Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pompi schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:46:
[...]

Bij hem kan ik het mij nog wel voorstellen dat EA het expres heeft gedaan. Hij is volgens mij in EA HQ de minst geliefde E-sporter, terwijl wat mij betreft redelijk open en eerlijk is en zegt daardoor vaak wat veel casual spelers echt denken. Het spugen op het logo van EA was inderdaad iets te veel, maar zegt ook genoeg dat je de naam "Kurt" niet kan kiezen bij teamnaam en dat ze het als een verboden woord hebben toegevoegd.

Ik dacht dat ze alle twitter accounts van de community managers deels hadden gesloten door de abuse maar ook deels doordat mensen zo vaak klaagden over niet snel genoeg een reactie als er problemen waren. Ze hadden vervolgens het volgende gezegd:

[...]

Dan snap ik niet dat het meer dan 3 uur moet duren voordat ze reageren op de niet werkende WL rewards, zeker als je bedenkt dat ze wel meteen reageren als het hun in hun portemonnee raakt met bijvoorbeeld Lightning rounds. Zeker als heel de wereld al wakker was behalve N-Amerika dan had een persoon uit zo'n andere regio gewoon moeten zeggen we weten er van en gaan er zo snel mogelijk mee aan de gang.
EA kan zich beter op hun eigen spel focussen dan op randzaken als Kurt. Als je je eigen spel op orde hebt en het naar tevredenheid werkt dan hebben spelers als kurt ook geen voedingsbodem om maar te blijven klagen.
Momenteel krijgt Kurt er steeds meer viewers bij en is bijna even populair als Bateson. Dat zegt ook wel iets hoor. Veel mensen herkennen zich gewoon in hetgeen wat Kurt zegt.
Ik vind hem een zwaar labiel overkomen, maar is erg goed ingame en zegt de rake dingen. Dit spel is zo niet houdbaar voor EA, ze moeten toch wel iets doen. Als er ooit een serieuze uitdager komt dan hangen ze.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:55:
[...]

EA kan zich beter op hun eigen spel focussen dan op randzaken als Kurt. Als je je eigen spel op orde hebt en het naar tevredenheid werkt dan hebben spelers als kurt ook geen voedingsbodem om maar te blijven klagen.
Momenteel krijgt Kurt er steeds meer viewers bij en is bijna even populair als Bateson. Dat zegt ook wel iets hoor. Veel mensen herkennen zich gewoon in hetgeen wat Kurt zegt.
Ik vind hem een zwaar labiel overkomen, maar is erg goed ingame en zegt de rake dingen. Dit spel is zo niet houdbaar voor EA, ze moeten toch wel iets doen. Als er ooit een serieuze uitdager komt dan hangen ze.
Zoals eerder gezegd, de content word steeds beter en de gameplay steeds minder.
Ik loop regelmatig te ranten over de online gameplay, dat zouden ze echt eens moeten aanpakken.

Een leuk voorbeeld is dat ik dit weekend zondag druk ben en daardoor de WL ga skippen, simpelweg omdat Vrijdag/zaterdag overdag wanneer ik eventueel wel zou kunnen spelen de gameplay slecht is. Hallo het is 2020, hoe kan dit :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
Bean77 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:55:
[...]

Ze leven vooral bij de gratie van dat ze groot genoeg zijn om bijna alle licenties voor veel geld te kopen. Vroeger op de PS2 wel eens een ander voetbalspel (geen PES) gespeeld wat ontzettend leuk was om te spelen (o.a. omdat je ook schwalbes kon doen via een knop, vaak genoeg dubbel gelegen met mijn broertje als we tegen elkaar speelden) en ook wel enigszins prima besturing had maar gewoon een stuk minder was omdat je met random nep teams en spelers speelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:02:
[...]

Ze leven vooral bij de gratie van dat ze groot genoeg zijn om bijna alle licenties voor veel geld te kopen. Vroeger op de PS2 wel eens een ander voetbalspel (geen PES) gespeeld wat ontzettend leuk was om te spelen (o.a. omdat je ook schwalbes kon doen via een knop, vaak genoeg dubbel gelegen met mijn broertje als we tegen elkaar speelden) en ook wel enigszins prima besturing had maar gewoon een stuk minder was omdat je met random nep teams en spelers speelden.
Ik kan me nog een Nintendo Worldcup herinneren op de NES, blonk uit in eenvoud maar superleuk.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Pompi schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:02:
[...]

Virtua Soccer?

Wat overigens een veel leukere (party)voetbalgame was voor de Gamecube: Sega Soccer Slam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Fraaank schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 15:51:
[...]

Virtua Soccer?

Wat overigens een veel leukere (party)voetbalgame was voor de Gamecube: Sega Soccer Slam!
Die was ook leuk ja, had ik volgens mij op de 1e Xbox. Had die trouwens 5-6 jaar geleden weer eens aangesloten. Had daar Fifa 2007 ofzo nog op. Het lijkt erop dat er elk jaar nauwelijks wat verbeterd aan het spel maar wat was dat erg zeg! Echt totaal onspeelbaar terwijl dit in 2006-2007 blijkbaar nog mijn favo voetbalspel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
Gadverdamme wat haat ik die icon swaps challenges zeg

[ Voor 11% gewijzigd door Jamesl op 02-01-2020 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand ervaring met 88 Overmars ? Ik heb gister met zijn Prime gespeeld in een draft, ik was gelijk verkocht wat een beest. Zo enorm snel en wendbaar, deed me aanvoelen als Neymar.

Qua stats ziet hij er haast het zelfde uit als zijn prime, maar in game is het soms anders vandaar de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 17:16:
Gadverdamme wat haat ik die icon swaps challenges zeg
Ik ben er ook wel klaar mee, veel potjes voelen zo scripted aan.
De hele verdediging staat steeds passief terwijl de aanvallers de ruimtes ingaan en zelf moet je eerst 2-3 maal de paal raken voordat de bal er een keertje in mag.

Welke DLC moet je overigens kopen om een aanvaller te laten schieten zonder vertraging of om Sissoko als Messi te laten spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:43
Bossie schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 17:47:
[...]

