Ben nu bezig met die objective van Ndombele, moet je die binnen een bepaalde tijd gehaald hebben of zit er geen tijd limiet aan weet iemand dat toevallig?
Staat gewoon in het scherm als je de objective selecteerdtukkerterror90 schreef op zondag 29 september 2019 @ 22:46:
Ben nu bezig met die objective van Ndombele, moet je die binnen een bepaalde tijd gehaald hebben of zit er geen tijd limiet aan weet iemand dat toevallig?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik lees steeds over de loyalty glitch, maar kan ik niet gewoon een offline wedstrijd (van de squad battles) starten en meteen opgeven? Dan neem ik de verlies wel voor lief. Met fifa 18 kon het nog.
dat is de "glitch " ? Ik deed het tegen het team van van dijk. die kon je steeds opnieuw doen. 20x gedaan 20 losses erbij..Nieuwevolger schreef op zondag 29 september 2019 @ 23:30:
Ik lees steeds over de loyalty glitch, maar kan ik niet gewoon een offline wedstrijd (van de squad battles) starten en meteen opgeven? Dan neem ik de verlies wel voor lief. Met fifa 18 kon het nog.
Je kan ook ipv opgeven je verbinding testen in psn menu of xbox welke je ook speelt. dunno hoe het met pc zit.
Maar als je verbinding gaat testen dan krijg je ook disconect maar telt ie niet als een loss bij je statistieken.
Die verliezen kunnen mij gestolen worden, heb ook geen zin om steeds met de verbinding te kunnen namelijk haha. Volgens mij ben je dan 2x zo lang bezig.fifanoob schreef op zondag 29 september 2019 @ 23:42:
[...]
dat is de "glitch " ? Ik deed het tegen het team van van dijk. die kon je steeds opnieuw doen. 20x gedaan 20 losses erbij..
Je kan ook ipv opgeven je verbinding testen in psn menu of xbox welke je ook speelt. dunno hoe het met pc zit.
Maar als je verbinding gaat testen dan krijg je ook disconect maar telt ie niet als een loss bij je statistieken.
ja klopt, ik was er na 3x ook al zat van en gaf de potjes dus gewoon op. boeit mij die statistiekenNieuwevolger schreef op zondag 29 september 2019 @ 23:43:
[...]
Die verliezen kunnen mij gestolen worden, heb ook geen zin om steeds met de verbinding te kunnen namelijk haha. Volgens mij ben je dan 2x zo lang bezig.
Duurde totaal 9 minuten. Ik heb dankzij de squad battle nation en league hybrid er een mathijs de ligt one to watch over aan kunnen houden
De webapp is helaas niet bruikbaar met Nintendo Switch. Erg jammer. Maar de game speelt prima op de switch. Speel het liefst FUT en er zijn beduidend minder items op de markt dan op de PS of xbox. Hierdoor kan ik minder snel coins verdienen tot nu toe.
Is er eigenlijk een goede site waar je een beetje onderzoek kan doen maar de items waar je leuke winst mee kan maken? Voorheen had je bijvoorbeeld met een bepaalde positiewisseling een leuk handeltje. Maar welke dat nou ook alweer was....?
Is er eigenlijk een goede site waar je een beetje onderzoek kan doen maar de items waar je leuke winst mee kan maken? Voorheen had je bijvoorbeeld met een bepaalde positiewisseling een leuk handeltje. Maar welke dat nou ook alweer was....?
Hier dus gisteren ook begonnen met fifa. Helaas een beetje slechte pakjes gekregen. Mijn beste 2 Nederlandse spelers waren Pröpper en Locadia. Voorheen was mijn club uit 2012. Maar omdat ik de laatste jaren niet meer gespeeld heb is mijn club nu weer anno 2019. Nouja boeie. Dat gegeven interesseert me niet.
Ik heb een 4 potjes gespeeld allemaal offline zodat ik wat pakjes kan winnen. Ik had nog een uurtje of 2 toen ik om 12.00 stopte. Hopelijk zit daar nog wat moois in.
Zojuist de web App geopend en had een pakje goud klaar staan, Geen idee waarvan. Hier zat een mikhataryan in.
Om de een of andere reden is de transferlijst nog geblokkeerd op mijn webapp/companion app. Ik kan die unlocken door meer fut20 te spelen op de ps4. Iemand enig idee wanneer deze precies unlockt?
Want via fifa20 zelf handelen werkt voor geen meter
Ik heb een 4 potjes gespeeld allemaal offline zodat ik wat pakjes kan winnen. Ik had nog een uurtje of 2 toen ik om 12.00 stopte. Hopelijk zit daar nog wat moois in.
Zojuist de web App geopend en had een pakje goud klaar staan, Geen idee waarvan. Hier zat een mikhataryan in.
Om de een of andere reden is de transferlijst nog geblokkeerd op mijn webapp/companion app. Ik kan die unlocken door meer fut20 te spelen op de ps4. Iemand enig idee wanneer deze precies unlockt?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Godin en Felipe uit de wekelijkse packs. Prima sbc materiaal. Zijn slechtere weken geweest
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik heb in het weekend voor 20k een team neergezet dat, voor mij, aardig speelt. Elite 3 gehaald in Squad Battles (hier helaas niets bijzonders uitgehaald) en ik ben lichtelijk aan het rondkijken voor andere spelers. Dit is het team, ik weet ook niet goed wat ik zou willen aanpassen. Wat mij op valt is dat Tello erg snel is, maar als het op afmaken aan komt dan faalt hij.. Sowieso is scoren lastig (afstandsschoten zijn bijna altijd voor de keeper). Hoe dan ook, met een beperkt budget van 80k, heeft iemand tips?
