• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-10 19:20
Fraaank schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 10:32:
Het viel me gister overigens pas op hoe zielig de market is op PC:

4 miljoen transfer items op PS4
400.000 transfer items op PC
Vorig jaar op de Switch -> 40.000... Die 400.000 op de PC klonk al beter.

En de Xbox? Hoe is de markt daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vandaag wat geluk gehad met veel 88/76/86 rated spelers in mijn goud 3 + div3 rang 3 rewards. Daardoor toty frenkie verkocht en toty kante gehaald.
Benieuwd hoe deze speler speelt en of we frenkie gaan missen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:39
@Markuss

Flashback Hummels is binnen hoor, ben benieuwd. Shadow zit er op, we gaan het zien!

Team is nu aardig sterk, vanavond maar eens kijken hoe die Hummel bevalt!

:o

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Gold 2, beste reward was Bergwijn Spurs - 82 rated.

PSN/Steam: Xamsix

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Bean77 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:47:
Vandaag wat geluk gehad met veel 88/76/86 rated spelers in mijn goud 3 + div3 rang 3 rewards. Daardoor toty frenkie verkocht en toty kante gehaald.
Benieuwd hoe deze speler speelt en of we frenkie gaan missen.
Heb een keer TOTY Kante in een Draft gehad. Echt een topkaart. Zijn base stats zijn zo hoog dat je er gewoon een hunter op kan plakken. Is hierdoor gewoon een box to box geworden. Je moet er serieus 3x langs en heeft zelfs nog een aardig schot in de benen. Je gaat hier veel plezier aan beleven ;)
Hassiebassie schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:41:
[...]

Heb een keer TOTY Kante in een Draft gehad. Echt een topkaart. Zijn base stats zijn zo hoog dat je er gewoon een hunter op kan plakken. Is hierdoor gewoon een box to box geworden. Je moet er serieus 3x langs en heeft zelfs nog een aardig schot in de benen. Je gaat hier veel plezier aan beleven ;)
Hij zou de meest verdedigende cdm van de 2 zijn naast Gullit die op balance staat (en cov center). Kante zou dan stay back hebben. Vraag mij af of strenght dan niet beter is, maar je hebt ook gelijk. Het is vreemd met zo'n OP kaart idd.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 16:56
Hoppaa.. Glik uit mijn Player picks :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Ik kreeg Neuer en Glik uit de Player picks. . :)

Helaas speel ik niet met Bundesliga :)

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Dit weekend ook weer een WL spelen
Team 1: (in Game 4222)
Alisson
Robertson - Sanchez Futmas - Foth SBC - Walker
Gerrard 89 - the Ox 85
Anderson 85 - Maddison HL
Aguero - Daniel James 86

Team 2: Team NL (met bonus ;-)) - (in Game 4222)

Sar
Tagliafico - Rijkaard 86 - De Ligt OTW - Dumfries 82
Koeman 88 - De Jong OTW
Bergwijn 86 - Ziyech 90
Malen 86 - Messi 94

Stel je mag hier 200K op stuk slaan, wie vervang je dan en waarom?

Daniel James komt als eerste in me op, maar die is qua chem in start formatie wel erg handig (433 (2)

Zelf wil ik wel eens spelen met een Gullit versie, maar dat duurt nog ff
Ook Neymar staat nog op de wensenlijst, om eens te proberen.

Met verkopen van 87/88 spelers uit de club kan ik evt nog 250K vrij maken….

PSN: Patrick_D

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15

RBH

Volgende week wil ik een nieuw team maken, nu heb ik twee opties gemaakt. Is er iemand die hier een zinnige op- of aanmerking op kan geven?

VVD - van der Sar - Koeman zijn untradeable, Semedo, Dembele en Frenkie zitten al in mijn club dus hoeven niet aangeschaft te worden. De rest mag allemaal gewisseld worden wat mij betreft. :)

Optie A - Messi/Serie A:

https://www.futbin.com/20/squad/13545032

Optie B - Neymar/Mbappe/LaLiga:

https://www.futbin.com/20/squad/13553859

Budget is ongeveer 1.5 miljoen buiten die paar spelers ^ om dus.

:)

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
RBH schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 16:07:
Volgende week wil ik een nieuw team maken, nu heb ik twee opties gemaakt. Is er iemand die hier een zinnige op- of aanmerking op kan geven?

VVD - van der Sar - Koeman zijn untradeable, Semedo, Dembele en Frenkie zitten al in mijn club dus hoeven niet aangeschaft te worden. De rest mag allemaal gewisseld worden wat mij betreft. :)

Optie A - Messi/Serie A:

https://www.futbin.com/20/squad/13545032

Optie B - Neymar/Mbappe/LaLiga:

https://www.futbin.com/20/squad/13553859

Budget is ongeveer 1.5 miljoen buiten die paar spelers ^ om dus.

:)
Ik heb Optie B met Messi en ipv Yedder Griezmann. En dan geen Sanson. Vind B een mooie setup.

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:43
Hoe speelt rijkaard 86?

Zit te twijfelen tussen rijkaard of vd sar

Staan nu Allan if & sczechny welke dan vervangen worden.

