Niet eens zo slecht. Flink beest met engine. Kan ook een bal vasthoudenErrieseeka schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 00:11:
Suarez POTM op CAM?
Ik heb otw de ligt gewoon verkocht die was in 1x 50k omdat mensen dachten dat die een upgrade ging krijgenOzz schreef op maandag 6 januari 2020 @ 23:34:
[...]
Je had toch niet serieus verwacht dat je TOTY nominee naar een TOTY kaartje zou veranderen?
Een toty kaart van 1 miljoen en mensen denken dat zijn otw van 30k geüpgraded wordt denk even na
Wow, gisteravond nog 3 rival potjes gewonnen en alvast wat spaanse wins voor Iniesta binnen gehaald. Zelfs 3 van de 3 vrije trappen binnen geschoten 
Misschien toch ook maar doorsparen voor Roberto Carlos op linksback
Misschien toch ook maar doorsparen voor Roberto Carlos op linksback
[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 07-01-2020 08:20 ]
Verwijderd
Iemand hier toevallig een excel bestandje met de beste packs om te voltooien gedurende TOTY? Vorig jaar was die er wel, maar kan hem helaas nergens vinden
Haha dat kan ja, vandaar dat ik ook "lijkt het" zeiBossie schreef op maandag 6 januari 2020 @ 23:29:
[...]
Nee, maar wel dat de aanvoer na deze spelers een stuk minder was ivm met mijn normaal team en dat ik meer geforceerd acties met hun ging maken.
Al zou het mij niet verbazen als EA het wel zou doen, gezien hun praktijken deze FIFA.
Hij had het over WL..Bossie schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:18:
[...]
yep, vooral in squadbattles resulteerd dit vaak in een "HOE DAN" momentje.
In WL waar sommige mensen hier geen last van hebben, die hebben een andere fifa gekregen van EA.

Dat is inderdaad karig.Sleehond schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:56:
18 packs geopend....
Beste kaart keeper Adan van 81...
Uit 18 packs... beste kaart een 81 rating kaart.
Had ik een TOTY verwacht? Nee tuurlijk niet...
Maar dit is wel erg erg dramatisch en karig zeg. Zo raak je er wel echt een beetje moe van....
Ik heb steeds meer begrip voor de regelgeving in België.
Dit is gewoon gokken en zo simpel is het.
Ik blijf erbij, het is bizar dat je 100 euro uitgeeft voor een spel, zeg kleine 100 euro aan FP en nog kan je niet met je gewenste spelers spelen. Maargoed, als je leest dat FUT zorgt voor ruim 25% van de omzet van EA, dan zegt dat natuurlijk al genoeg.
Ik had 21 pakketjes. 0 TOTY (ook niet verwacht, wel op gehoopt). Eden Hazard en Courtois. De rest verwaarloosbaar en niet boven de 83 (spelers als Kruse waar je niks aan hebt...)
Niet verkeerd, toch 200k . Geen coins uitgegeven, maar 2 weken lang packs gespaard.
wijze woorden
Gisteren stuk of 10 geopend en had blauwe achtergrond met walkout....Valandil schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:51:
[...]
Dat is inderdaad karig.
Ik heb steeds meer begrip voor de regelgeving in België.
Dit is gewoon gokken en zo simpel is het.
Ik blijf erbij, het is bizar dat je 100 euro uitgeeft voor een spel, zeg kleine 100 euro aan FP en nog kan je niet met je gewenste spelers spelen. Maargoed, als je leest dat FUT zorgt voor ruim 25% van de omzet van EA, dan zegt dat natuurlijk al genoeg.
Ik had 21 pakketjes. 0 TOTY (ook niet verwacht, wel op gehoopt). Eden Hazard en Courtois. De rest verwaarloosbaar en niet boven de 83 (spelers als Kruse waar je niks aan hebt...)
Niet verkeerd, toch 200k . Geen coins uitgegeven, maar 2 weken lang packs gespaard.
Weer CL de vrij

Vanavond de rest openen in de hoop de Bruyne te packen.
[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 07-01-2020 11:11 ]
Ik snap niet waarom je niet wacht tot ze allemaal in packs zitten.Hassiebassie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:11:
[...]
Gisteren stuk of 10 geopend en had blauwe achtergrond met walkout....
Weer CL de vrij
Vanavond de rest openen in de hoop de Bruyne te packen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Was geen Excel-sheet volgens mij, maar ik denk dat je dit bedoelt:Verwijderd schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 08:55:
Iemand hier toevallig een excel bestandje met de beste packs om te voltooien gedurende TOTY? Vorig jaar was die er wel, maar kan hem helaas nergens vinden
https://www.futbin.com/st...age=1&sort=vfc&order=desc
Alsof dat uitmaakt? Dan wordt je slagingspercentage toch niet opeens groter of mis ik wat?Bean77 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:48:
[...]
Ik snap niet waarom je niet wacht tot ze allemaal in packs zitten.
Je moet toch maar net de packluck hebben. Dan maakt welke dag openen of het aantal packs openen volgens mij geen drol uit?
[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 07-01-2020 12:21 ]
Deze denk ik:Fraaank schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:50:
[...]
Was geen Excel-sheet volgens mij, maar ik denk dat je dit bedoelt:
https://www.futbin.com/st...age=1&sort=vfc&order=desc
https://docs.google.com/s...xEmXoQ9CK4lETA/edit#gid=0
Blijven de kansen even groot toch <1%? Nu pack je iig een aanvallerBean77 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:48:
[...]
Altijd uitgegaan wat meerdere twitch/youttubers in het verleden altijd geadviseerd hebben om het pas te doen als ze allemaal in packs zitten dat je dan een grotere kans hebt. Nooit zelf onderzocht overigens of dit echt zo is.Sleehond schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:21:
[...]
Alsof dat uitmaakt? Dan wordt je slagingspercentage toch niet opeens groter of mis ik wat?
Je moet toch maar net de packluck hebben. Dan maakt welke dag openen of het aantal packs openen volgens mij geen drol uit?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Heb hem wel gehaald, maar zal voornamelijk als spits in 442 spelen.Hassiebassie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 00:54:
[...]
Niet eens zo slecht. Flink beest met engine. Kan ook een bal vasthouden
CCAM in 4231 zou ook kunnen, aangezien ik de ST vaak op drift wide zet om een aanspeelpunt voor de L/RCAM te hebben in de omschakelijking waardoor de CCAM dan doorschuift centraal in de spits.
Twijfel nog om Griezman erbij te pakken om met Barnes te switchen, maar Cazorla doet het ook erg goed.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Stel dat je vandaag je packs opent en van Dijk zit erin als non-TOTY...baal je dan?Bean77 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:48:
[...]
Ik wil de Bruyne packen, de rest zou leuk zijn maar niet noodzakelijkBean77 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:48:
[...]
