Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Luncatic12 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 22:00:
[...]

Mogelijk deze week weer totw neymar
Misschien ook nog een TOTW Yedder voor dezelfde pot ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Luncatic12
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 07:58
Bossie schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 22:03:
[...]

Misschien ook nog een TOTW Yedder voor dezelfde pot ;)
Stel je voor player pick Ben en Neymar, dat is nog eens stijve koker werk!

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 13:42
Hassiebassie schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 21:29:
[...]

Gewoon uit nieuwsgierigheid. Hoe is PES ultimate team in vergelijking met FIFA? :)
Dat heet Myclub in pes. In beide trek je steeds betere spelers aan om je team steeds beter te maken.
Grote verschil zit hem erin dat je in fut handelt, spaart en sbct voor betere spelers en in myclub niet. In myclub krijg je scouts en zaakwaarnemers die de spelers voor je zoeken. Het is dus een gok wat je krijgt. Hoewel je de kans op een goede speler van te voren wel kunt zien.
In myclub heb je na 3 maanden al wel een top team staan, in fut is dat anders.
Maar zal hier verder dit topic niet 'vervuilen', pb me maar als je meer vragen hebt
Harribo schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 21:14:
[...]

Nee niet doen! Gewoon lekker aan de pes! :)
Geen moment spijt van. Wel heel anders ballen.
Ik verlies weer ouderwets door mijn eigen domme fouten, heerlijk!
Mis je misschien wel het gejaag achter steeds betere spelers en de sbc? Ik voorlopig in elk geval niet, wat een rust.
[pes-marketing off]
PES is geen alternatief voor fifa ;) Dus waarschijnlijk een voetballoos fifa21. Tenminste football manager blijft natuurlijk wel vaste prik :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Vanavond in 3-4-1-2 opstelling Rivals opgepakt en warempel voor het eerst geen loose loose streak maar win-win streak kunnen behalen. Op af en toe lag na, geen dreamteams in div 10 tegen gekomen. Kan zelfs gaan denken over promoveren naar div 9 sinds begin oktober dat ik fut20 nu speel haha.

Zat verder nog na te denken: ipv te focussen op Neymar, Mbappe en Messi.. voor hetzelfde geld kan ik met die 2.2 miljoen op de bank mijn beide elftallen verkopen en op Neerlands trots overgaan..

Het ontbreekt wel aan een fatsoenlijke LB/RB en RW. En dan gewoon handelen, spelen en sparen voor een full Dutch icon squad. Stuk origineler me dunkt :)F

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 27-01 15:20
Pfff, vandaag ook weer in recordtijd de Squad Battles van portugaaal er doorheen gefietst. Morgen dan nog die van schotland/championship en dan donderdag met een gerust hart op vakantie. Hopelijk sprokkel ik nog genoeg XP voor Caceres erbij.

Als iemand al een goed team heeft gemaakt met die squad battles dan hoor ik het graag. Heb nu veel spelers op 9 chem met een paar zilveren :/ Zelfs met Saudi-Arabië had ik betere kaarten :'(

Hassiebassie wijzigde deze reactie 15-01-2020 00:56 (31%)

• LukeSpangas
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 15:55
Joosie200 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 23:26:
Vanavond in 3-4-1-2 opstelling Rivals opgepakt en warempel voor het eerst geen loose loose streak maar win-win streak kunnen behalen. Op af en toe lag na, geen dreamteams in div 10 tegen gekomen. Kan zelfs gaan denken over promoveren naar div 9 sinds begin oktober dat ik fut20 nu speel haha.

Zat verder nog na te denken: ipv te focussen op Neymar, Mbappe en Messi.. voor hetzelfde geld kan ik met die 2.2 miljoen op de bank mijn beide elftallen verkopen en op Neerlands trots overgaan..

[Afbeelding]

Het ontbreekt wel aan een fatsoenlijke LB/RB en RW. En dan gewoon handelen, spelen en sparen voor een full Dutch icon squad. Stuk origineler me dunkt :)F
Gast met zo'n team kom je toch zeker wel uit divisie 10? Ik ben ook zeer zeker geen geweldenaar in Fifa maar blijf toch redelijk hangen in divisie 7 a 8.... Min of meer ook omdat ik mn spaarzame vrije tijd doorgaans (Heel saai volgens velen) in Squad Battles steek....

• Joosie200
  • Niet online
LukeSpangas schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 05:26:
[...]

Gast met zo'n team kom je toch zeker wel uit divisie 10? Ik ben ook zeer zeker geen geweldenaar in Fifa maar blijf toch redelijk hangen in divisie 7 a 8.... Min of meer ook omdat ik mn spaarzame vrije tijd doorgaans (Heel saai volgens velen) in Squad Battles steek....
Ik heb nog geen enkele speler gekocht van die opstelling ;) En ik doe hetzelfde: benut meer van mijn gametijd in SB tot ik daar klaar mee ben. Dan is DR aan de beurt.

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 11:56
Hassiebassie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 00:54:
Pfff, vandaag ook weer in recordtijd de Squad Battles van portugaaal er doorheen gefietst.
Uh, wat is recordtijd? Ik haat het grondig. Het is minimaal 6X een kwartier. Als je geen verlies potje meepakt.

Had gisteren een team van 65 met teamgeest 40. Daar zat Maradona en van de Sar in. Uiteindelijk met twee bijna onmogelijke goals 2-1 verloren. Weer een kwartier van m’n leven verpest :P

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• Hassiebassie
kw_nl schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 07:36:
[...]

Uh, wat is recordtijd? Ik haat het grondig. Het is minimaal 6X een kwartier. Als je geen verlies potje meepakt.

Had gisteren een team van 65 met teamgeest 40. Daar zat Maradona en van de Sar in. Uiteindelijk met twee bijna onmogelijke goals 2-1 verloren. Weer een kwartier van m’n leven verpest :P
Alles achter elkaar gedaan van 10 uur 's avonds tot 12 uur :p
Wel 1x verlenging omdat mijn spelers op waren. Dacht dat ik custom tactis al had ingesteld maar ik speelde met high pressure nadat ik de bal verloor. Dacht dat ik hem op balanced had staan. :p

Had jij die van schotland/championship al gedaan? Zoja, wat voor team had je?

