• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 19:39:
[Afbeelding]
Vind de headliners op zich wel teleurstellend, eigenlijk alleen maar hele dure spelers die veel mensen niet kunnen betalen of al met de goude kaart spelen. Daarnaast vind ik Neymar nou niet zo super in vorm of Mertens met hoe slecht Napoli gaat.
Had dan de kaarten aan "mindere" spelers gegeven zodat die met een grote boost brijkbaar worden, ook erg jammer dat de kleinere competities genaaid zijn. Hopelijk zit dan in een mogelijke "team 2" de kleinere competities of minder standaard spelers.
Snap je punt. Heb net een middag de normale Neymar. En dat smaakt naar meer. Maar de headline editie zal wel flink duurder zijn. Plus de gouden zal vast in waarde dalen want menigeen wil wel upgraden. Idem voor Semedo.

Van al mijn packs kreeg ik een untradeable Kroos als beste speler. De tradeable versie moet 30k kosten, het is jammer dat ik hem niet kan verhandelen of kan gebruiken. SBC fodder dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Joosie200 op 17-01-2020 21:48 ]

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-01 20:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/31XzkLkXJbYMNAFVnaHduvle/thumb.jpg

Kon het toch niet laten.. Traore toegevoegd ondanks 2* WF. Kostte ongeveer 150k. Nu nog even Firmino -> De Bruyne en dan ben ik weer redelijk tevreden komende tijd.

• Joosie200
  • Niet online
Ambianz schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 21:52:
[Afbeelding]

Kon het toch niet laten.. Traore toegevoegd ondanks 2* WF. Kostte ongeveer 150k. Nu nog even Firmino -> De Bruyne en dan ben ik weer redelijk tevreden komende tijd.
Hoe bevalt Mane in de spits?

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08-2025
Net als je besluit dat je Flashback Balotelli wilt gaan inruilen voor scream Insigne, schiet ie er 3 in tegen een team met van Dijk, TOTY Robertson, TOTY de Ligt, TOTY Mané, Prime Maradonna en Prime Zanetti...

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-01 15:34
Heb ik een uitverkoop gemist toevallig? Kom vanavond in Rivals (div 6) alleen maar Mbappe's, Neymar's, Messi's etc. tegen. Zie dan maar eens met je first owner BPL team een overwinning te halen. Dan kan je beesten als CB's zetten, zo'n Messi bepaalt zelf wel wanneer hij gaat scoren en dan maakt het allemaal geen reet meer uit wat je doet met je verdedigers, hij ontwijkt toch alles 8)7

• Ambianz
Joosie200 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:08:
[...]

Hoe bevalt Mane in de spits?
Snel, duh, maakt zijn runs. Kan uit vrijwel elke hoek scoren en scoort bij mij ook verrassend veel kopgoals onverwacht door even snel voor de man te komen.

Fijne spits.

• Joosie200
  • Niet online
DeeleNL schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:25:
Heb ik een uitverkoop gemist toevallig? Kom vanavond in Rivals (div 6) alleen maar Mbappe's, Neymar's, Messi's etc. tegen.
Waren ze maar in de bonus. 3 halen 2 betalen. Zou mij weer wat extra handelen schelen :P

Snap niet dat EA geen aparte objectives modus heeft. Voor zij die met first owners crap elftallen aan de slag wil. Blijft Rivals voor de Neymars/Mbappe/Messi's

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
DeeleNL schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 22:25:
Heb ik een uitverkoop gemist toevallig? Kom vanavond in Rivals (div 6) alleen maar Mbappe's, Neymar's, Messi's etc. tegen. Zie dan maar eens met je first owner BPL team een overwinning te halen. Dan kan je beesten als CB's zetten, zo'n Messi bepaalt zelf wel wanneer hij gaat scoren en dan maakt het allemaal geen reet meer uit wat je doet met je verdedigers, hij ontwijkt toch alles 8)7
Normaal maakt het me niet zo uit tegen welke spelers ik speel... Maar speelde net in mijn 3e WL potje tegen iemand met een aanval met Cruyff, Cristiano Ronaldo TOTY en Mbappe TOTY... En dat tegen mijn gewone gouden Konate, Akanji en Roussilion (+FB Pisczek)... Dat was toch best pijnlijk... Vooral omdat hij ook nog wist hoe hij ze goed moest gebruiken.

• DeeleNL
Wil graag Koeman van de Swaps dus moet nog wat wedstrijdjes in Rivals winnen. Speel je met je gemiddelde BPL team tegen zo'n knaap met inderdaad Icons, TOTY's, Messi, Mbappe... Scoort hij in de 92e min de gelijkmaker terwijl ik de bovenliggende partij was, vervolgens de hele celebration en replay laten zien natuurlijk.. grr
DeeleNL schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 23:08:
Wil graag Koeman van de Swaps dus moet nog wat wedstrijdjes in Rivals winnen. Speel je met je gemiddelde BPL team tegen zo'n knaap met inderdaad Icons, TOTY's, Messi, Mbappe... Scoort hij in de 92e min de gelijkmaker terwijl ik de bovenliggende partij was, vervolgens de hele celebration en replay laten zien natuurlijk.. grr
Heb dacht ik 7 potjes nodig gehad voor de BPL objective vanavond waarbij ik eentje heb verloren.
Voor de afwisseling eens weer 4411 gespeeld, maar Season Batshuayi en mijn rode Firmino maakten het in ieder geval erg leuk.

Ben bang dat de andere twee online objectives iets vervelender gaan worden.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DeeleNL
Bossie schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 23:15:
[...]

Heb dacht ik 7 potjes nodig gehad voor de BPL objective vanavond waarbij ik eentje heb verloren.
Voor de afwisseling eens weer 4411 gespeeld, maar Season Batshuayi en mijn rode Firmino maakten het in ieder geval erg leuk.

Ben bang dat de andere twee online objectives iets vervelender gaan worden.
Nou, ik heb er wat langer over gedaan maar de swap voor de BPL is nu ook binnen ;)
Rivals kan leuk zijn, als je lekker met je beste team kunt uitproberen.. dit voelt meer als verplichting

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:04
Kan maar geen beslissingen nemen welke icon ik ga kiezen . Koeman lijkt me goed (Als cdm) maar Blanc en Campbell lijken me ook wel o.k.
En ook twijfel ik over de pack. In idd vorige swap werd het 85 okocha 😭

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09:23
Ik open een pack, krijg een headliner kleur, Franse vlag, ik hoop natuurlijk op Varanen, krijg ik Sanson... 8)7