Nee, omdat het niet vanzelfsprekend is dat je hem op een ander moment wel gehad zou hebben.Fraaank schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:07:
[...]
Stel dat je vandaag je packs opent en van Dijk zit erin als non-TOTY...baal je dan?
Ah ik wil de Bruyne en Messi in 1 pack hebbenHassiebassie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:25:
[...]
Ik wil de Bruyne packen, de rest zou leuk zijn maar niet noodzakelijk
Toevallig vanochtend De bruyne gepacked, helaas UT, kan er niet zoveel mee, wacht wel op een sbc waar ik hem in kan gooien..

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Vind hem 1 van de beste spelers. 2 benig, goede conditie, curve, composure. 4* SM, afstandschoten... Ik kan echt bijna niet zonder die kerel. Je kan hem overal op een aanvallende positie zetten.xavento schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:34:
Toevallig vanochtend De bruyne gepacked, helaas UT, kan er niet zoveel mee, wacht wel op een sbc waar ik hem in kan gooien..
Ongetwijfeld, echter past hij niet in me team en ga ik mbappe en neymar niet vervangen voor hemHassiebassie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:39:
[...]
Vind hem 1 van de beste spelers. 2 benig, goede conditie, curve, composure. 4* SM, afstandschoten... Ik kan echt bijna niet zonder die kerel. Je kan hem overal op een aanvallende positie zetten.
[ Voor 3% gewijzigd door xavento op 07-01-2020 14:41 ]
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Gister en vandaag mn eerste pack luck gehad.
Eerste icon pack opening: 89 Cruijff
Net via telefoon pack ik toty mané in mn 6e 50k pack

[ Voor 69% gewijzigd door jannick63 op 07-01-2020 17:10 ]
Screenshottsssssjannick63 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 15:00:
Gister en vandaag mn eerste pack luck gehad.
PSN/Steam: Xamsix
Neymar en Mbappe hebben een strong link, dus grote kans dat de Bruyne vrij goed in te bouwen is in je teamxavento schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:41:
[...]
Ongetwijfeld, echter past hij niet in me team en ga ik mbappe en neymar niet vervangen voor hem
snap ik, gebruik alleen liever mijn 4231 setup met 86 yedder op ST en mbappe/neymar/dembele op cam.Bean77 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:19:
[...]
Neymar en Mbappe hebben een strong link, dus grote kans dat de Bruyne vrij goed in te bouwen is in je team
Zie geen reden om de bruyne te gebruiken los van sbc fodder.
[ Voor 6% gewijzigd door xavento op 07-01-2020 16:32 ]
vreemde reactie...
[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 07-01-2020 23:46 ]
Kroos zou goed passen in mijn La-Liga team,maar dit is de eerst maal dat ik hem gebruikt zie worden.
Hoe speelt Kroos ivm KDB ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik wilde Kroos eerst op cam hebben, maar snelheid viel toch tegen. Dus toen heb ik hem als vervanger van modric gedaan. Als CVM valt hij niet tegen, verdedigd wel lekker mee. Kan ballen goed afpakken.Bossie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 17:32:
[...]
Kroos zou goed passen in mijn La-Liga team,maar dit is de eerst maal dat ik hem gebruikt zie worden.
Hoe speelt Kroos ivm KDB ?
KDB is duidelijk beter op de CAM positie, als CVM zou ik KDB alleen weer niet gebruiken. Je merkt wel duidelijk dat Kroos 2 ster sm heeft. Meer dan een balrol zit er ook niet in.
KDB is dus wel iets beter denk ik, maar Kroos is zeker niet slecht. Hij scoort ook gewoon wel lekker door die 5* wf.
idd, ik zou hem dus voornamelijk als CM of 2e CDM gebruiken.jannick63 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 17:43:
[...]
Ik wilde Kroos eerst op cam hebben, maar snelheid viel toch tegen. Dus toen heb ik hem als vervanger van modric gedaan. Als CVM valt hij niet tegen, verdedigd wel lekker mee. Kan ballen goed afpakken.
KDB is duidelijk beter op de CAM positie, als CVM zou ik KDB alleen weer niet gebruiken. Je merkt wel duidelijk dat Kroos 2 ster sm heeft. Meer dan een balrol zit er ook niet in.
KDB is dus wel iets beter denk ik, maar Kroos is zeker niet slecht. Hij scoort ook gewoon wel lekker door die 5* wf.
Heb bijvoorbeeld wel Futmas Modric maar ondanks zijn stats blijft het een dwerg, waardoor ik toch steeds SBC Fabrepass blijf gebruiken.
Snap ik. Fransen zijn ook dit jaar werk sterk OP. Heb hier bijvoorbeeld ook futmas Mendy en Sissoko rondlopen. Ben benieuwd hoe goed rttf Dembele gaat worden.xavento schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:22:
[...]
snap ik, gebruik alleen liever mijn 4231 setup met 86 yedder op ST en mbappe/neymar/dembele op cam.
Zie geen reden om de bruyne te gebruiken los van sbc fodder.
Rivals is ook wel om te janken zeg . Of je treft een Spaans/ swap team en er komen 3 zieke subs in pf je treft Messi Ronaldo cruyff teams. Inmiddels van 1500 sr naar -1000
Er staan trouwens wel aardig wat promo packs klaar zeg in de store. EA is wel erg desperate om ze te verkopen.
En de kans is evenredig aan onder de 1%. Maakt niet eens uit hoeveel geld een pakketje kost. Is toch te belachelijk voor woorden. Godzijdank dat ik niet aan die troep ga beginnen.Bean77 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 18:33:
Er staan trouwens wel aardig wat promo packs klaar zeg in de store. EA is wel erg desperate om ze te verkopen.
Los van de kans, maar er staan nu een 25k, 50k, 55k en een 100k packs klaar. Dat heb je niet zo vaak op een normale werkdag
Zouden ze fifa 20 nu echt uitmelken vanwege angst van de lootbox bans etc.?
Blijkbaar, niet dat ik nadrukkelijke geruchten heb gehoord wat die bans betreft hoor. Denk dat ze prima nog minimaal 2 jaar dit verdienmodel kunnen houden..Bean77 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 18:43:
Los van de kans, maar er staan nu een 25k, 50k, 55k en een 100k packs klaar. Dat heb je niet zo vaak op een normale werkdag![]()
We zullen het zienVestendrie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 18:46:
[...]
Blijkbaar, niet dat ik nadrukkelijke geruchten heb gehoord wat die bans betreft hoor. Denk dat ze prima nog minimaal 2 jaar dit verdienmodel kunnen houden..
