Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 16:16:
[...]

Fifa 18 en 19 waren nog wel speelbaar met een slechte connectie maar bij Fifa 20 is het echt niet te doen met mijn speelwijze. Veel passen, diepte erg hoog en geen skill moves werkt dan gewoon niet. Elke tegenstander die lekker gaat skillen is niet te verdedigen terwijl dat normaal gesproken totaal geen probleem is. Enige kans die ik heb om nog aanvallender te spelen en de tegenstander de middenlijn niet over te laten komen...

Ik kan natuurlijk ook anders gaan spelen maar daar heb ik weinig zin in, vannacht maar weer spelen als de connectie wel goed is.
Precies dit dus, het is een stomvloed aan overtredingen/penalties terwijl je niets anders doet dan als de game wel responsief is. Passen/afronden voorin is een drama waardoor je constant counters tegenkrijgt en dan ben je weer bij stap 1 :|

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:41
Terranova schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:34:
Haha WL tegen Pele, Mbappe en Neymar. 1-0 achter gelijk quit. Tegen zulke spelers ga ik niet eens spelen. Hoe slecht de FIFA-speler ook is, ze krijgen alle kut dingen mee
Precies dat dus ja. Speel nu even gewoon online seizoenen (met echte teams dus) daar ga ik in no time nu naar div. 3. In FUT ga ik als ik nu nog 1x verlies tegen FC Objectivewhore naar div. 7 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Ik ga de Icon Swaps wel weer doen denk ik. Het lijkt me geweldig om met vroeger-idool Ronaldinho te spelen, dus op naar de 21 tokens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL gaat lekker met 5-0 waar Ronaldo on fire is en Zidane zich ontpopt tot handige assist koning.
Hoewel niet de meest ideale gameplay is deze - voor mij - wel 'acceptabel' als je kijkt hoe het de laatste maand gesteld is. Tegenstanders zullen er even goed last van hebben.

Deze WL speel ik in een 4231 formatie die ik afwissel met een 442 variant of een 4312 als er wat meer druk gegeven moet worden.
Futmas Lozano is handig als ik iemand op de brommer nodig hebt in een 442. Futmas Renato Sanches is eigenlijk wel een alleskunner op het middenveld en komt er vaak in als 3e cm in de 4312 variant.
Doel is goud 3 deze WL.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
Bean77 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 17:32:
WL gaat lekker met 5-0 waar Ronaldo on fire is en Zidane zich ontpopt tot handige assist koning.
Hoewel niet de meest ideale gameplay is deze - voor mij - wel 'acceptabel' als je kijkt hoe het de laatste maand gesteld is. Tegenstanders zullen er even goed last van hebben.

Deze WL speel ik in een 4231 formatie die ik afwissel met een 442 variant of een 4312 als er wat meer druk gegeven moet worden.
Futmas Lozano is handig als ik iemand op de brommer nodig hebt in een 442. Futmas Renato Sanches is eigenlijk wel een alleskunner op het middenveld en komt er vaak in als 3e cm in de 4312 variant.
Doel is goud 3 deze WL.
Tja met zo'n team zou ik eerder verbaast zijn als jij niet 5-0 zou gaan. Volgens mij is het met Ronaldo gewoon drukken op schieten en 95% van de keren dan ook een doelpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pompi schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 17:34:
[...]

Tja met zo'n team zou ik eerder verbaast zijn als jij niet 5-0 zou gaan. Volgens mij is het met Ronaldo gewoon drukken op schieten en 95% van de keren dan ook een doelpunt.
Was dat maar zo. En bovendien maakt een goed team nog geen goede speler. Ik verlies ook gewoon nog van volledige 'simpele' gold teams met spelers die gewoon het spelletje veel beter begrijpen dan ik. Daar verandert geen Ronaldo wat aan hoor als ik weggetikt word ;)
Hij is wel de beste spits (beter dan eusebio 89) die ik heb gehad al is die Eusebio ook erg goed.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 00:29
@Bean77 pack luck of grind jij 48 uur per week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:55
3-1 vooralsnog in de WL. Speel helaas zelf niet zo goed en de verliespartij was terecht. Servers lijken ook niet geweldig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 15:28
Mensen die aanbevelingen hebben m.b.t. een controller voor de pc? Ik neig naar een ps4 controller. Mensen die hier ervaringen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Die Kent is zo'n vreemde speler. Nadat ik de SBC had gedaan, had ik mijn team omgegooid zodat hij in de basis kon. Helaas was het niet zo'n succes, hij kwam of niet in het spel voor of als er maar een tegenstander in de buurt naar hem blies dan vloog hij door de lucht...

Het weekend daarna een ander team gemaakt en hem als wissel gebruikt. Nu was hij opeens geweldig! Totaal niet bij te houden voor de vermoeide verdedigers.

Dit weekend dus maar weer een nieuwe kans gegeven in de basis en het is weer dramatisch. Hij reageert ook zo traag ondanks zijn snelheid. Als de tegenstander er dicht op zit kan hij helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Wat een prutje spelers kun je daarbij trouwens kiezen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 19:23:
[...]

Wat een prutje spelers kun je daarbij trouwens kiezen.....
yep, als je beide spelers zou krijgen is het nog niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Messje schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 18:01:
@Bean77 pack luck of grind jij 48 uur per week?
FP, pack luck en vooral handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4-6, slechtste WL start tot nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL 7-7 , had er 2 totaal niet hoeven verliezen. 2-0 voor staan en super stom rood pakken.

Merk wel echt progressie in me spel nu ik meer WL speel :)

Deze week is goud 3 het doel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Zo, de online Icon Swaps zitten er weer op. Vandaag maar even voor gaan zitten. WL sta ik geloof ik 4-3, dus was er wel even klaar mee. Toen bedacht ik me dat de betere spelers van deze wereld waarschijnlijk de WL aan het spelen waren. Dat klopte. Af en toe wat rottige tegenstanders, maar wel prima te doen.

