Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
buurman3 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:57:
[...]

Ik zie genoeg opties, wat is je budget? Yedder, Messi.....

Starten met Morales en dan een spits op 5 chem inbrengen is doodzonde.
Spits op 5 chem? Ik dacht dat chem alleen bij de start telde... Dus als ik Bale inbreng hij de 10 chem van Morales overneemt... Daar zit ik fout dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 03-10 22:01
RemkoDJ schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:01:
[...]

Spits op 5 chem? Ik dacht dat chem alleen bij de start telde... Dus als ik Bale inbreng hij de 10 chem van Morales overneemt... Daar zit ik fout dus?
een wissel is altijd 5 chem. Kun je ook zien als je wissel selecteert in selectiescherm, R3 en dan het 4e tabblad.

[ Voor 12% gewijzigd door buurman3 op 10-01-2020 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
Net weer even lekker SBC gedaan, puzzel of 6 a 7 opgelost. Had nog flink wat untradebles in club waarmee ik wel kon puzzelen. Dacht wie weet zit er wat leuks in het vat.

Keeper van 85 en de rest niet eens meer dan een 81 speler. Die keepert is ook maar 9.000 waard.

Na die 18 packs van onlangs waarin ik echt niks kreeg, weer alleen maar drama.

FIFA 17, 18, 19 en 20 tot dusver mijn enige packluck Salah in FIFA 18 die destijds 130k opleverde. Verder nooit wat nuttigs gekregen.

Mijn luck is echt extreem laag, heel bizar...

[ Voor 9% gewijzigd door Sleehond op 10-01-2020 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
buurman3 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:02:
[...]

een wissel is altijd 5 chem
Er gaat een wereld voor me open |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
buurman3 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:02:
[...]

een wissel is altijd 5 chem. Kun je ook zien als je wissel selecteert in selectiescherm, R3 en dan het 4e tabblad.
Wut? Dit is ook nieuw voor mij :? Ik dacht dat de wissel was op basis van de chem. van de vorige speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 17:54
Hassiebassie schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:10:
[...]

Wut? Dit is ook nieuw voor mij :? Ik dacht dat de wissel was op basis van de chem. van de vorige speler.
Nee wissels zijn altijd 5 chem, daarom gebruiken sommige mensen dus spelers liever op 7 chem dan ze als wissel in te brengen omdat het toch beetje invloed op de stats heeft.

https://www.easports.com/...chemistry-works-in-fut-17
Hey FIFA Fans,

Before we kick-off FIFA 17, we wanted to give you a closer look into the numbers behind Chemistry in FIFA 17 Ultimate Team.

The first point to keep in mind is that the effects of Chemistry are applied to players at the start of the game. These effects are governed by a combination of Team Chemistry and Individual Player Chemistry.
•A player in the starting XI: 25% from Team Chemistry & 75% from Individual Player Chemistry.
•A player who comes on as a substitute: 25% from Team Chemistry & 75% from Static Individual Player Chemistry of 5.

This means that whilst substitutes benefit from being in a team with high Chemistry, they won’t receive the effects of Individual Player Chemistry.

The following formula shows how the effects of Chemistry on Player Attributes are calculated:

(Team Chemistry*.25) + ((Player Chemistry*10)*.75)
•If the resulting number is greater than 50, players’ attributes start to improve towards their maximum of 99.
•If the resulting number is 50, the number is neutral and the player receives no changes from their base attributes.
•If the resulting number is 49 or lower, the players’ attributes are reduced towards their minimum of 1.

A player in the Starting XI with 100 Team Chemistry and 10 Player Chemistry
•(Team Chemistry*.25) + ((Player Chemistry*10)*.75)
(100*.25) + ((10*10)*.75)
= 25 + 75
= 100 (99)

A Substitute with 100 Team Chemistry
•(Team Chemistry*.25) + ((Player Chemistry*10)*.75)
(100*.25) + ((5*10)*.75)
= 25 + 37.5
= 62.5

[ Voor 69% gewijzigd door Pompi op 10-01-2020 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
noobs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Ach als ze het de laatste keer in 17 uitlegden en je later pas met FUT ben begonnen dan is het niet gek dat mensen het niet wisten.
Je leert elke dag iets nieuws zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Pompi schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:19:
[...]

Ach als ze het de laatste keer in 17 uitlegden en je later pas met FUT ben begonnen dan is het niet gek dat mensen het niet wisten.
Fifa heeft ook geen tutorials. Ze hebben wat skill games maar dat is het. Hoe ultimate team werkt, en chem mag je zelf uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Pompi schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:19:
[...]

uiteraard, we helpen elkaar hier en ik speel ook pas een jaar FUT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Hassiebassie schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:24:
[...]

Fifa heeft ook geen tutorials. Ze hebben wat skill games maar dat is het. Hoe ultimate team werkt, en chem mag je zelf uitzoeken.
niet helemaal waar. als je begint met fut krijg je in de menu's diverse tip-schermen die voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Hassiebassie schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:24:
[...]

Apart genoeg hadden zie die vroeger dus wel, want op die pagina die ik linkte staan nog wat andere tips&tricks topics. Zelfs een kopje met "starters guide", maar blijkbaar gaan ze er inmiddels dus vanuit dat iedereen het wel al kent of het online wel op zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

Denk dat mijn vraag overspoeld is is met andere reacties. Heeft iemand ervaring met Cruyff deze fifa en de vorige? Speelt cruyff net zo goed als in fifa19?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 16:56
Pompi schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:11:
[...]

Nee wissels zijn altijd 5 chem, daarom gebruiken sommige mensen dus spelers liever op 7 chem dan ze als wissel in te brengen omdat het toch beetje invloed op de stats heeft.

https://www.easports.com/...chemistry-works-in-fut-17

[...]
En hoe zit het dan als je 2 spelers van plaats wisselt in je basis 11? Bijvoorbeeld Mane van LW naar ST en Vardy van ST naar LW? Wordt dit dan ook 5 chem? 8)7 |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Prins32 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:55:
[...]

