Geweldig die gratis lossen, vind nog steeds vaag als de servers klappen je gewoon een los krijg. Hierdoor nu 7-4 had dus gewoon 9-2 kunnen staan. Naja het is niet andersBossie schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 15:57:
[...]
7-3 nu, inclusief 2 losses met dat gedoe gisteren. Speel nu 4411/433-2 met een nieuw Premier League Team.
Kan niet wachten op de zich elke keer herhalende losing streak dadelijk om vervolgens na 20-25 games weer te kunnen stoppen bij G3.
Zo, eindelijk de Icon Swaps klaar, zo maar eens de Mid Icon pack gaan openen. Ben al helemaal klaar voor een Mid Klose
Wat is er in vredesnaam met de matchmaking aan de hand in de WL, uit de eerste 10 maar 2 gewonnen... dit heb ik nog nooit meegemaakt
Het bekende ellende is weer begonnen, de tegenstanders flitsen over het veld en plakken aan mijn spelers vast terwijl mijn spelers in de lage versnelling zijn gezet ...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En vervolgens gewoon pot nummer 11 met 8-0 winnen 
Als we zilver 1 halen ben ik al tevreden deze week
[ Voor 52% gewijzigd door Nachtapotheker op 01-02-2020 19:14 ]
hier een disconnect in de menu's en kan sindsdien geen tegenstanders meer vinden ...Nachtapotheker schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:13:
En vervolgens gewoon pot nummer 11 met 8-0 winnen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit dus hier ook op PC. Had net zo goed m'n controller los kunnen laten. Passen, slidings, mannetjes die lopen...alles met delay. Uiteraard tref ik dan net zo'n 12 jarige die nog met natte haartjes even een halfie moet krijgen van al zijn goals en vieringen van de goals inclusief dat stomme dingen aan een net in het stadion. Bedankt EA, voor weer een geweldig jaar FIFA...Bossie schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:10:
Het bekende ellende is weer begonnen, de tegenstanders flitsen over het veld en plakken aan mijn spelers vast terwijl mijn spelers in de lage versnelling zijn gezet ...
Vanavond weer verder uiteraard
R FUCKING 9Terranova schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 18:44:
Zo, eindelijk de Icon Swaps klaar, zo maar eens de Mid Icon pack gaan openen. Ben al helemaal klaar voor een Mid Klose
Ik kan het niet geloven
Thanks, echt bizar.
Ik moet alleen wel afscheid gaan nemen van m'n scream Gameiro met 500+ wedstrijden/goals.
Zeker omdat ik sinds gister Moment Jovic heb, die echt verschrikkelijk goed is
Maar dat is het vast wel waard
Ondertussen baby Bergkamp met hunter goedkoper teruggekocht dan waarvoor ik baby Rijkaard had gekocht. Ik hoop dat de sbc voor Scream Piqué nog eens terugkomt. Kan ik mooi Umtiti vervangen.
Zat even nog aan de paarse Firmino te denken maar Bergkamp beviel mij uitermate goed dat ik na een tegenvallende Rijkaard blij ben die terug te hebben met nog geld toe ook.
Zat even nog aan de paarse Firmino te denken maar Bergkamp beviel mij uitermate goed dat ik na een tegenvallende Rijkaard blij ben die terug te hebben met nog geld toe ook.
Inmiddels weer kunnen connected nadat ik de game heb ge-restart, maar nu 2 potjes op rij met zware cijfers verloren. De game lijkt normaal aan te voelen, maar zodra een tegenstander begint te dribbellen merk je dat er een enorme vertraging is. 15 goals tegen in twee potjes, heb een centraal duo met FB Luiz en TOTS De Ligt, maar een dragback en ze laten beiden een gat van 10 meter vallenFraaank schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:27:
[...]
Dit dus hier ook op PC. Had net zo goed m'n controller los kunnen laten. Passen, slidings, mannetjes die lopen...alles met delay. Uiteraard tref ik dan net zo'n 12 jarige die nog met natte haartjes even een halfie moet krijgen van al zijn goals en vieringen van de goals inclusief dat stomme dingen aan een net in het stadion. Bedankt EA, voor weer een geweldig jaar FIFA...
Vanavond weer verder uiteraard
Je zou denken, ok de servers zijn ruk dit weekend, goed moment om ff de offline swaps te doen. Maar wat heeft dat voor zin als je niets competitief met je bijelkaar gegrinde icon(s) kan doen ?
Is de gameplay nou zo bizar traag? mensenlief potje voelde aan als een uur ipv 15 minuten
Lijkt me sterk dat t aan mijn stijging naar divisie 9 ligt
Nee, is echt een ramp momenteel. Ben maar weer verder gegaan met squad battles.Augy schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 21:24:
Is de gameplay nou zo bizar traag? mensenlief potje voelde aan als een uur ipv 15 minuten
idd, je zou eigenlijk gewoon je geld terug moeten krijgen, zo bijzonder slecht is het.Hassiebassie schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 21:34:
[...]
Nee, is echt een ramp momenteel. Ben maar weer verder gegaan met squad battles.
Gelukkig ligt t niet alleen aan de gameplay maar was ik ook beroerd vanavond.
Alle passes die normaal prima gaan leken nergens op, spelers gingen overal heen waar ze niet moesten zijn en k verloor meerdere potjes in de laatste 5 minuten. Zonde morgen weer een kans
Overigens weer een aantal packs geopend.. helemaal niks hoger als 80
Alle passes die normaal prima gaan leken nergens op, spelers gingen overal heen waar ze niet moesten zijn en k verloor meerdere potjes in de laatste 5 minuten. Zonde morgen weer een kans
Overigens weer een aantal packs geopend.. helemaal niks hoger als 80
[ Voor 12% gewijzigd door Augy op 01-02-2020 23:09 ]
Met Ronaldo en Jovic is mijn aanval nu perfect.
Ik heb alleen steeds meer het gevoel dat het achterin niet meer lekker loopt. Pique lijkt het niet meer aan te kunnen en over Casemiro en Alba begin ik ook twijfels te krijgen.
https://www.futbin.com/20/squad/13101338
Dit is nu mijn huidige team + Wat betere spelers uit m'n club.
Heeft iemand een goed idee voor verbetering(behalve Casemiro naar IF Casemiro, dat kan altijd natuurlijk).
Ik heb nog 6 tokens over. Dus VDS, Rijkaard, Hierro en Moore kunnen ook nog.
Qua geld denk ik iets van 200k vrij te kunnen maken.
Ik heb alleen steeds meer het gevoel dat het achterin niet meer lekker loopt. Pique lijkt het niet meer aan te kunnen en over Casemiro en Alba begin ik ook twijfels te krijgen.
Heeft iemand een goed idee voor verbetering(behalve Casemiro naar IF Casemiro, dat kan altijd natuurlijk).
