Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Jorgen schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:15:
[...]

Ook minst belangrijk wanneer ik graag over de flanken speel? Bovendien heb ik Donny IF 84 en Ziyech 87 al op het middenveld, dus ik moet ergens gaan verbeteren.
Mag ik je team eens in Futbin zien Jorgen + het budget wat je momenteel hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Ga nu 5-5. Speel hoe gek het ook klinkt mijn beste spel ooit. Maar het is wel bizar hoe mijn tegendoelpunten zijn. Soms verlies je een pot als de tegenstander echt beter is. So be it. Maar vooral dit weekend merk ik, en met mij meer mensen lees ik, dat de aanvallers in fysiek opzicht superieur zijn ten opzichte van de verdedigers. Een aguero die van dijk verlaat in een fysiek duel is niet realistisch natuurlijk. Ook veel rebounds en 2e ballen vallen vaak in het voordeel voor de tegenstander in mijn verliespotjes.

Jammer, maar goud 3 is het doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-10 16:59

bebopper

I'm an absolute beginner...

Ze hebben bij EA weer wat schuifjes raar gezet. Wist bvb niet dat je ook buitenspel kon staan op je eigen helft, al twee keer gebeurt vandaag, weer iets bijgeleerd 8)7

Harde tackles zijn ook niet erg meer, ben al keer of drie snoeihard neergeschoffeld, lekker doorspelen (alleen als ik het zelf doe krijg ik toch rood heb ik gemerkt :P)

En mijn verdedigers hebben een nieuwe hobby, balletjes klaarleggen, alleen helaas voor de spelers in het shirt met de verkeerde kleur...

^^ dit alles in SB, WL daar kom ik nog niet, ben ik veel te slecht voor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:13
Jorgen schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:06:
Ik zou wel willen gaan sparen (spelen, traden) voor de shapeshifter van Hateboer. Die lijkt me in elk geval een stuk beter dan de gele versie van Dumfries (82).
Ik heb nu ook de gele Dumfries, zit al op 120k, dus ben er bijna voor de nieuwe Hateboer. Kan ook even wachten, de prijzen dalen meestal een aardig stukje.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:39
Ben even wat seizoens doelstellingen aan het voltooien.

Kreeg zowel een icon 7 wedstrijden leen keuze alsmede een shapeshifsterd 7 wedstrijden leen keuze.

Heb Klose Icon en Mbabu Shapeshifsters gekozen.

Geniaal voor mijn Bundesliga team. Ik ga daar even lekker mee in Weekend League knallen. Vervangt Klose mijn Lewandowski en vervangt Mbabu mijn Witsel. Dus maar eens in WL testen wellicht dat ik dat volgend weekend weer eens ga doen, na weken.....

Heerlijk om deze spelers even te testen!

[ Voor 12% gewijzigd door Sleehond op 22-02-2020 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:15
Hassiebassie schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:16:
Komen er eigenlijk nog meer winter refresh sbc's? Dus nog meer overpowered kaarten van bijvoorbeeld Championship, Liga NOS etc.? Aangezien de winter refresh voorbij is vraag ik me af of het nu al klaar is :)

Ook even bezig met Acuna te unlocken. Moet deze week hopelijk lukken. Squad battles al gedaan.
Ik denk dat de overige league SBC's nog wel een extra speler krijgen met een winter refresh kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Zou EA nog geen doen aan een Winter OTW? Als ik alle promo's weer voorbij zie gaan denk ik het niet?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:54
Dacht ik doe is een online draft, eerste tegenstander had icon moments ronaldo. Dat is echt een cheat code, die is niet van de bal te krijgen die loopt door je heen. En elk fatsoenlijk schot is een 100% doelpunt.
Had zelf icon moments Campbell die werd gewoon aan de kant gebeukt

Gelukkig was het geen top tegenstander aangezien alles naar Ronaldo ging erg voorspelbaar dus wel kunnen winnen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
bvbal79 schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:30:
[...]

Zeker, dat beweer ik toch ook niet? Alleen in dit geval heeft hij TOTY Mbappe gepacked, dat is meer luck dan pay2win... dat is een verschil door met veel packs kopen uiteindelijk Mbappe kopen
Ik geloof nier meer in luck als het op Fifa aan komt. Heel veel dingen lijken gewoon te gebeuren ongeacht wat er in de tussentijd gebeurd zoals een goal, als je er tussen gaat staan en de bal automagisch weer terug komt bij de aanvaller om maar een ingame voorbeeld te noemen. Zo ook dat je opeens een goede speler packt (geld of geen geld). Zag volgens mij laatst wel iemand op Reddit voorbij komen die het had over een Youtuber die al nauwelijks speelt en nu al 3 icon moments heeft gepackt (door geld in het spel te stoppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:13
Ik wil bij 4 keer paal/lat gewoon een doelpunt als goedmakertje. Gaat soms nergens meer over. Sta 2-2 gelijk. 3 keer lat en een paal. Oh ja en een intikkertje voor Depay. Maar die was zo scheel dat ze die bal nog aan het zoeken zijn. Uiteraard daarna na 8 strafschoppen verloren.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 10:36
Sta 10-1 in de WL. Het loopt als een trein tot nu toe. Had na de 5-0 van gisteren verwacht dat ik eerst weer een rits ging verliezen maar dat is niet gebeurd.

Na de 11 wins stop ik wel gelijk weer. (Of 14misschien) want die reeks met nederlagen zit er wel aan te komen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Fraaank schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 21:47:
[...]

Ik geef mijn eigen argumenten om die SBC wél te doen.

In welke SBC kan ik hem momenteel stoppen die mij verder helpt met mijn team? Neymar? Hazard? Daar heb ik bij lange na niet de spelers voor in m'n club. Dan maar een gokje wagen toch?
Wat je doet moet jezelf weten..maar het argument dat het maar 12k kost is incorrect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
bvbal79 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 16:20:
[...]

Wat je doet moet jezelf weten..maar het argument dat het maar 12k kost is incorrect
Untradables uit packs van de WL...wat zijn die waard op de markt dan? Moet ik weer 2x een 86 rated squad inleveren voor een 87 rated kaartje? Dit pack heeft mij 12k gekost in muntjes, punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bossie schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:00:
[...]

Greenwood lijkt me bizar goed (nog nooit ingame gezien) had Mahrez uit de loan playerpick en zit eraan te denken om hem nu te kopen als CAM.
Nu je het zegt, heb volgens mij ook nooit tegen hem gespeeld. Vanavond pas tijd om te spelen maar ben erg benieuwd naar mijn nieuwe team met Mahrez en Greenwood!

https://www.futbin.com/20/squad/13605645, start in een 4231 en schakel eventueel over naar een 442(2), 41212(2) of 433(2).
Jorgen schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:15:
[...]

