdag en zaterdag zakte het behoorlijk.
Ik ga morgen alles verkopen en vrijdag weer kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:34:
Waar we ook wel bij stil mogen staan is dat het voor het eerst sinds jaren een redelijke launch is van een fifa spel. Geen penalty glitch of een omhaal circus.
Het is alleen een schaakspel geworden :P L1 dribbelen is wel erg OP.
Het lijkt er tot nu toe op dat ze het simpelweg goed hebben gedaan, gisteravond ook gewoon een ontspannende sessie gehad ipv steeds van juist de bekende frustraties van voorgaande delen.

De echte test is pas natuurlijk na de full lauch en vervolgens tijdens de eerste WL.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Iemand zo in voor een potje op de PS4?

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
triple20 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:53:
Vorig jaar waren de prijzen op donderdag op zijn hoogst, vrijdag en zaterdag zakte het behoorlijk.
Ik ga morgen alles verkopen en vrijdag weer kopen.
Wel opvallend, want morgen krijgen heel veel spelers dikke rewards van hun rivals reward.

• FidoDido
Nieuwevolger schreef op woensdag 25 september 2019 @ 20:18:
[...]

Wel opvallend, want morgen krijgen heel veel spelers dikke rewards van hun rivals reward.
Denk als je dat groepje tegen de vrijdag release afstreept vrijdag pas echt veel mensen beginnen.
Morgenochtend zal er een dip zijn avond weer omhoog, zal deze dip is in de gaten houden dan is die vrijdag groter vooral wanneer otw in Packs komt

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Weet iemand hier trouwens hoe je de celebration doet die je insteld in je club? :-)

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:54
kwdtje schreef op woensdag 25 september 2019 @ 20:46:
Weet iemand hier trouwens hoe je de celebration doet die je insteld in je club? :-)
Op de PS4 is het O

Of niemand pakt de normale Frenkie of iedereen is hem aan het bewaren want hij is al de hele tijd extinct, terwijl hij al geen TOTW meer is. Wordt dan nog leuk met de OTW, die gaat lang extinct zijn.

Edit: lees net dat zijn Max Bin 10k is, ja dan is hij wel extinct. Ben benieuwd of we ze nog op de markt gaan zien voordat de OTW er zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Pompi op 25-09-2019 22:04 ]

Bean77 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 19:45:
[...]

Ik heb daar totaal geen problemen mee verdedigend. ik verdedig zoveel mogelijk met mijn middenvelders zodat mijn verdedigers grotendeels in positie blijven.
Ik zelf ook niet maar veel van me tegenstanders vinden het verre van fijn

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:10
Wat zijn jullie verwachtingen over de prijsontwikkelingen van de meest gewilde spelers zoals Aubameyang en Leroy Sane?

Ik ga mijn Spaanse team verkopen en weer naar een Engels team. Ik heb ongeveer 700k te besteden en twijfel of ik de release even moet afwachten...

Ps. Pure pack luck. Virgil liet zijn gezicht zien.

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:42
Is er veel verschil tussen xbox s en xbox x native 4k? Volgens mij is s upscaling prima zat of maakt het echt uit? 65 inch q90r prima tv

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:02
Mis ik iets, De Jong is nu geen TOTW meer en de OTW versie is er nog niet. Waarom verschijnen er dan geen normale De Jong's op de transfermarkt

Edit: Blijkbaar max price van 10k, dus die gaat meteen gesniped worden :(

[ Voor 21% gewijzigd door Terranova op 26-09-2019 00:29 ]

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Terranova schreef op donderdag 26 september 2019 @ 00:08:
Mis ik iets, De Jong is nu geen TOTW meer en de OTW versie is er nog niet. Waarom verschijnen er dan geen normale De Jong's op de transfermarkt

Volgens mij is het aangepast want er zijn er nu een stuk meer op de markt, wel een fors prijskaartje.
kwdtje schreef op donderdag 26 september 2019 @ 07:30:
[...]

Volgens mij is het aangepast want er zijn er nu een stuk meer op de markt, wel een fors prijskaartje.
Zoveel slechter is hij ook weer niet tov zijn totw, dus eigenlijk een 'koopje'.

