Verwijderd

Komt binnen een bepaalde periode weer terug in je clubPompi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:40:
[...]
Niet raar als ze nog niet eens uit zijn.
GVDIk zet een bronzen speler op de markt die nu voor 1000 coins gaat en hij verdwijnt gewoon van de transfermarkt op hetzelfde moment en nu is hij pleitte. Dus geen speler op de transferlijst en geen coins, nee top EA nog voor de officiele lanch kunnen de servers het niet meer aan.
Ik weet dat ze zijn vervangen door de objectives, maar zo rewarding zijn die niet.
PSN/Steam: Xamsix
Krijgt iedereen een OTW-pack?Fraaank schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:39:
IF Belotti incoming! Morgen benieuwd naar OTW. In m'n OTW-pack die ik toen had kwam toen een normale Walcott uitlopen. Hoop toch echt dat EA dat niet onthouden heeft en mij een OTW Walcott geeft.
Benieuwd wat het gaat zijn, zou blijkbaar op Fifa 19 ook offline zijn gehaald.
Lekker zeg!!Terranova schreef op donderdag 26 september 2019 @ 18:36:
[...]
30 euro aan puntjes maar. Ik kreeg vrij snel De Bruyne en met dat geld heb ik flink lopen traden in de 1e week.
Ik heb helaas niet op de web app kunnen komen omdat ik FIFA 19 niet heb gespeeld (best kut aangezien ik wel FIFA 12 TM 18 heb gespeeld..) maargoed over 8 uurtjes kan ik los ! Haha
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Bekijk even de OP. Het kostte antwoord: nee
maar ik vind deze game gewoon niet release waardig..
gameplay bricky ontzettend traag vol met bugs
terugspeelballen buitenspel
verkeerde spelhervattingen
doorgebroken spelers zonder kaart
niet buitenspel wel buitenspel
wel buitenspel niet buitenspel
doeltrap nieuwe spelregel niet ingevoerd.
spelers bewegen zich alsof ze in een zandbak met betonblokken aan hun benen spelen.
Kanonskogels die worden zo aangenomen
terwijl zachte ballen wegspringen van spelers..
audio is niet releasewaardig is een compleet drama.
commentaar wat pas komt als de wedstrijd zich alweer aan de andere kant van het veld afspeelt.
geluid wat weg valt.
intonatie van commentaar van het niveau van een walt disney film voor kinderen onder de 6 jaar.
variatie van commentaar is bedroevend
38 x dezelfde brommer in een wedstrijd of een koekoek.
taktieken zijn schijnbaar voor de flauwekul.. want je kan kiezen wat je wilt je merkt er niks meer van
scheidsrechter als die nog een kaart in gedachte heeft geeft hij hem gewoon in de eerst volgende situatie
en laat daar bij de nieuwe situatie buiten beschouwing
dus als dat ook geel of rood is dan laat maar..
ik heb nog nooit zon lachwekkende game gemaakt..
ik zou bijna denken dat ik hem moet verwijderen en opnieuw installeren en dat ik een of andere alpha versie speel
andere reacties?
[ Voor 81% gewijzigd door boyette op 27-09-2019 08:54 ]
JammerrrrFraaank schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 07:37:
[...]
Bekijk even de OP. Het kostte antwoord: nee
er zijn wel boosts maar die moet je verdienen die kan je niet kopenXamsix schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:49:
Tis wel heel lame eigenlijk dat die boosts verwijderd zijn uit de catalogus. Had daar altijd veel profijt van in het begin. Nu speel ik vrij veel maar gaan de coins heeeeel langzaam.
Ik weet dat ze zijn vervangen door de objectives, maar zo rewarding zijn die niet.
Precies wst ik zeg tochboyette schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 08:33:
[...]
er zijn wel boosts maar die moet je verdienen die kan je niet kopen
PSN/Steam: Xamsix
ah dat bedoel je met obectives..
anders gelezen
Same here. Lees nu alleen dat er iets is misgegaan met de verzendbevestigingen/T&T-codes, maar dat hij wel gewoon vandaag wordt geleverd als het goed is.Pompi schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:23:
Via Media Markt de standaard editie van Fifa gepreorderd en nog steeds geen bevestiging dat hij verzonden is, zie op twitter meerdere meldingen hiervan voorbij komen. Ik hoop wel dat alles goed komt, heb niet echt tijd om zelf morgen langs een winkel te gaan. Al met al nog geen geluk met Fifa 20![]()
Heb zojuist overigens al een pre-order code ontvangen voor de extraatjes.