Casimiro is sowieso wel een verrassende keus. Je kan ook Aouar daar neerzetten en dan ingame van plaats wisselen met Aguirregaray. De backs zijn veel minder belangrijk dan je CDM.Terranova schreef op zondag 2 februari 2020 @ 00:30:
Bedoel je dan Aouar op rechtsback dan?sjakieman schreef op zondag 2 februari 2020 @ 01:26:
[...]
Casimiro is sowieso wel een verrassende keus. Je kan ook Aouar daar neerzetten en dan ingame van plaats wisselen met Aguirregaray. De backs zijn veel minder belangrijk dan je CDM.
Casemiro is sowieso nog een restant van early game toen ik hem nodig had. Heeft mij altijd wel bevallen overigens.
Edit: Ik hoop overigens ontzettend hard voor Future Stars Valverde(als ie betaalbaar is). Want dan kan Blanc naar CDM en heb ik veeeeeel meer opties
[ Voor 14% gewijzigd door Terranova op 02-02-2020 01:59 ]
Ja Aouar als rechtsback met een def. chem style.Terranova schreef op zondag 2 februari 2020 @ 01:31:
[...]
Bedoel je dan Aouar op rechtsback dan?
Casemiro is sowieso nog een restant van early game toen ik hem nodig had. Heeft mij altijd wel bevallen overigens.
Edit: Ik hoop overigens ontzettend hard voor Future Stars Valverde(als ie betaalbaar is). Want dan kan Blanc naar CDM en heb ik veeeeeel meer opties
Je hebt sowieso twee lompe CB’s, eentje zou nog wel kunnen maar probeer simpelweg eens lenglet met varane?sjakieman schreef op zondag 2 februari 2020 @ 02:06:
[...]
Ja Aouar als rechtsback met een def. chem style.
Pique is prima in de kleine ruimtes icm drop-back, maar zodra de ruimtes groter worden dan is een simpele vardy/jesus/rashford type speler voldoende om hem te overlopen.
edit: iemand die hier de 51212 al heeft getest ?
[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 02-02-2020 10:51 ]
Heeft iemand suggesties om de laatste 2 plekken in mijn squad op te vullen?
https://www.futbin.com/20/squad/12925919
Ingame ga ik naar een 4222 of 4231. Ik zoek dus een rechtsback en een speler die als CAM of als RM uit de voeten kan. Heb hier de Bruyne + Cancelo gehad maar kan maar niet wennen aan de Bruyne.
Budget is 350-400k
Ingame ga ik naar een 4222 of 4231. Ik zoek dus een rechtsback en een speler die als CAM of als RM uit de voeten kan. Heb hier de Bruyne + Cancelo gehad maar kan maar niet wennen aan de Bruyne.
Budget is 350-400k
Maddison HL en Doherty IF 84? Heb niet met Maddison gespeeld, maar Doherty valt mij niet tegen tov carvajal en Capa HL. Of Capa HL en Silva op CAM.Ambianz schreef op zondag 2 februari 2020 @ 11:02:
Heeft iemand suggesties om de laatste 2 plekken in mijn squad op te vullen?
Budget is 350-400k
Dat viel mij op met Pique idd, vandaar die post hierbovenBossie schreef op zondag 2 februari 2020 @ 07:35:
[...]
Je hebt sowieso twee lompe CB’s, eentje zou nog wel kunnen maar probeer simpelweg eens lenglet met varane?
Pique is prima in de kleine ruimtes icm drop-back, maar zodra de ruimtes groter worden dan is een simpele vardy/jesus/rashford type speler voldoende om hem te overlopen.
Echter gaat Campbell daar nooit meer uit. Dat is echt een muur en ik heb door hem zelfs Van Dijk verkocht voor nog een base icon pack(kreeg daar Blanc uit, toen 1 mil)
Na de patch heb ik Piqué (scream) ook vervangen voor Lenglet. Bevalt een stuk beter. Of zet Varane op die plek? Heb zelf Varane IF en Lenglet naast elkaar.Terranova schreef op zondag 2 februari 2020 @ 00:30:
Casimero is wel aardig maar er zijn betere opties. Aouar als CDM kan ook nog of de Jong (met shadow) centraal als cdm.
Alba blijf bij mij constant. Heb er wel een shadow op gezet: snel en goed in verdedigen.
Anders Hierro halen? Slechts 6 tokens
wijze woorden
Silva al aan begin vd game gebruikt. Maddison zou ik inderdaad wel willen proberen, stats spreken me wel aan. Iemand ervaring met Maddison ?_Uploader_ schreef op zondag 2 februari 2020 @ 11:08:
[...]
Maddison HL en Doherty IF 84? Heb niet met Maddison gespeeld, maar Doherty valt mij niet tegen tov carvajal en Capa HL. Of Capa HL en Silva op CAM.
Kan eventueel ook nog Son met TAA proberen
Volgens mij heeft iemand er bij EA voor gezorgd dat je geen penalty's meer kunt krijgen en dat je met een corner de bal alleen nog maar recht omhoog kunt koppen, of je moet koppen met iemand die dat niet kan, dan gaat ie er wel in...vreemd weekend.
Ja dit doet het, zie Varane nu zo vaak voorbij komen dat ik het wel moet doen. Met Varane op CB kan Aouar op CDM op full chem. IdeaalValandil schreef op zondag 2 februari 2020 @ 11:33:
[...]
Na de patch heb ik Piqué (scream) ook vervangen voor Lenglet. Bevalt een stuk beter. Of zet Varane op die plek? Heb zelf Varane IF en Lenglet naast elkaar.
Casimero is wel aardig maar er zijn betere opties. Aouar als CDM kan ook nog of de Jong (met shadow) centraal als cdm.
Alba blijf bij mij constant. Heb er wel een shadow op gezet: snel en goed in verdedigen.
Anders Hierro halen? Slechts 6 tokens
Edit: Ik heb even Varane bekeken, qua stats zou Pique beweegelijker moeten zijn. Maar ingame is dat dus anders?
[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 02-02-2020 12:25 ]
Frenkie en Odegaard 84 vormt voor mij een ideaal duo.
Ik zoek naar een upgrade voor Lenglet/Umtiti. Scream Pique had ik graag willen hebben maarja te laat gekeken naar sbc's. Waarom moet Varane zoveel kosten? Zie niet echt op stats bekeken waarom ie ruim 110k moet kosten.
Ik zoek naar een upgrade voor Lenglet/Umtiti. Scream Pique had ik graag willen hebben maarja te laat gekeken naar sbc's. Waarom moet Varane zoveel kosten? Zie niet echt op stats bekeken waarom ie ruim 110k moet kosten.
Oh ik heb toch meer dan ik dacht. Nu kan ik zoeken naar een 400k verdediger
Ja, best wat leuke wedstrijden met de 51212 gespeeld maar uiteindelijk was het toch minder dan mijn 3 andere opstellingen en werd hij weer vervangen door een ander probeersel. Ik ben ook niet zo goed met fast build up wat juist met deze opstelling goed zou moeten werken.Bossie schreef op zondag 2 februari 2020 @ 07:35:
[...]
Je hebt sowieso twee lompe CB’s, eentje zou nog wel kunnen maar probeer simpelweg eens lenglet met varane?