Hier bezig om de totw van deze week voor discard prijzen op te pikken. Iedereen 1 en dan in mijn club laten zitten voor de grote klap. Lange termijn investering dat wel.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Pompi
Pompi schreef op woensdag 25 september 2019 @ 21:03:
[...]
Of niemand pakt de normale Frenkie of iedereen is hem aan het bewaren want hij is al de hele tijd extinct, terwijl hij al geen TOTW meer is. Wordt dan nog leuk met de OTW, die gaat lang extinct zijn.

Edit: lees net dat zijn Max Bin 10k is, ja dan is hij wel extinct. Ben benieuwd of we ze nog op de markt gaan zien voordat de OTW er zijn.
Terranova schreef op donderdag 26 september 2019 @ 00:08:

Great minds think alike >:)

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Is er ondertussen al iemand die de gewone editie van FIFA20 heeft gespot in een Mediamarkt? Of houden ze zich tegenwoordig wel weer echt aan de officiële releasedatum sinds dat de championseditie nu ook verkocht kan worden?

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
Edzeau schreef op donderdag 26 september 2019 @ 08:42:
Is er ondertussen al iemand die de gewone editie van FIFA20 heeft gespot in een Mediamarkt? Of houden ze zich tegenwoordig wel weer echt aan de officiële releasedatum sinds dat de championseditie nu ook verkocht kan worden?
Ik denk het laatste, zou ook een beetje zuur zijn voor mensen die wel die champions editie kopen en extra betalen om o.a. eerder te kunnen spelen.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Toch ook maar weer overstag deze ronde op de PC, heb ik alle platformen gehad. Kon mij PS4 account koppelen is er geen catalogus meer. Mis de coin boost het meest. Hoe dan ook wat mij het meest opvalt is dat EA er alles heeft gedaan om het menu zo ongebruiksvriendelijk te maken als mogelijk is. Alles is handiger met de app als er nu nog wedstrijden mee gespeeld kon worden zou het mij niet verbazen dat het nog anders en prettiger speelt ook, lol. Gelukkig kan ik vanaf vandaag ook handelen via de app.

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
Gister lag het er nog niet, als je mazzel hebt gooien ze de game vanmiddag of vanavond alvast in de schappen.

• zach010
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-01-2024
Ik heb de Ultimate editie gekocht, hebben jullie al je OTW en Packs ontvangen vandaag?

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:11
zach010 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:29:
Ik heb de Ultimate editie gekocht, hebben jullie al je OTW en Packs ontvangen vandaag?
Nee nog niet...

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:11
Vraagje: bij de rosters zijn nog lang niet alle transfers bijgewerkt en ook de CL heeft nog de poules van vorig jaar. Worden deze nog aangepast?

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:10
Zo, uiteindelijk toch niet gered om in Rank 3 te blijven, maar uiteindelijk heeft Rank 4 rewards mij meer opgeleverd :P Sissoko in de packs en dat was 40K ten opzichte van de 32K coins die ik zou krijgen bij Rank 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OTW pack komt tijdens OTW release morgen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bossie schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:37:
[...]

OTW pack komt tijdens OTW release morgen.
Hoe laat is dat morgen? Dan waarschijnlijk ook de eerste promo packs?
shoombak schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:39:
[...]

Zelfde tijd als alle andere promos

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
shoombak schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:39:
[...]

Vorig jaar waren er geen promo packs bij OTW...tenminste geen Ultimate packs of iets dergelijks. Dat is wachten tot Black Friday

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:15

Meneer iCy

swarma

Zit te twijfelen om Promes/Di Maria weg te doen, want ik kan totaal niet met Di Maria spelen, komt totaal niet tot zijn recht. Merk daarnaast dat ik toch iets meer verdedigend op het middenveld moet hebben.

Twijfel over een v/d Beek of Ziyech als CAM. Kan eventueel ook de Jong kopen als ik mijn paar Malen IF heb verkocht. Draxler vervang ik uiteraard voor een linkspoot in de nieuwe opstelling.