[ Voor 6% gewijzigd door Srvv93 op 27-09-2019 09:09 ]
Zag het ja, voor mij beetje vervelend. Wou namelijk aanpassen dat hij hier om de hoek bij een bezorgpunt werd bezorgd want dan is er hij vanaf 13.00 in plaats van een bezorger die normaal tussen 19.00 en 21.00 komt.Srvv93 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:08:
[...]
Same here. Lees nu alleen dat er iets is misgegaan met de verzendbevestigingen/T&T-codes, maar dat hij wel gewoon vandaag wordt geleverd als het goed is.
Zou het niet gewoon met de post komen?Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:10:
[...]
Zag het ja, voor mij beetje vervelend. Wou namelijk aanpassen dat hij hier om de hoek bij een bezorgpunt werd bezorgd want dan is er hij vanaf 13.00 in plaats van een bezorger die normaal tussen 19.00 en 21.00 komt.
En gaan voor min 850 a 900.
Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:10:
[...]
Zag het ja, voor mij beetje vervelend. Wou namelijk aanpassen dat hij hier om de hoek bij een bezorgpunt werd bezorgd want dan is er hij vanaf 13.00 in plaats van een bezorger die normaal tussen 19.00 en 21.00 komt.
Ik kan bevestigen dat het met de post komt.
Ben je aan de drank geweest gisteren?Fraaank schreef op donderdag 26 september 2019 @ 22:39:
IF Belotti incoming! Morgen benieuwd naar OTW. In m'n OTW-pack die ik toen had kwam toen een normale Walcott uitlopen. Hoop toch echt dat EA dat niet onthouden heeft en mij een OTW Walcott geeft.
Er is geen OTW Walcott
Begrijpend lezen blijft lastig natuurlijkbvbal79 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:44:
[...]
Ben je aan de drank geweest gisteren?
Er is geen OTW Walcott
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Je weet het blijkbaar beter dus leg uit...welke OTW pack moet er dan al geweest zijn en wat heeft Wallcott ermee te maken?Bossie schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:50:
[...]
Begrijpend lezen blijft lastig natuurlijk
Nee er is op dit moment een glitch dat ingame je altijd met 99 conditie begint ook al staat er bijvoorbeeld 55 in je selectie scherm. Enigste waar het wel echt begint de weergegeven conditie is friendlies, dus waarschijnlijk hebben ze het per ongeluk omgedraaid.kw_nl schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:56:
Er gaat wel wat vanaf toch? Alleen niet zoveel meer als in FIFA 19.
Alleen in SB begreep ik maar niet in DR..Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:01:
[...]
Nee er is op dit moment een glitch dat ingame je altijd met 99 conditie begint ook al staat er bijvoorbeeld 55 in je selectie scherm. Enigste waar het wel echt begint de weergegeven conditie is friendlies, dus waarschijnlijk hebben ze het per ongeluk omgedraaid.
[YouTube: NEW FITNESS GLITCH + HOW TO GET LOYALTY FAST! - FIFA 20 Ultimate Team]
[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 27-09-2019 10:03 ]
Bij mij werkte het ook gewoon in DR, dat laat Nepenthez volgens mij ook zien als ik het goed herinner. Maar heb al 2 dagen geen Fifa meer gespeeld omdat mijn 10 uur over waren, dus kan alleen SB zijn al weet ik bijna zeker dat het ook in DR gewoon werkte.bvbal79 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:03:
[...]
Alleen in SB begreep ik maar niet in DR..
In DR staan alle balkjes ook op groen inderdaad. Ik ervaar dus echter dat het toch minder goed speelt als ik geen fitness toepas. Ik won bijna alles hiervoor en nu bijna niks meer. Kan tussen de oren zitten natuurlijk, dus ben benieuwd naar jullie ervaringenPompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:06:
[...]
Bij mij werkte het ook gewoon in DR, dat laat Nepenthez volgens mij ook zien als ik het goed herinner. Maar heb al 2 dagen geen Fifa meer gespeeld omdat mijn 10 uur over waren, dus kan alleen SB zijn al weet ik bijna zeker dat het ook in DR gewoon werkte.
