Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 00:29
Vestendrie schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:10:
[...]

Je zou kunnen kijken voor een vervanger Nastasic? Evt een upgrade van Lewandowski of Sancho. Wel leuk, Bundesliga teams zie je te weinig eigenlijk.
Als vervanger van Nastasic zou ik kijken naar Sule :)

@zaka_m4 toen ik nog met een La Liga team speelde was William Carvalho heerlijk, geen ervaring met Vidal. Deze dus: https://www.futbin.com/20/player/42983/william-carvalho

[ Voor 21% gewijzigd door Messje op 23-12-2019 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 15:43
Dacht plaats even een update, gisteren mendy gedaan, bevalt meteen. Leuke upgrade tov ze nif.

23122019

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Bean77 schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:30:
[...]

Ik ben echt wel blij met mijn Mendy en Sissoko. De laatste is misschien geen endgame speler, maar ook niet verkeerd om gewoon op de bank te hebben.
300k voor een speler om de bank te hebben...die luxe hebben niet veel mensen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
xavento schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:32:
Dacht plaats even een update, gisteren mendy gedaan, bevalt meteen. Leuke upgrade tov ze nif.

[Afbeelding: 23122019]
Twee lb's in de verdediging? Is dat niet gevaarlijk tegen behendige rechtsbenige spelers of merk jij het verschil in voetvoorkeur niet zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xavento
Vestendrie schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:35:
[...]

Twee lb's in de verdediging? Is dat niet gevaarlijk tegen behendige rechtsbenige spelers of merk jij het verschil in voetvoorkeur niet zo?
Maakt niet zoveel uit, Mendy heeft een 5* wf

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
xavento schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:37:
[...]

Maakt niet zoveel uit, Mendy heeft een 5* wf
Okee, maar met een splijtende pass om de snelle buitenspelers in de diepte te sturen je dat niet handig met rechts lijkt me, ondanks zijn 5* WF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavento
Vestendrie schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:39:
[...]

Okee, maar met een splijtende pass om de snelle buitenspelers in de diepte te sturen je dat niet handig met rechts lijkt me, ondanks zijn 5* WF.
een 5* WF reageert identiek aan zijn strong foot, dus dat maakt bar weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:33:
[...]

300k voor een speler om de bank te hebben...die luxe hebben niet veel mensen denk ik.
Dan had je je statement dat er geen spelers voor je team moeten nuanceren dat er geen betaalbare spelers zijn om je team aan te vullen ;)

Ben toch erg tevreden over Mendy en Sissoko. Met deze aankopen wil ik eigenlijk nog 2 spitsen, een centrale middenvelder en eventueel een CAM kopen. Kan niet wachten tot de toty er is.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
xavento schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:41:
[...]

een 5* WF reageert identiek aan zijn strong foot, dus dat maakt bar weinig uit.
Dan moet ik ook maar eens spelers gaan halen met *5 WF, haha. Heb er wel een paar met *4 WF, maar daar merk ik het verschil wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:52
[...]

Je zou kunnen kijken voor een vervanger Nastasic? Evt een upgrade van Lewandowski of Sancho. Wel leuk, Bundesliga teams zie je te weinig eigenlijk.
Bedankt. Ik zat zelf ook al na te denken over een vervanger voor Nastasić, maar ik weet niet goed wie een echte verbetering zou zijn. Ik vind snelheid belangrijk om de overwegend snelle spelers van mijn tegenstanders bij te kunnen benen, maar de meeste verdedigers in de Bundesliga lijken eerder traag. Manuel Akanji zou wellicht een optie kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bean77 schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:41:
[...]

Dan had je je statement dat er geen spelers voor je team moeten nuanceren dat er geen betaalbare spelers zijn om je team aan te vullen ;)

Ben toch erg tevreden over Mendy en Sissoko. Met deze aankopen wil ik eigenlijk nog 2 spitsen, een centrale middenvelder en eventueel een CAM kopen. Kan niet wachten tot de toty er is.
Er zijn voor mijn team ook geen aanvullingen geweest voor FUTmas, daar is niet veel aan gelogen:

https://www.futhead.com/20/squads/209085/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:12
JanVanHaaren schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:00:
Ik ben sinds enkele dagen geleden weer wat actiever FIFA Ultimate Team aan het spelen. Ik heb de voorbije maanden voornamelijk zo'n tiental wedstrijden per week in Squad Battles gespeeld, maar ik ben van plan om tijdens de kerstperiode ook meer online te spelen. Ik heb vanochtend de plaatsingswedstrijden voor Division Rivals gespeeld met dit Bundesliga-team en ben in de zevende divisie ingedeeld. Ik ben van plan om Perišić binnenkort te vervangen door de verhaallijn Perišić. Ik heb momenteel zo'n 110000 munten te besteden om m'n team te versterken. Hebben jullie suggesties voor mij?
Bij de Bundesliga team die ik tegenkom is Werner regelmatig een kwelling... :X

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:20
Ik ben sinds enkele dagen geleden weer wat actiever FIFA Ultimate Team aan het spelen. Ik heb de voorbije maanden voornamelijk zo'n tiental wedstrijden per week in Squad Battles gespeeld, maar ik ben van plan om tijdens de kerstperiode ook meer online te spelen. Ik heb vanochtend de plaatsingswedstrijden voor Division Rivals gespeeld met dit Bundesliga-team en ben in de zevende divisie ingedeeld. Ik ben van plan om Perišić binnenkort te vervangen door de verhaallijn Perišić. Ik heb momenteel zo'n 110000 munten te besteden om m'n team te versterken. Hebben jullie suggesties voor mij?
In ieder geval is Akanji wel een upgrade tov Nastasic. Ik denk dat Mbabu ondanks z'n lagere rating een betere RB is dan Piszczek, meer snelheid en fysiek. Je kunt dan een Guardian als chemstyle gebruiken om z'n lage defensieve stats een flinke upgrade te geven. Misschien Witsel op het middenveld ipv Havertz zodat je meer duels op het middenveld kan winnen. Werner is een prima spits uit de BL, wel een heel ander type dan Lewandowski. Je zou ook een systeem met 2 spitsen kunnen proberen, want Lewa en Werner vullen elkaar best goed aan. De IF van Werner zou je dan voor kunnen sparen als hij bevalt.
Fraaank schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:31:
Het enige wat ik (voor 85%) voorbij zie komen tijdens FUTmas zijn een hoop untradable spelers die ik kan laten INVALLEN. Nog niet echt een speler gehad die direct m'n team in kan en iemand kan vervangen, en zo speciaal is m'n team niet volgens mij.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het hele idee van FUT is dat je creatief omgaat met de start opstelling, en eventueel met tussenkomst van Icons bijv. een team op full chem krijgt. En dan kun je spelers zoals bijv. Acuna die ingame een LW kaart heeft, op CM of CAM te laten spelen, want dat is qua stats de positie waar hij het beste tot zijn recht komt. Mijn nieuwe team waar ik naartoe ga werken, ziet er als volgt uit, met 4 Futmas spelers in de basis:

