We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je hebt gelijk, nu je dit zegt weet ik alweer waar dit zit!
Dank
PSN/Steam: Xamsix
Je speelt fifa je denkt toch niet dat er enige logica in dit spel zit?kw_nl schreef op maandag 30 september 2019 @ 23:41:
[...]
Is dat de manier om je te wapenen tegen counters? Ik word er helemaal gek van. Verlies soms met 5 tegendoelpunten, puur omdat ik bij balverlies direct een counter om de oren krijg. Hoe snel mijn verdedigers ook zijn. Komt ook nog eens bij dat ik niet zo goed met verdedigen ben...
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Die zie ik nog wel stijgen. Was in vorige edities altijd al een populaire kaart in mindere competitie, zodra die een inform heeft gaat die hard omhoog, en die inform gaat ie wel halen.Xamsix schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:33:
Lozano OTW uit SBC rewards gehaald. Waarschijnlijk beter om even te behouden en wachten op een IF kaart als hij toevallig 2 goals maakt tegen een laagvlieger?
Ik had dat gezeur al in fifa19 en nu nog steeds. Moet elke keer de trainer, autoswitch en Timed finishing handmatig uitzetten.TweakerVincent schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:50:
Kan ik de trainer settings laten onthouden? Ik wil trainer hulp maar niet de optie met knoppen erbij. Xbox one versie, nu moet ik elke keer handmatig dit aanpassen
Las ook dat Areola best goed was...
Voor mijn beeldvorming, dat was een willekeurige SBC?Xamsix schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:33:
Lozano OTW uit SBC rewards gehaald. Waarschijnlijk beter om even te behouden en wachten op een IF kaart als hij toevallig 2 goals maakt tegen een laagvlieger?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Was de Hybrid League SBC, de rare mega pack gaf me Lozano OTW. Rest van de packs in die SBC gaf me bizar weinig helaas.kw_nl schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:14:
[...]
Voor mijn beeldvorming, dat was een willekeurige SBC?
Ik heb Areola geprobeerd die is echt huilen, heb nu ter stegen die is dit jaar echt goed, Oblak en Courtois nog niet geprobeerd, maar Oblak is denk ik sowieso een goede keus heeft ook de hoogste rating wat keepers betreft, Courtois was vorig jaar echt goed maar heeft nu Van 90 rating naar 88 gegaan dus weet niet of je dat merkt en of hij dan ook meer fouten maakt.sensately schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:05:
Iemand ervaring met de beste la liga keeper? Courtois of Oblak?
Voorlopig wordt er helemaal niks gefixt:Wulfric92 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:17:
Iemand een idee wat de prijs van een team fitness kaart gaat worden als de bug is gefixed?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Nick @RunTheFUTMarket · 12 u Excellent patch notes, adding a W for EA until this huge L mess today, now let's see if the talk matches the patch takeaways - AI nerferd / contain - Fitness Glitch stays alive - No word on corner glitch as start of kickoff - SBC ease |
Laag, omdat iedereen denkt dat ze daar dus binnenkort stevig op kunnen gaan verdienenWulfric92 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:17:
Iemand een idee wat de prijs van een team fitness kaart gaat worden als de bug is gefixed?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Reken op 1000 tot 1200 coins. Afhankelijk van hoe snel je ervan af wilt.Wulfric92 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:17:
Plus, er zijn er natuurlijk heel veel gepacked en nauwelijks gebruikt. Dus er is een overload aan kaarten beschikbaar. Het zal een paar weken (weekend leagues) duren voordat je er echt op kan verdienen.Bossie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:39:
[...]
Laag, omdat iedereen denkt dat ze daar dus binnenkort stevig op kunnen gaan verdienen
Ja daar ben ik ook bang voor. Heb er nu 150... Ach anders is het wel genoeg voor het komende fifa jaarBossie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:39:
[...]
Laag, omdat iedereen denkt dat ze daar dus binnenkort stevig op kunnen gaan verdienen
Fijne is dat het achterin nog behoorlijk upgradeable is met bijvoorbeeld Ramos en Varane. Mocht ik coins te kort komen kan ik voor Oblak nog Areola gebruiken en Odriozola voor Carvajal.
In game switch ik naar 4-2-2-2, met Frenkie en Wijnaldum verdedigend ingesteld op het middenveld.
