• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-01 14:04
Prins32 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:14:
[...]

Dat heb ik nog nooit gedaan en vaak SBC's met loyalty gedaan zonder met deze spelers te spelen? Chemistry staat op 100. Dacht dat dat voldoende moest zijn.

Edit: Google vertelt mij inderdaad dat dit nodig is, maar dat er een "glitch" is gelukkig. Dat maar eens proberen vanavond! 8)7
Als de chem op 100 staat hoef je er idd geen wedstrijden meer mee te spelen.
Waarschijnlijk wil je de oplossing indienen in de app. daar zit een fout in.
Als je hem op je PS indient dan wordt hij als het goed is wel goedgekeurd.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Begon aardig met 6 uit 6 winst. Toen moest ik opeens tegen het meest belachelijke team waar ik ooit tegen heb gespeeld. Natuurlijk een loss, 4-1. Foto gemaakt;

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Wvrp2hV.jpg

Bizar, kap er maar mee voor vandaag.

[ Voor 6% gewijzigd door Xamsix op 31-01-2020 14:54 ]

PSN/Steam: Xamsix

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-01 15:57
Vestendrie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:40:
[...]

Jaa krijg alleen geen volle teamgeest meer met keeper en andere cv.. Denk dat ik Varane-van Dijk doe. Alleen nog eventjes doorsparen. :) En jouw team?
Heb best een redelijk team :P

https://www.easports.com/...Id=bEsn4kNHnSOj2:FFA20PS4

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
Xamsix schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:53:
Begon aardig met 6 uit 6 winst. Toen moest ik opeens tegen het meest belachelijke team waar ik ooit tegen heb gespeeld. Natuurlijk een loss, 4-1. Foto gemaakt;

[Afbeelding]

Beetje matig dat je hier niet van gewonnen hebt hoor... Prutser :9

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11-2025
Pace - en ICON- sloertje :9

Nee, leuk team. Zie je niet zo snel. Waarschijnlijk omdat het onbetaalbaar is, haha.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01 11:36

[Afbeelding]

Altijd leuk tegen FC Creditcard

wijze woorden

• 038Zwolle
  • Laatst online: 16-01 22:51
Typische WL. Ik win er 5, sta het 6e potje met 10min achter met 3-0. 7e verlies ik doordat mijn verdediger de bal voor goal schiet en de tegenstander kan intikken (stick compleet de andere kant op..) en de 2 potjes erna heb ik de grootst mogelijke lag , win er 1 onverdiend en verlies er 1 heeeeel dit onverdiend

Hoop wel dat EA wat veranderd aan het systeem volgend jaar. Leuke potjes zijn er nauwelijks. Mensen leaven zelfs als je op 1-0 voor komt . Fijn hoor, scheelt tijd, maar wat een lol

[ Voor 22% gewijzigd door 038Zwolle op 31-01-2020 17:51 ]

3 potjes WL 1-2. Maar weer snel de controller weg gelegen, alle 2 de potten verloren door bizarre kluts doelpunten. Met als toppunt laatste potje 4x kreeg hij de bal terug terwijl ik er tussen zat. Daarna word even van dijk door flashback mata van de bal gezet, doelpunt ;(

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-01 19:10

[Afbeelding]

Ik zit tegenwoordig in divisie 7 en daar kwam ik gister een team tegen met TOTY mbappe, vdv, Ronaldo, Allison, alexander en Robertson aangevuld met alleen maar icons als Eusebio, Viera en Gullit. Maar die gozer kon er geen kut van en deed zelfs een rage quit.

Kan je ergens je laatste wedstrijd uitslagen terug zien?

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-01 16:33

bebopper

I'm an absolute beginner...

Ik kap ermee voor vandaag, wat een K*T spel kan het toch zijn. In SB tegen tegenstanders van het laagste niveau op een setting waar ik normaal altijd op win... helemaal niks van te maken.

Mertens, Suarez (91) en Toko hebben geen idee meer waar het doel staat en het blijkt dat spitsen of middenvelders in het doel bij de tegenstander werkelijk fantastische reddingen kunnen maken.

Als EA beslist dat je wedstrijden moet verliezen dan verlies je ze dus ook...

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Wat kan ea toch goed een spel Verneuken in een korte tijd. Gameplay is ruk sinds deze week servers die om te janken zijn. Handelen is helemaal naar de klote geholpen. Rewards daar begin ik maar niet over. Denk dat ik me team maar ga verkopen. En pakketjes voor ga openen. Komt daar niks uit dan. Zoals 99 procent de kans is. Stop ik maar lekker met fifa

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
038Zwolle schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 17:23:
Mensen leaven zelfs als je op 1-0 voor komt . Fijn hoor, scheelt tijd, maar wat een lol
En daardoor kon ik geen objective halen win x rival games waarbij je minstens 2 doelpunten moest maken met [insert] type speler per wedstrijd.

