Ah ja da's zeker zonde. Gebruik je hem als cm?Bean77 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 15:34:
[...]
Ik heb zijn baby al in de icon sbc gehad, dus tsja dat zou een beetje zonde zijn.
Maar zijn baby versie is ook erg leuk hoor.
Ik kom niet echt uit mijn toekomstige team (Cuadrado niet op volle teamgeest en eigenlijk vind ik dat alleen een goede supersub). Ben laat begonnen met FUT, waardoor ik nog niet heel veel coins heb verzameld. Heb wel Roussilon en Carlos door challenge en SBC, maar dat maakt het direct ook wat lastiger. Vind Mertens en met name Martinez erg fijn spelen (voor de prijs), dus die zou ik het liefst behouden.
Iemand met een idee? Andere formatie mag uiteraard ook, switch ik wel in game.
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/12072250
[ Voor 8% gewijzigd door Daiov97 op 24-12-2019 15:41 ]
8 of 10 teamgeest maakt echt bijna niet uit (check futbin voor de verschillen) dus daarvoor zou ik niet veranderen. Zo kan je op rechtsback elke willekeurige braziliaanse of serie a of la liga linksback neerzetten.Daiov97 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 15:41:
Ik kom niet echt uit mijn toekomstige team (Cuadrado niet op volle teamgeest en eigenlijk vind ik dat alleen een goede supersub). Ben laat begonnen met FUT, waardoor ik nog niet heel veel coins heb verzameld. Heb wel Roussilon en Carlos door challenge en SBC, maar dat maakt het direct ook wat lastiger. Vind Mertens en met name Martinez erg fijn spelen (voor de prijs), dus die zou ik het liefst behouden.
Ik gebruik hem nu als centrale cam in een 4231 formatie. Bevalt erg goed.theman36 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 15:40:
[...]
Ah ja da's zeker zonde. Gebruik je hem als cm?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Wat Sjakieman zegt : zie Futbin en zet cuadrado eens op minder chemistry... niet heel veel verschilDaiov97 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 15:41:
wijze woorden
Vidal gehaald met untradeables. Helaas de club eerder opgeschoond voor Garrincha, het lijkt een goudmijn vanavond voor degene die nog een voorraadje 83+ in de club hebben.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Was er laatst niet ook al een base icon sbc gereleased? Dit is pure geldklopperij natuurlijk. Geen enkele sbc of futmas speler kan mij sowieso bekoren vanavond. Ik hou de coins lekker op zak tot in januari als ik dan Maradona kan halen(hoop ik).
Tenzij hij in de icon swaps zit, dan wordt het een maand later omdat je hem sowieso in twee seizoenen pas kunt halen.
Tenzij hij in de icon swaps zit, dan wordt het een maand later omdat je hem sowieso in twee seizoenen pas kunt halen.
Snap echt niet dat zoveel mensen nu al met die Roussilion futmas kaart kunnen spelen. Had 'm erg graag toegevoegd aan mijn bundesliga team maar die objectives zijn toch niet te doen? Met een BL speler scoren in rivals is nog een makkie, 10 ligue 1 goals in sb is saai maar ook te doen en die 15 low drivens in online friendlies is nog wel af te spreken misschien. Maar dan moet je nog 4 crosses scoren in rivals. Ik geef af en toe nog een voorzet i.t.t. mijn tegenstanders maar scoor misschien 1 goal in 30 potjes ermee... Als je dan alleen maar daarop gaat spelen wordt helemaal frustrerend. En dan moet je nog eens 2 Franse goals in 4 rivals wins... Als ik dat allemaal echt ga proberen en dan in het weekend nog WL ga spelen ben ik Fifa daarna zat voor een maand waarschijnlijk!
Dadelijk ook nog nieuwe icon swaps, de pret kan niet opsjakieman schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 22:47:
Snap echt niet dat zoveel mensen nu al met die Roussilion futmas kaart kunnen spelen. Had 'm erg graag toegevoegd aan mijn bundesliga team maar die objectives zijn toch niet te doen? Met een BL speler scoren in rivals is nog een makkie, 10 ligue 1 goals in sb is saai maar ook te doen en die 15 low drivens in online friendlies is nog wel af te spreken misschien. Maar dan moet je nog 4 crosses scoren in rivals. Ik geef af en toe nog een voorzet i.t.t. mijn tegenstanders maar scoor misschien 1 goal in 30 potjes ermee... Als je dan alleen maar daarop gaat spelen wordt helemaal frustrerend. En dan moet je nog eens 2 Franse goals in 4 rivals wins... Als ik dat allemaal echt ga proberen en dan in het weekend nog WL ga spelen ben ik Fifa daarna zat voor een maand waarschijnlijk!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verstandig om nu de 83 en 84 rated spelers te slijten? Heb er bij elkaar wel 35 denk ikBossie schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 19:26:
Vidal gehaald met untradeables. Helaas de club eerder opgeschoond voor Garrincha, het lijkt een goudmijn vanavond voor degene die nog een voorraadje 83+ in de club hebben.
Haha ik vind die verhalen over pack luck altijd zo Interessant.theman36 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:36:
[...]
[...]
Heb enigszins packluck gehad in het begin. Onder andere 2x Son, 2x Aubameyang, Eriksen, Dybala toen dat nog voor veel coins weg ging en heb in de tussen tijd nooit echt dure versterkingen gehaald. Daarnaast wel regelmatig een 86 rated player gepacked, waardoor ik relatief eenvoudig de Icon sbc kon doen en daar Capito uit kwam lopen. Zanetti heb ik behaald door die icon swap cards. Voor de rest best veel gespeeld in het begin waarbij ik eigenlijk altijd minimaal goud 2 haalde in de WL, wat prima coins oplevert. Maar nope, heb geen enkele cent extra uitgegeven, naast de Ultimate Edition.
Ik heb na 2x lenglet en IF ben yedder (uit totw upgrade) niks duurder gepackt.
Sterker nog, een vriend van mij heeft nog niks boven de 100k gepackt en wel meerdere weken goud 1 gehaald.
En dan pack jij 2x Son en 2x aubameyang haha
Het zal ergens wel in balans zijn
Het was ook drama, ik heb mijn tegenstander een bericht gestuurd en gezegd dat ik 4 voorzetten moet scoren en hem de win gaf en na een paar x wilde een tegenstander dat wel doen hahasjakieman schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 22:47:
hij is echt niet zo moeilijk: dubbel vierkantje (op PS4) voor een lage voorzet in het strafschopgebied telt ook. Met je winger (of spits) naar de achterlijn lopen, harde lage voorzet en erin peren. FYI: ik ben een zeer matige speler, dus als mij het lukt, lukt jou het vast en zeker!sjakieman schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 22:47:
Memories of yesterday, will grow, but never die
Was mijn eerste objective die ik clearde.sjakieman schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 22:47:
Nu nog 2 keer scoren in rivals overwinningen met franse spelers en dan klaar.
