Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

LukeSpangas schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:12:
Squad Battle rewards komen op maandag toch? Of bedoelen jullie je opgespaarde pakketten? 🤔
Oh ja oeps, rival rewards :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Bossie schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:15:
[...]

Rivals neem ik aan, untradeable gekozen die ik ff laat wachten tot alles in packs zit.
Zou je maar gebeuren dat je nu een NIF KDB of De Jong pakt :+
De odds dat je nu een NIF KDB pakt zullen vast groter zijn dan de odds dat je vanavond een TOTY packed.

Snap ook nooit zo goed, dat mensen denken dat als er meerTOTY er zijn dat men denkt dat de kans groter is dat je een TOTY pakt. EA draait gewoon aan de knoppen en houd de odds op het packen van een TOTY gewoon laag onafhankelijk hoeveel verschillende er gepackt kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:00
Xamsix schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:43:
Player picks; niks.
Squad battle rewards; niks.
WL Gold 2 rewards; Volland 82 en Corona IF. Oftewel; niks.

Is inmiddels 3 maanden geleden dat ik voor het laatste echte packluck had met Son die toen veel waard was.
Das al maar dan ik. Heb wel voor 200 euro FP gehaald. (niet meer doen) Hoogste was denk Reus IF untradable uit de 11 WL rewards en een WL Suarez. Voor de rest niks boven de 100K in 4 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Iemand die overigens weet wanneer echt alle TOTY in de pakketten zit inclusief (waarschijnlijk) CR7? Als dat tot en met maandag is dan kan ik eventueel mn Squad Battle pakketten nog meenemen bij de rest van mn opgespaarde zooi.... (als ik me dit weekend in kan houden dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-10 10:36
Ter stegen, sane, langlet, fernandinho en marquinhos. Player pick waren waardeloos. Maar al met al best okeish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
LukeSpangas schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:26:
Iemand die overigens weet wanneer echt alle TOTY in de pakketten zit inclusief (waarschijnlijk) CR7? Als dat tot en met maandag is dan kan ik eventueel mn Squad Battle pakketten nog meenemen bij de rest van mn opgespaarde zooi.... (als ik me dit weekend in kan houden dan)
vanaf vanavond alle 11 en morgenavond nr 12 en dat t/m maandag dacht ik

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-10 15:39
Vanochtend maar mijn WL en DR packs geopend.
Bij DR maar eens gekozen voor untradable packs.

WL rewards waren slecht, maar dat is gebruikelijk.
Player pick van 81 en 84 rating, hoogste uit de packs was Kruse 83.

Met veel "goede" moed de DR packs geopend.
Eerste 6 packs niks en dan uit de een-na-laatste......
Fancy lichtjes
Argentinië
RB
Barcelona
En jawel MESSI!

Weliswaar niet de TOTY maar ik ben er zeker tevreden mee!
Had ik nu tot vanavond moeten wachten? Nee, pakken wat je kan krijgen zou ik zeggen :D.

https://imgur.com/9Rc0MYE

[ Voor 3% gewijzigd door MrSnoww op 09-01-2020 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 03-10 16:56
Ik zie in mijn Campanion app dat alle spelers -1* SM hebben gekregen? Is dat tijdens FUT ook het geval of is dit (weer) een fout van EA? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrSnoww
Prins32 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:46:
Ik zie in mijn Campanion app dat alle spelers -1* SM hebben gekregen? Is dat tijdens FUT ook het geval of is dit (weer) een fout van EA? 8)7
Alleen in de Companion App.
Ik zag het afgelopen week ook. Zodra je in-game kijkt hebben alle spelers weer hun "normale" SM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 18:19

allstarted1

WTRFTS

Heb vanwege de geboorte van m'n dochter geen moment tijd gehad om te spelen, maar heb wel m'n Barcelona/Real Madrid-hybride even een fijne upgrade gegeven.

Courtois heb ik vervangen voor Ter Stegen en Frenkie is nu de sub voor Modric. Courtois vond ik net wat te traag en iets teveel boksen. Ben dus benieuwd hoe Ter Stegen speelt. Op het middenveld wilde ik iets meer power, dus wilde Modric graag uitproberen. Alleen jammer dat Umtiti niet helemaal matcht met Isco en Marcelo.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LtRgaGE0Hp1T2xmfDurbSdD7/thumb.jpg

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

RBH

Heb even een vraagje voor jullie, want ik kom er niet uit. Ik heb bijna genoeg swaps voor Koeman 88 als CB, dus de CB plaats is straks verbeterd. Maar ik zoek nog een injectie om het team nog beter te maken. Vooral rond het middenveld zou ik graag iets beters zien.

Ongeveer 400k denk ik te kunnen besteden. Ideeën? :)

https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/12463650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 02:17
RBH schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:25:
Heb even een vraagje voor jullie, want ik kom er niet uit. Ik heb bijna genoeg swaps voor Koeman 88 als CB, dus de CB plaats is straks verbeterd. Maar ik zoek nog een injectie om het team nog beter te maken. Vooral rond het middenveld zou ik graag iets beters zien.

zou iig je keeper wisselen.

https://www.futbin.com/20/player/43707/Handanovic/ lijkt me wel een goede optie.
Welke speler is je zwakste speler op het middenveld welke wil je eruit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:23
Heb even een vraagje voor jullie, want ik kom er niet uit. Ik heb bijna genoeg swaps voor Koeman 88 als CB, dus de CB plaats is straks verbeterd.
Misschien een stomme vraag, maar hoeveel swaps heb je dan? Je kan er nu toch maximaal 6 verdienen (3 met single player, 3 met online). Koeman heeft er 10 nodig.