En hoe zit het dan als je 2 spelers van plaats wisselt in je basis 11? Bijvoorbeeld Mane van LW naar ST en Vardy van ST naar LW? Wordt dit dan ook 5 chem? 8)7 |:(
Nee alleen als je spelers in brengt veranderd de chem, want die wordt bepaald aan het begin van de wedstrijd. Dus alle spelers op de bank krijgen dan meteen 5 en de spelers op het veld de chem die ze al hadden, deze chem waarde wordt dan behouden voor de hele wedstrijd. Anders gezegd elke speler krijgt de chem waarde die ze hebben op het moment dat jij drukt op "tegenstander zoeken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Meneer iCy schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:48:
Denk dat mijn vraag overspoeld is is met andere reacties. Heeft iemand ervaring met Cruyff deze fifa en de vorige? Speelt cruyff net zo goed als in fifa19?
Ik heb zelf niet met Cruyff mogen spelen, maar vond hem altijd akelig als tegenstander omdat hij iets ongrijpbaars heeft.

Hier op futbin vind je wat reviews over Cruyff.

Verder zitten er op Youtube ook wat reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
Ik denk dat ik dan Bale verpats en dan nog ff iets doorspaar voor scream Gameiro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor degene voor wie TOTS TAA versie te duur is:

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Pompi schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 14:58:
[...]

Nee alleen als je spelers in brengt veranderd de chem, want die wordt bepaald aan het begin van de wedstrijd. Dus alle spelers op de bank krijgen dan meteen 5 en de spelers op het veld de chem die ze al hadden, deze chem waarde wordt dan behouden voor de hele wedstrijd. Anders gezegd elke speler krijgt de chem waarde die ze hebben op het moment dat jij drukt op "tegenstander zoeken"
volgensmij is het pas locked op het moment dat je niet meer kunt annuleren. wijzigingen tijdens de 'voorbeschouwing' kosten je chem.

[ Voor 4% gewijzigd door buurman3 op 10-01-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
RemkoDJ schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:14:
Ik denk dat ik dan Bale verpats en dan nog ff iets doorspaar voor scream Gameiro...
ik zou een spits kiezen met high attacking workrate. en liefst GEEN high defending workrate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannick63
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-09 11:37
Capsaicin schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:07:
[...]
Ik heb zelf niet met Cruyff mogen spelen, maar vond hem altijd akelig als tegenstander omdat hij iets ongrijpbaars heeft.

Hier op futbin vind je wat reviews over Cruyff.

Verder zitten er op Youtube ook wat reviews.
Cruijff is deze Fifa ontzettend goed, glitcht overal doorheen. Bal vaakt vaak goed ook in de rebound :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannick63
RemkoDJ schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:59:
Budget ligt ogv op 50k... Niet heel bijzonder dus.

F. Mendy heb ik geprobeerd maar ik ben denk ik 1 van de weinige die hem niet speciaal vind. Marcelo speelt voor mijn gevoel lekkerder, misschien Alba proberen?
Marcel speelt beter dan Alba vind ik, helemaal als je het prijsverschil nog meeneemt. Alba is snel, maar daar heb je LA wel iets minder aan. Marcelo is agressiever en staat wat sterker naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

jannick63 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:40:
[...]

Cruijff is deze Fifa ontzettend goed, glitcht overal doorheen. Bal vaakt vaak goed ook in de rebound :D.
Zou het de moeite waard zijn om Neymar en Mbappe te verkopen en dan Promes op de LCAM te zetten ipv neymar?

Welke versie heb je geprobeerd? De Base of mid?

Cruyff komt dan naast Ben Yedder OTW.

[ Voor 6% gewijzigd door Meneer iCy op 10-01-2020 15:48 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannick63
Meneer iCy schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:47:
[...]

Zou het de moeite waard zijn om Neymar en Mbappe te verkopen en dan Promes op de LCAM te zetten ipv neymar?

Ik heb alleen Base UT, poeh Neyman en Mbappe verkopen is ook heel wat. Dat is natuurlijk wel lastig te vergelijken. Samen heb je wss meer aan neymar en Mbappe dan enkel Cruijff.

Maar de Base voelt gewoon super lekker aan. testen kan je altijd doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
[...]

jannick63 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:58:
[...]

Ik heb alleen Base UT, poeh Neyman en Mbappe verkopen is ook heel wat. Dat is natuurlijk wel lastig te vergelijken. Samen heb je wss meer aan neymar en Mbappe dan enkel Cruijff.

Maar de Base voelt gewoon super lekker aan. testen kan je altijd doen natuurlijk.
Als jullie op dezelfde console spelen zou je eventueel via de optie om met teams van vrienden vriendschappelijke wedstrijden te kunnen spelen Cruijff kunnen testen. Moeten jullie alleen even usernames uitwisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jannick63
Pompi schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:01:
[...]

[...]

Als jullie op dezelfde console spelen zou je eventueel via de optie om met teams van vrienden vriendschappelijke wedstrijden te kunnen spelen Cruijff kunnen testen. Moeten jullie alleen even usernames uitwisselen.
Ik speel op de PC met een controller, zijn er niet zo veel van hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:17
jannick63 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 07:36:
[...]

Hij is zwaar ondergewaardeerd. Check zijn stats, dik die 800k waard :) Zou hem zeker halen nu hij nog laag is. Mogelijk wordt hij juist duurder als de quicksellers weg zijn.
Kan ook frenkie halen maar moet een keuze maken beide gaat niet. Frenkie otw heeft vanaf dag 1 alle wedstrijden gespeeld.
Verdediger valt nog wel op te vangen koop ik volgende maand wel weer gold van dijk.
Keuzes keuzes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
[...]

Heb sinds vorige week baby Cruijff toen was die 1,8 nu 2,2 miljoen.
Ik vind hem fantastisch samen met Messi gold konings koppel.
Heb nu kent als linksbuiten vind het prima ook Neymar en Mbappe gold voor verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
EA heeft ongeveer een uur geleden per abuis 3 SBC's online gezet en na een korte tijd weer verwijderd. Deze SBC's hoorden vermoedelijk om 19 uur online te komen. Ik heb allerdrie de SBC's afgerond. De voorwaarden van 1 SBC kan ik me goed herinneren. Ik ben nu aan het inkopen. Als de voorwaarden hetzelfde blijven, maak ik wat winst. En anders wat verlies. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Capsaicin schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:20:
EA heeft ongeveer een uur geleden per abuis 3 SBC's online gezet en na een korte tijd weer verwijderd. Deze SBC's hoorden vermoedelijk om 19 uur online te komen. Ik heb allerdrie de SBC's afgerond. De voorwaarden van 1 SBC kan ik me goed herinneren. Ik ben nu aan het inkopen. Als de voorwaarden hetzelfde blijven, maak ik wat winst. En anders wat verlies. :P
En wat waren de voorwaarden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hassiebassie schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:40:
[...]