Ook minst belangrijk wanneer ik graag over de flanken speel? Bovendien heb ik Donny IF 84 en Ziyech 87 al op het middenveld, dus ik moet ergens gaan verbeteren.
Als je backs aanvallend staan dan zijn ze iets belangrijker maar nog niet vergelijkbaar met een spits of middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Volgens mij is het moment nu wel gekomen. Tots verkoop.... Kluivert ging van 2.2 mil naar 1.6 deze week. Had hem gelukkig gekocht voor 1.95 net toen hij uitkwam.

Vannacht verkocht voor 1.73 mil. Aguere record breaker gehaald en Torreira als vervanging voor Guardiola. 1 mil over.

Ga verder geen spelers meer halen ben tevreden met mijn team. Nu sparen en spelers verzamelen

Team:
https://www.easports.com/...Id=jBKJ9JhmnSYme:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 18:08:
Volgens mij is het moment nu wel gekomen. Tots verkoop.... Kluivert ging van 2.2 mil naar 1.6 deze week. Had hem gelukkig gekocht voor 1.95 net toen hij uitkwam.

Vannacht verkocht voor 1.73 mil. Aguere record breaker gehaald en Torreira als vervanging voor Guardiola. 1 mil over.

Ga verder geen spelers meer halen ben tevreden met mijn team. Nu sparen en spelers verzamelen

Team:
https://www.easports.com/...Id=jBKJ9JhmnSYme:FFA20PS4
Is het niet gewoon omdat er nu meer Icon Moments in de inloop waardoor de prijs minder door schaarste beinvloed word?

Ik zoek zelf ook nog een upgrade voor Guardiola, Tielemans word waarschijnlijk geslachtofferd voor Kovavic, dus dan zou ik iets van 800K hebben voor een CM/CDM. Hopelijk zijn de prijzen nog verder gezakt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Bossie schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 18:18:
[...]

Is het niet gewoon omdat er nu meer Icon Moments in de inloop waardoor de prijs minder door schaarste beinvloed word?

Ik zoek zelf ook nog een upgrade voor Guardiola, Tielemans word waarschijnlijk geslachtofferd voor Kovavic, dus dan zou ik iets van 800K hebben voor een CM/CDM. Hopelijk zijn de prijzen nog verder gezakt.
Ja dat heeft er ook mee te maken. Maar tots begint nu waarschijnlijk in april. Wat nog maar iets meer dan een maand is. Vanwege het EK.

En Agüero is voor mij nog steeds een van de beste spitsen in het spel, scoort meer dan Ronaldo :s heb hem al 3 of 4* teruggekocht haha

Torreira doet het voor mij nu heel goed, is nu nog 86 maar Arsenal heeft 1-0 uit gewonnen dus een upgrade komt er zeer waarschijnlijk! En hij is "maar" 270k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Wulfric92 Ze zullen toch niet na elke kleine winst upgraden? Anders zit straks iedere speler op 99.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Jorgen schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 18:41:
@Wulfric92 Ze zullen toch niet na elke kleine winst upgraden? Anders zit straks iedere speler op 99.
Niet na elke winst, maar wel na elke ronde dat ze doorgaan, 32, ,16, 8, 4. Dus ik ben nu voor Arsenal :9

https://www.ea.com/nl-nl/...te-team/road-to-the-final

[ Voor 10% gewijzigd door Wulfric92 op 22-02-2020 18:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jorgen schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 18:41:
https://www.futbin.com/20/player/43752/lucas-torreira

Arsenal heeft de eerste Europe League wedstrijd uit gewonnen, de kans dat ze door gaan is groot waarna deze kaart dus een upgrade krijgt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:54
https://www.futbin.com/20/squad/10439444

Heb nu dit team en nog 3 miljoen maar heb geen idee wie ik nu moet kopen :p heb best veel untreadables die goed zijn.
Militao wil ik vervangen voor die nieuwe kondogbia deze week.
Wil eigenlijk Guardiola vervangen maar moet een icon gaan worden vanwege chemistry.
Toty de jong is een blijvertje en Werner en Mbappe zijn toch dure om op de bank te zetten.

Achteraf met de swaps toch voor Koeman moeten gaan raul valt best tegen yedder voelt in-game echt veel beter aan.

Misschien heeft hier iemand een goede brain fart :p

[ Voor 11% gewijzigd door FidoDido op 22-02-2020 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Markuss schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 13:21:
[...]

Mag ik je team eens in Futbin zien Jorgen + het budget wat je momenteel hebt?
Eerste team: https://www.futbin.com/20/squad/13611843

Tweede team (puur voor conditie): https://www.futbin.com/20/squad/13611900

Spelers van het eerste team zitten alle 11 op de bank bij het tweede en vice versa idem dito.
Als ik met mijn PL team speel, dan is dat aangevuld met Eric Lamela. Speel ik met mijn NL/ERE team, dan is Dusan Tadic de 12e. In beide gevallen gaat het om hun normale gouden kaartjes.

Ik heb op dit moment ongeveer 13k tot mijn beschikking, omdat ik afgelopen dagen 30k in traden geïnvesteerd heb. De weg die ik daarin op dit moment gekozen heb, lijkt voor mij te werken, dus hopelijk over een paar uur/dagen weer meer richting de 50k. Daarvoor moet alles natuurlijk wel weer met winst verkocht worden. Aangezien bijv. Onana, Frenkie, Depay of Hateboer allemaal weer flink geld kosten, worden de verdiende coins waarschijnlijk eerst weer opnieuw in traden geïnvesteerd, om daarna eind van de week eens te gaan zien wat ik ervan zou kunnen betalen.

Op dit moment heb ik met de 20k die ik een tijdje terug had heel mijn 2e team én Ziyech 87 én Dumfries 82 én Donny 84 kunnen bekostigen door het traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simonberserker
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 25-02 19:54
He guys,
Ik heb dus griezmann gepackt. Zijn normale kaartje. Alleen heb ik een bundesliga team. Ik haal de chemistry wel alleen hij staat niet goed. Zou ik hem verkopen en reus kopen of houden. Ik ben pas begonnen met fifa. Alvast bedankt voor de tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FidoDido schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 20:43:
https://www.futbin.com/20/squad/10439444

Heb nu dit team en nog 3 miljoen maar heb geen idee wie ik nu moet kopen :p heb best veel untreadables die goed zijn.
Militao wil ik vervangen voor die nieuwe kondogbia deze week.
Wil eigenlijk Guardiola vervangen maar moet een icon gaan worden vanwege chemistry.
Toty de jong is een blijvertje en Werner en Mbappe zijn toch dure om op de bank te zetten.

