Hoe vind je hem spelen
Ik heb ervaring met Maradona 91, scoorde gisteren 2x in 20min tegen mesilvi0 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 13:20:
All,
Wie heeft er ervaring met Neymar (CAM,93) of Maradona (91).. ?
Ik wil mn huidige team aanpassen en Dybala vervangen voor een andere CAM (Eventueel Neymar of Maradona.. Andere ideeën zijn ook welkom)
https://www.futbin.com/20/squad/12892679
Budget +/- 2 mil..
Als je ze vergelijkt heeft Maradona betere stats en is goedkoper.. Vandaar dat ik dus twijfel..DeeleNL schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 13:40:
[...]
Ik heb ervaring met Maradona 91, scoorde gisteren 2x in 20min tegen me
Ik speel hem als buitenspeler in een 442 formatie of incidenteel als CAM in een 4222 formatie. Spits heb ik betere alternatieven voor vandaar zijn positie.silvi0 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 13:37:
[...]
Hoe vind je hem spelenEn in welke formatie gebruik je hem?
Als buitenspeler komt hij minder snel tot zijn recht, maar als CAM/spits doet hij het erg goed. Erg beweeglijk en natuurlijk is zijn 5* wf essentieel als je speler voor de goal komt.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik speel ook met de beste man. Zeer goede speler natuurlijk en ik speel hem als winger in een 4-3-3 (4) of 4-2-3-1. Vind hem als winger juist beter tot zn recht komen dan CAM of ST. Maar ik heb de luxe van een Messi op CAM en die speelt daar voor mij gewoon beter. In de Spits komt de 5* WF goed tot zn recht, maar ik vond persoonlijk zn schoten te zwak als het erop aan kwam. Gebruik nu POTM suarez dat is een pure afmaker. Toch wel iets waar ik het liefste mee speel in de spits.silvi0 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 13:37:
[...]
Hoe vind je hem spelenEn in welke formatie gebruik je hem?
Als je Neymar kwijt kan in een formatie met wingers zou ik gewoon zn 92 kopen. Veel goedkoper zonder merkbare verschillen. Als het door chemestry redenen niet mogelijk is hem te starten als winger dan kan je eventueel wel zn 93 kopen natuurlijk.
Meer dan...rgroeneveld1981 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 21:39:
Nog meer mensen die hun team de laatste week met 25% waarde hebben zien zakken?
Mane kelderde 200k in 2 dagen tijd
Messi is ruim 100k gezakt
Nog maar te zwijgen over de rest waar ik nog niet naar heb gekeken.
wijze woorden
Mane was te verwachten, iedereen had een winter refresh van +1 verwacht. Alleen EA naaide de boel.Valandil schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:05:
[...]
Meer dan...
Zouden ze na deze promo weer wat gaan stijgen misschien? Ik heb ook CR7, Nainggolan HL en Dominguez FS die in waarde gezakt zijn..Valandil schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:05:
[...]
Meer dan...
Ik zie heel veel mensen spelen met de Juan Jesus EL kaart (84)
Is dat zo een enorm beest en moet k hem overwegen?
Speel nu romagnoli scream - de ligt OTW - koulibaly totgs
denk dat hij wel beter is dan de ligt OTW of koulibaly TOTGS. Heb je die japanse verdediger niet gedaan uit de season objectives?Augy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:03:
Ik zie heel veel mensen spelen met de Juan Jesus EL kaart (84)
[ Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 18-02-2020 15:06 ]
Die heb ik inderdaad ook nog. Tomiyasu oid
Op basis waarvan zijn Jesus en de Japanner dan btr. Is t puur een gevoel?
Ben vrij nieuw in FIFA haha
Pace, meer niet. Pace is king.Augy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:10:
Die heb ik inderdaad ook nog. Tomiyasu oid
Duidelijk thnx
Verdedigen 85 of 90 is relatief onbelangrijk dus
[ Voor 4% gewijzigd door Augy op 18-02-2020 15:57 ]
Juan Jesus met shadow echt wel zeer goed. Wie had je ook alweer in de spits? Mertens TOTGS knalt alles erin bij mij.Augy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:52:
Duidelijk thnx
[ Voor 4% gewijzigd door Meru94 op 18-02-2020 16:45 ]
Mertens if icm Martinez Totgs 👍
Gaan beide als een gek kwa goals
Gaan beide als een gek kwa goals
[ Voor 36% gewijzigd door Augy op 18-02-2020 16:49 ]
Dat maakt nog wel wat verschil, maar je kan een hoop boosten met de juiste chemistry style. Zet er een shadow chemistry card op en hij heeft 94 pace en 93 defending.Augy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 15:52:
Duidelijk thnx
Om uiteindelijke stats te berekenen met chemistry kaartjes kan je websites ls futbin.com gebruiken.
Kom niet ingelogd op console en webapp, meer mensen die hier last van hebben? Server status staat op groen volgens de ea website :-)
Op Xbox ook niet. Wilde even mijn OTW pakketje openen maar helaas....
Thanks, ik heb dus al de gouden Neymar, maar speel niet met vleugels, vandaar dat ik de CAM versie van Neymar wilde kopen, hij heeft nu maar 6 Chem omdat hij op de vleugel hoort.. iemand tips hierin?Arwintju schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 14:03:
[...]
Ik speel ook met de beste man. Zeer goede speler natuurlijk en ik speel hem als winger in een 4-3-3 (4) of 4-2-3-1. Vind hem als winger juist beter tot zn recht komen dan CAM of ST. Maar ik heb de luxe van een Messi op CAM en die speelt daar voor mij gewoon beter. In de Spits komt de 5* WF goed tot zn recht, maar ik vond persoonlijk zn schoten te zwak als het erop aan kwam. Gebruik nu POTM suarez dat is een pure afmaker. Toch wel iets waar ik het liefste mee speel in de spits.
Als je Neymar kwijt kan in een formatie met wingers zou ik gewoon zn 92 kopen. Veel goedkoper zonder merkbare verschillen. Als het door chemestry redenen niet mogelijk is hem te starten als winger dan kan je eventueel wel zn 93 kopen natuurlijk.
