Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
NIce met Zambrotta en Petit heb je het er al ruim uitKanters85 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:38:
Ik heb de SBC maarliefst drie keer gedaan, met de hoop op een echt goede icon.
Het zijn uiteindelijk Nakata, Zambrotta en Petit geworden.
Kon slechter, maar kon zeker ook beter,
En wat is Son rttf gedaald in waarde zeg.
Vorige week voor 2.3 verkocht zie dat hij nu op 1.6 staat.
heb SBC Mane gedaan, die bevalt me prima.
[...]
Zambrotta is idd een aanwinst.
Voor rechts achterin had ik ook al rttf Angelino
Petit is de perfect CDM, dus als je ingame positie kan veranderen dan heb je er echt wat aan.Kanters85 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:46:
De RA Petit.
Zambrotta is idd een aanwinst.
Voor rechts achterin had ik ook al rttf Angelino
Hier 1* gedaan en baby RonaldoBean77 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:40:
[...]
Begint nu wel te kriebelen om die sbc ook iets van 3x te doen. 1 topper uit die 3 maakt het eigenlijk al waard.

Als je even de naam van die gozert geeft kan ik kijken of hij ook nog in mijn club zwerft..Pompi schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:23:
Soms begrijp ik mensen niet. Een bronzen Rare uit een kleine competitie met (nog) geen League SBC gaat nu voor 3500+, ik ben er wel blij mee want ik heb een heel aantal voor max 200 ingeslagen en ga dat ook weer doen als hij weer gezakt is in afwachting van de volgende ridicule prijsstijging. Deze speler heeft nu al een aantal keer deze achtbaan qua prijs gehad, dus hopelijk houd dat nog eventjes aan.
Vooral aan het begin van de ICON SBC waren de prijzen van 89's allemaal bijna max bin. Had helaas maar 4 ton om te investeren aan het begin van deze FIFA, maar die heb ik wel verdubbeld dankzij de ICON SBC.M@cer schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:08:
[...]
Ik zeg nergens dat het daar niet aan ligt, maar ik denk dat de ICON SBC wel gedaan wordt, maar wel door een beperkte groep spelers. Niet iedereen heeft zomaar 500k coins beschikbaar. Maar de prijs van een 87/88 zullen zeker hoger zijn geworden door de SBC. Zeker voor keepers, want die zijn voor hun rating over het algemeen redelijk goedkoop.
Het gaat me er gewoon om dat wanneer er een speler komt uit bv de PL die een grote groep mensen wil hebben en ook nog redelijk betaalbaar is het waarschijnlijk nog meer invloed heeft op de prijzen.
Stel er komt een (ik roep maar wat) goede Sissoko kaart waar je een 87 team voor moet inleveren, kan ik me voorstellen dat dit een grotere invloed heeft op de markt.
Maar misschien zie ik het wel verkeerd hoor, ben ook nog niet zo lang bezig..
Is wel de enige klapper die ik tot nu toe deze FIFA gemaakt heb =(. 83's zijn nog steeds aan de hoge kant vind ik. TOTW's stijgen nauwlijks. Enige zekerheidje deze FIFA is voor mij is nog de Bronze pack method, maar meer dan 50k haal ik daar ook niet echt mee binnen in de week.

De rode kaart was ook echt compleet overdreven, maarja dat is EA nou eenmaal
Taalgebruik aangepast. Verbasteringen van bedrijfsnamen willen we hier niet zien. Zeker niet in combinatie met ziektes.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2019 17:27 ]
Soms merk je het heel erg, wel eens gehad dat mijn CV een rode kaart had gekregen omdat ik net te laat was en toen ging opeens mijn RB op CV lopen en mijn LB op RB. Toen zo snel mogelijk gewisseld want op die manier kan je echt niet spelen, terwijl normaal 3 achterin niet heel erg hoeft te zijn want dan is het gewoon mandekking.Terranova schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:18:
Dit spel is soms zo raar. Ik kom er net pas in de 80e minuut achter dat ik na 10 min al een rode kaart heb gehad. Maar echt helemaal niets gemerkt en met 3-0 gewonnen![]()
De rode kaart was ook echt compleet overdreven, maarja dat is EA nou eenmaal
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2019 17:27 . Reden: Naamsverbastering verwijderd ]
Na het kopen van een PL squad stond ik op 0 coins. Zit nu in 2 weken op 110k. 2x gold 1 dus 22k gepakt. En verder alles uit de packs die ik kreeg verkocht. Het idee is om nu naar de 200k, 250k, 500k en 1 miljoen te gaan aan coins. Die uitdaging vind ik leuker dan mij mateloos te irriteren aan Rivals of doelloos te grinden in SB.
Gewoon om te zien hoe snel ik een Messi en/of icons bij elkaar kan handelen. Dus wat mij betreft mag er meer over trading gepraat worden dan de zoveelste rage post ivm lagfestijn, server issues of wat dan ook. Maar ik volg toch al wat youtube lui voor de trading tips. In de basis is handelen toch laag inkopen en hoog verkopen. En dat doe ik liever met el cheapo gouden kaartjes en die x1.5/x2 te doen en zo 500/1k coins per transactie te pakken. Dan dat ik mij ga vastpinnen op 1 dure speler en hopen dat je in 1x 20/50k pakt. Liever 100 x 500 per trade dan 1x 50k.
Het is net de echte economie: pak je liever minder vaak flinke marge of neem je genoegen met heel vaak een kleine marge. Het zijn de aantallen die aantikken en makkelijker verkopen. Niet perse in 1/2/3 dagen. Zo had ik 20 UCL kaartjes willekeurig <1k gekocht en x2 gedaan qua inkoop. In fases, de een verkocht sneller dan de ander. Of Pallois bv. Een no name in mijn opinie maar ook daar heb ik x2 makkelijk mee gehaald en op het laatste x1. 5.
De laatste week had ik een sloot aan 82/83/84 kaartjes goedkoop ingeslagen en gefaseerd verkocht. Winst is winst hoe klein de marge. Wel richt ik me vaak op de la liga, ligue 1, pl en bl. Eredivisie en andere landen zijn toch minder populair in verhouding.
Redelijke kaartjes.
Ga ze niet doen, want heb ze niet nodig
wijze woorden
Dit zijn kaarten die niemand nodig heeft vandaar de prijs. 89 Cavani klinkt leuk maar is ingame 3* niks. Williams heeft teveel slechte eigenschappen. Een gameiro is veel beter.Valandil schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:07:
Eindelijk een normale betaalbare futmas sbc.
Redelijke kaartjes.
Ga ze niet doen, want heb ze niet nodig
Je zal er niet direct zoveel miljoenen mee verdienen zoals met een risicovolle transfer waar je veel tijd in moet steken maar het is toch de moeite waard.
Toevallig net een goed voorbeeld, Felipe Anderson is volgens futbin 4600 waard en verkoop ik nu net voor 9400.
[ Voor 5% gewijzigd door sjakieman op 17-12-2019 19:58 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Slechter kan het bijna niet zou je zeggen toch? Gullit/pele/maradonna/ronaldo nuBean77 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:07:
Die Icon Sbc gedaan 3x, 1e was Klose, durf gelijk die andere 2 niet meer op te maken haha
helaas niet, Rivaldo en Zidane.Vestendrie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:20:
[...]
Slechter kan het bijna niet zou je zeggen toch? Gullit/pele/maradonna/ronaldo nu
Mag niet klagen. 1,5mln coins weg. Dubbele aan waarde terug. Misschien dat Klose tzt nog in een sbc kan ofzo. Rivaldo kan ik nog wel even gebruiken. Zidane is wel nice.
Maar wel een 89 rated kaart voor amper 35-40k...Wulfric92 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:12:
[...]
Dit zijn kaarten die niemand nodig heeft vandaar de prijs. 89 Cavani klinkt leuk maar is ingame 3* niks. Williams heeft teveel slechte eigenschappen. Een gameiro is veel beter.
In ieder geval spelers die je kunt gebruiken. Zidane is wel nice idd!Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:24:
[...]
helaas niet, Rivaldo en Zidane.
Mag niet klagen. 1,5mln coins weg. Dubbele aan waarde terug. Misschien dat Klose tzt nog in een sbc kan ofzo. Rivaldo kan ik nog wel even gebruiken. Zidane is wel nice.
Mocht je De Ligt willen gebruiken in game overigens, dan raad ik een Shadow kaartje aan, vind hem echt geweldig spelen met Shadow erop.Joosie200 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:24:
Eenzelfde doe ik nu met de Ligt. Gekocht voor 6k way back, zie goud nu buy now gesniped worden voor 19k. Terwijl ik voor dat bedrag een toty versie heb gescoord met tower chem kaartje erop. Dus mijn gouden versie gelist voor 19k buy now voor de luilak. Eens zien of ik bij De Ligt ook met gesloten beurs over kan.
Precies. Eens rustig kijken wat de TOTY qua spelers gaat brengen. Dan mijn team verder aanvullen.Vestendrie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:26:
[...]
In ieder geval spelers die je kunt gebruiken. Zidane is wel nice idd!
Van welke speler had je vooraf meteen het idee van: die wil ik echt in mijn team hebben (als endgame) mag Icon zijn evt.Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:33:
[...]
Precies. Eens rustig kijken wat de TOTY qua spelers gaat brengen. Dan mijn team verder aanvullen.
Ik bekijk het wel. Met de Vrij en Handanovic een prima driehoek achterin. Alleen de Vrij wil ik ooit upgraden naar wat beters als VVD.RBH schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:28:
[...]
Mocht je De Ligt willen gebruiken in game overigens, dan raad ik een Shadow kaartje aan, vind hem echt geweldig spelen met Shadow erop.
Sarri ookJoosie200 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:39:
[...]
Ik bekijk het wel. Met de Vrij en Handanovic een prima driehoek achterin. Alleen de Vrij wil ik ooit upgraden naar wat beters als VVD.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Fifa technisch zou ik graag de combi vieira-gullit willen hebben. Meest aansprekelijke speler vooraf vond ik wel prime zidane.Vestendrie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:37:
[...]
Van welke speler had je vooraf meteen het idee van: die wil ik echt in mijn team hebben (als endgame) mag Icon zijn evt.
Ben benieuwd als de TOTY en de prime icons uitkomen hoever de topspelers van nu gaan dalen.
Overigens heb ik nu 2 Zidane's in mijn team
[ Voor 5% gewijzigd door Bean77 op 17-12-2019 20:43 ]
Snap ik. heb zelf niet de ambitie om voor die spelers te gaan. Toch buiten bereik en heb kante (onverhandelbaar) al dat ook een topspeler is voor die positie.Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 20:43:
[...]
Fifa technisch zou ik graag de combi vieira-gullit willen hebben. Meest aansprekelijke speler vooraf vond ik wel prime zidane.
Ben benieuwd als de TOTY en de prime icons uitkomen hoever de topspelers van nu gaan dalen.
Overigens heb ik nu 2 Zidane's in mijn team
Ga dit jaar voor Maradonna omdat het mijn jeugdidool is, maar duurt nog wel tot maart voor ik zijn middle-prime kan halen vrees ik.
Edit: zijn naamgenoot of familie zeker?
[ Voor 3% gewijzigd door Vestendrie op 17-12-2019 20:48 ]
Team weggegooid en een 442 gemaakt. Het speelde heerlijk en 8 van de 8 potjes gewonnen.
Na het eten nog maar eens proberen.
1e potje win ik terwijl ik echt veel slechter was maar wel 2 goals scoorde van de 4 schoten en hij 1 uit 15.
2e potje ben ik heer en meester. Sta 3-0 voor en hij scoort uiteindelijk 3-3.
3e potje ben ik weer veel minder dan de tegenstander maar kom 2-0 voor. vervolgens scoort hij in de 80-90ste minuut 3x.
4e potje sta ik 1-0 voor. Scoort hij gelijk vanaf de aftrap 1-1. Kom vervolgens 2-1 voor en opeens scoort hij 4x in nog geen 10 minuten (!). Na zijn pauze rent hij opeens overal doorheen en alles vliegt erin.
Echt werkelijk waar. Ik snap er echt helemaal niks meer van.
Kon eindelijk weer eens normaal me snelle combinatie voetbal spelen zonder gezeik
Valt mij ook op, de laatste week maar ook al vorige week. Het speelt een stuk beter. Het lijkt wel of het net als NS werkt. Bij het begin (september scholen beginnen) heel druk en daarna zwakt het af. Hier door worden waarschijnlijk de servers minder belast. Spelers haken toch vaak af.Traeces schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:41:
Rivals speelt echt heerlijk vanavond , totaal geen achterlijke dingen of delay.![]()
Kon eindelijk weer eens normaal me snelle combinatie voetbal spelen zonder gezeik
https://www.futbin.com/20/squad/8154634
heb 400k, maar denk eraan om bijvoorbeeld Best of Figo te halen voor RW
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Militao verkopen en tott Sergio Ramos halen. De hype rond hem heeft zijn prijs zo hoog gemaakt en Ramos is om de één of andere reden heel goedkoop maar is een beest. Heel behendig en sterk.Bossie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:45:
Iemand nog tips mbt echte versterkingen voor dit team ?
https://www.futbin.com/20/squad/8154634
heb 400k, maar denk eraan om bijvoorbeeld Best of Figo te halen voor RW
Het probleem dat je hebt is dat bijna al je spelers untradebles zijn. Upgraden heeft niet veel zin voor 400k.
Militao voor Ramos levert je 300k op.
Militoa blijft, maar Ramos > Pique aangezien ik Ramos toevallig gepacked had en afgelopen WL mee heb gespeeld.Wulfric92 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:54:
[...]
Militao verkopen en tott Sergio Ramos halen. De hype rond hem heeft zijn prijs zo hoog gemaakt en Ramos is om de één of andere reden heel goedkoop maar is een beest. Heel behendig en sterk.
Het probleem dat je hebt is dat bijna al je spelers untradebles zijn. Upgraden heeft niet veel zin voor 400k.
Militao voor Ramos levert je 300k op.
Als je nog veel spelers in je club hebt zal ik kijken naar Bergkamp 90 voor Morales.. Hij is nu heel erg gedaald, ruim onder de 700k. Je kan ook wachten tot aankomende vrijdag. Als hij in icon swaps zit zal hij heel erg in prijs dalen ( vooral het eerste uur).Bossie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:55:
[...]
Militoa blijft, maar Ramos > Pique aangezien ik Ramos toevallig gepacked had en afgelopen WL mee heb gespeeld.
Ps. Geeft ook dit Maria full chem
[ Voor 4% gewijzigd door Wulfric92 op 17-12-2019 22:02 ]
Alles is full-chem ingame. Ik zie Bergkamp 90 niet echt als een upgrade voor Morales omdat het een ander type speler is (Villa speelt meer in de Bergkamp rol, Morales is de get-in-behind afmaker).Wulfric92 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:01:
[...]
Als je nog veel spelers in je club hebt zal ik kijken naar Bergkamp 90 voor Morales.. Hij is nu heel erg gedaald, ruim onder de 700k. Je kan ook wachten tot aankomende vrijdag. Als hij in icon swaps zit zal hij heel erg in prijs dalen ( vooral het eerste uur).
Ps. Geeft ook dit Maria full chem
Denk zelf nog steeds aan Lucas Vazquez voor Figo, maar denk dat het beste is om ff de swaps af te wachten. Zou leuk zijn als deze meteen vrijdag zijn, maar waren deze vorige maal ook niet iets later?
Ze waren later vanwege de start van FIFA, nu zullen ze gelijk komen.Bossie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 22:30:
[...]
Alles is full-chem ingame. Ik zie Bergkamp 90 niet echt als een upgrade voor Morales omdat het een ander type speler is (Villa speelt meer in de Bergkamp rol, Morales is de get-in-behind afmaker).
Denk zelf nog steeds aan Lucas Vazquez voor Figo, maar denk dat het beste is om ff de swaps af te wachten. Zou leuk zijn als deze meteen vrijdag zijn, maar waren deze vorige maal ook niet iets later?
Mijn tip is, laat sbc links liggen en ga voor tradeble spelers. Niet omdat ze beter zijn, maar omdat het leuker is (voor mij) om verschillende spelers te proberen en upgraden makkelijker is.
Figo zou een zeer goede aanwinst zijn, kan je als spits spelen maar denk dat hij als cam het beste uit de voeten komt.
Weinig last van gehad afgelopen WL, echter heb ik ook een CDM op drop between defenders.Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:20:
Ramos lijkt mij niet zo erg geschikt in fifa20 met zijn workrates.
Deze opmerking komt eigenlijk elke Fifa weer terug.
Misschien dat dat een verschil maakt. Omdat je soms omsingelt wordt rond de 16 zou ik het niet fijn vinden als Ramos elke keer uitstapt en je zo weggetikt wordt. Maar als het voor jou werkt dan is dat prima uiteraard.Bossie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:26:
[...]
Weinig last van gehad afgelopen WL, echter heb ik ook een CDM op drop between defenders.
Deze opmerking komt eigenlijk elke Fifa weer terug.
Soms heb je onlogische dingen die kennelijk soms goed vallen. Dat heb ik zelf met Varane bijvoorbeeld. Vloekt met alles wat ik belangrijk vind mbt balance en agility, maar in praktijk doet hij het heel redelijk.
idd, maar misschien is dat de reden dat hij zo goedkoop is dit jaar.Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:36:
[...]
Misschien dat dat een verschil maakt. Omdat je soms omsingelt wordt rond de 16 zou ik het niet fijn vinden als Ramos elke keer uitstapt en je zo weggetikt wordt. Maar als het voor jou werkt dan is dat prima uiteraard.
Soms heb je onlogische dingen die kennelijk soms goed vallen. Dat heb ik zelf met Varane bijvoorbeeld. Vloekt met alles wat ik belangrijk vind mbt balance en agility, maar in praktijk doet hij het heel redelijk.
In 41212 met maar een CDM had ik dit wel regelmatig met Pique.
Ik speel 4-1-3-2 met Alba, Ramos, van Dijk en Cancelo. 3 van de 4 verdedigers hebben medium defensie rate. Speel op 7 diepte en 4 breedte en er komt bijna niemand door.Bean77 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:20:
Ramos lijkt mij niet zo erg geschikt in fifa20 met zijn workrates.
Ik speel trouwens wel op handmatig verdedigen, waarschijnlijk werk automatisch verdedigen minder goed.
[ Voor 14% gewijzigd door Wulfric92 op 17-12-2019 23:52 ]
Kan eventueel een Kante kopen voor de zijn story; die levert 1700 exp op. Verder kan ik nog wat squad battles grinden en daar 500 exp voor binnen halen, maar dan kom ik nog steeds ruim 2000 te kort.
Niet, tenzij er nog iets met el classico gedaan word vandaag.Jaap. schreef op woensdag 18 december 2019 @ 00:20:
Een vraagje over een andere categorie; hoe groot achten jullie de kans dat er morgen of overmorgen nog objectives worden gedropt die substantieel exp geven? Ik moet nog exact 4861 exp verzamelen voor level 30.
Kan eventueel een Kante kopen voor de zijn story; die levert 1700 exp op. Verder kan ik nog wat squad battles grinden en daar 500 exp voor binnen halen, maar dan kom ik nog steeds ruim 2000 te kort.
Ik heb een paar rivals objectives gemist in de gold objectives, daardoor kan ik lvl30 ook niet halen.
Mijn gedachte is om met verdedigers met dezelfde workrates te spelen omdat ze dan ongeveer op dezelfde lijn verdedigen. Als ze op verschillende lijnen spelen maakt je dat kwetsbaar tegen 1-2tjes en dat spelers minder snel buitenspel lopen. Tenminste, dat is mijn gedachtenlijn. Als je hoger speelt in divisies zijn wel vaak de nuances die het verschil maken.Wulfric92 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 23:50:
[...]
Ik speel 4-1-3-2 met Alba, Ramos, van Dijk en Cancelo. 3 van de 4 verdedigers hebben medium defensie rate. Speel op 7 diepte en 4 breedte en er komt bijna niemand door.
Ik speel trouwens wel op handmatig verdedigen, waarschijnlijk werk automatisch verdedigen minder goed.
Daar was ik al bang voor, zonde.. Ik heb het zelfde en had eigenlijk Danilo nog wel toe willen voegen aan m'n club. Helaas pindakaas..Bossie schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:01:
[...]
Niet, tenzij er nog iets met el classico gedaan word vandaag.
Ik heb een paar rivals objectives gemist in de gold objectives, daardoor kan ik lvl30 ook niet halen.
Heb je de SB objectives gedaan? 60 potjes geeft je nog 2500 points. Kante kun je met zijn leen speler doen. Ik kwam begin deze week nog 9000 punten tekort, maar de week 6 objectives maakten dit goed. En je daily objectives zijn ook nog puntenJaap. schreef op woensdag 18 december 2019 @ 00:20:
Een vraagje over een andere categorie; hoe groot achten jullie de kans dat er morgen of overmorgen nog objectives worden gedropt die substantieel exp geven? Ik moet nog exact 4861 exp verzamelen voor level 30.
+1....Wulfric92 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:49:
Oei vanavond modric? Onder de 350k en ik ga hem doen!
krijg dan deze melding ‘dit item kan niet op de transferlijst worden geplaatst, er is een fout opgetreden’.
Nou is dat niet zo heel erg maar wel vervelend nu ik KDB wil verkopen.
O heb het al, blijkbaar als de game onjuist is afgesloten krijg je de melding. Even opnieuw aanmelden op de console en het probleem was opgelost.
[ Voor 20% gewijzigd door Lorenzoaliandro op 18-12-2019 10:40 ]
Wel grappig dat ik win omdat Cambell zo groot is, hij geraakt werd door de bal en van richting veranderd en het doel in vliegt
Week 6 objectives heb ik al gedaan, die gaan wel hard inderdaad. Ik heb nog Icon Swaps Single player 4/4 en Online 1/8 open staan, maar die zijn qua reward tov tijd niet interessant (ook kan ik niets meer met de tokens omdat ik Roberto Carlos & Pep heb gedaan).bvbal79 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:49:
[...]
Heb je de SB objectives gedaan? 60 potjes geeft je nog 2500 points. Kante kun je met zijn leen speler doen. Ik kwam begin deze week nog 9000 punten tekort, maar de week 6 objectives maakten dit goed. En je daily objectives zijn ook nog punten
Verder alleen nog Kante's story, die inderdaad een mogelijkheid is om te doen en Squadbattles 1 waarbij ik op 20/60 zit, dus daar zit nog wel een uitdaging qua tijd wil ik die volmaken
Dus ben bang dat ik afhankelijk ben van wat EA gaat droppen aangezien ik ook gewoon moet werken en dus niet de hele dag squadbattles kan doen... We shall see..
ja dat wordt even flink aan de SBJaap. schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:36:
[...]
Week 6 objectives heb ik al gedaan, die gaan wel hard inderdaad. Ik heb nog Icon Swaps Single player 4/4 en Online 1/8 open staan, maar die zijn qua reward tov tijd niet interessant (ook kan ik niets meer met de tokens omdat ik Roberto Carlos & Pep heb gedaan).
Verder alleen nog Kante's story, die inderdaad een mogelijkheid is om te doen en Squadbattles 1 waarbij ik op 20/60 zit, dus daar zit nog wel een uitdaging qua tijd wil ik die volmaken![]()
Dus ben bang dat ik afhankelijk ben van wat EA gaat droppen aangezien ik ook gewoon moet werken en dus niet de hele dag squadbattles kan doen... We shall see..
Dat is dus nog 100 potjes, / 4 per uur = 25 uur.. Toch maar vrij nemen dus morgenbvbal79 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 11:27:
[...]
ja dat wordt even flink aan de SBna 1 kun je nog 60 potjes voor 2 doen en heb je nog 2500 punten extra
Squad battles en werk gaan juist goed samenJaap. schreef op woensdag 18 december 2019 @ 10:36:
[...]
Week 6 objectives heb ik al gedaan, die gaan wel hard inderdaad. Ik heb nog Icon Swaps Single player 4/4 en Online 1/8 open staan, maar die zijn qua reward tov tijd niet interessant (ook kan ik niets meer met de tokens omdat ik Roberto Carlos & Pep heb gedaan).
Verder alleen nog Kante's story, die inderdaad een mogelijkheid is om te doen en Squadbattles 1 waarbij ik op 20/60 zit, dus daar zit nog wel een uitdaging qua tijd wil ik die volmaken![]()
Ik vind van niet. Rashford NIF is al iets beter.lwd-kevin schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:10:
Heeft iemand de Futmas Inaki gedaan ? Twijfel of hij het waard is met 2* WF en zijn balance
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Heb hem wel geprobeerd ja. Mis wel wat cruciale stats in combinatie met Kante. Kante is ook Frans dus dat verklaart ook de populairiteitBlackBarryNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:48:
Heeft iemand al eens ndidi if geprobeerd ipv kante 89? Speel momenteel met kante maar als ik zo kijk is ndidi bijna net zo goed. Hij is ook nog langer en 4* zwakke voet
Toch maar gekocht vanavond eens proberen enige wat mij opvalt kwa stats is zijn passing.Vestendrie schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:54:
[...]
Heb hem wel geprobeerd ja. Mis wel wat cruciale stats in combinatie met Kante. Kante is ook Frans dus dat verklaart ook de populairiteit
Helemaal gemistsjakieman schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:24:
[...]
Pressing bedoel je? Ik wijzig mijn opstelling niet maar kies die optie met die pijltjes toetsen. Kies ook wel eens voor aanvallende backs.
Mijn 4-3-3(2) is gebaseerd op https://www.reddit.com/r/...y_promised_guide_here_is/
Maar speel dus niet meer exact zo. Zo uit mijn hoofd speel ik nu balanced (ipv press after possesion loss) en staat mijn spits op get in behind. Misschien nog wel wat dingen maar dat zou ik moeten nakijken.
Bij de 4-1-2-1-2(2) is het belangrijkse dat mijn CDM tussen de centrale verdedigers komt te staan. Zou de rest moeten nakijken volgende keer.

Ja. Voor mij is hij ideaal voor wat ik nu speel. Countervoetbal omschakeling.lwd-kevin schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:10:
Heeft iemand de Futmas Inaki gedaan ? Twijfel of hij het waard is met 2* WF en zijn balance
Speed 96 is super. Heb hem samen met Villa voorin lopen.
Voor alle andere tactieken weet ik het niet
Heb die toen der tijd uit een pack gekregen, speel er sindsdien mee.BlackBarryNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:48:
Heeft iemand al eens ndidi if geprobeerd ipv kante 89? Speel momenteel met kante maar als ik zo kijk is ndidi bijna net zo goed. Hij is ook nog langer en 4* zwakke voet
Niks op aan te merken in principe. Vormt samen met Wijnaldum IF mijn verdedigende middenveld.
Enige punt van kritiek is wellicht dat hij te goed loopt
Speel ook met ndidi, heb het geld wel om te vervangen voor kante (die zelfs op 10 chem zou komen ipv 8 chem waar ndidi op staat) maar omdat hij zo fijn speel heb ik dat nog niet gedaan.BlackBarryNL schreef op woensdag 18 december 2019 @ 13:48:
Je zou ook Doucoure IF nog kunnen overwegen, om het nog wat moeilijker te maken
Een heel stukje minder voor mijn Serie A helaas
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Heb kante al maar als ndidi of doucore net zo lekker spelen kan ik upgraden naar VVD. Ndidi ga ik in ieder geval proberen vanavond.Ambianz schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:33:
[...]
Speel ook met ndidi, heb het geld wel om te vervangen voor kante (die zelfs op 10 chem zou komen ipv 8 chem waar ndidi op staat) maar omdat hij zo fijn speel heb ik dat nog niet gedaan.
Je zou ook Doucoure IF nog kunnen overwegen, om het nog wat moeilijker te maken
Ben echt fan van hem sinds vorig jaar. Had uiteindelijk ook zijn TOTY. Het is een speler waar ik echt mijn team omheen had gebouwd vorig jaar
Voor degenen die er last van hebben dat Ndidi/Kante te vaak in schietpositie komen...Paffelton schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:11:
[...]
Heb die toen der tijd uit een pack gekregen, speel er sindsdien mee.
Niks op aan te merken in principe. Vormt samen met Wijnaldum IF mijn verdedigende middenveld.
Enige punt van kritiek is wellicht dat hij te goed loopt. Hij staat echt vaak in goede schot positie maar heeft een schot van niks waardoor je daar niks aan hebt. Maar dat zelfde "probleem" zal je bij kante ook hebben.
Check John McGinn SIF! Koop 'm met shadow of geef 'm een andere def chem style en dit is echt een alleskunner! En dat voor 16k, 1 van de weinige PL spelers die echt veel te goedkoop is voor wat je er voor krijgt!
Alleen 2 speciale versies van De Bruyne en Alli scream hebben net meer stats als middenvelder (maar zijn ook veel duurder).
embed dan ook ffJebus4life schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:39:
TOTW echt geniaal goed voor de premier league deze week.
Een heel stukje minder voor mijn Serie A helaas
Salah 🇪🇬, KDB 🇧🇪, Sancho 🏴, Coutinho 🇧🇷....#TOTW 14 is loaded with 🔥 Power!
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 18 december 2019
Available in packs at 6PM UK ⏰ pic.twitter.com/KzNDczOmxY
Rest is ook niet echt veel helaas. De Bruyne als player pick morgen zou leuk zijn, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen
Wel een hattrick gescoord he tegen een toonaangevende ploeg. (ondanks de huidige vorm). Bovendien moet je die penalty's ook maar gewoon scoren.Bean77 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 17:44:
Berghuis een IF waarvan 2 goals een penalty waren? Damn dan was het een slechte week zeg qua uitslagen.
Rest is ook niet echt veel helaas. De Bruyne als player pick morgen zou leuk zijn, maar dat geldt natuurlijk voor iedereen
Zo viel mij op dat BorasLegend, die met een bescheiden team afgelopen weekend 29-1 haalde, ingeval hij in een situatie zit met balbezit zonder afspeelmogelijkheid en een verdediger van de tegenpartij recht tegenover hem, hij vaak horizontaal naar links of rechts begint te lopen (dus niet naar achteren of met een skillmove naar voren), en net op het moment dat de verdediger wil tackelen een drag back naar de andere kant doet, of passt naar een inmiddels mee opgekomen medespeler.
https://www.easports.com/...Id=fMq1lf8KnSq20:FFA20PS4
[ Voor 68% gewijzigd door Wulfric92 op 18-12-2019 19:24 ]
die ziet er idd leuk uit
Ow, die moet ik ook maar ff meepakken
Atal ziet er ook erg goed uit overigens.
Ietsje minder dan Baluta van Fifa 19 maar wel een vergelijkbare speler.
[ Voor 32% gewijzigd door sjakieman op 18-12-2019 20:37 ]
atal ook idd, maar zijn composure is heel erg zwak voor een aanvaller.Bossie schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:08:
[...]
Ow, die moet ik ook maar ff meepakken
Atal ziet er ook erg goed uit overigens.
het is dan ook een rechtsbackBean77 schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:50:
[...]
atal ook idd, maar zijn composure is heel erg zwak voor een aanvaller.
Voor die coins heb je ook Orsic IF. (plus tradable)sjakieman schreef op woensdag 18 december 2019 @ 20:32:
Forrest(/Kent) is ook wel een leuke wissel met 98 acceleration en 99 agility.
Ietsje minder dan Baluta van Fifa 19 maar wel een vergelijkbare speler.
Dat is echt een hele fijne supersub!
Als het even niet lekker loopt, komt Orsic erin. Altijd dreigend, vaak doorslaggevend, alleen niet te linken voor je startopstelling.
wijze woorden
Gooi er eens een deadeye op
4* - 5* is leuk voorin
Klopt, maar Forrest kan nog wel updates krijgen en is misschien nog wel beter zelfs. Het verschil zit voornamelijk in long shots (voordeel Orsic) en passing (Forrest veel beter in de belangrijke punten).Valandil schreef op woensdag 18 december 2019 @ 21:01:
[...]
Voor die coins heb je ook Orsic IF. (plus tradable)
Dat is echt een hele fijne supersub!
Als het even niet lekker loopt, komt Orsic erin. Altijd dreigend, vaak doorslaggevend, alleen niet te linken voor je startopstelling.
Kent heeft trouwens wel 5 WF, ook leuk! En als Engelsman misschien wel in je team te krijgen. Al zullen de meesten wel al een veel beter team hebben waardoor dit de moeite niet waard is.
[ Voor 14% gewijzigd door sjakieman op 18-12-2019 21:09 ]

De speciale R7 kaart direct verkocht voor 1.5M en mijn huidige team geupgrade naar dit. Tagliafico gaat er minuut 1 in, normale R7 als ST.

Nice... maar waarom niet gewoon Sandro op 10 chem daar...stuk beter dan Taglia. Heb heb je season2 gedaan?...Cuadrado eruit Danilo erin.G4mert schreef op woensdag 18 december 2019 @ 23:28:
Ik was al aardig opweg maar nu toch mn droom team kunnen maken door enorme packluck gisteren tijdens de Diego Carlos SBC:
[Afbeelding]
De speciale R7 kaart direct verkocht voor 1.5M en mijn huidige team geupgrade naar dit. Tagliafico gaat er minuut 1 in, normale R7 als ST.![]()
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 19-12-2019 00:35 ]
Omdat ik helaas Marcal nodig heb voor chem met Neymar. Als je een andere oplossing weet hoor ik het graag. Danilo ga ik helaas niet redden dit seizoen.bvbal79 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 00:33:
[...]