Achteraf met de swaps toch voor Koeman moeten gaan raul valt best tegen yedder voelt in-game echt veel beter aan.

Misschien heeft hier iemand een goede brain fart :p
Wil zelf Guardiola ook al een tijdje vervangen, de beste optie lijkt me simpelweg Moments Guardiola.

edit: Het zou ook kunnet met Neymar (CAM), Griezman en een La Liga CB. Waarschijnlijk kun je Neymar ook wel omruilen met een CAM/CF icon. Dan kun je Werner als supersub gebruiken.

[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 22-02-2020 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Bossie schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 21:14:
[...]

Wil zelf Guardiola ook al een tijdje vervangen, de beste optie lijkt me simpelweg Moments Guardiola.
Ja dit had ik ook, Guardiola als cvm die alles verbindt kwa opstelling.

Eventueel kan je kijken naar Makelele (90) behendiger en sterker.

Edit: verkeerde rating Makelele

[ Voor 5% gewijzigd door Wulfric92 op 22-02-2020 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
simonberserker schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 20:56:
He guys,
Ik heb dus griezmann gepackt. Zijn normale kaartje. Alleen heb ik een bundesliga team. Ik haal de chemistry wel alleen hij staat niet goed. Zou ik hem verkopen en reus kopen of houden. Ik ben pas begonnen met fifa. Alvast bedankt voor de tips
Reus kopen! Dit is echt een geweldige speler! Reus hoort nog steeds bij mijn beste 3 spelers van mijn 2 basisteams terwijl er inmiddels al veel duurdere spelers in staan. De combi Reus (als CAM) en Cristiano Ronaldo (als ST) is echt geweldig en liep eigenlijk altijd beter dan de (duurdere) combi in mijn andere team met de Bruyne-Messi.
Bossie schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 12:00:
[...]

Greenwood lijkt me bizar goed (nog nooit ingame gezien) had Mahrez uit de loan playerpick en zit eraan te denken om hem nu te kopen als CAM.
Wow! En hij is ook echt bizar goed! Waarschijnlijk komt dat deels doordat nieuwe spelers altijd top spelen in de eerste wedstrijden maar dan nog! Het is een soort CR7 (die dus in mijn andere team speelt) maar dan nog een stuk beter! Waar CR7 bij een klein duwtje al snel op de grond ligt blijft Greenwood gewoon staan, Verder zijn al zijn passes en loopacties perfect en elke bal vliegt keihard in de bovenhoek (muv de 1e wedstrijd toen hij ook geweldig speelde maar al zijn kansen had gemist). Hij is ook opvallend soepel en snel voor zijn lengte (met hunter). Hij doet me nog het meest denken aan Havertz TOTS van vorig jaar en dat was toen mijn favo speler! Misschien zullen sommige de 3 skillsmoves te weinig vinden maar als je net als ik geen (of nauwelijks) skillmoves doet en je hebt het geld dan kan ik hem alleen maar aanraden!

Mahrez is trouwens ook goed, veel beter en veel meer aanwezig dan Hazard NIF! Maar dit is wel minder een must buy dan Greenwood. Denk dat zijn nieuwe workrates (h/l ipv m/m geloof ik) hem goed gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
sjakieman schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:09:
[...]

Reus kopen! Dit is echt een geweldige speler! Reus hoort nog steeds bij mijn beste 3 spelers van mijn 2 basisteams terwijl er inmiddels al veel duurdere spelers in staan. De combi Reus (als CAM) en Cristiano Ronaldo (als ST) is echt geweldig en liep eigenlijk altijd beter dan de (duurdere) combi in mijn andere team met de Bruyne-Messi.

[...]

Wow! En hij is ook echt bizar goed! Waarschijnlijk komt dat deels doordat nieuwe spelers altijd top spelen in de eerste wedstrijden maar dan nog! Het is een soort CR7 (die dus in mijn andere team speelt) maar dan nog een stuk beter! Waar CR7 bij een klein duwtje al snel op de grond ligt blijft Greenwood gewoon staan, Verder zijn al zijn passes en loopacties perfect en elke bal vliegt keihard in de bovenhoek (muv de 1e wedstrijd toen hij ook geweldig speelde maar al zijn kansen had gemist). Hij is ook opvallend soepel en snel voor zijn lengte (met hunter). Hij doet me nog het meest denken aan Havertz TOTS van vorig jaar en dat was toen mijn favo speler! Misschien zullen sommige de 3 skillsmoves te weinig vinden maar als je net als ik geen (of nauwelijks) skillmoves doet en je hebt het geld dan kan ik hem alleen maar aanraden!

Mahrez is trouwens ook goed, veel beter en veel meer aanwezig dan Hazard NIF! Maar dit is wel minder een must buy dan Greenwood. Denk dat zijn nieuwe workrates (h/l ipv m/m geloof ik) hem goed gedaan hebben.
Greenwood is goed, ik heb hem even gebruikt maar... Het ligt vooral aan je speelstijl.

Als je een trukendoos bent, koop hem! Niet, gebruik hem in een 2 spitsen systeem. Dan komt hij goed uit de voeten.

Het vervelende van m/m spelers is dat ze niet heel actief zijn. Jij moet de ruimtes creëren, ze lopen niet zelf diep. Alleen rond de 16 doen ze dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wulfric92 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:30:
[...]

Greenwood is goed, ik heb hem even gebruikt maar... Het ligt vooral aan je speelstijl.

Als je een trukendoos bent, koop hem! Niet, gebruik hem in een 2 spitsen systeem. Dan komt hij goed uit de voeten.
Ik zoek vooral een CAM, zou dat kunnen met Greenwood ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Bossie schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:35:
[...]

Ligt er maar net aan hoe je speelt. Als je met 1 cvm speelt zou ik zoeken naar een h/h speler.

Als je met een cam speelt die ook verdedigend speelt, h/m met minimum 70 verdedigd "awereness" is handig.

Voorin blijven: maakt niet zo heel veel uit, dan zou ik kijken naar passen, positie aanval en afstandsschot. (Schotkracht is altijd belangrijk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:35:
[...]

Denk het wel ja, bij mij speelt hij als spits maar dan met de false 9 rol. Staat bij de opbouw dus vaak op het middenveld en dat gaat tot nu toe veel beter dan met Messi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:42:
[...]

Denk het wel ja, bij mij speelt hij als spits maar dan met de false 9 rol. Staat bij de opbouw dus vaak op het middenveld en dat gaat tot nu toe veel beter dan met Messi.
Mijn beide spitsen zijn F9
https://www.futbin.com/20/squad/8154634

Kovavic gaat binnenkort Guardiola vervangen, waardoor de CAM positie vrij komt. Tenzij ik een CDM haal, dan blijft het voorin zo staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 22:59:
[...]

