XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Speel nu zo 4-1-2-1-2
https://www.futbin.com/20/squad/12938417
Wat een heerlijke opstelling, win er de laatste dagen erg veel mee met deze formatie!
Erg tevreden met mijn squad nu en blij dat ik onlangs mijn La Liga squad verkocht heb en deze ben gaan bouwen. Wel zonde dat ik geïnvesteerd heb in untradable Futmas Vidal en Cazorla, dat waren best leuke spelers.
De driehoek Reus, Werner en Lewandowski is echt dodelijk, man wat heerlijk. Werner en Lewandowski scoren ook meer goals dan hun aantal wedstrijden vooralsnog. Erg benieuwd naar Coutinho, lijkt me lekker sierlijk spelertje
Gnabry is lekker snel maar scoort wel relatief weinig ten opzichte van de anderen. Maar misschien als ik upgrade naar zijn IF dat ik dan een echt merkbare upgrade heb
En misschien maar eens voor Delaney Headliner gaan, dat is wel een beest CDM kaart zeg
[ Voor 30% gewijzigd door Sleehond op 26-01-2020 09:33 ]
Ik ben je advies achterna gegaan en heb ook Lewandowski SIF (a 100K) gehaald. Z'n snelheid valt mij allesbehalve tegen, daarnaast staat Werner 2POTM en die kan de diepte in.
Als je nog wat coins + hoge untradeable spelers in je club hebt zou ik die Werner 2POTM wel aanraden. Zou mij niks verbazen als hij naar 85 gaat qua gouden kaart. Dat zal dus betekenen dat z'n 89 2POTM richting de 91 gaat. Dan heb je een prima kaart tot aan mei gok ik voor 350K. In de Bundesliga zal je niet snel een betere spits krijgen, daarnaast kan je dan nog een Lewandowski of een Haaland IF of wie weet POTM kaart kwijt.
Goeie tip, ik zal me daar op gaan richten. Lewandowski SIF is echt goed hè? Snelheid is prima, gewoon op de juiste moment hem proberen weg te steken 1 op 1 op de keeper en je hebt gewoon serieus 90% kans op een goal. Zijn finishing is echt bizar!
Ik ga me eens op die POTM Werner mikken!
Toevallig had ik vorige week Werner potm gedaan en sinds gisteren ook Lewandowski gekocht zijn totgs met een Hunter erop, idd heerlijke kaart in de 16 uit alle hoeken en standen.Sleehond schreef op zondag 26 januari 2020 @ 11:32:
@Markuss
Goeie tip, ik zal me daar op gaan richten. Lewandowski SIF is echt goed hè? Snelheid is prima, gewoon op de juiste moment hem proberen weg te steken 1 op 1 op de keeper en je hebt gewoon serieus 90% kans op een goal. Zijn finishing is echt bizar!
Ik ga me eens op die POTM Werner mikken!
Werner potm kan ik ook aanraden bizar snel goedkope Mbappe vind ik persoonlijk ook zijn afronding is top.
Wilde is wat andere spelers proberen, nu een aanval met bovenstaand en baby Cruijff
https://www.futbin.com/20/squad/10439444
Acuna is in-game CDM. Militao zit ik nog te kijken voor wie ik hem vervang
Ja klopt. Had nog even gepuzzeld ook met mijn leenspelers e.d. zodat ik nog op 92 chemistry uit kwam, zelfs met bijvoorbeeld Reus als CD, maar waarschijnlijk is dat niet nodig. Ook mijn player picks nog laten staan en uiteindelijk alles geopend op de PS4. Zoveel pakjes waren het trouwens niet eens. Met Toty had ik wel wat SBC's (zoals die PL SBC een aantal keer) gedaan maar het was maar van 1 week (daarvoor nog alles op donderdag geopend). De week daarna nog de Marque Matchups omdat ik wat untradable lage spelers had en deze week alleen zo'n headliners SBC.kw_nl schreef op zondag 26 januari 2020 @ 08:50:
[...]
Dus als ik je goed begrijp spaar je pakjes op tot de nachten in het weekend. Prop je team vol met hoge leenspelers en open je dan je pakjes?
Ik had de nacht van zaterdag op zondag gekozen omdat ik dan vaak nog wat later speel. Maar je zou ook bijvoorbeeld kunnen kiezen voor de woensdagochtend. Dan worden er waarschijnlijk nog minder packs geopend.
De eerste twee keer was ik vrij laat, na 2en, maar gisteren was ik er om half 1 wel klaar mee en besloot ze toen al te openen. Dacht eerst nog dat het niet meer werkte (omdat ik te vroeg was?) want kreeg uit mijn rare player pack en electrum players pack als hoogste een 82 speler. Daarna in de 2 megapacks dus Cristiano Ronaldo (en de Jong zat daar ook nog in) en in het volgende megapack had ik Laporte.
Het is nog best lastig om alles te laten staan trouwens, want elke keer in de WL zie je die 2 player picks en de pakjes voorbij komen. Maar als het zo blijft gaan dan heb ik wel wat geduld.
jaFraaank schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:26:
Word net uit m'n potje gegooid, kom nu FIFA niet meer in (PC). Anderen hier ook last van?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Same here (ps4) volgens mij hebben ze weer eens storingFraaank schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:26:
Word net uit m'n potje gegooid, kom nu FIFA niet meer in (PC). Anderen hier ook last van?
