Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Owja, ook Messi (tegenstander) een kopduel tegen Ter Stegen (mijn doelman) zien winnen. Voor de geinteresseerden; YouTube: FIFA 20_20191229125133
Zo verlies ik em dan
PSN/Steam: Xamsix
ja zo krijg ik ze ook wel eens tegen, voornamelijk indd bij die ballen die worden aangeraakt.Xamsix schreef op zondag 29 december 2019 @ 22:50:
Eindig op 19/30, natuurlijk 1 win te kort voor Gold 1. Weer een weekend met echt hele domme losses. Denk ongeveer een stuk of 10 penalties tegen gekregen. Meestal als ik een schot probeer te blokken, schot gaat ver mis en alsnog wordt een penalty gegeven. Misschien komt het ook omdat ik niet meer doordeweeks speel, dat ik in het weekend weer even moet wennen.
Owja, ook Messi (tegenstander) een kopduel tegen Ter Stegen (mijn doelman) zien winnen. Voor de geinteresseerden; YouTube: FIFA 20_20191229125133
Zo verlies ik em dan
staat je doelman 3 seconden te kijken alsof hij niet weet wat voor of achter is en blijft gewoon maar staan
Ik vind die diagonale schoten ook erg leuk, ze gaan recht op de keeper af maar de keeper valt dan soort van achterover ofzo.cubert20 schreef op zondag 29 december 2019 @ 23:51:
[...]
ja zo krijg ik ze ook wel eens tegen, voornamelijk indd bij die ballen die worden aangeraakt.
staat je doelman 3 seconden te kijken alsof hij niet weet wat voor of achter is en blijft gewoon maar staan
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Net de eerste van FIFA20 gehad; stond 14-6 en uiteindelijk 16-14 geworden. Tackles die weer terug bij de tegenstander kwam, drag back totdat je een misstap maakt, passes totaal de verkeerde kant op. En 2-0 voorsprong is gewoon kansloos: al die wedstrijden gingen verloren als ik 2-0 voor de rust in ging.
Maar je ziet ook bijzondere tactieken: eentje die 4-2-4 speelt en alle aanvallers voorin houdt. Lange bal en je bent weg. Eentje die Kane in de spits had, en elke lange bal van achteren was niet te verdedigen. Hij kon elke keer (gelukkig niet met succes) een omhaal doen.
Oh well, gold 3 gehaald en nooit meer WL aanraken
Maar wat spelen jij en de anderen die geen WL spelen dan? Ik vind de rivals potjes toch een stuk minder en tegen de computer spelen voor SB enzo is wel erg saai. Door de week speel ik daarom bijna niet.chengbondkwok schreef op maandag 30 december 2019 @ 00:33:
Ik snap niet hoe sommigen week in week uit WL spelen
Net de eerste van FIFA20 gehad; stond 14-6 en uiteindelijk 16-14 geworden. Tackles die weer terug bij de tegenstander kwam, drag back totdat je een misstap maakt, passes totaal de verkeerde kant op. En 2-0 voorsprong is gewoon kansloos: al die wedstrijden gingen verloren als ik 2-0 voor de rust in ging.
Maar je ziet ook bijzondere tactieken: eentje die 4-2-4 speelt en alle aanvallers voorin houdt. Lange bal en je bent weg. Eentje die Kane in de spits had, en elke lange bal van achteren was niet te verdedigen. Hij kon elke keer (gelukkig niet met succes) een omhaal doen.
Rivale, objectives. Ieder zijn eigen meuk toch?sjakieman schreef op maandag 30 december 2019 @ 01:04:
[...]
Maar wat spelen jij en de anderen die geen WL spelen dan? Ik vind de rivals potjes toch een stuk minder en tegen de computer spelen voor SB enzo is wel erg saai. Door de week speel ik daarom bijna niet.
30 wedstrijden in een weekend is te veel voor mij en ik ben niet goed genoeg om na 11 potjes al 11 wins te hebben (bij wijze van)
14 wins is genoegchengbondkwok schreef op maandag 30 december 2019 @ 00:33:
Ik snap niet hoe sommigen week in week uit WL spelen
Daarna gewoon stoppen
Ik speel alleen nog maar sqb, online is het spel zo teleurstellend geworden.sjakieman schreef op maandag 30 december 2019 @ 01:04:
[...]
Maar wat spelen jij en de anderen die geen WL spelen dan? Ik vind de rivals potjes toch een stuk minder en tegen de computer spelen voor SB enzo is wel erg saai. Door de week speel ik daarom bijna niet.
Speel s'avonds 1 of 2 potjes en klaar, pak elke week wel Megapack mee.
Geen zin meer in frustratie. Bevalt mij prima, als ik online speel ben ik net een testosteron bom met dit spel, speel een spel voor stukje ontspanning en dat kan fifa niet bieden
WL als ik zie de tijd die het kost en je krijgt toch altijd schijt rewards, zie elke week video's vol ermee.
Wat je zegt Rivals is nu helemaal erg geworden door objectives.
