Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noodel1988 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 20:36:
Bizar; sb 2x 0ptn terwijl ik wedstrijd gewoon gespeeld en gewonnen heb. Dan maar geen Elite 1...
De eerste 40 wedstrijden krijg je punten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-10 21:33
Verwijderd schreef op zondag 5 januari 2020 @ 22:13:
[...]

De eerste 40 wedstrijden krijg je punten voor.
Ah zo 40/40 stond er ook. Aha. Bedankt!!!
Te veel wedstrijden geskipped dus in jacht op snel de sbc icon swaps te doen haha. :+ .

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-10 13:07
Pas de 3e WL voor mij bij deze FIFA, na 2x S2 gehaald te hebben, pak ik vanmiddag G3 met 14-9. Prima resultaat vind ik zelf, maar dit haalde ik met de vorige FIFA ook elke keer. Ik speel nog altijd met het volgende Serie A team:

2

Heb na een paar wedstrijden besloten om Laxalt in game te verplaatsen naar middelste CAM in 4231, dat was de beste keuze van ‘t weekend. Goede pass, fysiek sterk, snel en een heerlijk schot op randje 16, simpelweg onhoudbaar voor veel keepers. Resultaat 12 goals uit 15 wedstrijden als CAM. :)

Nou heb ik zo’n 13 packs bewaard en met de rewards van deze WL, Rivals en SB Elite 2 heb ik wel wat leuke packs te openen. Wie spaart er nog meer packs op, om vervolgens weer een Sirigu als hoogste te packen? :+ >:)

[ Voor 7% gewijzigd door DeeleNL op 06-01-2020 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:01
DeeleNL schreef op zondag 5 januari 2020 @ 22:27:
Pas de 3e WL voor mij bij deze FIFA, na 2x S2 gehaald te hebben, pak ik vanmiddag G3 met 14-9. Prima resultaat vind ik zelf, maar dit haalde ik met de vorige FIFA ook elke keer. Ik speel nog altijd met het volgende Serie A team:

[Afbeelding: 1]

Heb na een paar wedstrijden besloten om Laxalt in game te verplaatsen naar middelste CAM in 4231, dat was de beste keuze van ‘t weekend. Goede pass, fysiek sterk, snel en een heerlijk schot op randje 16, simpelweg onhoudbaar voor veel keepers. Resultaat 12 goals uit 15 wedstrijden als CAM. :)

Nou heb ik zo’n 13 packs bewaard en met de rewards van deze WL, Rivals en SB Elite 2 heb ik wel wat leuke packs te openen. Wie spaart er nog meer packs op, om vervolgens weer een Sirigu als hoogste te packen? :+ >:)
Nee dat heb ik mezelf afgeleerd, je gaat stiekem toch weer hopen op een TOTY wat je niet gaat krijgen. Dus als ik je iets mag aanraden dan is dat: begin vast met het verwerken van het feit dat je geen TOTY krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:45
Na een slechte start net geen goud 2 gehaald. Tevreden.

Omdat ik zoveel moeite heb met het passeren van Ter Stegen, heb in hem zelf ook maar gehaald :+ samen met Varane.

[ Voor 51% gewijzigd door Nachtapotheker op 05-01-2020 22:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Servers waren goed vanavond ! Begon slecht vrijdag met 8-7, trage gameplay, liep totaal niet.. vandaag speelde het erg lekker, Son en TOTGS Kane hebben een partij goals gemaakt zeg.. :) En TOTGS De Bruyne heeft een pass in z’n benen pff niet normaal, kostte 400k maar zeker geen spijt van! en IF Virgil blijft een tank, beukt iedereen van de bal.

Sta 17-9 en ben er wel klaar mee, zeer tevreden met Goud 2 na een maand heel weinig te hebben gespeeld.. had als doel Silver 1 :)

Wordt wel tijd dat ik ga uitzoeken hoe ik Ter Stegen in m’n team ga passen. Futmas De Gea is goed maar Ter Stegen is toch echt nog beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik was nog bezig met een SB wedstrijd op legendary. Knal er 3 in het eerste kwartier in en ik haal de pot binnen met twee vingers in de neus. Denk mooi ga ik van zilver 1 nog naar gold 3 toe. Krijg ik een error: due to an error the connection to ea servers is lost blade bla. Gevolg: geen punten erbij. Niet voor mijn oude streak noch voor de nieuwe week. Wie heeft dit nog meer meegemaakt? Daar gaan 1900 punten :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 00:08
Eigen fout. Wie gaat er dan ook nog n potje spelen op het moment dat de rewards uitgegeven worden. Kom op man had je toch kunnen verwachten
Joosie200 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 01:13:
Ik was nog bezig met een SB wedstrijd op legendary. Knal er 3 in het eerste kwartier in en ik haal de pot binnen met twee vingers in de neus. Denk mooi ga ik van zilver 1 nog naar gold 3 toe. Krijg ik een error: due to an error the connection to ea servers is lost blade bla. Gevolg: geen punten erbij. Niet voor mijn oude streak noch voor de nieuwe week. Wie heeft dit nog meer meegemaakt? Daar gaan 1900 punten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Heb voor zo'n 200k de Base Icon SBC kunnen doen d.m.v. untradeables in m'n club, Yashin 89.. Iemand ervaring met hem? Heb nu de normale Ter Stegen (ook untradeable) op doel staan achter Lenglet en Pique en die bevalt op zich prima.

