Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:18:
Dit is het team dat ik momenteel gebruik. Kante is onverhandelbaar dus kan niet vervangen worden. Heb een budget van 70k op dit moment. Waar kan ik het beste kijken qua upgrade? https://www.futbin.com/20/squad/11795256

Merk zelf dat het druk zetten lastig wordt, probeer ook regelmatig op balbezit te spelen ipv counters omdat ik geen snelle spitsen/aanvallers gebruiken (zoals dembele, mane etc etc). Instructies ook aangepast door cdm's op achterbleven, net als mijn vleugelverdedigers, en de rest op balance. Maar alles gaat zo stroef, er wordt amper gejaagd ook. Tenzij ik handmatig de spelers selecteren en naar de tegenstander toe ren. Maar wil dat het automatisch als team gebeurd.

Post van Sjakieman gelezen, hopelijk werkt dat. Alleen heb ik geen team voor 4-3-3(2) denk ik. Wie kan mij helpen?
Voor een paar test potjes maakt dat toch niet, zou alleen even een RW erbij halen als wissel na een ingame formation changes. Dybala op LW, Griezman op LCM, Firmino op RCM en Fabinho ff wisselen voor de RW.

Na 10 potjes weet je vaak wel of dit idd iets is dat werkt/leuk is en dan kun je altijd nog kijken of je poppetjes gaat verkopen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:25
MadMoody schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:30:
Een nieuw dieptepunt bereikt. Na de laatste jaren altijd in div. 3/4 gezeten te hebben, nu div. 8..... :( :( :(

Dit was het laatste jaar FIFA voor mij. Tot ziens allemaal.
Dat komt door die objectives.
Super leuk idee en het zou ook werken als het in een eigen gamemode zou zijn gegoten. Rivals is nu gewoon fucked. Ik ben deze FIFA in div 2 begonnen(veel te hoog, maar ik had al heel snel een goed team door packluck) en ben toen zelfs heel kort naar div 9 gedegradeerd, sinds er objectives zijn :( Maar ik merk elke keer dat als de objectives een beetje gehaald zijn dat ik weer snel divisies omhoog schiet. Maar nu ze er weer zijn ben ik ook weer gelijk 2 divisies gedegradeerd.

Mensen degraderen (bewust/onbewust) door die objectives en dan gebeurd het bij mensen die in die divisies zaten ook weer omdat ze tegen mensen komen die weer te laag zitten door de objectives, en zo gaat dat maar door.

Rivals is gewoon niet leuk meer om te spelen zonder objectives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-09 11:51
SH-FR schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:05:
Ik heb nog 200k over en ga Marco van Basten helaas verkopen denk ik, omdat met slechte servers (en die zijn er nogal vaak) hij gewoon niet geschikt is. Iemand een suggestie voor een icon CAM of ST voor zo rond de 650k? Of raden jullie aan Marco te houden?
Het is Baby van Basten toch? Dan nog even een weekje ofzo bewaren, want de baby Icons gaan ergens deze maand uit de packs om vervangen te worden door de Primes dus aanbod gaat sowieso kleiner worden qua baby Icons en mogelijk stijgt hij dan nog wat in prijs zeker ook omdat hij op het moment helemaal niet te krijgen is en daarna ook niet meer.

Afbeeldingslocatie: https://media.contentapi.ea.com/content/dam/ea/fifa/fifa-20/common/icon-timeline.jpg.adapt.1456w.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Pompi op 14-12-2019 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Vestendrie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:18:
Dit is het team dat ik momenteel gebruik. Kante is onverhandelbaar dus kan niet vervangen worden. Heb een budget van 70k op dit moment. Waar kan ik het beste kijken qua upgrade? https://www.futbin.com/20/squad/11795256

Merk zelf dat het druk zetten lastig wordt, probeer ook regelmatig op balbezit te spelen ipv counters omdat ik geen snelle spitsen/aanvallers gebruiken (zoals dembele, mane etc etc). Instructies ook aangepast door cdm's op achterbleven, net als mijn vleugelverdedigers, en de rest op balance. Maar alles gaat zo stroef, er wordt amper gejaagd ook. Tenzij ik handmatig de spelers selecteren en naar de tegenstander toe ren. Maar wil dat het automatisch als team gebeurd.

Post van Sjakieman gelezen, hopelijk werkt dat. Alleen heb ik geen team voor 4-3-3(2) denk ik. Wie kan mij helpen?
Dybala en Griezman op de vleugels en Firmino als meest aanvallende middenvelder kan wel. Als het bevalt kan je eventueel snellere vleugelspelers halen. Al zou ik ook in een andere formatie voor wat meer snelheid kiezen. Ben zelf totaal geen counterspeler maar speel nu met Insigne - Vardy POTM - Mertens en in andere team met Guerrero scream - Gnabry POTM - Werner. Dit werkt een stuk beter dan met sterkere, meer langzame spelers. Als deze spelers gebruik ik met deadeye. De snelheid/dribbling hebben ze al en hiermee komt hun shooting op 90-99 en passing op 85-99. Je mist alleen strength maar heb daar weinig last van, verder kunnen ze alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:06
Terranova schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:49:
[...]

Dat komt door die objectives.
Super leuk idee en het zou ook werken als het in een eigen gamemode zou zijn gegoten. Rivals is nu gewoon fucked. Ik ben deze FIFA in div 2 begonnen(veel te hoog, maar ik had al heel snel een goed team door packluck) en ben toen zelfs heel kort naar div 9 gedegradeerd, sinds er objectives zijn :( Maar ik merk elke keer dat als de objectives een beetje gehaald zijn dat ik weer snel divisies omhoog schiet. Maar nu ze er weer zijn ben ik ook weer gelijk 2 divisies gedegradeerd.

Mensen degraderen (bewust/onbewust) door die objectives en dan gebeurd het bij mensen die in die divisies zaten ook weer omdat ze tegen mensen komen die weer te laag zitten door de objectives, en zo gaat dat maar door.

Rivals is gewoon niet leuk meer om te spelen zonder objectives.
Dat vind ik dus echt zo triest hè? Dat verziekt het inderdaad. Pas speelde ik weer een x gewoon seizoenen, en toen merkte ik meteen het verschil, want ineens won ik. Hopelijk gaat EA er wat aan doen. Maar daar heeft niemand vertrouwen in natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
MadMoody schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 15:01:
[...]

Dat vind ik dus echt zo triest hè? Dat verziekt het inderdaad. Pas speelde ik weer een x gewoon seizoenen, en toen merkte ik meteen het verschil, want ineens won ik. Hopelijk gaat EA er wat aan doen. Maar daar heeft niemand vertrouwen in natuurlijk.
Hier gaat EA dus niets aan doen, gefrustreerde spelers hebben meer de neiging om packs te kopen want kans op betere spelers dus mogelijk betere resultaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 14:05
Terranova schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 15:09:
[...]

Hier gaat EA dus niets aan doen, gefrustreerde spelers hebben meer de neiging om packs te kopen want kans op betere spelers dus mogelijk betere resultaten
Dat slaat toch nergens op? Is er dan niemand op Reddit die zich hierover beklaagt? Ik vind het bijna net zo storend, misschien wel storender dan de delay in dit spel. Zo prestatiegericht op rewards en die objectives. Ze slaan helemaal door met al die speciale kaarten, nu met die TOTY-nominees ook weer ipv alleen de TOTY-spelers. Dat de EA niet eens luistert naar de community met dit probleem en wel als ze het 4e shirt van Real Madrid willen. Grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 09:29
Pompi schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 14:54:
[...]

Het is Baby van Basten toch? Dan nog even een weekje ofzo bewaren, want de baby Icons gaan ergens deze maand uit de packs om vervangen te worden door de Primes dus aanbod gaat sowieso kleiner worden qua baby Icons en mogelijk stijgt hij dan nog wat in prijs zeker ook omdat hij op het moment helemaal niet te krijgen is en daarna ook niet meer.

[Afbeelding]
Top, goede informatie dit, thanks. Misschien oordeel ik ook wel te snel, want de afgelopen WL’s was hij geweldig. Hij functioneert minder in 4-2-3-1 omdat die formatie erg narrow is, met 4-2-2-2 speelt hij veel beter. Sowieso opvallend dat zijn prijs helemaal niet omhoog is gegaan, terwijl hij gewoon uit packs is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bwoah mn slechtste Weekend League tot dusver. Ga met moeite Gold 3 halen denk ik. Maar even uitrusten en vanavond verder spelen. Het voelt gewoon niet lekker aan, kom niet in mn spel, schiet behoorlijk veel op de paal. Bij tegenstander vliegt het meeste erin. Last minute tegengoals etc. Mweh.

Misschien wel EA me dwingen om packs te kopen. Maar dat doen we niet meer.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Laatst online: 14:03
Heeft iemand wel eens meegemaakt dat wanneer 1 van je spelers in de 16 meter bevindt het spel dan ontzettend traag wordt.
Ik heb hier al weken last van
ben van division 5 nu naar division 8 gedegradeerd
ook in squat battles is dit probleem er

dus het lijkt iets lokaals te zijn en niet een verbindings probleem
betreft xbox one

het is niet leuk meer

zou het kunnen dat de HDD traag is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 13:26
boyette schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 16:11:
Heeft iemand wel eens meegemaakt dat wanneer 1 van je spelers in de 16 meter bevindt het spel dan ontzettend traag wordt.
Ik heb hier al weken last van
ben van division 5 nu naar division 8 gedegradeerd
ook in squat battles is dit probleem er

dus het lijkt iets lokaals te zijn en niet een verbindings probleem
betreft xbox one

het is niet leuk meer

zou het kunnen dat de HDD traag is geworden?
Is je speler niet helemaal rood qua energie?

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
SH-FR schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 15:15:
[...]

Top, goede informatie dit, thanks. Misschien oordeel ik ook wel te snel, want de afgelopen WL’s was hij geweldig. Hij functioneert minder in 4-2-3-1 omdat die formatie erg narrow is, met 4-2-2-2 speelt hij veel beter. Sowieso opvallend dat zijn prijs helemaal niet omhoog is gegaan, terwijl hij gewoon uit packs is.
Ik had van Basten ook maar heb hem ingewisseld voor Bergkamp (middle), voelt behendiger aan en sneller. Afmaken is bijna hetzelfde als met van Basten. Hoewel ik nu heel veel scoort met finesse schot. Heb er een Hunter op gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
noodel1988 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 16:25:
[...]

Is je speler niet helemaal rood qua energie?
alles vertraagd
alle spelers
ook als dat in de eerste minuut van de wedstrijd is

ik ga fifa20 nu op een ssd zetten
kijken of dat wat uitmaakt

[ Voor 11% gewijzigd door boyette op 14-12-2019 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4-2 inmiddels, 6 uitwedstrijden, 6 trage vervelende potjes.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Pfoe wat zijn de servers vandaag matig zeg. Wel nu 15-8, maar vraag niet hoe. Het loopt allemaal zo intens stroperig, vreselijk. Inmiddels omgeschakeld naar 4-2-2-2 en voorlopig blijf ik dit gewoon spelen, speelt voor mij beter dan 4-2-3-1.

Edit: 16-8. Potje net gewonnen met voor de verandering heerlijke verbinding. Dat mag dan natuurlijk ook gezegd worden! Van Dijk bevalt héél goed, zelfde mag worden gezegd van Jesus 84.

[ Voor 29% gewijzigd door SH-FR op 14-12-2019 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na een zeer slecht begin gisteren ging ik 5-4. Hoofdzakelijk omdat ik zelf niet goed aan het spelen was.
Vandaag wat kunnen ombuigen naar 13-5. Focus op gold 3 of gold 2.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Iemand hier ervaring met Eden Hazard? Kan hem makkelijk in mijn Serie A team inpassen. Zie hem niet heel veel voorbij komen online, en moet bij mij Scream Laxalt vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fraaank schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:17:
Iemand hier ervaring met Eden Hazard? Kan hem makkelijk in mijn Serie A team inpassen. Zie hem niet heel veel voorbij komen online, en moet bij mij Scream Laxalt vervangen.
Ben geen fan van Hazard. Eigenlijk wel raar dat snelle spelers normaal wel in mijn speelstijl passen, maar Hazard is daarop een van de weinige uitzonderingen. Ik heb liever scream bernard dan Hazard bijvoorbeeld.
Geen idee waar het aan ligt.

edit: Damn de prijzen van spelers gaan ook als een malle naar beneden zeg. Niet gezond hoor.