Leuk team btw :)

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Nu online

RBH

cubert20 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:30:
[...]

zou iig je keeper wisselen.

https://www.futbin.com/20/player/43707/Handanovic/ lijkt me wel een goede optie.
Welke speler is je zwakste speler op het middenveld welke wil je eruit halen?
Keeper is wel een goede idd, die houd ik even in gedachten, thanks. Hoewel ik Szczesny ook niet heel slecht vind moet ik bekennen.

Qua middenveld denk ik dat Ziyech toch de minste is.
kw_nl schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:35:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar hoeveel swaps heb je dan? Je kan er nu toch maximaal 6 verdienen (3 met single player, 3 met online). Koeman heeft er 10 nodig.

Leuk team btw :)
Ik heb er nu idd 6, maar die andere 4 moeten ook wel lukken, vandaar. :)

Edit:

Met een beetje spelen kwam ik op dit uit:

https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/12464258

[ Voor 5% gewijzigd door RBH op 09-01-2020 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 04-10 18:19

allstarted1

WTRFTS

RBH schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:38:
[...]

Keeper is wel een goede idd, die houd ik even in gedachten, thanks. Hoewel ik Szczesny ook niet heel slecht vind moet ik bekennen.

Misschien kun je Martinez in je verdediging vervangen voor Blind IF. Op het middenveld Bazoer vervangen voor Tadic TOTY-nominee?

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
allstarted1 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:59:
[...]

Misschien kun je Martinez in je verdediging vervangen voor Blind IF. Op het middenveld Bazoer vervangen voor Tadic TOTY-nominee?
Denk dat dat Koeman gaat worden.
Waarschijnlijk zijn er weinig andere NL opties tot TOTS muv de icons. VVD/Wijnaldum, of anders gokken op OTW Frenkie

[ Voor 16% gewijzigd door Bossie op 09-01-2020 13:02 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:30
iemand problemen met game sessies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 02:17
[...]

[...]

Edit:

https://www.futbin.com/20/squad/12464638

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2024
Is het mogelijk om in een gouden upgrade (niet de 83 gegarandeerd ) om een TOTY te packen.
In de 83 gegarandeerd is het mogelijk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Nu online

RBH

Ook geen onaardige optie, alleen vind ik Depay veel te slecht verdedigend gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Nu online

RBH

allstarted1 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:59:
[...]

Blind vind ik veel te traag, Bazoer wil ik het liefst houden.
Bossie schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:01:
[...]

Denk dat dat Koeman gaat worden.
Waarschijnlijk zijn er weinig andere NL opties tot TOTS muv de icons. VVD/Wijnaldum, of anders gokken op OTW Frenkie
Het liefst NL, maar het hoeft natuurlijk niet, als het team daar echt veel beter van wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 15:07
[...]

[...]

Edit:

Als je van plan bent nog wat verder door te grinden voor de Icon Swaps, dan kun je ook voor de combi Koeman en Rijkaard gaan. En dan ingame ze beiden van positie wisselen, aangezien Koeman betere stats heeft als middenvelder (kijk naar z'n goede shooting en passing) en Rijkaard 86 kan prima als centrale verdediger spelen (heeft wel een Shadow chem nodig om z'n lage snelheid te compenseren).

Als je voor de full grind gaat bij Icon Swaps, dan kun je ook nog Van der Sar op doel krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:23
[...]

Andere vraag tussendoor, hoe speelt van Basten? Ik heb hem op mijn lijstje staan...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Nu online

RBH

mar101 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:18:
[...]

Als je van plan bent nog wat verder door te grinden voor de Icon Swaps, dan kun je ook voor de combi Koeman en Rijkaard gaan. En dan ingame ze beiden van positie wisselen, aangezien Koeman betere stats heeft als middenvelder (kijk naar z'n goede shooting en passing) en Rijkaard 86 kan prima als centrale verdediger spelen (heeft wel een Shadow chem nodig om z'n lage snelheid te compenseren).

Als je voor de full grind gaat bij Icon Swaps, dan kun je ook nog Van der Sar op doel krijgen. :+
Ook een interessante! Thanks. :)
kw_nl schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:23:
[...]

Andere vraag tussendoor, hoe speelt van Basten? Ik heb hem op mijn lijstje staan...
Ik vind hem echt geweldig. Hij zou van mij nog iets sneller mogen zijn, maar qua afmaken.. O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:23:
[...]

Een aantal hier heeft tot een tijdje terug met baby MVB gespeeld, prima spits als je het afmaker type zoekt.
Heb hem zelf ook een tijdje gehad icm een meer beweeglijke spits in een 442.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 04-10 17:54

mar101 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:18:
[...]

