Aan die 2 spelers ga je toch niks hebben in je team, of wel? Zou eerder je investeringen (zilveren vooral) in de loop der tijd gaan verkopen. Vorig jaar was er nog de optie tussen Umtiti 89, Aspas 89 en iets later Casemiro 90, nu zit je gewoon wéér met 2 nutteloze kaarten + nutteloze packs.Patrick_D_GTS schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:19:Fijn trouwens dat eindelijk de LaLiga SBC er is. Heb goed voorbereid en kan hem volgens mij 2x doen voor bijna niets extra
Giovinco en Keane hier, Ings in beide picks.Ozz schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:31:
De Weekend League packs op de web app geopend. Blauwe confetti, dus ik denk hmm CL spelertje, is het Khedira. Vervolgens inhoud van het pack bekeken zit er gewoon Neymar achter. Toch dik 750K, heb nog nooit iets gepacked met zoveel waarde.
Afgelopen weekend met heel veel pijn en moeite untradeble TOTY Alisson gepacked. Zou EA me toch op de een of andere manier wat meer gunnen.
Packs maak ik morgenavond pas open.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Niet eens naar de namen van de picks gekeken, ratings waren laag as always. Packs laat ik ook tot morgenavondBossie schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:07:
[...]
Giovinco en Keane hier, Ings in beide picks.
Packs maak ik morgenavond pas open.
PSN/Steam: Xamsix
Ik kijk vooral of ze misschien bruikbaar zijn voor FO objectives tegenwoordig.Xamsix schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:13:
[...]
Niet eens naar de namen van de picks gekeken, ratings waren laag as always. Packs laat ik ook tot morgenavond
Kon de engelse FO objective bijvoorbeeld doen met een half team van rode kaartjes
Helaas zo stom geweest om de Rode Kaartjes upgrade SBC te doen, ben ontzettende blij met Verrati

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Valt kapot vies tegen inderdaad. Had eigenlijk van elke club wel een hoop spelers, maar de rare opstellingen zorgen ervoor dat ik nog aardig wat heb moeten bij kopenMarkuss schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:36:
[...]
Aan die 2 spelers ga je toch niks hebben in je team, of wel? Zou eerder je investeringen (zilveren vooral) in de loop der tijd gaan verkopen. Vorig jaar was er nog de optie tussen Umtiti 89, Aspas 89 en iets later Casemiro 90, nu zit je gewoon wéér met 2 nutteloze kaarten + nutteloze packs.

Beide spelers zouden basis spelers in een Conditie Spain team worden
PSN: Patrick_D
Ik heb die Upgrade SBC ook gedaan...kreeg 90 Griezmann, dus ik ga niet klagen.Bossie schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:16:
[...]
Ik kijk vooral of ze misschien bruikbaar zijn voor FO objectives tegenwoordig.
Kon de engelse FO objective bijvoorbeeld doen met een half team van rode kaartjes![]()
Helaas zo stom geweest om de Rode Kaartjes upgrade SBC te doen, ben ontzettende blij met Verrati
2 84s rated rode player pick. Het erge is nog dat ik er tegenwoordig wel vrede mee heb...
Iemand een idee wat de Marquee matches van deze week zullen worden??
Ik vermoed in ieder geval Liverpool - Man United, dus heb aardig wat spelers van Man United ingekocht voor een lage prijs, hoop ze vanavond voor minimaal het dubbele te verkopen. Liverpool spelers had ik nog staan voor TAA waar ze niet nodig waren
Voor de rest kon ik niet echt topwedstrijden vinden die in aanmerking zouden kunnen komen. (Mogelijk Schalke-M'Gladbach / Sporting-Benfica)
Ik vermoed in ieder geval Liverpool - Man United, dus heb aardig wat spelers van Man United ingekocht voor een lage prijs, hoop ze vanavond voor minimaal het dubbele te verkopen. Liverpool spelers had ik nog staan voor TAA waar ze niet nodig waren
Voor de rest kon ik niet echt topwedstrijden vinden die in aanmerking zouden kunnen komen. (Mogelijk Schalke-M'Gladbach / Sporting-Benfica)
[ Voor 8% gewijzigd door M@cer op 16-01-2020 11:37 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik bewaar ze tot TOTS in picks zitten, vorig jaar kreeg je die dan ook uit die upgrade (niet dat ik het ga verwachten, maar goed...hogere kans dan het bewaren van pakjes tot morgen voor een headlinerBossie schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:16:
[...]
Ik kijk vooral of ze misschien bruikbaar zijn voor FO objectives tegenwoordig.
Kon de engelse FO objective bijvoorbeeld doen met een half team van rode kaartjes![]()
Trouwens die Headliner lijkt een nieuwe theorie in te zitten met dat metertje met 4 W's
Wrs zal de speler 4 wins moeten hebben in zijn league en dan krijgt hij een upgrade van zijn kaart...dat zou dan weer iets unieks zijn.
Is een site voor die predictions heeft....M@cer schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:18:
alstu:
https://fifa-analytics.co...-matchups/ohEWdhY/week-18
De MM zijn de packs al een tijd niet meer echt waard als je zelf de spelers niet hebt (of je gaat verhandelen).M@cer schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 11:18:
Ik had Aguero en Fernandes in mn playerpicks, 1e keer dit jaar dat ik wat leuks krijg in mijn playerpicks, alleen kan ik Aguero niet kwijt in mijn team speel met een la liga team + neymar en een Mbappe 91, iemand een idee wat ik het best met mijn rode Aguero kan doen?
Wat is de rechterkant van je team? Of kan je je team eens posten middels een Futbin link?tukkerterror90 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:26:
Ik had Aguero en Fernandes in mn playerpicks, 1e keer dit jaar dat ik wat leuks krijg in mijn playerpicks, alleen kan ik Aguero niet kwijt in mijn team speel met een la liga team + neymar en een Mbappe 91, iemand een idee wat ik het best met mijn rode Aguero kan doen?
