Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Patrick_D_GTS schreef op donderdag 19 december 2019 @ 10:38:
Packs van vandaag nog niet open gemaakt. Eerst de MM afwachten en dan lekker veel tegelijk :)

Zit wel met een 'dilemma'

wie o wie nou toch eens te kiezen uit de ICON swaps. Heb 19 kaartjes, maar kan niet kiezen :P
Gerrard is tof, Nesta + Guardiola = leuk, Pep +Carlos is een optie, Zanetti

Keuzes, keuzes

Speel met een Serie A team, tweede team is Hybrid EPL / LaLiga met oa The Ox en Frenkie

Tips?
Met welke ICON heb jij het meeste qua feeling? Waar kijk je altijd graag naar? Denk dat dat de belangrijkste vraag is ipv wat het beste past.
Zanetti is endgame op rb dus geen betere krijg je, maar rb is geen cruciale positie
Nesta is nu erg goed, maar over enkele weken/maanden streven de normale speciale kaarten hem voorbij. Zijn Prime-versie moet ook nog komen, zelfde geldt voor Pep en Carlos.

Gerrard is erg goed, maar kan ook nog geupgraded worden. Ben zelf een Liverpool-fan dus had zelf voor Gerrard gegaan.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 13:24

Meneer iCy

swarma

wie o wie nou toch eens te kiezen uit de ICON swaps. Heb 19 kaartjes, maar kan niet kiezen :P
Lange termijn Zanetti beste keus.

Zelf ben ik voor Ballack gegaan als CDM of als CAM, maakt niet veel uit waar hij staat hij doet het wel. Hij draait op het moment als CDM in een 4222 opstelling.

Alleen sjah, hij is niet snel. :+

https://www.futbin.com/20/squad/11704717

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 19-12-2019 11:51 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Niks bijzonders, maar vanmorgen wel Rakitic voor 2000 opgepikt van de transfer list :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Packs van vandaag nog niet open gemaakt. Eerst de MM afwachten en dan lekker veel tegelijk :)

Keuzes, keuzes

Speel met een Serie A team, tweede team is Hybrid EPL / LaLiga met oa The Ox en Frenkie

Tips?
Ik ben voor Zanetti gegaan, geen seconde spijt van gehad want hij is snel en zet gemakkelijk de tegenstander van de bal af zonder ook maar een knop aan te raken. Wissel hem in game vaak naar CDM, wat een 'belangrijkere' positie is dan RB voor mijn gevoel. Heb zelf een volledig Serie A team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Keuzes, keuzes

Tips?
Het is voornamelijk afhankelijk van je huidig team ;)

Gerrard, Zanetti, Keane, Butra zijn waarschijnlijk de opties waar je het langst mee kan spelen, maar alleen Gerrard/Zanetti hebben naar mijn inziens de langste houdbaarheidsdatum.

Speel zelf met Carlos/Guardiola, maar achteraf had ik waarschijnlijk alsnog mijn eerste keuze moeten halen (Gerrard) aangezien ik veel tussen 4231/41212-2/442 switch. Houd niet in dat vooral Carlos en erg leuke speler is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:39
Rio gewoon doen joh

• 038Zwolle
  • Laatst online: 01:44
Alsof EA het express doet. Heb 4 potjes WL gespeeld en aanzienlijk minder in rivals. Team verkocht en niet gespeeld de afgelopen dagen.

Rewards 90 lewandowski, 89 ddg, 86 de jong, 85 Tadic, 86 isco .. beste tot nu toe bij far

Keuzes, keuzes

Tips?
Centrale icons zijn in het algemeen wel handig omdat ze minder gevoelig zijn voor welke opstelling je speelt.
Welke icons is voor iedereen een dubio omdat je er altijd meerdere wilt hebben :P Ik ben blij met mijn zanetti, maar kan mij voorstellen als je een wat minder team hebt dat 2 icons meer waarde toevoegen dan 1. Erg persoonlijke keuze dus.

Jammer dat je geen untradables kunt giften aan een andere speler. Ik had graag mijn Klose die ik never ga gebruiken weggegeven aan iemand die hem wel had kunnen gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 19-12-2019 13:10 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Toch voor tradeable packs gekozen ipv 15k gold. Hoop dubbel en gediscard en verder weinig boeiends. Komt qua waarde niet eens aan de 15k in coins maarja ooit kreeg ik Griezmann uit zo'n pack.

Valt me ook op hoe zilveren spelers no name's met crappy stats soms meer waard zijn dan gouden spelers. Oh wel de hele zooi op de transfermarkt gegooid.