Maar donderdag mijn WL packs ophalen en ze openen als alle TOTY spelers in packs zitten. Als ik er een mooie toty uit haal uit de gespaarde packs vind ik het prima zat
Ben overigens wel benieuwd welke spelers weer zullen gaan stijgen wanneer de toty hype voorbij is. Dat zouden mooie kansen zijn om in te investeren. Aangezien niet iedereen toty spelers kan betalen is het interessant om te zien wat de betaalbare meta kaarten doen.
Oef. Die david luiz ziet er wel heel goed uit, maar zo duur.
Vorige fifa wel echt heel erg veel lol gehad van zijn fb.
m/m workrates en agility/balance zijn mwa. Best duur voor de kaart vind ik.DeBers schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 19:36:
Had hem toen ook, en was zowel blij dat ik hem had als gefrustreerd dat iedereen hem had. Niet te passeren die vent en eerste paal corners waren cadeautjes voor hem.DeBers schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 19:36:
Net als FB Ibra.....
Overigens valt het me op dat ik vijf packs heb geopend, waarvan 3 blauw...... UCL blauw welteverstaan
Na 900000 fifapoints heeft castro eindelijk zijn toty….
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Zojuist een paar potjes rivals en SQB gespeeld, misschien ligt het aan mij maar heeft EA sinds TOTY de gamespeed aanzienlijk verhoogt? De game flitst werkelijk voorbij.
(Of misschien extra servercapaciteit toegevoegd, de store moet natuurlijk geen vertraging/issues hebben).
(Of misschien extra servercapaciteit toegevoegd, de store moet natuurlijk geen vertraging/issues hebben).
Zo, bewust 3 maanden doorgespeeld in 19. Wilde experiment doen aangezien ik lees dat packluck goed is bij inactieve spelers.
Fifa 20 op psn gekocht voor 35.-
20.- fp gekocht
1x 100k pack openen gisteravond: Eusebio 91.
3 miljoen harken en klaar dit seizoen
20.- fp gekocht
castro hype!theman36 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 20:09:
Castro heeft frankie gepacked
Dat idee had ik soms ook nadat ik een tijd geen fifa had gespeeld (in 19 dan).buurman3 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 20:23:
Zo, bewust 3 maanden doorgespeeld in 19. Wilde experiment doen aangezien ik lees dat packluck goed is bij inactieve spelers.
20.- fp gekocht
Rivals speelt indd echt heerlijk snel vanavondBossie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 20:13:
Zojuist een paar potjes rivals en SQB gespeeld, misschien ligt het aan mij maar heeft EA sinds TOTY de gamespeed aanzienlijk verhoogt? De game flitst werkelijk voorbij.
Heel irritant dat de TOTY middenvelders extinct zijn op de PS4, wil mogelijk Frenkie halen en doe normaal dan dat ik er 1 toevoeg als transferkandidaat zodat het makkelijk zoeken wordt maar zelfs dat is nu niet mogelijk.
De mensen die na 19.00 IF Kante hebben gepacked in plaats van TOTY Kante krijgen nu de laatste (ook?). Geen idee of die IF betere pack odds had maar anders hebben sommige mensen erg veel geluk gehad.
De mensen die na 19.00 IF Kante hebben gepacked in plaats van TOTY Kante krijgen nu de laatste (ook?). Geen idee of die IF betere pack odds had maar anders hebben sommige mensen erg veel geluk gehad.
Hmm, had gisteren Prime Barnes na lang grinden gehaald maar denk eraan deze nu toch weer in te ruilen voor David Luiz.
Van Lenglet naar Luiz lijkt me een vrij grote upgrade ivm Di Maria naar Barnes.
Van Lenglet naar Luiz lijkt me een vrij grote upgrade ivm Di Maria naar Barnes.
Ben Ketser lieve mensen!
YouTube: IK HEB CONTACT MET BEN YEDDER!! 😍
(Moest behoorlijk lachen, overigens ben niet dol op Nederlandse FIFA yt-ers maar Slotta is dus de uitzondering
)
(Moest behoorlijk lachen, overigens ben niet dol op Nederlandse FIFA yt-ers maar Slotta is dus de uitzondering
Ook echt een mooie actie van ben yedder zelf hahasimons schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 21:42:
Ben Ketser lieve mensen!
(Moest behoorlijk lachen, overigens ben niet dol op Nederlandse FIFA yt-ers maar Slotta is dus de uitzondering)
Helaas nog geen De Bruyne
mn TL staat vol 
Wel een Pique, 84 CL (zucht), en nog wat board downs.
Overigens wel Perisic unlocked
Wow wat is die gast goed zeg. Heeft 5* WF. Dacht eerst voor Batsuhatsju te gaan maar golden son is ongeveer gelijk. Perisic is een geweldige supersub! Heeft me de laatste win voor mijn online bratwursten team bezorgd
alle icon swaps zijn binnen op 3 squad battles van MLS/BBMX na. Die haal ik morgen wel en Iniesta kan de pot op. Ik haat die speler voor altijd door zijn goal in de wk finale.
Morgen maar eens kijken hoeveel de Bruyne gaat kosten.
EDIT: Waaat onder de 3 miljoen? Knots beom!!!! TOTY de bruyne gekocht!!! Al mn coins weg maar ik heb hem!!!
Misschien veel te duur maar dat boeit me niet. Deze wilde ik hebben, de rest kan me gestolen worden
Wel een Pique, 84 CL (zucht), en nog wat board downs.
Overigens wel Perisic unlocked
Wow wat is die gast goed zeg. Heeft 5* WF. Dacht eerst voor Batsuhatsju te gaan maar golden son is ongeveer gelijk. Perisic is een geweldige supersub! Heeft me de laatste win voor mijn online bratwursten team bezorgd
Morgen maar eens kijken hoeveel de Bruyne gaat kosten.
EDIT: Waaat onder de 3 miljoen? Knots beom!!!! TOTY de bruyne gekocht!!! Al mn coins weg maar ik heb hem!!!
Misschien veel te duur maar dat boeit me niet. Deze wilde ik hebben, de rest kan me gestolen worden
[ Voor 16% gewijzigd door Hassiebassie op 07-01-2020 23:45 ]
Verveelt zich zeker tijdens de winterstop, kan beter een beetje aan zijn stamina werkenTraeces schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 22:16:
[...]
Ook echt een mooie actie van ben yedder zelf haha
Wauw, had inmiddels de online objectives voor iniesta en de de online swap kaarten behalve Bundesliga. Wat mijn beste team is met untradeable. 10 potjes gespeeld 1 gewonnen 8 gelijk 1 verloren!
Ik heb ook bijgehouden van de laatste 6 potjes die ik speelde. Van de 10 tegengoals 8! Rebounds en 1 penalty... ik speel ook elke tegenstander weg , maar de meest bizarre dingen gebeuren. Toen mijn lewandowski een bal die richting de kruising vloog aanraakt waardoor het buitenspel was in de 91ste minuut heb ik de ps4 maar uitgedaan.
