• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:01
Het is wel duidelijk dat EA besloten heeft dat mensen een betere kans dan normaal hebben op een 86 rated. Ik heb al veel mensen met Doucoure gezien en op Futbin is het momenteel de populairste speler(meest bekeken in laatste X uur).

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Ook het beste om vandaag mijn spelers (O.a. Firminho 87, Maradona 95) te verkopen en dan morgenavond/eind vd middag de spelers in te slaan die ik wil hebben? Waaronder van Dijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Vestendrie op 13-02-2020 12:34 ]

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Beste speler uit de packs (Gold 1): Raul Albiol, hoppa! Lekker man. Player picks wel Frenkie, maar heb zijn OTW al, dus euhm, tsja. Heel veel SBC materiaal wilde ik zeggen, maar met de hoogste speler Albiol 83 valt dat ook wel tegen.

PSN/Steam: Xamsix

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 16:56
Terranova schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:19:
Het is wel duidelijk dat EA besloten heeft dat mensen een betere kans dan normaal hebben op een 86 rated. Ik heb al veel mensen met Doucoure gezien en op Futbin is het momenteel de populairste speler(meest bekeken in laatste X uur).
Muhh.. Ik kreeg Volland :+

Edit: uit de packs, voor de zoveelste keer, jawel hoor, Balotelli |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Prins32 op 13-02-2020 12:59 ]

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Vestendrie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:31:
Ook het beste om vandaag mijn spelers (O.a. Firminho 87, Maradona 95) te verkopen en dan morgenavond/eind vd middag de spelers in te slaan die ik wil hebben? Waaronder van Dijk.
Morgen is het WL, dus dan gaan de prijzen weer omhoog.

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
ook een 86 doucoure uit de rival packs, komt vast wel een keer van pas in een sbc.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Vestendrie
Fraaank schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:04:
[...]

Morgen is het WL, dus dan gaan de prijzen weer omhoog.
Voor de Icons wellicht niet toch? Gezien het gerucht dat de Icons moments er aan komen. Tevens morgen winterupgrades en totw/otw-sbc. Veel packs zullen geopend worden dus prijzen dalen, denk dat het lager is dan de gebruikelijke WL-kopers op vrijdag.

• Vestendrie
Meer mensen met problemen via de app? Kan mijn Maradona voor 2 miljoen niet op de transferlijst plaatsen. Steeds foutmelding: is een fout opgetreden, kan niet op de transferlijst geplaatst worden. In deze trend.

Ben al uitgelogd en weer ingelogd, how to solve this issue?

• xavento
Vestendrie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:16:
Meer mensen met problemen via de app? Kan mijn Maradona voor 2 miljoen niet op de transferlijst plaatsen. Steeds foutmelding: is een fout opgetreden, kan niet op de transferlijst geplaatst worden. In deze trend.

nope net een berg spelers verkocht via de web app.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 09:30
Vestendrie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:31:
je doet het precies andersom. Beste is maandag kopen en morgen verkopen. Of anders vandaag op moment dat rewards komen/kwamen kopen en dan morgen weer verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Vestendrie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:16:

Wellicht laatste potje geragequit, dan is dat wel vaker....

Weet ik van een vriend :+ 8)

PSN: Maichel

• 038Zwolle
  • Laatst online: 15:53
Sanches en lala uit de player picks. Verder weinig boeiends (rank 1 die 4 en 14 wins in de WL)

Open net nog wel een untradeable pakketje en daar kwam ikone (87) uitlopen . Past niet echt in mijn team helaas en kan hem dus ook niet verkopen

• Vestendrie
Maichel schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:19:
[...]

Wellicht laatste potje geragequit, dan is dat wel vaker....

Weet ik van een vriend :+ 8)
Haha, ja van afgelopen zondag! Maar wanneer is dat voorbij, moet ik dan via de console doen? Kan pas vanavond dan, kak. Spelers te koop zetten, voor een laag bedrag was wel gewoon mogelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Vestendrie op 13-02-2020 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
Vestendrie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:23:
[...]