Dus uit eigen belang puur SQB beter voor mezelf en nu ontzettend veel tijd over voor andere dingen
Beetje Rivals en Squad Battles. In het weekend heb ik vaak andere activiteiten te doen, en kunnen er simpelweg geen 30 in passen. Zoals @bvbal79 al zei: ook ik ben niet genoeg om na 14 wedstrijden gold 3 te halen. Vrijdag werk ik gewoon en ben ik te moe om nog geconcentreerd aan WL te starten (merkte ik ook gisteravond op het eind, dat de concentratie er ook simpelweg niet meer is. Combineer met een steeds harder wordende rage, en je hebt het ideale recept voor een loss).sjakieman schreef op maandag 30 december 2019 @ 01:04:
[...]
Vorig jaar had ik een doel, en dat was een zo goed mogelijk NL elftal op de been te brengen. Dit jaar wil ik gewoon met de grote 4 (CR7, Messi, Neymar en Mbappe) spelen, en dus speel ik wat Rivals en SB om wat coins te genereren. En hopen op dat ene beetje pack luck. Van de vier hoef ik alleen Mbappe nog.
En WL is gewoon niet gezond (voor mij in ieder geval); maar dat is mijn mening
Ik werd te greedy / overmoedig
[ Voor 11% gewijzigd door chengbondkwok op 30-12-2019 09:53 ]
Vermoed dat voor velen 14 wins gelijk staat aan 30 potjes spelen, afgezien van de druk, ben je dan een flink deel van je weekend kwijt.30 potjes dan ben je al snel 7.5 uur zoet.....
Voor mij was de tijd nog wel te doen alleen mijn gemoed speelde mij parten... en als je dan ziet wat je er voor terug krijgt, daarvoor doe ik het niet meer.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Eens, heb nu even vrij dus is het wel “leuk” om WL mee te pakken terwijl ik normaalgesproken daar geen tijd voor heb. Het is tot nu toe erg teleurstellend omdat vaak alleen op zondag de gameplay “normaal” is.bvbal79 schreef op maandag 30 december 2019 @ 02:07:
[...]
Rivale, objectives. Ieder zijn eigen meuk toch?
30 wedstrijden in een weekend is te veel voor mij en ik ben niet goed genoeg om na 11 potjes al 11 wins te hebben (bij wijze van)
Vaak doe ik doordeweeks squad-battles om de daily objective af te tikken, en in het weekends vaak rivals voor de weekly objectives. De uitzondering is vaak Woensdagavond, waar ik vaak nog ff een paar potjes rivals meepak als ik met 2/3000 punten en rank hoger kan komen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb zijn 89-versie gehad. Leuke speler, maar miste teveel behendigheid en kracht om echt beslissend te zijn. Met een hunter-kaartje is hij wel dodelijk. Heb hem uiteindelijk na een week of 2 verkocht wel..Terranova schreef op maandag 30 december 2019 @ 00:26:
Oeh, net toch nog een ICON sbc gedaan. Ian Rush. Iemand ervaring mee? Ziet er niet slecht uit
Ah ok, ik kan hem helaas niet verkopen. Maar Hunter is wel te proberen inderdaadVestendrie schreef op maandag 30 december 2019 @ 10:35:
[...]
Ik heb zijn 89-versie gehad. Leuke speler, maar miste teveel behendigheid en kracht om echt beslissend te zijn. Met een hunter-kaartje is hij wel dodelijk. Heb hem uiteindelijk na een week of 2 verkocht wel..
Zoveel was hij ook niet waard: 340k toen. Maar als Liverpool-fan moest ik hem wel uit proberen. En dalglish is onhaalbaarTerranova schreef op maandag 30 december 2019 @ 10:54:
[...]
Ah ok, ik kan hem helaas niet verkopen. Maar Hunter is wel te proberen inderdaad
Haha, ach hij komt uit een SBC en qua stats lijkt hij iig een upgrade voor mijn LacazetteVestendrie schreef op maandag 30 december 2019 @ 11:13:
[...]
Zoveel was hij ook niet waard: 340k toen. Maar als Liverpool-fan moest ik hem wel uit proberen. En dalglish is onhaalbaar
Nee.... hopelijk in div4/5 wat meer spelplezier te vinden dan in div 3.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Lijkt erop dat EA een parameter voor een label oid niet gezet heeft.
Typisch EA.Bossie schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:24:
Btw, waarom heb alle icon swaps kaartjes “Not Found” bovenin in het kaartje.
Lijkt erop dat EA een parameter voor een label oid niet gezet heeft.
Ik heb mij dit weekend ook weer verbaasd hoe je zoveel kan verdienen en er vervolgens niks aan doet om de game te verbeteren.
Gameplay was echt vreselijk door de delay, waardoor snelle combinaties er niet meer in zaten. Uiteindelijk net geen goud 1 gehaald (natuurlijk 1 win te weinig). Had er wel ingezeten, maar helaas in het begin te veel potjes onnodig verloren.
Ik had nog nooit van dragbacks gehoord, maar net even opgezocht op YouTube. Ik word helemaal gek van die move, gister een gast die niet anders deed icm Ronaldo. Die had ik had er na 45 minuten 5 er in liggen. Toen maar een quit gedaan.Bean77 schreef op maandag 30 december 2019 @ 12:23:
De eindeloze dragbacks die zwaar misbruikt worden.