• sjakieman
Laatste 3 wedstrijden speelde ik 2x tegen een speler die in de 1e 5 minuten elke keer dragbacks deed. Dacht laat ik voor de grap eens 100% daarop gaan spelen, er gewoon vanuit gaan dat hij het elke keer gaat doen... En in beide wedstrijden bleef de tegenstander gewoon de dragbacks doen en bij bijna elke poging pakte ik de bal af. Sommige spelers zitten blijkbaar zo aan hun eigen gewoontes vast dat ze onmogelijk van speelwijze kunnen wijzigen. Ze moeten toch ook door gehad hebben dat hun enige kansen in de 1e 5 minuten waren en dat ze daarna volledig weggespeeld werden door hun eigen voorspelbaarheid? Terwijl als ze opeens geen dragbacks meer hadden gedaan hadden ze een paar keer zo vrij naar mijn doel kunnen lopen...
sjakieman schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 00:21:
Laatste 3 wedstrijden speelde ik 2x tegen een speler die in de 1e 5 minuten elke keer dragbacks deed. Dacht laat ik voor de grap eens 100% daarop gaan spelen, er gewoon vanuit gaan dat hij het elke keer gaat doen... En in beide wedstrijden bleef de tegenstander gewoon de dragbacks doen en bij bijna elke poging pakte ik de bal af. Sommige spelers zitten blijkbaar zo aan hun eigen gewoontes vast dat ze onmogelijk van speelwijze kunnen wijzigen. Ze moeten toch ook door gehad hebben dat hun enige kansen in de 1e 5 minuten waren en dat ze daarna volledig weggespeeld werden door hun eigen voorspelbaarheid? Terwijl als ze opeens geen dragbacks meer hadden gedaan hadden ze een paar keer zo vrij naar mijn doel kunnen lopen...
Er zijn ook veel spelers die meteen na de aftrap een aantal skillmoves doen, daardoor weet je meteen dat je op dragbacks moet anticiperen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Wat is de beste verdediging tegen dragbacks? Ik heb er altijd moeite mee.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• sjakieman
kw_nl schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 00:32:
Niet aan de sprintknop komen en eigenlijk ook zo weinig mogelijk rennen. Blijf rustig voor hem staan of loop rustig mee. als hij een beweging maakt loop je rustig op hem af en dan heb je 'm vaak. Tenminste ik heb het idee dat ik het zo verdedig, toch best lastig uit te leggen. Zal er volgende keer op letten hoe ik het precies doe. In ieder geval niet rennen!

Maar spelers die het maar af en toe en op de goede momenten doen zijn een stuk lastiger te verdedigen.
sjakieman schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 00:42:
[...]

Niet aan de sprintknop komen en eigenlijk ook zo weinig mogelijk rennen. Blijf rustig voor hem staan of loop rustig mee. als hij een beweging maakt loop je rustig op hem af en dan heb je 'm vaak. Tenminste ik heb het idee dat ik het zo verdedig, toch best lastig uit te leggen. Zal er volgende keer op letten hoe ik het precies doe. In ieder geval niet rennen!

Maar spelers die het maar af en toe en op de goede momenten doen zijn een stuk lastiger te verdedigen.
niet happen!

• sjakieman
Nou ja soms wel toch, als ze in hun animatie zitten en je zit er al dicht op dan heb je 'm vaak wel.
Dit werkt trouwens allemaal alleen maar als de connectie (redelijk) goed is. Met een slechte connectie is het bijna niet te verdedigen (met mijn basic gouden verdedigers iig niet).
sjakieman schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 01:21:
[...]

Nou ja soms wel toch, als ze in hun animatie zitten en je zit er al dicht op dan heb je 'm vaak wel.
Dit werkt trouwens allemaal alleen maar als de connectie (redelijk) goed is. Met een slechte connectie is het bijna niet te verdedigen (met mijn basic gouden verdedigers iig niet).
idd, meestal kun je beter de ruimte afschermen maar zodra je iets waardoor de verdediger ook een animatie triggert dan ben je ze vaak kwijt of heb je een overtreding tegen.

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Wanneer ik terug ben van vakantie wordt dit mijn WL squad :)

https://www.futbin.com/20/squad/12720876

Mocht ik nog veel winst maken dan ga ik proberen TOTY De Ligt er ook in te zetten, HL Mertens of een andere upgrade van hem.

Helaas heb ik Neymar moeten opofferen, maar met TOTY De Bruyne heb ik een prima vervanger ;)

Nog niet besloten of ik nou Schär en David Luiz nog ga doen. Heb de players er voor maar die ben ik dan ook direct kwijt. Keuzes keuzes. Mijn verwachting was dat ik zou overschakelen naar een BPL team, maar mijn Serie A squad voldoet gewoon heel goed.

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Wanneer zullen de huidige headliners het goedkoopst zijn? Gister zag ik een Varane onder de 800k, nu zijn ze allemaal al weer 900+. Zal die nog weer dalen?

Verwijderd

Heel wat SBC's gedaan vanmorgen. Per saldo 100 spelers gegroeid in mijn club. 100k lichter ongeveer, maar wel een Oblak en Headliner Semedo kunnen toevoegen aan mijn LaLiga team.

Hazard is weer wat uit beeld geraakt zo...

https://www.easports.com/...Id=gD1K2UZYnSHOX:FFA20PS4
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 11:51:
Heel wat SBC's gedaan vanmorgen. Per saldo 100 spelers gegroeid in mijn club. 100k lichter ongeveer, maar wel een Oblak en Headliner Semedo kunnen toevoegen aan mijn LaLiga team.

Hazard is weer wat uit beeld geraakt zo...

https://www.easports.com/...Id=gD1K2UZYnSHOX:FFA20PS4
Je kan altijd IF Messi inruilen voor zijn gewone kaart en dan het verschil in je team stoppen.

• kw_nl
  • Nu online
Dat probeer ik ook vaak niet, al gaat het soms vanzelf, als reflex. Maar als ik niks doe, dan zijn ze er soms ook gewoon langs.

In elk geval is het een mega irritante move.

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 20-12-2025
kw_nl schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 00:32:
Met L2 verdedigen. Op moment dat ie dragback doet loopt ie tegen je aan en neem je zo de bal mee :)

• Hassiebassie
Wohoo, ben nog wat pakketjes aan het openen met de app op de telefoon...
Oranje! Yes!

Vardy... Had gehoopt op Neymar maar ach, toch weer 170K extra :)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:39
038Zwolle schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 23:50:
Kan maar geen beslissingen nemen welke icon ik ga kiezen . Koeman lijkt me goed (Als cdm) maar Blanc en Campbell lijken me ook wel o.k.
En ook twijfel ik over de pack. In idd vorige swap werd het 85 okocha 😭
Zambrotta! d:)b

wijze woorden

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:47
Zo, hele team verkocht!

Heb nu 450.000 in kas. Had La Liga team. Geen zin meer in dit team.

Ik denk aan een Serie A squad of een Bundesliga squad. Is er met 450.000 daarin wat leuks te maken?

Of heeft iemand geniale trading tips hoe ik met 450k "even makkelijk" 100k winst kan genereren?

• Hassiebassie
Sleehond schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 14:18:
Zo, hele team verkocht!

Ik denk aan een Serie A squad of een Bundesliga squad. Is er met 450.000 daarin wat leuks te maken?

Of heeft iemand geniale trading tips hoe ik met 450k "even makkelijk" 100k winst kan genereren?
Serie A lukt wel. Enige minpunt blijft dan de RB positie of je moet net die Danilo story hebben unlocked. Anders Handanovic, Scream Laxalt, story Politano (gratis), mertens, insigne, alex sandro, scream Romagnoli, EL Juan Jesus. Daar kom je wel een eind mee denk ik :)

• 038Zwolle
Beetje een saaie keuze toch? 8)7

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-01 19:34
Ik dacht laat ik eens proberen eerst 5 losses te krijgen in WL. Kijken of dat werkt. Maar nee, ik ben nog steeds snoeihard weggespeeld in de 2 wedstrijden daarna. Matchmaking werkt of voor geen meter of er zijn veel te veel mensen die bewust ook 5 wedstrijden verliezen
Terranova schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 14:54:
Ik dacht laat ik eens proberen eerst 5 losses te krijgen in WL. Kijken of dat werkt. Maar nee, ik ben nog steeds snoeihard weggespeeld in de 2 wedstrijden daarna. Matchmaking werkt of voor geen meter of er zijn veel te veel mensen die bewust ook 5 wedstrijden verliezen
Tja, ik ben net begonnen met een nieuwe rivals objective. De toon is gezet als in het eerste potje de tegenstander constant pressure speelt, en jouw spelers 1-2 seconde nodig hebben om jouw input te registreren :)

• Terranova
Bossie schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 14:56:
[...]

