Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Onderzoek Tweakers

Om beter te begrijpen wat jij waardevol vindt aan Tweakers en andere online content of features, voeren we een onderzoek uit. Wil jij ons helpen door de bijbehorende vragenlijst in te vullen? Het invullen neemt ongeveer 15 minuten in beslag en onder alle deelnemers verloten we drie Tweakers-goodiebags.

Naar het onderzoek

• Sleeon
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 11:06
Ik heb PSN tegoed gekregen, weet iemand hoe ik deze voor FIFA coins kan inwisselen zonder de PS4 te gebruiken? Kan het niet vinden in de playstation store.

• jannick63
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 27-03 11:16
RBH schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:42:
[...]

Je kan idd wel zeggen dat het meer ligt aan de kwaliteiten van de speler zelf. Ik ben echt geen held met FIFA, maar toch heb ik gisteren 7-0 gewonnen van een team met Messi, Drogba, Guardiola, Mbappe en Neymar in het team. 8)7 Was ik best blij mee, ik heb niet echt een misselijk team, maar kon niet op tegen de kwaliteiten van dit team. Daarentegen ben ik ook compleet vernederd door een team met als beste speler Militao. :+
Daarom, het kan echt wel. Naar mijn idee is de verhouding iets van 70/30. 70% skill 30% team.

Als je een super goed team hebt scheelt dat echt wel iets. Maar ook geen 50%.

• RBH
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:43

RBH

Wazzup?

jannick63 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:53:
[...]

Daarom, het kan echt wel. Naar mijn idee is de verhouding iets van 70/30. 70% skill 30% team.

Als je een super goed team hebt scheelt dat echt wel iets. Maar ook geen 50%.
Eens. Met een goede verdediger heb je iets meer kans dat je slechte tackles tóch goed uitpakken, en met een goede aanvaller heb je iets meer kans dat je slechte schoten er toch invliegen. :D

Ik ben mijzelf in ieder geval sinds dit weekend meer aan het focussen op 'simpele' trucjes zoals fake shot en ball roll. Hoe vaak ik wel niet vernederd worden door spelers die daar mee strooien is niet grappig meer..

6D | 35 1.4 ART | 70-200 L | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90

• RoeKoe
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 08:45

RoeKoe

PSN: Sundead_

Sleeon schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:51:
Ik heb PSN tegoed gekregen, weet iemand hoe ik deze voor FIFA coins kan inwisselen zonder de PS4 te gebruiken? Kan het niet vinden in de playstation store.
Niet, je moet de PS gebruiken om FIFA punten te kopen.

• Casual_T
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 14:05
jannick63 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:40:
[...]

Gedeeltelijk waar, toch zie je er genoeg die het wel lukken met een 100k of 200k teampje :)
Ja dat zijn waarschijnlijk types die de game tot elke animatie kennen.
Je kan idd wel zeggen dat het meer ligt aan de kwaliteiten van de speler zelf. Ik ben echt geen held met FIFA, maar toch heb ik gisteren 7-0 gewonnen van een team met Messi, Drogba, Guardiola, Mbappe en Neymar in het team. 8)7 Was ik best blij mee, ik heb niet echt een misselijk team, maar kon niet op tegen de kwaliteiten van dit team. Daarentegen ben ik ook compleet vernederd door een team met als beste speler Militao. :+
Ja, die heb ik ook hoor. Won gister nog van een full icon team, die gast bakte er niks van. Maar dat soort types heb je ook. Geef maar zo'n OP team en dan zal je zien dat het dan wel lukt. Tuurlijk zijn er ook spelers met een supergoed team, die helemaal niet zo goed zijn. Maar de regel is wel: als je tegen een redelijk goede tegenstander speelt met een bovengemiddeld team, wordt het moeilijk.

• Luncatic12
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 30-03 22:52
Vorig jaar ging otw sane rond de OTW sbc naar 30k. Verwacht dit jaar dat de OTW kaarten naar 25k gaan.
Maichel schreef op maandag 13 januari 2020 @ 11:38:
[...]

Veel mensen hebben die OTW Ndombele nog die je in t begin als reward kreeg, die ga ik dan zelf ook mooi daarvoor gebruiken. Goeie tip inderdaad :)
Casual_T schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:05:

Ja, die heb ik ook hoor. Won gister nog van een full icon team, die gast bakte er niks van. Maar dat soort types heb je ook. Geef maar zo'n OP team en dan zal je zien dat het dan wel lukt. Tuurlijk zijn er ook spelers met een supergoed team, die helemaal niet zo goed zijn. Maar de regel is wel: als je tegen een redelijk goede tegenstander speelt met een bovengemiddeld team, wordt het moeilijk.
Ik heb wel een redelijk team zou ik zeggen, maar in de WL verloor ik tegen een team van max 100k met spelers als ndombele etc. Overigens had ik ook vrij weinig kans want de tegenstander was echt (veel) beter en was veel gevaarlijker dan ik kon worden. Goede formatie, custom tactics en inzicht om de spelers op hun best te kunnen gebruiken maakte het verschil. 3-1 was de eindstand.
Dus het kan makkelijk, uiteindelijk begin je altijd 11 tegen 11.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Casual_T
Bean77 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:48:
[...]

Ik heb wel een redelijk team zou ik zeggen, maar in de WL verloor ik tegen een team van max 100k met spelers als ndombele etc. Overigens had ik ook vrij weinig kans want de tegenstander was echt (veel) beter en was veel gevaarlijker dan ik kon worden. Goede formatie, custom tactics en inzicht om de spelers op hun best te kunnen gebruiken maakte het verschil. 3-1 was de eindstand.
Dus het kan makkelijk, uiteindelijk begin je altijd 11 tegen 11.
Haha ja, ik ken je teams :X. Uitzondering daargelaten, hebben goede spelers met goede teams meer kans op de overwinning dan goede spelers met een minder team. Als iemand van jou wint met een 100K team, kan je in jouw geval idd niks zeggen over het team :/.
Casual_T schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:55:
[...]

Haha ja, ik ken je teams :X. Uitzondering daargelaten, hebben goede spelers met goede teams meer kans op de overwinning dan goede spelers met een minder team. Als iemand van jou wint met een 100K team, kan je in jouw geval idd niks zeggen over het team :/.
Dat klopt ook wel wat je zegt. Als ik eenmaal in gold zit en dan zo'n team voorbij zie komen in het startscherm is mijn eerste reactie ook 'shit'. Ik weet dan dat het zeer waarschijnlijk een hele goede speler is en vaak is dat wel het geval.

Blijft wel interessant om te zien hoe zo'n speler een dergelijk team zo kan laten werken. Dat vind ik wel heel knap. Dit was iemand die echt wist hoe die moest opbouwen, hoe de looplijnen van de spelers waren, mijn team goed kon vastzetten etc. Petje af hoor.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• RBH

RBH

Wazzup?

Luncatic12 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 07:34:
Wanneer kunnen we de winter otw kaarten verwachten? Eerste week februari?

Gezien we elk jaar een otw sbc hebben, heb ik maar 100 otw kaarten ingeslagen tussen de 10k en 12,5k :)
Wat voor OTW kaarten heb je ingeslagen dan? Bepaalde spelers of maakt het je niet uit welke spelers?

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15:00
Ziyech binnen, ging nog makkelijker dan ik had verwacht. Speelde met dit samengeraapt team:

https://vfrhhq.am.files.1drv.com/y4m2lnXprwHijug4fx2_xURwthXJyJvKb4_tQDWNBXin43iuJPlXB6W75mIlTKPSpbExE-AgkC3AQBd1NOBwd1D0M37JIUsO4V6nDX5ZeycaiGZwPBMatZ1PB05PH-Hw-PFdBlkzG0ZTcZbzQdb6hZgRoQZEXGP46_7-JEiLeybXXtBCNeSj90NNtjJlc5Ne-sL?width=1013&height=553&cropmode=none

Speelde echt super lekker, de hele voorhoede heeft een hoge pace. Dus aanvallen verlopen erg snel. De meeste verdedigers loop je al snel voorbij of schatten je totaal verkeerd in. Speelde tegen een Messi, Griezmann en een handje vol icons. Hij quitte met 4-0 achter, dat voelt dan wel weer lekker.