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:11
Niet geheel ontevreden over mijn Rewards. Uit G2 WL 86 en 83 Player Pick, Burki en uit de zeldzaam megapakketten veel rommel.

DR Rewards waren beter, onverhandelbare Scriniar en Silva nominees, een IF en Muller. Bij Silva kreeg ik even een hartaanval, dacht dat het Ronaldo was.. haha

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
G2 - Berghuis en Gervinho en uit de packs niks hoger dan 80. Heb dus eigenlijk alleen voor de 45k coins gespeeld, wat dat betreft kan ik net zo goed alleen Rivals spelen want dan speel je meer gespreid en haal je hetzelfde aantal munten. Maar toch is het competitie gedeelte en het hopen dat je dit keer hoger komt dan vorige keer te verleidelijk om WL niet te spelen.
Zojuist de Diego Carlos sbc gedaan. Normaal niet zo'n fan om coins te locken, maar prijs viel mee omdat ik nog het eea had in de club. Varane gaat eruit, dus ik 'verdien' er flink coins mee.
Shadow erop en knallen maar. Valencia zie ik nog wel verder komen dus de toekomstige upgrades zijn ook fijn meegenomen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Bean77 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:47:
Zojuist de Diego Carlos sbc gedaan. Normaal niet zo'n fan om coins te locken, maar prijs viel mee omdat ik nog het eea had in de club. Varane gaat eruit, dus ik 'verdien' er flink coins mee.
Shadow erop en knallen maar. Valencia zie ik nog wel verder komen dus de toekomstige upgrades zijn ook fijn meegenomen.
Carlos speelt bij Sevilla in de Europa League tegen Cluj :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:53:
[...]

Carlos speelt bij Sevilla in de Europa League tegen Cluj :)
Haha sorry, haal Sevilla en Valencia altijd door elkaar met die embleems.
Maar Cluj moet te doen zijn zou je zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Sevilla heeft wat dat betreft een betere reputatie van ver komen in de EL dan Valencia dat heeft in de Champions league =)

• Vestendrie
Bean77 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:24:
[...]

Haha sorry, haal Sevilla en Valencia altijd door elkaar met die embleems.
Maar Cluj moet te doen zijn zou je zeggen.
Jaa lijkt me ook geen probleem. Zeker gezien de historie van Sevilla de afgelopen tien jaar in de EL. Vraag me wel af of Carlos dusdanig een upgrade zal zijn voor bijv Militao. Zijn verdedigende kwaliteiten zijn niet zo best en hij is best dik met bijna 90 kilo. Laat maar even weten wat je ervaring is, anders haal ik hem ook:)
Vestendrie schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:28:
[...]

Jaa lijkt me ook geen probleem. Zeker gezien de historie van Sevilla de afgelopen tien jaar in de EL. Vraag me wel af of Carlos dusdanig een upgrade zal zijn voor bijv Militao. Zijn verdedigende kwaliteiten zijn niet zo best en hij is best dik met bijna 90 kilo. Laat maar even weten wat je ervaring is, anders haal ik hem ook:)
Ik hem rttf militao naast hem staan. Maar ik zag een video van de futmarket en die was er zeer te spreken over.
Voor 70k kan je er bijna geen buil aan vallen. Zeker niet als die nog een paar upgrades krijgt. 4* WF, 90 strenght, shadow erop en gaan.

• Vestendrie
Bean77 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:31:
[...]

Ik hem rttf militao naast hem staan. Maar ik zag een video van de futmarket en die was er zeer te spreken over.
Voor 70k kan je er bijna geen buil aan vallen. Zeker niet als die nog een paar upgrades krijgt. 4* WF, 90 strenght, shadow erop en gaan.
Jaa, denk dat ik hem wel ga doen. Heb aardig wat onverhandelbare spelers. Wilde eigenlijk wel een speler waar ik ook een feeling mee heb. Even wat video's opzoeken dan maar, haha. Hoe bevalt hij?

En wil eigenlijk laporte ook nog vervangen. Nog tips? Budget is ongeveer 100k. https://www.futbin.com/20/squad/11930585
Vestendrie schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:49:
[...]

Jaa, denk dat ik hem wel ga doen. Heb aardig wat onverhandelbare spelers. Wilde eigenlijk wel een speler waar ik ook een feeling mee heb. Even wat video's opzoeken dan maar, haha. Hoe bevalt hij?

En wil eigenlijk laporte ook nog vervangen. Nog tips? Budget is ongeveer 100k. https://www.futbin.com/20/squad/11930585
Ik moet er nog mee spelen ;)

Misschien zou je militao en die carlos samen willen laten spelen, maar je rechtsback is wat lastig te vervangen zag ik. Je hebt een lastige hybrid met premier league, serie A en la liga.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:30
[...]

Heb hem ook gehaald, in mijn huidige team kan daardoor eindelijk ter stegen op doel.

https://www.futbin.com/20/squad/7912612

Twijfel nu om mbappe ter vervangen door ronaldo maar ben ook benieuwd naar de nieuwe icon swaps.

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 19-12-2019 16:45 ]

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Vestendrie schreef op donderdag 19 december 2019 @ 15:49:
[...]

Ik weet niet of je bijna genoeg exp hebt voor Danilo, maar anders zou je zoiets kunnen doen: https://www.futbin.com/20/squad/11932104
bvbal79 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 16:44:
[...]

Heb hem ook gehaald, in mijn huidige team kan daardoor eindelijk ter stegen op doel.

https://www.futbin.com/20/squad/7912612

Twijfel nu om mbappe ter vervangen door ronaldo maar ben ook benieuwd naar de nieuwe icon swaps.
Jouw team ziet er ook erg nice uit.
Ik weet niet of CR7 nou echt zoveel beter is dan Mbappe.

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:54
Beste lezers,

Hoe kan je voor een potje wijzigingen voor ingame doorvoeren.
DIt voor la Petit die ik op CDM wil zetten.

thnx voor jullie reacties

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01-10 06:45
Hoop vanavond op tottenhan - chelsea en fenerbahce - besiktas voor de mm heb nog al wat spelers gekocht voor de handel. Zijn er ook tweakers die dit elke week weer doen?

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
[...]

Bedankt voor de tip! Heb hem gedaan en staat nu in de basis :)
Kanters85 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 17:02:
Beste lezers,

Hoe kan je voor een potje wijzigingen voor ingame doorvoeren.
DIt voor la Petit die ik op CDM wil zetten.

thnx voor jullie reacties
Bedoel je met gameplans etc?
Misschien dat onderstaande video je verder helpt.
YouTube: THE BIGGEST GAME CHANGER OF FIFA 19 - DYNAMIC TACTICS TUTORIAL
Wulfric92 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 17:24:
[...]

Bedankt voor de tip! Heb hem gedaan en staat nu in de basis :)
Mooi! nu 30-0 in de WL komend weekend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LukeSpangas
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-10-2024
BlackBarryNL schreef op donderdag 19 december 2019 @ 17:23:
Hoop vanavond op tottenhan - chelsea en fenerbahce - besiktas voor de mm heb nog al wat spelers gekocht voor de handel. Zijn er ook tweakers die dit elke week weer doen?
Ik heb voor vanavond 100 Belozoglu's klaargezet. Heb al een paar keer mazzel gehad met de MM en daar valt in mijn geval veel meer mee te verdienen dan alleen spelen en van packluck moet ik het dit jaar ook al niet echt hebben... ;)

• Sokucho
LukeSpangas schreef op donderdag 19 december 2019 @ 17:29:
[...]

Ik heb voor vanavond 100 Belozoglu's klaargezet. Heb al een paar keer mazzel gehad met de MM en daar valt in mijn geval veel meer mee te verdienen dan alleen spelen en van packluck moet ik het dit jaar ook al niet echt hebben... ;)
Haha mooi heb hier 100 tekin gekocht voor 350coins per stuk hoop dat het raak is vanavond.

• Joosie200
  • Niet online
Mahrez IF kunnen kopen voor 45k. Eens zien of ik hem kan wegzetten tegen 60k. Ik wil mijn 15k coins van Rivals rewards terug hebben. :+
Ik zou alsnog lvl30 kunnen halen, maar na 2,5 uur rivals spelen ben ik wel klaar met het geforceerd proberen de week 5 gold objectives te halen.

Het lijkt wel alsof de WL al is begonnen, elke potje is een schaakspel en er is nog geen potje met meer dan een doelpunt verschil geeindigd.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Gouden spelers inleveren. Mooi kan ik mijn halve club weer verkopen. Dit moet wel een paar 100K opleveren :)

• Wulfric92
Hebben jullie ook kort na 7 uur Jesus futmas 84 rating voorbij zien komen? Zal wel weer een foutje van EA zijn..

