Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 19:25
Hoe is jullie ervaring met gouden CR7? Heb hem sinds deze week. Hij staat nu 11/11 voor goals, maar hij voelt niet heel erg speciaal. Politano doet voor mijn gevoel hetzelfde en hij lijkt mij dus niet de coins waard. Kan hem voor 100k winst verkopen momenteel.
Fraaank schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 17:32:
Hoe is jullie ervaring met gouden CR7? Heb hem sinds deze week. Hij staat nu 11/11 voor goals, maar hij voelt niet heel erg speciaal. Politano doet voor mijn gevoel hetzelfde en hij lijkt mij dus niet de coins waard. Kan hem voor 100k winst verkopen momenteel.
Ik heb hem niet eens geprobeerd maar ik hoor van heel veel mensen dat hij momenteel aanvoelt als een halve Klaas. Ik zou de winst pakken en doorsparen voor iets beters ;)
Fraaank schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 17:32:
Tijd geleden zijn nif gehad en daarna nog eens zijn lw variant. Fifa20 is niet zijn game om het zo te zeggen.
Daarentegen floreert Messi weer in de gameplay.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 14:46
Je kan nu wel aardig vooruitlopen wat betreft traden..

Met de Alexander Arnold van komende maandag zit er wel een kans in dat er een team van Liverpool ingeleverd moet worden (of in ieder geval Liverpool spelers).. Gisteren aardig wat Liverpool spelers gekocht en worden vandaag al regelmatig voor het dubbele verkocht omdat er meer mensen dit blijkbaar verwachten.

Verder aardig wat 85/86 spelers ingeslagen, of om zelf te gebruiken bij Alexander Arnold of om ze volgende week tegen een hogere prijs te verkopen als er een 85/86 team wordt gevraagd..

Het in een gokje, maar even kijken hoe het uitpakt maandag..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• mar101
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 22-02 05:32
Bean77 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 16:13:
[...]

Begrijp je gevoel.
Hoe stom het ook klinkt probeer vooral rustig te blijven en de bal rond te tikken. Met geduld kan je echt wel wat bereiken. De potjes die ik verlies zijn meestal tegen een veel slechter team waarbij de tegenstander gewoon met geduld aan het voetballen is en niet forceert om iets te bereiken. En schroom af en toe niet om een balletje terug te passen.

Bernardo Silva lijkt mij een hele leuke kaart, maar helaas veel coins, untradable en een vrij slechte WF. Als hij 4* wf had gehad dat was het echt een gevaarlijke speler.
Bedankt voor de tip. Het geduldig tikken en wachten voor een opening zit al wel aardig in mijn spel verweven, maar als er 8 man voor het doel staan, dan kun je eindeloos heen en weer en terug spelen, maar een goed gat valt er dan niet helaas. Zelfs de dribbelmeesters kunnen zich geen weg daar doorheen banen, als je er twee voorbij bent, wacht er altijd nog een derde. Tot dusver is de beste tactiek tegen dit soort teams ze een koekje van eigen deeg geven. Na een aanval van de tegenstander supersnel counteren, dan staat de verdediging nog niet in positie. Dit is niet hoe ik het liefst speel en ben er ook niet echt goed in.

Bernardo Silva is inderdaad wel prijzig voor een untradable, maar ik heb door de SBC's en geopende packs van TOTY best wat high rated untradables, wat de prijs aardig drukt. Zag een review van Nick van runthefutmarket, die positief over hem is en zegt dat hij qua dribbling nog beter aanvoelt dan Messi. De 3* weakfoot is inderdaad wel jammer, maar ik schiet eigenlijk zelden met de WF van een speler en als hij een tap-in voor zijn rechter krijgt, dan zal hij die met zijn finishing en composure ook nog wel maken.
mar101 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 18:32:
[...]

Bedankt voor de tip. Het geduldig tikken en wachten voor een opening zit al wel aardig in mijn spel verweven, maar als er 8 man voor het doel staan, dan kun je eindeloos heen en weer en terug spelen, maar een goed gat valt er dan niet helaas. Zelfs de dribbelmeesters kunnen zich geen weg daar doorheen banen, als je er twee voorbij bent, wacht er altijd nog een derde. Tot dusver is de beste tactiek tegen dit soort teams ze een koekje van eigen deeg geven. Na een aanval van de tegenstander supersnel counteren, dan staat de verdediging nog niet in positie. Dit is niet hoe ik het liefst speel en ben er ook niet echt goed in.

Bernardo Silva is inderdaad wel prijzig voor een untradable, maar ik heb door de SBC's en geopende packs van TOTY best wat high rated untradables, wat de prijs aardig drukt. Zag een review van Nick van runthefutmarket, die positief over hem is en zegt dat hij qua dribbling nog beter aanvoelt dan Messi. De 3* weakfoot is inderdaad wel jammer, maar ik schiet eigenlijk zelden met de WF van een speler en als hij een tap-in voor zijn rechter krijgt, dan zal hij die met zijn finishing en composure ook nog wel maken.
Lopende spelers zien te krijgen door 1-2 tjes met l1 en x of zelf lopende spelers sturen. Maar pas op dat je het bij 1 a 2 houdt anders krijg je een counter omdat je teveel spelers voor de bal hebt. Rennende spelers zijn altijd wel lastig te verdelen. Als je de bal door zijn middenveld hebt gespeeld is contain/beschermen soms ook wel lastig om even tijd te maken voor een volgende afspeelpunt.

Inmiddels 10-1 in WL. Nog een paar winst voor mijn doel goud 3. 30 wedstrijden in een weekend lijkt voor mij echt 2 bruggen te ver. Daar kan ik mij echt niet voor motiveren.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

edit: denk dat deze alleen voor bean is weggelegd, lijkt wel een prime icon SBC

Bossie wijzigde deze reactie 11-01-2020 19:08 (35%)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:46
Bossie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 19:05:
[Twitter]

edit: denk dat deze alleen voor bean is weggelegd, lijkt wel een prime icon SBC
Ja nu begin ik te twijfelen nav mijn wens voor een nieuwe cam :X
Maar 1.5 miljoen voor een untradable ik weet het niet.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
038Zwolle schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 15:54:
FIFA leg ik even een weekje aan de kant.
DR is niet te doen. Elke wedstrijd word gepauzeerd, de ziekste spelers worden ingebracht en dat in div 6. Het laatste potje dat ik speelde was tegen iemand met toty mane, mbappe en een neymar.. wat een lol.
Ik merkte het zelfs in div 10. Vast leenspelers maar toch. Iets teveel toty en icons. Ben weer gaan traden. Met sb en dr rewards haal ik de 200k wel. En als je idd een Liverpool sbc krijgt misschien ook alvast spul inslaan.

