Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-08 09:55
Wel of niet terecht, sommige minpunten uit bovenstaande reviews zijn lachwekkend.

Ik vermaak mij ieder geval erg met Fut :)

[ Voor 2% gewijzigd door -Mike84- op 27-09-2019 16:14 . Reden: Zin aangepast. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20:07
-Mike84- schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:12:
[...]

Wel of niet terecht, sommige minpunten uit bovenstaande reviews zijn lachwekkend.

Nu zie ik bij de review van Insidegamer andere objectives staan dan dat er bij mij in de lijst staan (Jovic OTW) is dit bij iedereen verschillend of hebben ze gewoon pers afbeeldingen gekregen?

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Klojet schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:21:
[...]

Nu zie ik bij de review van Insidegamer andere objectives staan dan dat er bij mij in de lijst staan (Jovic OTW) is dit bij iedereen verschillend of hebben ze gewoon pers afbeeldingen gekregen?
Pers afbeeldingen denk ik, want die Jovic OTW heb ik ook niet en verder zie je die afbeelding ook op andere sites staan als je googled op Jovic OTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:03:
Iemand al ervaring met keepers uit de BPL ? Heb nu schmeichel maar die pakt echt geen bal.....

Zit te kijken naar de Gea of Allison. Iemand ervaring met 1 van de 2 :) ?
Alisson hier. Geen ervaring met andere keepers , maar ik heb geen reden om hem te vervangen. Hij pakt best wat ballen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 07:39
Zit eraan te denken om onderstaand elftal te maken vanavond.
https://www.futbin.com//20/squad/8554056

Vond hem zelf aardig creatief een bpl,laliga,serie a squad met de nederlandse talenten :P de jong, de ligt en rodri al in mijn club en met nog 300k moet de rest vanavond wel te koop zijn als iedereen zijn packs openend.
Ingame switch ik naar 4231 of 41212 dan.

Zit alleen met de centrum verdediger alleen met van dijk of ake krijg ik die op full chem en van dijk is simpel weg te duur en ake wordt in mijn ogen dan de zwakste schakel.

Of iemand moet nog een goed idee hebben toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Zo tradepile zit nu vol met cheap 83-84's eens kijken wat de OTW sbc en Lewa potm nodig hebben....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terwijl iedereen in de hype is van de fitness glitch ondertussen goedkoop teamfitness kaarten aan het inslaan. Over paar weken met veel winst verkopen. Easy profit.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:33:
Zo tradepile zit nu vol met cheap 83-84's eens kijken wat de OTW sbc en Lewa potm nodig hebben....
Die inside informatie heb jij toch allang? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:11
Ik vind ederson ook niet tegenvallen
Moet ik zeggen, hij is wel vervangen omdat ik een andere league heb nu.
Bean77 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:30:
[...]

Alisson hier. Geen ervaring met andere keepers , maar ik heb geen reden om hem te vervangen. Hij pakt best wat ballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kanters85 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:18:
Ik vind ederson ook niet tegenvallen
Moet ik zeggen, hij is wel vervangen omdat ik een andere league heb nu.

[...]
Ik heb hem nodig ivm de strong link met VVD. Maar zijn TOTS versie uit fifa 19 vond ik ook wel ok. Zijn meer slechtere opties dan betere opties denk ik dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:16
Bean77 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:14:
Terwijl iedereen in de hype is van de fitness glitch ondertussen goedkoop teamfitness kaarten aan het inslaan. Over paar weken met veel winst verkopen. Easy profit.
Zie ze nu voor instant buy 700.... doen???

PS 4 overigens, dan wil ik er wel paar gokken en wellicht kan je ze voor 1000-1100 weer van de hand doen in het weekend ofzo?

[ Voor 16% gewijzigd door Sleehond op 27-09-2019 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bean77 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 17:14:
Inmiddels ook aan het doen. Helaas weinig coins (zon 20k) om te investeren, maar kan ze nu voor 500 coins ofzo oppikken. Wss verkopen ze tijdens de WL voor 1200.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Nice! Mijn startopstelling is: https://www.futbin.com/20/squad/8567451

Linksback sowieso nog even vervangen - wil daar ook Tagliafico neerzetten. Ziyech is wel echt stijf links, maar hij kan ze dr wel behoorlijk mee injagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Kom ik thuis..... post NL app zegt 1142 afgeleverd thuis...

Niks thuis in de brievenbus en ook geen briefje.

Vriendin was gewoon thuis niks gezien...

Even serieus.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:51
Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:05:

Heb ik ook regelmatig gehad. Ik denk dat ze hem.dan gewoon invoeren op bezorgd zodat ze daarna sneller door kunnen oid. (weet niet precies hoe hun systeem werkt) maar het is behoorlijk irritant

[ Voor 3% gewijzigd door 038Zwolle op 27-09-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 22:22
Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:05:

Vorig jaar ook gehad met fifa. Geld wel terug gehad maar dus niet meer de preorder versie kunnen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Enige wat ik kan bedenken is dat het dus bij een nog onbekende buurman/vrouw ligt per ongeluk.

