• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08-2025
N2LSWw schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:55:
[...]

Toch exact hetzelfde wanneer mensen honderden euro's uitgeven aan het begin van het jaar of later en alsnog klagen over gameplay. Die mensen zorgen ervoor dat het management van EA denkt dat iedereen super tevreden is. Zelfreflectie in 2019 was er ook al niet dus ik verwacht niet dat het dit jaar anders zal zijn.
Om er nog even over aan te vullen:

Youtubers die klagen dat er rare SBCs zijn of weinig SBCs of dat ze duur zijn...vervolgens wel allemaal zelf doen als "voorbeeld dat je ze niet moet doen". Totdat ze er iets uitpacken: OMG I JUST GOT R9! Behalve dat ie dan gekocht is...
N2LSWw schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 13:55:
[...]

Toch exact hetzelfde wanneer mensen honderden euro's uitgeven aan het begin van het jaar of later en alsnog klagen over gameplay. Die mensen zorgen ervoor dat het management van EA denkt dat iedereen super tevreden is. Zelfreflectie in 2019 was er ook al niet dus ik verwacht niet dat het dit jaar anders zal zijn.
Ik weet niet of je dit zo kunt stellen.
Ik heb er zelf in het begin ook fp in gestoken. Maar ik wist op voorhand wel dat de game ruk zou zijn net als de voorgaande edities. Ik ben niet overdreven aan het klagen vind ik zelf, maar probeer mij vooral te focussen op dingen die ik kan beinvloeden ipv emotioneel leeglopen. Kan me zelf niet herinneren wanneer ik voor het laatst uit mijn stekker ging over het spel. Ik maak mij er zo min mogelijk druk over.
Echter, fifa 21 lijkt een haast onmogelijke aankoop te worden, puur vanwege het feit dat ze game alleen maar slechter lijken te maken (los van de servers).
Dus FP = tevreden klanten zou ik niet zo snel stellen. En als EA dat wel doet dan is dat een verkeerde inschatting. Los van het feit dat de helft van hun omzet van Castro en Bateson komt :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 18-01 15:24
Ik vind het wel grappig dat eigenlijk (vrijwel) iedereen klaagt over EA, maar stug door blijven gaan met spelen :). Ook ik betrap mij hier op. Een tof spel, maar teveel pay2win naar mijn mening!

Verder heb ik nog een vraag aan jullie enthousiastelingen 8) :
Ik zoek nog versterking(en) voor mijn team. Ik dacht in ieder geval aan een nieuwe spits als vervanger voor aguero en een CV naast VVD. Alleen kom ik er niet uit of het mijn coins wel waard is om deze te vervangen (wel of geen icon bijvoorbeeld).

Dit is mijn team en heb ongeveer 850k te besteden. Iemand suggesties voor een of meerdere versterkingen?

https://www.futbin.com/20/squad/13147636

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:00:
[...]

Ik weet niet of je dit zo kunt stellen.
Ik heb er zelf in het begin ook fp in gestoken. Maar ik wist op voorhand wel dat de game ruk zou zijn net als de voorgaande edities. Ik ben niet overdreven aan het klagen vind ik zelf, maar probeer mij vooral te focussen op dingen die ik kan beinvloeden ipv emotioneel leeglopen. Kan me zelf niet herinneren wanneer ik voor het laatst uit mijn stekker ging over het spel. Ik maak mij er zo min mogelijk druk over.
Echter, fifa 21 lijkt een haast onmogelijke aankoop te worden, puur vanwege het feit dat ze game alleen maar slechter lijken te maken (los van de servers).
Dus FP = tevreden klanten zou ik niet zo snel stellen. En als EA dat wel doet dan is dat een verkeerde inschatting. Los van het feit dat de helft van hun omzet van Castro en Bateson komt :P
Als de directie/management iets anders doet dan naar cijfertjes kijken en zorgen dat de koe elke week wordt uitgemolken.

Ik zie je soms wel negatief uitlaten over het spel dus vraag mij in godsnaam af hoe je op het idee komt om geld in een spel te pompen. Je ziet op zoveel vlakken dat het gewoon een herhaling is van vorig jaar met betrekking tot een goede game om zeep helpen. Het is daarnaast wel een beetje hypocriet om dus te klagen op anderen, in de vorm van Youtubers, terwijl je zelf ook bijdraagt aan de toekomst van dit spel.

Geen idee hoeveel je hebt uit gegeven en hoe je team er uit ziet maar was het het waard als je er op terug kijkt?

Ik heb geen cent uitgegeven aan het spel en heb vermoedelijk een team wat gelijk is aan dat van Youtubers (zonder de R9s dan).

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08-2025
Prins32 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:11:
Ik vind het wel grappig dat eigenlijk (vrijwel) iedereen klaagt over EA, maar stug door blijven gaan met spelen :). Ook ik betrap mij hier op. Een tof spel, maar teveel pay2win naar mijn mening!
Dat heet nou een verslaving :*)

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 11:02
Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:00:
[...]
Ook o.a. het verpesten van de mogelijkheid om te investeren en zo coins te maken en untradeable packs uit SBC's in plaats van tradeable zoals de laatste jaren, maakt het het inderdaad stukken minder aantrekkelijk om de volgende editie te kopen. Want zolang je niet er echt geld in pompt wordt het zo lastig mogelijk voor je gemaakt.

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:20

Ik zoek nog versterking(en) voor mijn team. Ik dacht in ieder geval aan een nieuwe spits als vervanger voor aguero en een CV naast VVD. Alleen kom ik er niet uit of het mijn coins wel waard is om deze te vervangen (wel of geen icon bijvoorbeeld).

Dit is mijn team en heb ongeveer 850k te besteden. Iemand suggesties voor een of meerdere versterkingen?

Ik heb echt besloten om na deze fifa ermee te stoppen. Benoemde het op discord al maar dit zijn mijn overwegingen die echt mijn besluit niet gaan veranderen:

- om verder te komen moet je geld in het spel stoppen, want een echte trader zoals ik wordt aan alle kanten generfed in dit spel. Vorig jaar was mijn transferwinst 20M in januari. Dit jaar was het maar 8 M. En ondertussen buit EA de boel uit met spelers in verschillende batches releasen, meerdere lightning rounds etc
- DR is verpest door de objectives, je weet niet meer of je op je eigen niveau tegen iemand speelt of niet
- Servers zijn bagger, maar dit mag gewoon. Ik vergelijk het maar met de diepvriesoliebollen van AH. Die worden gebakken en in de diepvries neergelegd en vervolgens de dag van verkoop ontdooid en in het schap gezet. Onder het mom van vers wordt het verkocht. Maar omdat het AH is koopt iedereen ze toch en gaat ze er jaar in jaar uit mee door

Nou ik lust geen diepvriesoliebollen. En heb het nu 2 jaar gegeten, maar volgens jaar wil ik versie oliebollen en anders geen oliebollen!!

• bvbal79
N2LSWw schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:14:
[...]

Als de directie/management iets anders doet dan naar cijfertjes kijken en zorgen dat de koe elke week wordt uitgemolken.

Ik zie je soms wel negatief uitlaten over het spel dus vraag mij in godsnaam af hoe je op het idee komt om geld in een spel te pompen. Je ziet op zoveel vlakken dat het gewoon een herhaling is van vorig jaar met betrekking tot een goede game om zeep helpen. Het is daarnaast wel een beetje hypocriet om dus te klagen op anderen, in de vorm van Youtubers, terwijl je zelf ook bijdraagt aan de toekomst van dit spel.

Geen idee hoeveel je hebt uit gegeven en hoe je team er uit ziet maar was het het waard als je er op terug kijkt?

Ik heb geen cent uitgegeven aan het spel en heb vermoedelijk een team wat gelijk is aan dat van Youtubers (zonder de R9s dan).
Dit is dus absoluut niet waar, ik geef Bean hierin gelijk en jouw ongelijk.
Hoezo is het een herhaling van vorig jaar? Het is juist absoluut geen herhaling van vorig jaar. De gameplay is ruk, maar jezelf naar een goed team traden werkt ook niet meer

Ik vraag me dus af hoe jij dan aan een team gelijk aan youtubers komt, want dat kan dit jaar niet zonder er geld in te stoppen.

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-01 17:13
Wat te doen met 1.7 miljoen... :p

Wil een spits kopen maar weet nog niet zo goed welke. Zit te denken aan prime Drogba. :D

• bvbal79
Wulfric92 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:34:
Wat te doen met 1.7 miljoen... :p

Wil een spits kopen maar weet nog niet zo goed welke. Zit te denken aan prime Drogba. :D
hangt van je team af...maar ik speel al tijdje met mid Dalglish...misschien de moeite waard om te bekijken

• N2LSWw
bvbal79 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:25:
[...]