Virgil van Dijk is binnen bereikTerranova schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:09:
Oh ik heb toch meer dan ik dacht. Nu kan ik zoeken naar een 400k verdediger
Oh 400 was een lage schatting lol, Heb nog bewust 100k aan spelers niet verkocht, want die zou ik eigenlijk willen houden, maar zit al op 350k aan wat ik heb binnen geharkt en heb nog veel meer consumables te verkopen
Idd, met Fast Build-up word ik juist vaak door onverwachts balverlies in de counter gepakt.sjakieman schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:14:
[...]
Ja, best wat leuke wedstrijden met de 51212 gespeeld maar uiteindelijk was het toch minder dan mijn 3 andere opstellingen en werd hij weer vervangen door een ander probeersel. Ik ben ook niet zo goed met fast build up wat juist met deze opstelling goed zou moeten werken.
WL samenvatting vandaag :
Delay, Dropback, 1 streepje diepte en stay back while defending op alle spelers..... Hoe kan je zo plezier hebben in het spel.
Gister ochtend allemaal leuke tegenstanders die ook aanvallend speelde, nu alles precies het tegenover gestelde. Voelt dan toch altijd wel lekker als je zelf precies in de 80 min een bizarre goal maakt waardoor je op 1-0 komt en wint
Delay, Dropback, 1 streepje diepte en stay back while defending op alle spelers..... Hoe kan je zo plezier hebben in het spel.
Gister ochtend allemaal leuke tegenstanders die ook aanvallend speelde, nu alles precies het tegenover gestelde. Voelt dan toch altijd wel lekker als je zelf precies in de 80 min een bizarre goal maakt waardoor je op 1-0 komt en wint
Heb ik van de week ook al aangehaald hier. Sommige konden het niet waarderen. Alles voor de winst blijkbaar.Traeces schreef op zondag 2 februari 2020 @ 14:37:
WL samenvatting vandaag :
Gebeurd overigens vooral als je richting goud gaat, dan krijg je zulke tegenstanders vaker dan in brons.
Ik kan nu gaan voor 87 Varane of bijvoorbeeld ook 88 Rijkaard.
Iemand ervaring met die Rijkaard?
Iemand ervaring met die Rijkaard?
Het is gewoon een feit , zit nu op zilver 2 met nog 2 wins nodig voor zilver 1. En sinds ik zilver 2 zit is het raak.Fraaank schreef op zondag 2 februari 2020 @ 14:39:
[...]
Heb ik van de week ook al aangehaald hier. Sommige konden het niet waarderen. Alles voor de winst blijkbaar.
Gebeurd overigens vooral als je richting goud gaat, dan krijg je zulke tegenstanders vaker dan in brons.
Net een tegenstander met Rashford en Lucas in de spits en die stonden zelfs mee te verdedigen
Naja ik blijf gewoon lekker me bal bezit en aanvallende style spelen, dat alleen verdedigen vind ik geen hol aan
Na een slechte start waarbij het een aantal keer net de kant van de tegenstander opviel toch nog een goede reeks kunnen neerzetten. Met 14-5 vind ik het wel prima met goud 3.
Gameplay was prima, team speelt erg lekker. Alleen nog beter anticiperen tegen formaties/tactieken waarbij mijn tactiek/formatie minder loopt.
Gameplay was prima, team speelt erg lekker. Alleen nog beter anticiperen tegen formaties/tactieken waarbij mijn tactiek/formatie minder loopt.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
200 SB wedstrijden gespeeld en gewonnen. Halverwege elite 3 op weg naar elite 2 met 20 gespeelde wedstrijden. Komt er een walkout uit die pack van 200 SB wedstrijden: Kompany
Ik heb er opzicht niet zoveel tegen als tegenstanders zo spelen. In het normale voetbal spelen er ook teams met 10 man achter de bal, Leuk/mooi is het misschien niet, maar blijkbaar tegen jullie wel effectief.Traeces schreef op zondag 2 februari 2020 @ 14:47:
[...]
Het is gewoon een feit , zit nu op zilver 2 met nog 2 wins nodig voor zilver 1. En sinds ik zilver 2 zit is het raak.
Net een tegenstander met Rashford en Lucas in de spits en die stonden zelfs mee te verdedigenIs gewoon een muur waar je niet doorheen komt.
Naja ik blijf gewoon lekker me bal bezit en aanvallende style spelen, dat alleen verdedigen vind ik geen hol aan
Het beste om ermee om te gaan is denk ik de bal behouden, rond laten gaan. Spelers wegtrekken door bv je spits in te spelen en met hem wat weg te lopen van de 16, zodat je bv een CV meetrekt. And so on.
Kan je je er wel inmiddels al 6 maanden aan storen, maar je kan het beste gewoon verschillende dingen proberen totdat je iets vind waardoor je er wel doorheen komt
PSN/Steam: Xamsix
Yep, ik had een paar WL overgeslagen maar ipv passief achteruit hangen speelden nu erg veel tegenstanders high-pressing/overload ball side. Het blijft dan schaken en van links naar rechts en andersom totdat je kan doorsteken of een cross-pass kan doen.Xamsix schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:43:
[...]
Ik heb er opzicht niet zoveel tegen als tegenstanders zo spelen. In het normale voetbal spelen er ook teams met 10 man achter de bal, Leuk/mooi is het misschien niet, maar blijkbaar tegen jullie wel effectief.
Het beste om ermee om te gaan is denk ik de bal behouden, rond laten gaan. Spelers wegtrekken door bv je spits in te spelen en met hem wat weg te lopen van de 16, zodat je bv een CV meetrekt. And so on.
Kan je je er wel inmiddels al 6 maanden aan storen, maar je kan het beste gewoon verschillende dingen proberen totdat je iets vind waardoor je er wel doorheen komt
Heb het wel lastig met al die dribbelaars, sommige zijn niet van de bal te krijgen (Yedder) of na een skillmove ook meteen weg (Werner).
De gameplay/connectivity was wel om te huilen op vrijdag en zaterdag ron 19:00.
Na lang wikken en wegen heb ik voor Cannavaro gekozen met Aouar op CDM.
Het team is nu
https://www.futbin.com/20/squad/13118319
Speelt wel lekker, maar nog wel even te kort om te zeggen of het werk, bedankt voor de tips hier in dit topic.
Het team is nu
https://www.futbin.com/20/squad/13118319
Speelt wel lekker, maar nog wel even te kort om te zeggen of het werk, bedankt voor de tips hier in dit topic.
Klopt. Denk dat zijn H/L workrates na de patch gewoon tegen hem werken. Dat heeft Varane niet.Terranova schreef op zondag 2 februari 2020 @ 12:10:
[...]
Ja dit doet het, zie Varane nu zo vaak voorbij komen dat ik het wel moet doen. Met Varane op CB kan Aouar op CDM op full chem. Ideaal
Edit: Ik heb even Varane bekeken, qua stats zou Pique beweegelijker moeten zijn. Maar ingame is dat dus anders?