Het gaat wel lekker snel, scheelt idd tijd maar zulke objectives haal je er niet echt mee.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08-2025
Eerste Futurestars zijn live:

https://pbs.twimg.com/med...format=jpg&name=4096x4096

@Bossie jat de kudo's met z'n goeie Twitter-reaguursel

[ Voor 28% gewijzigd door Fraaank op 31-01-2020 19:01 ]

Future Stars :D

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Fraaank
Kom alleen FIFA niet in haha

Age restrictions?!

[ Voor 28% gewijzigd door Fraaank op 31-01-2020 19:04 ]

• 038Zwolle
Hmmm een 87 odrgaard (doelstelling)
85 kalk of yamaguchi el shaarawy (seizoensvoortgang)
88 Akanji savic of kovacic..
(Seizoensvoortgang)
Best aardige spelers

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 22:52
Dat doet EA weer lekker, de webapp doet het niet, man man :+
Wekt het op de console wel?
Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:07:
Dat doet EA weer lekker, de webapp doet het niet, man man :+
Wekt het op de console wel?
hetzelfde, zie dat futbin ook erg laat is met de nieuwe kaartjes :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Nachtapotheker
werkt weer

• 038Zwolle
30 pakketjes opgespaard. Meeste packs waren packs zoals megapack, zeldzaam speler etc. Had ik een walkout, is het TOTW henderson
038Zwolle schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:23:
30 pakketjes opgespaard. Meeste packs waren packs zoals megapack, zeldzaam speler etc. Had ik een walkout, is het TOTW henderson
Die had ik ook, weer 18k in de pocket :)

De Future stars zijn leuk, maar verwacht voor mezelf alleen Kovacic als CM/CDM en Zambrotta volgende week.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:05
Eindelijk geluk had nog 5x untreadable 2 player packs komt daar Mbappe uit :) met de @sjakieman pack opening taktiek

• Fraaank
Pack Futurestar Martinez...bedankt EA, ik als Feyenoorder ben hier heeeel blij mee. Wel een superlink met Ziyech en Tagliatelle.

• 038Zwolle
Oh en 12 icon swap tokens. Dat valt me mee

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 03-01 23:37
Meer mensen last van storing en niet meer in dit kunnen komen?

• tukkerterror90
Dit moet Fut zijn.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07-2025
Die Swap tokens zijn nog goed te doen ook.

Helaas geen Odegard in de club, die gaat nu voor 10K Lol

Snap echt niet waarom, zag zo snel niet dat je die nodig hebt voor die objectives. Je kunt trouwens ook al die Odegard versies inruilen voor een zeldzaam spelers pakket, dat gaat volgens mij ook niemand doen.....

PSN: Patrick_D

tukkerterror90 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:39:
Meer mensen last van storing en niet meer in dit kunnen komen?
Yes , werd weer heerlijk uit een wedstrijd gegooid waar het gelijk stond. Dus zal wel weer een gratis los worden vanuit ea

• 038Zwolle
Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:40:
Die Swap tokens zijn nog goed te doen ook.

Helaas geen Odegard in de club, die gaat nu voor 10K Lol

Snap echt niet waarom, zag zo snel niet dat je die nodig hebt voor die objectives. Je kunt trouwens ook al die Odegard versies inruilen voor een zeldzaam spelers pakket, dat gaat volgens mij ook niemand doen.....
Je krijgt ook een 80 odrgard speler van de objectives die je kunt upgraden. Best een leuke grind lijkt me.

Oh, ik kom er ook niet meer in. Servers offline.

[ Voor 4% gewijzigd door 038Zwolle op 31-01-2020 19:43 ]

Die future star kaart van Greenwood ziet er heerlijk uit qua stats. Alleen jammer van de work rates en 3 star skill moves :) Helaas kan ik die niet betalen voor in me PL team.

Zitten zeker paar leuke kaartjes bij de future stars :)

• Vestendrie
Liggen die kutservers weer eens uit. Veel te veel content in een keer ook waarschijnlijk. Iedereen gaat nu spelen en dit gaat ten koste van de servers. Meer dan gebruikelijk ook.
Vestendrie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:59:
Liggen die kutservers weer eens uit. Veel te veel content in een keer ook waarschijnlijk. Iedereen gaat nu spelen en dit gaat ten koste van de servers. Meer dan gebruikelijk ook.
Klopt is vragen om ellende, Future Stars, nieuw seizoen en die swap tokens. Je zou zeggen dat z'n miljoenen / miljarden bedrijf beter kan plannen. Helaas blijkt bij EA heel moeilijk >:) :P

• Vestendrie
Traeces schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:06:
[...]