Het hoeft geen voorzet vanaf de cornervlag te zijn
Ik heb die voorzetten al meteen voltooid gisteren. De enige manier waarop ik makkelijk goals scoor. Dubbel of driedubbel op X (xbox) de schietknop voor een lage harde voorzet werkt vanaf de achterlijn. Of simpelweg dribbelen tot aan de keeper: lobje naar je spits en hij tikt hem binnen.sjakieman schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 22:47:
Snap echt niet dat zoveel mensen nu al met die Roussilion futmas kaart kunnen spelen. Had 'm erg graag toegevoegd aan mijn bundesliga team maar die objectives zijn toch niet te doen?
Andere objectives zullen mij niet lukken bij gebrek aan ligue 1 spelers. En online friendlies die doe ik nooit. Klopt het trouwens dat in online friendlies spelers on loan geen contract kwijt raken? Zo ja dan ga ik mooi die objectives doen met deze elf: https://www.easports.com/...fId=dnySFgZNbZG2:FFA20XBO
Alleen Modric en Bale kan ik niet kwijt. Nu nog wat loan spelers voor in de verdediging.
[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 25-12-2019 09:47 ]
Idd, kerst is hierdoor helemaal verpestMarmo schreef op woensdag 25 december 2019 @ 10:29:
Deze kerst geen gratis pakketjes van ea?
Stelletje vrekken. Scrooge is er niks bij...

Verwijderd
De FUTMAS SBC is bijna te vergelijken met een gratis pakketje...Marmo schreef op woensdag 25 december 2019 @ 10:29:
Heb je wel een brief geschreven dan?Marmo schreef op woensdag 25 december 2019 @ 10:29:
Aargh. Dikke winst gemaakt gisteren, veel spelers verkocht, veel Shadow chemistry kaarten Gingen voor 19.5k, voor 15k ingekocht. Wil ik vanochtend een IF mbappe 90 kopen (LW), koop ik verdomme per ongeluk een 89 NIF van hem voor 850k. Bijna 120k in rook op. Gelukkig nog wat extra kaarten kunnen verkopen en yedder IF nog voor 180k weten te slijten (dript hard nu, van 190k naar 165-160k) dus heb mbappe IF alsnog voor 850k kunnen halen.
Dit is mijn team nu:
Son TotY nominee (88)
IF mbappe(90) - griezman (89) - messi (94)
Sissoko futmas (84)- prime Keane (90)
Roussilon futmas (84)- lenglet (85) - Diego Carlos RTTF (84)- semedo (82)
Nu nog leren spelen
Dit is mijn team nu:
Son TotY nominee (88)
IF mbappe(90) - griezman (89) - messi (94)
Sissoko futmas (84)- prime Keane (90)
Roussilon futmas (84)- lenglet (85) - Diego Carlos RTTF (84)- semedo (82)
Nu nog leren spelen
Memories of yesterday, will grow, but never die
Ben Yedder en Neymar in TOTW. Toch behoorlijk lekker hoor.
PSN/Steam: Xamsix
Zijn OTW vorige week net met verlies verkochtXamsix schreef op woensdag 25 december 2019 @ 16:06:
Wat vinden mensen hier van Coutinho? Ik heb zijn OTW gekocht, maar wat een beest is dat ook zeg op de middle CAM positie.
Zelfde geldt trouwens ook voor Martinez. Kost vrijwel niks en is voor mij een constante afmaker.
Team is nu als volgt:
https://www.easports.com/...fId=eaICXchgbZJw:FFA20XBO
In-game switch ik naar 4-2-3-1.
Martinez in de spits. Coutinho middle CAM, Mertens op LCAM en Insigne op RCAM.
Zelfde geldt trouwens ook voor Martinez. Kost vrijwel niks en is voor mij een constante afmaker.
Team is nu als volgt:
https://www.easports.com/...fId=eaICXchgbZJw:FFA20XBO
In-game switch ik naar 4-2-3-1.
Martinez in de spits. Coutinho middle CAM, Mertens op LCAM en Insigne op RCAM.
GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel
Veel te sterk gemaakt zoals zoals zoveel spelers. FUT is daardoor kapot gemaakt door de geldwolven van EA.Xamsix schreef op woensdag 25 december 2019 @ 16:06:
De nieuwe Ben Yedder en Neymar? Volgens mij is het onmogelijk om een verschil te merken met de NIF Neymar en deze, zo weinig is er aan veranderd. En Ben Yedder is ook nauwelijks beter dan de vorige IF. Denk dat niemand blind kan raden met welke versie ze spelen.MadMoody schreef op woensdag 25 december 2019 @ 22:42:
[...]
Veel te sterk gemaakt zoals zoals zoveel spelers. FUT is daardoor kapot gemaakt door de geldwolven van EA.
Of bedoel je in vergelijking met hun echte kwaliteiten? Heb het idee dat Neymar in het echt toch meer het verschil maakt dan hier. Ben Yedder is in het echt wel wat minder maar goed.
Maar ik lees hier nu ongeveer een maand mee en wel grappig om te lezen dat EA geldwolven zijn als ze teveel nieuwe goede spelers toevoegen. Andere keer is het weer andersom. Dan zijn de Futmas SBC's het niet waard, dus het zijn geldwolven. Wordt er een tijdje te weinig interessante nieuwe content toegevoegd dan zijn het geldwolven. Maar als ze een groot aantal nieuwe SBC's uitbrengen dan doen ze dit om de spelers uit de markt te halen, dus geldwolven... Zijn de TOTY spelers straks te duur voor de casual speler? Geldwolven! Worden de TOTS spelers straks weer bijna gratis weggeven? Geldwolven!
Uiteindelijk ben je er gewoon zelf bij of je er extra geld aan uit wilt geven. Ik heb iig nooit die behoefte gehad door acties van EA. Voor 50k kan je al een meta team maken dat echt niet veel onder doet voor het team van Bean. Winst of verlies is voor 90% je eigen kwaliteit en 10% de spelers (zolang je iig voor 50k of meer een meta team in elkaar zet). Bij Fifa 19 speelde ik de 1e maanden met een 10k team en ging na black friday ineens naar een team van miljoen ofzo. Qua WL resultaten maakte het nauwelijks verschil. Ook later toen ik met een sterk 1e team en goedkoop reserveteam speelde was er geen verschil in winrate.
Voor objectives de survival mode geprobeerd. En ik moet zeggen dat ik het een leuk concept vind. Al betwijfel ik of mijn tactiek: gas erop en scoren maar nuttig is. Ik stond al snel 3-0 voor dus speelde 75min met 8 man. Snel gewisseld naar 5-3-2 waarbij mijn aanvalslinie wegviel omdat Benzema en Suarez er al uit gehaald waren.
Ondanks dat toch gewoon de wedstrijd gecontroleerd uitgespeeld en kansen blijven krijgen op doelpunten. 8 man vs 11 man omdat de tegenstander echt niet tegen mij op kon. Meteen ook met een penalty die ik kreeg de low driven objective gehaald.