Even een SO naar IF Bender en normale Diego Costa. De verrassingen van deze dag.

Nu op naar de saaie Squad Battles-grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na 4-6 gestopt met de nieuwe 5-3-2 van Neilsguides en weer teruggeswitched naar 4231. Garrincha vervangen door Socrates/Griezman om een groot/sterk aanspeelpunt te hebben.
https://www.futbin.com/20/squad-builder/8154634

Inmiddels 7-6, morgen maar weer verder. De 532 is erg leuk rom te spelen, maar zodra het laggy is dan is fast-build-up icm met crosspasses op de backs wachten op problemen. Na een 3-4 en een 5-6 nederlaag was ik er wel klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-09 12:26
Zo, eindelijk 20 gekocht op PSN. Zondagavond maar eens op t gemak verkennen en losweken van 19 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-09 15:24
sjakieman schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 19:13:
Die Kent is zo'n vreemde speler. Nadat ik de SBC had gedaan, had ik mijn team omgegooid zodat hij in de basis kon. Helaas was het niet zo'n succes, hij kwam of niet in het spel voor of als er maar een tegenstander in de buurt naar hem blies dan vloog hij door de lucht...

Het weekend daarna een ander team gemaakt en hem als wissel gebruikt. Nu was hij opeens geweldig! Totaal niet bij te houden voor de vermoeide verdedigers.

Dit weekend dus maar weer een nieuwe kans gegeven in de basis en het is weer dramatisch. Hij reageert ook zo traag ondanks zijn snelheid. Als de tegenstander er dicht op zit kan hij helemaal niks.
Heb hetzelfde met Orsic.
Heerlijke speler, maar wel als sub.
Vind het prima, hij pakt regelmatig zijn goaltjes mee.

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 13:26
Ik spaar altijd alle spelers uit packages en wat denk je nu bijna hele League sbc kunnen doen met spelers uit de clup. Denk 20 spelers gekocht op markt uit gierigheid en ontbreken van 1of 2 spelers bij de kleine clubs...

2 leuke spelers eruit: Pogba en Griezman. Vooral eerste leuk 180k gekocht en kan weg voor 190 dus 0 verlies.
Verder hele tijd prut gehad...

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Heeft er iemand tips voor de squad battle icons swaps? Ik speel namelijk nooit tegen ai. Laat staan op wereldklasse / legendarisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:09
Wulfric92 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 11:43:
Heeft er iemand tips voor de squad battle icons swaps? Ik speel namelijk nooit tegen ai. Laat staan op wereldklasse / legendarisch...
Onder 70 rated legendary en onder 80 rated wereld klasse rest skippen of de gok wagen tegen een 80/82 rated team maar die zijn meteen stuk lastiger. Nu 6 zo gedaan allemaal kunnen winnen met 5-0 of hoger.
Ik speel 352 gewoon vol op de aanval kan bijna niet mis gaan dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
9-2 WL momenteel. 1x weggetikt (4-1) tegen een compleet gold team. Andere loss was compleet onnodig.
Wel veel park the bus spelers wat het allemaal wel wat irritant maakt. Wat is er nu leuk aan met 5 atb te spelen met diepte 1 of 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 12:54:
9-2 WL momenteel. 1x weggetikt (4-1) tegen een compleet gold team. Andere loss was compleet onnodig.
Wel veel park the bus spelers wat het allemaal wel wat irritant maakt. Wat is er nu leuk aan met 5 atb te spelen met diepte 1 of 2?
Het probleem is dat het simpelweg werkt, misschien dat met jouw team het kwartje vaak alsnog de juiste kant op valt maar ik loop me regelmatig stuk op een dropback muur en de bijbehorende counter.

Dat soort potjes heb vaak ik meer geblockte schoten dan shots-on-target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Ligt het aan mij of is het momenteel onmogelijk om teamconditie kaartjes te kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MadMoody schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 15:23:
Ligt het aan mij of is het momenteel onmogelijk om teamconditie kaartjes te kopen?
Zie ze gewoon voor 1200 bin voorbij komen op de ps4.

Helaas, anders had ik flink kunnen cashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
MadMoody schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 15:23:
De een na de andere wordt zo opgekocht.

Blij toe dat ik ze woensdag heb lopen opkopen. Kan nu mooi cashen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Ik wil ze nooit kopen voor meer dan 900, maar dat is op dit moment echt onmogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is dat toch met deze game, mijn tegenstanders flitsen over het veld en mijn spelers wandelen en doen passes zonder snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MadMoody schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 15:56:
Ik wil ze nooit kopen voor meer dan 900, maar dat is op dit moment echt onmogelijk!
Ik heb ze variërend ingekocht voor 250 tot max 800. Nu verkocht voor 1200 tot 1800 per stuk. Verder nog ongebruikte positiekaartjes en chem kaartjes verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
  • Laatst online: 19:32
Bossie schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 16:05:
Wat is dat toch met deze game, mijn tegenstanders flitsen over het veld en mijn spelers wandelen en doen passes zonder snelheid.
heb vandaag ook iets te veel dat mijn poppetjes niet doen wat ik wil.
Dat je allang ziet aankomen wat hij wil gaan doen, maar dat je er niks aan kan doen.

Ga ook lloris live verkopen. vind hem slechter dan neuer if

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Heb bijna 6 Icons Tokens binnen. Is van der Sar het waard denken jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
Fraaank schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 17:24:
Ik wilde ook de Nederlanders halen😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• buurman3
Fraaank schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 17:24:
In 19 was ie erg OP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

theman36 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 19:09:
Mensen die aanbevelingen hebben m.b.t. een controller voor de pc? Ik neig naar een ps4 controller. Mensen die hier ervaringen mee hebben?
Ik speel met de Xbox Elite controller op de pc, lekker zwaar en fijn in de hand, beste controller tot nu toe!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Ik wordt er een beetje moe van, elke keer een tegenstander waarvan 1 speler net zo duur is als mijn hele team...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Harry Nak schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 17:50:
Ik wordt er een beetje moe van, elke keer een tegenstander waarvan 1 speler net zo duur is als mijn hele team...
1 icon speler is tot daar aan toe. Een heel elftal bestaande uit icon spelers / otw / if / scream voelt als een mission impossible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
Joosie200 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 17:57:
[...]