Huidige opstelling: https://www.futbin.com/20/squad/8122814
Niewe mogelijke opstelling: https://www.futbin.com/20/squad/8423381

Iemand nog leuke tips? Speler hoeft niet duur te zijn. de Jong vind ik overigens wel aan de dure kant, maar zou hem kunnen betalen.

[ Voor 19% gewijzigd door Meneer iCy op 26-09-2019 10:29 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MisterMarcFR
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16-09 16:17
Jarenlang ook FUT gedaan maar laat ik links liggen dit jaar, dat scripted gedoe en waardeloze pack luck vorig jaar werd ik aardig beu. Je zit jezelf alleen maar op te naaien..

Mag je hier eigenlijk ook over carrière mode praten, aangezien daar geen topic voor is? :D

Zaten nog aardig wat bugs in begreep ik.. Hopelijk morgen met een patch opgelost.

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:32
Denk het laatste, heel misschien dat ze vanavond uurtje voor sluit ofzo er toevallig liggen, of misschien je pre-order willen meegeven. Maar als ik eerlijk ben denk ik dat een grote keten als MM het niet doet.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Gekozen voor de packs als rewards. Haalde helaas niks uit de packs :) Misschien toch maar elke keer voor de coins gaan (waarschijnlijk niet hoor).

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Xamsix schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:48:
Gekozen voor de packs als rewards. Haalde helaas niks uit de packs :) Misschien toch maar elke keer voor de coins gaan (waarschijnlijk niet hoor).
het is in FIFA19 een bewezen feit dat uiteindelijk coins meer opleveren dat tradable packs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
Ging voor untradable... gewoon 2 keer achter elkaar Gomis 81 rated.... klopt niks van die packs.
Packluck is voor de vriendjes van EA...

wijze woorden

• Terranova
kwdtje schreef op donderdag 26 september 2019 @ 07:30:
[...]

Ik zag het inderdaad, nog steeds niet leuk. Want mijn beoogde team moest om Van Dijk en De Jong draaien. Alleen na van Dijk heb ik geen geld meer voor een 100k De Jong :+

• Falastine
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 09:15

Falastine

Think about my signature...

Niemand janken over packluck en dergelijke please. EA heeft jullie euros keihard nodig. Gisteren bij een vriend gespeeld letterlijk maar dan ook letterlijk 100% kopie van fifa 19. Ik ben gelukkig vorig jaar geswitched.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Falastine schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:24:
Niemand janken over packluck en dergelijke please. EA heeft jullie euros keihard nodig. Gisteren bij een vriend gespeeld letterlijk maar dan ook letterlijk 100% kopie van fifa 19. Ik ben gelukkig vorig jaar geswitched.
Dat gevoel had ik niet

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Falastine schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:24:
Spel speelt toch echt iets anders. Maar wat verwacht je dan van een game die al jaren mee gaat? Het e.e.a. wordt gefinetuned, maar in de basis blijft het hetzelfde. Het zal niet van 0 af aan opnieuw geprogrammeerd worden.

F1 2018/2019 hetzelfde. Er zijn wel aanpassingen doorgevoerd, maar natuurlijk ook niet in het extreme.

• shoombak
  • Niet online
https://imgur.com/YZoLQ4C

Iemand nog tips?

• monofear
  • Laatst online: 03-09 11:20
Hoelaat komen de Rivals rewards? Krijg je deze ook als je alleen de placement matches hebt gedaan? Ben in div 5 geplaatst maar nog geen match daar in gespeeld

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Dan krijg je ze nog niet, anders had je ze vanochtend gehad.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Direct even in de Mediamarkt (Zaandam) gecheckt; nee, de normale editie is nog niet te verkrijgen. Morgen maar nog een keertje langs.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Depay naast Malen, geweldige combo.

Tadic dan als cam?

Hoe speelt Ziyech overigens? Kan die gekke tovenaar ook een beetje passen enzo?

[ Voor 21% gewijzigd door Meneer iCy op 26-09-2019 13:00 ]

• Xamsix
Meneer iCy schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:59:
[...]

Depay naast Malen, geweldige combo.

Tadic dan als cam?

