Voor een paar test potjes maakt dat toch niet, zou alleen even een RW erbij halen als wissel na een ingame formation changes. Dybala op LW, Griezman op LCM, Firmino op RCM en Fabinho ff wisselen voor de RW.Vestendrie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:18:
Dit is het team dat ik momenteel gebruik. Kante is onverhandelbaar dus kan niet vervangen worden. Heb een budget van 70k op dit moment. Waar kan ik het beste kijken qua upgrade? https://www.futbin.com/20/squad/11795256
Merk zelf dat het druk zetten lastig wordt, probeer ook regelmatig op balbezit te spelen ipv counters omdat ik geen snelle spitsen/aanvallers gebruiken (zoals dembele, mane etc etc). Instructies ook aangepast door cdm's op achterbleven, net als mijn vleugelverdedigers, en de rest op balance. Maar alles gaat zo stroef, er wordt amper gejaagd ook. Tenzij ik handmatig de spelers selecteren en naar de tegenstander toe ren. Maar wil dat het automatisch als team gebeurd.
Post van Sjakieman gelezen, hopelijk werkt dat. Alleen heb ik geen team voor 4-3-3(2) denk ik. Wie kan mij helpen?
Na 10 potjes weet je vaak wel of dit idd iets is dat werkt/leuk is en dan kun je altijd nog kijken of je poppetjes gaat verkopen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919