Mijn beide spitsen zijn F9

Kovavic gaat binnenkort Guardiola vervangen, waardoor de CAM positie vrij komt. Tenzij ik een CDM haal, dan blijft het voorin zo staan.
Futbin werkt bij mij al een uur niet, bij jou wel???
Kan je opstelling dus niet zien helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@sjakieman Bij mij start Bin gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Augy
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 13:43
Net met een paar biertjes op nog even Rivals gespeeld.. kom k onderin divisie 10 een toty team tegen.. binnen 10 min 1-0 achter met het vingertje uiteraard.

Uiteindelijk 4-1 gewoon, zo lekker haha

Nu bijna vd sar binnen, nog 4 x winnen met m'n Franse team als speelt het team nog niet zo lekker.. keep on trying!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 23:01:
[...]

Futbin werkt bij mij al een uur niet, bij jou wel???
Kan je opstelling dus niet zien helaas.
Als je de tampermonkey plugins voor de webapp gebruikt, dan wil futbin je IP nog wel eens een paar uurtjes bannen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Jorgen schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 20:50:
[...]

Eerste team: https://www.futbin.com/20/squad/13611843

Tweede team (puur voor conditie): https://www.futbin.com/20/squad/13611900

Spelers van het eerste team zitten alle 11 op de bank bij het tweede en vice versa idem dito.
Als ik met mijn PL team speel, dan is dat aangevuld met Eric Lamela. Speel ik met mijn NL/ERE team, dan is Dusan Tadic de 12e. In beide gevallen gaat het om hun normale gouden kaartjes.

Ik heb op dit moment ongeveer 13k tot mijn beschikking, omdat ik afgelopen dagen 30k in traden geïnvesteerd heb. De weg die ik daarin op dit moment gekozen heb, lijkt voor mij te werken, dus hopelijk over een paar uur/dagen weer meer richting de 50k. Daarvoor moet alles natuurlijk wel weer met winst verkocht worden. Aangezien bijv. Onana, Frenkie, Depay of Hateboer allemaal weer flink geld kosten, worden de verdiende coins waarschijnlijk eerst weer opnieuw in traden geïnvesteerd, om daarna eind van de week eens te gaan zien wat ik ervan zou kunnen betalen.

Op dit moment heb ik met de 20k die ik een tijdje terug had heel mijn 2e team én Ziyech 87 én Dumfries 82 én Donny 84 kunnen bekostigen door het traden.
Leuk om te zien dat je nog met zo'n smal budget werkt omdat je later bent begonnen. Nederlandse team ziet er echt tof uit, ik ga er ook eentje maken naast m'n Bundesliga team.

Handelen met zilveren spelers (snipen op competitefilter werkt vaak goed) levert ook veel winst op. Bijvoorbeeld een filter met Liga NOS, zilveren, max. 350 BIN + je max bod op 15.000.000 zetten. Dan die 15.000.000 iedere x met eentje verlagen en opnieuw zoeken, dan wordt het cache vernieuwd geloof ik. Zo koop je de goedkoopste spelers weg uit een competitie waar zilveren spelers nodig zijn voor de League SBC's.

EDIT: Kan ook handig zijn om die zilveren spelers van de Eredivisie, Liga NOS, EFL, MLS en Süper Lig in je club te houden en te wachten op de extra League SBC speler. Dan kunnen de prijzen door het plafond schieten, zoals nu bijv. bij Dijon (Frankrijk), Paderborn (Duitsland). Echter is dit alleen handig als je een groter budget hebt want dit kan natuurlijk ook nog een week duren, of 2.

Ik ga dit even bouwen voor m'n NL team: https://www.futbin.com/20/squad/13179172

[ Voor 9% gewijzigd door Markuss op 23-02-2020 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Die Olaza sbc ziet er wel leuk ui om de rb sbc Aguirregaray in te passen in een team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Markuss schreef op zondag 23 februari 2020 @ 09:00:
[...]

Leuk om te zien dat je nog met zo'n smal budget werkt omdat je later bent begonnen. Nederlandse team ziet er echt tof uit, ik ga er ook eentje maken naast m'n Bundesliga team.

Handelen met zilveren spelers (snipen op competitefilter werkt vaak goed) levert ook veel winst op. Bijvoorbeeld een filter met Liga NOS, zilveren, max. 350 BIN + je max bod op 15.000.000 zetten. Dan die 15.000.000 iedere x met eentje verlagen en opnieuw zoeken, dan wordt het cache vernieuwd geloof ik. Zo koop je de goedkoopste spelers weg uit een competitie waar zilveren spelers nodig zijn voor de League SBC's.

EDIT: Kan ook handig zijn om die zilveren spelers van de Eredivisie, Liga NOS, EFL, MLS en Süper Lig in je club te houden en te wachten op de extra League SBC speler. Dan kunnen de prijzen door het plafond schieten, zoals nu bijv. bij Dijon (Frankrijk), Paderborn (Duitsland). Echter is dit alleen handig als je een groter budget hebt want dit kan natuurlijk ook nog een week duren, of 2.

Ik ga dit even bouwen voor m'n NL team: https://www.futbin.com/20/squad/13179172
Ik probeer je tip te volgen, maar doe iets verkeerd denk ik?

Ik zet max 350 BIN en dan 15.000.000 op max bod. Maar als ik dan op zoeken druk schiet max BIN ook naar 15.000.000. vervolgens krijg ik allemaal spelers in de lijst die niet perse goedkoop zijn. Ik druk dan een willekeurige speler aan en doe dan prijs vergelijken en dan is die speler verre van goedkoop.

Kortom..... Hoe werkt dit precies?

Ikke niet begrijpen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Markuss
Sleehond schreef op zondag 23 februari 2020 @ 10:14:
[...]

Ik probeer je tip te volgen, maar doe iets verkeerd denk ik?

Ik zet max 350 BIN en dan 15.000.000 op max bod. Maar als ik dan op zoeken druk schiet max BIN ook naar 15.000.000. vervolgens krijg ik allemaal spelers in de lijst die niet perse goedkoop zijn. Ik druk dan een willekeurige speler aan en doe dan prijs vergelijken en dan is die speler verre van goedkoop.

Kortom..... Hoe werkt dit precies?

Ikke niet begrijpen :9
Niet helemaal goed uitgelegd denk ik, op de console kun je doen:
Max geboden prijs: 15.000.000 en dan per één aftellen en opnieuw zoeken
Max direct kopen: eigen invulling.