Volgens mij ligt het eraan hoeveel je speelt. Voor mij, als simpele casual player, was het een weekje.Oxigeon schreef op maandag 30 september 2019 @ 07:21:
In totaal 15 wedstrijden spelen en dan is het de volgende dag unlocked.Oxigeon schreef op maandag 30 september 2019 @ 07:21:
Hier dus gisteren ook begonnen met fifa. Helaas een beetje slechte pakjes gekregen. Mijn beste 2 Nederlandse spelers waren Pröpper en Locadia. Voorheen was mijn club uit 2012. Maar omdat ik de laatste jaren niet meer gespeeld heb is mijn club nu weer anno 2019. Nouja boeie. Dat gegeven interesseert me niet.
Net Werner uit pakje gekregen van Squad Battle rewards.
Prima om te verkopen, doet toch zo rond 50.000 dus prima om daarmee weer wat te kunnen investeren in mijn la liga Santander team
Nu de vraag, zal hij in waarde nog stijgen, bijvoorbeeld vrijdag verkopen voor het weekend? Of zeggen jullie nu lekker die 50.000 pakken?
Prima om te verkopen, doet toch zo rond 50.000 dus prima om daarmee weer wat te kunnen investeren in mijn la liga Santander team
Nu de vraag, zal hij in waarde nog stijgen, bijvoorbeeld vrijdag verkopen voor het weekend? Of zeggen jullie nu lekker die 50.000 pakken?
[ Voor 34% gewijzigd door Sleehond op 30-09-2019 09:19 ]
gaat snel dan, voor mijn geval duurt het moment dat je een wedstrijd start in het hoofdmenu tot de daadwerkelijke kick-off ook 2-3 minuten.Nieuwevolger schreef op maandag 30 september 2019 @ 00:16:
Duurde totaal 9 minuten. Ik heb dankzij de squad battle nation en league hybrid er een mathijs de ligt one to watch over aan kunnen houden
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb nog niet kunnen inloggen, maar is er komend weekend weekend league voor de eerste keer?
PSN/Steam: Xamsix
Hmm. Gisteren voor de eerste keer gespeeld. Wel.maakt hij om een of andere reden mijn team steeds concept waardoor ik deze weer opnieuw moet instellen.
Je kan niet eenvoudig een concept omzetten in een gewone selectie?
Je kan niet eenvoudig een concept omzetten in een gewone selectie?
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zijn er meer mensen met een ce 34878 error?
Zodra ik fifa opstart en hij wedstrijden wil downloaden crash FIFA. Dit heb ik nu al 3 dagen.
Verbinding annuleren en later opnieuw verbinding maken werkt wel.
Zodra ik fifa opstart en hij wedstrijden wil downloaden crash FIFA. Dit heb ik nu al 3 dagen.
Verbinding annuleren en later opnieuw verbinding maken werkt wel.
Dit is mijn begin team nu.
Hebben jullie nog aanbevelingen voor eventuele andere spelers op het middenveld. https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/8102842
Hebben jullie nog aanbevelingen voor eventuele andere spelers op het middenveld. https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/8102842
[ Voor 31% gewijzigd door sten123 op 30-09-2019 10:38 ]
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ik zou werner halen, werner is gemaakt voor fifa 20. Is snel, kan schieten met beide benen en met zijn lichaamsbouw kan hij ook de bal vasthouden.
sten123 schreef op maandag 30 september 2019 @ 10:35:
Dit is mijn begin team nu.
Tenzij je veel trade en de coins meteen weer gaat herinvesteren zou ik hem eventueel verkopenSleehond schreef op maandag 30 september 2019 @ 08:43:
Net Werner uit pakje gekregen van Squad Battle rewards.
maar mocht je genoeg coins hebben om al te kunnen investeren en deze 50k niet perse nodig bent zou ik hem bewaren. Verwacht dat hij een gewilde speler gaat zijn voor de WL. Dus wellicht nog niet deze vrijdag verkopen, maar die vrijdag erop. Dan zijn de eerste WL rewards er geweest en zijn er meer coins in het spel waardoor ik denk dat spelers duurder gaan worden.
Ik denk sowieso dat de markt over een weekje flink gaat stijgen ivm die rewards.
En nee niet alle spelers zullen stijgen, maar de populaire hoge rated wel. Die kan nu nog niet iedereen kopen maar na de eerste WL rewards verwacht ik wel dat mensen de coins hebben en dus voor de wat duurdere spelers gaan.
MAar goed, dat is mijn nattevinger werk ;p
Hoe zit het nu met de fitheid van het team? Is hier nu een "glitch" voor? Zo ja, hoe werkt dat? Net mijn eerste potje gespeeld van squad battles met een team van 12K..
Gewoon doorblijven spelen zonder fitness kaartjes te gebruiken. Je fitness wordt in-game in Squad Battles en Division Rivals gereset naar 100. Visueel gaat het er wel van af.Ananas_NL schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:19:
Hoe zit het nu met de fitheid van het team? Is hier nu een "glitch" voor? Zo ja, hoe werkt dat? Net mijn eerste potje gespeeld van squad battles met een team van 12K..
