Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Traeces
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 14:24
Vestendrie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:15:
[...]

Nice, kun je niet Eriksen vervangen voor De bruyne anders? Toch wel een upgrade lijkt me. Tenzij je de coins er niet voor hebt.. 8)7
Heb de coins er niet voor en Eriksen IF speelt echt geweldig _/-\o_ Wil nu eerst even 1 van me CDM's upgraden naar een icon :P

• Vestendrie
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 10:13
Traeces schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:18:
[...]

Heb de coins er niet voor en Eriksen IF speelt echt geweldig _/-\o_ Wil nu eerst even 1 van me CDM's upgraden naar een icon :P
Ja, weg met Sissoko! Verschrikkelijk, vervelend mannetje is dat..

Om tegen te spelen

• Traeces
Vestendrie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:20:
[...]

Ja, weg met Sissoko! Verschrikkelijk, vervelend mannetje is dat..

Om tegen te spelen
Denk eerder dat Alli dan naar de bank verplaatst :+ Die Sissoko is echt geweldig >:)

• Vestendrie
Arwintju schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:12:
[...]

Prima teampje hoor.

Nu we het toch over teams hebben. Dit is hoe ik de WL in ga. Ik start natuurlijk met full chem maar verander ingame gelijk mn tacktiek uiteraard.

https://www.futbin.com//20/squad/9140766

twijfel nog een beetje tussen Paulinho en Frenkie. kan ze beide laten starten op full chem. Ik wil uiteindelijk TOTY frenkie inpassen.
Yes, lekker man. En ik vond mijn eigen team niet eens zo slecht. Maar een team van 8 miljoen kan ik (nog) niet aan tippen.

• Traeces
[...]

Prima teampje hoor.

Nu we het toch over teams hebben. Dit is hoe ik de WL in ga. Ik start natuurlijk met full chem maar verander ingame gelijk mn tacktiek uiteraard.

twijfel nog een beetje tussen Paulinho en Frenkie. kan ze beide laten starten op full chem. Ik wil uiteindelijk TOTY frenkie inpassen.
Jezus dat is een best team _/-\o_

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01-04 23:39
[...]

Prima teampje hoor.

Ik heb geen ervaring met Paulinho, maar Frenkie TOTY is echt een wereldspeler, ik gebruik hem als CV of CM of CDM beetje afhankelijk van hoe het loopt.

Start team: https://www.futbin.com/20/squad/8787055
In game: https://www.futbin.com/20/squad/10624855

[Voor 13% gewijzigd door Nachtapotheker op 14-02-2020 12:30]

• Vestendrie
Team is compleet voor een nieuwe teleurstelling. Gaan we wederom zilver 1 halen of nu wel minimaal goud3?

Voorkeur bij upgrade ivm Icon's omdat ik graag een origineel team heb ipv al die Meta-spelers. Al zijn Icons over het algemeen ook redelijk OP.

https://www.futbin.com/20/squad/13402241

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 13:17
Nachtapotheker schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:28:
[...]

Ik heb geen ervaring met Paulinho, maar Frenkie TOTY is echt een wereldspeler, ik gebruik hem als CV of CM of CDM beetje afhankelijk van hoe het loopt.

Start team: https://www.futbin.com/20/squad/8787055
In game: https://www.futbin.com/20/squad/10624855
Ja ik heb hem één WL gebruikt toen ie net uit was. Idd geweldige speler. Maar had toen meer behoefte aan upgraden van mn verdediging en daarom voor TOTY de Ligt gegaan samen met van Dijk. Ik heb nu het budget nog niet om TOTY frenkie terug te halen maar heb wel zn OTW.

Moet wel zeggen dat Frenkie ingame gwoon erg goed aanvoelt. Weet niet wat het is maar hij speelt altijd wel beter dan zn stats doen laten lijken. Gewoon hele fijne speler op het middenveld.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• Prins32
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 01-04 16:28
Jongens, ik heb 14 icons swap "tokens". Wie raden jullie aan? Zit zelf aan Campbell te denken, maar weet niet hoe de andere zijn..

• Traeces
Vestendrie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:36:
Team is compleet voor een nieuwe teleurstelling. Gaan we wederom zilver 1 halen of nu wel minimaal goud3?

Voorkeur bij upgrade ivm Icon's omdat ik graag een origineel team heb ipv al die Meta-spelers. Al zijn Icons over het algemeen ook redelijk OP.

Goed team ! Veron zie ik ook niet veel voorbij komen, hoe speelt hij ?

Moet toch te doen zijn met dit team goud 3 ?

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01-04 23:39
Arwintju schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:39:
[...]

Ja ik heb hem één WL gebruikt toen ie net uit was. Idd geweldige speler. Maar had toen meer behoefte aan upgraden van mn verdediging en daarom voor TOTY de Ligt gegaan samen met van Dijk. Ik heb nu het budget nog niet om TOTY frenkie terug te halen maar heb wel zn OTW.

Moet wel zeggen dat Frenkie ingame gwoon erg goed aanvoelt. Weet niet wat het is maar hij speelt altijd wel beter dan zn stats doen laten lijken. Gewoon hele fijne speler op het middenveld.
Ik twijfel om hem standaard op het middenveld te gebruiken en VVD naast de Ligt te zetten, alleen heb ik dan 2 slopers en geen beweeglijke CB meer... Ik weet niet of me dat gaat bevallen. In dat geval zou Matthaus eruit moeten en heb ik ook een andere keeper en RB nodig. Twijfels twijfels....