Hopen dat ze het gaan nerven, want het is bijna niet te verdedigen.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ben ik wel mee eens, al vind ik dat het 1x uitvoeren niet perse aangepakt hoeft te worden maar dat bij wijze van spreken 20x heen en weer op de rand van de strafschopgebied mag er inderdaad uit. Het is nauwelijks te verdedigen, of je stapt verkeerd uit of je beweegt niet goed genoeg mee of de AI verdediger laat een mannetje los waarna je tegenstander hem naar die aanvaller speelt en een vrij schot heeft. De combinatie van slecht switchen en maar 1 verdediger kunnen gebruiken zorgt er voor dat verdedigen in sommige gevallen erg lastig dan wel niet te doen is.Bean77 schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:41:
Ik hoop maar dat ze die drag back zwaar gaan nerfen, daar word ik echt moe van.....
Soms mis ik ook nog wel de optie die er vroeger in zat om een verdediger mandekking op een bepaalde aanvaller te geven, merk nu dat mijn CV's gewoon weg getrokken worden door een verkeerde speler of dat de AI bestuurde CV mee loopt met een mannetje wat ik al dek.
Iemand ervaring met hem als spits?
Alles daalt, de hele markt ligt op zijn gat. Ik heb net Mid dalglish gehaald voor 1.62M voor het weekend nog 1.8 Mroybr schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:04:
Messi is aardig aan het dalen. Hou hem al een tijdje in de gaten maar zit nu onder de 800k. Benieuwd tot waar hij daalt.
Iemand ervaring met hem als spits?
1 uur later was hij al voor 1.6M op de markt. Dit soort crashed zag je vroeger voor TOTS, maar nu heeft blijkbaarbaar iedereen genoeg coins om een TOTY te kopen en verkoopt zijn team.
Ja ik merk het. Bizar hoeveel coins ik verloren ben door prijsdalingen. Aan de andere kant als je ze niet verkoopt merk je er weinig van haha.bvbal79 schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:07:
[...]
Alles daalt, de hele markt ligt op zijn gat. Ik heb net Mid dalglish gehaald voor 1.62M voor het weekend nog 1.8 M
1 uur later was hij al voor 1.6M op de markt. Dit soort crashed zag je vroeger voor TOTS, maar nu heeft blijkbaarbaar iedereen genoeg coins om een TOTY te kopen en verkoopt zijn team.
Dat is waar, ik zit nl al op een verlies van 1.3M sinds black fridayroybr schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:09:
[...]
Ja ik merk het. Bizar hoeveel coins ik verloren ben door prijsdalingen. Aan de andere kant als je ze niet verkoopt merk je er weinig van haha.
Leuk en aardig, maar dit jaar loopt alles anders....dus zo zeker van stijgen zou ik niet zijn, en als ze al stijgen zal dat echt niet met 100k's gaan zoals ze nu zakken.Vestendrie schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:13:
Zal wel weer stijgen hoor. Die TOTY-spelers worden sowieso weer duur gemaakt en een upgrade zal minder opvallen als de spelers in hun normale versie al OP waren. Een son bijvoorbeeld. Voor 315k gekocht, nu is hij 240k. Als hij een TOTY krijgt (wat ik niet verwacht overigens) dan gaan mensen die NIF ook weer kopen omdat het verschil niet merkbaar groter is, maar wel een miljoen aan coins meer kost. Zoveel coins heeft het gros nu ook weer niet.
Sinds Jamy (FUTEconomist) er zit is de hele markt veranderd,
[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 30-12-2019 17:17 ]
Dat is sowieso waar. Deze markt is niet te voorspellen dit jaar. Jammer, maar ook weer verfrissend als je niet zo gefixeerd bent op coins maar gewoon voor je plezier fut speelt dit jaar zoals ik.bvbal79 schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:16:
[...]
Leuk en aardig, maar dit jaar loopt alles anders....dus zo zeker van stijgen zou ik niet zijn, en als ze al stijgen zal dat echt niet met 100k's gaan zoals ze nu zakken.
Sinds Jamy (FUTEconomist) er zit is de hele markt veranderd,
Maar de gameplay en het objectives-system is ook om te janken wederom. Was dit jaar al 2 maanden later begonnen dan de release. Volgend jaar maar kijken hoe de ervaringen zijn rond Futmas. Anders jaartje (of meerdere) lekker overslaan.
Ja die Milestone zijn ook een drama geworden. Politano was gewelig. Trossard was al minder en je moest de potjes winnen ook nog.... maar wat is er nu voor La Liga gekomen???Vestendrie schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:19:
[...]
Dat is sowieso waar. Deze markt is niet te voorspellen dit jaar. Jammer, maar ook weer verfrissend als je niet zo gefixeerd bent op coins maar gewoon voor je plezier fut speelt dit jaar zoals ik.
Maar de gameplay en het objectives-system is ook om te janken wederom. Was dit jaar al 2 maanden later begonnen dan de release. Volgend jaar maar kijken hoe de ervaringen zijn rond Futmas. Anders jaartje (of meerdere) lekker overslaan.
Die gast is net zo goed als FUTMAS Santi Cazorla die je gratis krijgt bij je objectives....
Mwoah, het is voor La Liga een vrij unieke speler qua stats. Cazorla heeft maar stamina voor 30 minutenbvbal79 schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:22:
[...]
Ja die Milestone zijn ook een drama geworden. Politano was gewelig. Trossard was al minder en je moest de potjes winnen ook nog.... maar wat is er nu voor La Liga gekomen???