Klopt is vragen om ellende, Future Stars, nieuw seizoen en die swap tokens. Je zou zeggen dat z'n miljoenen / miljarden bedrijf beter kan plannen. Helaas blijkt bij EA heel moeilijk >:) :P
Vraag me nu wel af of wl met een dag verlengd gaat worden. Komt me wel goed uit aangezien ik alleen vanavond en evt zondagavond kan spelen.
Vestendrie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:10:
[...]

Vraag me nu wel af of wl met een dag verlengd gaat worden. Komt me wel goed uit aangezien ik alleen vanavond en evt zondagavond kan spelen.
Hier het zelfde. Had vanavond en zondag gereserveerd voor WL. Aangezien ik door de weeks pas rond 7 uur thuis ben word heel krap als het heel de avond er uit ligt

• Vestendrie
Traeces schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:14:
[...]

Hier het zelfde. Had vanavond en zondag gereserveerd voor WL. Aangezien ik door de weeks pas rond 7 uur thuis ben word heel krap als het heel de avond er uit ligt
Wat is de grens normaal gesproken om wl met een dag te verlengen, ligt er nu al ruim een uur uit namelijk. Ik dacht bij ongeveer 1/2 uur geen matchmaking is extra dag. Maar weet niet hoe dat eerst ging.
Vestendrie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:18:
[...]

Wat is de grens normaal gesproken om wl met een dag te verlengen, ligt er nu al ruim een uur uit namelijk. Ik dacht bij ongeveer 1/2 uur geen matchmaking is extra dag. Maar weet niet hoe dat eerst ging.
Durf dat echt niet te zeggen. Hoop het wel want heb echt geen zin om 20 potten Fifa te spelen zondag :+

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:24
Had de hele avond een date met FIFA omdat de vrouw nachtdienst heeft, krijg je dit

Daar gaat me ongestoord avondje :(

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-01 19:02
Traeces schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 19:53:
Die future star kaart van Greenwood ziet er heerlijk uit qua stats. Alleen jammer van de work rates en 3 star skill moves :) Helaas kan ik die niet betalen voor in me PL team.

Zitten zeker paar leuke kaartjes bij de future stars :)
Ben niet echt onder de indruk van de Future Stars promo tot dusver. De enige spelers die echt top zijn, Felix en Tonali, vallen buiten m'n budget. De rest van de aanvallende spelers hebben allemaal wel iets wat ontbreekt, veel lage weakfoots, skillmoves of bepaalde stats die opvallend laag zijn.

Enige die ik waarschijnlijk ga halen is Lisandro Martinez voor m'n tweede team, perfecte link met Tagliafico en nog wel betaalbaar. Had gehoopt op een Future Stars Donny vd Beek, hopelijk komt hij volgende week nog.

• Joosie200
  • Niet online
Die Odegaard objectives zijn leuk om te gaan doen. Als de servers het tenminste weer gaan doen.

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04
Kom er inderdaad niet in, balen.

Geeft ook maar weer eens aan dat EA met FIFA gewoon echt een server probleem heeft hoor. Maar goed, waarom zouden we daar eens in investeren joh....!?

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-10-2025
mar101 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:24:
[...]

Ben niet echt onder de indruk van de Future Stars promo tot dusver. De enige spelers die echt top zijn, Felix en Tonali, vallen buiten m'n budget. De rest van de aanvallende spelers hebben allemaal wel iets wat ontbreekt, veel lage weakfoots, skillmoves of bepaalde stats die opvallend laag zijn.

Enige die ik waarschijnlijk ga halen is Lisandro Martinez voor m'n tweede team, perfecte link met Tagliafico en nog wel betaalbaar. Had gehoopt op een Future Stars Donny vd Beek, hopelijk komt hij volgende week nog.
Valt me dit jaar toch al op dat veel aanvallers vreemde stats hebben. De meeste (icon) aanvallers hebben echt een dramatische passing ( behalve de echt dure ). Of de work rates zijn echt schijt, met M/M vind ik een spits echt heel vaak op 10 lopen.

Waarschijnlijk vind ik daarom Lucas en Son fijn spelen met goede WR en WF. 8)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-01 20:52
Wel fijn dat mijn volledig First Owned La Liga team waar ik met elke speler 250+ wedstrijden heb gespeeld opeens niets meer kan nu het een team is voor een Icon Swap objective.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Traeces schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 20:50:
[...]