Kan iemand me helpen met deze keuze?

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Augy schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 17:23:
Hoe speelt rijkaard 86?

Zit te twijfelen tussen rijkaard of vd sar

Staan nu Allan if & sczechny welke dan vervangen worden.

Kan iemand me helpen met deze keuze?
VDS dan, Allan IF gewoon zeer goed, betwijfel zelfs of Rijkaard wel beter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Sleehond schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 11:57:
@Markuss

Flashback Hummels is binnen hoor, ben benieuwd. Shadow zit er op, we gaan het zien!

Team is nu aardig sterk, vanavond maar eens kijken hoe die Hummel bevalt!

:o
Ik ben benieuwd.

Overigens zijn mijn gebeden wss verhoord (leak):

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ERPLfQ4UYAEpIHH?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ERPLgfgUcAEVITn?format=jpg&name=large

[ Voor 8% gewijzigd door Markuss op 20-02-2020 18:56 ]

Hmm, zou Bruno Fernandez de meerprijs waard zijn als CM in 41212 Narrow ten opzichte van Tielemans of zijn er betere opties voor die prijs.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Hassiebassie
Markuss schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 18:55:
[...]

Ik ben benieuwd.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik had liever een rightwinger gezien voor de Bundesliga. Op rechtsback heb ik nog die FB Piszczek.

Benieuwd wat ze voor de andere leagues uitbrengen :)

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Hoe speelt Osimhen? Twijfel om hem te halen dit weekend ipv wl te spelen. Even geen stress met rewards etc vind ik ook wel lekker dit weekend.

Zijn stats zien er wel erg goed uit.

• Sleehond
Markuss schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 18:55:
[...]

Ik ben benieuwd.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oef die Lainer.... Die moet mijn rechtsback worden, damn!

• Hassiebassie
Florenzi uit de winter upgrade. Een rightback voor La Liga dus.
Niet dat ik hem nodig heb, maar als ik kijk naar de rest is het nog een redelijke pull :)
Voor icon swaps 3 misschien :+

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Sevilla staat achter, Diego Carlos :(

Edit: 1-1 geworden :)

[ Voor 25% gewijzigd door Wulfric92 op 20-02-2020 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:13
Als je per ongeluk je filter niet goed instelt en voor 5000 een teamfitheid kaartje koopt :'(

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

kw_nl schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 21:23:
Als je per ongeluk je filter niet goed instelt en voor 5000 een teamfitheid kaartje koopt :'(
Dat is idd zonde. Je mag ze van mij voor 4000 kopen :P

Maar gelukkig is dit niks, er zijn in het verleden wel significant duurdere foutjes gemaakt waarbij 5000 verbleekt ;)

• Wulfric92
Ach ik heb een keer Veltman voor 10000 gekocht ;)

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:54
Ik had het laatst met een bronzen rare, wou voor 150 bieden maar door lag in de app per ongeluk op buy now van 10.000 geklikt

• 038Zwolle
  • Laatst online: 10:36
OTW ndombele ingeleverd en Pepe 86 uit de sbc en Ake uit de winter upgrade. Niet verkeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ruim 70K verdient met Onana handelen. Het probleem met die nieuwe ratings is dat je ze soms moeilijk kunt vinden tijdens het zoeken :)

Als er een paar voor 650 coins koopt en dan voor 7K verkoopt gaat het hard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sleehond
3 potjes Rivals met Hummels Flashback gespeeld. Alle 3 potjes gewonnen en Hummels zat natuurlijk overal tussen. Fantastische toevoeging voor mijn Bundesliga squad.

Misschien het welbekende effect van met een nieuwe speler spelen.... Maar goed bevalt enorm.

Zat rond 90 punten belabberd laag. Inmiddels door POTM Werner en Hummels Flashback alweer bijna op 400 punten. Weg omhoog is weer ingegaan, deze 2 toppers zorgen daar zeker voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Holy shit.... Ik deed net de dagelijkse friendly match waarbij je altijd zo'n pakketje krijgt.
Komt daar zomaar Winter upgrade Eriksen uitlopen 8)7

Ik mag echt niet klagen alleen jammer dat ik al TOTY de Bruyne heb en hij is untradable.

Toch voor de serie A liefhebbers heb ik hem even 2 potjes uitgetest :)

Jongens, als je nog een CAM zoekt voor de serie A, koop dan deze jongen. Hij benadert voor mij gewoon TOTY de Bruyne. Werkelijk heerlijke passing, met zijn inzicht is vrijwel elke steekpass iemand vrij voor de keeper zetten en hij ramt de ballen er zelf ook in alsof het niets is.

Getest met een hawk kaartje, maar misschien is engine nog iets beter, maar ik heb graag mijn CAM als een 2-benige schaduwspits die goed kan passen.

Maar halen die kaart! :9

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:31
Hier vorig jaar UCL florenzi in een MM sbc geduwd toen hij rond de 250k stond, dat was even slikken :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Hebben jullie ook een nachtmerrie speler? Ronaldo en Werner word ik soms echt wakker van. Vooral Ronaldo, die heeft echt aan een millimeter genoeg, dan hangt die weer in de winkelhaak.