Dit is dus absoluut niet waar, ik geef Bean hierin gelijk en jouw ongelijk.
Hoezo is het een herhaling van vorig jaar? Het is juist absoluut geen herhaling van vorig jaar. De gameplay is ruk, maar jezelf naar een goed team traden werkt ook niet meer

Ik vraag me dus af hoe jij dan aan een team gelijk aan youtubers komt, want dat kan dit jaar niet zonder er geld in te stoppen.
https://www.futbin.com/20/squad/13160711

Ik heb gek genoeg recentelijk mid Pele gekregen uit een pack, untradables dat dan weer wel. Essien en Zanetti zijn van de icon swaps en de rest is gewoon door verstandige keuzes te maken met handelen.

Je mag vinden dat ik ongelijk heb maar vorig jaar zag je hetzelfde patroon. Het spel had in de eerste plaats wel wat bugjes maar met elke update werd het spel zoveel erger en tegenwoordig is het spel niet meer skill based maar puur luck based. Fifa 20 speelde ook stukken beter in het begin naar mijn mening. Een ander probleem is dat kudde dieren de tactics van laffe Youtubers overnemen waardoor het telkens lijkt of je tegen dezelfde persoon speelt.

• bvbal79
N2LSWw schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:38:
[...]

https://www.futbin.com/20/squad/13160711

Ik heb gek genoeg recentelijk mid Pele gekregen uit een pack, untradables dat dan weer wel. Essien en Zanetti zijn van de icon swaps en de rest is gewoon door verstandige keuzes te maken met handelen.

Je mag vinden dat ik ongelijk heb maar vorig jaar zag je hetzelfde patroon. Het spel had in de eerste plaats wel wat bugjes maar met elke update werd het spel zoveel erger en tegenwoordig is het spel niet meer skill based maar puur luck based. Fifa 20 speelde ook stukken beter in het begin naar mijn mening. Een ander probleem is dat kudde dieren de tactics van laffe Youtubers overnemen waardoor het telkens lijkt of je tegen dezelfde persoon speelt.
Dan heb jij geen standaard team als de youtubers. Daarnaast heb je pack luck, en heb je de mindere icons (van alle icons) uit icon swaps. Sorry meer kan ik er niet van maken

Daarnaast vind ik je ongelijk in het gehele plaatje waar je Bean van beschuldigd, maar nu heb je het alleen over de gameplay. Bean heeft er geld in gestopt aan het begin om daarmee te kunnen traden en zo door te gaan, en dat kan hij niet door EA zijn toedoen.

Voor sommige is naast de gameplay ook het traden een essentieel stuk van het spel geworden.

• Wulfric92
bvbal79 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:37:
[...]

hangt van je team af...maar ik speel al tijdje met mid Dalglish...misschien de moeite waard om te bekijken
Die heb ik al gehad was een leuke speler maar wil is wat anders proberen, heb Greenwood vandaag een paar potjes geprobeerd maar viel me erg tegen.

Mijn team:
https://www.easports.com/...Id=cRB0a9SWnSQmI:FFA20PS4

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
bvbal79 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:48:
[...]
Voor sommige is naast de gameplay ook het traden een essentieel stuk van het spel geworden.
Eens met dit laatste, soms had ik even geen zin om potjes te spelen en ging ik mij toeleggen op het doen van League SBC's of wat handelen. Nu hebben ze het eerste totaal dood gemaakt door rampzalige pakketjes + ook nog eens vrij matige (lage rated) kaarten als reward uit te keren. Waar is de tijd van FIFA 17 dat je De Bruyne, Suarez, Lewandowski etc. vrij kon spelen en dan ook nog eens 25K munten erbij kreeg. Nu krijg je toch een berg puinhoop, zonde want ik vond het zelf altijd leuk tijdverdrijf

• bvbal79
Wulfric92 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:52:
[...]

Die heb ik al gehad was een leuke speler maar wil is wat anders proberen, heb Greenwood vandaag een paar potjes geprobeerd maar viel me erg tegen.

Mijn team:
https://www.easports.com/...Id=cRB0a9SWnSQmI:FFA20PS4
Waarom wil je nog een aanvaller? je hebt er 5 rondlopen... zou aguero inruilen voor een goede CM of CDM

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-01 07:37
N2LSWw schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:38:
[...]

Essien en Zanetti zijn van de icon swaps en de rest is gewoon door verstandige keuzes te maken met handelen.

[....]
Dan heb je dus al minstens 47 potjes gespeeld sinds het nieuwe seizoen uit is? :o

[ Voor 47% gewijzigd door Joster op 04-02-2020 15:32 ]

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-01 22:39
bvbal79 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:37:
[...]

Ik heb Drogba vanuit de icon-swaps maar vind hem best tegenvallen, voor dat moment prima maar intussen vaak op de bank of snel de 1ste wissel.

Trakt | Last.fm | discogs

• Wulfric92
bvbal79 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:56:
[...]

Waarom wil je nog een aanvaller? je hebt er 5 rondlopen... zou aguero inruilen voor een goede CM of CDM
Speel nogal aanvallend haha. 4132 of 451. Maar denk dat ik wel een leuke heb gevonden. Prike Kaka! Met een deadeye erop is het een leuke 2 spits/ cam :)

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-01 13:13

Ik vind Fifa totaal niet pay2win. Weet niet welke rank je normaal haalt in de WL maar ik verwacht dat als je komend weekend met een leuk 50k team speelt dat je er maximaal 3 overwinningen naast zit. Ik begon met black friday met een 10-20k team en haalde goud 2. Nu heb ik Messi en Cristiano Ronaldo en afgelopen weekend haalde ik goud 2...

Voor die versterking, zou ik de beste helft van je team houden en een hybrid maken met La Liga (met bv Messi), Serie A (bv. Cristiano Ronaldo), Brazilie (bv. Neymar)... Niet heel origineel maar goed. Het beste van 2 leagues/landen is vaak beter dan je alleen te richten op 1 competitie.

• Prins32
sjakieman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 15:27:
[...]

Ik vind Fifa totaal niet pay2win. Weet niet welke rank je normaal haalt in de WL maar ik verwacht dat als je komend weekend met een leuk 50k team speelt dat je er maximaal 3 overwinningen naast zit. Ik begon met black friday met een 10-20k team en haalde goud 2. Nu heb ik Messi en Cristiano Ronaldo en afgelopen weekend haalde ik goud 2...

Voor die versterking, zou ik de beste helft van je team houden en een hybrid maken met La Liga (met bv Messi), Serie A (bv. Cristiano Ronaldo), Brazilie (bv. Neymar)... Niet heel origineel maar goed. Het beste van 2 leagues/landen is vaak beter dan je alleen te richten op 1 competitie.
Maar hoe krijg je het dan voor elkaar om Messi en Ronaldo en zo'n korte tijd te bemachtigen? Ik zie ook veel mensen met mbappe en neymar spelen wat al zeker 1,5 mil ofzo kost? Daarachter ook nog zeer dure kaartjes.. Ik vraag mij dan af hoe je dat voor elkaar speelt. Ik krijg met moeite (door af en toe packluck) 1 mil bij elkaar gesprokkeld. En dan zie ik "overal" selecties met alleen spelers boven een half miljoen voorbij komen om daarna nog een prime icon te kopen. En dan beweren er geen geld in gestopt te hebben. :+ Ook met "traden" kan je toch niet zoveel coins genereren?

• bvbal79
Prins32 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 15:36:
[...]

Maar hoe krijg je het dan voor elkaar om Messi en Ronaldo en zo'n korte tijd te bemachtigen? Ik zie ook veel mensen met mbappe en neymar spelen wat al zeker 1,5 mil ofzo kost? Daarachter ook nog zeer dure kaartjes.. Ik vraag mij dan af hoe je dat voor elkaar speelt. Ik krijg met moeite (door af en toe packluck) 1 mil bij elkaar gesprokkeld. En dan zie ik "overal" selecties met alleen spelers boven een half miljoen voorbij komen om daarna nog een prime icon te kopen. En dan beweren er geen geld in gestopt te hebben. :+ Ook met "traden" kan je toch niet zoveel coins genereren?
hangt natuurlijk ook van je niveau af, elke week DR en WL op hoog niveau geeft al aardig wat coins....maar ben het met je eens voor de normale casual speler kom je er alleen als je er geld in stopt.

• Joster
bvbal79 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 15:39:
[...]

hangt natuurlijk ook van je niveau af, elke week DR en WL op hoog niveau geeft al aardig wat coins....maar ben het met je eens voor de normale casual speler kom je er alleen als je er geld in stopt.
Nouja ik ben een casual speler die zeker niet elke week hoog eindigt in DR en of WL en ik heb er 0 € in gestopt. Mijn pack luck was een Varane IF en Semedo HL welke ik allebei heb verkocht voor rond de 380k. De rest was allemaal 100k of lager wat ik gepacked heb. Toch speel ik met DDG Futmas, Zambrotta baby, Ferdinand baby, Gomez RTTF, Angelino RTTF, Frenkie Nominee, Gini HL, Depay RTTF, Messi, Mbappe en Neymar.

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07-2025
Joster schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 15:42:
[...]