Op de webapp werkt dit dus niet zie ik, vrij klote. Daar kan je je een bedrag invullen bij max direct kopen (bijv. 350) en dan zou je bij minimaal geboden prijs 150, daarna 200, 250 en 300 kunnen invullen en dan moet je weer opnieuw beginnen denk ik. Beetje irritant dus..

Wat filmpjes met de steekwoorden: fifa snipen console en eentje met fifa snipen webapp zullen zeker helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Markuss op 23-02-2020 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Markuss ga ik naar kijken, thanks.

Voorlopig heb ik in elk geval ook een eigen methode die werkt en waar ik elders nog niet over had gelezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son verkocht :) Kreeg er helemaal de schijt van dat die vent nooit in de spits te vinden was. Nu maar eens proberen met mid icon hernandez :) als hij bevalt ga ik hem upgraden naar zijn prime :)

Momenteel me team : https://www.futbin.com/20/squad/13623407

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Messi gisteren 4 gescoord. Zou hij een inform krijgen? Sta nu in goud 3. Nu wat motivatie om weer door te spelen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vanochtend ff een paar Rivals potjes gespeeld om de weekly objectives ff af te vinken.

Hoop dat ik er snel klaar mee ben, de potjes zijn echt verschrikkelijk om de te spelen tegen alle pressure/overload ball side spelers. Net zoals met constant pressure, zie je vaak wel hoe je onder druk uit kan spelen, maar je eigen acties/passes gaan simpelweg te traag ivm de tegenstander ...

Go fix EA :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hassiebassie
Man man, ff 3 potjes weekend league gedaan, maar telkens dikke delay van heb ik jou daar. Het is weer een drama dit weekend. Van de 3 heb ik er 2 gewonnen maar vraag niet hoe.
1 verloren omdat een verdediger nota bene op zijn knieën gaat zitten en naar de scheids staat te gebaren. Niet geblesseerd niks :(
Een tegenstander waarvan je weet dat als je met een normale connectie speelt je hem makkelijk kan hebben :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Hassiebassie schreef op zondag 23 februari 2020 @ 11:58:
Messi gisteren 4 gescoord. Zou hij een inform krijgen? Sta nu in goud 3. Nu wat motivatie om weer door te spelen :)
Want jij krijgt Messi :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Zou er geen nee tegen zeggen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:29
Hebben jullie ook wel eens een goede connectie/server waardoor je schrikt dat het spel eigenlijk heel snel is _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Net in Divisie 7 bezig met Icon Swaps...Wat is het toch lekker om dan te winnen, boven zijn/haar team, daaronder die van mij:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Z2bxqF3.png

Waren allemaal speciale kaarten ook nog eens (RTTFs, IF's, FB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:14:
Hebben jullie ook wel eens een goede connectie/server waardoor je schrikt dat het spel eigenlijk heel snel is _O- _O-
Het speelt momenteel inderdaad heel eng goed. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Terranova schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:14:
Geef mij maar een snel spel, hoe sneller het spel hoe beter ik vaak ben. Bij de trage bende gaat het gewoon ALTIJD mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 19:16
Wordt IF Aanholt hoger of lager dan zijn winterkaart?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 23 februari 2020 @ 15:48:
Net in Divisie 7 bezig met Icon Swaps...Wat is het toch lekker om dan te winnen, boven zijn/haar team, daaronder die van mij:

[Afbeelding]

Waren allemaal speciale kaarten ook nog eens (RTTFs, IF's, FB)
Divisie 7? Stiekem laten afzakken? tssssss

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 17:20:
[...]

Divisie 7? Stiekem laten afzakken? tssssss
Helaas niet eens stiekem hahaha. Heb een zooi bagger voor die Online Swaps, niet normaal. Maar nog 2 tokens nodig voor Koeman, dan ga ik me weer langzaam omhoog bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 23 februari 2020 @ 17:22:
[...]

Helaas niet eens stiekem hahaha. Heb een zooi bagger voor die Online Swaps, niet normaal. Maar nog 2 tokens nodig voor Koeman, dan ga ik me weer langzaam omhoog bewegen.
Dus je laat je bewust afzakken naar div7 en bent trots dat je tegen een beter team, maar slechtere tegenstander, wint?

tsja, ieder zijn smaak.

Hoe gaat het hier met WL? Hier goud 3 binnen zoals de laatste weken.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 17:24:
[...]

Dus je laat je bewust afzakken naar div7 en bent trots dat je tegen een beter team, maar slechtere tegenstander, wint?

tsja, ieder zijn smaak.

Hoe gaat het hier met WL? Hier goud 3 binnen zoals de laatste weken.
Ah nee zo bedoelde ik het niet! Niet stiekem als in: kan er niks aan doen juist. Verlies veel te veel met m'n zwakke First Owner-squads!

Goud 3 binnen is genoeg voor mij dit weekend. Had al moeite om zilver 1 binnen te halen (het punt dat EA besluit dat je te vaak wint).

[ Voor 12% gewijzigd door Fraaank op 23-02-2020 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 23 februari 2020 @ 17:26:
[...]

Ah nee zo bedoelde ik het niet! Niet stiekem als in: kan er niks aan doen juist. Verlies veel te veel met m'n zwakke First Owner-squads!

Goud 3 binnen is genoeg voor mij dit weekend. Had al moeite om zilver 1 binnen te halen (het punt dat EA besluit dat je te vaak wint).
Maar je schrijft dat je het lekker vindt om tegen dat betere team (maar div 7 tegenstander) te winnen.
Snap je post dan kennelijk niet helemaal want ik interpreteer het anders.

1e icon swaps heb ik mij ook laten afzakken naar div5, maar dat was niet iets waar ik trots op was of leuk vond.
Het was helaas een noodzakelijk kwaad om de potjes te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op zondag 23 februari 2020 @ 17:30:
[...]

Maar je schrijft dat je het lekker vindt om tegen dat betere team (maar div 7 tegenstander) te winnen.
Snap je post dan kennelijk niet helemaal want ik interpreteer het anders.

1e icon swaps heb ik mij ook laten afzakken naar div5, maar dat was niet iets waar ik trots op was of leuk vond.
Het was helaas een noodzakelijk kwaad om de potjes te winnen.
Dat is het voor mij ook, maar als je tegen zo'n wereld-squad komt ga je toch net even beter je best doen. Ben Yedder is gewoon een cheatcode. Dus ja, dan vind ik het zeker lekker om van zo'n team te winnen.

Helaas zitten er gewoon in div 5-7 niet de spelers die daar allemaal horen (waaronder ikzelf ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 23 februari 2020 @ 17:33:
[...]