• Vestendrie
Traeces schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:40:
[...]

Goed team ! Veron zie ik ook niet veel voorbij komen, hoe speelt hij ?

Moet toch te doen zijn met dit team goud 3 ?
Geen idee! Team heb ik zojuist op de app bij elkaar gekocht. Morgen kan ik er pas gebruik van gaan maken, heb er wel goede verhalen over gehoord dus vandaar.

Haha, dat zou je wel zeggen, maar het schijnt dat ik niet zo goed ben. Speel liever aanvallend ipv voor de zestien hangen en op de counter spelen.

Eigenwijs Fifa spelen noemen ze dat ook wel. _/-\o_

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 14:35
Misschien ook maar weer eens een WL gaan proberen.
Kost wel altijd vreselijk veel tijd, maar gezien de weersvoorspellingen heb ik hopelijk dit weekend wat tijd naast het gezin.

Deze 11 moeten het dan maar gaan doen met een aantal goede bankzitters om wat te forceren.
https://www.futbin.com/20/squad-builder/13302989

Uiteraard iedereen full chem.

wijze woorden

• Errieseeka
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 01-04 04:31
Foutje

[Voor 96% gewijzigd door Errieseeka op 14-02-2020 13:49]

• Errieseeka
Welke swap icon zouden jullie halen met dit team, Odegaard 87 komt er nog aan? Ik dacht aan Socrates (CAM) & Koeman. Of enkel Ronaldinho (CAM) https://abload.de/img/img_20200214_1336387yjyh.jpg

[Voor 60% gewijzigd door Errieseeka op 14-02-2020 13:47]

• Valandil
Dus dan heb je straks Odegaard 87 en die vervang je gelijk door een andere CAM? Of ga je je opstelling wijzigen?

Zou eerder kijken naar een vervanging voor Casimero of Dembele.

wijze woorden

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 01-04 15:39
Vestendrie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 12:36:

Goud 3 zou toch wel (makkelijk) te moeten zijn halen met dit team. Maak je toevallig dezelfde fout zoals mij voorheen door te quiten als je achter staat? Dan wordt je elo niet bijgesteld en blijft je tegen de zelfde range betere spelers te spelen.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Vestendrie
Meneer iCy schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:12:
[...]

Goud 3 zou toch wel (makkelijk) te moeten zijn halen met dit team. Maak je toevallig dezelfde fout zoals mij voorheen door te quiten als je achter staat? Dan wordt je elo niet bijgesteld en blijft je tegen de zelfde range betere spelers te spelen.
Klopt, doe ik ook weleens ja. Voortaan uitspelen dan maar. Ben ook geen typische fifa-20 speler hoor. Speel veel te aanvallend omdat ik het leuk vind, resultaten blijven nog achterwege wel.

• jordiambrosa
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 01-04 10:16
Errieseeka schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:42:
Welke swap icon zouden jullie halen met dit team, Odegaard 87 komt er nog aan? Ik dacht aan Socrates (CAM) & Koeman. Of enkel Ronaldinho (CAM) [Afbeelding]
Wat vind jij van Cordoba? Ik heb Hazard een tijdje op linksbuiten gehad, maar die kon mij niet echt overtuigen. Speel nu alweer een tijdje met Guedes (bij gebrek aan beter en bevalt me eigenlijk wel). Vind de keuze uit linksbuiten's in LaLiga beetje beperkt.

• Errieseeka
Valandil schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:08:
Dus dan heb je straks Odegaard 87 en die vervang je gelijk door een andere CAM? Of ga je je opstelling wijzigen?

Zou eerder kijken naar een vervanging voor Casimero of Dembele.
De vraag is of ik Odegaard fijn vind spelen maar je hebt wel n punt.

Vind Casemiro wel lekker eerlijk gezegd. En iconswaps hebben niet echt fijne wingers deze ronde.
jordiambrosa schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:21:
[...]

Wat vind jij van Cordoba? Ik heb Hazard een tijdje op linksbuiten gehad, maar die kon mij niet echt overtuigen. Speel nu alweer een tijdje met Guedes (bij gebrek aan beter en bevalt me eigenlijk wel). Vind de keuze uit linksbuiten's in LaLiga beetje beperkt.
Beter dan futmas Guedes. Enige wat Guedes goed kan is buitenspel lopen.

[Voor 33% gewijzigd door Errieseeka op 14-02-2020 14:27]

• Meneer iCy
Vestendrie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:20:
[...]

Klopt, doe ik ook weleens ja. Voortaan uitspelen dan maar. Ben ook geen typische fifa-20 speler hoor. Speel veel te aanvallend omdat ik het leuk vind, resultaten blijven nog achterwege wel.
Ik speel ook vaak te aanvallend en dat is best ruk tegen de gemiddelde WL speler die op 1 depth en full counter speelt.

• Valandil
Errieseeka schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:25:
[...]

De vraag is of ik Odegaard fijn vind spelen maar je hebt wel n punt.

Vind Casemiro wel lekker eerlijk gezegd. En iconswaps hebben niet echt fijne wingers deze ronde.

