Bean77 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 15:36:
[...]

Haha klopt. Maar mijn andere cm is Wijnaldum. Ndombele als cdm wel vervangen door Kante. Krijg gelijk weer de kriebels bij corners etc :P

Ondertussen naar div 4 rivals en blijf ik maar winnen.
Hoeveel tijd heb je nodig gehad om Ndombele vrij te spelen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 18:24:
[...]

Ik had de normale gold (gepacked). Ik ga niet veel energie steken in zijn otw versie.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Riemer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:27
Bossie schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 18:24:
[...]

Is mij in middag gelukt. Viel me op zich mee en toch een leuk kaartje voor de heb.
Riemer schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 18:37:
[...]

Is mij in middag gelukt. Viel me op zich mee en toch een leuk kaartje voor de heb.
Prime te doen dus, zal dadelijk wel weer SBCs komen waar een OTW in moet

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Behoorlijk wat SBC packs geopend, maar het wel (nog) niet lukken qua packluck. Gaan lekker beetje door waar het vorig jaar ophield. Inmiddels wel veel fitness cards kunnen inslaan, dus kom maar op met die fitness fix.

PSN/Steam: Xamsix

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 07:39
die otw sbc laat ik lekker gaan, had toch wel militao verwacht eerlijk gezegd maar is dus Saint-Maximin geworden. Zelfs halverwege of eind van de game is dat geen basis materiaal lijkt mij?

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Ik heb net uit een pack de CAM van Paris Saint Germain. League 1 ben ik sowieso geen fan van en Spanje linkt niet makkelijk met bijvoorbeeld Premier League wat toch altijd end game is.
Voorlopig houd ik hem in de club.

Zo stom geweest om de basic doelstelling van change name en ook daadwerkelijk mijn naam aan te passen. In mijn gedachte kon je in Fifa 19 dat makkelijk aanpassen. Kan het opeens niet meer.
Dus nu heet ik FC Hassiebassia....

Vanmiddag anderhalf uurtje lopen handelen. Gelukkig weer kleine 15K winst. Gaat niet zo snel als vroeger maargoed, geduld is een schone zaak.

Ik heb toch maar weer voor de Serie A gekozen voor een beginteam. Douglas Costa en Cuadrado op de vleugels is goud. Nog even doorsparen voor Matuidi, Dybala en Alex Sandro. Uiteraard zou het fijn zijn als ik uiteindelijk nu wel Cristiano in de spits kan krijgen, maar voorlopig ben ik nog aan het zoeken naar de juiste spits. Zaza, Balotelli, Zapata en nog een paar geprobeerd, maar telkens voelt het nog niet ideal.

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:20
Hassiebassie schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:42:
Ik heb net uit een pack de CAM van Paris Saint Germain. League 1 ben ik sowieso geen fan van en Spanje linkt niet makkelijk met bijvoorbeeld Premier League wat toch altijd end game is.

Zo stom geweest om de basic doelstelling van change name en ook daadwerkelijk mijn naam aan te passen. In mijn gedachte kon je in Fifa 19 dat makkelijk aanpassen. Kan het opeens niet meer.

Vanmiddag anderhalf uurtje lopen handelen. Gelukkig weer kleine 15K winst. Gaat niet zo snel als vroeger maargoed, geduld is een schone zaak.

Ik heb toch maar weer voor de Serie A gekozen voor een beginteam. Douglas Costa en Cuadrado op de vleugels is goud. Nog even doorsparen voor Matuidi, Dybala en Alex Sandro. Uiteraard zou het fijn zijn als ik uiteindelijk nu wel Cristiano in de spits kan krijgen, maar voorlopig ben ik nog aan het zoeken naar de juiste spits. Zaza, Balotelli, Zapata en nog een paar geprobeerd, maar telkens voelt het nog niet ideal.
Alejandro Gomez

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-09 17:41
RoeKoe schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:44:
[...]

De "glitch" werkt nog, ik heb deze gister op mijn PS4 gedaan. Echter hebben ze de offline seizoenen en meerdere keren tegen het TOTW spelen eruit gehaald. Het spelen tegen een vriend of tegen de computer werkt helaas ook niet, dus heb ik 10 squad battle wedstrijd hiervoor op moeten opofferen.

Start een SB wedstrijd
Wacht een paar seconden na aftrap.
Start op je PS4 (of xBox) een netwerkverbinding test.
Log opnieuw in bij FUT
Herhaal dit 10 keer

Je verliest je SB wedstrijden wel met 3-0, maar in mijn geval boeit mij dat niet zo.
Bij de Xbox wordt de verbinding niet verbroken en werkt dus niet?

Wat wel werkt gewoon de game afsluiten en weer opstarten.

[ Voor 4% gewijzigd door noodel1988 op 28-09-2019 19:56 ]

Trakt | Last.fm | discogs

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Hassiebassie schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:42:

Ik speel met Millik en Ilicic met Insigne erachter...vanavond ga ik Immobile proberen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-09 22:28
FidoDido schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 19:23:
die otw sbc laat ik lekker gaan, had toch wel militao verwacht eerlijk gezegd maar is dus Saint-Maximin geworden. Zelfs halverwege of eind van de game is dat geen basis materiaal lijkt mij?
Best een prima speler die Saint-Maximin, past perfect in de huidige counter meta met supersnelle buitenspelers die goed kunnen dribbelen. Z'n schieten en passen zijn wel bedroevend laag, maar met een Deadeye chem kaart erop valt het al weer reuze mee. Als hij een paar IF's pakt, wordt het zeker een gewilde kaart. Tel daarbij op dat hij 5* skillmoves en 4* WF heeft en goed in hybrids past met z'n Franse nationaliteit en BPL League, dan snap ik wel waarom hij is uitgekozen. Zelf ga ik niet 100K neertellen die de SBC ongeveer kost. Heb er de coins niet voor, slechte packluck zoals eigenlijk ieder jaar. En zelfs al had ik de coins, zijn er interessantere opties voor dat geld.