Haha, ja van afgelopen zondag! Maar wanneer is dat voorbij, moet ik dan via de console doen? Kan pas vanavond dan, kak. Spelers te koop zetten, voor een laag bedrag was wel gewoon mogelijk.
Yep! op de console inloggen en weer gewoon uitloggen.

PSN: Maichel

• Terranova
Prins32 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:56:
[...]

Muhh.. Ik kreeg Volland :+

Edit: uit de packs, voor de zoveelste keer, jawel hoor, Balotelli |:(
Oef, nou is Doucoure ook nog steeds een oef :P

Ik kon hem kiezen bij al m'n picks en ook nog eens 2x Kostic bij de picks

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Beavbusi schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 23:54:
Pfff die Essien is echt slecht. Moet high/high hebben. Pakt niks af. Pirlo zit meer overal tussen. Lijkt net of ik een downie versie van die gast heb gekregen. Wtf man
Nu doe je mij twijfelen om hem te nemen. :)

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb net mijn eerste playerpick gehad en Angeliño gekozen. Wie zouden jullie linksachter zetten? Tierney, Van Aanholt of Angeliño?

Your Friendly Neighborhood Moderator

• xavento
Jorgen schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:10:
Ik heb net mijn eerste playerpick gehad en Angeliño gekozen. Wie zouden jullie linksachter zetten? Tierney, Van Aanholt of Angeliño?
mendy

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Gaat om mijn tweede team. Dat zal dan eerst weer sparen worden. Zou hem kunen kopen, maar eigenlijk zijn eerst Ziyech of Bergwijn (eerste team) aan de beurt voor een betere kaart.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Ben Yedder en Ramirez als Picks, zeker niet ontevreden over. Packs maak ik vanavond open, op de console is dat leuker dan op de (web)app.

• Terranova
Wow, ik dacht dat Odegaard en James slechte spelers waren. Maar Zaniolo is echt nog een stapje erger. Die vent kan de bal nog geen 3 cm ver trappen. Het is dat ik voor de Icon Swaps met hem speel, dus ik heb sowieso wel wat aan de wins. Maar man man man wat is die slecht

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 20:13
Terranova schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 17:16:
Wow, ik dacht dat Odegaard en James slechte spelers waren. Maar Zaniolo is echt nog een stapje erger. Die vent kan de bal nog geen 3 cm ver trappen. Het is dat ik voor de Icon Swaps met hem speel, dus ik heb sowieso wel wat aan de wins. Maar man man man wat is die slecht
Die ervaring had k ook al.. vond hem interessant ivm serie a team maar vind hem zo slecht spelen dat ik niet eens de moeite erin ga steken. Man is niet over de middellijn te krijgen

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Uit een 1 player rare gold pack kreeg ik die future star LB van Atletico 87 rated. Heb er niks aan maar toch leuk :)
James 86 is slecht? Ik ben aan het grinden voor hem. Lijkt me toch een goede buitenspeler en lees goede verhalen..

Heb ook SBC Tierney gedaan. Nog niet mee gespeeld maar stats zien er goed uit. Moet sws beter zijn dan Mendy IF 83 die ik daar nu heb

[ Voor 73% gewijzigd door Benny op 13-02-2020 17:55 ]

• Terranova
Augy schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 17:52:
[...]

Die ervaring had k ook al.. vond hem interessant ivm serie a team maar vind hem zo slecht spelen dat ik niet eens de moeite erin ga steken. Man is niet over de middellijn te krijgen
Haha, ik ga hem nu afronden ook, want ik vind die objectives wel leuk om te doen. Echter heb ik denk ik nu al 20 100% kansen met hem gemist voor m'n laatste finesse shot

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Moet zeggen dat ik die James juist best wel een fijne speler vind hoor, makkelijk te behalen ook d.m.v. SB en best nuttig.

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Ødegaard is best wel fijne speler. Zeker als CAM.
James heb ik ook, maar gebruik ik niet. Die is redelijk maar eigenlijk gewoon tering snel... en dat is nou juist fifa20 ;)

Meer gehaald voor als ik ooit mijn team besluit om te gooien naar PL team. (Nu meer la Liga)

[ Voor 7% gewijzigd door Valandil op 13-02-2020 18:00 ]

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Markuss schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 17:56:
[...]