Enige voordeel mogelijk extra dagje WL
Hmm zit er nu weer in, wel een loss gekregen
[ Voor 14% gewijzigd door Nachtapotheker op 26-01-2020 12:28 ]
niet ingame, maar heb hetzelfde met de webapp.
Anyway, iemand nog tips mbt tot een Premier League aanvallende of box to box CM?
PDB en Poggy zijn redelijk goedkoop, maar vraag me af ik HeadLiner Wijnaldum misschien niet een betere keuze zijn. Daarnaast is er ook nog een Alli SBC
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Loss krijg je altijd gratis van EA als ZIJ problemen hebben.Nachtapotheker schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:27:
[...]
Same here (ps4) volgens mij hebben ze weer eens storing
Enige voordeel mogelijk extra dagje WL
Hmm zit er nu weer in, wel een loss gekregen
Aan dat extra dagje heb ik niet veel als ik moet werken...kut EA.
Inmiddels weer opgelost, ik speel weer games.Fraaank schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:26:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik zit met de CM positie te puzzelen. Heb Wijnaldum en Fabinho nu op die plek gehad. En kaka als icon leenspeler. Die laatste is de beste maar ook onbetaalbaar.Bossie schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:30:
[...]
Anyway, iemand nog tips mbt tot een Premier League aanvallende of box to box CM?
Ik heb nu de keuze straks qua storyline voor Felipe Anderson en Aouar. Felipe Anderson heb ik al untradeable en Neymar staat daar als standaard versie met Scream Bernard als sub. Dus ik neig nu Aouar eens te kiezen als storyline. Qua stats komt ie aardig mee met Wijnaldum IF.
[ Voor 32% gewijzigd door Joosie200 op 26-01-2020 12:41 ]
Als je voor Alli gaat dan zou ik eerder voor de scream versie gaan dan de SBC. Ik ben ook fan van McGinn met shadow, dan kan je het geld ergens anders in je team besteden. Zijn total stats is precies gelijk aan Wijnaldum headliner! Goedkope spelers worden nog wel eens onderschat maar er zitten echt geweldige spelers tussen!Bossie schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:30:
[...]
niet ingame, maar heb hetzelfde met de webapp.
PDB en Poggy zijn redelijk goedkoop, maar vraag me af ik HeadLiner Wijnaldum misschien niet een betere keuze zijn. Daarnaast is er ook nog een Alli SBC
Petje af. Hier Zilver 1 en hik er nu al tegen aan om verder te spelen.Nachtapotheker schreef op zondag 26 januari 2020 @ 13:29:
Goud 3 binnen, nog 7 potten over. Wellicht vanavond nog even verder.
[ Voor 8% gewijzigd door noodel1988 op 26-01-2020 14:26 ]
Ik heb overigens vrij lang met Scream Alli gespeeld (heb ook een untradeable scream bernard die ik nog steeds sub).sjakieman schreef op zondag 26 januari 2020 @ 13:30:
[...]
Als je voor Alli gaat dan zou ik eerder voor de scream versie gaan dan de SBC. Ik ben ook fan van McGinn met shadow, dan kan je het geld ergens anders in je team besteden. Zijn total stats is precies gelijk aan Wijnaldum headliner! Goedkope spelers worden nog wel eens onderschat maar er zitten echt geweldige spelers tussen!
Met Gini gaat het vooral om de vrij grote kans op IF/4 win upgrade. Zijn 90 kaartje was echt een monster afgelopen jaar
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net 1.5 uur buiten gevoetbald met de zoon. Voelt idd lenteachtig!noodel1988 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 14:26:
Kijk naar buiten en geniet van t daglicht en de zon😜
Gisteren zelf gevoetbald, dit weer is ff een dag te laatbuurman3 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 15:55:
[...]
Net 1.5 uur buiten gevoetbald met de zoon. Voelt idd lenteachtig!
Goal tekent dit spel wel weer. Gold 3 is binnen, de overige potjes laat ik maar zitten met deze gameplay.
[YouTube: FIFA 20_20200126163058]
Ik zag Groningen vandaag ook zo scoren dus niet heel onrealistisch.Bean77 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:33:
Fifa 20 heeft natuurlijk wel een hoge amusementswaarde![]()
Goal tekent dit spel wel weer. Gold 3 is binnen, de overige potjes laat ik maar zitten met deze gameplay.
Je zal niet blij zijn denk ik als je zo'n goal tegen krijgtsjakieman schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:21:
[...]
Ik zag Groningen vandaag ook zo scoren dus niet heel onrealistisch.
Tsja...ik vind het meestal niet zo'n probleem. Misschien alleen als ik al geïrriteerd ben, maar dan is het toch tijd om te stoppen. Normaal gesproken had Neymar dit ook gewoon in 1e instantie af kunnen maken met 3 tegen 2. De verkeerde aanname zorgde voor het mindere schot en daarom de redding. Bij een goede aanname was het waarschijnlijk gelijk al een goal. Als ik zo'n goal tegen krijg dan denk ik eerder dat ik die kans maar niet weg had moeten geven.Bean77 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:24:
[...]
Je zal niet blij zijn denk ik als je zo'n goal tegen krijgt
Vaak is het dan eerder al eens verkeerd gegaan dan idd.sjakieman schreef op zondag 26 januari 2020 @ 17:30:
[...]