Thnx!!chengbondkwok schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:20:
[...]
Gewoon doorblijven spelen zonder fitness kaartjes te gebruiken. Je fitness wordt in-game in Squad Battles en Division Rivals gereset naar 100. Visueel gaat het er wel van af.
Ik heb mijn Nederlandse team bijna af, ik hoef nog alleen frenkie de jong te halen en dan kom ik op een punt waarbij ik niet verder kan bouwen (of van dijk en legends na), daarom zit ik te kijken naar een la liga team. Dan kom ik op zoiets uit: https://www.futhead.com/20/squads/74845/
Is 4-1-2-1-2 met cm's nog een beetje aan te raden?
ik speel beetje t zelfde en heb ook nederlands team met ook frenkie OTW er in. Wat ik ga doen is Ramos en alba halen, die linken namelijk ook met frenkie en heb cillissen op de goal wat ook weer linkt. Voor alba wil ik dan hazard gaan halen. Maar voordat we daar zijn zijn we alweer weekje verder.Nieuwevolger schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:36:
Ik heb mijn Nederlandse team bijna af, ik hoef nog alleen frenkie de jong te halen en dan kom ik op een punt waarbij ik niet verder kan bouwen (of van dijk en legends na), daarom zit ik te kijken naar een la liga team. Dan kom ik op zoiets uit: https://www.futhead.com/20/squads/74845/
Wat een heerlijk PACE spel is dit toch geworden, in FIFA 19 haalde Botteghin Neymar nog in.
Pak nu PSG online en je loopt iedereen voorbij met Neymar en Mbappe. Of voor meer variatie pak PSV online en ren iedereen voorbij.
Wat een PACE heeft PSV toch:
94 Lozano
93 Bruma
90 Malen
89 Bergwijn
Pak nu PSG online en je loopt iedereen voorbij met Neymar en Mbappe. Of voor meer variatie pak PSV online en ren iedereen voorbij.
94 Lozano
93 Bruma
90 Malen
89 Bergwijn
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
lozano bij psv ?Mars18 schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:40:
Wat een heerlijk PACE spel is dit toch geworden, in FIFA 19 haalde Botteghin Neymar nog in.
94 Lozano
93 Bruma
90 Malen
89 Bergwijn
Bij FIFA 20 nog wel, de transfers waren vrijdag goed, en zaterdag en zondag waren de transfers juist niet doorgevoerd.
Dus Navas en Icardi nog niet bij PSG, Natuurlijk zwaar gaar van EA
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
dat is in seasons zeker? Bij mij zitten de spelers gewoon bij de juiste club hoorMars18 schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:52:
[...]
Bij FIFA 20 nog wel, de transfers waren vrijdag goed, en zaterdag en zondag waren de transfers juist niet doorgevoerd.
Dus Navas en Icardi nog niet bij PSG, Natuurlijk zwaar gaar van EA
Klopt ja.fifanoob schreef op maandag 30 september 2019 @ 11:56:
[...]
dat is in seasons zeker? Bij mij zitten de spelers gewoon bij de juiste club hoor
hmmm, ik kan ook 4-2-3-1 spelen met costa, gomez, lukaku en cuadrado voorin. De 2 inform kaarten zouden volgens futbin ook maar 13k kosten (?)
https://www.futhead.com/20/squads/74896/
https://www.futhead.com/20/squads/74896/
Seasons is een ander topic
Tijd dat de markt gaat ontploffen en ik mijn investeringen kwijt kan. Tijd om nog betere spelers te halen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Op de webapplicatie blijft hij zeggen dat ik FIFA moet spelen? En ik kan niks doen op de webapp?
Iemand hier ervaring mee?
Tegenstander kan de match gewoon weer leaven als het 0-0 staat en die bijvoorbeeld een pingel tegen krijgt. Ik een draw en hij geen loss. Haalt weer het bloed onder m'n nagels vandaan.
PSN: Kidjuh
In totaal 15 wedstrijden spelen en dan is het de volgende dag unlocked.llovesoccerx7 schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:19:
Op de webapplicatie blijft hij zeggen dat ik FIFA moet spelen? En ik kan niks doen op de webapp?
Tijd voor de fitness fixBean77 schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:19:
[...]
Seasons is een ander topicDit is echt Ultimate team.
Tijd dat de markt gaat ontploffen en ik mijn investeringen kwijt kan. Tijd om nog betere spelers te halen.
Oh nee jij bent toch niet één van die mensen die nu al bepaalde zilveren spelers aan het price fixen zijn in afwachting van de League SBC'sBean77 schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:19:
[...]
Maar serieus, voor iedereen is het een tip dat als je nu al wat "vrije" coins hebt om al zilveren spelers van de League naar keuze te gaan verzamelen aangezien sommige nu al paar duizend waard zijn en alleen maar gaan stijgen naar mate de SBC's uit gaan komen. Zag bijvoorbeeld dat FC Utrecht dit jaar gelukkig wel LV en RV heeft, maar bijna alle zilvers van dat team zijn wel rare's dus dat kan weer een prijzig teampje worden als je te lang wacht.
Ik vraag nog één keer om advies, voor welk van de twee teams zou ik moeten gaan?

Inderdaad. Heb iets van 600 van die dingen. Maar ik denk dat ik ze gewoon hou om te gebruiken voor zo lang mogelijk.
Nee daar ben ik te lui voor.Pompi schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:45:
[...]