https://www.futbin.com/20/squad/12043133

Met deze spelers kan ik makkelijk switchen van mijn favoriete 4-3-1-2 formatie, naar bijv. 4-2-3-1 of 4-2-2-2, die ik tegenwoordig ook als varianten gebruik als ik er met mijn standaard formatie niet doorheen kom. Alle Futmas SBC spelers zijn dus een directe versterking voor mijn eerste team. Misschien dat bepaalde leagues wat minder goed bedeeld zijn qua Futmas spelers, zo te zien heb je een Serie A team, dan is het al wat lastiger. Al zijn Malcuit, Murillo en Rebic nog best prima spelers. Dat je voor die eerste twee posities al untradable spelers in je team hebt staan, kun je EA niet echt kwalijk nemen, dat is pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaka_m4
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04-01-2021
Messje schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:30:
[...]

Als vervanger van Nastasic zou ik kijken naar Sule :)

@zaka_m4 toen ik nog met een La Liga team speelde was William Carvalho heerlijk, geen ervaring met Vidal. Deze dus: https://www.futbin.com/20/player/42983/william-carvalho
Ah dank je wel dan kan ik die nog even proberen. Ik merk ook met de tegenstanders die ik tegen kom dat vrij weinig een liga team hebben. Tot nu toe doe ik het wel aardig speel nu wl gold 3 en rivals div 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
mar101 schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:57:
[...]

In ieder geval is Akanji wel een upgrade tov Nastasic. Ik denk dat Mbabu ondanks z'n lagere rating een betere RB is dan Piszczek, meer snelheid en fysiek. Je kunt dan een Guardian als chemstyle gebruiken om z'n lage defensieve stats een flinke upgrade te geven. Misschien Witsel op het middenveld ipv Havertz zodat je meer duels op het middenveld kan winnen. Werner is een prima spits uit de BL, wel een heel ander type dan Lewandowski. Je zou ook een systeem met 2 spitsen kunnen proberen, want Lewa en Werner vullen elkaar best goed aan. De IF van Werner zou je dan voor kunnen sparen als hij bevalt.
Bedankt voor je advies! Ik zat er zelf ook al over na te denken om over te schakelen op een systeem met twee spitsen. Als ik Mbabu, Akanji (of Süle), Witsel én Werner haal, dan zou ik bijvoorbeeld dit team kunnen opstellen. Ik zou van sommige spelers wellicht ook een speciale kaart in plaats van de normale kaart kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legend11
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-12-2020
Ik heb sinds gisteravond het idee dat alles tijdens een wedstrijd 1.5x zo snel gaat als normaal. Hebben jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik heb mijn team een beetje omgegooid, wou weer wat nieuws haha

Makelele, Bergkamp en van Dijk verkocht en Agüero scream, en Militao rttf gekocht :)

https://www.easports.com/...Id=j52TcxGdnStxF:FFA20PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
JanVanHaaren schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:08:
[...]

Bedankt voor je advies! Ik zat er zelf ook al over na te denken om over te schakelen op een systeem met twee spitsen. Als ik Mbabu, Akanji (of Süle), Witsel én Werner haal, dan zou ik bijvoorbeeld dit team kunnen opstellen. Ik zou van sommige spelers wellicht ook een speciale kaart in plaats van de normale kaart kunnen halen.
Ziet er goed uit. Persoonlijk maak ik weinig gebruik van flankspelers en speel ik bijna altijd door het centrum, dus zou ik zelf voor een 4-1-2-1-2 narrow gaan met Delaney IF op CDM en Witsel en Goretzka als CM's. Maar als je graag via de flank speelt, zijn Perisic en Sancho waarschijnlijk wel de beste opties uit de Bundesliga op de flanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
@mar101

Rebic was een hele slechte kaart als je z'n stats zag. En Murillo was in mijn ogen een kaart die niet beter is dan bijvoorbeeld Scream Romagnoli die ik ook heb gehad. Alleen die Malcuit was wel aardig. Toch als je ziet wat je moet inleveren bij de meeste FUTmas SBCs aan waarde en dat vergelijkt met speler die op de markt zijn...

Overigens bestaat mijn team uit Serie A, maar ook uit 2 La Liga en 1 BPL speler. Had Mendy ook kunnen inpassen zag ik, maar wat zou hij meer brengen dan Alex Sandro of eventueel IF Hernandez? Dan wacht ik liever de nieuwe Swap spelers af.

Als de servers "tegen" je zijn maakt het ook niet uit wat je er hebt staan aan spelers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
2 uurtjes verveeld en de lique 1 SBC compleet gedaan.
Met bieden kostte me het 110K

Opbrengst 2x TOTW, 1x 83, 2 dure zilveren (5K) plus hoop handige spelers voor ooit SBC

de klapper zat echter verstopt achter een (voor mij dubbele) TOTW speler. Sadio Mane :)

heb alleen geen BPL team, maar 200K is toch mooi meegenomen :X

Zonder Mane zou ik denk ik sam/sam gespeeld hebben, qua kosten en opbrengsten. Nu overigens duidelijk niet :+

[ Voor 15% gewijzigd door Patrick_D_GTS op 23-12-2019 15:47 ]

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Fraaank schreef op maandag 23 december 2019 @ 15:30:
@mar101

Rebic was een hele slechte kaart als je z'n stats zag. En Murillo was in mijn ogen een kaart die niet beter is dan bijvoorbeeld Scream Romagnoli die ik ook heb gehad. Alleen die Malcuit was wel aardig. Toch als je ziet wat je moet inleveren bij de meeste FUTmas SBCs aan waarde en dat vergelijkt met speler die op de markt zijn...

Overigens bestaat mijn team uit Serie A, maar ook uit 2 La Liga en 1 BPL speler. Had Mendy ook kunnen inpassen zag ik, maar wat zou hij meer brengen dan Alex Sandro of eventueel IF Hernandez? Dan wacht ik liever de nieuwe Swap spelers af.

