PSN: Maichel
Heb vooral het idee dat diepe pass enorm aangepast is. Gaf voorheen ook nog wel eens een balletje breed met diepe pass zodat ik zeker wist dat de bal niet extreem ver achter de speler uit kwam. Dat heb ik mooi uit mijn systeem moeten poetsen want die ballen gaan echt ineens alle kanten op.DeeleNL schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:24:
[...]
Had ik gisteren avond ook inderdaad, je wijst je medespeler aan en drukt op X of driehoek, gaat hij TOTAAL de verkeerde kant opEven voor de zekerheid de herhaling kijken en het vermoeden werd bevestigd, op de laatste milliseconde wijzigt de cursor 180 graden, best lullig om zo een last minute winner weg te geven
Pass mooi alles met normale pass tenzij iemand ook echt net vertrekt in de diepte. Klinkt opzich best logisch maar moet het nog even uit mijn systeem krijgen.
Ik betrapte me erop dat het grootste gedeelte van de tegengoals die ik krijg veroorzaakt wordt door mijn eigen foute passes. Vaak balverlies op het middenveld door een pass waarvan ik van tevoren al weet dat daar een tegenstander tussen kan gaan zitten, tòch geven. Lastig om je spel te wijzigen, maar desondanks was dit grotendeels uit mijn spel verdwenen. Nu denk je 100% goede ballen te geven en pakt het toch anders uit hahaPaffelton schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:29:
[...]
Heb vooral het idee dat diepe pass enorm aangepast is. Gaf voorheen ook nog wel eens een balletje breed met diepe pass zodat ik zeker wist dat de bal niet extreem ver achter de speler uit kwam. Dat heb ik mooi uit mijn systeem moeten poetsen want die ballen gaan echt ineens alle kanten op.
Pass mooi alles met normale pass tenzij iemand ook echt net vertrekt in de diepte. Klinkt opzich best logisch maar moet het nog even uit mijn systeem krijgen.
En toch mensen die jaar op jaar geld spenderen aan intake content en zo EA zijn manier van manipulatie in stand houden.Maichel schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 09:23:
Kijk, FIFA is weer op t zelfde punt bij iedereen zoals elk jaar rond deze tijd, de frustraties stijgen.
Elk jaar is t patroon t zelfde hehe.
Het jammere is wel dat mijn verdediging flink trager is geworden met reageren sinds de patch..
https://www.futbin.com/20/squad/12997806
Wie zet Koeman nog meer als middenvelder neer? Qua stats komt ie daar ook goed uit de verf lijkt me.
Nooit mee gespeeld maar valt wel op dat zijn stats wel slecht verdeeld zijn. 84 schooting maar de 2 belangrijkste punten (finishing/positioning) vrij laag, op passing ook de 2 belangrijkste punten short passing/vision als laagst, op dribbling zoals verwacht ook het belangrijkste punt agility erg laag (al is composure 90 wel weer goed) en dan ook nog eens lage stamina. Lijkt op het 1e gezicht beter dan hij is.Joosie200 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:04:
Ik heb Wijnaldum IF en Ter Stegen 91 te koop staan. Op naar baby Rijkaard/Koeman en Alisson. Qua stats heb ik de neiging om Koeman te verkiezen boven Rijkaard op de cdm positie. Alleen de pace/dribbel zijn minder tov Rijkaard. Maar in de rest is Koeman beter.
Wie zet Koeman nog meer als middenvelder neer? Qua stats komt ie daar ook goed uit de verf lijkt me.
Snap nu eindelijk waarom iedereen klaagt over het passen. Dat gaat dus waarschijnlijk over lange passes die ik dus al sowieso bijna nooit geef. Volgens mij is de verdediging niet trager geworden maar de aanvallers sneller door de betere dribbling.RBH schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 12:50:
Ik was ook even flink chagrijnig met die patch, maar weet er nu wel goed mee om te gaan. Ik zorg nu gewoon dat ik veel korte passes geef en ook niet meer sprint als ik rond aan het passen ben. Dat gaat behoorlijk goed, vaak gaat het passen dan ook zo snel dat de tegenstander er niet weet wat hij er mee aan moet en je zo door de verdediging heen bent.
Het jammere is wel dat mijn verdediging flink trager is geworden met reageren sinds de patch..