[ Voor 6% gewijzigd door Arazogia op 06-01-2020 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
DeeleNL schreef op zondag 5 januari 2020 @ 22:27:

[Afbeelding: 1]

Leuk teampje, ik speel zelf met de volgende 11:
https://www.futbin.com/20/squad/12380441

Had eerst ook Messi er in staan, hele goede speler, beter dan Politano maar destijds met de SBC en TOTY in het verschiet toen verkocht. Scream Insigne en Allan toen voor in de plaats gehaald.

Heb 3 miljoen op de bank. Heel veel pakketjes, zal waarschijnlijk niets packen, maar ik ga straks mijn team om TOTY de Bruyne bouwen :9~

En mocht Bruyne niet haalbaar zijn dan misschien Prime Zizou :+

[ Voor 4% gewijzigd door Hassiebassie op 06-01-2020 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goud 2 binnen, resterende potjes op 1 na cadeau gedaan aan de tegenstanders.
In die ene match gaf ik een goal weg en begon de tegenstander als een malle rond te rennen met het vingertje. Tsja dan maar met 3-1 gewonnen terwijl hij de winst zo had kunnen krijgen.
Karma.......

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:13
Blijven hangen op zilver 2, moest nog 1 overwinning voor zilver 1. Maar verloor 6 (zes) potjes achter elkaar. In de middag ging alles goed, 7 winst, af en toe een verlies tegen een betere tegenstander. Ging eten, maar daarna niks meer gewonnen. Niks lukte meer. Halverwege even gestopt en wat anders gaan doen. Maar ook daarna lukt het niet.

Toch gek hoe dat werkt. Het was niet eens dat mijn tegenstanders zo overdreven goed waren.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
tukkerterror90 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 22:47:
[...]

Nee dat heb ik mezelf afgeleerd, je gaat stiekem toch weer hopen op een TOTY wat je niet gaat krijgen. Dus als ik je iets mag aanraden dan is dat: begin vast met het verwerken van het feit dat je geen TOTY krijgt.
Daar ga ik ook zeker niet van uit, dat omschrijf ik ook in de laatste zin ;) het is meer de fun om veel pakketjes achter elkaar te openen.

Iets anders; ik mocht van mijn eerste 15 WL wedstrijden maar liefst 1x thuis spelen. In het totaal van de 23 maar 5x thuis mogen spelen. Iemand enig idee hoe dit bepaald wordt? Ik heb ooit een video gezien waarbij je kon opmaken of je thuis of uit speelde, maar lijkt dat dit niet meer werkt?

[ Voor 24% gewijzigd door DeeleNL op 06-01-2020 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:14:
Blijven hangen op zilver 2, moest nog 1 overwinning voor zilver 1. Maar verloor 6 (zes) potjes achter elkaar. In de middag ging alles goed, 7 winst, af en toe een verlies tegen een betere tegenstander. Ging eten, maar daarna niks meer gewonnen. Niks lukte meer. Halverwege even gestopt en wat anders gaan doen. Maar ook daarna lukt het niet.

Toch gek hoe dat werkt. Het was niet eens dat mijn tegenstanders zo overdreven goed waren.
Best zuur om dan 6 potjes achter elkaar te verliezen zeg.
Vaak helpt het bij mij wel om minder mijn best te doen en rustiger te zijn. Dus niet gehaast als een gek counteren en naar voren gaan, maar rustig gewoon simpel met een X de bal van speler A naar B passen en ga maar door. En schroom niet om ook eens een bal terug te passen als je vastgezet wordt.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Één van de TOTY Flashback kaarten zal zeer vermoedelijk Iniesta zijn, is onlangs toegevoegd aan de concepts:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ENlrwgqXsAAZG5L?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:31:
[...]

Vaak helpt het bij mij wel om minder mijn best te doen en rustiger te zijn. Dus niet gehaast als een gek counteren en naar voren gaan, maar rustig gewoon simpel met een X de bal van speler A naar B passen en ga maar door. En schroom niet om ook eens een bal terug te passen als je vastgezet wordt.
Mijn ervaring is vooral dat net zoals in seasons in vorige FIFA’s dat je speelstijl heel belangrijk is.

Met bepaalde formaties/tactieken red je het wel tot S1, maar voor de volgende stappen zul je toch steeds meer de meta moeten gebruiken (of weten te counteren) om verder te komen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

WL was slecht speelbaar voor mij deze week. Mijn Ter Stegen pakte werkelijk niets, en alles voelde stroperig aan. g3 gehaald en er gewoon mee gestopt, want ik was bang dat er iets zou sneuvelen als ik door zou gaan.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:58:
[...]

Mijn ervaring is vooral dat net zoals in seasons in vorige FIFA’s dat je speelstijl heel belangrijk is.

Met bepaalde formaties/tactieken red je het wel tot S1, maar voor de volgende stappen zul je toch steeds meer de meta moeten gebruiken (of weten te counteren) om verder te komen.
klopt tot S1 is het inderdaad heel goed te doen. Daarna is het discipline hebben en spelen volgens de meta regels. En als ik iets niet heb is het die discipline. Ik wil het spel gewoon leuk casual spelen en daar loop ik zelf op stuk. Misschien ook te ongeduldig voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Markuss schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:57:
Één van de TOTY Flashback kaarten zal zeer vermoedelijk Iniesta zijn, is onlangs toegevoegd aan de concepts:

[Afbeelding]
Prachtige dribbelaar maar te zwak en te weinig stamina naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Bean77 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:31:
[...]

