Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:22
Xamsix schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:16:
Ging 7-0 en nu komende de teams die achterin hangen, en alles via de zijkanten spelen. Ondanks dat mn backs snel zijn, laten ze de man toch een beetje lopen. Dan wordt het gewoon moeilijk verdedigen. Een guy ging na de rust gewoon zoveel mogelijk tijd rekken, jammer is dat ik dan 2-1 verlies en zelf nog op de lat schiet.

Inmiddels 8-2 en even pauze, anders te veel irritatie. Gold 2 is altijd het doel, is het ook dit weekend omdat ik morgen weinig tijd heb.
Anders teveel irritatie met 8-2? Ik ga 3-13 dus ja, over irritatie gesproken.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
MadMoody schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:44:
[...]

Anders teveel irritatie met 8-2? Ik ga 3-13 dus ja, over irritatie gesproken.....
Haha ja dat is pijnlijk. Maar als ik beter ben en verlies dan irriteert me dat na 2 potjes. Als de tijd het toelaat pak ik even pauze :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-10 10:36
Gisteren 5-0
Vervolgens vandaag naar 8-1
Wilde nu tot de 11 wins gaan, maar verlies nu 7 potjes op rij 😂. Morgen nog maar proberen 3 wins te halen. Nu sta nu op het punt om mijn controller door de muur te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:38
Messje schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 14:38:
Eigenlijk heb ik mn La Liga team wel een beetje gezien. Ik speel soms een keer een uurtje of 2/3 per week en doe dan wat SB en DR, DR op Level 9 stelt echt niets voor. Op 84 Odegaard na gebruik ik alleen maar gouden kaartjes en loop alsnog wel door ze heen :').

Tijd voor iets nieuws. Wat raden jullie aan? Bundesliga, Ligue 1 of Serie A?

[...]

11 leuke kaartjes maakt nog geen goed team..Messi met 0 chemistry?
Is een hybride geen optie? Heb eerder met PL en serie a 4222 gespeeld en heb nu een Ligue 1, La Liga en PL team. https://www.futbin.com/20/squad/13075926

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
038Zwolle schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:47:
Gisteren 5-0
Wilde nu tot de 11 wins gaan, maar verlies nu 7 potjes op rij 😂. Morgen nog maar proberen 3 wins te halen. Nu sta nu op het punt om mijn controller door de muur te gooien
Niet doen, zonde van de muur en de controller. ;)

Hier inmiddels 8-2. 2x terecht verloren en al 3x in blessuretijd de winnende gemaakt. Het zit vooralsnog niet tegen, Goud 2 is t doel dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:21
_Uploader_ schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:47:
[...]

Is een hybride geen optie? Heb eerder met PL en serie a 4222 gespeeld en heb nu een Ligue 1, La Liga en PL team. https://www.futbin.com/20/squad/13075926
Dat is ook wel iets ja :) Ik ben eigenlijjk te laat begonnen met goed kiezen in season progress :+ Ik speel nu 4-1-2-1-2 met Inaki en Scream Gameiro voor Odegaard. Ik zat er al aan te denken om Coman er bijvoorbeeld bij te pakken waardoor je al Bundesliga erbij kan pakken. Werner/Lewa etc heb ik de coins niet voor :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
038Zwolle schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:47:
Gisteren 5-0
Ik snap je frustratie helemaal. Maar hier inmiddels 3-16. Dus ik haal niet eens zilver als het zo doorgaat. Terwijl ik de laatste 2x toch goud 3 had. Maar nu zit werkelijk ALLES tegen. Echt alles waar ik me aan irriteer aan FIFA heb ik vandaag en gisteren voorbij zien komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Messje schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:56:
[...]

Dat is ook wel iets ja :) Ik ben eigenlijjk te laat begonnen met goed kiezen in season progress :+ Ik speel nu 4-1-2-1-2 met Inaki en Scream Gameiro voor Odegaard. Ik zat er al aan te denken om Coman er bijvoorbeeld bij te pakken waardoor je al Bundesliga erbij kan pakken. Werner/Lewa etc heb ik de coins niet voor :P
Een Bundesliga Serie A hybride team is goedkoper dan een combi met PL spelers en toch vrij veel keus. Behalve de RB positie, dan kom je al snel uit op Kimmich of je moet net als ik de Cuadrado 85 hebben :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Een halve helft met dit gespeeld, wie het spot krijgt een +1:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Fh3kJBS/somethingwrong.png

Hint: deze speler is nog geen 20 jaar oud.

[ Voor 80% gewijzigd door Fraaank op 15-02-2020 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-09 14:05
Larsson 90 is echt belachelijk goed. 13 goals + 8 assist in 11 wedstrijden. Nog net zo goed als vorig jaar of jaar daarvoor. Heerlijke spits.

GA nu 5-5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Heb ook een paar keer een RQ gedaan als mensen te veel irriteerden hoor. Dan krijgen ze hun zin, maar ik heb daar echt weinig zin aan.

Ik snap ook niet waarom mensen loan icons mogen gebruiken in champs. Je merkt dat mensen ze gebruiken voor Chem (en de game pauzeren in het begin)

En de teams waar ik tegen speel... niet normaal. Normaal is de vrijdag het moeilijkst , maar vandaag

[ Voor 15% gewijzigd door 038Zwolle op 15-02-2020 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
_Uploader_ schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:00:
[...]

Een Bundesliga Serie A hybride team is goedkoper dan een combi met PL spelers en toch vrij veel keus. Behalve de RB positie, dan kom je al snel uit op Kimmich of je moet net als ik de Cuadrado 85 hebben :) .
Kan je je team eens delen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jezus ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan die ben yedder. Die kan gewoon langs spelers teleporteren ofzo. Wat verschrikkelijk op is die gast zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
038Zwolle schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:17:
Heb ook een paar keer een RQ gedaan als mensen te veel irriteerden hoor. Dan krijgen ze hun zin, maar ik heb daar echt weinig zin aan.

Ik snap ook niet waarom mensen loan icons mogen gebruiken in champs. Je merkt dat mensen ze gebruiken voor Chem (en de game pauzeren in het begin)

En de teams waar ik tegen speel... niet normaal. Normaal is de vrijdag het moeilijkst , maar vandaag
Ja hier ook, ik kom echt teams tegen die het 10-vorige waard zijn dan mijn team. Ik heb inmiddels 18x verloren. Is me nog nooit gebeurd in al de jaren dat ik FIFA speel. En dat klinkt misschien ongeloofwaardig, maar ik speel niet eens slecht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
Messje schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:18:
[...]

Kan je je team eens delen?
Dit was mijn team https://www.futbin.com/20/squad/11546727

Maar ik wissel nogal eens en heb nu https://www.futbin.com/20/squad/13075926

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:11

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

_Uploader_ schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:00:
[...]

Bundesliga: Kimmich en Piszczek, Mbabu, Bender, Odriozola, Hakimi, Lainer

Serie A: Cuadrado en Danilo, Malcuit, Florenzi

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Ik wou dat ik die eerder had! Passt goed en is erg snel natuurlijk. Zijn loopacties vind ik ook erg prettig. Alleen wat ik soms mis is dat het fysiek wat minder is. Speel hem met deadeye chem en hij pikt zijn goaltjes regelmatig mee. Persoonlijk veel fijner dan een Eriksen type.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Uploader_
Jorgen schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:39:
[...]

Bundesliga: Kimmich en Piszczek, Mbabu, Bender, Odriozola, Hakimi, Lainer

Serie A: Cuadrado en Danilo, Malcuit, Florenzi
Ja oke. In de tussentijd zijn er wel wat speler erbij gekomen en een paar serieuze opties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 01:06
Man man man, ik begin bijna te geloven dat ik niet meer mag winnen van EA. Het zal niet zo zijn, maar dit spel is zo fucking oneerlijk en slecht en het erge nog is dat ik niet kan stoppen want er is gewoon geen alternatief

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
Terranova schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:47:
Man man man, ik begin bijna te geloven dat ik niet meer mag winnen van EA. Het zal niet zo zijn, maar dit spel is zo fucking oneerlijk en slecht en het erge nog is dat ik niet kan stoppen want er is gewoon geen alternatief
Ga boksen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Dat zou zeer goed werken tegen de agressie die dit spel oproept soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Hee dat is mijn tekst! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 12:43:
[...]

Maar bijna alle 'extra content' is een promo voor kaartjes en lightningrounds om packs te kopen.
De 'gratis spelers' zijn dit jaar wel een vooruitgang. Dat bijvoorbeeld politano nu relatief makkelijk te upgraden is etc. EA kan ook wel een beetje doorslaan in de speciale kaarten. Traden is de lol ook wel vanaf aangezien EA bewust bezig is om traders te vern.....

De grootste fout van EA dit jaar is dat zij die objectives e.d laten doen in RIvals waardoor het niet uitmaakt of je nou in div3 of div 7 zit. Hier moeten ze volgend jaar echt wat aan doen;
Zoals ik al aangaf, ze leggen de lat steeds stap voor stap hoger zodat je bezig blijft omdat je nooit klaar bent.

mbt de swaps, vervelend maar ik heb ze gewoon in mijn eigen divisie kunnen doen met een winrate van ongeveer 50%. Dat ik in WL een hogere winrate heb dan in rivals is natuurlijk wel een indicator.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL nu 8-0. Merk dat ik het spel saai begin te vinden en dat ik zelfs tegen op hik om goud 3/zilver 1 te halen. Steeds minder zin om fifa te spelen.

WL is nu van een redelijk niveau. Soms de meest bizarre dingen tegen, maar toch 8 makkelijke winst partijen. Misschien omdat ik mij weinig meer interesseert dat ik mij er minder druk over maak en mij minder laat irriteren door het spel.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moody2204
Hier klaar met WL. 30 gespeeld, 3 gewonnen, 27x verloren. Toch nog brons 2 gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:25:
[...]

Ja hier ook, ik kom echt teams tegen die het 10-vorige waard zijn dan mijn team. Ik heb inmiddels 18x verloren. Is me nog nooit gebeurd in al de jaren dat ik FIFA speel. En dat klinkt misschien ongeloofwaardig, maar ik speel niet eens slecht!
Misschien zijn de tegenstanders gewoon beter ;)
Hoe speel je en speel je vaker WL?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
MadMoody schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 17:31:
Hier klaar met WL. 30 gespeeld, 3 gewonnen, 27x verloren. Toch nog brons 2 gehaald!
Je hebt al je 30 games erop zitten? Misschien moet je wat meer spreiden en soms even wat tijd nemen tussen je verliezen in.

Met wat voor team speel je en in welke opstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Ik ga 5-9, bizar hoe ik verlies. Alsof mijn tegenstanders allemaal aan de steroids zijn en mijn spelers net een achtgangendiner binnen hebben gekregen. Echt ongelooflijk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 17:00:
[...]