Ik heb ook bijgehouden van de laatste 6 potjes die ik speelde. Van de 10 tegengoals 8! Rebounds en 1 penalty... ik speel ook elke tegenstander weg , maar de meest bizarre dingen gebeuren. Toen mijn lewandowski een bal die richting de kruising vloog aanraakt waardoor het buitenspel was in de 91ste minuut heb ik de ps4 maar uitgedaan.
Dat is wel bizar, daarom kan je beter de goedkoopste packs openen als je voor TOTY gaat. Die 2500 FP packs zijn onbetaalbaar..Vestendrie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 18:41:
[...]
En de kans is evenredig aan onder de 1%. Maakt niet eens uit hoeveel geld een pakketje kost. Is toch te belachelijk voor woorden. Godzijdank dat ik niet aan die troep ga beginnen.
Ik heb gewoon die 1k packs geopend en luck gehad.
wat vinden jullie van koeman 88? Ik speel hem nu als (opkomende) CDM, mijn keane gaat spelen als CB. Zijn passes zijn fenomenaal
. Maar ik twijfel toch een beetje over hem. Is toch 480-500k. En aangezien hij in Swaps 2 zit, kan hij best wel eens gaan droppen, wat is jullie advies? houden, of morgen verkopen?
daarnaast: hebben jullie nog een tip voor een verbetering in mijn team? Ik ben echt een waardeloze speler (div 5/6, silver 1, met pijn en moeite) . Ik trek te vaak mijn verdediging open en ik creeer moeilijk kansen. Op zich niet erg, want ik vind het gewoon leuk om een zo goed mogelijk team te bouwen, maar iets beter worden is niet erg. Vooral als ik door een gold rated 84 team word weggespeeld
Ik ben beter in traden dan in spelen 

in game switch ik vaak naar 4222 of 4231, al speel ik in 4231 erg slecht.

daarnaast: hebben jullie nog een tip voor een verbetering in mijn team? Ik ben echt een waardeloze speler (div 5/6, silver 1, met pijn en moeite) . Ik trek te vaak mijn verdediging open en ik creeer moeilijk kansen. Op zich niet erg, want ik vind het gewoon leuk om een zo goed mogelijk team te bouwen, maar iets beter worden is niet erg. Vooral als ik door een gold rated 84 team word weggespeeld

Memories of yesterday, will grow, but never die
Over Koeman geen ideeBint schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 08:38:
wat vinden jullie van koeman 88? Ik speel hem nu als (opkomende) CDM, mijn keane gaat spelen als CB. Zijn passes zijn fenomenaal. Maar ik twijfel toch een beetje over hem. Is toch 480-500k. En aangezien hij in Swaps 2 zit, kan hij best wel eens gaan droppen, wat is jullie advies? houden, of morgen verkopen?
daarnaast: hebben jullie nog een tip voor een verbetering in mijn team? Ik ben echt een waardeloze speler (div 5/6, silver 1, met pijn en moeite) . Ik trek te vaak mijn verdediging open en ik creeer moeilijk kansen. Op zich niet erg, want ik vind het gewoon leuk om een zo goed mogelijk team te bouwen, maar iets beter worden is niet erg. Vooral als ik door een gold rated 84 team word weggespeeldIk ben beter in traden dan in spelen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik hou het qua tactieken altijd redelijk gebalanceerd, niet te agressief en niet te defensief. Ik speel Fifa eigenlijk nog maar een paar maanden echt fanatiek. Dit is pas mijn eerste officiele Fifa seizoen. Eerder nooit echt gespeeld
In mijn allereerste WL zilver 1 gehaald. En nu gaat het eigenlijk steeds beter, Goud 1 is bijna in zicht. Dus ja kort gezegd.
Ik groei snel door mentaal altijd rustig te blijven, ik probeer eigenlijk elke WL weer een paar nieuwe SM te leren. Ben ook wel benieuwd of er pro's zijn met nog betere tips
Had mijn packs van PL SBC en een paar BL bewaard voor TOTY, dus gisteren geopend.
Uiteraard geen TOTY speler, maar wel Roberto Carlos 88 Icon (mijn zoon begint een hekel aan mijn packluck te krijgen
) ... Inmiddels weer 700k bijgeschreven aan coins.. Eens kijken wat we daar mee gaan doen.
Zit er aan te denken om Kevin de Bruyne 92 en Otamendi 85 te halen voor mijn team.
Uiteraard geen TOTY speler, maar wel Roberto Carlos 88 Icon (mijn zoon begint een hekel aan mijn packluck te krijgen
Zit er aan te denken om Kevin de Bruyne 92 en Otamendi 85 te halen voor mijn team.
[ Voor 11% gewijzigd door M@cer op 08-01-2020 09:04 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik lees net dat Castro 800.000 fifa punten heeft besteed wat neer komt op 6000 dollar.
En niet 1 TOTY heeft gepackt.
Wow wat een spel.
Ben zo blij dat ik dit jaar geen FUT speel, al mis ik het soms wel
Wow wat een spel.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik wil zelf voor Koeman 88 gaan in de ICON Swaps 2. Na 2 WL's S1 te hebben gehaald, heb ik afgelopen WL G3 bereikt uit 23 wedstrijden. Hiervan ben ik 2x echt dik ingemaakt en 1x werd de verbinding verbroken tijdens het laden van de match, dit was de 1e wedstrijd dus een fijn begin lol.Bint schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 08:38:
wat vinden jullie van koeman 88? Ik speel hem nu als (opkomende) CDM, mijn keane gaat spelen als CB. Zijn passes zijn fenomenaal. Maar ik twijfel toch een beetje over hem. Is toch 480-500k. En aangezien hij in Swaps 2 zit, kan hij best wel eens gaan droppen, wat is jullie advies? houden, of morgen verkopen?
daarnaast: hebben jullie nog een tip voor een verbetering in mijn team? Ik ben echt een waardeloze speler (div 5/6, silver 1, met pijn en moeite) . Ik trek te vaak mijn verdediging open en ik creeer moeilijk kansen. Op zich niet erg, want ik vind het gewoon leuk om een zo goed mogelijk team te bouwen, maar iets beter worden is niet erg. Vooral als ik door een gold rated 84 team word weggespeeldIk ben beter in traden dan in spelen
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik speel zelf met onderstaand team, aan de jouwe kan ik niet tippen. Ondertussen Dybala vervangen door Insigne omdat ik in game Laxalt naar CCAM verplaats en Insigne dan LCAM kan spelen in de 4231. Speel ook wel eens 433-2, waarbij Allan tussen de CB's zakt.