Wil nu dit team gaan uitbouwen, had al een beetje de wens om een NL team te maken met wat aanvulling uit de Eredivisie. Het hoeft voor mij geen mega team te worden. Als het maar leuk speelt.

Halverwege de week schat ik rond de 500k te hebben staan. Moet wel wat verkopen (KVB, Kane CL TOTT, etc).

Nu wil ik Van Basten (mid) kopen. Dan heb ik nog 200k over, kan ik eventueel misschien krap een Frank Rijkaard voor krijgen. Dan heb ook nog genoeg tokens om Koeman te kiezen van de Icon swaps.

Hou ik alleen de keeper nog over, daar heb ik liever van der Sar staan. Maar die komt met de volgende Icon swap wel.

Iemand anders nog suggesties? :P

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• RBH

RBH

Wazzup?

@kw_nl Ik kan opzich, zodra je Koeman hebt, wel Szczesny aanraden als keeper, ik heb zelf nu Van der Sar (87) maar ik vind hem niet perse veel beter dan Szczesny, vooral als je naar het prijsverschil kijkt.

Van Basten is een aanrader, hoewel ik hem heb verkocht voor POTM Suarez. :+ Ga overigens wel voor baby Van Basten, niet mid. Baby is beter.

[Voor 9% gewijzigd door RBH op 13-01-2020 13:35]

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 02:55
kw_nl schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:30:
Ziyech binnen, ging nog makkelijker dan ik had verwacht. Speelde met dit samengeraapt team:

[Afbeelding]

Speelde echt super lekker, de hele voorhoede heeft een hoge pace. Dus aanvallen verlopen erg snel. De meeste verdedigers loop je al snel voorbij of schatten je totaal verkeerd in. Speelde tegen een Messi, Griezmann en een handje vol icons. Hij quitte met 4-0 achter, dat voelt dan wel weer lekker.

Wil nu dit team gaan uitbouwen, had al een beetje de wens om een NL team te maken met wat aanvulling uit de Eredivisie. Het hoeft voor mij geen mega team te worden. Als het maar leuk speelt.

Halverwege de week schat ik rond de 500k te hebben staan. Moet wel wat verkopen (KVB, Kane CL TOTT, etc).

Nu wil ik Van Basten (mid) kopen. Dan heb ik nog 200k over, kan ik eventueel misschien krap een Frank Rijkaard voor krijgen. Dan heb ook nog genoeg tokens om Koeman te kiezen van de Icon swaps.

Hou ik alleen de keeper nog over, daar heb ik liever van der Sar staan. Maar die komt met de volgende Icon swap wel.

Iemand anders nog suggesties? :P
Ligt eraan hoe je wil spelen. Als je tijdje door gaat spelen moet het wel lukken om VVD ook nog te halen?
Dan speel je achterin met VVD en de Ligt met VDS als keeper. Rechtsback Dumfries is prima, linksback Robertson oid, met daarvoor Wijnaldum, Rijkaard en Ziyech. Voorin Van Basten (zou dan wel zn 89 pakken die is beter dan zn 91) en Promes, Bergwijn oid erom heen.

https://www.futbin.com/20/squad/12587740

Zoiets bijv?

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:38
Zo jammer maar op zich ook te verwachten, mijn laatste wedstrijd had ik moeten winnen om G1 te krijgen maar kwam tegen een zo goed als volledig TOTY team (enigste was Ferdinand voor de Ligt) en uiteraard 3-0 verloren want al zijn spelers waren zoveel sneller/sterker. Uiteraard nog wel geprobeerd maar kwam overal net een seconde te laat.

• kw_nl
RBH schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:35:
@kw_nl Ik kan opzich, zodra je Koeman hebt, wel Szczesny aanraden als keeper, ik heb zelf nu Van der Sar (87) maar ik vind hem niet perse veel beter dan Szczesny, vooral als je naar het prijsverschil kijkt.

Van Basten is een aanrader, hoewel ik hem heb verkocht voor POTM Suarez. :+ Ga overigens wel voor baby Van Basten, niet mid. Baby is beter.
Thanks voor de tip, wist niet dat de Baby versie beter was dan de mid.
Solotov schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:37:
[...]

Ligt eraan hoe je wil spelen. Als je tijdje door gaat spelen moet het wel lukken om VVD ook nog te halen?
Dan speel je achterin met VVD en de Ligt met VDS als keeper. Rechtsback Dumfries is prima, linksback Robertson oid, met daarvoor Wijnaldum, Rijkaard en Ziyech. Voorin Van Basten (zou dan wel zn 89 pakken die is beter dan zn 91) en Promes, Bergwijn oid erom heen.

https://www.futbin.com/20/squad/12587740

Zoiets bijv?
Damn, dat kan ook ja. Ga nu last krijgen van keuze stress :P

• RBH

RBH

Wazzup?

kw_nl schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:43:
[...]

Thanks voor de tip, wist niet dat de Baby versie beter was dan de mid.
No problemo!

Ik zit zelf zoveel mogelijk coins bij elkaar te harken zodat ik straks TOTY de Ligt en Koeman naast elkaar heb staan. Helaas gaan mijn coins niet snel genoeg omhoog en de prijs van TOTY de Ligt niet snel genoeg naar beneden. :+

• jannick63
RBH schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:48:
[...]

No problemo!

Ik zit zelf zoveel mogelijk coins bij elkaar te harken zodat ik straks TOTY de Ligt en Koeman naast elkaar heb staan. Helaas gaan mijn coins niet snel genoeg omhoog en de prijs van TOTY de Ligt niet snel genoeg naar beneden. :+
Die heeft zijn dieptepunt denk ik al bereikt :P, iedereen verkocht hem heel snel. Maar hij blijkt nu achteraf aardig goed te zijn haha.

• RBH

RBH

Wazzup?

jannick63 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:58:
[...]

Die heeft zijn dieptepunt denk ik al bereikt :P, iedereen verkocht hem heel snel. Maar hij blijkt nu achteraf aardig goed te zijn haha.
Daar ben ik ook bang voor ja. Nou ja, in principe hoef ik nog 'maar' 60k ongeveer. Beetje traden en dan lukt dat wel voor einde deze week. Laten we vooral hopen voor mij dat hij niet meer (teveel) stijgt, haha. :+

• Casual_T
Bean77 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:06:
[...]

Dat klopt ook wel wat je zegt. Als ik eenmaal in gold zit en dan zo'n team voorbij zie komen in het startscherm is mijn eerste reactie ook 'shit'. Ik weet dan dat het zeer waarschijnlijk een hele goede speler is en vaak is dat wel het geval.

Blijft wel interessant om te zien hoe zo'n speler een dergelijk team zo kan laten werken. Dat vind ik wel heel knap. Dit was iemand die echt wist hoe die moest opbouwen, hoe de looplijnen van de spelers waren, mijn team goed kon vastzetten etc. Petje af hoor.
Haha ja. Ik speel ook soms tegen gasten waarvan ik denk: hoe kan het nou dat je de bal nooit kwijt raakt in gevaarlijk gebied? Sommige gasten die hebben daar echt ezelsbruggetjes voor denk ik, op welke momenten ze wel iets kunnen doen en op welke niet. Ik ben veel te slordig daarmee en speel gewoon naar hartenlust, ik let te weinig op patronen, terwijl het uiteindelijk wel een 'game' blijft die je dus deels kan ontcijferen door patronen te herkennen.

• Pompi
RBH schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:59:
[...]

Daar ben ik ook bang voor ja. Nou ja, in principe hoef ik nog 'maar' 60k ongeveer. Beetje traden en dan lukt dat wel voor einde deze week. Laten we vooral hopen voor mij dat hij niet meer (teveel) stijgt, haha. :+
Ik moet nog rond de 300k dus wordt nog even door handelen voor mij om hem deze week nog te krijgen. Maar vond de FdJ TOTY net iets belangrijker dan de Ligt. Dus ik hoop het met je mee, wie weet als er nog een goede verdediger in de mogelijke future stars van deze vrijdag zit.

