Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-10 20:41
Bossie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:31:
[...]

Het merendeel van de negatieve reacties zijn online gameplay gerelateerd, WL is idd erg leuk en daarom is de server kwaliteit op vrijdag/zaterdag vaak zo frustrerend.
Dat ben ik wel met je eens. Als je lag vrij speelt is het echt een leuk spel. WL heb ik helaas niet echt tijd voor meestal maar 11 wins was nog wel te doen.

Ik heb alleen steeds meer mijn twijfels over dit spel. In sommige potjes zijn mijn spelers niet vooruit te branden , en in andere potjes speelt alles prima, maar vraag ik me af of de tegenstander lag problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:46:
[...]
Ik heb alleen steeds meer mijn twijfels over dit spel. In sommige potjes zijn mijn spelers niet vooruit te branden , en in andere potjes speelt alles prima, maar vraag ik me af of de tegenstander lag problemen heeft.
Tja, ik heb daarnaast nog een paar ergerpuntjes mbt overtredingen en hoe animaties werken.
Ik speel met vrij snelle buitenspelers, maar hoe vaak een verdediger letterlijk om een aanvaller hangt zodat deze geen goede voorzetting kan geven zonder dat je een vrije trap krijgt is bizar.

Hetzelfde met verdedigers die simpelweg bodychecken of vanachteren door je aanvaller heen knallen :X

Daarnaast lijken veel animaties stats te negeren. Het is toch te bizar voor woorden dat als bijvoorbeeld Garrincha bij Jerome Boateng is wegdraaid dat Boateng sneller hersteld is dan dat Garrincha een pass/schot kan doen... wat is het nut van dit soort spelers dan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Bossie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:25:
[...]

Tja, ik heb daarnaast nog een paar ergerpuntjes mbt overtredingen en hoe animaties werken.
Ik speel met vrij snelle buitenspelers, maar hoe vaak een verdediger letterlijk om een aanvaller hangt zodat deze geen goede voorzetting kan geven zonder dat je een vrije trap krijgt is bizar.

Hetzelfde met verdedigers die simpelweg bodychecken of vanachteren door je aanvaller heen knallen :X

Daarnaast lijken veel animaties stats te negeren. Het is toch te bizar voor woorden dat als bijvoorbeeld Garrincha bij Jerome Boateng is wegdraaid dat Boateng sneller hersteld is dan dat Garrincha een pass/schot kan doen... wat is het nut van dit soort spelers dan.
Handicap. Mede mogelijk gemaakt door iedereen die geld in dit spel steekt. Ik heb Garrincha ook maar het wordt echt elke week erger hoe mijn spelers functioneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-10 19:08
Een keeper (Stekelenburg) in de spits bij SB. Ik kan daar van verliezen... mag je raden wie de enige goal maakte doormiddel van een kopbal bij een corner...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:50:
Een keeper (Stekelenburg) in de spits bij SB. Ik kan daar van verliezen... mag je raden wie de enige goal maakte doormiddel van een kopbal bij een corner...
Als je doelt op Stekelenburg dan is dat niet zo gek want die gast is volgens mij erg lang.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Bean77 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:51:
[...]

Als je doelt op Stekelenburg dan is dat niet zo gek want die gast is volgens mij erg lang.
Ja, is een lange gast. Maar toch lomp om tegen een keeper in de spits te voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:01:
[...]

Ja, is een lange gast. Maar toch lomp om tegen een keeper in de spits te voetballen.
Ja, maar dat is typisch DR. Je hebt wel meer bijzondere varianten, jammer dat ze niet aan meer realiteit houden qua opstellingen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ga 7-3, dus de 10 potjes voor vandaag zitten erop. Twee losses waren echt zwaar onverdiend, domme klutsgoals ook weer tegen. Een loss kon beide kanten op, helaas verloren met penalties, fair game.

Overigens kwam ik paar keer tegen mensen die weigerden te leaven, heel irritant. Eentje met 9-1 gewonnen, de ander met 13-0 waar het met rust al 10-0 stond. Dan duurt zo'n wedstrijd toch echt heel lang.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:27
Nou de WL begint hier slecht. Slechts 5 uit 12. Veel tegenstanders helemaal weggespeeld maar toch verloren. Vooral de afronding was echt dramatisch. Keepers pakten alles, verdedigers die alles van de lijn redden voor een leeg doel. Het mocht gewoon niet vandaag. Morgen maar weer :p

Neymar komt niet helemaal uit de verf in mijn systeem, hiervoor had ik Hazard dat ging een heel stuk beter op cam. Ik wil Mpabbe er wel in houden, jullie nog ideeën?

In game zo: https://www.futbin.com/20/squad/10624855
Start zo: https://www.futbin.com/20/squad/8787055

[ Voor 32% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-01-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:28
Nachtapotheker schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:44:
Nou de WL begint hier slecht. Slechts 5 uit 12. Veel tegenstanders helemaal weggespeeld maar toch verloren. Vooral de afronding was echt dramatisch. Keepers pakten alles, verdedigers die alles van de lijn redden voor een leeg doel. Het mocht gewoon niet vandaag. Morgen maar weer :p

Neymar komt niet helemaal uit de verf in mijn systeem, hiervoor had ik Hazard dat ging een heel stuk beter op cam. Ik wil Mpabbe er wel in houden, jullie nog ideeën?

In game zo: https://www.futbin.com/20/squad/10624855
Start zo: https://www.futbin.com/20/squad/8787055
Ik heb nu ook een paar van dat soort games achter de rug. Als ik meer dan 2 van die zure losses op rij heb, dan neem ik een pauze. Heeft 2 voordelen: en je neemt de frustratie van de vorige game niet mee in je nieuwe game. Ook heb ik het idee dat het soms tijd nodig heeft voordat je ELO wordt aangepast na een paar losses. Als je door blijft spelen, dan blijf je tegen goede tegenstanders gematched worden. Wacht je een tijdje, dan heb je opeens weer de mindere goden als tegenstander.

Als je de coins hebt, misschien Henry 90 op LF? Dan zou ik hem ingame wel in de spits zetten ipv Messi en dan Messi op CAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
mar101 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:13:
[...]