• Sleehond
kw_nl schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 23:30:
Hebben jullie ook een nachtmerrie speler? Ronaldo en Werner word ik soms echt wakker van. Vooral Ronaldo, die heeft echt aan een millimeter genoeg, dan hangt die weer in de winkelhaak.
Mijn POTM Werner jaagt menig tegenstander de stuipen op het lijf. Veruit de meest scorende aanvaller bij mij. Lewandowski IF 91 kan er ook wat van en Reus gold ook, maar Werner is different Cook :+

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Zijn er hier mensen die elkaar helpen met objectives? Speel op pc en ben ondertussen in divisie 8 beland door te spelen met niet al te sterke teams en ook te focussen op bv voorzetten (trossard/politano) krijg er ondertussen wel beetje genoeg van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Sleehond schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 23:39:
[...]

Mijn POTM Werner jaagt menig tegenstander de stuipen op het lijf. Veruit de meest scorende aanvaller bij mij. Lewandowski IF 91 kan er ook wat van en Reus gold ook, maar Werner is different Cook :+
Ik word al nerveus als die gast aan de bal komt. Waarschijnlijk wordt het er daarom niet beter op, maar met de WL heb ik echt meer dan 15 goals van hem tegen gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Potm Ben Yedder is ook wel een leuke speler, heb nu in mijn sterkste team deze kaart en de potm werner opgesteld. Kost wat puzzelen maar dan heb je wel een leuke voorhoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Miss domme vraag maar kan ik m'n icon swaps meenemen naar de volgende maand? Of krijgen we dan icon swaps 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Augy schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 07:30:
Miss domme vraag maar kan ik m'n icon swaps meenemen naar de volgende maand? Of krijgen we dan icon swaps 3?
Ja, zo heb ik ook nog spelers van swap 1. Heb ik niks meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Joosie200 schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 16:26:
[...]

Ik heb Optie B met Messi en ipv Yedder Griezmann. En dan geen Sanson. Vind B een mooie setup.
Thanks. Het is helaas of Messi of Neymar/Mbappe, anders had ik ook wel voor hun alle drie gekozen. :)

Een opstelling met Ronaldo moet ook nog wel te regelen zijn overigens, maar goed, liever Messi dan denk ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
  • Laatst online: 18-08 20:32
BEN YEDDERRRR :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Thnx! Dan ga k ook niet verder als k sar binnen heb..

Resumé van de icon swaps. Lastig om met wat slechtere teams te spelen.. hele avond bezig geweest voor 4 swaps. Dit weekend de laatste 2 binnen halen.

Uit de beloningen niks binnengehaald aan spelers, alleen naar prut.

Uit een 2pack Griezmann gek genoeg.

Succes met de WL!

[ Voor 3% gewijzigd door Augy op 21-02-2020 08:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Sleehond schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 20:13:
[...]

Oef die Lainer.... Die moet mijn rechtsback worden, damn!
Heb iedere League SBC al klaar staan nu, kan hem dus direct doorvoeren en heb om 19:01 m'n speler in bezit. De prijzen stijgen vaak flink als er een mooie speler bij komt. Hoop daarom straks nog op wat mooi's voor de Eredivsie, Liga NOS, CSL, MLS en Championship. En anders verkoop ik de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 23:00:
Holy shit.... Ik deed net de dagelijkse friendly match waarbij je altijd zo'n pakketje krijgt.
Komt daar zomaar Winter upgrade Eriksen uitlopen 8)7

Ik mag echt niet klagen alleen jammer dat ik al TOTY de Bruyne heb en hij is untradable.

Toch voor de serie A liefhebbers heb ik hem even 2 potjes uitgetest :)

Jongens, als je nog een CAM zoekt voor de serie A, koop dan deze jongen. Hij benadert voor mij gewoon TOTY de Bruyne. Werkelijk heerlijke passing, met zijn inzicht is vrijwel elke steekpass iemand vrij voor de keeper zetten en hij ramt de ballen er zelf ook in alsof het niets is.

Getest met een hawk kaartje, maar misschien is engine nog iets beter, maar ik heb graag mijn CAM als een 2-benige schaduwspits die goed kan passen.

Maar halen die kaart! :9
De Tottenham if Eriksen is ook echt geweldig. Vind hem niks onder doen voor de normale de Bruyne. Afstand schot is echt geweldig. Daarbij komt hij ook heel vaak de 16 in.
100% Ben Yedder die is zo irritant te bespelen. Heb oprecht een bloed hekel aan hem gekregen :Y

[ Voor 15% gewijzigd door Traeces op 21-02-2020 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Als ik Messi of Mbappé zie bij de tegenstander.

Verder een Kante IF of beter als CDM 8)7

Ohja, verder een vraag. Ik heb regelmatig dat als ik een vrije trap tegen krijg, en de tegenstander kan op doel schieten, dat hij dan wat mensen naar voren stuurt tussen mijn andere mensen. Hoe doe je dat?
Volgens mij kan het met een knop, want ik heb het aantal aanvallers bij vrije trappen helemaal naar rechts gezet maar dan lopen die mensen niet naar voren.