Tsja...ik vind het meestal niet zo'n probleem. Misschien alleen als ik al geïrriteerd ben, maar dan is het toch tijd om te stoppen. Normaal gesproken had Neymar dit ook gewoon in 1e instantie af kunnen maken met 3 tegen 2. De verkeerde aanname zorgde voor het mindere schot en daarom de redding. Bij een goede aanname was het waarschijnlijk gelijk al een goal. Als ik zo'n goal tegen krijg dan denk ik eerder dat ik die kans maar niet weg had moeten geven.
Tegenstander was gelijk weg na deze goal. Dus die had er geen vertrouwen meer in.
Weet nog niet of ik nog 9 potjes wil doen. Ben lekker PUBG aan het spelen en straks is Real Madrid op tv. Misschien erna nog, maar Gold 3, 2 of 1 maakt toch niet zoveel uit.
PSN/Steam: Xamsix
Ik heb juist dat verdedigers door mijn spelers lopenMadMoody schreef op zondag 26 januari 2020 @ 19:20:
Irritant: speel je tegen een gast met 3 icons, maar ben je zelf sterker, verlies ik toch omdat die icons gewoon dwars door je verdedigers heen lopen...
En nu weer Rivals, win ineens een stuk moeilijker. Blijkt wel weer hoe Rivals verziekt is door EA.
[ Voor 31% gewijzigd door Moody2204 op 26-01-2020 21:32 ]
Ja klopt rivals is niks meer aan met al die objectives. Ik speel het enkel nog om in rang 1/2 te blijven na de WL verder haal ik er geen plezier uit.MadMoody schreef op zondag 26 januari 2020 @ 21:14:
Hier weer klaar met WL. Zoals meestal weer Goud 3 gehaald. Dat is ook wel mijn niveau. Dus ben niet ontevreden.
En nu weer Rivals, win ineens een stuk moeilijker. Blijkt wel weer hoe Rivals verziekt is door EA.
Goud 2 nog gepakt in 4 potjes dus dat viel meeBean77 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 14:19:
[...]
Petje af. Hier Zilver 1 en hik er nu al tegen aan om verder te spelen.
Heb is geprobeerd wat je zei door een team actief te zetten met alleen leenspeler icons etcsjakieman schreef op zondag 26 januari 2020 @ 00:46:
Ik heb me hier vaker verbaasd over de packluck van sommige hier. Niet eens dat iemand een TOTY, Icon of Messi/Ronaldo of zoiets packt maar meer nog dat sommige de goud 2 WL rewards vonden tegenvallen met bijvoorbeeld Ter Stegen en de Jong...
Mijn enige packluck was een paar jaar geleden met Ramos TOTY untradable en de duurste speler die ik ooit uit de WL rewards haalde was een Firmino IF van zo'n 150k, ook al weer lang geleden.
Tijdens TOTY wilde ik een keer 2 dingen uittesten. Ik merkte hier dat degenen met goede teams wat beter leken te packen en ook degenen die de packs op vreemdere tijden openden. Ik besloot deze 2 dingen te combineren. Zelf had ik die Ramos TOTY ooit zaterdag op zondagnacht gepackt dus ik besloot op dat moment mijn pakjes te openen. Dit terwijl ik al mijn hoogste rated spelers in mijn actieve selectie gezet had (dus alle Icon leenspelers e.d.).
Dit was dus drie weken geleden en hoewel ik geen TOTY packte had ik ongeveer elk 2e pakje een walkout! Het waren helaas geen dure spelers maar zat toch vol verbazing te kijken want dit had ik nog nooit meegemaakt. Vorige week maar weer mijn WL en een paar SBC rewards laten staan en in mijn 1e gold pack(!!!!) had ik gelijk weer een walkout: Parejo. Daarna volgden er weer een paar. Geen super spelers maar 10x betere rewards dan ik gemiddeld heb. Deze week dus maar weer mijn pakjes laten staan, had alleen goud 2 rewards en nog een mega pack uit een SBC... En weer 2 walkouts waaronder Cristiano Ronaldo!!! Wow! Waarschijnlijk is het nog steeds gewoon toeval...of toch niet? Nou ja heb je altijd pech met je packs, probeer het dan volgende week eens uit!
Edit: Had toevallig ook net genoeg gespaard voor Messi, dus nu opeens van deze 2 teams
https://www.futbin.com/20/squad/12732558 en https://www.futbin.com/20/squad/12642047
naar
https://www.futbin.com/20/squad/12934544 en https://www.futbin.com/20/squad/12934547
Dat is wel even een verschil!
Had nu 8x upgrade pack staan of het is toeval maar had Aguero en Kane in de Packs.... en een paar 83 en 84 Had er eerder 5 gedaan deze week nog geen walkout niet hoger dan 82 rated.
Rest van de Packs maar is ff bewaren voor future star
Klinkt goed!FidoDido schreef op zondag 26 januari 2020 @ 21:59:
[...]
Heb is geprobeerd wat je zei door een team actief te zetten met alleen leenspeler icons etc
Had nu 8x upgrade pack staan of het is toeval maar had Aguero en Kane in de Packs.... en een paar 83 en 84 Had er eerder 5 gedaan deze week nog geen walkout niet hoger dan 82 rated.
Rest van de Packs maar is ff bewaren voor future star
Eindelijk weer eens doorgespeeld tot goud 1. Door de patch speelde het erg lekker en het hielp ook mee dat ik vanaf zondag Messi en Cristiano Ronaldo erbij had! Die moesten natuurlijk ook uitgeprobeerd worden.
