Ja en dat is echt ongelofelijk! Werner, Gnabry, Sancho, Goretzka, Witsel, McKennie IF, Hernandez, Akanji, Roussilion, Gulacsi, Lainer IF... Voor heel weinig heb je echt een geweldig team. Dat is misschien ook het probleem, mensen gaan upgraden omdat dit team zo weinig kost maar bij andere competities kom je met het dubbele bedrag nog niet in de buurt van dit team!
JanVanHaaren schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:00:
Ik ben sinds enkele dagen geleden weer wat actiever FIFA Ultimate Team aan het spelen. Ik heb de voorbije maanden voornamelijk zo'n tiental wedstrijden per week in Squad Battles gespeeld, maar ik ben van plan om tijdens de kerstperiode ook meer online te spelen. Ik heb vanochtend de plaatsingswedstrijden voor Division Rivals gespeeld met
dit Bundesliga-team en ben in de zevende divisie ingedeeld. Ik ben van plan om Perišić binnenkort te vervangen door de verhaallijn Perišić. Ik heb momenteel zo'n 110000 munten te besteden om m'n team te versterken. Hebben jullie suggesties voor mij?
Werner > Lewandowski (en je spaart ook nog geld uit!)
Gnabry > Sancho (behalve als je veel waarde aan de 5 ipv 4 skillmoves hecht)
Witsel > Havertz (zo is je team beter in balans en Witsel is echt geweldig)
Roussilion > Schulz
Akanji > Nastasic
Lainer IF > Piszcek
Guerreiro scream > Perisic
Tenminste dat is mijn ervaring met de BL spelers.
Edit: Voor zo'n verhaallijn speler moet je toch echt veel te veel spelen in een maand? Ik speel toch behoorlijk veel maar kwam vorige maand maar tot de helft geloof ik... Of mis ik iets waardoor je makkelijk meer XP kan halen?
[
Voor 52% gewijzigd door
sjakieman op 23-12-2019 17:36
]