Dat is het ook, je gaat dan teveel pushen. Wat niet lukt, waardoor ik steeds meer gefrustreerd ga spelen.

Maar toch blijf ik erbij, het is gek dat de ene keer m'n team goed overspeelt en ruimtes creëert. En een ander potje m'n spitsen blijven staan. Of in mijn geval, dat Pique meerdere keren gewoon blijft staan ipv meeloopt.

Volgende keer beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Bossie schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:58:
[...]

Ik zie de term meta hier redelijk vaak voorbij komen. Voor mij een wat nieuwe term. Met google wordt ik er ook nog niet echt wijs uit. Het zijn spelers die vrij licht en snel zijn? Maar wat is dan meta spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-09 09:03
kw_nl schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:35:
[...]

Ik zie de term meta hier redelijk vaak voorbij komen. Voor mij een wat nieuwe term. Met google wordt ik er ook nog niet echt wijs uit. Het zijn spelers die vrij licht en snel zijn? Maar wat is dan meta spelen?
A term used in mmo meaning the Most Effective Tactic Available. It's basically what works in a game regardless of what you wish would work.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:33:
[...]

Dat is het ook, je gaat dan teveel pushen. Wat niet lukt, waardoor ik steeds meer gefrustreerd ga spelen.

Maar toch blijf ik erbij, het is gek dat de ene keer m'n team goed overspeelt en ruimtes creëert. En een ander potje m'n spitsen blijven staan. Of in mijn geval, dat Pique meerdere keren gewoon blijft staan ipv meeloopt.

Veel is afhankelijk van jouw opstelling en tactics, maar evengoed ook van je tegenstander. Dat wisselt de hele tijd dus de machanics veranderen dus ook. Dus dan is het logisch dat wat eerst heel goed werkte in een ander potje of misschien in de 2e helft minder goed werkt (tegenstander kan formatie aanpassen etc.).
Het beste is om een aantal formaties in je tactics klaar te hebben staan.
Ikzelf heb bijvoorbeeld 4231 als ik het rustig aan wil doen. 4222 waar ik het meeste fun heb, 442 als ik merk als mijn tegenstanders veel over de flanken spammen en 4312 als ik flink druk wil zetten.
Dus als je merkt dat je gangbare formatie niet werkt, switch na de rust naar een andere formatie waar je misschien meer geluk mee hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik begon sterk met 5-0 maar ook bij mij ging het daarna helemaal mis. uiteindelijk heb ik met moeite S1 gehaald en kwam ik 1 win tekort voor G3. Ik heb dus wel mijn WL punten voor volgend weekend binnen maar ik betwijfel of ik dat nog ga spelen. Het voelt gewoon veel te gescript aan. Ik kom regelmatig op 1-0 voor en soms binnen een kwartier op 2-0 voor en dan zakt alles in elkaar. spelers zijn topfit maar lopen niet meer, spelen alles slap in, schoten lijken niet door het forcefield van de tegenstander te kunnen komen. Ik schiet 15 keer op doel en mijn tegenstander 2x....eindstand 1-2 verloren. Het frustreerd enorm omdat je het gewoon ziet gebeuren en weet hoe het af zal lopen. Ik ga voorlopig lekker grinden in de objectives en iconswaps laat de WL maar even voor wat het is. Rewards zijn ook niet om over naar huis te schrijven. vind het nog steeds een leuke game maar deze game modus valt erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barakuda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-02-2024
Mijn WL begon beter dan ooit, stond 10-1, iets later 13-3 en toen ging het mis.. Door scripting en delay nog G2 gehaald. Had nog 3 wedstrijden over maar geen zin meer om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op maandag 6 januari 2020 @ 11:33:
[...]

Ik heb Scream Pique, mijn hoogste WL ranking dit jaar was toen ik heb had vervangen door Ramos :)
Het is een goede verdediger met goede gameplay, met input lag dan lopen de Vardies/Yedders de bus gewoon voorbij :+

@Bean77 Na G3 is het simpelweg idd schaken, rustig opbouwen/combineren en wachten tot een speler te vroeg of fout instapt (dragback anyone :+ ). 2/3 potjes met goede gameplay is vaak leuk maar daarna begint het snel te vervelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 06-01-2020 12:26 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb Ferdinand85 en Ramos in de verdediging staan. Dan is het onbegrijpelijk hoe mijn tegenstander met Ben Yedder door hen heen kan dribbelen. Ik zet met mijn verdediger een block en zet hem vast, de spelers staan tegen elkaar aan en ben yedder duwt de bal gewoon door de voeten van de verdediger en dribbelt verder op de goal af. dit gebeurt mij helaas te vaak.

Ook gewoon te vaak gehad dat ze helemaal niet meer mee verdedigen en bij de middellijn blijven plakken. of wanneer mijn cv de bal heeft om van achter uit op te bouwen al mijn spelers alvast diep gaan en op de helft van de tegenstander gaan staan waardoor ik de bal niet meer kwijt kan. naar voren speel, bal kwijt en counter om de oren krijg. Ik heb veel met de settings gespeeld maar iedere keer dat je op voorsprong komt gaan mijn spelers niets meer doen.

Wat ook zo'n leuk gegeven is is dat je altijd moet opletten vanaf de 44ste minuut tot rust en vanaf de 88ste minuut tot einde wedstrijd want zo'n beetje alle ballen die dan op goal worden geschoten gaan er in...scripted voor extra drama..