Dat is het voor mij ook, maar als je tegen zo'n wereld-squad komt ga je toch net even beter je best doen. Ben Yedder is gewoon een cheatcode. Dus ja, dan vind ik het zeker lekker om van zo'n team te winnen.

Helaas zitten er gewoon in div 5-7 niet de spelers die daar allemaal horen (waaronder ikzelf ook).
Gefeliciteerd met je overwinning dan ;)

Ik kom in de WL mega veel van zulke teams tegen dus voor mij is dat eigenlijk de standaard. Ook in divisie 3 komen ze haast elke keer voorbij. We zitten redelijk eind fifa20 en dan zijn zulke teams echt geen uitzondering meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Had vanmiddag nog wel wat moeite met de snelheid van t spel (als in traag) Maar was ook bezig met icon swaps met op z'n zachtst gezegd geen heel best team haha

Laatste 2 potjes ging het idd ineens erg vloeiend en won k ook gelijk weer :)

Resultaat: vd sar op goal. Ben benieuwd - moet daar nog een teamgeest op of basis meer als prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Augy schreef op zondag 23 februari 2020 @ 17:56:
Had vanmiddag nog wel wat moeite met de snelheid van t spel (als in traag) Maar was ook bezig met icon swaps met op z'n zachtst gezegd geen heel best team haha

Laatste 2 potjes ging het idd ineens erg vloeiend en won k ook gelijk weer :)

Resultaat: vd sar op goal. Ben benieuwd - moet daar nog een teamgeest op of basis meer als prima?
Nooit een teamgeest op je keeper, altijd basis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo, net weer 20k geïnvesteerd. Dat zou - wanneer huidige trend doorzet - tussen de 50k en 100k kunnen opleveren. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Speel nu sinds kort met dit team: https://www.easports.com/...fId=i6IeoEpDb7w5:FFA20XBO

Heb er nu ongeveer 15 wedstrijden mee gespeeld in een 4-1-2-1-2 (2) formatie. Kondogbia wordt dan mijn cdm.

Over Kondogbia gesproken, het is echt een gruwelijke cdm, zit werkelijk waar overal tussen en door zijn strength zet die heel makkelijk andere spelers van de bal af.

Overall speelt het team lekker en zal ik hier voorlopig even mee blijven spelen. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Die nandez shapeshifter is wel interessant voor serie a team. Met shadow word ie echt bizar snel, Def op 92 en physic beter als de ligt

Vreet ondanks z'n lengte iedereen op :)

[ Voor 13% gewijzigd door Augy op 23-02-2020 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, speelt er eens eentje niet overload ballside, staat er 11 op een halve helft ingezakt.
Eentje gewonnen vandaag, eentje verloren en 6 gelijk ofzo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na de bizar slechtste WL start ooit ( stond iets van 4-11 geloof ik :') :') :') ) gelukkig me vandaag goed kunnen herstellen. Vanaf zilver 2 naar Goud 3 gegaan.

Laat in de middag en vanavond eindelijk goede game play die lekker snel gaat en kan gewoon lekker me eigen spel spelen. Vrijdag gewoon veel te lang door gespeeld terwijl het totaal niet liep en de servers kut waren :)

Ben enorm blij met de mid icon Luis Hernández eindelijk een speler gevonden die ik net zo lekker vind speler als Lucas. Goede loop acties en blijft gelukkig in de spits staan. Daarbij merk je niks van ze 3*WF die outside foot shot trait werkt echt super :) ! Hoop dat ik met me rivals / wl rewards genoeg coins heb om ze prime te kunnen kopen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Traeces op 23-02-2020 20:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuwe content op zondag?, had kimmich nog niet eens opgemerkt maar ga ik zeker ff meepakken.
Dadelijk driehoekje met Sane, Werner en Kimmich waardoor Guardiola ook eens vervangen kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shapedinges Atal gehaald en baby zidane naar de bank. Ben benieuwd of pace nog steeds king is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Bossie schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:12:
Nieuwe content op zondag?, had kimmich nog niet eens opgemerkt maar ga ik zeker ff meepakken.
Dadelijk driehoekje met Sane, Werner en Kimmich waardoor Guardiola ook eens vervangen kan worden :)
Aaah ideale CDM voor mij.

Alleen.... Maar 25k in kas en praktisch geen goede spelers in club om de SBC te doen.... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:28:
[...]

Aaah ideale CDM voor mij.

Alleen.... Maar 25k in kas en praktisch geen goede spelers in club om de SBC te doen.... :(
Als je hem echt wil gewoon ff wachten op je rewards en desnoods ff een dure speler verkopen. Die kan je altijd later nog terug kopen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
Traeces schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:37:
[...]

Als je hem echt wil gewoon ff wachten op je rewards en desnoods ff een dure speler verkopen. Die kan je altijd later nog terug kopen :)
Ja Rivals en SB is wellicht een keer 35k. Kom ik op 60k. De SBC is 190k ofzo aldus Futbin. Nog een speler van 130k verkopen... Pff. Wellicht heb ik wat pack luck en anders wat je zegt misschien wat verkopen en terugkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Hier voor het eerst goud 3 gehaald in de WL, erg blij mee. Zelfs nog twee wedstrijden over 😊

Laatste potje tegen veel beter team met onwijs veel geduld, 68% balbezit en 2 kansjes beide raak. Messi in de spits is echt een fenomeen, net als Koeman op het middenveld

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Kleine investeringstip. Real Madrid spelers. (Valverde of Vazques als enige relatief betaalbare) Champions League MM dinsdag of woensdag en anders donderdag in de MM voor el classico.

Kan bijna niet fout gaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frantz
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 31-05-2021
Goud 2 dit weekend. 17-8 met 1 DC. CR7 is een heerlijke aankoop gebleken. Scoort uit alle hoeken.

Probeer nu wat Icon swaps kaarten in Rivals te halen maar aangezien iedereen met asociale teams speelt ga ik degraderen uit divisie 5. En waarschijnlijk ga ik ook de nodige wedstrijden verliezen in divisie 6. Tijdens de 1e ronde van de Icon swap kaarten kon ik in divisie 5 makkelijk de objectives behalen, maar dat valt nu vies tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kimmich is binnen :)
IF Berghuis en Pele (74 rated troll) uit sbc packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 10:36
Gisteren 10-1 vandaag nog even voor de 11 wins gespeeld. 3 ragwquits op rij met een gelijke stand !

4e pitje verloren met 1-0 tegen iemand met 1 schot op doel in 90 minuten.

5e gewonnen in de verlenging . Ik wilde eigenlijk nog wat meer spelen maar vind het wel goed zo. Nog even wat SB potjes spelen .