[ Voor 32% gewijzigd door Hassiebassie op 21-02-2020 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet perse, maar laat regelmatig een diepe zucht als de tegenstander rond de 75e minuut in een lastige wedstrijd de bekende subs doorvoert.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
4-1 momenteel. Genoeg voor de ochtend. Loss was tegen een pay to win team met TOTY Mbappé, TOTY Messi en TOTY Ronaldo.

Vind dat ik er met 3-2 nog genadig van afgekomen ben. Ik had een doelpunt op de schoen maar bij een corner timede ik een schot verkeerd in de kluts en schoot mijn CR7 tegen de lat, daarna in de counter scoort hij de winnende 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Hassiebassie schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:13:
4-1 momenteel. Genoeg voor de ochtend. Loss was tegen een pay to win team met TOTY Mbappé, TOTY Messi en TOTY Ronaldo.

Vind dat ik er met 3-2 nog genadig van afgekomen ben. Ik had een doelpunt op de schoen maar bij een corner timede ik een schot verkeerd in de kluts en schoot mijn CR7 tegen de lat, daarna in de counter scoort hij de winnende 8)7
Heb je hem gevraagd dan of hij veel geld erin heeft gestopt om zijn team bij elkaar te krijgen?

De vooroordelen die ik hier zo vaak voorbij zie komen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bvbal79 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:15:
[...]

Heb je hem gevraagd dan of hij veel geld erin heeft gestopt om zijn team bij elkaar te krijgen?

De vooroordelen die ik hier zo vaak voorbij zie komen....
Ach als je een goede speler bent wint je gewoon easy van pay 2 win teams. Zeker in deze fase van fifa is het verschil echt niet meer zo heel groot.
Gisteren heb ik nog in rivals verloren tegen een compleet gold team met een sissoko, ben yedder en andere goedkoper rare gold spelers. Ik had weinig in te brengen met mijn icons/toty spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Hier ook eindelijk weer eens een lekkere start 3-1. WL speelt zoveel fijner als Rivals met al die grinders die in de verkeerde divisie zitten en enkel spelen om te winnen.

[ Voor 23% gewijzigd door Nachtapotheker op 21-02-2020 11:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Bean77 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:35:
[...]

Ach als je een goede speler bent wint je gewoon easy van pay 2 win teams. Zeker in deze fase van fifa is het verschil echt niet meer zo heel groot.
Gisteren heb ik nog in rivals verloren tegen een compleet gold team met een sissoko, ben yedder en andere goedkoper rare gold spelers. Ik had weinig in te brengen met mijn icons/toty spelers.
Dit klopt erg vaak inderdaad. Gold teams kunnen verschrikkelijk goed zijn. Teams met icons en allerlei fleurige spelers ogen heel sterk, maar zijn vaak niet eens beter dan jou in het spel. Dus ook al zie je een laad scherm met een veel beter team van de tegenstander: go for it. Ook als je achterkomt rustig blijven. Vaak is het goed om te buigen hoor of pik je alsnog een gelijkspelletje mee.

Sinds ik dit spel echt veel rustiger speel, gaat alles echt beter qua resultaten.

Rust is key... En ja dat heb ik echt moeten leren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:35:
[...]

Ik vind het gewoon makkelijk om de stempel pay2win erop te zetten als je met goede TOTY/icons speelt.

We zitten in maart bijna. Als je vanaf het begin goede beslissingen hebt genomen en goed bent in traden ondanks de huidige markt, kan je prima met zulke teams spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Ondertussen vlotjes naar divisie 3 in Rivals gestegen, ben nu aan het twijfelen tussen Hagi 89 en Eriksen 91 als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
bvbal79 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:05:
[...]

Ik vind het gewoon makkelijk om de stempel pay2win erop te zetten als je met goede TOTY/icons speelt.

We zitten in maart bijna. Als je vanaf het begin goede beslissingen hebt genomen en goed bent in traden ondanks de huidige markt, kan je prima met zulke teams spelen nu.
Ik heb meer dan 5 miljoen coins als ik Mane en headliner Salah verkoop. Daarnaast heb ik nog wel een paar 100k aan consumables en gouden spelers. Het is inderdaad wel een beetje makkelijk om iedereen die een TOTY speler heeft of dure icon een pay2win speler te noemen. Ik heb in mijn PS chat applicatie denk ik een stuk of 200 berichten met exact hetzelfde bericht terwijl ik geen geld uitgeeft om een stel ratten financieel bij te staan.

Als ik zonder TOTY Mane en Salah ga spelen dan zullen ze nog steeds die berichten sturen, ook al hebben ze zelf ook meerdere icons omdat ik TOTY Frenkie en mid Pele untradable heb.

Maar verliezen van een normaal gouden team blijft heel erg sketchy 99% van de tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
bvbal79 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:05:
[...]

Was omdat hij bij zijn profiel een highlight filmpje had staan dat hij TOTY Mbappé packt na het uitgeven van Fifapunten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Heeft iemand die Winter Refresh SBC gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Hassiebassie schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:57:
[...]