Hoe speelt Ziyech overigens? Kan die gekke tovenaar ook een beetje passen enzo?
Heb met Ziyech gespeeld, vond hem behoorlijk fijn spelen. Alleen switch ik nu naar 4-2-2-2 dus heb ik geen plek meer voor hem. Maar qua snelheid, passing en techniek zat het prima in orde :P

• Nieuwevolger
Ik ben na het doen van de masques sbc en de packs als rivals reward er nauwelijks op vooruit gegaan... pijnlijk

• shoombak
  • Niet online
Xamsix schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:03:
[...]

Heb met Ziyech gespeeld, vond hem behoorlijk fijn spelen. Alleen switch ik nu naar 4-2-2-2 dus heb ik geen plek meer voor hem. Maar qua snelheid, passing en techniek zat het prima in orde :P
Hoe ziet jouw team eruit dan?

• Xamsix
shoombak schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:12:
[...]

Hoe ziet jouw team eruit dan?
https://www.futbin.com/20/squad/8491949

Momenteel zo, begin in andere formatie voor de chem. Dan switch ik naar attacking en veranderd het naar 4-2-2-2. De vrij heeft een lagere chem omdat ik net Tagliafico heb gehaald. Twijfel om Martinez daar neer te zetten totdat ik de coins heb om bijvoorbeeld de Ligt te halen.

Middenveld ben ik beetje bang voor, uiteindelijk heb ik liever Wijnaldum op de plek van Blind. Maar goed, early days nog!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Xamsix schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:03:
[...]

4-2-2-2 kan je hem toch juist wel goed gebruiken? Mijn team waar ik naar toe ga morgen past hij gewoon als LCAM.

https://www.futbin.com/20/squad/8423381

• Xamsix
Meneer iCy schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:20:
[...]

4-2-2-2 kan je hem toch juist wel goed gebruiken? Mijn team waar ik naar toe ga morgen past hij gewoon als LCAM.

https://www.futbin.com/20/squad/8423381
Ik speel met Bergwijn en Promes op de CAM posities bij de 4-2-2-2 voor meer aanvalskracht en snelheid :)

• Nieuwevolger
Ik vind 4-3-3 (5), met een schaduw spits erg fijn spelen. Vooral omdat deze opstelling nog een cvm heeft, en daardoor niet te aanvallend is en er goed gecombineerd kan worden met het middenveld.

Mijn team: https://media.discordapp....41824395935744/image0.png

[ Voor 21% gewijzigd door Nieuwevolger op 26-09-2019 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Oeh er is niets lekkerders dan iemand te verslaan die gaat lopen shushen en dabben om vervolgens loan icons+hazard enzo in te brengen.

• Pompi
Weet iemand of je de EA Access versie kan verwijderen als je met de bluray speelt of moet je dan weer dingen gaan installeren? Heb er zelf geen ervaring mee aangezien het eerste jaar is dat er EA Access op de PS4 is en krijg morgen de standaard versie binnen maar zou het zonden vinden als het onnodig ruimte inneemt.

Terranova schreef op donderdag 26 september 2019 @ 13:48:
Oeh er is niets lekkerders dan iemand te verslaan die gaat lopen shushen en dabben om vervolgens loan icons+hazard enzo in te brengen.
Helemaal als ze dat al doen als zij als eerste scoren en het dus niet komt doordat jij iets hebt gedaan. Dan vragen ze er gewoon om om daarna volledig overlopen te worden.

[ Voor 40% gewijzigd door Pompi op 26-09-2019 14:32 ]

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:35
Heb nog even een Coutinho TOTW CAM gekocht op de transfermarkt. Kan zijn dat deze kaart in prijs zal stijgen gezien deze niet meer gepackt kan worden over 2 dagen. Het is daarom vaak interessant spelers te traden met hoge rating van de laatste TOTW. Nu voor 330k gekocht en hoop hem ergens volgende week weer voor 400k te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
Als ik dit zo lees allemaal weet ik niet zeker of ik nog aan fut ga beginnen. Ben momenteel nog op vakantie en vlieg zondag terug. Heb 20k bij elkaar kunnen harken met de BPM tot nu toe , maar dat is echt niks vergeleken met iedereen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
038Zwolle schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:42:
Als ik dit zo lees allemaal weet ik niet zeker of ik nog aan fut ga beginnen. Ben momenteel nog op vakantie en vlieg zondag terug. Heb 20k bij elkaar kunnen harken met de BPM tot nu toe , maar dat is echt niks vergeleken met iedereen hier.
Dat maakt toch helemaal niets uit. Je hebt een heel jaar om aan je team te werken. Er komen nog genoeg mogelijkheden om coins te maken en wie weet heb je dikke pack luck en trekt je een Gullit o.i.d.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
RoeKoe schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:50:
[...]