Moet zeggen dat ik die James juist best wel een fijne speler vind hoor, makkelijk te behalen ook d.m.v. SB en best nuttig.
Benny schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 17:53:
Uit een 1 player rare gold pack kreeg ik die future star LB van Atletico 87 rated. Heb er niks aan maar toch leuk :)

[...]

James 86 is slecht? Ik ben aan het grinden voor hem. Lijkt me toch een goede buitenspeler en lees goede verhalen..

Heb ook SBC Tierney gedaan. Nog niet mee gespeeld maar stats zien er goed uit. Moet sws beter zijn dan Mendy IF 83 die ik daar nu heb
Ik had het eigenlijk specifiek over de lagere kaarten van de spelers. Ik ben nog niet zo ver dat ik ze heb afgerond :9

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Terranova schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 18:01:Ik had het eigenlijk specifiek over de lagere kaarten van de spelers. Ik ben nog niet zo ver dat ik ze heb afgerond :9
Ahaa vandaar, helemaal verkeerd begrepen. James is ontzettend makkelijk binnen te harken iig.

• Terranova
Markuss schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 18:02:
[...]

Ahaa vandaar, helemaal verkeerd begrepen. James is ontzettend makkelijk binnen te harken iig.
Ja als ik puur voor james zou spelen :+

Ik doe tegelijk de icon swap en Zaniolo, dus het gaat was lastiger :P

Edit: Zo het Squad battles gedeelte van Zaniolo af, de laatste finesse shot ging er uit een onmogelijk hoek in, terwijl 100% kansen gegarandeerd mis gingen 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Terranova op 13-02-2020 18:07 ]

• Augy
K blijf moeite hebben met de steekpass door de lucht.. doe vast iets helemaal verkeerd. (L1 + ∆) iemand tips

• Vestendrie
Augy schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 18:22:
K blijf moeite hebben met de steekpass door de lucht.. doe vast iets helemaal verkeerd. (L1 + ∆) iemand tips
Hoeft niet persee vanuit de middenlijn ofzo he. Kan ook als je een een-tweetje doet, alleen ipv kruisje dan L1-driehoekje als assist. Als je het voor online nodig hebt gewoon aan tegenstander laten weten, mag meestal wel.

• 038Zwolle
James een slechte speler?! Speelt voor mij echt geweldig.

Oh ,ik had even op vernieuwen moeten drukken.. 8)7

Door Ikone maar eens een paar potjes gespeeld met hem en Osimhem in dee basis met op de flanken mane en bernardo. 5 gespeeld 4 gewonnen en mijn team heeft ij tijden niet zo lekker gespeeld... je zal zien dat morgen alles op eens anders is, maarja.. Osimhen 8 goals en 1 assist..

[ Voor 26% gewijzigd door 038Zwolle op 13-02-2020 18:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
038Zwolle schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 18:30:
[...]

James een slechte speler?! Speelt voor mij echt geweldig.

Oh ,ik had even op vernieuwen moeten drukken.. 8)7
Ik bedoelde de varianten die je nodig heb om de 86 rated te halen :)

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:52
In squad battles vond ik James wel goed, maar eenmaal in rivals werf hij door elke verdediger met een schouderduw van de bal gezet. Ik vond hem nog niet echt wat toevoegen.

• 038Zwolle
dutchgio schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 18:32:
In squad battles vond ik James wel goed, maar eenmaal in rivals werf hij door elke verdediger met een schouderduw van de bal gezet. Ik vond hem nog niet echt wat toevoegen.
Hij is fysiek idd zwak, maar zijn snelheid voelt ook aan als 98snelheid. Ik heb nu ikone en bernardo op de flank, maar als super sub is James ook geweldig.
Terranova schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 18:32:
[...]