En wat waren de voorwaarden? ;)
Mijn verkooplijst staat inmiddels bijna vol, dus het kan geen kwaad om dit te delen. Op Futbin staan de 3 verwijderde SBC's met hun voorwaarden nog.

SBC 1:
players from Eredivisie: Min 1
Same League Count: Max 5
Same Club Count: Min 3
Rare Players: Min 1
Squad Rating: Min 77
Team Chemistry: Min 80

SBC 2:
players from Germany: Min 1
Leagues: Exactly 2
Same League Count: Max 6
Rare Players: Min 4
Squad Rating: Min 80
Team Chemistry: Min 90

SBC 3:
players from England: Min 1
Clubs: Min 3
Same Nation Count: Max 5
Squad Rating: Min 70
Team Chemistry: Min 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
Capsaicin schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 16:53:
[...]
Mijn verkooplijst staat inmiddels bijna vol, dus het kan geen kwaad om dit te delen. Op Futbin staan de 3 verwijderde SBC's met hun voorwaarden nog.

SBC 1:
players from Eredivisie: Min 1
Same League Count: Max 5
Same Club Count: Min 3
Squad Rating: Min 77
Team Chemistry: Min 80

SBC 2:
players from Germany: Min 1
Leagues: Exactly 2
Same League Count: Max 6
Rare Players: Min 4
Squad Rating: Min 80
Team Chemistry: Min 90

SBC 3:
players from England: Min 1
Clubs: Min 3
Same Nation Count: Max 5
Squad Rating: Min 70
Team Chemistry: Min 75
Hoe denk je dat je hierin kan investeren?

het is alleen maar nationaliteit en 1 speler... stop er gewoon een bronzen speler in klaar is kees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
bvbal79 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 17:04:
[...]

Hoe denk je dat je hierin kan investeren?

het is alleen maar nationaliteit en 1 speler... stop er gewoon een bronzen speler in klaar is kees
Die 2e sbc is zeer specifiek. Je moet 2 leagues combineren, een chem van 90 halen, een Duitser gebruiken en een squadrating van 80 halen. Duitsers (78+) die in het buitenland spelen zullen hierdoor in trek zijn. Anders wordt het lastig om 90 chem te halen met 2 verschillende competities.

De 1e SBC biedt ook wat mogelijkheden omdat veel mensen uit gemak 3 eredivisie spelers uit hetzelfde team zullen zoeken. (hoewel dit technisch gezien niet per se hoeft).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Capsaicin schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 17:22:
[...]
Die 2e sbc is zeer specifiek. Je moet 2 leagues combineren, een chem van 90 halen, een Duitser gebruiken en een squadrating van 80 halen. Duitsers (78+) die in het buitenland spelen zullen hierdoor in trek zijn. Anders wordt het lastig om 90 chem te halen met 2 verschillende competities.

De 1e SBC biedt ook wat mogelijkheden omdat veel mensen uit gemak 3 eredivisie spelers uit hetzelfde team zullen zoeken. (hoewel dit technisch gezien niet per se hoeft).
Zit inderdaad wel wat in. Die eredivisie zou ik oplossen met die mexicaan van psv en dan linken aan bbvx/mexico league. Ezpz

Duitsland met die keeper van PL waar Pukki ook speelt

Engeland gewoon iets met Engelse PL speler en Zouma en dan league 1. Kind kan de was doen :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!
lol toty Alisson uit een zo'n PL upgrade pakje. Ik mag niet meer klagen over geluk denk ik.....

1e potje WL, tegenstander scoort de 1-0, gaat als een bezetene met het vingertje voor de mond rennen en gaat er vervolgens met 4-1 af 8)7 _/-\o_ :+

[ Voor 44% gewijzigd door Bean77 op 10-01-2020 18:48 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bean77 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 18:06:
lol toty Alisson uit een zo'n PL upgrade pakje. Ik mag niet meer klagen over geluk denk ik.....

1e potje WL, tegenstander scoort de 1-0, gaat als een bezetene met het vingertje voor de mond rennen en gaat er vervolgens met 4-1 af 8)7 _/-\o_ :+
Jezus, gewoon een TOTY packen ook. Congrats _/-\o_

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 18:54:
[...]

Jezus, gewoon een TOTY packen ook. Congrats _/-\o_
Thanks. Had al iets van 20 a 30 van de sbc's gedaan dus werd er wel simpel van, maar de beloning is dan wel super mooi.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Best wel zuur dat EA de voorwaarden van de SC heeft aangepast/ :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Capsaicin schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:08:
SC Squad challenges? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 15:07
Capsaicin schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:08:
Ik vind het wel prima, hoor. Had nog een hele stapel aan gouden / zilveren braziliaantjes in de club, die verkopen momenteel als warme broodjes! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Hassiebassie schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 19:41:
[...]

SC Squad challenges? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Ik bedoelde SBC, squad building challenge. Ik heb nu zo'n 70 Duitsers in mijn verkooplijst, omdat ik dacht dat EA de geannuleerde SBC van vanmiddag opnieuw zou uitbrengen.
mar101 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 20:03:
[...]

Ik vind het wel prima, hoor. Had nog een hele stapel aan gouden / zilveren braziliaantjes in de club, die verkopen momenteel als warme broodjes! :*)
Nice 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Even een uurtje keepers gehandeld. Even 78K bijgeschreven. Als is dat grotendeels te danken omdat iemand zijn oblak voor 4600 coins verkocht in plaats van 46.000 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 20:03:
[...]

Thanks, hierdoor in 10m iets van 50-60k meegepakt :)

Heb overigens ook Socrates verkocht en de Ligt teruggehaald.
Aangezien ik de icon-swap grind wel heb gehad, De Sar ff meegepakt om vervolgens later Zambrotta nog ff op te pikken.