Oh nee jij bent toch niet één van die mensen die nu al bepaalde zilveren spelers aan het price fixen zijn in afwachting van de League SBC's?
Maar serieus, voor iedereen is het een tip dat als je nu al wat "vrije" coins hebt om al zilveren spelers van de League naar keuze te gaan verzamelen aangezien sommige nu al paar duizend waard zijn en alleen maar gaan stijgen naar mate de SBC's uit gaan komen. Zag bijvoorbeeld dat FC Utrecht dit jaar gelukkig wel LV en RV heeft, maar bijna alle zilvers van dat team zijn wel rare's dus dat kan weer een prijzig teampje worden als je te lang wacht.
Zwaar geinvesteerd in cheap high rated spelers. Die knallen dadelijk omhoog met de eerste sbc's.
De eerste zal nog wel meevallen, maar ik verkoop pas als de put bereikt is, dan gaan ze helemaal lekker zweven.
Denk je? ik denk juist van niet. Gewoon wachten op promo's dan komen er zoveel shitloads aan zilveren spelers op de markt. Dan pik ze wel een x op.Pompi schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:45:
[...]
Oh nee jij bent toch niet één van die mensen die nu al bepaalde zilveren spelers aan het price fixen zijn in afwachting van de League SBC's?
Vrije coins zou ik in deze fase gebruiken om te investeren.
Hoe kan je zoveel zilveren spelers pricefixen? je kan maar max 100 op je transferlijst hebben en neem aan dat men niet de hele tijd die lui in hun lijst houden dan kunnen ze voor de rest niks doen. Mjah ik doe nog niet zo heel lang fut dus ik kan er ook prima naast zitten hoor
Ergens vermoed ik dat je dat nog wel vaker zult doenNieuwevolger schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:47:
Ik vraag nog één keer om advies, voor welk van de twee teams zou ik moeten gaan?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Maar 2 verschillende formaties, dus lastig om er iets over te zeggen. Denk dat serie A mijn lichte voorkeur heeft.
Bepaalde zilveren spelers zijn zeldzaam, die markten kan je zo controleren en price fixen.fifanoob schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:49:
[...]
Denk je? ik denk juist van niet. Gewoon wachten op promo's dan komen er zoveel shitloads aan zilveren spelers op de markt. Dan pik ze wel een x op.
Hoe kan je zoveel zilveren spelers pricefixen? je kan maar max 100 op je transferlijst hebben en neem aan dat men niet de hele tijd die lui in hun lijst houden dan kunnen ze voor de rest niks doen. Mjah ik doe nog niet zo heel lang fut dus ik kan er ook prima naast zitten hoor
weet je er een paar toevalligBean77 schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:50:
[...]
Bepaalde zilveren spelers zijn zeldzaam, die markten kan je zo controleren en price fixen.
maar zo had ik er nog niet tegen aan gekeken, weer wat geleerd
Ik ben er niet zo'n expert in eerlijk gezegd. Maar meestal een paar wat kleinere competities zoals bijv. Liga nos, eredivisie, turkse competitie. Nooit keepers nemen. Beetje qua clubs kijken die krap zitten qua spelers, met name richting linksback, rechtsback, linkshalf (winger), rechtshalf(winger). Voorkeur voor 69+ rated zilveren spelers.fifanoob schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:55:
[...]
weet je er een paar toevalligheb nog wel wat coins over namelijk
![]()
maar zo had ik er nog niet tegen aan gekeken, weer wat geleerd
Als je een lijstje hebt dan kijken hoeveel er van elke wordt aangeboden. En dan van de interessante via een open bid goedkoop inslaan. En dan hopen dat alles goed komt
edit:
Je kan ook gewoon blind zilveren spelers voor minimaal bedrag open bid inkopen. Gewoon zilveren spelers hamsteren en dan zien welke sky high gaan. En hopen dat je veel klappers ertussen hebt.
[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 30-09-2019 13:03 ]
Toch wel de ultieme tip, met een laptop met touchscreen kan je het snelst reageren met het snipen op de transfer markt.
Snipen op de web app kan ook erg snel zijnNieuwevolger schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:05:
Toch wel de ultieme tip, met een laptop met touchscreen kan je het snelst reageren met het snipen op de transfer markt.
Ik bedoel natuurlijk op de web appBean77 schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:07:
[...]
Snipen op de web app kan ook erg snel zijn![]()
Er is nog geen algemeen FIFA topicBean77 schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:19:
[...]
Seasons is een ander topicDit is echt Ultimate team.
Heeft iemand die SBC gedaan van de OTW? Ik zit er over na te denken maar ik heb net zijn statistieken gecheckt: hij speelt vrijwel nooit en Newcastle woont aan de onderkant van de PL. Weinig kans dus op een inform....
Wel of niet doen?
Wel of niet doen?
Met het script kan je de bevestingsstap overslaan en kan het ook vrij snel.Nieuwevolger schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:10:
[...]
Ik bedoel natuurlijk op de web app, met touchscreen kan je je vinger op de plek houden om de aankoop te bevestigen.
Is voor jou open gelaten om aan te maken
Klopt zekerBean77 schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:15:
[...]
Met het script kan je de bevestingsstap overslaan en kan het ook vrij snel.
[...]
Is voor jou open gelaten om aan te makenLijkt mij niet handig om ook seasons hier te bespreken, is alleen maar verwarrend.