Simpelweg lager spelen icm dropback. Vervolgens simpelweg tijd gaan besteden aan je passing en verdedigen met je CDM/CMs. Daarmee kun je aantal counters stevig verminderen, maar het is vrijwel onvermijdelijk dat je af en toe in een omschakelmoment komt.Falastine schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:36:
[...]
Je speelt fifa je denkt toch niet dat er enige logica in dit spel zit?
Vervolgens kun je daarna wel weer wat hoger gaan verdedigen of een andere methode dan drop back gebruiken.
Je bent een Pes-fanaat. Dat is prima, maar blijf dan ook lekker in het PES forum en ga niet hier lopen zeiken. Er zit zeker enige logica in maar je moet wel snappen wat je doet. Het enige wat je hier doet is laten weten hoe slecht fifa in jouw ogen wel niet is. Dat mag je vinden, maar ga dan niet alles uit de kast halen om anderen hier te overtuigen. Ik ga ook niet op het PES forum mensen over lopen te halen om FUT te spelen omdat dat echt lichtjaren voorloopt qua content dan de MyClub van PES.Falastine schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:36:
[...]
Je speelt fifa je denkt toch niet dat er enige logica in dit spel zit?
Ik heb Oblak op goal staan, bevalt vooralsnog prima.sensately schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:05:
Iemand ervaring met de beste la liga keeper? Courtois of Oblak?
Ik mag gaan en staan waar ik wil. Dat is het hele idee van fora dat je een mening mag ventileren. En mijn mening is dat FIFA er leuk uitziet qua presentatie maar dat de gameplay drama is. En de verslavende werking van FUT mensen oogkleppen op zet. Die zien door hun pakjes fanatisme niet meer hoe ruk het is.Arwintju schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:09:
[...]
Je bent een Pes-fanaat. Dat is prima, maar blijf dan ook lekker in het PES forum en ga niet hier lopen zeiken. Er zit zeker enige logica in maar je moet wel snappen wat je doet. Het enige wat je hier doet is laten weten hoe slecht fifa in jouw ogen wel niet is. Dat mag je vinden, maar ga dan niet alles uit de kast halen om anderen hier te overtuigen. Ik ga ook niet op het PES forum mensen over lopen te halen om FUT te spelen omdat dat echt lichtjaren voorloopt qua content dan de MyClub van PES.
Natuurlijk mag dat. Maar onderbouw dat dan ook. Je doet nu niks anders dan met negatieve one-liners hier laten weten hoe slecht Fifa is. Trouwens snap ik niet dat je blijkbaar meer voldoening haalt uit het negatief neerzetten van Fifa ipv in het PES gedeelte te posten en daar aan de gang te zijn. Misschien spreekt Fifa je toch meer aan dan je dacht aangezien je hier ook vaak postFalastine schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:43:
[...]
Ik mag gaan en staan waar ik wil. Dat is het hele idee van fora dat je een mening mag ventileren. En mijn mening is dat FIFA er leuk uitziet qua presentatie maar dat de gameplay drama is. En de verslavende werking van FUT mensen oogkleppen op zet. Die zien door hun pakjes fanatisme niet meer hoe ruk het is.
[ Voor 96% gewijzigd door Arwintju op 01-10-2019 13:55 ]
Op lange termijn is hij het sws waard..Xamsix schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:40:
Zou Frenkie OTW de coins waard zijn? Verwacht wel meerdere IFs, maar het is behoorlijk aan de prijs...
Ik zou wel snel beslissen aangezien ik verwacht dat hij donderdag nog verder zal stijgen door rivals rewards/WL
Ik heb vanochtend een onana ucl gekocht. 82 rating, net als zijn nif.fifanoob schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 03:45:
[...]
Bewaren, dat wordt vermoedelijk een OTW kaartje..
EA SPORTS FIFA
@EASPORTSFIFA
·
3 u
Those who received the incorrect content, such as a UCL version of a player that should be a OTW will be messaged in-game. Details on UCL Items in FUT 20 will come at a later date. (2/2)
Niet meer te krijgen op de pc markt en kan hem er ook niet opzetten want het is niet mogelijk bedragen in te vullen.