Hmm, dacht dat het altijd standaard op groen begon, alleen dat op basis van conditie het balkje sneller leeg looptTha-PC-Legend schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:15:
[...]
In DR staan alle balkjes ook op groen inderdaad. Ik ervaar dus echter dat het toch minder goed speelt als ik geen fitness toepas. Ik won bijna alles hiervoor en nu bijna niks meer. Kan tussen de oren zitten natuurlijk, dus ben benieuwd naar jullie ervaringen
Kijk even het filmpje van Nepenthez vanaf ongeveer 8 minuten want hij heeft alles geprobeerd en laat zien dat het niet gebeurd.bvbal79 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:17:
[...]
Hmm, dacht dat het altijd standaard op groen begon, alleen dat op basis van conditie het balkje sneller leeg loopt
apart, ik zie het jaPompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:19:
[...]
Kijk even het filmpje van Nepenthez vanaf ongeveer 8 minuten want hij heeft alles geprobeerd en laat zien dat het niet gebeurd.
Dat is gewoon 'brievenbus' post neem ik aan?Srvv93 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:37:
[...]
[...]
Ik kan bevestigen dat het met de post komt.Hij staat in mijn PostNL app bij verwachte post.

Dat staat er toch ...bvbal79 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:58:
[...]
Je weet het blijkbaar beter dus leg uit...welke OTW pack moet er dan al geweest zijn en wat heeft Wallcott ermee te maken?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Yes, er staat 'brievenbuspakje' op de brief zelf en ergens anders staat 'Past door de brievenbus'.gaizka schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:25:
[...]
Dat is gewoon 'brievenbus' post neem ik aan?
Zending wordt verwacht maar zit nog niet in sorteerproces...
Wel ff doen Bol...
Hier ook hoor... maar wel 'Verwacht vandaag'. Vanavond mooi paar potjes doen en beginnen aan Volta.Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:47:
Trek en Trees zegt...
Wel ff doen Bol...
Ik begin wel even met wat potjes Rivals om daar alvast wel een begin te maken.Goelan schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:49:
[...]
Hier ook hoor... maar wel 'Verwacht vandaag'. Vanavond mooi paar potjes doen en beginnen aan Volta.
Maar ik ga zeker ook even met het Volta gebeuren aan de slag, vond het in de demo wel even verfrissend werken naast alleen maar FUT spelen.
Sowieso probeer ik van deze FIFA ook eens meer te genieten van andere speltypen, beetje variëren kan wellicht geen kwaad
Heb je wel track en trace met brievenbus post?Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:47:
Trek en Trees zegt...
Wel ff doen Bol...
Jup!gaizka schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:01:
[...]
Heb je wel track en trace met brievenbus post?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Misschien heb je mazzel en krijg je een OTW WalcottBean77 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:06:
Packs van de marque matches bewaard tot vanavond. Toch leuk om een otw hazard eruit te halen
Goeie toon man. Voor de Early Access mensen stond er in het begin een OTW-pakket klaar, waar een normale Walcott uitkwam lopen.bvbal79 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:58:
[...]
Je weet het blijkbaar beter dus leg uit...welke OTW pack moet er dan al geweest zijn en wat heeft Wallcott ermee te maken?
Blijkbaar weet jij beter wat ik heb opgemaakt aan het begin van FIFA. Goed voor de sfeer zo.
Het is bijna weekend dus de sfeer is altijd goedFraaank schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:23:
[...]
Goeie toon man. Voor de Early Access mensen stond er in het begin een OTW-pakket klaar, waar een normale Walcott uitkwam lopen.
Blijkbaar weet jij beter wat ik heb opgemaakt aan het begin van FIFA. Goed voor de sfeer zo.
Log ik in op de app staat er dat er op mijn transferlijst 104 items staan
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik had Early Access maar geen OTW pakket, dus misschien dingen niet voor vanzelf aannemen aub....misschien dat je dan begrijpt waarom ik je opmerking niet snap.Fraaank schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:23:
[...]
Goeie toon man. Voor de Early Access mensen stond er in het begin een OTW-pakket klaar, waar een normale Walcott uitkwam lopen.
Denk dat ik er nu wel genoeg over gezegd heb en gewoon FIFA ga spelen.