Een andere optie, straatnaam hier achter lijkt er best veel op, wellicht daar op 23 naar binnen geflikkerd.

We hebben een buurtapp van de straat daar even gevraagd, nog geen positieve reactie. Ik kan eens naar de straat hierachter lopen...

Of er moet opeens toch zo iemand nog komen bezorgen maar daar heb ik een hard hoofd in.

Online bestellen doe ik dus niet meer met FIFA... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
038Zwolle schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:08:
[...]

Heb ik ook regelmatig gehad. Ik denk dat ze hem.dan gewoon invoeren op bezorgd zodat ze daarna sneller door kunnen oid. (weet niet precies hoe hun systeem werkt) maar het is behoorlijk irritant
Dan moeten ze een briefje achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Pas twee weken geleden heb ik btw de ultimate edition gepreordered, heb ik dan wel recht op die OTW pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:33
nop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:10
Xamsix schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:42:
Pas twee weken geleden heb ik btw de ultimate edition gepreordered, heb ik dan wel recht op die OTW pack?
Nee dan moest je fifa voor een bepaalde datum in augustus al gepreorderd hebben dus die krijg jij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Helaass

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:33:
Enige wat ik kan bedenken is dat het dus bij een nog onbekende buurman/vrouw ligt per ongeluk.

Een andere optie, straatnaam hier achter lijkt er best veel op, wellicht daar op 23 naar binnen geflikkerd.

We hebben een buurtapp van de straat daar even gevraagd, nog geen positieve reactie. Ik kan eens naar de straat hierachter lopen...

Of er moet opeens toch zo iemand nog komen bezorgen maar daar heb ik een hard hoofd in.

Online bestellen doe ik dus niet meer met FIFA... :(
Snap dat sowieso niet, digitaal is met een paar klikken geregeld inclusief pre-load, daarnaast is het geluid van een opspinnende disc zwaar irritant :o

Hoop dat het snel opgelost is

edit: Maguire uit OTW pack }:O

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:48
-Mike84- schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:12:
[...]

Lachwekkend? Ik vond de minpunten meestal wel terecht. Ondanks dat vermaak ik me er ook wel weer mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Buren hebben het niet, ook niet op de straat hierachter bezorgd die er op lijkt op zelfde nummer.

Post NL zegt wacht maar tot morgen of het dan bezorgd word....

:(

Bijna geneigd om hem nu ergens anders te kopen en geld terug te regelen, maarja kan ik niet bewijzen natuurlijk....

Man man man :(

Edit: kom pakketbezorger van Post NL tegen op straat, heeft het niet bij zich en snapt er ook niks van... Ze gaan nu rondje bellen met kantoor / de bezorger van vanochtend....

Edit 2: volledig onbekend. Postbezorger van vandaag weet het niet, pakketdienst weet het niet. Buren weten het niet...

Ik Ben dus gewoon de lul... Mag ik nu bewijzen dat ik hem niet heb zeker.... |:( :(

[ Voor 39% gewijzigd door Sleehond op 27-09-2019 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:08
Hoe speelt Weghorst bij jullie? Hij raakt bij mij geen pepernoot. Ja, de paal of de keeper. Maar zelfs de 100% kans gaan er niet in.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen OTW uit m'n gespaarde packs, maar wel Goretzka en Lewa, lekker hoor! Goretzka heb ik al verkocht, denk dat ik Lewa komende donderdag ga verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Kon het niet laten om die 10 premium gold packs te kopen/openen. Haalde er helemaal niks uit hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 19:14:
Buren hebben het niet, ook niet op de straat hierachter bezorgd die er op lijkt op zelfde nummer.

Post NL zegt wacht maar tot morgen of het dan bezorgd word....

:(

Bijna geneigd om hem nu ergens anders te kopen en geld terug te regelen, maarja kan ik niet bewijzen natuurlijk....

Man man man :(

Edit: kom pakketbezorger van Post NL tegen op straat, heeft het niet bij zich en snapt er ook niks van... Ze gaan nu rondje bellen met kantoor / de bezorger van vanochtend....

Edit 2: volledig onbekend. Postbezorger van vandaag weet het niet, pakketdienst weet het niet. Buren weten het niet...

Ik Ben dus gewoon de lul... Mag ik nu bewijzen dat ik hem niet heb zeker.... |:( :(
Klantenservice Post NL is niet meer bereikbaar en chat Bol.com werkt niet.

Heb nu inmiddels meer frustratie van het feit dat het nu volledig onbekend is waar de bezorging is en dat je aan geen kant geholpen kan worden.