Hoop dat dit dan ook wordt opgelost
Ben het met je eens, daarnaast kan ik hem ook nog eens gebruiken in mijn squad. Heb net 197.000 coins voor hem betaald. Redelijk aan de prijs en zal dus even moeten wachten met andere upgrades. Nu maar hopen dattie goed blijft spelen hahasensately schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 13:56:
[...]
Op lange termijn is hij het sws waard..
Ik zou wel snel beslissen aangezien ik verwacht dat hij donderdag nog verder zal stijgen door rivals rewards/WL
Beetje naar boven scrollen voor wat tips, er valt ook veel op YT te vindenBeavbusi schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:25:
Heeft iemand een goede 532 custom tactic om die pacehoertjes te counteren?
Ik snap het ook niet. Ze zijn ook dezelfde bin als de normale kaarten. Ik durf ze niet in te gaan slaan:pEr!k schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:03:
Wat is het nut van die standaard CL kaartjes? Zag net bijv. een Tete voorbijkomen in het blauw met rating 77, maar zijn gewone kaart is ook 77?
Zouden wel eens nodig kunnen zijn voor SBCs of objectives?
10 wedstrijden starten, quittenDeBers schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:58:
Ik wil mij eens gaan storten op de advanced SBCs. De meeste hebben veel loyalty nodig. Is daar nog een trucje voor zoals met het TOTW? Hoe hebben jullie dit gedaan? Gewoon echt 10 wedstrijden spelen?
Waarschijnlijk omdat door de CL kaarten afgelopen jaar heel veel 1IFs niet de moeite waard waren.Er!k schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 15:03:
Wat is het nut van die standaard CL kaartjes? Zag net bijv. een Tete voorbijkomen in het blauw met rating 77, maar zijn gewone kaart is ook 77?
Ik zie het vooral als een upgrade SBC met een hogere kans op rare golds omdat het gelimiteerd is aan de CL, tenminste als ze het op een soortgelijke manier doen als afgelopen jaar.
Waarschijnlijk weten we rond 19:00 meer.
Hmm, verneem nu toch dat de fitness glitch weg gaat, ook al staat dit niet in de patch notes. PC spelers geven dit aan. Investeren wmb wel een klein risico aangezien veel mensen geïnvesteerd zullen hebben en je er heel erg veel uit packs krijgt.Joster schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:29:
[...]
Voorlopig wordt er helemaal niks gefixt:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Nick @RunTheFUTMarket · 12 u Excellent patch notes, adding a W for EA until this huge L mess today, now let's see if the talk matches the patch takeaways - AI nerferd / contain - Fitness Glitch stays alive - No word on corner glitch as start of kickoff - SBC ease
[ Voor 9% gewijzigd door Joster op 01-10-2019 16:15 ]
Voor mijn investering zou dat goed nieuws zijn.Joster schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:14:
[...]
Hmm, verneem nu toch dat de fitness glitch weg gaat, ook al staat dit niet in de patch notes. PC spelers geven dit aan. Investeren wmb wel een klein risico aangezien veel mensen geïnvesteerd zullen hebben en je er heel erg veel uit packs krijgt.
Ik heb besloten dat ik naar een hybrid tussen La Liga (achterhoede + Schulz) en Bundesliga (voorhoede + de Jong) ga.
Weer terug naar de maandelijkse beloningen?
Cons:::BB4E
Lijkt mij niet, het is juist op deze manier opgezet zodat minder goede spelers ook goede rewards kunnen krijgen.shameblaster schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:31:
Klopt het dat er geen playerpicks meer zijn in de WL?
Zelf heb ik hier nog niks over gehoord, heb je een bron? Zou het jammer vinden, de wekelijkse playerpicks waren wel een extra motivatie om voor ten minste goud 3 te gaan. Als ze terug gaan naar de maandelijkse beloningen, betwijfel ik of ik veel WL ga spelen. Ik heb altijd wel een weekend per maand er tussen zitten dat ik geen WL speel, dat verpest wel aardig je gemiddelde ranking voor die beloningen.shameblaster schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:31:
Klopt het dat er geen playerpicks meer zijn in de WL?
Iemand die zich al gekwalificeerd heeft voor de WL? Is nog best lastig vind ik, maar 65 punten per win in Divisie 5, dan heb je meer dan 30 wins nodig. Dat is wel even wat anders als eind vorig seizoen, dat je met 4 wins in Divisie 1 de kwalificatie al binnen hebt...