Dat maakt toch helemaal niets uit. Je hebt een heel jaar om aan je team te werken. Er komen nog genoeg mogelijkheden om coins te maken en wie weet heb je dikke pack luck en trekt je een Gullit o.i.d.
Daarnaast zijn het vooral de positieve verhalen die gepost worden.
Daarnaast moet je wel de juiste Gullit pakken, ik was zowel blij en teleurgesteld met mijn loan Gullit :+

• Nieuwevolger
Natuurlijk de enige IF speler die ik pack zit in z'n untradeble pack...

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 21:12

MetalPool

Boe!

Beetje FUT noobje hier.

Waar ik de spaanse comeptitie geweldig vind wil ik eigenlijk met enkel Nederlandse spelers spelen.
Maar zijn de Nederlandse top spelers wel goed genoeg om mee te komen online?
Of kan ik me maar beter gewoon focusen op buitelandse spelers?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
RoeKoe schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:50:
[...]

Haha is ook zo , maar als je mijn packluck kent...

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Leer gewoon traden klaar, zie iedereen zo bezig over packluck.
Trade een week en doe offline die squad battles en je komt al een heel eind.
Prijzen gaan nu toch ook zakken, iedereen gaat de game hebben en er gaan enorm veel packs geopend worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 08:14
MetalPool schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:22:
Beetje FUT noobje hier.

Waar ik de spaanse comeptitie geweldig vind wil ik eigenlijk met enkel Nederlandse spelers spelen.
Er zijn er dit jaar een aantal die goed mee kunnen komen. Ik noem een Promes, Depay, Van de Beek, De Vrij.
(IF) F. de Jong, Van Dijk, Cillessen, IF Malen, Dumfries, Wijnaldum (en misschien vergeet ik er nog een paar). Echter hoe langer de game uit is hoe minder bruikbaar ze worden. Nu kunnen bovenstaande spelers nog aardig meekomen in het online geweld maar wanneer iedereen coins heeft zal het gemiddelde team snel beter zijn en dan heb je echt de topspelers, of informs van bovenstaande spelers, nodig om goed mee te kunne doen. Uiteraard zal een van Dijk altijd top zijn en blijven. Beste verdediger uit de game.

[ Voor 7% gewijzigd door Arwintju op 26-09-2019 15:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
MetalPool schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:22:
Beetje FUT noobje hier.

Ligt er aan wat je doel is. Ik heb ook vaak een NL team, met hier een daar nog wel eens een extreem zwakke plek opgevuld met een speler naar keuze. Hobbel daarmee meestal in divisie 5 / divisie 4 rond, totdat Team of the year spelers uitgebracht zijn, dan worden de verschillen tussen alle spelers iets kleiner, dan kruip ik meestal langzaam naar divisie 3 / 2.

Divisie 1 speler zal ik nooit worden, maar dat ligt niet enkel aan de spelers =). Ik vermaak me echter een stuk beter met FIFA als ik een team heb met spelers die ik leuk vind ipv die enkel goed zijn.

• Xamsix
038Zwolle schreef op donderdag 26 september 2019 @ 14:42:
Ach uiteindelijk kun je ook met een team van 50k winnen.

• Nieuwevolger
Het is in ieder geval nog fijn dat niet elke speler een centraal duo achterin heeft staan van 2 87+ cb's.