[ Voor 30% gewijzigd door sjakieman op 28-01-2020 19:11 ]
Ik heb Koeman 88 van de swaps, die staat in game naast Allan RTTF waarbij Koeman H/M (att/def) work rates heeft, heeft Allan ze andersom. Koeman is daarom ook (ondanks de stay back custom tactics) vaker voorin te zien, en daar heb ik wel baat bij gezien zijn uithalen rond de 16 altijd gevaar opleveren.Joosie200 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:04:
Ik heb Wijnaldum IF en Ter Stegen 91 te koop staan. Op naar baby Rijkaard/Koeman en Alisson. Qua stats heb ik de neiging om Koeman te verkiezen boven Rijkaard op de cdm positie. Alleen de pace/dribbel zijn minder tov Rijkaard. Maar in de rest is Koeman beter.
Leuk, lijkt op mijn basis elf, https://www.futbin.com/20/squad/12812422Joosie200 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:04:
Prime Keane is zeker ook een aanrader voor de cdm positie. Geen idee of je VVD dan op full chem kan krijgen.
Speelde totaal niet vervelend direct animatie doordrukken en dan zo doen wat een zielige mensen
Ben maar opgehouden voor vandaag haha
Het is mij vrij snel gelukt door langs de vleugels op te komen en dan met 2x Vierkantje (PS4) een lage harde voorzet te geven en die binnen te werken, scheelt dat ik dit vaak ook in mijn normale spel gebruik. Succes!theman36 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 23:05:
Iemand tips voor de 4 goals uit een voorzet voor Orsic? Krijg het op de één of andere manier niet voor elkaar om die te voltooien... kom niet verder dan 2
Bij mij ging het ook eenvoudig met alleen een voorzet (1x vierkantje) die wordt binnengekopt/gevolleyed.theman36 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 23:05:
Iemand tips voor de 4 goals uit een voorzet voor Orsic? Krijg het op de één of andere manier niet voor elkaar om die te voltooien... kom niet verder dan 2
Ik vind dat Orsic goede stats heeft, maar vind hem niet fijn spelen.
Eens, zal wel door de h/h workrates komen, dat moet ik niet hebben in de spitsPrins32 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 07:56:
[...]
Bij mij ging het ook eenvoudig met alleen een voorzet (1x vierkantje) die wordt binnengekopt/gevolleyed.
Het is een kopiëren plakken spelletje geworden haha. Durven spelers niet meer iets zelf te verzinnen?
PSN/Steam: Xamsix

Ik klaag niet meer. Oblak 91 was tot gisteren mijn beste pull. Gelukkig ook Aouar gekozen als objective. Dit was de headliner SBC btw...
[ Voor 6% gewijzigd door lwd-kevin op 29-01-2020 11:21 ]
Gewoon zijn TOTGS halen tot die tijd...DeeleNL schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:07:
HL Mertens ziet eruit als een aanwinst voor mijn Serie A team. Echter kost hij nog 715k (PS4) en met het oog op Future Stars twijfel ik om hem te kopen, wellicht komt er een speler uit de Serie A die zijn prijs doet zakken.. Hebben jullie een idee wat verstandig is? Qua rating maakt hij een behoorlijke kans op en upgrade.
Geopend in de app? Ik denk altijd dat openen op de PS4 meer kans geeft op betere spelers.lwd-kevin schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:20:
[Afbeelding]
Ik klaag niet meer. Oblak 91 was tot gisteren mijn beste pull. Gelukkig ook Aouar gekozen als objective. Dit was de headliner SBC btw...
Wie maakt de pakketjes ook altijd open op de app? Zit hier verschil in?
Het is net als de staatsloterij, iedereen probeert een logica te verzinnen om de kans te vergroten, maar je moet net mazzel hebben met het pakketje wat je gaat openen. Volgens mij zit er geen enkele logica achter.
Enige wat je kan doen in zorgen dat je zoveel mogelijk pakketten kan openen, dan is de kans op een betere kaart iets hoger vanwege het aantal.
[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 29-01-2020 12:16 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
staatsloterij? Die heb jij inderdaad gewonnen ja met die packs....M@cer schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:15:
Maakt geen moer uit.. Zowel in de app als op de PS4 open ik pakketjes en het is aardig verdeeld.. 1 Icon op PS4 / 1 Icon op App. CR7 in de App en RL9 en Alisson TOTY op PS4.
Het is net als de staatsloterij, iedereen probeert een logica te verzinnen om de kans te vergroten, maar je moet net mazzel hebben met het pakketje wat je gaat openen. Volgens mij zit er geen enkele logica achter.