Nouja ik ben een casual speler die zeker niet elke week hoog eindigt in DR en of WL en ik heb er 0 € in gestopt. Mijn pack luck was een Varane IF en Semedo HL welke ik allebei heb verkocht voor rond de 380k. De rest was allemaal 100k of lager wat ik gepacked heb. Toch speel ik met DDG Futmas, Zambrotta baby, Ferdinand baby, Gomez RTTF, Angelino RTTF, Frenkie Nominee, Gini HL, Depay RTTF, Messi, Mbappe en Neymar.
Daar geloof ik maar zeer weinig van.

• N2LSWw
bvbal79 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:48:
[...]

Dan heb jij geen standaard team als de youtubers. Daarnaast heb je pack luck, en heb je de mindere icons (van alle icons) uit icon swaps. Sorry meer kan ik er niet van maken

Daarnaast vind ik je ongelijk in het gehele plaatje waar je Bean van beschuldigd, maar nu heb je het alleen over de gameplay. Bean heeft er geld in gestopt aan het begin om daarmee te kunnen traden en zo door te gaan, en dat kan hij niet door EA zijn toedoen.

Petit zijn mid en prime hebben echt hele kleine verschillen. Zelfde geld voor Dalglish wat 1 van de beste spelers in het spel is. Ik heb daarnaast ook met spelers als Van Dijk gespeeld maar vind hem de coins niet waard om maar een voorbeeld te noemen.

Ik kan het naast gameplay ook wel over de fratsen hebben die EA uit haalt (keer op keer) als je dat wilt. Door geld in het spel te stoppen werk je toch niet echt om je ultimate team gerealiseerd te krijgen. Werk gewoon naar iets toe in plaats van tegenstanders vanaf het begin al te laten ragequiten omdat jij met je miljoenenteam speelt tegen 82 rated teams.

P.s. Hoe kun je Zanetti en Essien als minder te beschouwen. Het zijn beide end game spelers en ik heb bij Zanetti nooit het idee gehad dat ik hem zou moeten vervangen. Ik vermoed dat het jaloezie is of een ouderdomskwaaltje. Hopelijk ben ik niet zo'n zuur persoon als ik de 40 aantik :+

[ Voor 5% gewijzigd door N2LSWw op 04-02-2020 15:53 ]

• bvbal79
N2LSWw schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 15:52:
[...]

Petit zijn mid en prime hebben echt hele kleine verschillen. Zelfde geld voor Dalglish wat 1 van de beste spelers in het spel is. Ik heb daarnaast ook met spelers als Van Dijk gespeeld maar vind hem de coins niet waard om maar een voorbeeld te noemen.

Ik kan het naast gameplay ook wel over de fratsen hebben die EA uit haalt (keer op keer) als je dat wilt. Door geld in het spel te stoppen werk je toch niet echt om je ultimate team gerealiseerd te krijgen. Werk gewoon naar iets toe in plaats van tegenstanders vanaf het begin al te laten ragequiten omdat jij met je miljoenenteam speelt tegen 82 rated teams.

P.s. Hoe kun je Zanetti en Essien als minder te beschouwen. Het zijn beide end game spelers en ik heb bij Zanetti nooit het idee gehad dat ik hem zou moeten vervangen. Ik vermoed dat het jaloezie is of een ouderdomskwaaltje. Hopelijk ben ik niet zo'n zuur persoon als ik de 40 aantik :+
waarom zou ik jaloers zijn als ik hiermee speel?

https://www.futbin.com/20/squad/7947902

Ik geef aan dat Zanetti en Essien de mindere icons zijn op die posities en dat er betere spelers zijn die de youtube spelers gebruiken.

Sorry hoor maar ik vind het een beetje laag om mensen eerst te beschuldigen van dingen waar je totaal de context van veranderd en vervolgens als ik commentaar geeft op je vergelijking met youtubers (wat objectief dus niet zo is) je het beeindigd met dat ik jaloers ben en ik een zuur persoon ben.

Wie de schoent past trekt hem aan zou ik dan maar zeggen.

• sjakieman
[...]

Ik heb deze 2 teams en nog 400k cash:
https://www.futbin.com/20/squad/12934544 en https://www.futbin.com/20/squad/12934547

Dit keer voor het eerst in mijn FUT carrière packluck gehad, namelijk Kante ongeveer een maand geleden en Cristiano Ronaldo een week geleden. Verder haal ik (samen met mijn zoon, al speelt hij deze fifa een stuk minder) elke week goud 1-3 in de WL sinds ik begonnen ben eind november. Rivals spelen we gemiddeld maar 1 potje in de week (soms 3 en soms weken niet) en single player spelen we nooit. Messi heb ik hiermee bij elkaar gespaard net als de rest van mijn teams.

Ik ben geen trader maar verkoop elke speler dik boven de futbin prijs. Heel soms gaat het wel eens mis en zakt de speler in korte tijd zo snel maar in 99% van de keren lukt het me wel. Zelfs met spelers die ik 2 maanden gebruikt heb en in de tussentijd met 25% in waarde gedaald zijn lukt het me meestal winst te maken. Enige wat je nodig hebt is geduld en vaak listen (vooral rond de SBC tijd). Willekeurige gouden spelers verkoop ik voor minstens 2k (ook al zijn ze 400 waard) en ik verkoop ook wel eens een zilveren speler voor 7,5k (terwijl hij maar 300 waard is normaal gesproken). Elke speler stijgt op een bepaald moment wel eens naar een veel te hoge waarde, het is vaak alleen maar zo kort dat je dat niet eens terug ziet in de futbin historie. Moet zeggen dat dit wel iets moeilijker gaat dan de vorige jaren maar het werkt nog steeds. Koop spelers ook vaak met shadow, meestal heb je die binnen 5 minuten wel voor de futbin prijs. Als ik ze niet meer gebruik in mijn team verkoop ik ze vaak voor het 2 tot 5 dubbele van de aankoopprijs.

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
[...]

Dat kan prima. Weet je hoe? Mijn allereerste pack was Eusebio 91 tradeable. 3 miljoen en klaar was ik. En ik ben vast niet de enige die packluck heeft.

Korte tijd zeg je....we zijn al 4 maanden onderweg. :)

Ook met traden is dat haalbaar. Niet als je 5x Jorginho verkoopt met 500 coins winst. Maar wel als je er 100 haalt bijvoorbeeld. Think big :)

[ Voor 7% gewijzigd door buurman3 op 04-02-2020 16:25 ]

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-01 14:56
Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:31:
@sjakieman Niet met je keeper kloten! Dat is minachting naar je tegenstander. Ik ben zelf niet zo goed in Fifa, maar doe het met veel plezier. Tegenstanders die alleen trucjes doen of met Courtois proberen te scoren, zijn echt heel vervelend om tegen te spelen.

@Daiov97 Was Weijland erg goed? Lijkt me enerzijds leuk om tegen Koen of bijv Ovvy te spelen, anderzijds weet je al dat je finaal van de mat gespeeld wordt.
Uiteindelijk ben ik niet eens compleet weggespeeld, had erger gekund ;) Merkt wel dat hij net de skillmoves kan om goede kansen te creëren. Over algemeen verdedig ik wel redelijk, alleen één keer verkeerd instappen en je staat direct achter. Na de 0-1 liet ik hem alleen wel twee keer te makkelijk scoren, 0-1 was gewoon een erg goede goal.

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]

Maar hoe krijg je het dan voor elkaar om Messi en Ronaldo en zo'n korte tijd te bemachtigen? Ik zie ook veel mensen met mbappe en neymar spelen wat al zeker 1,5 mil ofzo kost? Daarachter ook nog zeer dure kaartjes.. Ik vraag mij dan af hoe je dat voor elkaar speelt.
Ik heb Neymar, Mbappe en Messi. Hoe? Door met mazzel Kante toty te krijgen. Anders zat ik nog op 125k bij elkaar gekregen door te handelen. Heb me toegelegd op een combi squad (Barca, Liverpool en PSG) en de rest aan spelers en squads verkocht. Zo heb ik baby Bergkamp nog erbij kunnen kopen.

Ik handel nu niet meer echt. Deed nog wel team fitness / squad fitness kaartjes flippen. Ik ga mijn huidige squad finetunen denk ik. Gewone semedo upgraden naar de headliner editie bijv. Of mijn untradeable Frenkie vervangen door een IF.

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 11:32
buurman3 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:23:
[...]

Dat kan prima. Weet je hoe? Mijn allereerste pack was Eusebio 91 tradeable. 3 miljoen en klaar was ik. En ik ben vast niet de enige die packluck heeft.

Korte tijd zeg je....we zijn al 4 maanden onderweg. :)
Goed begin is het halve werk.. valt RTTF Lloris ook onder pack luck? Dan kan ik mee praten namelijk... :')

• Joster
Meru94 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 15:44:
[...]

Daar geloof ik maar zeer weinig van.
Welk deel geloof je wel? :)

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
N2LSWw schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 15:52:
[...]