Ik bedoelde de varianten die je nodig heb om de 86 rated te halen :)
Idd, die dwerg gaat steeds koppen als ik een volley wil doen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• 038Zwolle
Oef, daar gaan we .. 2 potjes waarbij de tegenstander gelijk een rq doet waar mijn Osimhen scoort (objective moet je 2 scoren in div 4 of hoger.) 3e kom ik 3-0 voor met 2 goals van Osimhem schiet vervolgens 2x op de paal. Verlies uiteindelijk door een penalty in de 88sre minuut terwijl ik precies de goede kant op ging maar de bal door de handen van ter stegen glipt.

Oef,
https://fifaforums.easpor...graded-ea-destroy-traders

Gelukkig mijn firminos verkocht vanochtend

[ Voor 22% gewijzigd door 038Zwolle op 13-02-2020 19:25 ]

• 038Zwolle
Deze promo mag wat mij betreft dan ook wel meteen overgeslagen worden.
OTW gokjes zijn vaak wel leuk, maar dat is dan ook het enige ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nul spelers van Liverpool zitten in dat schema. Juist wanneer ze bezig zijn aan een weergaloze reeks dit jaar in de premier league. Verder alleen Werner/Haland qua bekende en bruikbare namen. Prima als dit de +3 lijst is, maar ze kunnen maar beter nog een +2/+1 onbekend lijstje nog gaan vrijgeven.

• Terranova
Lijkt paniek om niets

https://fifaforums.easpor...r-refresh-top-50-upgrades

In dit officiele topic staat er niet dat het alleen maar de top 50 zijn.

De verwoording is een beetje raar alleen

• Vestendrie
Haha Firmino is al 40k gedaald als je kijkt naar zijn TOTY-kaartje. Oeps. Hopelijk krijgt hij nog een upgrade. Anders houd ik hem lekker. Dan maar geen winst.

• 038Zwolle
Terranova schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:43:
Lijkt paniek om niets

https://fifaforums.easpor...r-refresh-top-50-upgrades

In dit officiele topic staat er niet dat het alleen maar de top 50 zijn.

De verwoording is een beetje raar alleen
Vind toch dat :

only the top 50 players from around the 🌏 who have made the biggest improvement (+3 OVR or higher) will receive an upgrade.

lijken dat ALLEEN de top 50 een upgrade krijgt.

• Terranova
038Zwolle schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:50:
[...]

Vind toch dat :

only the top 50 players from around the 🌏 who have made the biggest improvement (+3 OVR or higher) will receive an upgrade.

lijken dat ALLEEN de top 50 een upgrade krijgt.
Het woordje only staat niet in die forum post. Alleen dat de lijst focust op spelers die +3 kregen

• 038Zwolle
Terranova schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:52:
[...]

Het woordje only staat niet in die forum post. Alleen dat de lijst focust op spelers die +3 kregen
Hmm ik hoop het dan! Heb nog 1 Firmino en wat andere spelers die een upgrade zouden krijgen.

This year the focus is on players who have had the biggest upgrades (+3 OVR or higher).

Klinkt ook niet echt hoopvol

• Terranova
038Zwolle schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:55:
[...]

Hmm ik hoop het dan! Heb nog 1 Firmino en wat andere spelers die een upgrade zouden krijgen.

This year the focus is on players who have had the biggest upgrades (+3 OVR or higher).

who have had the biggest upgrades staat er. Als het alleen de top 50 is dan heeft de rest toch geen upgrades gehad en zijn de top 50 de enige upgrades en dus ook de smallest upgrades :+
038Zwolle schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 19:55:
[...]

Zo lees ik het ook

Ga denk ik nog ff POTM Werner meepakken en dan linken met Sane en twee icons :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zijn toch nog nette spelers in fifa ! Gozer die duidelijk met osimhen objectives bezig was. Scoort ineens in ze eigen doel express op de 80 min bij 1-1. Daarna direct nog een keer. Heb hem dus ook gewoon ze doelpunt met osihmen gegund :) netjes uitgespeeld gratis win en hij zijn objective :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
Ronaldo 9 , Maradona en Cruyff. EA maakt het helemaal kapot merk ik al met deze Icon moments. Iedere speler is minstens 10 miljoen, gekkenwerk.