Enige wat je kan doen in zorgen dat je zoveel mogelijk pakketten kan openen, dan is de kans op een betere kaart iets hoger vanwege het aantal.
Uiteindelijk valt dat wel mee hoor.. Het zijn gewoon waardeloze digitale kaartjes zonder enkele waarde.. Het is natuurlijk harstikke leuk, maar over 2 maanden kijk ik het spel niet meer aan en ben je die kaartjes ook zo vergeten.bvbal79 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:22:
[...]
staatsloterij? Die heb jij inderdaad gewonnen ja met die packs....
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lijkt me onzin.Prins32 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 12:08:
[...]
Geopend in de app? Ik denk altijd dat openen op de PS4 meer kans geeft op betere spelers.Ik weet niet waarom eigenlijk.
Wie maakt de pakketjes ook altijd open op de app? Zit hier verschil in?
Ik heb CR7 en IF neymar (untradable) gepacked op de PS4 en IF Mbappe op de app.
DeeleNL schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 07:44:
[...]
Het is mij vrij snel gelukt door langs de vleugels op te komen en dan met 2x Vierkantje (PS4) een lage harde voorzet te geven en die binnen te werken, scheelt dat ik dit vaak ook in mijn normale spel gebruik. Succes!
Moet je daarvoor buiten de 16 meter staan?Prins32 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 07:56:
[...]
Bij mij ging het ook eenvoudig met alleen een voorzet (1x vierkantje) die wordt binnengekopt/gevolleyed.
Ik heb ooit mn EA account kunnen voltooien in juni 2015 toen ik (denk na overstap naar ps4) met een niet bestaand emailadres. Zolang je op de console speelt en jaarlijks een nieuw schijfje erin doet is er niets aan de hand.... Alleen zonder geldig emailadres is het voor mij onmogelijk om in de app te komen. Ik zou zoveel meer coins kunnen binnen harken aangezien ik dagelijks relatief lang van huis ben maar best wel een beetje tijd tussendoor heb op het werk.
Vorig jaar EA gecontacteerd met deze kwestie en uiteindelijk maar opgegeven na een hoop gedoe.
Deze week heb ik maar weer eens contact gezocht met EA en ik heb goede hoop. Ben al verder in het proces van het veranderen van het emailadres dan afgelopen jaar....
Mocht het allemaal weer niet lukken zou ik het niet eens zo'n probleem vinden om met de release van Fifa21 op een nieuw account te starten. (Aangezien je niet bijster veel content meer meeneemt van de vorige editie) Alleen blijft het probleem dat je nieuwe Fifa automatisch verder gaat op je actieve account....
Tot zover mijn lichtelijke afdwaling op dit forum...
Oja, heb maandag mn coins verbruikt om Zola 90 in te passen in mn Franse team, omdat ik Mbappe een te voor de hand liggende optie vond en Icons op de langere termijn iets waardevaster zijn in mijn ogen. En het is best een behoorlijke baas...
R1 + pass (X) telt volgens mij ook.theman36 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 23:05:
Speel al heel wat jaren FIFA, maar nog NOOOOIT zelfs 1 speler van dit kaliber gepackt.Arwintju schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:21:
[...]
Lijkt me onzin.
Ik heb CR7 en IF neymar (untradable) gepacked op de PS4 en IF Mbappe op de app.
Frustrerend als je dan leest dat sommige de top 3 al hebben gepackt. Een icon of dikke special kaart erbij etc.
wijze woorden
Ik geloof van niet, naar mijn weten werd een L1+Vierkantje (hoge voorzet) binnen de 16 ook geteld als 'cross'theman36 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:22:
[...]
[...]
Moet je daarvoor buiten de 16 meter staan?
serieus, jij packt 2 icons, CR7 en Allisson TOTY en zegt gewoon dat het meevalt. Menig geen mag daar van dromenM@cer schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 13:16:
[...]
Uiteindelijk valt dat wel mee hoor.. Het zijn gewoon waardeloze digitale kaartjes zonder enkele waarde.. Het is natuurlijk harstikke leuk, maar over 2 maanden kijk ik het spel niet meer aan en ben je die kaartjes ook zo vergeten.