• 038Zwolle
Wulfric92 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 20:45:
Hebben jullie ook kort na 7 uur Jesus futmas 84 rating voorbij zien komen? Zal wel weer een foutje van EA zijn..
Ik denk dat het een objective wordt morgen. Een 84 jesus zag ik voorbij komen

• Vestendrie
https://www.futbin.com/20/player/43999/Gabriel%20Jesus

Deze zou perfect zijn. Maar ik vrees dat het minimaal 200k gaat kosten pff
Vestendrie schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:23:
https://www.futbin.com/20/player/43999/Gabriel%20Jesus

Deze zou perfect zijn. Maar ik vrees dat het minimaal 200k gaat kosten pff
Zolang die Sissoko maar fake news is, daar zit ik echt niet op te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
De Gea was al maanden mijn keeper, maar vandaag pikte ik Ter Stegen (TOTY) op uit de Marquee Matchups. Een paar wedstrijden mee gespeeld. Het verschil in rating met mijn vorige keeper is niet zo groot, maar bij sommige reddingen viel mijn mond letterlijk open van verbazing. Wat een ongelooflijke ballen pakt hij. Vooral bij 1-op-1 situaties is hij briljant. Het voelt bijna als cheaten, als de tegenpartij mij compleet wegtikt maar toch geen doelpunt krijgt omdat ik toevallig het juiste mannetje op doel heb staan.

• Vestendrie
Bossie schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:45:
[...]

Zolang die Sissoko maar fake news is, daar zit ik echt niet op te wachten.
Ik heb geen sissoko voorbij zien komen, zou ik overigens nog best verwachten ondanks dat hij in het echt beroerd speelt. Jezus had allang een if moeten hebben maar scoort alleen in de CL of op doordeweekse dagen.

• 038Zwolle
Tot nu kloppen de leakes wel aardig dus ik verwacht sissoko nog wel. Mag van mij ook wel, past goed ij mijn team

• bvbal79
038Zwolle schreef op donderdag 19 december 2019 @ 23:30:
Tot nu kloppen de leakes wel aardig dus ik verwacht sissoko nog wel. Mag van mij ook wel, past goed ij mijn team
maar EA haakt af...Sissoko zat bij de nr4 van Engeland dacht ik?...krijgen we vandaag Havertz als je 4 van Duitsland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Houdt dit in dat er flash-sbc's komen etc?

Vanavond toch sowieso nieuwe ICON-swaps? Hoop een Maradonna.

Schijnt dat Jesus een objective blijkt te zijn. Als het iets is als: win 4-wedstrijden met minimaal 5 FUTMAS-spelers in Rival, dan ga ik staken

[ Voor 19% gewijzigd door Vestendrie op 20-12-2019 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Muller staat nu op 17,5-18k, zou die verder stijgen met een potm van de bundesliga? Heb een aantal mullers ingekocht voor 15k, maar ben bang dat dit verder gaat stijgen en dus weer minder winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 01-10 08:27
038Zwolle schreef op donderdag 19 december 2019 @ 23:30:
Volgens mij past die goed in iedereen's team ;) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Jaap. schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:29:
[...]

Volgens mij past die goed in iedereen's team ;) :P
En daarom hoop ik dat het niet waar blijkt te zijn. Haalt alle creativiteit uit het spel qua opstellingen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59

Keuzes, keuzes

Tips?
Dank voor alle tips en meedenkerij.

Het is Gerrard geworden, toch gekozen voor de 'toffe speler om te hebben' in plaats van een oerdegelijke back :+

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Patrick_D_GTS schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:36:
[...]

Dank voor alle tips en meedenkerij.

Het is Gerrard geworden, toch gekozen voor de 'toffe speler om te hebben' in plaats van een oerdegelijke back :+
Ik heb Ballack gekozen, gewoon omdat het een oaleee duutser is en kan overal staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Vanavond de nieuwe swaps toch? Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Vestendrie schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:42:
Vorige keer hadden was het seizoen ook afgelopen op vrijdag en kwamen de nieuwe icon swaps ook pas maandag/dinsdag.
Ligt volgens mij aan of EA op die vrijdag zelf genoeg content heeft.. Anders zul je vast een weekend moeten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
sensately schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 10:01:
[...]

Vorige keer hadden was het seizoen ook afgelopen op vrijdag en kwamen de nieuwe icon swaps ook pas maandag/dinsdag.
Ligt volgens mij aan of EA op die vrijdag zelf genoeg content heeft.. Anders zul je vast een weekend moeten wachten :P
Ohh kak, dan pas volgende week. Mehh, zullen wel de prime-icons en rttf-team nogmaals releasen. Of een of andere FUTMAS-kut content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Joosie200 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 19:50:
Mahrez IF kunnen kopen voor 45k. Eens zien of ik hem kan wegzetten tegen 60k. Ik wil mijn 15k coins van Rivals rewards terug hebben. :+
Gisterenavond lukte het niet. Maar gedurende de nacht wel. Slapend rijk worden, het kan dus toch :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Vestendrie schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 09:42:
Nee, wel nieuwe prime icons in de packs en baby eruit, swaps zijn nergens confirmed, schijnt zelfs dat het pas maandag kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ik twijfel om die Kent sbc te doen ipv Orsic als supersub. Iemand ervaring met die Kent? Of beter Orsic houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
bvbal79 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:09:
[...]

Nee, wel nieuwe prime icons in de packs en baby eruit, swaps zijn nergens confirmed, schijnt zelfs dat het pas maandag kan worden.
Wat bedoel je met baby eruit. Dat ze niet meer in packs zitten? Helemaal niet meer? Die zullen enorm gaan stijgen dan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Iemand ervaring met Henry baby of rush middle? Wil ze eventueel halen, maar heb nog twijfels. Lijken me wel leuke spelers om uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36
RemkoDJ schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:17:
Ik twijfel om die Kent sbc te doen ipv Orsic als supersub. Iemand ervaring met die Kent? Of beter Orsic houden?
Ik heb hem ook als sub, hij is abnormaal snel dus heerlijk als de verdedigers van de tegenstander moe zijn tegen het eind van de pot.
Orsic heb ik ook, die is iets trager (denk vanwege de lengte) maar zijn schot is wel veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nachtapotheker schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:43:
[...]

Ik heb hem ook als sub, hij is abnormaal snel dus heerlijk als de verdedigers van de tegenstander moe zijn tegen het eind van de pot.
Orsic heb ik ook, die is iets trager (denk vanwege de lengte) maar zijn schot is wel veel beter.
Heb net een potje door hem verloren, soort van Lozano IF supersub in fifa 19, zwaar op de brommer.
Ga hem denk ik vaker tegen komen deze WL icm Vardy.

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 20-12-2019 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Vestendrie schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 12:26:
[...]

Wat bedoel je met baby eruit. Dat ze niet meer in packs zitten? Helemaal niet meer? Die zullen enorm gaan stijgen dan lijkt me.
alleen de gewilde. EA heeft niet voor niets de ICON SBC op de markt gedaan voor een maand, zodat iedereen wel een niet gewilde baby icon heeft. Denk dat je pas winst maakt in de categorie zola en hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:11
Man, wat hoop ik op Prime Larsson bij de nieuwe icon swaps. Was vorig jaar heerlijk om mee te spelen, beste speler waar ik toen mee heb gespeeld. Komt hij niet in icon swaps dan ga ik hem sowieso kopen.

Gisteren voor netto zo’n 30k die Carlos SBC gedaan. Wat zouden jullie doen? Die samen met Jesus in de basis zetten of nog vasthouden aan van Dijk? Anders kan ik van Dijk verkopen en heb ik een budget van 800k voor een nieuwe versterking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL speelt zwaar irritant, de laatste 3-4 potjes de betere van het spel en scoor mijn goals ook gewoon.

Echter ik verlies meermaals omdat input met passing steeds genegeerd word en vervolgens ipv een simpele korte pass mijn tegenstander aan speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Okee. Duidelijk niet het juiste moment om wl te spelen. Ongelooflijk veel delay, nog nooit voelde het spel zo traag aan. Tegenstander schaatst langs mijn spelers en in twee potjes sta ik binnen 10 minuten 3-0 achter.

De groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Laatst online: 00:35
wat is

*DAILYOBJ_FUTMAS1

*DAYLYOBJ_FUTMAS1-DESC

wat is nu precies de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 17:02:
WL speelt zwaar irritant, de laatste 3-4 potjes de betere van het spel en scoor mijn goals ook gewoon.

Echter ik verlies meermaals omdat input met passing steeds genegeerd word en vervolgens ipv een simpele korte pass mijn tegenstander aan speel.
Is ook in rivals zit een enorme delay in alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 13:26
boyette schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:35:
wat is

*DAILYOBJ_FUTMAS1

*DAYLYOBJ_FUTMAS1-DESC

Gokje Speel 2 wedstrijden

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Tering, pack ineens rivaldo 92 :o

[ Voor 4% gewijzigd door ErnstMid op 20-12-2019 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
boyette schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 18:35:
wat is

*DAILYOBJ_FUTMAS1

*DAYLYOBJ_FUTMAS1-DESC

Als je op 'ga erheen' klikt kom je bij de vriendschappelijke wedstrijden terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Had nog untradeable chiellini en godin lekker voor bijna niks de gea futmas gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:12
Van de week flink 84 spelers gekocht en vanavond hele rits voor het dubbele verkocht en de Gea lekker goedkoop met deze spelers binnen kunnen harken.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:51
Capsaicin schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:14:
[...]
Als je op 'ga erheen' klikt kom je bij de vriendschappelijke wedstrijden terecht.
1 potje online wissels doen, dan heb je hem gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
er zijn 3 daily achievements

win 1 wedstrijd
speel 2

en dan de derde

normaal is dat koop een speler

maar het ziet er uit als een christmas achievement nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Capsaicin schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:14:
[...]
ah ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Meer mensen problemen met de app? Kan geen sbcs meer doen of spelers verkopen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Haha lekker man!! Ik heb me duurste speler ooit gepackt.

Kaka 91!!! Had helemaal niet door dat het een icon was. Haalde hem uit de futmas sbc.
Had jij t meteen door dat je een icon packte? Ik had wel door walkout.. Braziliaans ik dacht oké, neymar Miss maar toen can.. en toen ja hoor kaka!!!

Zijn kaartje werd nog niet aangeboden op de markt. Max bin is ook nog “ maar “ 1,5 mil..
Terwijl die bijna zelfde stats heeft als Ronaldinho 91. Ik wacht nog wel ff en ondertussen maakt ie zijn goaltjes wel :d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
fifanoob schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 05:24:
[...]

Kaka 91!!! Had helemaal niet door dat het een icon was. Haalde hem uit de futmas sbc.
Had jij t meteen door dat je een icon packte? Ik had wel door walkout.. Braziliaans ik dacht oké, neymar Miss maar toen can.. en toen ja hoor kaka!!!

Zijn kaartje werd nog niet aangeboden op de markt. Max bin is ook nog “ maar “ 1,5 mil..
Terwijl die bijna zelfde stats heeft als Ronaldinho 91. Ik wacht nog wel ff en ondertussen maakt ie zijn goaltjes wel :d
Gefeliciteerd mannen, de échte packluck bij mij ontbreekt nog in vergelijking met FIFA 19 (Eusebio prime á 3,7 miljoen) maar gister wel in zo'n flutpack vanwege die doelstellingen een dubbele Tottenham Hotspur walkout untradeable: Kane + Lloris. Laat ik nou net de Werner POTM SBC + Havertz FUTMas al gedaan hebben, stop ze wel even in mijn club voor een andere leuke SBC.

Dit zijn mijn 2 Bundesliga teams:

1. https://www.futbin.com/20/squad/9693843
2. https://www.futbin.com/20/squad/9693978

Nog ruim 1,6 miljoen op mijn account dus kan nog wel wat leuks doen. Zag die Roussilion Futmas kaart gister, helaas zijn ze hier momenteel glasvezel aan het aanleggen waardoor de Internet-verbinding drastisch verlaagd is.

Iemand tips om te verbeteren? Sancho RTTF ga ik niet doen want zie PSG ruim winnen van BVB. Reus TOTYN of IF lijkt mij een te dure verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
Ik wacht nog steeds op packluck haha, beste tot nu toe is untradeable Pogba.
Qua tradeable is mijn beste pull Lenglet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

fifanoob schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 05:24:
[...]

Haha nee had het ook niet door, was rustig de Bundesliga sbc aan het doen...

Zag voor mijn gevoel ook niks raars, en toen ineens stond rivaldo daar :') het is balen van zn wf...

Geen idee wat ik met deze knakker wil. Heb voor lm/lw nu promes otw en di maria sbc. Wordt nu gelist voor 1.1 miljoen maar geen idee wat die prijs verder gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-10 11:40

Jebus4life

BE User

Iemand hier de Rebic SBC gedaan en een mening heeft? Ik heb nu Scream Dzeko/Flashback Balotelli in de spits lopen. Hij lijkt me een kopie van Balotelli, maar dan met net iets mindere stats, maar beter work rates.

Dzeko haal ik er niet uit, die jaagt er werkelijk alles in bij mij (200 goals op 205 wedstrijden ofzo) maar zou durven overwegen Balotelli eruit te halen, die is erg goed (en penalties zijn hemels, je kan gewoon niet missen), maar hij is zo enorm lui...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ErnstMid schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 10:57:
[...]

Haha nee had het ook niet door, was rustig de Bundesliga sbc aan het doen...

Zag voor mijn gevoel ook niks raars, en toen ineens stond rivaldo daar :') het is balen van zn wf...

Geen idee wat ik met deze knakker wil. Heb voor lm/lw nu promes otw en di maria sbc. Wordt nu gelist voor 1.1 miljoen maar geen idee wat die prijs verder gaat doen.
Ik zou hem verkopen, hij is vergelijkbaar met Di Maria.
Vorig jaar rond deze tijd kwam zijn SBC uit en hebben veel spelers hem opgepikt door zijn stats waaronder ikzelf en na twee maanden zag je hem vrijwel niet meer door zijn WF.

Voor 1.1M neem ik aan dat je sowieso een paar gerichte versterkingen kan halen, misschien nu, misschien tijdens TOTY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Hmmm iemand anders ook extreem veel last van traagheid? 1 potje gespeeld , verdiend verloren. Kom geen spelers wisselen want mijn scherm gaf wat blurry beelden weer (met een enorme stip op mijn opstelling) en nu kom ik het spel niet eens meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 12:35:
Hmmm iemand anders ook extreem veel last van traagheid? 1 potje gespeeld , verdiend verloren. Kom geen spelers wisselen want mijn scherm gaf wat blurry beelden weer (met een enorme stip op mijn opstelling) en nu kom ik het spel niet eens meer in.
Dit had ik vorige week ook opeens, de game sluiten/opnieuw starten heeft het opgelost (het issue met wissels, traagheid blijft).

edit: Ramos/RTTF Militao verkocht om vervolgens Baby Best te halen, wat uiteindelijk Baby Garrincha is geworden. In 4231 Narrow, hoe zouden jullie de volgende spelers voorin gebruik SBC Di Maria, Villa, Garrincha, Morales.

Villa was mijn Ccam, maar denk eraan om Garrincha hierheen te zetten en dan Villa ST, Morales RCAM ipv ST.

[ Voor 25% gewijzigd door Bossie op 21-12-2019 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Bossie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:16:
[...]

Dit had ik vorige week ook opeens, de game sluiten/opnieuw starten heeft het opgelost (het issue met wissels, traagheid blijft).
Ah ja! Bloed irritant om niet te kunnen wisselen.

Nu 4 potjes gespeeld en gewonnen. Son in de spits ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Vardy speelt nog beter voor mij...

RTTF kent is wel echt een baas! Scoorde als sub in alle potjes tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-10 00:29
Hebben jullie ook wel eens last van het feit dat wanneer de wedstrijd af is gelopen dat hij heel traag is met het doorladen naar het 'wedstrijd afgelopen' scherm? Hoe hebben jullie dat gefixt? Gegoogled, maar kom nergens een vergelijkbaar issue tegen. PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 17:03
De tering, ik ben al 10x tegen mensen gematched met een rood latency balkje. Die ga ik natuurlijk niet spelen. Maar de keren dat ik tegen een groene kwam startte de match niet. Leuk zo WL, nog geen pot gespeeld.

En nee het is niet mijn connectie, Rivals geeft altijd groen en bij andere games is het ook prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het is gewoon traag vandaag, vervelend maar zo is het elke zaterdag.

Nu eerst maar eens "Zwart Joekel FC" opzij zetten in squadbattles voor de objectives ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 23:17
038Zwolle schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:35:
[...]

Nu 4 potjes gespeeld en gewonnen. Son in de spits ben ik nog niet helemaal van overtuigd. Vardy speelt nog beter voor mij...

Heb gisteren ook even zijn SBC gedaan, ben benieuwd ga hem morgen proberen als sub in de WL, vandaag geen tijd helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:18
Terranova schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 14:30:
De tering, ik ben al 10x tegen mensen gematched met een rood latency balkje. Die ga ik natuurlijk niet spelen. Maar de keren dat ik tegen een groene kwam startte de match niet. Leuk zo WL, nog geen pot gespeeld.

En nee het is niet mijn connectie, Rivals geeft altijd groen en bij andere games is het ook prima
Ik speel dit weekend geen WL, maar alleen Rivals, maar daar heb ik nu exact hetzelfde wat jij omschrijft. Oftewel het is momenteel in zijn geheel bagger met de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Goud 3 is binnen. Nog 7 wedstrijden open, ga me verder niet aan Goud 2 wagen. Dit weekend voor het eerst Eden Hazard gebruikt...WOW. Wat een held is die vent!

Ben ondertussen maar verder gegaan met het verzamelen van de complete Eredivisie. Geen idee wanneer de SBC uitkomt, maar is altijd wel leuk om te hebben! Hoop stiekem op Senesi of Sinisterra.