Haha zegt helaas ook niet heel veel he. Als je zoveel pes fans laat stemmen krijg je altijd een lage score. Ik zou Pes ook een 0 geven
Je begint echt iritand te worden.....Falastine schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:03:
Haha waarom geven jullie niet toe dat de game echt ruk is dit jaar. Je kunt enkel een review achterlaten als je aangemeld bent en het spel hebt.
Het heeft flaws maar ruk is het zekers niet. Vind hem beter dan vorig jaar omdat deze mij beter ligt ivm verdedigen maar zo ieder zijn mening.Falastine schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:03:
Haha waarom geven jullie niet toe dat de game echt ruk is dit jaar. Je kunt enkel een review achterlaten als je aangemeld bent en het spel hebt.
Zo vind ik alles ruk aan pas van passen, ai tot aan schieten.
Onder de 500 mensen is niet heel representatief maar toch
Verwijderd
Je bijdrages aan het topic voegen weinig discussiewaarde toe op deze manier. Oneliners en linkdroppen zijn niet gewenst.
Voor onderbouwde en constructieve posts ben je natuurlijk hartelijk welkom. Ook als deze kritisch zijn. Houd wel in gedachte dat het voornamelijk spelers van een spel zijn die in een topic over een spel posten.
Zie de rewards ingame.mar101 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:54:
[...]
Zelf heb ik hier nog niks over gehoord, heb je een bron? Zou het jammer vinden, de wekelijkse playerpicks waren wel een extra motivatie om voor ten minste goud 3 te gaan. Als ze terug gaan naar de maandelijkse beloningen, betwijfel ik of ik veel WL ga spelen. Ik heb altijd wel een weekend per maand er tussen zitten dat ik geen WL speel, dat verpest wel aardig je gemiddelde ranking voor die beloningen.
Iemand die zich al gekwalificeerd heeft voor de WL? Is nog best lastig vind ik, maar 65 punten per win in Divisie 5, dan heb je meer dan 30 wins nodig. Dat is wel even wat anders als eind vorig seizoen, dat je met 4 wins in Divisie 1 de kwalificatie al binnen hebt...
Heb ik naar gekeken, bij Rang 1 staat (5) Kies je spelers special(e) item(s), lijkt mij dat ze hiermee de playerpicks bedoelen?
Voor 11k kan je er weinig aan verkeerd doen. Goede competitie, hoge rating, maar lastig land om te combineren. In het ergste geval ben je 1k per speler kwijt.Lil Tjappo schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:30:
Ik heb gisteren 10x een IF Orban (84) gekocht voor 11k. Denken jullie dat ik hier goed aan heb gedaan? hoop dat hij straks met een SBC gaat stijgen
Echter lukt dit voor geen meter. Na het individueel instellen krijgt mijn zoon net als ik de aangepaste instellingen of ik krijg net als mijn zoon de twee knoppen bediening. Dit is zo frustrerend! De controller onthoudt individuele instellingen niet.
Ergens doe ik iets verkeerd want zie verder geen klachten hierover op internet etc.
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Ja maar niet meer bij zilver/goud.joostmakaay schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:48:
[...]
Heb ik naar gekeken, bij Rang 1 staat (5) Kies je spelers special(e) item(s), lijkt mij dat ze hiermee de playerpicks bedoelen?
In aanvallend en zeer aanvallende formatie blijft ik 4-3-3 (4) spelen, alleen met steeds meer pressie en meer spelers voorin.
In zeer verdedigende formatie ga ik naar 4-5-1 over met de 2 CDMs op achterblijven en de LM en de RM ook laten meeverdedigen. Er is dan bijna geen doorkomen aan voor mijn tegenstander.
Vanavond 3 potjes Rivals gedaan en met gebalanceerd/aanvallend de voorsprong gepakt 1-0 of 2-0 om vervolgens naar zeer verdedigend 4-5-1 te switchen en de winst over de streep te trekken.
Vooralsnog werkt dit erg goed en dus 3 prima overwinningen op rij.
Laatste ding.... Fekir met deadeye op CAM.....
Rivals gaat gemiddeld, 1170 punten inmiddels en langzaam maar zeker richting divisie 4. Gameplay blijft wennen moet ik zeggen, maar speel dan ook nog met een enorm basic team, met alleen Depay, Wijnaldum en de Ligt als wat duurdere spelers.
