Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Fraaank schreef op zondag 16 februari 2020 @ 17:41:
[...]

Zo min mogelijk balletjes geven die in FIFA99 nog wel goed gingen.
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:06
MadMoody schreef op zondag 16 februari 2020 @ 20:46:
[...]

O ja die cheats! Mag van mij zo weer terugkomen. Zo vreselijk om gelachen vroeger!
_/-\o_
EA kennende zal dat dan met FIFA points gekocht moeten worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:23
Op de valreep Goud 3 gehaald. Bij mij is altijd de wedstrijd voor de promotie naar Goud 3 een lastige. In Zilver 1 win ik ze vrij makkelijk. Tot die laatste wedstrijd. Kan het zijn dat je dan een Goud 3 team treft?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:06
Er is echt niets gevaarlijkers dan met een aanvaller in je rug de bal naar je keeper te moeten spelen. Die pass wordt echt never nooit geregistreerd in dit spel...

En trouwens in die laatste patch zat toch geen gameplay verandering voor FUT? Ik kan namelijk zweren dat er iets veranderd is.
Ik neem al maanden m'n aftrap hetzelfde, balletje achteruit 1x op zij en dan diep op m'n rechtsback. Alleen sinds deze patch is het al vaak voor gekomen dat m'n back opeens net een stap of 2 te laat is. Terwijl ik er niets veranderd is aan mijn team of de manier waarop ik ze neem(doe het dus al 1000 potjes, dus vrijwel altijd identiek).

[ Voor 59% gewijzigd door Terranova op 16-02-2020 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond veel lastige potjes en zelfs een paar nederlagen gehad in squadbattles.
Misschien is het toeval, maar heb al tijdje het gevoel dat bij squadbattles ook je ranking invloed heeft op de moeilijkheidsgraad.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
Ik had vd week ff een disconnect bij een 7-0 voorsprong op zo'n 60 rated team. Precies de plus minus 2500 punten doe ik nu te kort kom voor elite 1.... :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Terranova schreef op zondag 16 februari 2020 @ 21:47:
[...]

EA kennende zal dat dan met FIFA points gekocht moeten worden
Er wordt hier de laatste tijd wel erg veel geklaagd over EA en de Fifa points maar volgens mij is er totaal niets mis om F2P (met uitzondering van het spel zelf) te spelen.

Ik heb nog nooit ook maar de behoefte gevoeld om extra geld in het spel te steken en denk dat meer dan 95% datzelfde heeft. Dat die 5% wel geld hieraan besteed is toch niet ons probleem?

Ik speel nu nog geen 2,5e maand maar kan al 2 teams maken met elke willekeurige NIF. Daarnaast zijn er SBC's geweest voor geweldige speciale spelers voor heel weinig geld. Zelfs na 2 weken had ik al een bundesliga team met uitzondering van de duurste 3 nif spelers. Wat wil je nog meer dan?

Daarnaast kan je door veel te spelen allemaal icons en speciale kaarten vrij spelen. Jammer dat dit in rivals moet, maar geen enkele fifa point voor nodig. Zelf heb ik door de week niet veel tijd om te spelen en doe dit dus niet, maar leuk voor anderen dat deze optie er is.

Dat er dan ook nog TOTY kaarten en Icon moments zijn die niet iedereen kan betalen... Is dat dan het probleem? Ik kom ze eerlijk gezegd bijna nooit tegen en als het wel een keer gebeurd dan maken ze bijna nooit echt het verschil. En stel dit zou wel zo zijn dan zou dat betekenen dan de speler achter de knoppen gewoon slechter is dan jou want je speelt toch tegen iemand met dezelfde winrate.

Er valt nog genoeg te klagen over slechte verbindingen... Maar de kans dat dat ooit eens aangepakt wordt is nog altijd groter als dat kleine percentage de behoefte voelt om wel die fifa punten te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
En met de allerlaatste wedstrijd Elite 3 gehaald! Wat was het spannend :) in de allerlaatste minuut sta ik 2-1 voor en doe ik nog een standing tackle in mijn strafschopgebied om de bal te pakken en hij gaat neer....
Dacht gelijk van:shiiiiiit, penalty tegen in de slotseconden.... maar de scheids floot niet.

Heb tegen zieke teams gewonnen maar ook van gewoon gouden teams verloren. Het is echt afhankelijk wie er achter de controller zit.

Maar zoals veel mensen hier al zeggen: laat je niet intimideren door de teams die je tegenkomt. Een team met icons en topspelers kan veel slechter zijn dan iemand met gouden kaarten.
Hopen donderdag op mooie rewards en dan hopelijk mijn verdediging upgraden :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Totaal geen tijd gehad dit weekend, gelukkig morgen geen werk. Ben nog tot Gold 2 gekomen, werd moe en toen te veel verloren. Prima zo.

Dacht op zondagavond rustig/snel te kunnen spelen, maar wat een toxic mensen tegen gekomen zeg. 4 berichten gekregen, waar ik er normaal geen enkele krijg in de WL. Ze waren ook niet erg aardig ofzo. Een gast had een team met TOTY spelers en ging mij vertellen na een 4-0 winst voor mij, dat het door mijn geld kwam (mijn team was beduidend minder waard). Ging daarna nog spammen etc. Heftig.

Wel beetje klaar met Fifa aan het raken. Heb elke WL gespeeld, altijd Gold 2 en 1 geëindigd. Zit geen voortgang meer in. Zelfde bugs elk weekend, zelfde soort tegenstanders, zelfde verloop van de WL. Meestal ook geen goede rewards.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 22:32
Ik open m'n packs van SB. Hoogte kaartje 75 (en een doelman van 80 :() echt heel slecht..

Als klap op de vuurpijl blijft m'n laatste pack in de shop hangen als zijnde storing. Meer mensen last van deze in de 'winkel'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kleine 70k van Elite 2 in Squadbattles (coins en ter stegen), leuk extraatje door de objectives grind.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisterenavond laat nog een half uurtje over. Besloten om te kijken hoe de gameplay was en met 3 RQ had ik goud 3 toch makkelijk binnen.
Met 14-3, net als vorige WL geloof ik, met een relatief minimale inspanning toch een maximaal resultaat.
Nu maar eens kijken of we nu wel luck hebben met de rewards donderdag.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Zit er in Game een groot verschil tussen handanovic rttf en de normale?

De normale had bij mij allemaal gekke fratsen namelijk en ving nooit een bal. Iemand ervaring met?

Keep nu met sczechny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Augy schreef op maandag 17 februari 2020 @ 07:20:
Ik open m'n packs van SB. Hoogte kaartje 75 (en een doelman van 80 :() echt heel slecht..

Als klap op de vuurpijl blijft m'n laatste pack in de shop hangen als zijnde storing. Meer mensen last van deze in de 'winkel'?
ik ook

De code van het pack ziet er ook gek uit, zou om 60 zeldzame gaan. Die doet het natuurlijk niet ;w

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrick_D_GTS schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:18:
[...]

ik ook

De code van het pack ziet er ook gek uit, zou om 60 zeldzame gaan. Die doet het natuurlijk niet ;w
Hier geen issues ivm iOS app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 13:07
Traeces schreef op zondag 16 februari 2020 @ 15:50:
Iemand ervaring met van der sar 89 ? De gea had weer de meest achterlijke acties In de wl. Iedere “normale” keeper heeft wel die vage dingen. Nu maar eens naar een icon kijken
Ik heb vd Sar 89 uit de swaps. Keeper met wereld reddingen maar ook zeker met twijfelachtige momenten.. maar dat heeft volgensmij elke keeper in dit spel ;) Feit is dat hij voorlopig gewoon in mijn basis zal staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Bossie schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:27:
[...]

Hier geen issues ivm iOS app.
dan heb jij de 60 items pack niet gekregen.

Is een bug inderdaad, EA gaat het oplossen. Zal wel paar dagen duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
bvbal79 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:32:
[...]

dan heb jij de 60 items pack niet gekregen.

Is een bug inderdaad, EA gaat het oplossen. Zal wel paar dagen duren
Inderdaad, ben toch benieuwd wat er in het *FUT_STORE_PACK_536_NAME_MOBILE 60/60/60 pack zit! :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:40

RBH

Prima weekendje gehad, Elite 1 Squad Battles, 3 swaps gehaald en dus VDS 89 in mijn team mogen verwelkomen, nog wat leuke Headliners gehaald en vandaag 30k coins + Pique uit de SB rewards. Ik mag niet klagen.

Het is wel balen dat EA de traders zo naait, maar verder blijf ik het gewoon spelen, blijft leuk. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:39:
[...]

Inderdaad, ben toch benieuwd wat er in het *FUT_STORE_PACK_536_NAME_MOBILE 60/60/60 pack zit! :')
van reddit:

only rewards for the Gold level are affected. they somehow mixed up the prime mixed players pack with this one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Wat is er met SB gebeurt.. 60 rated teams spelen ineens als toty 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bossie schreef op maandag 17 februari 2020 @ 08:48:
[...]

van reddit:

only rewards for the Gold level are affected. they somehow mixed up the prime mixed players pack with this one.
Ik wil hem!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iJSCPI3.png

Helaas een error haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Augy schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:04:
Wat is er met SB gebeurt.. 60 rated teams spelen ineens als toty 😂
Niks nieuws, toch? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Toch ieder jaar weer een droevig moment.... het punt waarop je besluit te stoppen met Fifa. Ik moet zeggen dat ik het dit jaar best lang heb volgehouden t.o.v. vorige edities.
Ik heb een heel leuk team en veel lol beleefd aan de challenges en objectives. Ik heb pack luck gehad maar ook ontzettend slechte player picks. Ik heb in div.8 gespeeld maar ook in Div.4. Ik heb Silver1 gehaald maar ook Gold1...

En toch is het nu wel klaar. Ik beleef er weinig lol meer aan het voelt alsof ik elke dag of week een enorme berg aan potjes moet spelen voor de grind. Beter wordt ik er helaas niet van.
Ik blijf me ook verbazen over mijn team. de ene wedstrijd lopen alle spelers vrij, zoeken de diepte zijn aanspeelbaar en onderscheppen veel passes. de volgende pot staan ze allemaal stil en geen pass komt aan. Ik denk dat er daar genoeg klaag posts op dit forum over te vinden zijn dus daar wil ik niet te lang over doorgaan.
De grootste reden dat ik stop is naast dat het nu voelt alsof ik moet spelen en de potjes mij eigenlijk te lang duren. Gaat bijna op werk lijken...Nee, ik stop er mee omdat dit spel vol scripting zit en ik er gewoon niet meer tegen kan. Je ziet dingen al van te voren aankomen maar kunt er niets tegen doen. kleine lichte aanvalles kunnen de bal gewoon door mijn Verdedigers drukken. aan de andere kant mis ik kansen die er normaal echt wel in zouden gaan en een volgende pot scoor je vanuit een onmogelijke hoek een wereld goal.
Natuurlijk snap ik dat als je dit spel goed beheerst je een beter resultaat kunt neerzetten maar het komt er met name op neer dat je weet in welke minuten je de bal moet hebben, welke patronen je ziet en welke bewegingscombinaties goed werken.
Tijd voor een andere game...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:09
@ZodiacBomber

Ken het gevoel. Sterker nog ik ben met FIFA 20 een tijdje gestopt eind vorig jaar. Zeker een goede maand niet gespeeld.

Toch weer begonnen...

Ik merk echter dat dat maandje afdraaien ook wel even goed was. Even geen irritaties en lekker een andere game gespeeld.

Kon het echter niet laten weer te beginnen. En merk wel dat ik nu compleet zonder druk speel en het spel gewoon neem zoals het is, en moet zeggen: dat is wel fijn hoor...

Overweeg desnoods even paar weekjes niet te spelen (desnoods ook even het spel te verwijderen) en dan lekker zonder druk weer op te pakken.

Hier heeft het gewerkt :)

P.S. gister avond nog even potje Rivals. Ik scoort direct al na 2 minuten. Tegenstander stopt er direct mee. Ik snap dat niet... Kom op het is pas net begonnen je hebt de hele wedstrijd nog om het om te draaien en het was nog niet eens duidelijk wie er beter is. En dan direct stoppen.... Ik snap dat echt niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Sleehond op 17-02-2020 09:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
@ZodiacBomber @Sleehond

Ik herken dit zeker! Was de laatste tijd ook weer fanatiek bezig met die FS-challenges bij Season Objectives, tot ik na een paar dagen dacht: why? Dat zijn spelers die je nooit gaat gebruiken, waar ben je mee bezig?

Er zit een hoop content in dit jaar die zonde van je tijd is. Die Icon Swaps kost ook veel tijd om te doen en ik vraag me echt de laatste tijd af of ik nog wel zoveel tijd in een aantal tokens wil steken om een Icon te halen die redelijk is (Koeman), in plaats van de CB's en CDM's die ik al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 18:25
ZodiacBomber schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:29:
Toch ieder jaar weer een droevig moment.... het punt waarop je besluit te stoppen met Fifa. Ik moet zeggen dat ik het dit jaar best lang heb volgehouden t.o.v. vorige edities.
Ik heb een heel leuk team en veel lol beleefd aan de challenges en objectives. Ik heb pack luck gehad maar ook ontzettend slechte player picks. Ik heb in div.8 gespeeld maar ook in Div.4. Ik heb Silver1 gehaald maar ook Gold1...

En toch is het nu wel klaar. Ik beleef er weinig lol meer aan het voelt alsof ik elke dag of week een enorme berg aan potjes moet spelen voor de grind. Beter wordt ik er helaas niet van.
Ik blijf me ook verbazen over mijn team. de ene wedstrijd lopen alle spelers vrij, zoeken de diepte zijn aanspeelbaar en onderscheppen veel passes. de volgende pot staan ze allemaal stil en geen pass komt aan. Ik denk dat er daar genoeg klaag posts op dit forum over te vinden zijn dus daar wil ik niet te lang over doorgaan.
De grootste reden dat ik stop is naast dat het nu voelt alsof ik moet spelen en de potjes mij eigenlijk te lang duren. Gaat bijna op werk lijken...Nee, ik stop er mee omdat dit spel vol scripting zit en ik er gewoon niet meer tegen kan. Je ziet dingen al van te voren aankomen maar kunt er niets tegen doen. kleine lichte aanvalles kunnen de bal gewoon door mijn Verdedigers drukken. aan de andere kant mis ik kansen die er normaal echt wel in zouden gaan en een volgende pot scoor je vanuit een onmogelijke hoek een wereld goal.
Natuurlijk snap ik dat als je dit spel goed beheerst je een beter resultaat kunt neerzetten maar het komt er met name op neer dat je weet in welke minuten je de bal moet hebben, welke patronen je ziet en welke bewegingscombinaties goed werken.
Tijd voor een andere game...
Precies dit ja! Ook dit jaar (voor mijn doen) een record tijd volgehouden, meestal stop ik rond futmas maar dit jaar eind januari ofzo. En zodra de nieuwtjes over een nieuwe FIFA en vooral dingen in FUT komen ben ik vast weer hyped, maar nu :z

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Fraaank schreef op zondag 16 februari 2020 @ 17:41:
[...]

1 wide kun je volgens mij aardig goed bestrijden door 4222 of 442 te gaan spelen. Gewoon rustig tikken en uit elkaar spelen.
Gisteravond nog een paar potten met 4222 gespeeld. Kwam er pas na 3 potten achter dat ik niet mijn eigen tactiek had ingesteld maar een vrij aanvallende (had deze formatie onder de aanvallende tactiek gezet) waardoor het niet ging zoals het moest. Maar het voelde goed aan zolang de CAM's maar 5* wf hebben.
Traeces schreef op zondag 16 februari 2020 @ 17:28:
[...]
Ball side kan je wel redelijk aanpakken door snel hoog naar de andere kant te openen. Dan ligt heel de ander flank vrij.
1 depth en wide is echt een ramp. En op 1 of andere manier krijg die mensen ook altijd 1 of andere lucky schijt doelpunt mee.
Het is meest irritante eraan, vind ik, is dat ze allemaal 3 rappe spelers voorin hebben en dan tanks als Kante, Sissoko etc. voor de verdediging hebben staan. Bijna niet door te komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:41:
@ZodiacBomber @Sleehond

Ik herken dit zeker! Was de laatste tijd ook weer fanatiek bezig met die FS-challenges bij Season Objectives, tot ik na een paar dagen dacht: why? Dat zijn spelers die je nooit gaat gebruiken, waar ben je mee bezig?

Er zit een hoop content in dit jaar die zonde van je tijd is. Die Icon Swaps kost ook veel tijd om te doen en ik vraag me echt de laatste tijd af of ik nog wel zoveel tijd in een aantal tokens wil steken om een Icon te halen die redelijk is (Koeman), in plaats van de CB's en CDM's die ik al heb.
Je kan jezelf ook afvragen of die iconswap spelers niet allang zijn ingehaald door de rainbow meta kaarten.
Echt moeite doen in EA loont zelden. Het is effectiever om heel precies de juiste rainbow meta kaarten vrij te spelen. Een gericht plan is het enige wat hiervoor nodig is zodat je effectief de juiste spelers vrijspeelt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Bean77 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:34:
[...]

Je kan jezelf ook afvragen of die iconswap spelers niet allang zijn ingehaald door de rainbow meta kaarten.
Echt moeite doen in EA loont zelden. Het is effectiever om heel precies de juiste rainbow meta kaarten vrij te spelen. Een gericht plan is het enige wat hiervoor nodig is zodat je effectief de juiste spelers vrijspeelt.
Precies zo... Ik heb best wat leuke spelers vrijgespeeld. Je bent dan tijden bezig om te grinden en uiteindelijk heb je de speler binnen. de verwachtingen zijn dan torenhoog en valt het altijd toch wat tegen.
Ik heb het idee dat spelers ook altijd weer slechter worden als je ze langer gebruikt. En dan bedoel ik niet eens over langere tijd.
Voorbeeld.
Vorige week had ik Christiano Ronaldo (gewone kaart) gekocht en ik was echt onder de indruk van deze kaart. Ik had heb in 30 potten WL getest. Hij had toen 38 goals en 14 assists. Deze week speelde ik weer WL en heb ik 20 potjes gespeeld. Ronaldo scoorde 14 keer en had 4 assists. Ik had ook echt het gevoel dat hij trager was en minder vaak vrij stond terwijl ik aan de opstelling en tactieken niets heb verandert.

Eigenlijk de reden waarom ik nu denk "waarom speel ik nog" de hoop een leuke speler uit de rewards te krijgen is vaak tegen beter weten in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen WL in Zilver 1 geëindigd met nog zo'n 11 potjes over vond ik dit ook wel prima.

Merkte wel dat als je er even goed voor gaat zitten en je potjes een beetje verspreid over in dit geval 3 dagen het er beter aan toe gaat dan wanneer je zoveel mogelijk potjes op een avond speelt. Wat voor mij ook goed werkte is na een verliespartij even weer voor het vertrouwen in Rivals spelen om vervolgens weer WL te spelen.

Daarnaast kijk ik eigenlijk nooit naar wat voor team ik tref (soort bijgeloof). Ik zie in game wel welke spelers m'n tegenstander heeft. Puur om te voorkomen dat ik van te voren al denk dat ik kansloos ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ZodiacBomber schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:59:
[...]

Precies zo... Ik heb best wat leuke spelers vrijgespeeld. Je bent dan tijden bezig om te grinden en uiteindelijk heb je de speler binnen. de verwachtingen zijn dan torenhoog en valt het altijd toch wat tegen.
Ik heb het idee dat spelers ook altijd weer slechter worden als je ze langer gebruikt. En dan bedoel ik niet eens over langere tijd.
Voorbeeld.
Vorige week had ik Christiano Ronaldo (gewone kaart) gekocht en ik was echt onder de indruk van deze kaart. Ik had heb in 30 potten WL getest. Hij had toen 38 goals en 14 assists. Deze week speelde ik weer WL en heb ik 20 potjes gespeeld. Ronaldo scoorde 14 keer en had 4 assists. Ik had ook echt het gevoel dat hij trager was en minder vaak vrij stond terwijl ik aan de opstelling en tactieken niets heb verandert.

Eigenlijk de reden waarom ik nu denk "waarom speel ik nog" de hoop een leuke speler uit de rewards te krijgen is vaak tegen beter weten in.
EA verwacht met je voorbeeld dat je CR7 weer verkoopt, 5% EA tax aftikt en bij een volgende speler hetzelfde weer doet.

Mijn huidige team heb ik nu al een lange tijd met erg weinig mutaties. Ik trek gewoon mijn eigen plan en hou vast aan deze spelers. Ik upgrade alleen wanneer ik dat wil. Ik merk wel dat door de rainbow meta kaarten het kwaliteitsverschil tussen mijn spelers en die van de tegenstander kleiner wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wat mensen hier beschrijven herken ik volledig. De icon swaps, wat gewoon een pure grind is, is iets wat deze Fifa ernstig om zeep helpt. Het feit dat je objectives in Rivals moet doen betekent gewoon dat je je als betere speler gewoon kan laten zaken om wat makkelijker deze dingen te behalen. Voor spelers in hogere divisies is dit enorm oneerlijk en heel frustrerend. Je komt tegenstanders tegen die niet op jouw niveau zitten. Vorig jaar toen ik begon met Fifa ging ik uiteindelijk van divisie 7 naar 3 toe. Geleidelijk aan werd ik beter en kwam ik altijd spelers tegen die ongeveer aan mijn niveau voldeden.

Nu is dat vaak niet zo waardoor Division Rivals om zeep is geholpen. Wat dat betreft kan je dit jaar dus beter Weekend League spelen om een tegenstander tegen te komen die ongeveer gelijk is aan jou, waar ik dus ook veel liever tegen speel.

Verder is het ook jammer dat je niet echt leenspelers hebt. Ja, af en toe een objective met bijvoorbeeld baby Zidane, prime Henry etc. maar hoe zit het bijvoorbeeld met Kluivert? Ik zou die graag eens willen proberen om te kijken of hij mij ligt. Moet ik dit jaar voor Gullit gaan of is Prime Essien eeb goede keuze geweest?

Met icon swaps heb ik misschien het geluk dat ik steeds voor de dikste kaarten ben gegaan. Prime Zanetti en prime Essien. Kaarten waarvan ik in ieder geval wel weet dat ze redelijk lang meegaan.

Het moeilijkste is dat er dit jaar veel content beschikbaar is in de vorm van sbc's. Voor mij persoonlijk is het lastig om de juiste sbc eruit te pikken die echt goed gaan zijn. Zo heb ik bijvoorbeeld flashback David Luiz gemist en futmas Mendy. Kaarten waarvan ik achteraf spijt heb ze niet te hebben gedaan.

Met die kaarten, samen met Rttf Eder Militao en Alisson was mijn verdediging afgeweest en nu is het mijn zwakste schakel met sbc Dalbert, Scream Romagnoli, Europa League Juan Jesus en IF Handanovic.

De meeste potjes deze weekend league wel verloren van mensen met Mbappe of Messi in de spits die zo wendbaar zijn dat ze ongrijpbaar zijn voor mijn verdediging.

Wat voor mij de allergrootste overwinning is afgelopen week dat ik eindelijk een kanaal heb gevonden wat mij voor mijn spel heel erg heeft geholpen en hierdoor zelfs voor het eerst Elite heb gehaald.
Ik heb ook regelmatig gevloekt op het spel maar je moet je maar bedenken dat dit de Fifa is waar we het mee moeten doen en het enige wat je kan doen is hier zo goed mogelijk mee om te gaan.
Ook ben ik niet meer boos geworden afgelopen weekend. Mijn vriendin kwam zelfs een paar potjes meekijken :+ (gelukkig weet ze wel dat ze haar mond moet houden) maar zij vindt het ook fijn dat ik er niet meer gefrustreerd door raak.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gurbuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 11:42
Sleehond schreef op maandag 17 februari 2020 @ 09:36:
@ZodiacBomber

Ken het gevoel. Sterker nog ik ben met FIFA 20 een tijdje gestopt eind vorig jaar. Zeker een goede maand niet gespeeld.

Toch weer begonnen...
Hier same.. Begin dan toch weer om bepaalde spelers/objectives te unlocken, soort FOMO ofzo.. Terwijl die spelers heus niet mijn overall prestaties gaan verbeteren of mijn speel plezier verhogen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Gurbuh schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:10:
[...]

Hier same.. Begin dan toch weer om bepaalde spelers/objectives te unlocken, soort FOMO ofzo.. Terwijl die spelers heus niet mijn overall prestaties gaan verbeteren of mijn speel plezier verhogen :(
Speel al weken met het centrum HL Smalling en RTTF Juan Jesus en heb niet het idee dat iemand anders dat gaat verbeteren snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil graag Sissoko gaan vervangen voor Kante .

Speel momenteel 4-2-3-1 ( 2) met Sissoko en Headliner Alli als CDM's. Nu wil ik toch Kante er ook bij hebben. Iemand advies wat ik het beste kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Fraaank schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:26:
[...]

Speel al weken met het centrum HL Smalling en RTTF Juan Jesus en heb niet het idee dat iemand anders dat gaat verbeteren snel.
Ik heb al weken Tomiyasu en RTTF Juan Jesus in het centrum, dat is een prima koppel. Smalling vond ik in het begin fijn, maar al snel ervaarde ik hem te log ofzo. Daarnaast begon hij cruciale foute te maken, misschien omdat ik me al vaker aan hem irriteerde haha. Daarvoor had ik scream Romagnoli en RTTF Jesus, dat koppel beviel me beter dan samen met Smalling om eerlijk te zijn. Heb je hem toevallig geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
DeeleNL schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:41:
[...]

Ik heb al weken Tomiyasu en RTTF Juan Jesus in het centrum, dat is een prima koppel. Smalling vond ik in het begin fijn, maar al snel ervaarde ik hem te log ofzo. Daarnaast begon hij cruciale foute te maken, misschien omdat ik me al vaker aan hem irriteerde haha. Daarvoor had ik scream Romagnoli en RTTF Jesus, dat koppel beviel me beter dan samen met Smalling om eerlijk te zijn. Heb je hem toevallig geprobeerd?
Romagnoli is een baas! Ook paar weken gehad, maar had toen de coins weer nodig haha. Heb de Ligt OTW ook nog. Er zijn zoveel goede CB's in de Serie A dit jaar, niet normaal. Alle PL-boys betalen kapitalen voor FB Luiz of van Dijk (of nu dan Schär of Aké).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Traeces schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:35:

Speel momenteel 4-2-3-1 ( 2) met Sissoko en Headliner Alli als CDM's. Nu wil ik toch Kante er ook bij hebben. Iemand advies wat ik het beste kan doen ?
Eh... Kante kopen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Fraaank schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:42:
[...]

Romagnoli is een baas! Ook paar weken gehad, maar had toen de coins weer nodig haha. Heb de Ligt OTW ook nog. Er zijn zoveel goede CB's in de Serie A dit jaar, niet normaal. Alle PL-boys betalen kapitalen voor FB Luiz of van Dijk (of nu dan Schär of Aké).
Heb vorig jaar ook met een Serie A / ICON team gespeeld, beviel prima. Serie A is altijd wel goede prijs/kwaliteit alleen heb je wat minder variatie in de breedte per positie. Dit jaar zijn de LB/RB, LM/LW, RM/RW posities wat matig. Maar dit is voor mij niet echt een probleem want Sandro- en Dalbert voldoen voor mijn idee nog altijd als LB en Zanetti 92 (swaps) heb ik als RB staan. Scheelt ook dat ik niet full-time voor de prestaties ga maar liever voor de fun speel. Als ik WL doe en ik haal G3 en ben ik tevreden en neem de tegenslagen van deze onderontwikkelde game dan ook voor wat het is. Ik moet zeggen dat ik met deze instelling meer speelplezier beleef ;)

Het wingers probleem zit hem bij mij alleen nog op LM/LW, daar staat nu Sanchez FB. Simpel op te lossen door bijv. 4222 te gaan spelen, maar ik wil Politano niet opofferen of op een lagere chem. gaan spelen. Aan CDM/CM/CAM's geen gebrek in de Serie A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
Wilde ik ook net zeggen ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Laatst online: 28-09 22:43
Na gisteren ben ik weer klaar met dit jaar. Zodra je in Goud 3 regionen komt, speel je alleen nog tegen teams met Messi, Neymar, Mbappe in één team. Als het een beetje tegenzit kom je nog doodleuk een Mid Cruyff of Pelé tegen, of iemand met Virgil TOTY 99 in het team.

Het is gewoon teveel pay to win geworden. Ik heb het gevoel dat ik wel beter ben geworden (ik finish vaker Goud 1 dan eerst), maar tóch de stap naar Elite 3 niet kunnen zetten. Zonde maar helaas, EA maakt ook de community kapot door al die promo's waardoor er niks meer aan is voor de spelers die niet dagelijks FUT 20 spelen.

Waren paar mooie maanden, maar ik kap er weer mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
DeeleNL schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:58:
[...]

Heb vorig jaar ook met een Serie A / ICON team gespeeld, beviel prima. Serie A is altijd wel goede prijs/kwaliteit alleen heb je wat minder variatie in de breedte per positie. Dit jaar zijn de LB/RB, LM/LW, RM/RW posities wat matig. Maar dit is voor mij niet echt een probleem want Sandro- en Dalbert voldoen voor mijn idee nog altijd als LB en Zanetti 92 (swaps) heb ik als RB staan. Scheelt ook dat ik niet full-time voor de prestaties ga maar liever voor de fun speel. Als ik WL doe en ik haal G3 en ben ik tevreden en neem de tegenslagen van deze onderontwikkelde game dan ook voor wat het is. Ik moet zeggen dat ik met deze instelling meer speelplezier beleef ;)

Het wingers probleem zit hem bij mij alleen nog op LM/LW, daar staat nu Sanchez FB. Simpel op te lossen door bijv. 4222 te gaan spelen, maar ik wil Politano niet opofferen of op een lagere chem. gaan spelen. Aan CDM/CM/CAM's geen gebrek in de Serie A.
Flashback Sanchez offff de nieuwe Verdi van de LeagueSBC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:10

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ziyech 90 nog nooit gezien, dus 87 gekocht. Laagste nu-kopen-prijs die momenteel op de markt was. Lagere biedingen gingen op 3 x na daar namelijk ruim overheen, maar toen had ik de coins niet. Superblij mee.

Voor m'n keeper twijfel ik tussen Onana of Cillissen. André goud voelt beter, dan Jasper goud, maar die linkt veel beter. Denk dat ik daarom toch voor Onana 86 ga sparen. Iemand ervaring met hun hoogste kaarten?

[ Voor 34% gewijzigd door Jorgen op 17-02-2020 15:09 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
[...]

Ik speel al weken met de volgende CV's

Koulibaly - De ligt OTW - romagnoli

Bevalt erg goed, zeker als ze kwa snelheid wat opgepompt zijn.

Vind alleen de laatste dagen de gameplay bijzonder. Op de een of andere manier wil t net terwijl k daarvoor meer als prima ging!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Augy
Fraaank schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:05:
[...]

Ik speel met insigne op lm en politano op rm.

Bevalt fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@DeeleNL Costa, Rebic, Ansaldi, Laxalt? En Ronaldo natuurlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Jorgen op 17-02-2020 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Jorgen schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:06:
Ziyech 90 nog nooit gezien, dus 87 gekocht. Laagste nu-kopen-prijs die momenteel op de markt was. Lagere biedingen gingen op 3 x na daar namelijk ruim overheen, maar toen had ik de coins niet. Superblij mee.
90 rated was een Season Objective

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Fraaank schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:11:
[...]

90 rated was een Season Objective
Dus nooit op de markt geweest? Of nu nog te krijgen via sbc's?

Eerst ook maar eens van Hakim op 87 genieten. Is by far nu mijn duurste en beste speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Jorgen schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:13:
[...]

Dus nooit op de markt geweest? Of nu nog te krijgen via sbc's?

Eerst ook maar eens van Hakim op 87 genieten. Is by far nu mijn duurste en beste speler.
Nee niet meer te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
Jorgen schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:11:
@DeeleNL Costa, Rebic, Ansaldi, Laxalt? En Ronaldo natuurlijk.
Costa en Laxalt gebruikt, maar Sanchez FB vind ik daar boven staan. Ronaldo IF niet geprobeerd, had hier geen coins voor destijds. Heb nu zijn NIF kaart als ST, maar moet zeggen dat Martinez TOTGS minstens zo fijn speelt ;)
[...]

Laat het zo zijn dat ik nèt de league SBC afgerond had en voor Dalbert gekozen had, voordat Verdi kwam.
Had er niets over gelezen, misschien had ik het wel of niet kunnen weten maar ach.. zo is het elke keer wel wat! Zoals ik eerder al zei; ik heb deze FIFA een patent op het inkopen en verkopen van spelers op exact de foute momenten dus deze kan er ook wel bij :+

[ Voor 40% gewijzigd door DeeleNL op 17-02-2020 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien verkeerd verwoord, wie zouden jullie uit het team gooie Sissoko of Headliner Alli :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:16
1.9 mil gespaard.
Maar uiteindelijk geen idee wat ermee te doen.
4-3-3
de gea
petit gomez luiz zambrotta
guardiola nakata & suarez (sbc)
mane auba willian

Iemand goede suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
[...]

Verdi? Wie is dat? :D
Ik zie op Futbin geen nieuwe spelers van League sbc :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Hassiebassie schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:55:
[...]

Verdi? Wie is dat? :D
Ik zie op Futbin geen nieuwe spelers van League sbc :?
Zoeken op Verdi levert mij toch een hoop op...

https://www.futbin.com/20/player/45463/simone-verdi
Kanters85 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:53:
1.9 mil gespaard.
4-3-3
de gea
mane auba willian

Iemand goede suggesties?
Nakanta is sowieso trash en Willian is ook meh.

[ Voor 36% gewijzigd door Fraaank op 17-02-2020 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:16
Fraaank schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:56:
[...]

[...]

Klopt nakata wissel ik regelmatig voor petit (en dan angelino rttf erin)
willian is overigens ook rrn rttf speler

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Doeslief!

Ik heb idd Luiz gedaan omdat ik op een bepaald moment in de game-cycle toch altijd weer terugkom bij PL.

Serie-A heeft echt ontzettend veel leuke opties, dat heeft EA dit jaar goed gedaan met de diverse Promo's desondanks dat je overal toch leest dat het merendeel van de rewards op de PL gericht zijn.

Sowieso Tomiyasu? is echt een baas van een CB :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Fraaank schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:56:
[...]

[...]

Oh, hij staat onder winter upgrades :) Ik zat steeds te kijken naar league sbc's, maar daar verschenen ze niet onder. Die 5 star weak foot is wel leuk, maar deze Fifa moet ik het niet hebben van crosses. Dus ik blijf bij fb Alexis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
team1702

Kleine wijziging doorgevoerd, Prime kaka toegevoegd aan me team. Heerlijke speler overigens, en 88 Petit erbij.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Augy schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:09:
[...]

Ik speel met insigne op lm en politano op rm.

Bevalt fijn!
Insigne te lage stamina voor op die positie vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
xavento schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:11:
[Afbeelding: team1702]

Kleine wijziging doorgevoerd, Prime kaka toegevoegd aan me team. Heerlijke speler overigens, en 88 Petit erbij.
BEN YEDDDDDERRRR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-10 10:36
Politano upgrade maar opgegeven. Ik forceer te veel voorzetten of geplaatste schoten waardoor ik alles verlies. De gold objectives zijn al *** genoeg deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:54:
Politano upgrade maar opgegeven. Ik forceer te veel voorzetten of geplaatste schoten waardoor ik alles verlies. De gold objectives zijn al *** genoeg deze week
Je hoeft niet een wedstrijd te winnen met voorzetten en geplaatste schoten, alleen de eerste objectives (een goal van Politano met 11 man van de Serie A) is een verplichtte win.

Er is een FB Hummels maar ook een OTW SBC (2 zelfs)...maar nog geen winter OTW. Ik zou deze persoonlijk niet gaan doen denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Fraaank op 17-02-2020 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Fraaank schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:02:
[...]

Je hoeft niet een wedstrijd te winnen met voorzetten en geplaatste schoten, alleen de eerste objectives (een goal van Politano met 11 man van de Serie A) is een verplichtte win.

Er is een FB Hummels maar ook een OTW SBC (2 zelfs)...maar nog geen winter OTW. Ik zou deze persoonlijk niet gaan doen denk ik.
Ja weet ik, maar ben al van 1500 naar 1100 gegaan in rating.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
038Zwolle schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:13:
[...]

Ja weet ik, maar ben al van 1500 naar 1100 gegaan in rating.
Gewoon even snel "hey" sturen op de console en dan via je mobiel even uitleggen dat je crosses moet maken met politano.
Daarnet 1 gedaan en bij de 2e ook iemand tegen gekomen die hem ook wilde doen dus die crosses en geplaatste schoten zijn binnen :)

Alleen nog de wins maar dat lukt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 15:54
Verkoop gisteren mijn otw kaarten dacht die komt toch niet meer gezien het nu winter refresh kaarten zijn op 5 kaarten 20k verlies.
Flikkeren ze een otw sbc erin met requirement otw kaart ze gaan nu voor 30k +
Ik volg het echt niet meer met EA Had nu een ton extra bij kunnen schrijven dat is zuur. Had ze er namelijk voor aangezien geen otw requirement Erin te doen zodat je nog meer verliest

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Man man man wat een bedrijf dat EA(ids).... Ze zien gewoon in hun logs dat iedereen hun OTW's dumpt, knallen ze een sbc online....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
FidoDido schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:19:
Verkoop gisteren mijn otw kaarten dacht die komt toch niet meer gezien het nu winter refresh kaarten zijn op 5 kaarten 20k verlies.
Flikkeren ze een otw sbc erin met requirement otw kaart ze gaan nu voor 30k +
Ik volg het echt niet meer met EA Had nu een ton extra bij kunnen schrijven dat is zuur. Had ze er namelijk voor aangezien geen otw requirement Erin te doen zodat je nog meer verliest
Damn, dat is echt zuur :(

Ik had op jouw advies er wel een paar ingeslagen. Ik pak er denk ik 60K-90K winst mee.
Verder ga ik mijn untradable Sarabia inleveren voor een tradable. Ik ga dan hooguit een paar K verlies maken, tenzij Griezmann, Hazard of Ben Ketser er natuurlijk uit komt lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Huh Zeldzaam gouden spelers zijn toch altijd pas bieden van 650 ofzo?
Court zeldzaam goud bieden vanaf 300...foutje of is dat veranderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
jerommeke96 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:51:
Huh Zeldzaam gouden spelers zijn toch altijd pas bieden van 650 ofzo?
Court zeldzaam goud bieden vanaf 300...foutje of is dat veranderd
Foutje, komt omdat hij eerst een zilveren versie had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Hassiebassie schreef op maandag 17 februari 2020 @ 19:41:
[...]

Damn, dat is echt zuur :(

Ik had op jouw advies er wel een paar ingeslagen. Ik pak er denk ik 60K-90K winst mee.
Verder ga ik mijn untradable Sarabia inleveren voor een tradable. Ik ga dan hooguit een paar K verlies maken, tenzij Griezmann, Hazard of Ben Ketser er natuurlijk uit komt lopen
Vorig jaar flikte ze het om geen otw als requirement te doen, toen maakte ik dik verlies omdat ik ze bewaarde. Nu net wat @Luncatic12 zegt zien ze gewoon dat mensen ze dumpen en zeggen ze doodleuk we maken er nu dit jaar wel een requirement van.
Echt alles wordt uit de kast gehaald dit jaar om op een normale leuke manier profit te maken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, gewoon een 88 uit een van de daily rare player packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Kanters85 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:53:
1.9 mil gespaard.
4-3-3
de gea
mane auba willian

Iemand goede suggesties?
Prime moments Kluivert! Echt een beest is het! Ik heb hem van het weekend voor 1.95 mil kunnen kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
Traeces schreef op maandag 17 februari 2020 @ 14:35:

Sissoko NAAST Kanté

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rgroeneveld1981
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-11-2021
Nog meer mensen die hun team de laatste week met 25% waarde hebben zien zakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
FidoDido schreef op maandag 17 februari 2020 @ 20:26:
[...]

Vorig jaar flikte ze het om geen otw als requirement te doen, toen maakte ik dik verlies omdat ik ze bewaarde. Nu net wat @Luncatic12 zegt zien ze gewoon dat mensen ze dumpen en zeggen ze doodleuk we maken er nu dit jaar wel een requirement van.
Echt alles wordt uit de kast gehaald dit jaar om op een normale leuke manier profit te maken :F
Maar traden was de afgelopen jaren toch ook veel te makkelijk? Ik deed er bijna geen moeite voor en haalde nog dikke winsten. Nu is het meer een risico geworden. Er zijn nog steeds genoeg manieren waarop je geld kan verdienen maar niet altijd meer op de meest voorspelbare en makkelijke manier. Het heeft geen zin meer om een populaire youtuber te volgen met tips maar je met je eigen ideeën is er nog genoeg mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07:46
Kan iemand mij uitleggen waarom die otw kaarten opeens zo goedkoop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
tukkerterror90 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:47:
Kan iemand mij uitleggen waarom die otw kaarten opeens zo goedkoop zijn?
Omdat er een OTW SBC is... Overschot op de markt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maichel
Hummels ook in mn tutti frutti team kunnen inpassen. Heb met 5 of 6 spelers uit dit team nooit gespeeld nog want speel nog nauwelijks, maar best een kleurrijk team zo😅

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hEwBJay.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Na een hele avond spelen maar 2 voorzetten kunnen scoren met politano.
Van SR 1500 naar 1000 gegaan en al 5 potjes op rij niet gewonnen.

Het laatste potje had ik wel 4 voorzetten moeten scoren maar raakte 2x de paal, kopte on leeg doel over en schoot een volley precies goed tegen de rug van mijn eigen speler waardoor het buitenspel was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
038Zwolle schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:31:
Na een hele avond spelen maar 2 voorzetten kunnen scoren met politano.
Van SR 1500 naar 1000 gegaan en al 5 potjes op rij niet gewonnen.

Het laatste potje had ik wel 4 voorzetten moeten scoren maar raakte 2x de paal, kopte on leeg doel over en schoot een volley precies goed tegen de rug van mijn eigen speler waardoor het buitenspel was
Het is heel apart wat er allemaal gebeurd. Die voorzetten met Politano heb ik ook moeite mee. Met James was het zo geflikt. Begin vd avond stond ik op 1/7 en half uur geleden gestopt bij 6/7. Ik dacht de 7e binnen te harken maar ‘voorzetten’ uit vrije trappen of corners tellen dus blijkbaar niet :F

Daarnaast is een lage harde voorzet (2x vierkantje PS4) een van mijn veelgebruikte manieren om een assist te geven. Dit lukte nu dus zoals verwacht niet meer, hoe is het mogelijk! :Y Ik heb nog wel wat weten te winnen, ben iets van 100 SR gezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lwd-kevin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:12
rgroeneveld1981 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:39:
Ja waardeloos. FS Ikone , OTW Yedder en OTW De Jong zijn flink gedaald in waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:23
De Jong is gewoon een ton lager dan vorige week...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zit nu op 2 overwinningen voor Politano :)
Daarnaast nu ik opeens beter ben geworden ook even wat extra spelers inbrengen om andere spelers te unlocken. Had sowieso al heel veel van de premier League gedaan maar nu enkel nog Burnley en Brighton 1x en dan Sheffield 2x en dan is Trossard ook binnen.
Daarna kijken voor die Duitse CDM of die Ligue 1 verdediger.

Ik bedenk me met: vergeet niet dat sommigen ook untradable OTW Alexis Sanchez of Mkhitaryan hebben ;) kun je mooi inleveren voor de sbc.

[ Voor 16% gewijzigd door Hassiebassie op 17-02-2020 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
kw_nl schreef op maandag 17 februari 2020 @ 23:19:
De Jong is gewoon een ton lager dan vorige week...
Kocht de eerste voor 200k
En ik maar denken: koop een tweede voor 150k, schiet wel terug over de 200k.. _O-

250k aaaand it's gone 8)7

Wie weet als die Arthur SBC en wissel een otw sbc voor een tradeable otw in klaar zijn dat het goed komt. Anders is die Frenkie een dure investering.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Gewoon Ben Ketser uit de tradable OTW sbc....

wijze woorden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
Jeetje ik heb immobile IF89 ingeruild voor lautaro rttf en ilicic HL op cam gezet.

Ineens kunnen we weer voetballen 😂

Nu kijken hoe lang t duurt tot de vormdip :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Maichel schreef op maandag 17 februari 2020 @ 22:18:
Hummels ook in mn tutti frutti team kunnen inpassen. Heb met 5 of 6 spelers uit dit team nooit gespeeld nog want speel nog nauwelijks, maar best een kleurrijk team zo😅

[Afbeelding]
Als je Muller en die CDM omdraait zitten zij ook beide op full chem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Augy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 07:44:
Jeetje ik heb immobile IF89 ingeruild voor lautaro rttf en ilicic HL op cam gezet.

Lautaro totgs is een verrassend goede kaart he? Ik had hem verkocht want wilde CR7 uitproberen, de beste man is zo'n 820k duurder dan Lautaro, maar dat verschil kan ik tot nu toe nog niet echt ontdekken, dus Lautaro staat weer in de basis :) . Ilicic HL is ook een prima kaart, scoort veel voor mij in online wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
Heb mn hoop gevestigd op een Champions League Marquee Matches SBC. In de hoop dat ik daar nog wat winst uit kan halen. (Dahoud 78 van Dortmund) Aangezien gisteren 1 van mn weinige standaard handel met een OTW speler de nek is omgedraaid vanwege de OTW SBC. :(

Het wordt er niet makkelijker op om een beetje handelwinst te halen. Vaak zit ik wel goed met een club mbt de Marquee Matches SBC op donderdag, maar dan heb je ineens maar weer 2 spelers nodig van een club die erin zit. Ging me in Fifa19 een stuk beter af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
DeeleNL schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:41:
[...]

Lautaro totgs is een verrassend goede kaart he? Ik had hem verkocht want wilde CR7 uitproberen, de beste man is zo'n 820k duurder dan Lautaro, maar dat verschil kan ik tot nu toe nog niet echt ontdekken, dus Lautaro staat weer in de basis :) . Ilicic HL is ook een prima kaart, scoort veel voor mij in online wedstrijden.
Zeker weten, beide goede kaarten. Ilicic in de spits vond k niet spannend maar als Cam geweldig.

Immobile gewoon te traag kwa tsja handelen en snelheid.. haland Totgs ook verassend goed voor 20k. Mooie voor op de bank..

Nu nog op zoek naar een snelle sub voor de spits. Zat zelf te denken aan dembele HL.

Helaas in de serie A geen betaalbare alternatieven voor lautaro en Mertens.. moet wel rond de 100k blijven

https://www.futbin.com/20/squad/13321770

Verder denk k eraan m'n keeper nog te veranderen naar handanovic totgs. Alleen met z'n goeden kaart heb k slechte ervaringen

[ Voor 0% gewijzigd door Augy op 18-02-2020 08:59 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:32
Ik ben wel blij met die OTW SBC, gisteren 400k gepakt met Lozano's en Maguire's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
LukeSpangas schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:51:
Heb mn hoop gevestigd op een Champions League Marquee Matches SBC. In de hoop dat ik daar nog wat winst uit kan halen. (Dahoud 78 van Dortmund) Aangezien gisteren 1 van mn weinige standaard handel met een OTW speler de nek is omgedraaid vanwege de OTW SBC. :(

Het wordt er niet makkelijker op om een beetje handelwinst te halen. Vaak zit ik wel goed met een club mbt de Marquee Matches SBC op donderdag, maar dan heb je ineens maar weer 2 spelers nodig van een club die erin zit. Ging me in Fifa19 een stuk beter af.....
ik heb een stuk of 200 rares en UCL non rares. Neem aan dat er wel iets komt vanavond.
rgroeneveld1981 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:39:
Heb weinig tradable spelers meer maar valt mij wel op hoe dom de mensen met headliner Salah zijn. Was eerst meer dan 2 miljoen en schommelt nu tussen 1.5 en 1.6 miljoen.

Blijf mij ook verbazen dat TOTY Mane nog steeds zo relatief goedkoop is. 1 van de betere spelers en goede links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

Augy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:59:
[...]

Zeker weten, beide goede kaarten. Ilicic in de spits vond k niet spannend maar als Cam geweldig.

Immobile gewoon te traag kwa tsja handelen en snelheid.. haland Totgs ook verassend goed voor 20k. Mooie voor op de bank..

Nu nog op zoek naar een snelle sub voor de spits. Zat zelf te denken aan dembele HL.

Helaas in de serie A geen betaalbare alternatieven voor lautaro en Mertens.. moet wel rond de 100k blijven

https://www.futbin.com/20/squad/13321770

Verder denk k eraan m'n keeper nog te veranderen naar handanovic totgs. Alleen met z'n goeden kaart heb k slechte ervaringen
Ibrahimovic winter kaartje 2x tegen mij gehad en kreeg flashbacks van fifa19 met zijn flashback ibra.

Brrrrr, die doet het ook goed en is nu italiaanse competitie

https://www.futbin.com/20/player/45435/zlatan-ibrahimovic

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:09
Augy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 07:44:

Volgens mij is dit typisch zo'n mindfuck idee. Ik heb hetzelfde ervaren van Wener IF 86 naar Werner POTM 90. Opeens liep alles veel beter.... Alleen ik weet dat daar binnenkort ook weer eind aan gaat komen. Ik heb echt idee dat dat altijd psychologisch werkt dat je aankoop in begin altijd enorm boost geeft maar langzaam aan keer je weer terug naar irritaties....

Althans, hoe ik het vaak ervaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Sleehond schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:37:
[...]

Volgens mij is dit typisch zo'n mindfuck idee. Ik heb hetzelfde ervaren van Wener IF 86 naar Werner POTM 90. Opeens liep alles veel beter.... Alleen ik weet dat daar binnenkort ook weer eind aan gaat komen. Ik heb echt idee dat dat altijd psychologisch werkt dat je aankoop in begin altijd enorm boost geeft maar langzaam aan keer je weer terug naar irritaties....

Althans, hoe ik het vaak ervaar :)
Dat gevoel heb ik inderdaad ook bij de meeste spelers! Dat je met veel plezier gaat spelen omdat je eindelijk die speler in je team hebt die je al zo lang wilde hebben... Dan raak je eraan gewend en zak je terug in je oude manier van spelen en is het allemaal niet zo boeiend meer. Dit is ook een van de redenen waarom ik het leuk vind om verschillende spelers te proberen, dat vind ik veel leuker dan het spelen puur voor de prestatie en rewards, daarvan weet je toch dat het bagger is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeeleNL schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:21:
[...]

Dat gevoel heb ik inderdaad ook bij de meeste spelers! Dat je met veel plezier gaat spelen omdat je eindelijk die speler in je team hebt die je al zo lang wilde hebben... Dan raak je eraan gewend en zak je terug in je oude manier van spelen en is het allemaal niet zo boeiend meer. Dit is ook een van de redenen waarom ik het leuk vind om verschillende spelers te proberen, dat vind ik veel leuker dan het spelen puur voor de prestatie en rewards, daarvan weet je toch dat het bagger is :+
Eens, ik wissel en varieer veel qua spelers maar ook qua formaties en tactieken.

Uiteindelijk stop ik toch bij G3 als ik WL speel en dit houd het leuk door de afwisseling en als ik nu 20 of 25 potjes nodig hebt dan maakt me ook niet zoveel uit.

Ik ben geen topspeler, maar zou ook niet de topspelers in mijn team krijgen. Als ik in WL zou willen verbeteren heb ik het gevoel dat het aanpassen van speeltijden meer impact op het resultaat zou hebben dan Tielemans inruilen voor Vieira etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
sjakieman schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:42:
[...]

Maar traden was de afgelopen jaren toch ook veel te makkelijk? Ik deed er bijna geen moeite voor en haalde nog dikke winsten. Nu is het meer een risico geworden. Er zijn nog steeds genoeg manieren waarop je geld kan verdienen maar niet altijd meer op de meest voorspelbare en makkelijke manier. Het heeft geen zin meer om een populaire youtuber te volgen met tips maar je met je eigen ideeën is er nog genoeg mogelijk.
Ben zelf vorig voor eerst begonnen, dus wilde dit jaar los gaan ;) maar heb dit jaar me doel al gehaald 10 miljoen profit :).
Handel nu ook alleen maar in chem styles weinig risico en leuke profit.
Spelers risico gisteren wel ff yedder opgepikt voorlopig meespelen wanneer er een if komt weg ermee :)
Baby Cruijff is wel de grootste slag met toty 1.8 en vorige week verkocht 2.8 verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
All,

Wie heeft er ervaring met Neymar (CAM,93) of Maradona (91).. ?
Ik wil mn huidige team aanpassen en Dybala vervangen voor een andere CAM (Eventueel Neymar of Maradona.. Andere ideeën zijn ook welkom)

https://www.futbin.com/20/squad/12892679

Budget +/- 2 mil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
silvi0 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 13:20:
All,

Wie heeft er ervaring met Neymar (CAM,93) of Maradona (91).. ?
Ik wil mn huidige team aanpassen en Dybala vervangen voor een andere CAM (Eventueel Neymar of Maradona.. Andere ideeën zijn ook welkom)

https://www.futbin.com/20/squad/12892679

Budget +/- 2 mil..
Ik speel met Neymar 93. Wat wil je weten?

Pagina: 1 ... 104 ... 185 Laatste