Tja, ik ben net begonnen met een nieuwe rivals objective. De toon is gezet als in het eerste potje de tegenstander constant pressure speelt, en jouw spelers 1-2 seconde nodig hebben om jouw input te registreren :)
Ook heel fijn inderdaad

• _Uploader_
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Sleehond schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 14:18:
Zo, hele team verkocht!

Waarom geen hybride tussen die twee? Zoals aangegeven is de RB positie lastig met een serie A team. Ik gebruikte daar Cuadrado voor, maar misschien is Kimmich op RB wat? Ik had mertens en lewa IF in de spits met een 4222 opstelling en dat speelde erg fijn. Zelf heb ik nu een frans spaanse hybride omdat ik wat nieuws wou proberen.

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:29
silvi0 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 08:57:
[...]

Hoe bevalt Militao? Ik zit te twijfelen om hem te kopen..
Militao RTTF is een goede speler, snel en sterk zoals zijn stats ook aangeven. Vind het vooral ook fijn dat zijn passing goed is. Al zou ik wel in de gaten houden wanneer je zijn kaart koopt, lijkt alleen maar te gaan stijgen nu.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2025
Terranova schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 14:54:
Op welke manier kreeg je die losses? Speelde je de wedstrijden volledig uit, of beëindig je ze voortijdig? In het laatste geval worden ze volgens mij niet als losses geregistreerd, dus dan schiet je er niks mee op. Als je ze wel volledig hebt uitgespeeld, dan is het wel vreemd, kan ook komen doordat het tijd nodig heeft voordat de ELO wordt bijgewerkt. Als ik 2x achter elkaar verlies, dan las ik een pauze in, na een uurtje of twee dan krijg ik meestal weer mindere tegenstanders.

Wie heeft de Adama SBC al gedaan? Ondanks dat ik Prime Moments Bernardo Silva al heb, kon ik de verleiding niet weerstaan om ook Adama te halen. Ik zie Tekkz wel eens met hem spelen, hij heeft altijd veel fun met hem. Ik gebruik hem nu als de ideale supersub in mijn beide teams. Als de verdedigers van de tegenstanders al vermoeid zijn, komt Adama op volle snelheid opstomen rent langs de hele verdediging en heeft zo al een paar keer de wedstrijd voor mij gekanteld. 9-3 is een prima tussenstand in de WL, op naar de goud 3!

• sjakieman
_Uploader_ schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 15:12:
[...]

Waarom geen hybride tussen die twee? Zoals aangegeven is de RB positie lastig met een serie A team. Ik gebruikte daar Cuadrado voor, maar misschien is Kimmich op RB wat? Ik had mertens en lewa IF in de spits met een 4222 opstelling en dat speelde erg fijn. Zelf heb ik nu een frans spaanse hybride omdat ik wat nieuws wou proberen.
@Sleehond Dat lijkt me ook de beste optie. In de rechter Bundesliga helft kan je dan de volgende spelers gebruiken: Reus, Witsel of Goretzka (allebei geweldig, kies het type speler die je nodig hebt), Gnabry, Hernandez, Lainer IF en Neuer. Met deze spelers (m.u.v. Lainer IF, vervangen door Pisczek SBC) speel ik ongeveer al vanaf dat ik gestart ben en zie geen enkele reden om deze te vervangen voor duurdere spelers ook al heb ik inmiddels alweer 830k.

Kan me niet voorstellen dat deze spelers niet bevallen en zo heb je nog een heel ruim budget over voor de Serie A helft.

[ Voor 11% gewijzigd door sjakieman op 18-01-2020 16:13 ]

• Terranova
mar101 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 16:03:
[...]

Op welke manier kreeg je die losses? Speelde je de wedstrijden volledig uit, of beëindig je ze voortijdig? In het laatste geval worden ze volgens mij niet als losses geregistreerd, dus dan schiet je er niks mee op. Als je ze wel volledig hebt uitgespeeld, dan is het wel vreemd, kan ook komen doordat het tijd nodig heeft voordat de ELO wordt bijgewerkt. Als ik 2x achter elkaar verlies, dan las ik een pauze in, na een uurtje of twee dan krijg ik meestal weer mindere tegenstanders.

Wie heeft de Adama SBC al gedaan? Ondanks dat ik Prime Moments Bernardo Silva al heb, kon ik de verleiding niet weerstaan om ook Adama te halen. Ik zie Tekkz wel eens met hem spelen, hij heeft altijd veel fun met hem. Ik gebruik hem nu als de ideale supersub in mijn beide teams. Als de verdedigers van de tegenstanders al vermoeid zijn, komt Adama op volle snelheid opstomen rent langs de hele verdediging en heeft zo al een paar keer de wedstrijd voor mij gekanteld. 9-3 is een prima tussenstand in de WL, op naar de goud 3!
Wel uitgespeeld iig, ik wilde het eens van de andere kant proberen. Vorige keer won ik de 1e 6 matches en heb ik vervolgens 15 matches op rij moeten bukken zonder glijmiddel voor m'n tegenstanders

• sjakieman
Terranova schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 16:13:
[...]

Wel uitgespeeld iig, ik wilde het eens van de andere kant proberen. Vorige keer won ik de 1e 6 matches en heb ik vervolgens 15 matches op rij moeten bukken zonder glijmiddel voor m'n tegenstanders
Ik merk wel duidelijk verschil als ik de 1e wedstrijden win of verlies. Zo begin ik wel eens met 10-1 maar ook wel eens met 6-6. Maar uiteindelijk kom ik als ik alle wedstrijden speel toch zo goed als altijd in goud 1. Na een slechte start volgt er de volgende dag altijd een winstreak terwijl als ik heel sterk begin er op een gegeven moment altijd een dip komt waarbij ik de 50% winrate niet meer haal.

Begin meestal wel met gemiddeld 4-1 in de 1e 5 wedstrijden maar had laatst een keer 2-3. De wedstrijden daarna waren echt duidelijk veel makkelijker dan het gemiddelde WL potje.

• mar101
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12-2025
Terranova schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 16:13:
[...]

Ik kan me wel voorstellen hoe die wedstrijden verlopen zijn dan... :+

Mijn persoonlijke ervaring is dat de eerste 15 wedstrijden best wel random zijn qua niveau tegenstanders wat je krijgt. Al moet ik zeggen dat een loss streak van 15 wedstrijden wel pittig is, dan zou je verwachten dat je op een gegeven moment wel mindere tegenstanders krijgt.