Ik heb nu ook een paar van dat soort games achter de rug. Als ik meer dan 2 van die zure losses op rij heb, dan neem ik een pauze. Heeft 2 voordelen: en je neemt de frustratie van de vorige game niet mee in je nieuwe game. Ook heb ik het idee dat het soms tijd nodig heeft voordat je ELO wordt aangepast na een paar losses. Als je door blijft spelen, dan blijf je tegen goede tegenstanders gematched worden. Wacht je een tijdje, dan heb je opeens weer de mindere goden als tegenstander.

Als je de coins hebt, misschien Henry 90 op LF? Dan zou ik hem ingame wel in de spits zetten ipv Messi en dan Messi op CAM.
Messi al op cam gehad, maar die doet het weer beter in de spits. De workrates van Henry bevallen me niet helemaal voor spits of cam, maar bij icons lijkt dat soms toch minder uit te maken :+ heb je ervaring met Henry?

Ik zou ook nog de LW Mbappe kunnen halen, dan kan er nog een centale speler toegevoegd worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Nachtapotheker op 03-01-2020 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een heerlijke invaller is die if Adama , rent zonder problemen de moeie backs er uit. Daarbij heeft hij ook nog een heerlijke fysiek en wendbaarheid.

Alleen echt jammer van de 2 star wf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Die Icon Swap zijn zo fucking irritant, moet je met een stelletje kneuzen uit Saoedi arabie die potjes winnen.
Zie je low rated teams en die zijn meestal met één of meerdere verstopte icons of heftig gebronze benched. Leuk man, ik hoop echt dat mensen die dat bewust doen echt een lifetime ban van FIFA krijgen.

Grappig joh een volledige bronzen team met R9 en Pele in de spits...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Xamsix schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:42:
Ga 7-3, dus de 10 potjes voor vandaag zitten erop. Twee losses waren echt zwaar onverdiend, domme klutsgoals ook weer tegen. Een loss kon beide kanten op, helaas verloren met penalties, fair game.

Overigens kwam ik paar keer tegen mensen die weigerden te leaven, heel irritant. Eentje met 9-1 gewonnen, de ander met 13-0 waar het met rust al 10-0 stond. Dan duurt zo'n wedstrijd toch echt heel lang.
Weigeren te leaven? Het is niet eens een echte optie in het spel, er is geen knop om te wedstrijd op te geven. Het zou normaal moeten zijn dat tegenstanders niet weggaan. Ik weet na 3,5 jaar FUT eerlijk gezegd niet eens wat ik zou moeten doen om een wedstrijd te leaven? Internetstekker eruit? Spel eruit halen? PS4 uit?

Jammer dat het blijkbaar al zo normaal is dat als je het niet doet dat er dan gezegd word dat je weigert te leaven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
sjakieman schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:06:
[...]

Weigeren te leaven? Het is niet eens een echte optie in het spel, er is geen knop om te wedstrijd op te geven. Het zou normaal moeten zijn dat tegenstanders niet weggaan. Ik weet na 3,5 jaar FUT eerlijk gezegd niet eens wat ik zou moeten doen om een wedstrijd te leaven? Internetstekker eruit? Spel eruit halen? PS4 uit?

Jammer dat het blijkbaar al zo normaal is dat als je het niet doet dat er dan gezegd word dat je weigert te leaven...
Euhm... Sorry maar dat je na 3.5 jaar FUT niet weet dat je in het (pauze) menu gewoon de wedstrijd kan beëindigen is wel opmerkelijk. Dat is het enige wat je hoeft te doen. Klikken op 'forfeit match'.

Persoonlijk vind ik het jammer dat mensen na 4-0 of 5-0 doorspelen, wat heb je eraan om met 13-0 onderuit te gaan? De weekend league duurt 30 wedstrijden, dan is het best fijn als mensen inzien dat ze worden weggespeeld en het voor beide partijen beter is om de wedstrijd te stoppen. Als je dat bijvoorbeeld bij 10 van de 30 wedstrijden hebt, scheelt het je al heel snel een paar uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
sjakieman schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:06:
[...]

Sorry maar als iemand veel beter is als mij , ga ik niet zijn tijd en mijn tijd verspillen. Dan leave ik gewoon. Net ook een potje stond 3-0 achter na 20 min en hij speelde me helemaal weg. Waarom zou ik dan de volle 90 min uitspelen :)

Overigens mijn beste WL start ooit 6-2 8)7 Het speelt overigens ook echt heerlijk vanavond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:33
Traeces schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:18:
[...]

Sorry maar als iemand veel beter is als mij , ga ik niet zijn tijd en mijn tijd verspillen. Dan leave ik gewoon. Net ook een potje stond 3-0 achter na 20 min en hij speelde me helemaal weg. Waarom zou ik dan de volle 90 min uitspelen :)

Overigens mijn beste WL start ooit 6-2 8)7 Het speelt overigens ook echt heerlijk vanavond _/-\o_
Ik leave bijna nooit.
Als de tegenstander beter is dan mij dan leer ik er wat van.
Vind het altijd wel fijn als de ander eerder stopt qua tijd, maar is geen verplichting.

Plus het schijnt dat quitten ervoor zorgt dat je geen verandering in je rating krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Overigens zou ik bij 3-0 niet quiten. De keren dat ik die alsnog heb gewonnen kan ik niet meer op één hand tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Xamsix schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:16:
[...]

Euhm... Sorry maar dat je na 3.5 jaar FUT niet weet dat je in het (pauze) menu gewoon de wedstrijd kan beëindigen is wel opmerkelijk. Dat is het enige wat je hoeft te doen. Klikken op 'forfeit match'.