Beetje met fun 4222 gould 2 gepakt. Nu lekker netflixenNachtapotheker schreef op zondag 26 januari 2020 @ 21:43:
[...]
Goud 2 nog gepakt in 4 potjes dus dat viel meejij nog verder gegaan?
Geen idee hoe matchmaking werkt maar de laatste 5 waren een stuk makkelijker dan de eerste 20
wijze woorden
Ik heb even ongeacht teamgeest mijn beste spelers opgesteld. Hoger dan 82 kreeg ik niet.Joosie200 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 01:05:
De truc van de icon leenspelers als actieve squad hebben werkt denk ik. Kreeg uit een untradeable pack net totw Haland en Veratti naast Promes.
Is iemand hier trouwens aan het azen op Stefan de Vrij? Hij staat er veelvuldig op voor 700 en als ik dat biedt wordt er elke keer meteen 4500 geboden. Snap dat iemand lekker wil handelen - ik wil ook best verdienen - maar zo krijg ik er echt geen een. Maar af en toe gaat iemand anders ook over die 4500 heen, dus waarschijnlijk is het gewoon 1 handelaar die lekker druk is.
[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 27-01-2020 02:35 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Zulke rebound goals idd ik heb ze te vaak meegemaaktBean77 schreef op zondag 26 januari 2020 @ 16:33:
Fifa 20 heeft natuurlijk wel een hoge amusementswaarde![]()
Is ie nog maar 35k waard, dacht toch wel 50k a 70k...
Beetje jammer maar beter dan al die andere bagger zooi.
Packluck Sleehond FIFA 20 is vooralsnog een Eriksen van 35k
Uit mijn squad battle rewards had ik CL Isco als beste kaart. Toch 20k.
Vrijdag komt denk ik de Future Stars promo, maar EA kennende zullen ze dit wel gaan 'teasen' na einde Headliners. Overigens is de enige Headliner die ik tot nu toe gepackt heb Ilicic. Die kwam uit de objective rare players pack gelopen voor het winnen van 5 wedstrijden met Kroaten in Divisie 4. In diezelfde pack zaten ook Immobile en Gimenez. Een van mijn betere packs dit jaar, maar helaas untradeable.
Ik twijfel heel erg ook over de icon swaps. Aan de ene kant wil ik gewoon de spelers halen die ik leuk vind, aan de andere kant is voor de WL een meta icon veel verstandiger. Heb nu 11 swaps, dus 20-21 swaps in totaal halen wordt een makkie. Dan kan je bijv. Seedorf, vd Sar en Rijkaard halen. Of Koeman en Seedorf.
Voor de meta wilde ik eigenlijk voor Blanc gaan. Ook omdat die op de markt 800k is ongeveer. Wat doen jullie?
[ Voor 24% gewijzigd door SterqVerhael op 27-01-2020 09:35 ]
Pas verkocht voor 40k en ingekocht in begin voor 75kSleehond schreef op maandag 27 januari 2020 @ 07:44:
Kon vanacht even niet slapen dus om 5uur de goud 1 rewards van squad battles geopend.... Eriksen gepacked![]()
Is ie nog maar 35k waard, dacht toch wel 50k a 70k...![]()
Beetje jammer maar beter dan al die andere bagger zooi.
Packluck Sleehond FIFA 20 is vooralsnog een Eriksen van 35k
Ik gebruik de 93 versie en dit heeft mijn spel behoorlijk veranderd... Zijn passes zijn echt geweldig en Mane en Son komen nu zo veel vaker alleen voor de keeper. Verder heeft hij ook een geweldig schot, dus scoort ook nog regelmatig.SterqVerhael schreef op maandag 27 januari 2020 @ 07:59:
Wat zijn jullie ervaringen met de divserse kaarten van De Bruyne? Zijn TOTY is niet haalbaar voor mij evenals zijn 94 IF. Die andere kaarten de moeite waard t.o.v. de reguliere gouden versie?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
de markt sluit pas zaterdag toch, dus een otw promo lijkt me te vroeg. Kans is groot dat het 14 feb zal zijn net als vorig jaar wanneer ook de winterupgrades worden bekend gemaakt, in de tussentijd hopen op Future StarsLuncatic12 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 07:39:
Wat verwachten jullie, vrijdag otw promo of eerst nog een andere promo (future stars) en volgende week de OTW promo?
het werkt pas bij iets meer dan n=1, waarschijnlijk heb je gewoon geluk gehadJoosie200 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 01:05:
De truc van de icon leenspelers als actieve squad hebben werkt denk ik. Kreeg uit een untradeable pack net totw Haland en Veratti naast Promes.
Andere opties zijn dan Koeman / Moore / Hierro of van der Sar, maar qua keeper kan ik uit alle serie A keepers kiezen dus dat is niet perse nodig.
Fair enough.bvbal79 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 10:07:
[...]
het werkt pas bij iets meer dan n=1, waarschijnlijk heb je gewoon geluk gehad
Is er een CM te vinden die zowel Neymar als VVD als Frenkie goed kan linken?
https://www.futbin.com/20/squad/12964930
Kies ik Verratti zit VVD op 7, kies ik Wijnaldum IF dan zit Neymar op 6. Kies ik Fabinho IF zit die zelf op 6. Die laatste klinkt nog het meest werkbare: iig Neymar, Virgil en Frenkie op chem 10.
een Icon?Joosie200 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:03:
[...]
Fair enough.