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21-02 20:38
Deze WL is voor mij tot nu toe een drama. Begon 5-2 en sta nu 7-8. Vorig weekend heb was ik 14-7 geëindigd, wat ik een prima prestatie vond en daarom ook gestopt was. Ik heb exact hetzelfde spel gespeeld als dat ik normaal doe. Martinez TOTGS had 11 goals na 10 wedstrijden, maar toen begon het. Betere tegenstanders, dat is normaal natuurlijk. Maar enorm veel ballen op het aluminium, onmogelijke reddingen, spelers reageren zo'n 1 seconde later dan gewenst, zelfs frame haperingen wanneer ik in de aanval ben, ballen die meters uit de voeten geplaatst worden en ga zo maar door.. Ik stop ermee voor vandaag, hoop dat het morgen weer beter is zodat ik nog G3 kan binnen harken :+

Het is een mooie game als het allemaal soepel loopt, maar als het dat niet doet ... grr :X
Nog bedankt voor degene die laatst die sbc's poste die heel kort online waren. Ik verkoop nu een paar van die Duitse PL keepers met dikke winst :+

Hassiebassie wijzigde deze reactie 11-01-2020 20:00 (10%)

• mar101
  • Laatst online: 22-02 05:32
Hassiebassie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 19:59:
Nog bedankt voor degene die laatst die sbc's poste die heel kort online waren. Ik verkoop nu een paar van die Duitse PL keepers met dikke winst :+
Zelf heb ik helaas niet ingekocht omdat ze gisteren een andere SBC hadden uitgebracht dan verwacht, maar nu loop je inderdaad wel goed binnen met Duitse / Bundesliga spelers. Gelukkig had ik wel nog best een aantal Duitse en BL spelers in m'n club. Sommige non rare golds verkopen voor meer dan 5K per stuk op PC. :9

• Fraaank
Iemand ervaring met Prime Socrates?
Fraaank schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:34:
Iemand ervaring met Prime Socrates?
Meermaals met mid gespeeld, het is een KDB in het lichaam van Pogba :+

Zo dit is voorlopig mijn team :)
https://www.futbin.com/20/squad/12344793

Moest frenkie en de ligt toty gewoon hebben komt niet zo vaak voor met toty.

Messi verkocht die komt later wel terug wellicht Silva sbc met untreadables maken.

En icon swaps van der sar of Koeman erbij komt de ligt weer op 10 chem.

Kent op links bevalt me bijzonder goed en Politano ook niet verkeerd, wil eigenlijk de plek van zaha invullen maar nog maar 2 ton coins over misschien dat er komende dagen nog leuke sbc komt nog voor 5/6 ton aan high rated in de club.

• Fraaank
Bossie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:43:
[...]

Meermaals met mid gespeeld, het is een KDB in het lichaam van Pogba :+
En dat is positief of negatief? Haha
Fraaank schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:00:
[...]

En dat is positief of negatief? Haha
Hij is erg sterk en een goede playmaker, maar netzoals Poggy gaat zijn physiek ten koste van zijn balance.

FidoDido schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:55:
Zo dit is voorlopig mijn team :)
https://www.futbin.com/20/squad/12344793

Moest frenkie en de ligt toty gewoon hebben komt niet zo vaak voor met toty.

Messi verkocht die komt later wel terug wellicht Silva sbc met untreadables maken.

En icon swaps van der sar of Koeman erbij komt de ligt weer op 10 chem.

Kent op links bevalt me bijzonder goed en Politano ook niet verkeerd, wil eigenlijk de plek van zaha invullen maar nog maar 2 ton coins over misschien dat er komende dagen nog leuke sbc komt nog voor 5/6 ton aan high rated in de club.
Is dit hoe het ingame staat? Want met een beetje schuiven kan ik zo iedereen, op Politano na, op 10 chem laten spelen :)
Hassiebassie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:47:
[...]

Is dit hoe het ingame staat? Want met een beetje schuiven kan ik zo iedereen, op Politano na, op 10 chem laten spelen :)
Nee in-game is het 352 of 4222. Welke formatie doel je op om iedereen op chem te krijgen?
Had daar eigenlijk nog geen eens naar gekeken :p alvast bedankt voor de tip :)

Edit: denk dat ik hem al zie de normale 451 zeker ?

FidoDido wijzigde deze reactie 11-01-2020 21:56 (6%)

FidoDido schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 21:51:
[...]

Nee in-game is het 352 of 4222. Welke formatie doel je op om iedereen op chem te krijgen?
Had daar eigenlijk nog geen eens naar gekeken :p alvast bedankt voor de tip :)

Edit: denk dat ik hem al zie de normale 451 zeker ?
Ik was te snel, alleen De ligt en Politano spelen niet op full chem: https://www.futbin.com/20/squad/12542477
Hassiebassie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:18:
[...]

Ik was te snel, alleen De ligt en Politano spelen niet op full chem: https://www.futbin.com/20/squad/12542477
Dat maakt niet zoveel uit is idd beter zo :) tnx
Mocht ik Silva als nog doen dan is alleen de ligt niet full chem.
Alleen wanneer ik Koeman icon swap wil wordt ander verhaal maar dat is toch pas over een maand zien we dan wel weer ;)

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21:43
Die Player Moments Hakim Ziyech speet trouwens echt heerlijk. Jammer dat hij bij de meeste niet in het team past.

Ik wil hem wel hebben, wil nog steeds een keer een NL team maken.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

FidoDido schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:27:
[...]