@Hassiebassie
In je squad menu is gewoon een grote knop met help, vervolgens word er dan een menu met allemaal topics ge-opened inclusief chemistry etc.

[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 10-01-2020 20:50 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:31
Maar even aan de handel, wat speelt het spel dramatisch slecht vanavond. Zo verschrikkelijk traag alles. Er gebeuren (daardoor gok ik) ook weer de gekste dingen.
Laporte haalt een fitte Mbappe even in met 300km/u 8)7
Kante jaagt hem even met een Volley in de bovenhoek (volley 56) en bij gaat simpele pass over 3 meter al mis.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Druk bezig met objectives, loopt 98 KDB ineens uit een untradeable pack.. :X

Iemand tips hoe ik die in mijn team kan bouwen? Pogba of Griezmann zou ik er het liefst voor kwijt.. https://www.futbin.com/20/squad/12509730

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 20:47:
Maar even aan de handel, wat speelt het spel dramatisch slecht vanavond. Zo verschrikkelijk traag alles. Er gebeuren (daardoor gok ik) ook weer de gekste dingen.
Laporte haalt een fitte Mbappe even in met 300km/u 8)7
Kante jaagt hem even met een Volley in de bovenhoek (volley 56) en bij gaat simpele pass over 3 meter al mis.
Zojuist begonnen aan WL, maar niets gaat ineenmaal, wat een bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Game is niet te doen op PC momenteel, alles vertraagd. Werd net uit een game gegooid, terwijl m'n stream op de achtergrond gewoon meeliep. Word teruggezet in het hoofdmenu met een loss...daaaag FIFA voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:53
Iemand al een icon swaps binnen?

Zat zelf eerst aan figo of Socrates te denken. Aantal filmpjes bekeken maar ze kunnen me beide totaaal niet overtuigen.

Denk dat het Koeman gaat worden als cdm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik ga vrijdag op vakantie en kan op zijn vroegst morgen pas spelen. Gaat echt een race tegen de klok worden... Wil toch wel heel graag die Essien halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 wedstrijden, 8 goals. TOTY Mbappe laat r9 verbleken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 22:03:
Leuk voor dat je het lekker gaat, maar ik ben er bijzonder klaar mee dat elke keer dat ik WL wil spelen dat je met een delay op je input speelt.

Tot nu toe nog geen enkel normaal potje gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Ik heb vandaag TOTY Kante gepackt en gister ook Mid Roberto Carlos, mag zeker niet klagen!

WL gaat echter heel slecht. Het niveau verschilt van heel makkelijk winnen naar heeeel hard verliezen. Geen normale potten.. kom heel veel erg goede teams spelers tegen. Ben normaal rond het goud 2 niveau, maar heb het lastig.

Niets lukt, krijg ballen niet weg en 80% van de duels die ik initieel win belanden alsnog bij de tegenstander..

[ Voor 65% gewijzigd door hmr op 10-01-2020 22:23 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 13:07
Vandaag 30 packs geopend die ik van de SB en WL/Rivals en MM SBC’s heb laten staan, Benzema 87 als hoogste, daarnaast wat 85 en 84.. heb ook een aantal New Year SBC’s gedaan maar deze FIFA stata de luck niet aan mijn zijde.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmr schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 22:21:
Niets lukt, krijg ballen niet weg en 80% van de duels die ik initieel win belanden alsnog bij de tegenstander..
Dit dus, je kan niet loskomen van de tegenstander en elke verdedigend duel gaat meermaals terug naar je tegenstander of je spelers lijken gewoon de bal te missen.

Ook met veel passes lijken de spelers vetraagd te reageren.

Anyway, einde rant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Bean77 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 22:03:
Hoe ziet jouw team er wel niet uit joh? [/jaloers]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 22:20:
[...]

Leuk voor dat je het lekker gaat, maar ik ben er bijzonder klaar mee dat elke keer dat ik WL wil spelen dat je met een delay op je input speelt.

Tot nu toe nog geen enkel normaal potje gehad.
Dat ik lekker ga betekent niet dat de gameplay bij mij goed is ;) 1e potje overigens wel, potjes daarna steeds slechter helaas.
Capsaicin schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 22:38:
[...]
Hoe ziet jouw team er wel niet uit joh? [/jaloers]
https://www.futbin.com/20/squad/11932502

De bank zijn allemaal untradables en in de basis staan er ook een aantal. Ingame speel ik 442 met Neymar en Mbappe in de spits en Gullit en de Jong als centrale middenvelders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Bean77 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 22:55:
[...]

Dat ik lekker ga betekent niet dat de gameplay bij mij goed is ;) 1e potje overigens wel, potjes daarna steeds slechter helaas.

[...]

De bank zijn allemaal untradables en in de basis staan er ook een aantal. Ingame speel ik 442 met Neymar en Mbappe in de spits en Gullit en de Jong als centrale middenvelders.
Holy moly, wat een team. _/-\o_

Alleen Rivaldo (2 star weak foot) zou ik eruit pleuren. En misschien Mendy. Maar wat een team verder. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Ik was aan het kijken om 91 Zidane te halen voor de cam positie ipv Neymar (die is wat zwak) in 41212(2) had nog n loan variant liggen, maar dat bevalt me nog niet echt, hij heeft een vreemde loop animatie. Het is denk ik meer een cm dan een cam.
Maja wat nu 8)

Hazard was tot nu toe mn beste cam, maar als ik die pak krijg ik Mbappe niet op 10 chem keuzes keuzes...
Misschien Cruyff maar daar heb ik geen loan van helaas.

[ Voor 29% gewijzigd door Nachtapotheker op 10-01-2020 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-03 19:57
Met fifa20 ben ik een beetje klaar mee.
Kan ik mij fysieke spel gewoon "leeg"verkopen?
Neem aan dat ik dan mijn gamedata kwijt ben? Of mocht ik ooit weer in de verleiding komen en hem weer kopen over een paar maanden dat ik weer "verder" kan..

Noob vraag i know.. Alvast bedankt voor de hulp :)

[ Voor 3% gewijzigd door Danny182 op 10-01-2020 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bossie schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 22:28:
[...]

Dit dus, je kan niet loskomen van de tegenstander en elke verdedigend duel gaat meermaals terug naar je tegenstander of je spelers lijken gewoon de bal te missen.