• 038Zwolle
Wil dit weekend een nieuwe spits proberen. Wie zouden jullie kiezen tussen
87 Crespo , 86 Shev of 86/87 Ben YeddeR?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
038Zwolle schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:25:
Ben je d'r

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yedder is waarschijnlijk het leukste, maar wat voor formatie speel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Crespo is echt een heerlijke spits met bizarre afronding. yedder is ook zeer fijn en echt exteem wendbaar.

Shev heb ik geen ervaring mee. Zou persoonlijk voor Crespo gaan :)

• 038Zwolle
Bossie schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 20:43:
[...]

Yedder is waarschijnlijk het leukste, maar wat voor formatie speel je?
4231 (verrassend ;)

LAM heb ik Mane, CCAM Bernardo Silva en RAM Ikone

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:57
http://wefut.com/squad/17992185

TOTY de Ligt vervangen voor Lautaro :*) Hopelijk haalt Promes nog even wat IF’s.

• Augy
Kan me bijna niet voorstellen dat dit de enige upgrades zijn. Ga er vanuit dat er ook nog wel wat topspelers aan de beurt komen

Die politano mijlpaal binnenhalen is ook leuk als je bij de lagere teams komt..

Sommige spitsen kunnen geen bal recht op doel schieten 😂

[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 13-02-2020 21:21 . Reden: Typo ]

• Joosie200
  • Niet online
Ik denk: slinger Neymar/Mbappe/Messi erop met 5% EA tax: is Neymar in no time verkocht lol. Ben wezen sleutelen en deze squad lijkt me wel wat: https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13391560

Gewoon omdat ik baby icon Cruyff al als leenspeler in tig friendlies heb gespeeld en het is gewoon een legende. Misschien zonde om 3 meest gebruikte spelers in te wisselen tegen slechts 1 baby icon. Maar ach: zo een NL icon squad bij elkaar handelen is leuker. Koeman heb ik al, Vds voor Alisson, Rijkaard als cdm is makkelijk te halen. Bergkamp erbij.

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 22:03
Waar blijft Bergwijn. Staat ook niet op de Twitter lijstjes

Trakt | Last.fm | discogs

• Meru94
Iemand al met Van Basten 89 gespeeld? Zeer lage balance, maar zou graag weten of hij het proberen waard is, ipv Mertens TOTGS.

• Joosie200
  • Niet online
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13392294

Als ik baby Cruyff links laat liggen kan ik een elftal met NL icons kopen, helaas geen NLse LB/RB icon.

Hoe vaak hebben jullie in fut nu een full icon squad meegemaakt? Ben ik wel benieuwd naar. Vaak zie je er 2 max 3 door icon swaps grinds.

• 038Zwolle
Joosie200 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 22:35:
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13392294

Als ik baby Cruyff links laat liggen kan ik een elftal met NL icons kopen, helaas geen NLse LB/RB icon.

Hoe vaak hebben jullie in fut nu een full icon squad meegemaakt? Ben ik wel benieuwd naar. Vaak zie je er 2 max 3 door icon swaps grinds.
Ik zou zelf Cruyff gewoon houden. Fut is toch een stuk leuker als je met spelers speelt waar je wat mee hebt.
Icons zijn leuk omdat je teams beter kunt linken, maar er zijn zat Icons die , behalve het linken, waardeloos zijn

• Joosie200
  • Niet online
038Zwolle schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 22:37:
[...]

Ik zou zelf Cruyff gewoon houden. Fut is toch een stuk leuker als je met spelers speelt waar je wat mee hebt.
Icons zijn leuk omdat je teams beter kunt linken, maar er zijn zat Icons die , behalve het linken, waardeloos zijn
True, true. Heb alleen wat met Cruyff/Koeman/VDS qua icons. Voor VDS kan ik handelen, Koeman heb ik al en Cruyff kan ik halen door de drie eenheid in te wisselen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo, POTM Werner nog ff in blessuretijd gehaald, eerste indruk tot nu toe is echt bizar goed :D

@Verwijderd Yedder

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 13-02-2020 22:52 ]

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:55
Mijn god in div. 8 veel betere teams dan in div. 6!

