Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Slaat nergens op als Sissoko een Futmas krijgt. Het is de OP-speler van dit jaar, maar mist enige originaliteit. Bovendien speelt hij in echt bijzonder slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldbaggio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2024
Speel 442 met een middenblok van Kante en de Jong.

Nu wil ik de Jong gaan vervangen. suggesties????

heb tussen de 600k en 800K (afhankelijk of Kante weg moet nog iets meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
ronaldbaggio schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:33:
Speel 442 met een middenblok van Kante en de Jong.

Nu wil ik de Jong gaan vervangen. suggesties????

heb tussen de 600k en 800K (afhankelijk of Kante weg moet nog iets meer)
Hoe ziet de rest van het team eruit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:23:
Slaat nergens op als Sissoko een Futmas krijgt. Het is de OP-speler van dit jaar, maar mist enige originaliteit. Bovendien speelt hij in echt bijzonder slecht.
Sissoko mag wat mij betreft gewoon een delete krijgen, meest frusterende speler om tegen te spelen.
Daarnaast, als je zijn acties in de gaten houd zijn merendeel van zijn acties simpelweg vaak lompe physieke acties die versneld worden door animaties.

Met het fixen van referees, zouden ze dit soort spelers ook een stuk minder bruikbaar maken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Bossie schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:32:
[...]

Sissoko mag wat mij betreft gewoon een delete krijgen, meest frusterende speler om tegen te spelen.
Daarnaast, als je zijn acties in de gaten houd zijn merendeel van zijn acties simpelweg vaak lompe physieke acties die versneld worden door animaties.

Met het fixen van referees, zouden ze dit soort spelers ook een stuk minder bruikbaar maken.
Ja precies. Doet me denken aan de Bakayoko van toen bij Chelsea in Fifa 18 dacht ik? Ook al een verschrikkelijke OP-speler toendertijd. Dan heb ik liever een Fabinho, wellicht minder behendig en snel, maar heeft bevalt mij uitstekend als stofzuiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldbaggio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Mooi team. Wil je de jong door een middenvelder vervangen of een spits en verander je dit in-game zeg maar. Je kan kijken of je pogba kunt halen als je de coins hebt. Of griezman, die gebruik ik en ben ik zeer tevreden over. Zijn afstandschoten vanaf rechts zijn buitenaards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldbaggio
Vestendrie schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:53:
[...]

Mooi team. Wil je de jong door een middenvelder vervangen of een spits en verander je dit in-game zeg maar. Je kan kijken of je pogba kunt halen als je de coins hebt. Of griezman, die gebruik ik en ben ik zeer tevreden over. Zijn afstandschoten vanaf rechts zijn buitenaards.
Daar twijfel ik over. Ik speel nu met Neymar / mbappe / Yedder en Dembele voorin. maar merk dat ik alleen met Kante te weinig spelers achterin heb. Verdedigend krijgt de tegenstander heel veel ballen in de kluts mee als ik met de Jong verdedig. (is ook logisch. aangezien het geen CDM is)

Heb tussen de 600k en 800K te besteden.

[ Voor 3% gewijzigd door ronaldbaggio op 16-12-2019 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ronaldbaggio schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:59:
[...]

Daar twijfel ik over. Ik speel nu met Neymar / mbappe / Yedder en Dembele voorin. maar merk dat ik alleen met Kante te weinig spelers achterin heb. Verdedigend krijgt de tegenstander heel veel ballen in de kluts mee als ik met de Jong verdedig. (is ook logisch. aangezien het geen CDM is)

Heb tussen de 600k en 800K te besteden.
Lastig, aangezien de Jong wel de pace heeft om te corrigeren en een prima allround CM is, ik zou kijken of je iets met instructies kan doen zonder meteen spelers te gaan verkopen.

Anders zou ik bijvoorbeeld aan Poggy denken, juist om wat meer physiek/lengte te hebben naast Kante.
Sissoko/Doucoure zie ik helaas ook teveel.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:51
Vraagje over de TOTY genomineerden... Ik had met packluck vandaag Modric :) Als hij wordt gekozen in januari, krijgt mijn kaart dan een upgrade? Of moet je dan de nieuwe versie halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
sjakieman schreef op zondag 15 december 2019 @ 22:20:
[...]

Dat is al zo, maar vooral op de 1e meters. Sprint speed blijft namelijk hetzelfde maar Acceleration wordt wel beïnvloed door de conditie.

Een leeg conditie balkje heeft zeker wel veel invloed, kijk maar eens hoe goed wissels altijd spelen. Dit is wel goed om te weten:

Stamina

Physical attributes are affected by a player’s stamina during the match. The attributes affected are as follows:

Acceleration
Agility
Jumping
Strength
Reactions
Marking

Bron: https://www.easports.com/...chemistry-works-in-fut-17
Nou dan merk er ik niks van en dan blijft het helemaal raar dat die Ben Yedder de bal van VvD afpakte aangezien zijn Strength dus nog lager zou moeten zijn en dan zou hij de bal niet moeten kunnen pakken van een VvD die ook afschermt. Maar ach ik heb inmiddels wel al een beetje leren leven met deze onzin af en toe, neemt niet weg dat het erg frustrerend is als het gebeurd.
Er!k schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:11:
Vraagje over de TOTY genomineerden... Ik had met packluck vandaag Modric :) Als hij wordt gekozen in januari, krijgt mijn kaart dan een upgrade? Of moet je dan de nieuwe versie halen?
Er is nog niks over bekend, zijn natuurlijk mensen die er op speculeren en nu al de Neymar's en Messi's enzo inslaan (soms zelfs voor hogere prijzen) omdat ze denken dat de Nominee varianten in de echte gaan veranderen. Maar nogmaals EA heeft daar (nog) niks over gezegd dus beetje alsof je een muntje opgooit.

[ Voor 22% gewijzigd door Pompi op 16-12-2019 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
DeeleNL schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 22:19:
Wat een grap. Bij deze FIFA heb ik een patent op spelers verkopen en aankopen op precies de verkeerde momenten. De Ligt OTW verkocht omdat ik er niet over te spreken was en presteerde niet goed in real life, een dag later kwam z’n IF en vanmiddag lukt het me weer om Nainggolan SIF te snipen voor 225k terwijl hij voor 245k ging op de markt, mooi op het eerste moment want prijs was laag, nu staat hij op 170k 8)7 ... en om nou te zeggen dat ik packluck heb dus dat die coins niet uit maken gaat ook ver, met een Lloris RTTF als duurste pull :')
Dit dus. Gisteren avond Allan RTTF opgepikt voor 370k, loten ze Barca :') ik dacht de gok eens even te wagen, hij gaat nu voor 315k. Hoop dat het panic is en dat de prijs weer wat gaat stabiliseren. Lloris RTTF gaat nu voor 230k, zal ik die dan maar verkopen om de winst te pakken? Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er!k schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:11:
Het is gewoon een promo kaartje, daar heb je in Januari niets aan helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06:45
Verkopen jullie je team voor toty uit komt? Ik zit er over na te denken om mijn team te verkopen en terug kopen wanneer toty uit is. Wanneer komt de toty uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Besloten om gisterenavond mijn topspelers te verkopen. Prijzen dalen al tijden en met oog op de komende TOTY/prime icons vrees ik dat ze anders nog verder zouden dalen.
Nu mijn verlies gepakt, maar wel veel coins in de club om uit te geven rond toty tijd.

De komende periode start ik met het volgende team. Ben benieuwd hoe dat gaat.
https://www.futbin.com/20/squad/11834667
BlackBarryNL schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:36:
Verkopen jullie je team voor toty uit komt? Ik zit er over na te denken om mijn team te verkopen en terug kopen wanneer toty uit is. Wanneer komt de toty uit?
haha dat is toeval, tegelijkertijd ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Bean77 op 16-12-2019 13:37 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:36:
Besloten om gisterenavond mijn topspelers te verkopen. Prijzen dalen al tijden en met oog op de komende TOTY/prime icons vrees ik dat ze anders nog verder zouden dalen.
Nu mijn verlies gepakt, maar wel veel coins in de club om uit te geven rond toty tijd.

De komende periode start ik met het volgende team. Ben benieuwd hoe dat gaat.

[...]

haha dat is toeval, tegelijkertijd ;)
Ik vraag me af of ik voor RTTF Militao moet gaan, leuke dip nu door de loting hoewel Madrid prima van City kan winnen. Denk niet dat ik een betere non-icon CB voor mijn team kan krijgen.

Hoe moet nog wel ff iets meer dippen. Hetzelfde geld ook voor Allan, als de PSG transfer idd doorgaat dan gaat hij zeker nog een +1/3 krijgen, zo niet dan heb je een Braziliaanse Kante gehaald voor de prijs van Kante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:45:
[...]

Ik vraag me af of ik voor RTTF Militao moet gaan, leuke dip nu door de loting hoewel Madrid prima van City kan winnen. Denk niet dat ik een betere non-icon CB voor mijn team kan krijgen.

Hoe moet nog wel ff iets meer dippen. Hetzelfde geld ook voor Allan, als de PSG transfer idd doorgaat dan gaat hij zeker nog een +1/3 krijgen, zo niet dan heb je een Braziliaanse Kante gehaald voor de prijs van Kante.
Militao is inderdaad een flinke gok. Het is natuurlijk een OP speler en met de huidige cijfers vrij goed. Het zal een 50/50 wedstrijd worden, maar als het de goede kant op valt dan is de beloning ook groot :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 18:49
Hahaha goeiedag zeg, zal jullie niet vertellen voor hoeveel ik Allan heb gekocht, en dan Barca loten, au.

Laten we nou eens hopen dat EA vanavond met iets vernieuwends gaat komen! En de SBC’s het waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
SH-FR schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:44:
Hahaha goeiedag zeg, zal jullie niet vertellen voor hoeveel ik Allan heb gekocht, en dan Barca loten, au.

Laten we nou eens hopen dat EA vanavond met iets vernieuwends gaat komen! En de SBC’s het waard zijn.
450k? Dat was zijn hoogste prijs volgens mij.

Lijkt me sterk als ik de FUTMAS-sbc's tot nu toe zie. Pure troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoop dat PSG die transfer eens doorzet, zeker nu de voorzitter klaar met het team is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Bossie schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:01:
[...]

Hoop dat PSG die transfer eens doorzet, zeker nu de voorzitter klaar met het team is.
Dan komen er toch nieuwe kaartjes?
De oude wordt dan toch niet ineens een PSG kaartje?

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Patrick_D_GTS schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:03:
[...]

Dan komen er toch nieuwe kaartjes?
De oude wordt dan toch niet ineens een PSG kaartje?
Zijn RTTF word dan bij de volgende upgrade een PSG kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Bossie schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:05:
[...]

Dat wist ik niet :X

dan lijkt 295.000 een koopje, echter ik zie ze niet 1,2,3 makkelijk van BVB winnen :F

Helaas heb ik slechts 4ton te besteden, anders zou het wel dikke upgrade voor de gewone Allan hebben, die al tijden in mijn team loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06:45
wanneer komt de toty uit is dat al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patrick_D_GTS schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:11:
[...]

Dat wist ik niet :X

dan lijkt 295.000 een koopje, echter ik zie ze niet 1,2,3 makkelijk van BVB winnen :F

Helaas heb ik slechts 4ton te besteden, anders zou het wel dikke upgrade voor de gewone Allan hebben, die al tijden in mijn team loopt
Blijft een grote gok, PSG zit al tijden achter hem aan, maar wanneer en of het tot een transfer komt blijft afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-09 21:04
RTTF Depay flink gedropt na zijn blessurenieuws en de CL loting :( Ik heb zijn laatste TOTW ook in het rood, scheelt niet veel qua stats dus wellicht die maar gaan spelen en de RTTF van de hand doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blij dat ik hem gisteren nog met verlies verkocht heb zeg. Hij gaat nu als een malle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:05:
[...]

Zou EA niet zijn als ze daar een stokje voor steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:46:
[...]

Zou EA niet zijn als ze daar een stokje voor steken.
Onderstaand is van de RTTF Faq, maar is ook niet bevestigend/uitsluitend:

Q: What happens if a player transfers?

A: If a player transfers to a club not playing in either tournament they will no longer receive any upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:40

Jebus4life

BE User

Ook zijn (sommige?) icons serieus in vrije val. Had mijn oog laten vallen op Stoichkov (90), gelukkig niet gekocht. Die ging zaterdag ofzo nog voor 800+k, waar je nu een buy now hebt voor 699k momenteel...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Bossie schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:34:
[...]

Blijft een grote gok, PSG zit al tijden achter hem aan, maar wanneer en of het tot een transfer komt blijft afwachten.
En anders hoop ik dat Napoli thuis wel Barca klop geeft, is het alweer een 88 rated kaartje. Ik heb hem vanmiddag gehaald voor 315k..zie ik nu dat hij al naar de 280k gaat. Ik snap deze markt echt totaal niet.

Denk dat het wel een PSG kaartje wordt. Vorig jaar veranderde de RTTF kaart van nationaliteit bij Kondogbia toen zijn NIF ook veranderde bij de volgende upgrade. Dus ik denk dat het een PSG kaartje gaat worden omdat EA expliciet erbij zegt dat het niet meer upgrade bij teams die niet in het toernooi zitten.

[ Voor 25% gewijzigd door bvbal79 op 16-12-2019 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Volgens mij heeft iemand een trucje uitgehaald met me. In een Division Rivals wedstrijd kwam ik snel op 1-0, waarna hij op pauze drukte. Daarna laadde de game gelijk terug naar de wedstrijd (om te hervatten), maar ging hij alsnog zijn verbinding verbreken. Nu zit ik in een soort never ending pauzemenu en volgens mij moet ik leaven om überhaupt nog wat te kunnen doen. Grote kans dat ik nu als schuldige aan wordt gewezen en mijn punten niet krijg.

EDIT: Ja, dit is een bekend iets. EA doet er kennelijk niks aan, ook al is het sinds 2017 bekend. https://www.reddit.com/r/...g_a_pause_menu_glitch_to/

EDIT 2: Ik heb de game opnieuw opgestart en, inderdaad, ik heb de match verloren. Wat is het toch ook een schandalige game soms.

[ Voor 26% gewijzigd door Soccer98 op 16-12-2019 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:20
Soccer98 schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:21:
Volgens mij heeft iemand een trucje uitgehaald met me. In een Division Rivals wedstrijd kwam ik snel op 1-0, waarna hij op pauze drukte. Daarna laadde de game gelijk terug naar de wedstrijd (om te hervatten), maar ging hij alsnog zijn verbinding verbreken. Nu zit ik in een soort never ending pauzemenu en volgens mij moet ik leaven om überhaupt nog wat te kunnen doen. Grote kans dat ik nu als schuldige aan wordt gewezen en mijn punten niet krijg.

EDIT: Ja, dit is een bekend iets. EA doet er kennelijk niks aan, ook al is het sinds 2017 bekend. https://www.reddit.com/r/...g_a_pause_menu_glitch_to/

EDIT 2: Ik heb de game opnieuw opgestart en, inderdaad, ik heb de match verloren. Wat is het toch ook een schandalige game soms.
Ben dit op PC al een paar keer tegen gekomen, meestal wanneer ik op een ruime voorsprong stond. Gek genoeg leidt die glitch bij mij niet tot een loss, ondanks dat ik met Ctrl+Alt+Delete de game moet afsluiten. Zowel in Fut Champions als in Rivals kreeg ik na afsluiten de win toegekend, meestal wachtte ik wel een tijdje met afsluiten.

Wel slecht dat EA niks aan dit soort glitches lijkt te doen. Was net online draft aan het spelen, ben daar zeker 5 tegenstanders tegen gekomen die direct na de aftrap een disconnect forceren. Gelukkig ben je in deze Fifa niet meer je draft token kwijt, zoals vroeger wel het geval was. Maar doordat ze niks aan deze glitch doen, geven ze de glitch abusers de mogelijkheid om gratis coins te farmen. Ook is de kans groot als je draft speelt, dat je dit soort tegenstanders tegenkomt. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het veel coins oplevert, misschien als je geautomatiseerde bots erop zet die de hele dag daarmee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Bean77 schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:36:
Besloten om gisterenavond mijn topspelers te verkopen.
Zonde dat de snackbar zo belabberd draait.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:14:
[...]

Zonde dat de snackbar zo belabberd draait.
Hoe bedoel je? :? :? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

https://www.vice.com/nl/article/mbm3bv/duizenden-euros-fifa

Toch?
Ik heb ook nooit de Weekend League afgemaakt, omdat ik een eigen snackbar runde, Friet van Piet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap er niks van, wat wil je er mee zeggen? :? :? :? :? :? :?

Edit: Wil je mijn hulp wanneer je moet handelen????

[ Voor 9% gewijzigd door Bean77 op 16-12-2019 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:27
Bean77 schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:24:
[...]

Ik snap er niks van, wat wil je er mee zeggen? :? :? :? :? :? :?

Edit: Wil je mijn hulp wanneer je moet handelen????
Het is een grapje over geld uitgeven aan FIFA points...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:37:
[...]

hmm zou het een grapje zijn? Bijzondere humor, dacht dat die hulp wilde hebben ofzo. Want ik denk dat er hier inmiddels meer users zitten die meer hebben uitgegeven dan mij, maar goed.

Misschien moet hij zich ook meer op zichzelf focussen dan op anderen, maar het doet mij goed dat hij kennelijk veel aan mij denkt :P

Mijn team op dit moment overigens, blijft een beetje kneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

dutchgio schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:37:
[...]

There was a dog named bingo
Bean77 schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:42:
[...]
Misschien moet hij zich ook meer op zichzelf focussen dan op anderen, maar het doet mij goed dat hij kennelijk veel aan mij denkt :P
Niet zo huilen Bean, je grapjes over dat ik bij EA werk vind ook niemand leuk. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op maandag 16 december 2019 @ 18:49:
[...]

There was a dog named bingo

[...]

Niet zo huilen Bean, je grapjes over dat ik bij EA werk vind ook niemand leuk. :>
Je grap heeft zijn one moment of fame weer gehad.

Ontopic:
Anderen ook spelers verkocht met oog op de komende toty?

[ Voor 23% gewijzigd door Bean77 op 16-12-2019 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Soccer98 schreef op maandag 16 december 2019 @ 17:21:

Ik heb dit in Fifa 19 een aantal keer gehad bij een grote voorsprong maar had elke keer een win erbij. Weet je zeker dat het een loss was?

Dit weekend had ik wel zoiets. De verlenging zou zo beginnen maar mijn opstellingscherm zag er raar uit met een blauwe en rode knop dacht ik, zag geen opstelling of spelersnamen. Klikte er toch op, kreeg foutmelding en werd uit Fifa gegooid en kreeg daarna een loss.

Uiteindelijk wel weer makkelijk goud 2 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Murillo is prijs/kwaliteit niet zo'n slechte SBC. 40k voor een behoorlijke snelle, wendbare verdediger vind ik zeker acceptabel. Alleen zit je met Juan Jesus (die nog eens een live kaart is) voor 40k extra met een vergelijkbare kaart (iets sneller, wat minder wendbaar) niet zo heel veel duurder (en die is niet untradeble natuurlijk). Idem met Scream Romagnoli eigenlijk... Die is ook 80k en is gewoon een niveau hoger (en tradeble)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog tips mbt mijn 41212?
https://www.futbin.com/20/squad/8154634

Het gaat om Yedder en Griezman, mijn CAM zakt verdedigend redelijk in en verzet erg veel werk op het middenveld. Yedder doet dit prima en heeft ook een goed aantal goals/assists.

Griezman speelt prima als LCM en pakt ook regelmatig een goaltje/assist mee. Echter denk ik dat Griezman door zijn stamina waarschijnlijk de CAM rol beter zou vervullen dan Yedder.

iemand tips, zou eventueel Yedder kunnen verkopen en dan 300k hebben voor of de CAM positie of de LCM positie. Denk zelf bijvoorbeeld aan Scream Kroos of Barnes 86.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Jebus4life schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:01:
Murillo is prijs/kwaliteit niet zo'n slechte SBC. 40k voor een behoorlijke snelle, wendbare verdediger vind ik zeker acceptabel. Alleen zit je met Juan Jesus (die nog eens een live kaart is) voor 40k extra met een vergelijkbare kaart (iets sneller, wat minder wendbaar) niet zo heel veel duurder (en die is niet untradeble natuurlijk). Idem met Scream Romagnoli eigenlijk... Die is ook 80k en is gewoon een niveau hoger (en tradeble)
Hoezo is Scream Romagnoli een niveau hoger? Murillo zou veel wendbaarder moeten zijn door zijn hoge agility. Juan Jesus is wel redelijk vergelijkbaar.
Bossie schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:05:
Iemand nog tips mbt mijn 41212?
https://www.futbin.com/20/squad/8154634

Het gaat om Yedder en Griezman, mijn CAM zakt verdedigend redelijk in en verzet erg veel werk op het middenveld. Yedder doet dit prima en heeft ook een goed aantal goals/assists.

Griezman speelt prima als LCM en pakt ook regelmatig een goaltje/assist mee. Echter denk ik dat Griezman door zijn stamina waarschijnlijk de CAM rol beter zou vervullen dan Yedder.

iemand tips, zou eventueel Yedder kunnen verkopen en dan 300k hebben voor of de CAM positie of de LCM positie. Denk zelf bijvoorbeeld aan Scream Kroos of Barnes 86.
Misschien een raar idee maar heeft iemand hier al met Gameiro gespeeld? Met deadeye lijkt dat echt een leuke speler met o.a. 4 WF, 90 composure, 84 stamina, 89 acceleration, 92 shooting en 87 dribbling. En dat maar voor 70k. Kwam 'm toevallig tegen toen ik wat aan het spelen was met de filters in futbin. Past helaas niet in mijn team, anders had ik 'm zeker willen testen.

[ Voor 43% gewijzigd door sjakieman op 16-12-2019 20:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Had 300 wins met zo mileston gehaald denk ultimate pack met de toty kaarten erin moet je toch een blauw kunnen krijgen hoogste schmeichel 83 rated..... een 125k pack met 30 rare spelers en het lukt nog geen eens schandalig zeg.

Futmas sbc's zijn ook een lachertje 250k voor een 85 rated rashford tot nu toe is die hele futmas een dikke aanfluiting en een middelvinger naar je community.
Blijf tot TOTS op deze manier wel met mijn frikandellen team spelen hou de coins wel op de bank en handel wel, met de nieuwe icon swap zal je toch weer met zo gemiddeld team moeten spelen vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:13
@sjakieman

ik heb Gameiro Scream met Jager erop. Die gozer ramt er van alles in en is zeer bewegelijk. Ongelofelijk goed in afwerken. Beste speler waarmee ik heb gespeeld. Inaki Williams naast hem vanwege snelheid en lengte en Fekir erachter als de artiest zeg maar.

Ik speel alleen al weken niet meer dus en beoordeling van weken terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

FidoDido schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:21:
….. met mijn frikandellen team spelen ….
Hahaha….

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:10:
[...]
Misschien een raar idee maar heeft iemand hier al met Gameiro gespeeld? Met deadeye lijkt dat echt een leuke speler met o.a. 4 WF, 90 composure, 84 stamina, 89 acceleration, 92 shooting en 87 dribbling. En dat maar voor 70k. Kwam 'm toevallig tegen toen ik wat aan het spelen was met de filters in futbin. Past helaas niet in mijn team, anders had ik 'm zeker willen testen.
Die zou ik meer in de rol van Villa/Morales gebruiken, maar ziet eruit als een prima spits.
Afhankelijk van je team, zou je ook eventueel naar Scream Payet kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

sjakieman schreef op maandag 16 december 2019 @ 20:10:
[...]

Hoezo is Scream Romagnoli een niveau hoger? Murillo zou veel wendbaarder moeten zijn door zijn hoge agility. Juan Jesus is wel redelijk vergelijkbaar.
Bij deze heb ik de SBC dan maar gedaan :P Ik zal Romagnoli eens vervangen met deze en terug rapporteren, het kostte me uiteindelijk 5k, voor op z'n minst een goeie CB sub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
Gaat EA voor een recap van de afgelopen FUTMAS'en? Want zowel Douglas Costa en Rashford hebben de afgelopen jaren ook al een FUTMAS SBC gehad, opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:41
Bijna, bijna weer een divisie gestegen in Rivals, ware het niet dat ik weer een team met 3 icons en nog wat speciale kaartjes tegenkwam. EA heeft Rivals echt vreselijk verkloot. Het jammere is dat ze er ook nog mee wegkomen, want het spel verkoopt toch wel. Ik ga weer lekker met mijn collega co-op seizoenen spelen. Veel leuker dan deze waanzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha 300k voor Rashford :P
En dan ook niet nog eens kunnen verkopen.

Niet verrassend, want de prijzen zijn geheel in lijn met de koers die is ingezet.

Wel positief is dat ik de gameplay vrij aardig vind de laatste dagen. Maar dat zal met een volgende patch wel weer verkloot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Nu online
Ik snap echt niks van dit spel. Liep ik net weer richting de 1400 rating , zit ik nu weer op de 1000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De RTTF kaartjes lijken ook gewoon weer te stijgen na de dip na de loting eerder vandaag.
Heb zelf een Militao voor 510 gehaald, maar die is inmiddels alweer 570.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:36
038Zwolle schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:28:
Ik snap echt niks van dit spel. Liep ik net weer richting de 1400 rating , zit ik nu weer op de 1000.
Ja ik weet ook niet wat er loos is, ben ook 200 punten gezakt in 1 dag 8)7
Alleen maar zieke teams tegen gekomen die allemaal hetzelfde spelen. Park the bus, in balbezit met werkelijk iedere speler even een skillmove doen tot je hapt en dan razend snel op de goal af. Maximaal op pauze drukken, irritant juichen, echt droeftoeters. Het zal toch niet zo zijn dat mensen zich laten afzakken voor een paar gammele kerst objectives? Het lijkt er iig wel op.

In de periode hiervoor liep het overigens erg lekker en vloog werkelijk alles binnen en mijn kant op, dus dit voor mij denk ik de welbekende EA reset...

[ Voor 11% gewijzigd door Nachtapotheker op 16-12-2019 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 16 december 2019 @ 22:48:
De RTTF kaartjes lijken ook gewoon weer te stijgen na de dip na de loting eerder vandaag.
Heb zelf een Militao voor 510 gehaald, maar die is inmiddels alweer 570.
Wel lekkere winst zo.

Kom vanavond alleen maar zwaar OP teams tegen met icons en allemaal mooie kaartjes. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik heb een mooie, ongebruikte, Stoichkov (90), nauwelijks boven de marktprijs (730k, je kan er eentje kopen voor 710k ofzo) gehaald.
*Ik weet dat het helemaal niets uitmaakt, maar ik vind een ongebruikte speler altijd wel leuk.

Kan zijn dat hij nog verder onderuit gaat, maar ik was aan het wachten op een prijs rond de 700k: vind ik mooi gezien hij een dag of 8 geleden nog boven het miljoen ging. Gezien de bodem toch ooit bereikt zal worden ben ik ervoor gegaan. Zakt hij nog 200k, dan is het maar zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:53
Bean77 schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:05:
[...]

Wel lekkere winst zo.

Kom vanavond alleen maar zwaar OP teams tegen met icons en allemaal mooie kaartjes. :(
Niet lullig bedoeld maar wel grappig dat jij daar over klaagt met je PayToWin team🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Vanavond een rival avondje gehad. 8 potjes waarvan 6W 1L en 1D. Het speelde verrassend soepel en hetgeen ik in gedachte had lukte ook nog eens, dat geeft het vertrouwen weer terug in het team. Speel 4231 of soms 433-2 in game. De verloren wedstrijd was er een met 3 afgekeurde buitenspelgoals van mij en de 0-1 na 93 minuten spelen, allicht.

De nieuwelingen Allan RTTF, Juan Jesus en Laxalt vielen me erg positief op. Iemand van jullie al ervaring Murillo Futmas uitgeprobeerd?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UQaxk3h9ZbeQ9l4UlRiCx3CW/thumb.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
tukkerterror90 schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:18:
[...]

Niet lullig bedoeld maar wel grappig dat jij daar over klaagt met je PayToWin team🙈
Met mijn huidige 2,07mln team? :P

Maar ik snap wat je bedoelt ;) Mijn coins staan bij te komen op de bank van de rare dalingen etc.
Overigens zijn er volgens mij inmiddels spelers hier die meer hebben uitgegeven. Ik heb ook veel verdient met handelen, maar ja daar krijg je in dit topic helaas niet de credits voor.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Nu online
EA is FUT in mijn ogen aardig aan het verzieken. De servers zijn slecht, de speciale kaarten zijn niet aan te slepen, de packs zijn bizar slecht, Futmass is een grap (veel te dure kaarten en de markt slaat nergens op) En het word haast een 2e baan om bij te houden of je team erg in waarde zakt en het handelen aan zich. Het is toch te bizar voor woorden dat spelers als Bean, alles verkopen omdat de waarde van hun teams te ver zakt? Het zou toch juist leuk moeten zijn om met je sterkst mogelijke team te kunnen/ moeten spelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Nachtapotheker schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:02:
[...]

Ja ik weet ook niet wat er loos is, ben ook 200 punten gezakt in 1 dag 8)7
Alleen maar zieke teams tegen gekomen die allemaal hetzelfde spelen. Park the bus, in balbezit met werkelijk iedere speler even een skillmove doen tot je hapt en dan razend snel op de goal af. Maximaal op pauze drukken, irritant juichen, echt droeftoeters. Het zal toch niet zo zijn dat mensen zich laten afzakken voor een paar gammele kerst objectives? Het lijkt er iig wel op.

In de periode hiervoor liep het overigens erg lekker en vloog werkelijk alles binnen en mijn kant op, dus dit voor mij denk ik de welbekende EA reset...
Ik heb ook de indruk dat het alleen maar erger aan het worden is met die idioten die op de 1 of andere bizarre reden het spel zo veel mogelijk rekken.

Meest obvious natuurlijk, als ze scoren lekker de herhaling laten afspelen (geen probleem man, dan doe ik dat ook wel als jij graag goaltjes ziet), als jij scoort eindeloos wachten met aftrappen. Niet forwarden bij de rust. Pauze echt volledig opgebruiken...

Laatst had ik er 1 in de weekend league, die in de eerste helft een pauze volledig opgebruikte, bij de rust volledig, na de rust opnieuw natuurlijk. Heb ik hem directt na die pauze direct nog een extra pauze cadeau gedaan en ben ik wat te drinken gaan halen.

Vanavond nog een goeie trouwens, pauze timen bij een corner als jij je trap hebt ingezet, kan je dus niets meer doen en je komt tegen wat minder lekker uit die pauze daardoor. Vond ik oprecht goed gevonden moet ik wel zeggen.
DeeleNL schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:21:
Vanavond een rival avondje gehad. 8 potjes waarvan 6W 1L en 1D. Het speelde verrassend soepel en hetgeen ik in gedachte had lukte ook nog eens, dat geeft het vertrouwen weer terug in het team. Speel 4231 of soms 433-2 in game. De verloren wedstrijd was er een met 3 afgekeurde buitenspelgoals van mij en de 0-1 na 93 minuten spelen, allicht.

De nieuwelingen Allan RTTF, Juan Jesus en Laxalt vielen me erg positief op. Iemand van jullie al ervaring Murillo Futmas uitgeprobeerd?

[Afbeelding]
Murillo is wel OK, heb hem gehaald en een partij of 2 gespeeld. Ik ben niet 100% overtuigd, sowieso een goede supersub maar denk dat ik het duo Romagnoli/Nesta toch laat staan (ik vind Scream Romagnoli echt zo enorm lekker spelen, kan er niets aan doen. Een verdediger met een echt goede pass vind ik toch echt een meerwaarde... )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:29
Vieira uit de base icon sbc! Woensdag maar eens proberen op cdm in 41212

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Bean77 schreef op maandag 16 december 2019 @ 23:22:
[...]

Met mijn huidige 2,07mln team? :P

Maar ik snap wat je bedoelt ;) Mijn coins staan bij te komen op de bank van de rare dalingen etc.
Overigens zijn er volgens mij inmiddels spelers hier die meer hebben uitgegeven. Ik heb ook veel verdient met handelen, maar ja daar krijg je in dit topic helaas niet de credits voor.
Omdat jij je handel tips niet deelt :o :o :o :o
Maar het is inderdaad makkelijk om met het vingertje te wijzen zonder te weten hoe iemand aan zijn coins komt. Jij bent er gewoon open en eerlijk in dat je er in het begin gewoon veel in heb gestopt en dat is ook tactisch het beste. Nu geld erin stoppen is met deze markt mega zinloos.

Mijn team is ondertussen 1.7M in waarde gedaald na Black Friday. Nog nooit meegemaakt in FIFA dit soort rare dingen.

[ Voor 29% gewijzigd door bvbal79 op 17-12-2019 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
Hoe is het nou met onze SSD boys? Haha
@Bossie merkte je nou erg verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 13:26
Jamesl schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:23:
Hoe is het nou met onze SSD boys? Haha
@Bossie merkte je nou erg verschil?
Gisteren een Squad Battle gedaan... tering snel door de laadschermen heen...
Zou mooi zijn als FUT mijn 100/100 glas wat beter zou benutten nu duren de FUT laadschermen en online potjes laadschermen wel erg lang :9

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:27
bvbal79 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:25:
[...]

Maar het is inderdaad makkelijk om met het vingertje te wijzen zonder te weten hoe iemand aan zijn coins komt. Jij bent er gewoon open en eerlijk in dat je er in het begin gewoon veel in heb gestopt en dat is ook tactisch het beste. Nu geld erin stoppen is met deze markt mega zinloos.

Mijn team is ondertussen 1.7M in waarde gedaald na Black Friday. Nog nooit meegemaakt in FIFA dit soort rare dingen.
Nu zal het qua grootte van dit topic en verdeeldheid over de verschillende consoles hier wel mee vallen, maar het is toch logisch dat hij dat niet doet? Je gooit simpelweg je eigen glazen in als je iedereen op de hoogte brengt van wat voor jou werkt. Handelen is niets meer of minder dan commitment tonen en je er (veel) tijd in stoppen. Dat kan iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
Jaap. schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:03:
[...]

Nu zal het qua grootte van dit topic en verdeeldheid over de verschillende consoles hier wel mee vallen, maar het is toch logisch dat hij dat niet doet? Je gooit simpelweg je eigen glazen in als je iedereen op de hoogte brengt van wat voor jou werkt. Handelen is niets meer of minder dan commitment tonen en je er (veel) tijd in stoppen. Dat kan iedereen.
Dank voor je wijze les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noodel1988 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 09:25:
[...]

Gisteren een Squad Battle gedaan... tering snel door de laadschermen heen...
Zou mooi zijn als FUT mijn 100/100 glas wat beter zou benutten nu duren de FUT laadschermen en online potjes laadschermen wel erg lang :9
Zoals eerder aangegeven, de game is erg responsief MAAR online gameplay issues komen voornamelijk door server/connectivity issues en worden hiermee niet opgelost.

Afgelopen zondag speelde het in ieder geval prima, ben benieuwd hoe het dit weekend gaat aangezien zondag sowieso altijd de beste gameplay heeft in WL.

500/500 glas btw, dat houd alleen maar dat je veel potjes met lag-compensation hebt helaas aangezien het merendeel van je tegenstanders een “slechtere” verbinding zal hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:32:
[...]

Dank voor je wijze les....
Volgens mij heeft Bean in het begin juist heel veel tips gegeven. Jaap heeft simpelweg gelijk, als je idd actief wilt gaan traden (ik speel liever) dan is er online genoeg info te vinden.

Zelfs voor een noob als ik zijn er genoeg terugkerende patronen te zien om je voordeel uit te halen.

Edit: meh dubbel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bossie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:36:
[...]

Volgens mij heeft Bean in het begin juist heel veel tips gegeven. Jaap heeft simpelweg gelijk, als je idd actief wilt gaan traden (ik speel liever) dan is er online genoeg info te vinden.

Zelfs voor een noob als ik zijn er genoeg terugkerende patronen te zien om je voordeel uit te halen.

Edit: meh dubbel |:(
Ik geef alleen aan dat het uit zijn verband gerukt wordt. En vervolgens wordt dat uit zijn verband gerukt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jaap.
bvbal79 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:41:
[...]

Ik geef alleen aan dat het uit zijn verband gerukt wordt. En vervolgens wordt dat uit zijn verband gerukt.
Oh, ik bedoel er niets persoonlijks richting jou mee hoor. Ik lees dit topic braaf mee, maar reageer nauwelijks tot niet meer omdat ik vind dat 90% van de posts geklaag is over servers, rewards of ander onrecht. Maar wanneer het om traden gaat voel ik me toch iets meer geneigd om te reageren. Dat komt omdat ik zelf eerder net zo hard aan meedeed aan het gehuil wat simpelweg voortkomt uit frustratie en/of jaloezie op mensen die wel veel coins hebben verzameld. Toen ik echter wel de moeite deed om me te verdiepen in het traden, lukt het ineens wel om (heel veel) geld te verdienen en dat plaatst e.e.a. in perspectief. Daarom probeer ik op dit onderwerp wel wat toe te voegen; misschien spoor ik mensen aan die vervolgens hetzelfde ervaren. :)

Overigens moet je die commitment er wel in willen steken. Ik vind het leuk, en de resultaten die het oplevert geven voldoening, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je liever speelt, zoals @Bossie ook zegt. Daarom; iedereen kan veel geld verdienen met traden, maar je moet het wel willen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bossie schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:36:
[...]
Volgens mij heeft Bean in het begin juist heel veel tips gegeven.
Die heb ik dan allemaal gemist, zonde.
Jaap heeft simpelweg gelijk, als je idd actief wilt gaan traden (ik speel liever) dan is er online genoeg info te vinden.
Het is heel erg gefragmenteerd en heel sterk afhankelijk van wat EA doet, nog meer dan ooit.
De enige zekerheid van traden op dit moment zijn het goedkoop inslaan van de 83's. Deze kan je probleemloos bewaren, lage investering, die totw/otw sbc komt toch wel.

84's zijn al niet meer interessant sinds de eerste dure POTM waar de eisen zo enorm zwaar waren dat niemand eigenlijk zin had om de sbc te doen. Al mijn 84's maar ook de 88's met zeer marginale winst kunnen verkopen of zelfs breakeven.

IF trading werkt al niet meer, voorheen werden interessante kaarten nog wel eens tegen bin gelist, nu niet meer.

Speciale kaarten, lastig veelal erg duur en de winst t.o.v. het investeringsrisico te laag, tenzij je bereid bent om te wachten maar ook daar zit weer een risico aan die EA heet : ze brengen nu elke week zo'n beetje special cards uit die de vorige weer goedkoop maken. Kijk eens naar Mane ROTTF kaart, een van de beste PL aanvallers, door de startvloed aan kaarten wacht men niet eens meer op de volgende CL wedstrijd, er wordt nu al gepanicedselled.

Zoals Nickrunthefutmarket al meerdere malen heeft aangegeven, het is echt gokken en zitten meer investeringsrisico in de fifa20 dan in welke andere dan ook.

Baby-icons/mid-icons investeren? voorheen best aangedurfd, nu? bekijk het maar straks gooit EA sbc's online waar je je baby/mid icon kan ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
Jaap. schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:54:
[...]

Oh, ik bedoel er niets persoonlijks richting jou mee hoor. Ik lees dit topic braaf mee, maar reageer nauwelijks tot niet meer omdat ik vind dat 90% van de posts geklaag is over servers, rewards of ander onrecht. Maar wanneer het om traden gaat voel ik me toch iets meer geneigd om te reageren. Dat komt omdat ik zelf eerder net zo hard aan meedeed aan het gehuil wat simpelweg voortkomt uit frustratie en/of jaloezie op mensen die wel veel coins hebben verzameld. Toen ik echter wel de moeite deed om me te verdiepen in het traden, lukt het ineens wel om (heel veel) geld te verdienen en dat plaatst e.e.a. in perspectief. Daarom probeer ik op dit onderwerp wel wat toe te voegen; misschien spoor ik mensen aan die vervolgens hetzelfde ervaren. :)

Overigens moet je die commitment er wel in willen steken. Ik vind het leuk, en de resultaten die het oplevert geven voldoening, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je liever speelt, zoals @Bossie ook zegt. Daarom; iedereen kan veel geld verdienen met traden, maar je moet het wel willen.
Zelfs met commitment, tijd en interesse vind ik het nog erg lastig.
Trade eigenlijk voor het eerst dit jaar, andere jaren vooral gespeeld. Moet zeggen dat het redelijk lukt, maar verder dan 200-500 coins per kaartje kom ik niet.

Als je dan wilt traden richting Messi, CR7 of zelfs een dikke icon..... Lastig…..

Aan de andere kant zou het ook niet leuk zijn als je met een uurtje traden Messi kunt opstellen :+

Vorige week leuke winst gepakt door 84 goedkoop in te kopen en iets duurder te verkopen.
Dat is natuurlijk altijd de basis. Ook in de zakenwereld wordt de winst voor een groot gedeelte door je inkoopprijs bepaald. Dat principe is op FUT 1-op-1 toepasbaar

Dat je je trading tips niet wilt delen vind ik trouwens onzin. Met 5 miljoen transfers altijd beschikbaar is een trading methode eigenlijk altijd wel voor iedereen uitvoerbaar, behalve dan misschien met spelers met een waarde van 250K+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:12:
[...]

Trade eigenlijk voor het eerst dit jaar, andere jaren vooral gespeeld. Moet zeggen dat het redelijk lukt, maar verder dan 200-500 coins per kaartje kom ik niet.

Als je dan wilt traden richting Messi, CR7 of zelfs een dikke icon..... Lastig…..

Aan de andere kant zou het ook niet leuk zijn als je met een uurtje traden Messi kunt opstellen :+

Vorige week leuke winst gepakt door 84 goedkoop in te kopen en iets duurder te verkopen.
Dat is natuurlijk altijd de basis. Ook in de zakenwereld wordt de winst voor een groot gedeelte door je inkoopprijs bepaald. Dat principe is op FUT 1-op-1 toepasbaar

Dat je je trading tips niet wilt delen vind ik trouwens onzin. Met 5 miljoen transfers altijd beschikbaar is een trading methode eigenlijk altijd wel voor iedereen uitvoerbaar, behalve dan misschien met spelers met een waarde van 250K+.
Het is ook zeker niet eenvoudig en het is echt niet altijd feest, niet alle dingen lukken. Je moet simpelweg ook geluk hebben; geluk dat SBC specificaties precies aansluiten bij jou inschatting, of het voorspellen van SBC's. In de regel kan je voorgaande jaren prima als referentie gebruiken ten aanzien van wat er ongeveer gaat gebeuren. EA dropt bijv al jaren een repeatable TOTW SBC rond black friday. Je kan hier op anticiperen met zowel informs als regular spelers.

Daarnaast kan je nog steeds met consumables prima winst pakken; zeker icm met volgende tip.

League SBC's zijn fantastisch sinds ze repeatable zijn en geven naast packs ook leuke vereisten: er zijn zilveren en bronzen spelers nodig waardoor de silver/bronze pack method werkt. Als een bepaald(e) (type) speler of club dan ook nog in marquee matchup vereist is, is het helemaal kassa.

Futmas is een 3e voorbeeld wat al jaren gelijk is qua opzet. Hier kan je je op instellen. Helaas is het dit jaar het voorbeeld van hoe het ook mis kan gaan door de absurde vereisten doet bijna niemand de spelers, waardoor de vraag niet stijgt en je dus ook niet van je investeringen af komt. Maar je kan raden waar vraag naar komt wanneer vandaag Sissoko wel dropt en er slechts een 84 rated squad nodig is...

Wat dat betreft heeft @simons dan ook zeker gelijk dat het erg afhankelijk is van wat EA doet en dat het dit jaar misschien wel moeilijker is dan voorgaande jaren, maar moeilijker is niet onmogelijk. De verwijzing naar Runthefutmarket vind ik daarom ook een mooie; het is inderdaad gokken en er zit risico aan, maar tegelijkertijd is zijn club (met amper een paar honderd wedstrijden) wel miljoenen groot qua waarde.

Daarom ook; het kost tijd en je moet bereid zijn dit te investeren. En 500 per speler lijkt misschien weinig, als je dit structureel kan doen is het 50k per volle tradepile. Nu is het niet realistisch te denken dat je elk uur je complete trade pile verkoopt, maar je kan volgen dat het in de papieren kan lopen wanneer je continu een volle tradepile kan aanbieden.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 17-12-2019 12:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
Jaap. schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:54:
[...]

Nee ik geloof niet in persoonlijke aanvallen hoor, maar het is gewoon lastige materie en ik ben het deels wel met @simons eens. Simpel traden is er wel, je kunt elke donderdag LA of RA inkopen voor 350 en dan verkopen voor 1200 k in de avond bij de MM. Het gaat echter om die slimme investeringen van vroeger waar je op kon gokken die er niet meer zijn. IF's is bv 1 van ze, maar durf eens te investeren in een special kaart...lukt bijna niet meer omdat de markt zo grillig is. Icon flippen idem, je moet net geluk hebben en dan werkt het even.

BPM idem, zit geen winst meer in. Vorig jaar verkocht ik in het weekend alle conditie item kaartjes voor 200. Maar nu de teamconditie items geen drol meer kosten en ook niet stijgen koopt iedereen die wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Patrick_D_GTS schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:12:
[...]

Als ik deel dan deel ik precies hetzelfde wat al die video's ook vertellen, alleen sommige willen specifiek iets weten. Dan heel simpel ga die video's is kijken en ontdek zelf.
Heb zelf de eerste 3 maanden zilveren kaarten van een land en positie gehandeld, die ga ik simpelweg niet prijs geven dan zit ik mijn eigen winst weg te geven.

Dus ja heb genoeg tips gedeeld hier, alleen je moet je er wel wat moeite en tijd insteken waar sommige de makkelijkste weg willen maar zo werkt het ook niet.

En het is zo simpel, 2 weken geleden van elke speler van 84 tot 91 rated een kaart gekocht. De hoge rated pak ik nu al 5 a 10k per kaart. Risicoloos traden :) en IF's was een gok daar pak ik verlies op nu 5 a 10k per kaart ;)

Heb ook bijna van elke otw een kaart in mijn club tot de 100k je weet nooit, ze hoeven maar 1 if te krijgen en in de hype dubbele profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-09 10:13
Jaap. schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:03:
[...]

Haha, jij denkt echt dat die 50 a 100 mensen hier invloed hebben op een markt waar 2 a 3 miljoen mensen op te vinden zijn?

Waarom is dit forum er dan?
Ook maar geen opstellingen delen?

Ik heb in begin deze fifa een tip gegeven die mij heel veel opgeleverd heeft. Deze tip heb ik gedeeld op discord zodat iedereen er van kan profiteren.

Fischer, is vast wel bekend hier. Had ik ook voor mezelf kunnen houden. Maar waarom? Het is echt niet zo dat ik daardoor minder kon verdienen omdat een paar tweakers hetzelfde deden als ik.
Vergeleken met het aantal spelers die dit spel spelen zijn wij hier geen concurrenten van elkaar hoor..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.
bvbal79 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:58:
[...]

Nee ik geloof niet in persoonlijke aanvallen hoor, maar het is gewoon lastige materie en ik ben het deels wel met @simons eens. Simpel traden is er wel, je kunt elke donderdag LA of RA inkopen voor 350 en dan verkopen voor 1200 k in de avond bij de MM. Het gaat echter om die slimme investeringen van vroeger waar je op kon gokken die er niet meer zijn. IF's is bv 1 van ze, maar durf eens te investeren in een special kaart...lukt bijna niet meer omdat de markt zo grillig is. Icon flippen idem, je moet net geluk hebben en dan werkt het even.

BPM idem, zit geen winst meer in. Vorig jaar verkocht ik in het weekend alle conditie item kaartjes voor 200. Maar nu de teamconditie items geen drol meer kosten en ook niet stijgen koopt iedereen die wel.
Eens dat het zeker lastig is en wat @simons ook aangaf; dit jaar misschien wel moeilijker dan ooit. De grote klappers zijn inderdaad veel schaarser dan een aantal jaar geleden, en dat komt naar mijn idee deels doordat EA wat wijzigingen doorvoert tov eerdere jaren, maar zeker ook doordat meer mensen zich er mee bezig houden.

Ik heb ook het idee dat er veel meer mensen BPM doen als ik naar het aanbod kijk en dat is precies wat ik eerder al zei: doordat 'bekend' wordt aan een groter publiek dat hier geld in te maken is gaan er simpelweg meer mensen het doen. Kijk alleen naar mezelf; ik heb dit ook niet zelf uitgevonden..

Kijk alleen hoeveel viewers de FIFA streamers hebben die zich hierop toe leggen zoals Runthefutmarket & Nick28T bijvoorbeeld; als ze streamen zijn het er duizenden, plus wat er nadien op youtube nog kijkt. Zij bereiken gewoon een aanzienlijk deel van de playerbase en doordat zij succes hebben gaan mensen dit kopiëren.
fifanoob schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:03:
[...]

Haha, jij denkt echt dat die 50 a 100 mensen hier invloed hebben op een markt waar 2 a 3 miljoen mensen op te vinden zijn?

Waarom is dit forum er dan?
Ook maar geen opstellingen delen?

Ik heb in begin deze fifa een tip gegeven die mij heel veel opgeleverd heeft. Deze tip heb ik gedeeld op discord zodat iedereen er van kan profiteren.

Fischer, is vast wel bekend hier. Had ik ook voor mezelf kunnen houden. Maar waarom? Het is echt niet zo dat ik daardoor minder kon verdienen omdat een paar tweakers hetzelfde deden als ik.
Vergeleken met het aantal spelers die dit spel spelen zijn wij hier geen concurrenten van elkaar hoor..
Als dit is wat je uit mijn post haalt, moet je toch nog even iets beter lezen. Ik zeg letterlijk dat de impact van dit topic wel mee zal vallen in het grotere geheel.. Desondanks voel ik me niet geroepen om iedereen die maar roept exact voor te kauwen hoe ik mijn coins verdien. Daar heb ik ook tijd en moeite voor moeten doen, dus ik vind dat een ander dat ook voor zichzelf mag uitvinden. In grote lijnen heb ik afgelopen posts volgens mij genoeg richtingen aangegeven waarin je kan denken. Als anderen dat wel doen, even goede vrienden :)

[ Voor 26% gewijzigd door Jaap. op 17-12-2019 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Neymar NIF en Son IF hebben mij bij elkaar 200.000 verlies opgeleverd in 1.5 week.... Ouch.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
Jaap. schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:03:
[...]

Eens dat het zeker lastig is en wat @simons ook aangaf; dit jaar misschien wel moeilijker dan ooit. De grote klappers zijn inderdaad veel schaarser dan een aantal jaar geleden, en dat komt naar mijn idee deels doordat EA wat wijzigingen doorvoert tov eerdere jaren, maar zeker ook doordat meer mensen zich er mee bezig houden.

Ik heb ook het idee dat er veel meer mensen BPM doen als ik naar het aanbod kijk en dat is precies wat ik eerder al zei: doordat 'bekend' wordt aan een groter publiek dat hier geld in te maken is gaan er simpelweg meer mensen het doen. Kijk alleen naar mezelf; ik heb dit ook niet zelf uitgevonden..

Kijk alleen hoeveel viewers de FIFA streamers hebben die zich hierop toe leggen zoals Runthefutmarket & Nick28T bijvoorbeeld; als ze streamen zijn het er duizenden, plus wat er nadien op youtube nog kijkt. Zij bereiken gewoon een aanzienlijk deel van de playerbase en doordat zij succes hebben gaan mensen dit kopiëren.
Denk dat dit de persoon is die dit jaar voor EA zorgt dat we niet goed kunnen handelen

https://twitter.com/fut_economist?lang=nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
Op zich is er wel wat te verdienen, zo heb ik Veratti 87 in 1 dag met ruim 15.000 (19k > 34k) winst verkocht na Futmas Rashford.. Je moet er alleen wel snel bij zijn, want de prijs zakt ook snel weer.

Die TOTY nominies kaarten zijn op dit moment redelijk goedkoop (Hummers/Verratti/Skinar), er komt echt wel een SBC waar dit soort hoge kaarten voor nodig zijn en dan gaan ze voor een stuk meer weg.

Verder kan je redelijk risicoloos investeringen in gouden La Liga kaarten voor 400/500. De La Liga SBC komt er (waarschijnlijk) nog aan en dan gaan die kaarten echt wel voor 900 a 1200 weg. Over het algemeen lukt het ook wel vrij makkelijk om kaarten die 450 kosten weer te slijten voor 1200 als je een weekje geduld hebt. In mijn lijst met 100 spelers verkoop ik er elke dag wel tussen de 15 a 20 voor 700/800 winst.

En goedkope kaarten van Real Madrid / Barcelona (400/600) op donderdagochtend zijn ook standaard kans op minimaal verdriedubbeling van de waarde.

[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 17-12-2019 13:33 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
M@cer schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:19:

Die TOTY nominies kaarten zijn op dit moment redelijk goedkoop (Hummers/Verratti/Skinar), er komt echt wel een SBC waar dit soort hoge kaarten voor nodig zijn en dan gaan ze voor een stuk meer weg.
Die is er al de ICON SBC. Ik vind het ook wel grappig dat dit soort uitspraken elke keer weer worden gedaan, en ondertussen zit je 4 maanden met bepaalde spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Kan het kloppen dat Rivals "gefixt" is en die icon doelstellingen weg zijn waardoor niemand meet afzakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
RemkoDJ schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:30:
Kan het kloppen dat Rivals "gefixt" is en die icon doelstellingen weg zijn waardoor niemand meet afzakt?
die icon doelstellingen zijn er nog maar 3 dagen, dus wrs heeft iedereen ze al gedaan. Maar maak je borst maar nat voor vrijdag...dan komt Icon Swaps 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
bvbal79 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:38:
[...]

die icon doelstellingen zijn er nog maar 3 dagen, dus wrs heeft iedereen ze al gedaan. Maar maak je borst maar nat voor vrijdag...dan komt Icon Swaps 2
Sight :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
bvbal79 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:27:
[...]

Die is er al de ICON SBC. Ik vind het ook wel grappig dat dit soort uitspraken elke keer weer worden gedaan, en ondertussen zit je 4 maanden met bepaalde spelers :)
De ICON SBC is natuurlijk wel bijzonder prijzig, zonder dat je weet wat je terug krijgt, dus ik verwacht niet dat zoveel mensen dit doen.

De overvloed aan Mane en Son kaarten helpt ook niet mee, er zou gewoon eens een goede SBC uit de PL op een gangbare positie (CB of CM) moeten komen met een speler die veel mensen willen hebben en voor een groot deel ook haalbaar is (dus rond de 150k / 250k - 85/86 team)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
M@cer schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:42:
[...]

De ICON SBC is natuurlijk wel bijzonder prijzig, zonder dat je weet wat je terug krijgt, dus ik verwacht niet dat zoveel mensen dit doen.

De overvloed aan Mane en Son kaarten helpt ook niet mee, er zou gewoon eens een goede SBC uit de PL moeten komen met een speler die veel mensen willen hebben en voor een groot deel ook haalbaar is (dus rond de 150k / 250k - 85/86 team)
En toen ging er geen belletje rinkelen dat hetzelfs al futmas is nog steeds niet is gekomen? EA gaat ervoor zorgen dat die er dit jaar niet komt.

Daarnaast heb je je ook nog verkeken op de ICON SBC. Die had zeker invloed op de markt. voor de icon SBC was een 87 rated voor 15-20k te krijgen, 88 ook stuk goedkoper. Nu zijn ze dus duurder en blijven duurder, dus die SBC wordt wel degelijk gedaan.

[ Voor 21% gewijzigd door bvbal79 op 17-12-2019 13:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
Zal best gedaan worden, maar voor de meeste spelers is deze echt wel te duur (denk ik). En FUTMAS valt, op z'n zachts gezegd, nogal tegen tot nu toe, maar misschien veranderd dat nog :X :)

Nu heb ik aardig packluck gehad met CR7 en ICON Larsson 87, waardoor ik aardig wat coins heb. Maar denk ik er nog steeds niet aan om die ICON SBC te doen. Ik wil liever weten wat ik voor mijn coins krijg.

We trappen natuurlijk allemaal in het hele spelletje van EA, die gasten zijn echt niet gek en doen dit echt niet om ons allemaal tevreden te houden. En zolang we allemaal als makke lammetjes elk jaar weer de nieuwe versie kopen lachen ze zich helemaal de kreukels.