Ga denk voor Hierro M/H workrates en lees positieve reacties hier en daar
Overigens dat met 10 man verdedigen zie ik ook steeds vaker. Ik blijf aanvallend voetballen. Opkomende backs helpt daarbij. Counter hoef je niet bang voor te zijn omdat alle spelers toch terugvallen.
Wel lekker dominant spelen zo
wijze woorden
Naja ik vind gewoon jammer en ik kan inderdaad heel slecht tegen die tegenstanders spelen. Zeker als de servers niet meewerken en een pass niet normaal aankomt.Xamsix schreef op zondag 2 februari 2020 @ 17:43:
[...]
Ik heb er opzicht niet zoveel tegen als tegenstanders zo spelen. In het normale voetbal spelen er ook teams met 10 man achter de bal, Leuk/mooi is het misschien niet, maar blijkbaar tegen jullie wel effectief.
Ik haal persoonlijk liever goud 3 met plezier en aanvallend voetbal dan verdedigend en goud 2.
Uiteindelijk gelukkig wel goud 3 gehaald met 2 wedstrijden over en 3 gratis losses van uit ea.
Overigens wat een geweldige speler is if Eriksen die man is echt mijn mvp.
Ik kan het allemaal prima hebben, maar er zijn een paar dingen die mij nogal triggeren:Traeces schreef op zondag 2 februari 2020 @ 20:32:
[...]
Naja ik vind gewoon jammer en ik kan inderdaad heel slecht tegen die tegenstanders spelen. Zeker als de servers niet meewerken en een pass niet normaal aankomt.
Ik haal persoonlijk liever goud 3 met plezier en aanvallend voetbal dan verdedigend en goud 2.
Uiteindelijk gelukkig wel goud 3 gehaald met 2 wedstrijden over en 3 gratis losses van uit ea.
Overigens wat een geweldige speler is if Eriksen die man is echt mijn mvp.
* input negeren met passes
* rebound goals
* tegengoal meteen vanaf aftrap (vooral nadat je net gelijkgemaakt hebt)
* verdedigers die door je rug heen lopen
* 1-2 seconde geen controle over je speler als een bal los is
edit * tegengoal uit een counter die ingezet is nadat de aangeven extra tijd voorbij is
G3 overigens, precies zoals voorspeld, ditmaal voornamelijk met 4411/433-2
[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 02-02-2020 22:13 ]
Heb dit weekend ook een paar keer gezien dat m'n spelers een enorme boog nemen onderweg naar de bal, terwijl volgens mij een rechte lijn toch echt sneller is...Bossie schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:25:
[...]
Ik kan het allemaal prima hebben, maar er zijn een paar dingen die mij nogal triggeren:
* rebound goals
Voor 7 uur heb ik me controller weer een keer door de woonkamer gesmeten omdat de delay echt enorm was. Met ( leen ) Icon henry voor doel staan en duurt zo lang voordat hij schiet CV er nog tussen. Ballen vlogen alle kanten op qua passes. Eriksen IF schoot zelfs de meeste achterlijke passes die heeft 92 short passingBossie schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:25:
[...]
Ik kan het allemaal prima hebben, maar er zijn een paar dingen die mij nogal triggeren:
* rebound goals
Dit keer gelukkig eigenlijk amper kick off goals tegen gehad, pak tegenwoordig liever gewoon geel dan ze door kunnen lopen
Rebound zijn wel echt bizar laatste tijd, soms tot 3x er tussen zit en dood leuk weer voor de voeten van je tegenstander komen.
Viel me op na 7 uur ging ineens weer alles soepel lopen. Echt alles gewonnen toen het weer normaal speelde, als ik die gratis losses van EA niet had gehad zat Gold 2 er zeker in.
En die spelers zijn echt gewoon niet te besturen dan ze lopen als een debiel gewoon door.Fraaank schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:29:
[...]
Heb dit weekend ook een paar keer gezien dat m'n spelers een enorme boog nemen onderweg naar de bal, terwijl volgens mij een rechte lijn toch echt sneller is...
[ Voor 12% gewijzigd door Traeces op 02-02-2020 21:44 ]
Meermaals gehad dat een speler een meter van de bal is, dat het zolang duurt dat de tegenstander die 5-10 meter van de bal was alsnog de bal kan oppikken.Fraaank schreef op zondag 2 februari 2020 @ 21:29:
[...]
Heb dit weekend ook een paar keer gezien dat m'n spelers een enorme boog nemen onderweg naar de bal, terwijl volgens mij een rechte lijn toch echt sneller is...
Gelukkig komende week nog een ronde van deze promo, dus je weet dat je WL kunt skippen
Elite 2 met SB gehaald in 30 wedstrijden. Tot 19u was het best buggy, spelers die langzaam reageren op input, niet recht naar een andere teamgenoot passen maar de tegenstander op weg helpen, je ver buiten blessuretijd nog een 3-2 om je oren krijgt door de computer. Ook een paar keer een vreemde goals meegekregen via binnenkant paal en de rug van een CB / keeper tegenstander dat ie in het doel gaat. Messi was weer loepzuiver met doelpunten scoren uit alle vrije trappen die ik kreeg.
Heb circa 75k te besteden, iemand tips? Ben nog relatief nieuw met FUT.
Team: https://www.futbin.com/20/squad/13120182
Backup:
https://www.futbin.com/20/squad/13120310
Backup:
Aubameyang, Firminho (op CAM) , Cancelo, Moura, Madisson IF, Wijnaldum IF, Robertson en Sissoko uiteraard.kever678 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 00:18:
Heb circa 75k te besteden, iemand tips? Ben nog relatief nieuw met FUT.
Backup:
Passen allemaal zo in je team, alleen heb je voor ze allemaal wat meer nodig.
Zou Sissoko sowieso nemen. Beest als CDM.
wijze woorden
Wat denken jullie krijgt HL Wijnaldum ook deze week al een upgrade of moeten we nog een weekje wachten omdat hij in batch 2 zat?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Volgens mij gaan we binnenkort weer UCL krijgen, met SBC
Heb vanmorgen een aantal SBC gedaan voor wat gold pakketjes, kreeg uit 6 pakjes 5x een UCL kaart….
Heb vanmorgen een aantal SBC gedaan voor wat gold pakketjes, kreeg uit 6 pakjes 5x een UCL kaart….
PSN: Patrick_D
Volgens mij telt ie vanaf de eerste week, dus zowel Salah als Wijnaldum zouden een upgrade moeten krijgen.
Servers zijn smooth vandaag! Hoop dat ik G2 nog kan halen, 2 wins nodig uit 5.
Net tegen een volledig brons team, die meteen een eigen goal scoorde en quitte hahah, die daarna 8-3 gewonnen. Zidane loan in de spits speelt heerlijk zeg
Net tegen een volledig brons team, die meteen een eigen goal scoorde en quitte hahah, die daarna 8-3 gewonnen. Zidane loan in de spits speelt heerlijk zeg
Lol, ik zat nog te twijfelen gisteren om er een paar in te slaan. Had ik dus moeten doen...DeeleNL schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:28:
Ter info: De Ligt OTW ook gestegen naar +-50k ivm zijn goal tegen Fiorentina
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Vergeet ook Nederland sb niet. Ik ben al van diverse spelers af met winst. Zat idd te wachten op woensdag voor de ligt weg te doen.kw_nl schreef op maandag 3 februari 2020 @ 12:55:
[...]