Starten in een wijde opstelling en dan ingame switchen zoals iedereen dat in zo'n situatie doet?silvi0 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 18:16:
[...]
Thanks, ik heb dus al de gouden Neymar, maar speel niet met vleugels, vandaar dat ik de CAM versie van Neymar wilde kopen, hij heeft nu maar 6 Chem omdat hij op de vleugel hoort.. iemand tips hierin?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
@bebopper @rgroeneveld1981 @Hassiebassie
Staat een melding bij EAHelp:
https://twitter.com/eahelp
Uiteraard niet bij EASPORTSFIFA, want dat is het account waarbij altijd alles moet lijken alsof dit de beste game ooit is.
Staat een melding bij EAHelp:
https://twitter.com/eahelp
Uiteraard niet bij EASPORTSFIFA, want dat is het account waarbij altijd alles moet lijken alsof dit de beste game ooit is.
Speelt het pas sinds november maar gebeurt wel heel regelmatig dat die servers uit er vliegen zeg.
Je zou tog zeggen dat daar wel een aardig parkje staat
*Edit app doet t weer
Je zou tog zeggen dat daar wel een aardig parkje staat
*Edit app doet t weer
[ Voor 7% gewijzigd door Augy op 18-02-2020 19:05 ]
Doet het weer.
En.... Haller uit de OTW. Een upgrade van 1 ten opzichte van Alexis.
EDIT: Maar spelen nog niet mogelijk
En.... Haller uit de OTW. Een upgrade van 1 ten opzichte van Alexis.

EDIT: Maar spelen nog niet mogelijk
[ Voor 20% gewijzigd door Hassiebassie op 18-02-2020 19:14 ]
Als je op YouTube ea bekritiseerd dan halen ze je filmpje offline.
YouTube: KURT0411 CALLS OUT EA (NOW DELETED)
Kan alleen nog terugzien met commentaar van Nickrunthefutmarket (helaas, hoewel nick goede content heeft, in deze had hij meer zijn mond moeten houden).
Geeft maar weer eens aan hoe ze daar werken bij ea...
YouTube: KURT0411 CALLS OUT EA (NOW DELETED)
Kan alleen nog terugzien met commentaar van Nickrunthefutmarket (helaas, hoewel nick goede content heeft, in deze had hij meer zijn mond moeten houden).
Geeft maar weer eens aan hoe ze daar werken bij ea...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Juan Jesus binnen, ben erg benieuwd. Weinig zin in FIFA haha
Morgen maar even testen.
Nu alleen nog een shadow fixen voor tomiyasu ipv anker
Morgen maar even testen.
Nu alleen nog een shadow fixen voor tomiyasu ipv anker
Politano 89 binnen. Even uitgetest met Deadeye. Eerste balcontact ever gelijk een goal en direct een hattrick in zijn eerste wedstrijd. Zijn linkerbeen is echt een heerlijke sloopkogel. Krijgt de bal, trekker overhalen en als hij een centimeter ruimte krijgt is het een goal
Zouden jullie ben ketser otw halen gezien de daling van zijn prijs en hem erin gooien ipv son in de spits? Ook met het oog op een upgrade?
Welke versie van Son heb je?theman36 schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:09:
Zouden jullie ben ketser otw halen gezien de daling van zijn prijs en hem erin gooien ipv son in de spits? Ook met het oog op een upgrade?
EA
, zelfs offline wedstrijden kan je niet starten. Dat online plat ligt ok, maar offline ook nog

Ik speel nog fifa 18 en 19 daar wordt je elke week meerdere keren uit een wedstrijd (SB) gegooid, verbinding met server verbroken...Terranova schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:25:
EA![]()
![]()
, zelfs offline wedstrijden kan je niet starten. Dat online plat ligt ok, maar offline ook nog
Heb 4x de Tradeable OTW sbc gedaan: Nicolas Pepe, Brandt, Barella, De Ligt. Die laatste bewaar ik mooi. Vanavond uit de Winter Refresh Challenge sbc eindelijk weer wat van waarde: Kante! Die gaat donderdag lekker de TL op. Heb ook geluk gehad met het verkopen van Dominguez FS, hij gaat voor 345k op de PS4, list hem voor 370k en hij is direct weg
Zou CR7 nog stijgen richting de WL? Hij zit nu op zo’n 830k en is al gezakt vanaf 870k
Zou CR7 nog stijgen richting de WL? Hij zit nu op zo’n 830k en is al gezakt vanaf 870k
Online is inderdaad nog te begrijpen, maar offline?!?!?! Daar gaat mijn Rang 1.... slechtste FIFA versie sinds tijden ook om dit soort geneuzel.Terranova schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 21:25:
EA![]()
![]()
De normale 87 rated. Messi op cam, neymar op lcam en mbappe op rcam in een 4231 formatie.
Vandaag owen 88 maar eens gekocht. Ik heb een icon voorin nodig om te linken en crespo vond ik niet echt wat. Yedder was ook enorm goed , maar kan hem niet linken en vind het zonde om.hem.als sub te gebruiken.
Maar owen dus, 10 games 16 goals en 4 assists .. speelt voor zijn prijs echt goed.
Maar owen dus, 10 games 16 goals en 4 assists .. speelt voor zijn prijs echt goed.
Goedemorgen,
Is het zo dat bij de OTW sbc het sws een upgrade word? Oftewel als ik Lukaku/De Ligt inruil dat het een hogere word?
Of is het een gokje
Is het zo dat bij de OTW sbc het sws een upgrade word? Oftewel als ik Lukaku/De Ligt inruil dat het een hogere word?
Of is het een gokje
Altijd top als je een spits vindt die precies in jouw spel past038Zwolle schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 01:49:
Vandaag owen 88 maar eens gekocht. Ik heb een icon voorin nodig om te linken en crespo vond ik niet echt wat. Yedder was ook enorm goed , maar kan hem niet linken en vind het zonde om.hem.als sub te gebruiken.