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:27
Je word toch ook aan gelijkwaardige teams gematched lijkt me?
Ben zelf ook nog een noob, maar neem aan dat ik niet gelijk tegenover een sterren team gezet word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 08:14
Sleeon schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:46:
Ben zelf ook nog een noob, maar neem aan dat ik niet gelijk tegenover een sterren team gezet word.
Nee je wordt gematched aan een tegenstander die in dezelfde divisie zit met ongeveer hetzelfde aantal skillpunten. Team maakt hierbij in principe niet uit. In de WL wordt je volgens een ander systeem gematched. Daar gaat het op basis van je winst en verlies potten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Sleeon schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:46:
Soort van, het is meer op skillniveau. Maar iemand die even goed is als jij met een beter team heeft natuurlijk een iets hoger skillniveau.

Maar dan ga ik er wel vanuit dat matching goed werkt. Dus je kan best tegen een sterrenteam komen maar diegene die er mee speelt is niet zo goed. Of je hebt pech en je komt tegen een goede speler die net met deze FIFA is begonnen en dus nog geen skillrating heeft opgebouwd

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
Budget van 200k, dacht zelf aan het volgende team: https://www.futbin.com//20/squad/8485232

Nog aanmerkingen of suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:28
Speel in dezelfde formatie, zelfde competitie.
Alleen meer budget.
Ik heb Fabinho en Kante op CVM
Fabinho is betaalbaar en echt de moeite waard.
Teamwaarde zit rond de 1.5 mil.
gaizka schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:00:
Budget van 200k, dacht zelf aan het volgende team: https://www.futbin.com//20/squad/8485232

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gaizka schreef op donderdag 26 september 2019 @ 16:00:

Je team heeft echt enorm weinig pace. Heel het middenrif is enorm traag, ik denk dat je er keihard uit word gecounterd met dit team.

Ik adviseer je om je centrale verdedigers te vervangen voor sanchez / sokratis / bailly of ake.

Je middenveld zou ik kijken naar Alli, Ndombele,Sissoko etc :)

Zijn ook allemaal redelijk betaalbaar maar een stuk sneller :)

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:40
Zonder traden en zonder packluck en zonder te spelen heb ik dit team klaar staan om morgen avond te beginnen.

Opstelling 4-4-1-1 (2)

Opstelling met 1 spits, 1 CAM, 2 CM en een LM en een RM.

Morata 83
Dani Olmo 79
Tello 80 - Ander Herrera 82 - Roque Mesa 79 - Jesus Navas 82
Yuri Berchiche 79 - Calero 78 - David Lopez - Caps 78
Pacheco 82

Denk jullie dat ik hiermee prima mijn wedstrijdjes kan starten in Rivals?

Morata, Tello, Ander Herrera, Dani Olmo en Calero hebben allemaal 4 star weak foot, dat vind ik wel lekker meegenomen, zeker voor de spits en de middenvelders wel fijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Woohoo Frenkie kunnen snipen voor 65k haha, hij gaat voor 90

Edit: En m'n team is "klaar"

https://www.futbin.com/20/squad/8505578

Nu nog sparen voor een Dembele oid

[ Voor 48% gewijzigd door Terranova op 26-09-2019 17:15 ]

• sennalonso1981
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:03
Ik heb online de standart editie gekocht,kan ik deze vanacht na 00:00 spelen of morgen pas?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
sennalonso1981 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:38:
Ik heb online de standart editie gekocht,kan ik deze vanacht na 00:00 spelen of morgen pas?
Na 00.00 of morgen pas is toch hetzelfde... 8)7

• sennalonso1981
Sleehond schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:45:
[...]

Na 00.00 of morgen pas is toch hetzelfde... 8)7
Ik zal het even beter zodat ook jij het kan begrijpen.
Digitale kopie van Fifa 20 standaard editie online gekocht,maar kan ik het na middernacht gelijk spelen of morgen op een bepaalde tijdstip?

Bvb dank. :)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

sennalonso1981 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:05:
[...]

Digitale kopie van Fifa 20 standaard editie online gekocht,maar kan ik het na middernacht gelijk spelen of morgen op een bepaalde tijdstip?

00:00 stipt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 13-09 22:28
sennalonso1981 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:05:
[...]