Persoonlijk vind ik het jammer dat mensen na 4-0 of 5-0 doorspelen, wat heb je eraan om met 13-0 onderuit te gaan? De weekend league duurt 30 wedstrijden, dan is het best fijn als mensen inzien dat ze worden weggespeeld en het voor beide partijen beter is om de wedstrijd te stoppen. Als je dat bijvoorbeeld bij 10 van de 30 wedstrijden hebt, scheelt het je al heel snel een paar uur.
Serieus nog nooit gezien, maar als dat een optie is waarom staat er dan dat de connectie verbroken is en niet dat de tegenstander opgegeven heeft? Als je 10-0 verliest is het inderdaad wat overdreven maar ik speel dan wel serieus door en verlies dus nooit met 10-0 of zulke uitslagen. En aangezien de matchmaking best goed is, doet de tegenstander blijkbaar iets waar ik niet goed tegen kan spelen maar zijn ze op zich niet heel veel beter dan mij. Ik probeer dit dan alsnog tactisch op te lossen. Juist door deze wedstrijden weet ik nu heel goed wat ik moet doen om uit een schijnbare kansloze wedstrijd toch weer het overwicht te krijgen.
Traeces schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:18:
[...]

Ik heb zo vaak potjes gewonnen waar ik helemaal overlopen werd en na 20 minuten al op 3-0 achter stond. Vaak is een tactische omzetting of ze even laten uitrazen voldoende om het wedstrijdbeeld volledig om te draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cubert20 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:34:
[...]

Ik leave bijna nooit.
Als de tegenstander beter is dan mij dan leer ik er wat van.
Vind het altijd wel fijn als de ander eerder stopt qua tijd, maar is geen verplichting.

Plus het schijnt dat quitten ervoor zorgt dat je geen verandering in je rating krijgt.
Ik leer niet echt van een afstraffing van 8-0 of meer :) Dan steek ik liever meer me tijd in youtube filmpjes hoe ik beter kan afronden en verdedigen. Sinds ik dat doe scoor ik haast iedere 1 op 1 kans. En verdedigend hap ik niet zo snel meer en zie ik beter hoe ik bal kan onderscheppen / pass lijnen doorbreken :) Maar ieder ze ding !
kw_nl schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:37:
Overigens zou ik bij 3-0 niet quiten. De keren dat ik die alsnog heb gewonnen kan ik niet meer op één hand tellen.
Doe ik ook niet normaal ook niet, alleen deze gozer / vrouw was zo goed dat ging hem gewoon echt niet worden. Dan pak ik wel me verlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 30-09 07:52
Ik hoor van alles over tactische omzettingen, maar wat doen jullie dan? Andere formaties?

Ik blijf meestal gewoon normaal doorspelen en vanaf 60ste minuut met wat meer pressie spelen maar verder niks bijzonders.

Overigens, de keren dat ik met dikke cijfers verlies dan is het of omdat de tegenstander gewoon stukken beter is en dan is het gewoon accepteren en de andere keren dan speelt mijn team zo poep dat tactieken echt niet gaan helpen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
sjakieman schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:43:
[...]

Serieus nog nooit gezien, maar als dat een optie is waarom staat er dan dat de connectie verbroken is en niet dat de tegenstander opgegeven heeft? Als je 10-0 verliest is het inderdaad wat overdreven maar ik speel dan wel serieus door en verlies dus nooit met 10-0 of zulke uitslagen. En aangezien de matchmaking best goed is, doet de tegenstander blijkbaar iets waar ik niet goed tegen kan spelen maar zijn ze op zich niet heel veel beter dan mij. Ik probeer dit dan alsnog tactisch op te lossen. Juist door deze wedstrijden weet ik nu heel goed wat ik moet doen om uit een schijnbare kansloze wedstrijd toch weer het overwicht te krijgen.

[...]

Ik heb zo vaak potjes gewonnen waar ik helemaal overlopen werd en na 20 minuten al op 3-0 achter stond. Vaak is een tactische omzetting of ze even laten uitrazen voldoende om het wedstrijdbeeld volledig om te draaien.
Als je tegenstander de wedstrijd verlaat via forfeit en terug gaat naar het hoofdmenu is de melding dat verbinding is verbroken niet incorrect. Waarom dat de melding is en geen ander is verder een vraag voor EA.

Tsja, ik kom het ook zelden tegen. Dat is niet alléén door match making, maar ook omdat velen het bij 4-0 of 5-0 gewoon opgeven. Alleen vandaag dus 2x niet. Als er dan ook een paar zure losses bij zitten, dan werkt het wel extra irritatie op als iemand vanuit een uitzichtloze positie toch doorspeelt.

Persoonlijk geef ik het op bij 4-0, als ik écht het gevoel heb dat ik het nooit meer goed ga maken. Eerder niet. De kans dat ik het na 4-0 nog recht zet is zo gering, dat ik liever het verlies neem en de tijdswinst. Doe graag nog wat andere dingen in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 23:46:
Ik hoor van alles over tactische omzettingen, maar wat doen jullie dan? Andere formaties?

Ik blijf meestal gewoon normaal doorspelen en vanaf 60ste minuut met wat meer pressie spelen maar verder niks bijzonders.

Overigens, de keren dat ik met dikke cijfers verlies dan is het of omdat de tegenstander gewoon stukken beter is en dan is het gewoon accepteren en de andere keren dan speelt mijn team zo poep dat tactieken echt niet gaan helpen :')
Zoals je zelf zeg, als ik echt overklast word dan laat ik het lekker :+

Maar als ik aanvallend te kort kom schakel ik naar een aanvallende tactiek en zet ik vroeger druk :) Ik scoor vaak heel snel na het aanpassen van me tactiek. De tegenstander heeft dan soms niet door dat je van opstelling etc gewisseld ben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 30-09 07:52
Precies, als ik 3-0 achter sta en ik denk nou dit waren gewoon 3 klasse goals en deze gast is goed dan geef ik het ook op haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Bean77 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:41:
[...]

Ja, maar dat is typisch DR. Je hebt wel meer bijzondere varianten, jammer dat ze niet aan meer realiteit houden qua opstellingen.
SB zijn community team... iemand zou zo maar tegen jouw team spelen. Volgens mij halen ze uit hun database van team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Snap wel dat mensen het opgeven als ze het idee hebben dat de tegenstander te goed is en ze 3-0 achter staan. Maar zoals hier al eerder gezegd is. Dan wordt je skillrank niet aangepast en zak je dus niet in niveau. En match je dus in principe een wat sterkere tegenstander dan nodig is geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 01:47:
[...]