Er gebeuren in de WL gewoon teveel onverklaarbare dingen. soms denk ik dat ik een fifa god ben als ik alle wedstrijden achter elkaar win, mijn spelers lekker rondtikken en vrijlopen. heerlijke doelpunten en vervolgens voel ik me weer een loser als werkelijk niets lukt terwoijl ik niets verandert heb en mijn tegenstanders ook niet heel duidelijk beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 19:43
Markuss schreef op maandag 6 januari 2020 @ 10:57:

[Afbeelding]
Stamina is nog steeds niet echt super, wordt dus of laten invallen of hem later in de wedstrijd vervangen.

Het is echt triest hoe sommige spelen en blijven volharden in met 9 of 10 man in eigen penalty gebied staan en dan counteren. Ene wedstrijd stond ik tegen zo'n drop back 1 en counter speler 3-0 voor en deed rustig aan waarna hij in de 89 minuut scoorde en het nodig vond om mij te shussen en het hele veld rond te lopen, kan er echt niet bij waarom je dat zou doen als je achter staat en zo verdedigend speelt. De andere wedstrijd vergelijkbare tactiek met een 41212 opstelling waar bij zijn spitsen alleen voorin stonden en verder iedereen helemaal terug, stond halverwege 2de helft 3-1 voor en had de bal op de helft van zijn helft maar alsnog kwam er totaal geen druk. Heb toen gekeken hoe lang ik stil kon staan voordat hij iets ging doen want ik had geen zin om te blijven drukken en dan in zijn counter te lopen, wat bleek ik kon lang stil blijven staan of alleen een stapje te doen en na 15 min in game minuten quitte hij. Als hij gewoon druk had gegeven en geprobeerd had te voetballen had het best nog 3-3 kunnen worden.

[ Voor 54% gewijzigd door Pompi op 06-01-2020 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Fraaank schreef op zondag 5 januari 2020 @ 17:14:
Het heeft wat jaren gekost, maar eindelijk:

[Afbeelding]
Wat is die goedkoop dit jaar. Vorig jaar deze tijd koste die nog 1,3 tot 1,5 miljoen ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pompi schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:43:
[...]

Stamina is nog steeds niet echt super, wordt dus of laten invallen of hem later in de wedstrijd vervangen.

Het is echt triest hoe sommige spelen en blijven volharden in met 9 of 10 man in eigen penalty gebied staan en dan counteren. Ene wedstrijd stond ik tegen zo'n drop back 1 en counter speler 3-0 voor en deed rustig aan waarna hij in de 89 minuut scoorde en het nodig vond om mij te shussen en het hele veld rond te lopen, kan er echt niet bij waarom je dat zou doen als je achter staat en zo verdedigend speelt. De andere wedstrijd vergelijkbare tactiek met een 41212 opstelling waar bij zijn spitsen alleen voorin stonden en verder iedereen helemaal terug, stond halverwege 2de helft 3-1 voor en had de bal op de helft van zijn helft maar alsnog kwam er totaal geen druk. Heb toen gekeken hoe lang ik stil kon staan voordat hij iets ging doen want ik had geen zin om te blijven drukken en dan in zijn counter te lopen, wat bleek ik kon lang stil blijven staan of alleen een stapje te doen en na 15 min in game minuten quitte hij. Als hij gewoon druk had gegeven en geprobeerd had te voetballen had het best nog 3-3 kunnen worden.
Dat soort gasten zijn echt verschrikkelijk irritant. Gister in de WL ook weer zon team en ook echt met zieke spelers als POTM Messi. Maar messi stond meer voor ze eigen 16 te hangen dan bij mijn 16. Hoe kan je zo plezier hebben in het spel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Mars18 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:54:
[...]

Wat is die goedkoop dit jaar. Vorig jaar deze tijd koste die nog 1,3 tot 1,5 miljoen ?
Dat dacht ik dus ook, maar vanwege TOTY enorm gedaald. 6 december was hij nog 1,5m, 1 januari al 900k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Traeces schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:01:
[...]

Dat soort gasten zijn echt verschrikkelijk irritant. Gister in de WL ook weer zon team en ook echt met zieke spelers als POTM Messi. Maar messi stond meer voor ze eigen 16 te hangen dan bij mijn 16. Hoe kan je zo plezier hebben in het spel :+
Vind het ook zo onlogisch om vast te houden aan zo'n tactiek als je een paar doelpunten achter staat, natuurlijk ga ik dan de bal vasthouden met mijn LB als jij geen druk geeft dus wat win je er nou echt mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
ZodiacBomber schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:40:
Ik heb Ferdinand85 en Ramos in de verdediging staan. Dan is het onbegrijpelijk hoe mijn tegenstander met Ben Yedder door hen heen kan dribbelen. Ik zet met mijn verdediger een block en zet hem vast, de spelers staan tegen elkaar aan en ben yedder duwt de bal gewoon door de voeten van de verdediger en dribbelt verder op de goal af. dit gebeurt mij helaas te vaak.

Ook gewoon te vaak gehad dat ze helemaal niet meer mee verdedigen en bij de middellijn blijven plakken. of wanneer mijn cv de bal heeft om van achter uit op te bouwen al mijn spelers alvast diep gaan en op de helft van de tegenstander gaan staan waardoor ik de bal niet meer kwijt kan. naar voren speel, bal kwijt en counter om de oren krijg. Ik heb veel met de settings gespeeld maar iedere keer dat je op voorsprong komt gaan mijn spelers niets meer doen.