Een paar tips uit mijn eigen ervaring met WL:
- Wil je minder goede tegenstanders tegenkomen, begin dan zo laat mogelijk in de WL aan de wedstrijden. Als je veel wedstrijden op vrijdag en zaterdag speelt, kom je meestal betere spelers tegen, zeker als je een winstreak hebt.
- Als ik op een winstreak zit in WL blijf ik meestal doorspelen, omdat het volgens mij tijd nodig heeft voordat je ELO wordt aangepast.
- Bij een loss streak doe ik juist het omgekeerde. Zodra ik 2 losses achter elkaar heb, stop ik een tijdje met spelen. Dan krijg ik daarna meestal weer mindere tegenstanders. Een bijkomend voordeel is dat ik ook weer tiltvrij ben, ga ik geen domme dingen doen uit frustratie.

• Valandil
038Zwolle schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 14:33:
[...]

Beetje een saaie keuze toch? 8)7
Een endgame rechtsback....
Geen geklooi meer om het te linken....
5* weakfoot en 4* skills (oké het is een back, maartoch)....

Slechts 11 swap tokens
Mijns inzien de betere deal. Veel andere icons hebben voors en tegens.

Voor andere posities zijn er ook leukere “normale” spelers.

wijze woorden

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-01 22:17
Essien dan ?

• Valandil
Uiteraard een topper... maar wel heel veel tokens. Lees: heel veel uur frustratie

Had vorige keer butragueno gedaan.... wat een weark was dat. Heel blij mee, maar na het halen van alle objectives vervolgens 2 weken fifa niet meer aangeraakt. Was er klaar mee.

wijze woorden

• 038Zwolle
Toch Koeman gehaald. Is toch een beetje een jeugdheld van me. Vanavond maar eens uitproberen als CDM
Loop vaak te klagen over WL op vrijdag/zaterdag maar Rivals is me toch ook een ****show.
Het reageert echt bijzonder traag, maar spelers lijken ook vaak verrast dat een bal naar hun toekomt waardoor de bal gemist word :+

• Ambianz
038Zwolle schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 18:16:
Toch Koeman gehaald. Is toch een beetje een jeugdheld van me. Vanavond maar eens uitproberen als CDM
Hier ook Koeman gehaald. Speelt heerlijk alleen ik heb wel de neiging om hem mee naar voren te laten gaan. Misschien Koeman eens neerzetten als box to box en wijnaldum als de cvm.

• kw_nl
  • Nu online
Ik heb nu Koeman, Seedorf en van Basten als icons. Spelen stuk voor stuk heerlijk.

Nu mijn techniek nog :p

kw_nl schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 19:08:
Ik heb nu Koeman, Seedorf en van Basten als icons. Spelen stuk voor stuk heerlijk.

Nu mijn techniek nog :p
Haha, daar heb ik ook last van :P

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• sjakieman
Smalling SBC is erg goedkoop! Misschien voor de meesten niet interessant om in je team te passen maar anders een leuke speler voor maar 30k!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:01
sjakieman schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 20:36:
Smalling SBC is erg goedkoop! Misschien voor de meesten niet interessant om in je team te passen maar anders een leuke speler voor maar 30k!
Voor 30k altijd meepakken je weet nooit. Met Kent, bolasi en promes ook gedaan.
Dat soort sbc's zijn goedkoop en kunnen top worden.

Vorig jaar had je ook zo sbc voor 30k uiteindelijk 90 rated geworden, weet alleen niet meer wie dat was :p

Edit: gevonden Alonso links back van Chelsea :) werd echt een top linksback vanaf februari

[ Voor 8% gewijzigd door FidoDido op 18-01-2020 21:30 ]

• Valandil
En Koeman als CV?
Heb Piqué al met H/M workrates en Varane IF ernaast.... twijfel door zijn workrates om voor hem te gaan.

wijze woorden

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Wordt een drama WL voor mij. Heb 100 kansen nodig om er eentje in te prikken, terwijl dat normaal wel mijn kracht is. Morgen afmaken, denk/hoop Gold 3 en dan is het ook wel weer prima.

PSN/Steam: Xamsix

• Terranova
Heerlijk dat EA. Stond 1-0 achter in de 20e minuut in een te winnen wedstrijden in de WL. Uit het niets ineens de disconnect en dus de loss want ik stond achter. Muziek ging gewoon door, de stream van een EA event voor FIFA bleef gewoon doorgaan, niet uit FIFA gegooid. Maar wel gewoon een wedstrijd kwijt.

• Joosie200
  • Niet online
https://www.futbin.com/20/squad/12745592

Na Messi heb ik nog 5 ton over. Sparen voor Mbappe of toch mijn reguliere Semedo inwisselen voor de headline editie? In game krijg ik 100 chemie overigens.

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:46
Joosie200 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 00:41:
https://www.futbin.com/20/squad/12745592

Na Messi heb ik nog 5 ton over. Sparen voor Mbappe of toch mijn reguliere Semedo inwisselen voor de headline editie? In game krijg ik 100 chemie overigens.
Doorsparen en Benzema vervangen voor Mbappe denk ik :) dan gaat Neymar ook beter voetballen.

• Terranova
Natuurlijk, in verlenging WL. Gebeurd dit.

Geen penalty...

Dit was echt zo'n potje dat het opeens niet meer lukte. Passjes gingen na zijn gelijkmaker opeens de verkeerde kant op, overal was m'n tegenstander opeens eerder bij. Echt mijn spelers hadden een complete meltdown.

Gelukkig van 1-4 toch nog teruggekomen naar 6-4 om tegen de wil van EA in toch te winnen. Zo heerlijk :+

• 038Zwolle
Terranova schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:14:
Natuurlijk, in verlenging WL. Gebeurd dit.

Geen penalty...

Dit was echt zo'n potje dat het opeens niet meer lukte. Passjes gingen na zijn gelijkmaker opeens de verkeerde kant op, overal was m'n tegenstander opeens eerder bij. Echt mijn spelers hadden een complete meltdown.

Gelukkig van 1-4 toch nog teruggekomen naar 6-4 om tegen de wil van EA in toch te winnen. Zo heerlijk :+
En terecht natuurlijk! Wat een enorme duik!

• Sleehond
@sjakieman & @_Uploader_ & @Hassiebassie

Bedankt voor het meedenken na het verkopen van mijn team. Voor 450.000 onderstaand Bundesliga squad gekocht. Ik heb veel La Liga, Serie A en Ajax/NL gespeeld afgelopen FIFA's en nooit Bundesliga.

Vandaag X aantal potjes gespeeld, lekker team dit. Fijne opstelling die 4-1-3-2 kom er lekker mee uit de voeten, balans in de opstelling is lekker.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zx3wF5f/20200119-141442.jpg

Wat ik nog kan doen:

- Hernandez vervangen voor zijn OTW (nut?)
- Scream St Juste aanschaffen
- Coutinho IF voor Sancho?
- Gnabry IF voor zijn normale

Wat is lekker vind aan deze opstelling alle 2 aanvallers en 4 middenvelders hebben allemaal 4 star weak foot :Y

• DeeleNL
Dit weekend geen WL voor mij maar gewoon zo nu een dan wat potjes Rivals en SB voor de objectives. Heb ondertussen Koeman, Sanchez FB en Smalling HL gehaald. Heb nu dit team staan:

Serie A

Speelt wel aardig moet ik zeggen, zeer positief verrast over Smalling ook! Als je twijfelt zeg ik doen!
Lang, aardig snel, sterk, zit overal tussen voor m’n gevoel. Prima duo met Juan Jesus achterin :)

In game speel ik 4231 - 41212 narrow waarbij Koeman naar CDM schuift.