Beste speler voor mij deze WL waren Owen en 84 Ake .
De minste nedved.
I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo, vandaag circa 25k verdiend en Berghuis 85 (IF) gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:15
Bossie schreef op zondag 23 februari 2020 @ 20:12:
Idem hier, gelijk meegepakt en in mijn team gezet. https://www.futbin.com/20/squad/13075926
Oh en Vernam IF 67 gepakt ha ha

[ Voor 4% gewijzigd door _Uploader_ op 23-02-2020 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Uploader_ schreef op zondag 23 februari 2020 @ 22:53:
[...]

Idem hier, gelijk meegepakt en in mijn team gezet. https://www.futbin.com/20/squad/13075926
Oh en Vernam IF 67 gepakt ha ha
Kimmich als CDM/CM en 89 Gerrard als CM:

Kan eventueel nog wisselen en dan pure CDM icoon pakken voor chem, we zien wel of ik Guardiola ga missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Iemand tips voor dit team wellicht? Vooral de vraag of het een beetje in balans is.

https://www.futbin.com/20/squad/13639324

Kom nog iets tekort om dit te halen. Hopelijk na leuke rewards donderdag genoeg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 14:57
Ik ga er toch maar weer aan geloven. Ultimate Team een nieuwe ‘kans’ gegeven en een club aangemaakt. Ga dus lekker vanaf 0 beginnen! Ben een aantal maanden gestopt door tijdgebrek maar ook omdat ik me vooral maar liep te irriteren. Dat moet nu maar eens afgelopen zijn. Vanaf nu ga ik mezelf wat minder druk opleggen en accepteren dat de servers zo nu en dan slecht zijn en dat het wel eens mee of tegen zit.

Haalde in de WL meestal G1 en soms G2 maar zal nu met een middelmatig team mee moeten proberen te komen. Heb al heel veel SBC’s gedaan en daaruit zo’n 320k winst gepakt door een paar special Cards. Uit Daily SBC onverhandelbare Kroos en LLoris en daarom besloten Kimmich te completen. Daarnaast heb ik nu zo’n 160k over en is de enige manier om winst te pakken op dit moment in de game vrees ik door vooral handelen onder de knie te krijgen. Heeft iemand daar tips voor?

Fijn om weer terug te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
Bossie schreef op zondag 23 februari 2020 @ 22:06:
Kimmich is binnen :)
IF Berghuis en Pele (74 rated troll) uit sbc packs.
+ @_Uploader_

Kunnen jullie laten weten hoe hij bevalt? Heb daar nu nog Witsel Futmas staan maar Kimmich oogt wel aardig, al is hij fysiek natuurlijk wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 15:02
Iemand een tip hoe je voorzetten geeft? Moet nog 6 scoren vanuit een voorzet van Politano maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar.

Zie spelers vrij staan, mij erop maar nog mist de speler de bal of valt de bal ervoor of achter. Zelfs een paar keer een onmogelijke redding van een keeper meegemaakt. Corners neem ik ook met hem, maar ook daar lukt het gewoon niet. Om gek van te worden :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
kwdtje schreef op maandag 24 februari 2020 @ 08:58:
Iemand een tip hoe je voorzetten geeft? Moet nog 6 scoren vanuit een voorzet van Politano maar ik krijg het gewoon niet voor elkaar.

Zie spelers vrij staan, mij erop maar nog mist de speler de bal of valt de bal ervoor of achter. Zelfs een paar keer een onmogelijke redding van een keeper meegemaakt. Corners neem ik ook met hem, maar ook daar lukt het gewoon niet. Om gek van te worden :-)
Ik geef vaak een lage voorzet als ik een counter heb via de zijkanten. Met 4-2-3-1 komt de andere vleugel inlopen, als je dan optijd de voorzet geeft met R1 + vierkantje (PS4) dan komt de bal prima laag aan en loopt hij hem zo binnen.

Kijk deze tutorial even:
YouTube: Create chances to SCORE GOALS with LOW CROSSES! | FIFA 19 Chance Cre...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
kwdtje schreef op maandag 24 februari 2020 @ 08:58:

Vooraf even een berichtje sturen naar de tegenstander dat je graag crosses wilt scoren en dat hij mag winnen.
Dit heeft bij mij wel geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op maandag 24 februari 2020 @ 09:17:
[...]
Ik geef vaak een lage voorzet als ik een counter heb via de zijkanten. Met 4-2-3-1 komt de andere vleugel inlopen, als je dan optijd de voorzet geeft met R1 + vierkantje (PS4) dan komt de bal prima laag aan en loopt hij hem zo binnen.

Kijk deze tutorial even:
YouTube: Create chances to SCORE GOALS with LOW CROSSES! | FIFA 19 Chance Cre...
Afhankelijk van de looplijn inkomende speler, voor koppen vierkantje, voor laag zodat hij er tegen aan zou moeten kunnen lopen double-tap vierkantje.

Triple-tap vierkant was ook nog iets.

Wel ff formatie pakken met wingers, ik liep ook het mijzelf ook onnodig lastig maken met 41212 Narrow :+

@SH-FR welkom terug, zou zelf een lekker (Frans) meta team maken en daarna mijn potjes/objectives meepakken.

Als TOTS idd vroeg komt, dan zullen de blauwe kaartjes wel weer via player picks binnenkomen.

Als je niet je club helemaal hebt geleegd, kun je misschien nog een paar offline swaps binnenhalen als je toch je objectives doet.

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 24-02-2020 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond in goud 1 geeindigd. Had WL niet zo serieus gespeeld en daarmee schoot ik bijna in mijn eigen voet door de nodige losses te pakken. Op het eind goud 2 bereikt en nog 4 wedstrijden over voor goud 1. Toch maar de moeite genomen en in de laatste game in de 121ste minuut via een penalty de overwinning gepakt. Voelt dan toch best lekker.

Ten opzichte van vorige weken minder anti spelers tegen gekomen. Wel veel eenheidsworst, maar dat komt ook omdat het spel je dwingt een bepaald type spel te spelen. Dus echt kwalijk nemen kan ik ze niet. Wel verhoudingsgewijs meer betere spelers tegengekomen en wat pech in 50/50 potjes. Maar met goud 1 ben ik tevreden. Niet dat ik er overigens wat van verwacht. Goud 3 blijkt toch meestal de beste rewards te geven in mijn ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:39
Ik heb dit weekend voor het eerst deze FIFA een weekend league gespeeld.
Heb het spel sinds November (halverwege eerste icon swaps) en ben sindsdien alleen maar bezig geweest met het unlocken van objective spelers en hier en daar wat SBC's. Merk dat ik vooral gevoel ben voor die 'gratis' spelers :P .

Daarnaast de laatste weken wat geluk gehad met een untradeable palacios en vorige week Hazard.