Ik zou dan misschien eerder doorsparen voor VvD en dan van der Sar en Koeman als swaps kiezen, als je dan begint met een 5 mans verdediging kan je later Koeman op het middenveld zetten. In het begin van 19 met Rijkaard gespeeld maar die was toch een stuk minder dan VvD toen ik daar eenmaal een 88+ van had. Volgens mij is Koeman en van der Sar ook "goedkoper" dan Koeman en Rijkaard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101
Pompi schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:36:
[...]

[...]

Ik zou dan misschien eerder doorsparen voor VvD en dan van der Sar en Koeman als swaps kiezen, als je dan begint met een 5 mans verdediging kan je later Koeman op het middenveld zetten. In het begin van 19 met Rijkaard gespeeld maar die was toch een stuk minder dan VvD toen ik daar eenmaal een 88+ van had. Volgens mij is Koeman en van der Sar ook "goedkoper" dan Koeman en Rijkaard.
Beginnen met een 5 mans verdediging is ook een goede optie als je ongeveer een half miljoen coins beschikbaar hebt om VvD te betalen. De optie die ik voorstelde is in principe "gratis" en theoretisch kun je alledrie de Icon Swaps halen, ben je wel nog even bezig natuurlijk. Maar ik ben het met je eens dat VvD superieur is als centrale verdediger. Als je de coins hebt, zou ik zeker daar voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnoww
Zojuist POTM Suarez gedaan voor net geen 100k.
Lijkt mij een prima speler met Hunter of Engine.
Twijfel nu om hem te gebruiken als CAM met Villa in de Spits of andersom.
Suarez is hierbij de vervanger van FB Iniesta die mij zeker niet tegenvalt.
Nadeel is alleen dat hij snel moe raakt (60/70 min).

Heeft iemand al met POTM Suarez gespeeld en hoe bevalt deze kaart?

Waar ik ook aan denk is om 4-2-2-2 te gaan spelen met Villa en Suarez in de spits.
Ik speel nu 4-2-3-1 maar af en toe kom ik ook goede 4-2-2-2 teams tegen.
En met Suarez/Villa lijkt het mij beter om met een twee spitsen opstelling te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:00
Is een redelijk slechte kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
MrSnoww schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:49:
Zojuist POTM Suarez gedaan voor net geen 100k.
Lijkt mij een prima speler met Hunter of Engine.
Twijfel nu om hem te gebruiken als CAM met Villa in de Spits of andersom.
Suarez is hierbij de vervanger van FB Iniesta die mij zeker niet tegenvalt.
Nadeel is alleen dat hij snel moe raakt (60/70 min).

Heeft iemand al met POTM Suarez gespeeld en hoe bevalt deze kaart?

Waar ik ook aan denk is om 4-2-2-2 te gaan spelen met Villa en Suarez in de spits.
Ik speel nu 4-2-3-1 maar af en toe kom ik ook goede 4-2-2-2 teams tegen.
En met Suarez/Villa lijkt het mij beter om met een twee spitsen opstelling te gaan spelen.
Ik heb 5 potjes met Suarez gespeeld in een la liga team als spits (4231). Ik vindt hem heerlijk spelen. Zijn snelheid is prima, geen auba of mane natuurlijk. Maar hij staat altijd op de juiste plaats en zijn afronding is gewoon klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnoww
RoeKoe schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:57:
[...]

Ik heb 5 potjes met Suarez gespeeld in een la liga team als spits (4231). Ik vindt hem heerlijk spelen. Zijn snelheid is prima, geen auba of mane natuurlijk. Maar hij staat altijd op de juiste plaats en zijn afronding is gewoon klasse.
Wat voor chem kaartje heb jij erop gezet? Voor spits denk ik een hunter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 08:44
MrSnoww schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 14:02:
[...]

Wat voor chem kaartje heb jij erop gezet? Voor spits denk ik een hunter?
Hunter inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!
player picks niks. Andere packs untradables gekozen en vanavond maar eens open maken.
Vermoedelijk moet R9 plaats gaan maken voor Mbappe. Die zit er wel ziek uit.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
[...]

[...]

Edit:

Wijnaldum IF 86

Edit: Met engine (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Oke, wat zouden jullie met onderstaand team doen:

https://www.futbin.com/20/squad/12470047

Zat zelf aan zoiets te denken maar weet niet of ik dat qua financien helemaal ga redden:

https://www.futbin.com/20/squad/12470136

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:25:

Zat zelf aan zoiets te denken maar weet niet of ik dat qua financien helemaal ga redden:

is team 1 wat je nu hebt? En wat is je budget?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
ErnstMid schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:25:

Welke spelers moeten er "echt" in blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
Ik heb 100x Winks (Spurs) aangeboden voor de Marquee Matches van vanavond in de hoop weer eens een welkome klapper te maken..... Wens me nog even succes hieronder als je wilt..... 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:33:
[...]

is team 1 wat je nu hebt? En wat is je budget?
Pompi schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:35:
[...]