Je zou hem zo in kunnen bouwen met sterke links. Cancelo is best een vrij aardige back, dan mahrez/de bruyne werkt ook erg goed.tukkerterror90 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:26:
zoiets:
https://www.futbin.com/20/squad/12668811
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Sterling of Salah op de RB positie? Of eventueel andere opties die passen tussen kdb en walker?
Ik heb uiteindelijk maar van Frenkie en Wijnaldum de toty nominee's gehaald voor 75k en 50k elk. Net zo duur als 1 IF van een van beide. Tweemaal basic chem erop en ze zijn qua stats gelijk aan hun IF vorm maar de helft goedkoper.
Ik had de afgelopen dagen gespaard voor de bruine, hij was zon 160k... Nu is hij ineens bijna 200k... waarom stijgen de spelers op dit moment?
TOTY crash is voorbij en er worden minder packs geopend. Daarnaast donderdag middag vaak niet de beste tijd van de week om spelers te kopen. Zo vlak voor de WL worden de meeste (bruikbare) spelers duurder.RemkoDJ schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:45:
Ik had de afgelopen dagen gespaard voor de bruine, hij was zon 160k... Nu is hij ineens bijna 200k... waarom stijgen de spelers op dit moment?
Thanks voor je antwoord. Dus ze blijven nog wel een beetje stijgen de aankomende tijd?Ozz schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:57:
[...]
TOTY crash is voorbij en er worden minder packs geopend. Daarnaast donderdag middag vaak niet de beste tijd van de week om spelers te kopen. Zo vlak voor de WL worden de meeste (bruikbare) spelers duurder.
RemkoDJ schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:45:
Vorige week was KdB ook uit of packsOzz schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:57:
[...]
TOTY crash is voorbij en er worden minder packs geopend. Daarnaast donderdag middag vaak niet de beste tijd van de week om spelers te kopen. Zo vlak voor de WL worden de meeste (bruikbare) spelers duurder.
Suarez IF gescoord met hunter erop voor 90k. Nu heb ik nog 910k over om Messi te scoren en Dembele mijn wissel te maken.
Verkocht:
Toty Kante
Gekocht:
Ter Stegen 91
Virgil
Lenglet
Frenkie toty nominee
Wijnaldum toty nominee
Mane SIF
Suarez IF
Messi gold
Prima lijstje denk ik zo. En ik hou met de verkoop van al mijn spelers (Alba, De Jong, Wijnaldum goud, De Vrij IF, scream Bernard, Walker, Sterling, Laporte, Alderwereld, Alisson toty nominee, Handanovic goud) nog 3 ton over.
Een full icon squad is niet haalbaar en met deze toevoegingen aan mijn squad speelt het al een stuk beter.
Verkocht:
Toty Kante
Gekocht:
Ter Stegen 91
Virgil
Lenglet
Frenkie toty nominee
Wijnaldum toty nominee
Mane SIF
Suarez IF
Messi gold
Prima lijstje denk ik zo. En ik hou met de verkoop van al mijn spelers (Alba, De Jong, Wijnaldum goud, De Vrij IF, scream Bernard, Walker, Sterling, Laporte, Alderwereld, Alisson toty nominee, Handanovic goud) nog 3 ton over.
Een full icon squad is niet haalbaar en met deze toevoegingen aan mijn squad speelt het al een stuk beter.
Daar zijn een aantal redenen voor. Wat Ozz zegt klopt, donderdag krijgen spelers hun Rivals en WL rewards en willen spelers hun team upgraden voor de aankomende WL, dus worden bruikbare spelers meestal duurder. Dat wordt gedeeltelijk gecompenseerd door packs rewards waarbij nieuwe spelers op de markt komen, maar veel spelers bewaren hun packs voor het Headliner event wat morgen begint. Daarnaast zat De Bruyne in TOTY, dus zijn gouden kaart heeft al een tijd niet in packs gezeten. Dus het aanbod is beperkt, dus zijn prijs stijgt.RemkoDJ schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:45:
Dat is niet echt een eerlijke vergelijking he?Joosie200 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:34:
Ik heb uiteindelijk maar van Frenkie en Wijnaldum de toty nominee's gehaald voor 75k en 50k elk. Net zo duur als 1 IF van een van beide. Tweemaal basic chem erop en ze zijn qua stats gelijk aan hun IF vorm maar de helft goedkoper.
Of zoals in mijn geval, wou ik perse een De Ligt hebben met een Shadow chem kaart, toevallig was zijn TOTY nominee op dat moment het goedkoopste met Shadow en aangezien die kaartjes zo'n 20K kosten op PC, zijn die al bijna net zo duur als De Ligt zelf.
Iets met Messi en Di Maria in een 4321tukkerterror90 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:26:
@Joosie200 en toch zou ik Kante houden of inruilen voor een andere TOTY. Je hebt nog een half jaar om daar verder omheen te bouwen
[ Voor 13% gewijzigd door Bossie op 16-01-2020 14:47 ]
Heb Kante als leenspeler in mijn loan allstars team geprobeerd. En daar ben ik niet van onder de indruk. Nu weet ik wel dat zijn toty kaart de beste kaart is. Maar toch: Kante voelde niet soepel aan, best wel lomp, traag.Bossie schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:46:
[...]
@Joosie200 en toch zou ik Kante houden of inruilen voor een andere TOTY. Je hebt nog een half jaar om daar verder omheen te bouwen
Dacht eraan om baby Cruyff te halen bijv. Zijn leenspeler bevalt me wel. Maar dan wissel ik in Kante in voor Cruyff en is mijn geld op.
met een shadow erop is Kante dikke primaJoosie200 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:19:
[...]
Heb Kante als leenspeler in mijn loan allstars team geprobeerd. En daar ben ik niet van onder de indruk. Nu weet ik wel dat zijn toty kaart de beste kaart is. Maar toch: Kante voelde niet soepel aan, best wel lomp, traag.