SB zijn community team... iemand zou zo maar tegen jouw team spelen. Volgens mij halen ze uit hun database van team.
Ik heb dat ook wel eens gehoord inderdaad. Maar als ik de teams zo voorbij zie komen twijfel ik daar wel erg aan. Zo niet dan zegt EA doodleuk, kijk eens hoe dom onze playerbase is met opstellingen.
Volgens mij klopt het deels dat de betere opstellingen wel echt zijn, maar eigenlijk ben ik nu wel benieuwd hoe dat echt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:26
Xamsix schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:42:

Iedere keer als je gaat leaven zakt de vermenigvuldigingsfactor waardoor je minder munten krijgt, Dat kan al genoeg reden zijn om niet te leaven voor veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 08:40:
[...]

Iedere keer als je gaat leaven zakt de vermenigvuldigingsfactor waardoor je minder munten krijgt, Dat kan al genoeg reden zijn om niet te leaven voor veel mensen.
Waarom zou je inderdaad ook leaven? Ik leave zelf nagenoeg nooit.
Enerzijds de DR punten die je mist, maar aan de andere kant krijg je dan meestal flink op je donder. En daar kan je juist veel van leren.

Maar ik ben altijd blij als mijn tegenstander wel snel weg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bean77 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 08:59:
[...]

Waarom zou je inderdaad ook leaven? Ik leave zelf nagenoeg nooit.
Enerzijds de DR punten die je mist, maar aan de andere kant krijg je dan meestal flink op je donder. En daar kan je juist veel van leren.

Maar ik ben altijd blij als mijn tegenstander wel snel weg is :P
Als mijn tegenstander snel weg is, heb ik er ook geen moeite mee 8)7

Maar leaven doe ik ook niet. Zeker niet in wedstrijden tegen gasten waarvan je weet dat ze zich af hebben laten zakken (want die hopen waarschijnlijk dat je snel weggaat). Dan maar een dikke nederlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Zit er geen verschil tussen disconnected, dus je PlayStation uitzetten, of in het pauze menu opgeven? Bij het eerste kreeg ik een keer de melding dat ik een x aantal games minder coins krijg. Als ik het me goed herinner. Bij het netjes opgeven krijg je geen straf zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
kw_nl schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 10:04:
Zit er geen verschil tussen disconnected, dus je PlayStation uitzetten, of in het pauze menu opgeven? Bij het eerste kreeg ik een keer de melding dat ik een x aantal games minder coins krijg. Als ik het me goed herinner. Bij het netjes opgeven krijg je geen straf zover ik weet.
Volgens mij krijg je in alle gevallen 'straf' als je de wedstrijd niet afmaakt. (Speel op PS4)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:11
ok, wat me nu toch overkomen is!! Heb gisteren op het juiste moment Son TOTY nominee, IF mbappe en griezman verkocht. deze droppen nu als gekken, zit nu op 2M coins, dus daar ga ik morgen een nieuwe NIF Mbappe, NIF neymar en NIF SON voor kopen. Messi heb ik al, is first owner, dus die doe ik nooit weg :D.

zat net wat te handelen en was naar de prijs van messi aan het kijken. Dat doe ik door de laagste prijs op te zoeken. ik was wat positief en ging op 800k zoeken. Wat zie ik: 96.5k! Direct gekocht. Hier zit weer een 850k winst op :D :D. Nu heb ik dus "wat" ruimte om mijn team te verbeteren, maar geen idee hoe. Kunnen jullie helpen?

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NxhbknJ/messi.png

ik had het volgende plan om morgen aan te schaffen:

Mbappe
Neymar - Son - Messi
Futmas Sissoko - prime keane (icon swaps)
IF telles - Lenglet / varane - RTTF diego carlos - Semedo
Ter stegen.

Zelf zat ik te denken aan koeman 88 (en in game met keane wisselen zodat hij op het middenveld komt), creatiever wordt het niet. Hebben jullie ideeen?

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:39
@Bint wtf Messi voor 96500....

Iemand gewoon een 0 vergeten en jij hebt geluk gehad.... Pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-10 19:43
Wat denken jullie dat de prijs voor een TOTY Frenkie of de Ligt wordt? Een VvD is vast te duur voor mij, maar die andere 2 zouden mogelijk wel betaalbaar zijn voor mijn NL team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 10:24
Pompi schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:56:
Wat denken jullie dat de prijs voor een TOTY Frenkie of de Ligt wordt? Een VvD is vast te duur voor mij, maar die andere 2 zouden mogelijk wel betaalbaar zijn voor mijn NL team.
Frenkie zal zo'n 2-3 miljoen kosten. De Ligt zal denk ik zo'n 1-1.25 miljoen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 14:00:
[...]

Frenkie zal zo'n 2-3 miljoen kosten. De Ligt zal denk ik zo'n 1-1.25 miljoen zijn.
Waarom zullen beide spelers in TOTY zitten ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 10:24
Bossie schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 14:03:
[...]

Waarom zullen beide spelers in TOTY zitten ?
https://www.reddit.com/r/...d_by_the_same_source_who/

Dezelfde leaker die ook FUTMAS correct had geleaked. En het is uiteindelijk een populariteitsvote.

[ Voor 6% gewijzigd door chengbondkwok op 04-01-2020 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chengbondkwok schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 14:04:
[...]

https://www.reddit.com/r/...d_by_the_same_source_who/

Dezelfde leaker die ook FUTMAS correct had geleaked. En het is uiteindelijk een populariteitsvote.
Cool, de rating van Frenkie is wel bizar ivm de kleine upgrade voor KDB.
TOTY is een beetje de lotterij winnen, misschien zijn er nog een paar leuke SBC's maar Future Stars heeft waarschijnlijk meer te bieden voor mijn budget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
Bint schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:29:
ok, wat me nu toch overkomen is!! Heb gisteren op het juiste moment Son TOTY nominee, IF mbappe en griezman verkocht. deze droppen nu als gekken, zit nu op 2M coins, dus daar ga ik morgen een nieuwe NIF Mbappe, NIF neymar en NIF SON voor kopen. Messi heb ik al, is first owner, dus die doe ik nooit weg :D.

zat net wat te handelen en was naar de prijs van messi aan het kijken. Dat doe ik door de laagste prijs op te zoeken. ik was wat positief en ging op 800k zoeken. Wat zie ik: 96.5k! Direct gekocht. Hier zit weer een 850k winst op :D :D. Nu heb ik dus "wat" ruimte om mijn team te verbeteren, maar geen idee hoe. Kunnen jullie helpen?