Debiel dit :(

Ik zal jullie hier verder niet mee vermoeien maar dit is wel weer lekker een kansloos verhaal zo... :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 27-09-2019 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
otw jovic. Geen Eden Hazard zoals ik besteld had bij @simons :(

Nu maar hopen op een IF de bruyne om het goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-09 15:36
Eerste potje Divison Rivals gespeeld. 1-0 voor, dan rood. Kom ik 1-2 achter en dan 2-3 achter. Uiteindelijk een hattrick met Batshuyai gescoord en 4-3 gewonnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
mr.JamesBond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:50:
Eerste potje Divison Rivals gespeeld. 1-0 voor, dan rood. Kom ik 1-2 achter en dan 2-3 achter. Uiteindelijk een hattrick met Batshuyai gescoord en 4-3 gewonnen :)
Ik hoop niet dat we van elke Rivals pot van je een scoreverloop krijgen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
jerommeke96 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:53:
[...]

Ik hoop niet dat we van elke Rivals pot van je een scoreverloop krijgen :P
Vooruit dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Hebben jullie ook dat verdedigers regelmatig zich als debielen gedragen? Had eerst de Ligt en Chielini, nu de Ligt en Koulibaly, maar ze lopen soms gewoon compleet de andere kant op.

O en nog een mooie: Mijn Matuidi werd net de hele wedstrijd weggezet door mofo Özil...

Tot nu toe bevalt deze FIFA me voor geen meter eerlijk gezegd. Hopen dat het geluk me weer wat meer gaat toelachen binnenkort (OTW PACK EA, WAAR BLIJFT IE?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
OTW icardi uit sbc pack en dan Laporte. Toch mooie 80k coins.
Heb wel nog wat dingen te verkopen.
Ook nog redelijk wat opdrachten te doen.

[ Voor 3% gewijzigd door KBE91 op 27-09-2019 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Zo, mijn eerste 2 potjes FIFA zitten erop. Heb de game een beetje doorgenomen en ben op bepaalde punten positief verrast, op andere wat minder.

Allereerst het design en de muziek. Dit is echt heel erg mooi geworden. Mooiste design die ik in FIFA heb gezien denk ik. Daarnaast een leuk concept dat je dmv Rank Ups beloningen kunt verdienen. Zo wordt je letterlijk beloond voor het spelen.

Dan de gameplay. Deze is wel trager dan FIFA 19 (vooralsnog) en dat bevalt wel. Echter het verdedigen is nog geen doen. Tegenstander loopt soms door mijn verdediging als hete koek, andersom ook waardoor ik 6-3 won. Wat is hier aan te doen?

Geavanceerde landen gedaan en daar Oblak, Müller en Alderweireld uit gepackt. Prima begin, kan ik een mooi start team van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SH-FR schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 21:14:
Dan de gameplay. Deze is wel trager dan FIFA 19 (vooralsnog) en dat bevalt wel. Echter het verdedigen is nog geen doen. Tegenstander loopt soms door mijn verdediging als hete koek, andersom ook waardoor ik 6-3 won. Wat is hier aan te doen?
L2+R2 ingedrukt houden maakt voor mij een wereld van verschil qua verdedigen.
Daarnaast in het begin vooral wat dieper inzakken en het centrum dicht houden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Welke formatie is overigens een aanrader?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SH-FR schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 21:50:
Heb hier eerder deze week een guide gepost mbt 41212 wide/narrow, dat werk voor mij nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:30:
[...]

Ben voor de Gea gegaan. Zeker omdat hij heerlijk keepte in de vorige versies.
Totaal geen miskoop hij heeft toch al wat doelpuntjes er uit gehouden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:20
Sleehond schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 20:02:
[...]

Klantenservice Post NL is niet meer bereikbaar en chat Bol.com werkt niet.

Heb nu inmiddels meer frustratie van het feit dat het nu volledig onbekend is waar de bezorging is en dat je aan geen kant geholpen kan worden.

Debiel dit :(

Ik zal jullie hier verder niet mee vermoeien maar dit is wel weer lekker een kansloos verhaal zo... :'(
Deze fout had ik bij FIFA18 ook gemaakt, Bol.com is echt een drama met het op tijd verkrijgen van spelen op de releasedatum. Sindsdien altijd via de PS store gehaald, geen gezeur met CDs, dan maar een tientje duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Kleine tip: Gebruik geen conditie kaarten! Ook al hebben je spelers 30 conditie in het hoofdmenu. Er is een bug waardoor spelers volle conditie hebben als je een wedstrijd begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Net zoals de vorige fifa speel ik 3-5-2, aanrader als het je ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 21:57:
[...]