[ Voor 41% gewijzigd door bvbal79 op 27-09-2019 11:33 ]
Prima als je het niet snapt, maar je begint met een rare opmerking (of ik heb gezopen) en daarna doe je raar tegen @bvbal79. Ik snap dat het niet helemaal duidelijk was, maar kom op man, reageer dan in ieder geval normaal.bvbal79 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:26:
[...]
Ik had Early Access maar geen OTW pakket, dus misschien dingen niet voor vanzelf aannemen aub....misschien dat je dan begrijpt waarom ik je opmerking niet snap.
Back on topic maar weer!
Ik doe inderdaad wel vaker raar tegen mezelfFraaank schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:30:
[...]
Prima als je het niet snapt, maar je begint met een rare opmerking (of ik heb gezopen) en daarna doe je raar tegen @bvbal79. Ik snap dat het niet helemaal duidelijk was, maar kom op man, reageer dan in ieder geval normaal.
Back on topic maar weer!
Een vriendelijke match tegen ai vanuit ultimate team zou met 4 kunnen. Heb bij de andere dingen niet gekeken, dus wellicht dat daar meer kan.TweakerVincent schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:11:
Hoeveel local spelers kunnen gamen op een xbox one s? Ik lees 4 maar ook 7? Zou tof zijn als ik 6 man kan laten gamen lokaal
Zou vanavond kunnen kijken voor je.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Volgens mij is mijn transferlijst overspannen met 104 items, heel raar. Dadelijk maar wat items naar mijn club sturen als dat lukt.
Gisteren nog tegen een team met Insigne en die Gomez gespeeld. Erg irritant die wendbare spelers. maar het lukt mij steeds beter. Voordeel is dat tegenstanders ook wel snel willen rage quitten als ik als e scoor.
Het is vooral lachen, gieren en brullen als je kansloos bent en op 0-2 komt, in de 90ste minuut nog de 2-2 maaktBean77 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:42:
Gisteren nog tegen een team met Insigne en die Gomez gespeeld. Erg irritant die wendbare spelers. maar het lukt mij steeds beter. Voordeel is dat tegenstanders ook wel snel willen rage quitten als ik als e scoor.
Daarnaast, ik heb net gewoon Lloris OTW gepacked. Fifa20 mag natuurlijk die verschikkelijke Lloris in mijn packs niet ontbreken met zijn blije bakkes.
#grapjurk uit.
[ Voor 10% gewijzigd door Meneer iCy op 27-09-2019 11:57 ]
Que? Hugo Lloris met een OTW kaart? Heb ik iets gemist of is Fifa erg geglitched?Meneer iCy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:55:
Daarnaast, ik heb net gewoon Lloris OTW gepacked. Fifa20 mag natuurlijk die verschikkelijke Lloris in mijn packs niet ontbreken met zijn blije bakkes.
Ah er is een edit gekomen terwijl ik typte, dat verklaard.
[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 27-09-2019 11:59 ]
Ja op de discord chat zeurde ik over mijn Lloris pack luck. Fifa19 heb ik die speler een par keer in korte tijd gepicked en heb hem gebruikt als keeper, maar die Lloris maakt in fifa19 van die vage blunders waardoor ik hem ben gaan haten door zijn blijke bakkes.Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:58:
[...]
Que? Hugo Lloris met een OTW kaart? Heb ik iets gemist of is Fifa erg geglitched?
Ah er is een edit gekomen terwijl ik typte, dat verklaard.
discard chat?Meneer iCy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:04:
[...]
Ja op de discard chat zeurde ik over mijn Lloris pack luck. Fifa19 heb ik die speler een par keer in korte tijd gepicked en heb hem gebruikt als keeper, maar die Lloris maakt in fifa19 van die vage blunders waardoor ik hem ben gaan haten door zijn blijke bakkes.
Ben benieuwd naar de OTW prijzen dadelijk. Gaan we vandaag allemaal vol aan de bak met fifa20 met ook de reguliere release spelers.
Ik ook, jij waarschijnlijk meer naar Hazard en dergelijke maar ik meer voor de Ligt en Frenkie.Bean77 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:23:
[...]
Ben benieuwd naar de OTW prijzen dadelijk. Gaan we vandaag allemaal vol aan de bak met fifa20 met ook de reguliere release spelers.
Wie zouden jullie als eerste vervangen en wat voor type speler heb ik dan nodig?