• 038Zwolle
https://www.futbin.com/20/squad/12760992

Bernardo ook maar gehaald. Ik heb maar 1 speler hoeven kopen. Inmiddels wel een bijna volledig untradeable team.

[ Voor 3% gewijzigd door 038Zwolle op 19-01-2020 16:24 ]

• sjakieman
Sleehond schreef op zondag 19 januari 2020 @ 14:24:
@sjakieman & @_Uploader_ & @Hassiebassie

Bedankt voor het meedenken na het verkopen van mijn team. Voor 450.000 onderstaand Bundesliga squad gekocht. Ik heb veel La Liga, Serie A en Ajax/NL gespeeld afgelopen FIFA's en nooit Bundesliga.

Vandaag X aantal potjes gespeeld, lekker team dit. Fijne opstelling die 4-1-3-2 kom er lekker mee uit de voeten, balans in de opstelling is lekker.

[Afbeelding]

Wat ik nog kan doen:

- Hernandez vervangen voor zijn OTW (nut?)
- Scream St Juste aanschaffen
- Coutinho IF voor Sancho?
- Gnabry IF voor zijn normale

Wat is lekker vind aan deze opstelling alle 2 aanvallers en 4 middenvelders hebben allemaal 4 star weak foot :Y
Dacht dat ik alle opstellingen wel eens gezien had maar deze kende ik eigenlijk helemaal niet. Een soort 4-1-2-1-2 wide maar dan met een CM ipv een CAM. Speelt dit ook vergelijkbaar?

- Hernandez vervangen voor zijn OTW (nut?) => De kans dat een verdediger een IF krijgt is erg klein en zelfs als hij die krijgt dan is het voor een 84 rated speler meestal niet de moeite waard. Een positiewissel zou ook alleen maar verkeerd uitpakken.
- Scream St Juste aanschaffen => Twijfel ik ook al een tijd over. Had liever de Konate SBC maar die heb ik helaas gemist.
- Coutinho IF voor Sancho? Niet geprobeerd maar qua stats lijkt Sancho gewoon beter. Guerrero scream was ook leuk op links, alleen die 2WF is lastig.
- Gnabry IF voor zijn normale => Ik heb de normale ooit ingewisseld voor de POTM versie. Dat was vooral omdat ik een hoge rated dubbele untradable had waar ik vanaf wilde want de normale voldeed ook. De IF heeft wel leuke stats, normaal is het verschil voor een 84 kaart meestal niet zo groot.

Zou wel Witsel nog overwegen voor de CDM. In mijn andere team heb ik de veel duurdere Kante maar Witsel is duidelijk de betere. Gebruik hem met shadow, hij voelt daarmee heel snel aan. Maar hij heeft met zijn lengte ook uitschijfbenen en zit daarmee overal tussen. Maar het belangrijkste is zijn composure en hoge passing. Als CDM beginnen de meeste aanvallen bij hem en met zijn composure is hij echt een rustpunt tegen teams die veel druk zetten.
Hoewel Havertz goed is, heb je wel weinig verdedigende spelers op het middenveld. Misschien heb je daar meer aan een alleskunner als Goretzka. Bij mij heeft Goretzka Havertz iig uit het team gespeeld.
Als linksback zou ik eerder voor de goedkopere Roussillon kiezen. Heeft de betere stats voor een back.
Lewandovski heb ik dit jaar niet gebruikt maar in eerdere Fifa's deed Werner het eigenlijk altijd beter ondanks de prijs. Misschien een idee om die eens uit te proberen?

• Sleehond
@sjakieman

Zeer bedankt voor je uitvoerige reactie! Leuk om aantal adviezen te lezen. Ik heb Witsel op de bank, eens proberen op de plek van Delaney.

Goretzka/Havertz moet ik eens bekijken inderdaad. Het is inderdaad een behoorlijk aanvallend middenveld dat klopt wel.

Zelfde geldt voor Roussillon en Alaba even vergelijken.

Lewandowski 91 IF is echt een killer. Als je eenmaal in de schiet positie bent, hangt ie hem erin alsof het niks is. Keerzijde is dat zijn snelheid toch wel iets wat tegenzit. Al heb ik een Jager erop. Gelukkig is de wat wendbaarder Reus naast hem. Een goede kaart van Werner (IF) is vooralsnog flink te duur voor mij.

Dank voor je input man :)

• Terranova
Toch fijn dat 99 pace ook echt 99 pace betekend in dit spel...
Want 97 pace TOTY Mané is aan de bal alleen al een heel stuk sneller dan 99 pace Aguirregaray.
Inclusief Chemistry styles natuurlijk.

Die cijfertjes betekenen echt helemaal niets blijkbaar.
Terranova schreef op zondag 19 januari 2020 @ 18:15:
Want 97 pace TOTY Mané is aan de bal alleen al een heel stuk sneller dan 99 pace Aguirregaray.

Nee, want snelheid wordt volgens mij beperkt in bepaalde gedeeltes van het veld om het enigszins speelbaar te houden. Anders wordt ieders verdediging er altijd finaal uitgerend. Dat zouden we ook niet leuk vinden denk ik.

Hier ondertussen gold 3 als doel behaald in de WL. Laatste potje was wel leuk. Kwam 3-0 achter en tegenstander was wel beter. Toen mijn tactics geheel omgegooid en opportunistisch gaan voetballen. Vanaf de 78ste minuut 3x gescoord en zodoende verlenging. In verlenging het doorgetrokken toen mijn tegenstander met 3-5 wel genoeg gezien had. Erg vervelend voor hem, maar voor mij wel heerlijk om zo'n potje helemaal om te gooien. Daarom goed om altijd een aantal verschillende tactics/formaties te hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Terranova
Bean77 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 18:21:
[...]

Nee, want snelheid wordt volgens mij beperkt in bepaalde gedeeltes van het veld om het enigszins speelbaar te houden. Anders wordt ieders verdediging er altijd finaal uitgerend. Dat zouden we ook niet leuk vinden denk ik.

Hier ondertussen gold 3 als doel behaald in de WL. Laatste potje was wel leuk. Kwam 3-0 achter en tegenstander was wel beter. Toen mijn tactics geheel omgegooid en opportunistisch gaan voetballen. Vanaf de 78ste minuut 3x gescoord en zodoende verlenging. In verlenging het doorgetrokken toen mijn tegenstander met 3-5 wel genoeg gezien had. Erg vervelend voor hem, maar voor mij wel heerlijk om zo'n potje helemaal om te gooien. Daarom goed om altijd een aantal verschillende tactics/formaties te hebben.
Oh dat zal zeker zo zijn, maar EA blijft ook gewoon keihard liegen. TOTY Mané hoort natuurlijk veel sneller te zijn. Maar EA geeft aan dat 99 de maximum snelheid is en dat heeft Aguirregaray op accelaration en top speed. Hij zou never ever nooit er uitgerend mogen worden. Tenzij de stats stiekem natuurlijk wel boven de 99 gaan.

• _Uploader_
  • Nu online
sjakieman schreef op zondag 19 januari 2020 @ 17:27:
[...]

Dacht dat ik alle opstellingen wel eens gezien had maar deze kende ik eigenlijk helemaal niet. Een soort 4-1-2-1-2 wide maar dan met een CM ipv een CAM. Speelt dit ook vergelijkbaar?