Als de servers "tegen" je zijn maakt het ook niet uit wat je er hebt staan aan spelers.
Wat is er mis met Rebic dan? Met een Sniper erop ziet hij er als een heel complete spits uit. Persoonlijk zou ik hem liever in de spits hebben dan Mertens. In het begin van Fifa 20 had ik ook een team met alleen maar dribbeldwergen voorin, maar op een gegeven moment werkte dat niet meer voor mij. Toen kwam de Villa SBC en toen begon m'n team eindelijk weer te draaien met een fatsoenlijk aanspeelpunt voorin. Rebic zou zo'n type speler kunnen zijn.

Ik snap dat je niet voor Murillo gaat, zeker als je de Diego Carlos SBC hebt gedaan die qua chem in je team past en ook nog een grote kans op een upgrade heeft. Malcuit is voor Serie A spelers wel een musthave, behalve als je dus Zanetti als Icon Swap gedaan hebt. Hij is wel erg prijzig, maar een flinke upgrade tov het beste Serie A alternatief en ook nog makkelijk in te bouwen in hybrids met z'n Franse nationaliteit.

Ik snap dat je niet voor de Mendy SBC gaat als je maar een beperkt aantal coins hebt. 300K voor een back vind ik persoonlijk teveel van het goede, maar als je een team van 10+ miljoen coins hebt, dan is het geen probleem natuurlijk. Alex Sandro met Shadow erop is niet veel slechter inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Met Mane op zak, en al een aantal leuke untradebles uit de EPL (Robertson, Walker, Mahrez, Vardy, Futmas Delph) + Icon Gerrard en Storyline The Ox in mijn club is een stap naar de EPL toch wel erg verleidelijk.

Daarom maar gauw (met spelers uit mijn club _O-) Futmas Sanchez gedaan.

Nog 1 CB en keeper en er staat gewoon een 86/87 team _O_

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
mar101 schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:03:
[...]

Wat is er mis met Rebic dan? Met een Sniper erop ziet hij er als een heel complete spits uit. Persoonlijk zou ik hem liever in de spits hebben dan Mertens.
Agility en Balance is drama bij Rebic, wat toch wel belangrijke eigenschappen zijn dit jaar. Mertens speelt bij mij overigens als CAM in een 41212(2) of in de spits in een 4231. Heb bv ook Flashback Balo geprobeerd, maar z'n workrates zijn drama. Over Malcuit en Murillo heb je overigens gelijk.

Voor mij is FUTmas voornamelijk nog steeds een coinsink en het wordt elk jaar erger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:54:
[...]
Voor mij is FUTmas voornamelijk nog steeds een coinsink en het wordt elk jaar erger.
Tuurlijk is het een coinsink, iedereen moet blut zijn tzt dat TOTY gereleased word in January

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
[...]

Ja en dat is echt ongelofelijk! Werner, Gnabry, Sancho, Goretzka, Witsel, McKennie IF, Hernandez, Akanji, Roussilion, Gulacsi, Lainer IF... Voor heel weinig heb je echt een geweldig team. Dat is misschien ook het probleem, mensen gaan upgraden omdat dit team zo weinig kost maar bij andere competities kom je met het dubbele bedrag nog niet in de buurt van dit team!
Werner > Lewandowski (en je spaart ook nog geld uit!)
Gnabry > Sancho (behalve als je veel waarde aan de 5 ipv 4 skillmoves hecht)
Witsel > Havertz (zo is je team beter in balans en Witsel is echt geweldig)
Roussilion > Schulz
Akanji > Nastasic
Lainer IF > Piszcek
Guerreiro scream > Perisic

Tenminste dat is mijn ervaring met de BL spelers. :)

Edit: Voor zo'n verhaallijn speler moet je toch echt veel te veel spelen in een maand? Ik speel toch behoorlijk veel maar kwam vorige maand maar tot de helft geloof ik... Of mis ik iets waardoor je makkelijk meer XP kan halen?

[ Voor 52% gewijzigd door sjakieman op 23-12-2019 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Fraaank schreef op maandag 23 december 2019 @ 16:54:
[...]

Agility en Balance is drama bij Rebic, wat toch wel belangrijke eigenschappen zijn dit jaar. Mertens speelt bij mij overigens als CAM in een 41212(2) of in de spits in een 4231. Heb bv ook Flashback Balo geprobeerd, maar z'n workrates zijn drama. Over Malcuit en Murillo heb je overigens gelijk.

Met een sniper chemstyle komt z'n agility op 90, dat lijkt me geen probleem. Hoge balance is vooral belangrijk voor spelers met weinig strength zoals Mertens en Insigne, ik heb er in ieder geval geen last van dat Villa makkelijk van de bal wordt gezet met 80 balance. Als je Mertens niet als spits gebruikt, wie dan wel? Geen van je drie voorhoede spelers lijkt me geschikt als enige spits.

Klopt dat Futmas wel echt een coinsink is, maar ik heb er bewust voor gekozen dit jaar. Meestal rond TOTS raak ik uitgekeken op Fifa. Het wordt dan een soort Fifa on steroids, elke speler rond de 99 pace, CAM's kunnen ballen onderscheppen als Kante, de meest idiote schoten vliegen in het doel, etc. Heeft nog minder met voetbal te maken dan FUT aan het begin van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
@mar101 Politano meestal. Ben niet zo van de hoge ballen met aanspeelpunt, zit niet in m'n spel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:15:
[...]

Tuurlijk is het een coinsink, iedereen moet blut zijn tzt dat TOTY gereleased word in January
En daarom skip ik futmas. Ik handel lekker door om met toty toe te kunnen slaan. Tuurlijk lijken Mendy of Sanchez mij wel wat. Maar dan wel tradeable. Ik vind het zonde om zoveel in untradeables te stoppen en van mijn geld dus te blokkeren.
sjakieman schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:24:
[...]

Edit: Voor zo'n verhaallijn speler moet je toch echt veel te veel spelen in een maand? Ik speel toch behoorlijk veel maar kwam vorige maand maar tot de helft geloof ik... Of mis ik iets waardoor je makkelijk meer XP kan halen?
Ik geloof het wel. Ik speel fifa voornamelijk woensdagavond en zondagavond. Maar daarmee kom ik niet verder dan lvl 10 tot 12 per season. Dus een verhaallijnspeler gaat aan mij voorbij. Krijg nu wel leuke loan spelers maarja die ben je zo weer kwijt.