Mensen kopen gouden pakketten en geen zilveren over het algemeen dus die komen eigenlijk alleen op de markt via zo'n gemengd pakket.fifanoob schreef op maandag 30 september 2019 @ 12:49:
[...]
Denk je? ik denk juist van niet. Gewoon wachten op promo's dan komen er zoveel shitloads aan zilveren spelers op de markt. Dan pik ze wel een x op.
Verder zoals @Bean77 zegt zijn sommige zeldzaam of heb je bepaalde spelers echt nodig en als je dan alle goedkope opkoopt en ze zelf voor 5+k er op zet dan gaan mensen die kopen en andere mensen die heb uit de pakketten krijgen zetten ze dan ook zo hoog er op omdat die ze natuurlijk niet voor te weinig willen verkopen.
Hier een reddit topic met een overview van spelers die mogelijk erg duur worden: https://old.reddit.com/r/...te_a_major_league_sbc_in/
Als voorbeeld een stukje uit die post
Mallorca (La Liga): only 5 gold players. No gold defenders. Silver defenders will be needed. Silver defenders will be very expensive.
Ik zou het idd niet doen, veel te duur.Hassiebassie schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:15:
Heeft iemand die SBC gedaan van de OTW? Ik zit er over na te denken maar ik heb net zijn statistieken gecheckt: hij speelt vrijwel nooit en Newcastle woont aan de onderkant van de PL. Weinig kans dus op een inform....
Wel of niet doen?
Zelfs zijn normale 79 kaart is 20k+.
Veel te groot risico met een untradable.
lol OTW Lukaku uit m'n silver 1 squad battles reward, hoe is die maar 70k waard. Bijna wel een garantie op minimaal 2 IF's. Niet dat ik hem ga verkopen, maar wel een leuke gratis investeringskaart
Wat denken jullie, is de ligt overpriced? hij is 32k en bijna 10x zo duur als bijvoorbeeld de vrij en ook duurder dan chiellini.
edit; -.-, druk ik zo net op bod uitbrengen ipv nu kopen, kan nu een uur wachten voordat ik mijn coins terug heb...
Team voltooid: https://media.discordapp....png?width=1080&height=608
edit; -.-, druk ik zo net op bod uitbrengen ipv nu kopen, kan nu een uur wachten voordat ik mijn coins terug heb...
[ Voor 51% gewijzigd door Nieuwevolger op 30-09-2019 14:31 ]
Ik heb het gedaan omdat het een geinige speler is. 5*/4* is ook erg prettig. Maar als je niet al te veel coins hebt zou ik het niet doen. Een te grote gok waar je je coins beter kunt besteden.Hassiebassie schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:15:
Wel of niet doen?
Ik vind de Ligt heerlijk spelen, had eerst de Vrij daar staan maar toen ik hem kon vervangen dat gedaan door de OTW versie. Hij is net iets sneller dan de Vrij en doordat hij sterk en groot is kan je ook gemakkelijk de bal afpakken door tegen de aanvaller aan te lopen of hem tegen jou aan te laten lopen. Ook staat hij steeds op de goede plek. Heb alleen nog niet een kopgoal kunnen maken met hem zoals ik vorig jaar aan de lopende band deed met corners.Nieuwevolger schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:18:
Wat denken jullie, is de ligt overpriced? hij is 32k en bijna 10x zo duur als bijvoorbeeld de vrij en ook duurder dan chiellini.
Heb hem net verkocht en chiellini voor hem in de plaats gehaald, ongeveer dezelfde prijs.Pompi schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:30:
[...]
Ik vind de Ligt heerlijk spelen, had eerst de Vrij daar staan maar toen ik hem kon vervangen dat gedaan door de OTW versie. Hij is net iets sneller dan de Vrij en doordat hij sterk en groot is kan je ook gemakkelijk de bal afpakken door tegen de aanvaller aan te lopen of hem tegen jou aan te laten lopen. Ook staat hij steeds op de goede plek. Heb alleen nog niet een kopgoal kunnen maken met hem zoals ik vorig jaar aan de lopende band deed met corners.
Ik ook niet, verbaas ik mij erg over... Is er een FIFA 20 ervaringen topic? Ik lees echt op veel plekken dat de ervaringen zwaar tegenvallen. Bij mij ook overigens, carrieremodus zit echt rammetje vol fouten.Robehr schreef op zondag 29 september 2019 @ 19:36:
Ik lees hier niks over het grote aantal bugs in carrière modus? Ook de ingeladen squads kloppen van geen kant. (Ja weet dat het oorspronkelijk een FUT topic is maar een regulier Fifa 20 topic is er niet.)
Thnx! Had wat coins over, heb maar een zwik ingeslagen.Pompi schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:22:
[...]
Hier een reddit topic met een overview van spelers die mogelijk erg duur worden: https://old.reddit.com/r/...te_a_major_league_sbc_in/
Als voorbeeld een stukje uit die post
[...]
De major leage SBC kopen in de loop van het jaar beschikbaar?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Bij mij was Chiellini 3x bagger. Heb nu de Ligt en Koulibaly staan. Dat staat een stuk beter. Pace pace pace.Nieuwevolger schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:33:
[...]
Heb hem net verkocht en chiellini voor hem in de plaats gehaald, ongeveer dezelfde prijs.
Dit is momenteel mijn squad, La Liga Santander.
Welke upgrade zouden jullie als eerst doorvoeren?
- Nelson Semedo / Caravajal rechtsachter?
- Goncalo Guedes linksvoor?
- Dembélé rechtsvoor?
- Jovic OTW ( 5* WF) of Inaki spits (super snel)?
- Oblak beste keeper of Ter Stegen / Curtois
Hoe zouden jullie mijn team als eerst upgraden? Benieuwd naar jullie advies.
Ik probeer dit seizoen ook meer te richten op werktempo en zwakke voet, vorig jaar te weinig naar gekeken.
Benieuwd naar adviezen, waarvoor alvast dank!
P.S. als jullie verbeter punten hebben ten aanzien van de huidige teamgeest stijlen hoor ik dat ook graag.
- Dembélé rechtsvoor?
Ik probeer dit seizoen ook meer te richten op werktempo en zwakke voet, vorig jaar te weinig naar gekeken.
P.S. als jullie verbeter punten hebben ten aanzien van de huidige teamgeest stijlen hoor ik dat ook graag.

[ Voor 30% gewijzigd door Sleehond op 30-09-2019 15:43 ]
futenhancer heeft een functie dat je niet hoeft te bevestigen. Koop nu en binnen is dieNieuwevolger schreef op maandag 30 september 2019 @ 13:10:
[...]
Ik bedoel natuurlijk op de web app, met touchscreen kan je je vinger op de plek houden om de aankoop te bevestigen.
DembeleSleehond schreef op maandag 30 september 2019 @ 15:26:
Dit is momenteel mijn squad, La Liga Santander.
- Dembélé rechtsvoor?
[Afbeelding]
Kijk ook naar een hybrid team ipv een la liga team. Hybrid kan je overal een beetje shoppen voor OP spelers.
Welke OTW zouden jullie aanraden om te kopen? Behalve de overpriced E. Hazard, Griezmann en J. Felix?
Heb zelf voor mijn serie A team De Ligt.
Zat te denken aan Brandt, Lozano
Of toch doorsparen voor Pepe?
Heb zelf voor mijn serie A team De Ligt.
Zat te denken aan Brandt, Lozano
Of toch doorsparen voor Pepe?
heb net aubameyang uit mijn wekelijkse pakjes is het slim om hem te houden of verkopen (speel op pc)
Donderdagavond verkopen....WL materiaalgerard27 schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:05:
heb net aubameyang uit mijn wekelijkse pakjes is het slim om hem te houden of verkopen (speel op pc)
Waarmee zou je hybride leuk kunnen creëren? Bundesliga, Serie A, Portugese league?Bean77 schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:05:
[...]
Dembele
Kijk ook naar een hybrid team ipv een la liga team. Hybrid kan je overal een beetje shoppen voor OP spelers.
Vind hybride wel lastig omdat je dan toch goed moet linken met bijvoorbeeld nationaliteit. Is dan nog een hoop uitzoekwerk welke league er goed combineert.
Dank voor meedenken zover!
ja ik zit te twijfelen heb voor de rest alleen maar goedkope spelers dus dit is de enigste met waarde om een leuk t3am te maken
Ik heb deze hybride gebouwd bpl, serie a en laligaSleehond schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:41:
[...]
Waarmee zou je hybride leuk kunnen creëren? Bundesliga, Serie A, Portugese league?
Vind hybride wel lastig omdat je dan toch goed moet linken met bijvoorbeeld nationaliteit. Is dan nog een hoop uitzoekwerk welke league er goed combineert.
Dank voor meedenken zover!
https://www.futbin.com//20/squad/8554056
Ken je budget niet maar vond hem wel creatief, inmiddels wel rodri vervangen voor sissoko en digne voor mendy maar zoals je merkt je kan hier nog alle kanten mee op, als ik de coins had, had ik van dijk op de plek voor koulibaly gezet bijvoorbeeld.
Creeer hem zelf op futbin en speel ermee genoeg opties dan
Als je geen geduld hebt verkoop je hem nu, het slimste is donderdag voor de wl verkopen, en dan na de wl een team samenstellen.gerard27 schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:46:
[...]
ja ik zit te twijfelen heb voor de rest alleen maar goedkope spelers dus dit is de enigste met waarde om een leuk t3am te maken
op
aan wat voor prijsstijging moet ik denken donderdag ?tukkerterror90 schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:51:
[...]
Als je geen geduld hebt verkoop je hem nu, het slimste is donderdag voor de wl verkopen, en dan na de wl een team samenstellen.
Ik speel met Digne en wil Rodri er nog bij halen aan het einde van OTW.FidoDido schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:49:
[...]
Ik heb deze hybride gebouwd bpl, serie a en laliga
https://www.futbin.com//20/squad/8554056
Ken je budget niet maar vond hem wel creatief, inmiddels wel rodri vervangen voor sissoko en digne voor mendy maar zoals je merkt je kan hier nog alle kanten mee op, als ik de coins had, had ik van dijk op de plek voor koulibaly gezet bijvoorbeeld.
Creeer hem zelf op futbin en speel ermee genoeg opties dan
Is Mendy idd een upgrade mbt Digne?
Vind Mendy tegen vallen persoonlijk zijn workrates zijn niet echt verdedigend te vaak uit positie, vandaar ik nu voor Digne ga. Rodri is eigenlijk te traag als ik zijn kaart met Sissoko vergelijk is ondanks 81 rated deze kaart veel beter.Bossie schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:59:
[...]