Moet zeggen dat ik toch wel ben terug gekomen van mijn eerdere goede ervaringen met de Fifa 20 demo. Gisteren was het een enorm lagfest, en vandaag zie ik dat online bijna iedereen met een teruggetrokken formatie speelt, en dan vol op de counter gaat. Pace is weer helemaal King, vorige Fifa was dat een stuk minder dominant. Een speler aan de bal die op snelheid is en voldoende ruimte heeft, is totaal niet te verdedigen deze Fifa, super frustrerend. Hoop dat EA het z.s.m. gaat patchen. Je hebt nu idiote situaties waarbij snelle vleugelspelers / spitsen in een rechte lijn meer dan 30 meter met de bal sprinten en simpelweg niet bijgebeend kunnen worden door de verdedigers. Ik krijg flashbacks naar eerdere Fifa's waarbij de Aubameyangs met 1 simpele steekbal vanaf de eigen helft konden doorlopen met de bal en scoren. Hoop niet dat we die ellende in Fifa 20 weer gaan krijgen, want dan ben ik er snel klaar mee.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
bvbal79 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 20:15:
[...]

Ik speel met Millik en Ilicic met Insigne erachter...vanavond ga ik Immobile proberen
Heb Immobile en Rebic nu voorin lopen met Gomez erachter (die laatst pas sinds vanmiddag). 1 van je spitsen moet wel echt pace hebben dit jaar.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Fuck ik moet custodio hebben voor de sbc, maar die man is uitverkocht op de transfermarkt.

• noodel1988
Nieuwevolger schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 21:40:
Fuck ik moet custodio hebben voor de sbc, maar die man is uitverkocht op de transfermarkt.
Andere zoeken?

• Nieuwevolger
Oke fuck, ik las de reward als two rare gold pack, (totaal 50k waard), maar er stond two rare gold player pack, wat 2 spelers betekend............

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:16
Ik moet zeggen dat ik het spel juist wel lekker vind spelen, als je goed verdedigt kun je pace abusers prima afstoppen. Daarnaast kun je zonder 90+ pace spelers ook prima tot kansen komen.
Vorig jaar vond ik het juist totaal niet realistisch dat een 90+ pace winger ingehaald kon worden door Mertesacker :P
Wat mij betreft prima zo.

[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 28-09-2019 22:17 ]

• FidoDido
Moet zeggen dat ik al aardig wat totw in mijn in club heb zitten van week 1 en 2 zijn sommige echt goedkoop. Al heb je er van elk 1, maandje later altijd winst. Elke week paar kopen heb je toch een leuk vaste handel :) verkocht net een aurier voor 39k :) moet een misklik zijn haha

Hoge rated gold's zijn ook alvast handig. Nu al 1,2 miljoen profit :) vorig jaar leren handelen heeft profijt nu merk ik wel.

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:58

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb online nog geen wedstrijd gewonnen, wahaaaauw :')

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• noodel1988
Iemand gouden tip?

Ik heb hybrid Nederlands / Eredivisie team, met 433. Ik ben op zoek naar goede alternatief voor blind...

Ik heb nu:
Gini
Frenkie
Zyiech
Tadic
Beek
Blind -> waardeloos

Vandaar 😁.

En nee kan geen icons betalen😁🤪

[ Voor 8% gewijzigd door noodel1988 op 28-09-2019 22:52 ]

• Nieuwevolger
Pff de spelers uit de packs van de sbc's lonen tot nu toe nog niet.

Heb nu wel iets serieus. Ik heb nog 25 minuten over van m'n ea acces, maar om een sbc te halen heb ik loyalty nodig. (dus 10 wedstrijden conceden), wat is de alle snelste manier om dit te doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 22:24:
Moet zeggen dat ik al aardig wat totw in mijn in club heb zitten van week 1 en 2 zijn sommige echt goedkoop. Al heb je er van elk 1, maandje later altijd winst. Elke week paar kopen heb je toch een leuk vaste handel :) verkocht net een aurier voor 39k :) moet een misklik zijn haha

Hoge rated gold's zijn ook alvast handig. Nu al 1,2 miljoen profit :) vorig jaar leren handelen heeft profijt nu merk ik wel.
Hier idem dito. Nagenoeg alle IF's tot 84 rated in de club. Gewoon idd oppikken. Heel mijn club volgegooid met high rated cheap spelers. Daarnaast 85 investeringen op mijn transferlijst om te cashen over een aantal weken als de prijzen sky rocket high gaan ivm sbc's.

En ondertussen een heel leuk team om wat rivals mee te spelen.

Fifa 20 tot op heden is best positief. Het vervelende is alleen wanneer EA de game weer gaat slopen met patches etc.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Xamsix
Zie dat De Ligt OTW voor ong 50k gaat. Als hij 1 kopgoal maakt in de CL dan heeft ie heel snel een IF kaart te pakken... Die 50k is miss wel een goede investering

Xamsix schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:05:
Zie dat De Ligt OTW voor ong 50k gaat. Als hij 1 kopgoal maakt in de CL dan heeft ie heel snel een IF kaart te pakken... Die 50k is miss wel een goede investering
Ik heb er anders een hard hoofd in. Ik zie zijn bedroevende niveau niet echt veel beter worden. Heeft hij vaker last van gehad, maar in de serie A is het erg lastig om dat om te draaien.
Voor het bedrag kan je beter in een Brandt investeren of een Lozano. Ik investeer niks in OTW's. Vind er geen uitsteken die interessant genoeg is. Misschien dat Brandt qua prijs/kwaliteit/kans op een IF nog de beste optie is.

• Xamsix
Bean77 schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:11:
[...]