[ Voor 39% gewijzigd door Joosie200 op 23-12-2019 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
Werner > Lewandowski (en je spaart ook nog geld uit!)
Gnabry > Sancho (behalve als je veel waarde aan de 5 ipv 4 skillmoves hecht)
Witsel > Havertz (zo is je team beter in balans en Witsel is echt geweldig)
Roussilion > Schulz
Akanji > Nastasic
Lainer IF > Piszcek
Guerreiro scream > Perisic
Bedankt voor de tips! Ik ben ondertussen overgeschakeld op 4-3-3 (4) met Witsel, Goretzka en Reus op het middenveld. Ik heb Werner gehaald en ga hem in de volgende wedstrijd eens uitproberen in de plaats van Lewandowski. Ik heb verder Roussillon als leenspeler voor 9 wedstrijden.
Voor zo'n verhaallijn speler moet je toch echt veel te veel spelen in een maand? Ik speel toch behoorlijk veel maar kwam vorige maand maar tot de helft geloof ik... Of mis ik iets waardoor je makkelijk meer XP kan halen?
Klopt. Ik kom meestal ook niet eens in de buurt, maar ik heb de komende twee weken toevallig veel vrije tijd waardoor het deze keer mogelijk wel kan lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
JanVanHaaren schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:57:
[...]

Bedankt voor de tips! Ik ben ondertussen overgeschakeld op 4-3-3 (4) met Witsel, Goretzka en Reus op het middenveld. Ik heb Werner gehaald en ga hem in de volgende wedstrijd eens uitproberen in de plaats van Lewandowski. Ik heb verder Roussillon als leenspeler voor 9 wedstrijden.

[...]

Klopt. Ik kom meestal ook niet eens in de buurt, maar ik heb de komende twee weken toevallig veel vrije tijd waardoor het deze keer mogelijk wel kan lukken.
Koop je verdedigers en verdedigende middenvelders direct met shadow. Vaak kost het maar zo'n 1k-3k meer dan zonder als je even zoekt. Anders betaal je 15k voor een chem kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:11
Record is inmiddels 16-8 en ik pak wederom onnodige losses, niet normaal meer. Net een wedstrijd 2-1 verloren waarin ik serieus 3 keer de paal raak en mijn eigen speler de 2-2 voorkomt door een bal van de lijn te halen. Dit is op zijn zachtst gezegd niet mijn weekend. De connectie is wel beter, maar het zit helaas alsnog flink tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 01:44
De story line spelers zijn vrij makkelijk te halen als je de weekly en daily objectives mee pakt. Of het het waard is... Ik heb beide spelers nauwelijks gebruikt tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:10:
De story line spelers zijn vrij makkelijk te halen als je de weekly en daily objectives mee pakt. Of het het waard is... Ik heb beide spelers nauwelijks gebruikt tot nu toe
Ik heb Lord Vazquez tot dit weekend gebruikt en sub hem nog regelmatig

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik speel best regelmatig naast een fulltime baan, maar kom nauwelijks op 25%. In mijn geval komt dat omdat ik alleen offline speel en geen extra euros in het spel wil stoppen naast de aanschaf. Heb EA deze 'bug' ook meegegeven: https://answers.ea.com/t5...season/m-p/8441860#M11072

In Fortnite kun je als F2P veel verder in een seizoen komen dan in FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23:20
Na flink wat afwegingen gemaakt te hebben is dit nu mijn team in game https://www.futbin.com//20/squad/12048439 en dit als start https://www.futbin.com//20/squad/12048413. Neymar op 10 is echt een verademing. Momenteel sta ik 14-2 in de WL, dus ben benieuwd waar dit gaat eindigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanVanHaaren
Verwijderd schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:30:
Ik speel best regelmatig naast een fulltime baan, maar kom nauwelijks op 25%. In mijn geval komt dat omdat ik alleen offline speel en geen extra euros in het spel wil stoppen naast de aanschaf. Heb EA deze 'bug' ook meegegeven: https://answers.ea.com/t5...season/m-p/8441860#M11072
Ik deel deze ervaring niet helemaal. Ik speelde de voorbije maanden hooguit twee wedstrijden per dag in Squad Battles en kon meestal toch tot 50% à 75% geraken. Ik vond het inderdaad ook vervelend dat ik sommige uitdagingen niet kon vervolledigen omdat je daarvoor online moest spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ik probeer mn WL potjes vanavond af te maken, maar de latency is echt absurd. Heel traag spel momenteel, jammer :(

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog een paar potjes gewonnen en nu goud 2. Ik vind het prima verder allemaal.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Na het succes van Acuna ook Bolasie sbc gedaan en Fernandes gekocht. Leuk Sporting driehoekje. Wel met 2 linksbuitens, maar 1 in de spits en ze staan toch op 10-10-7 chem.

De dribbeldwergen begonnen toch te vervelen, nu weer 2 totaal andere teams. Enige wat hetzelfde blijft sinds de start zijn de bundesliga basis en Vardy POTM.

https://www.futbin.com/20/squad/12044713
https://www.futbin.com/20/squad/12044739

Dat is wel het voordeel als je nog geen topteam hebt. Het is erg goedkoop om elk weekend met een nieuw team te spelen. Vaak verkoop ik mijn gebruikte spelers nog met winst ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 01-10 17:03
Tegenwoordig is het normaal om bij het wegkoppen van de bal tegen je eigen medespeler te koppen. 2x in 1 wedstrijd zo een eigen goal gemaakt...
Gelukkig nog wel gewonnen

[ Voor 8% gewijzigd door Terranova op 23-12-2019 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een potje rivals gedaan, rond de 70e minuut gaat de game opeens in slowmotion/rubber-banding om vervolgens na 2-3 minuten te disconnecten ...

Gaat lekker daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 01:44
Prima avondje hier. 6 gespeeld en 5 gewonnen. Game speelt heel soepel. Helaas heb ik geen tijd meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lozano maar even gehaald, altijd wel een geinige speler om erbij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Heb op de valreep de kent sbc nog even meegepakt.
Damn wat is die snel en ze schieten is ook nog niet onaardig met een deadeye erop. Als die nog een upgrade krijgt kan het nog een leuke speler worden.
Nu genoeg supersubs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Ik wil graag EA even bedanken voor het extra dagje WL. Had nog 7 wedstrijden, maar had al goud 3. Dacht dat ik wel even wat potjes kon doen, om goud 2 te halen. De gameplay is nog brakker dan het weekend. Speler reageren niet, passes worden geschopt alsof een baby er een trap tegenaan geeft.