Wat ook zo'n leuk gegeven is is dat je altijd moet opletten vanaf de 44ste minuut tot rust en vanaf de 88ste minuut tot einde wedstrijd want zo'n beetje alle ballen die dan op goal worden geschoten gaan er in...scripted voor extra drama..

Er gebeuren in de WL gewoon teveel onverklaarbare dingen. soms denk ik dat ik een fifa god ben als ik alle wedstrijden achter elkaar win, mijn spelers lekker rondtikken en vrijlopen. heerlijke doelpunten en vervolgens voel ik me weer een loser als werkelijk niets lukt terwoijl ik niets verandert heb en mijn tegenstanders ook niet heel duidelijk beter zijn.
Klopt man, is gewoon een code in het spel. Vanaf minuut 44 krijg je boostpower! Kan je gewoon terug vinden in de geschreven code

....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
simons schreef op zondag 5 januari 2020 @ 18:25:
[...]

Zo deze slechte fotoshop is even nep als de tieten van Bridget.
Maar de kans ik groot deze leak wel klopt, dat staat los van de photoshop.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/y2674xf7yq841.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=ef0cd9c43f05169fa626c3ee27019e4d2d48a537

[ Voor 20% gewijzigd door bvbal79 op 06-01-2020 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

bvbal79 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:12:
[...]

Hoewel ik erg blij zou zijn met deze bpl-liek, geen idee waar Kante zijn uitverkiezing vandaan haalt.
Maar goed we gaan het zien!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fifanoob schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:11:
[...]

Klopt man, is gewoon een code in het spel. Vanaf minuut 44 krijg je boostpower! Kan je gewoon terug vinden in de geschreven code

....
yep, vooral in squadbattles resulteerd dit vaak in een "HOE DAN" momentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
simons schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:16:
[...]

Hoewel ik erg blij zou zijn met deze bpl-liek, geen idee waar Kante zijn uitverkiezing vandaan haalt.
Tja fan-vote hé, maar je kan ook iets van KdB zeggen want die is vorig seizoen lang geblesseerd geweest. Volgens mij vergeten ook veel mensen dat het over het jaar 2019 gaat en niet over dit of vorig seizoen, waarbij ze in bepaalde delen goed gespeeld kunnen hebben. Las bijvoorbeeld dat mensen het onterecht vonden dat de Ligt er was omdat hij dit seizoen niet goed begonnen was, maar tegelijkertijd wel vergaten dat hij in de eerste helft van het jaar goed speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
simons schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:16:
[...]

Ja Kante snap ik ook niet, De bruyne is natuurlijk tijdje gebleseerd geweest, maar verder wel uitzonderlijk goed. TOTY is natuurlijk ook los van club en league etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi

Betwijfel of veel mensen hem gaan doen want zie zijn gouden kaart al nauwelijks langs komen, misschien als EA hem niet te duur maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:12:
[...]

[Afbeelding]
Ook los van Bridget? :+

Normale Messi is eigenlijk al ziek in deze fifa. Laat staan deze toty kaart lol.
Ben benieuwd wat de prijzen gaan worden. Ik heb Mertens en OTW Ben Yedder verkocht en mijn club aan het leeggooien voor de coins. Daarna eens kijken of ik een toty kan betalen en zo ja welke.
Grap is overigens dat ik baby Rivaldo elke keer als noodoplossing gebruik, maar dat hij het eigenlijk beter doet dan Mertens en Ben Yedder in mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:08:
[Twitter]
Betwijfel of veel mensen hem gaan doen want zie zijn gouden kaart al nauwelijks langs komen, misschien als EA hem niet te duur maakt
Misschien dat ik hem nog ff meepak, kan ik Villa eruit halen en de twee spelers die nodig zijn voor chem.

Anderzijds, Villa icm Iniesta is ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Even een klein advies vraagje... Ik bezit de Jong OTW deze is nu 150k waard. Nu komt vandaag de Jong TOTY uit. Zal zijn OTW dan dalen of stijgen in prijs? Anders verkoop ik hem nu en koop ik hem daarna weer terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
RemkoDJ schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:09:
Even een klein advies vraagje... Ik bezit de Jong OTW deze is nu 150k waard. Nu komt vandaag de Jong TOTY uit. Zal zijn OTW dan dalen of stijgen in prijs? Anders verkoop ik hem nu en koop ik hem daarna weer terug...
Ik verwacht nu een daling en dat hij daarna weer wat terugkrabbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ik heb inmiddels bijna als m'n Icon opdrachten voltooid. Nu wil ik graag een Nederlandse icon. Ik heb dan de mogelijkheid voor Frank Rijkaard als CVM of een van der Sar op doel. Nu kom ik beide nooit tegen in wedstrijden. Dus heb zo het vermoeden dat het geen toppers zijn. Hoe zien jullie dat?

Ik kan ook nog doorsparen voor Ronald Koeman als CV. Maar ik weet niet hoeveel zin ik ga hebben in nog een keer ploeteren voor Icon opdrachten.