• RBH

RBH

Wazzup?

Pompi schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:09:
[...]

Ik moet nog rond de 300k dus wordt nog even door handelen voor mij om hem deze week nog te krijgen. Maar vond de FdJ TOTY net iets belangrijker dan de Ligt. Dus ik hoop het met je mee, wie weet als er nog een goede verdediger in de mogelijke future stars van deze vrijdag zit.
TOTY FdJ heb ik opgegeven, 2 miljoen+ is voorlopig niet te halen voor mij haha.

• Pompi
RBH schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:12:
[...]

TOTY FdJ heb ik opgegeven, 2 miljoen+ is voorlopig niet te halen voor mij haha.
Ik had hem voor 1.7M op PS4 gelukkig, dacht dat hij niet meer zou gaan zaken en dat hij sneller een invloed zou hebben dan de Ligt. Zo te horen goed gekozen dus.

• RBH

RBH

Wazzup?

Pompi schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:13:
[...]

Ik had hem voor 1.7M op PS4 gelukkig, dacht dat hij niet meer zou gaan zaken en dat hij sneller een invloed zou hebben dan de Ligt. Zo te horen goed gekozen dus.
Ah, zie dat hij nu idd 1.7M is ongeveer. Still too much. Hoe speelt hij?

• Pompi
RBH schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:15:
[...]

Ah, zie dat hij nu idd 1.7M is ongeveer. Still too much. Hoe speelt hij?
Heerlijk, lichtvoetig en kan ballen heel fijn weg leggen. Zet ook een stuk beter spelers van de bal vergeleken met zijn OTW/TOTW

• RBH

RBH

Wazzup?

Pompi schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:19:
[...]

Heerlijk, lichtvoetig en kan ballen heel fijn weg leggen. Zet ook een stuk beter spelers van de bal vergeleken met zijn OTW/TOTW
Klinkt goed. Ik heb mijn IF FdJ verkocht voor de normale FdJ en merk eigenlijk vrijwel geen verschil. Scheelt toch weer 50k..

Casual_T schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:03:
[...]

Haha ja. Ik speel ook soms tegen gasten waarvan ik denk: hoe kan het nou dat je de bal nooit kwijt raakt in gevaarlijk gebied? Sommige gasten die hebben daar echt ezelsbruggetjes voor denk ik, op welke momenten ze wel iets kunnen doen en op welke niet. Ik ben veel te slordig daarmee en speel gewoon naar hartenlust, ik let te weinig op patronen, terwijl het uiteindelijk wel een 'game' blijft die je dus deels kan ontcijferen door patronen te herkennen.
Ik heb er dan ook te weinig geduld voor, maar het lijkt idd bij sommige op dat ze ipv miliseconden gewoon meerdere seconden de tijd hebben om keuzes te maken en draaien overal doorheen. Ik probeer vaak minder logisch te reageren en dat werkt dan wel tegen deze gasten. Maar dat maakt het wel gevaarlijk. Een verkeerde keuze en ze zijn erdoor.
Maar ik vermoed dat het ingestudeerde combinaties zijn die ze doen.

• Er!k
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15:34
Wow, wat een teams allemaal... Ik ben blij als ik net 200.000 muntjes bij elkaar sprokkel. Heb nu een volledig NL team:

https://www.futbin.com/20/squad/12589633

Iemand nog tips? Zou wel graag wat snellere CV's hebben? VVD is een beetje duur nog (500k)

• xavento
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13:31
Er!k schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:53:

Iemand nog tips? Zou wel graag wat snellere CV's hebben? VVD is een beetje duur nog (500k)
Niet als je enkel met NL spelers wilt spelen, tenzij je wel genoeg coins hebt voor middle rijkaard.

Zijn die icons overigens untradable of kun je ze nog verkopen? want er zijn zat goedkopere kaarten beter dan die 3, tenzij je inderdaad specifiek NL wilt blijven.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• RemkoDJ
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 28-03 11:15
https://www.futbin.com//20/squad/12589202

Graag jullie opinie over dit team? Do's en Dont's...

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 29-03 13:47
De SBC voor Alexander Arnold is online, 230k is wat mij betreft te duur.. Dan haal ik liever KdB 92, die zal meer invloed op het verloop van de wedstrijd hebben dan TAA.

Helaas geen Liverpool spelers nodig bij de SBC :-(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

M@cer schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:04:
De SBC voor Alexander Arnold is online, 230k is wat mij betreft te duur.. Dan haal ik liever KdB 92, die zal meer invloed op het verloop van de wedstrijd hebben dan TAA.

Helaas geen Liverpool spelers nodig bij de SBC :-(
Backs zijn eigenlijk ook de laatste plaats waar je in zou moeten investeren.
Gewoon iemand met 90+ pace met wat def + fysiek. Dan een anchor of sentinel kaartje erop en hij kan nog wel even mee. Volgens mij gebruikte tekkz bijvoorbeeld tot recent nog cancel als rechtsback.

• mar101
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 30-03 22:20
Er!k schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:53:
Wow, wat een teams allemaal... Ik ben blij als ik net 200.000 muntjes bij elkaar sprokkel. Heb nu een volledig NL team:

https://www.futbin.com/20/squad/12589633

Een super goedkope optie is Nathan Ake, met Anchor of Shadow chemkaart erop een prima centrale verdediger met voldoende snelheid. Als je net wat meer coins te besteden hebt maar nog niet genoeg voor Virgil, dan zou je Scream St. Juste kunnen proberen.

Zelf ben ik ook begonnen om een reserve team te maken gevuld met NL / Ajax spelers. Ben nu bezig met de grind voor Prime Moments Ziyech. Dat is nog best lastig, vooral de objective met lobbed through balls assists, daar maak ik normaal nooit gebruik van.

• kw_nl
mar101 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:07:
[...]

Zelf ben ik ook begonnen om een reserve team te maken gevuld met NL / Ajax spelers. Ben nu bezig met de grind voor Prime Moments Ziyech. Dat is nog best lastig, vooral de objective met lobbed through balls assists, daar maak ik normaal nooit gebruik van.
Ik zag daar ook tegenop, duurde ook wel eventjes. Vooral omdat ze per wedstrijd meetellen. Maar uiteindelijk had ik ze binnen een schappelijke tijd. Het is wel een vervelende pass, ze komen zelden goed uit. Maar goed, ik had een paar keer een vrij zwakke tegenstander die zijn team vrij ver naar voren had staan. Dan is het een koud kunstje. :9

• xavento
Gisteren mijn team geupgrade met Bernardo Silva moments, wat een dribbelaar, heerlijk: https://www.futbin.com/20/squad/12590536

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Weet niet of ik bernardo Silva ga doen. Die 3 star weak foot staat me tegen. En op die positie wil ik straks weer Messi hebben.
Hassiebassie schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:34:
Weet niet of ik bernardo Silva ga doen. Die 3 star weak foot staat me tegen. En op die positie wil ik straks weer Messi hebben.
Of Bernardo Silva een toevoeging is hangt denk ik sterk af van je team en de coins die je hebt. Ik denk dat veel spelers al verder zijn dan het niveau van Bernardo Silva, zeker als een Messi/Neymar/Mbappe bereikbaar is. Bovendien is het altijd zonde om je coins te locken voor een speler die je later niet meer (of slechts als sub) gebruikt. Ik heb ook een aantal untradable baby icons/futmas kaarten, maar ik kan het hebben. Als ik relatief weinig coins zou hebben dan zou ik graag hebben dat ik spelers altijd kan verkopen om weer coins te hebben om te investeren. Wat als hij niet bevalt? Wat als leuke spelers betaalbaarder worden, maar je ze niet kan kopen omdat je de untradable niet kunt verkopen?

Maar uiteraard ieder zijn eigen keuze :)

• xavento
Reden dat ik hem heb gedaan op de eerste plaats is dat het me 120k heeft gekost, vrijwel pocket money met wat untradables die ik nog had.

Met zijn standaard voorkeur voor left foot + 99 finishing merk ik weinig van zijn 3* WF, naar binnen kappen en schieten doet wonderen. Overigens voelt het (net als bij griezzman) niet als een 3* aan. Maar goed dat is personal preference.

Een goede RW vinden is ongeacht een lastig probleem deze fifa, je komt al gauw uit op Messi, RTTF dembele of Garrincha.
Andere beweegreden is de RB positie, er zijn niet veel degelijke RB's momenteel, je zit al snel aan EPL rbs of icon varianten. Persoonlijk vindt ik cancelo fijner dan semedo, en nu kreeg ik de optie om hem te strong linken, dus daarin een win win.

Voorlopig zit het wel snor met bernardo en zie ik geen reden om hem te vervangen, na 70min verschuif ik hem naar ST en zet ik Kent erin.

Tot op heden werkt het bijzonder goed,

• Partypooper
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 15:57
xavento schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:30:
Gisteren mijn team geupgrade met Bernardo Silva moments, wat een dribbelaar, heerlijk: https://www.futbin.com/20/squad/12590536
Wat een pauper team! :+

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

• xavento

• jannick63
xavento schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:45:
Reden dat ik hem heb gedaan op de eerste plaats is dat het me 120k heeft gekost, vrijwel pocket money met wat untradables die ik nog had.

Met zijn standaard voorkeur voor left foot + 99 finishing merk ik weinig van zijn 3* WF, naar binnen kappen en schieten doet wonderen. Overigens voelt het (net als bij griezzman) niet als een 3* aan. Maar goed dat is personal preference.

Een goede RW vinden is ongeacht een lastig probleem deze fifa, je komt al gauw uit op Messi, RTTF dembele of Garrincha.
Andere beweegreden is de RB positie, er zijn niet veel degelijke RB's momenteel, je zit al snel aan EPL rbs of icon varianten. Persoonlijk vindt ik cancelo fijner dan semedo, en nu kreeg ik de optie om hem te strong linken, dus daarin een win win.

Voorlopig zit het wel snor met bernardo en zie ik geen reden om hem te vervangen, na 70min verschuif ik hem naar ST en zet ik Kent erin.

Tot op heden werkt het bijzonder goed,
Heb nu Scream Traore op RB staan. Is wel een beest in 1 op 1 duel. Wint bijna alle kop duels. Alleen schieten laat ik dan aan Cruyff over haha.

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:48
Dit is het uiteindelijk geworden:

Start opstelling: https://www.futbin.com/20/squad/8787055
In game: https://www.futbin.com/20/squad/10624855

Heb nog de nodige coins bewaard voor headliners, young talents en andere gekkigheid die EA nog de markt op pompt :+

• mar101
Bean77 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:40:
[...]

Of Bernardo Silva een toevoeging is hangt denk ik sterk af van je team en de coins die je hebt. Ik denk dat veel spelers al verder zijn dan het niveau van Bernardo Silva, zeker als een Messi/Neymar/Mbappe bereikbaar is. Bovendien is het altijd zonde om je coins te locken voor een speler die je later niet meer (of slechts als sub) gebruikt. Ik heb ook een aantal untradable baby icons/futmas kaarten, maar ik kan het hebben. Als ik relatief weinig coins zou hebben dan zou ik graag hebben dat ik spelers altijd kan verkopen om weer coins te hebben om te investeren. Wat als hij niet bevalt? Wat als leuke spelers betaalbaarder worden, maar je ze niet kan kopen omdat je de untradable niet kunt verkopen?

Maar uiteraard ieder zijn eigen keuze :)
Ik heb Bernardo Silva gehaald, aangezien ik veel high rated untradables in de club had. Nog niet heel veel met hem kunnen spelen, maar zeker geen spijt tot dusver. Zelf heb ik niet de kans gehad om met Messi te spelen behalve in drafts, dus ben niet echt in een positie om te vergelijken. Maar als iemand zoals Nick van runthefutmarket beweert dat hij beter kan dribbelen dan Messi, dan zegt dat wel wat. De eerste keer toen Bernardo Silva de bal kreeg wist ik niet wat ik meemaakte, zo soepel voelt zijn dribbel aan. Hij draait zo makkelijk weg bij tegenstanders, niet normaal. Zijn grootste nadeel tot dusver is niet eens zijn 3* weakfoot, maar gebrek aan strength. Ik had gehoopt dat hij aanvoelde als de TOTS versie van Fifa 19, die was bijna net zo sterk aan de bal als Maradona, maar helaas is de Prime Moments versie van dit jaar een stuk makkelijker van de bal te zetten, wat wel een groot nadeel is, zeker als de ruimtes klein zijn.

Wanneer TOTS komt, zal hij waarschijnlijk niet meer zo bruikbaar zijn. Als hij niks meer kan brengen in wedstrijden, dan kan hij in ieder geval nog in een SBC als 91 rated speler, en die zijn ook nog wel wat waard. Het is inderdaad een keuze die je maakt, Bernardo Silva is het type speler die Fifa weer wat fun toevoegt aan Fifa. Misschien qua coins niet de meest efficiente keuze, maar ik lig daar niet wakker van. :)

• Er!k
  • Laatst online: 15:34
mar101 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:07:
[...]

Een super goedkope optie is Nathan Ake, met Anchor of Shadow chemkaart erop een prima centrale verdediger met voldoende snelheid. Als je net wat meer coins te besteden hebt maar nog niet genoeg voor Virgil, dan zou je Scream St. Juste kunnen proberen.

St. Juste heb ik al, zit nu op de bank met Blind... Bedoeling is wel een volledig NL team.

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 15:14
mar101 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:06:
[...]

Ik heb Bernardo Silva gehaald, aangezien ik veel high rated untradables in de club had. Nog niet heel veel met hem kunnen spelen, maar zeker geen spijt tot dusver. Zelf heb ik niet de kans gehad om met Messi te spelen behalve in drafts, dus ben niet echt in een positie om te vergelijken. Maar als iemand zoals Nick van runthefutmarket beweert dat hij beter kan dribbelen dan Messi, dan zegt dat wel wat. De eerste keer toen Bernardo Silva de bal kreeg wist ik niet wat ik meemaakte, zo soepel voelt zijn dribbel aan. Hij draait zo makkelijk weg bij tegenstanders, niet normaal. Zijn grootste nadeel tot dusver is niet eens zijn 3* weakfoot, maar gebrek aan strength. Ik had gehoopt dat hij aanvoelde als de TOTS versie van Fifa 19, die was bijna net zo sterk aan de bal als Maradona, maar helaas is de Prime Moments versie van dit jaar een stuk makkelijker van de bal te zetten, wat wel een groot nadeel is, zeker als de ruimtes klein zijn.

Wanneer TOTS komt, zal hij waarschijnlijk niet meer zo bruikbaar zijn. Als hij niks meer kan brengen in wedstrijden, dan kan hij in ieder geval nog in een SBC als 91 rated speler, en die zijn ook nog wel wat waard. Het is inderdaad een keuze die je maakt, Bernardo Silva is het type speler die Fifa weer wat fun toevoegt aan Fifa. Misschien qua coins niet de meest efficiente keuze, maar ik lig daar niet wakker van. :)
Ik ben zelf van mening dat Messi echt één van de beste spelers is in fifa. De man is simpelweg niet te stoppen. Ik gebruik hem op CAM maar wat hij daar voor mij bijdraagt is nier normaal. 580 wedstrijden met hem gespeeld en hij is betrokken bij 750 goals. Hij zal echt één van de laatste zijn die ik vervang in mijn team!

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• mar101
Arwintju schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:18:
[...]

Ik ben zelf van mening dat Messi echt één van de beste spelers is in fifa. De man is simpelweg niet te stoppen. Ik gebruik hem op CAM maar wat hij daar voor mij bijdraagt is nier normaal. 580 wedstrijden met hem gespeeld en hij is betrokken bij 750 goals. Hij zal echt één van de laatste zijn die ik vervang in mijn team!
Dat geloof ik best. Maar als je de stats van Messi en Bernardo Silva naast elkaar legt, dan liggen ze best dicht tegen elkaar aan. De reden dat Bernardo Silva nog iets soepeler dan Messi aanvoelt in de dribbel is dat hij hogere agility en hogere pace heeft dan Messi. Messi is dan weer beter qua shooting en 10 extra strength maakt een hoop uit. Ook de 4* weakfoot is een pluspunt.

Het prijsverschil is wel aanzienlijk, Messi is bijna 3x zo duur. Voor mij was Bernardo Silva ruim 100K aan coins vanwege de untradables die ik heb gebruikt. Die had ik natuurlijk ook voor een andere SBC kunnen gebruiken, maar vond dit een goede value voor coins SBC. Een speler die in de buurt komt van Messi, maar dan een stuk goedkoper. Veel spelers denken dat je veel coins verliest aan untradables, maar wat ze vaak vergeten is dat je ook een hoop coins kan verliezen aan tradables die flink in prijs zakken. Als je Messi twee maanden geleden op PC hebt gekocht, zul je een verlies van zo'n 700K moeten nemen als je hem nu verkoopt.

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 11:12
https://i.ibb.co/zx5L4GJ/Screenshot-20200113-144536-Companion.jpg

Iemand nog leuke ideeën voor een volgende upgrade?

Ik heb op de bank nog Suarez en Cazorla Futmas.

Ik speel nu met Dembele op flank blijven en achter linies kruipen. Gameiro achter linies kruipen. Fekir in de bal komen en naar binnen snijden. Griezmann vrije rol. De Jong tussen verdedigers laten vallen en Vidal op gebalanceerd.

Gezien het feit dat ik Cazorla Futmas en Suarez nog heb, zou iemand een betere opstelling kunnen creëeren?

Eventueel tip om iemand te verkopen en een andere aankoop te doen hoor ik ook graag.

Sparen voor een betere versie van De Jong wellicht?

Thanks!

[Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 13-01-2020 17:08]

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Bean77 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:45:
[...]

Welke goede spelers heb je en wat is je budget? Ik zou wel even kunnen kijken wat ik er bijv. van zou kunnen maken ter inspiratie voor jou.
Ik ben wezen spelen met futbin:
La Liga: https://www.futbin.com/20/squad/12594949
Premier League: https://www.futbin.com/20/squad/12595613

Bij la liga hou ik enkel Suarez vast en bij premier league Sterling, Walker en Alisson.
Alle subs kan ik verkopen bij beide elftallen en zijn mijn goede spelers. Rest is crappy.

Budget: 2.2 miljoen is wat ik nu heb. Maar voorlopig blijf ik gewoon doorspelen voor rewards en handelen. Op naar de 2.5 miljoen. En aangezien toty nu is, is tots dan het sluitstuk? Is mijn eerste keer FUT dus ik heb geen idee wat er nog in maart/april gaat komen. Want anders laat ik het geld mooi op de bank.
ErnstMid schreef op maandag 13 januari 2020 @ 10:48:
[...]

Neymar - Mbappe - Yedder is een hele fijne combi :) Geeft ook vrij veel linkopties in een 451 :9

De originaliteitsprijs zul je er niet mee winnen.. maar dat is ook niet voor niets natuurlijk :+
True, true. Kom je best vaak tegen bij DR. Had over Neymar en Yedder nog niet nagedacht.

[Voor 39% gewijzigd door Joosie200 op 13-01-2020 18:51]

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 15:49
Wel fijn dat je tegenwoordig untradable 5k packs krijgt voor SBC...we zouden eens coins krijgen

• lwd-kevin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:21
Sleehond schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:07:
[Afbeelding]

Ik speel nu met Dembele op flank blijven en achter linies kruipen. Gameiro achter linies kruipen. Fekir in de bal komen en naar binnen snijden. Griezmann vrije rol. De Jong tussen verdedigers laten vallen en Vidal op gebalanceerd.

Gezien het feit dat ik Cazorla Futmas en Suarez nog heb, zou iemand een betere opstelling kunnen creëeren?

Eventueel tip om iemand te verkopen en een andere aankoop te doen hoor ik ook graag.

Thanks!
Speel met vrijwel dezelfde spelers. Sindskort zonder de vleugels. Wellicht ook een optie voor jou?

https://www.futbin.com/20/squad/12597198

Ik vind zelf dat De Jong IF zeker de moeite waard is !
Joosie200 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 18:36:
[...]

Ik ben wezen spelen met futbin:
La Liga: https://www.futbin.com/20/squad/12594949
Premier League: https://www.futbin.com/20/squad/12595613

Bij la liga hou ik enkel Suarez vast en bij premier league Sterling, Walker en Alisson.
Alle subs kan ik verkopen bij beide elftallen en zijn mijn goede spelers. Rest is crappy.

Budget: 2.2 miljoen is wat ik nu heb. Maar voorlopig blijf ik gewoon doorspelen voor rewards en handelen. Op naar de 2.5 miljoen. En aangezien toty nu is, is tots dan het sluitstuk? Is mijn eerste keer FUT dus ik heb geen idee wat er nog in maart/april gaat komen. Want anders laat ik het geld mooi op de bank.

[...]

True, true. Kom je best vaak tegen bij DR. Had over Neymar en Yedder nog niet nagedacht.
Ik heb hybrid met La Liga, Premier League en Ligue 1 en de Ligt, waarom alsnog twee teams :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Ambianz
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Zojuist volledig door EA verloren. Bijna icon swap online binnen. 1-0 voor bij rust. Veel betere van het spel. Veel kansen, tegenstander 0 pogingen.

Vervolgens minuut 46 slaat alles compleet om. Lag bij elke pass of actie. Kan niks meer doen, corner vliegt erin en vervolgens eigen goal door de keeper na een rebound..

Ga wel voor de offline swaps hoe saai ook.

[Voor 0% gewijzigd door exactor it op 13-01-2020 22:52. Reden: Kinderachtige afkorting verwijderd]

• Jamesl
  • Laatst online: 15:42
Zo! Helemaal klaar met dit spel, packluck zit echt volledig aan de grond, die toty uitdaging was ook weer niks, echt weer rewards van niks en ook nog untradeable.
Ik heb lekker Red dead Redemption disk erin gedaan :)

• Fraaank
  • Laatst online: 15:39
xavento schreef op maandag 13 januari 2020 @ 15:45:
Niet genoeg RWs? Buiten jouw keuze, nog:

Sterling
Salah
POTM Gnabry
Bale
Sancho

En de beste en goedkoopste van allemaal: Politano! Heb overigens op RB Zanetti uit Icon Swaps, daar hoef ik nooit meer naar te kijken.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:36:
[...]

Ik heb hybrid met La Liga, Premier League en Ligue 1 en de Ligt, waarom alsnog twee teams :+
Fair enough :P
Beetje mixen en matchen:
https://www.futbin.com/20/squad/12602640

Speelde net tegen:
Mané - Kane - Aguero - Messi
De Bruyne - Kante
Robertson - Laporte - Alderweireld - Alexander Arnold
Alisson

Met Sterling, Vardy, Wijnaldum, Rakitic, Ilicic en Rodri, Kolarov als wissel.

Ging mooi gelijk op met 3-3. Mooi open wedstrijd tegen mijn EPL:
Pukki - Vardy
Bernard - Delph - D. Silva - R. Sterling
Robertson - Alderweireld - Laporte - Walker
Alisson

Dus zelfs tegen een Aguero, de Bruyne, Kane, Kante, Mane en Messi wist ik aardig stand te houden.

[Voor 45% gewijzigd door Joosie200 op 13-01-2020 22:55]

• lwd-kevin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:21
Rare avond, spel versneld en vertraagd constant. Daarnaast veel spelers met extreem hoge druk op de bal en een glazen bol als het om mijn passing gaat. Kreeg net deze tegen, welterusten...

• kw_nl
Lol, ik had een keer een keeper die de bal buiten de 16 vast had. Mocht ook gewoon.

• Luncatic12
Nog een mooie investeringstip. Noble if 81 kan je oppakken op 9800 coins, grealish if 84 voor 10750 coins. Gaan op zeker mooie stijging maken beide. Zeker grealish is een mooie optie

• Ozz
  • Laatst online: 30-03 23:33
Luncatic12 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 07:40:
Nog een mooie investeringstip. Noble if 81 kan je oppakken op 9800 coins, grealish if 84 voor 10750 coins. Gaan op zeker mooie stijging maken beide. Zeker grealish is een mooie optie
Die twee zijn afgelopen week gepacked voor het leven. Acht de kans klein dat ze veel gaan stijgen. Je kunt er in ieder geval niet of nauwelijks op verliezen.