- Hernandez vervangen voor zijn OTW (nut?) => De kans dat een verdediger een IF krijgt is erg klein en zelfs als hij die krijgt dan is het voor een 84 rated speler meestal niet de moeite waard. Een positiewissel zou ook alleen maar verkeerd uitpakken.
- Scream St Juste aanschaffen => Twijfel ik ook al een tijd over. Had liever de Konate SBC maar die heb ik helaas gemist.
- Coutinho IF voor Sancho? Niet geprobeerd maar qua stats lijkt Sancho gewoon beter. Guerrero scream was ook leuk op links, alleen die 2WF is lastig.
- Gnabry IF voor zijn normale => Ik heb de normale ooit ingewisseld voor de POTM versie. Dat was vooral omdat ik een hoge rated dubbele untradable had waar ik vanaf wilde want de normale voldeed ook. De IF heeft wel leuke stats, normaal is het verschil voor een 84 kaart meestal niet zo groot.

Zou wel Witsel nog overwegen voor de CDM. In mijn andere team heb ik de veel duurdere Kante maar Witsel is duidelijk de betere. Gebruik hem met shadow, hij voelt daarmee heel snel aan. Maar hij heeft met zijn lengte ook uitschijfbenen en zit daarmee overal tussen. Maar het belangrijkste is zijn composure en hoge passing. Als CDM beginnen de meeste aanvallen bij hem en met zijn composure is hij echt een rustpunt tegen teams die veel druk zetten.
Hoewel Havertz goed is, heb je wel weinig verdedigende spelers op het middenveld. Misschien heb je daar meer aan een alleskunner als Goretzka. Bij mij heeft Goretzka Havertz iig uit het team gespeeld.
Als linksback zou ik eerder voor de goedkopere Roussillon kiezen. Heeft de betere stats voor een back.
Lewandovski heb ik dit jaar niet gebruikt maar in eerdere Fifa's deed Werner het eigenlijk altijd beter ondanks de prijs. Misschien een idee om die eens uit te proberen?
Ja, Witsel vond ik ook lekker spelen in de Futmas variant. Net als Kimmich IF op CDM.
Lewa 91 moet je eens proberen, hij knalt ze erin alsof het niks is. Erg hard schot.

• sjakieman
Terranova schreef op zondag 19 januari 2020 @ 18:15:

De cijfertjes kloppen! Je zegt zelf aan de bal, dus moet je niet alleen naar snelheid kijken maar ook vooral naar zijn dribbling stats. Daarnaast telt ook de lengte en het gewicht van de speler mee.

Probeer maar eens een kleine lichte speler met 95+ dribbling stats maar bijvoorbeeld maar 80 pace. Deze zal aan de bal sneller aanvoelen dan een speler met 70 dribbling en 90 pace.

• Terranova
sjakieman schreef op zondag 19 januari 2020 @ 19:14:
[...]

De cijfertjes kloppen! Je zegt zelf aan de bal, dus moet je niet alleen naar snelheid kijken maar ook vooral naar zijn dribbling stats. Daarnaast telt ook de lengte en het gewicht van de speler mee.

Probeer maar eens een kleine lichte speler met 95+ dribbling stats maar bijvoorbeeld maar 80 pace. Deze zal aan de bal sneller aanvoelen dan een speler met 70 dribbling en 90 pace.
Ja Mané was aan de bal he. Mijn verdediger rende naast en vervolgens achteraan :+
Dus die 99 speed blijft dan ook 99 speed :P

Edit: En WTF, nieuwe content op zondag. Is EA gek geworden :o
Al is het wel een overpriced RB.

[ Voor 7% gewijzigd door Terranova op 19-01-2020 19:19 ]

• sjakieman
Terranova schreef op zondag 19 januari 2020 @ 19:18:
[...]

Ja Mané was aan de bal he. Mijn verdediger rende naast en vervolgens achteraan :+
Dus die 99 speed blijft dan ook 99 speed :P
Dan hangt het er nog vanaf op welk moment in de wedstrijd het was. Mane staat normaal op een plek waar hij minder conditie gebruikt dan een rechtsback. Daarnaast speelt jullie tactiek mee. Met zijn hoge dribbling zal Mane aan de bal en zonder bal in ieder geval zo goed als net zo snel zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door sjakieman op 19-01-2020 19:27 ]

inmidels alweer 600k en zit alweer rustig aan de volgende upgrade te denken voor de CF positie in 4411:
- Sócrates 89, geweldig als CAM, aanvallende CM, dus CF zou ook wel lukken
- Del Piero 90, prima speler maar in vorige fifa’s ook al meegespeeld
- Barnes 89, beestmens en zeer leuk om me te spelen icm de gebruikelijke dribbeldwergen
- Nedved 89, heeft gewoon alles qua stats
- Neymar, ook niets mis mee

Het probleem is een beetje dat ik waarschijnlijk ook een centrale speler moet halen te wisselen met de LM.
Zit nu vooral ff te wachten of Yedder POTM gaat worden.

• Joosie200
  • Niet online
sjakieman schreef op zondag 19 januari 2020 @ 19:14:
[...]

Daarom vind ik een Scream Bernard of Neymar vs Mane SIF zo'n verschil. Bernard/Neymar zijn dribbeldwergen en voelen daarom soepeler/sneller aan dan Mane die qua cijfers beide overklassen.

• Hassiebassie
In mijn first owner heb ik basic Witsel staan. Vind hem ook een fijn aanspeelpunt. Sowieso speel ik tegenwoordig altijd 4231 met 2 cdm's waarvan 1 de echte rots is; de verdedigende middenvelder die overal tussenzit, de bal verovert en direct kan inleveren. De andere, ook een iemand met sterk verdedigende stats is ook iemand met een goede dribbel, passing en composure en verbindt eigenlijk de verdediging met de aanval. Type 1 is een prime vieira/Essien (icon swap 2) en nummer 2 is Prime Gullit. Die laatste is uiteraard niet te betalen maar het is een indicatie.
Voor het Duitse First owner team had ik dus Witsel en IF McKennie. Niet de meest ideale combinatie, maar it gets the job done. Ik heb trouwens ook nog Kimmich en Goretzka gisteren gepackt dus qua first owner zit het wel goed :p

• Terranova
Heerlijk, 1 win uit 7 pogingen nog nodig voor Gold 3 en opeens kom ik tegen elke fucking TOTY speler die er is. Het is niet eens eerlijk meer. Spelers van vergelijkbaar niveau met veel betere spelers kan ik wel hebben, dan heb je tenminste nog kans

Maar dit is gewoon vooroverbukken en het laten gebeuren. Ik heb nu 1 win uit 1 poging...ook ruim pauzes genomen tussen de losses.
Hoe verder je komt hoe moeilijker het wordt en dus ook hoe beter de teams worden. Je merkt het al vanaf gold 3 en verder.

• Terranova
Bean77 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 20:06:
Hoe verder je komt hoe moeilijker het wordt en dus ook hoe beter de teams worden. Je merkt het al vanaf gold 3 en verder.
Oh dat is het zeker, maar je hebt iets van matchmaking. Ik kwam net tegen iemand die iig zegt dat hij ook op 13 wins stond, echter met maar 4 losses. Dat is toch niet eerlijk...het zou als ik reddit mocht geloven over de laatste 5/10 matches gaan. Je vorm. Die is mij bij ondertussen op Hout 3 niveau ipv. Nu silver 1.
Je weet anno 2020 nu onderhand toch wel dat fifa zo random is als wat? Je kan er alles van vinden, maar je doet er niks aan. Ik heb het lang geleden al los gelaten.
Stop anders gewoon bij silver 1 als je er geen zin meer in hebt.
Niks moet, alles mag.