Ik was ook erg aan het worstelen om resultaten te halen in deze versie van FIFA, het is nog steeds niet super maar het heeft me geholpen om met de CDM's en CB's niet te snel meer te 'happen', dus wat afstand houden met L2 (PS4) als je dat doet en je timing is niet goed ben je gezien. Tevens niet te snel willen aanvallen, counteren via de vleugels doe ik praktisch niet meer, het is vooral veel overspelen tussen de CAM's en de CDM's en wachten tot het juiste moment wanneer er iemand diep gaat. Geduld werkt voor mij het beste, maar ik ben dan ook maar een middelmatige speler
Leuk team, hoe bevalt juan jesus jou? Ik zit te twijfelen om ramos te vervangen voor Juans Jesus naast Diego Carlos.
Heb nu dit team staan:

Iemand die ideeën heeft voor verbeteringen? Bale overtuigt in ieder geval niet, en ik wil nog een icon swap gaan doen. Momenteel staan koeman, socrates en figo op de shortlist van de iconswaps. Als ik koeman doe wil ik naar een 5 atb opstelling gaan kijken..
[ Voor 5% gewijzigd door Ambianz op 08-01-2020 09:27 ]
Castro heeft na 900k fifapoints Frenkie gepakt.Mars18 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:12:
Ik lees net dat Castro 800.000 fifa punten heeft besteed wat neer komt op 6000 dollar.
Wow wat een spel.
Al die gamechangers hebben een fortuin gespendeerd. Op een gegeven moment ging Bateson maar de 83 sbc's doen omdat zijn geld op was …. Ook hier weer EA lijkt afscheid te gaan nemen (noodgedwongen) van de pakjes verkoop, ze maken het openlijk niet meer interessant om fifapoints te spenderen.
Futmas Mendy heb ik inderdaad ook in me team zitten, blij dat ik hem gedaan heb (koste me 30k dus worth). Middenveld gebruik ik Kante en FB Paulinho als CDM's.Bean77 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 18:01:
[...]
Snap ik. Fransen zijn ook dit jaar werk sterk OP. Heb hier bijvoorbeeld ook futmas Mendy en Sissoko rondlopen. Ben benieuwd hoe goed rttf Dembele gaat worden.
Dit was dan ook voor mij de laatste FIFA
deze promo heeft bewezen welke kant EA opwil en niet de kant die ik had gezien
- gameplay: wordt niets tot weinig in geïnvesteerd
- trading is niet meer zoals het was, alles is generfd
- SBC worden uitgebracht met untradable packs, zelfs gisteren de TOTY challenge
- De objectives hebben ervoor gezorgd dat iedereen in div 10-8 bijna bivakeert en zelf dan nog lopen gasten te dabben en te schushen als hun icon team je 75 rated spaanse team verslaat. Rivals is naar de klote
Al met al voor mij een reden om geen geld meer uit te geven aan een FIFA game.
En verder is er de lugubere markt beinvloeding van EA. Totdat de ultimate packs niet op waren waren de TOTY van gisteren niet op de markt op de PS4. Dat is dus in 3 uur tijd. Maar opeens om 11h waren er 40 TOTY de jong op de markt voor een prijs van 2.5M, waarbij sommige al 2 of 3 eigenaren hadden????
Ow en als toevoeging: Icons die er toe doen zijn nog minder haalbaar dan ooit. Met de SBC's kon je nog proberen zo'n speler bij elkaar te grinden. Maar nu ben je afhankelijk van swaps. De beste icon die ik in maart kan hebben is Essien..... (maart jongens)
- De objectives hebben ervoor gezorgd dat iedereen in div 10-8 bijna bivakeert en zelf dan nog lopen gasten te dabben en te schushen als hun icon team je 75 rated spaanse team verslaat. Rivals is naar de klote
En verder is er de lugubere markt beinvloeding van EA. Totdat de ultimate packs niet op waren waren de TOTY van gisteren niet op de markt op de PS4. Dat is dus in 3 uur tijd. Maar opeens om 11h waren er 40 TOTY de jong op de markt voor een prijs van 2.5M, waarbij sommige al 2 of 3 eigenaren hadden????
Ow en als toevoeging: Icons die er toe doen zijn nog minder haalbaar dan ooit. Met de SBC's kon je nog proberen zo'n speler bij elkaar te grinden. Maar nu ben je afhankelijk van swaps. De beste icon die ik in maart kan hebben is Essien..... (maart jongens)
[ Voor 32% gewijzigd door bvbal79 op 08-01-2020 10:30 ]
Dembele op de plaats van bale ?Ambianz schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:23:
[...]
Leuk team, hoe bevalt juan jesus jou? Ik zit te twijfelen om ramos te vervangen voor Juans Jesus naast Diego Carlos.
Heb nu dit team staan:
[Afbeelding]
Iemand die ideeën heeft voor verbeteringen? Bale overtuigt in ieder geval niet, en ik wil nog een icon swap gaan doen. Momenteel staan koeman, socrates en figo op de shortlist van de iconswaps. Als ik koeman doe wil ik naar een 5 atb opstelling gaan kijken..
Kante is ook wel erg fijn en Paulinho hoor ik goede verhalen over. Ik vind het altijd wel fijn als er een grote speler staat met uitschuifbenen. Maar Kante is wel een ideale stofzuiger.xavento schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:43:
[...]
Futmas Mendy heb ik inderdaad ook in me team zitten, blij dat ik hem gedaan heb (koste me 30k dus worth). Middenveld gebruik ik Kante en FB Paulinho als CDM's.
Dit dus. We wisten wel dat EA de game zou verkloten, maar nieuw is dat ze de trading dit jaar ook officieel verkloot hebben. Dat is wel een flinke domper in mijn plezier in fifa omdat ik altijd veel handel.bvbal79 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:59:
Dit was dan ook voor mij de laatste FIFA
Dit kan ook effect hebben op de keuze om fifa20 te kopen.
Als je nu de max bins zit van de 84+ spelers.............
[quote]Bean77 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:30:
[...]
Kante is ook wel erg fijn en Paulinho hoor ik goede verhalen over. Ik vind het altijd wel fijn als er een grote speler staat met uitschuifbenen. Maar Kante is wel een ideale stofzuiger.
[...]
Dit dus. We wisten wel dat EA de game zou verkloten, maar nieuw is dat ze de trading dit jaar ook officieel verkloot hebben. Dat is wel een flinke domper in mijn plezier in fifa omdat ik altijd veel handel.
[/quote
Ik wacht nog op de 99 Euro icon pack
.
Als ze online gameplay zouden fixen vind ik het allemaal wel prima, want dan is het simpelweg een leuke game. Helaas weten we allemaal dat dat nooit gaat gebeuren.
Btw, als de kaartjes uit packs untradeable worden (zoals al gedaan met de laatste SBCs), heeft dan nog invloed op een eventuele lootbox ban omdat je ze daardoor dus niet meer kan onzetten in ingame currency.
[...]
Kante is ook wel erg fijn en Paulinho hoor ik goede verhalen over. Ik vind het altijd wel fijn als er een grote speler staat met uitschuifbenen. Maar Kante is wel een ideale stofzuiger.