Die gast is net zo goed als FUTMAS Santi Cazorla die je gratis krijgt bij je objectives....
ik denk dat EA simpelweg aan het aftasten is wat ze in Fifa 21 kunnen gaan doen qua content/model etc.
Net zoals ik denk dat de world-cup mode vorig jaar ook een test was om te zien wat er gebeurd als iedereen toegang heeft tot vrijwel alle kaartjes.
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 30-12-2019 17:25 ]
Ik heb Cazorla in mijn objectives gebruikt voor de icons swaps en stay forward gehouden op CAM. Geen last van zijn staminaBossie schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:24:
[...]
Mwoah, het is voor La Liga een vrij unieke speler qua stats. Cazorla heeft maar stamina voor 30 minuten
ik denk dat EA simpelweg aan het aftasten is wat ze in Fifa 21 kunnen gaan doen qua content/model etc.
Net zoals ik denk dat de world-cup mode vorig jaar ook een test was om te zien wat er gebeurd als iedereen toegang heeft tot vrijwel alle kaartjes.
Tja zo is elke FIFA voor EA een speeltuin om alles af te tasten om vervolgens het uiteindelijk een product te maken wat minder is dan zijn voorganger.Bossie schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:24:
[...]
Ik dacht oprecht dat FIFA19 de bodem was, maar ik vergiste mij.
Qua content is het de beste FUT tot nu toe, qua gameplay doen we elk jaar helaas een stapje terugsimons schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:53:
[...]
Tja zo is elke FIFA voor EA een speeltuin om alles af te tasten om vervolgens het uiteindelijk een product te maken wat minder is dan zijn voorganger.
Ik dacht oprecht dat FIFA19 de bodem was, maar ik vergiste mij.
Hmmm content ik weet het niet, recent ook weer zulks vreemde acties als het re-releasen van sbc-spelers, die aanmerkelijk goedkoper zijn als toen ze voor het eerst uit kwamen. Snap dat niet, geeft gewoon geen goed signaal naar de community.Bossie schreef op maandag 30 december 2019 @ 17:59:
[...]
Qua content is het de beste FUT tot nu toe, qua gameplay doen we elk jaar helaas een stapje terug
Het enige geinige zijn de objectives maar dat hebben ze dan weer gekoppeld met rivals, waardoor die gamemode een feest voor de goede spelers is vanaf div 7.
Eigenlijk is het gewoon erg knap dat alles wat ze er in stoppen om de een of andere reden steevast verkeerd uit pakt....
Dit heb ik exact. Het is de frustratie niet waard. Nu lekker gewoon rivals in het weekend en lekker doelstellingen harken. Veel leuker. Af en toe ga ik nog wel even voor de 6-8 wins. Dat lukt mij nog wel met 1-2 losses.simons schreef op maandag 30 december 2019 @ 10:24:
[...]
Vermoed dat voor velen 14 wins gelijk staat aan 30 potjes spelen, afgezien van de druk, ben je dan een flink deel van je weekend kwijt.30 potjes dan ben je al snel 7.5 uur zoet.....
Voor mij was de tijd nog wel te doen alleen mijn gemoed speelde mij parten... en als je dan ziet wat je er voor terug krijgt, daarvoor doe ik het niet meer.
Voor mij was het traden nog enigszins rewarding, alleen de markt is zo in mineur dat er niets te behalen valt.DeBers schreef op maandag 30 december 2019 @ 18:17:
[...]
Dit heb ik exact. Het is de frustratie niet waard. Nu lekker gewoon rivals in het weekend en lekker doelstellingen harken. Veel leuker. Af en toe ga ik nog wel even voor de 6-8 wins. Dat lukt mij nog wel met 1-2 losses.
EA zal met iets op de proppen moeten komen om de markt er uit te trekken.... en als het te maken had met de hoeveelheid kaarten dan zag ik nog licht aan het einde van de tunnel maar ik vrees dat spelers op hun coins zitten simpelweg omdat ze de zaak niet meer vertrouwen. Je koopt een kaart en EA flikkert er weer een iets betere voor op de markt. Nee TOTY is het punt en ik vermoed dat die zo schaars worden dat iedereen de markt weer op vlucht om haalbare kaarten te halen.
Je zou niet overal win condities op moeten zetten. Maak een paar icon swaps of objectives aantal goals/passes etc maken uit een competitie of land, dan leaven mensen niet, volgens mij maakt dat het spel veel leuker voor mensen.simons schreef op maandag 30 december 2019 @ 18:04:
[...]
Hmmm content ik weet het niet, recent ook weer zulks vreemde acties als het re-releasen van sbc-spelers, die aanmerkelijk goedkoper zijn als toen ze voor het eerst uit kwamen. Snap dat niet, geeft gewoon geen goed signaal naar de community.
Het enige geinige zijn de objectives maar dat hebben ze dan weer gekoppeld met rivals, waardoor die gamemode een feest voor de goede spelers is vanaf div 7.
Eigenlijk is het gewoon erg knap dat alles wat ze er in stoppen om de een of andere reden steevast verkeerd uit pakt....
Dan ben je van dat divisie droppen meteen af want je hebt die druk van winnen niet. Maak liever 15 goals dan 4 wins.
Ja dat is makkelijker maar dat aantal wins kost zoveel tijd.