Lol, ik zat nog te twijfelen gisteren om er een paar in te slaan. Had ik dus moeten doen...
Zojuist Tonali 91 uit een pack, eindelijk eens geluk!
Mijn huidig team:
https://www.futbin.com/20/squad/13136636
Heb 400K, is het verstandig om Tonali te verkopen en Messi te halen? Als vervanger van Tonali komt er dan Essien uit de swaps.
Mijn huidig team:
Heb 400K, is het verstandig om Tonali te verkopen en Messi te halen? Als vervanger van Tonali komt er dan Essien uit de swaps.
Tonali verkopen als je Essien gaat halen: jaMeru94 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:52:
Zojuist Tonali 91 uit een pack, eindelijk eens geluk!
Mijn huidig team:
Messi halen? hmm, ik zelf vond hem rechts niet beter dan politano. Schijnt ook beter in de spits te zijn. Dus ga je hem niet als RW spelen dan ja, anders kun je op andere plekken upgraden met dat geld. Mertens zijn TOTGS? Allan zijn RTTF? Gomez misschien vervangen door een IF versie?
In game Gomes en Messi wisselen en gaan als een malle
PSN: Patrick_D
Wel heel fijn dat Mid R9 voelt als een silver vandaag in WL. Zijn de servers zou zo slecht of wordt ik keihard genaaid door de matchmaking. Ik krijg gewoon niet eens een seconde om iets te doen met m'n aanvallers. 3 potjes gedaan terwijl ik al op 2 losses hiervoor zat. Elke tegenstander kon blijkbaar verdedigen als de beste.
Ik zit op 10-9, iets boven m'n normale niveau(maarja R9 nu), maar ik heb zoals het nu gaat echt niet het idee dat ik G3 ga halen, terwijl dat normaal vrij makkelijk gaat.
Ik zit op 10-9, iets boven m'n normale niveau(maarja R9 nu), maar ik heb zoals het nu gaat echt niet het idee dat ik G3 ga halen, terwijl dat normaal vrij makkelijk gaat.
Denk dat ik de Alphonso Davies SBC ga doen!
Wat een Leipe stats voor een linksback, zeker met Sentinel erop. Ook perfecte links met OTW Coutinho voor hem en OTW Hernandez naast hem.
Alaba Shadow of Alphonso Davies Sentinel maakt aardig verschil in stats, even comparison gedaan op Futbin maar agility, balance, acceleration, defence EN fysiek allemaal flink sterker. Toch de belangrijke punten voor een linksback.
Ben benieuwd
Wat een Leipe stats voor een linksback, zeker met Sentinel erop. Ook perfecte links met OTW Coutinho voor hem en OTW Hernandez naast hem.
Alaba Shadow of Alphonso Davies Sentinel maakt aardig verschil in stats, even comparison gedaan op Futbin maar agility, balance, acceleration, defence EN fysiek allemaal flink sterker. Toch de belangrijke punten voor een linksback.
Ben benieuwd
[ Voor 36% gewijzigd door Sleehond op 03-02-2020 19:33 ]
Zeer leuke back hoor ! Net 2x tegen gehad in Rivals en had het echt moeilijk met hem. Zelf mijn Adama rende hem er niet zomaar uit .Sleehond schreef op maandag 3 februari 2020 @ 19:27:
Denk dat ik de Alphonso Davies SBC ga doen!
Ben benieuwd
En hij is binnenTraeces schreef op maandag 3 februari 2020 @ 20:56:
[...]
Zeer leuke back hoor ! Net 2x tegen gehad in Rivals en had het echt moeilijk met hem. Zelf mijn Adama rende hem er niet zomaar uit .
Hoefde slechts 55.000 ervoor te investeren (viel me nog mee) en kreeg vanuit een pakketje ook nog eens Jordi Alba die ik kon verkopen voor 34.000 dus slechts 21.000 investering en de rest kwam uit de club.
Sentinel erop en nu mijn eerste potjes zo met hem spelen
Davies met Sentinel:
97 Acceleration
92 Sprint speed
94 Agility
86 Balance
90 Strength
89 Aggression
91 Def. awarenesses
99 Standing Tackle
Lekkere stats voor een linksback
[ Voor 14% gewijzigd door Sleehond op 03-02-2020 21:37 ]
Net nog even zilver 1 veilig gesteld, zodat ik komend weekend weer kan spelen. Had pas brons gehaald, daarna ziek geworden en niet meer kunnen spelen. Heb nog 12 potjes over dus goud 2 zou er in moeten zitten, maar ik heb geen zin meer
Wederom elite 3 met mijn laatste potje niet gehaald.....
het lukt me op de één of andere manier niet om dat te halen
Ik zoek nog versterking(en) voor mijn team. Ik dacht in ieder geval aan een nieuwe spits als vervanger voor aguero en een CV naast VVD. Alleen kom ik er niet uit of het mijn coins wel waard is om deze te vervangen (wel of geen icon bijvoorbeeld).
Dit is mijn team en heb ongeveer 850k te besteden. Iemand suggesties voor een of meerdere versterkingen?
https://www.futbin.com/20/squad/13147636
Dit is mijn team en heb ongeveer 850k te besteden. Iemand suggesties voor een of meerdere versterkingen?
https://www.futbin.com/20/squad/13147636
Ah fijn, het is weer zo ver. Ik win m'n laatste wedstrijd voor g3. Tegenstander doet die glitch waardoor ik weer in een infinity loop kom na het start menu. Lang gewacht en het werkt nu wel! Mensen zijn wel echt klootviolen op FIFA
WL afgerond met Gold 1, kostte echt bizar veel moeite tijdens de laatste wedstrijden. Het lijkt inmiddels alsof mijn verdedigers geen zin hebben om de bal te onderscheppen. Ik zie de passlijnen van de tegenstander, ik ga óp de lijn staan en de verdedigers laten de bal nét langs zich gaan of door de benen gaan. Zo toch een aantal tegengoals gekregen deze WL die ik al 2 minuten aan zag komen.
Het blijft gewoon echt een brakke Fifa eigenlijk. Klutsballen, spelers zonder strength die zich toch erdoorheen weten te duwen, rebound goals, makkelijke ballen op paal of lat, slechte verbindingen and so on. Zoveel problemen die uiteindelijk toch wel ooit verholpen moeten worden zou je zeggen.
Heb er zeker plezier aan gehad, maar houd mn hart vast voor Fifa 21.
Het blijft gewoon echt een brakke Fifa eigenlijk. Klutsballen, spelers zonder strength die zich toch erdoorheen weten te duwen, rebound goals, makkelijke ballen op paal of lat, slechte verbindingen and so on. Zoveel problemen die uiteindelijk toch wel ooit verholpen moeten worden zou je zeggen.