Welke spelers moeten er "echt" in blijven?
Huidige bankrekening is 80k.

spelers die echt moeten blijven: Neymar, Mbappe, Messi, Kante en uiteraard de Ligt TOTY _/-\o_

EDIT: Ballack komt uit de icon swaps, dus die staat ook wel prima :)

[ Voor 7% gewijzigd door ErnstMid op 09-01-2020 16:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

Ik zou de ligt op 8 chem zetten en zoiets van maken, maar ik merk dat je liever kante hou ipv de jong:

https://www.futbin.com/20/squad/12471189

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Meneer iCy schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:01:
Ik zou de ligt op 8 chem zetten en zoiets van maken, maar ik merk dat je liever kante hou ipv de jong:

https://www.futbin.com/20/squad/12471189
Ja, aan zoiets heb ik ook zitten denken. Ben Yedder is geen verkeerde aanvaller, fijner dan Griezmann denk ik ook wel. Alleen vind ik Kante echt wel heel veel fijner als CDM dan de Jong :P

Vind Ramos trouwens ook relaxter dan Pique :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
ErnstMid schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 16:52:
[...]

[...]

spelers die echt moeten blijven: Neymar, Mbappe, Messi, Kante en uiteraard de Ligt TOTY _/-\o_

Niet heel veel veranderingen aan je laatste idee, maar toch een aantal van je spelers gehouden zodat het minder zou kunnen kosten. https://www.futbin.com/20/squad/12471413
Ik denk dat je een Aguero en de Ligt op 8 chem bijna niet gaat merken als ik even hun stats op dat simuleer, die Aguero is bijvoorbeeld nog steeds beter in mijn ziens dan een Griezmann op 10 chem. Verder vind ik een gouden Semedo veel irritanter om tegen te spelen dan die TAA, die laatste kan je makkelijk van de bal houden of zetten terwijl Semedo erg sterk is als tegenstander.
ErnstMid schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:05:
[...]
Ben Yedder is geen verkeerde aanvaller, fijner dan Griezmann denk ik ook wel.
Ook wel een stukkie duurder :+

[ Voor 11% gewijzigd door Pompi op 09-01-2020 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eindelijk van Dijk kunnen kopen vandaag :)

https://www.futbin.com/20/squad/12471523

Volgende upgrade moet duidelijk me spits worden. Maar heb echt totaal geen idee wie, wil wel het zelfde type als lucas hebben :) Iemand een idee ? Mag ook een icon zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoeKoe schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:57:
[...]

Ik gebruik hem met engine, doet het prima. Naast zijn finishing, is zijn strength/aggression ook prima.

@MrSnoww als CAM is Futmas Cazorla ook bijzonder goed, tot nu toe is zijn stamina ook nog geen issue geweest voor mij.

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 09-01-2020 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Pompi schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:11:
[...]

Niet heel veel veranderingen aan je laatste idee, maar toch een aantal van je spelers gehouden zodat het minder zou kunnen kosten. https://www.futbin.com/20/squad/12471413
Ik denk dat je een Aguero en de Ligt op 8 chem bijna niet gaat merken als ik even hun stats op dat simuleer, die Aguero is bijvoorbeeld nog steeds beter in mijn ziens dan een Griezmann op 10 chem. Verder vind ik een gouden Semedo veel irritanter om tegen te spelen dan die TAA, die laatste kan je makkelijk van de bal houden of zetten terwijl Semedo erg sterk is als tegenstander.

[...]

Ook wel een stukkie duurder :+
Ah ja dit is ook wel een leuke optie, helemaal niet aan aguero gedacht :)

@Traeces Son! :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RBH
  • Nu online

RBH

Naar aanleiding van mijn vraag eerder heb ik jullie adviezen deels opgevolgd en deels niet. :P

Heb de POTM Suarez gehaald, Van Basten verkocht en Virgil van Dijk gekocht. Me = happy camper weer. :)

https://www.futbin.com//20/squad/12471859

Edit: Szczesny verkocht en Van der Sar ook nog gekocht overigens. O+

[ Voor 12% gewijzigd door RBH op 09-01-2020 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnoww
Bossie schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:12:
[...]

Ik gebruik hem met engine, doet het prima. Naast zijn finishing, is zijn strength/aggression ook prima.

@MrSnoww als CAM is Futmas Cazorla ook bijzonder goed, tot nu toe is zijn stamina ook nog geen issue geweest voor mij.
Ik denk alleen niet dat Futmas Cazorla, FB Iniesta uit mijn team zal spelen.
Iniesta is voor iedereen een aanrader, gratis kaartje en doet het met een Hunter-chemstyle behoorlijk goed!
14 DR Rivals en 13 doelpunten.
Zegt natuurlijk nog niks aangezien WL de echte graadmeter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Lastig eerlijk gezegd. Je centrale verdedigingsduo ben ik geen fan van, maar ze hebben wel dezelfde workrates dus op zich staat dat dan wel weer in balans.
Enige weak link is Carvajal. Dus daar zou ik naar kijken. Misschien de coins nog even op zak houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:47:
[...]