Ik heb er anders een hard hoofd in. Ik zie zijn bedroevende niveau niet echt veel beter worden. Heeft hij vaker last van gehad, maar in de serie A is het erg lastig om dat om te draaien.
Voor het bedrag kan je beter in een Brandt investeren of een Lozano. Ik investeer niks in OTW's. Vind er geen uitsteken die interessant genoeg is. Misschien dat Brandt qua prijs/kwaliteit/kans op een IF nog de beste optie is.
Hmm ja fair point, hoeft natuurlijk wel echt maar 1 spraakmakende wedstrijd tussen te zitten.

Als OTW Frenkie wat goedkoper was, was dat de beste inevstering. Hype never stops.

• Nieuwevolger
Iemand weet hoeveel groene lijntjes aan speler gekoppeld moeten zijn om 10 loyalty op 1 speler te halen?

En of het is toegestaan om spelers een kaartje te geven om van positie te wisselen bij squad battles?

Edit; het is mij gelukt, ik had kon mij cilessen gebruiken waarmee ik al meer dan 10 wedstrijden had gespeeld.

Nog een edit: Boom, rashford gepakt van 85k.

[ Voor 60% gewijzigd door Nieuwevolger op 28-09-2019 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 16:04
Ik heb zojuist Varane gepackt alleen eerste jaar op de PS4 markt. Wat is verstandig om te doen houden of al verkopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 21:16
Voor het eerst heb ik pack luck gehad! Ik open m'n wekelijkse rare gold packs... Ene bevat William, de andere OTW De Jong!!! Daar was ik net voor aan het sparen met mijn NL team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Wat houd OTW (one to watch?)precies in? Is het zo dat als je deze kaart koopt deze kaart kan veranderen? Of hoezo noemen jullie dit investeren? Of wordt deze kaart gewoon meer waard omdat er ook een IF kaart van komt?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:08
Oxigeon schreef op zondag 29 september 2019 @ 07:24:
Wat houd OTW (one to watch?)precies in? Is het zo dat als je deze kaart koopt deze kaart kan veranderen? Of hoezo noemen jullie dit investeren? Of wordt deze kaart gewoon meer waard omdat er ook een IF kaart van komt?
Ik snap het ook nooit helemaal. Misschien heb ik het fout. Maar een OTW wordt als het goed is tijdelijk uitgegeven. Daarna alleen maar via handel te krijgen. Hierdoor wordt hij dus zeldzamer en meer waard. In theorie dan...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:26
Advies gevraagd, ik pack Fernandinho. Die gaat nu voor zo’n 40k. Zsm verkopen of juist even wachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik was vorig jaar noob en had dezelfde vraag, nu kan ik hem makkelijk beantwoorden ;-)

Een OTW kaart is eigenlijk een speciale kaart van een relatief goede speler die onlangs van club is veranderd.
Hazard naar Real Madrid
De Ligt naar Juventus
Joao Felix naar Atletico
Frenkie de Jong naar Barcelona
Etc.

Een OTW, is een versie van een speler die even goed is als zijn beste IF (In Form/ Team of the Week)
Als een speler meerdere malen een IF krijgt, dan wordt de OTW ook steeds beter.

Zodra een OTW dus een nieuwe IF krijgt wordt de kaart automatisch beter en zal dus stijgen in waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 17-09 22:10
OTW houd in als een speler goed heeft gespeeld bij zijn club dat hij op ultimate team dan een inform kaart kan krijgen, in jou geval frenkie de jong, die OTW kaart heeft nu een rating van 86, als frenkie de jong er bijvoorbeeld volgende week bij Barcelona 2 in legt of gewoon heel goed heeft gespeeld kan hij een nieuwe inform kaart krijgen die word dan 87 rated, jou OTW kaart krijgt dan ook die upgrade, dus elke keer als frenkie de jong een in form kaart krijgt gaat de OTW kaart van hem ook omhoog in rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Nieuwevolger schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 22:55:
Pff de spelers uit de packs van de sbc's lonen tot nu toe nog niet.

Heb nu wel iets serieus. Ik heb nog 25 minuten over van m'n ea acces, maar om een sbc te halen heb ik loyalty nodig. (dus 10 wedstrijden conceden), wat is de alle snelste manier om dit te doen?
Zoek het topic door is nu 3e keer dat gevraagd wordt...
Tip check posts op mijn nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:36
Gekocht bij AH met airmiles korting.

Bol.com kan hem retour verwachten dinsdag als die komt...

Ik doe weer mee!

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

Hassiebassie schreef op zondag 29 september 2019 @ 09:58:
[...]

Ik was vorig jaar noob en had dezelfde vraag, nu kan ik hem makkelijk beantwoorden ;-)

Een OTW kaart is eigenlijk een speciale kaart van een relatief goede speler die onlangs van club is veranderd.
Hazard naar Real Madrid
De Ligt naar Juventus
Joao Felix naar Atletico
Frenkie de Jong naar Barcelona
Etc.

Een OTW, is een versie van een speler die even goed is als zijn beste IF (In Form/ Team of the Week)
Als een speler meerdere malen een IF krijgt, dan wordt de OTW ook steeds beter.

Zodra een OTW dus een nieuwe IF krijgt wordt de kaart automatisch beter en zal dus stijgen in waarde.
Bedankt. Hier hebben we wat aan. Vanavond na fifa 17 weer eens proberen te spelen. Vrijdag de game gehaald maar nu een weekend weg. Weten we toch alweer hoe het een beetje in elkaar zit. Ben benieuwd of het me gaat bevallen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Heb OTW De Ligt gekocht. Tijdens bieden eentje van 48K gepakt :)
Gaat nu al weg voor 60K.
Mijn normale De Ligt met winst verkocht dus een kleine investering die zich denk ik wel gaat uit betalen.