• Luncatic12
Ozz schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 07:42:
[...]

Die twee zijn afgelopen week gepacked voor het leven. Acht de kans klein dat ze veel gaan stijgen. Je kunt er in ieder geval niet of nauwelijks op verliezen.
Er gaan sowieso weer sbc's komen waar je informs voor nodig gaat hebben. Otw, flashback zlatan, future stars, icon moments komen er binnen afzienbare tijd aan

• RoeKoe

RoeKoe

Sleehond schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:07:
[Afbeelding]

Thanks!
Hazard op LM? Dan kan Fekir eruit en Dembele weer op rechts. Hazard kost tegenwoordig maar 190k ofzo.

• Ozz
  • Laatst online: 30-03 23:33
Luncatic12 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 07:55:
[...]

Er gaan sowieso weer sbc's komen waar je informs voor nodig gaat hebben. Otw, flashback zlatan, future stars, icon moments komen er binnen afzienbare tijd aan
Tot nu toe hebben dergelijke SBC's er niet voor gezorgd dat IF's drastisch stijgen. Het is niet hetzelfde als vorig jaar in ieder geval. Daar kon je discard SBC's kopen en max over twee weken weer voor meer dan 20K verkopen. Nu heb je daar echt heel veel geduld bij nodig.

Daarnaast hebben met met heel veel middelen ook dezelfde ideeën. Zij investeren in een paar honderd van die IF's om ze vervolgens weer op de markt te knallen bij een kleine hype wat dus weer resulteert in een undercutfest omdat er meer aanbod dan vraag naar is.

• Arazogia
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 15:46
Mede dankzij een 7-daagse leenspeler van TOTY CR7 m'n online swaps weer binnen. Ronaldo bleef maar scoren, won één van de wedstrijden met 15-1 8)7

• Markuss
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 08:42
Ozz schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 08:17:
[...]

Tot nu toe hebben dergelijke SBC's er niet voor gezorgd dat IF's drastisch stijgen. Het is niet hetzelfde als vorig jaar in ieder geval. Daar kon je discard SBC's kopen en max over twee weken weer voor meer dan 20K verkopen. Nu heb je daar echt heel veel geduld bij nodig.

Daarnaast hebben met met heel veel middelen ook dezelfde ideeën. Zij investeren in een paar honderd van die IF's om ze vervolgens weer op de markt te knallen bij een kleine hype wat dus weer resulteert in een undercutfest omdat er meer aanbod dan vraag naar is.
Vorig jaar had je natuurlijk ook nog die Icon SBC's waardoor bijvoorbeeld een 84 IF toch altijd een bepaalde waarde zou houden. Die stok achter de deur is nu ook weg, bij een goeie SBC zullen sommige IF's wel gaan stijgen. Maar ik denk niet dat ze dwars door het plafond gaan zoals vorig jaar wel eens gebeurde.

• Luncatic12
Markuss schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:44:
[...]
Vorig jaar had je natuurlijk ook nog die Icon SBC's waardoor bijvoorbeeld een 84 IF toch altijd een bepaalde waarde zou houden. Die stok achter de deur is nu ook weg, bij een goeie SBC zullen sommige IF's wel gaan stijgen. Maar ik denk niet dat ze dwars door het plafond gaan zoals vorig jaar wel eens gebeurde.
Van 11k naar 18k voor 84 rated zie ik zeker gebeuren. Net zo hoog als vorig jaar gaan ze idd niet worden

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15:20
Heeft iemand van jullie ervaring met Sandro Tonali SBC?

Ik heb nu dit Serie A team en twijfel of hij een toegevoegde waarde zou zijn als vervanging van bijv. Nainggolan SIF?

Ik speel 4231 / 41212 narrow / 433-2 in game, hebben jullie misschien nog tips voor mijn selectie? Ik heb zo'n 500k. De reden dat ik met wingers speel is vanwege Politano, die wil ik eigenlijk niet uit de selectie hebben want die speelt RCAM / CAM in de in game formaties. Laxalt is de vervanger van Costa, aangezien hij wèl scorend vermogen heeft :+ maar die komt vaak te log over, al heeft hij als CAM wel een goed rendement gehad in de WL.

Ik denk dat ik sowieso even de Future Stars afwacht, anders is misschien Neymar een oplossing, die kan ik linken in 451 met Sandro en Allan RTTF. Over Insigne ben ik wel tevreden, heeft goede loopacties en is vaak gevaarlijk daarentegen is Mertens TOTGS ook wel interessant... keuzes... O-)

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 12:48
DeeleNL schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:37:
Heeft iemand van jullie ervaring met Sandro Tonali SBC?

Ik heb nu dit Serie A team en twijfel of hij een toegevoegde waarde zou zijn als vervanging van bijv. Nainggolan SIF?

Ik speel 4231 / 41212 narrow / 433-2 in game, hebben jullie misschien nog tips voor mijn selectie? Ik heb zo'n 500k. De reden dat ik met wingers speel is vanwege Politano, die wil ik eigenlijk niet uit de selectie hebben want die speelt RCAM / CAM in de in game formaties. Laxalt is de vervanger van Costa, aangezien hij wèl scorend vermogen heeft :+ maar die komt vaak te log over, al heeft hij als CAM wel een goed rendement gehad in de WL.

Ik denk dat ik sowieso even de Future Stars afwacht, anders is misschien Neymar een oplossing, die kan ik linken in 451 met Sandro en Allan RTTF. Over Insigne ben ik wel tevreden, heeft goede loopacties en is vaak gevaarlijk daarentegen is Mertens TOTGS ook wel interessant... keuzes... O-)
Waarom zou je Tonali willen ipv Radja? Workrates? of coins ?

Wat betreft de CAM positie zou ik ook eens kijken naar Ilicic, die heb ik een tijdje gebruikt en is mij zeer goed bevallen. Scorend vermogen en ook nog fantastische passes. Alleen dat is geen LW natuurlijk :+ dus wellicht heb je er niks aan.

• DeeleNL
Nachtapotheker schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:40:
[...]

Waarom zou je Tonali willen ipv Radja? Workrates? of coins ?

Wat betreft de CAM positie zou ik ook eens kijken naar Ilicic, die heb ik een tijdje gebruikt en is mij zeer goed bevallen. Scorend vermogen en ook nog fantastische passes. Alleen dat is geen LW natuurlijk :+ dus wellicht heb je er niks aan.
Lees op Futbin lovende reacties over Tonali. Er komen natuurlijk wat coins vrij als ik Radja verkoop, maar dan ga ik die weer in een untradeable 84 rated stoppen, geen logische zet tenzij het echt een game changer is. Het is ook niet zo dat ik miljoenen over heb haha.

Ilicic nooit echt naar gekeken, maar thanks voor de tip, misschien het proberen waard! Natuurlijk zou ik mijn start formatie kunnen wijzigen naar 4222 of 4231, waarbij alleen CAM's nodig zijn, alleen zal Politano dan moeten banken.
Daarnaast vind ik Agility en Balance ook wel belangrijk als CCAM.

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 29-03 13:47
Gomez staat ook altijd garant voor veel doelpunten in de Serie A, hij heeft inmiddels ook alweer een SIF.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• jordiambrosa
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 26-03 13:51
Heeft iemand van jullie ervaring met Suarez POTM card? Ik heb z'n normale kaart nu, die is voor mij echt top! Loopt minimaal 1 op 1 en speelt echt chill! Qua stats vind ik z'n POTM kaart wel aantrekkelijk. Benieuwd naar jullie mening!

• RoeKoe

RoeKoe

jordiambrosa schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:34:
Heeft iemand van jullie ervaring met Suarez POTM card? Ik heb z'n normale kaart nu, die is voor mij echt top! Loopt minimaal 1 op 1 en speelt echt chill! Qua stats vind ik z'n POTM kaart wel aantrekkelijk. Benieuwd naar jullie mening!
Doen!
Markuss schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:44:
[...]
Zwaar irritant dit, IF tm 84 vrijwel altijd discard tenzij ze toevallig voor een meta speler zijn.

Heb er ook aantal untradeable van rivals, en daar heb je simpelweg niets aan terwijl je ook nergens naar toe kan bouwen zoals in voorgaande jaren.

En dan doen ze nu opeens wel Moments Hazard zonder timer.

• Markuss
Bossie schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:48:
[...]

Zwaar irritant dit, IF tm 84 vrijwel altijd discard tenzij ze toevallig voor een meta speler zijn.

Heb er ook aantal untradeable van rivals, en daar heb je simpelweg niets aan terwijl je ook nergens naar toe kan bouwen zoals in voorgaande jaren.

En dan doen ze nu opeens wel Moments Hazard zonder timer.
Nou en of, vorig jaar kon je langzaam naar een Icon toewerken d.m.v. league sbc's doen (waarvoor je toen én goede packs én hoge rated spelers kreeg) en van die upgrade sbc's die er zoals nu zijn.

Soms heb ik even geen zin om een potje te spelen vanwege de servers en ging ik wat league sbc's grinden, vooral omdat ik er goeie pakketjes voor kreeg (altijd de hoop op een goeie kaart uit een pack) en als beloning kreeg je bijv. bij de Chinese League minimaal een 86, Saudische ook 86, Portugese met Brahimi een 87. Dat soort kaarten scheelden dan toch weer qua waarde in zo'n Icon SBC.

• risse
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 14:16
Luncatic12 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:53:
[...]

Van 11k naar 18k voor 84 rated zie ik zeker gebeuren. Net zo hoog als vorig jaar gaan ze idd niet worden
Ik geloof van niet. Zeker nu we al 4 maanden onderweg zijn is die hoop wel weg.

Wie had verwacht dat er GEEN Liverpool spelers nodig zouden zijn bij TAA POTM SBC....... De live content manager bij EA komt uit de trading scene en heeft een hoop verneukt voor ons....
risse schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:00:
[...]

Ik geloof van niet. Zeker nu we al 4 maanden onderweg zijn is die hoop wel weg.

Wie had verwacht dat er GEEN Liverpool spelers nodig zouden zijn bij TAA POTM SBC....... De live content manager bij EA komt uit de trading scene en heeft een hoop verneukt voor ons....
Dus voor traden hoef je fifa 21 ook niet meer te kopen. EA maakt het zo onmogelijk voor de voetballiefhebber.
Gameplay is ruk, trading wordt doodgemaakt. Er blijft simpelweg niks meer over. Niet om negatief te doen, maar dit zijn volgens mij objectieve feiten.
Moeten we ons wel de vraag stellen, gaan we fifa 21 nog wel kopen? Ik twijfel er zeer sterk aan.

edit: Sorry dat ik pro-clubs en andere elementen niet noem, die zijn jaren geleden de nek al omgedraaid.

[Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 14-01-2020 12:25]

• Vestendrie
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 30-03 12:07
Bean77 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:24:
[...]

Dus voor traden hoef je fifa 21 ook niet meer te kopen. EA maakt het zo onmogelijk voor de voetballiefhebber.
Gameplay is ruk, trading wordt doodgemaakt. Er blijft simpelweg niks meer over. Niet om negatief te doen, maar dit zijn volgens mij objectieve feiten.
Moeten we ons wel de vraag stellen, gaan we fifa 21 nog wel kopen? Ik twijfel er zeer sterk aan.

edit: Sorry dat ik pro-clubs en andere elementen niet noem, die zijn jaren geleden de nek al omgedraaid.
Zei ik eigenlijk al bij Fifa 19. Dat was op het traden na niet veel beter namelijk. Uiteindelijk voor 3 tientjes alsnog gehaald in november. Dan is het nog wel te vertoeven. Maar sowieso niet meer bij het begin zoals eerst. Moeten ze het maar eerst fixen.

• DeeleNL
[...]

Heb al een paar keer serieus overwogen om FIFA 19 nog een keer in de PS4 te proppen, had best een leuk team staan voor mijn doen >:)

• risse
Ik vond Fifa 19 en de arcade feel erg leuk. First time shots, crossing meta, tiki-taka, heerlijk :) Heb 19 t/m december intensief gespeeld. Genoeg volk in rivals en gewoon rewards. Transfermarkt is wel klein uiteraard. Gemiddeld 200.000 transfers live.

Speel nu een week Fifa 20 en moet erg wennen, maar ik vind het wel leuk, op een andere manier. Het voelt iig realistischer dan 19.

[Voor 24% gewijzigd door risse op 14-01-2020 12:50]

• Markuss
risse schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:00:
[...]De live content manager bij EA komt uit de trading scene en heeft een hoop verneukt voor ons....
Volgens mij is dat die Jamey FUTEconomist, die heeft ergens in juli een baan van EA aangeboden gekregen en geaccepteerd. Sinds die knakker daar zit zijn de meeste SBC's zwaar overpriced (Vardy absoluut niet), League SBC's zijn niet meer rendabel en de beloningen voor simpele SBÇ's zijn untradeable gemaakt. De eerste 3 dagen van Futmas waren de SBC niet eens te doen, na wat kritiek hebben ze het goedkoper gemaakt.

Moet eerlijk bekennen dat dit wel mijn laatste FIFA is, puur omdat ik niet een topspeler ben. in de WL haal ik met moeite Goud2, dus moet ik het meer van het handelen hebben om goeie teams te bouwen. Nu zelfs dat ook niet meer kan heb ik weinig om straks in Fifa 20 iets op te bouwen ;)
Vestendrie schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:27:
[...]

Zei ik eigenlijk al bij Fifa 19. Dat was op het traden na niet veel beter namelijk. Uiteindelijk voor 3 tientjes alsnog gehaald in november. Dan is het nog wel te vertoeven. Maar sowieso niet meer bij het begin zoals eerst. Moeten ze het maar eerst fixen.
Nou om eerlijk te zijn vond ik fifa 19 qua traden echt wel heel veel beter. De prijzen waren ook veel interessanter. De icon sbc's waren ook een toegevoegde waarde voor het traden.
Dat alles is nu platgeslagen. Of beter gezegd doodgeslagen.

Ach we spelen de komende maanden weer met het team en dan is het leuk geweest.

• risse
Bean77 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:55:
[...]

Nou om eerlijk te zijn vond ik fifa 19 qua traden echt wel heel veel beter. De prijzen waren ook veel interessanter. De icon sbc's waren ook een toegevoegde waarde voor het traden.

van enkel IF's handelen kon je al steenrijk worden. Zonder al te veel studie.

• Vestendrie
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 30-03 12:07
Bean77 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:55:
[...]

Jaa ik bedoelde ook dat het traden in Fifa 19 beter was dan in Fifa 20. Ze hebben het wel gepresteerd om de gameplay nog slechter te maken. Dat waren de meesten ook al gauw zat namelijk.

Jaa precies. Volgend jaar speel ik als ik zin heb in Fifa, wel gewoon Fifa 20 dan ipv Fifa 21. Genoeg geweest nu.

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 30-03 17:03

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Handelen gaat wat lastiger dit jaar inderdaad - IF trading heeft praktisch geen zin meer... ook vrij snel links laten liggen dit jaar.
Maar er zijn nog wel opties zat om wat bij elkaar te handelen - alleen grote klappers maken is lastiger. Maar gold (rare) goedkoop inslaan en voor 400 meer weer listen werkt eigenlijk nog steeds erg goed.

Wat ik van de icon swaps moet vinden weet ik eigenlijk niet zo goed... heb een, voor mijn doen, monsterlijk goed team maar als ik die icons wil hebben moet ik zoveel met andere teams spelen...
Gisteravond aantal rival potjes gespeeld met first owner BPL team, dat was een groot feest...

Ben er wel achter gekomen dat Otamendi echt verschrikkelijk is. Wauw.