Heb er zeker plezier aan gehad, maar houd mn hart vast voor Fifa 21.
PSN/Steam: Xamsix
Nog even terugkomend op Alphons Davies SBC kaart.... Damn wat een kaart. 4 Rivals potjes gespeeld vanavond en geen enkele keer met hem in de problemen gekomen of specifiek door zijn toe doen een tegengoal of gevaarlijke situatie gehad.
High/high work rate heb ik hem op gebalanceerd aanval staan met overlappen. Die gozer is overal op het veld en weet zowel aanvallend als verdedigend sterk bij te dragen. Ook nog eens 4 star weak foot
Door zijn land niet optimaal te linken maar als je Bundesliga squad of hybrid hebt.... GA voor deze kaart!
High/high work rate heb ik hem op gebalanceerd aanval staan met overlappen. Die gozer is overal op het veld en weet zowel aanvallend als verdedigend sterk bij te dragen. Ook nog eens 4 star weak foot
Door zijn land niet optimaal te linken maar als je Bundesliga squad of hybrid hebt.... GA voor deze kaart!
Had echt een dramatische WL. Echt verloren van de slechtste teams. Zo was ik nog iemand aan het uitlachen die de gewone Gnabry als RM in de spits had gezet (maak er dan een RF van!), nadat ik uitgelachen was had hij er al 2 inliggen.
Paar potjes later speelde ik tegen een gewoon La Liga team maar ze hadden een Chinees van 76 in de spits... Dacht die zal er gelijk wel uit gaan maar nee... Ik scoor gelijk ook mijn 1e kans. Daarna liep ik uit pure onderschatting wat de kloten met mijn keeper en leg de bal zo voor die chinees neer voor de 1-1. Daarna ben ik voornamelijk in de aanval maar verlies op het eind doordat die chinees mijn verdediging totaal uitkapt en rustig in de hoek schiet voor de 1-2...
Een potje later speel ik tegen een team van nog niet eens 50k. Speel weer slecht omdat ik verwacht dat Messi uit het niets toch wel gaat scoren maar niet dus. Dan komt Adama er in bij hem, denk nu komen zijn goede spelers omdat hij ziet dat hij misschien toch wel een kansje heeft... Maar blijf niet erg geconcentreerd en uiteindelijk komt die Adama er op de counter uit en scoort... Blijkt het de zilveren versie te zijn!
Eindig wel gewoon weer op goud 2 door een 6-1 serie vandaag, maar toch...
Paar potjes later speelde ik tegen een gewoon La Liga team maar ze hadden een Chinees van 76 in de spits... Dacht die zal er gelijk wel uit gaan maar nee... Ik scoor gelijk ook mijn 1e kans. Daarna liep ik uit pure onderschatting wat de kloten met mijn keeper en leg de bal zo voor die chinees neer voor de 1-1. Daarna ben ik voornamelijk in de aanval maar verlies op het eind doordat die chinees mijn verdediging totaal uitkapt en rustig in de hoek schiet voor de 1-2...
Een potje later speel ik tegen een team van nog niet eens 50k. Speel weer slecht omdat ik verwacht dat Messi uit het niets toch wel gaat scoren maar niet dus. Dan komt Adama er in bij hem, denk nu komen zijn goede spelers omdat hij ziet dat hij misschien toch wel een kansje heeft... Maar blijf niet erg geconcentreerd en uiteindelijk komt die Adama er op de counter uit en scoort... Blijkt het de zilveren versie te zijn!
Eindig wel gewoon weer op goud 2 door een 6-1 serie vandaag, maar toch...
Hmm, nu ben ik wel nieuwsgierig geworden. Heb de SBC afgerond en Umtiti vervangen door Hernandez OTW. Ik hoop vanavond wat potjes te kunnen spelen. https://www.futbin.com/20/squad/13075926Sleehond schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:42:
Nog even terugkomend op Alphons Davies SBC kaart.... Damn wat een kaart. 4 Rivals potjes gespeeld vanavond en geen enkele keer met hem in de problemen gekomen of specifiek door zijn toe doen een tegengoal of gevaarlijke situatie gehad.
Iemand ervaring met Medel scream?
Heb hem nu met shadow op m'n middenveld iets meer verdedigende power te geven ipv pjanic
Verder nog tips?
https://www.futbin.com/20/squad/13154710
Heb hem nu met shadow op m'n middenveld iets meer verdedigende power te geven ipv pjanic
Verder nog tips?
Ik heb een tijd met Medel Scream gespeeld, degelijke speler. Verdedigend goed, maar ook gevaarlijk met schoten rond de 16. Ik heb hem verkocht toen ik Allan RTTF kon combineren met Nainggolan SIF.Augy schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 08:33:
Iemand ervaring met Medel scream?
Verder nog tips?
Ik vind hem voor de coins (33k PS4 volgens Futbin) zeker het proberen waard.
Dacht gisteren nog ff paar potjes WL te spelen tegen matige tegenstanders (zat nog in zilver). Moet ik ineens tegen Koen Weijland die op dat moment live aan het streamen was. Eerste helft ging prima, 0-0 bij rust. Daarna liet hij toch z'n klasse zien en verdedigde ik minder geconcentreerd, wat resulteerde in een 3-0 nederlaag. In ieder geval een leuke test!
Zijn er nog leaks geweest of geruchten over de 2e lading FutureStars? Kom eigenlijk nog 1 middenvelder/aanvaller te kort voor een NL/Eredivisiesquad.
Toch ook maar de SBC gedaan ook al past hij op dit moment niet in mijn team als linksback. Mijn linksbacks zijn nodig voor de links met andere spelers dus gaat hij voorlopig Akanji vervangen als centrale verdediger met 7 chem. Als hij centraal niet bevalt dan komt Piszcek centraal en mag hij het als rechtsback proberen. Misschien dat ik 'm ook nog eens als CM op stel.Sleehond schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:42:
Vorig jaar had ik zijn SBC ook gedaan en speelde hij grappig genoeg bij mij ook al vaak als aanvallende back/middenvelder in een 352 of 5 mans def ondanks zijn mindere defstats. Dat beviel best goed, toevallig dat hij daar in real life nu ook speelt.
Laat me je bevindingen weten, ben erg benieuwd. Hier dus erg tevreden mee en vind het een beest. Benieuwd of je hetzelfde ervaart!_Uploader_ schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 07:10:
[...]
Hmm, nu ben ik wel nieuwsgierig geworden. Heb de SBC afgerond en Umtiti vervangen door Hernandez OTW. Ik hoop vanavond wat potjes te kunnen spelen. https://www.futbin.com/20/squad/13075926
@sjakieman Niet met je keeper kloten! Dat is minachting naar je tegenstander. Verkeerd begrepen. Ik ben zelf niet zo goed in Fifa, maar doe het met veel plezier. Tegenstanders die alleen trucjes doen of met Courtois proberen te scoren, zijn echt heel vervelend om tegen te spelen.