Was omdat hij bij zijn profiel een highlight filmpje had staan dat hij TOTY Mbappé packt na het uitgeven van Fifapunten ;)
dat doen ongeveer gemiddeld 50000 mensen bij elke lightning round en dan packt iemand wel eens een TOTY...ben je dan P2W?

Pay2win heeft niks met packluck te maken wat hij wel heeft. pay2win is gewoon zoveel geld erin pompen en packs openenmaken en verzilveren naar coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Fraaank schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:26:
Je bent gek als je 70k erin doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
bvbal79 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:32:
[...]

Je bent gek als je 70k erin doet...
Had nog een hoop untradables waar ik niet veel mee doe. Heb 3 spelers moeten kopen (12k bij elkaar geloof ik). Vanavond maar kijken wat eruit gaat.

Ga volgende week denk ik toch switchen naar NL/Eredivisie denk ik, dus kan Aké of van Aanholt toch wel gebruiken. Beide gaan voor meer weg dan de SBC-value, zeker door het inleveren als 87-rated-rode-weet-ik-veel-wie-die-ik-nooit-gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N2LSWw
Fraaank schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:26:
Enige echt waardevolle zijn Ibra en Fernandes. Om daar nou 70k in te investeren.
bvbal79 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:31:
[...]

dat doen ongeveer gemiddeld 50000 mensen bij elke lightning round en dan packt iemand wel eens een TOTY...ben je dan P2W?

Pay2win heeft niks met packluck te maken wat hij wel heeft. pay2win is gewoon zoveel geld erin pompen en packs openenmaken en verzilveren naar coins.
Pay2win heeft toch alles te maken met geld in het spel stoppen. Je krijgt daarmee ongeacht van wat je krijgt je hebt een voorsprong met het aantal spelers in je club hoe kansloos het ook klinkt. Voorsprong d.m.v. van geld kun je wel beschouwen als pay2win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:30
Er zitten er ook een aantal tussen die minder als 70k kosten:
https://www.futbin.com/pl...h&sort=ps_price&order=asc
Daarnaast untradeable, dus je moet ze maar kunnen gebruiken.
Ik zou er gebruik van maken door de winter refresh kaart die je zelf nodig hebt te kopen voor minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
dutchgio schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:56:
Er zitten er ook een aantal tussen die minder als 70k kosten:
https://www.futbin.com/pl...h&sort=ps_price&order=asc
Daarnaast untradeable, dus je moet ze maar kunnen gebruiken.
Ik zou er gebruik van maken door de winter refresh kaart die je zelf nodig hebt te kopen voor minder.
Op PC ziet de wereld er helaas anders uit en zijn die kaarten net wat duurder. Sowieso dus via een hoop untradables gedaan die ik nooit ga gebruiken, dus dan voor weinig. Op naar Ibra!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
P2w is het misschien niet helemaal. Maar als ik thuis op de bank tegen een maatje van mij speel, win ik 9 van de 10 keer met een beter team terwijl als we beiden hetzelfde team nemen het meer 50/50 is.

Ik zat tijdens release van FIFA 20 ij Amerika en heb de eerste weken gemist. Het is bizar als je ziet hoe ziek sommige teams dan al zijn en hoe stacked sommige spelers hun clubs al zijn. Als je goed wil meekomen in het begin moet je al extra betalen voor early release en Als je packs koopt is het traden 100x makkelijker.

Natuurlijk win ik in FIFA 20 van betere teams als de tegenstander minder is. Maar ik weet zeker dat een goed team je zeker 10/20% beter maakt . De Gullits werken mijn spelers toch iets makkelijker tegen de grond en de Messi Ronaldo's en neymar scoren toch wel dezelfde kansen die ik mis.
Laat staan een speler als kante. Hij alleen zorgde al dat ik enorm veel meer wedstrijden won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
N2LSWw schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:53:
[...]

Enige echt waardevolle zijn Ibra en Fernandes. Om daar nou 70k in te investeren.

[...]

Pay2win heeft toch alles te maken met geld in het spel stoppen. Je krijgt daarmee ongeacht van wat je krijgt je hebt een voorsprong met het aantal spelers in je club hoe kansloos het ook klinkt. Voorsprong d.m.v. van geld kun je wel beschouwen als pay2win.
Tja Pay2win vind ik de eredivisie clubs met hun teams ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Denk toch maar de otw sbc proberen. Kocht Barella otw voor 20k, knalde verder untradeables erin. Ontving eerst: Sarabia. Die met nogmaals untradeables in de sbc geknald. Ontving nu Haller, had met ST en Franse vlag toch ergens de hoop Ben Ketser in beeld te krijgen. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
WL begint prima 5-0.
Met een 10-1 gewonnen wedstrijd (grootste uitslag tot nu toe denk ik) en 2 RQ waarvan 1 na 1-0 voorsprong al....

Ake 84 gekregen uit de SBC en ik moet zeggen.. wat een beest!

Ik doe wel gelijk een break, want meestal loopt het na de 5 wins heel anders allemaal

[ Voor 18% gewijzigd door 038Zwolle op 21-02-2020 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Nou, ik ben er ook wel even klaar mee. Ik weet dat ik niet heel goed ben, maar ik kan nu niet eens meer winnen in divisie 10, de fake shots, ball rolls, drop back 1 depth teams etc. vliegen je om de oren helaas. Dan maar een beetje spelers verhandelen om de tijd te doden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
Mars18 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 15:35:
[...]