Heb hier eerder deze week een guide gepost mbt 41212 wide/narrow, dat werk voor mij nog steeds prima.
Heb hem geprobeerd is nu onderhand mijn vaste formatie werkt echt top ook met de sqb. Verdediging is solide en je kan goed rondtikken.
Tnx voor de tip :) werkt beter dan de narrow idd heb gewoon cm dan op de winger plekken maar merk je weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FidoDido schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 23:00:
[...]

Heb hem geprobeerd is nu onderhand mijn vaste formatie werkt echt top ook met de sqb. Verdediging is solide en je kan goed rondtikken.
Tnx voor de tip :) werkt beter dan de narrow idd heb gewoon cm dan op de winger plekken maar merk je weinig van.
Idd, heb bernardo silva bijvoorbeeld die met zijn high/high workrates ook prima zijn werk doet.

@hierboven
352 is mijn favoriete formatie, maar lijkt me wel erg riskant momenteel met de trage lomoe CB’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 22:16:
[...]

Ben voor de Gea gegaan. Zeker omdat hij heerlijk keepte in de vorige versies.
Totaal geen miskoop hij heeft toch al wat doelpuntjes er uit gehouden :)
Gea is zeker een goede. Het is dat ik de strong link nodig had anders was de 1e keus denk ik ook DDG geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:51
gaizka schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:39:
[...]

Dan moeten ze een briefje achterlaten.
Dat begrijp ik, maar in het systeem stond afgeleverd terwijl ik niks ontvangen had. Later werden ze wel alsnog afgeleverd, dus denk dat het een trucje is

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 08:14
O-M-G!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Pbt31spjfH50koF44528i9SG/medium.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix

• Wulfric92
Je hebt het spel uitgespeeld ;)

1.75 mil coins!!

[ Voor 3% gewijzigd door Wulfric92 op 28-09-2019 00:12 ]

• SH-FR
Helaas helaas wederom weer erg veel onzin. In zo’n 10 wedstrijden denk ik 8 rebound goals tegen gehad, veel laatste minuten verlies etc. Echter ook een paar keer gelukkig geweest. Uitslagen van 4-5 zijn geen uitzondering haha.

Begonnen met een NL team met Depay, Bergwijn, Malen, de Ligt, Wijnaldum etc. Erg leuk om mee te spelen!
Iemand nog tips om een goede corner te nemen? Ik ben echt aan het prutsen.
Wel deze goal gemaakt met Alex Sandro en zijn WF, maar geen idee wat ik allemaal indrukte.
Is er al een best practise hoe corners te nemen?

Vanavond overigens alleen maar overwinningen, wel lekker. Merk dat ik het alleen mezelf altijd moeilijk maak in de laatste 10 minuten.

[YouTube: Fifa 20 Alex Sandro corner goal WF]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Ga je een hoop plezier van beleven, ik had hem in Fifa 19 in een pack.

Zelf De Ligt in een pack. Begon met een Engels team, maar toch maar weer gewijzigd naar een Serie A team net als vorig jaar.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-07-2024
Bean77 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 00:36:
Iemand nog tips om een goede corner te nemen? Ik ben echt aan het prutsen.
Wel deze goal gemaakt met Alex Sandro en zijn WF, maar geen idee wat ik allemaal indrukte.
Is er al een best practise hoe corners te nemen?

Vanavond overigens alleen maar overwinningen, wel lekker. Merk dat ik het alleen mezelf altijd moeilijk maak in de laatste 10 minuten.

[YouTube: Fifa 20 Alex Sandro corner goal WF]
dat is gewoon gevaarlijk spel :)

• 1987Michael1987
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16-10-2021
Iemand die weet waarom ik geen punten meer krijg bij sqaud Battles komt dat misschien omdat ik me 40 potjes al gespeeld heb of wat

• Wulfric92
Ik heb verschillende formaties geprobeerd. Maar ben toch weer teruggegaan naar mijn fifa 19 formatie 4231. Met 1 cdm op Stay back.

Het voordeel van deze formatie is dat je het midden altijd bezet hebt.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:42

Oekol

waka waka hey hey

Weet iemand waarom de Max bin van bonucci is aangepast van 70k naar 19k?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Sleehond
Zo, ik zit klaar voor de zaterdagochtend postbode, benieuwd of het vandaag komt. Anders een klachtenprocedure helaas....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 08:40:
Zo, ik zit klaar voor de zaterdagochtend postbode, benieuwd of het vandaag komt. Anders een klachtenprocedure helaas....
Waar besteld?

Esit: zie 't al bol. Ik ook en had 'm gisteren binnen, afgelopen weekend besteld. Maar bij bol zelf voor 63 euro. Had jij bij die reseller gekocht een' partner' van bol? Daar was die wat goedkoper maar ahd al verwacht dat die dan later kwam.

[ Voor 32% gewijzigd door Oekol op 28-09-2019 08:45 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 20:03
Mannen, gisteren fifa gespeel net al velen van jullie.
Waar kan ik een nieuwe selectie aanmaken? Ik kan het gewoon nergens vinden

Bedankt

• Sleehond
Leoon. schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 08:42:
[...]

Waar besteld?

Esit: zie 't al bol. Ik ook en had 'm gisteren binnen, afgelopen weekend besteld. Maar bij bol zelf voor 63 euro. Had jij bij die reseller gekocht een' partner' van bol? Daar was die wat goedkoper maar ahd al verwacht dat die dan later kwam.
Gewoon Bol.com zelf 63 euro. Zelfs al paar weken geleden besteld.

Heb er een beetje hard hoofd in dat het komt. Stel dat het komt, wat heel fijn is, dan begrijp ik niet waarom post NL hem op afgeleverd zet...

Nou goed, afwachten.

[ Voor 15% gewijzigd door Sleehond op 28-09-2019 09:02 ]

Squad Battles moet ook niet veel irritanter worden, nu ook weer een potje met 11 shots-on-target tegen 2 van de AI.Niet gewonnen dus.

Dan kijk de replays na afloop en dan zit je je echt af te vragen hoe sommige ballen opeens alsnog geblocked worden of de paal raken.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:08
Ragrootenboer schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 08:51:
Mannen, gisteren fifa gespeel net al velen van jullie.
Waar kan ik een nieuwe selectie aanmaken? Ik kan het gewoon nergens vinden

Bedankt
Even uit mijn hoofd. Naar je selectie gaan. Dan met L1 je opties voor je selectie openen. Daar kan je ook de andere selecties kiezen/maken/kopieëren/verwijderen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Anouar
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-02 07:47

Anouar

TechMocro

Heren! succes met fifa 20 alvast, ik moet nog lekker sparen :P

TechMocro

• FidoDido
Leoon. schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 07:48:
Weet iemand waarom de Max bin van bonucci is aangepast van 70k naar 19k?
Geen idee maar dat kut EA heeft de max bin van Frenkie ook aangepast midden in de nacht van 100k terug naar 37,5k gezet terwijl ik hem voor 80k heb gekocht... hoezo EA naait mij even voor 50k :(
Pogba of de Bruyne als CM in een 41212(2)? Ik neig naar de eerste.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Bean77 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:38:
Gevoel zegt Pogba, wat meer body en defensief sterker

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 17:41
1987Michael1987 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 01:36:
Iemand die weet waarom ik geen punten meer krijg bij sqaud Battles komt dat misschien omdat ik me 40 potjes al gespeeld heb of wat
Je hebt 10 of 11 vernieuwingen er zit max aan voor klassement ja...
Dus 10x4...
Plus die van totw + dijk kan je doen.

[ Voor 7% gewijzigd door noodel1988 op 28-09-2019 10:05 ]

Trakt | Last.fm | discogs

Verwijderd

Hallo, is er hier iemand die weet hoe ik mijn clubnaam kan wijzigen in FUT.
Niet de teamnaam of de selectienaam maar echt de clubnaam.
Ik wordt gek van de vlaggen van Nice in het stadion :( :( :( :(

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-09 14:29
Ik zit er aan te denken om die pulisic OTW te kopen. 24k voor een BPL speler die door zijn pace best bruikbaar is. Wat vinden jullie van deze speler? Speelt hij uberhaubt wel bij chelsea of zit hij lekker te banken?

• DeBers
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:27:
Hallo, is er hier iemand die weet hoe ik mijn clubnaam kan wijzigen in FUT.
Niet de teamnaam of de selectienaam maar echt de clubnaam.
Ik wordt gek van de vlaggen van Nice in het stadion :( :( :( :(
Dat is gewoon je logo. Ga naar club, dan badges en dan kan je een andere kiezen.
Als je de KNVB kiest bijvoorbeeld krijg je NL vlaggen.

Verwijderd

Je kan toch ook een eigen clubnaam kiezen ?
DeBers schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:41:
[...]

Dat is gewoon je logo. Ga naar club, dan badges en dan kan je een andere kiezen.
Als je de KNVB kiest bijvoorbeeld krijg je NL vlaggen.

• DeBers
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 10:46:
Je kan toch ook een eigen clubnaam kiezen ?

[...]
Dat kan. Maar die verandert niet de vlaggen die je ziet.
Je hebt een clubnaam en een naam per selectie. Thats it. Die heb je net omschreven als het geen je niet aan wil passen.

Je club logo zorgt voor de vlaggen die je ziet in het stadion. Uit je bericht maak ik op dat dat is waar je van af wil.
DeBers schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:13:
[...]

Dat kan. Maar die verandert niet de vlaggen die je ziet.
Je hebt een clubnaam en een naam per selectie. Thats it. Die heb je net omschreven als het geen je niet aan wil passen.