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:51
Komen er nieuwe icon versies aan?° Als ik op de transfer markt trezeguet zoek, kom ik nu de 92 rated versie tegen in de zoekresultaten. Op Futbin staat de 92 rated versie niet.

*Atm leef ik onder een steen, drukte met klussen en verhuizen. Weinig tijd om alles uit te gaan pluizen.

update: Ah, prime icon moments (fifa 19 had ik overgeslagen).

[ Voor 14% gewijzigd door JJoosterman op 13-02-2020 23:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Joosie200 je hebt 2 Rijkaards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:23
Meru94 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 22:34:
Iemand al met Van Basten 89 gespeeld? Zeer lage balance, maar zou graag weten of hij het proberen waard is, ipv Mertens TOTGS.
Ik heb er ruim 100 wedstrijden mee gespeeld. Hij scoort zeer makkelijk. Echt de meest bizarre goals voorbij zien komen. Meerdere keren gehad dat de verbinding verbroken werd nadat hij een onwaarschijnlijke goal maakte.

Maar uiteindelijk stoorde ik me teveel aan zijn lage aanvalssnelheid. Hij hing te vaak rond de middenstip. Eer hij in de 16 was, stonden we al tig verdedigers. Daarom heb ik hem uiteindelijk verkocht.

Maar ik zou er zeker eens mee spelen. Is ook gewoon leuk om zo’n legende in je elftal te hebben.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Goed punt.

https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13398494

Giggs/Okocha en Kalu zijn meer noodgrepen om het met 3 miljoen te kunnen halen. En Virgil is een icon in spe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
Heb een tijdje met hem gespeeld.
Je moet wel je speelstijl aanpassen. Mertens is klein en superwendbaar.
MvB scoort goals alsof het niets is, maar is minder wendbaar. Daarentegen staat hij altijd goed en heeft heerlijk afronding.

Probeer hem uit en anders weer terug. Kost je wel EA tax, maarja dat is niet anders.
Geef m wel een paar wedstrijden de kans en pas je speelstijl aan, anders gaat hij niet bevallen.

Had een catalyst op hem gezet (afronding is al hoog genoeg)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind persoonlijk niet veel. Qua afronden in de 16 en randje 16 is hij geweldig. Maar voor de rest vond ik het niet veel :) heb hem snel binnen een week weer verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 16:56
Dus Mane krijgt bijvoorbeeld geen winter update? Zal het echt zo zijn dat alleen de +3 spelers een upgrade krijgen? Lijkt mij echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
Prins32 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:38:
Dus Mane krijgt bijvoorbeeld geen winter update? Zal het echt zo zijn dat alleen de +3 spelers een upgrade krijgen? Lijkt mij echt belachelijk.
Zou inderdaad zeer belachelijk zijn, maar het is en blijft EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:31
Meru94 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 14:03:
[...]

Nu doe je mij twijfelen om hem te nemen. :)
Gister wassie weer best goed. Ligt ook aan mijn onkunde denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Prins32 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:38:
Na het niet uitdelen van TOTY Frenkie de Jong (of was het nou zijn broer Frankie) had ik al helemaal geen hoop meer dat EA iets positiefs zou gaan doen voor de community. Zowel Firmino als Mane hebben nog steeds een veel te lage rating. En dan wel allemaal shit spelers upgraden van Leicester 7(8)7.

Hopelijk pakt de rechtzaak tegen EA goed uit waarna ze moeten openbaren hoe ze te werk gaan. Ze draaien zichzelf de nek om met al die fratsen, maar komen gewoon overal mee weg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jullie weten dat het "maar een spelletje" is hè? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Jorgen schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:51:
Moet je niet gaan koken, de was draaien of gaan strijken ofzo. Voetbal is life. O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Als je je community niet serieus neemt dan kun je wel wat haat verwachten volgens mij. Wat vroeger een leuk spel was om uren te spelen is nu gewoon een cashflow zonder enige innovatie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
Dat is het juist niet meer.
Alles voor de wins en vanuit EA alles voor je creditcard.