Nice... maar waarom niet gewoon Sandro op 10 chem daar...stuk beter dan Taglia. Heb heb je season2 gedaan?...Cuadrado eruit Danilo erin.
Kom je er niet met een 442 of een andere variant van formation?G4mert schreef op donderdag 19 december 2019 @ 07:09:
[...]
Omdat ik helaas Marcal nodig heb voor chem met Neymar. Als je een andere oplossing weet hoor ik het graag. Danilo ga ik helaas niet redden dit seizoen.
als je 451(2) start heb je allan ook op 10 chemG4mert schreef op donderdag 19 december 2019 @ 07:09:
[...]
Omdat ik helaas Marcal nodig heb voor chem met Neymar. Als je een andere oplossing weet hoor ik het graag. Danilo ga ik helaas niet redden dit seizoen.
Bergwijn vind ik best noemenswaardigBossie schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:12:
Sancho/Bergwijn als reds, verder niets noemenswaardigs.

Daarom zat hij ook in beide player picks, right Berghuis dan
Ondertussen wel een geinig IF team mogelijk qua eredivisie aanvallersBossie schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:14:
[...]
Daarom zat hij ook in beide player picks, right Berghuis dan
Overige packs alleen maar SBC-fodders etc. Tot er ineens ene Marco Reus TOTN uit een mega pakketje (goud3) komt. Helemaal prima.
Verkoper = 250K nu of nog bewaren? Past niet in mijn team dus kan hem helaas niet gebruiken en kan de coins wel gebruiken, maar daalt zijn prijs alleen maar of zal het nog wat stijgen?
Ben geneigd om Reus om te zeggen om Reus te verkopen. Zullen rond kerst wel genoeg acties komen (packs) en dat zal mogelijk zijn prijs wel beinvloeden.
Identiek dezelfde picks hierVestendrie schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:20:
Lecomte/Gervinho als player picks.
Overige packs alleen maar SBC-fodders etc. Tot er ineens ene Marco Reus TOTN uit een mega pakketje (goud3) komt. Helemaal prima.
Verkoper = 250K nu of nog bewaren? Past niet in mijn team dus kan hem helaas niet gebruiken en kan de coins wel gebruiken, maar daalt zijn prijs alleen maar of zal het nog wat stijgen?
2 86 rated spelers packen, en dan nog een 88 rated speler (perfect als sub) en nog niet tevreden zijn? Dat is beter dan ik de afgelopen 5 weken opgeteld bij elkaar heb gekregen...Bean77 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:22:
Hier helaas niks bijzonders uit de packs. Lacazette en IF Lecomte uit de extra packs en Berghuis en Coutinho uit de player picks.
Ben geneigd om Reus om te zeggen om Reus te verkopen. Zullen rond kerst wel genoeg acties komen (packs) en dat zal mogelijk zijn prijs wel beinvloeden.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Drama dus weer, voor de 8e? week op rij
PSN/Steam: Xamsix
Dadelijk een paar weken alleen Premier League, daar heb ik sowieso niets aanXamsix schreef op donderdag 19 december 2019 @ 09:37:
G2 rewards; Player pick Albiol en Hernandez (dus niks bruikbaars). Beste speler uit de packs; Roussillon.
Drama dus weer, voor de 8e? week op rij
Ah wow! Thanks. Niet bij stil gestaan. Ga het gelijk omzetten.cubert20 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 08:48:
[...]
als je 451(2) start heb je allan ook op 10 chem
Die is verdedigend wat minder sterk dan ndidi. Die zou eerder als vervanger zijn voor mijn Wijnaldun IF maar daar heb ik helaas sentimentele waarde aan dus die gaat niet vervangen worden. Wel een interessante kaart overigens, al helemaal voor die prijs. Ga em in de gaten houden, als die nog een IF krijgt kan ik hem helemaal niet meer negeren.sjakieman schreef op woensdag 18 december 2019 @ 16:56:
[...]
Voor degenen die er last van hebben dat Ndidi/Kante te vaak in schietpositie komen...
Check John McGinn SIF! Koop 'm met shadow of geef 'm een andere def chem style en dit is echt een alleskunner! En dat voor 16k, 1 van de weinige PL spelers die echt veel te goedkoop is voor wat je er voor krijgt!
Alleen 2 speciale versies van De Bruyne en Alli scream hebben net meer stats als middenvelder (maar zijn ook veel duurder).
Zit wel met een 'dilemma'
wie o wie nou toch eens te kiezen uit de ICON swaps. Heb 19 kaartjes, maar kan niet kiezen
Gerrard is tof, Nesta + Guardiola = leuk, Pep +Carlos is een optie, Zanetti
Keuzes, keuzes
Speel met een Serie A team, tweede team is Hybrid EPL / LaLiga met oa The Ox en Frenkie
Tips?
PSN: Patrick_D