Startprijs 0 Bod 0 Verlopen, dit zijn volgens mij waarvan ik de hoogste bieder was, maar ik kan er niks mee, kan niet naar de club kan ze niet verwijderen.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
41212 wide en narrow tot nu toe met wisselend succes, zie overigens voornamelijk 41212 narrow en 433 varianten tor nu toe in rivals.SH-FR schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:18:
Ik zit zelf nog een beetje aan te klooien met formaties. Speel actueel 4-4-2, maar zit eraan te denken om net als Sleehond hierboven over te stappen naar 4-3-3. Heb het daar erg lastig mee als ik die formatie tegen me krijg.
Rivals gaat gemiddeld, 1170 punten inmiddels en langzaam maar zeker richting divisie 4. Gameplay blijft wennen moet ik zeggen, maar speel dan ook nog met een enorm basic team, met alleen Depay, Wijnaldum en de Ligt als wat duurdere spelers.
4231 kom ik tot mijn verbazing vrijwel niet tegen.
De mensen die 4231 spelen met 3 CAM's starten met 433, zodat ze buitenspelers op de LCAM en RCAM een snelle buitenspeler kunnen zetten.Bossie schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:31:
[...]
41212 wide en narrow tot nu toe met wisselend succes, zie overigens voornamelijk 41212 narrow en 433 varianten tor nu toe in rivals.
4231 kom ik tot mijn verbazing vrijwel niet tegen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Klopt. Maar als je tegen het TOTW speelt kan je wel loyalty halen (telt wel als een loss voor je win/loss ratio, mocht je dat interessant vinden)Bean77 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:54:
Hebben ze nu die loyalty glitch eruit gehaald door vriendschappelijke wedstrijden geen gevolgen te laten hebben? Of zie ik nu iets over het hoofd?
Tenzij je op je console bij settings even je netwerk verbinding verbreekt, kost iets meer tijd mocht de ratio mensen belangrijk vindenGoelan schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:00:
[...]
Klopt. Maar als je tegen het TOTW speelt kan je wel loyalty halen (telt wel als een loss voor je win/loss ratio, mocht je dat interessant vinden)
PS4 even dubbel klikken op de PS button op je controller, moet je alleen wel elke keer inloggen in fut
Even op je console inloggen en dan naar transferlijst om vervolgens verlopen items of in die richting te verwijderenjerommeke96 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:29:
Ik heb nu 4 spelers in de web app in de transferlijst staan bij verlopen items
Startprijs 0 Bod 0 Verlopen, dit zijn volgens mij waarvan ik de hoogste bieder was, maar ik kan er niks mee, kan niet naar de club kan ze niet verwijderen.
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
Dan zie je alsnog dat een tegenstander 4231 speelt ...SlqmLqck schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 21:53:
[...]
De mensen die 4231 spelen met 3 CAM's starten met 433, zodat ze buitenspelers op de LCAM en RCAM een snelle buitenspeler kunnen zetten.
IF krijg je alleen met een goede prestatie in een competitiewedstrijd, vorig jaar hebben ze Ronaldo na zijn hattrick in de CL wel een hero kaart gegeven, maar goed dat doen ze alleen in uitzonderlijke gevallen.Yellinho schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 22:59:
Gnabry scoort vanavond 4 x krijgt die dan een if of een ander kaartje of telt Champions league dan niet mee ?
Ingame zie ik staan dat er 2 special player picks zijn voor goud en 1 voor zilver, dus dat lijkt hetzelfde als vorig jaar. Ik las net dat EA al eerder SBC's beschikbaar maakt om de FUT Champions spelers in te gebruiken, dat zou wel mooi zijn. Vorig jaar had ik een hele rits aan onbruikbare player picks in m'n club en kon er niks mee doen behalve ze in een SBC gooien als reguliere kaart, voor de lagere rated spelers was dat niet echt de moeite.
Nu kan het sparen gaan beginnen voor de grote Nederlandse spelers.
Sjeezus. Wat is die promes een snelle speler. Met hem ren je vrijwel iedereen eruit. Moet zeggeb dat Nederland toch wel wat snelle spelers heeft .