Dat maakt niet zoveel uit is idd beter zo :) tnx
Mocht ik Silva als nog doen dan is alleen de ligt niet full chem.
Alleen wanneer ik Koeman icon swap wil wordt ander verhaal maar dat is toch pas over een maand zien we dan wel weer ;)
Bij mij is ook de ligt de enige niet op full chem, dat word binnenkort opgelost met Zambrotta.
Beetje flauw dat Cancelo tegenwoordig bij City speelt, anders was er niets aan de hand :+

Bossie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:36:
[...]

Bij mij is ook de ligt de enige niet op full chem, dat word binnenkort opgelost met Zambrotta.
Beetje flauw dat Cancelo tegenwoordig bij City speelt, anders was er niets aan de hand :+
Dat was ook 1 van de transfers waar ik niet blij mee was deze zomer :+

• Capsaicin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13-02 13:32
Hassiebassie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 19:59:
Je bekent dus dat je hebt gehandeld met voorkennis??! *Doet aangifte*
Bossie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 22:36:
[...]

Haal een NL icon. Dat scheelt al erg veel. Bij mij is de Ligt 10chem en linkt met oranje met VVD en Zanetti (icon swap), Gullit (maar kan ook een rijkaard etc zijn) maakt het dan af met een strong link.
Maar het is wel flink lastig. Hij is wel een rots achterin. Beter dan NIF VVD.

Bean77 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 00:36:
[...]

Haal een NL icon. Dat scheelt al erg veel. Bij mij is de Ligt 10chem en linkt met oranje met VVD en Zanetti (icon swap), Gullit (maar kan ook een rijkaard etc zijn) maakt het dan af met een strong link.
Maar het is wel flink lastig. Hij is wel een rots achterin. Beter dan NIF VVD.
Heb De Ligt samen met David Luiz en 89 Van Der Sar. Met Zambrotta gaat hij van 8 naar 10 chem.
Morgen ff G3 aantikken, dan ben ik voorlopig wel weer genezen van WL.

• Wesleyhassing
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22-01 10:19
Wow wat heb ik geluk gehad zeg! Ik had ongeveer 213 packs opgespaard (100. Pl upgrades) . Uit de upgrades kreeg ik helaas Sterling als beste speler, maar gelukkig kreeg ik uit een opgespaarde 50k pack van een draft TOTY Frenkie de Jong! Denk dat hij mijn team niet meer uit gaat.

• Nachtapotheker
Het doen van de Hazard sbc is de beste beslissing van dit seizoen. TOTY Mane komt even uit een van de pakketten lopen *O*
Wesleyhassing schreef op zondag 12 januari 2020 @ 09:16:
Wow wat heb ik geluk gehad zeg! Ik had ongeveer 213 packs opgespaard (100. Pl upgrades) . Uit de upgrades kreeg ik helaas Sterling als beste speler, maar gelukkig kreeg ik uit een opgespaarde 50k pack van een draft TOTY Frenkie de Jong! Denk dat hij mijn team niet meer uit gaat.
Fijne speler hoor, erg fysiek ook. Ideaal op het middenveld.

Nachtapotheker schreef op zondag 12 januari 2020 @ 09:29:
Het doen van de Hazard sbc is de beste beslissing van dit seizoen. TOTY Mane komt even uit een van de pakketten lopen *O*
:D, veel TOTY drops hier dit jaar ivm voorgaande jaren?

Ik pack echt geen zak, zelfs uit 50 premier League upgrades niet. 1x Kane en hooguit 3x een 84 rated vind dat uit 50 Packs triest 1 walkout kom op zeg.
Ik stop nu ook met die upgrade Packs als ik nu wat walk outs nog kreeg voor sbc fodder had ik nog een motivatie.

• kw_nl
Op PS4 net uit een potje rivals geknald. Tevens ook uit FUT. PS4 has wel nog een internetverbinding.

Kan nu geen match meer maken voor online wedstrijden.

Nog meer mensen last van?

Jongens, vergeet niet dat je met al die PL fodder misschien ook kunt kijken of je de league sbc niet kunt voltooien. :)

Ik heb door het doen van de PL upgrades flink wat untradedables die ik nu weer in de league sbc van de PL stop. Tot nu toe 6 clubs verder en het heeft me dusver pas 4K gekost. Ik wacht wel nog even met pakketjes openen want voor de zoveelste keer staat mn TL weer vol :+
kw_nl schreef op zondag 12 januari 2020 @ 12:59:
Op PS4 net uit een potje rivals geknald. Tevens ook uit FUT. PS4 has wel nog een internetverbinding.

Kan nu geen match meer maken voor online wedstrijden.

Nog meer mensen last van?
Nope, hier gewoon met ps4 alles kunnen spelen.

• kw_nl
Bean77 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 13:27:
[...]

Nope, hier gewoon met ps4 alles kunnen spelen.
Thnx, dan zou het aan mijn verbinding hebben gelegen.

Hassiebassie schreef op zondag 12 januari 2020 @ 13:07:
Jongens, vergeet niet dat je met al die PL fodder misschien ook kunt kijken of je de league sbc niet kunt voltooien. :)

Ik heb door het doen van de PL upgrades flink wat untradedables die ik nu weer in de league sbc van de PL stop. Tot nu toe 6 clubs verder en het heeft me dusver pas 4K gekost. Ik wacht wel nog even met pakketjes openen want voor de zoveelste keer staat mn TL weer vol :+
Daar dacht ik te laat aan stom van me.
Had al behoorlijk wat af kunnen hebben daardoor. Zat ze weer in die upgrade Packs te doen :(
Vorig jaar maakte ik ook al die fout. Een ezel stoot geen 3de keer tegen dezelfde steen :p volgend jaar moet goed komen haha

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zondag 12 januari 2020 @ 11:49:
[...]