Haha idd, ik heb een kante (goud) en Bernard scream gepacked. Daarna niets meer en ik open belachelijk veel pakketjesbvbal79 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:20:
[...]
serieus, jij packt 2 icons, CR7 en Allisson TOTY en zegt gewoon dat het meevalt. Menig geen mag daar van dromen
Haha, hij bedoelde meer dat het leuk is om geluk te hebben in het spel wat betreft packluck. Maar uiteindelijk wordt hij er in real live niet anders van want over 2 maandjes speelt ie het spel waarschijnlijk niet meer. Denk dat je hem zo op moet vattenbvbal79 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:20:
[...]
serieus, jij packt 2 icons, CR7 en Allisson TOTY en zegt gewoon dat het meevalt. Menig geen mag daar van dromen
A 💪 Serie 🅰️ representation in this week's #TOTW!
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 29 januari 2020
Available in packs at 6PM UK⏰ #FUT20 pic.twitter.com/WO2fEsIotY
Zou haast denken dat SBC Jovic > TOTW is
[ Voor 17% gewijzigd door Bossie op 29-01-2020 19:35 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zelfde plan hier. Nou da's weer mooi ...Traeces schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:08:
Lekker alles weer down....Wou nog kijken of ik rang 1 Rivals kon halen. Naja volgende week beter
Edit : Okey je kan alleen inloggen zucht
[ Voor 40% gewijzigd door Traeces op 29-01-2020 20:41 ]
Edit: werkt weer
[ Voor 18% gewijzigd door Wulfric92 op 29-01-2020 20:59 ]
Ik ben heel blij met die kaartjes hoor en ga echt niet klagen over mijn packluck, maar uiteindelijk zijn ze geen moer waard en niet vergelijken met de staatsloterij. Ik ruil met liefde al mijn kaarten in voor een prijs van 250,- in de staatsloterij.bvbal79 schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 15:20:
[...]
En ondanks mijn team bak ik er nog steeds geen moer van.en zit nog steeds.in divisie 8. En over 2 maanden speel ik dit spel geen seconde meer en heb ik niets meer aan die kaartjes.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik hoop stiekem op een OTW Zlatan, al waren er al lekker geweest over een Flashback-kaartje voor hem. Ook goed, heb de munten al voor hem bewaard!
Maar uit de packs ook nog Muller en de Bruyne gepackt. Laatste packluck van dit jaar vrees ik.
Nouja, kan slechter, prima back up in mijn Spaanse conditie elftal
Pakjes nog niet geopend, denk dat ik wacht tot morgen.
Basis elftal is verder wel redelijk af voorlopig, denk alleen nog na over de CDM positie, rest bevalt eigenlijk prima
Alisson
Walker - Sanchez Futmas - Koeman 88 - Robertson
Foyth
Gerrard 89 - Madisson Headliner
Messi - Aguero - Mane
In game gaat het naar 4231 en wisselen Madisson en Messi van plek, zodat Messi CAM wordt
PSN: Patrick_D
Hoe ziet jouw formatie/opstelling eruit dan?Delano1992 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:05:
Sinds vd week nieuwe formation genomen en win ineens 12x op rij. Waar kan je laatste resultaten terug zien? Van div 7 naar 4, valt me wel op hoe fifa eigenlijk echt werkt in div 4. Iedereen speelt daar met dembele, rashford, langlet, varane en semedo
Hoe bevalt Sanchez Futmas jouw ? Vind soms dat hij echt hele rare fratsen heeft zoals volledig de bal missen of zomaar instappenPatrick_D_GTS schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:36:
Uit mijn eerste WL Portu als speler gekregen.
Basis elftal is verder wel redelijk af voorlopig, denk alleen nog na over de CDM positie, rest bevalt eigenlijk prima
Alisson
Foyth
Messi - Aguero - Mane
In game gaat het naar 4231 en wisselen Madisson en Messi van plek, zodat Messi CAM wordt
Welke formatie is dan je basis setup?Patrick_D_GTS schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 09:36:
Uit mijn eerste WL Portu als speler gekregen.
Alisson
Foyth
Messi - Aguero - Mane
Zat ook aan Agüero in de spits te denken naast Messi. Spaanse mix bevalt niet.
Ik gebruik ook af en toe Futmas Sanchez, maar vind Schar beter naast VVDTraeces schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:36:
[...]
Hoe bevalt Sanchez Futmas jouw ? Vind soms dat hij echt hele rare fratsen heeft zoals volledig de bal missen of zomaar instappen
Dat zomaar instappen doet scream Pique ook volgens mij.