Past voorlopig prima in mijn Serie A team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Zo, 20 euro geïnvesteerd niks bijzonders uitgekomen... Ik heb nu 26K voor een heel team, iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ananas_NL schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:31:
Zo, 20 euro geïnvesteerd niks bijzonders uitgekomen... Ik heb nu 26K voor een heel team, iemand een idee??
Ga SBC's doen. Basic en advanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ananas_NL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-09 22:45
Ok ik ga daar eens naar kijken! Nog nooit eerder gedaan ben een behoorlijke FUT noob zeg maar. Speel al jaren Fifa en dacht toch maar eens FUT spelen. Maar het is best veel info allemaal! Thnx voor de tip!
Hassiebassie schreef op zondag 29 september 2019 @ 11:39:
[...]

Ga SBC's doen. Basic en advanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Eerste indruk van FIFA 20 is best heel aardig!

Ik pack net Rakitic uit het eerste pakje wat ik open in game... prima! :*)

Past goed in mijn Spaanse/La Liga team d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Heb mijn team zo goed als af hoe ik het in gedachte had, een ajax - Nederland hybrid.

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/400414484008665089/627811237975031808/image0.png

Kan er ook nog een betere keeper uit de serie A bij halen en daarna misschien nog frenkie de jong. Of dat bepaalde ajax spelers een inform kaart krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Nieuwevolger schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:22:
Heb mijn team zo goed als af hoe ik het in gedachte had, een ajax - Nederland hybrid.

[Afbeelding]

Kan er ook nog een betere keeper uit de serie A bij halen en daarna misschien nog frenkie de jong. Of dat bepaalde ajax spelers een inform kaart krijgen.
Is je centrale verdediging niet wat traag zo? Zelf heb ik Ake er staan in plaats van de Vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Xamsix schreef op zondag 29 september 2019 @ 12:34:
[...]

Is je centrale verdediging niet wat traag zo? Zelf heb ik Ake er staan in plaats van de Vrij.
Ik speel sowieso meestal verdedigend. Maar ake is inderdaad iets sneller, maar heb het gevoel dat die voor de rest verdedigend behoorlijk zwak is en van elke kan voorbij wordt gelopen, maar dat kan ook aan de bestuurder liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
FUT WEB en APP problemen.

Al 15 wedstrijden rivals gespeeld.
Al 2 elftallen bij elkaar gekocht.

Nog steeds op WEB en APP, de melding:
Je account heeft nog niet de toegang tot de transfermarkt verdiend op de Web- en Companion-app. Blijf FUT 20 spelen op PC om toegang te krijgen tot de transfermarkt.

Kan alleen maar ingame transfers uitvoeren, wat ruk is :+ .

;(

[ Voor 9% gewijzigd door NLoldebroek op 29-09-2019 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Handanovic is ook een koopje, beste keeper uit de serie a met 88 rating voor 18-19k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Xamsix schreef op zaterdag 28 september 2019 @ 23:05:
Volgens mij leveren prestaties in de CL geen IF op.
Bovendien indien je otw wil gebruiken als investering, laat de verdedigers zitten, veelal zijn het de aanvallers en middenvelders in de otw die makkelijker IF pakken.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!
simons schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:02:
[...]

Volgens mij leveren prestaties in de CL geen IF op.
Bovendien indien je otw wil gebruiken als investering, laat de verdedigers zitten, veelal zijn het de aanvallers en middenvelders in de otw die makkelijker IF pakken.
Idd, zitten sowieso weinig leuke spelers tussen muv van misschien Yedder en Jovic.
Ik tel Hazard, Griezman niet mee, die zullen sowieo 2/3 IFs gaan krijgen maar zijn simpelweg te prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:17:
[...]

Idd, zitten sowieso weinig leuke spelers tussen muv van misschien Yedder en Jovic.
Ik tel Hazard, Griezman niet mee, die zullen sowieo 2/3 IFs gaan krijgen maar zijn simpelweg te prijzig.
Ik heb OTW Jovic, maar ik reken er niet op dat hij dit seizoen ook maar 1 inform krijgt. En als die wel een IF krijgt dan is het nog steeds een waardeloze speler.
Ben Yedder kan leuk zijn, maar zit niet echt in een draaiend team en kost wat coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:42:
[...]

Ik heb OTW Jovic, maar ik reken er niet op dat hij dit seizoen ook maar 1 inform krijgt. En als die wel een IF krijgt dan is het nog steeds een waardeloze speler.
Ben Yedder kan leuk zijn, maar zit niet echt in een draaiend team en kost wat coins.
Precies en al het andere lonen niet of moeten 5/6 IFs krijgen om interessant voor je team te worden.
Je kan altijd 15 Maguires kopen en op hype wat winst maken als hij een keertje een bal binnenkopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Gisteren zat ik nog te klagen over m'n packluck, dat is vandaag gelijk goed gemaakt uit nota bene een 2 player pack met maar 1 zeldzame speler erin, dat was toevallig OTW Frenkie! Helaas wel untradable, maar misschien maar beter ook, dan kom ik niet in de verleiding om hem te verkopen. Hij past prima in m'n La Liga team:

https://www.futbin.com/20/squad/8682665

Ik ben bijna klaar met de achievements voor de OTW Ndombele speler, die komt dan in m'n tweede team terecht samen met untradable Goretzka. Dat team komt er zo uit te zien:

https://www.futbin.com/20/squad/8682674

Voorlopig ben ik dan klaar met de teams te upgraden, en ga ik eens een poging doen om wat te traden met de inkomsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 14-09 08:50
mar101 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:04:
Gisteren zat ik nog te klagen over m'n packluck, dat is vandaag gelijk goed gemaakt uit nota bene een 2 player pack met maar 1 zeldzame speler erin, dat was toevallig OTW Frenkie! Helaas wel untradable, maar misschien maar beter ook, dan kom ik niet in de verleiding om hem te verkopen. Hij past prima in m'n La Liga team:

https://www.futbin.com/20/squad/8682665

Ik ben bijna klaar met de achievements voor de OTW Ndombele speler, die komt dan in m'n tweede team terecht samen met untradable Goretzka. Dat team komt er zo uit te zien:

https://www.futbin.com/20/squad/8682674

Voorlopig ben ik dan klaar met de teams te upgraden, en ga ik eens een poging doen om wat te traden met de inkomsten.
Waarom heb je 2 teams?