Welke DLC moet je overigens kopen om een aanvaller te laten schieten zonder vertraging of om Sissoko als Messi te laten spelen.
En welke voor normaal overspelen? CAM die niet de steekpass geeft op de SP die de vrij de diepte in gaat. Maar naar een gedekte vleugelspeler. Gebeurd keer op keer.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pompi
kw_nl schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 18:08:
[...]

En welke voor normaal overspelen? CAM die niet de steekpass geeft op de SP die de vrij de diepte in gaat. Maar naar een gedekte vleugelspeler. Gebeurd keer op keer.
Of op een speler die buitenspel staat terwijl je een speler die dat niet is aan wil spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
Eredivisie SBC is uit! Mooi moment om alles in te ruilen voor packs voor TOTY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Pff net besloten om de rest van de sbc niet te halen omdat de PL rewards zo slecht zijn, komt dit eruit rollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15

RBH

Bazoer of Bahebeck als reward.. wat een deceptie. Maar ik ga hem alsnog wel doen denk ik zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:45
RBH schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:09:
Bazoer of Bahebeck als reward.. wat een deceptie. Maar ik ga hem alsnog wel doen denk ik zo.
Deceptie? Really, beide spelers zijn echt gigantisch goed.

Met de juiste Chemistry zijn ze ingame beiden 93 rated.

Bahabeck vergeleken met Ben Yedder

https://www.futbin.com/20/compare/44075/42822

[ Voor 11% gewijzigd door Terranova op 02-01-2020 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Terranova schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:15:
[...]

Deceptie? Really, beide spelers zijn echt gigantisch goed.

Met de juiste Chemistry zijn ze ingame beiden 93 rated.

Bahabeck vergeleken met Ben Yedder

https://www.futbin.com/20/compare/44075/42822
Zeker geen slechte ratings hoor, zijn echt wel goed. Een deceptie is wellicht wat te groot woord. ;)

Overigens, misschien heb ik er overheen gelezen, maar doet de web app bij jullie het wel goed? Hij kan hier lang niet alle spelers vinden bij de SBC builders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:06
Heb mijn team ook verkocht en 1m aan investeringen lopen en 1.2m in coins. De 1.2 m ga ik uitgeven aan packs tijdens de toty en wellicht wat ik terug krijg van de investeringen ook wel.

Ik speel nu met een untradeable team met een paar simpele aankopen en eerlijk, ik win/verlies nog even veel.

Ben wel echt teleurgesteld in de icon swaps.. ik hoef niet te herhalen wat er al gezegd is, maar EA heeft DR echt compleet verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:31:
Heb mijn team ook verkocht en 1m aan investeringen lopen en 1.2m in coins. De 1.2 m ga ik uitgeven aan packs tijdens de toty en wellicht wat ik terug krijg van de investeringen ook wel.

Ik speel nu met een untradeable team met een paar simpele aankopen en eerlijk, ik win/verlies nog even veel.

Ben wel echt teleurgesteld in de icon swaps.. ik hoef niet te herhalen wat er al gezegd is, maar EA heeft DR echt compleet verneukt.
Probeer de DR-objectives te doen doen in het weekend! Kans dat je slechtere tegenstanders treft is een stuk groter door de WL. Heb op die manier de DR-objectives voor Icon Swaps redelijk eenvoudig voor elkaar gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59

Wat hier boven gezegd wordt.

Het valt me op dat tussen 16.00 en 20.00door de weeks het niveau ook wat lager is. S avonds na 22.00 ligt het juist hoger, maar dat kan ook aan mij liggen......

Gelukkig is de Eredivisie SBC er uiteindelijk. Heb eigenlijk alle teams al wel compleet, plus halve TL vol. Zag alleen al dat je bij Vitesse geen backs nodig hebt... Zit ik dan met 10x Clark 😕 helaas! Lekker dan!

Die Bazoer kaart is wel dik trouwens, leuk voor jn mijn NL TEAM 👍

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13

Je gaat toch geen packs kopen met coins? Dat is echt zo zonde van je coins. Koop daar lekker Messi van ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Ik vind de DR icon swaps nog wel leuk, daar dit tenminste wat uitdaging in. Tevens geeft het voldoening als je een main team uitschakeld.

Online swaps daarentegen zijn heel er saai.. 6 wedstrijden met de Saudi's team dan is de lol er snel vanaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 20:13:
Die Bazoer kaart is wel dik trouwens, leuk voor jn mijn NL TEAM 👍
Bazoer komt de tweede ronde als ik dat SBC nog een keer ga doen. Heb gekozen voor Bahebeck als super-sub. Waardige vervanger voor Osimhen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 20:22:
[...]

Bazoer komt de tweede ronde als ik dat SBC nog een keer ga doen. Heb gekozen voor Bahebeck als super-sub. Waardige vervanger voor Osimhen.
Ondertussen kan je een vrij leuk NL/ere divisie team op de been brengen. Dat was voorgaande jaren wel een stuk minder.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ongelofelijk 3x rivals , 3x een Engels team waarna er even dood leuk van Basten , prime Hugo Sánchez , Neymar , Messi etc worden ingebracht ben hier zo klaar mee .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi

Ik vind het maar een warrige mededeling, begrijp niet helemaal wat ze nou precies zeggen. Denk dat het is als je hebt geclaimd en geopend dan krijg je nog je rode kaarten keuze maar behoud je gouden picks, geclaimd maar niet geopend dan krijg je zowel gouden pick en rode pick, geclaimd nadat ze de verkeerde pick verwijderd hadden krijgen alleen een rode pick

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Traeces schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 21:49:
Ongelofelijk 3x rivals , 3x een Engels team waarna er even dood leuk van Basten , prime Hugo Sánchez , Neymar , Messi etc worden ingebracht ben hier zo klaar mee .
Dat is inderdaad cheaten. Tegen 4 wissels kan ik ook niet tegen op, laat staan deze wissels ;)

Ach in principe blijft het gewoon 11 tegen 11, dus laat je niet gek maken en pass die bal gewoon rond en speel hem weg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:02:
[...]