Edit: Schar (moments / 86)
[ Voor 3% gewijzigd door Prins32 op 30-01-2020 10:45 ]
Ja.. nou maak je me wel nieuwsgierig. Wat is je formatie / tactiek?Delano1992 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:05:
Sinds vd week nieuwe formation genomen en win ineens 12x op rij. Waar kan je laatste resultaten terug zien? Van div 7 naar 4, valt me wel op hoe fifa eigenlijk echt werkt in div 4. Iedereen speelt daar met dembele, rashford, langlet, varane en semedo
433 (2) als basis start upnoodel1988 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:36:
[...]
Welke formatie is dan je basis setup?
Zat ook aan Agüero in de spits te denken naast Messi. Spaanse mix bevalt niet.
Ik vind hem fijn spelen, sterk, goede bloktackle, redelijke passer, met Anker snel genoeg, pakt behoorlijk wat last minute terug. Heb er dik 60 potjes mee gespeeld, ruil hem ook niet zo snel in denk ik. hooguit als de coins voor VVD beschikbaar zijnTraeces schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:36:
[...]
Hoe bevalt Sanchez Futmas jouw ? Vind soms dat hij echt hele rare fratsen heeft zoals volledig de bal missen of zomaar instappen
PSN: Patrick_D
Ja zo is alles te relativeren natuurlijk, mag ik je erop wijzen dat jij over de staatsloterij begonM@cer schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 22:21:
[...]
Ik ben heel blij met die kaartjes hoor en ga echt niet klagen over mijn packluck, maar uiteindelijk zijn ze geen moer waard en niet vergelijken met de staatsloterij. Ik ruil met liefde al mijn kaarten in voor een prijs van 250,- in de staatsloterij.
En ondanks mijn team bak ik er nog steeds geen moer van.en zit nog steeds.in divisie 8. En over 2 maanden speel ik dit spel geen seconde meer en heb ik niets meer aan die kaartjes.
DeeleNL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:48:
[...]
Ja.. nou maak je me wel nieuwsgierig. Wat is je formatie / tactiek?
DeeleNL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:48:
[...]
Ja.. nou maak je me wel nieuwsgierig. Wat is je formatie / tactiek?
Speel nu 4231 van de YouTuber Analyst, gebruik nu ook geen skillmoves meer maar puur dribbelen. Ben benieuwd naar de wl, hoop niet dat ik nu ineens betere spelers tegen kom dan div 4Prins32 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:24:
[...]
Hoe ziet jouw formatie/opstelling eruit dan?
welke van de 300 hits op youtubeDelano1992 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:35:
Speel nu 4231 van de YouTuber Analyst, gebruik nu ook geen skillmoves meer maar puur dribbelen. Ben benieuwd naar de wl, hoop niet dat ik nu ineens betere spelers tegen kom dan div 4
wijze woorden
Zijn vrijwel alle videos niet gebaseerd op erg compact verdedigen (ruimte voor dribbelaars minimaliseren) en zo breed mogelijk je aanvallers te positioneren(ruimte creëren voor je eigen dribbels)?
Dan is Messi 7 chem toch zelfde als bij 433(4).
Ah zie het al, icon achter Messi
Is bij mij de enige speler waarbij ik zo vaak score uit een vrije trap.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Schiet je dan gewoon "rechtdoor" of met een effect erin?kw_nl schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:11:
Koeman en een vrije trap op randje 16, vrijwel altijd een goal
Is bij mij de enige speler waarbij ik zo vaak score uit een vrije trap.
Gewoon rechtdoor, richten op de kruising.
Was wel met Zidane prime tijdens draft... wellicht hielp dat.
wijze woorden
Gisteren zette een speler in Rivals een extra verdediger op de doellijn. Het was de 92ste minuut, maar ondanks de verdediger ging de bal hard in de kruising.
Dat stond niet in relatie met de kaartjes die ik gepacked heb.. Iedereen probeert een logica te verzinnen om de beste spelers te pakken, maar ik kan me niet voorstellen dat die logica er is.bvbal79 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:34:
[...]
Ja zo is alles te relativeren natuurlijk, mag ik je erop wijzen dat jij over de staatsloterij begon
Dat zie je ook bij de bv de staatsloterij.. Mensen die 100 kilometer naar een bepaald verkooppunt rijden om daar hun lot te kopen omdat de jackpot daar al meerdere keren gevallen is. Wat waarschijnlijk komt omdat er veel meer loten worden verkocht dan een gemiddeld verkooppunt.
Maar ik heb echt niet het gevoel dat ik de staatsloterij heb gewonnen met een paar kaartjes van een computerspelletje wat ik misschien 5 uur speel in de week....