Ook met veel passes lijken de spelers vetraagd te reageren.

Anyway, einde rant :)
Normaal speelt het op deze tijd wel goed maar helaas. 1e potje ging gelijk naar penalties. Ik kies altijd pas op laatste moment mijn hoek bij het schieten maar de connectie was blijkbaar zo traag dat ik geen enkele penalty schoot waar ik op richtte... Gelukkig won ik 'm wel maar ik wacht maar even met 2e potje nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Was nog even wat pakketjes aan het openen, maar komt daar zomaar 89 IF immobile uitlopen :)
Leuk voor het pizzaboeren team! Naast scream Dzeko, Laxalt en Politano moeten er toch wat goals te halen zijn :)

Zo ziet mijn serie A team voor de icon swaps er uit. Die wins moeten snel te halen zijn hoop ik:
https://www.futbin.com/20/squad/12514653

EDIT: The pack luck goes on! 91 Oblak. Altijd mooi voor sbc. Heb nu gewoon alle 3 de La Liga Keepers first owner: Ter Stegen, Oblak en Courtois. :9

[ Voor 42% gewijzigd door Hassiebassie op 10-01-2020 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 16:56
Bean77 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 22:55:
[...]

[...]

Hoe the f*ck kom je aan al die coins.... En niet zeggen met traden, want dat geloof ik niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Danny182 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 23:28:
Met fifa20 ben ik een beetje klaar mee.
Kan ik mij fysieke spel gewoon "leeg"verkopen?
Neem aan dat ik dan mijn gamedata kwijt ben? Of mocht ik ooit weer in de verleiding komen en hem weer kopen over een paar maanden dat ik weer "verder" kan..

Noob vraag i know.. Alvast bedankt voor de hulp :)
Ja je verkoopt je disc, daar wordt je savegames niet opgezet die staan op je console/pc.

Dus mocht je hem later weer een nieuwe kopen kan je gewoon verder waar je gebleven was. De fut data wordt meestal online opgeslagen zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casual_T
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-09 22:43
Na een tijdje toch weer FUT opgepakt. Dacht even gezellig een paar potjes WL en ik ben weer met beide benen op aarde gezet: 8 om 5 ga ik nu. Ik heb letterlijk in élke pot wel 1 keer op de paal of lat geschoten en soms zelfs meerdere keren.

Krijg je een counter om de oren en dan vliegt ie er aan mijn kant wel in. Servers voelden wel goed aan, maar toch een gevoel alsof de gameplay niet klopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 23:27:
Ik was aan het kijken om 91 Zidane te halen voor de cam positie ipv Neymar (die is wat zwak) in 41212(2) had nog n loan variant liggen, maar dat bevalt me nog niet echt, hij heeft een vreemde loop animatie. Het is denk ik meer een cm dan een cam.
Maja wat nu 8)

Hazard was tot nu toe mn beste cam, maar als ik die pak krijg ik Mbappe niet op 10 chem keuzes keuzes...
Misschien Cruyff maar daar heb ik geen loan van helaas.
Kijk eens naar mid-Nedved of Socrates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-03 19:57
fifanoob schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 00:20:
[...]

Ja je verkoopt je disc, daar wordt je savegames niet opgezet die staan op je console/pc.

Dus mocht je hem later weer een nieuwe kopen kan je gewoon verder waar je gebleven was. De fut data wordt meestal online opgeslagen zelfs.
Dank je d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Capsaicin schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 23:10:
[...]
Holy moly, wat een team. _/-\o_

Alleen Rivaldo (2 star weak foot) zou ik eruit pleuren. En misschien Mendy. Maar wat een team verder. :9~
Rivaldo doet het eigenlijk best goed. Natuurlijk kan die beter, maar daar heb ik nu niet de coins voor. Maar hij bevalt beter dan bijvoorbeeld otw Ben Yedder hoe gek dat misschien klinkt.
Prins32 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 00:11:
[...]

Hoe the f*ck kom je aan al die coins.... En niet zeggen met traden, want dat geloof ik niet. :?
Meerdere keren al hier geschreven dat in het begin ik fp heb gekocht. Daarmee had ik dus een voorsprong en met die voorsprong ben ik flink gaan handelen. Ik kon zodoende zowat iedereen eens stap voor zijn. Met mijn ervaring van vorige fifa's was het eenvoudig om snel veel winst te maken. Daarnaast ook wel wat packluck. Met kerst nog 24k fp gekocht en de belangrijkste packs geopend (als je fp uitgeeft moet je dit ook doen aan de beste packs en niet aan de waardeloze, zo blijf je effectief met wat geluk).

Zo moeilijk is het handelen ook niet, de tips heb ik in het begin gewoon hier in het topic gedropt. Sinds half december is het wel meer lastiger geworden om te handelen overigens. Maar goed ik heb nagenoeg mijn endgame team al binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
Prins32 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 00:11:
[...]

Zou ik toch maar is even Nick run the fut
market kijken die speelden gister met 11 toty de WL en die geeft 0 coins uit. Dus het kan wel degelijk.
Niet elke super team hoeft te betekenen dat je er 100000 fifa punten tegen aan gooid ;)

Alleen handelen kost tijd en soms risico's nemen de vraag is hoeveel tijd je daarin wilt steken.

[ Voor 9% gewijzigd door FidoDido op 11-01-2020 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-10 15:02
Sinds tijden weer eens een WL gestart met mijn basis serie A team.

Ik verbaas mij echt over het niveau van sommige met een team met alleen maar speciale kaartjes, die kunnen er echt HE-LE-MAAL niks van. Ik zit af en toe met open mond te kijken hoe ik ze simpel weg speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Laatst online: 30-09 09:31
Die Barnardo Silva ziet er goed uit.
Zouden jullie hem vervangen voor Salah NIF in een 4231. Salah is tradeable en first owned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
FidoDido schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 10:26:
[...]

market kijken die speelden gister met 11 toty de WL en die geeft 0 coins uit. Dus het kan wel degelijk.
Niet elke super team hoeft te betekenen dat je er 100000 fifa punten tegen aan gooid ;)

Alleen handelen kost tijd en soms risico's nemen de vraag is hoeveel tijd je daarin wilt steken.
Dit.
Met name het kopje TIJD.
Ik heb helaas weinig tijd om te handelen, maar ik weet wel dat ik het kan. Vandaar dat ik ook bezig ben met het schrijven van die guide (kost ook tijd :+ ). Maar het is echt mogelijk.