Dat is inderdaad cheaten. Tegen 4 wissels kan ik ook niet tegen op, laat staan deze wissels ;)

Ach in principe blijft het gewoon 11 tegen 11, dus laat je niet gek maken en pass die bal gewoon rond en speel hem weg :)
Was over schillende wedstrijden maar dat had je denk wel door :P

Vind gewoon irritant heel rivals is naar de klote geholpen door die objectives :)

Daarbij zijn het vaak gewoon betere spelers als mij en dan nog op drop back spelen. Geen doorkomen aan. En aan de andere kant vliegt er weer een bizar schot van een icon in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 21:54:
[Twitter]
[Twitter]
[Twitter]

Ik vind het maar een warrige mededeling, begrijp niet helemaal wat ze nou precies zeggen. Denk dat het is als je hebt geclaimd en geopend dan krijg je nog je rode kaarten keuze maar behoud je gouden picks, geclaimd maar niet geopend dan krijg je zowel gouden pick en rode pick, geclaimd nadat ze de verkeerde pick verwijderd hadden krijgen alleen een rode pick
Duidelijk toch, ze gaan simpelweg nieuwe picks uitsturen. Als je de vorige al had geopened, dan krijg je dadelijk nieuwe.

Als je de kapotte nog niet had geopend, dan kun je deze alsnog openen (worden niet gefixed) en krijg je dus ook de nieuwe picks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:33
Fraaank schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 19:05:
Eredivisie SBC is uit! Mooi moment om alles in te ruilen voor packs voor TOTY!
Gaat lekker zo van 2.1 k spelers naar 1.7k en 700k coins naar 500k. Intussen, 2.5 League sbc gedaan plus MM😀.
Alle packs bewaard voor de toty ben benieuwd wat eruit komt.😀

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Volgens mij zijn de servers weer uitermate ruk vanavond. 4 potjes geprobeerd, alle 4 echt klote. Je ziet het al weer meteen als geen van je passes aan willen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 23:29:
Volgens mij zijn de servers weer uitermate ruk vanavond. 4 potjes geprobeerd, alle 4 echt klote. Je ziet het al weer meteen als geen van je passes aan willen komen
Ik had tegenstanders die er meer last van hadden dan ik, bundesliga swap objective is ook weer in de pocket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
fifanoob schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 20:14:
[...]

Je gaat toch geen packs kopen met coins? Dat is echt zo zonde van je coins. Koop daar lekker Messi van ofzo
Opzich wel met je eens hoor. Maar ik speel met mijn NIF team zeker niet minder dan met het team dat ik had.

In het weekend heb ik weinig tijd helaas (WL kom ik ook nooit meer dan 10-15 potjes, als ik überhaupt al speel)

Maar dr is gewoon verpest. Ik kan er best mee leven om weggespeeld te worden door een objectives team. Maar zodra je 2-0 voor komt is het vaak een ragequit. En dan heb je ook.nog spelers die bij de aftrap gelijk disconnecten en je weer wat van je tijd verliest
. Ik merk ook dat ik nu meestal na 3 potjes de ps4 wel weer klaar ben met FIFA.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18
Beetje laat, maar nog de beste wensen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Heb Bundesliga en Engelse boys binnen. Nu nog La Liga.. inmiddels ook begonnen met de sb’s 3/6 van de legendarische gedaan.. bah wat saai dat SB.

Ik vind rivals nu eigenlijk wel weer leuk. Speel met verschillende spelers en wissel wat goede basis spelers erin. Niets leuker dan winnen van een “main Squad”

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Hebben meer mensen toevallig het probleem dat je in de companion app geen spelers op naam kunt zoeken in je club? Kan er op Google niks over vinden dus ga er vanuit dat niet iedereen dit heeft, maar als ik de naam van een speler typ op de club pagina en de betreffende speler aan klik, krijg ik altijd gewoon een normaal overzicht van al mijn spelers te zien ipv de speler die ik net aan geklikt heb in het zoek resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:23
Paffelton schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:13:
Hebben meer mensen toevallig het probleem dat je in de companion app geen spelers op naam kunt zoeken in je club? Kan er op Google niks over vinden dus ga er vanuit dat niet iedereen dit heeft, maar als ik de naam van een speler typ op de club pagina en de betreffende speler aan klik, krijg ik altijd gewoon een normaal overzicht van al mijn spelers te zien ipv de speler die ik net aan geklikt heb in het zoek resultaat.
Klopt, dat werkt al maanden niet lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:36
Weken terug gestopt met FIFA20 uit allerlei frustraties en het spel van de PS4 afgeflikkerd.

Laatste weken begon toch weer te kriebelen. Ben maar weer rustig begonnen na een break van paar weken en eerlijk gezegd heeft mij dat enorm geholpen :)

Ik merk aan mezelf dat ik veel rustiger speel en eigenlijk momenteel zonder enkele verwachting speel, dat helpt. Kortom, met een knipoog, aan te raden voor diegene die even een paar weken break overwegen ;)

Momenteel nu onderstaand La Liga team.

Iemand nog suggesties voor verbetering? Jammer dat ik futmas Guedes heb gemist. Nu maar hopen op een IF van hem. Een Hazard o.i.d. is nog onhaalbaar voor mij dus voorlopig even met Guedes blijven doen.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VvnrQBk/20200103-091449.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Sleehond op 03-01-2020 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Nachtapotheker schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:24:
[...]

Werkt hier gewoon normaal hoor op Samsung S10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Bossie schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 23:43:
[...]

Ik had tegenstanders die er meer last van hadden dan ik, bundesliga swap objective is ook weer in de pocket.
Ha! Hebben wij tegen elkaar gespeeld dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Bossie schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 23:43:
[...]

Hoe heet jouw club? Boss12on toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Scream Chong SBC gedaan voor 15k. Zou ik Sterling te koop zetten en daar 15k winst oppakken? Heb ik nu twee scream spelers: Bernard en Chong beide op de vleugel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
+ @Nachtapotheker dat heb ik ook! Wat je kan doen is even bijvoorbeeld iets selecteren zoals type speler (goud bv) en weer terugveranderen. Daarna werkt dat invulveld wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Exact dat probleem hier ook. Kan geen SBC’s meer voltooien nu via web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:32:
[...]

Hoe heet jouw club? Boss12on toevallig?
Nope, maar heb gisteravond twee potjes gespeeld en ging met simpele 1-2’s zo door de tegenstanders heen waarbij alles mijn kant op viel.