Ondanks dat toch gewoon de wedstrijd gecontroleerd uitgespeeld en kansen blijven krijgen op doelpunten. 8 man vs 11 man omdat de tegenstander echt niet tegen mij op kon. Meteen ook met een penalty die ik kreeg de low driven objective gehaald.
Mystery Ball is echt leukJoosie200 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 07:40:
Voor objectives de survival mode geprobeerd. En ik moet zeggen dat ik het een leuk concept vind. Al betwijfel ik of mijn tactiek: gas erop en scoren maar nuttig is. Ik stond al snel 3-0 voor dus speelde 75min met 8 man. Snel gewisseld naar 5-3-2 waarbij mijn aanvalslinie wegviel omdat Benzema en Suarez er al uit gehaald waren.
@sjakieman EA kan het simpelweg niet goed doen, de target audience is te groot/breed waardoor je ziet dus altijd een veilige balans proberen te vinden. Persoonlijk vind ik dat er bizar veel content is tegenwoordig, zeker voor een game zonder subscription model. Online gameplay is iets wat zeker verbeterpunten heeft, maar dat is een zeer complex issue voor een game zoals deze met again de grootte van de userbase.
Over EA kan het niet goed doen, met Neymar en Yedder en packs ben ik toch ietwat teleurgesteld met Werner/Firmino als player picks, wat eigenlijk zeer goed is. De klans op goede spelers en daadwerkelijk een speler die probleemloos in te passen valt in je team is nu eenmaal erg klein (player picks zelf al prima om extra keuze te bieden).
Ik bedoel inderdaad vooral ten opzichte van hun echte kwaliteiten. Als je nu speelt tegen een team met bijv. Ben Yedder, of een Timo Werner, is ook zo'n voorbeeld en zo zijn er nog wel een aantal spelers te noemen, dan weet je al dat het weer lastig wordt. Dat vind ik niet realistisch (ook al is het 'maar' een voetbalspel). En waar ik mijn vooral aan stoor is dat je nu in een divisie 6 al spelers tegenkomt met zo'n megasterk team (met zomaar 3 icons bijv.), dat ze eigenlijk niet in div. 6 horen. En dat alleen maar omdat ze zich waarschijnlijk hebben laten zakken om objectives te halen. Ik speel nog altijd om gewoon proberen te winnen. Die 2 dingen verzieken FUT vooral voor mij. Dat staat dan eigenlijk nog los van de opmerking over EA en dat het geldwolven zijn. Dat is namelijk meer mijn ergernis voor het 'pay to win' verhaal.sjakieman schreef op donderdag 26 december 2019 @ 01:42:
[...]
De nieuwe Ben Yedder en Neymar? Volgens mij is het onmogelijk om een verschil te merken met de NIF Neymar en deze, zo weinig is er aan veranderd. En Ben Yedder is ook nauwelijks beter dan de vorige IF. Denk dat niemand blind kan raden met welke versie ze spelen.
Of bedoel je in vergelijking met hun echte kwaliteiten? Heb het idee dat Neymar in het echt toch meer het verschil maakt dan hier. Ben Yedder is in het echt wel wat minder maar goed.
Maar ik lees hier nu ongeveer een maand mee en wel grappig om te lezen dat EA geldwolven zijn als ze teveel nieuwe goede spelers toevoegen. Andere keer is het weer andersom. Dan zijn de Futmas SBC's het niet waard, dus het zijn geldwolven. Wordt er een tijdje te weinig interessante nieuwe content toegevoegd dan zijn het geldwolven. Maar als ze een groot aantal nieuwe SBC's uitbrengen dan doen ze dit om de spelers uit de markt te halen, dus geldwolven... Zijn de TOTY spelers straks te duur voor de casual speler? Geldwolven! Worden de TOTS spelers straks weer bijna gratis weggeven? Geldwolven!
Uiteindelijk ben je er gewoon zelf bij of je er extra geld aan uit wilt geven. Ik heb iig nooit die behoefte gehad door acties van EA. Voor 50k kan je al een meta team maken dat echt niet veel onder doet voor het team van Bean. Winst of verlies is voor 90% je eigen kwaliteit en 10% de spelers (zolang je iig voor 50k of meer een meta team in elkaar zet). Bij Fifa 19 speelde ik de 1e maanden met een 10k team en ging na black friday ineens naar een team van miljoen ofzo. Qua WL resultaten maakte het nauwelijks verschil. Ook later toen ik met een sterk 1e team en goedkoop reserveteam speelde was er geen verschil in winrate.
Voor mijn BPL elftal heb ik nu Sterling als RM/RWer. En voor LM/LW heb ik scream Bernard in het vizier. Met 10k uit Rivals en 10k uit SB zondag kom ik nog slechts 10k tekort om er eentje te halen. Dacht nog aan Mane, Willian, Pullisic maar die ga ik skippen. Tijd om 10k bij elkaar te handelen en scream Bernard toe te voegen.
Volgens mij had je met Icon Swaps ook 3 slechte icons bij elkaar kunnen sparen.MadMoody schreef op donderdag 26 december 2019 @ 10:15:
[...]
Ik bedoel inderdaad vooral ten opzichte van hun echte kwaliteiten. Als je nu speelt tegen een team met bijv. Ben Yedder, of een Timo Werner, is ook zo'n voorbeeld en zo zijn er nog wel een aantal spelers te noemen, dan weet je al dat het weer lastig wordt. Dat vind ik niet realistisch (ook al is het 'maar' een voetbalspel). En waar ik mijn vooral aan stoor is dat je nu in een divisie 6 al spelers tegenkomt met zo'n megasterk team (met zomaar 3 icons bijv.), dat ze eigenlijk niet in div. 6 horen. En dat alleen maar omdat ze zich waarschijnlijk hebben laten zakken om objectives te halen. Ik speel nog altijd om gewoon proberen te winnen. Die 2 dingen verzieken FUT vooral voor mij. Dat staat dan eigenlijk nog los van de opmerking over EA en dat het geldwolven zijn. Dat is namelijk meer mijn ergernis voor het 'pay to win' verhaal.
Ben het deels met je eens dat mensen zich laten terugzakken met Rivals, maar ik merk bijvoorbeeld tijdens WL, dat ik soms een compleet Icon-team volledig wegspeel. Uiteraard word ik dan de wedstrijd erop weggespeeld door een team met normale Demebele en Sisokko. Team zegt gelukkig niet alles deze FIFA. Slechte speler worden misschien iets minder slecht door een miljoenenteam, maar niet onverslaanbaar.