Terranova schreef op zondag 19 januari 2020 @ 20:08:
[...]

Oh dat is het zeker, maar je hebt iets van matchmaking. Ik kwam net tegen iemand die iig zegt dat hij ook op 13 wins stond, echter met maar 4 losses. Dat is toch niet eerlijk...het zou als ik reddit mocht geloven over de laatste 5/10 matches gaan. Je vorm. Die is mij bij ondertussen op Hout 3 niveau ipv. Nu silver 1.
Het gaat zoals het gaat, ik ben gisteren van 14:00 tm 19:00 bezig geweest om de Ligue 1 objective te halen rivals :+

Vooral rustig blijven en anders pauze nemen. Als de gameplay *** is, dan is het ook loterij en kun je beter het later op de dat opnieuw proberen.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:01
Besloten om potm Werner te doen vooral omdat ik denk dat die wel een winter upgrade krijgt.
Goedkope versie van Mbappe (merk zelf het verschil totaal niet), wat is die snel zeg die rent de verdediging er echt uit en dodelijk voor de goal.
Ben toch niet zo skiller dus 3 stars merk ik niks van.

Mocht hier iemand twijfelen kan hem aanraden!

Kan nu alleen geen smalling gebruiken vanwege de chemistry :p maar even militao gebruiken aangezien ik toch voor Koeman wil gaan.

Nog 1,3 mil op de bank wacht de promos nog even af tot en met future stars maar voor de rechter of linker vleugelspelers is het budget dan.

https://www.futbin.com/20/squad/10439444

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
Gold 2 gehaald, gestopt met nog 6 matches te gaan. Max wat ik haal is Gold 1 en die rewards zijn echt niet zoveel interessanter.

PSN/Steam: Xamsix

Blijft soms wel psychologisch interessant hoe tegenstanders erbij lopen. Net een potje waar ik binnen 5 minuten een stomme goal weggeef. Tegenstander weer met dat vingertje over het hele veld rennend. Kennelijk doet mijn team wat bij mijn tegenstanders. Kan EA gewoon niet die provocerende celebrations weghalen? Het is alleen maar pijnlijk voor mijn tegenstander toen die al na 28 minuten kapot gespeeld opgaf. Gelukkig zit er nog genoeg karma in dit spel.

Anyway, gold 2 is binnen, ik vind dat dikke prima.

• 038Zwolle
Bean77 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 00:00:
Blijft soms wel psychologisch interessant hoe tegenstanders erbij lopen. Net een potje waar ik binnen 5 minuten een stomme goal weggeef. Tegenstander weer met dat vingertje over het hele veld rennend. Kennelijk doet mijn team wat bij mijn tegenstanders. Kan EA gewoon niet die provocerende celebrations weghalen? Het is alleen maar pijnlijk voor mijn tegenstander toen die al na 28 minuten kapot gespeeld opgaf. Gelukkig zit er nog genoeg karma in dit spel.

Heeft volgens mij niks met je team te maken maar meer met de community. Mijn team is net aan 1m waard en speel ook vaak tegen dit soort spelers. Of ze pauzeren na de rust nog even 2x ... Heel frustrerend..

Ik pak meestal mijn telefoon en leg de controller weg en gebruik de maximale tijd. Ik merk dat ik daardoor een stuk minder gefrustreerd word.

• Joosie200
  • Niet online
Dagje met Messi in mijn 4411 elftal SB gedaan. De eerste paar wedstrijden gaf ie prachtige assists op of Griezmann of Suarez. Maar zelf scoren ho maar. Daarvoor werd ie te vaak geblokt zodra ik met hem naar binnen draaide. Dan maar van plek gewisseld met Griezmann als cf. De doelpunten lieten niet lang op zich wachten.

Elite 3 rewards zijn weer binnen. Ben benieuwd wat er morgen uit mijn megapack komt lopen met headliners actief O-)

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:46
Bean77 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 00:00:

Ja de community is vrij verrot helaas. Valt mij op dat ik vooral dit soort figuren tegen kom op vrijdag avond.

Maar jij dus ook op zondag? :+

Wat me ook opvalt is dat men op zondag veel sneller een RQ doet, gisteren scoorde ik vanaf de aftrap en de tegenstander was meteen weg :D Zal de tijdsdruk wel zijn.
Hier ook goud 2 gehaald, had nog 5 potjes over maar geen zin meer :)
Merk wel dat de kwaliteitsimpuls van mijn team, voor mij als matige speler, tot betere resultaten leidt.

Dit weekend ingame zo gespeeld, we starten met alles op chem10.

https://www.futbin.com/20/squad/10624855

Ik zit er over te denken om pluisje te vervangen voor 91 Ronaldinho als er voldoende coins beschikbaar zijn ivm met zijn 3* wf (waar ik overigens nog niet echt last van gehad heb).

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
sjakieman schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 20:36:
Waarom is er uberhaupt voor zo matige verdediger in het echt? een SBC en upgrade.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• bvbal79
  • Laatst online: 05-01 20:17
Pompi schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:31:
[...]

Bedoelde het meer als dat iedereen de afgelopen week echt aan het smeken was om op hem te stemmen en te zoeken naar redenen waarom hij er in zou zitten. Vorig jaar waren alle headliners onder de 90, dus dan zou een 93 wel een grote stap naar boven zijn en ik zie EA dat gewoon niet doen als je ziet hoe gierig ze zijn.
pompidompidom :)

• bvbal79
Mars18 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 08:20:
[...]

Waarom is er uberhaupt voor zo matige verdediger in het echt? een SBC en upgrade.
Hij doet dit jaar in ieder geval vele malen beter bij AS Roma dan hij ooit bij Manchester heeft gedaan. Zo matig is hij dus ook weer niet...ondertussen al 1 IF en had er eigenlijk 2 moeten hebben.

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07-2025
Iemand een idee of de Headliner kaart van Neymar nog gaat dalen? Normale trent is dat wel, maar deze zie ik tot nu toe alleen maar stijgen...

En wanneer zou het beste moment zijn om hem aan te schaffen?
Lorenzoaliandro schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:01:
Iemand een idee of de Headliner kaart van Neymar nog gaat dalen? Normale trent is dat wel, maar deze zie ik tot nu toe alleen maar stijgen...

En wanneer zou het beste moment zijn om hem aan te schaffen?
lol, 2,4mln meer dan de 93 IF die ik heb. En die werkt super voor mij.
Waarom zou je zoveel meer betalen?
Normale trend is dat als je naar vorige fifa's kijkt dat spelers blijven dalen. Dus ook deze headliner zal gaan dalen. Waarschijnlijk vanaf de volgende promo.

Wanneer is chinees nieuw jaar? Herinner me nog in fifa 17 of fifa18 dat je het 2e pakje van de promo gratis kreeg :P EA is sindsdien erg krenterig geworden.

• bvbal79
Bean77 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:18:
[...]

Normale trend is dat als je naar vorige fifa's kijkt dat spelers blijven dalen. Dus ook deze headliner zal gaan dalen. Waarschijnlijk vanaf de volgende promo.

Wanneer is chinees nieuw jaar? Herinner me nog in fifa 17 of fifa18 dat je het 2e pakje van de promo gratis kreeg :P EA is sindsdien erg krenterig geworden.
zaterdag, maar ze gaan door met headliner team 2, dus zal niet veel aandacht voor zijn. Normaliter heb je altijd 2 packs voor de prijs van 1.