Zoals ik al aangaf, ze leggen de lat steeds stap voor stap hoger zodat je bezig blijft omdat je nooit klaar bent.

mbt de swaps, vervelend maar ik heb ze gewoon in mijn eigen divisie kunnen doen met een winrate van ongeveer 50%. Dat ik in WL een hogere winrate heb dan in rivals is natuurlijk wel een indicator.
Swaps heb ik ook in mij eigen divisie kunnen doen . Alhoewel ik 1x van 4 naar 5 ben gegaan tijdelijk. Maar het is gewoon belachelijk dat je zelfs teams in div 6/7/8 tegen kan komen die normaal in div 1-3 thuishoren.
De woensdag merk je vaak dat deze lui opeens punten willen pakken waardoor je opeens tegen veel betere spelers speelt dan normaal gesproken .

Dat met die lat hoger leggen ben ik wel.met je eens, maar EA gebruikt deze cashcow als nooit tevoren. Vooral de 'promo' van dit weekend en de winterupgrades is echt een zware tegenvaller. En de content vind ik wel meevallen. Swap kaarten verspreiden over een x aantal maand en af en toe een speler .

Waarom zij er geen dagelijkse toernooien zoals voorheen meer bijvoorbeeld. Waar je met een zilveren team of bronzen team moet spelen. De objectives met kopballen, volleys en hoge steekpassen zijn ook wel een keer mooi geweest.

[ Voor 14% gewijzigd door 038Zwolle op 15-02-2020 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Heb zelf de 11 wins gelukkig binnen, maar heb ook minstens zoveel games verloren. Voor mij de moeilijkste weekend league tot nu toe. Ik ben ook echt veel games gequit. Zelfs bij een voorsprong of gelijke stand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 18:04:
[...]

Swaps heb ik ook in mij eigen divisie kunnen doen . Alhoewel ik 1x van 4 naar 5 ben gegaan tijdelijk. Maar het is gewoon belachelijk dat je zelfs teams in div 6/7/8 tegen kan komen die normaal in div 1-3 thuishoren.
De woensdag merk je vaak dat deze lui opeens punten willen pakken waardoor je opeens tegen veel betere spelers speelt dan normaal gesproken .

Dat met die lat hoger leggen ben ik wel.met je eens, maar EA gebruikt deze cashcow als nooit tevoren. Vooral de 'promo' van dit weekend en de winterupgrades is echt een zware tegenvaller.
yep, eens mbt winterupgrades, het is vrij karig allemaal en het dat promo team snap ik al helemaal niet.
De woensdag is toch simpelweg ff punten bijsprokkelen om zeker te zijn van rank 1/2, dat doe ik zelf ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-10 21:23
Respect hoor. Ik had het niet gehaald.

En dan te bedenken dat sommige hier komen klagen dat ze met slecht 13-5 goud hebben gehaald.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vestendrie
Oké, klaar voor vandaag. Heb zelf serieus 30 kansen gehad volgens statistieken en de tegenstander 3, uitslag 3-1 verlies. Bizar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 18:04:
[...]

Teams zegt niets over niveau. Dat je geintimeerd wordt door een TOTY/ICON-team is opzich wel logisch, dat hebben de meeste van ons wel eens. Maar als FC Creditcard 13 jaar is en geen talent heeft, kan hij nog zo'n goed team hebben, als ik hem op tactiek kan kloppen, maakt zijn team vaak niet veel uit.

Kan natuurlijk ook zijn dat iemand uit div.6 voor de grap een 5k-pack opent en R9 eruit krijgt en die verkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:15
Wees verstandig, stop met de ea ai kermis, speel pes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:20
Hoe komen jullie überhaupt in de weekend league? Zit na 2 weken op 1150 punten....

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Harribo schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 19:03:
[...]

Hey daar hebben we chef pes weer eens :7
kever678 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 19:18:
Hoe komen jullie überhaupt in de weekend league? Zit na 2 weken op 1150 punten....
Als je zilver 1 haalt krijg je vanzelf weer 2000 Wl punten :)

[ Voor 37% gewijzigd door Traeces op 15-02-2020 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Is iemand hier Milo FC? Nederlands teampje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Offtopic!

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Fraaank schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 18:48:
[...]

Teams zegt niets over niveau. Dat je geintimeerd wordt door een TOTY/ICON-team is opzich wel logisch, dat hebben de meeste van ons wel eens. Maar als FC Creditcard 13 jaar is en geen talent heeft, kan hij nog zo'n goed team hebben, als ik hem op tactiek kan kloppen, maakt zijn team vaak niet veel uit.

Kan natuurlijk ook zijn dat iemand uit div.6 voor de grap een 5k-pack opent en R9 eruit krijgt en die verkoopt.
Dat is natuurlijk ook zo, maar je merkt snel wanneer het een creditcard team is of niet. Ik heb genoeg teams ingemaakt met lui die er niks van kunnen. Maar als je ziet hoe een toty kdb overal doorheen dendert en schiet. Of hoe bewegelijk een eusebio is en hoeveel auto blocks een vvd maakt...

Je wint zeker als je een betere speler bent. Maar is het kwa spel om het even dan verlies je met een minder team. En dat werkt gewoon frustrerend. Want verliezen tegen een betere speler vind ik prima.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
[...]

Het is zo druk online met PES dat je in het FIFA-topic komt vragen om mensen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Wat een klote spel. Als het je niet gegund is prima. Maar niet 3 x binnen 10 min 3-0 achterstand. Ea is gewoon kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 04-10 22:32
Ben zelf bijna klaar voor de wl.

Nu alleen nog de tijd vinden zoveel potjes te spelen in een weekend

Team is lekker en fijn! Speelt als een trein, als k verlies zijn t door domme fouten van mezelf..

En vardy potm. Die gast kan k slecht verdedigen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Ea hoop dat je mee leest nooit meer 1 euro naar jullie. Vieze corrupte klootzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pffft, heb je icon swaps grind achter je gelaten, heb je weer van die suffe gold objectives deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Vernieuwde Politano is binnen! Je mag zowaar de oude gewoon houden. Bijna 450 wedstrijden met hem gespeeld, maar als ik een 87 rated nodig in een SBC is ie pleite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Na een paar dagen pauze genomen te hebben van Fifa 20 en eindelijk een goed youtube kanaal gevonden met goede tips ben ik toch weer gaan spelen.

Mocht je het kanaal interessant lijken, zoek dan op youtube naar 'the fifa analyst'. Bekijk vooral zijn coaching videos waar hij commentaar geeft op fouten van iemand. Voor mij was het veel herkenning maar het heeft een zeer positieve impact gehad op mijn spel. Ga momenteel 10 om 1 wat voor mij verreweg het beste resultaat ooit is. Ga weer voor goud 3 maar misschien wel verder en kijken waar het schip strandt :)

Verder heb ik scream Insigne verkocht en gouden versie van Cristiano Ronaldo gehaald. Tot nu toe een geweldige keuze geweest. Ik denk dat het komt door zijn hoge composure. Combineert samen met TOTY De Bruyne er op los en maakt zijn goaltjes.

Nu lekker de verjaardag vieren van mn schoonzus en morgen zien we verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Zijn er hier die met de gouden versie van Eriksen gespeeld hebben? Van Basten niet gekocht en zoek nog steeds een vervanger voor de gewone Gomez, die Eriksen 91 met hunter lijkt me geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Meru94 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 21:32:
Zijn er hier die met de gouden versie van Eriksen gespeeld hebben? Van Basten niet gekocht en zoek nog steeds een vervanger voor de gewone Gomez, die Eriksen 91 met hunter lijkt me geweldig.
Zelfde hier. Gomez voldoet niet meer. Twijfel tussen dybala en eriksen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
Augy schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 21:42:
[...]

Zelfde hier. Gomez voldoet niet meer. Twijfel tussen dybala en eriksen
De gewone Dybala heb ik ook, maar vind die niet zo fijn spelen. De IF lijkt me niet veel beter en de UCL is te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Meru94 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 21:53:
[...]

De gewone Dybala heb ik ook, maar vind die niet zo fijn spelen. De IF lijkt me niet veel beter en de UCL is te duur.
Het niet bevallen van dybala is de reden dat ik ben overgestapt naar Gomez if. Alleen die raakt geen bal de laatste tijd wat k ook aan instellingen neerzet.

Iemand nog een tip?

https://www.futbin.com/20/squad/13321770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
Augy schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 22:11:
[...]

Het niet bevallen van dybala is de reden dat ik ben overgestapt naar Gomez if. Alleen die raakt geen bal de laatste tijd wat k ook aan instellingen neerzet.

Iemand nog een tip?

Eriksen/Koulibaly/Zlatan (als backup?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
[...]

Iemand nog een tip?

Enkel Eriksen lijkt me in jouw geval mogelijk, is momenteel ook weer zeer fel aan het dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Messje schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 22:13:
[...]

Eriksen/Koulibaly/Zlatan (als backup?)
Die zat k ook aan te denken.. als backup heb k Lukaku otw staan

Gomez, de ligt en Lukaku maar de TL op denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
Dit zou het bij mij worden dan:
https://www.futbin.com/20/squad/13439956

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
[...]

Iemand nog een tip?

Zet Nainggolan op de CAM plek en zet een andere CDM neer (Tonali SBC bijvoorbeeld). Of HL Ilicic is ook goed als CAM.

[ Voor 3% gewijzigd door Fraaank op 16-02-2020 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Fraaank schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 17:48:
[...]

Je hebt al je 30 games erop zitten? Misschien moet je wat meer spreiden en soms even wat tijd nemen tussen je verliezen in.

Met wat voor team speel je en in welke opstelling?
Ik speelde met 4-3-3(2). Maar ik denk dat dat te aanvallend is (maar ja, dat vind ik wel het leukste spelen). Maar ik wil misschien wat anders gaan proberen. Lees dat 4-2-3-1 wel erg vaak gebruikt wordt. Verder zat alles extreem tegen, want normaal haal ik wel goud 3. En ik ben inderdaad te lang achter elkaar doorgegaan. Normaal speel ik het meeste op zondag.Maar het viel me op dat ik wel tegen echt extreem goede teams kwam te staan. Of hele goede teams met alleen maar gouden kaartjes, maar die gewoon onwijs goed waren. Of tegen teams met juist geen enkel goud kaartje en alleen maar icons/speciale kaartjes. En die waren juist vaak minder, maar wonnen dan toch doordat je net ff 1 speler niet kan houden omdat die kwalitatief beter is dan wat je zelf hebt... En verder alle rariteiten van FIFA ook weer mogen meemaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 16 februari 2020 @ 09:59:
[...]

Ik speelde met 4-3-3(2). Maar ik denk dat dat te aanvallend is (maar ja, dat vind ik wel het leukste spelen). Maar ik wil misschien wat anders gaan proberen. Lees dat 4-2-3-1 wel erg vaak gebruikt wordt. Verder zat alles extreem tegen, want normaal haal ik wel goud 3. En ik ben inderdaad te lang achter elkaar doorgegaan. Normaal speel ik het meeste op zondag.Maar het viel me op dat ik wel tegen echt extreem goede teams kwam te staan. Of hele goede teams met alleen maar gouden kaartjes, maar die gewoon onwijs goed waren. Of tegen teams met juist geen enkel goud kaartje en alleen maar icons/speciale kaartjes. En die waren juist vaak minder, maar wonnen dan toch doordat je net ff 1 speler niet kan houden omdat die kwalitatief beter is dan wat je zelf hebt... En verder alle rariteiten van FIFA ook weer mogen meemaken!
Vrijdag/Zaterdag is een groot verschil qua tegenstanders maar qua gamplay. Heb zelf vaak alleen maar tijd op zaterdag als ik WL speel helaas.

Maar behalve de formatie, wat is je team en tactics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zondag 16 februari 2020 @ 10:03:
[...]

Vrijdag/Zaterdag is een groot verschil qua tegenstanders maar qua gamplay. Heb zelf vaak alleen maar tijd op zaterdag als ik WL speel helaas.

Maar behalve de formatie, wat is je team en tactics?
4-3-3 (2) dus. Zowel aanval als verdediging op 'gebalanceerd'. Verder verdedigend breedte 6 en diepte 5. Aanvallend breedte op 8. Misschien minder diep zetten verdedigend?

Verder de buitenspelers achter de linies kruipen en de spits als valse spits. Voor de rest ook best aanvallend ingesteld 1 van de 2 cm's op 'naar voren' gezet de ander op 'gebalanceerd'. De verdedigende middenvelder op achterblijven en passrichting afschermen. De verdediging alleen de backs op gebalanceerde aanval.

Misschien veel te aanvallend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 16 februari 2020 @ 10:09:
[...]

4-3-3 (2) dus. Zowel aanval als verdediging op 'gebalanceerd'. Verder verdedigend breedte 6 en diepte 5. Aanvallend breedte op 8. Misschien minder diep zetten verdedigend?

Verder de buitenspelers achter de linies kruipen en de spits als valse spits. Voor de rest ook best aanvallend ingesteld 1 van de 2 cm's op 'naar voren' gezet de ander op 'gebalanceerd'. De verdedigende middenvelder op achterblijven en passrichting afschermen. De verdediging alleen de backs op gebalanceerde aanval.

Ik gebruik de 433-2 voornamelijk als ik met mijn standaard 442 er niet door, volgens mij heb ik deze onder de knoppen en die is nog veel aanvallender/agressiever dan die van jouw:
https://www.reddit.com/r/...y_promised_guide_here_is/

Check anders deze ook ff, ik begin bijvoorbeeld met 442 (de attacking in deze), maar switch meteen naar de 442 onder zijn defensive. Afhankelijk van hoe de wedstrijd gaat blijf ik zo spelen, of schakel naar meer agressieve variant of naar de 433-2.

YouTube: MY BEST POST PATCH CUSTOM TACTICS, FORMATIONS AND INSTRUCTIONS!!! FI...

Als ik de wedstrijd moet uitspelen of zwaar onder druk sta, dan heb ik nog een 442-2, die inzakt en een CDM tussen mijn verdedigers laat inzakken om vervolgens omschakelvoetbal te spelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
MadMoody schreef op zondag 16 februari 2020 @ 10:09:
[...]

Maar wie heb je in je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Iemand anders problemen met het listen van spelers? Krijg een foutmelding met Mbappe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zondag 16 februari 2020 @ 10:34:
[...]

Ik gebruik de 433-2 voornamelijk als ik met mijn standaard 442 er niet door, volgens mij heb ik deze onder de knoppen en die is nog veel aanvallender/agressiever dan die van jouw:
https://www.reddit.com/r/...y_promised_guide_here_is/

Check anders deze ook ff, ik begin bijvoorbeeld met 442 (de attacking in deze), maar switch meteen naar de 442 onder zijn defensive. Afhankelijk van hoe de wedstrijd gaat blijf ik zo spelen, of schakel naar meer agressieve variant of naar de 433-2.

YouTube: MY BEST POST PATCH CUSTOM TACTICS, FORMATIONS AND INSTRUCTIONS!!! FI...

Als ik de wedstrijd moet uitspelen of zwaar onder druk sta, dan heb ik nog een 442-2, die inzakt en een CDM tussen mijn verdedigers laat inzakken om vervolgens omschakelvoetbal te spelen O-)
Dank voor je tips. Ik ga maar weer eens wat experimenteren, wat ik in vorige FIFA's veel meer deed dan nu eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Goud 3 binnen vind mooi :) weer enorme delay vanmiddag heb hier geen zin meer in :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hassiebassie
Het is werkelijk bizar. Ik ga momenteel 16 om 3 8)7
Ik speel echt niet tegen slechte teams maar ik houd gewoon zoveel mogelijk de bal in de ploeg en bij balverlies is het gewoon van belang achterin de boel op slot te houden.
Cristiano en De Bruyne zijn de mensen die het voorin afmaken en Politano prikt lekker zijn goaltjes mee.

Ik denk dat ik nu toch voor het eerst Elite ga proberen te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zondag 16 februari 2020 @ 14:17:
Het is werkelijk bizar. Ik ga momenteel 16 om 3 8)7
Ik speel echt niet tegen slechte teams maar ik houd gewoon zoveel mogelijk de bal in de ploeg en bij balverlies is het gewoon van belang achterin de boel op slot te houden.
Cristiano en De Bruyne zijn de mensen die het voorin afmaken en Politano prikt lekker zijn goaltjes mee.

Ik denk dat ik nu toch voor het eerst Elite ga proberen te halen.
ik ga 11-2 en ik vind zilver 1 wel prima. Wel opvallend dat er nog steeds veel shhhh spelers tussen zitten als ze op voorsprong komen tegen mij. Ik heb dan wel een goed team, maar tegenwoordig is het verschil niet meer zo groot met alle rainbow meta kaarten. Altijd extra motiverend om ze bijna altijd met een loss weer naar huis te sturen.

In het begin van fifa 20 speelde ik wel de 30 wedstrijden, daarna ging de focus dat ik het bij goud 1 wel voldoende vond, daarna zakte dat naar goud 2/goud3 en tegenwoordig merk ik dat ik zilver 1 al prima vind al staat het mij alweer tegen om daar 13 potjes voor te moeten spelen.

Jammer dat er geen concurrent is voor EA dat een beter voetbalspel maakt. :( (en nee voor alle trollen, pes is geen serieus alternatief).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
Traeces schreef op zondag 16 februari 2020 @ 14:07:
Goud 3 binnen vind mooi :) weer enorme delay vanmiddag heb hier geen zin meer in :)
Dat viel mij ook ineens op! Delay was bij vlagen verschrikkelijk. Spelers die ook gewoon geen zin hebben om naar een bal te lopen zijn ook mooi.

Voor het eerst maar eens Goud 2 gehaald ipv Goud 3. Kijken of dat eens wat extra's oplevert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:25
Blij met Werner POTM, wat een beest!

Iemand nog een leuke upgrade idee?

Delaney Headliner?
Gnabry IF?
Een andere rechtsback?
Lewandowski 92 CL versie?
Sancho RM road to the final?

Benieuwd of iemand nog een leuk idee voor me heeft. Ik heb nu 90.000 coins over na de Werner POTM.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Gvt3K5m/20200216-131302.jpg
free url host

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bean77

Ik snap niet dat je elk weekend er nog weer aan begint, lees hier al mee vanaf begin fifa, maar je lijkt er erg weinig plezier in te hebben elk weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 16 februari 2020 @ 14:31:
Blij met Werner POTM, wat een beest!

Iemand nog een leuke upgrade idee?

Delaney Headliner?
Gnabry IF?
Een andere rechtsback?
Lewandowski 92 CL versie?
Sancho RM road to the final?

Benieuwd of iemand nog een leuk idee voor me heeft. Ik heb nu 90.000 coins over na de Werner POTM.

[Afbeelding]
free url host
Lekker Season grinden naar lvl30 en dan Akanji pakken. Kijk ook eens naar FS Palacios, Kabak en Olmo.
Ik zou waarschijnlijk zelf naar lvl30 gaan, Verstraeten grinden (doe zelf misschien ook nog icm Tielemans/Werner in mijn team) en de coins voorlopig op zak houden ivm eventuele SBC of een upgrade met meer impact.

edit; deze dus: https://www.futbin.com/20/player/45589/birger-verstraete

[ Voor 4% gewijzigd door Bossie op 16-02-2020 14:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bean77 schreef op zondag 16 februari 2020 @ 14:29:
[...]

ik ga 11-2 en ik vind zilver 1 wel prima. Wel opvallend dat er nog steeds veel shhhh spelers tussen zitten als ze op voorsprong komen tegen mij. Ik heb dan wel een goed team, maar tegenwoordig is het verschil niet meer zo groot met alle rainbow meta kaarten. Altijd extra motiverend om ze bijna altijd met een loss weer naar huis te sturen.

In het begin van fifa 20 speelde ik wel de 30 wedstrijden, daarna ging de focus dat ik het bij goud 1 wel voldoende vond, daarna zakte dat naar goud 2/goud3 en tegenwoordig merk ik dat ik zilver 1 al prima vind al staat het mij alweer tegen om daar 13 potjes voor te moeten spelen.

Jammer dat er geen concurrent is voor EA dat een beter voetbalspel maakt. :( (en nee voor alle trollen, pes is geen serieus alternatief).
Het ssssh-gehalte valt bij mij nog mee. Wel veel kickoff goals tegen vanaf de aftrap (ik speel steeds uit :/ )
Was inderdaad wel tegen iemand die 2-0 voor kwam en toen weer met het vingertje... maar hij speelde met veel druk dus dan is het gewoon belangrijk om geen extra goal te incasseren. Laatste 30 minuten Adama en James ingebracht wat al snel resulteert in de 2-2. En in de 4e minuut van de extra tijd (2 minuten blessure) ramt Nainggolan even de winnende binnen :+
Toen ook even met het vingertje voor het mondje en naar de camera lopen })

Krijg ik een minuut later een bericht van hem met "Fucking cheater noob" :+

Dat was een lekkere overwinning :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@Bossie

Goeie tip die Verstraeten, ziet er als een geweldige CDM uit.

Daar ga ik voor!

En idd Akanji ben ik driftig mee bezig om level 30 te halen dit seizoen, gaat wel lukken.

Deze 2 zouden zeer welkom zijn ja.

Dank voor je input :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 16 februari 2020 @ 14:29:
[...]

Dat viel mij ook ineens op! Delay was bij vlagen verschrikkelijk. Spelers die ook gewoon geen zin hebben om naar een bal te lopen zijn ook mooi.

Voor het eerst maar eens Goud 2 gehaald ipv Goud 3. Kijken of dat eens wat extra's oplevert...
Zelfde hier , een bal spelen en de speler waar de bal naar toe moet blijft gewoon als een gek doorrennen :') meeste irritante blijf ik toch als je allang op schieten heb gedrukt een seconde later hij pas schiet. Bedankt zit er al weer iemand tussen ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Ook leuk als je van de ene cv de bal passt naar de andere cv en die cv ineens vol een sprint trekt naar de spitspositie, terwijl ik geen l1 gebruik ofzo. Dan zul je echt even de bal in de ploeg moeten houden, want een groot gat van de verdediging is ineens zichtbaar nu je cv ineens spits is geworden👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 februari 2020 @ 14:40:
@Bean77

Ik snap niet dat je elk weekend er nog weer aan begint, lees hier al mee vanaf begin fifa, maar je lijkt er erg weinig plezier in te hebben elk weekend.
Het wordt ook steeds minder. Uiteindelijk zal het kaarsje ook wel doven vermoed ik aan het einde van het seizoen. Fifa 21 is verder weg dan ooit.
Reden dat ik nog speel (tot een bepaald niveau) is dat ik het principe van het spel leuk vind. Het handelen (hoewel zwaar de nek om gedraaid dit jaar) vind ik ook nog wel leuk. De echte anti spelers kom ik pas echt tegen als ik op een hoger niveau speel, daar blijf ik dus vandaan.
De marketing van EA vind ik zwaar bagger. Als je nu eens kijk hoeveel verschillende soorten kaarten je hebt is dat gewoon bizar veel. Pure uitgemolken commercie. Misschien zou het goed zijn als elk land de FP verbiedt zoals België.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Wat heeft het voor gevolgen gehad in België eigenlijk. Wordt daar minder Fifa gespeeld nu er een verbod op FP is? Wordt daar niet meer geklaagd over de gameplay? Volgens mij is het grootste pijnpunt vooral de gameplay en de delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met van der sar 89 ? De gea had weer de meest achterlijke acties In de wl. Iedere “normale” keeper heeft wel die vage dingen. Nu maar eens naar een icon kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Vestendrie schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:16:
Ook leuk als je van de ene cv de bal passt naar de andere cv en die cv ineens vol een sprint trekt naar de spitspositie, terwijl ik geen l1 gebruik ofzo. Dan zul je echt even de bal in de ploeg moeten houden, want een groot gat van de verdediging is ineens zichtbaar nu je cv ineens spits is geworden👌
Ik heb dit ook regelmatig. Heb werkelijk geen flauw idee waar dit aan ligt. Vaak duikt 1 van mijn CDM's wel in het gaat waardoor ik wel 4 man achterin heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
Vestendrie schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:34:
Wat heeft het voor gevolgen gehad in België eigenlijk. Wordt daar minder Fifa gespeeld nu er een verbod op FP is? Wordt daar niet meer geklaagd over de gameplay? Volgens mij is het grootste pijnpunt vooral de gameplay en de delay.
Ik ben een Belg en denk niet dat er minder gespeeld wordt dan tevoren. Het grootste pijnpunt imo is dat EA meer dan ooit de handelaars kloot, daar valt dus niet veel meer uit te halen tenzij je zeer veel tijd hebt. Zelf kocht ik nooit FP, dus dat maakte voor mij geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-10 07:43
Traeces schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:50:
Iemand ervaring met van der sar 89 ? De gea had weer de meest achterlijke acties In de wl. Iedere “normale” keeper heeft wel die vage dingen. Nu maar eens naar een icon kijken
Mijn VDS 89 doet exact hetzelfde. Dus bespaar je coins. Ligt niet aan je keeper maar aan de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Keepers halen deze Fifa maar rare fratsen uit vind ik. Sommige ballen die ze makkelijk kunnen pakken gaan ze dan overtikken.

Overigens geen ervaring met Van Der Sar, maar Handanovic IF is bij mij het slot op de deur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Solotov schreef op zondag 16 februari 2020 @ 16:04:
[...]

Mijn VDS 89 doet exact hetzelfde. Dus bespaar je coins. Ligt niet aan je keeper maar aan de gameplay.
Precies, dat is ook de reden dat als je op reddit/futbin etc kijkt iedereen ook echt compleet andere ervaringen met dezelfde keepers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Hassiebassie schreef op zondag 16 februari 2020 @ 16:03:
[...]

Ik heb dit ook regelmatig. Heb werkelijk geen flauw idee waar dit aan ligt. Vaak duikt 1 van mijn CDM's wel in het gaat waardoor ik wel 4 man achterin heb.
Ja dat gebeurt bij mij dus ook, maar dat is niet ideaal natuurlijk. Gelukkig heeft het tot nu toe geen verliespunten opgeleverd, wel tegendoelpunten, maar het gebeurt mij net iets te vaak.
Meru94 schreef op zondag 16 februari 2020 @ 16:03:
[...]

Ik ben een Belg en denk niet dat er minder gespeeld wordt dan tevoren. Het grootste pijnpunt imo is dat EA meer dan ooit de handelaars kloot, daar valt dus niet veel meer uit te halen tenzij je zeer veel tijd hebt. Zelf kocht ik nooit FP, dus dat maakte voor mij geen verschil.
Ja klopt, dat maakt geen verschil dan. Van de zotte dat zoiets gebeurd.
Hopelijk zal er echt iets veranderen als ze bij de meeste landen FP verbieden waar Fifa het vaakst worden gespeeld. Dan moeten ze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Uit de Swaps gehaald...heerlijke keeper en heeft aardig al wat punten voor me gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Waar ik gister nog wel positief gestemd was over het spelen van de WL weet ik nu dat dit voorlopig mijn laatste is. Van 8-2 naar 12-7 gegaan vandaag. Lijkt wel of iedereen vandaag met Ball side overload, depth 1 wide 1 en drop back speelt. Ben geen enkele speler tegen gekomen die vooruit verdedigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frantz schreef op zondag 16 februari 2020 @ 17:14:
Waar ik gister nog wel positief gestemd was over het spelen van de WL weet ik nu dat dit voorlopig mijn laatste is. Van 8-2 naar 12-7 gegaan vandaag. Lijkt wel of iedereen vandaag met Ball side overload, depth 1 wide 1 en drop back speelt. Ben geen enkele speler tegen gekomen die vooruit verdedigde.
Ball side kan je wel redelijk aanpakken door snel hoog naar de andere kant te openen. Dan ligt heel de ander flank vrij.

1 depth en wide is echt een ramp. En op 1 of andere manier krijg die mensen ook altijd 1 of andere lucky schijt doelpunt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Frantz schreef op zondag 16 februari 2020 @ 17:14:
1 wide kun je volgens mij aardig goed bestrijden door 4222 of 442 te gaan spelen. Gewoon rustig tikken en uit elkaar spelen. Heb dit weekend en afgelopen weekend vooral veel op m'n eigen passing gelet. Zo min mogelijk balletjes geven die in FIFA99 nog wel goed gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Fraaank schreef op zondag 16 februari 2020 @ 17:41:
[...]

1 wide kun je volgens mij aardig goed bestrijden door 4222 of 442 te gaan spelen. Gewoon rustig tikken en uit elkaar spelen. Heb dit weekend en afgelopen weekend vooral veel op m'n eigen passing gelet. Zo min mogelijk balletjes geven die in FIFA99 nog wel goed gingen.
Is dat nog te vergelijken dan met de editie van 21 jaar terug??

>:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Sleehond schreef op zondag 16 februari 2020 @ 17:54:
[...]

Is dat nog te vergelijken dan met de editie van 21 jaar terug??

>:)
Nee dat niet, maar dat zulke passes zitten al wel 21 jaar in m'n hersens geprent, dus dat is lastig af te leren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 16 februari 2020 @ 18:44:
[...]

Nee dat niet, maar dat zulke passes zitten al wel 21 jaar in m'n hersens geprent, dus dat is lastig af te leren.
Ik heb de cheatcodes van fifa96 nog wel in mijn hoofd zitten, super grote spelers, bal etc _/-\ YouTube: Fifa 96 Cheats

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 16-02-2020 18:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op zondag 16 februari 2020 @ 18:48:
[...]

Ik heb de cheatcodes van fifa96 nog wel in mijn hoofd zitten, super grote spelers, bal etc _/-\ YouTube: Fifa 96 Cheats
Dat was awesome. Aliens enzo en zelfs toen zat de survival mode er al in(of dat was een cheat in latere fifa's), die nu pas dit jaar in FUT zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Nkoulou IF of De Ligt OTW

Welke zouden jullie voor kiezen? Wil er namelijk eentje verkopen :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
In een middag Orange Clockwork en de Argentijnse variant behaald. De combi van USA/Mexico lukt me niet zonder spelers te kopen. Idem met Koreaanse spelers. Wil zo 4 swaps binnen halen, hoef ik maar 2 rivals varianten erbij te proberen te halen voor vds. Scheelt wel flink in het aantal potjes spelen. Zit nu op hetzelfde resultaat waar ik anders 20 potten voor nodig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Augy schreef op zondag 16 februari 2020 @ 19:17:
Nkoulou IF of De Ligt OTW

Welke zouden jullie voor kiezen? Wil er namelijk eentje verkopen :p
Ik zou de Ligt OTW houden. Potentie op beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op zondag 16 februari 2020 @ 19:26:
In een middag Orange Clockwork en de Argentijnse variant behaald. De combi van USA/Mexico lukt me niet zonder spelers te kopen. Idem met Koreaanse spelers. Wil zo 4 swaps binnen halen, hoef ik maar 2 rivals varianten erbij te proberen te halen voor vds. Scheelt wel flink in het aantal potjes spelen. Zit nu op hetzelfde resultaat waar ik anders 20 potten voor nodig ben.
Check ook ff of je een Frans, First Owner, League One team kan maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 16 februari 2020 @ 19:37:
[...]

Check ook ff of je een Frans, First Owner, League One team kan maken ;)
Les Bleus heb ik al klaar staan. Genoeg first owners. Dus One Club Owners moet ook kunnen. Zit ik op vier stuks. Plus je hebt 3 wissels: dus Mbappe/Messi en/of Koeman/Overmars gaan er sowieso in.

Moet ik er nog twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Man wat een weekend.. op papier minder teams lieten me alle hoeken van t veld zien. Zelfs met chem 60.

Passes gingen alle kanten op en niks kwam aan, keeper liet alle schoten op doel erin vliegen.. frustrerend als een gek.

Ilicic als Cam word nu getest. Even morgen afwachten of hij bevalt
Rest van de avond maar even geen FIFA :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Uploader_
Jeej, Ben Yedder 87IF gepacked uit de winter 83+ upgrade! Toch jammer, heb zijn POTM al :-) :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zondag 16 februari 2020 @ 18:48:
[...]

O ja die cheats! Mag van mij zo weer terugkomen. Zo vreselijk om gelachen vroeger!
_/-\o_
Pagina: 1 ... 103 ... 185 Laatste