Heb afgelopen weekend met dit team gespeeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lagOLBSNmcamRKFnZKU6VOr5/medium.png

In-game speel ik 4-2-3-1 en wissel ik Koeman met Rijkaard en Okocha met Hazard. Heb nu nog ongeveer 500k om mijn team te verbeteren, maar moet heel eerlijk zeggen dat ik het erg lastig vind om dit jaar voor de coins echt goede spelers te halen. Dus alle tips zijn welkom ;)
Zit er zelf over te denken om Politano te unlocken en dan te linken met Hateboer op RB voor nog wat extra Nederlandse invloeden :) .

Ik vond het vooral bizar om te merken dat ik in de weekend league hetzelfde niveau weet aan te tikken als voorgaand jaar, namelijk goud 3 in 28 wedstrijden. Dit terwijl ik in divison rivals alle moeite heb om uit divisie 9 te komen. Voorgaand jaar kon ik me prima handhaven in divisie 6 |:( .

Ik hoop met mijn eerste weekend league rewards weer wat winst te kunnen behalen en mijn team te kunnen upgraden, een Messi als player pick zou natuurlijk welkom zijn _/-\o_ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
Van 9-6 naar 11-18.....

Zondagnacht alleen maar tryhards ipv snelle ragequitters. Dat blijkt een fabeltje.

Op naar Messi playerpick :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
buurman3 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 13:49:
Van 9-6 naar 11-18.....

Zondagnacht alleen maar tryhards ipv snelle ragequitters. Dat blijkt een fabeltje.

Op naar Messi playerpick :-)
Rode Messi en Groene Messi van Untradeable Rivals donderdag, lekker man :)

@[MAUS] ik ben ook een G3 speler/quitter, maar zit met Rivals in D5/6. Denk overigens dat de echte objective zakkers in 7/8/9 proberen hun ding te doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 24-02-2020 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
Bossie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:31:
[...]

Rode Messi en Groene Messi van Untradeable Rivals donderdag, lekker man :)

@[MAUS] ik ben ook een G3 speler/quitter, maar zit met Rivals in D5/6. Denk overigens dat de echte objective zakkers in 7/8/9 proberen hun ding te doen.
Dat idee krijg ik ook heel erg, zelf heb ik ook even in divisie 8 en volgens mij zelfs 7 gezeten dit jaar, maar merk gewoon dat ik, als ik voor een objective bezig ben, ik automatisch flink zak in rating vanwege het team. En aangezien ik dit jaar eigenlijk alleen maar met objectives bezig ben geweest kom ik er gewoon niet meer uit, heb nauwelijks met mijn 'eerste' team gespeeld in rivals.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
[MAUS] schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:36:
[...]

Dat idee krijg ik ook heel erg, zelf heb ik ook even in divisie 8 en volgens mij zelfs 7 gezeten dit jaar, maar merk gewoon dat ik, als ik voor een objective bezig ben, ik automatisch flink zak in rating vanwege het team. En aangezien ik dit jaar eigenlijk alleen maar met objectives bezig ben geweest kom ik er gewoon niet meer uit, heb nauwelijks met mijn 'eerste' team gespeeld in rivals.
Bizar eigenlijk hoeveel tijd je niet met je ultimate team speelt om je ultimate team te kunnen versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
Bossie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 14:51:
[...]

Bizar eigenlijk hoeveel tijd je niet met je ultimate team speelt om je ultimate team te kunnen versterken.
Ja, dat realiseerde ik me afgelopen week ook ineens 8)7
Dus toen maar besloten om eens weekend league op te starten in plaats van objectives grinden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat is nu het beste type kaartje om te kopen? Omdat ze bijvoorbeeld kunnen stijgen, snel meer waard zijn, of om een andere reden beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
[...]

Ja, ik ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben. Zitten zeker leuke spelers bij, maar geloof niet dat het de frustratie waard is. En single player vond ik voor het laatst leuk in mijn eerste fifa (Fifa 97 geloof ik), dus die squad battles ga ik al helemaal niet doen.

Heb in al die maanden 1 icon swap gehaald. Die was blijkbaar zo makkelijk dat ik 'm onbewust haalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jorgen schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:47:
Wat is nu het beste type kaartje om te kopen? Omdat ze bijvoorbeeld kunnen stijgen, snel meer waard zijn, of om een andere reden beter zijn.
Goh, je zou in kunnen slaan voor als de eventuele mid icon sbc komt.

Als ie komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
[...]

Precies de reden dat dit mijn laatste Fifa wordt.

Heb Elite gehaald na anderhalf jaar spelen (vrijwel geen weekend league). Vind het wel best nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Augy
Ben nu bezig met het maken van een tweede team en de keuze is op la liga gevallen.. is even kijken hoever k daarmee kom :)

Gebruikte wel heel veel conditie kaartjes op een bepaald moment haha

Vraag me wel de hele tijd af.. is Griezmann nu een cam of spits :p hij zakt zo vaak terug naar t midden voor mijn gevoel

[ Voor 24% gewijzigd door Augy op 24-02-2020 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hassiebassie schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:55:
[...]

Goh, je zou in kunnen slaan voor als de eventuele mid icon sbc komt.

Als ie komt...
Icons zijn nog ver weg voor mij. Tenzij ik er toevallig eentje unpack, anders duurt dat nog wel een jaar. Of doel je op de kaarten die voor die sbc's nodig zijn?

Dacht zelf ook meer aan OTW en dat soort kaartjes, die een upgrade kunnen krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Jorgen op 24-02-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
Augy schreef op maandag 24 februari 2020 @ 17:31:
Ben nu bezig met het maken van een tweede team en de keuze is op la liga gevallen.. is even kijken hoever k daarmee kom :)

Gebruikte wel heel veel conditie kaartjes op een bepaald moment haha

Vraag me wel de hele tijd af.. is Griezmann nu een cam of spits :p hij zakt zo vaak terug naar t midden voor mijn gevoel
Klopt, high/high workrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 24 februari 2020 @ 16:55:
[...]

Ja, ik ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben. Zitten zeker leuke spelers bij, maar geloof niet dat het de frustratie waard is. En single player vond ik voor het laatst leuk in mijn eerste fifa (Fifa 97 geloof ik), dus die squad battles ga ik al helemaal niet doen.

Heb in al die maanden 1 icon swap gehaald. Die was blijkbaar zo makkelijk dat ik 'm onbewust haalde.
Ik zit doordeweeks vaak in hotels, dan is squadbattles wel ff leuk.

Die icon-swap moet dan de 12 fut champions win geweest zijn :)

Pagina: 1 ... 107 ... 185 Laatste