Toen was het ook goed om teams in te slaan met het logo van de dier. Dit jaar kun je gewoon alles inslaan wat met EA te maken heeft....

schijnt jaar van de ratten te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door bvbal79 op 20-01-2020 10:36 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:46

Oxigeon

En zo is dat!

Zojuist nog wat zitten klooien met de SBC's.
Uiteindelijk de Monchengladbach SBC voltooid en daar zat een Mané in. Deze staat nu op de lijst voor een kleine 188k. Zoveel coins heb ik nog nooit gehad.

Ik speel nu met een compleet nederlands team. Heb de Jong een keer voor 100k gekocht. Die is nu nog maar iets van 15k waard :(. Dit is mijn team: https://www.futbin.com//20/squad/8936937

Heeft iemand nog op en/of aanmerking? Heb dus dalijk een kleine 200k om uit te geven.

Hoe zit het met icons... Bijvoorbeeld een van der Sar. Moet ik dan 6x een icon level 2 inleveren om 1x hem te krijgen? Dat kost een godsvermogen :P

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

bvbal79 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 09:48:
[...]

Hij doet dit jaar in ieder geval vele malen beter bij AS Roma dan hij ooit bij Manchester heeft gedaan. Zo matig is hij dus ook weer niet...ondertussen al 1 IF en had er eigenlijk 2 moeten hebben.
Mwoah, hij doet het niet beter maar het niveau qua tegenstander is vele malen lager in de Serie A :)

Het merendeel van deze kaartjes zijn gewoon vulling met Lewa/Mertens/Ney om de verkoop te pushen, ben benieuwd wie ze hiervoor in de volgende ronde stoppen. Sowieso het uitmelken van Promo's over een langere periode is ook nieuw toch ?

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 20-01-2020 10:43 ]

• Lorenzoaliandro
Bean77 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:18:
[...]

Ja ik heb de 93 CAM kaart ook in mijn bezit. Alleen ik dacht wil je die HL Neymar wel want dan heb ik een endgame kaart, veel betere versies zullen er dan niet komen. en de kans dat deze kaart nog beter wordt is aanzienlijk groot, 4x winst op rij en vast wel 1x een IF brengt hem al op 96.

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:39
Oxigeon schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:40:
Uiteindelijk de Monchengladbach SBC voltooid en daar zat een Mané in. Deze staat nu op de lijst voor een kleine 188k. Zoveel coins heb ik nog nooit gehad.

Ik speel nu met een compleet nederlands team. Heb de Jong een keer voor 100k gekocht. Die is nu nog maar iets van 15k waard :(. Dit is mijn team: https://www.futbin.com//20/squad/8936937

Heeft iemand nog op en/of aanmerking? Heb dus dalijk een kleine 200k om uit te geven.

Hoe zit het met icons... Bijvoorbeeld een van der Sar. Moet ik dan 6x een icon level 2 inleveren om 1x hem te krijgen? Dat kost een godsvermogen :P
Nee haha, met objectives kan je icon swap spelers behalen. En die moet je inleveren, zijn dus gewoon gratis te verdienen middels objectives ;)
Lorenzoaliandro schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:43:
[...]

Ja ik heb de 93 CAM kaart ook in mijn bezit. Alleen ik dacht wil je die HL Neymar wel want dan heb ik een endgame kaart, veel betere versies zullen er dan niet komen. en de kans dat deze kaart nog beter wordt is aanzienlijk groot, 4x winst op rij en vast wel 1x een IF brengt hem al op 96.
Is ook zo, maar vaak zijn toty/tots de kaarten die pas echt het verschil maken. En voor 2,4mln kan je veel andere leuke dingen kopen zoals een toty kante etc.
Sinds kort heb ik de 93 in de spits naast toty mbappe en hij is nu echt los.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:36

RBH

Ik moet nog even naar verdere versterkingen kijken, maar alvast een tip: Koop de betere variant van Dumfries, ik vind hem echt goed, en veel beter dan zijn standaard variant. :)

Ik heb Tagliafico als LB, Ziyech als linkermiddenvelder en Promes linksbuiten, die combinatie werkt heel fijn vind ik. :)

[ Voor 5% gewijzigd door RBH op 20-01-2020 10:54 ]

• Lorenzoaliandro
Bean77 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:51:
[...]

Is ook zo, maar vaak zijn toty/tots de kaarten die pas echt het verschil maken. En voor 2,4mln kan je veel andere leuke dingen kopen zoals een toty kante etc.
Sinds kort heb ik de 93 in de spits naast toty mbappe en hij is nu echt los.
ja maar een TOTS kaart zal niet ver van deze HL versie zitten denk ik.. of PSG en Neymar moeten slecht gaan presteren, ( wat ik niet zie gebeuren)

Andere opties heb ik niet echt nodig, heb geen TOTY kante nodig aangezien ik straks Prime Essien heb, En verdedigend zit ik ook wel snor.. ( ik speel overigens met een gewone Mbappe in de spits)
Lorenzoaliandro schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:01:
[...]

ja maar een TOTS kaart zal niet ver van deze HL versie zitten denk ik.. of PSG en Neymar moeten slecht gaan presteren, ( wat ik niet zie gebeuren)

Andere opties heb ik niet echt nodig, heb geen TOTY kante nodig aangezien ik straks Prime Essien heb, En verdedigend zit ik ook wel snor.. ( ik speel overigens met een gewone Mbappe in de spits)
Spel is ook gewoon dat je lekker kunt doen wat je wilt doen ;) Ik zou zondag of volgende week maandag kijken 's avonds en dan het undercutten in de gaten houden om een goede deal te pakken.

• Sleehond

- Dumfries EL versie kopen (erg goede kaart)
- Malen IF kopen (zijn IF is een flinke verbetering)
- OTW de Jong proberen voor te sparen lijkt me een keuze die zich wel gaat uitbetalen

Die eerste 2 moet zo lukken denk ik? OTW de Jong is even langer doorsparen.

Edit: ik zie dat OTW de jong 170-180 je hem al hebt. Als je Mane verkocht hebben deze OTW oppikken zou ik zeggen en dan heb je Dumfries EL en Malen IF zo weer erbij gekocht, zijn niet zo duur.

Edit 2: En een Tagliafico en Ziyech is natuurlijk ook een hele mooie upgrade. Voor Tagliafico kan je Blind naar achteren doen dan linkt ie perfect met Promes en Blind. Ziyech speciale kaart zou ik altijd ruimte voor maken.

Je kunt dan toewerken naar:

Malen IF - Depay
Promes OTW - Ziyech - Bergwijn
De Jong OTW
Tagliafico - Blind IF - De Ligt OTW - Dumfries EL
Cillessen

En dan lekker doorsparen voor speciale kaarten van Depay, Tagliafico en Bergwijn d:)b

[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 20-01-2020 12:06 ]

Joster schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:49:
[...]

Nee haha, met objectives kan je icon swap spelers behalen. En die moet je inleveren, zijn dus gewoon gratis te verdienen middels objectives ;)
Gratis is ook wel anders als je naar de benodigde tijd kijkt :X
Zeker de Rivals objectives kunnen nogal tegenvallen met een matig FO team.

Pagina: 1 ... 88 ... 185 Laatste