Valt me dit jaar toch al op dat veel aanvallers vreemde stats hebben. De meeste (icon) aanvallers hebben echt een dramatische passing ( behalve de echt dure ). Of de work rates zijn echt schijt, met M/M vind ik een spits echt heel vaak op 10 lopen.

Waarschijnlijk vind ik daarom Lucas en Son fijn spelen met goede WR en WF. 8)
Met M/M loopt een spits vaker op 10? Dat zou niet heel logisch toch? Son zou met zijn high defending rate toch veel vaker op het middenveld moeten staan bij balbezit van de tegenstander? Heb juist het idee dat een m/m veel beter naar de instructies luistert. Stay foward of stay back e.d. werkt dan perfect.
sjakieman schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:07:
[...]

Met M/M loopt een spits vaker op 10? Dat zou niet heel logisch toch? Son zou met zijn high defending rate toch veel vaker op het middenveld moeten staan bij balbezit van de tegenstander? Heb juist het idee dat een m/m veel beter naar de instructies luistert. Stay foward of stay back e.d. werkt dan perfect.
Heb nu 3x met een spits met M/M of M/L gespeeld Auba, van basten 89 en Wright 87, kreeg daar helemaal de schijt van nooit in de spits te vinden.

Moest altijd de bal vasthouden voordat ze de 16 in gingen. Me spitsen staan altijd op stay forward en achter verdediging duiken. Met Vardy Potm , Lucas en Son heb ik daar nooit last van. Kan toeval zijn maar zo ervaar ik het :)

• sjakieman
Traeces schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:15:
[...]

Heb nu 3x met een spits met M/M of M/L gespeeld Auba, van basten 89 en Wright 87, kreeg daar helemaal de schijt van nooit in de spits te vinden.

Moest altijd de bal vasthouden voordat ze de 16 in gingen. Me spitsen staan altijd op stay forward en achter verdediging duiken. Met Vardy Potm , Lucas en Son heb ik daar nooit last van. Kan toeval zijn maar zo ervaar ik het :)
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben ook al klinkt het niet logisch. Zat net even mijn spitsen af te gaan in Fifa 20 waar ik veel wedstrijden mee heb gespeeld en die hebben toevallig allemaal high attacking wr. Behalve Messi die ik sinds zondag in de spits heb staan. Zal er eens op letten.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
@Beavbusi

https://discord.gg/fKwCmt

Kom nouhouuuuuteruggggggg lieve jongen

• Vestendrie
Hoppa daar is de bevestiging. WL met een dag verlengd. Prima, ga ik nu lekker een filmpje opzetten en niet meer afwachten tot het een keer ging werken vanavond. Vrijdag sowieso altijd kut.

• Nachtapotheker
Messi heeft een hele hoge positioning, die zou met L/L workrates nog op de juiste plek staan :+

Maar zonder gekheid, ik heb liever M/L dan H/H die spitsen zakken veel te ver terug naar het middenveld. Ik heb de voorkeur voor H/L of H/M.

[ Voor 43% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-01-2020 21:33 ]

Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:32:
Messi heeft een hele hoge positioning, die zou met L/L workrates nog op de juiste plek staan :+

Maar zonder gekheid, ik heb liever M/L dan H/H die spitsen zakken veel te ver terug naar het middenveld. Ik heb de voorkeur voor H/L of H/M.
Van basten , Wright en Auba hebben ook 90 of 90+ pos. Die paar punten zal denk niet echt uitmaken ?
Vestendrie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:32:
Hoppa daar is de bevestiging. WL met een dag verlengd. Prima, ga ik nu lekker een filmpje opzetten en niet meer afwachten tot het een keer ging werken vanavond. Vrijdag sowieso altijd kut.
Ik ook niet meer heb nu wat teveel goud gele drankjes op om normaal te spelen :+

[ Voor 37% gewijzigd door Traeces op 31-01-2020 21:35 ]

• sjakieman
Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:32:

Ja ok maar die drie voorbeelden die @Traeces noemde hebben ook allemaal 90+ positioning (nog zonder chemistry kaartje). Dus dat zou ook weer niet zoveel verschil moeten maken.

• Vestendrie
Traeces schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:33:
[...]

Van basten , Wright en Auba hebben ook 90 of 90+ pos. Die paar punten zal denk niet echt uitmaken ?

[...]

Ik ook niet meer heb nu wat teveel goud gele drankjes op om normaal te spelen :+
Yes, Hertog Jan is open for business hoor. Proost!

• Nachtapotheker
sjakieman schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:35:
[...]