Ik speel met Digne en wil Rodri er nog bij halen aan het einde van OTW.
Is Mendy idd een upgrade mbt Digne?
Misschien als Rodri keer inform krijgt dat die beter wordt misschien dat ik idd zijn OTW oppik maar voor nu net niet.
Dat hoop ik idd, vrijwel elke Man City spelers zullen toch een paar IFs tijdens het seizoen oppikken.FidoDido schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:07:
[...]
Vind Mendy tegen vallen persoonlijk zijn workrates zijn niet echt verdedigend te vaak uit positie, vandaar ik nu voor Digne ga. Rodri is eigenlijk te traag als ik zijn kaart met Sissoko vergelijk is ondanks 81 rated deze kaart veel beter.
Misschien als Rodri keer inform krijgt dat die beter wordt misschien dat ik idd zijn OTW oppik maar voor nu net niet.
Totdat is het vooral een grote speler linksbenige CDM die ik naast Fernandingo kan zetten.
Ziet er uit als een prima team, welke CT en player instructions heb jij ingesteld?Nieuwevolger schreef op maandag 30 september 2019 @ 14:18:
Timed finishing wie gebruikt dat nu nog in FIFA 20?
Damn ik pack net gewoon van dijk!! Uit die sbc van Wan-Bissaka's Move. Ik zie de pack opening nederland, cb, liverpool denk doe normaal
hoe blij kan je zijn
Het plan is om cuadrado en insigne steeds diep te laten en douglas costa naar binnen te laten en ook mee te laten verdedigen. Voor de rest erg verdedigend spelen, ik moet nog uitzoeken of insigne beter is als ik hem juist diep heb staan of om hem steeds terug te laten zakken.gaizka schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:34:
[...]
Ziet er uit als een prima team, welke CT en player instructions heb jij ingesteld?
Durf niet precies te zeggen hoeveel maar voor de WL zijn de prijzen altijd aanzienlijk hoger en dat zakt dan na het weekend weer in dus als jij aubameyang donderdag of vrijdag verkoopt en maandag een team bij mekaar gaat kopen krijg je meer voor je geld dan als je hem nu verkoopt en dan gelijk een team bij elkaar koopt, maar snap ook wel dat je graag gelijk wil spelen en ongeduldig bent.gerard27 schreef op maandag 30 september 2019 @ 17:52:
op
[...]
aan wat voor prijsstijging moet ik denken donderdag ?
ja, niks lekker dan zo'n keiharde pegel half richting de kruising en dat de keeper hem alleen maar na kijktllovesoccerx7 schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:13:
Vandaag maar gestart op de Playstation 4, maar wat hebben ze dat SBC menu verknalt zeg. Of ligt dat aan mij? Vorig jaar kon je met L2/R2 direct je team invullen door direct een positie door te skippen. Ook al zo vaak op het verkeerde knopje gedrukt uit logica van FIFA 19.
Meer mensen last van dat je op de PC geen Nederlands commentaar meer hebt ?
Heb vandaag een update gedownload van ongeveer 700 MB.
Had al een tijdje niet gespeeld en nu hoor ik geen commentaar.
Geluid staat op Stereo en zit gewoon met een headset op.
Niks aan mijn drivers aangepast de afgelopen weken.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb geen update gekregen vandaag, commentaar doet het nog gewoon hier. Enige issue dat ik heb is dat ik nog steeds de oude selecties heb en de CL schema's van vorig seizoen.Pykow schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:25:
Meer mensen last van dat je op de PC geen Nederlands commentaar meer hebt ?
Voor wat XP wil ik het wel gebruiken, maar lukt me nog niet echt (PC/XBOX controller)llovesoccerx7 schreef op maandag 30 september 2019 @ 19:13:
Voor de OTW van NDombele moet je een geplaatst schot scoren met een nieuwe speler, nu koop ik elke keer een speler op de transfermarkt en time ik in squad battles perfect. Toch pakt die hem niet, iemand die weet wat ik fout doe?
Wat zijn keepers toch nutteloos deze editie, Ter Stegen, Courtios of Vermeer het boeit allemaal niets.
Verwijderd
Heb nog steeds m'n pre-order packs niet gekregen, maar even babbelen met een EA-medewerker...
Je hoeft niet een timed shot te doen, schiet je wel met R1 (PS4)? Of met de minimale niveau?Klojet schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:47:
Voor de OTW van NDombele moet je een geplaatst schot scoren met een nieuwe speler, nu koop ik elke keer een speler op de transfermarkt en time ik in squad battles perfect. Toch pakt die hem niet, iemand die weet wat ik fout doe?
Ben er weer ingetuind. Met de 5 wedstrijden voor rivals werd ik er constant uitgelopen door sterlings etc. 1 gewonnen / 3 verloren en toch maar voor 40euro packs gehaald... En uiteraard, niks noemenswaardigs
Zojuist Icardi gepacked maar dan als CL kaartje, geen +1 zoals vorig jaar maar wat is het nut dan van dit kaartje?!
Ik schiet gewoon met B (rondje op de ps4 als ik me niet vergis), ik moet dus de R1 indrukken tijdens het schieten (RB op xbox controller)?Pompi schreef op maandag 30 september 2019 @ 21:53:
[...]
Je hoeft niet een timed shot te doen, schiet je wel met R1 (PS4)? Of met de minimale niveau?