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 14-12-2019 17:41 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En weer een potje verloren door de servers (inmiddels 7 away games op rij). Tegenstander doet een thread through-ball om een 1:1 spits/laatste man te creeren.

Mijn verdediger is eerder bij de bal, wint het physieke duel, maar omdat in dat duel de bal ff wegstuiterd heb ik 1-2 seconde geen controle meer over de verdediger door de delay en kan de aanvaller simpel uit mijn rug de bal pakken en doorlopen voor de 1:1 met de keeper.

Deze onzin verklaart ook meteen waarom iedereen zo negatief/reactief speelt aangezien vrijwel elke andere methode online vrijwel onmogelijk is. Hetzelfde met de high-press, met 1-2 seconde delay is je speler al in het duel voordat de game op je input reageert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
mijn probleem is opgelost met ssd
is wereld van verschil en ik win weer alles

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Het is pack-luck-zaterdag, uit de marquee matchups wandelt 93 Neymar, ga mijn team maar eens ombouwen :)

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
Bossie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:44:
En weer een potje verloren door de servers (inmiddels 7 away games op rij). Tegenstander doet een thread through-ball om een 1:1 spits/laatste man te creeren.

Mijn verdediger is eerder bij de bal, wint het physieke duel, maar omdat in dat duel de bal ff wegstuiterd heb ik 1-2 seconde geen controle meer over de verdediger door de delay en kan de aanvaller simpel uit mijn rug de bal pakken en doorlopen voor de 1:1 met de keeper.

Deze onzin verklaart ook meteen waarom iedereen zo negatief/reactief speelt aangezien vrijwel elke andere methode online vrijwel onmogelijk is. Hetzelfde met de high-press, met 1-2 seconde delay is je speler al in het duel voordat de game op je input reageert.
Het is momenteel niet normaal. De game kiest er nu ook voor om spelers die vlak bij de bal staan nadat deze is weggesprongen van een tegenstander, ook gewoon niet meer te selecteren. Tegenstander heeft gerust 3 seconde om z'n eigen slechte bal weer te pakken.

Het is echt weer een goede FUTmas dit jaar! Is traditie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:37
boyette schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:54:
mijn probleem is opgelost met ssd
is wereld van verschil en ik win weer alles
Hoe bedoel je SSD oplossing? Voor delay/lag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
Sleehond schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 18:04:
[...]

Hoe bedoel je SSD oplossing? Voor delay/lag?
ja ik heb er een ssd aangehangen
via usb

en fifa verwijderd
en vervolgens op de ssd geinstalleerd

geen lag meer

alle problemen niet meer ervaren

al die dingen die zo ergerlijk zijn

heb nog een nieuwe ssd besteld
die ga ik volgende week inbouwen en de hdd eruit halen compleet

dat moet nog een tikkie beter werken

[ Voor 16% gewijzigd door boyette op 14-12-2019 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:44:
En weer een potje verloren door de servers (inmiddels 7 away games op rij).
Ik speel ook bijna alleen maar away games. Dat had ik de vorige Fifa's ook (al had je toen nog trucjes om het te voorkomen...). Iemand een idee hoe dat komt? Vandaag ook maar drie potjes gedaan en liep ook niet heel lekker, vanavond maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
boyette schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 18:48:
[...]

ja ik heb er een ssd aangehangen
via usb

en fifa verwijderd
en vervolgens op de ssd geinstalleerd

geen lag meer

alle problemen niet meer ervaren

al die dingen die zo ergerlijk zijn

heb nog een nieuwe ssd besteld
die ga ik volgende week inbouwen en de hdd eruit halen compleet

dat moet nog een tikkie beter werken
Dus je zit nu op een USB-SSD te spelen? En daarmee is je delay weg? Lijkt mij een heel sterk verhaal eerlijk gezegd. 50% van de mensen die FIFA speelt heeft lag. Dat kan en mag niet aan een disk liggen (tenzij deze stuk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Fraaank schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:17:
[...]

Dus je zit nu op een USB-SSD te spelen? En daarmee is je delay weg? Lijkt mij een heel sterk verhaal eerlijk gezegd. 50% van de mensen die FIFA speelt heeft lag. Dat kan en mag niet aan een disk liggen (tenzij deze stuk is).
nou dat is bij mij toch echt de oorzaak geweest
heeft nog nooit zo goed gedraaid

ook de menus
alles is veel sneller en vloeiender nu

ik ergerde mij sowieso al aan die menu dingetjes waarvan ik vond dat het allemaal veel sneller kon
nu is alles instant

maar misschien had ik een ander ernstiger probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boyette schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:21:
[...]

nou dat is bij mij toch echt de oorzaak geweest
heeft nog nooit zo goed gedraaid

ook de menus
alles is veel sneller en vloeiender nu

ik ergerde mij sowieso al aan die menu dingetjes waarvan ik vond dat het allemaal veel sneller kon
nu is alles instant

maar misschien had ik een ander ernstiger probleem
SSD zorgt voor snellere read/write performance for je disk, dat staat los van je gameservers/netwerkperformance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Lekker hoor EA, ik fijn Mbappe IF gekocht voor 960k. Toen kwamen al die TOTY nominees. Ennnn crassshhhh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bij EA is de kerstborrel begonnen zie ik, Lukebakio (wie? je die!) 3 segmenten! 2x 84 en 85...… echt en dan begin ik niet over Malcuit…. 86 rated…. die lui zijn echt compleet dronken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pff een SBC voor futmas met loyalty…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:49:
Ik doe het normaal ook altijd al met mijn eigen spelers maar kwam de 1e 2x op 89 chemistry uit zonder dat het mogelijk was dit nog te verhogen. Pas de 4e poging ging het goed, maar uit het pakje zoals verwacht niets natuurlijk. :)

Ach ja het was een leuke puzzel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Idd ik ben nu al een half uur bezig ik stop ermee skip deze wel, krijg hem niet voor elkaar met mijn spelers in de club. Krenten kakkers bij EA zeg een mega pack weg geven is al teveel moeite. Zet hem gewoon op 50 chem het is voor futmas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjakieman schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:51:
[...]