Speel 41212 op links promes en rechts bergwijn. Heb toch echt geen klagen. Waarbij ik de eerste match kansloos onderuit ga met alleen maar bronzen spelers heb ik die andere 2 wedstrijden welke ik daar gespeeld heb 1 gewonnen en 1 gelijk.
Tegen een vriend die een vrij goed Spaans elftal heeft verlies ik steeds net op het nippertje. Maar dat komt meer door mijn eigen fouten dan dat ik eruit getikt wordt
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Enige waar ik tot nu toe moeilijk aan kan wennen is het verdedigen. Vond ik in de afgelopen jaren al steeds moeilijker geworden, maar bij FIFA 20 heb ik soms echt het gevoel dat m'n verdedigers de draaicirkel van een vrachtwagen hebben, en bij het minste of geringste lopen m'n tegenstanders er zo voorbij. Hoop dat ik daar aan kan wennen, want het frustreert enorm.
Vorig jaar had ik echt beroerde packluck, maar dit jaar is het anders. Zojuist uit de UEFA MM Ben Yedder OTW gepacked, ook nog eens een hele fijne speler.
Ik merk dit ook. Ik verdedig dit jaar in tegenstelling tot andere jaren ook vaak met mijn centrale verdediger en win redelijk wat ballen. Toch moet ik zeggen is het wel verrekte lastig om een hele wedstrijd gecontroleerd te verdedigen tegen al die snelle mannekes die als ze eenmaal voorbij je laatste lijn zijn niet meer tegen te houden zijn.....kwdtje schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:00:
Als je het verdedigen een beetje door hebt en niet meer in de FIFA 19 modus verdedigd dan merk je wel dat het echt verbeterd is. Je moet er zelf gewoon veel harder voor werken, beter timen en niet rekenen dat de CPU het wel voor je oplost.
Vorig jaar had ik echt beroerde packluck, maar dit jaar is het anders. Zojuist uit de UEFA MM Ben Yedder OTW gepacked, ook nog eens een hele fijne speler.
Nu sparen voor de rest van mijn team..
Neem IF Malen, daar kun je lekker mee counterenOxigeon schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 07:22:
Gisteren dan mijn dutch team compleet op goud gekregen met alleen maar basic spelers.
Nu kan het sparen gaan beginnen voor de grote Nederlandse spelers.
Sjeezus. Wat is die promes een snelle speler. Met hem ren je vrijwel iedereen eruit. Moet zeggeb dat Nederland toch wel wat snelle spelers heeft .
Speel 41212 op links promes en rechts bergwijn. Heb toch echt geen klagen. Waarbij ik de eerste match kansloos onderuit ga met alleen maar bronzen spelers heb ik die andere 2 wedstrijden welke ik daar gespeeld heb 1 gewonnen en 1 gelijk.
Tegen een vriend die een vrij goed Spaans elftal heeft verlies ik steeds net op het nippertje. Maar dat komt meer door mijn eigen fouten dan dat ik eruit getikt wordt
Sniper er op en gaan.Er!k schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:28:
[...]
Neem IF Malen, daar kun je lekker mee counteren
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Probeer wat diverse formaties voor je team in te stellen. Je kunt tijdens de wedstrijd switchen naar bijvoorbeeld verdedigend of ultra verdedigend.Giel1 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:50:
Ik koop ieder jaar eigenlijk standaard de nieuwe FIFA (toch ook een beetje nostalgie, speel al vanaf 2000), heb de afgelopen jaren vooral veel online seasons gedaan. Ben nu toch overstag gegaan en begonnen met FUT. Wel van plan om er geen euro in te investeren, en ik moet zeggen dat dat me tot nu goed bevalt. Ben ook een Nederlands team begonnen en probeer steeds weer wat betere spelers te kopen. Zit nu op een gemiddelde rating van 80 en teamgeest 100, en daarmee nog wel redelijk een aantal potjes gewonnen.
Enige waar ik tot nu toe moeilijk aan kan wennen is het verdedigen. Vond ik in de afgelopen jaren al steeds moeilijker geworden, maar bij FIFA 20 heb ik soms echt het gevoel dat m'n verdedigers de draaicirkel van een vrachtwagen hebben, en bij het minste of geringste lopen m'n tegenstanders er zo voorbij. Hoop dat ik daar aan kan wennen, want het frustreert enorm.