Eens, wellicht gewoon dat hele rivals gedoe uit de objectives slopen.FidoDido schreef op maandag 30 december 2019 @ 20:53:
[...]
Je zou niet overal win condities op moeten zetten. Maak een paar icon swaps of objectives aantal goals/passes etc maken uit een competitie of land, dan leaven mensen niet, volgens mij maakt dat het spel veel leuker voor mensen.
Dan ben je van dat divisie droppen meteen af want je hebt die druk van winnen niet. Maak liever 15 goals dan 4 wins.
Ja dat is makkelijker maar dat aantal wins kost zoveel tijd.
Overigens objectives als 10x scoren vanuit een corner in een rivals game is ook nogal een dingetje voor mij persoonlijk, of scoren via een lage voorzet etc.
De objectives van vorig jaar (zilver team 3x friendly winnen etc.) bevielen mij beter, evenals de icon sbc waar je daadwerkelijk een prime Gullit kon sparen.
De game is werkelijk ondoorgrondelijk.
Daarom mijn nieuwe supersub, Mertens 89, nog niet kunnen proberen.
[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 30-12-2019 23:49 ]
Mertens is nice, heerlijk aan de bal. Ik heb hem echter nu vervangen door Mid Dalglish. Die schiet ook echt alles erin zeg. En heerlijk om de commentators Sir steeds te zeggen als hij aan de bal is.Bean77 schreef op maandag 30 december 2019 @ 23:49:
Fifa blijft een bijzonder spel. Ik had mij voorgenomen om niet geheel mijn best meer te doen en rustig af te zakken naar div 4 of 5. Kom ik alleen maar van die icon swap teams tegen waar ik dus steeds binnen 20 minuten al mee klaar ben. Met als gevolg dat ik bijna in divisie 2 zit als gevolg daarvan.
De game is werkelijk ondoorgrondelijk.
Daarom mijn nieuwe supersub, Mertens 89, nog niet kunnen proberen.
Ik hoop vandaag nog wat coins te genereren en dan kan Messi ook in het team
https://www.futbin.com/20/squad/7912612
Alleen geen idee welke icon ik nu moet kiezen, want met Essien krijg ik Insigne niet meer op chem. Baby Vieira schijnt weer tegen te vallen hoor ik en niet veel beter dan Allan. Of het wordt Insigne eruit en Mid Del Piero erin...lastig lastig. Als iemand een ander idee heeft hoor ik het graag.
Denk dat Insigne en Del Piero niet te vergelijken zijn, Insigne zal in ieder geval een snellere/meer wendbare speler zijn.bvbal79 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 07:54:
[...]
Mertens is nice, heerlijk aan de bal. Ik heb hem echter nu vervangen door Mid Dalglish. Die schiet ook echt alles erin zeg. En heerlijk om de commentators Sir steeds te zeggen als hij aan de bal is.
Alleen geen idee welke icon ik nu moet kiezen, want met Essien krijg ik Insigne niet meer op chem. Baby Vieira schijnt weer tegen te vallen hoor ik en niet veel beter dan Allan. Of het wordt Insigne eruit en Mid Del Piero erin...lastig lastig. Als iemand een ander idee heeft hoor ik het graag.
Vieira vind ik zelf lastig, aangezien in vorige FUTs hij voornamelijk erg OP was door zijn body type. Hetzelfde voor Sissoko nu ondanks zijn stats. De hogere versies verbeteren voornamelijk zijn voetballende stats.
Essien vind ik lastig in te schatten, lijkt me een meer physieke/defensieve versie van Mattheus. Het valt wel op dat zijn mid ongeveer een 1/3 van de prijs van zijn prime is, dus zijn waarde zal nog wel gecorrigeerd worden tenzij hij daadwerkelijk erg goed is.
Denk zelf voor ADP te gaan, voornamelijk omdat hij in vorige FUTs prima in mijn speelstijl paste. De vraag is voornamelijk of ik de tijd kan vinden om de grind af te maken, en of ik tzt nog steeds de beste keuze vind.
Ik heb Mertens gehaald als vervanger als Ben Yedder qua stamina op is. Of misschien als die veel beter is gooi ik Mertens wel in de basis en laat hem dan vervangen door de ander.bvbal79 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 07:54:
[...]
Mertens is nice, heerlijk aan de bal. Ik heb hem echter nu vervangen door Mid Dalglish. Die schiet ook echt alles erin zeg. En heerlijk om de commentators Sir steeds te zeggen als hij aan de bal is.
Ik vond Baby Vieira wel beter dan Allan. Om de simpele reden dat Vieira nu eenmaal uitschuif benen heeft en dat is wel handig op het middenveld. Echter vind ik hem het aantal swap spelers echt niet waard. Prijs/kwaliteit is hij compleet uit balans.
Als Essien een optie is zou ik toch kijken hoe ik hem in je team zou krijgen. Spelers op 8 chem zijn op zich ook gewoon goed en merk je vrijwel niks van.
Tja lastig, maar Insigne kan inderdaad op 8 chem. Ondertussen kan ik dan ook doorsparen (we zitten dan half maart alweer) om een als verdediger Prime Canevarro of Mid Maldini te halen, dan heb ik een strong lnk ook naar InsigneBean77 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 11:46:
[...]