Eerste potje had ik 3/4 goals in 20 minuten (ragequit), tweede potje was een la liga team en hij was simpelweg beter maar door zijn delay kon ik steeds eenvoudig herstellen terwijl hij dat niet bij mijn aanvallen kon.

Dit weekend ff de swaps afronden ipv WL, vervolgens maar eens bedenken of in Perisic (ipv Di Maria met bijvoorbeeld Lewandowski) of the batsman haal (Belgisch driehoekje met Hazard/KDB of Kante).

@Joosie200 Chong is toch vooral een sub, de pace van Sterling is toch een wapen in deze Fifa?

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 03-01-2020 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:38:
Scream Chong SBC gedaan voor 15k. Zou ik Sterling te koop zetten en daar 15k winst oppakken? Heb ik nu twee scream spelers: Bernard en Chong beide op de vleugel.
Vind persoonlijk Chong te traag :) heb hem een tijdje gebruikt, heerlijk wendbaar maar mist wel de echte snelheid :) Zou Sterling bljven gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
noodel1988 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 23:00:
[...]

Gaat lekker zo van 2.1 k spelers naar 1.7k en 700k coins naar 500k. Intussen, 2.5 League sbc gedaan plus MM😀.
Alle packs bewaard voor de toty ben benieuwd wat eruit komt.😀
Wanneer komt toty? Ben heel slecht in packs bewaren, maar heb er nu nog wel wat. Als het niet te lang duurt.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Bossie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 10:15:
[...]

Nope, maar heb gisteravond twee potjes gespeeld en ging met simpele 1-2’s zo door de tegenstanders heen waarbij alles mijn kant op viel.
Ah, ik werd gisteren helemaal zoek gespeeld door dat team. Normaal quit ik bij 5-0 achter. Maar deze gast was zo goed dat ik bijna fascinerend vond. Uiteindelijk met 10-2 van de mat gespeeld. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
Arazogia schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 10:42:
[...]

Wanneer komt toty? Ben heel slecht in packs bewaren, maar heb er nu nog wel wat. Als het niet te lang duurt.. :p
Maandag?

Dacht zoiets gisteren voor bij te horen komen tijdens een youtube filmpje.
Heb ook wat packs bewaard. Niet veel, stuk of 8, waarvan aantal untradable.
Komt na het weekend nog wat bij.

EA kennende zal mijn opbrengst het beste te omschrijven zijn als "bagger"

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Fraaank schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:56:
[...]

+ @Nachtapotheker dat heb ik ook! Wat je kan doen is even bijvoorbeeld iets selecteren zoals type speler (goud bv) en weer terugveranderen. Daarna werkt dat invulveld wel!
Dank, dat was het soort advies wat ik zocht =). Bizar dat ik daar niks over vind op Google als dit probleem blijkbaar bij meer mensen van toepassing is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:15:
[...]

Duidelijk toch, ze gaan simpelweg nieuwe picks uitsturen. Als je de vorige al had geopened, dan krijg je dadelijk nieuwe.

Als je de kapotte nog niet had geopend, dan kun je deze alsnog openen (worden niet gefixed) en krijg je dus ook de nieuwe picks.
Blijkbaar was ik niet de enigste die het niet helemaal duidelijk vond, want ze hadden daarna nog een tweet verstuurd waarin het een stuk duidelijker uitgelegd stond.

Wel een beetje triest dat het nog minstens 2 dagen duurt voor een oplossing, je bent dus alweer een WL verder en dan pas krijg je de spelers. Een groot internationaal bedrijf als EA moet dit sneller op kunnen lossen.
Sleehond schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:26:
Weken terug gestopt met FIFA20 uit allerlei frustraties en het spel van de PS4 afgeflikkerd.

Laatste weken begon toch weer te kriebelen. Ben maar weer rustig begonnen na een break van paar weken en eerlijk gezegd heeft mij dat enorm geholpen :)

Ik merk aan mezelf dat ik veel rustiger speel en eigenlijk momenteel zonder enkele verwachting speel, dat helpt. Kortom, met een knipoog, aan te raden voor diegene die even een paar weken break overwegen ;)

Iemand nog suggesties voor verbetering? Jammer dat ik futmas Guedes heb gemist. Nu maar hopen op een IF van hem. Een Hazard o.i.d. is nog onhaalbaar voor mij dus voorlopig even met Guedes blijven doen.

[Afbeelding]
Dembele op 7 chem op LV?

[ Voor 37% gewijzigd door Pompi op 03-01-2020 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Pompi schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:20:
[...]
Wel een beetje triest dat het nog minstens 2 dagen duurt voor een oplossing, je bent dus alweer een WL verder en dan pas krijg je de spelers. Een groot internationaal bedrijf als EA moet dit sneller op kunnen lossen.

[...]

Dembele op 7 chem op LV?
Ik denk dat het technisch gezien nog een hele uitdaging is. Het is geen standaard handeling die ze moeten uitvoeren. En ze kunnen het niet weer verprutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 10:15:
[...]
@Joosie200 Chong is toch vooral een sub, de pace van Sterling is toch een wapen in deze Fifa?
Traeces schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 10:30:
[...]

Vind persoonlijk Chong te traag :) heb hem een tijdje gebruikt, heerlijk wendbaar maar mist wel de echte snelheid :) Zou Sterling bljven gebruiken :)
Ik heb Chong als chem style sniper meegegeven plus 15 passing. Prima allrounder nu, alleen qua pace/dribbel levert ie 7/3 in tov Sterling.

Dus tja, Sterling werkt prima in mijn huidige setup. Maar met 60k best prijzig tov die 15k van Chong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
Arazogia schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 10:42:
[...]

Maandag 1900 volgens mijn.
Als je FUT opstart zie je countdown.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
kw_nl schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:25:
[...]

Ik denk dat het technisch gezien nog een hele uitdaging is. Het is geen standaard handeling die ze moeten uitvoeren. En ze kunnen het niet weer verprutsen.
Ach zitten we niet alweer op fout #500+? Volgens mij is iedereen het inmiddels wel gewend dat ze fouten maken na vorig jaar en zit iedereen te kijken wat er nu weer mis gaat. Maar je zou denken dat een bedrijf met zo'n grote omzet niet de afdankertjes van andere bedrijven inhuurt maar voor de beste mensen gaat en dan moet het toch wel sneller op te lossen zijn. Misschien denk ik er inderdaad wel een beetje te gemakkelijk over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:16
Sleehond schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:26:

[Afbeelding]
Zelf zou ik een voorkeur hebben voor Frenkie de Jong i.p.v. Santi Cazorla, maar dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur. Verder had ik Modric in mijn La Liga team, die beviel mij ook erg goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Dag jongens, ik ben even een tijdje weggeweest :)
De beste wensen (het kan nog) en natuurlijk even een update:

Ik heb de guide voor advanced traden nog niet geschreven, maar hij komt er nog wel aan. Hij wordt alleen veel groter dan ik zelf had verwacht, dus vandaar dat hij nog niet af is. Natuurlijk heb ik het ook druk gehad vanwege de feestdagen... enfin je kent het wel.

Daarnaast was ik het spel ook gewoon even zat; continu lag, slechte spelers. Sinds kort toch weer even gaan spelen en blijkbaar is het spel gepatched. Het is nu echter zo dat het spel voor mij opeens 20x beter speelt. Ik was aan de icon swaps begonnen met La liga en dat draait gewoon super in 4231. Ik val bijna van mijn stoel. Ik heb spelers op de vleugels eens ingesteld op vrije positie en iedereen begint opeens loopacties te maken en te combineren. Ik beleef weer plezier aan het spel en ga hopelijk gauw alles binnen halen. Ik combineer tegenstanders helemaal kapot en het resulteert in veel ragequits :P

La Liga is binnen, Engeland op de helft, Duitsland nog mee beginnen. Italia al 2 gedaan, Saudi ook al 1 gedaan en net nog even een team gemaakt voor MlS/Mexico.

Verder heb ik nu ongeveer 135 pakketjes (ja, je leest het goed) klaarstaan om hopelijk een TOTY te packen. Fingers crossed :D
Niet gekocht, gewoon gespaard. 2x Italië SBC, PL sbc, Matchups sbc, Eredivisie SBC.

Wel belachelijk dat alle slechte leagues de betere sbc spelers krijgen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Hassiebassie op 03-01-2020 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 02-10 13:59
Nachtapotheker schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 09:24:
[...]

Ik kies dan eerst voor Niveau Goud bijvoorbeeld en dan kan er wel een naam gezocht worden. Tenminste, dat is bij mij zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
Bossie schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 22:15:
[...]

Weet ook iemand hoe het zit als je helemaal geen player picks hebt gekregen? Wel de andere rewards maar niet de player pick waar ik recht op zou moeten hebben?
Dat vind ik niet duidelijk gecommuniceerd. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Prins32 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 12:34:
[...]

Weet ook iemand hoe het zit als je helemaal geen player picks hebt gekregen? Wel de andere rewards maar niet de player pick waar ik recht op zou moeten hebben?
Dat vind ik niet duidelijk gecommuniceerd. 8)7
Dan heb je je rewards geclaimed nadat EA de Player Picks heeft gedisabled omdat ze stuk waren, dus die komen alsnog zodra de "gefixte"picks worden uitgestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:52
Hassiebassie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 12:03:

Verder heb ik nu ongeveer 135 pakketjes (ja, je leest het goed) klaarstaan om hopelijk een TOTY te packen. Fingers crossed :D
Niet gekocht, gewoon gespaard. 2x Italië SBC, PL sbc, Matchups sbc, Eredivisie SBC.

Wel belachelijk dat alle slechte leagues de betere sbc spelers krijgen 8)7
Ik heb er ongeveer 350 op moment van schrijven, wilde toch even flexen ;)

Sinds blackfriday aan het sparen en league sbc's aan het grinden, daarom ook mooi dat er de afgelopen dagen weer wat bij komen. Hopelijk komen maandag ook de league specific upgrades weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Voor degenen die vandaag vrij zijn, de connectie voor de WL was afgelopen uur echt perfect op de PS4. Helaas niet tijd voor meer potjes want op deze manier is het echt leuk om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-10 23:17
sjakieman schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:06:
Voor degenen die vandaag vrij zijn, de connectie voor de WL was afgelopen uur echt perfect op de PS4. Helaas niet tijd voor meer potjes want op deze manier is het echt leuk om te spelen!
Valt me de laatste tijd sowieso op dat vrijdag overdag de servers prima zijn, na 6/7 uur savonds word het bagger omdat er dan waarschijnlijk veel meer mensen spelen, normaal werk ik vrijdag ook gewoon en heb ik dus overdag geen tijd, maar nu ik vakantie heb speel ik er vrijdag overdag al een stuk of 12.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Jaap. schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:04:
[...]

Ik heb er ongeveer 350 op moment van schrijven, wilde toch even flexen ;)

Sinds blackfriday aan het sparen en league sbc's aan het grinden, daarom ook mooi dat er de afgelopen dagen weer wat bij komen. Hopelijk komen maandag ook de league specific upgrades weer :)
Alvast gefeliciteerd met het NIET packen van een TOTY :+ . Ik vind het knap dat mensen ze kunnen bewaren, kan het zelf echt niet met die <1% of 1% kans volgens EA om een TOTY te packen en probeer zelf dan liever om hun NIF versie te packen met iets betere odds. Maar uiteraard hoop ik met je mee dat je er eentje packt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:12:
[...]

Valt me de laatste tijd sowieso op dat vrijdag overdag de servers prima zijn, na 6/7 uur savonds word het bagger omdat er dan waarschijnlijk veel meer mensen spelen, normaal werk ik vrijdag ook gewoon en heb ik dus overdag geen tijd, maar nu ik vakantie heb speel ik er vrijdag overdag al een stuk of 12.
Vind meestal de verbinding op vrijdag een stuk beter. Zaterdag is meestal echt niet te spelen.

Ook vind ik het wel meevallen op vrijdag hoe goede tegenstanders je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 00:37
Ben ik even blij dat ik afgelopen weekend geen tijd had voor WL... :+ Een hoop gedoe met die player picks zo te horen.