Is er een CM te vinden die zowel Neymar als VVD als Frenkie goed kan linken?
https://www.futbin.com/20/squad/12964930
Kies ik Verratti zit VVD op 7, kies ik Wijnaldum IF dan zit Neymar op 6. Kies ik Fabinho IF zit die zelf op 6. Die laatste klinkt nog het meest werkbare: iig Neymar, Virgil en Frenkie op chem 10.
Kan iemand mij vertellen of de Squad Battles glitch werkt op Xbox tbv icons swaps?
Ik heb nu een aantal x een fakeshot (B+A) gebrpobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
Hoor graag of het werkt en hoe.
Alvast bedankt.
bvbal79 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 10:05:
[...]
de markt sluit pas zaterdag toch, dus een otw promo lijkt me te vroeg. Kans is groot dat het 14 feb zal zijn net als vorig jaar wanneer ook de winterupgrades worden bekend gemaakt, in de tussentijd hopen op Future Stars
Speel de bal naar een van je backs. Loop naar de middenlijn of iets daarvan in de buurt. Doe een fakeshot op de volgende twee manieren, achter elkaar: (PS4) voorzetten/cross + passen, schieten + passen. Dus je moet er twee achter elkaar doen, een reguliere fakeshot met vierkantje + kruisje en een met rondje + kruisje.RouwersJ schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:05:
Goedemorgen,
Kan iemand mij vertellen of de Squad Battles glitch werkt op Xbox tbv icons swaps?
Ik heb nu een aantal x een fakeshot (B+A) gebrpobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
Alvast bedankt.
Het werkt niet altijd voor de gehele wedstrijd. Bij tegenstanders met hogere chemistry zullen ze op een gegeven moment toch de bal afpakken. Dan moet je het opnieuw doen zodra je de bal weer terug hebt.
Dat zou ik niet doen, die zijn vanwege die Ben Yedder SBC (oa.) nog erg duur en overpriced op het moment. Wachten tot die 85's onder de 9/10k zakken is veel verstandiger. Club stocken heeft nu nog geen zin.Luncatic12 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:06:
Dan snel nog maar even investeren in een sloot 84 en 85 spelers.
[...]
[ Voor 26% gewijzigd door SterqVerhael op 27-01-2020 11:13 ]
Koeman is een populaire optie, ga zelf voor VDS en Zambrotta (om TOTS De Ligt te linken in hybrid).kwdtje schreef op maandag 27 januari 2020 @ 10:16:
Iemand tips voor de icon swaps? Ik wilde eerst Raul of Seedorf doen, maar ik lees overal dat Raul echt verneukt is door de nieuwe patch, zelfde geldt voor Seedorf. Mensen die hier ervaring mee hebben? Ik kom maximaal tot 10/11 tokens en dan stop ik met de grind.
Andere opties zijn dan Koeman / Moore / Hierro of van der Sar, maar qua keeper kan ik uit alle serie A keepers kiezen dus dat is niet perse nodig.
@SterqVerhael Niets mis mee, heb met zijn normale kaart op elke positie van CDM tot ST gespeeld (F9 of inzakkend in 4222). Hij is het best op CAM, maar zijn veelzijdigheid is erg prettig met formation changes.
[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 27-01-2020 11:27 ]
Genoeg opties aan middenvelders qua icons. Heb kaka als leen icon maar die is onbetaalbaar. Viera is nice maar ook onbetaalbaar. Dacht evt aan Peres CM. Heb 200k over indien ik Frenkie gold hou (heb die untradeable)
Koeman zijn workrates zijn alleen niet ideaal als CB en als CDMs heb ik nu Tonali en Battagli waar ik uiterst tevreden mee ben.Bossie schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:23:
[...]
Koeman is een populaire optie, ga zelf voor VDS en Zambrotta (om TOTS De Ligt te linken in hybrid).
Als Cb's heb ik nu: Smalling, Koulibaly, Tomiyasu, Juan Jesus dus keuze zat
Idd, dit weekend ook met Tomiyasu gespeeld voor Serie-A objective en die veel zeer positief op.kwdtje schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:29:
[...]
Koeman zijn workrates zijn alleen niet ideaal als CB en als CDMs heb ik nu Tonali en Battagli waar ik uiterst tevreden mee ben.
Als Cb's heb ik nu: Smalling, Koulibaly, Tomiyasu, Juan Jesus dus keuze zatMisschien toch even doorsparen voor Zambrotta, daar heb ik nu Futmas Malcuit staan.
Speelde ook prima op 7 chem op RB
Nog even de resterende icon swaps voor ronaldinho en ik ben klaar voor dit jaar met grinden en wl spelen.
Net van Basten 89 gekocht lijkt qua afwerken echt een beest
Ik heb hem een week erin staan. Sindsdien quiten tegenstanders met regelmaat als van Basten weer eens een onmogelijke goal maakt. Hoge voorzetten zijn ook aan te raden, het is mijn eerste spits die ze met grote regelmaat snoei hard erin kopt. Verder is zijn afmaken heerlijk. Ik ben fan in elk gevalTraeces schreef op maandag 27 januari 2020 @ 12:12:
Net van Basten 89 gekocht lijkt qua afwerken echt een beestVanavond maar even uitproberen
Goed om te horenkw_nl schreef op maandag 27 januari 2020 @ 12:48:
[...]