Ja ok maar die drie voorbeelden die @Traeces noemde hebben ook allemaal 90+ positioning (nog zonder chemistry kaartje). Dus dat zou ook weer niet zoveel verschil moeten maken.
Nou ik merk wel verschil tussen 80 of 95 positioning, maar voor wat betreft het goed meelopen met de aanval denk ik dat workrates belangrijker zijn.
Vestendrie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:38:
[...]

Yes, Hertog Jan is open for business hoor. Proost!
Hier Heineken ( kom maar met het commentaar hahaha :+ ) Proost !!!

• Vestendrie
Traeces schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:40:
[...]

Hier Heineken ( kom maar met het commentaar hahaha :+ ) Proost !!!
Nee joh, zou scoren voor open doel zijn. Dat zit er niet in helaas vanavond.
Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:40:
[...]

Nou ik merk wel verschil tussen 80 of 95 positioning, maar voor wat betreft het goed meelopen met de aanval denk ik dat workrates belangrijker zijn.
Mee eens maar we praten hier over +/- 5 verschil.
Vestendrie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:44:
[...]

Nee joh, zou scoren voor open doel zijn. Dat zit er niet in helaas vanavond.
Mag hoor maar is in fifa momenteel niet mogelijk :+ Dan maar morgen in het doel van Emmen :9

• Nachtapotheker
Hier een gouden carolus open getrokken :9B

Ik twijfel of ik Maradona 91 moet vervangen voor Joao Felix.....

[ Voor 44% gewijzigd door Nachtapotheker op 31-01-2020 21:51 ]

Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:50:

Je moet toch wat he zonder fifa :+

Zou altijd Diego houden gewoon omdat z'n baas is >:)

Wil einde fifa echt een team maken met allemaal mensen met een paar steken los. Maradoa, Best, Vardy etc :') :') :') Gewoon voor de lol _O-

• Vestendrie
Traeces schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:47:
[...]

Mee eens maar we praten hier over +/- 5 verschil.
[...]

Mag hoor maar is in fifa momenteel niet mogelijk :+ Dan maar morgen in het doel van Emmen :9
Een Feyenoorder? Man van mijn hart beste knul. Lekker winnen en achterover leunen zondag

• Vestendrie
Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:50:

Ik heb zijn 95 versie. Buitenaards en veel origineler dan Felix ook. En denk dat zijn prijs nog wel daalt.

• Nachtapotheker
Traeces schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:57:
[...]

Je moet toch wat he zonder fifa :+

Zou altijd Diego houden gewoon omdat z'n baas is >:)

Wil einde fifa echt een team maken met allemaal mensen met een paar steken los. Maradoa, Best, Vardy etc :') :') :') Gewoon voor de lol _O-
Ja ik vind Diego ook wel een cultheld, hij speelt ook prima, maar niet beter dan Messi die toch slechts de helft kost :+

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 23:24
Duurt wel lang dat server resetten zeg
Vestendrie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 21:57:
[...]

Een Feyenoorder? Man van mijn hart beste knul. Lekker winnen en achterover leunen zondag
Zoiezo al heel me leven woon nog geen 500m van de kuip _/-\o_ Nou kan het amper me strot uit krijgen maar een bepaalde ploeg uit de hoofdstad mag van mij winnen zondag. Die halen wij toch nooit meer in..... :'( Wordt toch liever gewoon 2de.

• Vestendrie
Traeces schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:03:
[...]

Zoiezo al heel me leven woon nog geen 500m van de kuip _/-\o_ Nou kan het amper me strot uit krijgen maar een bepaalde ploeg uit de hoofdstad mag van mij winnen zondag. Die halen wij toch nooit meer in..... :'( Wordt toch liever gewoon 2de.
Aah, prima uitzicht dan. Nou ik heb dan liever een gelijkspel hoor. Beide punten verspelen is het beste. Eindhovenaren moeten eerst de boel op orde hebben voor ze jacht kunnen maken op ons.
Vestendrie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:13:
[...]

Aah, prima uitzicht dan. Nou ik heb dan liever een gelijkspel hoor. Beide punten verspelen is het beste. Eindhovenaren moeten eerst de boel op orde hebben voor ze jacht kunnen maken op ons.
Kan ook we zullen het zien :) Als onze club maar wint ! _/-\o_
Eerste potje online gespeeld sinds de patch, leuk dat aanvallers sneller/meer responsief zijn maar doe dan ook iets aan de enorme vertraging met player-switching.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-01 13:33
Augy schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:02:
Duurt wel lang dat server resetten zeg
Vooral irritant dat het hun wel lukt bij PC en Xbox maar bij PS4 opeens niet, je zou denken dat het allemaal vergelijkbaar werkt en verwacht niet dat ze voor 1 platform allemaal extra onderzoek moeten doen.