Ik doe het normaal ook altijd al met mijn eigen spelers maar kwam de 1e 2x op 89 chemistry uit zonder dat het mogelijk was dit nog te verhogen. Pas de 4e poging ging het goed, maar uit het pakje zoals verwacht niets natuurlijk. :)

Ach ja het was een leuke puzzel...
Voor mij maar de network disconnect manier. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Haha die content die EA uitbrengt.. die RB wil ik graag, want Calcio A heeft weinig goede backs.. tot dat ik zijn prijs zag.. ik zou hooguit 50 tot 60k aan die kaart uitgeven, kost ie het dubbele. Die Belgische spits is nog lachwekkender. Dan die SBC met loyalty.. EA kom op, dit is helemaal niets.

17/10 in de WL inmiddels, zeer matig. Heb een wonder nodig om G1 nog te halen. Verbinding is nu iets beter maar heb helaas die flow niet om lekker te spelen.. kan de laatste wedstrijden weinig zeggen. Verliespartijen waren deze keer gewoon terecht. Heb het eerder in de WL laten liggen door gisteren opeens belachelijk veel te verliezen. Helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjakieman
FidoDido schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:11:
[...]

Idd ik ben nu al een half uur bezig ik stop ermee skip deze wel, krijg hem niet voor elkaar met mijn spelers in de club. Krenten kakkers bij EA zeg een mega pack weg geven is al teveel moeite. Zet hem gewoon op 50 chem het is voor futmas....
Het is makkelijker dan het lijkt:
2x CD + CDM (1 comp/1 nationaliteit) + GK (zelfde comp/andere nat.)
2x CM + ST (1 comp/1 nationaliteit)
LB + LM (zelfde nat/ander comp)
RB + RM (zelfde nat/ander comp)

Daar kwam ik alleen pas bij 4e poging achter (had niet naar oplossingen gekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
De grap is nog dat ze afgelopen jaar speciaal een content creator, die veel bezig was met SBC's, aan hebben genomen om in het algemeen de SBC's beter en interessanter te maken. In mijn ogen zijn ze alleen maar slechter en minder aantrekkelijk geworden als je het vergelijkt met andere jaren.
Deze gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Pompi schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:30:
[...]

De grap is nog dat ze afgelopen jaar speciaal een content creator, die veel bezig was met SBC's, aan hebben genomen om in het algemeen de SBC's beter en interessanter te maken. In mijn ogen zijn ze alleen maar slechter en minder aantrekkelijk geworden als je het vergelijkt met andere jaren.
[Twitter] Deze gast.
Moet je runthefutmarket erover horen die was ook enthousiast, maar die gaf laatst al aan dat in 1x heel het contact weg is sinds hij bij EA werkt. Die kraakte hem ook behoorlijk af van blijkbaar als je bij EA gaat werken verander je ook als mens :P

tnx @sjakieman dat is hem haha nu je het zegt is die heel simpel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
Bossie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:35:
[...]

SSD zorgt voor snellere read/write performance for je disk, dat staat los van je gameservers/netwerkperformance.
Ja dat hoef je mij niet allemaal uit te leggen maar je denkt te simpel

Het is net zoiets als de kip en het ei

Als die lokale verwerking te traag is creëert dat ook issues

En ik zal duidelijk verwerkings issues
Geen network issues

Dat heeft andere soort lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpzuyd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 30-09-2020
Wat denken jullie m.b.t. De icons? De prijzen zijn nu zo laag dat ik mij niet kan voorstellen dat EA er iets aan gaat doen zodat die prijzen weer omhoog gaan. Vrijdag stopt de huidige icon swaps,begint het vrijdag weer opnieuw? Het zou mij niet verbazen dat je iets moet voltooien met een icon zodat de prijzen weer stijgen van de icons. Ze gaan toch niet weer met dezelfde voorwaarden die challenges doen. (Helemaal omdat het middle icons worden die te behalen zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
simons schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:58:
Het is pack-luck-zaterdag, uit de marquee matchups wandelt 93 Neymar, ga mijn team maar eens ombouwen :)
Zat het in je kerstpakket van EA? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Goud 1 niet gehaald door een 1-0 nederlaag, waarbij ik m’n tegenstander tackle, hij de bal uit de kluts mee krijgt en scoort. Ik kan beter even niets zeggen, want ik ben zwaar geïrriteerd. Het hele weekend loopt het eigenlijk voor geen meter, spelers maken verkeerde loopacties, aannames zijn kut, schoten gaan er miraculeus in. Zo kan ik wel even doorgaan.

Uiteindelijk een combinatie van extreem slechte servers en een aantal slechte wedstrijden van mijn kant. Toch is dat wel raar, want heb uitstekende spelers en speelde gewoon erg geconcentreerd. Dat maakt het juist zo frustrerend.

Jammer maar helaas, na 4 weken G1 moet ik een weekje genoegen nemen met G2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:38
Fraaank schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 17:17:
Yes, hij is hier in gebruik cam en dat doet hij meer dan uitstekend. Heb Laxalt ook gehad, maar vind Hazard echt 3 klassen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:38
Ea is volgens mij juist gebaat bij crashes. Even de waarde bij iedereen uit de club trekken om vervolgens bij toty weer volop packs te verkopen, want met coins zijn ze dan voor 95% onhaalbaar geworden.

Hier is onderhand in 4 weken tijd een miljoen verdampt, maja wel een leuk team :)

[ Voor 17% gewijzigd door Nachtapotheker op 14-12-2019 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Okee geen wonder dat WL z'n vercrackt is. Verlies ik gisteren alles zowat en eindig ik 6 om 10 ofzo, win ik vandaag bijna alles en sta ik nu ineens op 13-11. Speel misschien wat zorgvuldiger en heb wat tactics aangepast maar zoveel meer winst is wel apart. Morgen de resterende potjes spelen, omdat het de eerste wl van het jaar is was zilver 2/3 het doel, nu is het doel goud 3. Met nog 6 potjes moet dat wel lukken, wellicht ook nog goud 2 maar daarvoor heb ik teveel potjes verloren in het begin denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:40

Jebus4life

BE User

Wat is me dat, bij EA zijn ze wel even aan het overdrijven met Malcuit idd... Was Witsel niet like 50k ofzo, dan een rechtsback (wel een erg goede kaart op het eerste zicht, daar niet van) van 120k...

Dan hebben we met Story Danilo, Cuadrado en Malcuit ook 3 RB's uit de serie A op 3 weken ofzo

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Vestendrie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:19:
Okee geen wonder dat WL z'n vercrackt is. Verlies ik gisteren alles zowat en eindig ik 6 om 10 ofzo, win ik vandaag bijna alles en sta ik nu ineens op 13-11. Speel misschien wat zorgvuldiger en heb wat tactics aangepast maar zoveel meer winst is wel apart. Morgen de resterende potjes spelen, omdat het de eerste wl van het jaar is was zilver 2/3 het doel, nu is het doel goud 3. Met nog 6 potjes moet dat wel lukken, wellicht ook nog goud 2 maar daarvoor heb ik teveel potjes verloren in het begin denk ik.
Speelde je met die 4-3-3(2)? Ben wel benieuwd naar je ervaring. Ik vind het echt een leuke opstelling om mee te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
FidoDido schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:33:
[...]

Moet je runthefutmarket erover horen die was ook enthousiast, maar die gaf laatst al aan dat in 1x heel het contact weg is sinds hij bij EA werkt. Die kraakte hem ook behoorlijk af van blijkbaar als je bij EA gaat werken verander je ook als mens :P

tnx @sjakieman dat is hem haha nu je het zegt is die heel simpel :+
Dan betalen ze wel erg goed als mensen hun ziel aan de duivel verkopen voor een contract daar.
Volgens mij had iedereen in de community gehoopt dat hij er voor kon zorgen dat er meer en ook meer diverse SBC's zouden komen, helaas is het tegenovergestelde gebeurd en is ook het aantal fouten alleen maar toegenomen. Ik snap wel dat ze investeerders tegen willen gaan maar ze slaan nu een beetje door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
SH-FR schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 21:51:
Goud 1 niet gehaald door een 1-0 nederlaag, waarbij ik m’n tegenstander tackle, hij de bal uit de kluts mee krijgt en scoort. Ik kan beter even niets zeggen, want ik ben zwaar geïrriteerd. Het hele weekend loopt het eigenlijk voor geen meter, spelers maken verkeerde loopacties, aannames zijn kut, schoten gaan er miraculeus in. Zo kan ik wel even doorgaan.

Uiteindelijk een combinatie van extreem slechte servers en een aantal slechte wedstrijden van mijn kant. Toch is dat wel raar, want heb uitstekende spelers en speelde gewoon erg geconcentreerd. Dat maakt het juist zo frustrerend.

Jammer maar helaas, na 4 weken G1 moet ik een weekje genoegen nemen met G2.
Voor mij ongeveer hetzelfde weekend, al begon ik ook slecht. Eerste wedstrijd kwam ik direct tegen een Eusebio, die ik dan door 2 goals van hem met 2-1 verlies. Zelf de paal 2x raak. Dan weet je al wat voor een weekend het wordt. Heb daarna zelf ook echt dramatisch gespeeld moet ik zeggen.

Toch nog G2 gehaald, dus eigenlijk wel tevreden mee. Qua packluck maakt het eigenlijk niet uit. Ik heb betere rewards uit G3 en G2 gekregen dan in 3 weken dat ik G1 haalde.

Wel fijn om vandaag al klaar te zijn, morgen ff wat andere dingen dan Fifa 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier hetzelfde. G2 en de overige potjes geloof ik wel. Morgen ook andere dingen dan fifa hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
:+
Bossie schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:35:
[...]

echt serieus
de game is nu zo tering snel
dat is echt niet normaal
op alle fronten zoveel verbetering..

nog sneller dan fifa 19 was
het is bijna niet bij te houden nu

misschien dat de spelsnelheid bij f20 bepaald wordt aan de hand van bepaalde RW testjes die dan later in het spel alsnog niet gehaald worden
die rw snelheid van een hdd is dynamisch in zekere zin en niet constant..

ik wil dit iedereen aanraden om uit te proberen

je moet wel verschil merken

alleen is het nu weer zo snel geworden
dat is ook weer niet normaal
ik denk dat als je tegen "ook ssd" speler speelt die de snelheid op allerhoogst hebben staan

even nog een update..

alle frustraties zijn verdwenen

keepers die de bal zo traag uit trappen dat de tegenstander nog 3x kan reageren en jij te laat bent

honderden passen in de voeten van de tegenstander..
het was niet te geloven

ballen achter spelers die in de loop werden gegeven

spelers die opeens achteruit liepen
of volledig onverklaarbare looplijnen hadden

spelers die tegen elkaar op botsten of de gekste dingen deden

bij corners in aanvallend opzicht een bal koppen was er al tijden niet meer bij

en zo zijn er nog wel 10 dingen op te noemen

het is allemaal weg
ik kan opeens weer mooie goals maken en alles wat ik ooit kon is weer terug..
dankzij een SSD met een usb 3 adapter

ik ben in fifa 20 van division 3 naar division 8 gedegradeerd
en toen was ik het echt beu
dit kon niet aan mij liggen

dit was dus het antwoord

[ Voor 43% gewijzigd door boyette op 15-12-2019 02:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
sjakieman schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:53:
[...]

Speelde je met die 4-3-3(2)? Ben wel benieuwd naar je ervaring. Ik vind het echt een leuke opstelling om mee te spelen.
Ik heb je suggesties wel gebruikt ja. Als aanvallende variant, mis nog wel de snelle buitenspelers hiervoor om er echt profijt van te hebben, maar het valt me op dat je op het middenveld vaak de vrije man kan vinden omdat veel tegenstanders 4222 of 4231 spelen.

Inmiddels heb ik goud 3 binnen, heb nog vijf potjes over en daarmee kan ik maximaal goud 2 halen. Niet slecht voor een eerste en waarschijnlijk laatste wl van fifa 20, misschien dat ik dat vanavond nog doe. Zondag is eigenlijk fifa-loze dag hier.

Van 6-10 op de eerste dag naar 14-11 is wel een inhaalslag van juwelste hoor. Grootste verschil is het omzetten van 4222 naar 4231 geweest, heb nu eenmaal een team waarin balbezit het beste is en mis de echte snelle aanvallers. Wat ook erg hielp voor mij is om je starttactics op balanced te zetten en de tegenstander goed te analyseren. Als iemand met hoge druk speelt, houd ik het spel breed en speel ik veelal de lange bal. Houdt de tegenstander het spel breed, dan speel ik weer compact. Klinkt simpel, maar meestal werkt dat ook. En de instructies geven aan je spelers zijn erg belangrijk.

Kan niet wachten om weer een hoop te zeiken hebben op dit spel ivm delay of de rivals/objectives, dus ik geniet er nu van zolang het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:51
sjakieman schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:22:
[...]

Het is makkelijker dan het lijkt:
2x CD + CDM (1 comp/1 nationaliteit) + GK (zelfde comp/andere nat.)
2x CM + ST (1 comp/1 nationaliteit)
LB + LM (zelfde nat/ander comp)
RB + RM (zelfde nat/ander comp)

Daar kwam ik alleen pas bij 4e poging achter (had niet naar oplossingen gekeken).
Ik kom er niet op deze manier, heb maar 84 chem, met 3 spelers loyaliteit. Mis ik iets, behalve de zesde zeldzaam.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/tKDvmnX/1-FEAC6-C6-F181-4456-87-F2-1-A23-CB90-BE08.jpg

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
M@cer schreef op zondag 15 december 2019 @ 09:09:
[...]

Ik kom er niet op deze manier, heb maar 84 chem, met 3 spelers loyaliteit. Mis ik iets, behalve de zesde zeldzaam.

[Afbeelding]
Link met de spits en lm/rm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Ik heb het zelf met dit team gedaan: https://www.futbin.com/20/squad/100403782/sbc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
ALLEMAAL AAN DE SSD!! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
nee maar serieus
dit kan echt het probleem oplossen denk ik voor velen

misschien zijn het aantal of de zwaarte van de bewerkingen voor veel hdds net te veel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 07:52
boyette schreef op zondag 15 december 2019 @ 09:51:
[...]

nee maar serieus

misschien zijn het aantal of de zwaarte van de bewerkingen voor veel hdds net te veel
Welke SSD heb je gebruikt?

Ik heb nog wel een evo 850 liggen dus misschien kan ik het wel proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Heb zelf een externe schijf gebruikt van 2 tb omdat mijn backlog te vol was. Ik merk het verschil amper. Ik vrees dat het over een tijdje bij jou ook minder gaat werken als je al die updates en weet ik allemaal krijgt. Is toch ook een kwestie van de servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
boyette schreef op zondag 15 december 2019 @ 09:51:
[...]

nee maar serieus

Zoals @Jamesl al vraagt, welke SSD gebruik je.

Ik ben wel eens benieuwd of er meerdere mensen een SSD thuis hebben die het willen proberen.

Als er meerdere positieve berichten komen, dan overweeg ik FIFA 20 weer te installeren.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Sleehond schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:59:
[...]

Ik ben wel eens benieuwd of er meerdere mensen een SSD thuis hebben die het willen proberen.

Als er meerdere positieve berichten komen, dan overweeg ik FIFA 20 weer te installeren.... :9
Ja alleen is het vgm wel 250gb dus veel past er niet op haha,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Je moet er voor zorgen dat je spits uit dezelfde competitie komt dan je CM's

En je moet ervoor zorgen dat uit dezelfde competitie (maar van een ander land) een LM/RM komt....dan kun je iedere LB/RB gebruiken van datzelfde land wat je gekozen hebt als LM/RM.

Kostte me veel hoofdpijn maar lukte me uiteindelijk wel om vervolgens weer een klotepakket terug te krijgen ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:50
[...]

[Afbeelding]
Loyaliteit. Dit kan je alleen doen met een boel spelers uit de club. Dus inderdaad, de zesde zeldzaam, en dan de loyalty glitch doen (10 wedstrijden spelen / quitten met het team), zodat je de laatste paar chemistry punten krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

YouTube: THE GRINCH (EA) STRIKES AGAIN! ANOTHER PATHETIC PROMOTION! FIFA 20 U...

Qua analyse spot-on! Vind hem een van de betere FIFA-tubers samen met inception.
Owja en ook Nick is gestopt met WL vanwege de idiote player-picks etc. ondanks de 30-0
Maarja dan zal er wel een of andere simpele denker vinden dat het een arrogant pisventje is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:18:
[...]

Ja alleen is het vgm wel 250gb dus veel past er niet op haha,
Ik een aantal liggen waaronder een usb3.0 1TB SSD, test later vandaag wel ff of dit idd een groot verschil maakt.

Ik verwacht voornamelijk qua laadtijden etc, maar ook zonder SSD is de gamespeed bijzonder verschillend ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Bossie schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:37:
[...]

Ik een aantal liggen waaronder een usb3.0 1TB SSD, test later vandaag wel ff of dit idd een groot verschil maakt.

Ik verwacht voornamelijk qua laadtijden etc, maar ook zonder SSD is de gamespeed bijzonder verschillend ingame.
Ben ik zeer nieuwsgierig naar.

Als ik ga doen moet ik eerst Windows 10 van die SSD naar HDD overzetten, dus dat is nog wel wat werk ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:38
Het lijkt me sterk. Het is bij Fifa echt niet de hardware die de bottleneck is maar toch vooral de servers.
Menu's en dergelijke kan het wel sneller maken omdat het standaard niet goed geoptimaliseerd is, maar online gameplay niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
dutchgio schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:51:
Het lijkt me sterk. Het is bij Fifa echt niet de hardware die de bottleneck is maar toch vooral de servers.
Menu's en dergelijke kan het wel sneller maken omdat het standaard niet goed geoptimaliseerd is, maar online gameplay niet.
eens, maar baat het niet dan schaad het niet etc ./cliche

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Lijkt me ook sterk idd maar wat @bossie zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
[...]

[Afbeelding]
Ja je had dus spelers uit je eigen club met loyaliteit nodig, daar hadden we het net daarvoor over. Maar is niet helemaal duidelijk als je alleen dat bericht ziet.

Maar deze spelers moet je toch wel in je club hebben? Ik speel pas 3 weken en uiteindelijk had ik het op verschillende manieren kunnen doen toen ik eenmaal wist hoe.

[ Voor 15% gewijzigd door sjakieman op 15-12-2019 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
simons schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:27:
YouTube: THE GRINCH (EA) STRIKES AGAIN! ANOTHER PATHETIC PROMOTION! FIFA 20 U...

Qua analyse spot-on! Vind hem een van de betere FIFA-tubers samen met inception.
Owja en ook Nick is gestopt met WL vanwege de idiote player-picks etc. ondanks de 30-0
Maarja dan zal er wel een of andere simpele denker vinden dat het een arrogant pisventje is....
Als ik fifa speel en hij heeft een video staat die altijd even aan samen met nepenthez. Hun analyses zijn altijd goed onderbouwd en slaan de spijker op ze kop.
Maar ja zal EA een zorg zijn zolang ze miljoenen binnen harken met promo's veranderd er niets. Fifa wordt nog steeds elk jaar goed verkocht elke promo is kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo tweede WL waar ik echt voor ben gaan zitten afgerond :) 12 wins, kon helaas niet de laatste win er uit slepen voor gold 3 :) Overal toch zeer tevreden. 2x echt weggespeeld en de rest van de waren 50/50 games waarvan ik er een paar onnodig verloren heb :) Volgende WL moet Gold 3 toch zeker haalbaar zijn :) Zeker nadat ik Lucas vervangen heb voor POTM Vardy ging het beter lopen, hij blijft voorlopig ook lekker staan :)

Anderson vervangen voor Mane wat een verschil is dat zeg :) !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraaank
IF Wester en Polman incoming!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Frits? Ben jij dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Wanneer komen de overige League sbc? Is dit bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:40

Jebus4life

BE User

My god... Had dit weekend wat tijd dus ging tot S1 spelen, relatief vlot tot 11-8 gespeeld gisterenavond, ik had nog een halfuurtje ofzo (en het speelde lekker) dus nog even doorgegaan tot 13-8; op dat moment gaan slapen met het idee van, ik speel morgen nog wel een uurtje en dan haal ik G3 nog snel even binnen...

Uiteindelijk werd dat uurtje een zielige 8 losses achter elkaar... (en op een bepaald moment wordt het dan een principekwestie: nee, ik stop niet voor ik een verdomde wedstrijd win...) Een ragequit na een vroege 1-0 van mijn kant in de laatste game heeft me dus nog moeten redden om op 14-16 te komen...

EA, ik hoop dat er een f*cking Coutinho,Salah of dergelijke in die tweede player pick zit...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +2 Henk 'm!
IF berghuis incoming 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Speel de hele middag al WL met Fifa op een USB SSD, misschien is het toeval maar de gameplay is bizar goed.

41212-2 Speel ook prima, lekker combinatie voetbal en daarnaast dodelijk in de counter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noodel1988
IF Bruyne incoming

[ Voor 33% gewijzigd door noodel1988 op 15-12-2019 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:36:
Speel de hele middag al WL met Fifa op een USB SSD, misschien is het toeval maar de gameplay is bizar goed.

41212-2 Speel ook prima, lekker combinatie voetbal en daarnaast dodelijk in de counter.
dus toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op basis van vanmiddag alleen wel, echter is het even afwachten of dit volgende WL op vrijdag/zaterdag hetzelfde effect geeft.

Aangezien ik nog een USB SSD had liggen, heeft het alleen 15 minuten gekost (de game verplaatsen naar de USB SSD duurt ff).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Bossie schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:24:
[...]

Op basis van vanmiddag alleen wel, echter is het even afwachten of dit volgende WL op vrijdag/zaterdag hetzelfde effect geeft.

Aangezien ik nog een USB SSD had liggen, heeft het alleen 15 minuten gekost (de game verplaatsen naar de USB SSD duurt ff).
Wat is de rationale hierachter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zondag 15 december 2019 @ 16:36:

Het geheim van alle pro's met hun 30-0's is eindelijk ontdekt! Die hebben allemaal een ssd. :)
Kan het me eigenlijk nog steeds niet voorstellen (en heb ook geen ssd liggen om te proberen) maar ben benieuwd of het zo blijft lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:44:
[...]

Het geheim van alle pro's met hun 30-0's is eindelijk ontdekt! Die hebben allemaal een ssd. :)
Kan het me eigenlijk nog steeds niet voorstellen (en heb ook geen ssd liggen om te proberen) maar ben benieuwd of het zo blijft lopen.
Game is heel soepel en responsief desondanks is mijn avondsessie gevult met de bekende bs.

edit: van 10-3 vanmiddag inmiddels naar 10-10. Elo moet blijkbaar ff ingrijpen want ondanks de nederlagen ben ik in het merendeel van de potjes de bovenliggende partij echter lukt het finishen simpelweg niet meer. Je weet gewoon dat je dan later zelf weer een reeks hebt waarbij alles opeens heel in jouw voordeel gaat vallen.

[ Voor 26% gewijzigd door Bossie op 15-12-2019 21:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
Sleehond schreef op zondag 15 december 2019 @ 10:59:
[...]

crucial bx 500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
Ook de game even verplaatst, installeer altijd mijn meest gespeelde games op SSD maar deze dus blijkbaar niet.
Verschil: game start sneller op!😀

Verder weinig verschil Maja ook voor die tijd niet zo veel lag Ed. Alleen wat rare dingen dat je soms niet mag winnen... Maja dat lost SSD ook niet op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
noodel1988 schreef op zondag 15 december 2019 @ 21:23:
Ook de game even verplaatst, installeer altijd mijn meest gespeelde games op SSD maar deze dus blijkbaar niet.
Verschil: game start sneller op!😀

Verder weinig verschil Maja ook voor die tijd niet zo veel lag Ed. Alleen wat rare dingen dat je soms niet mag winnen... Maja dat lost SSD ook niet op.
ik heb hem niet verplaatst
maar verwijderd en opnieuw geinstalleerd

en ik merk enorme verschillen in alles
maar misschien had ik gewoon echt een slechte hdd dan

anyway ik ben nu wel weer gepromoveerd direct 2 divisions

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:48:
[...]

Game is heel soepel en responsief desondanks is mijn avondsessie gevult met de bekende bs.

edit: van 10-3 vanmiddag inmiddels naar 10-10. Elo moet blijkbaar ff ingrijpen want ondanks de nederlagen ben ik in het merendeel van de potjes de bovenliggende partij echter lukt het finishen simpelweg niet meer. Je weet gewoon dat je dan later zelf weer een reeks hebt waarbij alles opeens heel in jouw voordeel gaat vallen.
Soepel? Bij mij op de PS4 was het voorbij een bal schaatsen en force fields rond een aanvaller galore, echt zeker een seconden button delay. Gelukkig wel weer G2 geeindigd met wedstrijden over maar zulke servers maken het totaal niet leuk en ontspannend om te spelen.

En wanneer gaan ze nou iets doen aan spelers die geen conditie hebben en toch mijn verdedigers, met de helft van het balkje nog vol, eruit rennen of van de bal zetten. Een Ben Yedder met een compleet leeg conditie balkje hoort niet mijn VvD van de bal te kunnen zetten terwijl die nog niet eens moe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Pompi schreef op zondag 15 december 2019 @ 22:05:
[...]

En wanneer gaan ze nou iets doen aan spelers die geen conditie hebben en toch mijn verdedigers, met de helft van het balkje nog vol, eruit rennen of van de bal zetten. Een Ben Yedder met een compleet leeg conditie balkje hoort niet mijn VvD van de bal te kunnen zetten terwijl die nog niet eens moe is.
Dat is al zo, maar vooral op de 1e meters. Sprint speed blijft namelijk hetzelfde maar Acceleration wordt wel beïnvloed door de conditie.

Een leeg conditie balkje heeft zeker wel veel invloed, kijk maar eens hoe goed wissels altijd spelen. Dit is wel goed om te weten:

Stamina

Physical attributes are affected by a player’s stamina during the match. The attributes affected are as follows:

Acceleration
Agility
Jumping
Strength
Reactions
Marking

Bron: https://www.easports.com/...chemistry-works-in-fut-17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
https://www.ps4storage.com/best-ssd-for-ps4/

Lees deze pagina eens helemaal door over SSD.

Ben serieus geneigd een SSD te halen en FIFA 20 weer eens te installeren. Ik merk aan reacties hierboven dat nu ook anderen het geprobeerd hebben en hier en daar wel positieve waarnemingen zijn.

Interessant stuk:

If you are convinced of the price, here are the top 5 things why you should consider SSD for your PS4:

An SSD offers way faster sleep, wake up process and boot-up than any other type of hard disk drive.Even the SSHDs don’t come close to it in this department.

No other HDD is as reliable as the SSD is and that is pretty much a proven fact.

If you are worried about storage failure, the SSD is the perfect solution for you. One of the reasons behind this is it doesn’t have any mechanical parts. Those mechanical parts often cause hard drives to crash.

If you are into online gaming, then SSD will help you have faster reactions to your opponents’ plays, be faster in moving among game sessions, etc. No HDD or SSHD can achieve those speeds.That is why professional and serious gamers always choose SSD for their PlayStation 4.

SSDs high writing speed makes game and app installation incredibly fast.

Fragmentation may be an issue with standard hard drives, but not with SSDs. There is no need for defragmentation as that is done automatically and doesn’t need any human intervention.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Zat al een tijdje te denken aan een SSD voor m’n One X en heb nu ook de knoop doorgehakt. Crucial BX500 (1TB) besteld op Amazon en ga hem inbouwen aangezien mijn garantie volgende maand toch verloopt.. ik ben benieuwd wat voor effect het zal hebben op FIFA, ik laat het jullie weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 28-09 22:36
Futmass... na de belachelijk hoge eisen nu de Douglas costa versie. Ik hoopte al een upgrade voor mijn 2e team maar dit slaat nergens op. 86 rated team met een TOTW en dan heeft hij alsnog een finishing van 65 (ish)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
038Zwolle schreef op maandag 16 december 2019 @ 00:13:
Futmass... na de belachelijk hoge eisen nu de Douglas costa versie. Ik hoopte al een upgrade voor mijn 2e team maar dit slaat nergens op. 86 rated team met een TOTW en dan heeft hij alsnog een finishing van 65 (ish)
Wat denk je dan van de 3 game loan varianten. Terwijl je voor objectives 4 wedstrijden met FUTMASS spelers moet spelen, gewoon echt weer een dikke fuck you naar de spelers van EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mar101
  • Laatst online: 13:15
Het was een prima weekendje WL deze keer, de gameplay was het hele weekend vloeiend, geen tegenstanders met frustrerende taktieken of andere ongein. Dat was terug te zien in de resultaten, uiteindelijk op 14-4 geëindigd, zonder veel moeite goud 3 behaald. Nog 12 games over, maar vind het wel mooi zo. Mijn nieuwe reserve team doet het beter dan verwacht, de nieuwe aanwinsten Storyline Gelson Martins en Ben Yedder IF zijn heel lastig af te stoppen voor de verdedigingen van mijn tegenstanders.

De uitgebrachte Futmas SBC's vallen me tot dusver tegen. De spelers die betaalbaar zijn hebben nauwelijks een upgrade of er zijn betere alternatieven voor. En spelers die wel nuttig zijn zoals een Malcuit, aangezien er nauwelijks goede Serie A / Franse RB's zijn, betaal je daar gelijk de hoofdprijs voor. Ruim 100K voor een untradable back, nee bedankt. Had geruchten gehoord van een Futmas Sissoko, hoop dat die er nog gaat komen. Maar moet zeggen dat ik liever heb dat de gameplay goed blijft en de uitgebrachte content wat minder is, dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Laatst online: 28-09 22:36
Futmass en sisokko schijnen er idd te komen volgens de geruchten. Maar die worden zeker niet goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:09:
Futmass en sisokko schijnen er idd te komen volgens de geruchten. Maar die worden zeker niet goedkoop
Als ik de prijzen / eisen voor de sbc's zie wil ik niet weten wat Futmas Sissoko moet gaan kosten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Mertens TOTGS ging gisteren avond voor zo'n 360k (PS4), nu is hij nog steeds voor dezelfde prijs op te pikken. Ik heb hem gisteren avond gelist voor 12 uurtjes en 400k. Open ik zojuist de app, verkocht :+ op deze manier kan je toch wel aardig coins sprokkelen, is niet de eerste keer dat dit me overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Wat een lekker weekend, gewoon relaxt gespeeld, beetje objectives gedaan en wat online gespeeld.

Inmiddels 19 van die swap spelers, nu in dubio. Ik wilde graag Gerrard halen (wat een baas was dat!), maar de gedachte aan én Roberto Carlos én Guardiola is ook wel mooi. Wat zouden jullie doen?

Daarnaast level 30 bereikt en The Ox gekozen. maakt in 5 wedstrijden 11 goals als CAM :)
Wat een speler _O_

PSN: Patrick_D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
038Zwolle schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:09:
Gewone Sisokko is al broken AF dus hoop dat het een hele dure SBC wordt. Normale Sisokko beukt 2IF Nainngolan, RTTF Allan en SBC Tonali zonder moeite van de bal af.
Pagina: 1 ... 69 ... 185 Laatste