Ik heb hem een week erin staan. Sindsdien quiten tegenstanders met regelmaat als van Basten weer eens een onmogelijke goal maakt. Hoge voorzetten zijn ook aan te raden, het is mijn eerste spits die ze met grote regelmaat snoei hard erin kopt. Verder is zijn afmaken heerlijk. Ik ben fan in elk geval
En ik vind dat hij zich soms te vaak naar het middenveld laat terugzakken. Ik speel ook met Ziyech, die staat als CAM soms vaker in de 16 dan van Basten. Daarin zoek ik nog een goed balans.
dribbelen is zijn zwakte. Heb hem een tijdje gehad, maar is voorbij gestreefd door andere spelers vanwege dat dribbelen. Wel is elk schot die die krijgt bijna raak. Vind het meer een Kane achtige type.Traeces schreef op maandag 27 januari 2020 @ 12:53:
[...]
Goed om te horenzeker voor zijn prijs vind ik zij statistieken echt goed. Hoe is hij qua dribbelen ? Dat vond ik namelijk heerlijk bij Lucas
[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 27-01-2020 13:26 ]
Ik kreeg het niet voor elkaar op xbox. Mocht het jou lukken dan hoor ik het graag na de tips van hierbovenRouwersJ schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:05:
Goedemorgen,
Alvast bedankt.
Geen stamina.DeeleNL schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:35:
Zijn er hier gebruikers van Baggio? Ik heb in FUT 19 zijn Prime kaart gehad, die vond ik echt geweldig spelen. Dit jaar nog niet getest. 93 is 840k, 81 is 550k momenteel op PS4. Ben hem ook nog niet tegengekomen in Rivals of WL.. misschien zegt dit wel genoeg? Toch ben ik benieuwd
Heb is ergens gelezen dat het 'die andere' fake shot moet zijn. Dus niet B+A maar volgens mij dan X+A (Of vierkantje + kruisje op PS4).Hassiebassie schreef op maandag 27 januari 2020 @ 14:01:
[...]
Ik kreeg het niet voor elkaar op xbox. Mocht het jou lukken dan hoor ik het graag na de tips van hierboven
Bij mij werkte dat iig wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Arwintju op 27-01-2020 14:38 ]
En alleen op World class/wereldklasseArwintju schreef op maandag 27 januari 2020 @ 14:38:
[...]
Heb is ergens gelezen dat het 'die andere' fake shot moet zijn. Dus niet B+A maar volgens mij dan X+A (Of vierkantje + kruisje op PS4).
Bij mij werkte dat iig wel.
Je kan hem in principe op de flanken gebruiken, betekent dan wel dat je een flank speler naar CAM/CF/ST moet halen. Eentje met meer stamina iig
makkie toch, heb erg veel dagelijkse objectives overgeslagen en het merendeel van de gold objectives en alsnog gehaald.Joosie200 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 21:39:
[...]
Zag het idd. Die Kroaat maakt me niks uit. Ga wel wat objectives doen voor Felipe Anderson. Ben lvl 19, nog 7 dagen voor de laatste beetje xp.
Ivm met de langere seasons aan het begin, zijn deze kortere veel makkelijker en hoop ik dat ze hiermee doorgaan.
@DeeleNL Veel positieve reacties mbt Baggio gezien, maar door zijn physiek (kracht/stamina) word hij vaak overgeslagen want niet "meta". Desondanks deed Futmass Cazorla het prima bij mij als CF, en Baggio lijkt me simpelweg en betere versie van hem.
[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 27-01-2020 15:53 ]
Nee, werkt in alle niveaus.
Het is overigens twee keer een fake shot doen. Een keer de ene fake shot, direct daarna de andere fake shot. Ik weet alleen de combi van PS4, maar iets soortgelijks zal het ook wel zijn op XBOX. Vierkantje + kruisje gevolgd door rondje + kruisje.
Tegenstander wel zo veel mogelijk op hun eigen helft en dat werkt het beste
Ik hoop het niet, wil toch gewoon 12 swap tokens in 1 keer ipv weer 3 weken wachten op de volgende 6Bossie schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:50:
[...]
makkie toch, heb erg veel dagelijkse objectives overgeslagen en het merendeel van de gold objectives en alsnog gehaald.
Ivm met de langere seasons aan het begin, zijn deze kortere veel makkelijker en hoop ik dat ze hiermee doorgaan.
@DeeleNL Veel positieve reacties mbt Baggio gezien, maar door zijn physiek (kracht/stamina) word hij vaak overgeslagen want niet "meta". Desondanks deed Futmass Cazorla het prima bij mij als CF, en Baggio lijkt me simpelweg en betere versie van hem.
Het zou verbazen, verwacht dat ze content zoveel mogelijk proberen te verspreiden.bvbal79 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 16:29:
[...]
Ik hoop het niet, wil toch gewoon 12 swap tokens in 1 keer ipv weer 3 weken wachten op de volgende 6
Hoop echter wel dat je gelijk hebt, ff die offline objectives erdoor rammen icm netflix kijken en Zambrotta is binnen
Alles ging nèt naast of nèt over, er gebeurde ook weer hele vreemde dingen, schot wat duidelijk aangeraakt werd door de keeper geen hoekschop.. heb zelfs 3x tegen mijn eigen speler aan geschopt. Laatste minuut scoort hij de 1-2 uit zijn 3e kans. Hoe voorspelbaar
Geef het nog een paar wedstrijden038Zwolle schreef op maandag 27 januari 2020 @ 19:01:
Na de WL son verkocht en rashford er weer ingezet. Opeens loopt het weer als een trein. 5 potjes , 4 gewonnen 1 verloren
Of komen er nog meer aan voor een eventuele betere icon?