Wat Sleehond probeert te zeggen dat het beiden hetzelfde is, na 0:00 uur is het "morgen" / vrijdag. Dus als het goed is kun je vanaf 0:01 uur Fifa 20 spelen, al is het met EA altijd de vraag of het ook daadwerkelijk werkt... :) Voor de zekerheid even Origin herstarten, mocht het niet werken.

Zelf ben ik ook voor de standaard editie gegaan, begint wel te kriebelen inmiddels. De demo was veelbelovend. Spel voelde goed aan, beetje aan de trage kant, maar daardoor juist wel realistisch. Zal wel lastig zijn met de voorsprong die de meesten al hebben door de early access. Begin maar even met wat drafts en vervolgens wat Squad Battles om een klein startkapitaal op te bouwen voor een basic teampje.

• sennalonso1981
mar101 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:14:
[...]

Wat Sleehond probeert te zeggen dat het beiden hetzelfde is, na 0:00 uur is het "morgen" / vrijdag. Dus als het goed is kun je vanaf 0:01 uur Fifa 20 spelen, al is het met EA altijd de vraag of het ook daadwerkelijk werkt... :) Voor de zekerheid even Origin herstarten, mocht het niet werken.

Zelf ben ik ook voor de standaard editie gegaan, begint wel te kriebelen inmiddels. De demo was veelbelovend. Spel voelde goed aan, beetje aan de trage kant, maar daardoor juist wel realistisch. Zal wel lastig zijn met de voorsprong die de meesten al hebben door de early access. Begin maar even met wat drafts en vervolgens wat Squad Battles om een klein startkapitaal op te bouwen voor een basic teampje.
Ik begreep direct wat hij wilde bedoelen en gelijk hebben jullie,haha! Moest de vraag anders stellen maar bedankt voor de info man!

• Jamesl
  • Laatst online: 12:32
Terranova schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:12:
Woohoo Frenkie kunnen snipen voor 65k haha, hij gaat voor 90

Edit: En m'n team is "klaar"

https://www.futbin.com/20/squad/8505578

Nu nog sparen voor een Dembele oid
Damn, hoeveel puntjes heb je erin zitten? Of extreme pack-luck gehad?

Van Dijk lijkt me wel echt heerlijk spelen, al zou ik hem nu nog niet kopen als ik de munten had, denk dat die nog wel gaat dalen.

• Terranova
Jamesl schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:25:
[...]

Damn, hoeveel puntjes heb je erin zitten? Of extreme pack-luck gehad?

Van Dijk lijkt me wel echt heerlijk spelen, al zou ik hem nu nog niet kopen als ik de munten had, denk dat die nog wel gaat dalen.
30 euro aan puntjes maar. Ik kreeg vrij snel De Bruyne en met dat geld heb ik flink lopen traden in de 1e week.

Heb nu nog 50 Hunter kaarten, gekocht voor rond de 3k. Hopelijk gaan ze snel naar de normale prijs van 5k voor elke FIFA de afgelopen jaren. Dan loop ik nog eventjes binnen en dan gaat het traden stoppen en het echte spelen beginnen. Mijn wishlist bevat nu Dembele en Robertson, die kan ik dus al wel kopen, maar ik wacht liever op de 1,5-2k winst per Hunter kaart :+

• Sleehond
sennalonso1981 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:19:
[...]

Ik begreep direct wat hij wilde bedoelen en gelijk hebben jullie,haha! Moest de vraag anders stellen maar bedankt voor de info man!
Zo bedoelde ik het inderdaad ;)

• FidoDido
Toch maar ff snel mijn team dumpen nu, als ik de trend van vorig jaar Xbox en PS4 zie gaan ze morgen wel zakken de 84 en lager. Kan ik nog even nadenken of ik echt bpl team ga bouwen :)

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16-09 22:19
Zal de normale kaart van Griezman morgen meer waard worden of minder?