Gebalanceerd speel ik zelf 4-3-3 (4) en bij ultra verdedigend switch ik naar 4-5-1 met de 2 verdedigende middenvelders op stay back en de LM en de RM ook terug laten komen. Vervolgens de linies compact instellen en dan lekker geconcentreerd die bal proberen af te pakken en het balbezit / de controle terug krijgen. Dan weer terug naar gebalanceerd of wat aanvallender.
Maandag avond speelde ik hiermee 3 perfecte wins in Rivals achter elkaar.
Ik merk ook dat ik zelf rustiger en minder gefrustreerd speel dan FIFA 19 en dat helpt enorm hoor...
Speel 4-2-3-1 in game, blijf ik het fijnst vinden.

[ Voor 33% gewijzigd door xavento op 02-10-2019 09:47 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/8873917
De volgende upgrades zijn Neuer en OTW Brandt. Daarna is het qua upgrades wel done.... Misschien Lewandowski, maar geen idee hoe ik die erin krijg....
Is Kimmich niet te traag? En hoe spelen Neuer en IF Delaney?xavento schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:43:
Zo me team begint nu redelijk vorm te krijgen, nu hopen dat coutinho een paar IF's gaat pakken komende weken.
Speel 4-2-3-1 in game, blijf ik het fijnst vinden.
[Afbeelding]
[ Voor 48% gewijzigd door chengbondkwok op 02-10-2019 09:47 ]
Kimmich speelt prima, geen problemen nog mee gehad, Stay back doet wonderen.chengbondkwok schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:46:
Op dit moment dit team:
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/8873917
De volgende upgrades zijn Neuer en OTW Brandt. Daarna is het qua upgrades wel done.... Misschien Lewandowski, maar geen idee hoe ik die erin krijg....
[...]
Is Kimmich niet te traag? En hoe spelen Neuer en IF Delaney?
Neuer doet wat je van hem verwacht, echter als de game wilt dat de tegenstander scoort dan maakt het geen fuck uit welke keeper je er hebt staan. Over het algemeen houd ie alles wel tegen.
IF Delaney is voor mij ver uit de beste CDM in de bundesliga, die blijft voorlopig. Rijkaard op stay back en Delaney op balanced, schiet er af en toe nog wel eens een banger van 20M in met ze 4* 4*.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Niet met rondje verdedigen, maar met L2. Rondje alleen gebruiken als je zeker weet dat je het gaat pakken.Zolderraam2000 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:52:
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan voorkomen dat als ik op het rondje druk (ps4) om de bal af te pakken dat mijn speler een soort van knieval blok maakt. Hierdoor rent mijn tegenstander zo door mijn verdediging heen omdat mijn speler half op de grond ligt. Het is de ene wedstrijd zo dat mijn speler aan het shirtje trekt en/of een gewoon blok met de voet zet om de bal af te pakken en de wedstrijd er op weer alleen maar van die knievallen maakt. Het wisselt echt per wedstrijd hoe mijn spelers reageren op de verdedigende acties. Het lijkt zo random. Mijn teamgeest is 100 met allemaal groene lijntjes. Is het een instelling of moet je maar net geluk hebben hoe je spelers reageren?
Nice. Ik zit te twijfelen om misschien Witsel te vervangen voor Delaney.xavento schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:51:
[...]
Kimmich speelt prima, geen problemen nog mee gehad, Stay back doet wonderen.
Neuer doet wat je van hem verwacht, echter als de game wilt dat de tegenstander scoort dan maakt het geen fuck uit welke keeper je er hebt staan. Over het algemeen houd ie alles wel tegen.
IF Delaney is voor mij ver uit de beste CDM in de bundesliga, die blijft voorlopig. Rijkaard op stay back en Delaney op balanced, schiet er af en toe nog wel eens een banger van 20M in met ze 4* 4*.