Ja idd, ik heb normaal nooit zo’n packluck. Mn beste afgelopen jaar was totgs Ramos, dus ik was hoogst verbaasd :D
Zucht, na dit soort games is het toch moeilijk om de PS4 niet het raam uit te smijten:
  • * laat tegenstander alle hoeken van het veld zien en sta snel op 2-0
  • * na de 2-0 heb ik opeens erg veel misplaatste schoten/passen en kunnen mijn de ligt/Luiz geen duels meer winnen van zijn spitsen
  • * 78e minuut, hij scoort een rebound goal
  • * 88e minuut hij scoort een rebound vanuit een corner (weggekopt, word teruggevolleyed boven in het kruis)
  • *123e minuut hij scoort een uit een counter nadat Di Maria een uitgespeelde counter weet te missen (David Luiz weet zijn Lautaro met bal niet bij te houden die vanaf het begin speelde).
edit: volgende potje na 20 minuten 4-0 en een rage-quit, zoals zovaak na een potje als bovenstaande is op magische wijze opeens elk schot raak in opvolgende game

@Nachtapotheker Niet alleen jij, maar vaak zie je 2-3 drops in totaal voor iedereen, denk dat ik nu meer KDB;s heb langs zien komen dan dat :9

Bossie wijzigde deze reactie 12-01-2020 14:19 (23%)

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21:24
Bossie schreef op zondag 12 januari 2020 @ 11:49:
[...]
Sinds Bonnuchi FIFA 18 geen toty gepacked. Droprate is of sinds gistermiddag omhoog gegooid, of ik heb pech.
De afgelopen week toch heel wat 2k en 2.5k pakketten geopend, maar als ik Castro en Batesson zo bezie dan is het gewoon praktisch onmogelijk om een toty te packen.
simons schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:21:
[...]

Sinds Bonnuchi FIFA 18 geen toty gepacked. Droprate is of sinds gistermiddag omhoog gegooid, of ik heb pech.
De afgelopen week toch heel wat 2k en 2.5k pakketten geopend, maar als ik Castro en Batesson zo bezie dan is het gewoon praktisch onmogelijk om een toty te packen.
Behalve Sterling untradeable niets noemenswaardig hier tenzij je die 4-6 discard IFs mee wilt tellen.
Had Son uit de Bernardo Silva SBC, beide samen is eigenlijk al boven mijn verwachtingen.

Op Reddit stond een screenie van iemand die zijn 2e untradeable TOTS KDB had :X

• DeeleNL
Nou het is weer een feest vandaag. Ik wordt voor de 3e keer deze WL uit een wedstrijd gegooid en krijg wederom een loss. Mijn verbinding is gewoon stabiel, heb nooit problemen. Dikke delay, haperingen, It’s in the Game. Ik verlies 6x achter elkaar, komt natuurlijk niet allemaal door deze gameplay, maar het is mijn slechtste WL ooit. Waar doe ik het nog voor, de fun is wel weg op deze manier :F

• Nachtapotheker
De spelers van +100k die ik sinds 2014 gepacked heb zijn op 1 hand te tellen :+
Ooit n keer mid icon Hernandez en Ramos TOTGS, verder enkel wat hoge kaarten af en toe, maar nooit boven de ton.

Dus komende jaren wordt het weer droog staan vrees ik :D

Nachtapotheker wijzigde deze reactie 12-01-2020 16:31 (31%)

Mijn walkout packluck is gelimiteerd tot La Liga Keepers... Courtois 88.

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:59
Ook aardig wat van die PL upgrade packs gedaan...1x TOTY flair in app...is het TAA. fuck had net Zanetti gedaan in de swaps...luxe probleem.

TAA is wel op alle fronten beter en past ook in het team. Zanetti naar de bank. Met de untradable sbc fodder maar POTM Werner gedaan, begint een leuk fitness BL team te worden met Werner potm, Gnabry POTM, Storyline Perisic, Storyline Tolisso, Flashback Neuer en Futnas Rousillon

• tukkerterror90
  • Laatst online: 21:54
Hoe gaat de WL bij jullie? Ik voor het eerst deze fifa goud 1 gehaald, normaal haal ik goud 2.
Toch laten verleiden om nog snel 5 Ultimate Packs te openen, iets meer dan 100 euro. En niet eens een walk-out gehad. De pack-luck is al heel lang weg en gaat ook niet meer terugkomen geloof ik. Het was wel echt mn laatste geld in Fifa. Over een maandje of 2 speel ik het waarschijnlijk niet meer.

PSN/Steam: Xamsix

• tukkerterror90
  • Laatst online: 21:54
Xamsix schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:00:
Toch laten verleiden om nog snel 5 Ultimate Packs te openen, iets meer dan 100 euro. En niet eens een walk-out gehad. De pack-luck is al heel lang weg en gaat ook niet meer terugkomen geloof ik. Het was wel echt mn laatste geld in Fifa. Over een maandje of 2 speel ik het waarschijnlijk niet meer.
Kan me herrineren dat je laatst ook al zoiets zei _O-
tukkerterror90 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:30:
[...]

Kan me herrineren dat je laatst ook al zoiets zei _O-
Hahah kan zijn dat ik 1-2 maanden geleden zoiets gezegd heb :9 Maar na TOTY kunnen er weinig ´betere´ events meer komen om geld aan uit te geven denk ik. Moet het dit jaar sowieso wat rustiger doen qua uitgaven, dus ga me er netjes aan houden. Eens kijken wat ik aan coins heb als ik alle spelers verkoop die net uit die pakjes kwamen. Misschien kan ik toch iets leuks halen, maar geen toty :)

• johhnny
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 08:48
Gisteren Suarez SBC kunnen doen. Mooie upgrade voor Toko Ekambi. Vandaag een paar wedstrijden mee kunnen spelen en bevalt zeer goed. Goede passing ook. En Siert hoeft niet elke keer mee 'O, kan hij dat ook' te roepen.
johhnny schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:49:
Gisteren Suarez SBC kunnen doen. Mooie upgrade voor Toko Ekambi. Vandaag een paar wedstrijden mee kunnen spelen en bevalt zeer goed. Goede passing ook. En Siert hoeft niet elke keer mee 'O, kan hij dat ook' te roepen.
Ook heerlijk agressief voorin, de verdedigers van de tegenstander moeten niet denken dat ze tijd hebben als Suarez dichtbij is.

• johhnny
Bossie schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:51:
[...]