[Afbeelding]

Mbappe
Neymar - Son - Messi
Ter stegen.

Zelf zat ik te denken aan koeman 88 (en in game met keane wisselen zodat hij op het middenveld komt), creatiever wordt het niet. Hebben jullie ideeen?
Zeer nice!! Welke instellingen had je met het zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

[Afbeelding]
Lucky bastard!

Al vul je het op met verder bronzen spelers. Alle ballen op Messi :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10 21:50

[Afbeelding]

Mbappe
Neymar - Son - Messi
Ter stegen.

Denk dat die hij fifa direct heeft verwijderd :p gewoon een 0 vergeten gaan 8 ton aan coins met 1 click weg dat is zuur.
Dat jij hem daarvoor weet te kopen is ook een wonder 99 van de 100 keer is iemand je voor ;)
Was dit op ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet nog steeds kiezen tussen Perisic en de Batsman, beide zou ik in mijn team kunnen invoegen:

Batsman: driehoek met KDB en Hazard
Perisic: driehoek met Lewandowski en een Bayern/Bundes CM

Beide opties geven een upgrade voor Di Maria, maar kan ook lekker goedkoop niets doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Het gaat vandaag een stuk beter, game speelt veel soepeler, spelers maken ineens weer loopacties terwijl ze gisteren constant stil stonden. 4 wins uit 5 vandaag :)

Ik word alleen heel moe van die ter stegen, dat is echt een cheatcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 02:28
Nachtapotheker schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 21:30:
[...]

Messi al op cam gehad, maar die doet het weer beter in de spits. De workrates van Henry bevallen me niet helemaal voor spits of cam, maar bij icons lijkt dat soms toch minder uit te maken :+ heb je ervaring met Henry?

Ik zou ook nog de LW Mbappe kunnen halen, dan kan er nog een centale speler toegevoegd worden.
Zelf geen ervaring met Henry, maar leek me 1 van de weinige opties om Mbappe op full chem te krijgen samen met Messi. Je kunt ook een andere startformatie nemen, maar dan heb je wel een green link voor Mbappe nodig, wat niet zo makkelijk is tenzij je voor een Franse Icon gaat.

Voor de rest ziet Henry er wel als een prima speler voor in de spits uit, behalve z'n lage balance. Met een engine wel aardig te repareren. En met zijn 80 strength heb je daar ook minder last van. geen idee of zijn workrates een probleem zullen zijn. Wat zie jij liever bij een spits? High Attacking Workrates neem ik aan?

Met spelers van zulke bedragen is het natuurlijk wel een risico om uit te proberen, de EA tax is enorm en maar de vraag of je hem weer voor dezelfde prijs of hoger verkocht krijgt.
Bossie schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 14:32:
Ik moet nog steeds kiezen tussen Perisic en de Batsman, beide zou ik in mijn team kunnen invoegen:

Batsman: driehoek met KDB en Hazard
Perisic: driehoek met Lewandowski en een Bayern/Bundes CM

Beide opties geven een upgrade voor Di Maria, maar kan ook lekker goedkoop niets doen.
Zelf moet ik ook bijna kiezen en ik ga zeker voor Batsman. Ziet er uit als een prima spits met hunter chem, 5* weakfoot bij een spits is ook altijd een grote bonus. De mogelijke links zijn ook interessanter dan bij Perisic. Zoals je zegt KdB en Hazard, maar ook spelers als Nainggolan, Kante, noem maar op. En dan maar hopen dat volgende week TOTY KdB uit een pakje komt lopen om hem mee te linken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
theman36 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 14:12:
[...]

Zeer nice!! Welke instellingen had je met het zoeken?
als ik prijzen check, zoek ik ook altijd eventjes ver onder het minimum. Ik denk dat ik nu op 500.000 zocht. Als er dan eentje verkeerd wordt opgezet (en dat gebeurt redelijk vaak), dan heb je die mooi geisoleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Joosie200 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 14:12:
[...]

Lucky bastard!

Al vul je het op met verder bronzen spelers. Alle ballen op Messi :+
die had ik al gepacked. Deze is meteen weer verkocht voor 880k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
Heeft iemand hier ervaring met baby gullit op CAM? WIl deze in 4231 spelen, met neymar, messi en mbappe om hem heen, of in een 41212 als L/RCM. Of zijn er betere opties, prijs/kwaliteit technisch gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
Bint schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 16:22:
[...]

als ik prijzen check, zoek ik ook altijd eventjes ver onder het minimum. Ik denk dat ik nu op 500.000 zocht. Als er dan eentje verkeerd wordt opgezet (en dat gebeurt redelijk vaak), dan heb je die mooi geisoleerd.
Bid of Buy now? Heb ook wel eens van die filmpjes voorbij zien komen dat er gewoon Icons gesniped werden voor 100k (in het begin dan).

[ Voor 14% gewijzigd door theman36 op 04-01-2020 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
theman36 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 16:28:
[...]

Bid of Buy now? Heb ook wel eens van die filmpjes voorbij zien komen dat er gewoon Icons gesniped werden voor 100k (in het begin dan).
buy now. de bid kun je niet snipen. overigens is de eerste keer dat ik beet heb. Heb ronaldo een keer eerder zo goedkoop gezien en ben yedder IF voor 44k. Allebei gemist :(. Wel via de web app trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gold 3 is binnen en nu lekker achterover leunen.
Tegenstanders waren slecht, ik speelde bagger, doelpunten waren spuuglelijk, tegendoelpunten waren ook lelijk, gameplay was ruk, button delay was erg, maar we hebben weer veel gelachen want dat kan EA ons niet ontnemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 04-01-2020 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Dan toch besloten om Aubameyang eens om te ruilen voor Mane st 88. Had het geld nodig dus auba te koop gezet en vervolgens 3 potjes gespeeld met vardy 86 in de spits.