Dit is mijn huidige team:https://www.easports.com/...Id=cdRk06m1nSARr:FFA20PS4

Afbeeldingslocatie: https://vfrkhq.am.files.1drv.com/y4ml952ZDNTftoxnKB7ajGie-15y049jSIyMh6hiA1SqmBf8OnpvYBxESUI0kHx11nJ7HSb3p4raXgoKVOgwNb2jZBoE7PYC6GvQle8RrVnyAaFjIYZrPsjjU3o6wPxDkzNVe4z-p_Sbact8rskeYXL8s6yxiHcR_2zXzUaunZtWNRbV_7u78zXma7Mt-CwDBpU?width=749&height=461&cropmode=none

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:36
Traeces schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:01:
[...]

Het is gewoon een probleem dat alleen de wins tellen. Mensen stoppen veel sneller, spelen smerig, proberen het bloed onder je nagels vandaan te halen etc. Dat het in de echte sportwereld om winnen , maar met een game mag het wel wat meer om plezier gaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
038Zwolle schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:43:
[...]

Het is gewoon een probleem dat alleen de wins tellen. Mensen stoppen veel sneller, spelen smerig, proberen het bloed onder je nagels vandaan te halen etc. Dat het in de echte sportwereld om winnen , maar met een game mag het wel wat meer om plezier gaa
Ik ben deze WL 1x totaal ingemaakt met 6-2, de tegenstander vond het nodig om bij zijn 5e en 6e goal de replays èn celebration volledig af te laten spelen. Ik snap niet wat daar leuk aan is, op zo'n moment is het gewoon het beste om even je controller weg te leggen en wat te drinken gaan halen :') Er zijn momenten waarop ik me kwaad kan maken, als je bijv. 3x achter elkaar het aluminium weet te maken, zwaar beter bent en dat je tegenstander tòch nog even die last minute winner maakt. Gelukkig 'went' dat voor mijn gevoel wel met deze versie van FIFA. Je weet dat hij gaat komen als je zelf net niet gelukkig genoeg bent..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:30:
Ik heb inmiddels bijna als m'n Icon opdrachten voltooid. Nu wil ik graag een Nederlandse icon. Ik heb dan de mogelijkheid voor Frank Rijkaard als CVM of een van der Sar op doel. Nu kom ik beide nooit tegen in wedstrijden. Dus heb zo het vermoeden dat het geen toppers zijn. Hoe zien jullie dat?

Ik kan ook nog doorsparen voor Ronald Koeman als CV. Maar ik weet niet hoeveel zin ik ga hebben in nog een keer ploeteren voor Icon opdrachten.

Dit is mijn huidige team:https://www.easports.com/...Id=cdRk06m1nSARr:FFA20PS4

[Afbeelding]
Ah 352, dat verklaart de S1 want dat werkt voornamelijk met endgame spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 09:31

Ozz

Pompi schreef op maandag 6 januari 2020 @ 12:43:
[...]

Dit doe ik ook heel vaak. Als ik een voorsprong heb en ik kom met geen mogelijk door zijn verdediging. Dan stop ik om te kijken of m'n tegenstander uberhaubt wel iets van druk wil zetten. Vaak helpt het om een paar minuten zijn spits en cam helemaal zoek te tikken op het middenveld. Als ze beseffen dat er niks te halen valt gaan ze komen en vallen er gaten om van te profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Bossie schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:00:
[...]

Ah 352, dat verklaart de S1 want dat werkt voornamelijk met endgame spelers.
Oke, andere formatie dus? 4-1-2-1-2 (narrow) anders maar een keer proberen.

[ Voor 9% gewijzigd door kw_nl op 06-01-2020 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kw_nl schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:33:
[...]

Oke, andere formatie dus? 4-1-2-1-2 (narrow) anders maar een keer proberen.
Zoek eens op youtube naar de formation guides van Neilsguides (4231, 442, 41212) en probeer simpelweg een paar offline om te zien wat voor jouw werkt en leuk speelt.

352 is erg leuk om mee te spelen, maar verdedigend ook erg kwetsbaar tegen formaties met wingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ben ik nou gek maar kosten 12k fifapoints nu 70 euro???

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pompi
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/15gh4rjjl6941.jpg?width=614&auto=webp&s=a774b020feb753cbabe940220e82537ca56133e6

Aanvallers vanaf 19.00 in de pakketten.

[ Voor 8% gewijzigd door Pompi op 06-01-2020 17:21 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ok eerlijk is eerlijk, magistrale video voor toty

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Bossie schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:45:
[...]

Zoek eens op youtube naar de formation guides van Neilsguides (4231, 442, 41212) en probeer simpelweg een paar offline om te zien wat voor jouw werkt en leuk speelt.

352 is erg leuk om mee te spelen, maar verdedigend ook erg kwetsbaar tegen formaties met wingers.
352 was vorig jaar mijn forceer tactiek. Ik haalde er een verdediger uit en zette er een stormram spits in. Voorgeven en hopen dat iemand hem binnen kopte :)

Ik speelde begin deze fifa 41212(2) maar ik kan daar nu niet zo veel meer mee. Ik zit weer helemaal op 4231 met buitenspelers met vrij spel waarmee ik een tegenstander zoek tik. Ik heb de laatste tijd soms wel 65% balbezit. Met de icon swaps moest ik het toch met kwalitatief mindere teams doen, dan moet je gewoon op safe spelen en je kansen afwachten door de bal in de ploeg te houden.
Vooral mijn CDM's zijn voor mij heel belangrijk. De een moet een stamina tank zijn die alles tegenhoudt (Essien/Vieira) en de andere moet iets meer creativiteit en dribble hebben (Gullit/Matthaus). Op 10 moet een 2 benige cam staan (de Bruyne).
Ik weet hoe mijn team er uit moet zien maar dat zal in de praktijk minder zijn ;)

EDIT: op futbin staan de stats van Messi, Mbappe en Mane TOTY...
2 woorden: holy shit

[ Voor 3% gewijzigd door Hassiebassie op 06-01-2020 17:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
simons schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:22:
Ok eerlijk is eerlijk, magistrale video voor toty
Eens... weet je in ieder geval waar al het geld is heen gegaan.
TOTY is wel weer de zoveelste manier voor EA om te zorgen dat iedereen weer FIFA points gaat kopen.
De kans om er een te pakken is nog kleiner dan een icon.