Dacht eraan om baby Cruyff te halen bijv. Zijn leenspeler bevalt me wel. Maar dan wissel ik in Kante in voor Cruyff en is mijn geld op.
als je zoveel coins hebt kun je toch een betere spits dan Suarez halen? Ben Yedder IF in te passen? De toty nominees zijn overigens zonde van je coins voor een marginale upgrade. Zelfde met Ter Stegen 91.Joosie200 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:12:
Suarez IF gescoord met hunter erop voor 90k. Nu heb ik nog 910k over om Messi te scoren en Dembele mijn wissel te maken.
Verkocht:
Toty Kante
Gekocht:
Ter Stegen 91
Virgil
Lenglet
Frenkie toty nominee
Wijnaldum toty nominee
Mane SIF
Suarez IF
Messi gold
[ Voor 5% gewijzigd door buurman3 op 16-01-2020 15:27 ]
Mijn tweede is compleet nu ik de objectives voor Ziyech heb behaald. Het team is een combi van Ajax / NL spelers, ingame switch ik De Jong met Ziyech: https://www.futbin.com/20/squad/12672814
Een paar keer mee gespeeld en het brengt het spelplezier wel omhoog om met de bekende gezichten te spelen. Zelf had ik niet zo'n hoge verwachtingen van Marco van Basten, maar hij doet het echt prima, de ballen vliegen er zo makkelijk in als hij op doel schiet, en dat zelfs met een Engine chemstyle.
Net had ik met mijn eerste team gespeeld tegen het volgende team: https://www.futbin.com/20/squad/12671970
Ik verwachtte echt dik ingemaakt te worden, werd uiteindelijk een hele spannende wedstrijd, die ik nipt met 3-2 won. Geeft wel voldoening om van zo'n beestachtig team te winnen, moet ook toegeven dat ik net wat meer m'n best deed dan normaal.
Een paar keer mee gespeeld en het brengt het spelplezier wel omhoog om met de bekende gezichten te spelen. Zelf had ik niet zo'n hoge verwachtingen van Marco van Basten, maar hij doet het echt prima, de ballen vliegen er zo makkelijk in als hij op doel schiet, en dat zelfs met een Engine chemstyle.
Net had ik met mijn eerste team gespeeld tegen het volgende team: https://www.futbin.com/20/squad/12671970
Ik verwachtte echt dik ingemaakt te worden, werd uiteindelijk een hele spannende wedstrijd, die ik nipt met 3-2 won. Geeft wel voldoening om van zo'n beestachtig team te winnen, moet ook toegeven dat ik net wat meer m'n best deed dan normaal.
hahaha heerlijk toch!mar101 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:27:
Mijn tweede is compleet nu ik de objectives voor Ziyech heb behaald. Het team is een combi van Ajax / NL spelers, ingame switch ik De Jong met Ziyech: https://www.futbin.com/20/squad/12672814
Ben Yedder kan, er zijn wel meer spitsen om uit te kiezen. De toty nominee's: dat kan. Ik ga ze vanavond proberen, ik vind juist de IF zonde van mijn geld wanneer de toty nominee's aardig gelijk op lopen.buurman3 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:22:
[...]
als je zoveel coins hebt kun je toch een betere spits dan Suarez halen? Ben Yedder IF in te passen? De toty nominees zijn overigens zonde van je coins voor een marginale upgrade. Zelfde met Ter Stegen 91.
Ter Stegen had ik nog niet en tja als ik dan toch genoeg te besteden heb pak ik de beste versie. Overigens alles is tradeable. Bevalt de setup niet dan gooi ik de boel om of pas andere spelers in.
het verschil van de nominee kaartjes en ter stegen 91 ga je ingame niet merken bedoelde ik tov de base kaartjes, daarom zonde van je coins. Met een basic chemstyle op een keeper heb je gewoon dezelfde kaart.Joosie200 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:51:
[...]
Ben Yedder kan, er zijn wel meer spitsen om uit te kiezen. De toty nominee's: dat kan. Ik ga ze vanavond proberen, ik vind juist de IF zonde van mijn geld wanneer de toty nominee's aardig gelijk op lopen.
Ter Stegen had ik nog niet en tja als ik dan toch genoeg te besteden heb pak ik de beste versie. Overigens alles is tradeable. Bevalt de setup niet dan gooi ik de boel om of pas andere spelers in.
Ben Yedder is een echte meta speler die veel effectiever is dan Suarez.
Ben Yedder IF is wel een goede upgrade tov zijn base kaart overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door buurman3 op 16-01-2020 16:00 ]
Ik begreep wat je ermee bedoelde. Precies dat. En ik heb op Ter Stegen ook een basic kaartje geknald. Zal Ben Yedder eens checken. Menigeen kan niks met Suarez maar zelfs zijn gouden versie bevalt mij meer dan prima naast Griezmann, Fekir ed.buurman3 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:59:
[...]
het verschil van de nominee kaartjes en ter stegen 91 ga je ingame niet merken bedoelde ik tov de base kaartjes, daarom zonde van je coins. Met een basic chemstyle op een keeper heb je gewoon dezelfde kaart.
Ben Yedder is een echte meta speler die veel effectiever is dan Suarez.
Ben Yedder IF is wel een goede upgrade tov zijn base kaart overigens.
Tja, klein, 91 pace, 96 Agi, 99 Balance denk dat het maar aan de gameplay lag dan de kaartJoosie200 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:19:
[...]
Heb Kante als leenspeler in mijn loan allstars team geprobeerd. En daar ben ik niet van onder de indruk. Nu weet ik wel dat zijn toty kaart de beste kaart is. Maar toch: Kante voelde niet soepel aan, best wel lomp, traag.
Is geen gameplay meer maar een cheat codeBossie schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 16:57:
[...]