Je ontwikkelt een spel, mensen betalen daarvoor (flink!) maar vervolgens laat je ze het veelvoud uitgeven aan ingame coins. EA vond dat er te weinig werd uitgegeven, dus verzinnen ze allerlei manieren om te zorgen dat mensen packs blijven kopen. OA door untradables te geven uit SBC's, geen winterupgrades waardoor mensen geen winst maken.

De kleine groep traders willen ze tegen werken, maar het meerendeel van de community is daarmee de Sjaak.

Ik heb nog enigzins begrip voor een gamemaker dat je DLC voor een schappelijke prijs toevoegt om de speelbaarheid de verlengen of de communitybase na de release extra content kan geven. Hierin staat juist plezier van het spelen van het spel voorop.

FIFA20 is niet heel vernieuwend geweest tov FIFA19. Zie het meer als een grote patch met wat aanpassingen. Zelfs spelers die afgelopen jaar enorm zijn gegroeid hebben met FIFA20 een minimale update gehad.

Dingen als winterupgrades is iets waar de community naar uitkijkt, op anticipeert etc.
Vervolgens geeft je drol-spelers die niemand gebruikt een upgrade en laat je de rest stikken want: ze kunnen daar niks aan verdienen.

Kortom het is allang geen spelletje meer voor EA. Het is een ordinaire melkkoe geworden en ze hebben ook nog eens een monopoliepositie.

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:27
IF Werner 86 verkocht voor 220.000 d:)b
(gekocht voor 159.000, lekkere winst!!)

SBC Werner POTM 89 voltooid *O*

Lekkere upgrade dus van Werner 86 naar 89 en dan ook nog een lekkere winst op zijn IF gemaakt.

BAM oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
En met een beetje geluk is die vanaf vanavond 91 rated. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
Valandil schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:27:
[...]

Dat is het juist niet meer.
Alles voor de wins en vanuit EA alles voor je creditcard.

Je ontwikkelt een spel, mensen betalen daarvoor (flink!) maar vervolgens laat je ze het veelvoud uitgeven aan ingame coins. EA vond dat er te weinig werd uitgegeven, dus verzinnen ze allerlei manieren om te zorgen dat mensen packs blijven kopen. OA door untradables te geven uit SBC's, geen winterupgrades waardoor mensen geen winst maken.

De kleine groep traders willen ze tegen werken, maar het meerendeel van de community is daarmee de Sjaak.

Ik heb nog enigzins begrip voor een gamemaker dat je DLC voor een schappelijke prijs toevoegt om de speelbaarheid de verlengen of de communitybase na de release extra content kan geven. Hierin staat juist plezier van het spelen van het spel voorop.

FIFA20 is niet heel vernieuwend geweest tov FIFA19. Zie het meer als een grote patch met wat aanpassingen. Zelfs spelers die afgelopen jaar enorm zijn gegroeid hebben met FIFA20 een minimale update gehad.

Dingen als winterupgrades is iets waar de community naar uitkijkt, op anticipeert etc.
Vervolgens geeft je drol-spelers die niemand gebruikt een upgrade en laat je de rest stikken want: ze kunnen daar niks aan verdienen.

Kortom het is allang geen spelletje meer voor EA. Het is een ordinaire melkkoe geworden en ze hebben ook nog eens een monopoliepositie.
Jammer dat de andere landen België nog niet gevolgd hebben in het verbod op aankoop van munten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:50:
Idd, en zijn pace/shooting is al vrijwel max dus andere stats gaan geboost worden om de overal rating te kunnen verhogen :)

Ben benieuwd, maar EA kennende is het vanavond toch onspeelbaar of zijn de upgrades vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
dutchgio schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 09:50:
Beter! Had ik nog niet eens bij stil gestaan, haha _O-

Nu helemaal blij dat ik hem nog op de valreep gedaan heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Is het zeker dat hij wel een + 2 krijgt dan? Dacht dat iedereen erover eens was dat alleen spelers van +3 of meer een upgrade krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Vestendrie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:45:
Is het zeker dat hij wel een + 2 krijgt dan? Dacht dat iedereen erover eens was dat alleen spelers van +3 of meer een upgrade krijgen.
Alleen de spelers met +3 worden doorgevoerd, en daar is Werner er één van.
Zijn speciale kaarten schuiven dan ook op in stats en krijgen een hogere rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
dutchgio schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:50:
[...]