Ik heb Mertens gehaald als vervanger als Ben Yedder qua stamina op is. Of misschien als die veel beter is gooi ik Mertens wel in de basis en laat hem dan vervangen door de ander.
Ik vond Baby Vieira wel beter dan Allan. Om de simpele reden dat Vieira nu eenmaal uitschuif benen heeft en dat is wel handig op het middenveld. Echter vind ik hem het aantal swap spelers echt niet waard. Prijs/kwaliteit is hij compleet uit balans.
Als Essien een optie is zou ik toch kijken hoe ik hem in je team zou krijgen. Spelers op 8 chem zijn op zich ook gewoon goed en merk je vrijwel niks van.
Of een ander special kaartje dat een stronglink met insigne heeft. Zal vast wel genoeg content komen denk ik.bvbal79 schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 11:59:
[...]
Tja lastig, maar Insigne kan inderdaad op 8 chem. Ondertussen kan ik dan ook doorsparen (we zitten dan half maart alweer) om een als verdediger Prime Canevarro of Mid Maldini te halen, dan heb ik een strong lnk ook naar Insigne
https://www.easports.com/...Id=hXa5aKfSnSx1e:FFA20PS4
Ik heb een budget van 500k. Hebben jullie tips?
Al naar Swaps gekeken, Koeman, Rijkaard, Seedorf, VDS zijn allemaal opties afhankelijk van welke positie je het eerst wilt upgraden.Timvstudent schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 14:37:
Hi, sinds dit jaar speel ik fut en ik speel gemiddeld in WL goud 2, maar denk dat er nog wel meer in zit. Ik wil mijn team zo NL/Eredivisie mogelijk houden, maar loop nu toch een beetje vast.
Baby van Basten is ook een prima afmaker voor een leuke prijs.
Koeman, van de Sar (en andere icons) of van Dijk, St Juste als CV. Cillessen IF als DM?Timvstudent schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 14:37:
Hi, sinds dit jaar speel ik fut en ik speel gemiddeld in WL goud 2, maar denk dat er nog wel meer in zit. Ik wil mijn team zo NL/Eredivisie mogelijk houden, maar loop nu toch een beetje vast.
Mijn nieuwe high press team: https://www.futbin.com/20/squad/12264990
In game speel ik 4231, Seedorf wordt de RAM, Acuna de LAM, De Bruyne de CAM, Battaglia LCDM en Nainggolan RCDM.
Bijna alle spelers zitten vol stamina, verdediging en dribbelvaardigheden. Het doel is om de opbouw van de tegenstander vroeg te frustreren, pressen bij balverlies en bevrediging van mijn onverzadigbare heerszucht
OTW upgrade voor mijn pre-order Maguire
[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 01-01-2020 16:03 ]
Huh toty hashtag terwijl totw is...Bossie schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 16:02:
[Twitter]
Logisch...
Krijgt scream adama dan upgrade door de if?
[ Voor 7% gewijzigd door noodel1988 op 01-01-2020 16:49 ]
Scream kaarten zijn geen OTW kaartennoodel1988 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 16:48:
[...]
Huh toty hashtag terwijl totw is...
Logisch...
Krijgt scream adama dan upgrade door de if?
Lekker totw , kante of Eriksen zou ik zeer blij van worden in me player picksBossie schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 16:02:
[Twitter]
Hoeveel controllers heb je al in bestelling staan?MadMoody schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 17:34:
Happy New Year mensen! Ik wens iedereen zo weinig mogelijk Fifa ergernis toe ;-)
De tweet is verwijderd en nu juist live gezet... LolBossie schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 16:02:
[Twitter]
Kane, Aguero, Kante & Traore headline the fist TOTW of 2020.
Available in packs now! #FUT20
https://mobile.twitter.com/easportsfifa
[ Voor 37% gewijzigd door noodel1988 op 01-01-2020 19:11 ]
[Twitter: https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/1212433305695473666]noodel1988 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 19:07:
[...]
De tweet is verwijderd en nu juist live gezet... Lol
Kane, Aguero, Kante & Traore headline the fist TOTW of 2020.
Available in packs now! #FUT20
https://mobile.twitter.com/easportsfifa
Precies.
Maar de tekst en de plaatjes hadden ze dus verwisseld... Helaas alleen geen lek...
De 1e was al bijna gesneuveld op de 1e dag van dit jaar ;-)noodel1988 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 19:04:
[...]
Hoeveel controllers heb je al in bestelling staan?
Hetzelfde hier, goed excuus om WL te skippen dit weekendhmr schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 22:45:
Wel brak als je geen PL team hebt.... kan alleen Kante denk ik kwijt..
[ Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 01-01-2020 22:59 ]
En volgende week nog een keerBean77 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 22:58:
Meest kansloze TOTW ever, pfffff......
Heb een frans team. kan zowel martial als kante wel kwijthmr schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 22:45:
Wel brak als je geen PL team hebt.... kan alleen Kante denk ik kwijt..
Twijfel wat ik met de WL packs moet doen. Openen of wachten tot Toty. Kans blijft altijd nihil dat je dan iets packed......
Met jouw packluck komt dat vast wel goedBean77 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 23:37:
[...]
Twijfel wat ik met de WL packs moet doen. Openen of wachten tot Toty. Kans blijft altijd nihil dat je dan iets packed......