Beter verkoop je 1 team en ga je met die coins dieper investeren?

Je hebt geen fitness kaartjes nodig nog, dus ook geen 2e team?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
fifanoob schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:06:
[...]

Waarom heb je 2 teams?

Ik gok dat die bug binnen enkele dagen gefixed wordt, en dan heb je wel een tweede team nodig/fitnesskaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
fifanoob schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:06:
[...]

Waarom heb je 2 teams?

Op zich een goede tip, maar een aantal redenen waarom ik toch met 2 teams speel.

Ten eerste verwacht ik dat EA de fitness bug wel redelijk snel gaat fixen. Fitness kaarten trekken behoorlijk wat coins uit de markt, een goede manier om spelers te stimuleren om meer packs te kopen. Dat laat EA niet te lang aan zich voorbij gaan.

Daarnaast heb ik niet echt een goede oplossing om zowel mijn untradable OTW Frenkie, OTW Ndombele en Goretzka in 1 team te verwerken op full chem. Als iemand een oplossing weet, houd ik me aanbevolen.

Als laatste vind ik 2 teams ook wel leuk qua variatie. Ik speel ook 1 formatie met wingers en formatie zonder, kan ik op die manier erachter komen wat voor mij het beste werkt in Fifa 20. Het is inderdaad niet de meest efficiente manier qua coins, maar beleef wel meer plezier aan het spel, daar gaat het uiteindelijk om. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 04-09 12:26
Ik heb met Hybrid Nations 150k bij elkaar gekregen. Twijfel nu of ik OTW Frenkie ga halen. Mijn favoriete speler, maar niet het type dat vaak IV's krijgt. Verder eens met de discussie hier boven. Denk overigens dat De Ligt er nog wel een aantal kan krijgen. Scoort redelijk vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
mar101 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:33:
[...]

Op zich een goede tip, maar een aantal redenen waarom ik toch met 2 teams speel.

Ten eerste verwacht ik dat EA de fitness bug wel redelijk snel gaat fixen. Fitness kaarten trekken behoorlijk wat coins uit de markt, een goede manier om spelers te stimuleren om meer packs te kopen. Dat laat EA niet te lang aan zich voorbij gaan.

Daarnaast heb ik niet echt een goede oplossing om zowel mijn untradable OTW Frenkie, OTW Ndombele en Goretzka in 1 team te verwerken op full chem. Als iemand een oplossing weet, houd ik me aanbevolen.

Als laatste vind ik 2 teams ook wel leuk qua variatie. Ik speel ook 1 formatie met wingers en formatie zonder, kan ik op die manier erachter komen wat voor mij het beste werkt in Fifa 20. Het is inderdaad niet de meest efficiente manier qua coins, maar beleef wel meer plezier aan het spel, daar gaat het uiteindelijk om. ;)
Ja ik snap je/jullie daar opzich wel in. Ik investeer dat geld voor mijn 2e team liever in spelers voor mijn 1e team. Ik zelf wil mijn eigen spel liever perfectioneren dan met een b-team een "verplicht "wedstrijdje spelen om conditiekaartjes te besparen.
Ben daar echt te lui voor denk ik haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik heb dankzij de nation en league squad battles uiteindelijk de ligt, inform taglifico en handovic kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
Nieuwevolger schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:52:
Ik heb dankzij de nation en league squad battles uiteindelijk de ligt, inform taglifico en handovic kunnen halen.
Komen echt prima packs uit die SBCs, had zelf baby icon Raul eruit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Nieuwevolger schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:52:
vind ze kneiter duur die sbc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Ik doe ze nooit sbcs maar wil deze er meer op gokken. Maar welke zijn de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
llovesoccerx7 schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:59:
Ik doe ze nooit sbcs maar wil deze er meer op gokken. Maar welke zijn de moeite waard?
Ik doe de meesten ook niet, maar de Hybrids leveren vaak wel leuke pakjes op.
Weet niet of je veel spelers in de club bewaard anders zou je natuurlijk ook gewoon kunnen kijken welke spelers je hebt en zo een paar sbc's "gratis" te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
fifanoob schreef op zondag 29 september 2019 @ 14:55:
[...]

vind ze kneiter duur die sbc's
Valt wel mee, sommige bronze en zilvere spelers die in de futbin team zitten zijn heel duur door grote schaarste. Maar ik kijk vooral naar gouden alternatieven, die kosten meestal 1000 coins, ipv 4000 voor een bronze speler.

Ik heb de teams waarbij loyalte nodig was heel creatief moeten oplossen, ik keek welke spelers ik untradeble had (en daardoor loyalty hebben), daar heb ik heel het team om heen gebouwd, heb mij ook nog eens scheel betaald aan positie aanpassing kaarten. -_-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Speel dit weekend alleen even squad battles om bekend te worden met de gameplay, wordt online toch weg getikt door die fanatiekelingen.
Maar legendary is echt moeilijk geworden denk dat ik net aan de helft ervan win.

En youtubers maar zeggen het is makkelijker dan vorig jaar me neus... wanneer het een 80+ rated team is bijna instant lose. Iemand hier de code al gekraakt? :P
Krijg kop goals en afstand schoten tegen echt waanzin moet zelf echt tot in de penalty box pingelen waar het overloaded is. Mijn ervaring matched ieder geval niet met wat sommige streamers vertellen tot dusver, die zeggen laat ze maar koppen en op afstand schieten :S

Buiten de bekende squad battles ergenissen voelt de gameplay zeker fijn aan, enige wat ik wel merk is dat trucjes soms gewoon niet worden uitgevoerd, of net iets later dan ik ze daadwerkelijk uitvoer andere dit ook ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
FidoDido schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:17:
Speel dit weekend alleen even squad battles om bekend te worden met de gameplay, wordt online toch weg getikt door die fanatiekelingen.
Maar legendary is echt moeilijk geworden denk dat ik net aan de helft ervan win.