Tja, klein, 91 pace, 96 Agi, 99 Balance denk dat het maar aan de gameplay lag dan de kaart
Verwijderd
Sluit ik mij volledig bij aan! In een 4-3-3 opstelling is Suarez (voor mij in ieder geval) een hele fijne spits! Zo fijn zelfs dat ik vandaag z'n POTM SBC heb gedaan. Ben erg benieuwd hoe deze speelt!Joosie200 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 16:03:
[...]
Ik begreep wat je ermee bedoelde. Precies dat. En ik heb op Ter Stegen ook een basic kaartje geknald. Zal Ben Yedder eens checken. Menigeen kan niks met Suarez maar zelfs zijn gouden versie bevalt mij meer dan prima naast Griezmann, Fekir ed.
Gaaf team, vooral je teamnaam doet me goed! Dit is mijn team (met dezelfde naam ingamemar101 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 15:27:
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ziet er uit als een prima team! Ben jaloers op je Cruyff, echt een topspeler deze Fifa. Nog even voor doorsparen of eindelijk eens wat packluck krijgen en dan ga ik hem ook proberen te halen.AntraXxX schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 17:45:
[...]
Gaaf team, vooral je teamnaam doet me goed! Dit is mijn team (met dezelfde naam ingamehttps://www.futbin.com/20/squad/12576111):
Yep, daar doe je het voor.
toty nominee De Jong / Wijnaldum verkocht met winst. Gewone gouden versie waren niet verkocht. Verder Mane SIF geprobeerd en Bernard voor 95k verkocht.
Maar het kan aan mij liggen maar geef mij scream Bernard maar. Heb 541, 41212 en 3142 geprobeerd. In geen enkele formatie en potje beviel ie. Haast net als Kante op mij overkwam. Traag, niet vooruit te branden, log als Benzema. Ik doe vast iets fout met player instructions maar ik kan Mane SIF voor >600k verkopen, winst pakken en scream Bernard goedkoper terugkopen.
Virgil, Ter Stegen, Lenglet, Suarez IF zijn heerlijke aanwinsten. Vooral Virgil. Beetje Jaap Stam. Beukt iedereen opzij, valt nauwelijks / verliest zijn evenwicht niet. Goed hij is traag: maar balzeker in bezit. En met de corners wist ie loepzuiver een voorzet op de volley te nemen en hop in de kruising te rammen.
Dus als ik Mane SIF met winst verkoop, Scream Bernard goedkoper terug koop kan ik gaan voor: Messi of uitkijken naar baby icon Cruyff. Genoeg mogelijkheden maar baby icon Cruyff speelt heerlijk als leenspeler. Messi heb ik itt Christiano Ronaldo niet nog kunnen proberen als leenspeler.
Maar het kan aan mij liggen maar geef mij scream Bernard maar. Heb 541, 41212 en 3142 geprobeerd. In geen enkele formatie en potje beviel ie. Haast net als Kante op mij overkwam. Traag, niet vooruit te branden, log als Benzema. Ik doe vast iets fout met player instructions maar ik kan Mane SIF voor >600k verkopen, winst pakken en scream Bernard goedkoper terugkopen.
Virgil, Ter Stegen, Lenglet, Suarez IF zijn heerlijke aanwinsten. Vooral Virgil. Beetje Jaap Stam. Beukt iedereen opzij, valt nauwelijks / verliest zijn evenwicht niet. Goed hij is traag: maar balzeker in bezit. En met de corners wist ie loepzuiver een voorzet op de volley te nemen en hop in de kruising te rammen.
Dus als ik Mane SIF met winst verkoop, Scream Bernard goedkoper terug koop kan ik gaan voor: Messi of uitkijken naar baby icon Cruyff. Genoeg mogelijkheden maar baby icon Cruyff speelt heerlijk als leenspeler. Messi heb ik itt Christiano Ronaldo niet nog kunnen proberen als leenspeler.
[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 16-01-2020 19:58 ]
Player picks Nkoulou en Mahrez. Zowaar wat goeds gekregen van onze vrienden van EA
Ik hoef voorlopig niks te verwachten denk ik

Opbrengst van 1x SBC pakjes:Patrick_D_GTS schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:19:
[...]
Die friendlies vind ik juist wel leuk. Eindelijk de kans om met een echt bazen team te spelen
TOTY Ronaldo - 91 Kaka - 91 Ronaldinho - 91 Zizou vooropAllemaal leen uiteraard, maar dat maakt dan niet uit.
Mijn zoontje van 7 speelt daar ook graag mee, online Friendly, kan die mooi beetje oefenen. hij vind het hilarisch weggespeeld te worden
Fijn trouwens dat eindelijk de LaLiga SBC er is. Heb goed voorbereid en kan hem volgens mij 2x doen voor bijna niets extra
Alderweireld, Buffon, Zaha en nog 1x 83
Plus hoop spil voor de volgende ronde
Pas met een training kaartje: all attributes +10 erop komt Mane SIF tot leven op het veld. Maargoed dan heeft ie de meeste stats ook op 99 staan. Dus tja
Ik post niet zo vaak hier maar dacht geef ff mijn update.
Heb tijdens Toty voor ongeveer 1.5m aan epl upgrades gedaan. Packte Son en Salah en heb de nodige player sbcs voltooid zoals Bernardo Silva en Suarez en David Luiz en deed een icon sbc, kreeg 86 Ballack. Heb 3 Toty kaartjes gepacked. En echt waar 2 zijn tradeable en 1 untradeable. Heb De Bruyne tradeable gepacked uit een 25k pakje gewoon uit de store met coins gekocht. Ik dacht, ook ff Squad Battles doen voor rewards, goud1, uit dat 25k pakje krijg ik dus De Ligt. Daar blijft het niet bij. Op de laatste Toty dag voor 100k aan epl upgrades (ongeveer 8 epl premium packs). Wat denk je, uit de ene laatste pack krijg ik Kante. Helemaal kneiter natuurlijk. Al met al zeer geslaagd
Heb tijdens Toty voor ongeveer 1.5m aan epl upgrades gedaan. Packte Son en Salah en heb de nodige player sbcs voltooid zoals Bernardo Silva en Suarez en David Luiz en deed een icon sbc, kreeg 86 Ballack. Heb 3 Toty kaartjes gepacked. En echt waar 2 zijn tradeable en 1 untradeable. Heb De Bruyne tradeable gepacked uit een 25k pakje gewoon uit de store met coins gekocht. Ik dacht, ook ff Squad Battles doen voor rewards, goud1, uit dat 25k pakje krijg ik dus De Ligt. Daar blijft het niet bij. Op de laatste Toty dag voor 100k aan epl upgrades (ongeveer 8 epl premium packs). Wat denk je, uit de ene laatste pack krijg ik Kante. Helemaal kneiter natuurlijk. Al met al zeer geslaagd
Hoe bevalt Militao? Ik zit te twijfelen om hem te kopen..AntraXxX schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 17:45:
[...]