@Daiov97 Was Weijland erg goed? Lijkt me enerzijds leuk om tegen Koen of bijv Ovvy te spelen, anderzijds weet je al dat je finaal van de mat gespeeld wordt.
@Daiov97 Was Weijland erg goed? Lijkt me enerzijds leuk om tegen Koen of bijv Ovvy te spelen, anderzijds weet je al dat je finaal van de mat gespeeld wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door Jorgen op 04-02-2020 17:06 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Nu zit ik ook te twijfelen, heb Roussilion Futmas daar nu staan. Die doet het redelijk over het algemeen, weinig gekke dingen. Maar nu ik jouw verhaal zo lees wil ik hem misschien wel doen.Sleehond schreef op maandag 3 februari 2020 @ 23:42:
Heb m'n team weer wat geupgrade, nu nog 1,7 miljoen over.
https://www.futbin.com/20/squad/9693843
Nee zo bedoel ik het niet. Ik bouw altijd van achteruit op dus leg regelmatig de bal neer voor mijn keeper om zo verder op te bouwen. Dat gaat bijna altijd goed (behalve dus als ik totaal niet geconcentreerd ben). Juist in spannende wedstrijden maakt het, als ik het goed doe, soms juist het verschil als al mijn verdedigers gedekt staan en ik met mijn keeper onverwacht een stukje het veld in dribbel zodat ik een vrije middenvelder kan inspelen. Ik heb hier regelmatig mee gescoord of een goede kans uitgekregen. Vaak reageren tegenstanders als een gek op een lopende keeper waardoor er opeens heel veel ruimte is.Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:31:
@sjakieman Niet met je keeper kloten! Dat is minachting naar je tegenstander. Ik ben zelf niet zo goed in Fifa, maar doe het met veel plezier. Tegenstanders die alleen trucjes doen of met Courtois proberen te scoren, zijn echt heel vervelend om tegen te spelen.
Gisteren de Ligt toty en van dijk verkocht en daarvoor in de plaats Diego Carlos en Militao rttf.
Net een 2 player pack geopend komt daar van Dijk uit lopen
Beste speler die ik ooit in fifa heb gepacked. Militao maar weer verkocht!
Net een 2 player pack geopend komt daar van Dijk uit lopen
Beste speler die ik ooit in fifa heb gepacked. Militao maar weer verkocht!
O, dan heb ik je verkeerd begrepen. Wat jij doet is wel OK 👍🏻👍🏻sjakieman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:44:
[...]
Nee zo bedoel ik het niet. Ik bouw altijd van achteruit op dus leg regelmatig de bal neer voor mijn keeper om zo verder op te bouwen. Dat gaat bijna altijd goed (behalve dus als ik totaal niet geconcentreerd ben). Juist in spannende wedstrijden maakt het, als ik het goed doe, soms juist het verschil als al mijn verdedigers gedekt staan en ik met mijn keeper onverwacht een stukje het veld in dribbel zodat ik een vrije middenvelder kan inspelen. Ik heb hier regelmatig mee gescoord of een goede kans uitgekregen. Vaak reageren tegenstanders als een gek op een lopende keeper waardoor er opeens heel veel ruimte is.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik zou zeggen probeer het! Futmas Roussilion is wel top hoor, maar ik vind deze kaart net ff lekkerder. Wellicht heb je nog veel in de club zitten qua spelers en valt je investering mee?Markuss schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 10:42:
[...]
Nu zit ik ook te twijfelen, heb Roussilion Futmas daar nu staan. Die doet het redelijk over het algemeen, weinig gekke dingen. Maar nu ik jouw verhaal zo lees wil ik hem misschien wel doen.
Heb m'n team weer wat geupgrade, nu nog 1,7 miljoen over.
https://www.futbin.com/20/squad/9693843
PS even wat comparison van Roussillon Futmas en Davies:
Davies heeft:
9 meer Acceleration
16 meer Agility
7 meer Balance
Wellicht niet bizar veel meer, maar met name die Acceleration en Agility is wel fijn hoor. Dan nog Sentinel kaart erop en je beest is compleet.
[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 04-02-2020 11:58 ]
Hoe gaat het eigenlijk met jouw team nu? Al regelmatig online aan het spelen dus? Welke spelers heb je? Misschien kan ik je nog wat tips geven want ik ben ook later begonnen (rond black friday, maar speelde wel al eerdere Fifa's) en weet wel welke goedkope spelers de moeite waard zijn.Jorgen schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:19:
[...]
O, dan heb ik je verkeerd begrepen. Wat jij doet is wel OK 👍🏻👍🏻
Inmiddels heb ik wel al Cristiano Ronaldo en Messi maar ik gebruik ook nog spelers die minder dan 10k kosten maar het zo goed doen dat ik nog geen reden zie om ze te vervangen.
[ Voor 15% gewijzigd door sjakieman op 04-02-2020 11:47 ]
Ik vind het altijd wel geinig wanneer online streamers op YT of twitch klagen dat een tegenstander zo defensief speelt, terwijl ze feitelijk precies hetzelfde doen. Echt zelfreflectie is ver te zoeken anno 2020.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Het probleem is eigenlijk dat ze te goed zijn. Een aanvallende opstelling kan namelijk verdedigend lijken als je compleet weggespeeld wordt. Als 2 spelers met exact dezelfde opstelling tegen elkaar spelen dan zal degene met het meeste balbezit op de helft van de tegenstander veel aanvallender lijken te spelen omdat de verdedigende partij toch wel automatisch terug zakt (zelfs al speel je met een vrij hoge depth en laat je je aanvallende spelers niet terug zakken).Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:08:
Ik vind het altijd wel geinig wanneer online streamers op YT of twitch klagen dat een tegenstander zo defensief speelt, terwijl ze feitelijk precies hetzelfde doen. Echt zelfreflectie is ver te zoeken anno 2020.
Ik speel met best aanvallende instellingen en heb meestal meer dan 60% balbezit. In het veld lijkt het erg aanvallend en krijg in deze wedstrijden vaak alleen doelpunten tegen met counters. Maar als ik een keer tegen een tegenstander speel die het voor elkaar krijgt dat ik bijna niet van eigen helft af kom dan lijkt mijn opstelling ook opeens een ultra defensieve opstelling.
Dat is inderdaad zo, maar dan blijft het grappig dat ze klagen over iets wat ze eigenlijk zelf ook doen.sjakieman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:32:
[...]
Het probleem is eigenlijk dat ze te goed zijn. Een aanvallende opstelling kan namelijk verdedigend lijken als je compleet weggespeeld wordt. Als 2 spelers met exact dezelfde opstelling tegen elkaar spelen dan zal degene met het meeste balbezit op de helft van de tegenstander veel aanvallender lijken te spelen omdat de verdedigende partij toch wel automatisch terug zakt (zelfs al speel je met een vrij hoge depth en laat je je aanvallende spelers niet terug zakken).