[ Voor 38% gewijzigd door Fraaank op 21-12-2019 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heerlijk, 3 potjes op rij verloren omdat de mijn team weer eens in slow-motion gaat en alle passes/shots of geen kracht hebben of raketten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Zo ontzettend veel winst maken aan lootboxes en geen geld kunnen steken om het probleem met belachelijke servers op te lossen...
Ik sta net in WL 2-3 achter, niet echt een goeie tegenstander dus ik maak nog kans. Uit het niets opeens krijg ik een disconnect te zien. Maar niet uit menu's gegooid ofzo. Maar ik krijg wel de loss, hoe verzin je het...

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 21-12-2019 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Ik zie dat het probleem nog niet verholpen is. Had er gisteren ook al enorm last van, daarom sta ik nu 1-5 in wl. Heb wel even de hele club geleegd met 700k als gevolg. Kijken of een nieuwe formatie en spelers het verschil kunnen maken morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ok ik stop gewoon helemaal met WL vandaag. Mijn 4 verdedigers werden echt er compleet uitgesprint door een dribbelende 78 Firmino terwijl mijn langzaamste verdediger 83 pace is(allemaal op shadow).

Begin van de wedstrijd alles op 99 fitness. Echt bullshit, dit hoort gewoon onmogelijk te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Terranova schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 18:14:
Ok ik stop gewoon helemaal met WL vandaag. Mijn 4 verdedigers werden echt er compleet uitgesprint door een dribbelende 78 Firmino terwijl mijn langzaamste verdediger 83 pace is(allemaal op shadow).

Begin van de wedstrijd alles op 99 fitness. Echt bullshit, dit hoort gewoon onmogelijk te zijn.
Ik was al gestopt, lig overigens nog steeds prima op koers voor G3.
Maar het is idd gewoon ***, je bent simpelweg opeens toeschouwer ipv speler in je eigen games.

Ik baal voornamelijk omdat ik Garrincha heb gehaald, en eigenlijk heb alleen nog maar offline heb kunnen testen.

edit: Daar is Sissoko dan

[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 21-12-2019 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Sissokooooo! Get in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ok 84 Sissoko, spel is nu definitief kapot.

Ik ga hem halen!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Wel prijzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
038Zwolle schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 13:35:
[...]

Kent is erg leuk ja! Mijn team omgegooid om hem in de basis te zetten: https://www.futbin.com/20/squad/11986775

Wel pas 2 wedstrijden gespeeld want het liep niet echt lekker.
Terranova schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 14:30:

Rood had ik niet maar wel een paar keer oranje. Toen ik eindelijk een groene tegenstander had liep het helaas nog niet heel veel beter.
Messje schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 14:21:
Hebben jullie ook wel eens last van het feit dat wanneer de wedstrijd af is gelopen dat hij heel traag is met het doorladen naar het 'wedstrijd afgelopen' scherm? Hoe hebben jullie dat gefixt? Gegoogled, maar kom nergens een vergelijkbaar issue tegen. PS4.
Ja regelmatig, bij eerdere Fifa's ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Ik stop met de wl voor vandaag. De connectie is nog nooit ZO slecht geweest voor mij als vandaag. Spelers reageren niet, beelden haperen . Laat EA zich daar eens op focussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sissoko hier ook binnen. Grotendeels met spelers uit de club, Pogba verkocht dus winst.
Zo eens verder met WL waar ik nog weinig wedstrijden gespeeld heb.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vestendrie
300k voor sissoko? Is niet beter dan mijn kante dus laat ik lekker links liggen. Puur coins weggooien voor een 84 rated speler die iedereen heeft/wil en dus de originaliteit van af is. En ook nog eens tradable, met oog op toty en alle extra's gaat hij nooit endgame zijn. Zonde van de coins als je het niet kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
Vestendrie schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:06:
300k voor sissoko? Is niet beter dan mijn kante dus laat ik lekker links liggen. Puur coins weggooien voor een 84 rated speler die iedereen heeft/wil en dus de originaliteit van af is. En ook nog eens tradable, met oog op toty en alle extra's gaat hij nooit endgame zijn. Zonde van de coins als je het niet kan missen.
200k extra en je hebt makelele :)

Hebben jullie ook last van slechte verbindingen? Heb de hele tijd 1 of 2 bar vertraging...

[ Voor 9% gewijzigd door Wulfric92 op 21-12-2019 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capsaicin
  • Niet online
Acuna is misschien interessanter, een speler met de hoogste in game stats (als je de icons niet meetelt) voor slechts 42k:

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/zy9ouzko31641.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=ff82a887e9048017d95ca21cf1f44089f802a247
Pagina: 1 ... 72 ... 185 Laatste