• sjakieman
Pompi schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:36:
[...]

Vooral irritant dat het hun wel lukt bij PC en Xbox maar bij PS4 opeens niet, je zou denken dat het allemaal vergelijkbaar werkt en verwacht niet dat ze voor 1 platform allemaal extra onderzoek moeten doen.
Wat bedoel je? Het werkt gewoon op de PS4 nu toch? Of log ik precies op het goede moment in?
Tjeez, verlies je het eerste potje omdat je simpelweg niet kan scoren ondanks de kansen.

Tweede potje, tegenstander helemaal zoek gespeeld, inclusief meerdere 1:1 keeper en vrij schotkansen binnen de 5 meter. Verlies je met 0-1 (2 shots tegenstander tegen 17 van mij). Waarbij ik kan scoren met high rated kaartjes en hij een long-shot met NIF Ndombele scoort...

• Nachtapotheker
Bossie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:57:
Tjeez, verlies je het eerste potje omdat je simpelweg niet kan scoren ondanks de kansen.

Tweede potje, tegenstander helemaal zoek gespeeld, inclusief meerdere 1:1 keeper en vrij schotkansen binnen de 5 meter. Verlies je met 0-1 (2 shots tegenstander tegen 17 van mij). Waarbij ik kan scoren met high rated kaartjes en hij een long-shot met NIF Ndombele scoort...
Helaas gebeurt dit net iets te vaak ;(

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:04
[quote]Bossie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:57:

[/quote

FIFA 20 in een notendop.... :F

En je blijft doorspelen zeker....?

|:(

• sjakieman
Bossie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:57:

Ik heb dit altijd het 1e WL potje. Maar bij mij is het niet alleen pech, ik moet altijd weer even inkomen. In het begin schiet ik elke bal te hard of te zacht of blijf ik passen tot dat ik de bal in het doel kan lopen. Ik moet het 1e potje altijd veel beter zijn om te kunnen winnen. Pas na een 2-3 potjes zit ik weer helemaal in. Maar verliezen in de 1e potjes is ook niet zo'n ramp. Beter slecht beginnen en goed eindigen!
sjakieman schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 23:19:
[...]

Ik heb dit altijd het 1e WL potje. Maar bij mij is het niet alleen pech, ik moet altijd weer even inkomen. In het begin schiet ik elke bal te hard of te zacht of blijf ik passen tot dat ik de bal in het doel kan lopen. Ik moet het 1e potje altijd veel beter zijn om te kunnen winnen. Pas na een 2-3 potjes zit ik weer helemaal in. Maar verliezen in de 1e potjes is ook niet zo'n ramp. Beter slecht beginnen en goed eindigen!
12 wins voor een swap speler !

Nog tips mbt een goede CF voor een Premier League team, speel nu met Firmino maar die is het steeds net niet en blijf heb geforceerd proberen omdat het een rood kaartje is.

Zou waarschijnlijk KDB of Son worden.

@Sleehond twee potjes zelfs nog :>

• Vestendrie
Drie wl potjes gespeeld. 3x verloren. Lijkt net een knikkerbaan, alles gaat na het gezeik ineens zoo snel. Niet te doen als je een paar biertjes op hebt. Ik kap ermee voor nu. Zondagavond maar verder als de losers van mijn niveau overblijven😊

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
WL is verlengt he, dus maandag avond kan er ook nog gespeeld worden :)

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 19:54
5 gespeeld 5 gewonnen, allemaal vrij makkelijk ook.. is me nog nooit gelukt. 89 Werner is een klasbak zeg. 7 goals. Wat een schot en snelheid..

• Pompi
sjakieman schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 22:51:
[...]

Wat bedoel je? Het werkt gewoon op de PS4 nu toch? Of log ik precies op het goede moment in?
Ik refereerde hier aan

Dus kan zijn dat ik net te laat was met reageren of jij net geluk had.

Fffff*ck, precies toen mijn tegenstander in WL rage quitte gingen de servers weer dood. Stond 5-1 voor mij, mag hopen dat het gewoon een win is of anders dat het niet als een gespeelde wedstrijd telt maar EA kennende zal het wel weer een loss door hun worden.