Je kan beter in tactiek je achterste lijn naar achteren zetten, met CDMs verdedigen. Eventueel nog dropback selecteren. Daar heb je meer aan wellicht038Zwolle schreef op maandag 30 september 2019 @ 22:08:
Ben er weer ingetuind. Met de 5 wedstrijden voor rivals werd ik er constant uitgelopen door sterlings etc. 1 gewonnen / 3 verloren en toch maar voor 40euro packs gehaald... En uiteraard, niks noemenswaardigs
Is dat de manier om je te wapenen tegen counters? Ik word er helemaal gek van. Verlies soms met 5 tegendoelpunten, puur omdat ik bij balverlies direct een counter om de oren krijg. Hoe snel mijn verdedigers ook zijn. Komt ook nog eens bij dat ik niet zo goed met verdedigen ben...Xamsix schreef op maandag 30 september 2019 @ 22:54:
[...]
Je kan beter in tactiek je achterste lijn naar achteren zetten, met CDMs verdedigen. Eventueel nog dropback selecteren. Daar heb je meer aan wellicht
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
De truc tegen counters is niet happen. Pas net voor je 16 druk zetten, en enkel en alleen als dan alsnog iedereen wordt gedekt. En zorg dat je de steekpass voorspelt en m dichtloopt met je cb.kw_nl schreef op maandag 30 september 2019 @ 23:41:
[...]
Is dat de manier om je te wapenen tegen counters? Ik word er helemaal gek van. Verlies soms met 5 tegendoelpunten, puur omdat ik bij balverlies direct een counter om de oren krijg. Hoe snel mijn verdedigers ook zijn. Komt ook nog eens bij dat ik niet zo goed met verdedigen ben...
Bewaren, dat wordt vermoedelijk een OTW kaartje..kwdtje schreef op maandag 30 september 2019 @ 22:23:
Zojuist Icardi gepacked maar dan als CL kaartje, geen +1 zoals vorig jaar maar wat is het nut dan van dit kaartje?!
EA SPORTS FIFA
@EASPORTSFIFA
·
3 u
Those who received the incorrect content, such as a UCL version of a player that should be a OTW will be messaged in-game. Details on UCL Items in FUT 20 will come at a later date. (2/2)
Zet je verdedigers wat minder breed. Geknepen in voetbaltermen.kw_nl schreef op maandag 30 september 2019 @ 23:41:
[...]
Is dat de manier om je te wapenen tegen counters? Ik word er helemaal gek van. Verlies soms met 5 tegendoelpunten, puur omdat ik bij balverlies direct een counter om de oren krijg. Hoe snel mijn verdedigers ook zijn. Komt ook nog eens bij dat ik niet zo goed met verdedigen ben...
Die snelle vleugelspelers boeien mij niet, ik ren er ook niet achteraan ik ga gewoon richting 16m gebied, daar moet die vleugelspeler uit eindelijk toch langs en voorzetten ben ik niet zo bang voor, nog niet in elk geval, wellicht na een patch weer wel ;p
Zie het online echt vaak dat mensen met hun verdediger helemaal achter die vleugelspeler aan sprinten richting cornervlag.. Ik neem gewoon de "binnendoor " route naar de goal zodat ik weer voor hem uit kom. Ja natuurlijk haal je dat niet altijd maar dat is in het echt ook zo..
Ik speel met mijn team redelijk ver naar voren en krijg eigenlijk maar weinig counters tegen me en speel met haps en dumfries op de backposities in div 5 rivals.
Verder de tip, verdedig veel met L2 op de ps4 en NIET te veel met rondje.
Rondje is happen als die mis gaat ja dan is je tegenstander vaak los.
Interessante tips, vanavond eens toepassen en kijken hoe het werkt.fifanoob schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 03:51:
[...]
Zet je verdedigers wat minder breed. Geknepen in voetbaltermen.
Die snelle vleugelspelers boeien mij niet, ik ren er ook niet achteraan ik ga gewoon richting 16m gebied, daar moet die vleugelspeler uit eindelijk toch langs en voorzetten ben ik niet zo bang voor, nog niet in elk geval, wellicht na een patch weer wel ;p
Zie het online echt vaak dat mensen met hun verdediger helemaal achter die vleugelspeler aan sprinten richting cornervlag.. Ik neem gewoon de "binnendoor " route naar de goal zodat ik weer voor hem uit kom. Ja natuurlijk haal je dat niet altijd maar dat is in het echt ook zo..
Ik speel met mijn team redelijk ver naar voren en krijg eigenlijk maar weinig counters tegen me en speel met haps en dumfries op de backposities in div 5 rivals.
Dat L2 verdedigen moet ik nog maar zien, lijkt bij mij nooit echt handig te werken, oefenen i guess....
1 vraag, hoe zet jij je verdedigers wat minder breed dan? Je kan toch niet letterlijk de breedte ofzo van je linie instellen.... of heb ik nu echt snoeihard dit gemist?
[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 01-10-2019 09:07 ]
L2 is toch voor de man blijven staan? Tenminste volgens mij is LT knop voor de man blijven staan in xbox termen.fifanoob schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 03:51:
[...]
Als ik weer een tegenstander heb die alleen maar rennen/dieptepassen methode speel zet ik mijn team om in 5 3 2 en speel ik op de counter. Werkt prachtig.
[ Voor 17% gewijzigd door Meneer iCy op 01-10-2019 09:13 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy