Met een paar untradeable en futbin heb je sissoko veel goedkoper
[ Voor 8% gewijzigd door 038Zwolle op 21-12-2019 20:19 ]
[ Voor 8% gewijzigd door 038Zwolle op 21-12-2019 20:19 ]
Is deze gast echt zo goed? Ik vind hem wel duur.simons schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 19:22:
Ok 84 Sissoko, spel is nu definitief kapot.
Ik ga hem halen!
Alleen irritant dat alle goede liga NOS spelers uit SBC's komen. Zo was deze eventueel leuk geweest met Corona erbij, alleen is die SBC natuurlijk al lang verlopen. Op het moment dat er weer een goede bij komt is Acuna al niet meer beschikbaar. Dan zou je ze eigenlijk van te voren al moeten maken terwijl je niet weet of ze ooit bruikbaar zijn, beetje zonde.Capsaicin schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:19:
Acuna is misschien interessanter, een speler met de hoogste in game stats (als je de icons niet meetelt) voor slechts 42k:
[Afbeelding]
Vorig jaar had ik Prime Vieira en dit voelt precies hetzelfde.DeBers schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:19:
[...]
Is deze gast echt zo goed? Ik vind hem wel duur.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Ja precies. Daar zit nog wat feeling bij. Sissoko is gewoon de OPwannabe van dit jaar. Boring..Wulfric92 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:14:
[...]
200k extra en je hebt makelele
Hebben jullie ook last van slechte verbindingen? Heb de hele tijd 1 of 2 bar vertraging...
2x zoveel dislikes op futbin in dan het aantal likes. Ongetwijfeld vanwege de prijs, maar dit is wel erg bizar slecht beoordeeldsimons schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:29:
[...]
Vorig jaar had ik Prime Vieira en dit voelt precies hetzelfde.
Dit wordt zo'n kaart waar ze het over hebben later in het jaar "had ik die maar gedaan".
Paar potjes nu gespeeld en werkelijk "kapot".
Als hij past in je team, no-brainer.
[ Voor 94% gewijzigd door Valandil op 21-12-2019 20:52 ]
wijze woorden
Ik hoop oprecht dat niemand deze sbc doet, pls niet doen allemaal! Koop allemaal die kabouter Kante!Vestendrie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:39:
[...]
2x zoveel dislikes op futbin in dan het aantal likes. Ongetwijfeld vanwege de prijs, maar dit is wel erg bizar slecht beoordeeld
Sissoko is ontzettend vervelend om tegen te spelen, de tegenstander houd de ruimtes klein en man-bear-sissoko ruimt alles op.Vestendrie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:34:
[...]
Ja precies. Daar zit nog wat feeling bij. Sissoko is gewoon de OPwannabe van dit jaar. Boring..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 10% gewijzigd door Valandil op 21-12-2019 20:51 ]
wijze woorden
[ Voor 6% gewijzigd door Valandil op 21-12-2019 21:32 ]
wijze woorden
Henry is mij altijd enorm tegen gevallen.Vestendrie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:34:
Iemand ervaring met Henry 87 en rush 89, wil ze wellicht gebruiken maar ben benieuwd naar jullie ervaringen
Henry 87 heb ik een tijd gehad, gebruikte hem als spits. Scoort makkelijk vooral met een curve schot. Maar.... Hij struikelt constant en wordt makkelijk omver gelopen. Dat was voor mij de reden om hem te verkopen.Vestendrie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:34:
Iemand ervaring met Henry 87 en rush 89, wil ze wellicht gebruiken maar ben benieuwd naar jullie ervaringen
Ik zou gewoon Son halen.Vestendrie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:49:
Okee, bedankt. Leek me wel gewoon een leuke icon. En Rush? Zijn stats zien we ansich wel goed uit voor een spits toch?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 58% gewijzigd door Benny op 21-12-2019 22:05 ]
Ja maar dat probeer ik dit jaar minder te doen. Spelers gebruiken die iedereen gebruikt.. Dat is zo saai en veel te resultaatgericht.Bossie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 21:57:
[...]
Ik zou gewoon Son halen.
Heb inmiddels een paar potjes met Garrincha gespeeld, die is zeker op de brommer
Daarom speel ik ook met de Serie A (+ Hazard). Al die standaard teams zijn saai. Zelfde als de mensen die de hele wedstrijd drag-backs doen. Wat is daar de lol aan? Heeft niks met voetbal te maken in mij ogen.Vestendrie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 22:05:
[...]
Ja maar dat probeer ik dit jaar minder te doen. Spelers gebruiken die iedereen gebruikt.. Dat is zo saai en veel te resultaatgericht.
Jaa die gozer wil ik ook graag gebruiken, maar daar mis ik de coins nog voor.
Doel dit jaar blijft Maradonna.
[ Voor 6% gewijzigd door Jebus4life op 22-12-2019 01:33 ]
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Hey FIFA Fans,
— EA SPORTS FC Direct Communication (@EASFCDirect) 21 december 2019
Due to the impact of an issue some users experienced earlier today, Weekend League will be extended by 24 hours across all platforms.
Sympathiek, een extra dag frustratie.
Fijn, nog niet veel kunnen spelen dus dat komt erg goed uit.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Memories of yesterday, will grow, but never die
Netjes man! Mendy schijnt gelijk een vd betere linksbacks te worden. Zelf franse squad met la liga en neymar.Bint schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:16:
Ok, Ok. Heerlijk gevoel dit. En laat me voorop stellen. Ik ben een hele slechte speler. Seizoen 6/7 en 2x WL met silver 1. Vandaag nog 3 wedstijden over voor 3 wins, maar dat zou me nooit lukken, achterwege gelaten dus. Maarrrrr
Gisterenavond vlug Sissoko gehaald, ik had heel wat spelers liggen en heb direct wat teveel spelers gekocht en te duur verkocht. Maar toch enorme spijt, want ook al heeft het me "maar" 170k gekost, het zit wel in een untradeable. Had ik ook, met wat bijleggen, Pogba kunnen kopen. Niet gespeeld, de packs van de teams niet geopend en naar een feestje gegaan.
Vanochtend wakker geworden met maagzuur, dus ik zet fifa maar effe aan en bedenk me dat ik die pakketjes van sissoko (+1 andere) nog had liggen. Wat denk je? Argentijnse vlag, RW, barca. MESSI!
effe wat division rivals gespeeld, om de nieuwe sissoko te testen en Messi natuurlijk. Die messi is van een andere planeet, wat een heerlijke finesse schoten. En die sissoko: shadow erop en hij is het MEER dan waard.
Dus van buikpijn van sissoko en maagzuur van een feestje, tot ontzettend tevreden met een grote lach op mijn gezicht.
Oh ja, nog 3xWL gespeeld en alle drie gewonnen. Gold 3 dus. PS: ik kreeg de tip om niet meer op vrijdag te spelen (ik speelde alles afgelopen vrijdag) omdat het niveau dan vaak veel hoger ligt. Zien jullie dat ook zo?
PS: dit jaar 1x wat geld in Fifa geinvesteerd, verder helemaal niets. Dit jaar ook al Kane, Son 88, Reus,gepacked, dus het zit wel goed met mijn packluck zonder dat ik veel geld erin had gestoken. Tot en met fifa 18 er heel wat ingestoken en echt nooit wat gepacked.
PS: mijn team nu:
Son 88 (TOTY nominee)
IF Promes - Messi - Griezmann
Sissoko 84 - Keane
Tagliafico 86 - Lenglet - Diego Carlos 84 - semedo
als jullie nog suggesties hebben, hoor ik het graag. Ik zat zelf te denken aan de mendy upgrade (schijnt vandaag te komen), Lenglet -> varane, en als ik mendy pak, dan wil ik daar een franse LM/LF bij, ik zat te denken aan RTTF Coman of misschen zelfs Mbappe, als ik die ooit kan betalen. Zit nu op 350k coins,dus heb nog effe te gaan.
Kunst is om je wedstrijden te spreiden. Op vrijdag speel ik max zo'n 8 potjes (meestal zelfs nog wat minder).Bint schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:16:
Oh ja, nog 3xWL gespeeld en alle drie gewonnen. Gold 3 dus. PS: ik kreeg de tip om niet meer op vrijdag te spelen (ik speelde alles afgelopen vrijdag) omdat het niveau dan vaak veel hoger ligt. Zien jullie dat ook zo?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Ik gebruik zelf deze:Delano1992 schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:24:
[...]
Netjes man! Mendy schijnt gelijk een vd betere linksbacks te worden. Zelf franse squad met la liga en neymar.
Iemand goede custom tactics voor 4231? Met kleine ruimtes achterin dus soort drop back. Ik verlies op dit moment heel veel..
Speel gewoon die Rousillon vrij, zou mijn coins niet steken in een untradeable speler.Bint schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:16:
Ok, Ok. Heerlijk gevoel dit. En laat me voorop stellen. Ik ben een hele slechte speler. Seizoen 6/7 en 2x WL met silver 1. Vandaag nog 3 wedstijden over voor 3 wins, maar dat zou me nooit lukken, achterwege gelaten dus. Maarrrrr
Gisterenavond vlug Sissoko gehaald, ik had heel wat spelers liggen en heb direct wat teveel spelers gekocht en te duur verkocht. Maar toch enorme spijt, want ook al heeft het me "maar" 170k gekost, het zit wel in een untradeable. Had ik ook, met wat bijleggen, Pogba kunnen kopen. Niet gespeeld, de packs van de teams niet geopend en naar een feestje gegaan.
Vanochtend wakker geworden met maagzuur, dus ik zet fifa maar effe aan en bedenk me dat ik die pakketjes van sissoko (+1 andere) nog had liggen. Wat denk je? Argentijnse vlag, RW, barca. MESSI!
effe wat division rivals gespeeld, om de nieuwe sissoko te testen en Messi natuurlijk. Die messi is van een andere planeet, wat een heerlijke finesse schoten. En die sissoko: shadow erop en hij is het MEER dan waard.
Dus van buikpijn van sissoko en maagzuur van een feestje, tot ontzettend tevreden met een grote lach op mijn gezicht.
PS: dit jaar 1x wat geld in Fifa geinvesteerd, verder helemaal niets. Dit jaar ook al Kane, Son 88, Reus,gepacked, dus het zit wel goed met mijn packluck zonder dat ik veel geld erin had gestoken. Tot en met fifa 18 er heel wat ingestoken en echt nooit wat gepacked.
Son 88 (TOTY nominee)
Sissoko 84 - Keane
als jullie nog suggesties hebben, hoor ik het graag. Ik zat zelf te denken aan de mendy upgrade (schijnt vandaag te komen), Lenglet -> varane, en als ik mendy pak, dan wil ik daar een franse LM/LF bij, ik zat te denken aan RTTF Coman of misschen zelfs Mbappe, als ik die ooit kan betalen. Zit nu op 350k coins,dus heb nog effe te gaan.
Ik heb hem nu zo'n 8 a 9 potjes gebruikt en hij is defensief echt heel fijn. Geen nood om dadelijk weer een Vieira te halen dat een veelvoud van deze Sissoko kost.Capsaicin schreef op zondag 22 december 2019 @ 12:47:
De reviews over Sissoko van mensen die hem echt hebben gebruikt zijn zeer positief. Hij zou mooi in mijn team passen en ik heb zat untradables. Maar toch twijfel ik om zoveel spelers op te offeren voor 1 onverhandelbare.
Ik zou hem idd ook kunnen halen en evt met wat geschuif kunnen inpassen, is hij idd een must have?Bean77 schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:00:
[...]
Ik heb hem nu zo'n 8 a 9 potjes gebruikt en hij is defensief echt heel fijn. Geen nood om dadelijk weer een Vieira te halen dat een veelvoud van deze Sissoko kost.
Alleen 1 minpunt is dat hij aanvallend veel schoten mist en dat is wel jammer. Maar goed, hij doet waarvoor hij gehaald is.
Ik vind TOTGS Ramos -> Pique een goede upgrade, waar Pique traag en log is zit Ramos overal meteen bovenop.ErnstMid schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:20:
Ik had dit weekend vrijdag een hele chille verbinding, daarna alles weer drama.
Maar goed, wat zouden jullie doen met een miljoen?
https://www.futbin.com/20/squad/12010409
Het ligt natuurlijk voor de hand om de verdediging te upgraden, maar dat voelt toch altijd minder spannend. Wel veel opties nu: messi, neymar, best, garincha... van dijk, Koeman, vd sar... wat een keuzes
Ja daar zat ik ook naar te kijken, misschien met militao rttf ernaast...Bossie schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:31:
[...]
Ik vind TOTGS Ramos -> Pique een goede upgrade, waar Pique traag en log is zit Ramos overal meteen bovenop.
Niets mis mee, heb de vorige WL met beide gespeeld. Nu weer Pique en LengletErnstMid schreef op zondag 22 december 2019 @ 13:45:
[...]
Ja daar zat ik ook naar te kijken, misschien met militao rttf ernaast...
Wissel Messi ingame naar spits en je weet niet wat je mee maaktBint schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:16:
Son 88 (TOTY nominee)
Sissoko 84 - Keane
Heb je ingesteld dat die 2 cvm's midden afdekken ipv vleugel? Dat scheelt wel veel als je dat niet ingesteld hebt. Kan bij tactieken en instructies voor spelers.Delano1992 schreef op zondag 22 december 2019 @ 11:24:
[...]
Netjes man! Mendy schijnt gelijk een vd betere linksbacks te worden. Zelf franse squad met la liga en neymar.
Iemand goede custom tactics voor 4231? Met kleine ruimtes achterin dus soort drop back. Ik verlies op dit moment heel veel..
op je ps4 hem inleverenLeoleo schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:08:
help! zit vast in de sbc nationale trots - duitsland. alles heb ik volgens het boekje gevuld, en enkel het criteria '11 spelers bundes 1 of 2' blijft open staan. alles dubbel gecheckt: staat gewoon goed.
Voordat ik zo een hap uit de tafel neem: iemand een tip?
En het mooie is, losses die je gekregen hebt door die servers krijg je dan weer niet terug.Vestendrie schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:34:
Slechte servers dus ze besluiten om een dag extra wl open te zetten. Prima, maar het zou wel zijn als het vandaag wel prima te spelen is. Verschrikkelijke delay weer. Er zijn ook mensen die op maandag gewoon moeten werken ea..
Zojuist DC in het scherm tussen de 90e minuut en begin verlenging ...Terranova schreef op zondag 22 december 2019 @ 17:56:
[...]
En het mooie is, losses die je gekregen hebt door die servers krijg je dan weer niet terug.
Ik ben dus 1x gedisconnect van de server terwijl ik achter stond, dus dan krijg je mooi die loss, ondanks dat EA nu toegeven heeft dat er issues zijn.
Mendy snap ik nog wel, dat is simpelweg de beste LB, daarnaast is het een prima kaartje om naar CDM te zetten.Vestendrie schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:04:
Mendy en Sanchez. Sanchez is ongeveer 100k schat ik. Mendy 300k minimaal, belachelijke eisen
Dit weekend al 3x gehad , speler van de tegenstander loopt vol tegen me speler die daar staat.... penalty echt ea fix die gameErnstMid schreef op zondag 22 december 2019 @ 16:47:
Een penalty tegen terwijl ik de beste man niet eens bestuur. Huilen
Mee eens maar daar profiteer ik nu mooi van vrijdag nog 2,9 miljoen nu 3,7 miljoen. Heel me club tot en met 84 rated verkochtVestendrie schreef op zondag 22 december 2019 @ 19:04:
Mendy en Sanchez. Sanchez is ongeveer 100k schat ik. Mendy 300k minimaal, belachelijke eisen
wijze woorden
idd, de beste LB in de game zou gewoon 50-80k moeten zijn.Valandil schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:04:
Piqué was gewoon een goede sbc.
Mendy is veels te duur.
Zielig mensen die shush gebaartjes maken , weet niet wat ze er mee willen bewijzenSH-FR schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:24:
Zo, ik was van plan veel potjes WL te spelen vandaag, echter kwam het er niet van door Utrecht - Feyenoord en de verhalen over matige servers hier op het forum. Heb zojuist 2 potjes gespeeld, beide gewonnen en dus staat mijn actuele record op 12-2. Uitstekend dus. Eerste potje vrij probleemloos, het zelfde gold voor het potje daarna. 2-0 voor tot de 85e minuut. Gaf geen één kans weg.
Maar dan, hij wisselt, en maakt uit een (terechte, want ik stapte dom in nadat hij schoot en legde hem neer) penalty 2-1. Vervolgens loopt hij met Gnabry zo door mijn verdediging, omdat mijn spelers wegstappen en naar voren lopen, 2-2. Kon zo alleen op de keeper af. Hij shust me.
Ondanks dit hele rare moment blijf ik in de verlenging rustig en shush ik hem heerlijk terug. Meneer creëert geen enkele kans en gaat dan zo doen. Wel blijft het ontzettend raar dat opeens 2 van zulke momenten zich voordoen.
Hoe dan ook, het komt me dus absoluut niet slecht uit dat er morgen nog een dag bij komt, want ik loop flink achter met de potjes. Kijken waar we uiteindelijk op uit gaan komen.
Zo kun je ook het merendeel van mijn WL samenvatten, alsof je soms de hele verdediging incl keeper moet uitspelen voordat de bal erin mag (dan tikt Villa hem alsnog vaak naast).Terranova schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:34:
Even een oprechte vraag. Liegt EA en is er toevallig nog een secundaire schiet knop die ik niet weet.
Ik heb meestal 3593045 schoten nodig, maar zelfs in div 8 schieten m'n tegenstanders alles in de kruising.
Het is echt serieus frustrerend. Ik speel stelselmatig m'n tegenstander kapot, maar ik scoor moeilijk.Bossie schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:36:
[...]
Zo kun je ook het merendeel van mijn WL samenvatten, alsof je soms de hele verdediging incl keeper moet uitspelen voordat de bal erin mag (dan tikt Villa hem alsnog vaak naast).
Als jij echt zoveel kansen mist moet je misschien gaan kijken hoe je het kan verbeteren, dat kan je aardig wat meer winsten opleveren als je jou tegenstanders verder redelijk kapot speelt, misschien beetje skillgames en oefenen op afwerken? Hoe maak jij eigenlijk af?Terranova schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:38:
[...]
Het is echt serieus frustrerend. Ik speel stelselmatig m'n tegenstander kapot, maar ik scoor moeilijk.
En elke aanval tegen is gewoon een goal.
Ja daarom vroeg ik het ook hier. Ik wissel vaak af, soms geplaatst soms gewoon hard, soms low driven etc. Maar zelfs geplaatste schoten gaan vaak in de handen van de keeper die gewoon in't midden staat. Skillgames ook volledig afgerond bij afwerken. Dus dat lukt wel vaaktukkerterror90 schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:46:
[...]
Als jij echt zoveel kansen mist moet je misschien gaan kijken hoe je het kan verbeteren, dat kan je aardig wat meer winsten opleveren als je jou tegenstanders verder redelijk kapot speelt, misschien beetje skillgames en oefenen op afwerken? Hoe maak jij eigenlijk af?
[ Voor 11% gewijzigd door SH-FR op 22-12-2019 23:31 ]
Het issue vaak met inputlag is dat je kracht/richting vaak niet meegegeven word, waardoor schoten gewoon recht op de keeper af gaan of geen kracht hebben. vaak kun je ook niet ff een seconde extra inhouden, omdat de verdediger er dan weer tussen zit.Terranova schreef op zondag 22 december 2019 @ 22:52:
[...]
Ja daarom vroeg ik het ook hier. Ik wissel vaak af, soms geplaatst soms gewoon hard, soms low driven etc. Maar zelfs geplaatste schoten gaan vaak in de handen van de keeper die gewoon in't midden staat. Skillgames ook volledig afgerond bij afwerken. Dus dat lukt wel vaak
Dat zou een hoop verklaren ja. Ik ben ondertussen al weer 3 nederlagen verder die niet nodig waren.Bossie schreef op zondag 22 december 2019 @ 23:25:
[...]
Het issue vaak met inputlag is dat je kracht/richting vaak niet meegeven word, waardoor schoten gewoon recht op de keeper af gaan of geen kracht hebben. vaak kun je ook niet ff een seconde extra inhouden, omdat de verdediger er dan weer tussen zit.
Grappig gaan we exact hetzelfde op qua score.SH-FR schreef op zondag 22 december 2019 @ 23:14:
Zojuist een pot verloren púúr door de servers. Het staat 0-0, 87e minuut. Ik ben met Jesus in balbezit en wil de bal passen, terwijl Son doorjaagt. Ik weet 100 procent zeker dat ik de bal op tijd geef, echter zit er 2 seconden vertraging in, geeft Jesus m véél te laat en zit Son ertussen. Die kan zo door naar het doel en maakt de 0-1. Wedstrijd verloren.
Je zou er toch helemaal gek van worden. Ondertussen houd de Gea aan de andere kant alles eruit. Nouja, op de een of andere manier kom ik vaak tegen zeer effectieve tegenstanders.
14-4 nu, nog steeds zeker niet ontevreden met deze tussenstand overigens. Ben over het algemeen een G1 speler dus daarvoor lig ik nu nog prima op schema.
Edit: wedstrijd erna speel ik tegen een 5-3-2, speel ik veel beter, raak ik de paal en scoort mijn tegenstander uit 3 counters, 3 schoten drie goals. Ik stop ermee voor vandaag!
Inmiddels 14-6, enorm gefrustreerd geraakt door de afgelopen potjes. Klutsballen die binnen vallen, een keeper die er werkelijk voor niets in staat, heb m de afgelopen wedstrijden 0 reddingen zien maken. Ik loop tegen counters op terwijl ik de wedstrijd domineer. Ben het goed zat inmiddels. Maargoed, kan wel weer helemaal tekeer gaan maar daar bereik ik ook niets mee. Het is ook moeilijk uit te leggen, alleen als er iemand naast zou zitten is het duidelijk te zien.Bean77 schreef op maandag 23 december 2019 @ 00:01:
[...]
Grappig gaan we exact hetzelfde op qua score.
Weinig motivatie overigens om te spelen, misschien morgen maar 3 wins pakken voor gold 2. Dat lijkt voor mij de sweet spot qua rewards en effort.
Ach nachtje rust en morgen ff de 3 wins pakken.SH-FR schreef op maandag 23 december 2019 @ 00:11:
[...]
Inmiddels 14-6, enorm gefrustreerd geraakt door de afgelopen potjes. Klutsballen die binnen vallen, een keeper die er werkelijk voor niets in staat, heb m de afgelopen wedstrijden 0 reddingen zien maken. Ik loop tegen counters op terwijl ik de wedstrijd domineer. Ben het goed zat inmiddels. Maargoed, kan wel weer helemaal tekeer gaan maar daar bereik ik ook niets mee. Het is ook moeilijk uit te leggen, alleen als er iemand naast zou zitten is het duidelijk te zien.
Nu definitief gestopt en totaal geen motivatie om morgen nog door te spelen. Denk ook dat ik dat lekker over ga slaan, raak alleen maar gefrustreerd hiervan. Gewoon zo veel potjes die ik volledig onnodig verlies.. Dan is er geen betere oplossing om gewoon te stoppen.
als je zo doet https://www.futbin.com/20/squad/12030030 dan kan je ben er in zetten.Vestendrie schreef op zondag 22 december 2019 @ 21:16:
Wat vinden jullie van dit team? https://www.futbin.com/20/squad/12023410
Zit er aan te denken om Rush te verkopen, kan me toch niet voldoende bekoren, met zijn verkoop heb ik 400k aan budget. Misschien dat ik firmino/griezman in spits zet en Veron 88 haal. Iemand een beter idee? Wil Rush alleen vervangen voor een andere icon het liefste.
Dat is wel lekker. Het is ook niet dat ik in een wedstrijd 10 kansen krijg, mijn tegenstander 2 en ik 1-2 verlies. Dat kan ook niet, want bij een vorm van +11 krijg je geen mindere tegenstanders meer.ErnstMid schreef op maandag 23 december 2019 @ 00:15:
Poe, sta ik ineens aan de andere kant. Kom een ziek team tegen met messi, neymar, mbappe en pirlo oa. Word compleet weggespeeld maar hij mist alles...
Ik krijg twee kansen en scoor meteen, twee een winst uiteindelijk
[ Voor 4% gewijzigd door SH-FR op 23-12-2019 02:09 ]
Bedankt voor je input. Echter wil ik graag een icon, heb niet zoveel met ben. Misschien dat ik toch nog voor die gomez ga tot ik van dijk kan halen..cubert20 schreef op maandag 23 december 2019 @ 01:08:
[...]
als je zo doet https://www.futbin.com/20/squad/12030030 dan kan je ben er in zetten.
Verder vind ik in jouw team marquinhos voor dik 200k een hele dure verdediger
Wacht anders ff tot de volgende icon swaps bekend zijn gemaakt en maak dan je keuze mbt upgrades.Vestendrie schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:13:
[...]
Bedankt voor je input. Echter wil ik graag een icon, heb niet zoveel met ben. Misschien dat ik toch nog voor die gomez ga tot ik van dijk kan halen..
Jaa dat is inderdaad het beste. Vandaag of morgen worden ze bekend gemaakt toch? Of gaan de eerst de 'Feestdagen'-objectives van 20 dagen laten aflopen. Lijkt me niet toch?Bossie schreef op maandag 23 december 2019 @ 07:15:
[...]
Wacht anders ff tot de volgende icon swaps bekend zijn gemaakt en maak dan je keuze mbt upgrades.
Ik heb ergens gelezen dat het donderdag of vrijdag is, zou ff moeten checken of dat idd ook ergens bevestigd word.Vestendrie schreef op maandag 23 december 2019 @ 08:08:
[...]
Jaa dat is inderdaad het beste. Vandaag of morgen worden ze bekend gemaakt toch? Of gaan de eerst de 'Feestdagen'-objectives van 20 dagen laten aflopen. Lijkt me niet toch?
Hmm opzich logischer mbt Futmas natuurlijk. Anders neemt het de aandacht van die geldwolven af mbt futmas.Bossie schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:14:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat het donderdag of vrijdag is, zou ff moeten checken of dat idd ook ergens bevestigd word.
26 december iddBossie schreef op maandag 23 december 2019 @ 09:14:
[...]
Ik heb ergens gelezen dat het donderdag of vrijdag is, zou ff moeten checken of dat idd ook ergens bevestigd word.
Is Theo Hernandez niet een optie geweest? Tenzij de competitie het verschil maakt voor je.Ozz schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:30:
Met die Futmas kaarten moet je wel snel een keus maken. Toch de trekker maar overgehaald en Mendy gedaan. Begon me steeds meer en meer te irriteren aan Roberto Carlos.
Helemaal niet naar gekeken eerlijk gezegd, maar Mendy linkt ook weer goed met RTTF Eder Militao.Vestendrie schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:32:
[...]
Is Theo Hernandez niet een optie geweest? Tenzij de competitie het verschil maakt voor je.
Maar bijna zelfde stats alleen is Theo 250k goedkoper en tradeable.
Je link/screenshot werkt niet helemaal, kan je team niet zien. Maar natuurlijk is Ronaldinho goed. Had niet anders verwacht. Spaar zelf voor Maradonna, maar dan heb ik nog wel eventjes te gaan. Zijn baby-versie dan he. Prime gaat het t/m maart pas niet worden vrees ikOzz schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:38:
[...]
Helemaal niet naar gekeken eerlijk gezegd, maar Mendy linkt ook weer goed met RTTF Eder Militao.