Gaaf team, vooral je teamnaam doet me goed! Dit is mijn team (met dezelfde naam ingamehttps://www.futbin.com/20/squad/12576111):
Nee, maandag of zelfs op zondag gaat die weer zakken om vervolgens donderdagmiddag weer te stijgen. En dit kun je zo'n beetje elke week herhalen.RemkoDJ schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 14:03:
[...]
Thanks voor je antwoord. Dus ze blijven nog wel een beetje stijgen de aankomende tijd?
Als ik zulke dingen lees ... vraag ik me echt af waar ik de moeite nog voor doe. Elke donderdag is een teleurstelling, alle sbcs ook(en ik doe bijna alles) heb met toty 1.5m uitgegeven aan packs ..niks... Heb ik weet niet hoeveel upgrade sbcs gedaan niks...maversne schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 01:39:
Ik post niet zo vaak hier maar dacht geef ff mijn update.
Speler met de meeste waarde dit jaar? Reus...
Maar gun het je van harte natuurlijk

@maversne dat is wel heel erg nice, gefeliciteerd
Hier is Suarez gold (untradable) De beste kaart die ik gepacked heb in FIFA 20 so far.
Kun je nagaan hoe kansloos ik mij voel. De laatste echte goede pack was Salah in FIFA 18 toen hij op dat moment 140k waard was.
Verder in FIFA 17, 18, 19 en 20 tot op heden niks beter dan dit. Je vraagt je af waarom je FUT blijft spelen als je hier altijd zoveel andere leest.
Maarja het is een verslaving ben ik bang om door te gaan....
Hier is Suarez gold (untradable) De beste kaart die ik gepacked heb in FIFA 20 so far.
Kun je nagaan hoe kansloos ik mij voel. De laatste echte goede pack was Salah in FIFA 18 toen hij op dat moment 140k waard was.
Verder in FIFA 17, 18, 19 en 20 tot op heden niks beter dan dit. Je vraagt je af waarom je FUT blijft spelen als je hier altijd zoveel andere leest.
Yep, dat doen de psychologen bij EA goed.Sleehond schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 09:52:
@maversne dat is wel heel erg nice, gefeliciteerd![]()
Ik heb de game deze week nog niet aangeraakt, maar denk dat ik alsnog een uurtjes op forums/youtube gerelateerde content heb doorgenomen.
Sane overnacht verkocht met winst. Idem voor Suarez IF, hij voelde weinig beter aan dan zijn gouden versie. Zit nu weer op 1.8 miljoen, tijd voor 2 ton extra door overig spelersverkoop / handelen en ik kan Kante terugkopen. Of baby Cruyff, Messi/Neymar/Mbappe. Ik krijg nog eens keuzestress van fifa ipv frustratie

Kante terugkopen? Die vond je toch lomp en traag?Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:01:
Sane overnacht verkocht met winst. Idem voor Suarez IF, hij voelde weinig beter aan dan zijn gouden versie. Zit nu weer op 1.8 miljoen, tijd voor 2 ton extra door overig spelersverkoop / handelen en ik kan Kante terugkopen. Of baby Cruyff, Messi/Neymar/Mbappe. Ik krijg nog eens keuzestress van fifa ipv frustratie
Goed onthoudenbuurman3 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:27:
[...]
Kante terugkopen? Die vond je toch lomp en traag?
Misschien maar een tweede kans geven
shadow erop iigJoosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 10:28:
[...]
Goed onthouden
Misschien maar een tweede kans geven
tja, ik geloof best in pack luck, maar sommige dingen kunnen ook een beetje overdreven worden....038Zwolle schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 09:29:
[...]
Als ik zulke dingen lees ... vraag ik me echt af waar ik de moeite nog voor doe. Elke donderdag is een teleurstelling, alle sbcs ook(en ik doe bijna alles) heb met toty 1.5m uitgegeven aan packs ..niks... Heb ik weet niet hoeveel upgrade sbcs gedaan niks...
Speler met de meeste waarde dit jaar? Reus...
Maar gun het je van harte natuurlijk![]()
Heeft iemand nog een leuke suggestie voor een CAM of spits?
In mijn 4222 speel ik met Neymar 93 en toty Mbappe in de spits en Baby Rivaldo en Baby Zidane op CAM.
Nu wil ik graag een betere speler als Rivaldo inbrengen als sub. Dat zou een cam kunnen zijn of een spits (Neymar dan cam).
Ik gebruik nu Coutinho 88, maar ben benieuwd of er nog leuke suggesties zijn a max 300k. Ben Yedder lijkt niet geheel in mijn speelstijl te passen.
In mijn 4222 speel ik met Neymar 93 en toty Mbappe in de spits en Baby Rivaldo en Baby Zidane op CAM.
Nu wil ik graag een betere speler als Rivaldo inbrengen als sub. Dat zou een cam kunnen zijn of een spits (Neymar dan cam).