Ik heb ongeveer 30k nu. Maar durf het niet echt te investeren omdat de prijzen misschien gaan droppen op bijvoorbeeld Zaha.
Ik speel de standaard 4-3-3. Aanvallend, met box to box middenvelders en een vrije rol voor de cam.
https://ibb.co/Yy6j8nF
[ Voor 11% gewijzigd door DeBers op 27-09-2019 12:27 ]
Hopelijk durf ik met de volledige playerbase weer DR te gaan spelen, afgelopen dagen flink wat pannenkoek gehad.Bean77 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:23:
[...]
discard chat?Sommige users daar kan je idd wel discarden
![]()
3 eigen goals is concede trouwens
Eerlijk gezegd weet ik niet waar ik naar toe wil groeien qua team.Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:25:
[...]
Ik ook, jij waarschijnlijk meer naar Hazard en dergelijke maar ik meer voor de Ligt en Frenkie.
Je zou nu zeggen dat pace de weg naar succes is. Maar we weten allemaal dat EA met patches een spel compleet kan veranderen. En dan kan je weer hele andere spelers nodig hebben en werkt pace een stuk minder goed. Het blijft gewoon lastig om naar de lange termijn te kijken.
https://www.pu.nl/artikelen/review/fifa-20-review/
https://www.insidegamer.n...fa-20-review-voetbalreus/
https://gamersnet.nl/531529/fifa-20-review/
3x net een matige 7. Precies wat iedereen voorspelt had.
[ Voor 9% gewijzigd door Falastine op 27-09-2019 13:08 ]
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Dat zal wel Thorgan worden danBean77 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:06:
Packs van de marque matches bewaard tot vanavond. Toch leuk om een otw hazard eruit te halen
Achja, met het plezier wat ik haal uit FUT is de aankoop al gerechtvaardigd. Streep je dat weg dan valt er weinig te genieten inderdaad.Falastine schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 12:48:
De eerste reviews druppelen binnen:
https://www.pu.nl/artikelen/review/fifa-20-review/
https://www.insidegamer.n...fa-20-review-voetbalreus/
2x net een matige 7. Precies wat iedereen voorspelt had.
Sterling zojuist gepackt, nog even wachten met verkopen denk ik? Denk namelijk dat die nog wel wat gaat stijgen..
[ Voor 21% gewijzigd door heppe01 op 27-09-2019 13:12 ]
Geen garanties, maar ik zou wachten tot donderdag/vrijdag voor de WL. Dan stelt iedereen hun WL team samen. En gezien de pace van sterling kan dat wel een populaire optie zijn.heppe01 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:06:
Hier is FIFA ook binnen.
Sterling zojuist gepackt, nog even wachten met verkopen denk ik? Denk namelijk dat die nog wel wat gaat stijgen..

Nu het spel nog kopen zodat ik er ook mee kan spelen

(10 uur is verlopen)
[ Voor 8% gewijzigd door kwdtje op 27-09-2019 13:34 ]
Lekker teampje!kwdtje schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:34:
Toch wat packluck gehad deze FIFA. Zelfs wat punten gekocht maar nog niet uitgegeven![]()
[Afbeelding]
Nu het spel nog kopen zodat ik er ook mee kan spelen![]()
(10 uur is verlopen)
En nog niks veranderd he....Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:47:
Trek en Trees zegt...
Wel ff doen Bol...
Het zou toch niet he... dat ik mijn vrijdagavond anders moet invullen....
Hoe speelt Depay met deadeye?kwdtje schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 13:34:
Toch wat packluck gehad deze FIFA. Zelfs wat punten gekocht maar nog niet uitgegeven![]()
[Afbeelding]
Nu het spel nog kopen zodat ik er ook mee kan spelen![]()
(10 uur is verlopen)
Een CAM met een sterke WF en een goed schot in combinatie met deadeye is altijd top mijn inziens
Zo stel ik mijn CAM vaak ook op.
Lijkt me niet dat hij depay ook daadwerkelijk als CAM opstelt.Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:16:
[...]
Een CAM met een sterke WF en een goed schot in combinatie met deadeye is altijd top mijn inziens![]()
Zo stel ik mijn CAM vaak ook op.