[Afbeelding]
Heb het momenteel zo staan. Ronaldinho is geniaal goed. Heb veel high rated spelers geprobeerd, maar Dinho is echt bizar goed. Heeft zijn eigen dribbel animatie waardoor die heel bewegelijk is.
Lucas wordt de volgende speler die ik ga vervangen. Moet alleen even kijken hoe en wat. Doet vooralsnog niet onder voor Mbappe die ik heel lang heb gebruikt.
Raar, als ik hem aanklik in jou quote doet die het wel.Vestendrie schreef op maandag 23 december 2019 @ 12:49:
[...]
Je link/screenshot werkt niet helemaal, kan je team niet zien. Maar natuurlijk is Ronaldinho goed. Had niet anders verwacht. Spaar zelf voor Maradonna, maar dan heb ik nog wel eventjes te gaan. Zijn baby-versie dan he. Prime gaat het t/m maart pas niet worden vrees ik
Leuk al die stats, maar meestal zie je dat niet terug op het veld. Ik had het dan ook eigenlijk niet verwacht maar Acuna futmas speelt echt lekker! Ondanks dat hij maar 82 pace heeft, voelt hij door zijn 96 dribbling (met sniper) echt heel snel aan. Zou misschien zelfs op de vleugel kunnen maar gebruik 'm voorlopig als meest aanvallende middenvelder (LCM of CAM, hangt van de opstelling af) en daar doet hij het geweldig als alleskunner! Was ook makkelijk in het team in te voegen, gewoon Telles (de beste goedkope LB, dus nog een extra voordeel!) erbij en je hebt ze met de juiste opstelling beide op 8 chem.Capsaicin schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:19:
Acuna is misschien interessanter, een speler met de hoogste in game stats (als je de icons niet meetelt) voor slechts 42k:
[Afbeelding]
Acuna was al fenomenaal met zijn IF als CDM. Dus bij deze had ik dat ook wel verwacht.sjakieman schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:21:
[...]
Leuk al die stats, maar meestal zie je dat niet terug op het veld. Ik had het dan ook eigenlijk niet verwacht maar Acuna futmas speelt echt lekker! Ondanks dat hij maar 82 pace heeft, voelt hij door zijn 96 dribbling (met sniper) echt heel snel aan. Zou misschien zelfs op de vleugel kunnen maar gebruik 'm voorlopig als meest aanvallende middenvelder (LCM of CAM, hangt van de opstelling af) en daar doet hij het geweldig als alleskunner! Was ook makkelijk in het team in te voegen, gewoon Telles (de beste goedkope LB, dus nog een extra voordeel!) erbij en je hebt ze met de juiste opstelling beide op 8 chem.
Je zou kunnen kijken voor een vervanger Nastasic? Evt een upgrade van Lewandowski of Sancho. Wel leuk, Bundesliga teams zie je te weinig eigenlijk.JanVanHaaren schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:00:
Ik ben sinds enkele dagen geleden weer wat actiever FIFA Ultimate Team aan het spelen. Ik heb de voorbije maanden voornamelijk zo'n tiental wedstrijden per week in Squad Battles gespeeld, maar ik ben van plan om tijdens de kerstperiode ook meer online te spelen. Ik heb vanochtend de plaatsingswedstrijden voor Division Rivals gespeeld met dit Bundesliga-team en ben in de zevende divisie ingedeeld. Ik ben van plan om Perišić binnenkort te vervangen door de verhaallijn Perišić. Ik heb momenteel zo'n 110000 munten te besteden om m'n team te versterken. Hebben jullie suggesties voor mij?
Ik ben echt wel blij met mijn Mendy en Sissoko. De laatste is misschien geen endgame speler, maar ook niet verkeerd om gewoon op de bank te hebben.Fraaank schreef op maandag 23 december 2019 @ 13:31:
Het enige wat ik (voor 85%) voorbij zie komen tijdens FUTmas zijn een hoop untradable spelers die ik kan laten INVALLEN. Nog niet echt een speler gehad die direct m'n team in kan en iemand kan vervangen, en zo speciaal is m'n team niet volgens mij.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq