EA kan zich beter op hun eigen spel focussen dan op randzaken als Kurt. Als je je eigen spel op orde hebt en het naar tevredenheid werkt dan hebben spelers als kurt ook geen voedingsbodem om maar te blijven klagen.Pompi schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:46:
[...]
Bij hem kan ik het mij nog wel voorstellen dat EA het expres heeft gedaan. Hij is volgens mij in EA HQ de minst geliefde E-sporter, terwijl wat mij betreft redelijk open en eerlijk is en zegt daardoor vaak wat veel casual spelers echt denken. Het spugen op het logo van EA was inderdaad iets te veel, maar zegt ook genoeg dat je de naam "Kurt" niet kan kiezen bij teamnaam en dat ze het als een verboden woord hebben toegevoegd.
Ik dacht dat ze alle twitter accounts van de community managers deels hadden gesloten door de abuse maar ook deels doordat mensen zo vaak klaagden over niet snel genoeg een reactie als er problemen waren. Ze hadden vervolgens het volgende gezegd:
[...]
Dan snap ik niet dat het meer dan 3 uur moet duren voordat ze reageren op de niet werkende WL rewards, zeker als je bedenkt dat ze wel meteen reageren als het hun in hun portemonnee raakt met bijvoorbeeld Lightning rounds. Zeker als heel de wereld al wakker was behalve N-Amerika dan had een persoon uit zo'n andere regio gewoon moeten zeggen we weten er van en gaan er zo snel mogelijk mee aan de gang.
Momenteel krijgt Kurt er steeds meer viewers bij en is bijna even populair als Bateson. Dat zegt ook wel iets hoor. Veel mensen herkennen zich gewoon in hetgeen wat Kurt zegt.
Ik vind hem een zwaar labiel overkomen, maar is erg goed ingame en zegt de rake dingen. Dit spel is zo niet houdbaar voor EA, ze moeten toch wel iets doen. Als er ooit een serieuze uitdager komt dan hangen ze.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650