Het wordt toch gewoon door de bezorger gedaan, heb net de T&T gekregen en wordt pas tussen 17.45 en 19.45. Wat heeft pre-orderen dan voor zin als je hem in de winkel vanaf 10 uur vanochtend had kunnen halen?!? Ook had ik hem gewoon eerder op een PostNL punt kunnen laten leveren als MM gewoon hun werk had gedaan en de T&T gister had verstuurd, beetje zuur dit.Srvv93 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:37:
[...]
[...]
Ik kan bevestigen dat het met de post komt.Hij staat in mijn PostNL app bij verwachte post.
Maar dat kon je van tevoren toch ook weten dat bezorging ergens op de dag plaats vindt en je in een winkel altijd naar binnen kon lopen.Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:17:
[...]
Het wordt toch gewoon door de bezorger gedaan, heb net de T&T gekregen en wordt pas tussen 17.45 en 19.45. Wat heeft pre-orderen dan voor zin als je hem in de winkel vanaf 10 uur vanochtend had kunnen halen?!? Ook had ik hem gewoon eerder op een PostNL punt kunnen laten leveren als MM gewoon hun werk had gedaan en de T&T gister had verstuurd, beetje zuur dit.
Ik snap sowieso de behoefte niet om het fysieke schijfje te hebben.
Ik heb bij bol.com gewoon de code gekocht (ultimate edition). Was om 0:01 beschikbaar. Download aan en je kan de volgende ochtend spelen.
Daarom bestel ik nooit meer een game die je op de releasedag wilt spelen voor bezorging. Je zit zowat de hele dag te wachten.Pompi schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:17:
[...]
Het wordt toch gewoon door de bezorger gedaan, heb net de T&T gekregen en wordt pas tussen 17.45 en 19.45. Wat heeft pre-orderen dan voor zin als je hem in de winkel vanaf 10 uur vanochtend had kunnen halen?!? Ook had ik hem gewoon eerder op een PostNL punt kunnen laten leveren als MM gewoon hun werk had gedaan en de T&T gister had verstuurd, beetje zuur dit.
tegenwoordig gewoon digitaal, predownload, en om 0:00 uur ga ik los
De meerwaarde van FIFA op disk is er toch niet, want de inruilwaarde bij game mania is 0.50 cent na een jaar spelen...
DeBers schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:20:
[...]
Maar dat kon je van tevoren toch ook weten dat bezorging ergens op de dag plaats vindt en je in een winkel altijd naar binnen kon lopen.
Ik snap sowieso de behoefte niet om het fysieke schijfje te hebben.
Ik heb bij bol.com gewoon de code gekocht (ultimate edition). Was om 0:01 beschikbaar. Download aan en je kan de volgende ochtend spelen.
Ik had altijd de Playstation met kleinste HDD, dus gewend om met disk te spelen. En bij de Media Markt was hij 55 euro, dus scheelde wat met de andere prijzen maar eens en nooit meer. Deed het altijd bij Gamemania en kreeg ik alles prima op tijd maar die was dus 10+ euro duurder en we zijn Nederlander of niet héMarmo schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:21:
[...]
Daarom bestel ik nooit meer een game die je op de releasedag wilt spelen voor bezorging. Je zit zowat de hele dag te wachten.
tegenwoordig gewoon digitaal, predownload, en om 0:00 uur ga ik los![]()
De meerwaarde van FIFA op disk is er toch niet, want de inruilwaarde bij game mania is 0.50 cent na een jaar spelen...
Net als vorig jaar koop ik hem bij de AH + airmiles voor 49.95, dat is geen verkeerde deal. Rond de kerst verkoop ik de fysieke dan voor een redelijk bedrag en daarmee koop ik dan de digitale champions editie. Rond die tijd is hij dan in de aanbieding en krijg je toch 24 pakketjes in 1 keer.Marmo schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:21:
[...]
Depay staat bij mij als CF achter de 2 spitsen.DeBers schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:17:
[...]
Lijkt me niet dat hij depay ook daadwerkelijk als CAM opstelt.
[ Voor 20% gewijzigd door kwdtje op 27-09-2019 14:40 ]
De Trek en Trees zegt nu opeens dat hij om 11.27 vanochtend is bezorgd... 5 minuten geleden stond er nog steeds niks....Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:47:
Trek en Trees zegt...
Wel ff doen Bol...

Tot vanavond

Dat verklaard een hoop haha! OTW verhaal nu wel begrijpelijk? Had een OTW-pack perongeluk van EA, EA stopt er de verkeerde speler in, iedereen een gratis Walcott die die pack had. Vanavond hopelijk het echte pack met natuurlijk OTW Lozano!bvbal79 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:37:
[...]