Je club logo zorgt voor de vlaggen die je ziet in het stadion. Uit je bericht maak ik op dat dat is waar je van af wil.
Je logo is voor de visuals in het stadium, je clubnaam staat ook op de banners.

Verwijderd

Bossie schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:19:
[...]

Je logo is voor de visuals in het stadium, je clubnaam staat ook op de banners.
En die banners staat nu overal Nice op in het stadion.
Nice kreeg ik automatich toegewezen en ik heb embleem van Portsmouth.
Maar de clubnaam is Nice.
pfffff ha ha ha ik irriteer me er dood aan en kan het niet oplossen 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:22:
[...]

En die banners staat nu overal Nice op in het stadion.
Nice kreeg ik automatich toegewezen en ik heb embleem van Portsmouth.
Maar de clubnaam is Nice.
pfffff ha ha ha ik irriteer me er dood aan en kan het niet oplossen 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Clubnaam aanpassen dus, er is zelfs een objective om dit te doen inclusief uitleg hoe.

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:41
Ik heb op dit moment dit op het oog https://www.futbin.com//20/squad/8613101. Na de aankoop van Alba, Ter Stegen en Allan heb ik nog zo'n 150k over. Ik kom er alleen niet uit welke spelers ik voorin moet zetten en wie ik op de cam positie neer moet zetten..... Zouden jullie mee kunnen denken? (de wissels heb ik al in bezit, maar hoeven er niet perse in)

• Drial
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-12-2021
Bossie schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 11:28:
[...]

Clubnaam aanpassen dus, er is zelfs een objective om dit te doen inclusief uitleg hoe.
Maar als je de objective al gedaan hebt dan is de enige manier om de club naam aan te passen via een kaartje als ik het goed heb begrepen. Maar hoe doe je dit?
Drial schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:07:
[...]

Maar als je de objective al gedaan hebt dan is de enige manier om de club naam aan te passen via een kaartje als ik het goed heb begrepen. Maar hoe doe je dit?
Zit die niet in de catalogue in Fifa, anders zou ik het weten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ondertussen de game een kleine week gespeeld. Er zijn een paar goede punten, maar over het algemeen veel negatieve punten:

Positief:
- first touch nog belangrijker. Een bal goed aannemen kan echt een wereld van verschil maken.

- Sierd de Vos commentaar is leuk.

Negatief:
- de look van het menu: man man man, dit functioneert echt voor geen meter. In Fifa 19 was alles duidelijk en overzichtelijk, maar hier is het echt een ramp. Vooral individuele spelers en dat cirkeltje. Geef mij maar een standaard keuze menu uit 19. Of in ieder geval de optie om het aan te passen.

- pace is overpowered. Gewoon snelle spelers op de vleugels. Een spits met high attack rate die voorin blijft hangen en hij ligt alweer in het netje.

- muziek: ik heb nog geen enkele track waarvan ik denk: deze is leuk. Ik stoor me meer aan de muziek en betrap mezelf regelmatig dat ik maar weer spotify opzet.

- bots op transfer market: nouja ik probeer soms met enkele spelers winst te maken en te snipen maar ik win er geen 1. Heel vreemd. Volgens mij zitten er echt scripted webapps op bijvoorbeeld Tadic te jagen.

Veel bugs, ook met de transferlist. Als ik bijvoorbeeld een speler dubbel heb gekocht in de app en ik klik op naar de club sturen dan raakt de speler 'locked'. Vreselijk irritant.

Al met al dacht ik dat fifa 19 slecht was, maar Fifa 20 laat eigenlijk zien dat ik het waarschijnlijk mis had.

Misschien toch maar weer gears 5 aanzetten.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
FidoDido schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:31:
[...]

Geen idee maar dat kut EA heeft de max bin van Frenkie ook aangepast midden in de nacht van 100k terug naar 37,5k gezet terwijl ik hem voor 80k heb gekocht... hoezo EA naait mij even voor 50k :(
Oh dat is fuckt up. Ik heb echt net net geluk met hem gehad. Zat op de discord server van tweakers en toen zei ik nog zal ik die frenkie gewone kaart halen.. Werd het mij eigenlijk al beetje afgeraden maar ja deze jongens is eigenwijs en toch gekocht voor 80k ongeveer, gistermiddag, gisteravond toch maar besloten om de OTW van Frenkie te kopen met het idee dat ik die in de basis wil en hij in de toekomst eventueel meer waard kan worden.
Toen had ik in me hoofd dat de normale frenkie dus uit packs zou zijn en dus dat ie nog beetje duurder zou worden. Toch maar alvast op transferlist geknalt voor 100k en na 2x opnieuw relist te hebben gedaan was die opeens verkocht. En dan lees ik nu idd dat ie nieuwe max bin heeft wat eigenlijk nergens op slaat.