Nou dat valt helaas nog reuze tegen. Heb dit jaar nog geen icon ofzo gepacked. Ook geen cr7, messi, mbappe. Handelen valt nu ook wat tegen met deze lastige markt helaas.
Ik denk dat ik probeer te wachten, als het me lukt. TOTY komt volgende week toch? Kans is inderdaad ontzettend klein, maar beter een beetje kans dan geen kansBean77 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 23:37:
[...]
PSN/Steam: Xamsix
TOTY is volgende week al, dus dan kan je net zo goed ff wachten.Bean77 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 23:56:
[...]
Nou dat valt helaas nog reuze tegen. Heb dit jaar nog geen icon ofzo gepacked. Ook geen cr7, messi, mbappe. Handelen valt nu ook wat tegen met deze lastige markt helaas.
Een betere vraag is of het loont om dit weekend sowieso WL te doen.
Edit: WL Playerpicks zijn bugged
https://www.reddit.com/r/..._up_with_my_player_picks/
[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 02-01-2020 09:08 ]
Ik wilde alleen Kante hebbenBossie schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 00:00:
[...]
TOTY is volgende week al, dus dan kan je net zo goed ff wachten.
Wordt dit nog automatisch geüpgraded?
Ik denk dat je later vandaag alsnog je WL picks krijgt, Milner is bijvoorbeeld geen TOTW speler.chengbondkwok schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 09:11:
[...]
Ik wilde alleen Kante hebbenEerste pick zat Milner. Tweede pick zat normale Kante
Wordt dit nog automatisch geüpgraded?
I know, maar ik heb untradeable Kante gepacked. Die wel in TOTW zitBossie schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 09:23:
[...]
Ik denk dat je later vandaag alsnog je WL picks krijgt, Milner is bijvoorbeeld geen TOTW speler.
[ Voor 4% gewijzigd door chengbondkwok op 02-01-2020 09:34 ]
#metooBossie schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 00:00:
[...]
TOTY is volgende week al, dus dan kan je net zo goed ff wachten.
Ik had Dost en 76 rating iemand
Ah, ik dacht al. Had ook een gare player pick met spelers die niet in TOTW zaten. Maar die komen dus later op de dag?Bossie schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 09:23:
[...]
Ik denk dat je later vandaag alsnog je WL picks krijgt, Milner is bijvoorbeeld geen TOTW speler.
Waar waren deze dan van? bug dus.
Huh, waren ze tradeable bij jou?Traeces schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 10:56:
Wachten op de player picks. Uit me normale packs 88 David Silva toch nog mooi 30k
[ Voor 6% gewijzigd door chengbondkwok op 02-01-2020 11:06 ]
#metoonoodel1988 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 10:39:
[...]
#metoo
Ik had Dost en 76 rating iemand
wat een prutsers zijn het toch ook daar.
Als compensatie moeten alle gedupeerden een gratis tradable ultimate pack krijgen!
Edit: Verder niks uit de extra packs buiten ter stegen en de jong.
[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 02-01-2020 11:30 ]

Ruilen met mijn slak Rooney?
Even gauw 100 stuks gehaald en gelist, hopelijk nog net op tijd voor alle toty packs!
Toch wel bijzonder... Snap dat voor jou ter Stegen en de Jong niets is maar dit haal je uit gold 2/3 rewards? Ik heb in Fifa 19 altijd goud 1/2 gehaald en dit zou voor mij ongeveer de beste week zijn (voor TOTS dan) qua packs. Het is al een topweek als ik uit 1 van de packs een 85 speler krijg die ik alleen maar voor een SBC kan gebruiken.Bean77 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 11:27:
[...]
#metoo
wat een prutsers zijn het toch ook daar.
Als compensatie moeten alle gedupeerden een gratis tradable ultimate pack krijgen!
Edit: Verder niks uit de extra packs buiten ter stegen en de jong.
En over die compensatie... Verwacht eigenlijk dat EA die 2 gratis untradable picks al genoeg compensatie vindt.
Geheugenverlies denk ikBeavbusi schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:10:
Die bean weet niet meer wat packluck is zoveel heeft die al gehad.
haha, was gold 1 rewards. Dan is een speler (ter stegen) van 40k waarde wel erg zuinig hoor. Maar dat is helaas de realiteit met de EA inflatie. Er zijn maar weinig spelers die een bepaalde waarde hebben en hun packen is een zeldzaamheid helaas.sjakieman schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:07:
[...]
Toch wel bijzonder... Snap dat voor jou ter Stegen en de Jong niets is maar dit haal je uit gold 2/3 rewards? Ik heb in Fifa 19 altijd goud 1/2 gehaald en dit zou voor mij ongeveer de beste week zijn (voor TOTS dan) qua packs. Het is al een topweek als ik uit 1 van de packs een 85 speler krijg die ik alleen maar voor een SBC kan gebruiken.
En over die compensatie... Verwacht eigenlijk dat EA die 2 gratis untradable picks al genoeg compensatie vindt.
Ik zal best onder het gemiddelde zitten maar ik had in de goud1/2 WL van Fifa 19 alleen een van de IF's van Firmino die iets van 100-200k waard was. 40k (+plus ook nog de Jong) zou zeker in mijn top 5 WL rewards staan van een heel jaar (met de player picks meegeteld, daaruit heb ik nog nooit een bruikbare speler gehad voor TOTS).Bean77 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:23:
[...]
haha, was gold 1 rewards. Dan is een speler (ter stegen) van 40k waarde wel erg zuinig hoor. Maar dat is helaas de realiteit met de EA inflatie. Er zijn maar weinig spelers die een bepaalde waarde hebben en hun packen is een zeldzaamheid helaas.