[...]
anders starten met 3-5-2 en dan koeman naar CDM?

wijze woorden

• 038Zwolle
  • Laatst online: 01-04 22:25
Heb zelf alleen de 86 versie van de jong, maar paulinho is voor mij echt veel beter. Zij WF upgrade heeft het alleen maar beter gemaakt. Inmiddels 231 wedstrijden mee gespeeld

• RemkoDJ
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:21
https://www.easports.com/...Id=cTFMy92qnSU4K:FFA20PS4

Heb nu dit team, zit er overigens nog aan te denken om Odegaard ernaast te zetten, Griezman op zijn plek en een nieuwe ST te kopen. Iemand ervaring met Larsson 86? Of anders een goede optie?

• RBH
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 14:16

RBH

Wazzup?

RemkoDJ schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:00:

Heb nu dit team, zit er overigens nog aan te denken om Odegaard ernaast te zetten, Griezman op zijn plek en een nieuwe ST te kopen. Iemand ervaring met Larsson 86? Of anders een goede optie?
Hoe bevalt Saúl HL jou? Ik zit daar ook naar te kijken voor mijn middenveld..

6D | 35 1.4 ART | 70-200 L | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13:41
RemkoDJ schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:00:

Heb Larsson 90 gebruikt, vond hem erg wendbaar en snel. Echter had hij voor mij teveel kansen nodig om beslissend te zijn. Kan misschien door de gebreken in de gameplay geweest zijn, maar ik miste 'iets' bij hem toen, heb dus ook geen oordeel over de 86 versie. Heb nu CR7 maar die past toch wat minder in mijn manier van spelen. Ik ben dus nog op zoek naar de juiste ICON die voor mij doelpunten kan scoren in 41212-2 naast FB Sanchez en in 4231 alleen uit de voeten kan. Iemand tips?

• Meneer iCy
DeeleNL schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:29:
[...]

Heb Larsson 90 gebruikt, vond hem erg wendbaar en snel. Echter had hij voor mij teveel kansen nodig om beslissend te zijn. Kan misschien door de gebreken in de gameplay geweest zijn, maar ik miste 'iets' bij hem toen, heb dus ook geen oordeel over de 86 versie. Heb nu CR7 maar die past toch wat minder in mijn manier van spelen. Ik ben dus nog op zoek naar de juiste ICON die voor mij doelpunten kan scoren in 41212-2 naast FB Sanchez en in 4231 alleen uit de voeten kan. Iemand tips?
Ik ga voor Butra 92, maar dan op de CAM maar verwacht dat die ook in de spits kan. Helaas geen centjes coor Cruyff

• MadMoody
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 31-03 19:54
Weer een ouderwets begin van de WL hier met 0 gewonnen wedstrijden van de 5. Terwijl ik niet eens slecht speel. Ik begin FIFA nu wel echt, echt zat te worden.

• RemkoDJ
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15:21
RBH schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:18:
[...]

Hoe bevalt Saúl HL jou? Ik zit daar ook naar te kijken voor mijn middenveld..
Ja prima, lekker stabiel en maakt veel meters. Kan nog een goaltje maken ook....

• DeeleNL
Meneer iCy schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:37:
[...]

Ik ga voor Butra 92, maar dan op de CAM maar verwacht dat die ook in de spits kan. Helaas geen centjes coor Cruyff
Dat gaat me (nog) niet lukken haha, heb nog 3 spelers in de verkoop met een waarde van ong. 1.5mln coins.
Zie helaas wel dat de waarde nu aan het zakken is, misschien i.v.m. de verwachting van Prime Icons? Ze zullen misschien wel volgende week weer stijgen.. wat zijn jullie verwachtingen?

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 14:11
Mensen die toevallig ben yedder sbc hebben gedaan of de hoogste if/otw hebben? Zit te twijfelen om hem te nemen en Son van de hand te doen aangezien hij vaak traag aanvoelt. Soms doet hij ook geniale dingen en in afmaken is hij ook enorm goed, maar ben yedder is daar beter in volgens de stats. Zouden jullie de otw kopen of voor de sbc gaan?

• Augy
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 12:14
Man man man.

Laatste stukje mijlpaal politano. Nog 3 doelpunten, Lecce & Hellas Verona wat een hel 😂

• LukeSpangas
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 13:00
DeeleNL schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:29:
[...]

Crespo prime is echt een baas! Fysiek sterk en een wereldschot.....

• DeeleNL
Augy schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:05:
Man man man.

Laatste stukje mijlpaal politano. Nog 3 doelpunten, Lecce & Hellas Verona wat een hel 😂
I know the struggle :') spelers met de hoogste pace erin gooien en hopen dat er een bal via hun de goal in gaat lol

• LukeSpangas
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 13:00
theman36 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:58:
Mensen die toevallig ben yedder sbc hebben gedaan of de hoogste if/otw hebben? Zit te twijfelen om hem te nemen en Son van de hand te doen aangezien hij vaak traag aanvoelt. Soms doet hij ook geniale dingen en in afmaken is hij ook enorm goed, maar ben yedder is daar beter in volgens de stats. Zouden jullie de otw kopen of voor de sbc gaan?
Altijd OTW. Gaat waarschijnlijk toch wel verder stijgen en je behoud je coins als je m ooit zat raakt.

• Augy
DeeleNL schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:07:
[...]

I know the struggle :') spelers met de hoogste pace erin gooien en hopen dat er een bal via hun de goal in gaat lol
Vreselijk haha. Alles zilver met 72 snelheid.. dan maar snelle mannen erachter en ze de diepte in sturen.. met een btje geluk scoren ze ook nog.

Was funest voor m'n ranking trouwens.. nu weer onderaan in 10 :(

Wel bijna toe aan m'n eerste WL kwa punten en genoeg punten op SB en Rivals.. dus na vandaag even geen FIFA voor mij dit weekend 🤣

[Voor 13% gewijzigd door Augy op 14-02-2020 16:24. Reden: Toevoegen]

Augy schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:05:
Man man man.

Alles op pace gooien en bidden!

• Vestendrie
Augy schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:22:
[...]

Vreselijk haha. Alles zilver met 72 snelheid.. dan maar snelle mannen erachter en ze de diepte in sturen.. met een btje geluk scoren ze ook nog.

Was funest voor m'n ranking trouwens.. nu weer onderaan in 10 :(

Wel bijna toe aan m'n eerste WL kwa punten en genoeg punten op SB en Rivals.. dus na vandaag even geen FIFA voor mij dit weekend 🤣
Verander je teamnaam naar Politano en/of stuur bericht naar je tegenstander. Vast wel iets te regelen waar jullie beide iets aan hebben. Zeker met al die objectives.

• Augy
Fraaank schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 16:38:
[...]

Alles op pace gooien en bidden!
Zowaar afgerond! Blij mee :)

Eerste na 2 goals van de juiste spitsen een rq

Kwam de laatste wedstrijd tegen bizar goed team.. alleen FIFA kon die niks van. 7-1 :)

[Voor 27% gewijzigd door Augy op 14-02-2020 17:09]

• heppe01
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 28-03 10:42
Is er vanavond een nieuwe promo?

• MadMoody
Nou inmiddels 3 gewonnen van de 12. Ik weet dat vrijdag niet de beste dag is om te spelen, maar dan sta ik toch meestal wel 50-50 qua winst-verlies. Maar werd nu een stuk of 5x volledig weggespeeld door teams met enkel gouden kaartjes! Bizar! Slechtste WL ooit. Misschien neem ik maar genoegen met Brons 2 en ga ik weer Rivals spelen. Hoewel.... daar is ook geen reet meer aan. Beter zou zijn om FIFA helemaal te negeren. Maar ja, toch iedere keer pak ik het weer op om onduidelijke reden.

• Prins32
Hier ook eerste pot WL.. een team tegen met 7 prime icons, mane toty, Messi, mbappe toty en Allison toty.. hij speelde gewoon 1 depth, alles terugzakken... En als je dan achterin rondspeelt niet eens over de middenlijn komen, als er dan automatisch een poppetje komt dan snel selecteren en weer terug naar de verdediging, grrr.. Ik de betere, maar hij scoort op de counter en dan vingertje voor de mond en alle animaties af laten spelen. Echt..... Dat is echt zo niet leuk! ;w :S

• 038Zwolle
Hier juist anders. 5 potjes gespeeld 5 gewonnen. Ook 3 potjes gespeeld tegen tegenstanders die weigerden een RQ te doen maar gewoon stopten met spelen. 1 deed zelfs nog een rq in de 90ste minuut..

Uiteindelijk crespo gehaald . Een beest, ramt alles erin , maar toch niet mijn speler.
Hmm het plaatje voor FIFA is deels ingevuld:

https://pbs.twimg.com/media/EQrYB0cU8AEmRSv?format=jpg&name=small

Speler van Napoli met 93 pac als Milestone? Of is het de winter OTW?

Die Italiaanse speler van Valencia moet wel Piccini zijn (Italiaanse RB).

Edit: WAIT: Politano is blijkbaar naar Napoli! Upgrade voor de milestones eindelijk incoming?

[Voor 14% gewijzigd door Fraaank op 14-02-2020 18:36]

• Augy
Milestone upgrade zou leuk zijn. Heb hem tog al een uur 😂

• Meru94
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 15:10
Fraaank schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 18:34:
Hmm het plaatje voor FIFA is deels ingevuld:

[Afbeelding]

Speler van Napoli met 93 pac als Milestone? Of is het de winter OTW?

Die Italiaanse speler van Valencia moet wel Piccini zijn (Italiaanse RB).

Edit: WAIT: Politano is blijkbaar naar Napoli! Upgrade voor de milestones eindelijk incoming?
Die linkse lijkt me inderdaad Politano te zijn.

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 01-04 22:22
Companion app had net update toen ik hem opende, ter info!

• Valandil
Prins32 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 18:05:
Hier ook eerste pot WL.. een team tegen met 7 prime icons, mane toty, Messi, mbappe toty en Allison toty.. hij speelde gewoon 1 depth, alles terugzakken... En als je dan achterin rondspeelt niet eens over de middenlijn komen, als er dan automatisch een poppetje komt dan snel selecteren en weer terug naar de verdediging, grrr.. Ik de betere, maar hij scoort op de counter en dan vingertje voor de mond en alle animaties af laten spelen. Echt..... Dat is echt zo niet leuk! ;w :S
Had net ook twee potjes van het uiterste:
potje 1: stand 1-1... tegenstander krijgt door een foutje per ongeluk de bal voor zijn voeten van zijn back bij een corner en scoort de 2-1. Omdat het echt 100% mazzal was doet hij de "excuses" viering even kort om aan te geven dat het meer mazzel was dan skills. Vervolgens wint hij wel 5-1, maar toch... nice d:)b

potje 2: ik krijg rood en een penalty. (spits valt over mijn verdediger terwijl het schot allang gelost is). Hij scoort de pingel.... uitgebreid juichen. Tegen 10 man maakt hij later de 2-0 en dan met zijn vingertje voor de mond rondrennen.... serious?!??!?!?!

Ik gewacht tot het aftellen begonnen van de pauze 3...2....1 : lost connection.
Ik weet wel zeker dat hij de win niet heeft gehad; mijn speler die rood kreeg was namelijk gewoon weer beschikbaar de volgende wedstrijd _O-

ps: ik mis echt "de bal pakken na een goal" viering. Geen gekkigheid, gewoon lekker voetballen.

[Voor 3% gewijzigd door Valandil op 14-02-2020 19:00]

wijze woorden

Winter upgrades looks sick:

https://pbs.twimg.com/media/EQwUPy_UEAAhHjf?format=jpg&name=small

En er is een upgrade path voor Politano waarbij je een 89 rated versie krijgt. Het lijkt erop dat je je 87 niet eens hoeft te in leveren. Vereisten zijn opzich prima te doen:

Score a goal with 87 Politano in 6 Rival wins with 11 Serie A players in your squad
Assist 7 goals with a Cross using 87 Politano in Rivals (no win)
Score 3 Finesse goals using 87 Politano in Rivals (no win)

[Voor 62% gewijzigd door Fraaank op 14-02-2020 19:07]

• Augy
Net politano binnen.. nu weer milestone om te upgraden. Zou is makkelijk zijn bij EA. Kadootjes doen we niet aan

• Sleehond
Ibrahimovic 90 algemeen met 88 pace.... Ja hoor :')

• Prins32
Sleehond schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 19:09:
EA op z'n best! Geld kloppen!

• Augy
Had stiekem gehoopt op Lozano OTW upgrade. Helaas niks

Die gaat de TL op :)

• Luncatic12
  • Laatst online: 11:43
EA maakt fifa helemaal dood. Het enige waar ze aan denken is geld verdienen, terwijl de hele community niet tevreden is. Ipv een leuke promo en investeerders de kans geven, draaien ze alle investeerders de nek om.

• 038Zwolle
Van basten eerst uit het spel gehaald en nu weer terug met een 84 rated card (En 86 speed😍)

Maarja, ..

• kever678
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 14:34
Fraaank schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 19:04:
Winter upgrades looks sick:

[Afbeelding]

En er is een upgrade path voor Politano waarbij je een 89 rated versie krijgt. Het lijkt erop dat je je 87 niet eens hoeft te in leveren. Vereisten zijn opzich prima te doen:

Score a goal with 87 Politano in 6 Rival wins with 11 Serie A players in your squad
Assist 7 goals with a Cross using 87 Politano in Rivals (no win)
Score 3 Finesse goals using 87 Politano in Rivals (no win)
Eindelijk een redelijke Nederlandse linksback

• 038Zwolle
Niet echt FIFA gerelateerd misschien, maar City mag voor 2 jaar geen CL spelen... ben benieuwd wat de gevolgen hiervan zijn
Sleehond schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 19:09:
Die komt toch elk jaar weer een keertje terug ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Sleehond
Bossie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 19:56:
[...]

Die komt toch elk jaar weer een keertje terug ?
Ja is waar heb je gelijk in..
038Zwolle schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 19:49:
Niet echt FIFA gerelateerd misschien, maar City mag voor 2 jaar geen CL spelen... ben benieuwd wat de gevolgen hiervan zijn
Pfft, ik blijf erbij dat dat Financial Fair Play dikke onzin is, en nu gaan we dadelijk ook nog een team waarvoor je de tv aanzet niet Europees zien :(

Zie overigens ook nog geen upgrades in game

Bossie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:05:
[...]

Pfft, ik blijf erbij dat dat Financial Fair Play dikke onzin is, en nu gaan we dadelijk ook nog een team waarvoor je de tv aanzet niet Europees zien :(

Zie overigens ook nog geen upgrades in game
Spaanse ploegen worden al jaren gesteund door de Spaanse banken (beter bekend als de belastingbetaler). Er zijn meer clubs als City die gebruik maken van zo'n mooie Sjeik die het als speeltje zien (of rijke Amerikanen). Altijd zielig als er dan 1 clubje uit wordt gepakt. Pak ze dan allemaal een keer aan en stel eens goede regels op (3 buitenlandse spelers bijvoorbeeld).

• Sleehond
Rivals speelt heerlijk vanavond tot op heden!

3 potjes Rivals gespeeld en 3 gewonnen: 1-2 winst, 2-3 winst en 2-0 winst.

1e keer met mijn POTM 89 Werner gespeeld, wat een BEEST! Scoort gewoon even 6 van de 7 bovenstaande goals _O-
Fraaank schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:31:
[...]

Spaanse ploegen worden al jaren gesteund door de Spaanse banken (beter bekend als de belastingbetaler). Er zijn meer clubs als City die gebruik maken van zo'n mooie Sjeik die het als speeltje zien (of rijke Amerikanen). Altijd zielig als er dan 1 clubje uit wordt gepakt. Pak ze dan allemaal een keer aan en stel eens goede regels op (3 buitenlandse spelers bijvoorbeeld).
Drie buitenlandse spelers kan niet ivm EU wetgeving en als sjeik 80 miljard in een club wil pompen dan lekker laten.

EA for the players deze promo is meer for the players with big pockets.
En voor Jan middelmaat for the prayers :p
Zelfs geen sbc voor een pack...

Alle moments zijn echt belachelijk sterk zit amper een zwakke tussen zelfs litmanen en laudrup zien er top uit dat zeker maar simpelweg belachelijk duur.

Als ze misschien wat goedkoper worden soort Ajax legend squad maken kost je nog 10 mil + haha

[Voor 13% gewijzigd door FidoDido op 14-02-2020 20:51]

• MadMoody
Ik krijg in WL verdorie alleen maar teams tegenover me met minimaal 4 of 5 icons! Net ook 1 met Messi er nog bij. Zijn team was het 10-voudige waard van mijn team! EA nogmaals bedankt voor deze 'fantastische' game.........

• Sleehond
Ik start een SB wedstrijd met POTM Werner 89.

Ik scoort met POTM Werner en hij blijkt nu 90 te zijn in de wedstrijd.... :P

Toch een leuke investering vanochtend geweest van IF 86 naar POTM 90 d:)b

Toch stiekem wel jammer dat het geen 91 is geworden.

[Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 14-02-2020 21:12]

Bossie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:36:
[...]

Drie buitenlandse spelers kan niet ivm EU wetgeving en als sjeik 80 miljard in een club wil pompen dan lekker laten.
Dan lekker laten? De Franse competitie was echt leuk maar is helemaal kapot gemaakt doordat teams alleen nog maar voor de 2e plaats kunnen spelen. Ik kijk liever naar een competitie met veel minder kwaliteit! Goed dat City gestraft is, nu de rest nog (maar dat zit er waarschijnlijk niet in).

• MadMoody
Heeft iemand ooit weleens zo'n slechte WL gehad als ik nu? (15 gespeeld, 3 gewonnen)

• Errieseeka
MadMoody schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:30:
Heeft iemand ooit weleens zo'n slechte WL gehad als ik nu? (15 gespeeld, 3 gewonnen)
Vast wel

• 038Zwolle
Vardy potm is ook 87 nu. Maar je zal er vast niks van merken

• Traeces
Jezus wat speelt het weer verschrikkelijk vanavond, echt weer bizzare delay in de wl

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 13:10
Dit spel is zo ongelofelijk voorspelbaar. Speel potje, helemaal niets aan de hand, stond nog gelijk, maar so be it. Pass over 2 meter gaat om onverklaarbare wijze verkeerd terwijl er geen tegenstander in de buurt is. Counter en 3! rebounds later sta ik achter en werkt geen enkele speler meer zoals het hoort en heb ik meerdere ballen op de paal of lat geschoren. Ik heb liever dat ik gewoon direct een loss krijg in plaats van dat ik een wedstijd moet spelen die ik toch niet mag winnen van EA.

• Sleehond
Spel speelt voor mij super vanavond

Zojuist grootste Rivals overwinning FIFA 20 gehad namelijk 9-1 winst!

4 goals van POTM Werner 90.

Stats POTM Werner (sinds vanochtend in bezit):

4 games, 10 goals en 5 assists. 3 rival games en 1 squad battle.

Wat. Een. Baas.... oOo

In mijn stats zie ik net:

Lewandowski 91 IF: 87 games, 97 goals en 74 assists
Reus 88 gold: 97 games, 80 goals en 78 assists

Wat een helden zeg.... *O*

En POTM Werner 90 gaat zich hier dik tussen scharen!

[Voor 28% gewijzigd door Sleehond op 14-02-2020 23:05]

• Traeces
Terranova schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:59:
Dit spel is zo ongelofelijk voorspelbaar. Speel potje, helemaal niets aan de hand, stond nog gelijk, maar so be it. Pass over 2 meter gaat om onverklaarbare wijze verkeerd terwijl er geen tegenstander in de buurt is. Counter en 3! rebounds later sta ik achter en werkt geen enkele speler meer zoals het hoort en heb ik meerdere ballen op de paal of lat geschoren. Ik heb liever dat ik gewoon direct een loss krijg in plaats van dat ik een wedstijd moet spelen die ik toch niet mag winnen van EA.
Je merkt het echt al aan een potje hoe het begind of je gaat verliezen :') net wint werner gold een kopduel van mijn van dijk 1-0 achter , dan weet je al wat voor wedstrijd het gaat worden :+

• Vestendrie
Wat ze nu weer voor ongein uithalen.. Kan niet anders dat ze echt alles uitmelken voor een verbod komt. Alles wijst er nu op. Trieste boel, morgen aan WL beginnen. Ben benieuwd hoe dat gaat met het nieuwe team. Wel zin erin!

• kever678
NL team voor max 900k.. tips?

https://www.futbin.com/20/squad/13411868

• Sleehond
8 rival potjes vanavond.... 8 winst!!

Damn wat een lekkere avond. En dat allemaal doordat ik vanavond voor het eerst met POTM Werner 90 speel. Mijn aanval is echt dodelijk geworden!

En wat speelde het spel vanavond SUPER goed... Mag ook eens gezegd worden. Alles voelde heel soepel aan, steekballen werden goed gelanceerd, geen passes achter de man, snelle combinaties.

Was echt top vanavond. Nu heel tevreden lekker horizontaal gaan, mazzel!

• Terranova
  • Laatst online: 13:10

Dit is al de 3e eigen goal in WL dit weekend. Echt serieus ik wordt er echt depressief van. Alle 3 op een manier dat ik er gewoon niets aan kan doen

• kever678
Hassiebassie schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 00:04:
[...]

Kun je nog icon swaps doen? Dan Ed en Ron toevoegen?
Ja allemaal nog.... speel maar 4/5 potjes per dag dus wil geen weken daaraan kwijt zijn :P

• Traeces
Van dijk ? Ga je geen spijt van krijgen :)

• Vestendrie
De tegenstander die overduidelijk de creditcard van zijn ouders heeft gestolen en op iedere positie een toty of prime icon heeft neergezet zijn het lekkerst om te verslaan. Vooral als ze in de 2e minuut op voorsprong komen en gaan dabben, bah.

Met je team van 25 miljoen, koekoek
MadMoody schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 20:53:
Ik krijg in WL verdorie alleen maar teams tegenover me met minimaal 4 of 5 icons! Net ook 1 met Messi er nog bij. Zijn team was het 10-voudige waard van mijn team! EA nogmaals bedankt voor deze 'fantastische' game.........
Vergeet niet Icon Swaps, waar je er ondertussen ook een aantal uit hebt kunnen krijgen.

Het valt me verder op dat zodra ik bezig ga voor objectives (FS of nu Politano), ik wel verdacht vaak de paal raak...

• Markuss
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 12:33
Sleehond schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:03:
Lewandowski 91 IF: 87 games, 97 goals en 74 assists
Reus 88 gold: 97 games, 80 goals en 78 assists

Wat een helden zeg.... *O*

En POTM Werner 90 gaat zich hier dik tussen scharen!
Zo ik heb even een misser gemaakt met Lewandowski: kocht hem voor 900K, was op een gegeven moment bijna 1.2. Toch gehouden vanwege een verwachte overwinning op RB Leipzig + upgrade: beide niet en nu 720K.

Ik hou hem toch maar gewoon, speelt echt enorm fijn. Z'n snelheid is geen mankement en staat altijd op de goede plek. Andere optie Haaland is zo ongelofelijk duur geworden (820K voor een 89 rated SBC) dat die zichzelf uit de markt prijst.

EA is wel echt zo erg voor de centen bezig dat het échte leuke bouwen aan een team en handelen zo gereduceerd is. Het enige wat ze willen is dat je punten uit gaat geven, iets gunnen is ze vreemd. Ik zag dat ze weer beginnen met een extra speler uit te geven voor de League SBC's, hopelijk ook een mooie voor de Bundesliga. Heb 17 teams gedaan en de laatste ook ingevuld maar vond het Cunha en Boetius niet waard dus kan ik hem zo doorvoeren voor de nieuwe speler.

• Traeces
Vestendrie schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 09:12:
De tegenstander die overduidelijk de creditcard van zijn ouders heeft gestolen en op iedere positie een toty of prime icon heeft neergezet zijn het lekkerst om te verslaan. Vooral als ze in de 2e minuut op voorsprong komen en gaan dabben, bah.

Met je team van 25 miljoen, koekoek
Dat zijn echt de mooie dingen *O* ben de laaste tijd ook banger voor een volledig goud team dan met extreem zieke spelers :P
Markuss schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 10:42:
[...]
EA is wel echt zo erg voor de centen bezig dat het échte leuke bouwen aan een team en handelen zo gereduceerd is. Het enige wat ze willen is dat je punten uit gaat geven, iets gunnen is ze vreemd. Ik zag dat ze weer beginnen met een extra speler uit te geven voor de League SBC's, hopelijk ook een mooie voor de Bundesliga. Heb 17 teams gedaan en de laatste ook ingevuld maar vond het Cunha en Boetius niet waard dus kan ik hem zo doorvoeren voor de nieuwe speler.
Misschien, maar er is nog nooit zoveel content geweest dan in deze editie, daarnaast is er nog nooit zoveel content beschikbaar geweest door simpelweg de game te spelen. De voornaamste misser zijn toch wel het gebrek aan icon-sbc.

Het grote verschil is wel dat ze continue blijven releasen, waardoor je constant weer nieuwe shiny shinies heb om voor te spelen.
Echte endgame content blijf voor 95-99% onbereikbaar, maar dat altijd al zo geweest toch?

• Traeces
Heerlijke karma. 2 potjes wl gespeeld vandaag. Alle 2 weer tegenstanders met 11 man op eigen 16.

Eerste winst door doelpunt in 92ste minuut en de andere via strafschoppen :)

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Met dit team ga ik bezig:
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13424924

Nu nog icon swaps grinden om mid icon Edje te kunnen scoren. Mix-up tussen Barca, Liverpool en baby icons.

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14:38
Koop dan een goede icon..
Kan iemand bij EA die lange celebrations eruit halen? Godskelere...iemand die net 4x scoorde, dan zit ik gewoon 4x 20seconde naar een dansje te kijken en daarna de full replay. Gelukkig wel 6-5 gewonnen, maar kom op man.

• Benny
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 28-03 12:37
Start een potje WL, na laadscherm connection lost en ik krijg een loss. Thanks EA

• roybr
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 08:44
Heeft er iemand na de patch ervaring met CR7? Ben erg benieuwd!

Momenteel speel ik in een 4-1-2-1-2 (2) formatie met Mbappe en Neymar in de spits (https://www.futbin.com/20/squad/13426007).
Vooralsnog krijg ik Mbappe niet draaiende, hij doet het niet super slecht maar voor 600k is hij net iets te duur om er niks mee te doen.

Ik vermoed dat CR7 mij beter ligt als ik afga op de statistieken van Suarez POTM (96 wedstrijden en 106 goals). Ik zou dit team kunnen maken (+/- een week sparen), https://www.futbin.com/20/squad/13426024

De vergelijking Suarez - CR7 gaat natuurlijk niet helemaal op maar ze liggen iets dichter bij elkaar dan Mbappe en Suarez.

• 038Zwolle
Bossie schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 11:18:
[...]

Misschien, maar er is nog nooit zoveel content geweest dan in deze editie, daarnaast is er nog nooit zoveel content beschikbaar geweest door simpelweg de game te spelen. De voornaamste misser zijn toch wel het gebrek aan icon-sbc.

Het grote verschil is wel dat ze continue blijven releasen, waardoor je constant weer nieuwe shiny shinies heb om voor te spelen.
Echte endgame content blijf voor 95-99% onbereikbaar, maar dat altijd al zo geweest toch?
Maar bijna alle 'extra content' is een promo voor kaartjes en lightningrounds om packs te kopen.
De 'gratis spelers' zijn dit jaar wel een vooruitgang. Dat bijvoorbeeld politano nu relatief makkelijk te upgraden is etc. EA kan ook wel een beetje doorslaan in de speciale kaarten. Traden is de lol ook wel vanaf aangezien EA bewust bezig is om traders te vern.....

De grootste fout van EA dit jaar is dat zij die objectives e.d laten doen in RIvals waardoor het niet uitmaakt of je nou in div3 of div 7 zit. Hier moeten ze volgend jaar echt wat aan doen;
De belangrijkste vraag is met welke spelers vind jij het leuk om mee te spelen? Als jij graag met meer nl icons speelt zou zeggen gogo :) Uiteindelijk is het jouw fut team waar je met plezier mee moet spelen ;)

• Messje
  • Laatst online: 09:12
Eigenlijk heb ik mn La Liga team wel een beetje gezien. Ik speel soms een keer een uurtje of 2/3 per week en doe dan wat SB en DR, DR op Level 9 stelt echt niets voor. Op 84 Odegaard na gebruik ik alleen maar gouden kaartjes en loop alsnog wel door ze heen :').

Tijd voor iets nieuws. Wat raden jullie aan? Bundesliga, Ligue 1 of Serie A?
roybr schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 12:39:
Heeft er iemand na de patch ervaring met CR7? Ben erg benieuwd!

Momenteel speel ik in een 4-1-2-1-2 (2) formatie met Mbappe en Neymar in de spits (https://www.futbin.com/20/squad/13426007).
Vooralsnog krijg ik Mbappe niet draaiende, hij doet het niet super slecht maar voor 600k is hij net iets te duur om er niks mee te doen.

Ik vermoed dat CR7 mij beter ligt als ik afga op de statistieken van Suarez POTM (96 wedstrijden en 106 goals). Ik zou dit team kunnen maken (+/- een week sparen), https://www.futbin.com/20/squad/13426024

De vergelijking Suarez - CR7 gaat natuurlijk niet helemaal op maar ze liggen iets dichter bij elkaar dan Mbappe en Suarez.
11 leuke kaartjes maakt nog geen goed team..Messi met 0 chemistry?

[Voor 54% gewijzigd door Messje op 15-02-2020 14:45]

• kever678
Traeces schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 08:56:
[...]

Van dijk ? Ga je geen spijt van krijgen :)
Budget is om het hele team aan te schaffen, niet om dit team te verbeteren. (ga backup team verkopen en wat anders halen)

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 11:59
Ging 7-0 en nu komende de teams die achterin hangen, en alles via de zijkanten spelen. Ondanks dat mn backs snel zijn, laten ze de man toch een beetje lopen. Dan wordt het gewoon moeilijk verdedigen. Een guy ging na de rust gewoon zoveel mogelijk tijd rekken, jammer is dat ik dan 2-1 verlies en zelf nog op de lat schiet.

Inmiddels 8-2 en even pauze, anders te veel irritatie. Gold 2 is altijd het doel, is het ook dit weekend omdat ik morgen weinig tijd heb.

PSN/Steam: Xamsix

• roybr
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 08:44
Messje schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 14:38:
Eigenlijk heb ik mn La Liga team wel een beetje gezien. Ik speel soms een keer een uurtje of 2/3 per week en doe dan wat SB en DR, DR op Level 9 stelt echt niets voor. Op 84 Odegaard na gebruik ik alleen maar gouden kaartjes en loop alsnog wel door ze heen :').

[...]

Dit is in-game. Start met 4-5-1 zodat iedereen 10 chem krijgt.

• Sleehond
Messje schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 14:38:

[...]

Van La Liga naar Bundesliga gegaan, geen moment spijt van!
Pagina: 1 ... 102 ... 126 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True