Ik heb ook TOTY de Bruyne weten te kopen (lang sparen, oa. Messi verkocht toen hij nog 1 miljoen was) en heb oa door pack luck en weer verkopen ondertussen alweer bijna 500K binnen. Ik vind het echter moeilijk om nu al een team om hem heen te bouwen aangezien ik over 6 dagen 2 weken op vakantie ga en dan niet zal spelen (en dan wil ik wel kunnen handelen).
Keuze's, tijd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeBers schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 11:23:
Die Barnardo Silva ziet er goed uit.
Zouden jullie hem vervangen voor Salah NIF in een 4231. Salah is tradeable en first owned.
Ik heb hem wel gehaald gebaseerd op mijn ervaringen met zijn TOTS in FUT19.
Tot nu toe geen spijt, hij heeft Garrincha 90 vervangen.

Ik zie Salah overigens wel meer als een Spits en Bernardo kan overal spelen tussen CF en CM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 11:35:
[...]

Dit.
Met name het kopje TIJD.
Ik heb helaas weinig tijd om te handelen, maar ik weet wel dat ik het kan. Vandaar dat ik ook bezig ben met het schrijven van die guide (kost ook tijd :+ ). Maar het is echt mogelijk.

Ik heb ook TOTY de Bruyne weten te kopen (lang sparen, oa. Messi verkocht toen hij nog 1 miljoen was) en heb oa door pack luck en weer verkopen ondertussen alweer bijna 500K binnen. Ik vind het echter moeilijk om nu al een team om hem heen te bouwen aangezien ik over 6 dagen 2 weken op vakantie ga en dan niet zal spelen (en dan wil ik wel kunnen handelen).
Keuze's, tijd. 8)7
Precies inderdaad, maar er zijn altijd mensen die het je niet gunnen omdat ze zelf te lui zijn om er TIJD er in te investeren.

Hoe bevalt De bruyne eigenlijk? Mbappe is echt de beste spits die ik heb gespeeld. De jong en de Ligt zijn ook onwerkelijk goed en beter dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bean77 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 11:38:
[...]

Precies inderdaad, maar er zijn altijd mensen die het je niet gunnen omdat ze zelf te lui zijn om er TIJD er in te investeren.

Hoe bevalt De bruyne eigenlijk? Mbappe is echt de beste spits die ik heb gespeeld. De jong en de Ligt zijn ook onwerkelijk goed en beter dan ik had verwacht.
Vind de Bruyne echt fantastisch :) Dit is echt een endgame speler. 2-benig, geweldige dribble. Ongelofelijk schot (je hoeft niet te timen, hij krult hem er van 30 meter vaak gewoon onhoudbaar in).
Met Hawk heeft hij nog extra strength en beukt hij gewoon verdedigers opzij alsof het niets is. 4* SM is voldoende. Voldoende pace, high/high workrate.

Hij doet gewoon precies wat ik wil van een nummer 10 en doet ondanks dat ik hem op "stay forward" heb staan, ook zijn verdedigende taken en zakt ver genoeg terug om iemand te lanceren bij een counter.

Dit is het first owner team wat ik momenteel om hem heen heb gebouwd:
https://www.futbin.com/20/squad/12525842

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
kwdtje schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 10:38:
Sinds tijden weer eens een WL gestart met mijn basis serie A team.

Ik verbaas mij echt over het niveau van sommige met een team met alleen maar speciale kaartjes, die kunnen er echt HE-LE-MAAL niks van. Ik zit af en toe met open mond te kijken hoe ik ze simpel weg speel.
Klopt en het gemiddelde niveau in de WL is ook niet erg hoog. De gemiddelde divisie 5 speler is vaak beter dan de 1e 5 tegenstanders in de WL. Volgens mij was het niveau veel hoger toen je nog een soort toernooitje moest spelen om WL te halen (Fifa17?). Maar ik speelde toen niet al te actief dus misschien was mijn niveau wel een stuk lager en leek de rest beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:31
Heb dat toernooi nooit gewonnen idd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

FidoDido schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 10:26:
[...]

Nick is natuurlijk wel een grote uitzondering, die het traden en het YT-en doet om zijn studie te betalen. Dat is niet de norm. Als je nu een team hebt van 20m+ en je hebt dit bij elkaar ge-trade zou ik direct in het gat springen van een nederlands FIFA YT-trade kanaal want dan ken je wel wat. Maar dergelijke goede traders zitten hier niet, althans ik lees er weinig van. Bovendien en zeker dit jaar zijn de marges en de grote klappers door EA teniet gedaan met hun release kalender, dat was al vrij vroeg in spel merkbaar. Waar Nick voorheen grote klappers kon maken, is het nu vooral volume trading, hij koopt gerust 50 icons om ze in de nacht allemaal met een marge van 5k winst te verkopen. Maar met name dat laatste kost heel veel tijd, wat is de juiste prijs, en je moet constant zoeken naar de goedkope kaarten.

Bovendien indien je hier geld in wil steken, laat dat lekker over aan diegene zelf.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 12:56:
[...]

Bovendien indien je hier geld in wil steken, laat dat lekker over aan diegene zelf.
8)7 En dat zeg jij met elke keer je opmerkingen over mij en de fp die ik gekocht heb? |:( lol

ontopic:
WL gaat hier prima, inmiddels 6-0. Neymar is ook opgeleefd met zijn PSG vriendje in de aanval. Zal snel wel echte weerstand krijgen en ben benieuwd hoe ze het dan doen.

Hoewel ik zeer tevreden ben over Frenkie ben ik stiekem ook wel benieuwd hoe Kante het zou doen. De bruyne is voor mij nog te duur op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Bossie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 07:39:
[...]

Kijk eens naar mid-Nedved of Socrates.
Socrates vond ik ook interessant, maar is zijn balance geen issue?
Ben nu ook Prime Kaka aan het testen (loan) dat bevalt ook wel aardig. Zidane doet het vandaag ook beter, zal wel met de brakke servers te maken hebben gehad gister.
Maar bij allebei heb ik nog niet het idee dat ze de meerprijs tov Neymar waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 13:26:
[...]