Ook heerlijk agressief voorin, de verdedigers van de tegenstander moeten niet denken dat ze tijd hebben als Suarez dichtbij is.
Ja ik was eerst bang voor zijn snelheid aangezien met Toko, Messi en Bernard er behoorlijke snelheid was, maar valt reuze mee. Fysiek staat hij zijn mannetje idd.

• DeeleNL
DeeleNL schreef op zondag 12 januari 2020 @ 14:40:
Nou het is weer een feest vandaag. Ik wordt voor de 3e keer deze WL uit een wedstrijd gegooid en krijg wederom een loss. Mijn verbinding is gewoon stabiel, heb nooit problemen. Dikke delay, haperingen, It’s in the Game. Ik verlies 6x achter elkaar, komt natuurlijk niet allemaal door deze gameplay, maar het is mijn slechtste WL ooit. Waar doe ik het nog voor, de fun is wel weg op deze manier :F
Ik dacht dat het niet meer ging lukken om G3 binnen te halen, gezien het spelbeeld, de gameplay en de vorm van dit weekend. Ik had nog 1 wedstrijd om 1 win te halen. Gelukkig sleepte ik die overtuigend met een ruime 0-1 zege met wat tijdrekken op het einde binnen :') Blijkt achteraf dat EA de wedstrijden waar ik disconnect heb gehad, niet heeft meegerekend. Ik had dus alsnog een paar wedstrijden staan. Wist niet dat dat zo werkte, maar dat valt niet tegen :)

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 20:29
johhnny schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:49:
Haha zo herkenbaar dat riep ie bij mij bij Inaki Williams als die een steekbal gaf... O kan hij dat ook? JA SIERD DAT KAN HIJ OOK VERDOMME!

_O-

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 21:24
Bossie schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:51:
[...]
de verdedigers van de tegenstander moeten niet denken dat ze tijd hebben als Suarez dichtbij is.
Idd voordat je het weet mis je een oor ofzo...

• Casual_T
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 20:35
FidoDido schreef op zondag 12 januari 2020 @ 12:14:
Ik pack echt geen zak, zelfs uit 50 premier League upgrades niet. 1x Kane en hooguit 3x een 84 rated vind dat uit 50 Packs triest 1 walkout kom op zeg.
Ik stop nu ook met die upgrade Packs als ik nu wat walk outs nog kreeg voor sbc fodder had ik nog een motivatie.
Heb jij deze FIFA wel fifa points gekocht? Ik heb een theorie: als je nooit fifa points koopt, is je packrate ook lager. Deze FIFA heb ik tot nu toe nog geen fifa points gekocht en nog niks noemenswaardigs gepackt. Beste was nog een Marco Reus 88, untradeable nota bene. Vorig jaar FIFA 19 best goede pulls, met De Gea, Mbappe, Schmeichel baby icon, Pogba (untradeable).

• Fraaank
Had nog 1 overwinning nodig en nog 6 wedstrijden over voor Goud 3. Uiteraard komt het op de laatste pot aan, pleures EA. Die met de hakken over de sloot gewonnen omdat ik nog een TOTY Ronaldo- en Prime Zidane-leenspeler had. Wat een EAIDS dit weekend weer, niet te geloven. Normale Dembele die iedereen van het veld kan beuken. Ben bijna geneigd om dit weekend ook maar eens met normale Sisokko en Dembele een WL te gaan doen. Denk dat het weinig verschil maakt.
Casual_T schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:36:
[...]

Heb jij deze FIFA wel fifa points gekocht? Ik heb een theorie: als je nooit fifa points koopt, is je packrate ook lager. Deze FIFA heb ik tot nu toe nog geen fifa points gekocht en nog niks noemenswaardigs gepackt. Beste was nog een Marco Reus 88, untradeable nota bene. Vorig jaar FIFA 19 best goede pulls, met De Gea, Mbappe, Schmeichel baby icon, Pogba (untradeable).
Theorie klopt niet. Heb behoorlijk wat geld erin gestoken. Heb 1x Son gepacked, en dat was het. Dan is het inderdaad meer dan jij, maar gemiddeld denk ik dat mensen wel iets meer packen.

• johhnny
[...]

Ik heb in FIFA 19 en FIFA 20 niks gekocht anders dan het schijfje zelf. Heb in FIFA 20 nu Messi, Scream Bernard en een Hierro gepacked. Speel verder offline. Icon tokens en Seasons zijn niet aan mij besteed.

Krijg overigens wel veel dezelfde spelers. Gezien de omvang van de database is het aantal dubbelen toch niet sec random.

johhnny wijzigde deze reactie 12-01-2020 20:42 (8%)

• Casual_T
Xamsix schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:39:
[...]

Theorie klopt niet. Heb behoorlijk wat geld erin gestoken. Heb 1x Son gepacked, en dat was het. Dan is het inderdaad meer dan jij, maar gemiddeld denk ik dat mensen wel iets meer packen.
Haha, jammer. Theorie ontkracht idd. Maar iig wel sneu. Lees je hier altijd dat iedereen van alles packt en dan stopt mijn pack animation na het eerste deurtje al snel ;w .
Casual_T schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:45:
[...]

Haha, jammer. Theorie ontkracht idd. Maar iig wel sneu. Lees je hier altijd dat iedereen van alles packt en dan stopt mijn pack animation na het eerste deurtje al snel ;w .
Haha ik ken het gevoel maar al te goed!

[...]

Ja heb wel FP gekocht in het begin. Dus helaas ;) ik denk wel dat er een connectie is met weinig spelen (dus je activiteit) collega van mij speelt af en toe een potje die is fifa 19 met tots voor eerst met fut begonnen zijn packluck is bizar.
Messi gold 3x, tots Ronaldo, tots Agüero, Icon Ballack, Icon garrincha, rttf Kante, nog 3x een base icon en dan vergeet ik er zeker nog een aantal.

Stuurt die weer zo foto dat ik denk flikker is op :p Al gezegd hoe lucky die is en zeldzaam het is. Zijn ook niet de minste allemaal + 1 miljoen.
FidoDido schreef op zondag 12 januari 2020 @ 21:08:
[...]