Ik scoor vaker uit een rebound van een corner op doel, dan via een vrije trap.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ja dat je niks meer kan doen de laatste 10/20 seconden is inderdaad mega irritant...valt me ook vaak op ja.Jorgen schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:53:
Ik word een beetje moe van die transfermarkt en mensen /apps die in de laatste paar seconden nog snipen. Bij mij zegt de app dat ik dan niks meer doen kan en gaan goede deals aan mij voorbij.
PSN: Maichel
Speel FIFA zoals je het zelf leuk vindt. Het is mooi hoor dat 4231 drop back/1 depth je een hele overwinning meer oplevert in de WL, maar heb je ook plezier in het spelen? Ik speel al tijden 4222 met eigen tactics (of beter: zo min mogelijk) of een 41212(2) of soms ook een 442 of 433(4), maar net waar ik zin in hebt en waarbij ik denk dat het beste werkt bij m'n tegenstander. Ik val veel aan en ga niet als een pussy achterin rondhangen, want dan heb ik echt wel betere dingen met m'n tijd te doen. Het is nou niet zo alsof de packluck bizar hoog is voor iedereen dit jaar (lijkt wel lager dan ooit), dat je het verschil tussen goud 2 en 3 gaat merken.
En zo zijn er weer zat mensen die het wel leuk vinden om vanuit achteruit op te bouwen. Wat is je punt precies?Fraaank schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 15:48:
Mag ik iedereen die hier vraagt om formations en tactics een tip geven:
Speel FIFA zoals je het zelf leuk vindt. Het is mooi hoor dat 4231 drop back/1 depth je een hele overwinning meer oplevert in de WL, maar heb je ook plezier in het spelen? Ik speel al tijden 4222 met eigen tactics (of beter: zo min mogelijk) of een 41212(2) of soms ook een 442 of 433(4), maar net waar ik zin in hebt en waarbij ik denk dat het beste werkt bij m'n tegenstander. Ik val veel aan en ga niet als een pussy achterin rondhangen, want dan heb ik echt wel betere dingen met m'n tijd te doen. Het is nou niet zo alsof de packluck bizar hoog is voor iedereen dit jaar (lijkt wel lager dan ooit), dat je het verschil tussen goud 2 en 3 gaat merken.
Er staat voornamelijk ik, ik en ik, in je post.
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Het kan natuurlijk ook zijn dat mensen dit vragen om een startpunt te hebben.Fraaank schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 15:48:
Ik zoek ook vaak op wat mensen gebruiken en tweak dat vervolgens op zo'n manier dat het bij mijn speelstijl past.
Al helemaal als je net met FIFA begint zie je door de bomen het bos niet meer met alle zaken die je kan aanpasssen. Best fijn om dan wat tips te krijgen met hoe je kunt beginnen.
Verdediging druk na fout tegenstander
4 breedte 7 diepte
Aanval gebalanceerd
5 breedte 5 spelers 16 in
Vleugelverdedigers overlappen + gebalanceerde aanval
Cdm op Stay back + dekking midden
Lm en Rm op vrij spel.
De rest niet aanpassen.
Succes!
Mijn team:
Agüero, Ronaldo
Sane, Aouar, Traore
Guardiola
Tellers, de Ligt van Dijk, Carvajal
Van der Sar
[ Voor 17% gewijzigd door Wulfric92 op 30-01-2020 16:31 ]
Speel nu met een taktiek waar alle spelers aan bod komen. Veel passing , opkomende backs etc.Fraaank schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 15:48:
Slimste tactic? Vast niet. Leuke tactic ? Zekers!
Ben toch slecht in fifa (div 8 / zilver 1 WL). Packluck is echt ronduit bizar slecht deze editie. Dus snap je punt: speel voor de lol en niet die bagger pakketjes.
wijze woorden
Pas 1 wedstrijd gespeeld, dus dat zegt nog niet zoveel, maar ze hebben gelijk een indruk achter gelaten. Na 2 doelpunten voor zowel Neymar als Mbappe in hun debuut, vond de tegenstander het mooi geweest en was het ragequit tijd. Dat belooft wat moois voor de aankomende WL.
Het team ziet er nu zo uit: https://www.futbin.com/20/squad/13043435
Ingame speel ik meestal mijn favo formatie 4-3-1-2, met Neymar en Mbappe in de spits, Silva op CAM. In de rust komt supersub Headliner Adama Traore erin voor Silva, dan gaat hij in de spits en Neymar naar CAM. Heb ook nog een paar andere formaties onder de presets, zoals 4-2-3-1, 4-2-2-2 en 4-5-1, de laatste alleen voor als ik met 1 doelpunt voorsta in de WL en nog 10 minuten te spelen heb.
Ga waarschijnlijk Doucoure IF nog vervangen, ik had hem nog als red player pick in mijn club en hij past goed in het team qua chem. Voor nu wil ik nog wat coins achter de hand houden voor de aankomende Future Stars, wie weet komen er interessante SBC's voorbij.
profspelers krijgen goede pakketjes.kw_nl schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 21:43:
WTF, op de instagram van Dest. Hij opent een pakketje met daarin: Pele (98), Ronaldo (icon,96), Pele (95), Ronaldo (icon, 94), Ronaldinho (91), Christiano Ronaldo (gold), van Dijk (gold). En zichzelf als 99.
Ze verdienen immers niet genoeg geld om zelf FP te kopen
Klinkt wel logisch. Arme ventjes.cubert20 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 22:12:
[...]
profspelers krijgen goede pakketjes.
Ze verdienen immers niet genoeg geld om zelf FP te kopen
Elke prof speler kan zo'n "pack" aanvragen. Daar zitten gegarandeerd een paar van de beste icons enzo in. En zichzelf van 99 ratedkw_nl schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 21:43:
WTF, op de instagram van Dest. Hij opent een pakketje met daarin: Pele (98), Ronaldo (icon,96), Pele (95), Ronaldo (icon, 94), Ronaldinho (91), Christiano Ronaldo (gold), van Dijk (gold). En zichzelf als 99.
Edit: Wat zijn mensen in FIFA toch fuuuuuuuuuucking triest. Sta 5-0 voor en m'n tegenstander doet de "loss" glitch. Dus pauze zetten, vervolgens als de 3 seconden af telt, het spel afsluiten.
Hierdoor kom ik een oneindig startmenu waar ik niet uit kan zonder de quitten. Dus nu krijg ik een loss omdat ik gewoon niets anders kan doen.
[ Voor 27% gewijzigd door Terranova op 30-01-2020 23:02 ]
Ik zie het als een manier om eens spelers uit te proberen die ik nog niet had geprobeerd. Weliswaar met de keuze van spelers die je voorgeschoteld krijgt. Overmars speelt heerlijk als icon. Heb nu bijna 250k bij elkaar voor mijn cm icon.
Twijfel tussen Bergkamp, Rijkaard of Kluivert. Heb trouwens een el cheapo bod lopen op baby icon Bergkamp als cam. Ben benieuwd of ik die goedkoop kan scoren
Volgens mij krijg je niet de loss! Heb dit ook een paar keer al gehad in de WL. Als je even een paar minuten wachten en dan de game afsluit, krijg je geen loss!Terranova schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 22:47:
[...]
Elke prof speler kan zo'n "pack" aanvragen. Daar zitten gegarandeerd een paar van de beste icons enzo in. En zichzelf van 99 rated
Edit: Wat zijn mensen in FIFA toch fuuuuuuuuuucking triest. Sta 5-0 voor en m'n tegenstander doet de "loss" glitch. Dus pauze zetten, vervolgens als de 3 seconden af telt, het spel afsluiten.
Hierdoor kom ik een oneindig startmenu waar ik niet uit kan zonder de quitten. Dus nu krijg ik een loss omdat ik gewoon niets anders kan doen.
Ik heb het helaas al meerdere keren gehad, maar elke keer kreeg ik de Disconnected in last match melding. Maar ik sluit dan meestal redelijk snel de game af. Volgende keer ga ik wel even wat langer wachtenFraaank schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 09:07:
[...]
Volgens mij krijg je niet de loss! Heb dit ook een paar keer al gehad in de WL. Als je even een paar minuten wachten en dan de game afsluit, krijg je geen loss!
Dus als je achter staat, en je (rage)quit de wedstrijd bij de laatste 3 seconden in het pauzemenu, krijg je dan geen loss?Fraaank schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 09:07:
[...]
Volgens mij krijg je niet de loss! Heb dit ook een paar keer al gehad in de WL. Als je even een paar minuten wachten en dan de game afsluit, krijg je geen loss!
Volgens mij krijg je zelf wel een loss, maar de tegenstander geen win als ik het goed lees.Prins32 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 09:31:
[...]
Dus als je achter staat, en je (rage)quit de wedstrijd bij de laatste 3 seconden in het pauzemenu, krijg je dan geen loss?Bestaat dat nog?
Dat is correct. Het erge is dat dit al jaren een bug is en er maar niet wordt uitgehaald door EA.Nachtapotheker schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 09:55:
[...]
Volgens mij krijg je zelf wel een loss, maar de tegenstander geen win als ik het goed lees.
In 20 heb ik het nog niet gehad maar in de andere versies had ik altijd gewoon een win erbij (wel na even wachten).Terranova schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 10:03:
[...]
Dat is correct. Het erge is dat dit al jaren een bug is en er maar niet wordt uitgehaald door EA.
Ja, dat wachten is natuurlijk wel een ding. Maar dat weet je niet als je het scherm krijgt.sjakieman schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 11:23:
[...]
In 20 heb ik het nog niet gehad maar in de andere versies had ik altijd gewoon een win erbij (wel na even wachten).
Op Futbin staan veel verschillende oplossingen, echter krijg ik het niet voor elkaar om genoeg loyalty (85) te krijgen ook al volg ik de oplossingen op Futbin. Heeft iemand deze SBC opgelost en zoja, hoe dan?
Edit: Laat maar, youtube wist het beter
[ Voor 8% gewijzigd door Prins32 op 31-01-2020 12:08 ]
Dat had ik met TOTY Mane, ik zag bij het openen op mijn telefoon gewoon een of andere CL kaart en toen die verdween zag ik TOTY ManePrins32 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 12:30:
Pack geopend op de app: heuj blauw! ow, Zagadou.... Zit er Salah achter. Hoe wordt deze dan niet getoond in het openingsscherm?![]()
https://www.futbin.com/20/squad/13061105
Ansich wel tevreden, maar natuurlijk Gomes nog vervangen en allan (komt Ronaldinho 89 uit iconswaps) maar zou niet weten wat er verder nog beter moet. Mis wel een duidelijke tactiek die bij deze opstelling hoort. Beetje in liverpool-stijl dus speel nu hoog met verdedigers en drukzetten na balverlies. Maar merk dat dat zelfmoord is dit jaar.
Leuk team! Ik zou kijken naar romagnoli (scream) voor laporte. Zou een goede verbetering zijn voor je verdediging.Vestendrie schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:22:
Dit is nu mijn team.
https://www.futbin.com/20/squad/13061105
Ansich wel tevreden, maar natuurlijk Gomes nog vervangen en allan (komt Ronaldinho 89 uit iconswaps) maar zou niet weten wat er verder nog beter moet. Mis wel een duidelijke tactiek die bij deze opstelling hoort. Beetje in liverpool-stijl dus speel nu hoog met verdedigers en drukzetten na balverlies. Maar merk dat dat zelfmoord is dit jaar.
Jaa krijg alleen geen volle teamgeest meer met keeper en andere cv.. Denk dat ik Varane-van Dijk doe. Alleen nog eventjes doorsparen.Wulfric92 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 13:32:
[...]
Leuk team! Ik zou kijken naar romagnoli (scream) voor laporte. Zou een goede verbetering zijn voor je verdediging.
Ik heb deze oplossing gevolgd van futbin ( https://www.futbin.com/20/squad/100331014/sbc ) voor SBC Duitsland, maar m'n app geeft aan dat ik niet voldoe aan de eerste criteria: 11 spelers van Bundesliga of Bundesliga 2. De rest is netjes afgevinkt...
Iemand ideeën?
Hij zegt dat deze oplossing loyalty nodig heeft. Heb je al 10 wedstrijden met deze squad gespeeld?Prins32 schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:06:
Wat doe ik fout?![]()
Ik heb deze oplossing gevolgd van futbin ( https://www.futbin.com/20/squad/100331014/sbc ) voor SBC Duitsland, maar m'n app geeft aan dat ik niet voldoe aan de eerste criteria: 11 spelers van Bundesliga of Bundesliga 2. De rest is netjes afgevinkt...
Iemand ideeën?
Dat heb ik nog nooit gedaan en vaak SBC's met loyalty gedaan zonder met deze spelers te spelen? Chemistry staat op 100. Dacht dat dat voldoende moest zijn.RBH schreef op vrijdag 31 januari 2020 @ 14:07:
[...]
Hij zegt dat deze oplossing loyalty nodig heeft. Heb je al 10 wedstrijden met deze squad gespeeld?
Edit: Google vertelt mij inderdaad dat dit nodig is, maar dat er een "glitch" is gelukkig. Dat maar eens proberen vanavond!
[ Voor 14% gewijzigd door Prins32 op 31-01-2020 14:18 ]