Lastig eerlijk gezegd. Je centrale verdedigingsduo ben ik geen fan van, maar ze hebben wel dezelfde workrates dus op zich staat dat dan wel weer in balans.
Enige weak link is Carvajal. Dus daar zou ik naar kijken. Misschien de coins nog even op zak houden?
Wie weet leveren de MMs nog wat op vanavond... :9 Denk wel dat ik voor van Dijk ga, die valt dan mooi te combineren met vd Sar als Icon swap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Traeces schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:12:

Volgende upgrade moet duidelijk me spits worden. Maar heb echt totaal geen idee wie, wil wel het zelfde type als lucas hebben :) Iemand een idee ? Mag ook een icon zijn :)
Is ook handig om te weten wat je budget is. Zoals ErnstMid zegt, is Son een goede optie als je een zelfde type spits wil. Of Aguero als je minder coins hebt. Zelf heb ik nu recentelijk Storyline Batshuayi, erg leuke speler met een hunter erop, denk dat hij ook beter dan Lucas in een systeem past met 1 spits. Kan goed de bal vasthouden en meegeven aan een inkomende Salah of Mane.

Qua Icons heb ik zelf altijd Raul willen proberen, maar is er nooit van gekomen. Ziet er op papier uit als een complete spits met hunter chem. Zijn 88 versie is beschikbaar in de Icon Swaps, en op de transfermarkt ook redelijk betaalbaar voor een Icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:57:
[...]

Wie weet leveren de MMs nog wat op vanavond... :9 Denk wel dat ik voor van Dijk ga, die valt dan mooi te combineren met vd Sar als Icon swap.
VVD is altijd goed :)

Ik ga eens kijken of ik toty de ligt in mijn team kan krijgen. Ook een hele zieke kaart en best cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bean77 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 18:20:
[...]
Ik ga eens kijken of ik toty de ligt in mijn team kan krijgen. Ook een hele zieke kaart en best cheap.
Inderdaad, was best verbaasd toen ik zag hoe erg hij al gezakt was want je kan hem nu al voor rond de 830k ophalen als je mee bied. Dan moet dit weekend nog komen. Zijn kaart verschilt niet veel van de VvD TOTY en de links kunnen het probleem toch ook niet zijn?

Jammer genoeg is FdJ TOTY nog niet echt gezakt en nog steeds rond de 2.2M, hoopte een beetje dat hij ongeveer 1.7 zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrSnoww schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:29:
[...]

Ik denk alleen niet dat Futmas Cazorla, FB Iniesta uit mijn team zal spelen.
Iniesta is voor iedereen een aanrader, gratis kaartje en doet het met een Hunter-chemstyle behoorlijk goed!
14 DR Rivals en 13 doelpunten.
Zegt natuurlijk nog niks aangezien WL de echte graadmeter is.
Niet thuis deze week helaas dus Iniesta gaat niet lukken, tenzij de objective doorloopt tot einde TOTY ipv einde season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 18:43:
[...]

Inderdaad, was best verbaasd toen ik zag hoe erg hij al gezakt was want je kan hem nu al voor rond de 830k ophalen als je mee bied. Dan moet dit weekend nog komen. Zijn kaart verschilt niet veel van de VvD TOTY en de links kunnen het probleem toch ook niet zijn?

Jammer genoeg is FdJ TOTY nog niet echt gezakt en nog steeds rond de 2.2M, hoopte een beetje dat hij ongeveer 1.7 zou worden.
Vandaag en morgen zullen ook nog mega veel packs beschikbaar komen, dus ik verwacht dat iedereen nog wel gaat zakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 18:48:
[...]

Vandaag en morgen zullen ook nog mega veel packs beschikbaar komen, dus ik verwacht dat iedereen nog wel gaat zakken.
Idd, het is gewoon dom als je deze kaarten voor zondag/maandag haalt. Sowieso op het einde zullen er nog aantal lightening rounds met ultimate packs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bean77 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 18:48:
[...]

Daar hoop ik ook een beetje, maar jeetje wat is het lastig om ze niet te vroeg te kopen om ze al uit te kunnen proberen deze WL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 18:53:
[...]

Idd, het is gewoon dom als je deze kaarten voor zondag/maandag haalt. Sowieso op het einde zullen er nog aantal lightening rounds met ultimate packs komen.
Mwa ik vermoed dat de minimum prijzen zo'n beetje vanavond of morgenavond wel zijn ondergrens gaat krijgen.
Uiteindelijk zullen ze natuurlijk allemaal dalen.

Edit: R9 verkocht met verlies, maar toch veel fun mee gehad. Nu heel veel coins om snel mijn team te versterken.

[ Voor 11% gewijzigd door Bean77 op 09-01-2020 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:06
De servers zijn echt zo walgelijk slecht vanavond, man man man en ik maar proberen nog die icon swaps te halen.

Ik woon op 1km van de servers in Nederland, waarom is de verbinding zo ontzettend slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Laatst online: 24-08 18:02
Terranova schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 20:12:
De servers zijn echt zo walgelijk slecht vanavond, man man man en ik maar proberen nog die icon swaps te halen.

Ik woon op 1km van de servers in Nederland, waarom is de verbinding zo ontzettend slecht...
Waarschijnlijk woont je tegenstander niet 1km van de servers.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Xamsix schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 20:15:
[...]