Alleen de spelers met +3 worden doorgevoerd, en daar is Werner er één van.
Zijn speciale kaarten schuiven dan ook op in stats en krijgen een hogere rating.
Hoe komt iedereen op 91 dan. Zijn laatste POTM is 89 dus + 3 is toch 92.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
Meru94 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 08:38:
[...]

Zou inderdaad zeer belachelijk zijn, maar het is en blijft EA.
Het is een feit, EA heeft dit zelf gezegd

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchgio
Vestendrie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:58:
[...]

Hoe komt iedereen op 91 dan. Zijn laatste POTM is 89 dus + 3 is toch 92.
Alleen zijn base card van 83 krijgt een +3.
De IF van 85 kan niet lager zijn dan een gold card van 86, dus die gaat naar 87.
De SIF van 86 gaat naar 88. De Headliner naar 89.
POTM is doorgaans 2 hoger dan z'n IF, dus de eerste wordt verhoogd van 87 naar 88/89.
De POTM2 gaat vervolgens van 89 naar 90/91.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
dutchgio schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:08:
[...]

De IF van 85 kan niet lager zijn dan een gold card van 86, dus die gaat naar 87.
POTM is doorgaans 2 hoger dan z'n IF, dus de eerste wordt verhoogd van 87 naar 88/89.
Aha, duidelijk. Ik ga er zelf niet aan beginnen in ieder geval voor een untradeable speler die zo meta en origineel is.

Thanks voor de heldere uitleg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
dutchgio schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:08:
[...]

Dat verzin je nu ter plekke?

Vorig jaar kreeg elke kaart dezelfde upgrade als zijn NIF namelijk. Dus op basis van vorig jaar wordt zijn POTM2 92

Dus @Vestendrie kan prima gelijk hebben op basis van vorig jaar

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 14-02-2020 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Zou de jaarlijkse OTW SBC wel gaan verschijnen, waarbij je een otw moet inleveren?
Ik zit met nog zo'n 60 OTW kaarten, maar de vraag is of ik die nu allemaal voor 20k moet verkopen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo Overmars 88 gekocht :)

Team waar we mee de WL in gaan :

https://www.futbin.com/20/squad/13401413

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Eindelijk iets van waarde gepacked! Na 473205 pakjes.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4NdyKqp.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@RemkoDJ

Lekker hoor! Ga je hem gebruiken of verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Sleehond schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:58:
@RemkoDJ

Lekker hoor! Ga je hem gebruiken of verkopen?
Ik speel LaLiga dus ik denk dat ik hem verkoop en er Renan Lodi voor terug haal om Mendy te vervangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
Prima teampje hoor.

Nu we het toch over teams hebben. Dit is hoe ik de WL in ga. Ik start natuurlijk met full chem maar verander ingame gelijk mn tacktiek uiteraard.

https://www.futbin.com//20/squad/9140766

twijfel nog een beetje tussen Paulinho en Frenkie. kan ze beide laten starten op full chem. Ik wil uiteindelijk TOTY frenkie inpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Arwintju schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:12:
[...]

Prima teampje hoor.

Nu we het toch over teams hebben. Dit is hoe ik de WL in ga. Ik start natuurlijk met full chem maar verander ingame gelijk mn tacktiek uiteraard.

https://www.futbin.com/20/squad-builder/9140766/

twijfel nog een beetje tussen Paulinho en Frenkie. kan ze beide laten starten op full chem. Ik wil uiteindelijk TOTY frenkie inpassen.
We're sorry, but the page you were looking for doesn't exist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Nice, kun je niet Eriksen vervangen voor De bruyne anders? Toch wel een upgrade lijkt me. Tenzij je de coins er niet voor hebt.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Vestendrie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:14:
[...]

We're sorry, but the page you were looking for doesn't exist.
woeps, moet nu goed gaan.
Pagina: 1 ... 101 ... 185 Laatste