Ik vermoed dat het jaloezie is of een ouderdomskwaaltje. Hopelijk ben ik niet zo'n zuur persoon als ik de 40 aantik :+
Best sneu als je dit zegt over iemand anders, waar je m.i. overigens een heleboel van kan opsteken over Fifa.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
bvbal79 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 14:22:
[...]

Ik heb echt besloten om na deze fifa ermee te stoppen. Benoemde het op discord al maar dit zijn mijn overwegingen die echt mijn besluit niet gaan veranderen:

- om verder te komen moet je geld in het spel stoppen, want een echte trader zoals ik wordt aan alle kanten generfed in dit spel. Vorig jaar was mijn transferwinst 20M in januari. Dit jaar was het maar 8 M. En ondertussen buit EA de boel uit met spelers in verschillende batches releasen, meerdere lightning rounds etc
- DR is verpest door de objectives, je weet niet meer of je op je eigen niveau tegen iemand speelt of niet
- Servers zijn bagger, maar dit mag gewoon. Ik vergelijk het maar met de diepvriesoliebollen van AH. Die worden gebakken en in de diepvries neergelegd en vervolgens de dag van verkoop ontdooid en in het schap gezet. Onder het mom van vers wordt het verkocht. Maar omdat het AH is koopt iedereen ze toch en gaat ze er jaar in jaar uit mee door

Nou ik lust geen diepvriesoliebollen. En heb het nu 2 jaar gegeten, maar volgens jaar wil ik versie oliebollen en anders geen oliebollen!!
Je bent niet de enige!
Ook ik haak na deze editie af met FIFA. Als enorme voetbalfanaat (speel dit spel het meeste van allemaal) ga ik denk ik over naar PES.

Mijn overwegingen om tot dit te komen zijn:
- Het is een groot "pace" festijn. Leuke spelers zijn haast niet bruikbaar. Dembele speelt nooit in real-life, maar hier kom je hem alleen maar tegen. Evenals Traore, Kent en alles boven de 95 pace.
- FIFA20 is nauwelijks een verbetering. Zie het meer als een flinke patch op FIFA19.
- Hoewel blij dat icons nu haalbaar zijn geworden, verpest dit rivals. Te vaak kom ik tegen een grind-team, worden Neymars, Messi's, Ronaldo's erin gezet en word ik compleet weggetikt. Kom dus niet hoger.
- packluck is voor youtubbers en bekende mensen. Wij stervelingen moeten het hebben van de restjes.
- Deze editie was het enorm duidelijk dat EA vooral bezig is om te zorgen dat wij FIFAPOINTS kopen. Bijvoorbeeld untradable packs uit dure SBC's, teveel gekke kaarten. Kortom Pay-to-have-fun. Dat strookt echt tegen mijn principes in. Je betaalt al tussen de 55 a 100 euro voor deze game.
- Servers zijn ronduit slecht in het weekend. Voor een bedrijf dat honderden miljoenen ophaalt met deze game kan dat echt niet meer
- Inconsequente gameplay. De ene pot speelt alles lekker vlot en andere pot lopen mijn speler met beton aan hun bennen.
- 5* en 5*... Skills, tricks etc. Scoren is gewoon verdomd goed zijn met 1 speler rond de 16. Truukjes die je normaal alleen op pannaveldjes ziet, zie je hier 90 minuten lang. Compleet niet realistisch.

Tuurlijk heeft het ook pluspunten:
- grote community
- diversiteit
- grafisch ziet het er goed uit
- Een van de weinig voetbalspellen, maar ze hebben ook een flinke monopoly positie en buiten dat ook uit.

wijze woorden

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:51
Even vraagje ik heb sinds de laatste fifa update dat mijn ps4 pro net een straaljager wordt na elke cinematic, wanneer je scoort en je krijgt de celebrations dan slaat de fan echt op tilt gewoon.
Andere mensen ook fan noise issues sinds de laatste update? fifa is bij mij normaal het spel dat ik nooit fan noise heb en sinds de laatste update niet normaal meer zo hard.
En ja hij is schoon :)

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:35
Ik ben in 2018 weer eens overgegaan op PES. Maar de servers/matchmaking vond ik daar ook drama. Ik ga volgend jaar denk ik voor die gratis variant die vaak in december uit komt. Dit jaar nog even zorgen voor een tof NL team rond het EK. Koeman is binnen en vd Sar ook bijna :)

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sjakieman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:46:
[...]

Hoe gaat het eigenlijk met jouw team nu? Al regelmatig online aan het spelen dus? Welke spelers heb je? Misschien kan ik je nog wat tips geven want ik ben ook later begonnen (rond black friday, maar speelde wel al eerdere Fifa's) en weet wel welke goedkope spelers de moeite waard zijn.

Inmiddels heb ik wel al Cristiano Ronaldo en Messi maar ik gebruik ook nog spelers die minder dan 10k kosten maar het zo goed doen dat ik nog geen reden zie om ze te vervangen.
Ik ben aardig geüpgraded ondertussen :) Dit is nu mijn team. https://www.futbin.com/20/squad/13163548

Moet wel zeggen dat ik er online gewoon echt niks van bak. Vanmorgen had ik nog 12 punten. Nu sta ik op nul. Het potje erna konden er dus ook geen punten meer vanaf. :-( :'(

Het leukste vind ik het om samen met mijn broer in 1 elftal te spelen. Hij is echt stukken beter dan ik. Eerste wedstrijd verliezen we dan met 3-0 of 8-0, om de wedstrijden daarna steeds een beetje beter te eindigen. Laatst dus ook met 3-0 gewonnen door op elkaar ingespeeld te raken. Als hij alleen speelt, dan wint hij in elk geval stukken vaker dan ik - en dat ook op hoger niveau.

Ja, toch vermaak ik me nog wel met de game en wil ik ook nog wel verder spelen om mijn team te verbeteren, maar op deze manier is online spelen meer "iets dat moet" om coins te verdienen; dan dat ik er heel veel plezier uithaal. Dat ligt m.i. niet aan Fifa, maar aan mijn kwaliteiten als gamer :P Ik blijf dus nog wel even doorzetten, maar moet echt stappen gaan maken. Nu nog uitvinden hoe ik dat doe.

Ik heb even gekeken naar hoe ik mijn team zou kunnen verbeteren. Een 84 Luuk de Jong was al veel duurder dan een 84 Depay, dus daarom ben ik voor Depay gegaan. Met alle transfermarktergernissen, hem uiteindelijk wel voor een fijne prijs weten te krijgen. (2400 coins geloof ik). Hij is daarmee ook de beste spits die ik me kan veroorloven. Bahebeck (FC Utrecht) heeft een speciaal kaartje van 85, maar die zie ik nooit op de transferlijst staan en is vermoedelijk ook onbetaalbaar voor mij. Optie zou zijn om door te sparen voor een betere Depay, maar dat gaat met mijn skills dus nog wel even duren. Ik wil wel graag in een team blijven spelen dat gebruikt maakt van Eredivisiespelers + Nederlanders in het buitenland, dus dat beperkt enigszins de scope van spelers waar ik uit kan kiezen. Tadic zit nu op de bank en is beter dan Vd Beek, maar krijg ik er niet in met 100% chem. Eigenlijk was Wijnaldum mijn eerste keus boven Tadic, maar voor evenveel punten was Tadic makkelijker te krijgen. Klaiber van FC Utrecht heeft ook een beter kaartje (speciaal 79) en is daarmee 1 punt beter dan Dumfries. Zou dat veel uitmaken? Anders is de logische upgrade om te sparen voor Dumfries 82. Linksachter heb je eigenlijk alleen Nico Tagliafico. Van Aanholt (speelde prima) en Haps zijn dan een stuk minder punten. De upgrades van Tagliafico zijn echter flink duur. Mijn eerste punt om nu te verbeteren zou De Vrij zijn ipv Aké. Alleen gaat De Vrij vaak ook voor meer dan ik wil uitgeven. Dus daar moet ik nog even geduld mee hebben. Daarna zou ik kunnen kijken naar Promes, Bergwijn, Neres of Berghuis, maar wederom zijn die flink duur voor mij.

Nog ideeën?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-01 22:20
Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:01:
[...]

Ik ben aardig geüpgraded ondertussen :) Dit is nu mijn team. https://www.futbin.com/20/squad/13163548

Moet wel zeggen dat ik er online gewoon echt niks van bak. Vanmorgen had ik nog 12 punten. Nu sta ik op nul. Het potje erna konden er dus ook geen punten meer vanaf. :-( :'(

Het leukste vind ik het om samen met mijn broer in 1 elftal te spelen. Hij is echt stukken beter dan ik. Eerste wedstrijd verliezen we dan met 3-0 of 8-0, om de wedstrijden daarna steeds een beetje beter te eindigen. Laatst dus ook met 3-0 gewonnen door op elkaar ingespeeld te raken. Als hij alleen speelt, dan wint hij in elk geval stukken vaker dan ik - en dat ook op hoger niveau.