Ja heb wel FP gekocht in het begin. Dus helaas ;) ik denk wel dat er een connectie is met weinig spelen (dus je activiteit) collega van mij speelt af en toe een potje die is fifa 19 met tots voor eerst met fut begonnen zijn packluck is bizar.
Messi gold 3x, tots Ronaldo, tots Agüero, Icon Ballack, Icon garrincha, rttf Kante, nog 3x een base icon en dan vergeet ik er zeker nog een aantal.

Stuurt die weer zo foto dat ik denk flikker is op :p Al gezegd hoe lucky die is en zeldzaam het is. Zijn ook niet de minste allemaal + 1 miljoen.
Die zit jouw gewoon te sarren met plaatjes van Reddit.

• Joosie200
  • Niet online
Wie hier heeft een team genaamd HenkdeTank? Ik henk em :+

• M@cer
[...]

Onzin, nog nooit iets gekocht (Geen haar op mijn hoofd om dat ooit te doen ook) aan fifa punten en speel sinds vorig jaar FUT.

Vorig jaar CR7 gepacked. Dit jaar CR7, 2 icons, RW9 92 en Alisson TOTY.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Bossie schreef op zondag 12 januari 2020 @ 22:27:
[...]

Die zit jouw gewoon te sarren met plaatjes van Reddit.
Haha was dat maar waar ;) heb ze toch echt in zijn webapp gezien

• DeeleNL
johhnny schreef op zondag 12 januari 2020 @ 20:40:
[...]

Ik heb in FIFA 19 en FIFA 20 niks gekocht anders dan het schijfje zelf. Heb in FIFA 20 nu Messi, Scream Bernard en een Hierro gepacked. Speel verder offline. Icon tokens en Seasons zijn niet aan mij besteed.

Krijg overigens wel veel dezelfde spelers. Gezien de omvang van de database is het aantal dubbelen toch niet sec random.
Maat van mij speelt alleen Squad Battles. Hij heeft dit jaar Dembele RTTF en vorig jaar CR7 gepackt toen hij nog 2.5mln was. Ik open iets van 3x meer packs, maar simpelweg weinig tot geen luck?
M@cer schreef op zondag 12 januari 2020 @ 22:45:
[...]

Onzin, nog nooit iets gekocht (Geen haar op mijn hoofd om dat ooit te doen ook) aan fifa punten en speel sinds vorig jaar FUT.

Dit jaar alleen Lloris RTTF.. verder untradeable Sane 2x.. thats it

DeeleNL wijzigde deze reactie 12-01-2020 23:06 (45%)

WL vanavond misbruikt om wat nieuwe custom tactics uit te proberen. Wat meer variatie om zo potjes met een andere aanpak proberen te kantelen. Daardoor nog in goud 2 gekomen. Genoeg potjes om een gooi te doen naar elite 3, maar het is wel meer dan genoeg geweest deze week.

Snap niet hoe mensen echt week in, week uit 30 potjes kunnen spelen.

• Casual_T
[...]

Jezus, what the heck haha. Talking about packluck. :X
Gold 1 gehaald, 1 win te kort gekomen voor Elite 3 helaas. Record blijft staan op Gold 1, misschien ooit met een stretch dat ik Elite 3 kan halen. Miss in Fifa 2021 haha.

FidoDido schreef op zondag 12 januari 2020 @ 21:08:
[...]

Meenemen naar het casino :P

• Joosie200
  • Niet online
32 potjes SB kunnen doen. Hopelijk genoeg voor elite 3. Andere keren zakte ik als nog terug naar goud 1. Nul fifa points gekocht hier, alleen het spel zelf. En daarmee dus nul pack luck. Enige van waarde: Griezmann is flink in waarde gedaald. (van 210k naar 70k)

• Nachtapotheker
Vandaag TOTY de Ligt toegevoegd aan de ploeg en door hem nog goud 3 kunnen halen. Mijn WL ging echt slecht, moest de laatste 2 potjes winnen en de Ligt heeft ze uit het vuur gesleept met geniale onderscheppingen en telkens voor de man komen.
Bean77 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 23:02:
WL vanavond misbruikt om wat nieuwe custom tactics uit te proberen. Wat meer variatie om zo potjes met een andere aanpak proberen te kantelen. Daardoor nog in goud 2 gekomen. Genoeg potjes om een gooi te doen naar elite 3, maar het is wel meer dan genoeg geweest deze week.

Snap niet hoe mensen echt week in, week uit 30 potjes kunnen spelen.
Nog aanraders qua tactics, ik doe vrijwel elke WL iets anders (deze week 433-2/5).
Uiteindelijk kom ik toch altijd weer terug bij 442/4231.

Zo uit mijn blote hoofd: walkouts die ik dit jaar heb gepacked:
- RTTF Mahrez. By far de duurste.
- walkouts met oa: Courtois, Ter Stegen, Oblak, Bernardo Silva, Thiago Silva, 89 IF Immobile, Koulibaly, Benzema, Suarez, Pique 2x, Umtiti
Ook leuk: Lenglet toen hij nog duur was, Eder Militao, Matuidi, Witsel.

Dus zat er echt een enorme topper bij? Nee, dat niet.

Gewoon veel handelen blijft het voor mij. Daarmee heb ik TOTY de Bruyne kunnen kopen :)

• Jamesl
  • Laatst online: 08:02
[...]

Wil jij voor mij een straatje krasloten halen? :P
Xamsix schreef op zondag 12 januari 2020 @ 23:05:
[...]

Meenemen naar het casino :P
Dat blijkt toch weer anders te werken haha.

Offtopic: had gister om 7 uur nog 2k punten in elite 1 boven de onderstreep ben ik toch weer naar elite 2 terug gezakt wtf
Die had ik niet verwacht :( zit echt een aanzienlijk groot verschil wanneer er icon swaps of niet zijn.

Had 88 Godin eruit mag dan niet klagen.

• Joosie200
  • Niet online

Nooit haal ik wat uit de packs wat noemenswaardig is zei ik gisteren op Griezmann na. Komt daar uit een megapack elite 3 rewards gewoon toty Kante wandelen :o

• Luncatic12
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 26-02 18:58
Wanneer kunnen we de winter otw kaarten verwachten? Eerste week februari?

Gezien we elk jaar een otw sbc hebben, heb ik maar 100 otw kaarten ingeslagen tussen de 10k en 12,5k :)
Bossie schreef op zondag 12 januari 2020 @ 23:31:
[...]

Nog aanraders qua tactics, ik doe vrijwel elke WL iets anders (deze week 433-2/5).
Uiteindelijk kom ik toch altijd weer terug bij 442/4231.
Gebruik 4231, 442, 4222 en 3412. Voornamelijk aan het spelen met breedte en diepte etc. Merk dat ik het meeste fun heb met 4222, maar 442 is het meest gebalanceerde.

• Joosie200
  • Niet online
Kante de markt opgeslingerd voor 2 miljoen, buy now 2,5 miljoen.

Als ik dat straks heb: welk elftal zal ik ermee samenstellen? Ik heb al Allison, Handanovic en Griezmann die ik sowieso wil behouden. Verder toty nominee Benzema, normale Suarez met hunter, De Ligt toty nominee, IF de Vrij.

Ga sowieso Messi halen, maar ik wil met Griezmann en Benzema erbij een leuk elftal samenstellen. Zal wel via futbin mijn huidige elf gaan posten. Ben benieuwd naar jullie aanbevelingen.
Joosie200 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 07:59:
Kante de markt opgeslingerd voor 2 miljoen, buy now 2,5 miljoen.

Als ik dat straks heb: welk elftal zal ik ermee samenstellen? Ik heb al Allison, Handanovic en Griezmann die ik sowieso wil behouden. Verder toty nominee Benzema, normale Suarez met hunter, De Ligt toty nominee, IF de Vrij.

Ga sowieso Messi halen, maar ik wil met Griezmann en Benzema erbij een leuk elftal samenstellen. Zal wel via futbin mijn huidige elf gaan posten. Ben benieuwd naar jullie aanbevelingen.
mbappe, neymar en messi zijn op te halen voor 2,3mln. Stuk beter dan benzema, griezmann.

Ik zou in futbin gewoon beetje kijken wat leuke OP spelers zijn. Benzema is dat overigens niet.

Luncatic12 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 07:34:

Gezien we elk jaar een otw sbc hebben, heb ik maar 100 otw kaarten ingeslagen tussen de 10k en 12,5k :)
Jongens! Deze man. Die deelt toch een tip! Kassaaaa!!!

• M@cer
Jamesl schreef op zondag 12 januari 2020 @ 23:59:
[...]

Wil jij voor mij een straatje krasloten halen? :P
Voor de rest heb ik meestal niet zoveel geluk hoor met loterijen :-)

Het maakt verder ook niet zoveel uit, heb inmiddels echt een meer dan gemiddeld team (88), maar ik bak er nog steeds helemaal niet van en kom nog steeds niet uit divisie 9 8)7 :F

M@cer wijzigde deze reactie 13-01-2020 08:15 (5%)

• Joosie200
  • Niet online
Bean77 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 08:06:
[...]

mbappe, neymar en messi zijn op te halen voor 2,3mln. Stuk beter dan benzema, griezmann.

Ik zou in futbin gewoon beetje kijken wat leuke OP spelers zijn. Benzema is dat overigens niet.
Worden Benzema en Griezmann mijn wissels.

Kante staat inmiddels op 2.067.500 met begin op 2 miljoen dus die is met 6 min verkocht. Ga vandaag eens rustig kijken wat ik ga doen. Wss alle spelers die ik nu gebruik ook maar gaan listen (la liga en premier league) en met een vers nieuw elftal verder.

• Ozz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-02 13:05
Xamsix schreef op zondag 12 januari 2020 @ 19:00:
Toch schandalig dat een bedrijf hiermee kan weg komen. Als je packs opent met coins prima dat er een beetje luck bij komt kijken, maar FIFA points waar men geld in stopt moet toch betere value hebben dan dat het nu heeft.

• jannick63
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 26-02 19:06
[...]

Mogelijk heb je gelijk, die Nick28T koopt ook nooit. Opent 500+ packs en krijgt niks, die castro heeft er al 10 gepackt en heeft denk ik iets van 1000 packs geopend en 4-5k erin gestoken.

Maar als dit echt zo is dan is het echt manipulatie, wat ik ergens weer niet kan geloven. De kans op een toty is minder dan 1%.

Ik heb met bitcoin mining ook regelmatig gemined met minder dan 1% kans op het vinden van het "geheim". Soms duurde dat 600% voordat je iets had gemined. Soms duurde het 30% zeg maar. Dus ik kan me wel voorstellen dat sommige 600+ packs openen maar gewoon keihard pech hebben.

Als EA eerlijk is, dan betekent het gewoon dat elk pakketje openen opnieuw dezelfde kans heeft. En niet dat je kans omhoog gaat door te kopen e.d. Dus elk pakketje heb je minder dan 1% kans om een TOTY te openen. Als je dat gaat doorberekenen dan zijn je kansen gewoon enorm klein :).

• Sleehond
Suarez gold net uit een pakje, untradable. Prima on erbij te hebben voor mijn La Liga team. Al heeft Scream Gameiro wel mijn voorkeur in de spits vanwege snelheid en wendbaarheid gebrek van Suarez.

Misschien met beiden in de spits spelen. Heb alleen ook nog Griezmann (CAM), Fekir (RM) en Dembele (RM maar dan op LM met 7 chem).

Hoe dat vorm te geven...

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:34
Ik heb gister mijn laatste packs geopend:

Ik ben begonnen met sparen na Black Friday, dus een kleine 2 maand geleden en begon met een kleine 500 en ik heb vanuit alle dubbele steeds weer nieuwe packs gemaakt. Ik vermoed dat ik er in totaal een 800-1000 heb geopend en zit achteraf met een dubbel gevoel. Aan de ene kant ben ik erg blij met de opbrengst; als meest noemenswaardige speler CR7 gepackt, talloze goede spelers (o.a. Oblak 2x, Ter Stegen 2, Suarez, Lewandowski, Busquets 3x, Thiago, Vertonghen, Alderweireld) waardoor ik 5 icon SBC's heb kunnen voltooien, Moments Bernardo Silva (echt een aanrader, wat een beest is dat!) & Flashback Marcelo. Daarnaast heb ik door het verkopen van tradeable spelers en de gekke prijzen afgelopen weekend nog eens 1,5 miljoen coins extra verdiend. Uit de Icons SBC's kreeg ik Kluivert, Pirlo, Petit, Blanc & Carlos Alberto.