[...]
Dit dus. We wisten wel dat EA de game zou verkloten, maar nieuw is dat ze de trading dit jaar ook officieel verkloot hebben. Dat is wel een flinke domper in mijn plezier in fifa omdat ik altijd veel handel.
[/quote
Ik wacht nog op de 99 Euro icon pack

Als ze online gameplay zouden fixen vind ik het allemaal wel prima, want dan is het simpelweg een leuke game. Helaas weten we allemaal dat dat nooit gaat gebeuren.
Btw, als de kaartjes uit packs untradeable worden (zoals al gedaan met de laatste SBCs), heeft dan nog invloed op een eventuele lootbox ban omdat je ze daardoor dus niet meer kan onzetten in ingame currency.
Ik las vandaag dat Kante de gehele tijd van de promopack er in heeft gezeten als IF. Mensen kregen een Kante IF. Vervolgens werden die op de markt aangeboden. EA denkt "foutje" en zet knopje om, IF wordt TOTY... owja maar wel voor de listprice van een IF. Zit je dan te kijken in je sell list.... Kante TOTY verkocht voor de prijs van IF. Dan ben je toch bereid om de gehele inventaris naar buiten te smijten.bvbal79 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:59:
Echt EA, zelfs kleuters zouden dit nog anders doen.
De eerste icon swap was nog redelijk te billijken, zoals die nu is, is het een farce. Zodra de swap klaar is, zijn die icons grof vuil waardig.Ow en als toevoeging: Icons die er toe doen zijn nog minder haalbaar dan ooit. Met de SBC's kon je nog proberen zo'n speler bij elkaar te grinden. Maar nu ben je afhankelijk van swaps. De beste icon die ik in maart kan hebben is Essien..... (maart jongens)
Volgens mij heeft EA alle spelers met 4star skillmoves naar 3 star veranderd. Als ik kijk op Futbin dan klopt mijn vermoeden. Iemand anders die dit misschien kan bevestigingen?
de bruyne en messi staan op 4 star, of waren die 5 star?rgroeneveld1981 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:50:
Volgens mij heeft EA alle spelers met 4star skillmoves naar 3 star veranderd. Als ik kijk op Futbin dan klopt mijn vermoeden. Iemand anders die dit misschien kan bevestigingen?
Mijn neymar heeft ineens 4* skills 0_o
En toch lacht die Castro zich suf; dat kan namelijk makkelijk uit. Ik ben niet exact op de hoogte van het verdienmodel op Twitch maar hij verdient ongetwijfeld een veelvoud van dat bedrag terug in deze periode.Mars18 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:12:
Wow wat een spel.
Als ik schat dat streamers 20% van een resub krijgen, denk ik dat ik aan de lage kant zit, maar voor het voorbeeld rekent het wel makkelijk: Castro tikt per dag 1500 a 2000 resubs aan in dagen zoals dit, dus tel uit je opbrengst van alleen de subscription renewals. Daar komen donations, bits, ads nog bij, naast hetgeen ze vervolgens op Youtube nog pakken.
Dat zal kunnen, maar gaat mij er om dat die pack kansen zo bizar zijnJaap. schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:00:
[...]
En toch lacht die Castro zich suf; dat kan namelijk makkelijk uit. Ik ben niet exact op de hoogte van het verdienmodel op Twitch maar hij verdient ongetwijfeld een veelvoud van dat bedrag terug in deze periode.
Als ik schat dat streamers 20% van een resub krijgen, denk ik dat ik aan de lage kant zit, maar voor het voorbeeld rekent het wel makkelijk: Castro tikt per dag 1500 a 2000 resubs aan in dagen zoals dit, dus tel uit je opbrengst van alleen de subscription renewals. Daar komen donations, bits, ads nog bij, naast hetgeen ze vervolgens op Youtube nog pakken.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Nou de Bruyne heeft nu 3star skillmoves.
Kijk deze video eens https://www.youtube.com/watch?v=6m5P_n5njCQ. Die Castro lacht zich de ballen uit z'n broek bij het kopen van fifapunten.Jaap. schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:00:
[...]
En toch lacht die Castro zich suf; dat kan namelijk makkelijk uit. Ik ben niet exact op de hoogte van het verdienmodel op Twitch maar hij verdient ongetwijfeld een veelvoud van dat bedrag terug in deze periode.
Ahh TOTY...
Dan moet ik altijd weer denken aan Fifa 18 toen ik na een paar La Liga SBC's een untradable Sergio Ramos TOTY eruit haalde! Ik heb er een paar dagen plezier van gehad tot mijn zoon ons team op zijn school liet zien in de webapp en per ongeluk quick sell deed...
Dan moet ik altijd weer denken aan Fifa 18 toen ik na een paar La Liga SBC's een untradable Sergio Ramos TOTY eruit haalde! Ik heb er een paar dagen plezier van gehad tot mijn zoon ons team op zijn school liet zien in de webapp en per ongeluk quick sell deed...
Had je hem beter een screenshot mee kunnen gevensjakieman schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:32:
Ahh TOTY...
En dan niet te vergeten dat hij op 70k viewers op twitch zit met een piek van 130k!!!! En dan nog van die gekken die even 50 tot 100 gifted subs weggeven in de chat.Jaap. schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:00:
[...]
En als kers op de taart weddenschappen tussen Bateson, Castro en soms anderen volgens een puntensysteem waar de verliezer ook veel gifted subs bij de ander moet weggeven.
Ze lachen zich kapot.
Zelfs een Bateson met 10-15k kijkers had iets van 1,4mln fp klaar staan!
Nice, dat is toch ook niet de kleinste streamer, interessante video! Daarnaast dus 50% van de subscription gaat naar streamer, dus in mijn voorbeeld is zijn income dus 2.5x zo hoog.. Waarschijnlijk is hij zelfs top tier partner en houdt hij 70%. Dat stapelt gauw op zo..RoeKoe schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:08:
[...]
Kijk deze video eens https://www.youtube.com/watch?v=6m5P_n5njCQ. Die Castro lacht zich de ballen uit z'n broek bij het kopen van fifapunten.
Edit: hij heeft op dit moment dus 23.500 subs * 3.5$ = 82.250$ per maand door subs alleen, er vanuitgaande dat ze allemaal tier 1 zijn.. Insane..
[ Voor 24% gewijzigd door Jaap. op 08-01-2020 12:41 ]
Tsja achteraf...Joster schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:48:
[...]
Had je hem beter een screenshot mee kunnen geven
We hadden op dat moment ook niet echt een geweldig team. Hele team omgebouwd zodat we in de wedstrijd Ramos op het middenveld konden zetten. Uiteindelijk alleen maar geld kwijt om 2x team om te gooien.