Tja Pay2win vind ik de eredivisie clubs met hun teams ;)
Edivisie neem ik aan? Hebben zij niet aparte EA accounts waar ze alle spelers kunnen gebruiken?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:53:
Hier ook eindelijk weer eens een lekkere start 3-1. WL speelt zoveel fijner als Rivals met al die grinders die in de verkeerde divisie zitten en enkel spelen om te winnen.
Alsof WL spelers niet alleen voor de winst spelen, na 10 wins is WL vaak nog veel vervelender dan Rivals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er weer zo’n enorm delay in de WL ? Nu 2 potten gespeeld en me spelers weigeren letterlijk een keer direct te schieten. Kost me in die 2de pot gewoon echt me win :N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 16:46:
[...]

Alsof WL spelers niet alleen voor de winst spelen, na 10 wins is WL vaak nog veel vervelender dan Rivals.
Haha true story, maar de afgelopen 2 maanden haal ik echt meer spelplezier uit de WL dan uit Rivals. Ik heb behoorlijk vaak gelijk opgaande potten die we vervolgens allebei zouden kunnen winnen, daar doe ik het voor :)
In Rivals zie ik alleen maar dragback spammers momenteel, daar ben ik helemaal klaar mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
038Zwolle schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 16:04:
WL begint prima 5-0.
Met een 10-1 gewonnen wedstrijd (grootste uitslag tot nu toe denk ik) en 2 RQ waarvan 1 na 1-0 voorsprong al....

Ake 84 gekregen uit de SBC en ik moet zeggen.. wat een beest!

Ik doe wel gelijk een break, want meestal loopt het na de 5 wins heel anders allemaal
Scoorde die van 10-1 toevallig in de laatste minuut? En ging het erg hard juichen met Gerrard? (BAL op het dak 5?) - in dat geval: bedankt voor de les :+

Ga zelf op zich wel lekker. Paar keer leuk gewonnen, drie x RQ en ook drie keer mEga weggespeeld (7-0 / 10-1 en 5-0 zonder ook maar een kans....)

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fraaank
Hansie Hateboer als Rechtsback!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ERQrne4UwAAtKK_?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En weer nieuwe kaartjes echt bizar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Die Hateboer moet ik hebben. Perfecte vervanger van Dumfries. Die is nu mijn minste speler binnen m’n team.

https://www.easports.com/...Id=j0CfJywWnSX05:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel echt bizar slecht vandaag , ga nu 2-7 echt nog nooit zo slecht gestart..... Ben ook maar gestopt dit heeft geen zin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 038Zwolle
Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 17:53:
[...]

Scoorde die van 10-1 toevallig in de laatste minuut? En ging het erg hard juichen met Gerrard? (BAL op het dak 5?) - in dat geval: bedankt voor de les :+

Ga zelf op zich wel lekker. Paar keer leuk gewonnen, drie x RQ en ook drie keer mEga weggespeeld (7-0 / 10-1 en 5-0 zonder ook maar een kans....)
Hahaha ja! 😅 bal op het dat klopt ook _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ik nok er ook mee vandaag. Word volkomen weggespeeld. Lijkt wel of de tegenstander altijd net iets sneller is. Fysiek alles wint. Constant druk kan zetten. Heel frustrerend. Weet inmiddels dat zaterdagmiddag een beter moment is om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Fraaank schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:46:
[...]

Had nog een hoop untradables waar ik niet veel mee doe. Heb 3 spelers moeten kopen (12k bij elkaar geloof ik). Vanavond maar kijken wat eruit gaat.
Dat is toch een manier van goed lullen, of ben ik nu gek. Die untradables van jouw zijn toch niet 0 coins waard. Die kun je gebruiken in een SBC waar je wel zeker bent van je zaak en weet wat je krijgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
N2LSWw schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 13:53:
[...]

[...]

Zeker, dat beweer ik toch ook niet? Alleen in dit geval heeft hij TOTY Mbappe gepacked, dat is meer luck dan pay2win... dat is een verschil door met veel packs kopen uiteindelijk Mbappe kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:42

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo, net een Ajax shirtje verkocht voor 5000 coins. :)

En Hateboer gekozen van de shapeshifters.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Jorgen schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:31:
Zo, net een Ajax shirtje verkocht voor 5000 coins. :)

En Hateboer gekozen van de shapeshifters.
gekozen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
bvbal79 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:28:
[...]

Dat is toch een manier van goed lullen, of ben ik nu gek. Die untradables van jouw zijn toch niet 0 coins waard. Die kun je gebruiken in een SBC waar je wel zeker bent van je zaak en weet wat je krijgt....
Ik geef mijn eigen argumenten om die SBC wél te doen.

In welke SBC kan ik hem momenteel stoppen die mij verder helpt met mijn team? Neymar? Hazard? Daar heb ik bij lange na niet de spelers voor in m'n club. Dan maar een gokje wagen toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:47:
[...]

Ik geef mijn eigen argumenten om die SBC wél te doen.