• Nieuwevolger
hebben jullie het idee dat spelers duurder zijn geworden? ik zie dat if malen nu 29k is, terwijl die eerst 22k was. Maar bijvoorbeeld depay is goedkoper geworden, van 22k naar 19k. Vraag me af oh het slim is om mijn team nu te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Nieuwevolger schreef op donderdag 26 september 2019 @ 19:12:
hebben jullie het idee dat spelers duurder zijn geworden? ik zie dat if malen nu 29k is, terwijl die eerst 22k was. Maar bijvoorbeeld depay is goedkoper geworden, van 22k naar 19k. Vraag me af oh het slim is om mijn team nu te verkopen.
Malen zit niet meer in packs, dus daar zijn er minder van op de markt. Dus vandaar duurder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:10
Nieuwevolger schreef op donderdag 26 september 2019 @ 19:12:
IF Malen is een apart verhaal omdat in het algemeen spelers uit TOTW1 altijd duurder worden. Dat komt omdat de supply van die spelers laag is, terwijl de vraag er wel naar is.

Depay wordt goedkoper, omdat morgen de rest van de wereld mag spelen. De kans dat er meer Depay's op de markt komen is dan groter, wat daardoor voor een prijsdaling zorgt.

• FidoDido
Is er net een sbc uitgekomen waar zilveren Engelse spelers voor nodig zijn? ik instant sell in paar minuten 100 zilveren spelers... en inkopen wil ook niet meer.
Ik zit te kijken maar zie alleen een nieuwe marquee maar zie daar niet die requirements staan. vervelende is de spelers gaan nu ipv 800 coins bijna het dubbelen grrr..:P

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Waarschijnlijk een futbin oplossing, de mens is van nature lui.

• Terranova
dutchgio schreef op donderdag 26 september 2019 @ 19:30:
Waarschijnlijk een futbin oplossing, de mens is van nature lui.
haha precies, ik ben maar voor de helft lui.

Ik kijk meestal naar het patroon van een oplossing en zoek dan een eigen variant. Dus 3 van 1 club, 2 van 1 land gelinkt etc. Scheelt vaak nog flink wat coins ook omdat ik vast spelers in mijn club kan gebruiken

• Nieuwevolger
Ik had net een silvere speler die de eerste keer niet verkocht op een open bieding, vervolgens verkoopt die voor 1400 coins. zal wel komen door de nieuwe sbc.

• FidoDido
ik bekijk het maar zo 50k profit in paar minuten is mooi meegenomen, maar dit was de hele week mijn soort van klein basis inkomen moet nu even wat anders zoeken haha

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Lekker weer :de app ligt er al weer uit.

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:44
jerommeke96 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:19:
Lekker weer :de app ligt er al weer uit.
Niet alleen de app....

• Wulfric92
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik kan nu in de app. Maar krijg constant de melding transfer limiet bereikt...

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:44
In Fifa20 zelf heb ik weer verbinding

• Wulfric92
Op de een af andere manier heb ik nu een transfer limiet van 96 spelers. En er staan 2 spelers al 20 minuten vast op verwerken... Andere spelers op mijn transferlijst worden wel verkocht.

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:41
Wulfric92 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:25:
Op de een af andere manier heb ik nu een transfer limiet van 96 spelers. En er staan 2 spelers al 20 minuten vast op verwerken... Andere spelers op mijn transferlijst worden wel verkocht.
Inloggen in de game zelf en dan kan je ze wel uit de lijst halen. Zie post terug rondom mijn user name.

Trakt | Last.fm | discogs

• Wulfric92
noodel1988 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:32:
[...]

Inloggen in de game zelf en dan kan je ze wel uit de lijst halen. Zie post terug rondom mijn user name.
Dankje! Moet ik morgen eerst maar even het spel kopen ;)

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Kunnen jullie ook niet de prijs van OTWkaarten zien in Futbin?

• Pompi
mr.JamesBond schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:37:
Kunnen jullie ook niet de prijs van OTWkaarten zien in Futbin?
Niet raar als ze nog niet eens uit zijn.

GVD :( Ik zet een bronzen speler op de markt die nu voor 1000 coins gaat en hij verdwijnt gewoon van de transfermarkt op hetzelfde moment en nu is hij pleitte. Dus geen speler op de transferlijst en geen coins, nee top EA nog voor de officiele lanch kunnen de servers het niet meer aan.

[ Voor 40% gewijzigd door Pompi op 26-09-2019 21:56 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 185 Laatste