Wil hier aan beginnen namelijk (beetje laat), maar wil niet voor jan l*l al die potjes spelen
Elk seizoen kun je nu gewoon 6 swap spelers vrij spelen. Je hebt nog 2 seizoenen en dus nog 12 swaps na vrijdag.Prins32 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 19:13:
Kan iemand mij vertellen hoe dat zit met die icon swaps doelstellingen? Kunnen deze nog tot vrijdag binnengehaald worden? Kunnen deze na vrijdag nog ingezet worden of is dat dan over en heb je pech?
Of komen er nog meer aan voor een eventuele betere icon?
Wil hier aan beginnen namelijk (beetje laat), maar wil niet voor jan l*l al die potjes spelen
Idd, hoewel voor sommige speelstijlen je vrijwel niets meer meta dan Rashford gaat vinden.
Och hier ook zo'n dramatische avond. Na best een lekkere WL met leuke potjes, geloof ik mijn ogen niet wat er met Rivals weer gebeurt... al speel ik vanavond 100 potjes, ik ga er niet 1 winnen. Alsof mijn spelers tot aan hun knie in de modder staan. Zo sloom zijn ze! Ben na 3 potjes gekapt. Weg leuk 'ontspannen' voetbalavondje...Terranova schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:07:
Ik blijf het bizar vinden hoe vaak de 1e en 2e helft kunnen verschillen. Sta 3 goals voor, tegenstander weigert te quitten en zodra dat ene geluksschot van hem erin gaat kan je wel raden dat je niet meer gaat winnen...
De langere seasons haalde ik niet. Maar deze ga ik vanavond nog voltooien. Kies wel voor Aouar, omdat ik Felipe Anderson al normaal untradeable heb en ik Neymar niet wegdoe.Bossie schreef op maandag 27 januari 2020 @ 15:50:
[...]
makkie toch, heb erg veel dagelijkse objectives overgeslagen en het merendeel van de gold objectives en alsnog gehaald.
Net trouwens Wijnaldum IF gehaald. Kijken hoe die me bevalt na Fabinho, Firmino.
[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 27-01-2020 21:22 ]
In WL heb je 30 van deze potjesTraeces schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:45:
Valt me op dat na de patch een pas geven veel eerder fout gaat dan ervoor. Ook lijkt wel of iedereen weer met 9 man achterin gaat hangen en wachten op de counter.... zo verschrikkelijk om tegen dat soort mensen te spelen en zeker te verliezen “zucht”
In de wl vind ik het de laatste tijd fijner spelen dan Rivals
+1Traeces schreef op maandag 27 januari 2020 @ 21:54:
[...]
In de wl vind ik het de laatste tijd fijner spelen dan Rivals
Ik heb dit dus echt nooit. Wel dat de wedstrijd soms compleet omdraait maar dit is eigenlijk altijd wel te verklaren door andere opstellingen e.d. Probeer meerdere opstellingen onder de knoppen te zetten en dit zal je veel minder vaak gebeuren, zeker als je na een tijdje weet wat werkt tegen welke opstelling.Terranova schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:07:
Ik blijf het bizar vinden hoe vaak de 1e en 2e helft kunnen verschillen. Sta 3 goals voor, tegenstander weigert te quitten en zodra dat ene geluksschot van hem erin gaat kan je wel raden dat je niet meer gaat winnen...
Weinig sprinten en kijken naar de man naar wie je passt en dit gaat bijna nooit fout. Ik heb in al mijn WL potjes meer balbezit gehad dan de tegenstander, meestal iets van 60-65% en geef bijna nooit verkeerde passes. Voor de tegenstanders met 9 man achter de bal gebruik ik regelmatig de ingame tactiek om je backs te laten aanvallen, dan komt er altijd ruimte voorin. Als je dan 1 van de je middenvelders terug laat zakken tussen de centrale verdediging dan komt het met de counters meestal ook wel goed.Traeces schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:45:
Valt me op dat na de patch een pas geven veel eerder fout gaat dan ervoor. Ook lijkt wel of iedereen weer met 9 man achterin gaat hangen en wachten op de counter.... zo verschrikkelijk om tegen dat soort mensen te spelen en zeker te verliezen “zucht”
Niet zo'n probleem, zolang ik de bal heb dan heb ik plezier.
Snap alleen niet wat er voor de tegenstander zo leuk aan is om alleen maar te verdedigen... Maar goed, dat is niet mijn probleem.
Vind per potje verschillen met het passen,laatste potje wat ik net speelde ging alles gewoon normaal. Tikte hem helemaal scheel en alles kwam normaal aan.sjakieman schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:30:
[...]
Ik heb dit dus echt nooit. Wel dat de wedstrijd soms compleet omdraait maar dit is eigenlijk altijd wel te verklaren door andere opstellingen e.d. Probeer meerdere opstellingen onder de knoppen te zetten en dit zal je veel minder vaak gebeuren, zeker als je na een tijdje weet wat werkt tegen welke opstelling.
[...]
Weinig sprinten en kijken naar de man naar wie je passt en dit gaat bijna nooit fout. Ik heb in al mijn WL potjes meer balbezit gehad dan de tegenstander, meestal iets van 60-65% en geef bijna nooit verkeerde passes. Voor de tegenstanders met 9 man achter de bal gebruik ik regelmatig de ingame tactiek om je backs te laten aanvallen, dan komt er altijd ruimte voorin. Als je dan 1 van de je middenvelders terug laat zakken tussen de centrale verdediging dan komt het met de counters meestal ook wel goed.
