Sleehond schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:24:
@
sjakieman & @
_Uploader_ & @
Hassiebassie
Bedankt voor het meedenken na het verkopen van mijn team. Voor 450.000 onderstaand Bundesliga squad gekocht. Ik heb veel La Liga, Serie A en Ajax/NL gespeeld afgelopen FIFA's en nooit Bundesliga.
Vandaag X aantal potjes gespeeld, lekker team dit. Fijne opstelling die 4-1-3-2 kom er lekker mee uit de voeten, balans in de opstelling is lekker.
[Afbeelding]
Wat ik nog kan doen:
- Hernandez vervangen voor zijn OTW (nut?)
- Scream St Juste aanschaffen
- Coutinho IF voor Sancho?
- Gnabry IF voor zijn normale
Wat is lekker vind aan deze opstelling alle 2 aanvallers en 4 middenvelders hebben allemaal 4 star weak foot

Dacht dat ik alle opstellingen wel eens gezien had maar deze kende ik eigenlijk helemaal niet. Een soort 4-1-2-1-2 wide maar dan met een CM ipv een CAM. Speelt dit ook vergelijkbaar?
- Hernandez vervangen voor zijn OTW (nut?) => De kans dat een verdediger een IF krijgt is erg klein en zelfs als hij die krijgt dan is het voor een 84 rated speler meestal niet de moeite waard. Een positiewissel zou ook alleen maar verkeerd uitpakken.
- Scream St Juste aanschaffen => Twijfel ik ook al een tijd over. Had liever de Konate SBC maar die heb ik helaas gemist.
- Coutinho IF voor Sancho? Niet geprobeerd maar qua stats lijkt Sancho gewoon beter. Guerrero scream was ook leuk op links, alleen die 2WF is lastig.
- Gnabry IF voor zijn normale => Ik heb de normale ooit ingewisseld voor de POTM versie. Dat was vooral omdat ik een hoge rated dubbele untradable had waar ik vanaf wilde want de normale voldeed ook. De IF heeft wel leuke stats, normaal is het verschil voor een 84 kaart meestal niet zo groot.
Zou wel Witsel nog overwegen voor de CDM. In mijn andere team heb ik de veel duurdere Kante maar Witsel is duidelijk de betere. Gebruik hem met shadow, hij voelt daarmee heel snel aan. Maar hij heeft met zijn lengte ook uitschijfbenen en zit daarmee overal tussen. Maar het belangrijkste is zijn composure en hoge passing. Als CDM beginnen de meeste aanvallen bij hem en met zijn composure is hij echt een rustpunt tegen teams die veel druk zetten.
Hoewel Havertz goed is, heb je wel weinig verdedigende spelers op het middenveld. Misschien heb je daar meer aan een alleskunner als Goretzka. Bij mij heeft Goretzka Havertz iig uit het team gespeeld.
Als linksback zou ik eerder voor de goedkopere Roussillon kiezen. Heeft de betere stats voor een back.
Lewandovski heb ik dit jaar niet gebruikt maar in eerdere Fifa's deed Werner het eigenlijk altijd beter ondanks de prijs. Misschien een idee om die eens uit te proberen?