De 82 en 83 is momenteel wel iets te halen. En consumables verkopen tijdens WL zoals Fitness-cards. Je moet er wel een hoop verkopen, maar je komt er uiteindelijk wel.Joosie200 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 10:38:
Voor mijn BPL elftal heb ik nu Sterling als RM/RWer. En voor LM/LW heb ik scream Bernard in het vizier. Met 10k uit Rivals en 10k uit SB zondag kom ik nog slechts 10k tekort om er eentje te halen. Dacht nog aan Mane, Willian, Pullisic maar die ga ik skippen. Tijd om 10k bij elkaar te handelen en scream Bernard toe te voegen.
Ik richt me nu op shadow kaartjes. Makkelijk inkopen voor <14k en verkopen voor >17k. Rinse and repeat 3/5x keer en klaar.Fraaank schreef op donderdag 26 december 2019 @ 10:40:
[...]
De 82 en 83 is momenteel wel iets te halen. En consumables verkopen tijdens WL zoals Fitness-cards. Je moet er wel een hoop verkopen, maar je komt er uiteindelijk wel.
Deadeye werkt ook goed koop ze in voor 900 of lager en gaan weg voor 1400 minimaal. Vorige week had ik er 200 verkocht in 2 uur tijd toen WL begonJoosie200 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 10:45:
[...]
Ik richt me nu op shadow kaartjes. Makkelijk inkopen voor <14k en verkopen voor >17k. Rinse and repeat 3/5x keer en klaar.
Zulke aantallen haal ik niet. Maar zelfs op kleine schaal elke aankoop x1.5/x2 doen levert een mooie winst op.FidoDido schreef op donderdag 26 december 2019 @ 10:54:
[...]
Deadeye werkt ook goed koop ze in voor 900 of lager en gaan weg voor 1400 minimaal. Vorige week had ik er 200 verkocht in 2 uur tijd toen WL begon
Kompany en een 81 rated uit de player picks. Iemand ervaring met die 86+ rated rode kaartjes inlever SBC?
Gnabry uit de player pick en Suárez IF uit een pakketje. Eindelijk eens een beetje geluk. Ik snap trouwens niet waarom 85 yedder opeens weer duurder wordt. Hij ging van 180 naar 160 en nu weer naar de 180

Zo, 5 shadow kaartjes, 15 deadeye kaartjes en een zooi ongebruikte zilveren spelers te koop gezet. Nog 200 fifa munten over. Tijd om te cashen.
Vaak raken mensen in paniek als ze zien dat er een nieuwere SIF/TIF etc. komt, prijs daalt van de vorige versie. De nieuwere blijkt toch flink duurder te zijn dan ze dachten, willen toch weer de oudere waar dus meer vraag naar komt, et voíla..038Zwolle schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:12:
Gnabry uit de player pick en Suárez IF uit een pakketje. Eindelijk eens een beetje geluk. Ik snap trouwens niet waarom 85 yedder opeens weer duurder wordt. Hij ging van 180 naar 160 en nu weer naar de 180
Kostte mij wat frustratie maar Futmas Roussillon is binnen hier. Rivals win en scoren met 2 Franse spelers daarin bleek pittig te zijn voor mij.
[ Voor 11% gewijzigd door Markuss op 26-12-2019 11:21 ]
Op welk platform speel je dan? Ik krijg ze echt niet voor 14000 gekocht. Ze gaan hier allemaal voor 18.500 weg.Joosie200 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 10:45:
[...]
Ik richt me nu op shadow kaartjes. Makkelijk inkopen voor <14k en verkopen voor >17k. Rinse and repeat 3/5x keer en klaar.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Het wisselt het ene uur vergeleken met het andere uur op de xbox. Zag een aantal voor 14k start bod gaan, mee lopen bieden en gekocht voor 15,5k. Die kaartjes heb ik nu voor 17.5k start en 18k buy now staan. Herhaal dat een paar keer en je pakt 2/2.5k per keer.kw_nl schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:38:
[...]
Op welk platform speel je dan? Ik krijg ze echt niet voor 14000 gekocht. Ze gaan hier allemaal voor 18.500 weg.
Verder een lading dead eye voor 500 ps gehaald. Te koop gezet voor start 1400 en buy now 1500. Pak je een kleine 1k per keer. Paar keer herhalen en die scream Bernard is binnen. Vind ik een leukere futmass buy dan de werkelijke futmass sbcs.
We gaan vrolijk door waar we laatste 2 maanden mee bezig zijn. Niks in de player picks ondanks een veelbelovende TOTW.
In de packs (untradeable div rivals) en gold 2 WL is het beste Godin 88 (25k waarde).
Yay.
In de packs (untradeable div rivals) en gold 2 WL is het beste Godin 88 (25k waarde).
Yay.
Geh zelfs een deadeye van 500 verkocht voor 2000 net. Of een verkeerde klik (buy now ipv bid now) of een luie koper. Hoe dan ook x4 profit. Dat zie ik het liefst nog 10x.
Ik heb 1 keer de 86+ WL player pick gedaan, alledrie m'n opties waren 86 rated players. Toen maar voor Ziyech gegaan als Ajax fan, maar met z'n 2* WF en lage snelheid niet echt een fijne speler in Fifa, in tegenstelling tot Promes. Mijn packluck is sowieso bagger in Fifa, maar ik denk dat de kans op de 86 kaartjes in de 86+ veruit het hoogst is. Ik zou er alleen low rated kaarten in doen en Kompany bewaren voor een SBC waar je hogere rated spelers voor nodig hebt.Fraaank schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:09:
Kompany en een 81 rated uit de player picks. Iemand ervaring met die 86+ rated rode kaartjes inlever SBC?
Deze keer voor mijn doen wel een mooi resultaat met Bobby Firminho en Ilicic uit de player picks. Beiden 87 rated, wat voor SBC's een leuke bijkomstigheid is. Firminho ga ik nog uitproberen in mijn reserveteam, al weet ik nog niet zeker of hij beter als ST of CAM is en welke chemstyle goed bij hem past.
Dan ben je keihard aan het vechten(ja zo erg voelt WL) voor je rewards in WL en dan krijg je 81 als hoogste uit je player picks en de packs+die van rivals hadden geen enkele 83+. Waar de fuck doe je het dan voor.
Je moet ze niet kopen wanneer wl gaat beginnen. Ik koop mijn chem styles vanaf zondag TM dinsdag en woensdag TM zaterdag verkopen. Of tijdens promo / lighting ronde inkopenkw_nl schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:38:
[...]
Op welk platform speel je dan? Ik krijg ze echt niet voor 14000 gekocht. Ze gaan hier allemaal voor 18.500 weg.
Doe dit nu 3/4 weken en dit werkt lekker
Herkenbaar, hetzelfde in vorige Fifas vaak gedaan met Squad Fitness kaartjes.FidoDido schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:21:
[...]
Je moet ze niet kopen wanneer wl gaat beginnen. Ik koop mijn chem styles vanaf zondag TM dinsdag en woensdag TM zaterdag verkopen. Of tijdens promo / lighting ronde inkopen
Doe dit nu 3/4 weken en dit werkt lekker
Same! In FIFA 17 echt veel geld mee gemaakt.Bossie schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:27:
[...]
Herkenbaar, hetzelfde in vorige Fifas vaak gedaan met Squad Fitness kaartjes.
Werkt dit nu eigen nog? Ik traden echt nauwelijks meer
Dat is ronduit kut idd. Neemt veel spelplezier wegTerranova schreef op donderdag 26 december 2019 @ 13:01:
Dan ben je keihard aan het vechten(ja zo erg voelt WL) voor je rewards in WL en dan krijg je 81 als hoogste uit je player picks en de packs+die van rivals hadden geen enkele 83+. Waar de fuck doe je het dan voor.
Als jullie 1 middenvelder zouden moeten noemen, wie is de beste van het spel voor maximaal 300k? Mag verdedigend, allround of aanvallend zijn.
Tipje van de trading-sluier dan maar? het is kerstmis038Zwolle schreef op donderdag 26 december 2019 @ 11:12:
Ik snap trouwens niet waarom 85 yedder opeens weer duurder wordt. Hij ging van 180 naar 160 en nu weer naar de 180
Zodra OP spelers een inform krijgen sell-ed de grote meute hun oude IF. Veel aanbod ergo de prijs daalt.
Dit doen ze om coins te krijgen om de betere versie te krijgen. Alleen zodra de nieuwe op de markt is komt men er achter dat deze veel te duur is. En daar zit men dan, geen gewenste spits, WL voor de deur, ze kopen dus dan maar het beste alternatief en dat is hun oude kaart, die inmiddels weer gestegen is....
Woensdag middag is een belangrijke dag dus als je casual-trade (in de zin van niet dag en nacht kopen en verkopen). Zodra een OP speler een IF/SIF/TIF krijgt dan hou zijn vorige kaart in de gaten. Check op FUBIN zijn prijs historie en wacht tot de markt gaat dalen, 19:00 komen de IF/totw op de markt tot dat moment zie je dat er genoeg van de "oude" kaarten op de markt komen.
Gisteren op de PC alle BY die er waren voor 160k-165k gekocht, vannacht/vanochtend ze allemaal voor 199k verkocht.
En gister was het dubbel feest omdat er ook een SIF Werner was.... Zit nu op een bult coins na te denken hoe ik mijn team kan versterken
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Vette TOTW, voor het eerst in mijn leven gold 2:
Die Tarwatofski guy en Baumarkt uit mijn picks....go EA
Packs: beste was 5000 coins in een pack...
En nu stop ik weer met die onzin van een WL.
Allan en Willian uit Gold 2 als player picks. Kan erger, helaas geen Ben Yedder of Neymar.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik had Ilicic en Lukaku, op zich niet slecht 2 87 rated spelers maar ik heb er geen reet aan. Kan ze alleen voor een SBC gebruiken eventueel
Sissoko futmassjakieman schreef op donderdag 26 december 2019 @ 14:11:
Als jullie 1 middenvelder zouden moeten noemen, wie is de beste van het spel voor maximaal 300k? Mag verdedigend, allround of aanvallend zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door buurman3 op 26-12-2019 15:57 ]
Kantesjakieman schreef op donderdag 26 december 2019 @ 14:11:
Kante of Pogba. Sinds een week Pogba maar die man is echt geweldig. Kante draft en als speler gebruikt. Vind hem alleen wat body missensjakieman schreef op donderdag 26 december 2019 @ 14:11:
Hoe hebben jullie de spelersinstructies staan bij de cvm? Ik speel 4231 en heb beide cvm's op stay back staan en cover center, maar ik heb nog best vaak dat ze te ver naar voren staan en dat zo helemaal uit de pas lopen..... Heb ik iets verkeerd ingesteld?
Misschien de workrates? 4231 is niet mijn meest gebruikte opstelling maar 1 cdm staat op stay back en de andere op normaal. Die komt wat meer mee op en de ander blijft achter. Je kan je er ook nog voor kiezen om er 1 tussen de centrale verdedigers te laten komen en dan je backs wat aanvallender.theman36 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 17:12:
Hoe hebben jullie de spelersinstructies staan bij de cvm? Ik speel 4231 en heb beide cvm's op stay back staan en cover center, maar ik heb nog best vaak dat ze te ver naar voren staan en dat zo helemaal uit de pas lopen..... Heb ik iets verkeerd ingesteld?
Als je WL voor de rewards speelt, kun je beter stoppen inderdaad. Zelf speel ik omdat het minder doelloos aanvoelt dan Division Rivals. Probeer zo min mogelijk losses te pakken richting goud 3. Als ik zin heb, dan probeer ik nog voor de goud 2 /goud 1 te gaan. Maakt de wedstrijden toch spannender, voelt alsof er meer op het spel staat. Elke wedstrijd is een finale.bvbal79 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 15:17:
Vette TOTW, voor het eerst in mijn leven gold 2:
De rewards vallen bijna altijd tegen, zelfs streamers die elke keer elite halen hebben zelden goede rewards. Je kunt het beter zo zien dat elke goede reward mooi meegenomen is.
Dit weekend heb ik geen tijd om te spelen, maar heb volgende WL wel weer zin om m'n nieuwe team uit te proberen. Hopelijk zijn de servers dan weer in goede staat, want afgelopen weekend was het nogal wisselvallig, terwijl het weekend ervoor continu prima was.
Zoals Sjakieman zegt, ligt het waarschijnlijk aan de work rates. Als je wil dat ze verder terug blijven hangen dan kun je het beste op zoek naar cvm's met low attacking work rates, eventueel medium. Het zou ook kunnen komen doordat je met een bepaalde pressure variant speelt in je custom tactics, waardoor je cvm's uit positie lopen.theman36 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 17:12:
Ik speel met dezelfde formatie waarbij de CDM's gebalanceerd aanvallen en de backs achterblijven, maar dat vind ik soms te verdedigend, waarop ik in game overschakel op aanvallende backs.theman36 schreef op donderdag 26 december 2019 @ 17:12:
Vallen jouw backs standaard aan dat je met 2 achterblijvende mids wil spelen?
ICON Swaps 2 starts today! #FIFA20 #FUT #FUTMAS pic.twitter.com/0jJdcnQuud
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 26 december 2019
Ik denk dat ik swaps2 ga skippen. Wat een objectives zitten ertussen zeg. Als ik die tijd steek in traden, kan ik er wellicht 3 kopen.
Van der Sar en Koeman zijn beide icons die niet veel swap-kaarten kosten.038Zwolle schreef op donderdag 26 december 2019 @ 19:20:
Ik denk dat ik swaps2 ga skippen. Wat een objectives zitten ertussen zeg. Als ik die tijd steek in traden, kan ik er wellicht 3 kopen.
Ik ga zoiezo voor een Nederlander van der sar is wel een zekerheidje. En dan of Koeman of zambrotta. Rest is teveel tokens Dan vind ik zelf alleen del piero de interessante maar die grind trek ik nietFraaank schreef op donderdag 26 december 2019 @ 19:32:
[...]