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Terug van vakantie en net even snel een Squad battle potje gespeeld om in te komen. Patch lijkt me goed uit te pakken. Aanvallers zijn niet zo statisch meer en maken goede loopacties. Eerste van Argentinië voor icon swaps binnen :)

Maar nu steeds server communicatieproblemen. Ik lees dat het gisteren weer eens feest was, maar blijkbaar vandaag nog steeds rommel. Het zal ook nooit veranderen :+

• Pompi
Pompi schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 08:51:
[...]
Fffff*ck, precies toen mijn tegenstander in WL rage quitte gingen de servers weer dood. Stond 5-1 voor mij, mag hopen dat het gewoon een win is of anders dat het niet als een gespeelde wedstrijd telt maar EA kennende zal het wel weer een loss door hun worden.
Wat een flut bedrijf is het ook echt, dus nu een loss gekregen terwijl ik gewoon een win had moeten hebben. Zo onnodig dit, kan ook zomaar een rang schelen in je WL resultaat. Ga nu nog wel even wachten voordat ik weer een onterechte loss aan mijn broek krijg doordat de servers er nog eens uit knallen.

• Vestendrie
Zou sowieso weer even wachten. EA geeft op twitter aan dat er wederom problemen zijn.

Een grote puinhoop ook. Ik ga lekker weekend vieren en kijk zondagavond wel of het nog zin heeft. Ben maandag vrij dus wellicht dan een aantal potjes. Zilver 1 is het doel dus dit weekend.

[ Voor 53% gewijzigd door Vestendrie op 01-02-2020 09:09 ]

• Pompi
Ik denk dat maandagavond ook een shit show gaat worden, want met deze aanhoudende problemen zullen mensen zolang mogelijk wachten en dus veel zullen gaan proberen om de wedstrijden dan te spelen. Weet niet goed wat ik nu moet doen, had al plannen voor de rest van het weekend en wil eigenlijk nu wel spelen maar het is ook zo zonde om tegen een loss aan te lopen. Lees dat bij sommige het weer prima werkt en bij andere gaat het weer af en toe mis, geen touw op vast te knopen dus.
Vestendrie schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 09:04:
Zou sowieso weer even wachten. EA geeft op twitter aan dat er wederom problemen zijn.

Een grote puinhoop ook. Ik ga lekker weekend vieren en kijk zondagavond wel of het nog zin heeft. Ben maandag vrij dus wellicht dan een aantal potjes. Zilver 1 is het doel dus dit weekend.
Ik ga zondag halverwege de dag juist weg, verlenging met een dag helpt sowieso niet, heb liever dat je simpelweg je punten terugkrijgt omdat je nu toch gaat proberen ff kwalificatie voor een volgende WL af te dwingen.

Beetje jammer dit, veld voetbal gaat niet door dit weekend dus dat even een WL mee te pakken icm swap objective als bonus.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:05
Leuk al die promos zorg is voor stabiele servers. Nu in kwartier tijd al 6x moeten inloggen erg fijn met bieden.... En nu heb ik al mijn biedingen op verwerken staan maar kan er niets meer mee...

• Joosie200
  • Niet online
Handelen wil ook niet. Alles staat op processing zonder dat er iets gebeurt. Prima, dan een keer geen fifa.
FidoDido schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:32:
Leuk al die promos zorg is voor stabiele servers. Nu in kwartier tijd al 6x moeten inloggen erg fijn met bieden.... En nu heb ik al mijn biedingen op verwerken staan maar kan er niets meer mee...
Zojuist eerste potje WL gespeeld vandaag, het lijkt alsof alleen dribbelen aan staat terwijl je spelers op ijs lopen. 6-5 gewonnen, maar de uitslag zegt voldoende over de gameplay aangezien beide niet konden verdedigen ...

Hiermee een objective gehaald, met een disconnect tijdens het ophalen van de objective reward.

• Hassiebassie
Ik zie dat de Chinese League nu slechts op 95K staat voor PS4.

Heb er met de Xbox laatst dikke winst uit gehaald door een gewone Hazard te packen. :Y)
Sowieso kost die sbc bijna niks. Je kunt minstens de helft vullen met 200 coins spelers. Daarvan kan je zelfs driekwart met open bid van 150 coins oppikken.
Sla jullie slag jongens d:)b

• tukkerterror90
Ik word er elke keer uit gekickt als ik een wedstrijd wil spelen, meer mensen last van?

• Pompi
Wie nog een gouden Schweinsteiger heeft, hij gaat nu voor rond de 21k op PS4. Dus doe je voordeel er mee, ik had hem niet nodig dus heb hem voor dat verkocht.

• Vestendrie
Rudiger IF incoming..

• Terranova
Ik heb geen idee hoe en waarom, maar in plaats van 300 punten te verliezen in skillrating met Icon Swaps ben ik er nu 300 gestegen 8)7 en zit ik weer in div 4

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Ga toch nog die Ben Yedder SBC doen binnen 19 dagen denk ik. Heb behoorlijk wat untradeables. Uiteindelijk kost de SBC me zo'n 300k en dus die untradeables. Maar dan heb ik wel (voor mij) mn endgame spits.