[...]
Niet zo'n probleem, zolang ik de bal heb dan heb ik plezier.
Snap alleen niet wat er voor de tegenstander zo leuk aan is om alleen maar te verdedigen... Maar goed, dat is niet mijn probleem.
Blijft soms een vreemde game
(Rivals)
Pot 1:
Ik speel met een team die allemaal een grote zak bakstenen aan de benen hebben hangen. Werkelijk waar waar een bakstenen voetbal zeg. Nul komma nul souplesse in de game vanavond, zelfs mijn Reus en Coutinho zijn zo statisch als een lantaarnpaal.
Gelijkspel.
Pot 2:
Ik speel met hetzelfde team en ALLES lukt en spelers zijn zo soepel als het maar kan!
Winst
Toch na deze 2 potjes de PS uitgezet.
Je kan mij niet uitleggen dat ik 2 potjes Rivals speel en EA gewoon NUL consistentie kan bieden in hun spel. 2 potjes en 2 werelden van verschil alsof je een ander game speelt.
Consistentie komt niet voor in het woordenboek van EA. Na al die jaren krijgen ze het nog niet voor elkaar.
Nog een lichtpuntje?
Ja hoor Aouar seasonal objectives net afgerond
Nog een lichtpuntje?
Ja hoor morgen gaat Sleehond het gewoon weer proberen
[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 27-01-2020 22:49 ]
Is toch gewoon door de verbinding met de gameservers?Sleehond schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:47:
Wat een tering game vanavond zeg!
(Rivals)
Pot 1:
Ik speel met een team die allemaal een grote zak bakstenen aan de benen hebben hangen. Werkelijk waar waar een bakstenen voetbal zeg. Nul komma nul souplesse in de game vanavond, zelfs mijn Reus en Coutinho zijn zo statisch als een lantaarnpaal.
Gelijkspel.
Pot 2:
Ik speel met hetzelfde team en ALLES lukt en spelers zijn zo soepel als het maar kan!
Winst
Toch na deze 2 potjes de PS uitgezet.
Je kan mij niet uitleggen dat ik 2 potjes Rivals speel en EA gewoon NUL consistentie kan bieden in hun spel. 2 potjes en 2 werelden van verschil alsof je een ander game speelt.
Consistentie komt niet voor in het woordenboek van EA. Na al die jaren krijgen ze het nog niet voor elkaar.
Nog een lichtpuntje?
Nog een lichtpuntje?
Hierdoor blijft het simpel altijd een gok helaas, tenzij het *** voor beide.
Heb overigens nog steeds het gevoel dat EA dit weekend iets veranderd heeft, het speelt bizar soepel en voelt ook merkbaar sneller aan.
Dat gevoel heb ik idd ook. Het spel lijkt heel soepel. Al heb ik nog wel.last van de nodige delayBossie schreef op maandag 27 januari 2020 @ 23:00:
[...]
Heb overigens nog steeds het gevoel dat EA dit weekend iets veranderd heeft, het speelt bizar soepel en voelt ook merkbaar sneller aan.
Laat ze dan alsjeblieft eens in die servers investeren. Dit is armoede toch...?Bossie schreef op maandag 27 januari 2020 @ 23:00:
[...]
Is toch gewoon door de verbinding met de gameservers?
En qua soepelheid, dat dacht ik direct na de patch van wel, lees maar terug, ik was erg enthousiast. Maar na vanavond is dit volledig omgeslagen....
[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 27-01-2020 23:13 ]
Dat klopt denk ik ook wel.Bossie schreef op maandag 27 januari 2020 @ 23:00:
[...]
Is toch gewoon door de verbinding met de gameservers?
Uit de patch notes:
Dit maakt het zo dat het spel een stuk soepeler voelt. Zeker voor spelers die niet zo van de skillmoves zijn, zij kunnen nu ook al dribbelend een paar man voorbij. Zo was het in Fifa 19 ook.Further increased the impact of the Dribbling responsiveness change introduced in Title Update # 2.
Increased the responsiveness of dribbling, when not using any dribbling modifiers or skill moves, for players that have an average rating of 80 or higher between the Attributes of Dribbling, Agility, and Balance.
The effectiveness of this improvement will scale based on the average rating with the least improvement being felt at 80 and the most improvement at 99.
Hele fijne speler. Ook gehaald. In eerste instantie omdat het gewoon wel leuke speler leek. Speel niet met buitenspelers. Na 3 invalbeurten mijn team aangepast en staat inmiddels in de basis.Sleehond schreef op maandag 27 januari 2020 @ 22:47:
Nog een lichtpuntje?
wijze woorden
Verwijderd
Opzich is troep niet erg maar dan verwacht ik toch wel dat ik m'n troep voor 15k kan verkopen??
Ik pass met mijn buitenspeler naar een speler op de rand van de 16.....beland hij bij mijn verdediger op de middenstip????
Had ik gisteren avond ook inderdaad, je wijst je medespeler aan en drukt op X of driehoek, gaat hij TOTAAL de verkeerde kant opbvbal79 schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:17:
Wat is er met passen gebeurd na de patch? Heel veel gaat mis, maar ook extreem mis.
Ik pass met mijn buitenspeler naar een speler op de rand van de 16.....beland hij bij mijn verdediger op de middenstip????