Puur geluk dat ik er nog kleine 20k winst op heb gemaakt ipv 50 verlies zoals jij..
Vind het ook echt naaier van Ea..
Price ranges kunnen ze zo ff fixen, maar de conditie bug niet?

• FidoDido
fifanoob schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 12:54:
[...]

Oh dat is fuckt up. Ik heb echt net net geluk met hem gehad. Zat op de discord server van tweakers en toen zei ik nog zal ik die frenkie gewone kaart halen.. Werd het mij eigenlijk al beetje afgeraden maar ja deze jongens is eigenwijs en toch gekocht voor 80k ongeveer, gistermiddag, gisteravond toch maar besloten om de OTW van Frenkie te kopen met het idee dat ik die in de basis wil en hij in de toekomst eventueel meer waard kan worden.
Toen had ik in me hoofd dat de normale frenkie dus uit packs zou zijn en dus dat ie nog beetje duurder zou worden. Toch maar alvast op transferlist geknalt voor 100k en na 2x opnieuw relist te hebben gedaan was die opeens verkocht. En dan lees ik nu idd dat ie nieuwe max bin heeft wat eigenlijk nergens op slaat.

Puur geluk dat ik er nog kleine 20k winst op heb gemaakt ipv 50 verlies zoals jij..
Vind het ook echt naaier van Ea..
Price ranges kunnen ze zo ff fixen, maar de conditie bug niet?
Ik speel er mee en ben er blij mee dat is belangrijkste, maar stel ik verkoop hem over 9 dagen dan had ik misschien minimaal verlies maar dit is belachelijk en gewoon market manipulatie van EA. Eerst van 10k naar 100k en vervolgens terug naar 37.5k dat is dus gewoon bewust om de mensen die handelen een oor aan te naaien.
Het is een transfermarkt voor een reden handelen, moet aardig veel handelen voor 50k dus dat maakt het extra bitter.

• Sleehond
Postbode van vandaag heeft het pakket ook niet :(

Hang nu met Bol.com aan de lijn.... ben benieuwd wat er gebeurt....

Edit:

Bol.com zegt wacht maar lekker tot dinsdag... "misschien" komt het dan....

What to do? Gewoon nieuwe fifa kopen en klacht indienen en geld terug vragen? Als ie alsnog binnen komt kan ik het alsnog retourneren. Bol.com stuurt een vervangend exemplaar als het dinsdag niet komt... maar eigenlijk geen zin meer op deze ellende te wachten.

Wat zouden jullie in mijn plaats doen?

[ Voor 62% gewijzigd door Sleehond op 28-09-2019 13:09 ]

• buurman3
  • Laatst online: 14-09 20:44
Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:02:

Edit:

What to do? Gewoon nieuwe fifa kopen en klacht indienen en geld terug vragen? Als ie alsnog binnen komt kan ik het alsnog retourneren. Bol.com stuurt een vervangend exemplaar als het dinsdag niet komt... maar eigenlijk geen zin meer op deze ellende te wachten.

1. Altijd kiezen voor achteraf betalen
2. In jouw geval gesealed retourneren
3. In de stad fifa oppikken of in de psn store

• fifanoob

Edit:

Lekker annuleren en fifa gewoon uit de media markt halen ofzo en dat nu meteen doen, tis weekend man! :D

• Sleehond
fifanoob schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:14:
[...]

Lekker annuleren en fifa gewoon uit de media markt halen ofzo en dat nu meteen doen, tis weekend man! :D
Ja maar hoe kan ik annuleren nu nog. Weken terug al betaald.... zie dat maar eens terug te krijgen?

Dit bestel ik dus nooit meer online, klote zooi.

Ik kan hem retour aanmelden maar heb niks te retourneren en zekerheid dat het binnen komt heb ik ook niet....

[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 28-09-2019 13:18 ]

• buurman3
Bean77 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 09:38:
Zitten 2 cm's in die formatie :)

• fifanoob
Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:15:
[...]

Ja maar hoe kan ik annuleren nu nog. Weken terug al betaald.... zie dat maar eens terug te krijgen?

Ze komen hun afspraak niet na toch? Je zou hem gisteren al moeten krijgen. Dus dat lukt ze niet en vandaag wordt het hem ook niet, prima maar dan houdt het toch op? Het vertrouwen is geschonden dus wil je je geld terug ?
Maar ja weet niet hoe sterk dat juridisch is..

• buurman3
[...]

Gewoon bij Appie retour geven. Geld krijg je zonder moeite terug. Zolang je m maar geseald laat. Binnen 14 dagen retour zonder opgaaf van reden, is gewoon wet kopen of afstand.
Bol doet echt niet moeilijk.
Levering afwachten en dan direct retour

[ Voor 16% gewijzigd door buurman3 op 28-09-2019 13:20 ]

• Sleehond
Ja maar het probleem is.... wie zegt mij dat ik hem nog ontvang....!?

Wel bedankt allen voor jullie visie, het is frustrerend dit...

[ Voor 32% gewijzigd door Sleehond op 28-09-2019 13:19 ]

• buurman3
Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:19:

Tuurlijk 100%

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 11:41
[...]

Ik kan hem retour aanmelden maar heb niks te retourneren en zekerheid dat het binnen komt heb ik ook niet....
Het is bol.com, geen vage gameshop die vanuit een garage wordt gerund.

Gewoon weer retour sturen. Je krijgt netjes je geld terug. Bestel zo vaak bij Bol.com en als het niet goed is of niet past, gaat het weer retour. Werkelijk nog NOOIT een issue mee gehad.

Dus; hop naar de dichtstbijzijnde winkel; koop FIFA 20 en stuur de andere retour.
Kan je vandaag nog spelen ipv dinsdagavond.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
Sleehond schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:19:

Geloof mij. Ook als je hem niet ontvangt krijg je gewoon je geld van bol.com. Ze zijn daar heel klantgericht in. Zeggen dat vervangend order niet hoeft.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:30
Speel al flink wat jaartjes FIFA, zo ongeveer vanaf 2000. Nooit enorm veel aandacht aan FUT besteed. Daarnet met m'n crappy 3,5 sterren team eens online opgezocht. Wordt ik gewoon direct gematched tegen een volledig 5-sterrenteam met Salah, Lacazette en co. Niks tegen te beginnen natuurlijk. Wordt hier bij matchmaking werkelijk 0 rekening mee gehouden? Als dit weer een leuk trucje is van EA om je er gewoon meer geld in te laten pompen, ben ik er eerlijk gezegd snel klaar mee :N

PSN: xMaurice93

• fifanoob
Maurice079 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:01:
Speel al flink wat jaartjes FIFA, zo ongeveer vanaf 2000. Nooit enorm veel aandacht aan FUT besteed. Daarnet met m'n crappy 3,5 sterren team eens online opgezocht. Wordt ik gewoon direct gematched tegen een volledig 5-sterrenteam met Salah, Lacazette en co. Niks tegen te beginnen natuurlijk. Wordt hier bij matchmaking werkelijk 0 rekening mee gehouden? Als dit weer een leuk trucje is van EA om je er gewoon meer geld in te laten pompen, ben ik er eerlijk gezegd snel klaar mee :N
Divison rivals? De eerste 5 wedstrijden bepalen in welke divisie je komt.
Daarna begint de matchmaking op basis van welke divisie je zit

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:30
fifanoob schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:13:
[...]

Divison rivals? De eerste 5 wedstrijden bepalen in welke divisie je komt.
Daarna begint de matchmaking op basis van welke divisie je zit
Yes. Maar wordt na de eerste vijf wedstrijden wel rekening gehouden met teamsterkte?

PSN: xMaurice93

• fifanoob
Maurice079 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 14:14:
[...]

Yes. Maar wordt na de eerste vijf wedstrijden wel rekening gehouden met teamsterkte?
Nee, zou ook niet logisch zijn. Ze kijken naar je rang. Hoeveel punten je hebt behaald. De 1 is goed met een gaar team de andere bakt er niks van maar heeft een duur team, dat zegt allemaal niet zoveel. Vandaar dus dat ze naar je rang kijken.

• Sleehond
Valandil schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:40:
[...]

Het is bol.com, geen vage gameshop die vanuit een garage wordt gerund.

Gewoon weer retour sturen. Je krijgt netjes je geld terug. Bestel zo vaak bij Bol.com en als het niet goed is of niet past, gaat het weer retour. Werkelijk nog NOOIT een issue mee gehad.

Dus; hop naar de dichtstbijzijnde winkel; koop FIFA 20 en stuur de andere retour.
Kan je vandaag nog spelen ipv dinsdagavond.
Je hebt gelijk. Nu onderweg naar Amsterdam voor een echte voetbal wedstrijd, eerst een borrel en hapje eten. Morgen maar even ergens oppikken dan morgen lekker dagje ballen en gaat ie dinsdag direct retour indien die aan komt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Edit:

Je kunt in de winkel 1 kopen en dan die van bol retourneren? Bij de mediamarkt kopen en je bespaard jezelf wat centjes ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
buurman3 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 13:17:
[...]

Zitten 2 cm's in die formatie :)
Haha klopt. Maar mijn andere cm is Wijnaldum. Ndombele als cdm wel vervangen door Kante. Krijg gelijk weer de kriebels bij corners etc :P

Ondertussen naar div 4 rivals en blijf ik maar winnen.

Pagina: 1 ... 16 ... 185 Laatste