Ja, toch vermaak ik me nog wel met de game en wil ik ook nog wel verder spelen om mijn team te verbeteren, maar op deze manier is online spelen meer "iets dat moet" om coins te verdienen; dan dat ik er heel veel plezier uithaal. Dat ligt m.i. niet aan Fifa, maar aan mijn kwaliteiten als gamer :P Ik blijf dus nog wel even doorzetten, maar moet echt stappen gaan maken. Nu nog uitvinden hoe ik dat doe.

Ik heb even gekeken naar hoe ik mijn team zou kunnen verbeteren. Een 84 Luuk de Jong was al veel duurder dan een 84 Depay, dus daarom ben ik voor Depay gegaan. Met alle transfermarktergernissen, hem uiteindelijk wel voor een fijne prijs weten te krijgen. (2400 coins geloof ik). Hij is daarmee ook de beste spits die ik me kan veroorloven. Bahebeck (FC Utrecht) heeft een speciaal kaartje van 85, maar die zie ik nooit op de transferlijst staan en is vermoedelijk ook onbetaalbaar voor mij. Optie zou zijn om door te sparen voor een betere Depay, maar dat gaat met mijn skills dus nog wel even duren. Ik wil wel graag in een team blijven spelen dat gebruikt maakt van Eredivisiespelers + Nederlanders in het buitenland, dus dat beperkt enigszins de scope van spelers waar ik uit kan kiezen. Tadic zit nu op de bank en is beter dan Vd Beek, maar krijg ik er niet in met 100% chem. Eigenlijk was Wijnaldum mijn eerste keus boven Tadic, maar voor evenveel punten was Tadic makkelijker te krijgen. Klaiber van FC Utrecht heeft ook een beter kaartje (speciaal 79) en is daarmee 1 punt beter dan Dumfries. Zou dat veel uitmaken? Anders is de logische upgrade om te sparen voor Dumfries 82. Linksachter heb je eigenlijk alleen Nico Tagliafico. Van Aanholt (speelde prima) en Haps zijn dan een stuk minder punten. De upgrades van Tagliafico zijn echter flink duur. Mijn eerste punt om nu te verbeteren zou De Vrij zijn ipv Aké. Alleen gaat De Vrij vaak ook voor meer dan ik wil uitgeven. Dus daar moet ik nog even geduld mee hebben. Daarna zou ik kunnen kijken naar Promes, Bergwijn, Neres of Berghuis, maar wederom zijn die flink duur voor mij.

Nog ideeën?
Zou Aké lekker laten staan tot je rest van het team meer op orde is. Echt prima verdediger.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:05

RBH

[...]

Nog ideeën?
Dat speciale kaartje van Bahebeck is de Eredivisie SBC reward, dus die kun je ook niet krijgen zo maar. :)

Ik zou kijken of je kunt sparen voor de upgrade van Dumfries, Donny (IF) en Promes, dat heeft bij mij toen al echt veel goeds gedaan!

• sjakieman
[...]

Nog ideeën?
Je maakt het jezelf wel een stuk moeilijker door met een eredivisie/nl team te spelen maar als je dat leuk vind moet je het gewoon doen. Het is wel zo dat als je kiest voor bijvoorbeeld de Bundesliga dat je al snel een beter team kan maken. Je moet nooit naar de waardes op de kaartjes kijken maar naar de ingame stats. Een speler als de Vrij gebruikt niemand en is alleen duur omdat hij gebruikt wordt in SBC's. Verder zou ik gelijk 2 teams maken, want hoe doe je het nu met je conditie? Met zo weinig geld ga je toch geen conditiekaartjes kopen? Is dit ook je opstelling ingame? Voor beginners is 4-4-2 misschien wel de beste opstelling om het te leren. Het mooist is om gelijk 3 andere opstelling in te stellen zodat je kan switchen als het niet loopt. Zelf vind ik de tactiek 1 van de leukere dingen in het spel en jij misschien ook als FM speler?

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Conditie doe ik nu steeds upgraden door de kaartjes die ik win uit mijn packs. Heb nog nooit een conditie of skill gekocht. Ja, dat is ook mijn ingame opstelling.

Ik heb eerlijk gezegd me nog maar weinig in de achterliggende tactieken verdiept. Ik vind 4-3-3 zelf een fijne opstelling, zeker omdat ik dan vanaf de backs of het middenveld steekballen op Promes en Bergwijn kan geven en dan vanaf de flanken voorzetten kan geven. Ik wilde misschien deze 4-3-3 (4) gaan aanpassen naar de dingen die Ovvy in 1 van zijn video's noemt.

Wat zou het voordeel zijn van meerdere teams? Dat kost dan toch ook veel meer om ze allebei op redelijk niveau te krijgen, ipv 1 op hoger niveau?

@allen dank voor de tips tot zover :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 04-02-2020 17:19 ]

• sjakieman
Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:17:
Conditie doe ik nu steeds upgraden door de kaartjes die ik win uit mijn packs. Heb nog nooit een conditie of skill gekocht. Ja, dat is ook mijn ingame opstelling.

Ik heb eerlijk gezegd me nog maar weinig in de achterliggende tactieken verdiept. Ik vind 4-3-3 zelf een fijne opstelling, zeker omdat ik dan vanaf de backs of het middenveld steekballen op Promes en Bergwijn kan geven en dan vanaf de flanken voorzetten kan geven. Ik wilde misschien deze 4-3-3 (4) gaan aanpassen naar de dingen die Ovvy in 1 van zijn video's noemt.

Wat zou het voordeel zijn van meerdere teams? Dat kost dan toch ook veel meer om ze allebei op redelijk niveau te krijgen, ipv 1 op hoger niveau?

@allen dank voor de tips tot zover :)
Een 2e team hoeft maar zo'n 10k te kosten. Je conditiekaartjes kan je dan voor behoorlijke prijzen verkopen. Weet de prijzen niet omdat ik zelf dus wel een 2e team heb maar ze zijn in het weekend zeker 1k of meer denk ik. Dus na 10 wedstrijden heb je het er al uit. Je moet je team namelijk wel elke wedstrijd op volle conditie hebben, anders ben je sowieso al kansloos. Als je wilt dan kan ik wel kijken voor een 10k team (of hoeveel je er voor over hebt). Nog voorkeur voor een bepaalde competitie?

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sjakieman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:29:
[...]

Een 2e team hoeft maar zo'n 10k te kosten. Je conditiekaartjes kan je dan voor behoorlijke prijzen verkopen. Weet de prijzen niet omdat ik zelf dus wel een 2e team heb maar ze zijn in het weekend zeker 1k of meer denk ik. Dus na 10 wedstrijden heb je het er al uit. Je moet je team namelijk wel elke wedstrijd op volle conditie hebben, anders ben je sowieso al kansloos. Als je wilt dan kan ik wel kijken voor een 10k team (of hoeveel je er voor over hebt). Nog voorkeur voor een bepaalde competitie?
Als ik Pacybits speel (Android spelletje met FUT kaartjes), vind ik Franse spelers altijd wel fijn te linken. Iets met de Franse en/of Duitse competitie lijkt me wel leuk. Maar wat is het nut dan nu van het tweede team? Mijn broer zei laatst dat spelers op de bank sowieso hun conditie aangevuld krijgen. Klopt dat?

• N2LSWw
buurman3 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 16:29:
[...]

Best sneu als je dit zegt over iemand anders, waar je m.i. overigens een heleboel van kan opsteken over Fifa.
Ik speel al meer dan 15 jaar fifa. Inmiddels weet ik wel hoe het spelletje werkt en kan ik nog wel iets op de markt om winst te maken. Het is gewoon een beetje triest naar mijn mening om überhaupt geld uit te geven aan een spel om vervolgens te klagen over een spel. Ik kan nog wel even in Bean zijn historie kijken maar volgens mij had hij dit jaar in de eerste paar dagen al een team van een paar miljoen (correct me if I'm wrong).

Maar ik heb echt geen zin in zinloze discussies als mensen spelers als Essien en zeker mijn jeugd held Zanetti middelmatig noemen.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@sjakieman Ik heb nog een Götze (82) en Aouar (81) tussen mijn spelers zitten, mocht dat helpen.

• sjakieman
Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:31:
[...]

Als ik Pacybits speel (Android spelletje met FUT kaartjes), vind ik Franse spelers altijd wel fijn te linken. Iets met de Franse en/of Duitse competitie lijkt me wel leuk. Maar wat is het nut dan nu van het tweede team? Mijn broer zei laatst dat spelers op de bank sowieso hun conditie aangevuld krijgen. Klopt dat?
Zal straks nog even kijken voor de Franse en Duitse maar was al begonnen met een PL teampje. Zoiets zou je dan kunnen maken: https://www.futbin.com/20/squad/13164621. Als je de verdedigende spelers (4 verdedigers en 2 middenvelders) met shadow kunt kopen heb je helemaal een leuk team! Maar dat zal niet zo heel makkelijk zijn. Is wel iets meer dan 10k geworden maar als je even zoekt kan die prijs van 19k wel wat omlaag.

Zie dat de keeper wel erg duur is vergeleken met de rest van je team. Je kan ook beginnen met Fahrman, dat scheelt weer 5k.

Ja op de bank krijgen spelers conditie als ze niet spelen of invallen. Daarom zet je dus je volledige 2e team op de bank en wissel je steeds van team.

[ Voor 14% gewijzigd door sjakieman op 04-02-2020 17:45 ]

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sjakieman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:39:
[...]

Zal straks nog even kijken voor de Franse en Duitse maar was al begonnen met een PL teampje. Zoiets zou je dan kunnen maken: https://www.futbin.com/20/squad/13164621. Als je de verdedigende spelers (4 verdedigers en 2 middenvelders) met shadow kunt kopen heb je helemaal een leuk team! Maar dat zal niet zo heel makkelijk zijn. Is wel iets meer dan 10k geworden maar als je even zoekt kan die prijs van 19k wel wat omlaag.

Zie dat de keeper wel erg duur is vergeleken met de rest van je team. Je kan ook beginnen met Fahrman, dat scheelt weer 5k.

Ja op de bank krijgen spelers conditie als ze niet spelen of invallen. Daarom zet je dus je volledige 2e team op de bank en wissel je steeds van team.
Dankje.

Het maakt op zich niet heel veel uit waar ze vandaan komen hoor, zolang Cristiano Ronaldo maar speelt :P

Deze spelers die je nu hebt gekozen, hebben bijna allemaal lagere nummers dan mijn eigen team, maar ik begrijp dus dat je daar eigenlijk niet perse op hoeft te letten? Zo ben ik namelijk zelf steeds door gaan sparen. (Clasie -> Vormer -> Klaassen -> Vd Beek -> Frenkie).

• sjakieman
Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 17:51:
[...]

Dankje.

Het maakt op zich niet heel veel uit waar ze vandaan komen hoor, zolang Cristiano Ronaldo maar speelt :P

Deze spelers die je nu hebt gekozen, hebben bijna allemaal lagere nummers dan mijn eigen team, maar ik begrijp dus dat je daar eigenlijk niet perse op hoeft te letten? Zo ben ik namelijk zelf steeds door gaan sparen. (Clasie -> Vormer -> Klaassen -> Vd Beek -> Frenkie).
Nee lagere nummers zegt niets. Misschien speelt dit team ook wel veel lekkerder dan je huidige team ook al zijn ze veel goedkoper. Dit team heeft iig veel snelheid en dat blijft toch erg belangrijk in Fifa. Depay en de Jong (en misschien Promes) zijn wel beter maar de rest vraag ik het me af. Ake kan je trouwens wisselen voor Bailly want die kan niet in beide teams.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ga eens kijken. Heb nu 20.527 coins te besteden. Wat zou jij daarmee doen? Mijn huidige NL/Ere verbeteren, of een goed 2e team kopen?

• sjakieman
Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:12:
Ik ga eens kijken. Heb nu 20.527 coins te besteden. Wat zou jij daarmee doen? Mijn huidige NL/Ere verbeteren, of een goed 2e team kopen?
Zeker een 2e team. Pas als je echt dure spelers heb is het de moeite om 1 team te hebben met conditiekaarten. Eigenlijk zou ik dat al moeten doen maar vind 2 teams leuker.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
proberen te handelen. Ga bieden op populaire posities. Bv de linksachter en rechtsachter van de Engelse comp. En dan op rare spelers bied tot max 750 ofzo en verkoop deze weer voor 1100. Ja zijn kleine beetjes maar je hebt ook niet zoveel coins te besteden. Via de app redelijk snel te fixen en zo beetje elk uur je transferlijst relisten etc.

Ja zo gaat het hier in begin ook..

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-01 22:51
Lekker Alleen rhuis vanavond dus dacht eens te beginnen met wat swap kaarten. Nee avond voor vrij gehouden , maar gatverdamme...

Mensen leaven (en geven natuurlijk niet de win) je speelt tegen bizar goede teams met die future kaarten etc. Het is gewoon niet eens leuk meer. Ik denk dat ik me weer op pro clubs ga focussen en er mee stop voor dit jaar

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-01 16:45
Verwachten jullie nog dat er een mid-icon sbc komt?

• Pompi
BPM werkt ook altijd goed om aan meer coins te komen

• Markuss
038Zwolle schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:23:
Lekker Alleen rhuis vanavond dus dacht eens te beginnen met wat swap kaarten. Nee avond voor vrij gehouden , maar gatverdamme...

Mensen leaven (en geven natuurlijk niet de win) je speelt tegen bizar goede teams met die future kaarten etc. Het is gewoon niet eens leuk meer. Ik denk dat ik me weer op pro clubs ga focussen en er mee stop voor dit jaar
Anders die Icon Swap kaarten van Squad Battles doen? Is wel een stuk saaier maar je kan er ondertussen Daniel James Future Star mee vrijspelen die om 17.00 uitgegeven is.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EP8moMJX0Aco-no?format=jpg&name=medium

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Pompi Wat is BPM?

@sjakieman en @fifanoob Ik kan natuurlijk niet allebei doen. Wat is op dit moment het handigste dan?

• Pompi
Markuss schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:38:
[...]

Anders die Icon Swap kaarten van Squad Battles doen? Is wel een stuk saaier maar je kan er ondertussen Daniel James Future Star mee vrijspelen die om 17.00 uitgegeven is.

[Afbeelding]
Het kan aan mij liggen maar ik ben onder tussen wel een beetje klaar met al die special cards uit de PL, alsof er niet goede spelers uit de Bundesliga/La Liga/Serie A komen. Die competities krijgen ook wel special cards maar stukken minder dan de PL en de kleinere competities krijgen nog minder, zeker als je het vergelijkt met andere jaren is het dit jaar wel heel PL gericht.
Hier staat wat uitleg. Het is eigenlijk gewoon steeds de goedkoopste bronzen pakket kopen en dan alles verkopen wat waarde heeft en de rest quicksellen. Dus spelers, sommige trainingkaarten en conditie verkopen. Zo'n pakket kost 400 coins maar als je dus al 2 spelers voor beide 200 verkoopt heb je zo goed als je kosten terug en de rest is dus winst. En genoeg spelers zijn meer dan 200 waard dus dat kan dus langzaam maar zeker oplopen.

[ Voor 29% gewijzigd door Pompi op 04-02-2020 18:43 ]

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Sowieso moeten ze eerst maar eens een Van Hanegem-kaart uitbrengen. Zelfs als Ajacied vind ik dat hij gewoon echt vergeten is.

• sjakieman
Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:39:
@Pompi Wat is BPM?

@sjakieman en @fifanoob Ik kan natuurlijk niet allebei doen. Wat is op dit moment het handigste dan?
Tsja als je zin hebt om te traden zou ik dat eerst doen. Dan met de 1e winst koop je je 2e team.

• Markuss
Pompi schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:40:
[...]
Het kan aan mij liggen maar ik ben onder tussen wel een beetje klaar met al die special cards uit de PL, alsof er niet goede spelers uit de Bundesliga/La Liga/Serie A komen. Die competities krijgen ook wel special cards maar stukken minder dan de PL en de kleinere competities krijgen nog minder, zeker als je het vergelijkt met andere jaren is het dit jaar wel heel PL gericht.
Ja, dat ben ik ook helemaal met je eens hoor, ik zou ook graag met leuke spelers uit de Eredivisie willen spelen zoals bijvoorbeeld een Bazoer/Bahebeck League SBC, een aparte Boadu kaart, een leuke Geertruida kaart, een geupgrade versie van Stengs/Malen etc. maar EA geeft er geen flikker om..
Sleehond schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:31:
[...]
Ik zou zeggen probeer het! Futmas Roussilion is wel top hoor, maar ik vind deze kaart net ff lekkerder. Wellicht heb je nog veel in de club zitten qua spelers en valt je investering mee?
Ik heb hem ook maar even gedaan, typisch zo'n geval waarvan ik later zou zeggen: balen dat ik hem niet gedaan heb. Ook vanwege de weinige opties in de Bundesliga op LB (Alaba + Rousillon Futmas dus), kon hem op na Lucas Leiva na geheel uit m'n club doen met untradeables. Het is niet gratis nee want die hebben ook een waarde, maar het voelt toch goedkoper ;)

Jij nog ervaring met McKennie FS of Kabak FS? Kabak ziet er goed uit en zou ik dan over 40 dagen kunnen vervangen met Akanji Storyline.

• sjakieman
Markuss schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:47:
[...]

Ja, dat ben ik ook helemaal met je eens hoor, ik zou ook graag met leuke spelers uit de Eredivisie willen spelen zoals bijvoorbeeld een Bazoer/Bahebeck League SBC, een aparte Boadu kaart, een leuke Geertruida kaart, een geupgrade versie van Stengs/Malen etc. maar EA geeft er geen flikker om..

[...]

Ik heb hem ook maar even gedaan, typisch zo'n geval waarvan ik later zou zeggen: balen dat ik hem niet gedaan heb. Ook vanwege de weinige opties in de Bundesliga op LB (Alaba + Rousillon Futmas dus), kon hem op na Lucas Leiva na geheel uit m'n club doen met untradeables. Het is niet gratis nee want die hebben ook een waarde, maar het voelt toch goedkoper ;)

Jij nog ervaring met McKennie FS of Kabak FS? Kabak ziet er goed uit en zou ik dan over 40 dagen kunnen vervangen met Akanji Storyline.
McKennie IF was geweldig en deze zou nog een stuk beter moeten zijn... Maar denk dat ik 'm toch niet doe. Misschien krijg ik er wel spijt van maar heb mijn hoge untradables al in de Davies SBC gegooid en hij kost dus gewoon 150k voor mij.

• 038Zwolle
Markuss schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:38:
[...]

[Afbeelding]
Oh dat was me nog niet opgevallen! Dat is best een goed idee inderdaad thnx

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-01 17:48
Pompi schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:40:
[...]

[...]
Helemaal mee eens. Hoewel ik zelf de speciale kaartjes van Trippier en vooral Romagnoli echt super vindt!

Dit is nu mijn team:

https://www.futbin.com/20/squad/13157979

Iemand nog tips? Heb nu 161.000 aan munten, dus ik denk dat er niet heel veel mogelijk is voor verbetering.

• _Uploader_
  • Laatst online: 19:17
MadMoody schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:20:
[...]

Helemaal mee eens. Hoewel ik zelf de speciale kaartjes van Trippier en vooral Romagnoli echt super vindt!

Dit is nu mijn team:

https://www.futbin.com/20/squad/13157979

Iemand nog tips? Heb nu 161.000 aan munten, dus ik denk dat er niet heel veel mogelijk is voor verbetering.
Misschien Theo Hernandes SIF?
Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:42:
Sowieso moeten ze eerst maar eens een Van Hanegem-kaart uitbrengen. Zelfs als Ajacied vind ik dat hij gewoon echt vergeten is.
Nou laten we maar eerst de Belgen hun eerste icon geven vind je ook niet. Een Icon marc Degryse ofzo hahaha :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:39:
[...]

Nou laten we maar eerst de Belgen hun eerste icon geven vind je ook niet. Een Icon marc Degryse ofzo hahaha :P
Nilis, Van Himst, enz. Dat had zeker gekund.

Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:42:
[...]

hmm beide vind ik er niet voor in aanmerking komen hoe zeer ik ook van Nilis gecharmeerd ben.
Die preudnogwatdinges zou denk ik als enige in aanmerking komen.

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-01 22:20
Valandil schreef op maandag 3 februari 2020 @ 01:23:
[...]

Aubameyang, Firminho (op CAM) , Cancelo, Moura, Madisson IF, Wijnaldum IF, Robertson en Sissoko uiteraard.

Passen allemaal zo in je team, alleen heb je voor ze allemaal wat meer nodig.

Zou Sissoko sowieso nemen. Beest als CDM.
Wat zaken aangepast:

Team: https://www.futbin.com/20/squad/13167626

Backup: https://www.futbin.com/20/squad/13167775

Update bij voorkeur mijn eerste team, spelers kunnen doorschuiven naar backup. Nog 30k over....
Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:39:
[...]

Laat de Belgen maar ff wachten tot hun huidige generatie met voetbalpensioen is :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 20:13:
[...]

Laat de Belgen maar ff wachten tot hun huidige generatie met voetbalpensioen is :)
Wie zijn er echt Icon waardig buiten Hazard en de bruyne?|

• Markuss
sjakieman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:53:
[...]

McKennie IF was geweldig en deze zou nog een stuk beter moeten zijn... Maar denk dat ik 'm toch niet doe. Misschien krijg ik er wel spijt van maar heb mijn hoge untradables al in de Davies SBC gegooid en hij kost dus gewoon 150k voor mij.
Die was inderdaad wel aardig, maar deze laat ik lopen. Zag een vergelijking op een of andere site en Goretzka IF 86 is 130K, tradeable en bijna net zo goed geloof ik. Ik heb mijn geld in hem gestoken.

Ben nu wat bezig met die Daniel James op het laagste niveau SB, paar keer scoren en daarna niks meer doen. Straks lekker DFB Pokal aan met Werder - Dortmund en op de achtergrond Fifa door laten gaan.

• bvbal79
Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:42:
[...]

Gerets! Ceulemans! of enzo scifo

[ Voor 6% gewijzigd door bvbal79 op 04-02-2020 20:28 ]

Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 20:14:
[...]

Wie zijn er echt Icon waardig buiten Hazard en de bruyne?|
Dat is al meer dan alles ervoor toch?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

hallo ik heb net odegaard vrij gespeeld maar ik zou ook die James willen vrijspelen maar weet iemand hoe ik hem in mijn team zou kunnen passen en of ik nog enige upgrades kan maken

hier mijn team https://www.futbin.com/20/squad/13084164
Bossie schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 20:31:
[...]

Dat is al meer dan alles ervoor toch?
Eens, maar wel pijnlijk voor de zuiderburen dat ze er nog even op moeten gaan wachten terwijl er al 11 NL icons zijn :P

• 038Zwolle
Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 20:53:
[...]

Eens, maar wel pijnlijk voor de zuiderburen dat ze er nog even op moeten gaan wachten terwijl er al 11 NL icons zijn :P
Maar, dat is niet onterecht !

Er hebben leuke spelers gelopen, maar geen bergkampjes johannetjes koemannetjes etc

[ Voor 13% gewijzigd door 038Zwolle op 04-02-2020 20:57 ]

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Zijn er meer mensen die sinds de nieuwe patch moeite hebben met gewoon lekker rondtikken? Afgelopen dagen met squad battles toch ook al gemerkt dat het af en toe gek liep maar online is het helemaal een drama als spelers een pass moeten geven. De simpelste komen niet aan en soms reageren spelers gewoon zo traag.

Voor de nieuwe patch kon ik echt heerlijk rondtikken en had ik er veel plezier in. Nu vind ik het weer heel vervelend spelen :(

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7WGayH3wJdQKQRmwNiZZjQVa/full.jpg

Meteen gekapt na het winnen van 5 Rival wedstrijden. Straks is mijn lucky streak op en zit ik weer in div 10 :+

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:18
Joosie200 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:35:
[Afbeelding]

Meteen gekapt na het winnen van 5 Rival wedstrijden. Straks is mijn lucky streak op en zit ik weer in div 10 :+
Zal ik je wat leuks vertellen. Ik startte in divisie 5 en ben nu bijna divisie 10. Alleen maar door die stomme objectives en ik alleen maar bloedfanatieke en sterke tegenstander tref met de meest bizarre teams. Zelfs in divisie 9. Ik kom er niet meer uit. Normaal speel ik dus altijd schommelend tussen 5 en 6 maar door dit nieuwe systeem flikker je gewoon compleet onderuit.

Ook zoiets. Ik heb nu de Odegard 85 versie inmiddels. Maar ik sta versteld hoe mensen NIET mee werken met objectives. Ik gun ze een duidelijk doelpunt met Odegard en vervolgens denk je: ik krijg het wel terug.... NEE hoor... Verotte lui heb je soms zeg :(

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05:51
Hassiebassie schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:03:
Zijn er meer mensen die sinds de nieuwe patch moeite hebben met gewoon lekker rondtikken? Afgelopen dagen met squad battles toch ook al gemerkt dat het af en toe gek liep maar online is het helemaal een drama als spelers een pass moeten geven. De simpelste komen niet aan en soms reageren spelers gewoon zo traag.

Voor de nieuwe patch kon ik echt heerlijk rondtikken en had ik er veel plezier in. Nu vind ik het weer heel vervelend spelen :(
Valt mij altijd op zodra er nieuwe icon swaps zijn de week erna sqb drama is. Laatste weken op legendarische ging prima en soepel sinds vrijdag is het drama. Vorige icon swaps viel me het al op, ze zitten echt letterlijk aan de knoppen te draaien.... Baby Cruijff en Mbappe schieten of tig keer op de paal of open kansen mis.
Durf al mijn coins erop te zetten dat het volgende week gewoon weer soepel loopt :)

Zat me vanavond ieder geval ook mateloos te irriteren en op te vreten ;)

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-01 20:20
Zijn er nog meer mensen die last hebben van dramatische servers op xbox?
Het is echt onspeelbaar op rivals momenteel.
Sleehond schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 21:57:
[...]

Zal ik je wat leuks vertellen. Ik startte in divisie 5 en ben nu bijna divisie 10. Alleen maar door die stomme objectives en ik alleen maar bloedfanatieke en sterke tegenstander tref met de meest bizarre teams. Zelfs in divisie 9. Ik kom er niet meer uit. Normaal speel ik dus altijd schommelend tussen 5 en 6 maar door dit nieuwe systeem flikker je gewoon compleet onderuit.