Van der Sar en Koeman zijn beide icons die niet veel swap-kaarten kosten.
Maar deze icon swaps heb je maar 2 weken vind het aantal wedstrijden wel echt teveel pak de sqb tokens wel mee die zijn te doen. Maar die online wins zit nog in divisie 5 pfff
Online maak ik me niet zo druk om, Squadbattles is juist vervelend omdat elke wedstrijd vaak vervelend is.FidoDido schreef op donderdag 26 december 2019 @ 20:07:
[...]
Ik ga zoiezo voor een Nederlander van der sar is wel een zekerheidje. En dan of Koeman of zambrotta. Rest is teveel tokens Dan vind ik zelf alleen del piero de interessante maar die grind trek ik niet
Maar deze icon swaps heb je maar 2 weken vind het aantal wedstrijden wel echt teveel pak de sqb tokens wel mee die zijn te doen. Maar die online wins zit nog in divisie 5 pfff
Vorige jaren veel met ADP gespeeld, dus die wil ik nu ook wel oppakken.
Socrates + VDS zou ook een leuke optie zijn, maar ik weet wel dat ik toch niet allemaal zal gaan doen.
Maar ik denk niet dat ze beter zijn dan een van dijk of ter stegen:(Fraaank schreef op donderdag 26 december 2019 @ 19:32:
[...]
Van der Sar en Koeman zijn beide icons die niet veel swap-kaarten kosten.
Wel frustrerend weer . 4 potjes DR waarbij er 3x gestopt wordt door spelers die degraderen en 1x compleet weggetikt door een Engelse squad die duidelijk niet thuishoort in div 5.
I
misschien zelf dan ook ff een paar divisies afzakken?038Zwolle schreef op donderdag 26 december 2019 @ 20:17:
[...]
Maar ik denk niet dat ze beter zijn dan een van dijk of ter stegen:(
Wel frustrerend weer . 4 potjes DR waarbij er 3x gestopt wordt door spelers die degraderen en 1x compleet weggetikt door een Engelse squad die duidelijk niet thuishoort in div 5.
I
Ik heb de backs ook op stay back staan en dat bevalt me prima. Heb de 3 cams en de spits op stay forward staan. Speelt voor mij heel fijn. Alleen lopen dus die cvm's af en toe aardig uit de pas. Gebruik jij nog iets van pass afschermen of man dekking?Capsaicin schreef op donderdag 26 december 2019 @ 18:36:
[...]
Ik speel met dezelfde formatie waarbij de CDM's gebalanceerd aanvallen en de backs achterblijven, maar dat vind ik soms te verdedigend, waarop ik in game overschakel op aanvallende backs.![]()
Vallen jouw backs standaard aan dat je met 2 achterblijvende mids wil spelen?
Betreft kante en sissoko futmis dus lijken mij geen hele gekke cvm's i.c.m. de workrates van hen?sjakieman schreef op donderdag 26 december 2019 @ 17:28:
[...]
Misschien de workrates? 4231 is niet mijn meest gebruikte opstelling maar 1 cdm staat op stay back en de andere op normaal. Die komt wat meer mee op en de ander blijft achter. Je kan je er ook nog voor kiezen om er 1 tussen de centrale verdedigers te laten komen en dan je backs wat aanvallender.
Heb met de sqb dus weinig problemen onder 70 rated die ik de legendary onder de 80 rated world class. Alles boven 80 rated skip ik dat moet wel lukken in 2 weken.Bossie schreef op donderdag 26 december 2019 @ 20:14:
[...]
Online maak ik me niet zo druk om, Squadbattles is juist vervelend omdat elke wedstrijd vaak vervelend is.
Vorige jaren veel met ADP gespeeld, dus die wil ik nu ook wel oppakken.
Socrates + VDS zou ook een leuke optie zijn, maar ik weet wel dat ik toch niet allemaal zal gaan doen.
Online is meer de frustratie die dan opkomt dat je voor staat en dan nog zo goal tegen krijgt vooral met de objectives is dat vervelend. Aangezien ik nog in divisie 5 zit kan het wel is lang duren maar misschien idd als de rest doen 2-0 achter en quite anders red je het echt niet qua tijd
Ik heb dit meer met squadbattles waarmee je al moeite hebt om normaal je spel te spelen.FidoDido schreef op donderdag 26 december 2019 @ 20:51:
[...]
Online is meer de frustratie die dan opkomt dat je voor staat en dan nog zo goal tegen krijgt vooral met de objectives is dat vervelend. Aangezien ik nog in divisie 5 zit kan het wel is lang duren maar misschien idd als de rest doen 2-0 achter en quite anders red je het echt niet qua tijd
Laatste potje ook weer, scoor ik in de tweede helft de 1-1, komen alsnog Mbappe en Neymar het veld in

Dat gebeurd vanzelf wel weer.... Maar ik ga het niet bewust doen iig. Dan maar geen swap kaartBossie schreef op donderdag 26 december 2019 @ 20:22:
[...]
misschien zelf dan ook ff een paar divisies afzakken?
Ik kan ter Stegen niet kwijt in m'n squad en van Dijk is niet te betalen voor mij.038Zwolle schreef op donderdag 26 december 2019 @ 20:17:
[...]
Maar ik denk niet dat ze beter zijn dan een van dijk of ter stegen:(
I
Lol: Ik wilde Sancho snipen voor 8k op PC voor de Online Swap...Buy-Now 1100.. Iemand was een nulletje vergeten. Thank you!
Ik lees al weer dat ik beter een poosje geen FUT kan spelen... #ergernisBossie schreef op donderdag 26 december 2019 @ 20:22:
[...]
misschien zelf dan ook ff een paar divisies afzakken?
Ligt er wel ook een beetje aan hoeveel tijd ik kwijt ben aan al die tokens. Tijd is ook geld in FIFA namelijk!Capsaicin schreef op donderdag 26 december 2019 @ 20:04:
[Afbeelding]
Essien is relatief gezien het goedkoopst. (bron)
Grind wordt pittig deze keer. Doel is Socrates, vond die zo heerlijk spelen vorig jaar tijdens een Draft.
Ja hoor. EA heeft het weer voor elkaar gekregen om de kudde achter zich aan te krijgen. Essien een icon waard? Bij lange na niet, maar hij zal wel populair zijn omdat hij de juiste stats voor een cvm heeft. Het is echt belachelijk dit.
Jammer dat er geen Maradonna/Larsson in zit. Dan was ik met plezier gaan grinden voor deze spelers.
Nu denk ik dat ik voor Ronaldinho of de Icon-pack ga. Ik prefereer sentiment en reallife-idolen boven "Fifa"-OP-idolen.