3x winst, 1 keer 4 goals en 2 keer 3 goals van de beste man. Mane eigenlijk helemaal niet nodig hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-10 16:00
Weet niet welk niveau, maar die Vardy is echt een knakenspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Beavbusi schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 21:01:
Weet niet welk niveau, maar die Vardy is echt een knakenspeler.
Zit je iets dwars jongen? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-10 16:00
Nee hoor, ik vind hem gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:01
Ambianz schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 21:21:
[...]

Zit je iets dwars jongen? :>
Volgens mij heeft hij gewoon gelijk, passing is slecht, afstandschoten zijn slecht, dribbling is matig + 3 star weak foot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 23:47:
[...]

Volgens mij heeft hij gewoon gelijk, passing is slecht, afstandschoten zijn slecht, dribbling is matig + 3 star weak foot.
En toch moet je hem altijd in de gaten houden als hij ruimte krijgt, Sissoko heeft ook *** stats maar is ook bijzonder vervelend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Vardy speelde voor mij ook altijd goed. Scoorde meer dan auba, aguero of mane. Speel in div 4/5 . Ook tegen mij scoort hij vaak. Maar meestal als sub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 23:49:
[...]

En toch moet je hem altijd in de gaten houden als hij ruimte krijgt, Sissoko heeft ook *** stats maar is ook bijzonder vervelend :+
Sissoko is qua stats ook gewoon de 6e middenvelder van het spel (zonder de speciale spelers), meer dan Kante bijvoorbeeld! Dus zo slecht zijn zijn stats niet.

https://www.futbin.com/20...=desc&position=CDM,CM,CAM

Ik heb vanaf de start tot vandaag met Vardy gespeeld. Hij scoort best makkelijk en wordt niet zo snel van de bal gezet maar het is ook niet geweldig. Nu maar ingeruild voor Son nu de prijzen toch zo laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind POTM Vardy ook gewoon een lekkere spits. Vind hem en Lucas b.v. fijner spelen dan auba :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 5 januari 2020 @ 00:59:
[...]

Sissoko is qua stats ook gewoon de 6e middenvelder van het spel (zonder de speciale spelers), meer dan Kante bijvoorbeeld! Dus zo slecht zijn zijn stats niet.

https://www.futbin.com/20...=desc&position=CDM,CM,CAM

Ik heb vanaf de start tot vandaag met Vardy gespeeld. Hij scoort best makkelijk en wordt niet zo snel van de bal gezet maar het is ook niet geweldig. Nu maar ingeruild voor Son nu de prijzen toch zo laag zijn.
Base-stats, ingame stats geeft toch een iets andere ranking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Zo, het is weer zondag! Servers mogen me niet blijkbaar..blijf maar van de bal worden afgezet door normale gouden spelertjes. Speel net iemand met Rojo als CB, die blijft al mijn sterke spelers maar van de bal afzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Maar ligt dat aan de servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
kw_nl schreef op zondag 5 januari 2020 @ 12:00:
Maar ligt dat aan de servers?
Ah ja was vergeten dat de passing ook weer alle kanten op gaat, spelers voelen als sumoworstelaars en keepers rare capriolen uithalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Vind het Vardy ook prima doen naast Pukki. Maar ik moet het qua speelstijl niet alleen hebben van mijn spitsen, ik prik met mijn CAM McGinn of zelfs Sissoko als mijn CDM bij corners net zo gemakkelijk er eentje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Begin van de week allemaal
Shadow kaartjes ingekocht voor rond de 13k. Raak ik ze aan de straatstenen niet kwijt... ze gaan nog steeds weg voor rond de 14k. Onder aan de streep dus nauwelijks winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 5 januari 2020 @ 12:09:
[...]

Ah ja was vergeten dat de passing ook weer alle kanten op gaat, spelers voelen als sumoworstelaars en keepers rare capriolen uithalen
Geen WL voor mij deze week, blijkbaar de juiste keuze gemaakt ;)
Icon-swaps gisteren allemaal afgerond, squad-battles waren zelf leuk na de Rivals grind door de meer responsieve gameplay icm Giovinco en Insigne :P

Met TOTY maar eens de knoop doorhakken of ik Neymar of 89 Nedved ga halen voor LM/LCAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 5 januari 2020 @ 12:43:
[...]

Geen WL voor mij deze week, blijkbaar de juiste keuze gemaakt ;)
Icon-swaps gisteren allemaal afgerond, squad-battles waren zelf leuk na de Rivals grind door de meer responsieve gameplay icm Giovinco en Insigne :P

Met TOTY maar eens de knoop doorhakken of ik Neymar of 89 Nedved ga halen voor LM/LCAM.
Ach uiteindelijk pak je gewoon weer de player picks en de packs. Net zoals altijd blijft dat kwestie van geluk/pech, dus ik ben zelf blij dat ik gewoon goud 3 heb gehaald. Bovendien helpt het wel als je het spel niet serieus neemt, dat speelt een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Squad fitness kaartjes blijven een lucratieve handel. Wederom 10k erbij in een week. Ik denk dat ik SB wederom laat voor wat het is deze week.

En als die TOTY leaks kloppen wil ik mijn huidige nominee kaartjes van De Ligt en Frenkie wel inwisselen. Idem door de Vrij IF weg te doen voor Virgil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Ik zie net dat Ronaldo op PC onder de 900k is geworden. Wil stiekem straks wat goeie spelers in m'n club verkopen en kijken of ik in de buurt kom. Goed idee of slecht idee? Ik denk dat Ronaldo (die ongetwijfeld in TOTY komt) weer in prijs zal stijgen als hij niet in packs zit (z'n normale kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zondag 5 januari 2020 @ 09:41:
[...]

Base-stats, ingame stats geeft toch een iets andere ranking :)
Ik vind base-stats veel belangrijker! Als je op ingame stats sorteert dan komen alle spelers met lage snelheid boven aan omdat acceleration en sprint speed maar voor 1/29e mee tellen. Penalties of Free Kicks zijn samen net zo belangrijk als pace.

Op base stats is het al wat beter, dan telt pace gewoon voor 1/6e mee en zijn shooting, passing en dribbling niet belangrijker omdat ze toevallig bestaan uit 6 stats ipv 5 (def), 4 (psy) of 2 (pace).