Ik had het dus met de gewone versie van Cristiano Ronaldo. Met @DeeleNL was ik wat heen en weer aan het praten via privéberichten over de Serie A. Ik had een weekend league Scream Insigne geprobeerd maar die bracht niet wat ik er van verwachtte.
Hij vertelde me over Cristiano en ik dacht van: ach waarom niet. In Fifa 19 had ik ook niet met CR7 gespeeld dus waarom nu niet.
Die kerel heeft binnen no time zich helemaal gevestigd. Hij bezorgt me wins die ik af en toe niet verdien en scoort er op los.
Hij en TOTY de Bruyne voelen elkaar perfect en zijn mijn belangrijkste spelers voorin.
Nu met Politano 89 er bij is mijn aanval echt heerlijk. Kijken of ik mijn vorige prestatie van Elite3 kan evenaren
Niet de goedkoopste tipHassiebassie schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 07:53:
[...]
Altijd top als je een spits vindt die precies in jouw spel past
Ik had het dus met de gewone versie van Cristiano Ronaldo. Met @DeeleNL was ik wat heen en weer aan het praten via privéberichten over de Serie A. Ik had een weekend league Scream Insigne geprobeerd maar die bracht niet wat ik er van verwachtte.
Hij vertelde me over Cristiano en ik dacht van: ach waarom niet. In Fifa 19 had ik ook niet met CR7 gespeeld dus waarom nu niet.
Die kerel heeft binnen no time zich helemaal gevestigd. Hij bezorgt me wins die ik af en toe niet verdien en scoort er op los.
Hij en TOTY de Bruyne voelen elkaar perfect en zijn mijn belangrijkste spelers voorin.
Nu met Politano 89 er bij is mijn aanval echt heerlijk. Kijken of ik mijn vorige prestatie van Elite3 kan evenaren
Misschien ga ik wel voor zijn IF (LM/LW) als ik Sanchez FB beu ben, dan kan ik hem samen met Lautaro TOTGS in de spits zetten en Politano 89 als CAM
Ik had dat vorig jaar met Butra, helaas geen SBC dit jaar om hem goedkoop op te pakken.DeeleNL schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:01:
[...]
Niet de goedkoopste tipmaar fijn dat hij bevalt, ik begin ook steeds meer aan hem te wennen. Maar wat je zegt, hij kan zomaar opduiken en er een paar in rammen. Blijft wel CR7 natuurlijk.
Misschien ga ik wel voor zijn IF (LM/LW) als ik Sanchez FB beu ben, dan kan ik hem samen met Lautaro TOTGS in de spits zetten en Politano 89 als CAM
POTM Werner is hier ook een aangename verrassing in de spits.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik moet zeggen dat POTM Werner ook een hel is om tegen te hebben. Als ik een Bundesliga team zou hebben had ik hem zeker willen hebben.Bossie schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:35:
[...]
Ik had dat vorig jaar met Butra, helaas geen SBC dit jaar om hem goedkoop op te pakken.
POTM Werner is hier ook een aangename verrassing in de spits.
Ik heb POTM Werner en kan alleen maar zeggen wat een enorme beest is dat. In een sprint is ie heerlijk snel, hij voelt ook niet heel log aan ofzo en zijn schiet kunsten zijn fantastisch. Ik kwam van zijn IF 86 naar zijn POTM 90 en het is de beste keuze die ik gemaakt heb!
P.S. net ook even gold Gnabry geruild voor zijn IF 86, eens kijken of dat een beetje helpt.
Heb OTW 88 Coutinho en Gnabry IF 86 nu op de LM en RM staan maar moet soms met beiden nog een goede klik zoeken.
Coutinho is gewoon niet heel snel, ook niet met Jager erop. Gnabry scoort gewoon veel te weinig voor mij helaas, althans zijn gold versie. Eens kijken wat zijn IF gaat doen.
P.S. net ook even gold Gnabry geruild voor zijn IF 86, eens kijken of dat een beetje helpt.
Heb OTW 88 Coutinho en Gnabry IF 86 nu op de LM en RM staan maar moet soms met beiden nog een goede klik zoeken.
Coutinho is gewoon niet heel snel, ook niet met Jager erop. Gnabry scoort gewoon veel te weinig voor mij helaas, althans zijn gold versie. Eens kijken wat zijn IF gaat doen.
Ik had POTM Gnabry, maar ook die vond ik echt klote...Uiteindelijk maar in een SBC gebruiktSleehond schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 09:09:
Ik heb POTM Werner en kan alleen maar zeggen wat een enorme beest is dat. In een sprint is ie heerlijk snel, hij voelt ook niet heel log aan ofzo en zijn schiet kunsten zijn fantastisch. Ik kwam van zijn IF 86 naar zijn POTM 90 en het is de beste keuze die ik gemaakt heb!
PSN: Maichel
Gelinked met SBC Sane en mijn icon swap rewards (CM/ST).DeeleNL schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 08:38:
[...]
Ik moet zeggen dat POTM Werner ook een hel is om tegen te hebben. Als ik een Bundesliga team zou hebben had ik hem zeker willen hebben.
Had wel verwacht dat hij een grotere upgrade zou krijgen, maar het is bijzondere combinate van pace en finishing.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Heb momenteel het volgende team: https://www.futbin.com/20/squad/13522210

In game switchen Messi en Modric van plaats. Vaak komt na verloop van tijd ook Mertens erin ipv Toko-Ekambi.
Ben aan het nadenken over wat te doen, budget is ~200k;
1) upgrade in de verdediging op links of rechts; Renan Lodi FS / Capa HL / Emerson FS
2) Casimero IF (is een stuk goedkoper) erbij, kan ik ook wat mee in 4-2-2-2, maar voegt in deze opstelling eigenlijk weinig toe t.o.v. Carvalho
3) Hazard of Griezman op links ipv de Jong
Zit beetje vast in het kijken binnen La Liga, maar daarbuiten vind ik het lastig (wat gaat dat met chem doen etc.).