[ Voor 9% gewijzigd door M@cer op 17-12-2019 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Ik zie trouwens nu wel heel veel gouden teams zonder speciale kaarten. Misschien dat na vrijdag mensen weer hun teams terug gaan kopen en de prijzen stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
M@cer schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:53:
Zal best gedaan worden, maar voor de meeste spelers is deze echt wel te duur (denk ik). En FUTMAS valt, op z'n zachts gezegd, nogal tegen tot nu toe, maar misschien veranderd dat nog :X :)

Nu heb ik aardig packluck gehad met CR7 en ICON Larsson 87, waardoor ik aardig wat coins heb. Maar denk ik er nog steeds niet aan om die ICON SBC te doen. Ik wil liever weten wat ik voor mijn coins krijg.

We trappen natuurlijk allemaal in het hele spelletje van EA, die gasten zijn echt niet gek en doen dit echt niet om ons allemaal tevreden te houden. En zolang we allemaal als makke lammetjes elk jaar weer de nieuwe versie kopen lachen ze zich helemaal de kreukels.
Icon SBC wordt genoeg gedaan om de markt van 87 en 88 rated hoog te houden. In het begin waren ze nog hoger, nu wat afgezwakt.

Ik begrijp het niet. Ik kom met een feit maar alsnog denk je dat het daar niet aan ligt??? Check op futbin bv de prijs van een Handanovic, voor de Icon SBC en erna. Als er weinig vraag naar is dan stijgt de prijs niet, of maar even, net zoals jij je Verrati's even hebt kunnen verhandelen, maar die kosten nu weer gewoon hetzelfde. Je verkijgt je echt hierop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Wulfric92 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:55:
Ik zie trouwens nu wel heel veel gouden teams zonder speciale kaarten. Misschien dat na vrijdag mensen weer hun teams terug gaan kopen en de prijzen stijgen.
Ik kom ook alleen gold teams tegen, die zien er dan wel zo uit :+
https://www.futbin.com/20/squad/11875399

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Paffelton schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:02:
[...]

Ik kom ook alleen gold teams tegen, die zien er dan wel zo uit :+
https://www.futbin.com/20/squad/11875399
Nah, ik zie altijd Gomez er staan ipv Rudiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
bvbal79 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:02:
[...]

Icon SBC wordt genoeg gedaan om de markt van 87 en 88 rated hoog te houden. In het begin waren ze nog hoger, nu wat afgezwakt.

Ik begrijp het niet. Ik kom met een feit maar alsnog denk je dat het daar niet aan ligt??? Check op futbin bv de prijs van een Handanovic, voor de Icon SBC en erna. Als er weinig vraag naar is dan stijgt de prijs niet, of maar even, net zoals jij je Verrati's even hebt kunnen verhandelen, maar die kosten nu weer gewoon hetzelfde. Je verkijgt je echt hierop.
Ik zeg nergens dat het daar niet aan ligt, maar ik denk dat de ICON SBC wel gedaan wordt, maar wel door een beperkte groep spelers. Niet iedereen heeft zomaar 500k coins beschikbaar. Maar de prijs van een 87/88 zullen zeker hoger zijn geworden door de SBC. Zeker voor keepers, want die zijn voor hun rating over het algemeen redelijk goedkoop.

Het gaat me er gewoon om dat wanneer er een speler komt uit bv de PL die een grote groep mensen wil hebben en ook nog redelijk betaalbaar is het waarschijnlijk nog meer invloed heeft op de prijzen.

Stel er komt een (ik roep maar wat) goede Sissoko kaart waar je een 87 team voor moet inleveren, kan ik me voorstellen dat dit een grotere invloed heeft op de markt.

Maar misschien zie ik het wel verkeerd hoor, ben ook nog niet zo lang bezig.. :?

[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 17-12-2019 14:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Jaap. schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:56:
[...]

Wat dat betreft heeft @simons dan ook zeker gelijk dat het erg afhankelijk is van wat EA doet en dat het dit jaar misschien wel moeilijker is dan voorgaande jaren, maar moeilijker is niet onmogelijk. De verwijzing naar Runthefutmarket vind ik daarom ook een mooie; het is inderdaad gokken en er zit risico aan, maar tegelijkertijd is zijn club (met amper een paar honderd wedstrijden) wel miljoenen groot qua waarde.
Dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat FIFA20/19/18 prima gameplay had, dat WL echt geen last had van obscure matchmaking, gamemechanics abuse, simpelweg dat de top 100 wel 30-0 kon spelen. :)

Nick is al jaren 1 van de beste zo niet de beste trader in het spel, dat hij nu 30 mlj coins heeft is knap maar ook een beetje een tegenvaller. Ik had meer verwacht, een simpele trader zoals ik (3x per dag inloggen, kopen, verkopen) heeft zo'n 300k per week gemaakt gemiddeld, terwijl Nick gemiddeld 2 mlj maakte en dan is hij de beste in het spel.
Geeft ook maar weer eens aan dat kennis, ervaring, weinig uit maken maar geluk steeds meer. Kan me nog herinneren dat Nick rond deze tijd al op de 98 mlj zat.

Ik gokte op Busquets, en bij toeval kwam hij in het nummer 1 sbcteam op futbin, gevolg 25k winst per kaart.
Vorig jaar hetzelfde maar toen met Iniesta waar ik 75k pakte per kaart.
Dit jaar kwam Messi in een sbc, EA had de kans om het traden een fundamenteel onderdeel van de game te maken, misschien wel de redding van de game.
Maar de sukkels maakte de SBC zo duur dat je ingekochte 88/89/90 kon panic-sellen en alsnog een Messi op de markt kon kopen, en na verloop met verlies kon verkopen en zelfs dan nog er beter uit zou komen dan nu die SBC te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
M@cer schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:08:
[...]

Ik zeg nergens dat het daar niet aan ligt, maar ik denk dat de ICON SBC wel gedaan wordt, maar wel door een beperkte groep spelers. Niet iedereen heeft zomaar 500k coins beschikbaar. Maar de prijs van een 87/88 zullen zeker hoger zijn geworden door de SBC. Zeker voor keepers, want die zijn voor hun rating over het algemeen redelijk goedkoop.

Het gaat me er gewoon om dat wanneer er een speler komt uit bv de PL die een grote groep mensen wil hebben en ook nog redelijk betaalbaar is het waarschijnlijk nog meer invloed heeft op de prijzen.

Stel er komt een (ik roep maar wat) goede Sissoko kaart waar je een 87 team voor moet inleveren, kan ik me voorstellen dat dit een grotere invloed heeft op de markt.

Maar misschien zie ik het wel verkeerd hoor, ben ook nog niet zo lang bezig.. :?
FUTMAS Sissoko is gelekt, maar ik gok niet dat dat 87 rated gaat worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:25:
[...]

Haha, de grap is dat ik dat juist wel heb gedaan. Lees het topic er maar op terug. Al mijn tips en acties heb ik gewoon verteld, ook in de tweakers discord, met name in het begin. Juist om iedereen te helpen om coins te verdienen.

Wat je ervan krijgt is dat specifieke personen hier dus je team continue spiegelen aan frikandellen ofzo. Als mensen hier dan kennelijk zo zuur zijn dan stop ik gewoon ook met mijn tips etc geven.
Ik vermaak mij dan wel meer dan prima met mijn team en mijn spelers. Vrienden op mijn ps4 account zien wel hoe het met mijn transferwinst is gesteld. Hoewel dit nu wel wat klappen krijgt door de dalingen van de afgelopen periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:24:
[...]

FUTMAS Sissoko is gelekt, maar ik gok niet dat dat 87 rated gaat worden :)
Die gaat 800k kosten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanters85
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:44
Ik heb de SBC maarliefst drie keer gedaan, met de hoop op een echt goede icon.
Het zijn uiteindelijk Nakata, Zambrotta en Petit geworden.
Kon slechter, maar kon zeker ook beter,
En wat is Son rttf gedaald in waarde zeg.
Vorige week voor 2.3 verkocht zie dat hij nu op 1.6 staat.
heb SBC Mane gedaan, die bevalt me prima.
M@cer schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:08:
[...]

Pagina: 1 ... 70 ... 185 Laatste