Ook zoiets. Ik heb nu de Odegard 85 versie inmiddels. Maar ik sta versteld hoe mensen NIET mee werken met objectives. Ik gun ze een duidelijk doelpunt met Odegard en vervolgens denk je: ik krijg het wel terug.... NEE hoor... Verotte lui heb je soms zeg :(
Net in divisie 5 team. Zag al dat ojectives team was met al goede spelers zoals rode if mbappe, mendy futmass. Word er ff toty Messi , Frenkie en de Bruyne ingewisseld echt wtf :') daarna een team met 5 icons, toty mane en potm yedder die weer duidelijk op weg was naar zijn normale divisie :') toen was ik er wel klaar mee vanavond ;w

• Prins32
Pompi schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:38:
[...]

BPM werkt ook altijd goed om aan meer coins te komen
BPM?

Edit: ik heb niet goed gelezen, excuus

[ Voor 11% gewijzigd door Prins32 op 04-02-2020 22:24 ]

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:49:
[...]

hmm beide vind ik er niet voor in aanmerking komen hoe zeer ik ook van Nilis gecharmeerd ben.
Die preudnogwatdinges zou denk ik als enige in aanmerking komen.
Naast Preud'Homme ook Pfaff dan.

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Zo herkenbaar. Ik had voor het eerst sinds deze maand een keer het idee echt in div 10 te zitten. Maar hiervoor leek het wel alsof ik er niet uit mocht komen. Voor je het weet ga je onderuit en ben je terug bij af.
[...]
Ik had mijn Rivals potjes dus ook gedaan met Odegaard 84 in mijn squad. Zag mijn tegenstander ook met Odegaard spelen. Die wedstrijd ging lekker heen en weer. Ik scoorde het eerst met Odegaard en hij mocht van mij de gelijkmaker maken met zijn Odegaard. Waarna ik er al snel overheen knalde met Mbappe, Neymar en Messi en het 6-2 werd. Moet nu nog 1 wedstrijd winnen met een doelpunt van de 84 Odegaard om de 85 versie te krijgen. Heb hem nu als duo/tandem met Frenkie. Bevalt uitermate goed. Lekkere een tweetjes.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:42
Vanavond de eerste wedstrijden met Medel scream gedraaid.

Liep niet helemaal lekker maar met pjanic totw erin ook niet. Kom er niet helemaal uit vandaag haha

Iemand nog een betaalbaar alternatief op allan totw na?

https://www.futbin.com/20/squad/13154710

'normaal' staan Pjanic totw op plek van Medel Scream maar zoek iets meer verdedigende power naast Luis alberto

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Iemand hier ervaring met toty Alisson in vergelijking met Ter Stegen? De stats zijn behoorlijk in het voordeel van Alisson maar lees toch tegenvallende verhalen her en der...

• sjakieman
Nachtapotheker schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 23:07:
Iemand hier ervaring met toty Alisson in vergelijking met Ter Stegen? De stats zijn behoorlijk in het voordeel van Alisson maar lees toch tegenvallende verhalen her en der...
En doe de stats eens met basic chemistry erbij... Dan heeft Ter Stegen al bijna op alles 99, een TOTY keeper is dus weggegooid geld!
Augy schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 22:55:
Vanavond de eerste wedstrijden met Medel scream gedraaid.

Liep niet helemaal lekker maar met pjanic totw erin ook niet. Kom er niet helemaal uit vandaag haha

Iemand nog een betaalbaar alternatief op allan totw na?

https://www.futbin.com/20/squad/13154710

'normaal' staan Pjanic totw op plek van Medel Scream maar zoek iets meer verdedigende power naast Luis alberto
Pjanic is echt niet goed genoeg, zeker niet als verdedigende middenvelder. Het klinkt misschien gek maar als je geen kleine verdedigende middenvelder wilt als Alan of Medel probeer dan eens een NIF Rabiot of NIF Kessie. Zoek er 1 met shadow op de transferlijst en waarschijnlijk ben je voor heel weinig geld nog beter uit dan nu. En is het niks dan verkoop je ze weer voor dezelfde prijs en spaar je nog wat langer.

[ Voor 51% gewijzigd door sjakieman op 04-02-2020 23:20 ]

• Nachtapotheker
sjakieman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 23:11:
[...]

En doe de stats eens met basic chemistry erbij... Dan heeft Ter Stegen al bijna op alles 99, een TOTY keeper is dus weggegooid geld!
Ja klopt, echter zou ik hem dan nemen om vvd op chem 10 te krijgen :)
De ‘normale’ Alisson heb ik gehad en vond ik een stuk minder dan Ter Stegen.

[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 04-02-2020 23:21 ]

• sjakieman
Nachtapotheker schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 23:20:
[...]

Ja klopt, echter zou ik hem dan nemen om vvd op chem 10 te krijgen :)
Verschil tussen 8 en 10 chem is echt heel klein, check futbin. En anders zou ik nog eerder de NIF Allison nemen.

• Augy
Thnx voor je reactie sjakieman.

Voor nu Pjanic eruit en Medel erin tot Allan 86 erin kan :)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36
kever678 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:55:
[...]

Wat zaken aangepast:

Team: https://www.futbin.com/20/squad/13167626

Backup: https://www.futbin.com/20/squad/13167775

Update bij voorkeur mijn eerste team, spelers kunnen doorschuiven naar backup. Nog 30k over....
Sissoko nog ipv Fabinho? genoeg coins :)

wijze woorden

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-01 15:08
Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 22:25:
[...]

Naast Preud'Homme ook Pfaff dan.
Nillis werd door zowel R9 als Romario genoemd als de beste samenwerking. Veel mensen vergeten hoe verschrikkelijk goed hij was, omdat hij "maar" bij PSV speelde. Door blessures heeft ie de absolute top niet bereikt en werd z'n verhaal in Engeland een drama. Maar dat hij een icon behoort te zijn, staat buiten kijf. Zeker als je ziet dat er van die zinloze icons als Inzaghi, Vieri en Hernandez gemaakt worden..

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Solotov Eens. Zo vind ik bijvoorbeeld Deco voor Portugal toch ook niet zo geweldig. Dat België echter geheel is overgeslagen is gewoon zonde.

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-01 15:46
Geweldig toch dat EA. Zo'n aap knijpt er na de 3-0 tussenuit. 11 first owned laliga spelers en ik heb met odegaard gescoord. 3 vliegen in 1 klap zou je denken.

Camera sweeft nu al 5 uur lang over het veld nadat de wedstrijd is afgelopen maar ik word maar niet naar het volgende scherm gestuurd. Toch jammer...

• Nachtapotheker
sjakieman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 23:21:
[...]

Verschil tussen 8 en 10 chem is echt heel klein, check futbin. En anders zou ik nog eerder de NIF Allison nemen.
Mja dat is waar al heeft het op de pace upgrade met shadow wel significante impact, wat toch wel belangrijk is als niet op 1 depth wil spelen :+

Ik speel nu met de ligt en de jong TOTY achterin, dat is echt een geweldig duo, maar wil de jong denk ik liever naar het middenveld hebben. Vandaar dat ik naar 2IF VVD zit te kijken.

• _Uploader_
Augy schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 23:27:
Thnx voor je reactie sjakieman.

Voor nu Pjanic eruit en Medel erin tot Allan 86 erin kan :)
Is Nainggolan SIF op cm en Lozano OTW een optie?

• Augy
Durf het bijna niet te vragen maarre SIF?

Nainggolan heb k op RM staan en Lozano OTW op de bank. Superblij met beide. Nainggolan loopt echt overal in de weg voor de tegenstander :)

Nu sparen voor Allan 86 ipv Medel. Erg goede ervaringen met Allan.

• _Uploader_
Augy schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 07:02:
Durf het bijna niet te vragen maarre SIF?

Nainggolan heb k op RM staan en Lozano OTW op de bank. Superblij met beide. Nainggolan loopt echt overal in de weg voor de tegenstander :)

Nu sparen voor Allan 86 ipv Medel. Erg goede ervaringen met Allan.
Zijn tweede inform op CM (https://www.futbin.com/20/player/43727/Radja%20Nainggolan) en Lozano (die je al hebt) op RM.

• Augy
Goede tip! Dankjewel

Nainggolan bevalt me namelijk zeer goed en Lozano is echt bizar snel.

Zal Lozano een upgrade krijgen mid februari? En Lukaku?

De ligt verwacht k denk niet.. jullie?

[ Voor 0% gewijzigd door Augy op 05-02-2020 07:15 . Reden: Typo ]

• _Uploader_
Augy schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 07:14:
Goede tip! Dankjewel

Nainggolan bevalt me namelijk zeer goed en Lozano is echt bizar snel.

Zal Lozano een upgrade krijgen mid februari? En Lukaku?

De ligt verwacht k denk niet.. jullie?
Ik heb Lukaku wel voorbij zien komen in de lijstjes met verwachtte spelers die een upgrade krijgen. De andere twee niet.
Pagina: 1 ... 96 ... 185 Laatste