Sta open voor alle suggesties
p.s. vind het leuk om te spelen, maar ben er 'niet echt goed in' (--> redelijk slecht eigenlijk wel
); handelen heb ik tijdje actief gedaan om Messi te kunnen betalen, maar kost veel tijd en eigenlijk nu geen zin meer in, dus zit niet heel veel rek in het budget

In game switchen Messi en Modric van plaats. Vaak komt na verloop van tijd ook Mertens erin ipv Toko-Ekambi.
1) upgrade in de verdediging op links of rechts; Renan Lodi FS / Capa HL / Emerson FS
2) Casimero IF (is een stuk goedkoper) erbij, kan ik ook wat mee in 4-2-2-2, maar voegt in deze opstelling eigenlijk weinig toe t.o.v. Carvalho
Zit beetje vast in het kijken binnen La Liga, maar daarbuiten vind ik het lastig (wat gaat dat met chem doen etc.).
Sta open voor alle suggesties
p.s. vind het leuk om te spelen, maar ben er 'niet echt goed in' (--> redelijk slecht eigenlijk wel
Ik heb een tijdje La Liga gespeeld, Griezman is altijd een optie ook omdat hij op heel veel posities uit de voeten kan. Qua backs kun je misschien kunnen naar FS kaartjes.bebopper schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:21:
[Afbeelding]
Sta open voor alle suggesties![]()
p.s. vind het leuk om te spelen, maar ben er 'niet echt goed in' (--> redelijk slecht eigenlijk wel); handelen heb ik tijdje actief gedaan om Messi te kunnen betalen, maar kost veel tijd en eigenlijk nu geen zin meer in, dus zit niet heel veel rek in het budget
Ik speelde La Liga ivm een aantal SBC's, heb 2-3 maanden Moments Morales in de spits gehad samen met Villa.
Dit is echt 1 van mijn favo spelers! Geloof niet dat hij ooit een slechte wedstrijd gespeeld heeft! Vooral in de spits was hij geweldig maar staat nu op rechts omdat Cristiano Ronaldo nu in de spits staat. Maar vond Gnabry in de spits zeker niet minder dan de veel duurdere CR.Maichel schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 09:42:
[...]
Ik had POTM Gnabry, maar ook die vond ik echt klote...Uiteindelijk maar in een SBC gebruikt
Werner heb ik in de 83 versie lang gebruikt maar heb de POTM SBC's niet gedaan door zijn lage vision. Ik pass heel veel en vond het teveel risico als hij niet in mijn spel zou passen. Bovendien zou ik dan Reus uit het team moeten halen en die doet het eigenlijk ook altijd goed (enige nadeel is zijn lage stamina).
Speel je ook 41212 wide ingame? Dan lijken me Modric en de Jong nou niet echt de ideale LM/RM. Als je 41212 narrow speelt dan zou ik ze wel gebruiken maar in wide zou ik eerder een voor een speler als Hazard kiezen. De LB/RB zou ik als laatst upgraden, dat is wel de minst belangrijkste positie in het team.bebopper schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:21:
[Afbeelding]
Sta open voor alle suggesties![]()
p.s. vind het leuk om te spelen, maar ben er 'niet echt goed in' (--> redelijk slecht eigenlijk wel); handelen heb ik tijdje actief gedaan om Messi te kunnen betalen, maar kost veel tijd en eigenlijk nu geen zin meer in, dus zit niet heel veel rek in het budget
Je kan ook een hybrid maken van 2 leagues, dat is makkelijk. Ik heb er zelfs regelmatig 4 tegelijk (en dat zonder icons). Het is even puzzelen maar geeft je wel de kans om je favo spelers bij elkaar in het team te zetten.
Dit was bijvoorbeeld mijn team van een paar weken geleden met 4 leagues: https://www.futbin.com/20/squad/12934544
[ Voor 13% gewijzigd door sjakieman op 19-02-2020 10:38 ]
Verwijderd
Wat zouden jullie aanraden als je een update van Frenkie de Jong wil halen? Zijn SIF of iets meer betalen en zijn OTW halen? Zijn OTW kan nog gaan stijgen toch mocht die nog een IF kaart krijgen?
Bedankt voor je feedback!sjakieman schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:30:
Speel je ook 41212 wide ingame? Dan lijken me Modric en de Jong nou niet echt de ideale LM/RM. Als je 41212 narrow speelt dan zou ik ze wel gebruiken maar in wide zou ik eerder een voor een speler als Hazard kiezen. De LB/RB zou ik als laatst upgraden, dat is wel de minst belangrijkste positie in het team.
Je kan ook een hybrid maken van 2 leagues, dat is makkelijk. Ik heb er zelfs regelmatig 4 tegelijk (en dat zonder icons). Het is even puzzelen maar geeft je wel de kans om je favo spelers bij elkaar in het team te zetten.
Dit was bijvoorbeeld mijn team van een paar weken geleden met 4 leagues: https://www.futbin.com/20/squad/12934544
Oeps, foutje, moet de narrow versie zijn 41212 (2). Wat zou in die setup een aanrader zijn voor een upgrade?
Zal zeker ook eens breder gaan kijken en zien of ik een speler uit een andere league kan inpassen. Als de totale chem van je team tegen de 100% zit dan maakt het toch niet uit dat er op sommige plekken slechte connecties tussen spelers zitten? Of beinvloed dat deze spelers individueel dan toch?
Misschien een CB upgraden met een speler uit een andere competitie? Of De Jong naar zijn IF of OTW kaart?
OTW Pulisic gekregen uit mijn untradable OTW Sarabia. Een downgrade van 3 
Nouja, ik heb toch die sbc's gedaan met untradable spelers, ruimt wat op en levert dus nog wat extra coins op
Gaat allemaal weer in het potje voor TOTY De Ligt.