Ook nog niet ideaal maar ik zou spelers zelf nooit op ingame stats sorteren. Het best zou zijn als je een selectie van de belangrijkste stats kon maken en daar een optelling van kon maken. Heb helaas nooit iets gevonden waarop dit mogelijk is. Als je alles naar excel kon exporteren dan was dat ideaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 12:49:
[...]

Ach uiteindelijk pak je gewoon weer de player picks en de packs. Net zoals altijd blijft dat kwestie van geluk/pech, dus ik ben zelf blij dat ik gewoon goud 3 heb gehaald. Bovendien helpt het wel als je het spel niet serieus neemt, dat speelt een stuk makkelijker.
De playerpicks zijn bonus, waar het bij WL voornamelijk omgaat is de gemiddeld 100k die je door te spelen ook meepakt.

@sjakieman oneens, omdat ik koppig ben als dat uit mijn eerste reactie nog niet duidelijk was ;)
Overigens wel een paar hele leuke potjes gespeeld met de 433 guides die je eerder had gelinked. Ivm met de gebruikelijke 442/4231 varianten speelt dit heerlijk actief ipv passief/omschakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zondag 5 januari 2020 @ 14:00:
[...]

De playerpicks zijn bonus, waar het bij WL voornamelijk omgaat is de gemiddeld 100k die je door te spelen ook meepakt.

@sjakieman oneens, omdat ik koppig ben als dat uit mijn eerste reactie nog niet duidelijk was ;)
Overigens wel een paar hele leuke potjes gespeeld met de 433 guides die je eerder had gelinked. Ivm met de gebruikelijke 442/4231 varianten speelt dit heerlijk actief ipv passief/omschakel.
Het is ook nog steeds mijn favoriete opstelling. Gisteren wel een frustrerend avondje gehad. Was ten eerste totaal niet scherp, ging pas bij een achterstand goed voetballen en speelde daardoor alles gelijk. Dus lange potjes met verlenging en penalties en verloor gewoon 5x achter elkaar de penalty serie. Vrijdag had ik ook al een keer zo verloren dus nu in 1 weekend al 6 van de 6 penalty series verloren...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Fraaank schreef op zondag 5 januari 2020 @ 13:35:
Ik zie net dat Ronaldo op PC onder de 900k is geworden. Wil stiekem straks wat goeie spelers in m'n club verkopen en kijken of ik in de buurt kom. Goed idee of slecht idee? Ik denk dat Ronaldo (die ongetwijfeld in TOTY komt) weer in prijs zal stijgen als hij niet in packs zit (z'n normale kaart).
Ronaldo zit niet in de leaked versie (weet niet of het deze zeker wordt)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ENe9GQtUYAUHuNB?format=jpg&name=large

[ Voor 16% gewijzigd door bvbal79 op 05-01-2020 14:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
Teamfitheid kaartjes, misschien wel het meest irritante van het hele spel. Je houdt netto niks over aan je games.

Dit weekend nog niet gelukt om ze voor minder dan 1100 te kopen. Zwaar frustrerende bezigheid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xamsix
kw_nl schreef op zondag 5 januari 2020 @ 15:12:
Teamfitheid kaartjes, misschien wel het meest irritante van het hele spel. Je houdt netto niks over aan je games.

Dit weekend nog niet gelukt om ze voor minder dan 1100 te kopen. Zwaar frustrerende bezigheid.
Probeer ze eens vóór het weekend te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 5 januari 2020 @ 14:00:
[...]

Daarom heb ik ook gewoon WL gespeeld. Je weet nooit wat je uit de packs haalt. En zeker met TOTY in aantocht (durf te dromen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bvbal79 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 14:38:
[...]

[Afbeelding]
Hahaha 95 de ligt. Dat lijkt mij onwaarschijnlijk gelet op zijn 2e seizoenshelft, maar het zijn de stemmen dus wie weet.....

Zitten wel een paar zieke kaarten tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
Xamsix schreef op zondag 5 januari 2020 @ 15:28:
[...]

Probeer ze eens vóór het weekend te kopen.
Doe ik ook. Had er niet genoeg gekocht. Dan wordt het opeens irritant.

Maar vind het het concept gewoon ruk. Maar goed, doen we niks aan.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Fraaank
Het heeft wat jaren gekost, maar eindelijk:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/P178niM.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Wat een bizar spel. Vandaag wat tijd over dus dacht, ik speel wat potjes WL met mijn untradeable team.
Ook voor de gein maar eens een 4312 opstelling gebruikt...
8w 0L...

Het laatste potje dat ik speelde voelde erg slecht. Ij werd gesloopt maar scoor door een sweaty goal en een kopbal van ake... eind van de wedstrijd stond het 3-3 en scoor ik in de 96ste minuut.. terwijl we 2 minuten zouden moeten hebben.

Opstelling:
Futmass DDG
Robertson sanchez ake walker
Delph milner gbamin
Kent
Salah vardy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
038Zwolle schreef op zondag 5 januari 2020 @ 17:37:
Wat een bizar spel. Vandaag wat tijd over dus dacht, ik speel wat potjes WL met mijn untradeable team.
Ook voor de gein maar eens een 4312 opstelling gebruikt...
8w 0L...

Het laatste potje dat ik speelde voelde erg slecht. Ij werd gesloopt maar scoor door een sweaty goal en een kopbal van ake... eind van de wedstrijd stond het 3-3 en scoor ik in de 96ste minuut.. terwijl we 2 minuten zouden moeten hebben.

Opstelling:
Futmass DDG
Robertson sanchez ake walker
Delph milner gbamin
Kent
Salah vardy
4312 is ook best een aardige oplossing. Ik word er soms ook door overlopen bij de start van de wedstrijd. Maar er is een makkelijke oplossing, zet je backs aanvallend en 4312 werkt totaal niet meer. Welke instellingen heb je verder gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik ben eens aan het kijken naar de waarde van mijn la liga en premier league team. Dat gaat richting de 700k. Met 50k los zou ik beide teams volledig kunnen cashen en een Messi halen. Ga ik verder met een tradeable Messi en verder untradeables.

Wie heeft zoiets al eens gedaan in Fifa? En dan from scratch een compleet Barca team bij elkaar spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
sjakieman schreef op zondag 5 januari 2020 @ 17:47:
[...]

4312 is ook best een aardige oplossing. Ik word er soms ook door overlopen bij de start van de wedstrijd. Maar er is een makkelijke oplossing, zet je backs aanvallend en 4312 werkt totaal niet meer. Welke instellingen heb je verder gebruikt?
Klopt wel aardig inderdaad. Als de tegenstander via de vleugels speelt met opkomende backs word ik overlopen. Zodra ik dit merk ga ik terug naar een 4231 opstelling. Het voordeel van zo beginnen is dat de meeste tegenstanders erg verdedigend beginnen waardoor ik de meeste keren snel op voorsprong kwam. Bij een 2 goals voorsprong schakelde ik ook terug naar een 4231 om proberen op de counter te spelen.

Instellingen zijn niet heel verrassend. backs op stay back. middelste cm terugvallend. Spits wisselend met stay forward en get in behind.

Ik denk dat ik vooral win door het schakelen van formaties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

bvbal79 schreef op zondag 5 januari 2020 @ 14:38:
[...]

Zo deze slechte fotoshop is even nep als de tieten van Bridget.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:01
Allemaal weer genoten van de WL?😁 Ik ben 17-11 geëindigd, stond 17-9 Maar had niet meer de concentratie om gold 1 te halen, verder wel redelijk tevreden😊

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
Gold 3 gehaald, nog 8 potjes over, maar ben er goed klaar mee. Wat is deze game broken zeg. Alle losses was ik veel beter. Maar helaas schiet je dan net een paar keer op de paal, tegenstander rommelt em dan erlangs. Bal afpakken, verliezen, afpakken, verliezen, schot, goal, verloren. Drama. In mn laatste game schiet mn keeper tegen eigen verdediger aan, 4-3 verloren.

Elk weekend hetzelfde natuurlijk, maar jezus. Wat een broken game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
kw_nl schreef op zondag 5 januari 2020 @ 15:12:

Ja, als je die in het weekend nodig hebt is het niet te doen. Wat mij betreft mag dit systeem ook meteen overboord. Speel nu geen FUT meer vandaag omdat ik het vertik meer dan 1000 uit te geven aan die klotekaartjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
MadMoody schreef op zondag 5 januari 2020 @ 19:34:
[...]

Ja, als je die in het weekend nodig hebt is het niet te doen. Wat mij betreft mag dit systeem ook meteen overboord. Speel nu geen FUT meer vandaag omdat ik het vertik meer dan 1000 uit te geven aan die klotekaartjes.
Ik heb 220 gewone player fitness kaartjes. Het scheelt 30 seconde om even toe te passen, maar scheelt je een hoop coins. Het is maar hoe lui je zelf bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 5 januari 2020 @ 20:03:
[...]

Ik heb 220 gewone player fitness kaartjes. Het scheelt 30 seconde om even toe te passen, maar scheelt je een hoop coins. Het is maar hoe lui je zelf bent.
Die verkopen voor 200-300 per stuk, dan is squad-fitness goedkoper :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op zondag 5 januari 2020 @ 20:10:
[...]

Die verkopen voor 200-300 per stuk, dan is squad-fitness goedkoper :+
Gaat snel naar z'n trade pile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op zondag 5 januari 2020 @ 20:11:
[...]

Gaat snel naar z'n trade pile!
Gaat rap tijdens WL, ik heb alleen nog maar untradable contract en fitness kaartjes in de club.

Btw, TOTY is toch meerdere ronden (verdedigers, middenvelders, aanvallers en dan alles tegelijk)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Je zou de bronze pack method kunnen doen. Makkelijk op de telefoon en je hoeft geen fitness kaarten meer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-10 21:50
Bossie schreef op zondag 5 januari 2020 @ 20:17:
[...]

Gaat rap tijdens WL, ik heb alleen nog maar untradable contract en fitness kaartjes in de club.

Btw, TOTY is toch meerdere ronden (verdedigers, middenvelders, aanvallers en dan alles tegelijk)?
Zat net video van Nick te kijken en die las dat morgen alle TOTY tegelijk gaan uitkomen. Dacht dat het op fifa of ea twitter stond.

@oftopic al kleine voorschot op de crash genomen en baby cruijff gekocht, verwacht dat de icons na morgen wel weer om hoog gaan zo niet dan heb ik cruijff :) nog 2,5 miljoen over en 0,5 mil aan high rated investeren staan.
Messi, Neymar en van Dijk wil ik eigenlijk ook wel weer terug die Toty kaarten worden toch achterlijk duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-10 21:33
Bizar; sb 2x 0ptn terwijl ik wedstrijd gewoon gespeeld en gewonnen heb. Dan maar geen Elite 1...

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-10 22:57
Deze FIFA nog nooit goud 1 gehaald. Dit weekend ineens goud 1 met nog 4 potten over (20-6). Ging heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bossie schreef op zondag 5 januari 2020 @ 20:17:
[...]

Volgens mij was het vorige jaar inderdaad zoals je beschrijft, verwacht dit jaar wel hetzelfde. Heb mn packs van vorig weekend bewaard, moet ff kijken in welke ronde ik ze ga openen. Sowieso dan de rewards van deze WL voor wanneer alle TOTY in de packs zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor het eerst goud 3 gehaald met 2 wedstrijden over. Ben er zeer blij mee, eerste jaar ps 4 en op de pc eigenlijk nooit serieus wl gespeeld.

Zie serieuze verbetering in me spel en vooral geduld :)

Ps. Vanmiddag was echt niet te spelen weer pffff .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Ben er helemaal klaar mee. In het begin div. 4 gehaald, nu inmiddels div. 8. Wat een vreselijk spel is FIFA geworden. Ik ga me een gigantisch stuk ergernis besparen komende periode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zondag 5 januari 2020 @ 21:34:
Ben er helemaal klaar mee. In het begin div. 4 gehaald, nu inmiddels div. 8. Wat een vreselijk spel is FIFA geworden. Ik ga me een gigantisch stuk ergernis besparen komende periode.
Let niet teveel op Rivals dat is zo totaal niet gebalanceerd met die objectives :) De ene keer kom je een normale tegenstander tegen en dan kom je er 1 uit 3 / 4 divisies hoger tegen :)
Pagina: 1 ... 79 ... 185 Laatste