SH-FR schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:30:
Gisteren wederom, net als vorig jaar, gestopt met FUT. Hele club verwijderd, anders ga ik er gewoon weer aan beginnen en begin ik me weer te irriteren.
Zat weer WL te spelen, ging 4-3 en het speelde echt voor geen meter. Het was eigenlijk weer pure ergernis en daarvoor speel ik geen games. Het leek wel schaatsen, dramatische servers. Raakte het plezier al kwijt. Geen icon SBC’s, de swaps zijn me veel te veel moeite, League SBC’s vallen tegen. Ik vind het allemaal zeer matig dit jaar, om over de gameplay maar te zwijgen.
Zal over een tijdje wel weer een nieuw account beginnen en af en toe gaan spelen, maar voor nu is het even goed. Plezier is compleet weg.
Dat is wel erg drastisch... Vorige week was je juist nog behoorlijk positief toen je 11-1 ging toch? Misschien ook te hoge verwachtingen. Het is moeilijk om jezelf elke week te verbeteren. Maar goed, toen mijn PS4 vorig jaar in mei ergens kapot ging heb ik het ook niet meer gemist tot een maandje geleden. Je hebt opeens wel tijd over in het weekend.

Markuss schreef op zondag 29 december 2019 @ 10:25:
[...]
Gevalletje Piszczek vond ik dan wel weer anders dan Milner, heb zelf een Bundesliga team en toen leek het er ook echt op dat er voorlopig geen betere rechtsback zou gaan komen. Dat ze iets later Mbabu droppen via objectives kon je natuurlijk niet weten. Op het moment dat ik Piszczek deed ging ik er eigenlijk wel aardig vanuit dat hij in ieder geval tot eind Maart de beste rechtsback van de Buli zou blijven met concurrentie van (de te kleine) Kimmich en Da Costa.
Dat krijg je dus als je de 1e maanden van een nieuwe Fifa niet volgt. Volgens mijn idee was Mbabu er al toen Piszcek kwam maar dat hoefde natuurlijk niet zo te zijn. Dan kan ik me voorstellen dat ie eventueel interessant kon zijn.
MadMoody schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:05:
[...]
Eens, haha. Maar zonder gekkigheid: als je ziet hoe vaak ik veel en veel sterker ben dan mijn tegenstander en dan TOCH verlies, en ook nog eens voor de zoveelste keer en tegen teams waar ik alleen maar van kan dromen, dan kan ik er niet meer tegen.
Dat ligt ook aan je speelstijl waarschijnlijk. Ik heb gemiddeld per wedstrijd 65% balbezit en schiet 10-15 keer op doel. Mijn tegenstander krijgt dan soms maar 2 kansen waardoor ik alsnog 1-2 verlies. Voelt onterecht maar ik weet dat ik zoveel balbezit heb en zoveel kansen krijg omdat ik heel aanvallend speel met een hoge verdedigende lijn. Als mijn tegenstander over de middenlijn komt dan is het vaak 1 tegen 1 en dan zijn de kansen om te scoren gewoon ook groter dan als je tegen een team speelt met 10 man in de eigen 16.
Het komt niet vaak voor maar soms speel ik tegen een tegenstander die hetzelfde speelt als mij en dat ook nog eens veel beter doet waardoor hij vooral de bal heeft. Ik krijg dan maar een paar kansen maar die gaan er dan juist vaak wel in omdat er zoveel ruimte is. Maar ik verlies liever 50% meer zodat ik wedstrijden heb waarin ik 65% of meer aan de bal ben dan dat ik 50% meer verlies en alleen maar moet tegenhouden en af en toe kan counteren. Ik kan ook best genieten van wedstrijden waarin ik de wedstrijd compleet onder controle heb maar toch verlies terwijl de tegenstander maar 2x over de middenlijn kwam. Ok, het moet niet te vaak gebeuren maar ik weet toch wel dat ik minstens goud 2 haal met een aantal wedstrijden over.