Na 2x kansloos te hebben verloren bedacht ik me ook dat de TOTW toch bagger word...Dus daaag FIFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
iemand ervaring met 88 petit of baby blanc?
als 2e cvm naast futmas sissoko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
sensately schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:49:
iemand ervaring met 88 petit of baby blanc?
als 2e cvm naast futmas sissoko
Baby blanc is niet slecht. Maar ik vind em niet veel beter dan een 86 rated frenkie de jong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
Terranova schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:51:
[...]

Baby blanc is niet slecht. Maar ik vind em niet veel beter dan een 86 rated frenkie de jong
Die wil ik juist op die plek vervangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
sensately schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:52:
[...]

Die wil ik juist op die plek vervangen 8)7
haha
Maar als je 700k aan coins hebt, dan kan je toch beter voor een pogba of kante gaan oid. Of echt de icon nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fraaank schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:38:
Ik wil graag EA even bedanken voor het extra dagje WL. Had nog 7 wedstrijden, maar had al goud 3. Dacht dat ik wel even wat potjes kon doen, om goud 2 te halen. De gameplay is nog brakker dan het weekend. Speler reageren niet, passes worden geschopt alsof een baby er een trap tegenaan geeft.

Na 2x kansloos te hebben verloren bedacht ik me ook dat de TOTW toch bagger word...Dus daaag FIFA.
Op ps4 had ik vandaag geen problemen. Sterker nog de servers vind ik met de week beetje beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Inmiddels een erg goede reeks neer kunnen zetten en op matchpoint voor G1 met 19-8. Ik heb dus nog drie kansen om G1 te halen. Tevreden met de score, maar het had echt nog veel beter gekund. 4-4-2(2) speel ik nu wat regelmatiger, beetje aan het wisselen met 4-2-2-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Zo jammer, heb je een run van 6 wins waar in het spel meestal mee werkt. Net nog S1 gehaald, bijna G3 en dan 3 wedstrijden op rij waarin elke pass in de voeten van een tegenstander beland en een blinde nog betere spelerselectie keuzes had gemaakt dan de AI.
2 potjes, 2 wins nodig, ik hoop dat ik het red

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen geduld en mijn nieuwe team gemaakt. Zou nog 2 a 3 weken moeten wachten, maar dat is ook zo zonde met je coins op de bank.
Team zal waarschijnlijk wel endgame zijn want ik merk dat ik weinig te motiveren ben voor erg veel fifa. Wat potjes hier en daar is leuk, maar heb besloten om gewoon te stoppen wanneer ik geen zin meer heb, desnoods bij zilver 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Kijk aan, met 2 wedstrijden over Goud 1 weten te halen. 20-8. Behoorlijk mooie score, echter blijft toch wel weer een beetje het gevoel hangen dat ik echt 3 a 4 potten meer had kunnen winnen. Al met al mag ik niet ontevreden zijn, de laatste wedstrijden veel gewonnen en heerlijk gespeeld, controleerde alle wedstrijden volledig. Stap naar Elite blijkt helaas nog een moeilijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 06:28
Bean77 schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:19:
Geen geduld en mijn nieuwe team gemaakt. Zou nog 2 a 3 weken moeten wachten, maar dat is ook zo zonde met je coins op de bank.
Team zal waarschijnlijk wel endgame zijn want ik merk dat ik weinig te motiveren ben voor erg veel fifa. Wat potjes hier en daar is leuk, maar heb besloten om gewoon te stoppen wanneer ik geen zin meer heb, desnoods bij zilver 2.
Show eens?! :)

Hier mijn Ajax / NL team (ingame): https://www.futbin.com/20/squad/12056219
Iedereen start op 10 chem.

[ Voor 9% gewijzigd door AntraXxX op 23-12-2019 23:01 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, G3 gehaald met echt ontzettend veel pijn en moeite.
6-0 begonnen. Daarna naar 6-12 om het uiteindelijk toch net te halen. Wat een bevalling weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AntraXxX schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:56:
[...]

Show eens?! :)

Hier mijn Ajax / NL team (ingame): https://www.futbin.com/20/squad/12056219
Iedereen start op 10 chem.
Hoe bevalt die st juste? Verder een leuk team.

Dit is mijn team. Een goed voorbeeld dat een goed team nog geen goede speler maakt ;)

https://www.futbin.com/20/squad/11932502

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
Fraaank schreef op maandag 23 december 2019 @ 17:34:
@mar101 Politano meestal. Ben niet zo van de hoge ballen met aanspeelpunt, zit niet in m'n spel haha.
Het hoeven zeker geen hoge ballen te zijn. Ik speel zelden of nooit een hoge bal, maar als je bijv. een 1-2tje wil opzetten met een LB pass over de grond, dan is het wel handig dat je spits de bal kan vasthouden, afschermen voor een centrale verdediger die druk zet en dan vervolgens een dieptepass kan geven. Met een speler als Politano met z'n 49 strength gaat je dat niet lukken.

Een ander voordeel is dat als de spits zelf diep gaat bij een steekpass een sterke spits veel beter om kan gaan met een verdediger die op z'n hielen zit. Een speler als Butra moet echt los zijn van zijn mandekker, anders kan hij makkelijk uit balans gebracht worden tijdens het schieten. Met David Villa heb ik daar nauwelijks problemen mee.
038Zwolle schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:10:
Het zijn vooral de Silver en Gold Weekly Objectives die aantikken inderdaad. Voor mij is Storyline Gelson Martins echt een verrassing. Hij speelde eerst in mijn reserveteam, was telkens de beste speler en ga nu een nieuw eerste team maken waar hij ook z'n plek krijgt. Hij is zo snel, draait zo makkelijk weg bij tegenstanders en met een Deadeye chemstyle is zijn afronding en passing ook prima. Enige nadeel is zijn 3* weakfoot (en dat hij geen real face heeft :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Gold 2 geëindigd en wel tevreden mee. Niet best gespeeld en ook wat last gehad van, voor mijn gevoel, slechte verbindingen op de PS4. Prime icon eruit halen donderdag en ik ben happy ;)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 30-09 07:52
theman36 schreef op maandag 23 december 2019 @ 18:35:
Na flink wat afwegingen gemaakt te hebben is dit nu mijn team in game https://www.futbin.com//20/squad/12048439 en dit als start https://www.futbin.com//20/squad/12048413. Neymar op 10 is echt een verademing. Momenteel sta ik 14-2 in de WL, dus ben benieuwd waar dit gaat eindigen
Lekker team, hoe kom je aan zoveel munten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:17
Jamesl schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 02:22:
[...]

Door FIFA punten te kopen🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
@mar101 ik mis echt geen sterke spits momenteel, kan er niks aan doen haha. Meta dit jaar lijkt ook wat meer gericht op snelle lichte jongens voor m'n gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:09
Hier ook weer het een en ander veranderd, speelt weer prettig nu. In game ziet het er zo uit: https://www.futbin.com/20/squad/10624855

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Nachtapotheker schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 07:38:
Hier ook weer het een en ander veranderd, speelt weer prettig nu. In game ziet het er zo uit: https://www.futbin.com/20/squad/10624855
Hoe speelt Veron? Ben aan het twijfelen om hem ook te halen. in een 4-5-1 formatie dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:09
Vestendrie schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:35:
[...]

Hoe speelt Veron? Ben aan het twijfelen om hem ook te halen. in een 4-5-1 formatie dan.
Veron speelt prima, ik heb hiervoor vidal en nainggolan op die positie gehad, maar Veron bevalt me het beste van de 3. Heb voornamelijk dwergen in mijn team :+ en dan is een wat langere en sterkere speler wel fijn.
Hij wint veel kopduels, hij is sterk en de passing en dribbel is met artist meer dan prima. Ik doe hem niet graag meer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Momenteel druk bezig met investeren in OTW kaarten. Nu ze nog op te pikken zijn voor onder de 13k. Met de OTW sbc zullen we wel weer aardig gaan stijgen richting de 30k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Luncatic12 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:16:
Momenteel druk bezig met investeren in OTW kaarten. Nu ze nog op te pikken zijn voor onder de 13k. Met de OTW sbc zullen we wel weer aardig gaan stijgen richting de 30k
Goed idee, wanneer verwacht je dat de OTW-sbc gaat komen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Bean77 schreef op maandag 23 december 2019 @ 20:28:
Lozano maar even gehaald, altijd wel een geinige speler om erbij te hebben.
Ben nog aan het twijfelen om hem te halen, Was altijd een hele fijne speler, maar zie dat ze zijn 4* WF gedowngrade hebben naar 3* =(. Maakt hem wel iets minder bruikbaar.

Al mee gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpzuyd
  • Laatst online: 30-09-2020
Er komt 1 deze dagen hoogst waarschijnlijk een mid icon sbc als ik Twitter moet geloven. Daar zal minimaal een 87/88/89 Squad voor nodig zijn ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Vestendrie schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:19:
[...]

Goed idee, wanneer verwacht je dat de OTW-sbc gaat komen dan?
Winter otw komt altijd in de eerste weer van februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Iemand tips voor een BPL CAM als het budget 40k is?

Ik speel in 41212 opstelling....CAM blijft voor..

Ozil / erikssen / Silva??

Is die MCGinn wat? zn 84 IF?

[ Voor 22% gewijzigd door Wii4all op 24-12-2019 10:08 ]

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:30
WL danks zij de extension kunnen voltooien met een nieuwe record 17-11 (laatste 2 wedstrijden weggegeven) Zeer tevreden mee gezien ik ook 6x verloor in de verlenging. Rewards zullen wel weer brak zijn ondanks deze prestatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een tijdje afwezig geweest op dit forum, maar ik ben weer terug. Heb dit weekend voor de 6e x deze fifa elite 3 gehaald. Dat heb ik gedaan met dit team ( zie link). Vooral Mertens is opvallend goed. Hij passeert de vrachtwagens zoals Nesta en Piqué alsof ze er niet staan. Ook Sissoko is heel erg goed. Vond hem wat overpriced, maar na lang twijfelen toch maar gedaan en wat is hij goed, er komt niemand langs. De eerst volgende upgrade zal waarschijnlijk if Varane ipv Lenglet zijn https://www.futbin.com/20/squad/12065767

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
Gister Ben Yedder in de OTW hype verkocht + varane + Frenkie OTW om vervolgens kante en messi te kunnen kopen! Heel erg benieuwd hoe messi speelt.

Dit is mijn ingame team: https://www.futbin.com/20/squad/12065939

Nu sparen weer even wachten en dan varane terug halen en een goede box-to-box middenvelder (wellicht met de icon swaps a.s. donderdag)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wii4all schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 10:05:

Ik heb Ozil gehaald als CAM. Maar ik ben benieuwd of Erikssen of Silva beter zijn. McGinn zag ik ook voorbij komen. Maar die kon ik niet echt goed linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 15:11

Ozz

Joosie200 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:06:
[...]

Ik heb Ozil gehaald als CAM. Maar ik ben benieuwd of Erikssen of Silva beter zijn. McGinn zag ik ook voorbij komen. Maar die kon ik niet echt goed linken.
Firmino of Lacazette, vooral Bobby is erg fijn om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer

Ik ben een DIV9 speler (dus niet zo goed, zeker als je mijn team ziet :-)), maar ik speel al een tijd met MCGinn IF84 als CM op links.. Goede speler in zowel aanval als verdediging. Een paar keer een andere speler geprobeerd, maar kom toch steeds weer terug bij hem. Goede link met Robertson en bovendien voor de stats goedkoop. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door M@cer op 24-12-2019 11:43 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paffelton schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:21:
[...]

Ben nog aan het twijfelen om hem te halen, Was altijd een hele fijne speler, maar zie dat ze zijn 4* WF gedowngrade hebben naar 3* =(. Maakt hem wel iets minder bruikbaar.

Al mee gespeeld?
Die 3* is idd erg jammer. Maar nog niet echt mee gespeeld. Gebruik hem als supersub samen met die renato sanches. Paar keer kort ingevallen, maar niet dat ik er een beeld bij kon krijgen.

Aguero verkocht voor die toty nominee neymar omdat ik 4231 aan het uitproberen ben. Aangezien R9 toch spits speelt was ik meer op zoek naar een aanvallende cam.
Overigens paar potjes baby Zidane op 10 gespeeld en daar gaat hij echt los. Tijdens WL aan de zijkanten, maar centrale cam is wel waar zijn kracht ligt met zijn 5*WF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Jamesl schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 02:22:
[...]

Heb enigszins packluck gehad in het begin. Onder andere 2x Son, 2x Aubameyang, Eriksen, Dybala toen dat nog voor veel coins weg ging en heb in de tussen tijd nooit echt dure versterkingen gehaald. Daarnaast wel regelmatig een 86 rated player gepacked, waardoor ik relatief eenvoudig de Icon sbc kon doen en daar Capito uit kwam lopen. Zanetti heb ik behaald door die icon swap cards. Voor de rest best veel gespeeld in het begin waarbij ik eigenlijk altijd minimaal goud 2 haalde in de WL, wat prima coins oplevert. Maar nope, heb geen enkele cent extra uitgegeven, naast de Ultimate Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:06:
[...]

Ozil is echt heel slecht. McGinn is in zowat elke stat beter dan hem (met uitzondering van passing): https://www.futbin.com/20/compare/19729/43778. En dan heeft Ozil ook nog maar een 2 WF terwijl McGinn 4 heeft (en Eriksen 5).

Als je alleen keuze hebt tussen Ozil, Eriksen of Silva dan zou ik voor Eriksen kiezen. Wat is de rest van je team? Waarschijnlijk kan je McGinn wel op 8 chem krijgen en dan is hij al beter dan de andere opties.

[ Voor 7% gewijzigd door sjakieman op 24-12-2019 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
sjakieman schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:39:
[...]
Wat is de rest van je team? Waarschijnlijk kan je McGinn wel op 8 chem krijgen en dan is hij al beter dan de andere opties.
https://www.easports.com/...fId=bApIC8zpbZBd:FFA20XBO

Dit is mijn EPL squad atm. Zoek ook nog een 85+ LM/RMer. Felipe Anderson en Pepe zijn meer gekozen om hun pace en goedkope prijs. Want met beide knal ik over de flank naar de achterlijn om vanaf daar een voorzet te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
sjakieman schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:39:
[...]

Ozil is echt heel slecht. McGinn is in zowat elke stat beter dan hem (met uitzondering van passing): https://www.futbin.com/20/compare/19729/43778. En dan heeft Ozil ook nog maar een 2 WF terwijl McGinn 4 heeft (en Eriksen 5).

Als je alleen keuze hebt tussen Ozil, Eriksen of Silva dan zou ik voor Eriksen kiezen. Wat is de rest van je team? Waarschijnlijk kan je McGinn wel op 8 chem krijgen en dan is hij al beter dan de andere opties.
Ik heb allemaal bpl spelers ik ben pas 1,5 maand geleden begonnen met deze fifa....
Zo ziet mn team er nu uit (sorry heb geen futhead link)
https://www.easports.com/...Id=i6CgDfY0nStXs:FFA20PS4

ik heb mcginn maar gehaald om te proberen voor de coins hoef je het niet te laten.

Kan later altijd nog 'upgraden' naar een betere. Voor nu hem uitproberen.

Moet ook nog mn aanval verder upgraden.

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Joosie200 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:44:
[...]

Dit is mijn EPL squad atm. Zoek ook nog een 85+ LM/RMer. Felipe Anderson en Pepe zijn meer gekozen om hun pace en goedkope prijs. Want met beide knal ik over de flank naar de achterlijn om vanaf daar een voorzet te geven.
Hoezo heb je een probleem met de chemistry dan? Je hebt geen groene lijnen nodig als je geen rode hebt. Dus McGinn kan zonder probleem i.p.v. Ozil. Verder moet je juist niet naar de rating van spelers kijken, alleen naar de echte stats. De rating is namelijk voornamelijk bepaald door "Intl. Rep". Dit heeft geen effect op de kwaliteit van de speler. Een speler van 81 kan dus veel beter zijn dan een speler van 87 rating. Zo is bijvoorbeeld Sissoko (van 81) veeeeel beter dan jouw Rodri.
Wii4all schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:58:
[...]

Ik heb allemaal bpl spelers ik ben pas 1,5 maand geleden begonnen met deze fifa....
Zo ziet mn team er nu uit (sorry heb geen futhead link)
https://www.easports.com/...Id=i6CgDfY0nStXs:FFA20PS4

ik heb mcginn maar gehaald om te proberen voor de coins hoef je het niet te laten.

Kan later altijd nog 'upgraden' naar een betere. Voor nu hem uitproberen.

Moet ook nog mn aanval verder upgraden.
Voor jou geldt hetzelfde. Je kan zelf spelers gaan vergelijken maar als je dat teveel moeite vindt kan je op futbin bijvoorbeeld sorteren op popularity. Pak de populairste spelers voor een positie/competitie en kijk wat jij belangrijk vind op die positie.

[ Voor 30% gewijzigd door sjakieman op 24-12-2019 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:44:
[...]

Eriksen als CAM met hunter scoorde bizar veel goals voor mij in het begin, speelde toen ook 41212 wide.
Scream Bernard is as meta as it gets voor LM (had daarvoor ook Anderson), had Bernardo Silva als RM.

Silva is niet de meest meta optie, maar met hunter nog steeds erg snel en gevaarlijk, itt tot veel andere goedkopere opties heeft al een goede passing/dribbel, stamina en workrates. Prima als LCM of LCAM in andere formaties in je gameplans.

Waarschijnlijk zijn ondertussen de prijzen van de useal suspects (Mane, Sane, Sterling, Salah) ook stevig gedaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mar101

McGinn is een leuke speler, maar is meer geschikt als CM dan als CAM. Van de andere 3 opties die je noemt is Eriksen waarschijnlijk het beste. Je zou ook Lucas Moura met een Deadeye chemstyle op CAM kunnen zetten, als je die nog niet in de spits hebt staan. Een goedkope optie die nog steeds goed meekan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaka_m4
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04-01-2021
M@cer schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 11:25:
[...]

Ik ben een DIV9 speler (dus niet zo goed, zeker als je mijn team ziet :-)), maar ik speel al een tijd met MCGinn IF84 als CM op links.. Goede speler in zowel aanval als verdediging. Een paar keer een andere speler geprobeerd, maar kom toch steeds weer terug bij hem. Goede link met Robertson en bovendien voor de stats goedkoop. >:)
Nou ik ben wel jaloers op jouw team haha. Ik speel 7 maar met een mindere team. Wat ik merk sinds ik meer rust in het spel breng steeds meer win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
sjakieman schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:00:
[...]
Dus McGinn kan zonder probleem i.p.v. Ozil. Verder moet je juist niet naar de rating van spelers kijken, alleen naar de echte stats. De rating is namelijk voornamelijk bepaald door "Intl. Rep". Dit heeft geen effect op de kwaliteit van de speler. Een speler van 81 kan dus veel beter zijn dan een speler van 87 rating. Zo is bijvoorbeeld Sissoko (van 81) veeeeel beter dan jouw Rodri.
McGinn en Sissoki erin, Ozil en Rodri gelist. Op beide win ik want hun minimumprijs is al hoger dan waarvoor ik ze gekocht had.