Niet op het rondje drukken tenzij je absoluut zeker bent dat je op deze manier de bal kan pakken of rugdekking hebt. Jockey etc en vervolgens tegen de tegenstander "botsen" is helaas de manier lijkt het.Zolderraam2000 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:52:
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan voorkomen dat als ik op het rondje druk (ps4) om de bal af te pakken dat mijn speler een soort van knieval blok maakt. Hierdoor rent mijn tegenstander zo door mijn verdediging heen omdat mijn speler half op de grond ligt. Het is de ene wedstrijd zo dat mijn speler aan het shirtje trekt en/of een gewoon blok met de voet zet om de bal af te pakken en de wedstrijd er op weer alleen maar van die knievallen maakt. Het wisselt echt per wedstrijd hoe mijn spelers reageren op de verdedigende acties. Het lijkt zo random. Mijn teamgeest is 100 met allemaal groene lijntjes. Is het een instelling of moet je maar net geluk hebben hoe je spelers reageren?
Wegblijven bij cdkeys. Je betaald en je krijgt je key veel te laat of niet. Of hij is al gebruikt...bvbal79 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:17:
Ja zag de kortingprijs staan in de store
Heeft iemand trouwens ervaring met cdkeys? en kun je eenmalig weer je fifa19 punten overzetten naar fifa20?
Ik had lang getwijfeld om ook Bundesliga team te starten maar toch voor La Liga Santander gestart.
Misschien maar eens nadenken over hybride La Liga Santander / Bundesliga.... Is dat een idee...?
Ik geniet hiervan. Ik verdedigde in Fifa 19 ook al zoRiemer schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:13:
[...]
Ik merk dit ook. Ik verdedig dit jaar in tegenstelling tot andere jaren ook vaak met mijn centrale verdediger en win redelijk wat ballen. Toch moet ik zeggen is het wel verrekte lastig om een hele wedstrijd gecontroleerd te verdedigen tegen al die snelle mannekes die als ze eenmaal voorbij je laatste lijn zijn niet meer tegen te houden zijn.....
Kreeg het niet uit mijn systeem. Genieten deze nieuwe manier van verdedigen. Maar je moet inderdaad 90 minuten lang geconcentreerd verdedigen en niet instappen. 1 Keer instappen tegen 2 spitsen en je krijgt een driehoekje om je oren.
Nog steeds problemen met verdedigen vandaar dat ik ben gaan zoeken in dit forum. L2 + R2 is afdekken plus sprinten toch? Ik speel met een andere besturing check het voor de zekerheid naBossie schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 21:21:
[...]
L2+R2 ingedrukt houden maakt voor mij een wereld van verschil qua verdedigen.
Daarnaast in het begin vooral wat dieper inzakken en het centrum dicht houden.
bvbal79 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:17:
Ja zag de kortingprijs staan in de store
Heeft iemand trouwens ervaring met cdkeys? en kun je eenmalig weer je fifa19 punten overzetten naar fifa20?
Ik heb ook via Fifa 19 naar Fifa 20 transfer laatst Fifa points gekocht en ik had de codes snel binnen en de codes werkte gewoon zonder problemen.Converted007 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:56:
[...]
Wegblijven bij cdkeys. Je betaald en je krijgt je key veel te laat of niet. Of hij is al gebruikt...
Nooit problemen eigenlijk met cdkeys.com gehad.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dank je wel. Ik ga dit zeker op deze manier proberen. Hoe ga je dan in de backpositie een sprint duel aan om met L2 te verdedigen of is het hierin wel verstandig om rondje te gebruiken?Bossie schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 09:54:
[...]
Niet op het rondje drukken tenzij je absoluut zeker bent dat je op deze manier de bal kan pakken of rugdekking hebt. Jockey etc en vervolgens tegen de tegenstander "botsen" is helaas de manier lijkt het.
Het verklaart niet waarom hij de ene keer aan het shirtje trekt en de andere keer zo'n knieval maakt als je op rondje drukt.
Ik ben het ook aan het oefenen, het blijft lastig, maar je rent dus naar de speler toe met R2 en dan stop je en doe je gelijk L2, Ik heb soms het idee dat ik al lopend op L2 ga drukken en dan doet de speler rare dingen.Zolderraam2000 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 10:22:
[...]
Dank je wel. Ik ga dit zeker op deze manier proberen. Hoe ga je dan in de backpositie een sprint duel aan om met L2 te verdedigen of is het hierin wel verstandig om rondje te gebruiken?
Het verklaart niet waarom hij de ene keer aan het shirtje trekt en de andere keer zo'n knieval maakt als je op rondje drukt.
Het meest irritante is nog het switchen. Zowel rechter stick als L1 doen niet wat ik wil vaak