• risse
ErnstMid schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:07:
Maar gold (rare) goedkoop inslaan en voor 400 meer weer listen werkt eigenlijk nog steeds erg goed.
als ik werkloos zou zijn was dat een optie :) Kost heel veel tijd.

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 30-03 17:03

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

risse schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:29:
[...]

als ik werkloos zou zijn was dat een optie :) Kost heel veel tijd.
Ja klopt, ik heb het tijdens wat lightning rounds gedaan maar verder kost het mij ook teveel tijd helaas.
[...]

In fifa 19 echt traden onder de knie gekregen wilde deze fifa erop los gaan.
Maar geen icon sbc, if zijn waardeloos idd potm geen spelers meer nodig van bepaalde clubs.
Verbaast mij nog dat ik op 8,5 miljoen ben gekomen tot dusver. Maar laatste maand amper wat verdiend met handelen fun is er vanaf. Probeer het nu alleen nog met chem styles maar dat is meer lange termijn. Spelers vind ik nu echt groot risico, coins verdampen letterlijk

Fifa 21 ga ik eerst maar is afwachten wat erin terugkomt. Nu ook al untreadables pakjes bij sbc ze doen er alles aan om handelen in de ban te doen.

Deze fifa is nog meer pay to win geworden
Ben het compleet eens met je feiten ;)
FidoDido schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:57:
[...]

In fifa 19 echt traden onder de knie gekregen wilde deze fifa erop los gaan.
Maar geen icon sbc, if zijn waardeloos idd potm geen spelers meer nodig van bepaalde clubs.
Verbaast mij nog dat ik op 8,5 miljoen ben gekomen tot dusver. Maar laatste maand amper wat verdiend met handelen fun is er vanaf. Probeer het nu alleen nog met chem styles maar dat is meer lange termijn. Spelers vind ik nu echt groot risico, coins verdampen letterlijk

Fifa 21 ga ik eerst maar is afwachten wat erin terugkomt. Nu ook al untreadables pakjes bij sbc ze doen er alles aan om handelen in de ban te doen.

Deze fifa is nog meer pay to win geworden
Ben het compleet eens met je feiten ;)
Ik ga de volgende Fifa niet eens meer doen.

Vandaag even snel alle online icon swaps er doorheen gejaagd. 7 ragequits op rij :) zit zelfs in divisie 5 nu.

Nu moet ik nog 11 Squad battles winnen met Portugal en zo'n hybrid van Championship en Scottish.... gaat nog echt een race tegen de klok worden. Donderdag vertrek ik vanuit werk op vakantie en kom pas de 31ste terug. Juist als deze afloopt.

• Jamesl
  • Laatst online: 15:42
Traden was vroeger idd nog echt leuk, in FIFA 17 of 18 echt heel veel winst gemaakt door op maandag tm donderdag ofzo team fitness te kopen en in de WL weer te verkopen toen ze stuk duurder waren.

Ook marquees kon je toen nog goed investeren, was altijd wel 1 marquee die dan best duurt was als je de juiste speler niet had, kon je goed op inspelen en anders was het af en toe pech, vaak genoeg niet de hele marquee matchups gedaan.
Oja vaak waren de rewards ook nog eens een stuk beter, soms zelfs mega pakket uit marquees.

Nu moet je je hele dagbesteding eraan doen en blij zijn met 1K winst per 20K kaartje ofzo
Jamesl schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 18:18:
Traden was vroeger idd nog echt leuk, in FIFA 17 of 18 echt heel veel winst gemaakt door op maandag tm donderdag ofzo team fitness te kopen en in de WL weer te verkopen toen ze stuk duurder waren.

Ook marquees kon je toen nog goed investeren, was altijd wel 1 marquee die dan best duurt was als je de juiste speler niet had, kon je goed op inspelen en anders was het af en toe pech, vaak genoeg niet de hele marquee matchups gedaan.
Oja vaak waren de rewards ook nog eens een stuk beter, soms zelfs mega pakket uit marquees.

Nu moet je je hele dagbesteding eraan doen en blij zijn met 1K winst per 20K kaartje ofzo
Vroeger had ik met een kleine week handelen gewoon prime moments Kluivert bij elkaar gehandeld. Met De Bruyne op 10, FutBirthday Son op rechts en Hazard op links :)
Heb van die 4 voorin toen veel pleziet gehad. SBC doucoure er achter, samen met Fernandinho en de verdediging bestond uit Marcelo, Ramos, Varane, Headliner Lala en Courtois.

• Luncatic12
POTM Ben ketser incomming!

• Fraaank
  • Laatst online: 15:39
Waar blijft flashback Ibra? Kan niet wachten!

• Meru94
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 14:45
https://i.ibb.co/YWtdTwj/28608-E0-E-BB89-4-DB3-A2-AC-0-B6-A7264-CB67.jpg
https://i.ibb.co/kJn9dyc/3339212-E-D64-A-4-A96-B404-30-C61-CB4231-E.jpg

Zit momenteel in divisie 4 en geraak niet hoger met mijn huidig team. Heb ongeveer zo’n 400K te investeren, iemand tips?

• Meru94
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 14:45
In game switch ik natuurlijk.

• Markuss
Meru94 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:08:
Zit momenteel in divisie 4 en geraak niet hoger met mijn huidig team. Heb ongeveer zo’n 400K te investeren, iemand tips?
Ben niet zo heel bekend met Serie A, zie wel veel mensen met Nainggolan spelen maar ik weet niet of je daar nou sterker van gaat worden. Misschien Lautaro upgraden naar z'n 86 versie?
Kost je netto 15,5K en je hebt een +2 versie ten opzichte van de huidige. Speel zelf geregeld met die Tonali (League SBC) en die speelt prima maar ik weet niet of die beter zal zijn dan Allan. In je startopstelling zou je Dybala en Insigne nog kunnen wisselen, komt Acuna dan op 8 of 9 chem of niet?

Edit: Dat laatste klopt niet zie ik zelf nu ik het getest heb in Futbin. Je zou wel 4-5-1 kunnen starten, dan komt Acuna wel op 9 chem.

[Voor 8% gewijzigd door Markuss op 14-01-2020 20:41]

• LukeSpangas
  • Laatst online: 10:46
Lieve mensen gaat zijn OTW dan ook weer omhoog????

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 12:38
[...]

Nee niet doen! Gewoon lekker aan de pes! :)
Geen moment spijt van. Wel heel anders ballen.
Ik verlies weer ouderwets door mijn eigen domme fouten, heerlijk!
Mis je misschien wel het gejaag achter steeds betere spelers en de sbc? Ik voorlopig in elk geval niet, wat een rust.
[pes-marketing off]
Harribo schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 21:14:
[...]

Nee niet doen! Gewoon lekker aan de pes! :)
Geen moment spijt van. Wel heel anders ballen.
Ik verlies weer ouderwets door mijn eigen domme fouten, heerlijk!
Mis je misschien wel het gejaag achter steeds betere spelers en de sbc? Ik voorlopig in elk geval niet, wat een rust.
[pes-marketing off]
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Hoe is PES ultimate team in vergelijking met FIFA? :)

• Luncatic12
LukeSpangas schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:57:
[...]

Lieve mensen gaat zijn OTW dan ook weer omhoog????
Wie doet me wat! Nee helaas niet... Maar zal nog zat if kaarten krijgen
Yep, zo gaat Fabrepass natuurlijk nooit uit mijn elftal.
Later nog ff een POTM Neymar erbij tenzij hij dadelijk weer eens 3 maandjes geblesseerd is

• Luncatic12
Bossie schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 21:53:
[...]

Yep, zo gaat Fabrepass natuurlijk nooit uit mijn elftal.
Later nog ff een POTM Neymar erbij tenzij hij dadelijk weer eens 3 maandjes geblesseerd is
Mogelijk deze week weer totw neymar

• AntraXxX
  • Laatst online: 25-03 23:03
Luncatic12 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 22:00:
[...]

Mogelijk deze weer week totw neymar
Reken eerder op een Headliner Neymar kaart. PSG 3-3 gespeeld tegen Monaco en Neymar is dé packseller bij zo’n Neymar promo.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Pagina: 1 ... 85 ... 125 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True