1 icon speler is tot daar aan toe. Een heel elftal bestaande uit icon spelers / otw / if / scream voelt als een mission impossible.
Uiteindelijk draait het erom hoe behendig je bent in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha, moet je deze streamer eens zien ;)
https://www.twitch.tv/ofmanny

Kickoff glitch is volgens mij ook weer in volle glorie terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
buurman3 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 18:16:
[...]

Uiteindelijk draait het erom hoe behendig je bent in het spel.
Zeker, en met spelers als Mbappe en Neymar is dat een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 18:22:
[...]

haha, moet je deze streamer eens zien ;)
https://www.twitch.tv/ofmanny

Kickoff glitch is volgens mij ook weer in volle glorie terug.
Kick-off glitch zie ik al een paar weken in WL helaas. Vooral in formaties zonder een centrale CDM is het oppassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Bossie schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 16:05:
Hier ook. Het is dramatisch vandaag. Heb me nog nooit zo geërgerd als aan deze versie. Ik vind bijna alles slecht. Dan had ik nog liever FIFA 19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Welkom bij FUT/Fifa 20. De slechtste versie ever.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
Joosie200 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 17:57:
[...]

Deels met je eens. Het is vaak wel ontmoedigend.

Toch heb ik vorig weekend bijvoorbeeld wel van dit team gewonnen:

Daglish Eusebio
Drogba
Nedved Fabrepass Keane Di Maria
Carlos Alberto Koeman Matthaus
Ederson

Met mijn eigen team:

Hazard Mertens Politano
IF Nainggolan, RTTF Allan, Tonali
Alex Sandro, Diego Carlos, Juan Jesus, Zanetti
Alisson

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
SBC doen ben ik ook wel klaar mee, nu gaat EA oude sbc weer live zetten en ook nog is 3 kwart goedkoper hoezo wordt je nog meer genaaid. Nu kan je promes voor een 81 rated squad doen.....
Ben compleet met nepenthez zijn video eens.
Wacht gewoon 2 maanden ze komen toch weer uit, schandalig nogmaals een middelvinger naar je playerbase.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
FidoDido schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 20:49:
SBC doen ben ik ook wel klaar mee, nu gaat EA oude sbc weer live zetten en ook nog is 3 kwart goedkoper hoezo wordt je nog meer genaaid. Nu kan je promes voor een 81 rated squad doen.....
Wacht gewoon 2 maanden ze komen toch weer uit, schandalig nogmaals een middelvinger naar je playerbase.
idd, kan niet wachten om dadelijk Paulinho op te kunnen pikken voor 40k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
FidoDido schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 20:49:
Ik ben er eigenlijk wel blij mee omdat ik pas een maand speel en wat spelers graag had willen hebben. Pisczek ziet er bijvoorbeeld wel leuk uit voor mijn BL team. En logisch toch dat de SBC nu goedkoper is? Alle spelers zijn goedkoper geworden, als ze dezelfde prijs zouden zijn dan zou niemand ze doen. Daarnaast was Promes twee maanden geleden een leuke wissel maar nu heeft iedereen toch al betere wissels van Futmas en andere SBC's. Het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld nu een NL team hebt gemaakt en bij de eerdere SBC nog geen interesse in deze speler had. Hoop dat Corona ook nog een keer terug komt, die doe ik voor dezelfde prijs wel. :)

David Villa zou ook leuk zijn... ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Net goud 3 veiliggesteld met 14-4.
Laatste potje was weer een triest dieptepunt van de tegenstanders online.
Door 2 lucky goals kwam ik al binnen 20 minuten 2-0 achter. Tegenstander besloot vanaf minuut 30 rond te gaan tikken in zijn verdediging en weigerde ook maar te gaan voetballen. In de 65ste minuut mijn instellingen aangepast om mega hoog en veel druk te geven. Vervolgens vanaf de 70ste minuut 4 goals gemaakt en met 4-2 gewonnen. En heerlijk bij elke goal met het vingertje maximaal over het veld rennen. Dat is pas karma voor zo'n tegenstander.

Natuurlijk snap ik wel dat je niet blond gaat aanvallen, maar dit was echt het grootste anti voetbal dat ik in een paar maanden heb gezien. Zo voelt goud 3 toch heerlijk aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Die Trossard is wel echt heel goed of niet? Zat even te kijken wat je nou moet doen voor die icons maar in squad battles heb ik sowieso al geen zin. Voor Trossard heb ik er blijkbaar al 7 van de 20 gedaan, misschien wel leuk om daar wat moeite voor te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
sjakieman schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 21:05:
[...]

Ik ben er eigenlijk wel blij mee omdat ik pas een maand speel en wat spelers graag had willen hebben. Pisczek ziet er bijvoorbeeld wel leuk uit voor mijn BL team. En logisch toch dat de SBC nu goedkoper is? Alle spelers zijn goedkoper geworden, als ze dezelfde prijs zouden zijn dan zou niemand ze doen. Daarnaast was Promes twee maanden geleden een leuke wissel maar nu heeft iedereen toch al betere wissels van Futmas en andere SBC's. Het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld nu een NL team hebt gemaakt en bij de eerdere SBC nog geen interesse in deze speler had. Hoop dat Corona ook nog een keer terug komt, die doe ik voor dezelfde prijs wel. :)

David Villa zou ook leuk zijn... ;)
Dat snap ik als je net bent begonnen ;) het is ook niet dat ik het andere niet gun.
Maar de meeste hebben hem duur gedaan. Hij is voor mij nog steeds een wissel speler. En promes is het goedkope voorbeeld maar milner en piszeck waren rond de 2 ton en nu 50k, 3 ton coins zijn voor de meeste behoorlijk veel coins.

Dan moet je er geen expired sbc van maken vind ik dan is het je eigen keuze wanneer je hem doet. Nu wek je de indruk komt nooit meer terug en 2 maanden later is die voor een prikkie te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraaank
FidoDido schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:04:
[...]

Dat snap ik als je net bent begonnen ;) het is ook niet dat ik het andere niet gun.
Maar de meeste hebben hem duur gedaan. Hij is voor mij nog steeds een wissel speler. En promes is het goedkope voorbeeld maar milner en piszeck waren rond de 2 ton en nu 50k, 3 ton coins zijn voor de meeste behoorlijk veel coins.

Dan moet je er geen expired sbc van maken vind ik dan is het je eigen keuze wanneer je hem doet. Nu wek je de indruk komt nooit meer terug en 2 maanden later is die voor een prikkie te doen.
Je kunt ook zeggen dat de SBCs nu de prijs zijn die ze hadden moeten zijn? Overigens ben ik compleet tegen het terugkomen van oude SBCs en ben het met Nepenthez eens dat dit de hele game verziekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
Bean77 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 21:39:
Net goud 3 veiliggesteld met 14-4.
Laatste potje was weer een triest dieptepunt van de tegenstanders online.
Door 2 lucky goals kwam ik al binnen 20 minuten 2-0 achter. Tegenstander besloot vanaf minuut 30 rond te gaan tikken in zijn verdediging en weigerde ook maar te gaan voetballen. In de 65ste minuut mijn instellingen aangepast om mega hoog en veel druk te geven. Vervolgens vanaf de 70ste minuut 4 goals gemaakt en met 4-2 gewonnen. En heerlijk bij elke goal met het vingertje maximaal over het veld rennen. Dat is pas karma voor zo'n tegenstander.

Natuurlijk snap ik wel dat je niet blond gaat aanvallen, maar dit was echt het grootste anti voetbal dat ik in een paar maanden heb gezien. Zo voelt goud 3 toch heerlijk aan :)
vind het eigenlijk wel zielig dat je zelf weet hoe je het vingertje moet doen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjakieman
FidoDido schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:04:
[...]

Ja dat zou nog beter zijn, laat de SBC's gewoon niet verlopen. Dan kan je later alsnog deze spelers maken.
Maar goed Milner en Piszeck waren natuurlijk nooit 2 ton waard. Nu niet en toen niet, kan me niet voorstellen dat veel deze gedaan hebben toen. Vind de 80k van nu nog een twijfelgeval omdat het maar een back is.
cubert20 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:10:
[...]

vind het eigenlijk wel zielig dat je zelf weet hoe je het vingertje moet doen ;)
Ik heb zelf geen idee hoe ik die dingen doe en ook geen behoefte aan... Maar ik heb Goretzka al 3 Fifa's op rij en die doet dat vingertje automatisch, echt heel irritant! Probeer het zo snel mogelijk weg te klikken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15:55
Gisteren wederom, net als vorig jaar, gestopt met FUT. Hele club verwijderd, anders ga ik er gewoon weer aan beginnen en begin ik me weer te irriteren.

Zat weer WL te spelen, ging 4-3 en het speelde echt voor geen meter. Het was eigenlijk weer pure ergernis en daarvoor speel ik geen games. Het leek wel schaatsen, dramatische servers. Raakte het plezier al kwijt. Geen icon SBC’s, de swaps zijn me veel te veel moeite, League SBC’s vallen tegen. Ik vind het allemaal zeer matig dit jaar, om over de gameplay maar te zwijgen.

Zal over een tijdje wel weer een nieuw account beginnen en af en toe gaan spelen, maar voor nu is het even goed. Plezier is compleet weg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Ok doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cubert20
sjakieman schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:18:
[...]

Ja dat zou nog beter zijn, laat de SBC's gewoon niet verlopen. Dan kan je later alsnog deze spelers maken.
Maar goed Milner en Piszeck waren natuurlijk nooit 2 ton waard. Nu niet en toen niet, kan me niet voorstellen dat veel deze gedaan hebben toen. Vind de 80k van nu nog een twijfelgeval omdat het maar een back is.

[...]

Ik heb zelf geen idee hoe ik die dingen doe en ook geen behoefte aan... Maar ik heb Goretzka al 3 Fifa's op rij en die doet dat vingertje automatisch, echt heel irritant! Probeer het zo snel mogelijk weg te klikken.
L1+R1

gaat hij gelijk naar de aftrap

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cubert20
cubert20 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:46:
[...]

L1+R1

gaat hij gelijk naar de aftrap
ook de enige skillmove die ik kan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Is er weer een update geweest die ik heb gemist? Krijg ontzettend veel penalties tegen. Als ik een schot wil blokken, of ook maarbl de tegenstander aanraak, is het een pingel. Inmiddels 4 penalties tegen in laatste 3 potjes, alle 3 met 1 goal verloren...

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
sjakieman schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:18:
[...]Ja dat zou nog beter zijn, laat de SBC's gewoon niet verlopen. Dan kan je later alsnog deze spelers maken.
Gevalletje Piszczek vond ik dan wel weer anders dan Milner, heb zelf een Bundesliga team en toen leek het er ook echt op dat er voorlopig geen betere rechtsback zou gaan komen. Dat ze iets later Mbabu droppen via objectives kon je natuurlijk niet weten. Op het moment dat ik Piszczek deed ging ik er eigenlijk wel aardig vanuit dat hij in ieder geval tot eind Maart de beste rechtsback van de Buli zou blijven met concurrentie van (de te kleine) Kimmich en Da Costa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
Het spel heeft me zojuist weer een controller gekost. Speel je tegen een team dat 5x zoveel waard is dan mijn team, maar krijg ik ondanks dat toch kans op kans. Echter zijn icon Schmeichel pakt alles. En ja hoor je kan zo'n wedstrijd al uittekenen: uit een vrije trap scoort hij vlak voor tijd de 1-0. De zoveelste frustratie en dus ging mijn controller tegen de vloer. De controller is nu dus volledig ontwricht. Hoe is het mogelijk dat een spel zo frustrerend kan zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 00:29
Wat verwacht je met zo'n nickname? 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
Messje schreef op zondag 29 december 2019 @ 11:57:
Wat verwacht je met zo'n nickname? 😉
Eens, haha. Maar zonder gekkigheid: als je ziet hoe vaak ik veel en veel sterker ben dan mijn tegenstander en dan TOCH verlies, en ook nog eens voor de zoveelste keer en tegen teams waar ik alleen maar van kan dromen, dan kan ik er niet meer tegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
SH-FR schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:30:
Gisteren wederom, net als vorig jaar, gestopt met FUT. Hele club verwijderd, anders ga ik er gewoon weer aan beginnen en begin ik me weer te irriteren.

Zat weer WL te spelen, ging 4-3 en het speelde echt voor geen meter. Het was eigenlijk weer pure ergernis en daarvoor speel ik geen games. Het leek wel schaatsen, dramatische servers. Raakte het plezier al kwijt. Geen icon SBC’s, de swaps zijn me veel te veel moeite, League SBC’s vallen tegen. Ik vind het allemaal zeer matig dit jaar, om over de gameplay maar te zwijgen.

Zal over een tijdje wel weer een nieuw account beginnen en af en toe gaan spelen, maar voor nu is het even goed. Plezier is compleet weg.
Dat is wel erg drastisch... Vorige week was je juist nog behoorlijk positief toen je 11-1 ging toch? Misschien ook te hoge verwachtingen. Het is moeilijk om jezelf elke week te verbeteren. Maar goed, toen mijn PS4 vorig jaar in mei ergens kapot ging heb ik het ook niet meer gemist tot een maandje geleden. Je hebt opeens wel tijd over in het weekend. ;)
Markuss schreef op zondag 29 december 2019 @ 10:25:
[...]

Gevalletje Piszczek vond ik dan wel weer anders dan Milner, heb zelf een Bundesliga team en toen leek het er ook echt op dat er voorlopig geen betere rechtsback zou gaan komen. Dat ze iets later Mbabu droppen via objectives kon je natuurlijk niet weten. Op het moment dat ik Piszczek deed ging ik er eigenlijk wel aardig vanuit dat hij in ieder geval tot eind Maart de beste rechtsback van de Buli zou blijven met concurrentie van (de te kleine) Kimmich en Da Costa.
Dat krijg je dus als je de 1e maanden van een nieuwe Fifa niet volgt. Volgens mijn idee was Mbabu er al toen Piszcek kwam maar dat hoefde natuurlijk niet zo te zijn. Dan kan ik me voorstellen dat ie eventueel interessant kon zijn.
MadMoody schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:05:
[...]

Eens, haha. Maar zonder gekkigheid: als je ziet hoe vaak ik veel en veel sterker ben dan mijn tegenstander en dan TOCH verlies, en ook nog eens voor de zoveelste keer en tegen teams waar ik alleen maar van kan dromen, dan kan ik er niet meer tegen.
Dat ligt ook aan je speelstijl waarschijnlijk. Ik heb gemiddeld per wedstrijd 65% balbezit en schiet 10-15 keer op doel. Mijn tegenstander krijgt dan soms maar 2 kansen waardoor ik alsnog 1-2 verlies. Voelt onterecht maar ik weet dat ik zoveel balbezit heb en zoveel kansen krijg omdat ik heel aanvallend speel met een hoge verdedigende lijn. Als mijn tegenstander over de middenlijn komt dan is het vaak 1 tegen 1 en dan zijn de kansen om te scoren gewoon ook groter dan als je tegen een team speelt met 10 man in de eigen 16.
Het komt niet vaak voor maar soms speel ik tegen een tegenstander die hetzelfde speelt als mij en dat ook nog eens veel beter doet waardoor hij vooral de bal heeft. Ik krijg dan maar een paar kansen maar die gaan er dan juist vaak wel in omdat er zoveel ruimte is. Maar ik verlies liever 50% meer zodat ik wedstrijden heb waarin ik 65% of meer aan de bal ben dan dat ik 50% meer verlies en alleen maar moet tegenhouden en af en toe kan counteren. Ik kan ook best genieten van wedstrijden waarin ik de wedstrijd compleet onder controle heb maar toch verlies terwijl de tegenstander maar 2x over de middenlijn kwam. Ok, het moet niet te vaak gebeuren maar ik weet toch wel dat ik minstens goud 2 haal met een aantal wedstrijden over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:44
Door de feestdagen niet gespeeld, maar moet zeggen dat het wel goed bevalt. Fifa begon aan te voelen als een 2e baan waar ik steeds minder plezier in had. Ik denk dat ik mijn team verkoop en een kleine break inzet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:43
Kwam dit team tegen tijdens de WL. Had eigenlijk zin om direct te quiten. Maar niet gedaan. Na een paar minuten knalde ik al de eerste bal op de paal. Had al vrij snel door dat hij helemaal niet zo goed is als zijn team. Uiteindelijk werd het een verlenging waarin Cruijff dodelijk bleek te zijn. Die knalde twee keer dwars door mijn verdediging heen en scoorde.

Afbeeldingslocatie: https://iycp4g.am.files.1drv.com/y4mF0_36cYVnfmKmem294xd7wYUCaXZTnee_iiHUhyH-teyeKqRvCXzPRgKjNsnxhV_DPSpLUWVStmTBFVt0hWzTpHStr_x3RiBUMAvFvonD-YqHkHor3aXHIXEDUL5cjpo025KLTgEkwXhKIUOcitGd2Hs3PbZ09_pjXhsGDFqgQC6y55-8GzJjO4VlJ1Mk8WEOhX2FCyU7jpUN4W8ndqh5A?width=1024&height=768&cropmode=none

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kw_nl schreef op zondag 29 december 2019 @ 13:00:
Kwam dit team tegen tijdens de WL. Had eigenlijk zin om direct te quiten. Maar niet gedaan. Na een paar minuten knalde ik al de eerste bal op de paal. Had al vrij snel door dat hij helemaal niet zo goed is als zijn team. Uiteindelijk werd het een verlenging waarin Cruijff dodelijk bleek te zijn. Die knalde twee keer dwars door mijn verdediging heen en scoorde.

[Afbeelding]
Ik vind het maar een slecht team, lijkt erop dat de tegenstander 352 niet helemaal snapt :)
Hij lijk in ieder geval over de vleugels erg kwetsbaar met deze spelers.

G3 is inmiddels weer binnen (14-10), wat speelt het weer heerlijk op zondag ivm de Vrijdag/Zaterdag.

Garrincha is duidelijk de ster in mijn team met zijn acties/assists. SBC Di Maria staat aan de andere kant in dezelfde rol maar heeft vrijwel geen impact op mijn spel. Iemand tips voor een eventuele vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Bossie schreef op zondag 29 december 2019 @ 13:20:
[...]

Ik vind het maar een slecht team, lijkt erop dat de tegenstander 352 niet helemaal snapt :)

G3 is inmiddels weer binnen (14-10), wat speelt het weer heerlijk op zondag ivm de Vrijdag/Zaterdag.

Garrincha is duidelijk de ster in mijn team met zijn acties/assists. SBC Di Maria staat aan de andere kant in dezelfde rol maar heeft vrijwel geen impact op mijn spel. Iemand tips voor een eventuele vervanger?
Wat is je team?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Zo, het heeft mij drie dagen gekost om de stack aan squad fitness en chem kaartjes met winst te verkopen. En om scream Bernard voor 85k te kunnen kopen. Daarmee ziet mijn premier league squad er nu zo uit: https://www.futbin.com/20/squad/12198029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
sjakieman schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:38:
[...]
Dat krijg je dus als je de 1e maanden van een nieuwe Fifa niet volgt. Volgens mijn idee was Mbabu er al toen Piszcek kwam maar dat hoefde natuurlijk niet zo te zijn. Dan kan ik me voorstellen dat ie eventueel interessant kon zijn.
Piszczek kwam 10 oktober uit, Mbabu op 8 november. Dus op het moment van uitgave leek hij mij en meerdere Bundesliga-spelers zeer interessant. Vind sowieso re-releases van SBC van 3 maanden terug heel vreemd. Doe dit lekker ergens in Mei als je deze prijzen wilt hanteren. Nieuwe Flashback, een EoaE Lavezzi, een nieuw Storyline speler of iets anders creatiefs was veel leuker geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.futbin.com/20/squad/8154634 (ingame alles op 10 chem, start in 451)

@Markuss
Ik vind het prima, het is simpelweg een catch-up mechanism, ben vooral benieuwd of we iets soortgelijks voor TOTS ook weer gaan zien. Behalve Lavezzi, zit ik ook te wachten op de jaarlijkse Flashback/Moments van Iniesta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Bossie schreef op zondag 29 december 2019 @ 13:52:
[...]

https://www.futbin.com/20/squad/8154634 (ingame alles op 10 chem, start in 451)

@Markuss
Ik vind het prima, het is simpelweg een catch-up mechanism, ben vooral benieuwd of we iets soortgelijks voor TOTS ook weer gaan zien. Behalve Lavezzi, zit ik ook te wachten op de jaarlijkse Flashback/Moments van Iniesta :+
Ik weet niet hoeveel munten je hebt maar Neymar lijkt mij the way to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:10:
[...]

Ik weet niet hoeveel munten je hebt maar Neymar lijkt mij the way to go!
Dat gaat nog heel lang duren, daarnaast zijn er leukere opties dan Ney (i.e. Barnes, nedved etc).
Ik weet echter niet of Ney hetzelfde type als Garrincha is (Playmaker), Di Maria is bijvoorbeeld meer een echte LF ipv LM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Joosie200 schreef op zondag 29 december 2019 @ 13:37:
Zo, het heeft mij drie dagen gekost om de stack aan squad fitness en chem kaartjes met winst te verkopen. En om scream Bernard voor 85k te kunnen kopen. Daarmee ziet mijn premier league squad er nu zo uit: https://www.futbin.com/20/squad/12198029
Hoe bevalt Bernard tot nu toe?

Zit te denken om promes te vervangen voor Bernard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Bossie schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:19:
[...]

Dat gaat nog heel lang duren, daarnaast zijn er leukere opties dan Ney (i.e. Barnes, nedved etc).
Ik weet echter niet of Ney hetzelfde type als Garrincha is (Playmaker), Di Maria is bijvoorbeeld meer een echte LF ipv LM.
Als je een playmaker zoekt is wellicht Coutinho OTW met Hunter erop een goede optie? Heb meerdere keren met hem gespeeld in draft en daarnaast vind ik het altijd ontzettend irritant om tegen een team te spelen met hem vanaf links. Technisch goede dribbelaar en een goede pass. Daarnaast ook redelijk betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:42:
[...]

Als je een playmaker zoekt is wellicht Coutinho OTW met Hunter erop een goede optie? Heb meerdere keren met hem gespeeld in draft en daarnaast vind ik het altijd ontzettend irritant om tegen een team te spelen met hem vanaf links. Technisch goede dribbelaar en een goede pass. Daarnaast ook redelijk betaalbaar.
Die had ik nog niet opgemerkt idd, vraag me af waarom hij zo goedkoop is.
Het is een optie om te proberen, maar hij is wel "traag", rechtbenig en heeft weinig stamina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:43
Bossie schreef op zondag 29 december 2019 @ 13:20:
[...]

Ik ben een noob met tactics. Maar waar aan zie je dat hij kwetsbaar is op de vleugels?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!
cubert20 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:10:
[...]

Ach als je al jaren fifa speelt en regelmatig tegen kneuzen speelt dan heb je je al lang eens verdiept hoe je dat vingertje moet gebruiken als je er weer eentje tegen komt.
Elke gemiddelde fifa speler weet wel hoe je dat vingertje moet doen.
95% van de goals is het R1 en L1 (is dat ook triest als je dat weet?), die andere 5% krijgt het vingertje of die chicken run.

Vandaag eens wat nieuwe dingen uitproberen en WL daarvoor misbruiken. Ben benieuwd of dat nog gold 2 brengt.

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 29-12-2019 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Bossie schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:51:
[...]

Die had ik nog niet opgemerkt idd, vraag me af waarom hij zo goedkoop is.
Het is een optie om te proberen, maar hij is wel "traag", rechtbenig en heeft weinig stamina.
Stamina is idd wel wat minder, maar 4* weakfoot lijkt mij niet echt een issue? Hoe dan ook het lijkt mij wel een geinige speler op die positie

Acties:
  • +2 Henk 'm!
kw_nl schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:06:
[...]

Ik ben een noob met tactics. Maar waar aan zie je dat hij kwetsbaar is op de vleugels?
Met 352 zijn de LM/RM erg belangrijk, deze kun je vergelijken met wingbacks bij bijvoorbeeld Liverpool.
Deze moeten de hele wedstrijd zoveel verdedigend inzakken als aanvallend opkomen/breed houden.

In dit team zie je eigenlijk alleen aanvallers waarbij Messi sowieso niet de stamina/workrates heeft omdat goed te doen. Hierdoor kun je dus zelf de hoeken in de aanval opzoeken en van daar naar binnen snijden.

Korte combinaties kunnen werken door het midden ondanks dat daar 5 verdedigende spelers staan aangezien player-switching nogal vervelend is als je meerdere opties dichtbijelkaar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ambianz schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:40:
[...]

Nog geen idee. Ben in de app bezig met handelen bij gebrek aan een console hier bij mijn ouders. Het is een goedkopere Mane en gezien zijn high attacking work rate, 4 weak foot, snelle pace en dribbel een mooie upgrade tov Felipe Anderson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Halland transfer bekend en hoppa kaartje (zilver) weg voor 10k😀.
Heb ook nog een rttf variant in mijn club...
Benieuwd wat ze hiermee gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-10 23:17
Ligt het aan mij of zijn de servers echt zo slecht dit weekend? vrijdag overdag was het prima te doen toen begon ik met 7-1 gister en vandaag echt ontzettend veel last van button delay, ben 14-14 geëindigd terwijl ik normaal vrij makkelijk goud 2 haal dus ben blij dat het erop zit voor dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:39
tukkerterror90 schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:57:
Ligt het aan mij of zijn de servers echt zo slecht dit weekend? vrijdag overdag was het prima te doen toen begon ik met 7-1 gister en vandaag echt ontzettend veel last van button delay, ben 14-14 geëindigd terwijl ik normaal vrij makkelijk goud 2 haal dus ben blij dat het erop zit voor dit weekend.
Lees je elk weekend. Niets nieuws aan, welkom bij FIFA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ambianz schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:40:
[...]

Ik heb al een tijd een scream Bernard in mijn team staan. Heerlijke dribbel, bewegelijk en draait de bal prima in de bovenhoek. Koppen kan ie niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noodel1988 schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:53:
Halland transfer bekend en hoppa kaartje (zilver) weg voor 10k😀.
Heb ook nog een rttf variant in mijn club...
Benieuwd wat ze hiermee gaan doen...
Volgende upgrade is gebaseerd op zijn nieuwe club, en kaartje krijgt met de volgende upgrade ook meteen zijn nieuwe club dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Wederom blijkt goud 1 mijn plafond. Wekelijks verbeter ik mijn spelers, tactiek en speelstijl om elite te halen, maar tevergeefs.

Ik ben erg tevreden met Acuna (christmas) en Battaglia op cdm. Acuna wil ik in de toekomst uitproberen als linksbuiten, zodat ik de tegenstander kan opjagen tijdens zijn opbouw. Ik heb zelf veel moeite met tegenstanders die dat tegen mij doen. Mijn huidige buitenspelers, spits en cam leveren defensief gezien vrijwel geen bijdrage. Gezien hun stamina zou dat ook niet lang kunnen. Ik moet op zoek naar een rechtsbuiten met veel stamina en enige defensieve skills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
Abraham IF incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Capsaicin schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:31:
Wederom blijkt goud 1 mijn plafond. Wekelijks verbeter ik mijn spelers, tactiek en speelstijl om elite te halen, maar tevergeefs.

Ik ben erg tevreden met Acuna (christmas) en Battaglia op cdm. Acuna wil ik in de toekomst uitproberen als linksbuiten, zodat ik de tegenstander kan opjagen tijdens zijn opbouw. Ik heb zelf veel moeite met tegenstanders die dat tegen mij doen. Mijn huidige buitenspelers, spits en cam leveren defensief gezien vrijwel geen bijdrage. Gezien hun stamina zou dat ook niet lang kunnen. Ik moet op zoek naar een rechtsbuiten met veel stamina en enige defensieve skills.
Het zijn vaak niet je spelers, maar je eigen kwaliteiten die bepalen waar je eindigt.
Ik ken genoeg spelers die met een gold team ook gewoon elite etc halen. Simpelweg omdat ze het spel gewoon erg goed beheersen en weten wanneer ze en hoe ze bepaalde skill moves etc moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Bean77 schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:51:
[...]

Het zijn vaak niet je spelers, maar je eigen kwaliteiten die bepalen waar je eindigt.
Ik ken genoeg spelers die met een gold team ook gewoon elite etc halen. Simpelweg omdat ze het spel gewoon erg goed beheersen en weten wanneer ze en hoe ze bepaalde skill moves etc moeten doen.
Je eigen kwaliteit is zeker de belangrijkste succesfactor, daar ben ik het mee eens. In essentie draait Fifa om het supersnel inzien van kansen en gevaren en daar adequaat op reageren. Ik zie problemen en kansen snel, maar heb soms te veel tijd nodig om er op in te spelen. Met name in aanvallende zin. Dit compenseer ik door met veel mannetjes aan te vallen, waardoor ik defensief weer kwetsbaar word (ondanks dat ik vrij goed verdedig).

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Capsaicin schreef op zondag 29 december 2019 @ 17:21:
[...]
Je eigen kwaliteit is zeker de belangrijkste succesfactor, daar ben ik het mee eens. In essentie draait Fifa om het supersnel inzien van kansen en gevaren en daar adequaat op reageren. Ik zie problemen en kansen snel, maar heb soms te veel tijd nodig om er op in te spelen. Met name in aanvallende zin. Dit compenseer ik door met veel mannetjes aan te vallen, waardoor ik defensief weer kwetsbaar word (ondanks dat ik vrij goed verdedig).
Precies. Mijn composure is 10, daar gaat het bij mij vaak mis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Dacht ik ga is aan online objectives beginnen icon swaps. Al 6/8 weken geen potje online gedaan sta nog in divisie 5. Sta in alle 4 binnen 5 minuten 1-0 achter direct vanaf de kick off... Heb ik wat patches gemist ofzo? Lijkt wel de good old kick off glitch van fifa 19.
Laat maar lekker zitten die swaps Ben er nu al klaar mee :p ga wel voor de off line hopelijk is Koeman daarmee te behalen van de 24 mag ik hopen dat 10 offline toch wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Zo, van der Sar is binnen! Wat een grind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
FidoDido schreef op zondag 29 december 2019 @ 19:23:
Dacht ik ga is aan online objectives beginnen icon swaps. Al 6/8 weken geen potje online gedaan sta nog in divisie 5. Sta in alle 4 binnen 5 minuten 1-0 achter direct vanaf de kick off... Heb ik wat patches gemist ofzo? Lijkt wel de good old kick off glitch van fifa 19.
Laat maar lekker zitten die swaps Ben er nu al klaar mee :p ga wel voor de off line hopelijk is Koeman daarmee te behalen van de 24 mag ik hopen dat 10 offline toch wel mogelijk is.
Ik had het precies andersom. Met 1e team (onbedoeld) afgezakt naar ergens onderin divisie 6 vanaf divisie 4.

Maar eens begonnen aan de icon swaps met een snel gemaakt Engels team, en ik win tot mijn verbazing 5/5 wedstrijden die ik speel. Waarvan 2 disconnects na een paar minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
FidoDido schreef op zondag 29 december 2019 @ 19:23:
Kick off goals krijg ik nooit tegen in Fifa 20, of ik moet echt totaal niet scherp zijn bij de start. Misschien ligt het aan je opstelling?

Maar wat wel raar is, dit weekend heb ik meer corner goals tegen dan de hele maand hiervoor! Toeval waarschijnlijk maar het is wel heel opvallend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:16:
[...]

Kick off goals krijg ik nooit tegen in Fifa 20, of ik moet echt totaal niet scherp zijn bij de start. Misschien ligt het aan je opstelling?

Maar wat wel raar is, dit weekend heb ik meer corner goals tegen dan de hele maand hiervoor! Toeval waarschijnlijk maar het is wel heel opvallend.
Ik heb idd een leuk aantal kopgoals tegengehad uit corners, wat hiervoor zeer uitzonderlijk was.
Het meerendeel rondom de punt van het vijfmeter gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds Gold 3 begonnen met het experimenteren met een 4222 opstelling.
Het maakt de wedstrijden wel een stuk leuker, maar tegen betere tegenstanders ben je helaas wel snel de sjaak. Iemand toevallig leuke custom tactics voor deze formatie?
Uiteindelijk gold 2 en zelfs nog gold 1 ermee gehaald. Desondanks niet geheel tevreden over mijn eigen spel. Ik hoop maar dat ze die drag back zwaar gaan nerfen, daar word ik echt moe van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:41:
Sinds Gold 3 begonnen met het experimenteren met een 4222 opstelling.
Het maakt de wedstrijden wel een stuk leuker, maar tegen betere tegenstanders ben je helaas wel snel de sjaak. Iemand toevallig leuke custom tactics voor deze formatie?
Uiteindelijk gold 2 en zelfs nog gold 1 ermee gehaald. Desondanks niet geheel tevreden over mijn eigen spel. Ik hoop maar dat ze die drag back zwaar gaan nerfen, daar word ik echt moe van.....
Ik speel niet 4222, maar 442-2. Ik gebruik de custom tactics van NeilsGuides van youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:47:
[...]

Ik speel niet 4222, maar 442-2. Ik gebruik de custom tactics van NeilsGuides van youtube.
442 speel ik als mijn tegenstander alles over de flanken spamt. Die tactics staan bij mij op zich wel goed. Gaat mij echt om een leuke 4222 waar mijn spelers het beste zouden moeten passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 29 december 2019 @ 21:51:
[...]

442 speel ik als mijn tegenstander alles over de flanken spamt. Die tactics staan bij mij op zich wel goed. Gaat mij echt om een leuke 4222 waar mijn spelers het beste zouden moeten passen.
442-2 is met CDMs, itt tot de 4222 heb je dus meer opties voor de LM/RM ivm de CAMs.
Of wil je meer een snelle/pressure variant voor de 4222 ?

Pagina: 1 ... 76 ... 185 Laatste