In welke SBC kan ik hem momenteel stoppen die mij verder helpt met mijn team? Neymar? Hazard? Daar heb ik bij lange na niet de spelers voor in m'n club. Dan maar een gokje wagen toch?
Nee, dat mag blijkbaar niet :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kw_nl
Als leenspeler gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb Hateboer als leenspeler gekozen, vond die van de vijf keuzes (Mbadu, Sanchez, Hateboer, Nandez en Kains) de beste. Past prima naast Koeman en Virgil in mijn icons friendly team.

[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 21-02-2020 23:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wulfric92
2e promo kaartje dit jaar gepacked! Kondogbia (CV), fijne speler, blijft in mijn team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wulfric92 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 23:12:
2e promo kaartje dit jaar gepacked! Kondogbia (CV), fijne speler, blijft in mijn team :)
Die leek me ook wel leuk voor La Liga. Misschien dat Icon swaps 3 met 100% first owners wordt....

Vanochtend half uur voor de weekend league deed ik nog wat objectives voor die milestones voor League 1.
Weer een club voltooid... Winter upgrade Areola 8)7

Waarom pack ik leuke dingen die untradable zijn ;w Heb ook nog Courtois en Ter stegen, allebei untradable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
Hassiebassie schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 23:16:
[...]

Die leek me ook wel leuk voor La Liga. Misschien dat Icon swaps 3 met 100% first owners wordt....

Vanochtend half uur voor de weekend league deed ik nog wat objectives voor die milestones voor League 1.
Weer een club voltooid... Winter upgrade Areola 8)7

Waarom pack ik leuke dingen die untradable zijn ;w Heb ook nog Courtois en Ter stegen, allebei untradable.
Icon swaps doe ik (bijna) niet, heb van de Sar en Guardiola. Teveel gedoe ;)

Ach is toch leuk sbc materiaal!

Mijn team:
https://www.easports.com/...Id=RCwBZg5enSX6Z:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wulfric92 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 23:18:
[...]

Icon swaps doe ik (bijna) niet, heb van de Sar en Guardiola. Teveel gedoe ;)

Ach is toch leuk sbc materiaal!

Mijn team:
https://www.easports.com/...Id=RCwBZg5enSX6Z:FFA20PS4
Leuk team! Hoe speelt Kluivert? Ik had zijn Prime moments in Fifa 19. Was echt een topkaart tot TOTS :9~

Baby Ronaldo gepackt uit sbc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Hassiebassie schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 23:20:
[...]

Leuk team! Hoe speelt Kluivert? Ik had zijn Prime moments in Fifa 19. Was echt een topkaart tot TOTS :9~

Baby Ronaldo gepackt uit sbc? :)
Nja het is geen Messi, voelt toch wel wat lomper aan. Maar als je naar de schiet knop kijkt heb je een doelpunt!

Ja inderdaad, had veel spelers en dacht laten we het maar proberen! Ronaldo.... Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Leenspeler.

Heb ook nog een ongebruikte leen-Cruijff. Spaar zulke spelers op totdat (a) mijn team redelijk aan richting dat niveau gaat en (b) ik zelf alles beter onder de knie heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
@Sleehond Zie net dat EA een Champions League MOTM kaart van Haaland uitgebracht heeft, een 88-rated versie. Z'n POTM is 89 en 900K, deze dus 88 en 390K tot nu toe. Wie weet probeer ik die wel even uit, laat het dan wel weten.

Heb je Lainer League SBC al vrij kunnen spelen? En bevalt Hummels nog een beetje? Shapeshifters is voor Bundesliga-begrippen drama, hopelijk komen er in team 2 leuke spelers in.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ERXBp5RWkAA5Pkm?format=jpg&name=medium

[ Voor 10% gewijzigd door Markuss op 22-02-2020 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
@Markuss

Flashback Hummels is echt heel erg fijn. Met shadow erop prima in de snelheid, niet extreem snel maar door compensatie van kracht en timing maakt hij dat ruimschoots goed.

Ik ben nu ook hard XP aan het vergaren om Akanji Objectives zeker te stellen. Centrum met Akanji en Hummels lijkt me heel aardig.

Lainer ben ik mee bezig. Ik heb 7 van de 18 puzzels van de Bundesliga voltooid. Probleem is alleen even dat ik geen Bundesliga spelers meer in de club heb en ik ook niet veel coins meer heb. Hopelijk heb ik dus wat packluck en moet ik even coins vergaren van Rivals en SB en kan ik er weer een paar voltooien.