Ik doe inderdaad wel vaker raar tegen mezelf
Of verkeerd geklikt of gedacht dat het een selectie kaart was. Heb ook wel eens voor 800 coins een spelerconditie gekocht omdat ik in de haast dacht dat het een selectie kaart was, sindsdien heb ik er gewoon 1 in mijn transferkandidatenlijst staan zodat ik via prijzen vergelijken altijd goed zitSatom schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:50:
Kan iemand mij iets helpen te verklaren? Wat is de waarde van een bronzen spelerconditie kaart (+20)? Volgens mij is 5k wat veel, maar tot mijn verbazing dacht iemand daar anders over en heeft hem voor de "nu kopen-prijs" gekocht
Bij mij niet, bij mij staat die naast IF Malen die het extreem snelle werk doe. Depay doet het andere werk. Heb er een dead eye op gezet. Ga vanavond wel even mee spelen.DeBers schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:17:
[...]
Lijkt me niet dat hij depay ook daadwerkelijk als CAM opstelt.
Ik had precies hetzelfde... blijkbaar is hij vanmorgen om half 10 bezorgd!Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:42:
[...]
De Trek en Trees zegt nu opeens dat hij om 11.27 vanochtend is bezorgd... 5 minuten geleden stond er nog steeds niks....![]()
Tot vanavond
Zit te kijken naar de Gea of Allison. Iemand ervaring met 1 van de 2
Annuleer hem of stuur hem terug en ga nu gewoon langs een gameshop?Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:02:
[...]
En nog niks veranderd he....
Het zou toch niet he... dat ik mijn vrijdagavond anders moet invullen....
Edit:
oh lees net dat ie al bezorgd is? gelukkig maar, have fun straks als je thuis bent
[ Voor 13% gewijzigd door fifanoob op 27-09-2019 15:08 ]
Op het support forum (https://answers.ea.com/t5...p-to/first-unread-message) melden Xbox en PC-gebruikers hetzelfde probleem.
Ik speel hem afwisselend op CAM of ST maar hij bevalt op beide plekken uitstekend.Meneer iCy schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:57:
[...]
Bij mij niet, bij mij staat die naast IF Malen die het extreem snelle werk doe. Depay doet het andere werk. Heb er een dead eye op gezet. Ga vanavond wel even mee spelen.
Promes speelt ook erg lekker - vind Bergwijn niet zo heeeeel bijzonder maar daar zijn weinig opties.
Heb een Eredivisie/Frans team.ErnstMid schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:20:
[...]
Ik speel hem afwisselend op CAM of ST maar hij bevalt op beide plekken uitstekend.Je kunt in ieder geval een erg leuk beginnersteam maken met Nederlanders/eredivisie
![]()
Promes speelt ook erg lekker - vind Bergwijn niet zo heeeeel bijzonder maar daar zijn weinig opties.
https://www.futbin.com/20/squad/8423381
7 uurDennisCle schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:39:
Dit weekend kan ik niet spelen, maar ga nog maar even flink aan de sbc's om de kans op OTW te maximaliseren. Vanaf hoe laat zitten ze in de packs?
Heb ik ook sinds vanmorgen.. De off-line squads en CL wordt wel zonder problemen bijgewerkt (PC versie hier)...crunchytail schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:17:
Meer Tweakers bij wie de game crasht zodra je een kick-off game wilt starten? Na de melding "downloading and applying online squads" loopt het spel vast en verschijnt error CE-34878-0 op mijn PS4.
Op het support forum (https://answers.ea.com/t5...p-to/first-unread-message) melden Xbox en PC-gebruikers hetzelfde probleem.
Daar stond hij bij mij ook de hele dag tot enkele minuten geleden op. Maar zojuist opnieuw ververst en ineens versprong hij naar 'Bezorgd'.SH-FR schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:56:
Zo, als verjaardagscadeau van vrienden een pre-order FIFA 20 gekregen, nu onderweg naar huis hopen dat ie al in de brievenbus ligt. Volgens de T&T echter moet ie zelfs nog het busje in, geen idee hoe lang dat gaat duren. We gaan het vanzelf zien!

Nu nog wachten tot ik naar huis mag haha.