Afgelopen week heb ik wel de 3 Icon Swap tokens binnen geharkt voor Rivals, de Squad Battles ben ik aan begonnen maar vind ik persoonlijk tergend saai om te doen. Even doorbijten dan maar, heb gelukkig nog wat tijd om de wedstrijden te spreiden. Deze reeks heb ik mijn ogen gericht op Ronaldinho, net als vorige reeks kies ik bewust voor de fun factor en ik denk dat Ronnie dat wel kan brengen. Butra heeft ook nog steeds zijn momenten en pikt zijn doelpuntjes mee. Hij is nog altijd club topscorer, al zit Villa hem wel op de hielen.

De laatste versterking voor mijn team is Petit 88 en hij bevalt erg goed. Samen met Futmas Sissoko vormt hij een muur op het middenveld waar Trump trots op zou zijn. Eerst zat ik naar Makelele 87 te kijken, toen de verkoop van mijn vorige team meer opleverde dan verwacht en Petit zo'n 100K in prijs was gezakt in korte tijd, zag ik mijn kans om hem binnen te halen. De extra lengte, meer voetballend vermogen naar voren en natuurlijk zijn blonde paardenstaart zijn grote pluspunten boven Makelele. Ik kijk nu al uit naar het moment dat ik de Swap tokens voor Ronaldinho binnen heb en het epische paardenstaart duo in actie kan zien.

Een goede start in de WL, 3x winst uit 3 wedstrijden. Hopelijk kunnen we dit vasthouden en Goud 3 binnen 20 wedstrijden halen. Dit is het team waarmee het moet gebeuren: https://www.futbin.com/20/squad/12312780

Momenteel ben ik bezig om de BPL SBC te doen, om Foyth vrij te spelen ter vervanging van Scream Otamendi. Ik verwacht niet dat Foyth beter zal zijn dan Otamendi, maar de extra coins die ik vrijspeel en de extra packs voor TOTY zijn wel mooi meegenomen. Ik heb nu een kwart van de teams gecomplete en een hoop clubs gedeeltelijk gedaan. Ga nu denk ik wachten op TOTY, dan komen er veel spelers op de markt, zullen de prijzen relatief laag zijn. En heb ik gelijk weer extra packs om voor TOTY te openen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Pompi schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:15:
[...]

Alvast gefeliciteerd met het NIET packen van een TOTY :+ . Ik vind het knap dat mensen ze kunnen bewaren, kan het zelf echt niet met die <1% of 1% kans volgens EA om een TOTY te packen en probeer zelf dan liever om hun NIF versie te packen met iets betere odds. Maar uiteraard hoop ik met je mee dat je er eentje packt.
Dikke kans dat het weinig bijzonders wordt, maar ik vind het wel leuk om te sparen en het proces om packs/coins te genereren zo efficiënt mogelijk te doen. Misschien nog wel leuker dan het spelen. Plus het is natuurlijk altijd leuk om straks zoveel pakjes te mogen openen :)

Oh ja, als EA me geen TOTY maar een icon geeft vind ik het ook goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-10 23:17
Weet iemand toevallig of je in de WL ook de statistieken kan vinden zoals topscorers en wie de meeste assist gaf enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Zou je je tactics voor 4-2-3-1 eens willen delen? En heb je dus de variant met RM en LM of met de CAMs? Ik ben erg benieuwd, ik speel hier ook geregeld mee (afwisselend naar 4-3-3 met CAM of een 4-5-1 wanneer ik de boel even dicht wil zetten).

Wellicht heb je nog leuke tips qua instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Hier de WL player pick gekregen zojuist zonder enige boodschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:30
Gold 3 geëindigd, maar wel 2x 4 picks. Tomkins en Maguire :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Sleehond schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:18:
[...]

Zou je je tactics voor 4-2-3-1 eens willen delen? En heb je dus de variant met RM en LM of met de CAMs? Ik ben erg benieuwd, ik speel hier ook geregeld mee (afwisselend naar 4-3-3 met CAM of een 4-5-1 wanneer ik de boel even dicht wil zetten).

Wellicht heb je nog leuke tips qua instellingen!
4231 (1) Gebalanceerd (verdedigend) - Snelle opbouw (aanvallend)
Spits: in centrum blijven, gevarieerde aanval, agressieve onderscheppingen, terugkomen bij verdedigen
Moet wel een beetje bonkige spits is met goede short passing en finishing. Een Kluivert is hier ideaal voor.
Ik gebruikte Toko POTM hiervoor.
LCAM: Ondersteun verdediging, gebal. loopacties en voorzetten,vrij spel, normale onderscheppingen.
Vinicius deed het prima, pikte zijn goaltjes mee.
RCAM: Zelfde, hier stond Jesus Navas scream
CAM: Benzema sbc met Engine, bonkige cam die de bal vast kan houden. Werkt verbazingwekkend goed.
CDM1: Kondogbia Gebalanceerde verdediging, achterblijven tijdens aanval, agressieve onderscheppingen, Dekking midden
CDM2: Let op, dit is misschien raar maar het werkte perfect: FUTMAS Cazorla, Passrichting afschermen, gebalanceerde aanval, dekking midden
LB/RB: gebalanceerde aanval, normale onderscheppingen, overlappen Mendy + Arias
CB: Eder + Lenglet: achterblijven tijdens aanval normale onderscheppingen
DM: Courtois

Werkte voor mij perfect en ik kwam normale teams tegen, gek genoeg geen icon swaps squads :)
Jaap. schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 14:04:
[...]
Hopelijk komen maandag ook de league specific upgrades weer :)
Bedoel je dat er een 3e speler bij de picks komt? Ik heb nog een paar ongeopend staan. Hoop met name dat er bij de PL wat fatsoenlijk komt.

[ Voor 9% gewijzigd door Hassiebassie op 03-01-2020 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prins32
chengbondkwok schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:42:
Damn..... :+
Ik zal vanavond ook eens kijken. Ik verwacht er ook niet veel van 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Prins32 op 03-01-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
chengbondkwok schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:42:
Ik las al dat mensen de picks van een rang boven waar ze geeindigd waren kregen maar jij bevestigd dit wel, want als het goed is G3 namelijk maar 2x 3 picks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:30
Pompi schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:15:
[...]