En youtubers maar zeggen het is makkelijker dan vorig jaar me neus... wanneer het een 80+ rated team is bijna instant lose. Iemand hier de code al gekraakt? :P
Krijg kop goals en afstand schoten tegen echt waanzin moet zelf echt tot in de penalty box pingelen waar het overloaded is. Mijn ervaring matched ieder geval niet met wat sommige streamers vertellen tot dusver, die zeggen laat ze maar koppen en op afstand schieten :S

Buiten de bekende squad battles ergenissen voelt de gameplay zeker fijn aan, enige wat ik wel merk is dat trucjes soms gewoon niet worden uitgevoerd, of net iets later dan ik ze daadwerkelijk uitvoer andere dit ook ervaren?
Dat meen ik mij ook een paar x te ervaren, dat mijn skillmoves later ingezet worden. Halve seconde later als anders ofzo. Wellicht ligt dat ook nog aan de wat "slechtere " spelers waar ik nu nog mee speel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 29 september 2019 @ 15:17:
Voor mij zijn mijn eerste 2/3 kansen een indicator wat voor game het word, is het block/paal dan word het een vervelend potje een vaak een minimale overwinning.

Gaan de eerste kansen er gewoon in, dan is het een redelijk eenvoudige overwinning.

Blessuretijd en de eerste 5 minuten in het begin en na de rust zijn vaak de momenten dat de AI vaak er opeens ff doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:56
Even los van de sbc's en transfers, etc. Ik vind dat er wel erg veel bugs inzitten tot dusver. Matchmaking bij Rivals is ineens ook weer slecht ( eerste dagen geen last van, nu wel). Ik krijg regelmatig vastlopers bij het opstarten.... rugnummers van mijn team kloppen ineens niet meer. Verder vind ik dat de keepers reddingen maken die onmogelijk zijn tenzij ze superkrachten hebben. Heb wel iets minder het gevoel dat het scripted is, dat vind ik dan wel weer positief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Bij mij steeds als ik aangeef verdedigend te willen spelen, gaat de opstelling automatisch over naar 4-4-2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nieuwevolger schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:26:
Bij mij steeds als ik aangeef verdedigend te willen spelen, gaat de opstelling automatisch over naar 4-4-2...
Bij je selectie even naar de selectie tactieken gaan en dan op L2 drukken (PS4 althans) en daar kun je voor alle vormen je selectie aanpassen dus voor verdedigend stijl maar ook aanvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Sleehond schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:28:
[...]

Bij je selectie even naar de selectie tactieken gaan en dan op L2 drukken (PS4 althans) en daar kun je voor alle vormen je selectie aanpassen dus voor verdedigend stijl maar ook aanvallend.
Ik bedoel als ik midden in de wedstrijd zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
Nieuwevolger schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:44:
[...]

Ik bedoel als ik midden in de wedstrijd zit.
klopt, dat bedoelt hij ook..

Je heb andere opstellingen ingesteld als je verdedigend gaat spelen door met je pijltje naar links te drukken in de wedstrijd. Als je bv aanvallend instelt in de wedstrijd kan het ook zo zijn dat daar weer een andere opstelling staat ingesteld.

Ga maar eens naar je selectie toe in fifa menu gewoon en kijk dan naar aangepaste tactieken. En kies dan voor wedstrijdplan, daar zie je je formaties ingesteld bij verdedigend aanvallend ultra aanvallend etc.
Deze kan je dus aanpassen :)

Bij mij begint frenkie bv op de cam positie aan de zijkant in 4222 opstelling vanwege de chemistry, maar zodra de aftrap is genomen kies ik meteen door met pijltjes naar rechts te gaan ( ps4 ) voor aanvallende style en daar heb ik frenkie opgesteld op de cm positie. Zo hoef je niet meer op start te drukken na de aftrap om je team te wijzigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
OTW Ndombele is binnen! :)

Weet iemand trouwens hoe het met de manager bonus op contracts zit? In vorige Fifa edities kon je tot max 50% bonus op de contract lengte krijgen d.m.v. managers in je club, maar nu zie ik zelfs bij de gold rare managers 0% negotiation bonus staan. Is dit een bug net als met de fitness? Of is de contract bonus alsnog actief? Als het wel werkt, maar even wat extra managers inslaan.

Ik heb nu ook Rabiot uit een untradable pack gekregen, even kijken of ik hem kan inpassen in m'n Ndombele team, dan moet Delaney plaats maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Waarom kan ik niet op de transfermarket via de app? Hij zegt steeds dat ik moet spelen op de PS4?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
fifanoob schreef op zondag 29 september 2019 @ 16:49:
[...]

klopt, dat bedoelt hij ook..

Je heb andere opstellingen ingesteld als je verdedigend gaat spelen door met je pijltje naar links te drukken in de wedstrijd. Als je bv aanvallend instelt in de wedstrijd kan het ook zo zijn dat daar weer een andere opstelling staat ingesteld.

Ga maar eens naar je selectie toe in fifa menu gewoon en kijk dan naar aangepaste tactieken. En kies dan voor wedstrijdplan, daar zie je je formaties ingesteld bij verdedigend aanvallend ultra aanvallend etc.
Deze kan je dus aanpassen :)

Bij mij begint frenkie bv op de cam positie aan de zijkant in 4222 opstelling vanwege de chemistry, maar zodra de aftrap is genomen kies ik meteen door met pijltjes naar rechts te gaan ( ps4 ) voor aanvallende style en daar heb ik frenkie opgesteld op de cm positie. Zo hoef je niet meer op start te drukken na de aftrap om je team te wijzigen.
In dat geval, bedankt voor de info!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:08
Ik dacht. laat ik eens een OTW pakketjes kopen. Zat in de eerste Aubameyang (88) *O* , nog nooit zo'n dure speler in een pack gehad... Voor de ervaren spelers misschien niet zo bijzonder, maar ik kreeg het er wam van :7 In een ander pakketje zat keeper Lloris (88). De rest was prut.