Waarschijnlijk woont je tegenstander niet 1km van de servers.
i know, maar dat is de slechte "oplossing" van EA. Ze willen geen lag dus ze vertragen mijn verbinding tot het gelijk is aan die van mijn tegenstander...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Laatst online: 24-08 18:02
Terranova schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 20:19:
[...]

i know, maar dat is de slechte "oplossing" van EA. Ze willen geen lag dus ze vertragen mijn verbinding tot het gelijk is aan die van mijn tegenstander...
Yep I know, inmiddels wel een bekend probleem natuurlijk. En kan me voorstellen dat het tijdens zo'n TOTY week alleen nog erger is. (omdat de servers ook nog eens zwaarder belast worden).

[ Voor 6% gewijzigd door Xamsix op 09-01-2020 20:28 ]

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 15:54
Wil graag toty de ligt kopen zit nog te twijfelen wat juiste moment is zou die nog onder de 800k worden komende dagen?
Lastig om geduld te hebben :p
Vermoed morgen nog wel lightning rondes gezien de toty vote nog moet komen in packs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Untradable FC uitgebreid met Bernardo Silva aangezien zijn TOTS afgelopen bizar goed was.
Had Son in de pack rewards van de SBC dus hij was nog vrij goedkoop, gelukkig zijn de SBC rewards nu wel weer tradeable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 15:54
Had ik de ligt nou net maar gekocht voor 850k is nu gewoon al 950k dat was nog leuke profit geweest in nog geen uur tijd. Denk dat mensen hun wl team aan het maken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Vond de servers best redelijk vandaag. Van 1060 rival points nu op 1275.. voor het eerst Divisie 4 gehaald.

Gold 2 en DR rewards waren troep, voor het eerst packs gekozen ipv coins maar helaass 3x niks. Player pick had ik iig nog Maddison wat wel aardige speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TOTY Robertson! Gelijk verkocht.
TOTY Mbappe mogelijk wel op precies het juiste moment gesniped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Tot wanneer zit TOTY in packs? Ik kan vanavond niet achter mijn xbox om het te checken :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hassiebassie schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:43:
Tot wanneer zit TOTY in packs? Ik kan vanavond niet achter mijn xbox om het te checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wow, rond een uur of 19 viste ik een toty Andrew Robertson uit een MM-pakje. Hij was toen iets van 750.000 waard. Een half uur later zakte hij naar 718.000. Inmiddels is hij meer dan 850.000 waard. Wat een waanzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capsaicin schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:53:
Wow, rond een uur of 19 viste ik een toty Andrew Robertson uit een MM-pakje. Hij was toen iets van 750.000 waard. Een half uur later zakte hij naar 718.000. Inmiddels is hij meer dan 850.000 waard. Wat een waanzin.
Klinkt als een ultimate pack or rare player pack lightening round @19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Het was een van die SBC's die vandaag om 19 uur vrijkwamen, weet niet meer precies welke.

Inmiddels is de prijs weer gezakt naar 812k.

Het beste moment om de kaart te verkopen lijkt me vrijdagnacht.

[ Voor 13% gewijzigd door Capsaicin op 09-01-2020 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Weten jullie of de nieuwe Icon-objectives vrijdagavond komen? Of is het weer t/m maandag wachten. The holiday's-objectives zijn toch sowieso t/m morgenavond nog?

Dat wil ik in ieder geval gaan doen morgenavond ipv WL.

[ Voor 15% gewijzigd door Vestendrie op 09-01-2020 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Pfft de grind is done.

Moest nog alle Rivals Icon swaps objectives doen vanavond. Gelukkig is het nog op tijd gelukt ook.

Held van de avond is voor mij Paco Alcacer, die is echt een heel stuk beter dan hij lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelde net potje DR en de verbinding was echt super goed. Kan me niet herinneren wanneer ik ooit met zo'n goede verbinding heb gespeeld.
Mijn team is ook bijna klaar. Nog wat spelers verkopen in de club om normale VVD te halen (diego carlos dan naar de bank) en als gevolg daarvan moet Ter Stegen helaas de club verlaten voor normale Alisson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog wat low-rated untradeables door de Premier League upgrade gegooid met Sterling als beste resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Toch wonderbaarlijk hoe je penalties kan weggegeven in squad battles terwijl je je controller hebt neergelegd om wat anders te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Had een dertigtal packs opgespaard voor TOTY, zat zoals gebruikelijk bij mij bar weinig in. Twee 87 rated spelers, twee 85's, een paar low rated IF's en een stuk of vijf 84's. Is zo goed als niks waard op dit moment, en het meeste is untradable. Bewaar het voor als er nog een aardige SBC langs komt.

Ga denk ik wel nog de nodige low rated untradables in de (New Years) PL upgrade gooien, hopelijk komt daar nog iets aardigs uitgelopen. Ga in het weekend ook even de club een beetje opschonen en de low rated gold rares op de transfermarkt gooien. Ik verwacht dat die de komende dagen nog wel wat in prijs kunnen gaan stijgen, de upgrade SBC's zullen wel populair zijn tijdens TOTY.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 21:49
Ik had ongeveer 500 packs gespaard sinds Black Friday door middel van simpelweg packs saven, league sbc's grinden en upgrade SBC's en ben vanavond 'druk' geweest met openen, waarbij ik zo efficiënt mogelijk en dus alles wat ik niet direct nodig heb of coins waard is weer in upgrade SBC's stop.

Morgen weer verder; heb nog 440 packs te gaan, terwijl ik er vermoedelijk zo'n 150 - 170 geopend heb (en dus rond de 100 nieuwe heb gemaakt met de uitkomsten). Cristiano Ronaldo, Lewandowski & De Gea als meest noemenswaardige pulls. De eerste maakt het natuurlijk al 100% waard, maar daarnaast ook een base icon SBC kunnen craften, de helft van de Suarez SBC kunnen doen en nog een handvol 85+ op de transferlijst.

Benieuwd wat er nog meer uit komt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
PL upgrade gedaan en Da Silva untradeable uit gehaald als de enige die de moeite waard is. Maestro chem style erop en verder nog wat stats geboost. Prima alternatief nu KDB onbetaalbaar is voor mij.

Verder een avond lang DR lopen afwisselen met SB. Qua DR zit ik na vanavond op rang II, bijna rang I. En SB elite 3 in de knip. Nu nog kijken waar ik xbox live gold goedkoop kan inslaan. Want dat loopt maandag af.

[ Voor 35% gewijzigd door Joosie200 op 10-01-2020 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 20:39
Packluck is weer om echt van te janken, Wal goud 3 + rang 2 untradeables gekozen. (4 mega packs, 4 50K packs)
Marquee matchups gedaan, marquee moment, TOTY uitdaging, 3 83+ upgrades en 6 PL upgrades.
Geen enkele walkout.. wel 2x dezelfde IF keeper waarvan 1x untradeable.

En als kers op de taart de FUT champions upgrade gedaan voor een 86+ speler.

Ik kocht kiezen uit 3 86 rateds spelers die echt allemaal useless zijn, geweldig weer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannick63
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-09 11:37
FidoDido schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 20:59:
Wil graag toty de ligt kopen zit nog te twijfelen wat juiste moment is zou die nog onder de 800k worden komende dagen?
Lastig om geduld te hebben :p
Vermoed morgen nog wel lightning rondes gezien de toty vote nog moet komen in packs
Hij is zwaar ondergewaardeerd. Check zijn stats, dik die 800k waard :) Zou hem zeker halen nu hij nog laag is. Mogelijk wordt hij juist duurder als de quicksellers weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 20:39
jannick63 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 07:36:
[...]

Hij is zwaar ondergewaardeerd. Check zijn stats, dik die 800k waard :) Zou hem zeker halen nu hij nog laag is. Mogelijk wordt hij juist duurder als de quicksellers weg zijn.
Ja ik wil hem ook kopen, baal er ook van dat ik het gisteren rond 17:00 niet had gedaan toen die 850K was, maargoed.

Vorig jaar waren TOTYs het goedkoopst op vrijdag, hoe gek ook (vlak voor WL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Heb intussen alweer bijna 500K in de knip door verkoop van spelers en pakketjes openen. Helaas nu een paar hoge double untradable players staan die ik niet wil discarden. Hopelijk zetten ze vnv de nieuwe icon swaps online zodat ik weet of ik bepaalde sbc's wel of niet moet doen. Om nou 2x een 86 te discarden zonder opgbrengst gaat me wat ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Laatst online: 03-10 22:01
Heb mn team inmiddels staan en ga komend weekend de DR plaatsingswedstrijden maar eens spelen :)

Suggesties altijd welkom! Nog slechts 35k in kas.....

https://www.futbin.com/20/squad/11620051

Ingame gaat t naar 4231 btw.

[ Voor 14% gewijzigd door buurman3 op 10-01-2020 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Hoe kom ik aan het FEWC stadion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
[...]

[...]

die blauwe kaartjes zijn zonde van je coins. is nauwelijks een upgrade tov NIF. Wel mooi team!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Bean77 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 23:07:
Speelde net potje DR en de verbinding was echt super goed. Kan me niet herinneren wanneer ik ooit met zo'n goede verbinding heb gespeeld.
Mijn team is ook bijna klaar. Nog wat spelers verkopen in de club om normale VVD te halen (diego carlos dan naar de bank) en als gevolg daarvan moet Ter Stegen helaas de club verlaten voor normale Alisson.
Dit heb ik uiteindelijk ook gedaan, nu centrale verdediging met toty de ligt en big virg ernaast _/-\o_

Voorhoede met neymar, mbappe en messi dus je hoort mij niet klagen. Het blijkt dus dat het packen van een prime icon best helpt met je team O-)

@buurman3 klopt, alleen kun je ze vaak voor ~dezelfde prijs oppikken als je even zoekt. Inhoudelijk verder geen toegevoegde waarde maar ach, het oog wil ook wat.

[ Voor 10% gewijzigd door ErnstMid op 10-01-2020 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 16:07

Meneer iCy

swarma

Zit te twijfelen om mijn team om te gooien (spaardoel :-)).

Als ik wat high rated en if's verkoop die ik nog heb icm verkoop neymar kom ik niets van 400k te kort.

Wil Yedder voor Cruyff vervangen (en dan neymar voor promes otw icm taglia linksachter).