Ik las al dat mensen de picks van een rang boven waar ze geeindigd waren kregen maar jij bevestigd dit wel, want als het goed is G3 namelijk maar 2x 3 picks
Ja, een collega van mij ook. Dus ik vermoed dat dat de compensatie is. En precies dan choke ik met 16-14 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Lekker motiverend om je gekochte spelers van laatste tijd op te zoeken wat je verliest daarop:
Sane -100k
Van Dijk - 120k
Son - 150k
Kante - 105k
etc.

Allemaal gewoon aangeschaft toen het laag stond op dat moment... bizar...
Hopelijk trekt dat nog wat aan.

Player pick; hier ook Maguire, maar ik was niet hoog geeindigd, gewoon gestopt na 6 wins ofzo :P

[ Voor 15% gewijzigd door noodel1988 op 03-01-2020 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pérez en Adama uit me player picks :) Adama leuke super sub :)

Edit : je krijgt inderdaad extra picks, ben zilver 1 geëindigd en heb 2 picks :)

[ Voor 40% gewijzigd door Traeces op 03-01-2020 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Maguire en Heaton, waarvoor speel ik die k*t weekend league nog. Al weken op rij echt absolute trash picks. *RANT*

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:24:
Pérez en Adama uit me player picks :) Adama leuke super sub :)

Edit : je krijgt inderdaad extra picks, ben zilver 1 geëindigd en heb 2 picks :)
Dat zijn de reguliere G3 Rewards, ik had de G2 rewards met een G3 score.

Doherty en Hamdallah, niets bijzonders dus.
Hamdallah kan later nog wel eens van pas komen met First-owner objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
chengbondkwok schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:17:
[...]

Ja, een collega van mij ook. Dus ik vermoed dat dat de compensatie is. En precies dan choke ik met 16-14 :(
De grap is nog dat als je het spel opent ze zeggen dat ze de "correcte" rewards hebben uitgegeven maar zeggen niks over dit als goedmakertje, dus is het weer een foutje of inderdaad de compensatie.

Edit: Heaton en Doherty, want Maguire had ik al gepacked dus die ga ik niet nog eens kiezen.

[ Voor 9% gewijzigd door Pompi op 03-01-2020 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Perez en Hamdallah. Ben zo blij dat ik nu uit 4 spelers mocht kiezen per keer in plaats van 3...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
Hassiebassie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 15:50:
[...]
Bedoel je dat er een 3e speler bij de picks komt? Ik heb nog een paar ongeopend staan. Hoop met name dat er bij de PL wat fatsoenlijk komt.
Ik bedoel deze SBC's. Dus de PL/LaLiga etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jamesl
Super logisch die WL weer vandaag.

Begon om 11:00 met 5 WL potjes, won ze alle 5 super makkelijk, paar ragequits.

Nu weer 5 potjes gedaan, alle 5 verloren, mijn spelers staan volledig in de modder, ze staan stil, doen niks, spelers lopen er zo doorheen.
Alsof ik in die 3 uur dat ik niet heb gespeeld opeens geen FIFA meer kan... Echt zo bijzonder

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:30:
Perez en Hamdallah. Ben zo blij dat ik nu uit 4 spelers mocht kiezen per keer in plaats van 3...
Waarvan minimaal twee steeds dezelfde :+

@Jamesl als je de laggy gameplay herkent, kun jezelf een hoop irritatie besparen door daarna gewoon te stoppen en later opnieuw te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:23
Jamesl schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 16:57:
Super logisch die WL weer vandaag.

Begon om 11:00 met 5 WL potjes, won ze alle 5 super makkelijk, paar ragequits.

Nu weer 5 potjes gedaan, alle 5 verloren, mijn spelers staan volledig in de modder, ze staan stil, doen niks, spelers lopen er zo doorheen.
Alsof ik in die 3 uur dat ik niet heb gespeeld opeens geen FIFA meer kan... Echt zo bijzonder
NIet leaven als je verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Beavbusi schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:21:
[...]

NIet leaven als je verliest.
Dat helpt niet denk ik. Ik heb ook wel eens zulke series (meestal door de connectie) maar leave nooit voor het einde van de wedstrijd. Als ik toch niet meer kan winnen ga ik altijd wat testen met mijn tactieken, doe ik toch nog wat nuttigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
(@Beavbusi ik ben geen enkele keer geleaved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:35:
[...]

Dat helpt niet denk ik. Ik heb ook wel eens zulke series (meestal door de connectie) maar leave nooit voor het einde van de wedstrijd. Als ik toch niet meer kan winnen ga ik altijd wat testen met mijn tactieken, doe ik toch nog wat nuttigs.
ik pak de rivals punten graag ff mee.
Daarnaast vaak als je in het begin overlopen word komt dit door een aggressieve speelstijl van de tegenstander, daardoor zul je vaak zien dat deze dan in de tweede helft inzakt omdat zijn team simpelweg leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:42:
[...]

Daarnaast vaak als je in het begin overlopen word komt dit door een aggressieve speelstijl van de tegenstander, daardoor zul je vaak zien dat deze dan in de tweede helft inzakt omdat zijn team simpelweg leeg is.
Klopt, ik geef het pas op als ik minstens 4 doelpunten achter sta en niets creëer... Komt niet vaak voor dus.
Die teams waar je tegen overlopen wordt moet je op max. 2 doelpunten verschil houden. Als je dan zelf vanaf de 60e minuut dezelfde tactiek (pressing/aanvallende formatie) toe past dan win je heel vaak. Die teams komen dan totaal niet meer aan de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:42:
[...]

Als je gewoon goed verdedigd en goed rond blijft spelen. Kan je dat soorten gasten er keihard uit counteren in de 2de helft :) ze komen zich vanzelf wel tegen met dat druk zetten heel de wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Traeces schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:50:
[...]