Nouja, ik heb toch die sbc's gedaan met untradable spelers, ruimt wat op en levert dus nog wat extra coins op
Ik zorg altijd wel dat de totale chemistry op 100 zit en per speler minimaal 7-8. Dat maakt nauwelijks verschil. Je zou bijvoorbeeld in een 442 kunnen starten. De rechterkant is dan La Liga (met Messi) en de linkerkant kies je voor een andere competitie. Zo kun je de beste 6 spelers van je team behouden en de rest inwisselen voor de 5 beste van een andere competitie.bebopper schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:48:
[...]
Bedankt voor je feedback!
Oeps, foutje, moet de narrow versie zijn 41212 (2). Wat zou in die setup een aanrader zijn voor een upgrade?
Zal zeker ook eens breder gaan kijken en zien of ik een speler uit een andere league kan inpassen. Als de totale chem van je team tegen de 100% zit dan maakt het toch niet uit dat er op sommige plekken slechte connecties tussen spelers zitten? Of beinvloed dat deze spelers individueel dan toch?
Misschien een CB upgraden met een speler uit een andere competitie? Of De Jong naar zijn IF of OTW kaart?
Dit bijvoorbeeld: https://www.futbin.com/20/squad/13524045
Als je tevreden bent over hem, dan is dit het juiste moment om zijn OTW op te pakken.Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 10:37:
Wat zouden jullie aanraden als je een update van Frenkie de Jong wil halen? Zijn SIF of iets meer betalen en zijn OTW halen? Zijn OTW kan nog gaan stijgen toch mocht die nog een IF kaart krijgen?
https://www.futbin.com/20/squad/13524902
Dit is mijn squad momenteel. 500K op de bank maar wil graag mijn defense upgraden, maar weet niet zo goed hoe. TOTY De Ligt wil ik graag halen, maar ik denk niet dat ik die voor de WL kan halen qua budget.
Zag verder trouwens dat er voor de Ligue 1 een 2e verdediger bij is gekomen omdat Shoji naar Japan is vertrokken.
Misschien ga ik daar de komende tijd nog even op focussen voor wat extra verdedigende poppetjes
Dit is mijn squad momenteel. 500K op de bank maar wil graag mijn defense upgraden, maar weet niet zo goed hoe. TOTY De Ligt wil ik graag halen, maar ik denk niet dat ik die voor de WL kan halen qua budget.
Zag verder trouwens dat er voor de Ligue 1 een 2e verdediger bij is gekomen omdat Shoji naar Japan is vertrokken.
Misschien ga ik daar de komende tijd nog even op focussen voor wat extra verdedigende poppetjes
Zag gisteren pas dat sarabia een upgrade heeft gekregenHassiebassie schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 11:06:
Vond zijn 83 in het begin wel lekker spelen dus misschien dat ik hem nu even als wissel ga gebruiken.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik mijn OTW ndombele ingeleverd, voor OTW Joelington van 78Hassiebassie schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 11:06:
PSN: Maichel
Dat is een goeie, helemaal vergeten dat die nog ergens in mijn club zit.Maichel schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:12:
[...]
Ik mijn OTW ndombele ingeleverd, voor OTW Joelington van 78
Dat is een kaart waarvan vrijwel iedereen dacht dat hij nu wel 86-88 zou zijn
Maichel schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:12:
[...]
Ik mijn OTW ndombele ingeleverd, voor OTW Joelington van 78
Heeft uberhaupt iemand al wat noemenswaardig er uit gekregen?
POTM heeft bij mij altijd wel lekker gespeeld.Maichel schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 09:42:
[...]
Ik had POTM Gnabry, maar ook die vond ik echt klote...Uiteindelijk maar in een SBC gebruikt
Pepe (Arsenal), Brandt, Barella en De LigtMeneer iCy schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:33:
[...]
![]()
![]()
![]()
Heeft uberhaupt iemand al wat noemenswaardig er uit gekregen?
Voor al mijn Serie A homies:
https://www.futbin.com/20/player/45359/luiz-felipe
Wie heeft Luiz Felipe gebruikt of gebruikt hem nog?
Staat zeer hoog op mijn verlanglijst! Oftewel m'n volgende target!Fraaank schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 14:11:
Voor al mijn Serie A homies:
Hoe doen jullie de icon dingen eigenlijk? Gewoon zoveel mogelijk untradeble packs binnen harken om de teams te maken oid?
[ Voor 16% gewijzigd door Augy op 19-02-2020 14:55 ]
Besloten om vanaf heden wat meer spelers te testen en andere opstellingen te gebruiken. Aangezien ik afgelopen weekend echt met tegenzin het spel aan het spelen was. Voor de komende weken ga ik met dit team spelen: https://www.futbin.com/20/squad/13527882 . Het is me nog nooit gelukt in FUT om met Ronaldo te spelen dus daar heb ik wel zin in.
Matige totw dit keer. Alhoewel de 90 son wel welkom is morgen.
Klostermann is wel interessant voor mij. 88 pace als CB. Sentinel kaartje erop en fysiek en verdediging is ook sterk genoeg. Ik heb daar nu Sule gold met 72 pace staan. Behoorlijk verschil.
Al probeer ik ook natuurlijk Akanji storyline dit seizoen te fixxen.
Al probeer ik ook natuurlijk Akanji storyline dit seizoen te fixxen.
038Zwolle schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 16:35:
Matige totw dit keer. Alhoewel de 90 son wel welkom is morgen.
9⃣0⃣ ST Son 🥰#TOTW will be available in packs at 6PM UK ⏰ #FUT20 pic.twitter.com/EvBwBB0rGM
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 19 februari 2020
Zou die Son wel leuk vinden om te packen wellicht als supersub.
Lol, speelde net even met wat mensen van de Ligue 1 in de voorhoede voor de milestone. Kom ik tegen een gast die 1-0 maakt, gelijk gaat sushen.....
Zucht ok, it's on! Cristiano en Politano ingebracht. Binnen 3 minuten is het 1-1 want Ronaldo krijgt die centimeter ruimte die je hem niet moet geven en dan ramt hij hem snoeihard in de winkelhaak
Daarna maak ik er 2-1 van met Kanu, vervolgens val ik weer aan, krijg een penalty, doe voor de grap een pisbal door het midden die er nog ingaat ook en hij was weg.