Zit nu in divisie 6 met het sterkste team. Als ik na een aantal potjes merk dat het niet te doen is ivm al die divisie 1/2/3/4/5 spelers die ik ga tegenkomen omdat ze zich hebben laten terugzakken, dan laat ik me ook terugzakken. Break the system. Moeten ze het spel maar fixen voor deze objectives.
Jammer dat er geen Maradonna/Larsson in zit. Dan was ik met plezier gaan grinden voor deze spelers.
Nu denk ik dat ik voor Ronaldinho of de Icon-pack ga. Ik prefereer sentiment en reallife-idolen boven "Fifa"-OP-idolen.
Zit nu in divisie 6 met het sterkste team. Als ik na een aantal potjes merk dat het niet te doen is ivm al die divisie 1/2/3/4/5 spelers die ik ga tegenkomen omdat ze zich hebben laten terugzakken, dan laat ik me ook terugzakken. Break the system. Moeten ze het spel maar fixen voor deze objectives.
Vraagje, ik heb momenteel dit team:
https://www.futbin.com/20/squad-builder/view/12145320
Wilde graag met CR7 en Messi spelen, maar wil op den duur ook Neymar en Mbappe toevoegen. Nu zit ik op het punt dat ik of Neymar of Mbappe kan kopen. Welke van de twee zou ik als eerste halen? Ik neig naar Neymar omdat die het makkelijkst in het team te passen is.
Wilde graag met CR7 en Messi spelen, maar wil op den duur ook Neymar en Mbappe toevoegen. Nu zit ik op het punt dat ik of Neymar of Mbappe kan kopen. Welke van de twee zou ik als eerste halen? Ik neig naar Neymar omdat die het makkelijkst in het team te passen is.
Net een wedstrijd gespeeld waarin ALLES zat waarom ik FUT/Fifa ben gaan haten: de icon van mijn tegenstander scoort in het begin de 1-0. Vervolgens speel ik 'm volledig van de mat tot aan de 16 meter ongeveer. Daar komt geen enkele bal die ik probeer te spelen aan. Schoten die er normaal invliegen gaan nu naast op 1 of andere manier. Zelfs door Aguero die ze er normaal van alle hoeken en standen inschiet. Hij loopt zelfs een keer buitenspel terwijl ik hem als valse spits laat spelen. Hij krijgt geen enkele kans meer want ik ben echt een stuk sterker. Maar hij wint uiteindelijk door die ene goal van zijn icon wat tevens zijn enige schot op doel was. Ben er even he-le-maal klaar mee!
Klinkt meer alsof je tegenstander naar low-depth/drop back was geswitched om je op zijn 16 op te vangen.MadMoody schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 10:05:
Net een wedstrijd gespeeld waarin ALLES zat waarom ik FUT/Fifa ben gaan haten: de icon van mijn tegenstander scoort in het begin de 1-0. Vervolgens speel ik 'm volledig van de mat tot aan de 16 meter ongeveer. Daar komt geen enkele bal die ik probeer te spelen aan. Schoten die er normaal invliegen gaan nu naast op 1 of andere manier. Zelfs door Aguero die ze er normaal van alle hoeken en standen inschiet. Hij loopt zelfs een keer buitenspel terwijl ik hem als valse spits laat spelen. Hij krijgt geen enkele kans meer want ik ben echt een stuk sterker. Maar hij wint uiteindelijk door die ene goal van zijn icon wat tevens zijn enige schot op doel was. Ben er even he-le-maal klaar mee!![]()
![]()
Ik heb zelf deze Fifa niet met ze gespeeld behalve in drafts, maar de meeste streamers verkiezen Neymar boven Mbappe. De 5* weakfoot samen met 5* skillmoves is een fijne combi om in je team te hebben. Wel handig als je ingame hem op een centrale positie zet, CAM of ST, om optimaal van zijn 5* weakfoot gebruik te maken. Zijn lage strength is wel een nadeel, maar als je daar mee om kan gaan, is Neymar wel de betere keuze.chengbondkwok schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 09:52:
Vraagje, ik heb momenteel dit team:
Hmm, misschien was het wel handig om te vertellen hoe ik in-game speelmar101 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:44:
[...]
Ik heb zelf deze Fifa niet met ze gespeeld behalve in drafts, maar de meeste streamers verkiezen Neymar boven Mbappe. De 5* weakfoot samen met 5* skillmoves is een fijne combi om in je team te hebben. Wel handig als je ingame hem op een centrale positie zet, CAM of ST, om optimaal van zijn 5* weakfoot gebruik te maken. Zijn lage strength is wel een nadeel, maar als je daar mee om kan gaan, is Neymar wel de betere keuze.
Momenteel is dat de 4231 met CAM's, en dat staat CR7 in de spits, en Messi op 10, vanwege z'n beperkte stamina. LAM staat Dybala en nu RAM Politano.
Dat zou betekenen dat Neymar LAM / RAM zal gaan staan, omdat ik centraal geen ruimte meer heb...

Prima toch?chengbondkwok schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 11:49:
[...]
Hmm, misschien was het wel handig om te vertellen hoe ik in-game speel
Momenteel is dat de 4231 met CAM's, en dat staat CR7 in de spits, en Messi op 10, vanwege z'n beperkte stamina. LAM staat Dybala en nu RAM Politano.
Dat zou betekenen dat Neymar LAM / RAM zal gaan staan, omdat ik centraal geen ruimte meer heb...
Toevallig Neymar 93, cam versie, en die speelt bij mij LAM in mijn 4231.
Voor mij is icon swaps 2 het niet waard. Een behoorlijke grind voor spelers waar ik van denk; mwoaaaah. Sowieso denk ik dat ik over 1-2 maanden wel weer over deze Fifa heen ben. Het is wel goed zo.
idem hier. Ik zie geen enkele swap icon die het zelf maar tot sub zou kunnen maken.Xamsix schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:19:
Voor mij is icon swaps 2 het niet waard. Een behoorlijke grind voor spelers waar ik van denk; mwoaaaah. Sowieso denk ik dat ik over 1-2 maanden wel weer over deze Fifa heen ben. Het is wel goed zo.
Als er nou een goede roberto carlos in zat dan was ik daar nog wel voor gegaan. Maar het is allemaal middelmaat. Zo'n Vieira is leuk, maar te slecht in februari en teveel moeite/frustratie om te doen.
Ik skip alles maar. Het idee was leuk, de uitvoering een stuk minder helaas.
Al hadden het voor mij ook geen top icons moeten zijn, maar wel meer bruikbare dan deze.
Van jou had ik dat ook niet verwacht als je al een team hebt waar de meeste mensen alleen maar over kunnen dromen. Dan zijn dit geen Icons waar je het voordoet. Maar voor de meeste is een Ronaldinho 89 of Essien 90 wel endgame.Bean77 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:27:
[...]
idem hier. Ik zie geen enkele swap icon die het zelf maar tot sub zou kunnen maken.
Als er nou een goede roberto carlos in zat dan was ik daar nog wel voor gegaan. Maar het is allemaal middelmaat. Zo'n Vieira is leuk, maar te slecht in februari en teveel moeite/frustratie om te doen.
Ik skip alles maar. Het idee was leuk, de uitvoering een stuk minder helaas.
Al hadden het voor mij ook geen top icons moeten zijn, maar wel meer bruikbare dan deze.
Dat weet ik, wilde eigenlijk ook die nuance in mijn bericht plaatsen, maar die 2 die jij noemt zijn de meest interessante uit die groep maar daar moet je dus mega veel moeite voor doen. En dat staat niet in verhouding tot wat je krijgt. (of je nu een goed of minder goed team hebt).Vestendrie schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 12:33:
[...]
Van jou had ik dat ook niet verwacht als je al een team hebt waar de meeste mensen alleen maar over kunnen dromen. Dan zijn dit geen Icons waar je het voordoet. Maar voor de meeste is een Ronaldinho 89 of Essien 90 wel endgame.
Haha WL tegen Pele, Mbappe en Neymar. 1-0 achter gelijk quit. Tegen zulke spelers ga ik niet eens spelen. Hoe slecht de FIFA-speler ook is, ze krijgen alle kut dingen mee
Het huidige team: https://www.futbin.com/cu...view/44195?skin=totw_pink
Misschien dat Figo van de swaps er in past voor de rest zie ik geen directe versterkingen.
Misschien dat Figo van de swaps er in past voor de rest zie ik geen directe versterkingen.
[ Voor 7% gewijzigd door simons op 27-12-2019 13:53 ]
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ah part 2Terranova schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:34:
Haha WL tegen Pele, Mbappe en Neymar. 1-0 achter gelijk quit. Tegen zulke spelers ga ik niet eens spelen. Hoe slecht de FIFA-speler ook is, ze krijgen alle kut dingen mee

Altijd leuk zo tegen American Express United spelen. Gozer begon ook nog met dat hele wannabe pro gedoe met de dragbacks om vervolgens van 40 meter in de kruising te schieten. Quit dan maar weer, Pay2Win bullshit
Behalve als het in de 1e 5 wedstrijden is, wordt je in de WL gematcht met tegenstanders die op ongeveer net zoveel wins staan. Zulke teams krijgen gratis al wat ragequits mee (zoals tegen jou) en zijn daardoor juist vaak veel minder. Ik win juist vaak van zulke teams, ook omdat ik juist extra geconcentreerd speel omdat ik weet dat elke kans een doelpunt kan zijn. Het leuke is dat zulke teams dan juist gefrustreerd raken omdat ze weggetikt worden door een teampje dat minder kost dan hun goedkoopste speler. Dus niet opgeven na een snelle 0-1 en je kan de mooiste overwinningen boeken!Terranova schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:59:
[...]
Ah part 2
[Afbeelding]
Altijd leuk zo tegen American Express United spelen. Gozer begon ook nog met dat hele wannabe pro gedoe met de dragbacks om vervolgens van 40 meter in de kruising te schieten. Quit dan maar weer, Pay2Win bullshit
Oh ja dat klopt hoor. Maar ik stond toen 4-0. Dus dan verwacht ik ook wel een goede tegenstander. Ik speel puur voor de lol momenteel. G3 en stoppen is vaak het idee, dus ik ga absoluut niet mijzelf keihard lopen irriteren door hier nog tegen verder te spelen.sjakieman schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:06:
[...]
Behalve als het in de 1e 5 wedstrijden is, wordt je in de WL gematcht met tegenstanders die op ongeveer net zoveel wins staan. Zulke teams krijgen gratis al wat ragequits mee (zoals tegen jou) en zijn daardoor juist vaak veel minder. Ik win juist vaak van zulke teams, ook omdat ik juist extra geconcentreerd speel omdat ik weet dat elke kans een doelpunt kan zijn. Het leuke is dat zulke teams dan juist gefrustreerd raken omdat ze weggetikt worden door een teampje dat minder kost dan hun goedkoopste speler. Dus niet opgeven na een snelle 0-1 en je kan de mooiste overwinningen boeken!
Lijkt mij eerder een over ijverige basic icon sbc speler die wat geluk heeft gehad.Terranova schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 13:59:
[...]
Ah part 2
[Afbeelding]
Nog steeds minimaal 5x 400k aan sbc stuffBean77 schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:36:
[...]
Lijkt mij eerder een over ijverige basic icon sbc speler die wat geluk heeft gehad.
Ben zelf ook zeer teleurgesteld in icon swaps 2. Had zelf ook heel graag Larsson daarin gezien, maar helaas. Nu koop ik hem maar gewoon van de markt. Geen idee of zijn prijs snel zal dalen. Dat zal vast, maar ik heb de laatste tijd alleen nog plezier in FIFA als ik regelmatig nieuwe spelers uittest.
Niet zo heel bijzonder als ik alle mbappes en neymars voorbij zie komen in WL.Terranova schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 14:48:
[...]
Nog steeds minimaal 5x 400k aan sbc stuff
Dat is wel een gemiddeld team wat ik tegenkom.
Ik heb die sbc 3x gedaan en ook een zidane eruit gehaald. Beetje roulette en hopen op iets moois.
Had overigens ook een Klose en Rivaldo. De eerste is onbruikbaar en de 2e zit nu op de bank.
WL gaat weer bijzonder lekker, het regent tegengoals omdat verdedigen vrijwel onmogelijk is als het 1-2 seconde duurt voordat een poppetje reageert.
Laatste potje met 5-6 verloren, daarvoor iets van 3-4. Elke keer precies hetzelfde ge-ouwe-hoer, verdedigers reageren vertraagd na het switchen. Je kunt het beste gewoon 10 spelers in de box planten en hopen dat je er op de counter een paar goals meepakt.
Laatste potje met 5-6 verloren, daarvoor iets van 3-4. Elke keer precies hetzelfde ge-ouwe-hoer, verdedigers reageren vertraagd na het switchen. Je kunt het beste gewoon 10 spelers in de box planten en hopen dat je er op de counter een paar goals meepakt.
Fifa 18 en 19 waren nog wel speelbaar met een slechte connectie maar bij Fifa 20 is het echt niet te doen met mijn speelwijze. Veel passen, diepte erg hoog en geen skill moves werkt dan gewoon niet. Elke tegenstander die lekker gaat skillen is niet te verdedigen terwijl dat normaal gesproken totaal geen probleem is. Enige kans die ik heb om nog aanvallender te spelen en de tegenstander de middenlijn niet over te laten komen...Bossie schreef op vrijdag 27 december 2019 @ 15:57:
WL gaat weer bijzonder lekker, het regent tegengoals omdat verdedigen vrijwel onmogelijk is als het 1-2 seconde duurt voordat een poppetje reageert.
Ik kan natuurlijk ook anders gaan spelen maar daar heb ik weinig zin in, vannacht maar weer spelen als de connectie wel goed is.