Nu had ik een Nederlands team gemaakt, maar nu twijfel ik om er een Premier League team van te maken. Met mijn huidige spelers kom ik op dit team https://www.futbin.com/20/squad/8696065. Op dit moment heb ik 15k aan coins om spelers te vervangen.

Paar potjes gespeeld, wat denk je. Knalt Cutrone (mijn andere spits) ze er achter elkaar in. Maar Aubameyang noppes nada... Ik weet niet wat het is, maar hij loopt niet echt de diepte in, wat Cutrone dus wel telkens doet. Waarschijnlijk gebruik ik hem verkeerd. Als iemand daar tips voor heeft...

Ik ben niet zo'n hele ervaren FIFA speler en bak er over het algemeen niet zo heel veel van. Speel krap in divisie 7. Dus twijfel ik nu of ik misschien niet beter Aubameyang en Cutrone samen zou verkopen voor bij elkaar 450.000 en dan een nieuw team maken....

Keuzes... Dat maakt FIFA FUT dan ook weer leuk :)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fifanoob
kw_nl schreef op zondag 29 september 2019 @ 17:19:
Ik dacht. laat ik eens een OTW pakketjes kopen. Zat in de eerste Aubameyang (88) *O* , nog nooit zo'n dure speler in een pack gehad... Voor de ervaren spelers misschien niet zo bijzonder, maar ik kreeg het er wam van :7 In een ander pakketje zat keeper Lloris (88). De rest was prut.

Nu had ik een Nederlands team gemaakt, maar nu twijfel ik om er een Premier League team van te maken. Met mijn huidige spelers kom ik op dit team https://www.futbin.com/20/squad/8696065. Op dit moment heb ik 15k aan coins om spelers te vervangen.

Paar potjes gespeeld, wat denk je. Knalt Cutrone (mijn andere spits) ze er achter elkaar in. Maar Aubameyang noppes nada... Ik weet niet wat het is, maar hij loopt niet echt de diepte in, wat Cutrone dus wel telkens doet. Waarschijnlijk gebruik ik hem verkeerd. Als iemand daar tips voor heeft...

Ik ben niet zo'n hele ervaren FIFA speler en bak er over het algemeen niet zo heel veel van. Speel krap in divisie 7. Dus twijfel ik nu of ik misschien niet beter Aubameyang en Cutrone samen zou verkopen voor bij elkaar 450.000 en dan een nieuw team maken....

draai ze anders voor de gein een x om. Wellicht helpt dat. En bij je spelersrollen kijken wat je ingesteld hebt bij de spitsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 08-09 20:48
Bij mij vooralsnog een wisselende ervaring met FIFA 20. Niet geheel verstandig vrij snel de kwalificatiewedstrijden voor Rivals gespeeld, ging niet heel best waardoor ik in Divisie 6 moest starten, inmiddels opgeklommen naar 5. Het grote probleem is het aantal tegengoals: iedere wedstrijd 4-3, 5-4 etc.

Wel al aardig wat coins door het packen van een behoorlijke hoeveelheid goede spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
kw_nl schreef op zondag 29 september 2019 @ 17:19:

Dat is wel fijne packluck, kan je een leuk team van maken als je ervoor kiest om Aubameyang en Lloris te verkopen. Als je terugwilt naar een Nederlands team zou je bijv. zoiets kunnen maken: https://www.futbin.com/20/squad/8698183

Het is inderdaad wel een raar fenomeen dat de mindere spits op papier in een spitsenduo vaker beter rendeert dan de duurdere. Ik had het in m'n laatste wedstrijd ook, met Dembele en Depay in de spits. Dembele scoort een hattrick, Depay was onzichtbaar, terwijl Depay meer dan 5x zo duur is.

Je zou voor Aubameyang nog bij Custom Instructions kunnen instellen dat hij "Get in behind" moet gaan, loopt hij als het goed is wat vaker de diepte in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostmakaay
Iemand een handige manier om snelle aanvallers af te stoppen die gaan dribbelen in mijn zestien? D.m.v. L2+R2 zit ik vaker mis dan raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ndombele is binnen, duwt EA me toch weer richting een een EPL team ;) Al blijf ik voorlopig nog wel even met m'n Eredivisieteampje spelen, gaat prima vooralsnog en wacht altijd even tot de prijzen gedaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ach ik had ook geleende hazard in mn opstelling gestopt, die kwam totaal niet in het spel voor, terwijl de 1100 coins kostende donny van der beek steeds weer scoort bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
joostmakaay schreef op zondag 29 september 2019 @ 18:03:
Iemand een handige manier om snelle aanvallers af te stoppen die gaan dribbelen in mijn zestien? D.m.v. L2+R2 zit ik vaker mis dan raak.
Alleen L2 gebruiken? Met r2 erbij sprint je ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 29 september 2019 @ 13:48:
[...]

Precies en al het andere lonen niet of moeten 5/6 IFs krijgen om interessant voor je team te worden.
Je kan altijd 15 Maguires kopen en op hype wat winst maken als hij een keertje een bal binnenkopt
Of een paar inslaan en hopen op een Pogba winter transfer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 20:03
Weer niet wat jullie ervan vinden, maar op de pc voelt de game snelheid nogal sloom aan. Spelers lijken niet echt direct te reageren.

Heeft iemand hier tevens nog tacktiek tips/instellingen met een 433 cam opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn dit nou voor SBC's, die rewards lonen totaal niet. Die electrum pack toch maar gedaan met untradables, maar waarom zou je ooit die andere doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
  • Laatst online: 09-09 06:57
Verwijderd schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:18:
Wat zijn dit nou voor SBC's, die rewards lonen totaal niet. Die electrum pack toch maar gedaan met untradables, maar waarom zou je ooit die andere doen...
In de hoop een goede pull te hebben, omdat sommige packs wel tot 30 rares zijn.
Maar heb er tot nu toe geen geluk mee vandaag, daarnet 30k voor een sbc en maar een 80 rated speler was mijn max pull uit die pack.