Vervolgens bericht met "f*cking *sshole"
Volgens mij wil ie geen vriendjes worden
EDIT: Lol, pack net een untradable Cornet(to) winter upgrade uit een 2 rare players pack.
Leuk voor straks misschien voor de sbc
Lol, speelde net even met wat mensen van de Ligue 1 in de voorhoede voor de milestone. Kom ik tegen een gast die 1-0 maakt, gelijk gaat sushen.....
Zucht ok, it's on! Cristiano en Politano ingebracht. Binnen 3 minuten is het 1-1 want Ronaldo krijgt die centimeter ruimte die je hem niet moet geven en dan ramt hij hem snoeihard in de winkelhaak
Daarna maak ik er 2-1 van met Kanu, vervolgens val ik weer aan, krijg een penalty, doe voor de grap een pisbal door het midden die er nog ingaat ook en hij was weg.
Vervolgens bericht met "f*cking *sshole"
Volgens mij wil ie geen vriendjes worden
EDIT: Lol, pack net een untradable Cornet(to) winter upgrade uit een 2 rare players pack.
Leuk voor straks misschien voor de sbc
[ Voor 9% gewijzigd door Hassiebassie op 19-02-2020 17:50 ]
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/13531816
Welke cmer: Fabinho, Wijnaldum, Aouar, Kante
Welke rb: Semedo, Capa, Florenzi
Welke lb: Robertson, Van Aanholt, Bernat
De rest staat vast. Als ik Robertson, Semedo en Fabinho verpats heb ik 140k. Verkoop ik De jong otw voor nog eens 150/160k kom ik op zo'n 300k voor een cm/lb/rb.
Ik zat te denken aan: Kante, Capa en Bernat. Bernat geeft een perfecte link aan Neymar. Linkerrijtje PSG, rechts: la liga/Barca (idealer headliners Semedo ofc maar te duur nu) en dwars door het midden een Nederlands blok met Virgil/Koeman/Frenkie/VDS (als ik genoeg swap tokens grind)
Welke cmer: Fabinho, Wijnaldum, Aouar, Kante
Welke rb: Semedo, Capa, Florenzi
Welke lb: Robertson, Van Aanholt, Bernat
De rest staat vast. Als ik Robertson, Semedo en Fabinho verpats heb ik 140k. Verkoop ik De jong otw voor nog eens 150/160k kom ik op zo'n 300k voor een cm/lb/rb.
Ik zat te denken aan: Kante, Capa en Bernat. Bernat geeft een perfecte link aan Neymar. Linkerrijtje PSG, rechts: la liga/Barca (idealer headliners Semedo ofc maar te duur nu) en dwars door het midden een Nederlands blok met Virgil/Koeman/Frenkie/VDS (als ik genoeg swap tokens grind)
[ Voor 3% gewijzigd door Joosie200 op 19-02-2020 17:57 ]
Morgen krijgt iedereen Maguire
[ Voor 4% gewijzigd door Prins32 op 19-02-2020 18:38 ]
Mensen ervaring met Essien en of Campbell van de icon swaps? Zit tussen beiden te twijfelen.... Essien zal in de plaats komen voor Sissoko Futmiss of Campbell in de plaats van Lenglet. Mijn huidige team is nu https://www.futbin.com//20/squad/13535990. Zou jij nog Ben Yedder otw halen ipv Son @Hassiebassie en anderen?
Denk dat Essien meer een upgrade is Kante, Sissoko zijn kracht zit voornamelijk in zijn body type.theman36 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 21:04:
Mensen ervaring met Essien en of Campbell van de icon swaps? Zit tussen beide te twijfelen.... Essien zal in de plaats komen van ipv Sissoko Futmiss en / of Campbell in de plaats van Lenglet. Mijn huidige team is nu https://www.futbin.com//20/squad/13535990. Zou jij nog Ben Yedder otw halen ipv Son @Hassiebassie en anderen?
Zo.... Ik dacht na de storing van gisteren effe mijn Rang op te halen in Rivals, krijg ik alleen maar FC God teams tegen me... pfff.... daar gaat weer een leuk avondje voetbal...
Dus jij zou Essien nemen en Sissoko eruit halen ipv Campell voor Lenglet? Volg de context namelijk niet helemaalBossie schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 21:08:
[...]
Denk dat Essien meer een upgrade is Kante, Sissoko zijn kracht zit voornamelijk in zijn body type.
Ik zou Essien nemen voor Kante en Sissoko laten staan.theman36 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 21:29:
[...]
Dus jij zou Essien nemen en Sissoko eruit halen ipv Campell voor Lenglet? Volg de context namelijk niet helemaal
Bernat gehaald als lb. Nu nog een Toty nominee Fabinho en Robertson verkopen en dan kan ik voor capa gaan. Hoef ik alleen nog otw Frenkie goed te verkopen voor een upgrade in het midden. Overmars heb ik weer verkocht en Neymar voor 580k teruggekocht.
Ik moest even wennen aan Essien maar hij is echt een steunpilaar voor mij geworden
hij is echt een bizon
en wint veel fysieke duels op het middenveld. Hij is echt puur een cdm en ik gebruik hem naast nainggolan die ik meer als box to box gebruik. Je kunt niet verkeerd gaan met prime Essien en hij was voor mij de beste keuze uit Icon Swaps 2
@theman36 lastige keuze. Ben yedder 86 lag mij niet zo ondanks dat het zijn 2e inform was.
Son heb ik deze fifa niet geprobeerd. Ik kan je helaas niet echt helpen hiermee. Dat Ben Yedder voor mij niet werkt wil niks voor jou zeggen
@theman36 lastige keuze. Ben yedder 86 lag mij niet zo ondanks dat het zijn 2e inform was.
Son heb ik deze fifa niet geprobeerd. Ik kan je helaas niet echt helpen hiermee. Dat Ben Yedder voor mij niet werkt wil niks voor jou zeggen
[ Voor 25% gewijzigd door Hassiebassie op 19-02-2020 21:49 ]
Voor degene met twitch prime.. Hebben jullie het pack al ontvangen? Ik nog niet.