Maar geen TOTY en hoewel je weet dat de kans enorm klein is, is dat waar je het voor doet. Dus aan de ene kant blij met de uitkomst, maar aan de andere kant vraag ik het me ook af of het de tijd wel waard was.

• Sleehond
@Jaap.

Jij mag niet "klagen" hoor..... -O-

Tuurlijk is een TOTY vet, maar hey.... Lekkere kaarten toch?

Sleehond wijzigde deze reactie 13-01-2020 09:48 (41%)

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 27-02 22:28
Ozz schreef op maandag 13 januari 2020 @ 08:48:
[...]

Toch schandalig dat een bedrijf hiermee kan weg komen. Als je packs opent met coins prima dat er een beetje luck bij komt kijken, maar FIFA points waar men geld in stopt moet toch betere value hebben dan dat het nu heeft.
Ben het wel met je eens ja, maar aan de andere kant....als ze daar verschil tussen gaan maken is het helemaal kut natuurlijk.

PSN: Maichel

Joosie200 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 08:40:
[...]

Kante staat inmiddels op 2.067.500 met begin op 2 miljoen dus die is met 6 min verkocht. Ga vandaag eens rustig kijken wat ik ga doen. Wss alle spelers die ik nu gebruik ook maar gaan listen (la liga en premier league) en met een vers nieuw elftal verder.
Welke goede spelers heb je en wat is je budget? Ik zou wel even kunnen kijken wat ik er bijv. van zou kunnen maken ter inspiratie voor jou.

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14:50

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Joosie200 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 08:40:
[...]

Neymar - Mbappe - Yedder is een hele fijne combi :) Geeft ook vrij veel linkopties in een 451 :9

De originaliteitsprijs zul je er niet mee winnen.. maar dat is ook niet voor niets natuurlijk :+

• Casual_T
Heb besloten toch maar weer mijn team te verkopen na wederom een 19-11 finish in WL. Uiteindelijk kan je niet opboksen tegen de teams met Neymar, Mbappe en Messi in één elftal.

Ik dus ongeveer 4 á 5 100K (jumbo zeldzame speler) packs geopend en wat loopt eruit: Busquest (40K), Oblak CL (50K) en verder een paar 84'rateds. Hiermee dus officieel klaar met FIFA :).

• M@cer
Casual_T schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:28:
Heb besloten toch maar weer mijn team te verkopen na wederom een 19-11 finish in WL. Uiteindelijk kan je niet opboksen tegen de teams met Neymar, Mbappe en Messi in één elftal.

Ik dus ongeveer 4 á 5 100K (jumbo zeldzame speler) packs geopend en wat loopt eruit: Busquest (40K), Oblak CL (50K) en verder een paar 84'rateds. Hiermee dus officieel klaar met FIFA :).
Ja maar dan vraag je er ook wel een beetje zelf om toch.. Dit is net als je complete salaris omzetten in staatsloten en hopen dat je een miljoen wint.. :F

Laatst was het toevallig om tv, mensen zijn in een hoop dingen goed, maar kansberekening is er daar in ieder geval niet 1 van.

M@cer wijzigde deze reactie 13-01-2020 11:32 (9%)

• Casual_T
M@cer schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:32:
[...]

Ja maar dan vraag je er ook wel een beetje zelf om toch.. Dit is net als je complete salaris omzetten in staatsloten en hopen dat je een miljoen wint.. :F
True. Maar ik zat toch al te denken aan weer stoppen, omdat je met mijn team van 500K niet Elite 3 kan finishen. Je loopt altijd tegen een steen aan, zoals ik al zei. En handelen zit niet in mijn aard ..

Ik zeg ook niet dat ik verwacht dat er een TOTY uit loopt. Maar het hele seizoen al niks boven de 60K waard gepackt, is wel sneu. En ik realiseer me heel goed dat dit salty klinkt, haha :+.

Casual_T wijzigde deze reactie 13-01-2020 11:34 (16%)

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 27-02 22:28
Luncatic12 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 07:34:

Veel mensen hebben die OTW Ndombele nog die je in t begin als reward kreeg, die ga ik dan zelf ook mooi daarvoor gebruiken. Goeie tip inderdaad :)

PSN: Maichel

• jannick63
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 26-02 19:06
Casual_T schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:33:
[...]

True. Maar ik zat toch al te denken aan weer stoppen, omdat je met mijn team van 500K niet Elite 3 kan finishen. Je loopt altijd tegen een steen aan, zoals ik al zei. En handelen zit niet in mijn aard ..

Ik zeg ook niet dat ik verwacht dat er een TOTY uit loopt. Maar het hele seizoen al niks boven de 60K waard gepackt, is wel sneu. En ik realiseer me heel goed dat dit salty klinkt, haha :+.
Gedeeltelijk waar, toch zie je er genoeg die het wel lukken met een 100k of 200k teampje :)
Lees dat Eriksen een principe akkoord heeft met Inter. Zou een geweldige CAM zijn voor de serie A :+

Hopelijk straks een OTW van Eriksen en Ibra en de serie A kan echt een topteam geven!

• RBH
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:14

RBH

Wazzup?

jannick63 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:40:
[...]

Gedeeltelijk waar, toch zie je er genoeg die het wel lukken met een 100k of 200k teampje :)
Je kan idd wel zeggen dat het meer ligt aan de kwaliteiten van de speler zelf. Ik ben echt geen held met FIFA, maar toch heb ik gisteren 7-0 gewonnen van een team met Messi, Drogba, Guardiola, Mbappe en Neymar in het team. 8)7 Was ik best blij mee, ik heb niet echt een misselijk team, maar kon niet op tegen de kwaliteiten van dit team. Daarentegen ben ik ook compleet vernederd door een team met als beste speler Militao. :+

6D | 35 1.4 ART | 70-200 L | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90

Pagina: 1 ... 84 ... 110 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True