Ik gebruik nu Coutinho 88, maar ben benieuwd of er nog leuke suggesties zijn a max 300k. Ben Yedder lijkt niet geheel in mijn speelstijl te passen.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Firmino 87? Moet wel zeggen dat ik inmiddels na ongeveer 100 wedstrijden met Firmino 86 overstap naar KdB, gewoon om eens wat anders te proberen.Bean77 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:15:
Bean77 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:15:
. Ben Yedder lijkt niet geheel in mijn speelstijl te passen.

zou headliners even afwachten...lewandowski schijn erin te zitten.... 93 lewa lijkt me een prima spits om te hebben.Bean77 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:15:
Dank je ik zal eens naar hem kijken. Scream is helaas te duurAmbianz schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:18:
[...]
Firmino 87? Moet wel zeggen dat ik inmiddels na ongeveer 100 wedstrijden met Firmino 86 overstap naar KdB, gewoon om eens wat anders te proberen.
Die reactie had ik ook. Heb 2x zijn OTW gehad, maar bij mij laat hij niet de magie zien die hij bij tegenstanders wel laat zien. Daarnaast is het ook een behoorlijk lichtgewicht die in de huidige beuk mode omver wordt geblazen. Vandaar kennelijk nu niks voor mij
Ook nog wel een goede idd. Ik heb rode lewa 91 geloof ik met een hunter kaart. Misschien die ook eens paar wedstrijden proberen.bvbal79 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:21:
[...]
zou headliners even afwachten...lewandowski schijn erin te zitten.... 93 lewa lijkt me een prima spits om te hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door Bean77 op 17-01-2020 11:23 ]
Toty KDB dan. @Vissert heeft m en die is er heel enthousiast over.Bean77 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:22:
[...]
Dank je ik zal eens naar hem kijken. Scream is helaas te duur![]()
[...]
Die reactie had ik ook. Heb 2x zijn OTW gehad, maar bij mij laat hij niet de magie zien die hij bij tegenstanders wel laat zien. Daarnaast is het ook een behoorlijk lichtgewicht die in de huidige beuk mode omver wordt geblazen. Vandaar kennelijk nu niks voor mij
[...]
Ook nog wel een goede idd. Ik heb rode lewa 91 geloof ik met een hunter kaart. Misschien die ook eens paar wedstrijden proberen.
Ik had zijn TOTGS 92 versie die was supergoed. Verkocht en POTM Werner gedaan, maar Lewa shoot ze er toch vaker vanuit moeilijke hoeken inBean77 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:22:
[...]
Dank je ik zal eens naar hem kijken. Scream is helaas te duur![]()
[...]
[...]
Ook nog wel een goede idd. Ik heb rode lewa 91 geloof ik met een hunter kaart. Misschien die ook eens paar wedstrijden proberen.
hij speelt trouwens net iets lekkerder met engine dan met hunter trouwens
[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 17-01-2020 11:26 ]
Toen je de vraag stelde dacht ik meteen, hé ik ga ook upgraden naar Firmino Scream, helaas te duur inderdaad. Wel een mooie kaart denk ik zoBean77 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:22:
[...]
Dank je ik zal eens naar hem kijken. Scream is helaas te duur
Lijkt wel alsof iedereen online een Lewandowski fetish heeft nadat hij de TOTY kaart is misgelopen. Ik zeg niet dat hij het niet verdiend maar vind het niet heel logisch dat EA een 93 geeft die ook nog upgrade want dan zit hij binnen de kortste keren boven Messi enzo.bvbal79 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:21:
[...]
zou headliners even afwachten...lewandowski schijn erin te zitten.... 93 lewa lijkt me een prima spits om te hebben.
@Vissert is een noobbuurman3 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:24:
[...]
Toty KDB dan. @Vissert heeft m en die is er heel enthousiast over.
fetisch? de eerste code van headliners waren gewoon de getallen van Lewa (doelpunten, assist etc)Pompi schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:27:
[...]
Lijkt wel alsof iedereen online een Lewandowski fetish heeft nadat hij de TOTY kaart is misgelopen. Ik zeg niet dat hij het niet verdiend maar vind het niet heel logisch dat EA een 93 geeft die ook nog upgrade want dan zit hij binnen de kortste keren boven Messi enzo.
Bedoelde het meer als dat iedereen de afgelopen week echt aan het smeken was om op hem te stemmen en te zoeken naar redenen waarom hij er in zou zitten. Vorig jaar waren alle headliners onder de 90, dus dan zou een 93 wel een grote stap naar boven zijn en ik zie EA dat gewoon niet doen als je ziet hoe gierig ze zijn.bvbal79 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:28:
[...]
fetisch? de eerste code van headliners waren gewoon de getallen van Lewa (doelpunten, assist etc)
Ik hoorde vanuit een stream dat spelers die boven een bepaalde rating zitten hoger dan 91( pin me er niet op vast) geen headliner krijgen. Of dat dan voor de base kaart of zijn laatste if geld weet ik niet.bvbal79 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:21:
[...]
Er was ieder geval iets met rating waardoor bepaalde spelers niet in aanmerking komen
Budget van 300.000 euro op een CC is behoorlijk wat. Dan moet je vast alle TOTY's wel hebben gok ik zo.Bean77 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:28:
[...]
@Vissert is een nooben de man met de onbeperkte coins met zijn toty KDB. Ik daarentegen heb slechts een budget van 300k
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
@Bean77 is het beeld van de werkelijkheid vlgsmij een tikkie verloren. Zou ik ook hebben als ik een team van 25 miljoen op de been zou hebben.Meneer iCy schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:40:
[...]
Budget van 300.000 euro op een CC is behoorlijk wat. Dan moet je vast alle TOTY's wel hebben gok ik zo.
Waar kan je zo'n code zien dan?bvbal79 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:28:
[...]
fetisch? de eerste code van headliners waren gewoon de getallen van Lewa (doelpunten, assist etc)

een paar fifa gerelateerde twitter accounts volgen
Mane eruit, Neymar jr erin. Kijken of hij me beter bevalt. Anders heb ik nog Scream Bernard als alternatief / sub.