Ik wel, wel ff claimen op twitchDeBers schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 22:16:
Voor degene met twitch prime.. Hebben jullie het pack al ontvangen? Ik nog niet.
Tja, slechts 2 potjes Rivals gedaan vanavond, ook 2x God teams zoals jij ze noemt. Wel beide gewonnen, zegt dus niks hoorMadMoody schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 21:21:
Zo.... Ik dacht na de storing van gisteren effe mijn Rang op te halen in Rivals, krijg ik alleen maar FC God teams tegen me... pfff.... daar gaat weer een leuk avondje voetbal...
Verlies vaker van kansloze teams... Ben ik eerder bang voor haha!
Pff het waren weer typische potjes vanavond... 6 man achterin en counteren als een gek.
Ik heb zelfs doelpunten weggegeven in de hoop dat ze iets aanvallender spelen. En het een leuk potje wordt.
Maar nee vol juichen en doorgaan met verdedigen. Ik snap de lol daarvan niet zo. Is winnen zo belangrijk?
Ik heb zelfs doelpunten weggegeven in de hoop dat ze iets aanvallender spelen. En het een leuk potje wordt.
Maar nee vol juichen en doorgaan met verdedigen. Ik snap de lol daarvan niet zo. Is winnen zo belangrijk?
Ik ben ook meer van het aanvallen en voetballen maar merk wel dat er veel en hard verdedigd word in Rivals..
Ik verlies liever met leuk voetballen dan zo achteruit hangen. Niks aan
Juan Jesus eindbaas BTW
Ik verlies liever met leuk voetballen dan zo achteruit hangen. Niks aan
Juan Jesus eindbaas BTW
Ja dat heb ik ook inderdaad. Voor mij is het om gewoon "lol" te hebben. Heb ook een paar wedstrijden gespeeld in vriendschappelijk. Maar hetzelfde.
Ik heb dan dan ook een heel goed team. En begrijp ook wel dat je dan verdedigend wilt spelen, maar het is gewoon te goed om zo te spelen.
https://www.easports.com/...Id=gOyiko42nSXcT:FFA20PS4
Ik zit er zelfs aan te denken om mijn beste spelers weg te doen en goede normale spelers terug te halen. Hopelijk gaan de tegenstanders dan aanvallender speler...
Ik heb dan dan ook een heel goed team. En begrijp ook wel dat je dan verdedigend wilt spelen, maar het is gewoon te goed om zo te spelen.
Ik zit er zelfs aan te denken om mijn beste spelers weg te doen en goede normale spelers terug te halen. Hopelijk gaan de tegenstanders dan aanvallender speler...
Eerste uurtje speelde heerlijk, daarna rond 22:30 weer verder gegaan en alleen maar stroperige potjes gehadWulfric92 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 22:49:
Pff het waren weer typische potjes vanavond... 6 man achterin en counteren als een gek.
Zou dit weekend WL kunnen doen, maar overload ball side met 10 man op eigen helft icm lag is denk ik niet iets waar ik vrolijk van word. Gelukkig heeft elke tegenstander Daniel James om mee te pressen

Nee inderdaad. EA heeft getweet dat ze ernaar gaan kijken maar omdat het nu een zogenaamde "pro" game is gaan ze het zeker niet deze fifa aanpassen.Bossie schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 23:14:
[...]
Eerste uurtje speelde heerlijk, daarna rond 22:30 weer verder gegaan en alleen maar stroperige potjes gehad
Zou dit weekend WL kunnen doen, maar overload ball side met 10 man op eigen helft icm lag is denk ik niet iets waar ik vrolijk van word. Gelukkig heeft elke tegenstander Daniel James om mee te pressen
Ik zit de laatste tijd filmpjes van PES te kijken en begin nu toch wel te twijfelen voor volgend jaar.
En dan hebben we het nog geen eens over de tricks... Meestal zie ik het wel wat ze doen. Maar de verdediger is gewoon met stomheid geslagen als ze een trick doen.. blijft stilstaan, leunt achterover en is voor een seconde niet meer te besturen.
[ Voor 15% gewijzigd door Wulfric92 op 19-02-2020 23:32 ]
Zou k niet doen.. tog een prima team om lekker mee te voetballen.Wulfric92 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 23:10:
Ja dat heb ik ook inderdaad. Voor mij is het om gewoon "lol" te hebben. Heb ook een paar wedstrijden gespeeld in vriendschappelijk. Maar hetzelfde.
K heb ook een redelijk goed team maar kan er verder geen reet van.
Zo heb k wel gemerkt dat het team echt niet veel uit hoeft te maken
Vanavond de player picks maar weer eens openen in de game zelf in plaats van de webapp. Waarschijnlijk helpt het niet. Al reken ik er wel op dat 80% van de mensen Moreno krijgen, zodat EA kan zeggen: Zie je wel dat je high rated spelers krijgt uit player picks.
Had ik toch maar weer die 25.000 coins gedaan....
Pickford, Matip en Juan Mata uit de pakjes. Rest letterlijk meuk.
Nou zeg, poh!!
Maar goed, eigen keuze geweest deze gok, ik wist natuurlijk dat ik het niet moest doen... En toch probeer je het

Nou zeg, poh!!
Maar goed, eigen keuze geweest deze gok, ik wist natuurlijk dat ik het niet moest doen... En toch probeer je het
[ Voor 40% gewijzigd door Sleehond op 20-02-2020 09:09 ]
IF, Argentinië, Tevez...
Player pick glik
Player pick glik
Er was een tijd dat je daar mega blij mee was
Wauw Stoichkov 92 uit een untradeble pack!
Jammer van zijn 3* WF maar wel zeer tevreden mee :-)
Iemand ervaring met hem?
Jammer van zijn 3* WF maar wel zeer tevreden mee :-)
Iemand ervaring met hem?