Ik speel met best aanvallende instellingen en heb meestal meer dan 60% balbezit. In het veld lijkt het erg aanvallend en krijg in deze wedstrijden vaak alleen doelpunten tegen met counters. Maar als ik een keer tegen een tegenstander speel die het voor elkaar krijgt dat ik bijna niet van eigen helft af kom dan lijkt mijn opstelling ook opeens een ultra defensieve opstelling.
Merk zelf dat 442 icm ball overload wel prettig speelt. Iedereen speelt zowat met die glitch tijdens WL en ik snap wel waarom.
Heel veel streamers zijn zo goed doordat ze skillmoves bijzonder goed beheersen waardoor ze aanvallend vaak veel variatie hebben maar ook veel ruimte voor hun acties kunnen creeeren. Daarnaast ziet het er daardoor vaak ook erg leuk uit.sjakieman schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:32:
[...]
Het probleem is eigenlijk dat ze te goed zijn. Een aanvallende opstelling kan namelijk verdedigend lijken als je compleet weggespeeld wordt. Als 2 spelers met exact dezelfde opstelling tegen elkaar spelen dan zal degene met het meeste balbezit op de helft van de tegenstander veel aanvallender lijken te spelen omdat de verdedigende partij toch wel automatisch terug zakt (zelfs al speel je met een vrij hoge depth en laat je je aanvallende spelers niet terug zakken).
Ik ben echter al tevreden als ik een fake-shot of ball-roll kan doen, dat gaat al zovaak fout online dat ik andere dingen niet eens meer uitprobeer.
@Bean77 welke glitch?
Met die ball overload optie. Ipv team press selecteer je ball overload side (een na laatste optie). Dat zorgt ervoor dat je team gaat 'hangen' naar de kant waar de bal is. Tegenstander kan dan moeilijker de bal kwijt omdat er naar verhouding dus veel spelers lopen. Een bal is zo sneller afgepakt of een interceptie is sneller gemaakt. Ook worden de passrichtingen meer afgeschermd daardoor.Bossie schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:42:
[...]
Heel veel streamers zijn zo goed doordat ze skillmoves bijzonder goed beheersen waardoor ze aanvallend vaak veel variatie hebben maar ook veel ruimte voor hun acties kunnen creeeren. Daarnaast ziet het er daardoor vaak ook erg leuk uit.
Ik ben echter al tevreden als ik een fake-shot of ball-roll kan doen, dat gaat al zovaak fout online dat ik andere dingen niet eens meer uitprobeer.
@Bean77 welke glitch?
Je kan dit omzeilen om snel van kanten te switchen omdat het team dus een beetje uit balans staat. Maar velen kunnen dit niet goed.
ok, maar dat is geen glitch, maar iets wat het merendeel simpelweg nog nooit heeft gezien/gebruikt totdat een paar streamers het lieten zien.Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:49:
[...]
Met die ball overload optie. Ipv team press selecteer je ball overload side (een na laatste optie). Dat zorgt ervoor dat je team gaat 'hangen' naar de kant waar de bal is. Tegenstander kan dan moeilijker de bal kwijt omdat er naar verhouding dus veel spelers lopen. Een bal is zo sneller afgepakt of een interceptie is sneller gemaakt. Ook worden de passrichtingen meer afgeschermd daardoor.
Je kan dit omzeilen om snel van kanten te switchen omdat het team dus een beetje uit balans staat. Maar velen kunnen dit niet goed.
Ball overload heb ik ook geprobeerd maar vind het niet zo leuk spelen en twijfel of het wel zo nuttig is met mijn speelstijl. Ik ben best goed in het 1 vs 1 verdedigen. Als er teveel verdedigers van mij in de buurt staan ben ik langer bezig de juiste te selecteren dan een verdedigende actie te maken.Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:42:
[...]
Dat is inderdaad zo, maar dan blijft het grappig dat ze klagen over iets wat ze eigenlijk zelf ook doen.
Merk zelf dat 442 icm ball overload wel prettig speelt. Iedereen speelt zowat met die glitch tijdens WL en ik snap wel waarom.
Kijk eigenlijk nooit naar streamers maar heb wel eens een keer een stukje van zo'n wedstrijd op zo'n Fifa toernooi gezien maar dat vind ik juist totaal niet leuk om naar te kijken. Het is van beide kanten alleen maar zoveel mogelijk de beste skillmoves, standaard manier van scoren e.d. Ik kijk veel liever naar een wedstrijd van mijn eigen team, dat lijkt veel meer op echt voetbal!Bossie schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:42:
[...]
Heel veel streamers zijn zo goed doordat ze skillmoves bijzonder goed beheersen waardoor ze aanvallend vaak veel variatie hebben maar ook veel ruimte voor hun acties kunnen creeeren. Daarnaast ziet het er daardoor vaak ook erg leuk uit.
@Bean77 welke glitch?
Nee, maar in de volksmond wordt het wel als een glitch genoemd. Maar feitelijk is het het idd niet.Bossie schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:50:
[...]
ok, maar dat is geen glitch, maar iets wat het merendeel simpelweg nog nooit heeft gezien/gebruikt totdat een paar streamers het lieten zien.
Ik merk echter wel dat je er flink wat voordeel mee kan hebben.
Ja ik gebruik het standaard sinds dag 1, en ik voel geen verschil na de patch.....alleen jammer dat iedereen het nu weet en de bal loopt te crossen naar de andere kant....Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:57:
[...]
Nee, maar in de volksmond wordt het wel als een glitch genoemd. Maar feitelijk is het het idd niet.
Misschien dat ik daarom deze weekend league bagger ging en op 14-16 ben geëindigd.
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 04-02-2020 12:59 ]
Idd, maar heb afgelopen WL bijzonder veel potjes van links naar rechts moeten breien hierdoor.Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:57:
[...]
Nee, maar in de volksmond wordt het wel als een glitch genoemd. Maar feitelijk is het het idd niet.
Het nadeel van streamers is dat niet een tegenstander ze kopieert, maar 20-25. Het is toch het bekende, drukzetten en kantelen
Andere vraag, heb eigenlijk niet echt een swaps speler nodig voor mijn budget (18 max).
Iemand ervaring met Lineker, heb nu tijdelijk RB Aguero die ik dan weer zou kunnen verkopen (500-550K), maar tot nu toe overtreft hij al mijn verwachtingen.
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 04-02-2020 13:00 ]
Wanneer komt de Eriksen versie van Inter uit? Ik heb wel al de Ibra vorm van AC Milan maar Eriksen kan ik enkel van Tottenham vinden
Toch exact hetzelfde wanneer mensen honderden euro's uitgeven aan het begin van het jaar of later en alsnog klagen over gameplay. Die mensen zorgen ervoor dat het management van EA denkt dat iedereen super tevreden is. Zelfreflectie in 2019 was er ook al niet dus ik verwacht niet dat het dit jaar anders zal zijn.Bean77 schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 12:08:
P.s. Ball overload kun je makkelijk oplossen door de fullbacks the betrekken.
[ Voor 5% gewijzigd door N2LSWw op 04-02-2020 13:57 ]