Heb zelf de afgelopen 2 weken alle packs opgespaard. Zal wel niks uit komen lopen, want dat deed het de afgelopen 40 packs ook niet. |:(

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:10:
Zit je weer stiekem te kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:45:
[...]

Zit je weer stiekem te kopen? :+
Uiteraard! :) maar op ps4 en xbox ook 30% korting?

[ Voor 9% gewijzigd door simons op 06-01-2020 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
simons schreef op maandag 6 januari 2020 @ 17:10:
Ik koop ze nooit, maar is dat juist goedkoop of duurder?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

kw_nl schreef op maandag 6 januari 2020 @ 18:47:
[...]

Ik koop ze nooit, maar is dat juist goedkoop of duurder?
Zonder origin 99 euro en met origin 89 euro. Nu dus 70 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Als de FP zelfs goedkoper worden .. dan zal de packluck helemaal verschrikkelijk zijn.

12k FP zijn op de ps4 99,99EUR atm.

Begint goed... ik kan niet inloggen.. _O-

Oh nu wel... 92 flashback Neuer sbc
En een flashback iniesta doelstelling

[ Voor 51% gewijzigd door 038Zwolle op 06-01-2020 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:39
Enkel alleen aanvallers? Sorry kan even niet verder lezen of kijken... Hoe werkt het precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-10 21:33
Lekker handig, uit automatisme toch complete transfer list opnieuw gelist. Nu maar weer half uurtje wachten...
Wel al wat zilver packs geopend. Uiteraard geen toty in🤪

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Hmm. Ik heb 85 pakketten opgespaard. Zijn nu alleen de aanvallers beschikbaar? Iaw, moet ik dus nog even wachten tot alle Toty spelers er zijn.? Of zouden jullie nu alle packs openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
20 pakketjes geopend. Beste een 84 mahrez. Ik moet misschien toch maar een team kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Laatst online: 14-07 18:10
038Zwolle schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:21:
20 pakketjes geopend. Beste een 84 mahrez. Ik moet misschien toch maar een team kopen
Open je die player packs of die mega packs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeBers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-09 09:31
Ah. Ik lees net op futmaster dat ze in principe donderdag allemaal al beschikbaar zijn. Dan wacht ik nog wel even en doe ik er nog wat packs bij :p

Krijg toch niks. Maar de spanning is half the fun.:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-10 08:32
Ik had van het weekend TAA, Frenkie en De Ligt TOTY-nominee gekocht. Wanneer gaan deze omhoog? En wanneer kan ik ze dan het best verkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
gaizka schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:22:
[...]

Open je die player packs of die mega packs?
Niks gekocht. Had nog wat leuke packs bewaard .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:43:
[...]

Niks gekocht. Had nog wat leuke packs bewaard .
Gewoon wachten totdat ze er allemaal in de packs zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bean77 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:47:
[...]

Gewoon wachten totdat ze er allemaal in de packs zitten.
Dan pack ik alsnog niks ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:35:
Ik had van het weekend TAA, Frenkie en De Ligt TOTY-nominee gekocht. Wanneer gaan deze omhoog? En wanneer kan ik ze dan het best verkopen?
De rating van TOTY-nominees blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FB Iniesta dmv objectives, ik speel La Liga dus dat zou normaalgesproken moeten lukken.
Helaas vrijdagavond pas weer thuis en dan eindigt dit season ook ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:39
18 packs geopend....

Beste kaart keeper Adan van 81...

Uit 18 packs... beste kaart een 81 rating kaart.

Had ik een TOTY verwacht? Nee tuurlijk niet...

Maar dit is wel erg erg dramatisch en karig zeg. Zo raak je er wel echt een beetje moe van....

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Mijn weekend league rewards van afgelopen donderdag open gemaakt, en wat denk je? Wat komt eruit gelopen?!? Niks. Zoals verwacht natuurlijk, but worth the shot.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
mr.JamesBond schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:35:
Ik verwacht dat die alleen nog naar beneden gaan tbh.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sleehond schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:56:
18 packs geopend....

Beste kaart keeper Adan van 81...

Uit 18 packs... beste kaart een 81 rating kaart.

Had ik een TOTY verwacht? Nee tuurlijk niet...

Maar dit is wel erg erg dramatisch en karig zeg. Zo raak je er wel echt een beetje moe van....