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 09:29
Waarom? POTM van Ligue1 is niet vote based, dus je weet het nooit. Daarnaast is het natuurlijk een idioterie
Mbappe scoort 6x en Neymar ook iets van 4x met meerdere assists

• bvbal79
LukeSpangas schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 05:26:
[...]

All rival droppers zitten in div 10, hoe lager je komt hoe meer sterkere tegenstanders tegenkomt Gast.

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 14:43
Hassiebassie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:00:
[...]

Alles achter elkaar gedaan van 10 uur 's avonds tot 12 uur :p
Wel 1x verlenging omdat mijn spelers op waren. Dacht dat ik custom tactis al had ingesteld maar ik speelde met high pressure nadat ik de bal verloor. Dacht dat ik hem op balanced had staan. :p

Ik heb de schotse competitie/championship gedaan met spelers die ik al in mijn club had. Buitenspelers en backs geselecteerd op pace (niet echt op gold/silver/bronze gelet), vervolgens in game direct 3 wissels toegepast. O.a. Ter Stegen, Allan RTTF en Griezmann (per linie een versterking). Op die manier heb ik ze zonder problemen kunnen voltooien! Bijkomend leuk feitje was dat ik Kent RTTF gewoon in de basis kon laten staan aangezien hij voor Rangers speelt :)
bvbal79 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:12:
[...]

All rival droppers zitten in div 10, hoe lager je komt hoe meer sterkere tegenstanders tegenkomt Gast.
Laten we het op yedder houden, zelfs als Mbappe/Neymar POTM worden dan zullen deze qua prijs gelijkwaardig zijn met Moments Hazard/POTM Messi.

Overigens heb je natuurlijk gelijk, maar die gaan zeker nog komen.

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:02
bvbal79 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:12:
[...]

Ja dat viel me dus ook op ja...Rivals is gesloopt op deze manier. Hopelijk gaan ze daar iets aan doen.

PSN: Maichel

• Arazogia
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 26-01 10:38
Hassiebassie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 00:54:
Pfff, vandaag ook weer in recordtijd de Squad Battles van portugaaal er doorheen gefietst. Morgen dan nog die van schotland/championship en dan donderdag met een gerust hart op vakantie. Hopelijk sprokkel ik nog genoeg XP voor Caceres erbij.

Als iemand al een goed team heeft gemaakt met die squad battles dan hoor ik het graag. Heb nu veel spelers op 9 chem met een paar zilveren :/ Zelfs met Saudi-Arabië had ik betere kaarten :'(
Ik heb dit team ervoor gebouwd: https://www.futbin.com/20/squad/12637686. Nog niet meegespeeld, gisteravond eredivisie afgerond, met Portugal ben ik halverwege. Dodelijk saai is het zeg.

Gisteravond ook een online draft gedaan, kwam tot 3 wins. Dacht dat je daar ook wel leuke beloningen voor kreeg.. Premium gold players en gold players pakket.. Daar ben je dan 1,5u druk voor 8)7

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 07:26
Dit weekend het maar eens over een andere boeg gooien. Word echt gek van al die tegenstanders met Debele en Sisokko, maar ik zal ze eens leren dit weekend:

https://www.futbin.com/20/squad/12637769

Redelijk cheap, kijken of ik hier hetzelfde resultaat mee kan halen als met m'n normale squad.

• DeeleNL
Fraaank schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:10:
Dit weekend het maar eens over een andere boeg gooien. Word echt gek van al die tegenstanders met Debele en Sisokko, maar ik zal ze eens leren dit weekend:

https://www.futbin.com/20/squad/12637769

Redelijk cheap, kijken of ik hier hetzelfde resultaat mee kan halen als met m'n normale squad.
Hoe bevalt vd Sar voor jou? Ik heb nu 6 tokens. Wil Koeman halen, maar wellicht daarna wel voor Sar gaan, maar ik lees heel veel verdeelde meningen over hem. Natuurlijk, het blijft een keeper, en die maken allemaal blunders op zijn tijd. Ik heb afgelopen WL 1x tegen Sar 89 gestaan, kreeg er met moeite 1 bal langs, verloor deze wedstrijd ook (niet gek want het was voor mij een WL waarbij werkelijk alles tegen zat :') ) Maar vooral vd Sar was een uitblinker deze wedstrijd.

• Fraaank
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 07:26
DeeleNL schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:15:
[...]

Hoe bevalt vd Sar voor jou? Ik heb nu 6 tokens. Wil Koeman halen, maar wellicht daarna wel voor Sar gaan, maar ik lees heel veel verdeelde meningen over hem. Natuurlijk, het blijft een keeper, en die maken allemaal blunders op zijn tijd. Ik heb afgelopen WL 1x tegen Sar 89 gestaan, kreeg er met moeite 1 bal langs, verloor deze wedstrijd ook (niet gek want het was voor mij een WL waarbij werkelijk alles tegen zat :') ) Maar vooral vd Sar was een uitblinker deze wedstrijd.
Beste keeper die ik heb gehad sowieso. Op zelfde niveau als die special card van Ter Stegen. Paar keer gehad dat ik zeker was dat het een goal zou zijn, maar toch stopt die lange gek hem!
DeeleNL schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:15:
[...]

Ik heb hem ook gehaald om te linken met De ligt, ik merk weinig verschil met andere "top" keepers.

• blindsight
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18-01 10:25
Ben ook weer begonnen met FUT, voor het laatst met fifa '15 iets mee gedaan maar wat is er een hoop veranderd zeg. Ben er nog niet over uit of ik alles begrijp. Heb nu dit team in elkaar geknutseld, iemand ideeen voor verbeteringen die niet te duur zijn?

https://www.futbin.com/20/squad/12637874
blindsight schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:20:
Ben ook weer begonnen met FUT, voor het laatst met fifa '15 iets mee gedaan maar wat is er een hoop veranderd zeg. Ben er nog niet over uit of ik alles begrijp. Heb nu dit team in elkaar geknutseld, iemand ideeen voor verbeteringen die niet te duur zijn?

https://www.futbin.com/20/squad/12637874
Ik kan de link niet kijken op het werk, maar ik volg Neilsguides op youtube en hij heeft zeer goede en duidelijke videos mbt tot formaties.

Voor jouw team, hij heeft eerder deze week een video ge-upload met de beste/meta spelers per positie <5k, misschien is dat iets om mee te beginnen.

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 06:54
Is al een team van 600k dus daar zal het nodige aan zijn geinvesteerd. Spelers van <5k heb je al niet meer nodig. :)

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Hassiebassie
Arazogia schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:07:
[...]

Ik heb dit team ervoor gebouwd: https://www.futbin.com/20/squad/12637686. Nog niet meegespeeld, gisteravond eredivisie afgerond, met Portugal ben ik halverwege. Dodelijk saai is het zeg.

Gisteravond ook een online draft gedaan, kwam tot 3 wins. Dacht dat je daar ook wel leuke beloningen voor kreeg.. Premium gold players en gold players pakket.. Daar ben je dan 1,5u druk voor 8)7
Top! Ik had een rare 433 opstelling in elkaar gepoetst met weinig goede spelers maar dit is al beter :)

Helaas gaat eredivisie niet meer lukken. Om er nog eens 6 te doen op een wat hoger niveau, zonder bijzondere spelers. Dat wordt weer dodelijk saai en zielloos rondtikken nadat je voor staat. Essien heeft er 23 nodig, dus deze skip ik dan maar.
Kan ik morgen weer met gerust hart op vakantie.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 27-01 21:13
Die eredivisie lukte prima met Malen IF, Bergwijn IF, OTW Promes en die nieuwe kaart van Ziyech.

Gisteren daar de overwinningen mee gepakt nodig voor het kaartje en ondertussen op de tablet gekeken naar Jack Reacher :D

PSN: Patrick_D

• Vestendrie
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 27-01 11:57
Hassiebassie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:54:
[...]

Top! Ik had een rare 433 opstelling in elkaar gepoetst met weinig goede spelers maar dit is al beter :)

Helaas gaat eredivisie niet meer lukken. Om er nog eens 6 te doen op een wat hoger niveau, zonder bijzondere spelers. Dat wordt weer dodelijk saai en zielloos rondtikken nadat je voor staat. Essien heeft er 23 nodig, dus deze skip ik dan maar.
Kan ik morgen weer met gerust hart op vakantie.
Je kan ook de SB-glitch doen. Nadat je voorstaat en balbezit heeft fake-shot maken, dan valt de tegenstander je niet aan.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:56:
Die eredivisie lukte prima met Malen IF, Bergwijn IF, OTW Promes en die nieuwe kaart van Ziyech.

Gisteren daar de overwinningen mee gepakt nodig voor het kaartje en ondertussen op de tablet gekeken naar Jack Reacher :D
Haha dat klinkt inderdaad als Squad Battles. Ik had voor eredivisie die TOTGS Tagliafico, RTTF Neres, OTW Promes, die Ziyech en Eredivisie SBC Bahebeck. Dat was voor mij ook een makkie. Snel 2/3x scoren en controller neer leggen en wat anders doen.

Het werkt, maar leuk is wat anders. Zeker als je dat in totaal 18x moet doen.

• Joosie200
  • Niet online
Fraaank schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:19:
[...]

Beste keeper die ik heb gehad sowieso. Op zelfde niveau als die special card van Ter Stegen. Paar keer gehad dat ik zeker was dat het een goal zou zijn, maar toch stopt die lange gek hem!
Goed om te horen. Zit te overwegen om vd Sar 89 te halen. Niet met icon swaps want ik heb een hekel aan het grinden voor die dingen. Maar gewoon met munten nu ik ze genoeg heb.

• blindsight
  • Laatst online: 18-01 10:25
dutchgio schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:47:
Is al een team van 600k dus daar zal het nodige aan zijn geinvesteerd. Spelers van <5k heb je al niet meer nodig. :)
Had ik inderdaad even moeten vermelden, met niet te duur doel ik op alles onder de 200K.
Qua investering heb ik een keer de 4600 punten gehaald om een start kapitaal te hebben en de rest met handelen en inkomsten van de squad battles.

@Bossie Bedankt ik ga eens kijken naar formaties ed. Zijn er nog tips over hoe SBC werkt? Ziet er wel interessant uit. Heb de basis doorlopen.

• Markuss
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 14:24
Gedson Fernandes dus officieel naar Tottenham Hotspur zie ik, betekent dat zijn RTTF kaart wordt omgezet naar Tottenham of heb ik er nu niks meer aan?

• Hassiebassie
Vestendrie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:00:
[...]

Je kan ook de SB-glitch doen. Nadat je voorstaat en balbezit heeft fake-shot maken, dan valt de tegenstander je niet aan.
Serieus? Die kende ik niet. Vanavond dan maar proberen :P

• Vestendrie
Hassiebassie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:33:
[...]

Serieus? Die kende ik niet. Vanavond dan maar proberen :P
Ja, al een paar keer voorbij gekomen op dit topic. Superchill als je ondertussen iets nuttigs wilt gaan doen.

Scoren, balbezit, tegenstander 11 man moet op eigen veld staan, jij op de helft van de tegenstander en fakeshot maken. Tegenstander bevriest. Na rust hetzelfde. Winst binnen :)
Bossie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:23:
[...]

Ik kan de link niet kijken op het werk, maar ik volg Neilsguides op youtube en hij heeft zeer goede en duidelijke videos mbt tot formaties.

Voor jouw team, hij heeft eerder deze week een video ge-upload met de beste/meta spelers per positie <5k, misschien is dat iets om mee te beginnen.
Neilguides is idd een goede. Kijk ik soms ook. Iets te analytisch en zijn tactics werken vaak bij mij niet zo heel erg.
Nu wel een leuke 4222 formatie en tactics. Lekker aanvallend en druk. Wel risicovoller qua verdediging, maar tenminste meer actie. Snel druk zetten en tegenstanders het lastig maken om eindeloos de bal rond te spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Bean77 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:47:
[...]

Neilguides is idd een goede. Kijk ik soms ook. Iets te analytisch en zijn tactics werken vaak bij mij niet zo heel erg.
Nu wel een leuke 4222 formatie en tactics. Lekker aanvallend en druk. Wel risicovoller qua verdediging, maar tenminste meer actie. Snel druk zetten en tegenstanders het lastig maken om eindeloos de bal rond te spelen.
Het zijn vaak meer formaties die goed werken in de zogenaamde schaakpotje, speel het meest met zijn 442-2.
Daarnaast heb ik nu een leuke maar behoudende 433-5 on de knoppen en meer risico volle 433-2.

In vrijwel elke formatie is het breien en langzaam opschuiven via je winger, CM/CDM totdat je je spitsen kan aanspelen tenzij je kan counteren :+

Ik zag ook nog een leuke 4411 die ik nog ff wil proberen. 4231 is simpelweg te saai.

• Mars18
  • Laatst online: 15:31
Weleens een FIFA team gezien van een bekende eredivisie speler? :+
Wat een team, wat een held :D

Mars18 wijzigde deze reactie 15-01-2020 11:40 (16%)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Vestendrie
Mars18 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:38:

[Afbeelding]
Zie alleen het kapsel, welke speler is het? Valt me tegen dat hij zijn eigen versie niet in de basis heeft gezet dan. Maarja met zoveel vrije tijd en geld is dat geen kunst natuurlijk.

• Mars18
Vestendrie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:43:
[...]

Zie alleen het kapsel, welke speler is het? Valt me tegen dat hij zijn eigen versie niet in de basis heeft gezet dan. Maarja met zoveel vrije tijd en geld is dat geen kunst natuurlijk.
Zie het nu pas ja die 99 kaart _/-\o_
Kan hij in game deze kaart gewoon gebruiken dan? :o

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Vestendrie
Mars18 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:46:
[...]

Zie het nu pas ja die 99 kaart _/-\o_
Kan hij in game deze kaart gewoon gebruiken dan? :o
Oh weet je zelf ook niet welke speler dan? Lijkt mij Sierhuis ofzo, zie ik weleens op Youtube voorbij komen. Jaa waarom niet?

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 14:41
volgens mij was het Kaj Sierhuis toch?

• Mars18
Vestendrie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:47:
[...]

Oh weet je zelf ook niet welke speler dan? Lijkt mij Sierhuis ofzo, zie ik weleens op Youtube voorbij komen. Jaa waarom niet?
Ja het is Sierhuis.

Maar dat is toch fraude zo 99 kaart van je zelf :)

• Vestendrie
Mars18 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:49:
[...]

Ja het is Sierhuis.

Jaa klopt. Zolang je niet zo goed bent in het echt, zou ik het ook wel weten hoor..

• kw_nl
Hassiebassie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:00:
[...]
Ik heb hem al gedaan, maar m'n team is al weg. Was een bij elkaar geraapt zooitje van goud en zilver bij elkaar. Had wel James Forrest (UEL Live) op rechtsbuiten staan. Die liep lekker door de verdediging heen.

• bvbal79
[...]

Ja het is Sierhuis.

ze krijgen ook nog eens 3 icons en 2 high rated spelers. Ze hebben echt geen tijd om allemaal pakjes te openen en deze spelers eruit te halen:)
Mars18 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:38:

[Afbeelding]
Mwa, valt toch wel mee dat team ;) :P

Ben benieuwd of hij ook echt een goede speler is. Bekend welke divisie / WL hij speelt?

• Markuss
bvbal79 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:03:
[...]

ze krijgen ook nog eens 3 icons en 2 high rated spelers. Ze hebben echt geen tijd om allemaal pakjes te openen en deze spelers eruit te halen:)
Serieus? Wordt er wel een stuk makkelijker op zo voor hen.

Heb die Ziyech eindelijk binnen, leek voor mij toch een beetje op een ramp uit te draaien. Kreeg die lob through passes niet compleet, m'n tegenstander een bericht gestuurd dat hij mocht winnen als ik die 3 goals op die manier kon maken. Geen enkel probleem en in no-time binnen, ideaal voor een toekomstig Eredivisie team. Nu nog wachten tot de Eredivisie prijzen weer zakken zoals normaal.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online
Markuss schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:50:
[...]
Serieus? Wordt er wel een stuk makkelijker op zo voor hen.

Heb die Ziyech eindelijk binnen, leek voor mij toch een beetje op een ramp uit te draaien. Kreeg die lob through passes niet compleet, m'n tegenstander een bericht gestuurd dat hij mocht winnen als ik die 3 goals op die manier kon maken. Geen enkel probleem en in no-time binnen, ideaal voor een toekomstig Eredivisie team. Nu nog wachten tot de Eredivisie prijzen weer zakken zoals normaal.
Ja dat krijgen ze. Natuurlijk ook wel weer een reclame middeltje. Dit soort plaatjes verschijnen vanzelf weer op social media en dan kunnen ze weer zeggen dat zelfs profs het spel spelen

• kw_nl
Markuss schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:50:
[...]

Heb die Ziyech eindelijk binnen, leek voor mij toch een beetje op een ramp uit te draaien. Kreeg die lob through passes niet compleet, m'n tegenstander een bericht gestuurd dat hij mocht winnen als ik die 3 goals op die manier kon maken. Geen enkel probleem en in no-time binnen, ideaal voor een toekomstig Eredivisie team.
Moest toch in drie verschillende wedstrijden?

• Markuss
kw_nl schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:12:
[...]

Moest toch in drie verschillende wedstrijden?
Klopt inderdaad, beetje te snel getypt. Bedoel dat ik dit bij 3 verschillende heb gedaan, wel flink gekelderd in Rivals nu helaas. Maar ja dat is even niet anders, wilde de kaart graag hebben. Alleen ik zit nu 2 divisie lager dan normaal (nu 7) en daar kom ik sterkere teams tegen dan in 5 :|

• kw_nl
Markuss schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 13:16:
[...]

Klopt inderdaad, beetje te snel getypt. Bedoel dat ik dit bij 3 verschillende heb gedaan, wel flink gekelderd in Rivals nu helaas. Maar ja dat is even niet anders, wilde de kaart graag hebben. Alleen ik zit nu 2 divisie lager dan normaal (nu 7) en daar kom ik sterkere teams tegen dan in 5 :|
Het is ook echt een fijne kaart, speelt heerlijk weg. Heb als spits nu van Basten lopen. Maar soms vraag ik me af wie nu de spits is. Ziyech duikt vaker in de 16 op dan van Basten :P

• Capsaicin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 27-01 20:56
bvbal79 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 12:03:
[...]

Tussen zijn wisselspelers zit Battaglia SBC. Competitie SBC's kosten behoorlijk wat tijd, zelfs als je alle (+/- 200) spelers direct koopt.

Capsaicin wijzigde deze reactie 15-01-2020 13:55 (3%)

EA moet eens stoppen met die SBC's.
Gisterenavond DR gespeeld en tot vervelens aan toe aan tegen die volledige Frans/Engelse teams die gelijk RQ toen ze mijn team zagen. Moest er elke keer 3 of 4 proberen voordat ik een normale tegenstander had die ballen had om te spelen. Ik dacht dat EA wel geleerd zou hebben van het eerste gedeelte, maar niet dus.

Ook nog een speler die probeerde met de eerder lob through passes te scoren. Succes tegen mijn Gullit 90, TOTY Frenkie, VVD, TOTY de Ligt, TOTY Alisson als blok achterin. Stop gewoon met die onzin opdrachten. Doe het of niet, of maak die opgaves veel generieker zoals win 20 DR met je team. Scoor 20 doelpunten met een Spits etc. Het is gewoon te ridicuul deze opdrachten en verpest het spel.

Bean77 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:52:
Gisterenavond DR gespeeld en tot vervelens aan toe aan tegen die volledige Frans/Engelse teams die gelijk RQ toen ze mijn team zagen. Moest er elke keer 3 of 4 proberen voordat ik een normale tegenstander had die ballen had om te spelen. Ik dacht dat EA wel geleerd zou hebben van het eerste gedeelte, maar niet dus.

Ook nog een speler die probeerde met de eerder lob through passes te scoren. Succes tegen mijn Gullit 90, TOTY Frenkie, VVD, TOTY de Ligt, TOTY Alisson als blok achterin. Stop gewoon met die onzin opdrachten. Doe het of niet, of maak die opgaves veel generieker zoals win 20 DR met je team. Scoor 20 doelpunten met een Spits etc. Het is gewoon te ridicuul deze opdrachten en verpest het spel.
Als die droeftoeters nou eerst ff een eigen goal scoren voordat ze leaven, maar je kan nog steeds leaven zonder dat de ander een automatisch een win krijgt.

• Vestendrie
Welk moment in de week is het het beste om je team te verkopen?

Ik ga sowieso dit team https://www.futbin.com/20/squad/12643854 gebruiken voor WL. Tijdje geleden en ben benieuwd hoeveel impact een minder team gaat hebben op de resultaten. Zodoende kan ik ieder dubbeltje omdraaien om Maradonna langzaam aan te bekostigen.

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14:15
Bossie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:54:
[...]

Als die droeftoeters nou eerst ff een eigen goal scoren voordat ze leaven, maar je kan nog steeds leaven zonder dat de ander een automatisch een win krijgt.
Dat is idd echt het meest belachelijke, geen win als de ander weg gaat. Kan ik me ook mateloos aan irriteren. Gelukkig zijn er nog een paar spelers die hem eerst nog ff in eigen goal rammen :)
Potjes op woensdag overdag is ook drama, rete traag dat spel, geen fatsoenlijke aanval op te zetten, leek wel alsof ik tijdens een lightning round speelde. EA verziekt echt alles wat er te verzieken valt, eik is alleen WL op zaterdag en zondag (dan speelt het vaak wel soepel) nog leuk, de rest is 1 grote ergernis.

Nachtapotheker wijzigde deze reactie 15-01-2020 15:04 (5%)

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13:05
Bean77 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:52:

Ook voor degenen die die opdrachten willen halen uiteraard ;) En waar je SBC's schreef bedoelde je objectives denk ik?

Ze zouden het moeten splitten, zet de objectives en al die icon swaps in een toernooivorm of in een ander speciaal concept wat volledig los staat van Rivals zodat je daar je opdrachten kan halen. Speel je tenminste Smalling vs. Smalling.

Waarom mensen trouwens überhaupt regulier Rivals spelen voor iets anders dan objectives snap ik sowieso niet.

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 26-01 21:23

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Die hele friendly modus is toch ideaal voor die objectives...

En als je geen weekend league speelt is rivals de enige om nog competitief te spelen. Maar in welke divisie je zit zegt nu zo verschrikkelijk weinig omdat je geen idee hebt wat voor persoon je tegenkomt. Ik zak zo hard af als ik voor die objectives ga, en dat is niet omdat ik dan denk dat het makkelijker gaat worden. Er zit wel echt een behoorlijk verschil tussen Smalling/Otamendi/welke speler je dan ook maar toevallig hebt tegenover je echte futteam....

• silvi0
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 27-01 12:16
Goedemiddag...

Ik heb ondertussen dit team opgebouwd (https://www.futbin.com/20/squad/11873601) en ben benieuwd wat jullie zou versterken? Heb zn 600k te besteden.. Ik zat zelf te denken aan Alisson TOTY of Militao UCL.

Ben benieuwd waar jullie mee komen?

• sjakieman
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:43
[...]

Ja het is Sierhuis.

Ik heb 2x tegen een 99 kaart gespeeld. De 1e was een Spaanse linksback uit de 2e divisie van Spanje. Hij zette zichzelf direct bij de start in de spits. Dacht in 1e instantie dat het een bug was ofzo tot ik het na zocht op internet. Daarna ook nog een keer tegen een speler uit de Belgische competitie geloof ik.
silvi0 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:29:
Goedemiddag...

Ik heb ondertussen dit team opgebouwd (https://www.futbin.com/20/squad/11873601) en ben benieuwd wat jullie zou versterken? Heb zn 600k te besteden.. Ik zat zelf te denken aan Alisson TOTY of Militao UCL.

Ben benieuwd waar jullie mee komen?
Geen Alisson TOTY iig! Jouw keeper is met basic chem al 99-99-99-97 op de belangrijkste stats. Alleen voor kicking en speed 81 en 54. TOTY keepers zijn het extra geld nooit waard!

sjakieman wijzigde deze reactie 15-01-2020 15:34 (35%)

• 038Zwolle
  • Laatst online: 15:24
Met mijn objective teams speel ik meestal tot een 1-0/2-0 en doe daarna een RQ. Gisteren echter speelde ik met mijn waardeloze team tegen een team met meerdere TOTY spelers icons neymar etc etc. Hij scoorde ging alles bekijken en deed het ssssst gebaar.

Hoe ik het voor elkaar kreeg weet ik niet , maar ik scoorde de 1-1 en deed een RQ erna. Voelde heerlijk! O-)

• 038Zwolle
  • Laatst online: 15:24
ErnstMid schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:11:
Die hele friendly modus is toch ideaal voor die objectives...

En als je geen weekend league speelt is rivals de enige om nog competitief te spelen. Maar in welke divisie je zit zegt nu zo verschrikkelijk weinig omdat je geen idee hebt wat voor persoon je tegenkomt. Ik zak zo hard af als ik voor die objectives ga, en dat is niet omdat ik dan denk dat het makkelijker gaat worden. Er zit wel echt een behoorlijk verschil tussen Smalling/Otamendi/welke speler je dan ook maar toevallig hebt tegenover je echte futteam....
Dat ze DR kapot maken ben ik het wel mee eens . Maar als je zulke dingen in friendly modus moet spelen, dan word het wel heel saai. Ik denk dat de beste oplossing is om zoals hierboven aangegeven is de doelstellingen aan te passen met , scoor een x aantal goals met een verdediger, of in totaal 50 goals . Laat mensen gewoon lekker met hun teams spelen . En waar ik me het nog het meest aan stoor... waarom mag je wel 3 subs inbrengen vanaf de bank in het begin.... Gisteren ook weer iemand die 99 ronaldo, Mbappe en een Messi inbrengt in het begin... Wat een lol...

Geen Yedder of Neymar

Bossie wijzigde deze reactie 15-01-2020 16:07 (14%)

• Prins32
  • Registratie: oktober 2018
  • Nu online
Markuss schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:29:
Gedson Fernandes dus officieel naar Tottenham Hotspur zie ik, betekent dat zijn RTTF kaart wordt omgezet naar Tottenham of heb ik er nu niks meer aan?
Volgens mij heb je hier inderdaad niets meer aan. In ieder geval deze zal geloof ik niet worden omgezet. Misschien dat er een OTW komt?

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 26-01 21:23

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

038Zwolle schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:42:
[...]

Dat ze DR kapot maken ben ik het wel mee eens . Maar als je zulke dingen in friendly modus moet spelen, dan word het wel heel saai. Ik denk dat de beste oplossing is om zoals hierboven aangegeven is de doelstellingen aan te passen met , scoor een x aantal goals met een verdediger, of in totaal 50 goals . Laat mensen gewoon lekker met hun teams spelen . En waar ik me het nog het meest aan stoor... waarom mag je wel 3 subs inbrengen vanaf de bank in het begin.... Gisteren ook weer iemand die 99 ronaldo, Mbappe en een Messi inbrengt in het begin... Wat een lol...
Ja klopt, zit ook wel wat in ja. Ik vind het principe van die doelstellingen wel lachen namelijk, kun je door gewoon veel te spelen wel wat toffe spelers e.d. mee unlocken, maar met dat soort eisen gaat dat idd wel beter lopen.

Maar wie weet wat ze daar volgend jaar mee doen...

• bvbal79
Prins32 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:18:
[...]

Volgens mij heb je hier inderdaad niets meer aan. In ieder geval deze zal geloof ik niet worden omgezet. Misschien dat er een OTW komt?
Als Tottenham eerste pot wint, dan gaat zijn UCL live kaart een Tottenham kaart en wordt 84 rated
gaan ze dan ook nog door dan heb je een 86 UCL live kaartje

• Markuss
bvbal79 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:26:
[...]

Als Tottenham eerste pot wint, dan gaat zijn UCL live kaart een Tottenham kaart en wordt 84 rated
gaan ze dan ook nog door dan heb je een 86 UCL live kaartje
Toevallig lees ik het net op Twitter, kan je wel een heel fijn kaartje krijgen met goeie links voor Son, Sissoko, Ndombele etc., stats staan natuurlijk niet vast maar een dit zou het kunnen worden bij winst in de eerste pot en bij doorgaan naar 86 zelfs:

• Joosie200
  • Niet online
Joster schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:05:
[...]
Waarom mensen trouwens überhaupt regulier Rivals spelen voor iets anders dan objectives snap ik sowieso niet.
Omdat niet iedereen een prof is die zich weet te kwalificeren voor weekend league. Omdat niet iedereen een handelaar 24/7 is of wil zijn en 10/25k aan coins wel bij elkaar wil spelen? Omdat enkel SB doen slaapverwekkend saai wordt?

Waarom mensen die marteling die online swap objectives heet doen snap ik dan weer niet. Idem met WL. Ik hoor enkel klachten en niemand die het leuk vindt want teveel buggy, scripted en lijkt op werken ipv gamen.

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 27-01 22:28
Jammer voor mijn playerpicks, aan geen enkele speler heb ik wat in deze totw.

• bvbal79
Markuss schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:31:
[...]
Toevallig lees ik het net op Twitter, kan je wel een heel fijn kaartje krijgen met goeie links voor Son, Sissoko, Ndombele etc., stats staan natuurlijk niet vast maar een dit zou het kunnen worden bij winst in de eerste pot en bij doorgaan naar 86 zelfs:

[Afbeelding]
Ja voor 10k wordt dit dan een mooi kaartje. Maar goed het is tegen RB leipzig en dan kunnen ze ook gewoon alles verliezen en krijgt de kaart nooit een upgrade, ook geen club switch

• Markuss
bvbal79 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:35:
[...]

Ja voor 10k wordt dit dan een mooi kaartje. Maar goed het is tegen RB leipzig en dan kunnen ze ook gewoon alles verliezen en krijgt de kaart nooit een upgrade, ook geen club switch
Dat is waar, wat mij betreft ook prima, dan stijgt m'n Konaté nog flink door.

• bvbal79
Markuss schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 16:39:
[...]

Dat is waar, wat mij betreft ook prima, dan stijgt m'n Konaté nog flink door.
ja beetje spagaat wedstrijd.. 2x SBC tegen elkaar ;)

• Hassiebassie
[...]

Ben het er ook mee eens. Vorig jaar begon ik met spelen en ging toen van divisie 7 uiteindelijk naar 3. Mijn tegenstanders werden beter, maar ik ook. Ik vond het een goede afspiegeling. De objectives vond ik vorig jaar ook leuker. Scoor met een Franse speler, win zoveel division Rivals... Je had een maand de tijd en elke maand nieuwe beloningen.

Maar het is gewoon nog meer pay to win geworden. Je had vroeger icon sbc's waar je je waardevolle kaarten in kon pompen. En van die rewards van de maandelijkse objectives kon je ook wel wat leuks doen.

Ook met die first owners moet je of pakketjes openen en lang bewaren of veel pakketjes kopen.... KASSA!
Ga mn rewards packs maar weer bewaren tot vrijdagavond, voor de 0.0001% kans op een headliners kaart.

PSN/Steam: Xamsix

• DeeleNL
Xamsix schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 17:21:
Ga mn rewards packs maar weer bewaren tot vrijdagavond, voor de 0.0001% kans op een headliners kaart.
Waar ik vorig jaar in een week tijd (2x!) Lala RWB headliners packte à 400k, zal het nu inderdaad niks worden, gezien mijn packluck dit jaar schitterd door afwezigheid :+

• Hassiebassie
DeeleNL schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:07:
[...]

Waar ik vorig jaar in een week tijd (2x!) Lala RWB headliners packte à 400k, zal het nu inderdaad niks worden, gezien mijn packluck dit jaar schitterd door afwezigheid :+
Lala. Leuke herinnering :) had hem destijds zijn HL voor 220K opgepikt en hij kreeg daarna nog 2x een IF dus hij heeft er gestaan totdat futties Walker zijn plek overnam :)

• Joosie200
  • Niet online
Zouden jullie Van de Sar medium halen of Ter Stegen 91 voor 85k?

• sjakieman
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 07:43
Joosie200 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:24:
Zouden jullie Van de Sar medium halen of Ter Stegen 91 voor 85k?
Ter Stegen is goedkoper en beter.

Van de Sar alleen voor de links (of als het vroeger je favo speler was). ;)

• Joosie200
  • Niet online
sjakieman schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:28:
[...]

Ter Stegen is goedkoper en beter.

Van de Sar alleen voor de links (of als het vroeger je favo speler was). ;)
Ja zo zat ik ook te denken. Ondertussen vloog VDS medium van 350k naar de 450k. Denk voor het prijsverschil kan ik genoeg andere spelers scoren. Baby icon is de helft goedkoper en Ter Stegen weer nog goedkoper.

Dan ga ik Handanovic en Alisson wel listen en Ter Stegen binnen slepen. Wel Virgil gescoord voor 450k met shadow erop. Ter Stegen voor 85k gescoord, basic kaartje erop geknald voor de +1.

Kom ik uit op:
https://www.futbin.com/20/squad/12650621

Joosie200 wijzigde deze reactie 15-01-2020 19:16 (13%)

• Arazogia
Vestendrie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:00:
[...]

Hoe werkt dit precies? Probeer het net, maar na een fake-shot (rondje-kruisje, toch?) jaagt de tegenstander gewoon door.

• Hassiebassie
Arazogia schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 19:42:
[...]

Hoe werkt dit precies? Probeer het net, maar na een fake-shot (rondje-kruisje, toch?) jaagt de tegenstander gewoon door.
Probeer het hier ook, maar hier werkt het ook niet.
Dat en ik word halverwege de tweede helft steeds uit FUT geknald. Verbinding verbroken.... 8)7

• cubert20
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 27-01 16:04
Arazogia schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 19:42:
[...]

Omdat het niet fakeshot moet zijn.

vierkantje-kruisje moet het zij

• DeeleNL
8)7 haha hilarisch die glitch, ik wist er niet van af maar hij werkt inderdaad, met vierkantje kruisje! :')

• cubert20
Joosie200 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:33:
[...]

Ja zo zat ik ook te denken. Ondertussen vloog VDS medium van 350k naar de 450k. Denk voor het prijsverschil kan ik genoeg andere spelers scoren. Baby icon is de helft goedkoper en Ter Stegen weer nog goedkoper.

Dan ga ik Handanovic en Alisson wel listen en Ter Stegen binnen slepen. Wel Virgil gescoord voor 450k met shadow erop. Ter Stegen voor 85k gescoord, basic kaartje erop geknald voor de +1.

Kom ik uit op:
https://www.futbin.com/20/squad/12650621
https://www.futbin.com/20/squad/12652631

Robertson voor alba en een la liga CB en een klein beetje omgooien dan heb je alleen nog bernard op minder chem.

Weet niet of je die untradable hebt.

• Arazogia
cubert20 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 20:21:
[...]

Omdat het niet fakeshot moet zijn.

vierkantje-kruisje moet het zij
8)7

Nu werkt het inderdaad. Fantastisch. Nu kan ik m’n avond dubbel nuttig besteden _/-\o_

Edit: te vroeg gejuicht. Na een speelminuut of 20 pakken ze alsnog de bal af en ze freezen maar niet voor een tweede keer :S

Arazogia wijzigde deze reactie 15-01-2020 20:50 (17%)

• Hassiebassie
Op de Xbox doet hij het niet :(

• DeeleNL
Arazogia schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 20:43:
[...]

8)7

Nu werkt het inderdaad. Fantastisch. Nu kan ik m’n avond dubbel nuttig besteden _/-\o_

Edit: te vroeg gejuicht. Na een speelminuut of 20 pakken ze alsnog de bal af en ze freezen maar niet voor een tweede keer :S
Klopt inderdaad! Net even getest, 20 min in game en ze komen weer op je af!

• Hassiebassie
Nou, lekker dan. Icon swaps kan ik volgens mij vergeten. Gewoon rond minuut 75 word ik steeds uit FUT geknald -_-
Toevallig.... steeds bij wereldklasse. Andere difficulty geen probleem....

• Joosie200
  • Niet online
cubert20 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 20:31:
[...]

https://www.futbin.com/20/squad/12652631

Robertson voor alba en een la liga CB en een klein beetje omgooien dan heb je alleen nog bernard op minder chem.

Weet niet of je die untradable hebt.
Robertson had ik net te koop gezet ipv Alba.
Bernard heb ik gekocht en is tradeable.

• Arazogia
DeeleNL schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:14:
[...]

Klopt inderdaad! Net even getest, 20 min in game en ze komen weer op je af!
Nu heb ik het eindelijk echt voor elkaar. Het werkt alleen als ik de fake-shot vanuit stilstand doe. 85% balbezit aan het eind van de wedstrijd staat ook wel eens leuk :+

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 14:15
Nieuw dieptepunt, de gameplay is zo sloom dat input niet eens verwerkt wordt. En natuurlijk kan de gouden Son mijn TOTY de Ligt zo van de bal duwen... wat een triest spel

• bvbal79
Hassiebassie schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:18:
Nou, lekker dan. Icon swaps kan ik volgens mij vergeten. Gewoon rond minuut 75 word ik steeds uit FUT geknald -_-
Toevallig.... steeds bij wereldklasse. Andere difficulty geen probleem....
Doe je hem toch op legendarisch...weinig verschil tegen low rated teams

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 14:40
Leuk die spa1 sbc. Gedaan voor 15k tijdens 1ste helft mnu - wol.
Ik heb dus wat packages voor vrijdag😀.

Wel jammer had nog wat gold rares over denk jas ik die door de spa1 upgrade heen maar zijn net verlopen haha.

Trakt | Last.fm | discogs

• Jamesl
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 27-01 16:27
Joosie200 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:22:
[...]

Robertson had ik net te koop gezet ipv Alba.
Bernard heb ik gekocht en is tradeable.
Waarom speel je met spelers op 3 of 6 chem?

• Joosie200
  • Niet online
Jamesl schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 22:09:
[...]

Waarom speel je met spelers op 3 of 6 chem?
Ik heb lenglet gehaald en Robertson was niet verkocht. Dus De Ligt en Alba eruit, Lenglet en Robertson er voor terug. Nu is alleen Bernard chemie 6 ipv 9 of 10. Maar dat neem ik voor lief. Het is een heerlijke Speedy Gonzalez dribbelaar op zijn plek.

• cubert20
Joosie200 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 23:05:
[...]

Ik heb lenglet gehaald en Robertson was niet verkocht. Dus De Ligt en Alba eruit, Lenglet en Robertson er voor terug. Nu is alleen Bernard chemie 6 ipv 9 of 10. Maar dat neem ik voor lief. Het is een heerlijke Speedy Gonzalez dribbelaar op zijn plek.
Als je mane kunt betalen is dat een mooie vervanger voor bernard

• Joosie200
  • Niet online
cubert20 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 23:13:
[...]

Als je mane kunt betalen is dat een mooie vervanger voor bernard
Door toty Kante te packen en verkopen wil dat wel ja. Zal Mane in de gaten houden op de transfermarkt. (y) En gekocht voor 575k. Kijken hoeveel scream Bernard oplevert.

Beetje knutselen geeft dit elftal:
https://www.futbin.com/20/squad/12659242

Barca / Liverpool mixup.

Joosie200 wijzigde deze reactie 16-01-2020 00:59 (22%)

• Hassiebassie
Pfff, vannacht heb ik maar de laatste squad battles voor singleplayer gedaan. Nu lekker op vakantie. Caceres helaas net niet gehaald. Xbox staat nu bij mijn vader en ik vraag of hij misschien soms even een potje squad battles wil doen :+

Mijn team ga ik even verkopen, behalve TOTY de bruyne uiteraard en met de extra coins even rustig handelen de komende 2 weken.

• Ozz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14:04
Gisteren Player Moments Ziyech vrijgespeeld. Wat een zieke stats heeft die zeg. _O_

Weet nu ook weer waarom ik nooit rivals speel doordeweeks. Iedereen is bezig met de objectives en aan het try harden. WL heb ik veel makkelijker potten.

• Wesleyhassing
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22-01 10:19
https://www.futbin.com/20/squad/12663394

Dit is mijn Squad op dit moment, ik ben op zoek naar mogelijke upgrades! Ik ben benieuwd.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 27-01 21:13
[...]

Die friendlies vind ik juist wel leuk. Eindelijk de kans om met een echt bazen team te spelen
TOTY Ronaldo - 91 Kaka - 91 Ronaldinho - 91 Zizou voorop :+ Allemaal leen uiteraard, maar dat maakt dan niet uit.

Mijn zoontje van 7 speelt daar ook graag mee, online Friendly, kan die mooi beetje oefenen. hij vind het hilarisch weggespeeld te worden :D

Fijn trouwens dat eindelijk de LaLiga SBC er is. Heb goed voorbereid en kan hem volgens mij 2x doen voor bijna niets extra O-)

PSN: Patrick_D

• Ozz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 14:04
De Weekend League packs op de web app geopend. Blauwe confetti, dus ik denk hmm CL spelertje, is het Khedira. Vervolgens inhoud van het pack bekeken zit er gewoon Neymar achter. Toch dik 750K, heb nog nooit iets gepacked met zoveel waarde.

Afgelopen weekend met heel veel pijn en moeite untradeble TOTY Alisson gepacked. Zou EA me toch op de een of andere manier wat meer gunnen. :P
Pagina: 1 ... 86 ... 93 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True