Zoals welke?buurman3 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 12:11:
[...]
een paar fifa gerelateerde twitter accounts volgen
bijv.
https://twitter.com/FutWatch
of deze lijst van een mede Tweaker
https://twitter.com/Kjujay/lists/fifa
Heb Lewa zijn TOTT kaartje.bvbal79 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:25:
[...]
Ik had zijn TOTGS 92 versie die was supergoed. Verkocht en POTM Werner gedaan, maar Lewa shoot ze er toch vaker vanuit moeilijke hoeken in
hij speelt trouwens net iets lekkerder met engine dan met hunter trouwens
Engine is inderdaad een heerlijke optie. Hij is snel genoeg, maar vooral zo enorm wendbaar geworden hiermee.
Zijn prijs is ook heel schappelijk (195k).
Enige nadeel aan Lewa; hij is lastig te linken als je een hybrid team hebt. Heb nu LaLiga/Budesliga/Premier League. Door Sissoko FUTMAS moet ik wel Son hebben. Door Lewandoski zit ik ook vast een SCREAM Muller... beide geen straf, maar zou graag KdB in mijn team willen.
wijze woorden
Ik voel me soms echt een Bateson of CastroMeneer iCy schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:40:
[...]
Budget van 300.000 euro op een CC is behoorlijk wat. Dan moet je vast alle TOTY's wel hebben gok ik zo.
Dat valt helaas nog tegen, irritant dat EA de waardes van spelers zo laat zakken, anders had ik misschien wel een 20mln+ team gehad.buurman3 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:42:
[...]
@Bean77 is het beeld van de werkelijkheid vlgsmij een tikkie verloren. Zou ik ook hebben als ik een team van 25 miljoen op de been zou hebben.
Zo Neymar geprobeerd in Friendlies en Sb. Meteen een hattrick en genoeg assists. Alles wat Mane me niet kon bieden. Naar voren jagen over de vleugel. Of naar binnen kappen en schieten. Eigenlijk een scream Bernard on steroids. Dan maar minder chem.
We praten wel weer als hij meer dan 10 wedstrijden heeft gespeeldJoosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:03:
Zo Neymar geprobeerd in Friendlies en Sb. Meteen een hattrick en genoeg assists. Alles wat Mane me niet kon bieden. Naar voren jagen over de vleugel. Of naar binnen kappen en schieten. Eigenlijk een scream Bernard on steroids. Dan maar minder chem.
Zag hem in een wedstrijd die ik verloor wel al mooie fopduiken maken. Hebben ze toch wel realistisch over genomenFraaank schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:14:
[...]
We praten wel weer als hij meer dan 10 wedstrijden heeft gespeeld
Stukje doorrollen ook???Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:18:
[...]
Zag hem in een wedstrijd die ik verloor wel al mooie fopduiken maken. Hebben ze toch wel realistisch over genomen

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Dilemma,
Twijfel nog steeds wie er naast Messi gaat spitsen in een 4 2 2 2 opstelling, want Yedder als Cam beviel mij de laatste tijd ook erg goed. Toen had ik Neymar en Mbappe in de spits.
Dit is mijn huidige team:
https://www.futbin.com/20/squad/11704717
Twijfel nog steeds wie er naast Messi gaat spitsen in een 4 2 2 2 opstelling, want Yedder als Cam beviel mij de laatste tijd ook erg goed. Toen had ik Neymar en Mbappe in de spits.
Dat mag, maar ik kijk geen streams dus sponsor heeeeeeeeeulemaal niets.Bean77 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:31:
[...]
Ik voel me soms echt een Bateson of CastroIk zal hier binnenkort wat tikkies sturen zodat jullie mij kunnen sponsoren
![]()
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Dat ook. Maar dat wijd ik aan de idiote bots en struikel gameplay die in Fifa zit de laatste jaren

Ik zou Neymar doen, die is echt heel irritant om te verdedigen in het centrum terwijl hij aan de zijkant erg gemakkelijk van de bal te zetten is aangezien je dan weet dat hij toch naar binnen moet komen en Neymar zwak is. Bij Mbappe is dat allemaal een stuk minder een probleem.Meneer iCy schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:21:
Dilemma,
Ah, de gratis herkansing voor de tegenstanderJoosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 14:25:
[...]
Dat ook. Maar dat wijd ik aan de idiote bots en struikel gameplay die in Fifa zit de laatste jarenKrijg je voor niks een vrije trap tegen omdat een aanvaller tegen jouw verdediger aanloopt
Laten we het niet hebben over de gratis penalties.

Ooit meegemaakt dat je gelijk staat in een SB wedstrijd? En dat de blessuretijd van 2 min eigenlijk 30min duurt?

Ik ging met 1-1 verlenging in, kwam op 2-1 achter, knalde de 2-2 en 2-3 met Neymar binnen in 5min.
Tegen dit team: met baby icon Kluivert, Hazard en Kaka die gewisseld waren.

Lol, dat is wel bizar. Wel lekkere overwinning.Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 15:32:
[Afbeelding]
Ooit meegemaakt dat je gelijk staat in een SB wedstrijd? En dat de blessuretijd van 2 min eigenlijk 30min duurt?
Ik ging met 1-1 verlenging in, kwam op 2-1 achter, knalde de 2-2 en 2-3 met Neymar binnen in 5min.op pro.
Tegen dit team: met baby icon Kluivert, Hazard en Kaka die gewisseld waren.
[Afbeelding]
Ik heb even twee dagen besteed aan wat trading, ongeveer 110k winst gepakt en zodoende vandaag eindelijk TOTY De Ligt gekocht.
Ook niet verkeerdRBH schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 16:04:
[...]
Lol, dat is wel bizar. Wel lekkere overwinning.![]()
Ik heb even twee dagen besteed aan wat trading, ongeveer 110k winst gepakt en zodoende vandaag eindelijk TOTY De Ligt gekocht.922k, maar wel inclusief gratis Shadow. Vanavond maar eens mee spelen..
Zit te azen op Mbappe die nu op 565k staat. Kom straks anderhalve ton tekort voor Messi erbij. Maar dat handel ik wel bij elkaar.
Ik ga trouwens eerst voor Messi. Mbappe wordt het sluitstuk. Klassiek, verre van origineel met die drie en Griezmann. Maarja.
[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 17-01-2020 16:10 ]
Weinig origineel idd, maar ook niet zonder reden, Mbappe speelt wel echt heerlijk ook.Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 16:05:
[...]
Ook niet verkeerd
Zit te azen op Mbappe die nu op 565k staat. Kom straks anderhalve ton tekort voor Messi erbij. Maar dat handel ik wel bij elkaar.
Ik ga trouwens eerst voor Messi. Mbappe wordt het sluitstuk. Klassiek, verre van origineel met die drie en Griezmann. Maarja.
Vanmiddag nog even de laatste twee Icon Swaps wedstrijden proberen te winnen en dan heb ik Koeman ook binnen. Mooi verdedigend duo al zeg ik het zelf.
Iemand ervaring met baby Maradona trouwens?
Ben nu aan het handelen en zit op 1,1 miljoen. Nog een paar ton te gaan, maar dat moet binnen 2 weken wel lukken.
Zodra ik Maradona heb is het spel voor mijn doen al uitgespeeld, dan ga ik niet eens meer handelen ofzo. Puur nog de icon swaps voor Ronaldinho en dan lekker spelen. Kan ik eindelijk met mijn jeugdidool spelen. Weer eens wat anders dan de dembele's van deze tijd. Boring..
Ben nu aan het handelen en zit op 1,1 miljoen. Nog een paar ton te gaan, maar dat moet binnen 2 weken wel lukken.
Zodra ik Maradona heb is het spel voor mijn doen al uitgespeeld, dan ga ik niet eens meer handelen ofzo. Puur nog de icon swaps voor Ronaldinho en dan lekker spelen. Kan ik eindelijk met mijn jeugdidool spelen. Weer eens wat anders dan de dembele's van deze tijd. Boring..
Weekend League en Rivals rewards geopend vandaag. Toch erg tevreden. Normale Kanté gepacked, normale Bernardo Silva en nog een IF.
Is sinds een lange tijd dat ik fatsoenlijk pack. Helaas geen van de nieuwe kaartjes maar dat was te verwachten.
Is sinds een lange tijd dat ik fatsoenlijk pack. Helaas geen van de nieuwe kaartjes maar dat was te verwachten.

Vind de headliners op zich wel teleurstellend, eigenlijk alleen maar hele dure spelers die veel mensen niet kunnen betalen of al met de goude kaart spelen. Daarnaast vind ik Neymar nou niet zo super in vorm of Mertens met hoe slecht Napoli gaat.
Had dan de kaarten aan "mindere" spelers gegeven zodat die met een grote boost brijkbaar worden, ook erg jammer dat de kleinere competities genaaid zijn. Hopelijk zit dan in een mogelijke "team 2" de kleinere competities of minder standaard spelers.
[ Voor 5% gewijzigd door Pompi op 17-01-2020 19:41 ]
Varane vind ik wel interessant, leuke speler om Lenglet op te volgen na 250 potjesPompi schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:39:
[Afbeelding]
Vind de headliners op zich wel teleurstellend, eigenlijk alleen maar hele dure spelers die veel mensen niet kunnen betalen of al met de goude kaart spelen. Daarnaast vind ik Neymar nou niet zo super in vorm of Mertens met hoe slecht Napoli gaat.
Had dan de kaarten aan "mindere" spelers gegeven zodat die met een grote boost brijkbaar worden, ook erg jammer dat de kleinere competities genaaid zijn. Hopelijk zit dan in een mogelijke "team 2" de kleinere competities of minder standaard spelers.
Ik denk dat Saul een leuke en goedkope aanvulling op mijn spaanse hybrid kan zijn, linksbening en box to box spelers heb je niet zoveel.Arazogia schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:42:
[...]
Varane vind ik wel interessant, leuke speler om Lenglet op te volgen na 250 potjes
Dus Adama kost 200k, terwijl zijn scream , iets minder maar tradeable, 180k is...
Maar wel een kaart die mee naar boven gaat bij totw. Twijfel wel sterk om deze te halen!038Zwolle schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:55:
Dus Adama kost 200k, terwijl zijn scream , iets minder maar tradeable, 180k is...
Zo, eindelijk ff tijd om te spelen sinds WL vorige week. Lekker al mijn topspelers aan de kant voor slechte first owner spelers en al die top-teams in rivals maar eens uitdagen.
edit: lol eerste potje met 7-0 gewonnen
edit: lol eerste potje met 7-0 gewonnen
[ Voor 10% gewijzigd door Bossie op 17-01-2020 20:47 ]
Sneller wordt hij nietAmbianz schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:56:
[...]
Maar wel een kaart die mee naar boven gaat bij totw. Twijfel wel sterk om deze te halen!
Wanneer komt team 2 eigenlijk? Volgende week pas?
Semedo en Varane zien er wel interessant uit, maar even wachten tot de prijzen dalen en dergelijke.
Waarom is t zo als ik m'n hele balkje vol laat lopen van m'n steekpass dat die bal niet gewoon (te) hard gaat???????????? Krijg je zo'n zacht pis balletje. Wat doe ik verkeerd?!?
Het is is zo'n ongelofelijk sneu spel
Heb je steekpass in de instellingen op automatisch staan?Errieseeka schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 20:42:
Waarom is t zo als ik m'n hele balkje vol laat lopen van m'n steekpass dat die bal niet gewoon (te) hard gaat???????????? Krijg je zo'n zacht pis balletje. Wat doe ik verkeerd?!?
Even rewards geopend. Geen headliner cards maar wel Harry kane en Di Maria uit de rewards. Kan erger
Packs van WL, Rivals en MM- en Headliner SBC geopend, hoogste Verratti van 17k