Haaland is interessant. Alhoewel ik best prima uit de voeten kom met POTM Werner en IF Lewa 91. Focus zal dus op Akanji en Lainer liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Een untradable Mahrez shapshifters gepackt! Nu kan ik hem inpassen in mijn team voor Hazard (die toch al tegen viel) als ik Messi inruil voor Greenwood FS. Goed idee? Hoe zijn de ervaringen met Greenwood hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:43:
Een untradable Mahrez shapshifters gepackt! Nu kan ik hem inpassen in mijn team voor Hazard (die toch al tegen viel) als ik Messi inruil voor Greenwood FS. Goed idee? Hoe zijn de ervaringen met Greenwood hier?
Greenwood lijkt me bizar goed (nog nooit ingame gezien) had Mahrez uit de loan playerpick en zit eraan te denken om hem nu te kopen als CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zou wel willen gaan sparen (spelen, traden) voor de shapeshifter van Hateboer. Die lijkt me in elk geval een stuk beter dan de gele versie van Dumfries (82).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
Sleehond schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 11:32:
@Markuss

Flashback Hummels is echt heel erg fijn. Met shadow erop prima in de snelheid, niet extreem snel maar door compensatie van kracht en timing maakt hij dat ruimschoots goed.

Ik ben nu ook hard XP aan het vergaren om Akanji Objectives zeker te stellen. Centrum met Akanji en Hummels lijkt me heel aardig.

Lainer ben ik mee bezig. Ik heb 7 van de 18 puzzels van de Bundesliga voltooid. Probleem is alleen even dat ik geen Bundesliga spelers meer in de club heb en ik ook niet veel coins meer heb. Hopelijk heb ik dus wat packluck en moet ik even coins vergaren van Rivals en SB en kan ik er weer een paar voltooien.

Haaland is interessant. Alhoewel ik best prima uit de voeten kom met POTM Werner en IF Lewa 91. Focus zal dus op Akanji en Lainer liggen.
Helemaal met je eens betreffende Hummels. Ben nu ook druk bezig met XP te vergaren voor Akanji. Als ik Gold week 4 af kan ronden vandaag dan moet ik nog zo'n 26.500 XP in 3 weken vergaren. Dat moet zeker te doen zijn geloof ik.

Enige andere 'probleem' is dan dat ik 4 goede CV's heb voor de Bundesliga: Flashback Hummels, Storyline Akanji, RTTF Konaté en FS Kabak. Kabak is verhandelbaar dus die zal er dan wel uit raken, maar die bevalt mij tot nu toe zeer goed. Zo ga je van bijna geen degelijke CV's in de Bundesliga naar opeens 4.

Mocht je bijvoorbeeld op maandagochtend tussendoor wat tijd op de app hebben, dan zou ik een filter instellen op zilver en max. 750 en dan goed rondkijken. Dan openen de meeste mensen SB Rewards, vaak zitten daar zilveren spelers bij waarvan mensen hem voor een dumpprijs op de markt brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Komen er eigenlijk nog meer winter refresh sbc's? Dus nog meer overpowered kaarten van bijvoorbeeld Championship, Liga NOS etc.? Aangezien de winter refresh voorbij is vraag ik me af of het nu al klaar is :)

Ook even bezig met Acuna te unlocken. Moet deze week hopelijk lukken. Squad battles al gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Jorgen schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:06:
Ik zou wel willen gaan sparen (spelen, traden) voor de shapeshifter van Hateboer. Die lijkt me in elk geval een stuk beter dan de gele versie van Dumfries (82).
Maar dan staat je duurste speler wel op de minst belangrijke positie. Zou wel eerder kiezen om je middenveld of spits(en) up te graden. Als je het toch doet zou ik hem ingame wisselen met een goedkopere snelle verdedigende middenvelder zodat hij toch op een positie staat waar hij er meer toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat ik de wl lekker laat voor wat het is.
zoveel frustratie heb ik nog nooit gehad bij fifa. Zo bizar veel achterlijke doelpunten tegen gehad, dit gaat echt nergens meer over.

Die ben yedder en Neymar ook soms beuk je 3x van de bal en gewoon nog weer de bal hebben er na. Valt niet tegen op te verdedigen zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Hassiebassie schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:16:
Komen er eigenlijk nog meer winter refresh sbc's? Dus nog meer overpowered kaarten van bijvoorbeeld Championship, Liga NOS etc.? Aangezien de winter refresh voorbij is vraag ik me af of het nu al klaar is :)

Ook even bezig met Acuna te unlocken. Moet deze week hopelijk lukken. Squad battles al gedaan.
Ik ga daar wel vanuit, maar door de drukte van Shapeshifters en toevoeging van MOTM-kaarten zullen ze het misschien weer in de loop van volgende week doen wanneer ze geen content hebben.

Heb flink wat zilveren Eredivisie/Liga NOS kaartjes voor 200/250 coins ingekocht. Beide leagues al geheel klaarstaan (nog één club doorvoeren) en dan hoop ik met die zilveren kaarten alle kosten gedekt te hebben.

Er is zeker nog geen keeper in de league sbc's gekomen? Alles overige posities zijn inmiddels wel ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

sjakieman schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:35:
[...]

Maar dan staat je duurste speler wel op de minst belangrijke positie. Zou wel eerder kiezen om je middenveld of spits(en) up te graden. Als je het toch doet zou ik hem ingame wisselen met een goedkopere snelle verdedigende middenvelder zodat hij toch op een positie staat waar hij er meer toe doet.
Ook minst belangrijk wanneer ik graag over de flanken speel? Bovendien heb ik Donny IF 84 en Ziyech 87 al op het middenveld, dus ik moet ergens gaan verbeteren.

Pagina: 1 ... 106 ... 185 Laatste