Sterling/Salah/Bernard/Pullisic zijn mooie upgrades maar daar moet ik nog verder voor sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
mar101 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:37:
[...]

McGinn is een leuke speler, maar is meer geschikt als CM dan als CAM. Van de andere 3 opties die je noemt is Eriksen waarschijnlijk het beste. Je zou ook Lucas Moura met een Deadeye chemstyle op CAM kunnen zetten, als je die nog niet in de spits hebt staan. Een goedkope optie die nog steeds goed meekan.
In zijn geval niet denk ik. Hij speelt al met 2 spitsen en 2 vleugelspelers. McGinn op Cam is dan wel handig, anders wordt je middenveld snel overlopen.
Joosie200 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:42:
[...]

McGinn en Sissoki erin, Ozil en Rodri gelist. Op beide win ik want hun minimumprijs is al hoger dan waarvoor ik ze gekocht had.

Sterling/Salah/Bernard/Pullisic zijn mooie upgrades maar daar moet ik nog verder voor sparen.
Zou Bernard scream als 1e op je lijstje zetten, geweldige speler. Verder is op rechts Mahrez (S)IF ook nog een optie. Je centrale verdedigers zijn trouwens ook niet geweldig. Zou in ieder geval 1 snellere erbij zetten i.p.v. Alderweireld. Koop bijvoorbeeld Sanchez met shadow. Nu is elke counter wel erg gevaarlijk en ben je afhankelijk van je backs. En als je backs op stay back staan dan is Walker ook een upgrade over Cancelo.

Je hebt ook nog een aantal spelers zonder chemstyle. Alle veldspelers zouden dit moeten hebben. Op futbin kan je makkelijk vergelijken wat je voor elke speler wilt.

[ Voor 45% gewijzigd door sjakieman op 24-12-2019 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Jpzuyd schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 09:29:
Er komt 1 deze dagen hoogst waarschijnlijk een mid icon sbc als ik Twitter moet geloven. Daar zal minimaal een 87/88/89 Squad voor nodig zijn ben ik bang.
Icon swaps komen weer terug sowieso. Die base Icon SBC was er in seizoen 1 volgens mij nog niet, pas in seizoen 2 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zaka_m4 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:38:
[...]

Nou ik ben wel jaloers op jouw team haha. Ik speel 7 maar met een mindere team. Wat ik merk sinds ik meer rust in het spel breng steeds meer win.
Zeker een mooi team hoor. Mijn div. 6 team is ook nog minder zelfs denk ik. Alleen in div. 6 is het niet leuk meer, want daar speel je al constant tegen FC Icon... dus zal voor mij ook binnenkort wel weer div. 7 zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Eriksen is echt geweldig. Buiten ze goede pass kan je ook heerlijk vanaf de 16 schieten. Daarbij ook zeer goede loopacties dat hij vaak de 16 binnen gaat.

Daarbij 5* WF >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
zaka_m4 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 12:38:
[...]

Mazzel gehad door CR7 en Larsson 87 tradeable te packen, waardoor ik Van Dijk, Kante en Mane kon halen.. Verder Lewandoski untradeable als Supersub..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Traeces schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 13:18:
[...]

Eriksen is echt geweldig. Buiten ze goede pass kan je ook heerlijk vanaf de 16 schieten. Daarbij ook zeer goede loopacties dat hij vaak de 16 binnen gaat.

Daarbij 5* WF >:)
Eriksen staat er bij mij ook nog steeds in. Al paar keer getwijfeld om hem te vervangen door de Bruyne maar hij blijft zo veel scoren dat ik hem maar laat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Nu we het toch over PL middenvelders hebben. Wat zou jullie voorkeur zijn om als speler neer te zetten naast IF Ndidi en firmino?

- Wijnaldum IF 86
- De Bruyne 91
- Alli 87

Prijsrange is tot ongeveer 200k.. Twijfel sterk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ambianz schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 14:17:
Nu we het toch over PL middenvelders hebben. Wat zou jullie voorkeur zijn om als speler neer te zetten naast IF Ndidi en firmino?

- Wijnaldum IF 86
- De Bruyne 91
- Alli 87

KDB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman

- Wijnaldum IF 86
- De Bruyne 91
- Alli 87

Wijnaldum heeft niet zoveel speciaals, die zou ik sowieso niet kiezen.

Dele Alli scream heb ik sinds deze week, bevalt erg goed. Merk dat ik middenvelders van 1,85 die toch een goede agility hebben echt een grote meerwaarde hebben (Goretzka, Witsel, Alli scream). Maar de Bruyne zal ook vast goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Wijnaldum IF 86
- De Bruyne 91
- Alli 87

Pogba ? Is nu ook al rond de 200k te krijgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
Zojuist 2x draft gespeeld, (2x gewonnen, 36x niks uit de packs natuurlijk) maar wat speelt Zidane prime toch heerlijk. Is dat niet wat voor jou @Bean77 ? Aangezien jij, gok ik, één van de weinigen bent die daar de coins voor heeft :P :P

Edit: iemand vanavond tijd en zin om een potje te doen (speel pc)

[ Voor 12% gewijzigd door theman36 op 24-12-2019 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpzuyd
  • Laatst online: 30-09-2020
Fraaank schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 13:13:
[...]

Icon swaps komen weer terug sowieso. Die base Icon SBC was er in seizoen 1 volgens mij nog niet, pas in seizoen 2 toch?
Dat is de vraag of het icons zijn je kunt behalen met tokens of dat er een sbc komt,als het in de data staat komt het vaak binnen 24 uur en de icon swap 2 begint donderdagavond pas dus zeg het maar,blijft speculeren. Heb iig veel 86 rated gekocht. Vanavond komt Vidal dus daar zullen ze sowieso voor nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 15:21:
Zojuist 2x draft gespeeld, (2x gewonnen, 36x niks uit de packs natuurlijk) maar wat speelt Zidane prime toch heerlijk. Is dat niet wat voor jou @Bean77 ? Aangezien jij, gok ik, één van de weinigen bent die daar de coins voor heeft :P :P

Edit: iemand vanavond tijd en zin om een potje te doen (speel pc)
Ik heb zijn baby al in de icon sbc gehad, dus tsja dat zou een beetje zonde zijn.
Maar zijn baby versie is ook erg leuk hoor.

Pagina: 1 ... 74 ... 185 Laatste