Waar op Twitch moet je dat claimen?
Edit: never mind, zie nu dat ik hem geclaimd heb. Wanneer krijg je hem in FIFA zelf?
[ Voor 19% gewijzigd door RBH op 20-02-2020 09:32 ]
Dit is precies de reden dat ik altijd coins neem. Uit m'n WL (silver 2 bij 15 wedstrijden, geen motivatie meer) nog 2 pakketjes met daarin Chiellini o.a.. Player Pick was Suso (84).Sleehond schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:08:
Had ik toch maar weer die 25.000 coins gedaan....![]()
Nou zeg, poh!!
Heb jij Hummels Flashback nog gedaan? Als een persoonlijke favoriet van mij moest ik hem wel doen, met alleen maar untradeables, en met shadow is hij echt heel goed bij mij. Daarnaast staat Kabak FFS en die is erg sterk. Dan komt binnenkort Konate RTTF geupgrade er nog bij als roulatie-speler.
Kreeg ik maar Moreno. Heb z'n broertje Suso en Weghorst uit de player picks. Uit de packs alleen een discard IF en troep.Fraaank schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:01:
Vanavond de player picks maar weer eens openen in de game zelf in plaats van de webapp. Waarschijnlijk helpt het niet. Al reken ik er wel op dat 80% van de mensen Moreno krijgen, zodat EA kan zeggen: Zie je wel dat je high rated spelers krijgt uit player picks.
Redelijke rewards
player picks was Glik, Hamdalah en Weghorst. Verder een tradable Ramos. Heb mijn TOTW pack nog niet geopend omdat ik hoorde dat er weer een promo aankomt met beste TOTW binnenkort.
70K van elite3 zijn wel lekkere coins
70K van elite3 zijn wel lekkere coins
Goed om te horen, de SBC loopt nog 2 dagen wellicht dat ik hem toch even ga doen. Hij zou dan vervanger van Sule gold worden en komt dan naast OTW Hernandez.Markuss schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:39:
[...]
Dit is precies de reden dat ik altijd coins neem. Uit m'n WL (silver 2 bij 15 wedstrijden, geen motivatie meer) nog 2 pakketjes met daarin Chiellini o.a.. Player Pick was Suso (84).
Heb jij Hummels Flashback nog gedaan? Als een persoonlijke favoriet van mij moest ik hem wel doen, met alleen maar untradeables, en met shadow is hij echt heel goed bij mij. Daarnaast staat Kabak FFS en die is erg sterk. Dan komt binnenkort Konate RTTF geupgrade er nog bij als roulatie-speler.
Ik mik eventueel ook nog op Headliner Delaney op de CDM positie, linkt ie ook mooi met Hummels dan.
Maar jij bent blij met hem? Met shadow erop dus een goede kaart? Maak me wat zorgen over zijn pace natuurlijk maar daar voel jij je dus prima bij begrijp ik?
Bij mij heeft hij een prima indruk achtergelaten met shadow erop, daarnaast staat Kabak die nog iets sneller is. Maar positioneel staat Hummels bij mij erg sterk.Sleehond schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 09:58:
[...]
Goed om te horen, de SBC loopt nog 2 dagen wellicht dat ik hem toch even ga doen. Hij zou dan vervanger van Sule gold worden en komt dan naast OTW Hernandez.
Ik mik eventueel ook nog op Headliner Delaney op de CDM positie, linkt ie ook mooi met Hummels dan.
Maar jij bent blij met hem? Met shadow erop dus een goede kaart? Maak me wat zorgen over zijn pace natuurlijk maar daar voel jij je dus prima bij begrijp ik?
Hopelijk komt er vandaag een extra speler voor de Bundesliga League SBC, zit echt te hopen op een goeie rechtsback (Piszczek is degelijk, niet top). Ik hoop stiekem op een 86/87 Odriozola, mogelijk is die wat beter.
Misschien is die Ezequiel Palacios FS kaart wel wat voor je? High/high en zowat dezelfde prijs als Delaney. Heb die zelf nog niet getest hoor. En als je veel tijd hebt die Birger Verstraete League player, is nu naar 88 geupgrade, ik brand er zelf m'n vingers niet aan want vind het veel teveel werk.
Hahaha nou zo is het helaas wel. Pes jehovaFraaank schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 19:37:
[...]
Het is zo druk online met PES dat je in het FIFA-topic komt vragen om mensen
@MadMoody niet om je te beledigen, maar je schijnt veel te verliezen. Dat is heel vervelend maar probeer dan te oefenen? En anders gewoon maar accepteren.
Belangrijkste is dat je lol hebt of het probeert niet?
Succes
[ Voor 6% gewijzigd door Harribo op 20-02-2020 10:26 ]
Dat zal je hooguit een dikke teleurstelling opleveren. Je kunt het gedrag van andere mensen niet zodanig beïnvloeden door enkel andere spelers op te stellen. Ze zullen intrinsiek gemotiveerd moeten zijn om anders/leuker/sportiever te spelen.Wulfric92 schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 23:10:
Your Friendly Neighborhood Moderator
Het viel me gister overigens pas op hoe zielig de market is op PC:
4 miljoen transfer items op PS4
400.000 transfer items op PC
4 miljoen transfer items op PS4
400.000 transfer items op PC
Berghuis en Partey player picks.. en miss voor 30k aan spelers in packs. We moeten het er maar weer mee doen
Jongens, we klagen allemaal over tegenstanders die de bus parkeren, dus daarom wilde ik even deze video delen 
Dit kanaal heeft mijn niveau echt een gigantische boost gegeven, mede dankzij video's over onder andere verdedigen, de bal in de ploeg houden etc.
Anyway, als de tegenstander de bus parkeert; The fifa analyst legt uit hoe je er doorheen kan breken
Dit kanaal heeft mijn niveau echt een gigantische boost gegeven, mede dankzij video's over onder andere verdedigen, de bal in de ploeg houden etc.
Anyway, als de tegenstander de bus parkeert; The fifa analyst legt uit hoe je er doorheen kan breken