Ben nu ook Prime Kaka aan het testen (loan) dat bevalt ook wel aardig. Zidane doet het vandaag ook beter, zal wel met de brakke servers te maken hebben gehad gister.
Maar bij allebei heb ik nog niet het idee dat ze de meerprijs tov Neymar waard zijn.
Ik vond van niet, maar heb hem alleen maar met Engine gespeeld..
Bizar goede passing, en wint veel duels door zijn body-model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 13:16:
[...]
8)7 En dat zeg jij met elke keer je opmerkingen over mij en de fp die ik gekocht heb? |:( lol
Dat is toch ook zo? Doe niet zo raar je hoef je nergens voor te schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Lol, ik dacht ik zal eens kijken hoe duur Fifa points eigenlijk zijn. Ik heb daar serieus nooit naar gekeken.
Bean zei dat hij een keer 40K aan punten had gespendeerd. Dacht misschien is een tientje niet zo erg....

Holy moly. 8)7 |:( |:( |:( 2500 points is al ongeveer €20,-
40K aan punten is dus ruim €320,-

Ik bedankt vriendelijk }:O

Inmiddels al mijn pakketten geopend in ongeveer 5 dagen. Flink wat Walkouts, board downs, maar niks wat er echt uitspringt voor mij: Ter Stegen, Oblak, IF Immobile, Niks bruikbaars maar voor de komende icon swaps zeer welkom :)

[ Voor 24% gewijzigd door Hassiebassie op 11-01-2020 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Nachtapotheker schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 13:26:
[...]

Socrates 87 ook gehad.
Harde werker en fysiek heel sterk.
Met een 5* weakfoot is hij wel erg fijn op cam.

Inmiddels omgeruild voor Zola (87) omdat die veel beweeglijker is.
Nu twijfel ik of ik Socrates met de icon swaps wil halen.

Zit ook te kijken naar:
Zambrotta ipv Semedo
Koeman ipv Lenglet
Socrates erbij en Zola naar LCAM
Del piero en Zola verkopen

Lastige keuzes... misschien wel mid icon nemen en vervolgens EA vervloeken omdat ik dan een prut icon krijg ;)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valandil schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:00:
[...]

Socrates 87 ook gehad.
Harde werker en fysiek heel sterk.
Met een 5* weakfoot is hij wel erg fijn op cam.

Inmiddels omgeruild voor Zola (87) omdat die veel beweeglijker is.
Nu twijfel ik of ik Socrates met de icon swaps wil halen.

Zit ook te kijken naar:
Zambrotta ipv Semedo
Koeman ipv Lenglet
Socrates erbij en Zola naar LCAM
Del piero en Zola verkopen

Lastige keuzes... misschien wel mid icon nemen en vervolgens EA vervloeken omdat ik dan een prut icon krijg ;)
Ben steeds voor Socrates 89 gegaan ivm de work-rates, low-med lijkt me niet prettig in een centrale positie?

Overigens iemand die 87 Batshuayi heeft getest, geeft veel leuke hybrid opties (KDB/Hazard).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit weekend geen WL lekker rustig ook :) Zeker voor de PP hoef je het niet te doen. 8)7

Wel even gaan zitten voor Rivals wou nog toch wel eens eindelijk naar Div 5. Moest nog 2 potjes winnen en gelijk alle 2 gewonnen met een RQ :) 2de team was weer een objectives team, met weer een flinke bank :) Gelukkig tikte ik hem helemaal scheel en was na 40min een RQ bij 2-0 >:)

Probeer tussendoor ook zoveel mogelijk objectives te halen voor Trossart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:01
Bossie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:05:
[...]

Ben steeds voor Socrates 89 gegaan ivm de work-rates, low-med lijkt me niet prettig in een centrale positie?

Overigens iemand die 87 Batshuayi heeft getest, geeft veel leuke hybrid opties (KDB/Hazard).
Ik heb de Batshuayi geprobeerd voor die First Owner PL objective, scoorde er op los. Maar helaas kostte het mijn maar 4 pogingen om de 4 wins te halen, dus meer ervaring heb ik er niet mee. :+

Voelt snel aan, maar niet supersnel. Scoort wel erg makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:13
8)7 Zojuist voor 1.5m packs gehaald. Kroos en Neuer waren de besten. De rest was waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:01
038Zwolle schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:36:
8)7 Zojuist voor 1.5m packs gehaald. Kroos en Neuer waren de besten. De rest was waardeloos.
Klopt wel met de packrates.
Er worden zelfs zo weinig TOTY gepackt dat EA maar TOTY spelers op de markt moet zetten om het idee te geven dat er mensen zijn die de spelers krijgen...

https://www.reddit.com/r/..._in_the_market_no_wonder/

Echt schandalig en pure misleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Terranova schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:44:
[...]

Er worden zelfs zo weinig TOTY gepackt dat EA maar TOTY spelers op de markt moet zetten om het idee te geven dat er mensen zijn die de spelers krijgen...

Achja je moet het zien als met de kinderverrassing-eieren :) .... past prima in de lange discutabele historie van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Terranova schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 14:44:
[...]

haha ja, ik zag het ook bij een filmpje van castro dat hij duizenden euros verspeelde aan rotzooi.
Ik speel de laaste tijd voornamelijk Rivals en voor de objectives met untradeables. De spelers die ik echt wil krijg ik toch niet bij elkaar. Het traden etc zit zo veel tijd in en de markt is toch niet te voorspellen dat ik maar wat spelers verkocht heb voor packs. Het is echter schandalig hoe slecht de packs zijn, maar ik ging ook van niks uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
7-0 nu. Merk echt dat TOTY spelers echt pay2win spelers zijn die echt het verschil maken. Nu al 2 wedstrijden gehad die ik normaal nipt verloren zou hebben, maar door mijn nieuwe team nu wel win.
Ik kan voorstellen dat spelers zonder toty nu echt de motivatie aan het kwijtraken zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Bean77 op 11-01-2020 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 04-10 20:39
Zou volgende FIFA echt heel graag willen traden om ook eens 2 mil + spelers te kunnen bemachtigen (want mijn packluck gaat toch nooit iets worden).
Maar zou echt niet weten hoe, ik had laatst allemaal 83 spelers gekocht voor rond de 1500 maar de zijn nu nog minder waard haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 04-10 15:07
Bean77 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 15:19:
7-0 nu. Merk echt dat TOTY spelers echt pay2win spelers zijn die echt het verschil maken. Nu al 2 wedstrijden gehad die ik normaal nipt verloren zou hebben, maar door mijn nieuwe team nu wel win.
Ik kan voorstellen dat spelers zonder toty nu echt de motivatie aan het kwijtraken zijn.
Heb een uitermate matige start in de WL, maar dat heeft niks te maken met TOTY, ben nog geen TOTY speler tegen gekomen gelukkig. Nog maar weinig WL wedstrijden gespeeld, maar het tryhard niveau is bijzonder hoog. Zielige gastjes die in extreme mate de bus parkeren, er is echt geen doorkomen aan.

Ben vooral bezig geweest met mijn club op te schonen, aardig wat coins voor mijn doen binnen geharkt en behoorlijk wat PL en Serie A upgrade packs gedaan. Nu heb ik een dilemma: heb voor de 2e keer IF Grealish untradable gepacked, vind ik een beetje zonde om die voor 0 coins te discarden, dus zat ik naar de huidige SBC's te kijken. Er zit voor mij niet zo heel veel interessants tussen, de Moments Bernardo Silva SBC spreekt me nog het meeste aan. Was een groot fan van zijn TOTS vorig jaar. Iemand die al ervaring met hem heeft?

Ik denk dat ik me vooral op Rivals ga focussen dit weekend, dan zijn meestal de tegenstanders van wat minder niveau en kunnen hopelijk de Icon Swaps snel behaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
FIFA leg ik even een weekje aan de kant.
DR is niet te doen. Elke wedstrijd word gepauzeerd, de ziekste spelers worden ingebracht en dat in div 6. Het laatste potje dat ik speelde was tegen iemand met toty mane, mbappe en een neymar.. wat een lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mar101 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 15:45:
[...]

Heb een uitermate matige start in de WL, maar dat heeft niks te maken met TOTY, ben nog geen TOTY speler tegen gekomen gelukkig. Nog maar weinig WL wedstrijden gespeeld, maar het tryhard niveau is bijzonder hoog. Zielige gastjes die in extreme mate de bus parkeren, er is echt geen doorkomen aan.
Yep, ik heb 5 tap-ins gemist in de laatste twee potjes omdat ik door de delays simpelweg niet ineenmaal kan schieten/passen. Bizar

Het vorige potje kreeg ik ook wel kansen genoeg maar finishen lukte niet. uiteindelijk in de 118e minuut verloren omdat Van Der Sar een redding maakt en de bal klemvast heeft maar vervolgens met de bal vast het doel in gaat. Vervolgens gaat het spel door en VDS loopt naar voren en op het moment dat hij de bal gooit beginnen de tegenstanders te juichen want de goal word alsnog gegeven (5-10 sec later dus).

Dit is overigens de eerste WL waarin ik een potje met speed-up-lag en frameskips heb gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mar101 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 15:45:
[...]

Ben vooral bezig geweest met mijn club op te schonen, aardig wat coins voor mijn doen binnen geharkt en behoorlijk wat PL en Serie A upgrade packs gedaan. Nu heb ik een dilemma: heb voor de 2e keer IF Grealish untradable gepacked, vind ik een beetje zonde om die voor 0 coins te discarden, dus zat ik naar de huidige SBC's te kijken. Er zit voor mij niet zo heel veel interessants tussen, de Moments Bernardo Silva SBC spreekt me nog het meeste aan. Was een groot fan van zijn TOTS vorig jaar. Iemand die al ervaring met hem heeft?

Ik denk dat ik me vooral op Rivals ga focussen dit weekend, dan zijn meestal de tegenstanders van wat minder niveau en kunnen hopelijk de Icon Swaps snel behaald worden.
Begrijp je gevoel.
Hoe stom het ook klinkt probeer vooral rustig te blijven en de bal rond te tikken. Met geduld kan je echt wel wat bereiken. De potjes die ik verlies zijn meestal tegen een veel slechter team waarbij de tegenstander gewoon met geduld aan het voetballen is en niet forceert om iets te bereiken. En schroom af en toe niet om een balletje terug te passen.

Bernardo Silva lijkt mij een hele leuke kaart, maar helaas veel coins, untradable en een vrij slechte WF. Als hij 4* wf had gehad dat was het echt een gevaarlijke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Ik was helemaal vergeten dat ik de advanced sbc's had bewaard voor TOTY!

Net een rare players pack geopend. Blauw.... Uiteraard weer CL kaart.

Maar wel 7x een 83 speler? Eh... geef me dan gewoon 1x een TOTY kaart :+

EDIT: Wut?
Dit kan je nu toch gewoon niet oplossen?
Niet op te lossen?

Ik heb exact de oplossing van Futbin gevolgd maar hij werkt niet :(
Pas als ik 11 spelers van Bundesliga er in stop dan kan ik de eerste afstrepen, maar dan heb ik natuurlijk nooit max 6 spelers van the same league |:(

[ Voor 46% gewijzigd door Hassiebassie op 11-01-2020 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Hassiebassie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 16:13:

[Afbeelding: Niet op te lossen?]

Pas als ik 11 spelers van Bundesliga er in stop dan kan ik de eerste afstrepen, maar dan heb ik natuurlijk nooit max 6 spelers van the same league |:(
6/5 spelers uit BL/BL2 zou moeten werken lijkt me. Voor die advanced SBC's heb je wel vaak spelers nodig uit je eigen club (of met 10 wedstrijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Laatst online: 30-09 09:31
Bossie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 11:36:
[...]

Ik heb hem wel gehaald gebaseerd op mijn ervaringen met zijn TOTS in FUT19.
Tot nu toe geen spijt, hij heeft Garrincha 90 vervangen.

Ik zie Salah overigens wel meer als een Spits en Bernardo kan overal spelen tussen CF en CM.
JA klopt. Ik gebruik Salah echt als buitenspeler en daar rendeert hij af en toe niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:33
Hassiebassie schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 16:13:

[Afbeelding: Niet op te lossen?]

is een bug...je kunt hem wel complete in game
Pagina: 1 ... 83 ... 185 Laatste