-O-
5-6 low rated IFs, Courtois, Navas en Marquinhos als hoogste kaarten en een draft token.
Ik ben tevreden, met de Price-drops Prime Barnes gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Walgelijk, ik kijk de packopening van Castro.. Hij opent al 6 minuten 100k packs , maar op een paar Icardi;s en Wijnaldums etc heeft hij niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:07:
Walgelijk, ik kijk de packopening van Castro.. Hij opent al 6 minuten 100k packs , maar op een paar Icardi;s en Wijnaldums etc heeft hij niks!
haha zojuist kreeg hij wel een mega troll.
een blauwe shower, walk out, wat denk je...... een blauwe laporte : _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bean77 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:09:
[...]

haha zojuist kreeg hij wel een mega troll.
een blauwe shower, walk out, wat denk je...... een blauwe laporte : _/-\o_
Hahah ja ik zag hem ook! 8)7 8)7
Hoe langer ik kijk, hoe walgelijker het wordt.

[ Voor 7% gewijzigd door 038Zwolle op 06-01-2020 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 03-10 08:32
Capsaicin schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:53:
[...]
De rating van TOTY-nominees blijft hetzelfde.
Serieus? Tering hé, wat een ellende. Ik blij dat ik eindelijk winst pak :(

Wat een nutteloze kaartjes dan, aangezien het gros van de TOTY-nominees een hogere TOTW heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:19
wtf die castro heeft nu gewoon 125k live kijkers lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beavbusi schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:18:
Dat is meer dan Koen Weijland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat dacht je van Bateson met zijn 1,4mln!!!! fifa points lol

edit: hoe lang zou je bezig zijn om dat aantal erop te zetten? :P

[ Voor 36% gewijzigd door Bean77 op 06-01-2020 20:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Beavbusi schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:18:
Vind die gozer zo bloed irritant met dat overdreven gedoe 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:23:
edit: hoe lang zou je bezig zijn om dat aantal erop te zetten? :P
Uhm en dat vraag je aan ons? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:24:
[...]

Uhm en dat vraag je aan ons? :+
Jij was bezig om fp te kopen a 70 euro per 12k. Dus, ja hoe lang doe je over 1,4mln?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
Zou het geweldig vinden als Castro niks uit die packs haalt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
theman36 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:27:
Krijg niet eens een TOTY in draft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
theman36 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:27:
Dit gun ik niemand.. 200k FP tot nu toe.. en niks , niet eens een simpele Icon. Alleen een Hazard.

De packs zijn nog slechter dan dat ik dacht. bizar dat EA hier mee weg komt.. |:(

[ Voor 13% gewijzigd door 038Zwolle op 06-01-2020 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
038Zwolle schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:32:
[...]

Dit gun ik niemand.. 200k FP tot nu toe.. en niks , niet eens een simpele Icon. Alleen een Hazard
Nee naja, blijkt dat het toch niet aan ons ligt. Aan de andere kant, ook al krijgt hij geen toty dan verdient hij op deze wijze wel een flinke bak geld gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10 21:50
Mijn beste pack weight is altijd buiten de promo's :p ik spaar ze dus ook niet meer op.
Had er nu dan 10 van de mm en sqb had paar goede sbc fodders, kroos, azpilic nog iets :p neto en 2x discard inform.
Mijn beste promo Packs deze fifa :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

haha na een fortuin pakt castro baby Inzaghi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:32:
[...]

Dit gun ik niemand.. 200k FP tot nu toe.. en niks , niet eens een simpele Icon. Alleen een Hazard.

De packs zijn nog slechter dan dat ik dacht. bizar dat EA hier mee weg komt.. |:(
Dat komen ze omdat de droprates simpelweg bij het pakje staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Sleehond schreef op maandag 6 januari 2020 @ 19:07:
[...]

Enkel alleen aanvallers? Sorry kan even niet verder lezen of kijken... Hoe werkt het precies?
De komende dagen zijn er elke dag een linie en dan vanaf donderdag ofzo alles in de packs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Hebben jullie ook het idee dat zodra je een bepaalde soort speler nodig hebt voor objectives, dat die spelers dan een stuk minder goed gaan spelen.

Dat idee had ik eerst al met de fransen, maar nu met de spanjaarden lijken mijn Villa en Morales ook niets meer te kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Als je nog League SBC's had die je nog niet had afgemaakt met de gouden spelers, doe het dan nu want veel zijn nu goedkoper te vinden dan andere dagen. Vaak niet veel maar je kan wel paar honderd coins per speler besparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hassiebassie
Wow TOTY messi slechts 5.2 miljoen op Xbox, dacht dat ie echt veel duurder zou zijn :o

Ik heb 3 miljoen op de bank en nog flink wat high rated spelers in de club. TOTY de Bruyne moet haalbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op maandag 6 januari 2020 @ 21:43:
Hebben jullie ook het idee dat zodra je een bepaalde soort speler nodig hebt voor objectives, dat die spelers dan een stuk minder goed gaan spelen.

Dat idee had ik eerst al met de fransen, maar nu met de spanjaarden lijken mijn Villa en Morales ook niets meer te kunnen
Nee, maar wel dat de aanvoer na deze spelers een stuk minder was ivm met mijn normaal team en dat ik meer geforceerd acties met hun ging maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-10 09:31

Ozz

mr.JamesBond schreef op maandag 6 januari 2020 @ 20:12:
[...]

Serieus? Tering hé, wat een ellende. Ik blij dat ik eindelijk winst pak :(

Wat een nutteloze kaartjes dan, aangezien het gros van de TOTY-nominees een hogere TOTW heeft
Je had toch niet serieus verwacht dat je TOTY nominee naar een TOTY kaartje zou veranderen? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Errieseeka
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-10 00:08
Suarez POTM op CAM?
Pagina: 1 ... 80 ... 185 Laatste