Opstelling ingame is dan 4 2 2 2 met Promes LCAM en mbappe / cruyff mid in de spits en gnabry rcam. De jong en ballack cdm en de rest spreekt voor zich.

iemand ervaring met Cruyff in fifa20? Fifa19 speelde die echt lekker.

Huidig team: https://www.futbin.com/20/squad/11704717

Team waar ik eventueel naar toe wil gaan:
https://www.futbin.com/20/squad/12494537

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
buurman3 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:09:
Heb mn team inmiddels staan en ga komend weekend de DR plaatsingswedstrijden maar eens spelen :)

Suggesties altijd welkom! Nog slechts 35k in kas.....

https://www.futbin.com/20/squad/11620051

Ingame gaat t naar 4231 btw.
Heb zelf een paar potjes met militao gespeeld en hij was voor mij echt dramatisch.

Je zou je verdediging zo kunnen neerzetten:

Sandro - Juan Jesus - Varane - Carvajal

Courtois

Carvajal ga je er op vooruit, courtois ga je erop achteruit. Juan Jesus in deze opstelling wel 8 chem. Diego Carlos SBC zou beter zijn! Eventueel Lenglet op linker cv plek maar dan heb je Sandro weer op 8 chem. Desondanks vind ik dit beide wel vooruitgang op wat je nu hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:04
Gaan de spelers nog dalen zoals Neymar en mbappe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
Traeces schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 17:12:

Sowieso Son!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Gisteren en vandaag in totaal 5 matchen gespeeld en telkens eruit gegooid, nooit meegemaakt dat de servers zo slecht zijn. Iemand nog last?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
Wat vinden jullie: Pogba, Dele Alli Scream of Wijnaldum IF voor CM (box to box) in een 433(4)? Budget is rond de 250k. Of zijn er misschien betere opties waar ik niet aan heb gedacht (eventueel andere posities/Icons)?

Ik heb nu:

Mane - Batshuayi (Story) - Willian (CL live)

Oxlade box to box (Story) - Kane (92) CAM - Torreira (Uefa live) Verdedigend

Robertson - VVD - Laporte of Sanchez (FUTMAS) - Cancelo

De Gea

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Prins32 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:10:
Wat vinden jullie: Pogba, Dele Alli Scream of Wijnaldum IF voor CM (box to box) in een 433(4)? Budget is rond de 250k. Of zijn er misschien betere opties waar ik niet aan heb gedacht (eventueel andere posities/Icons)?

Ik heb nu:

Mane - Batshuayi (Story) - Willian (CL live)

Oxlade box to box (Story) - Kane (92) CAM - Torreira (Uefa live) Verdedigend

Robertson - VVD - Laporte of Sanchez (FUTMAS) - Cancelo

De Gea
Pogba vind ik een beetje lomp en houterig. Ik zou voor een bruyne gaan. Desnoods nog eventjes doorsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Meru94 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:06:
Gisteren en vandaag in totaal 5 matchen gespeeld en telkens eruit gegooid, nooit meegemaakt dat de servers zo slecht zijn. Iemand nog last?
Ik werd bij 2 v/d 10 DR wedstrijden eruit gegooid bij gelijkspel en voorsprong. Had het idee dat de tegenstander quitte maar kreeg de melding dat ik de verbinding verloor. Kan ook aan mijn brakke T-Mobile thuis verbinding liggen.

Verder duurde het zoeken naar een match wel verdraaid lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meru94
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 30-07 03:44
Joosie200 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 12:36:
[...]

Ik werd bij 2 v/d 10 DR wedstrijden eruit gegooid bij gelijkspel en voorsprong. Had het idee dat de tegenstander quitte maar kreeg de melding dat ik de verbinding verloor. Kan ook aan mijn brakke T-Mobile thuis verbinding liggen.

Verder duurde het zoeken naar een match wel verdraaid lang.
Had 5 streepjes en zoeken duurde ook niet lang, speel met kabel, dus daar kan het probleem ook niet liggen. 3 van de 5 matchen stond ik voor met een Engels brolteam, laatste objective zal dus niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
https://www.easports.com/...Id=fLIuGkSenSC9q:FFA20PS4

Iemand verbeter tips? Morales vervang ik bij de start voor Bale of Vardy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
RemkoDJ schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:53:

Ik zie genoeg opties, wat is je budget? Yedder, Messi.....

Starten met Morales en dan een spits op 5 chem inbrengen is doodzonde.

[ Voor 11% gewijzigd door buurman3 op 10-01-2020 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
RemkoDJ schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 13:53:

Niet echt verbeterpunten die er echt uit springen, denk dat je als eerste misschien kan gaan voor F. Mendy aangezien veel mensen die beter vinden dan Marcelo of een spits waar je niet meteen een wissel aan hoeft te verspelen. Je zou eventueel ook nog Dembele op 7/8 chem kunnen spelen om LM en starten met Bale. Hangt allemaal natuurlijk van je budget af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Budget ligt ogv op 50k... Niet heel bijzonder dus.

F. Mendy heb ik geprobeerd maar ik ben denk ik 1 van de weinige die hem niet speciaal vind. Marcelo speelt voor mijn gevoel lekkerder, misschien Alba proberen?
Pagina: 1 ... 82 ... 185 Laatste