Ok ik kijk af en toe ook wel eens een youtube video als iemand zijn tactiek uit legt. En hoewel een wedstrijd tussen 2 pro's verschrikkelijk saai is om te kijken (volgens mij is mijn speelwijze een stuk leuker!) kan ik me nog voorstellen dat je er iets van kan leren. Al zou ik toch altijd de voorkeur geven om zelf een wedstrijd te spelen.Bean77 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:13:
[...]
En dan niet te vergeten dat hij op 70k viewers op twitch zit met een piek van 130k!!!! En dan nog van die gekken die even 50 tot 100 gifted subs weggeven in de chat.
En als kers op de taart weddenschappen tussen Bateson, Castro en soms anderen volgens een puntensysteem waar de verliezer ook veel gifted subs bij de ander moet weggeven.
Ze lachen zich kapot.
Zelfs een Bateson met 10-15k kijkers had iets van 1,4mln fp klaar staan!
Maar kijken hoe iemand anders zijn eigen pakjes open maakt? Ik vind het echt ongelofelijk dat (zoveel!!!) mensen daar naar kijken. Ik kan echt geen enkele reden verzinnen waarom dat leuk, nuttig, spannend of wat dan ook is...
Edit: En begrijp ik goed dat mensen hier ook nog voor betalen ook??? Dus in plaats van zelf pakjes te kopen om zelf open te maken geef je het geld aan een streamer zodat hij nog meer pakjes kan open maken terwijl hij waarschijnlijk toch al genoeg coins heeft om die TOTY spelers gewoon te kopen???
[ Voor 10% gewijzigd door sjakieman op 08-01-2020 12:47 ]
Hmm kom dan niet op 10 chem met dembele, maar eventueel bale en carvajal vervangen voor dembele en semedo zou een optie zijn inderdaad.
Ik 'kijk' elke dag streams, hoewel kijken niet het goede woord is; ik heb vaak iets open staan op mijn 2e scherm als een soort van achtergrond waarbij ik vaak de helft maar mee krijg.sjakieman schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:42:
[...]
Tsja achteraf...
We hadden op dat moment ook niet echt een geweldig team. Hele team omgebouwd zodat we in de wedstrijd Ramos op het middenveld konden zetten. Uiteindelijk alleen maar geld kwijt om 2x team om te gooien.
[...]
Ok ik kijk af en toe ook wel eens een youtube video als iemand zijn tactiek uit legt. En hoewel een wedstrijd tussen 2 pro's verschrikkelijk saai is om te kijken (volgens mij is mijn speelwijze een stuk leuker!) kan ik me nog voorstellen dat je er iets van kan leren. Al zou ik toch altijd de voorkeur geven om zelf een wedstrijd te spelen.
Maar kijken hoe iemand anders zijn eigen pakjes open maakt? Ik vind het echt ongelofelijk dat (zoveel!!!) mensen daar naar kijken. Ik kan echt geen enkele reden verzinnen waarom dat leuk, nuttig, spannend of wat dan ook is...
Edit: En begrijp ik goed dat mensen hier ook nog voor betalen ook??? Dus in plaats van zelf pakjes te kopen om zelf open te maken geef je het geld aan een streamer zodat hij nog meer pakjes kan open maken terwijl hij waarschijnlijk toch al genoeg coins heeft om die TOTY spelers gewoon te kopen???
Heb Castro ook wel eens gezien, maar vind hem overdreven & schreeuwerig en juist een voorbeeld waarvan ik ook niet goed snap waarom hij zoveel views heeft. Nick28T (hoewel hij een onwijze negatieve jankerd kan zijn), voegt daadwerkelijk wel wat toe aan kennis en een beter voorbeeld is misschien wel Runthefutmarket; zij proberen je daadwerkelijk ook wat te leren tav de game. Daarnaast gaat ook niet elke stream alleen maar over de game die gespeeld wordt; vind het soms wel een prettig alternatief voor een podcast.
Jaap. schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:37:
[...]
Nice, dat is toch ook niet de kleinste streamer, interessante video! Daarnaast dus 50% van de subscription gaat naar streamer, dus in mijn voorbeeld is zijn income dus 2.5x zo hoog.. Waarschijnlijk is hij zelfs top tier partner en houdt hij 70%. Dat stapelt gauw op zo..
Edit: hij heeft op dit moment dus 23.500 subs * 3.5$ = 82.250$ per maand door subs alleen, er vanuitgaande dat ze allemaal tier 1 zijn.. Insane..
Currently castro_1021 has total of 23,347 active subscribers on Twitch. There are 3,891 none shared subs and 19,456 shared subs. From all these subs the community of castro_1021 has gifted total of 2,426 gifted subs. castro_1021 has 19,456 tier 1 (4.99$) subs, 52 tier 2 (9.99$) subs and 27 tier 3 (24.99$) subs.
Hoe kom je aan die 3.5$ per stuk trouwens?
Het zal wel een vorm van ASMR zijn....mensen halen er blijkbaar hun genoeg doening uit.sjakieman schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:42:
[...]
Tsja achteraf...
[...]
Ok ik kijk af en toe ook wel eens een youtube video als iemand zijn tactiek uit legt. En hoewel een wedstrijd tussen 2 pro's verschrikkelijk saai is om te kijken (volgens mij is mijn speelwijze een stuk leuker!) kan ik me nog voorstellen dat je er iets van kan leren. Al zou ik toch altijd de voorkeur geven om zelf een wedstrijd te spelen.
Uit de video van DisguisedToast die @RoeKoe onderaan de vorige pagina postte.Joster schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:55:
[...]
Currently castro_1021 has total of 23,347 active subscribers on Twitch. There are 3,891 none shared subs and 19,456 shared subs. From all these subs the community of castro_1021 has gifted total of 2,426 gifted subs. castro_1021 has 19,456 tier 1 (4.99$) subs, 52 tier 2 (9.99$) subs and 27 tier 3 (24.99$) subs.
Hoe kom je aan die 3.5$ per stuk trouwens?
Ja zei ook al dat sommige video's nog wel nuttig zijn om iets van te leren. Noemde tactiek als voorbeeld maar kan me ook voorstellen dat je naar Runthefutmarket kijkt als je veel wilt handelen in het spel. Ging me meer om het kijken naar het openen van pakjes en daar zelfs geld voor uit te geven (dat je ook zelf kan gebruiken om pakjes te openen).Jaap. schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:53:
[...]
Ik 'kijk' elke dag streams, hoewel kijken niet het goede woord is; ik heb vaak iets open staan op mijn 2e scherm als een soort van achtergrond waarbij ik vaak de helft maar mee krijg.