PSN/Steam: Xamsix

• Hassiebassie
Pompi schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 14:09:
Wie nog een gouden Schweinsteiger heeft, hij gaat nu voor rond de 21k op PS4. Dus doe je voordeel er mee, ik had hem niet nodig dus heb hem voor dat verkocht.
Goede :) Ik heb destijds de Schweini sbc gedaan toen hij een 2e keer online kwam. Een goede speler uit die 2de rangs league oppikken is soms erg handig in verband met objectives dit jaar.

Verder heb ik vandaag besloten na Fifa 20 geen nieuwe meer te doen. Al krijg ik hem gratis, het is mooi geweest.

• Vestendrie
Hassiebassie schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 15:30:
[...]

Goede :) Ik heb destijds de Schweini sbc gedaan toen hij een 2e keer online kwam. Een goede speler uit die 2de rangs league oppikken is soms erg handig in verband met objectives dit jaar.

Verder heb ik vandaag besloten na Fifa 20 geen nieuwe meer te doen. Al krijg ik hem gratis, het is mooi geweest.
Ik had dat vorig jaar ook al eigenlijk. Alsnog voor 30 euro kunnen ophalen. Maar nu ben ik er wel echt klaar mee. Ga natuurlijk wel nog spelen, maar dan alleen voor de fun. Dus gewoon Fifa 20 spelen als volgende versie(s) al uit zijn. Wellicht nog betere gameplay/servers ook.

Even Ronaldinho halen en helemaal content met mijn team.

• Benny
Na 10-3 sta ik nu 10-9 |:(

Wordt helemaal weggespeeld pfff

[ Voor 48% gewijzigd door Benny op 01-02-2020 15:48 ]

Benny schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 15:48:
Na 10-3 sta ik nu 10-9 |:(

Wordt helemaal weggespeeld pfff
7-3 nu, inclusief 2 losses met dat gedoe gisteren. Speel nu 4411/433-2 met een nieuw Premier League Team.
Kan niet wachten op de zich elke keer herhalende losing streak dadelijk om vervolgens na 20-25 games weer te kunnen stoppen bij G3.

• Terranova
Terranova schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 15:18:
Ik heb geen idee hoe en waarom, maar in plaats van 300 punten te verliezen in skillrating met Icon Swaps ben ik er nu 300 gestegen 8)7 en zit ik weer in div 4
Idioot die ik ben, dit had ik niet moeten zeggen. 10 losses op rij nu

• Joosie200
  • Niet online
Nacho Fernández if uit een untradeable pack. Leuke dynamic image maar verder valt het tegen tov Semedo. Bergkamp verkocht om baby Rijkaard te proberen maar dat valt tegen. Wel met +5% ea tax verkocht dus gratis uitgeprobeerd.

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:47
Xamsix schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 15:18:
Ga toch nog die Ben Yedder SBC doen binnen 19 dagen denk ik. Heb behoorlijk wat untradeables. Uiteindelijk kost de SBC me zo'n 300k en dus die untradeables. Maar dan heb ik wel (voor mij) mn endgame spits.
Gisteren de Werner POTM gedaan en samen met Ben Yedder en Neymar speelt het nu wel fijn. Ben yedder is echt een aanrader en vaak motm. Wel het ik de tactiek stay forward aan ivm conditieprobleem. Zelf heb ik hem voor rond de 650k gedaan omdat ik zo'n fan van zijn 85IF was. Maar de potm is elke cent waard voor mij.

[ Voor 16% gewijzigd door _Uploader_ op 01-02-2020 17:11 ]

• Benny
Bossie schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 15:57:
[...]

7-3 nu, inclusief 2 losses met dat gedoe gisteren. Speel nu 4411/433-2 met een nieuw Premier League Team.
Kan niet wachten op de zich elke keer herhalende losing streak dadelijk om vervolgens na 20-25 games weer te kunnen stoppen bij G3.
Hahah zelfde bij mij. Kan nog zo goed of slecht starten, eindig altijd G3, soms G2..

• Pompi
Vanochtend voordat de servers weer dood gingen speelde het prima, maar nu speelt het weer zo ontzettend vertraagd en alsof je op ijs bezig bent.
Ik switch net naar een verdediger en die loopt nog zeker een seconden of 2 door in de richting waarin de cpu hem dirigeerde terwijl ik mijn pookje de compleet andere kant op duwde, kon nog net op tijd ingrijpen maar dat helpt echt totaal niet bij het verdedigen.
Pagina: 1 ... 94 ... 185 Laatste