Niet dat dat een groot probleem is want ik verbaas me hoe geweldig team ik al kan maken terwijl ik pas een maandje speel. Het geld dat je krijgt voor de WL is 95% van de keren toch meer dan je uit de packs kan halen.
Tijdens de kerst begon het toch weer te kriebelen en heb nu een goedkoop serie A team, wat lekkerder speelt dan mijn oude team.
Het spel is zo freaking slecht lol. Helaas is er geen alternatief.
Het is belachelijk dat Top 100 spelers niet gewoon gegarandeerd 83+ spelers krijgen oid. Met een 84/85 rated spelers kunnen ze ook helemaal niets, maar dan heb je tenminste wel iets meer waarde voor je prestatie.Bean77 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:05:
Lol Kurt0411 heeft zijn 11 totw pack geopend en daar zaten de 11 slechts mogelijke totw spelers in lol.
Zilver 2/3 hebben nu bijvoorbeeld een max 84 player pick, daarna kan alles.
Waarom niet bij de Top 100 een min 84 pick oid. De top 100 spelers hebben echt helemaal niets aan die rewards die ze nu krijgen. Motiveert toch niet.
Precies, vorige week had hij ook al een drama totw pack. Er zou best iets van verschil in pack weight ofzo moeten zitten. Maar het is lastig denk ik om die balans te vinden omdat je niet wilt dat het verschil tussen pros en reguliere spelers veel te groot gaat worden.Terranova schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:09:
[...]
Het is belachelijk dat Top 100 spelers niet gewoon gegarandeerd 83+ spelers krijgen oid. Met een 84/85 rated spelers kunnen ze ook helemaal niets, maar dan heb je tenminste wel iets meer waarde voor je prestatie.
Zilver 2/3 hebben nu bijvoorbeeld een max 84 player pick, daarna kan alles.
Waarom niet bij de Top 100 een min 84 pick oid. De top 100 spelers hebben echt helemaal niets aan die rewards die ze nu krijgen. Motiveert toch niet.
Maar EA heeft de toon gezet in het nieuwe jaar. Ben benieuwd wanneer ze het gaan fixen.
Ik heb nog steeds het idee dat EA weet dat hun hele systeem verboden gaat worden en dit jaar echt extra aan het uitmelken is.Bean77 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:14:
[...]
Precies, vorige week had hij ook al een drama totw pack. Er zou best iets van verschil in pack weight ofzo moeten zitten. Maar het is lastig denk ik om die balans te vinden omdat je niet wilt dat het verschil tussen pros en reguliere spelers veel te groot gaat worden.
Maar EA heeft de toon gezet in het nieuwe jaar. Ben benieuwd wanneer ze het gaan fixen.
Het blijft in ieder geval bijzonder hoe weinig ze van hun verdiensten investeren om het spel echt beter te maken. Maar laat het maar verboden worden die fifa points, dan zijn we daar ook vanaf.Terranova schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:23:
[...]
Ik heb nog steeds het idee dat EA weet dat hun hele systeem verboden gaat worden en dit jaar echt extra aan het uitmelken is.
Bij hem kan ik het mij nog wel voorstellen dat EA het expres heeft gedaan. Hij is volgens mij in EA HQ de minst geliefde E-sporter, terwijl wat mij betreft redelijk open en eerlijk is en zegt daardoor vaak wat veel casual spelers echt denken. Het spugen op het logo van EA was inderdaad iets te veel, maar zegt ook genoeg dat je de naam "Kurt" niet kan kiezen bij teamnaam en dat ze het als een verboden woord hebben toegevoegd.Bean77 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:05:
Lol Kurt0411 heeft zijn 11 totw pack geopend en daar zaten de 11 slechts mogelijke totw spelers in lol.
Ik dacht dat ze alle twitter accounts van de community managers deels hadden gesloten door de abuse maar ook deels doordat mensen zo vaak klaagden over niet snel genoeg een reactie als er problemen waren. Ze hadden vervolgens het volgende gezegd:
Dan snap ik niet dat het meer dan 3 uur moet duren voordat ze reageren op de niet werkende WL rewards, zeker als je bedenkt dat ze wel meteen reageren als het hun in hun portemonnee raakt met bijvoorbeeld Lightning rounds. Zeker als heel de wereld al wakker was behalve N-Amerika dan had een persoon uit zo'n andere regio gewoon moeten zeggen we weten er van en gaan er zo snel mogelijk mee aan de gang.Dit account zal worden beheerd door een kleine groep FIFA Community-managers uit verschillende regio's, leden van ons ontwikkelingsteam en het Live Operations-team. Hoewel sommige teamleden een bepaalde aanwezigheid hebben via persoonlijke accounts, wordt @EAFIFADirect beschouwd als een bron van waarheid voor feedback van de spelers en updates van ons team. Let wel, er is niet iemand 24 uur per dag aanwezig, maar het verschaft wel updates voor de bredere community als er nieuwe informatie is die we kunnen delen.