Heb Castro ook wel eens gezien, maar vind hem overdreven & schreeuwerig en juist een voorbeeld waarvan ik ook niet goed snap waarom hij zoveel views heeft. Nick28T (hoewel hij een onwijze negatieve jankerd kan zijn), voegt daadwerkelijk wel wat toe aan kennis en een beter voorbeeld is misschien wel Runthefutmarket; zij proberen je daadwerkelijk ook wat te leren tav de game. Daarnaast gaat ook niet elke stream alleen maar over de game die gespeeld wordt; vind het soms wel een prettig alternatief voor een podcast.
Zag op Reddit een post dat dit alleen in de Companion app zo is, kan iemand dit bevestigen?rgroeneveld1981 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:50:
Web app ook.DeeleNL schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:37:
[...]
Zag op Reddit een post dat dit alleen in de Companion app zo is, kan iemand dit bevestigen?
Je kunt een subscription nemen op een streamer, zodat je hoort wanneer hij live gaat en soms heb je extra functies in de chat.sjakieman schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:42:
Je kunt echter ook naar twitch/mixer/youtube gaan en daar naar het kanaal van diegene gaan en gewoon gratis kijken. Kijk wel eens een stream terug van Neppo of jackfrags (die laatste is geen FIFA).
Speel zelf met Dembele op LB in een 4-3-3 (4) en dan met 6 chem. Hij is gelinkt met Scream Gameiro, Futmas Vidal en Jordi Alba.Ambianz schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:53:
[...]
Hmm kom dan niet op 10 chem met dembele, maar eventueel bale en carvajal vervangen voor dembele en semedo zou een optie zijn inderdaad.
Speelt uitstekend en merk eigenlijk geen zak van 6 chem.
Ok heb Zidane als coach en hij heeft allemaal groene linkjes.
Moet ie dan niet 7 chem hebben eigenlijk....?
Maar kort door de bocht ik merk geen slecht effect door lage chem. Tevens door 5*WF uiteraard.
Je hoeft echt geen 6000 euro aan packs er door heen te rammen om een TOTY te krijgen.
Vandaag maak ik mijn Seizoensvoortgangpakket open.
- Blauw (huh)
- Bijzondere strepen
- Brazilie
- DM
- Liverpool
Daar komt Alisson 97 gewoon even uitgelopen.. Untradeable, maar dat maakt in dit geval niet zoveel uit..
Nu hoop ik toch eens uit die ellendige divisie 9 te promoveren.

En mijn zoon heeft een nog grotere hekel aan mijn packluck gekregen :-)
Vandaag maak ik mijn Seizoensvoortgangpakket open.
- Blauw (huh)
- Bijzondere strepen
- Brazilie
- DM
- Liverpool
Daar komt Alisson 97 gewoon even uitgelopen.. Untradeable, maar dat maakt in dit geval niet zoveel uit..
Nu hoop ik toch eens uit die ellendige divisie 9 te promoveren.

En mijn zoon heeft een nog grotere hekel aan mijn packluck gekregen :-)
[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 08-01-2020 19:47 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
alles crasht
Are you having issues remotely installing games and apps on your Xbox One console? We are aware of the issue and working to correct it now. Thank you for your patience while we address this problem.
Gemelde onderbreking
8-1-2020, 20:10:18
Bijgewerkt
8-1-2020, 22:19:50
Are you having issues remotely installing games and apps on your Xbox One console? We are aware of the issue and working to correct it now. Thank you for your patience while we address this problem.
Gemelde onderbreking
8-1-2020, 20:10:18
Bijgewerkt
8-1-2020, 22:19:50
[ Voor 92% gewijzigd door boyette op 08-01-2020 22:22 ]
Review TOTY de Bruyne:
Deze kerel heeft alles wat je wil in een cam
2-benig, goede stamina, high/high workrate, goede passing, dribble...
Als je de coins hebt zou ik hem zeker halen
Nee, maar ff serieus. Die kerel is gewoon een cheatcode. Belachelijk. Ik heb hem eerst even hawk gegeven voor een paar extra strength maar beukt gewoon verdedigers opzij alsof het niks is.
De league upgrades komen trouwens als geroepen! Nu mijn hele club leegverkopen en een team rondom De Bruyne bouwen
UPDATE: Net in de trein weer even een pakketje geopend. Na 70 pakketjes eindelijk een walk out: Ter stegen en Walker in 1 pack! Mag niet klagen
Deze kerel heeft alles wat je wil in een cam
2-benig, goede stamina, high/high workrate, goede passing, dribble...
Als je de coins hebt zou ik hem zeker halen
Nee, maar ff serieus. Die kerel is gewoon een cheatcode. Belachelijk. Ik heb hem eerst even hawk gegeven voor een paar extra strength maar beukt gewoon verdedigers opzij alsof het niks is.
De league upgrades komen trouwens als geroepen! Nu mijn hele club leegverkopen en een team rondom De Bruyne bouwen
UPDATE: Net in de trein weer even een pakketje geopend. Na 70 pakketjes eindelijk een walk out: Ter stegen en Walker in 1 pack! Mag niet klagen
[ Voor 12% gewijzigd door Hassiebassie op 09-01-2020 07:43 ]
Die league upgrades zijn inderdaad leuk. Ik heb het idee dat EA daar toch een beetje extra aan toevoegd.
3 pakketjes gedaan, 3x 83 plus CL Sergio Ramos
3 pakketjes gedaan, 3x 83 plus CL Sergio Ramos
PSN: Patrick_D
Damn, komt ineens de ligt toty uit mn squad battle rewards!!
Untradeable, maar eens bedenken hoe we die erin krijgen gefietst
Tussen Roberto Carlos Prime, Alisson, Van Dijk TOTY en Prime Gullit. Speelt ie ook nog op full chemErnstMid schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:53:
Damn, komt ineens de ligt toty uit mn squad battle rewards!!![]()

Haha ja hmmm...dat wordt dan nog ff doorsparenHassiebassie schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:08:
[...]
Tussen Roberto Carlos Prime, Alisson, Van Dijk TOTY en Prime Gullit. Speelt ie ook nog op full chem![]()
Player picks; niks.
Squad battle rewards; niks.
WL Gold 2 rewards; Volland 82 en Corona IF. Oftewel; niks.
Is inmiddels 3 maanden geleden dat ik voor het laatste echte packluck had met Son die toen veel waard was.
Squad battle rewards; niks.
WL Gold 2 rewards; Volland 82 en Corona IF. Oftewel; niks.
Is inmiddels 3 maanden geleden dat ik voor het laatste echte packluck had met Son die toen veel waard was.
PSN/Steam: Xamsix
Squad Battle rewards komen op maandag toch? Of bedoelen jullie je opgespaarde pakketten? 🤔
Rivals neem ik aan, untradeable gekozen die ik ff laat wachten tot alles in packs zit.LukeSpangas schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:12:
Squad Battle rewards komen op maandag toch? Of bedoelen jullie je opgespaarde pakketten? 🤔
Zou je maar gebeuren dat je nu een NIF KDB of De Jong pakt