Mag niet klagen, heb al otw kaart getrokken, laporte en thuram.
De rest van de kaartjes dat ik krijg verkocht op de market en al aardig team gebouwd.
Zit nu op 218k van transfer profit en heb nog 200 spelers in de club dat ik 80 % van kan verkopen.
Soms zitten er wel dure bij.
Dat allemaal dankzij die sbc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die met Rashford speelt, qua stats lijkt hij bijzonder meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
edit:
nvm verkeerd gelezen :+

[ Voor 92% gewijzigd door fifanoob op 29-09-2019 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KBE91 schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:28:
[...]

In de hoop een goede pull te hebben, omdat sommige packs wel tot 30 rares zijn.
Maar heb er tot nu toe geen geluk mee vandaag, daarnet 30k voor een sbc en maar een 80 rated speler was mijn max pull uit die pack.

Mag niet klagen, heb al otw kaart getrokken, laporte en thuram.
De rest van de kaartjes dat ik krijg verkocht op de market en al aardig team gebouwd.
Zit nu op 218k van transfer profit en heb nog 200 spelers in de club dat ik 80 % van kan verkopen.
Soms zitten er wel dure bij.
Dat allemaal dankzij die sbc.
Ja ik snap het nut van SBC's, haha. Had het specifiek over de twee OTW SBC's die zijn released zojuist, die zijn het totaal niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 22:11
Ik lees hier niks over het grote aantal bugs in carrière modus? Ook de ingeladen squads kloppen van geen kant. (Ja weet dat het oorspronkelijk een FUT topic is maar een regulier Fifa 20 topic is er niet.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:31:
Nee, maar bloedirritant als de tegenstander hem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-09 23:41
Hier mensen die ervaring hebben met Dybala op cam en Mertens als spits of Firmino als cam en Lucas als spits in een 433 opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Nu heb ik de poppen aan het dansen.

Ik heb handanovic gepakt, deze had ik al in mijn team. Deze heb ik geswapt en ik had er 1tje verkocht. Nu zegt die dat ik er nog steeds 2 heb, beide zouden in mijn actieve team staan, maar daar staat er maar 1 in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Delano1992
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-01-2023
Bossie schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:31:
Ik speel met Rashford, vardy en lucas voorin. Bloedsnel en goede dribbel, qua afmaken kan het wel beter. Nu aan het sparen voor Son

Uit 1 pack van de hybrid sbc Dybala, Fernandinho en martial gepackt. Lekker zeg. Nations vind ik aardig duur, wordt hier veel profit gepakt uit die sbc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Delano1992 schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:42:
[...]

Ik speel met Rashford, vardy en lucas voorin. Bloedsnel en goede dribbel, qua afmaken kan het wel beter. Nu aan het sparen voor Son

Uit 1 pack van de hybrid sbc Dybala, Fernandinho en martial gepackt. Lekker zeg. Nations vind ik aardig duur, wordt hier veel profit gepakt uit die sbc?
Ik ben toevallig nu nation & leagie hybrid aan het doen. Heb er nu 3 challenges compleet, uit het eerste pack had ik handovic (18k) en uit de derde marcelo (36k). Nu moet de grand final nog komen met een rare mega pack (55k waard) en de 13k coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Delano1992 schreef op zondag 29 september 2019 @ 20:42:
[...]

Son staat ook op mijn lijstje, speel nu met Firmino, Pukki en Eriksen.
Rashford moet dan Pukki vervangen terwijl Firmino toch vaak de ruimte creert of de assist geeft, alle drie zitten vrij gelijk qua goals/assists.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jpzuyd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 30-09-2020
theman36 schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:58:
Hier mensen die ervaring hebben met Dybala op cam en Mertens als spits of Firmino als cam en Lucas als spits in een 433 opstelling?
Ik speel met Dybala op 10 en Gomez en Mertens daarvoor en dat bevalt zeer goed tot nu toe maar heb er nog weinig rivals mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een optie om gameplans op andere presets te kopieren?

Bijvoorbeeld ik wil wat ik nu op ultra attacking heb naar defensive, volgens mij is er alleen maar een optie om van balanced te kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Bossie schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:04:
[...]

Son staat ook op mijn lijstje, speel nu met Firmino, Pukki en Eriksen.
Rashford moet dan Pukki vervangen terwijl Firmino toch vaak de ruimte creert of de assist geeft, alle drie zitten vrij gelijk qua goals/assists.
Firminho speelt wel erg fijn idd. Vorige fifa geen fan van, maar deze fifa als cam erg fijn.
Hoe is Eriksen ? Altijd 1 van mijn favoriete is die beter dan firminho?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hmm een normale de ligt kost 32k en de otw de ligt 60k, tegen die prijs kan ik het gokje wel wagen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:41:
[...]

Firminho speelt wel erg fijn idd. Vorige fifa geen fan van, maar deze fifa als cam erg fijn.
Hoe is Eriksen ? Altijd 1 van mijn favoriete is die beter dan firminho?
41 games, 28 Goals, 19 Assists als CAM, scoort erg veel met finesse shoots vanaf de 16. Hij is vooral ontzettend aanwezig omdat hij nu High/High heeft.

Firmino gebruik ik als spits, naast een diepgaande spits en dat werkt tot nu prima, maar Eriksen heeft als CAM simpelweg meer impact op het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-09 23:41
Bossie schreef op zondag 29 september 2019 @ 21:41:
Is er een optie om gameplans op andere presets te kopieren?

Bijvoorbeeld ik wil wat ik nu op ultra attacking heb naar defensive, volgens mij is er alleen maar een optie om van balanced te kopieren.
Klopt, je kan alleen de tactiek van balanced kopiëren.
Pagina: 1 ... 17 ... 185 Laatste