Als je gewoon goed verdedigd en goed rond blijft spelen. Kan je dat soorten gasten er keihard uit counteren in de 2de helft :) ze komen zich vanzelf wel tegen met dat druk zetten heel de wedstrijd :)
klopt maar als de helft een ragequit doet na een snelle 2-0 achterstand, dan loont het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gameplay is zeer slecht maar toch gestart met de WL. Gelijk slechtste start ever met 4-3. Deels gameplay, maar ook tegenstanders die met fall back een Berlijnse muur optrekken en gewoon niet vooruit willen voetballen en loeren op de ene kans.
Beetje kansloos, maar niks nieuws deze week. Silver 1 is mijn doel, daarna snel weg weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Als ik dit allemaal lees.. wat is de WL toch leuk ofniet jongens? Gelukkig spelen we allen voor ons plezier en niet voor de (teleurstellende) rewards.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjakieman
038Zwolle schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:59:
Als ik dit allemaal lees.. wat is de WL toch leuk ofniet jongens? Gelukkig spelen we allen voor ons plezier en niet voor de (teleurstellende) rewards.
Het is heel leuk! Als WL niet leuk was dan speelde ik namelijk geen Fifa. Single player speel ik nooit en rivals ook nauwelijks. Je moet wel spelen wanneer de connectie goed is maar dan heb je ook spannende potjes tegen gelijkwaardige tegenstanders. Voor de rewards speel ik niet, daar verwacht ik toch niks van. Als er een moment komt dat ik WL niet meer leuk vind dan ben ik ook gelijk klaar met Fifa.

Edit: Zelfs als ze vanaf deze week zouden besluiten om geen rewards meer te geven voor de WL dan zou ik nog steeds net zo veel spelen. Snap ook niet dat mensen spelen voor de rewards... Want die rewards gebruik je toch om je team beter te maken voor de WL? Of speel je voor de rewards zodat je een beter team kan maken zodat je meer rewards kan halen zodat je weer een beter team kan maken om weer betere rewards te halen? En als je dan de 11 beste spelers hebt dan stop je ermee omdat WL toch eigenlijk niet leuk was en je geen rewards meer nodig hebt?

[ Voor 28% gewijzigd door sjakieman op 03-01-2020 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
sjakieman schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:12:
[...]

Het is heel leuk! Als WL niet leuk was dan speelde ik namelijk geen Fifa. Single player speel ik nooit en rivals ook nauwelijks. Je moet wel spelen wanneer de connectie goed is maar dan heb je ook spannende potjes tegen gelijkwaardige tegenstanders. Voor de rewards speel ik niet, daar verwacht ik toch niks van. Als er een moment komt dat ik WL niet meer leuk vind dan ben ik ook gelijk klaar met Fifa.

Edit: Zelfs als ze vanaf deze week zouden besluiten om geen rewards meer te geven voor de WL dan zou ik nog steeds net zo veel spelen. Snap ook niet dat mensen spelen voor de rewards... Want die rewards gebruik je toch om je team beter te maken voor de WL? Of speel je voor de rewards zodat je een beter team kan maken zodat je meer rewards kan halen zodat je weer een beter team kan maken om weer betere rewards te halen? En als je dan de 11 beste spelers hebt dan stop je ermee omdat WL toch eigenlijk niet leuk was en je geen rewards meer nodig hebt?
Wow, serieus de eerste keer dat ik hier zo'n positieve reactie lees. Ze bestaan dus toch 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:23
Als je leaved krijg je geen -1. Dus als je rq doet worden je tegenstanders niet slechter en krijg je dus betere gasten tegen je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:26:
[...]

Wow, serieus de eerste keer dat ik hier zo'n positieve reactie lees. Ze bestaan dus toch 😉
Het merendeel van de negatieve reacties zijn online gameplay gerelateerd, WL is idd erg leuk en daarom is de server kwaliteit op vrijdag/zaterdag vaak zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Bossie schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:31:
[...]

Het merendeel van de negatieve reacties zijn online gameplay gerelateerd, WL is idd erg leuk en daarom is de server kwaliteit op vrijdag/zaterdag vaak zo frustrerend.
Doe ditmaal voor het eerst WL en het valt mij toch wel tegen hoor: iedereen gaat rondtikken tot de 16 bereikt is dan het liefst 254 dragbacks en binnenschieten. Optie 2 is de achterlijn halen in de 16 met een buitenspeler, de verdedigende spelers staan dan opeens allemaal te slapen en er komt altijd één van jouw medespelers vrij op de 11 meter.

Vind het persoonlijk allemaal vrij standaard met weinig variatie, FIFA is een vermakelijk spel echter lijkt het misschien voor 10% op écht voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 17:56:
Gameplay is zeer slecht maar toch gestart met de WL. Gelijk slechtste start ever met 4-3. Deels gameplay, maar ook tegenstanders die met fall back een Berlijnse muur optrekken en gewoon niet vooruit willen voetballen en loeren op de ene kans.
Beetje kansloos, maar niks nieuws deze week. Silver 1 is mijn doel, daarna snel weg weer.
Servers zijn inderdaad weer om te janken, ben weer gestopt ga vanavond laat wel weer proberen :)

Schaam me net gewoon hoe ik een potje won, ik speelde zo enorm slecht tegen 10 man :+ Penalty bij rode kaart vloog er via de keeper zijn voet in. 2-0 was ongeveer 5x een rebound :+

daarna nog z'n 10 kansen gehad voor de 3-0 maar alles dramatisch afgerond 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Beavbusi schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:27:
Als je leaved krijg je geen -1. Dus als je rq doet worden je tegenstanders niet slechter en krijg je dus betere gasten tegen je.
Volgens mij werkt het ook met een RQ toch? Teminste dat dacht ik laatst gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Markuss schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:38:
[...]
Doe ditmaal voor het eerst WL en het valt mij toch wel tegen hoor: iedereen gaat rondtikken tot de 16 bereikt is dan het liefst 254 dragbacks en binnenschieten. Optie 2 is de achterlijn halen in de 16 met een buitenspeler, de verdedigende spelers staan dan opeens allemaal te slapen en er komt altijd één van jouw medespelers vrij op de 11 meter.

Vind het persoonlijk allemaal vrij standaard met weinig variatie, FIFA is een vermakelijk spel echter lijkt het misschien voor 10% op écht voetbal.
vaak worden de potjes een stuk meer open na de eerste goal, maar je zult genoeg counter/dropback/drag-back abusers tegenkomen helaas.

Het blijft echter veel leuker dan Rivals/Squadbattles ;)

Pagina: 1 ... 78 ... 185 Laatste