• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Bean77 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:18:
[...]

lol, 2,4mln meer dan de 93 IF die ik heb. En die werkt super voor mij.
Waarom zou je zoveel meer betalen?
Nou dat idd.
Normale kost 600k
IF kost 1.5 mio
Headliner 3.7 mio

Waarom zou ik een klein miljoen meer betalen als ik ook Messi kan scoren? Laat staan 2 miljoen waarmee je ook een leuke icon speler kan scoren. 8)7

Verschil tussen Semedo is ook leuk.
Base: 5 tot 10k
IF: 100 tot 110k
Headliner: 400k en meer.

Ga Lenglet nog wel upgraden met Pique denk ik zodra ik Mbappe heb.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:53

RBH

Sleehond schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:54:
[...]

- Dumfries EL versie kopen (erg goede kaart)
- Malen IF kopen (zijn IF is een flinke verbetering)
- OTW de Jong proberen voor te sparen lijkt me een keuze die zich wel gaat uitbetalen

Die eerste 2 moet zo lukken denk ik? OTW de Jong is even langer doorsparen.

Edit: ik zie dat OTW de jong 170-180 je hem al hebt. Als je Mane verkocht hebben deze OTW oppikken zou ik zeggen en dan heb je Dumfries EL en Malen IF zo weer erbij gekocht, zijn niet zo duur.

Edit 2: En een Tagliafico en Ziyech is natuurlijk ook een hele mooie upgrade. Voor Tagliafico kan je Blind naar achteren doen dan linkt ie perfect met Promes en Blind. Ziyech speciale kaart zou ik altijd ruimte voor maken.

Je kunt dan toewerken naar:

Malen IF - Depay
Promes OTW - Ziyech - Bergwijn
De Jong OTW
Tagliafico - Blind IF - De Ligt OTW - Dumfries EL
Cillessen

En dan lekker doorsparen voor speciale kaarten van Depay, Tagliafico en Bergwijn d:)b
Wat betreft Promes OTW en Frenkie OTW: ik vind de normale versies van beide eigenlijk net zo goed als de IF/OTW versies. Het verschil is imho verwaarloosbaar. Liever de normale versies met een teamgeeststijl erop zodat je flink wat meer coins overhoudt voor andere upgrades. Die Depay upgrade lijkt me wel een hele goede.

Is die speciale Ziyech objective nog live eigenlijk?

• Lorenzoaliandro
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-07-2025
Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 12:07:
[...]

Nou dat idd.
Normale kost 600k
IF kost 1.5 mio
Headliner 3.7 mio

Waarom zou ik een klein miljoen meer betalen als ik ook Messi kan scoren? Laat staan 2 miljoen waarmee je ook een leuke icon speler kan scoren. 8)7

Als je alle gewone spelers hebt zijn upgrades toch gewoon logisch..

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:14
[...]

Nou dat idd.
Normale kost 600k
IF kost 1.5 mio
Headliner 3.7 mio

Ik denk dat jij op een ander niveau praat. Dit zijn de upgrades die net dat extra aan je team toevoegen, denk niet dat @Lorenzoaliandro met Neymar HL en een kut team ernaast speelt :)

En vervolgens zelf Lenglet upgraden naar Pique, dat lijkt me ook totaal zinloos :)

[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 20-01-2020 13:07 ]

[...]

Tenzij je Scream Pique (boo) hebt, denk ik niet dat Lenglet > Pique een upgrade is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-01 15:19
Tja nooit verwacht als ik af ging op de afgelopen jaren. Maar wat ik dit jaar wel leer over EA is dat ze hun normen en waarden van de afgelopen jaren totaal overboord hebben gegooid en alleen maar zoveel mogelijk geld aan het grijpen zijn. Het staat hun heel slecht als je bedenkt hoeveel problemen er nog zijn en ze doen alsof hun neus bloed.

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:05:
[...]

Tenzij je Scream Pique (boo) hebt, denk ik niet dat Lenglet > Pique een upgrade is.
Nope, toen hield ik mij nog niet met dergelijke scream SBC. Waarom zijn andere scream kaarten wel verhandelbaar (oa Bernard) en Piqué niet?

• Lorenzoaliandro
Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:25:
[...]

Nope, toen hield ik mij nog niet met dergelijke scream SBC. Waarom zijn andere scream kaarten wel verhandelbaar (oa Bernard) en Piqué niet?
Pique was destijds een SBC, Bernard etc zaten in packs.

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:25:
[...]

Pique was een SBC en Bernard zat gewoon in packs

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-01 13:35
Bean77 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:28:
[...]

@Vissert is een noob :+ en de man met de onbeperkte coins met zijn toty KDB. Ik daarentegen heb slechts een budget van 300k :P
Ik snap dat je jaloers bent. Heb toch een goede 65k coins :+

Kdb is idd wel een cheat. Mag ook wel voor een 3mil speler.

• Lorenzoaliandro
Vissert schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:36:
[...]

Sowieso is iedereen jaloers op jou @Vissert

• Lorenzoaliandro
Bean77 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:19:
[...]

Spel is ook gewoon dat je lekker kunt doen wat je wilt doen ;) Ik zou zondag of volgende week maandag kijken 's avonds en dan het undercutten in de gaten houden om een goede deal te pakken.
Kijk als ik dan een vergelijking mag maken, dan lijkt me het toch wel logisch dat ik neymar neem?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/y2CXO1DE7dpw6GBMiLq2f6qR/full.jpg

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-01 13:35
Lorenzoaliandro schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:40:
[...]

Sowieso is iedereen jaloers op jou @Vissert
Daarom kom ik hier ook zo weinig. Vind het zelf heel jammer maar het is allemaal in jullie belang.

Om toch wat bij te dragen. Mijn ingame team op dit moment.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/l7dPj14.jpg

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:58
[...]

Ik merk het al met de 93 versie van KdB... Sinds ik hem heb toegevoegd aan mijn team gaat het allemaal zoveel makkelijker. Je hoeft je geen zorgen te maken, al zijn passes komen gewoon aan en hij zet een snelle spits zo makkelijk voor de keeper. En dan heeft hij ook nog eens een schot waar je _/-\o_ tegen zegt.

Het werd eens tijd, maar eindelijk naar DIV 8 gepromoveerd.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• RBH

RBH

Heeft iemand hier wel eens back-to-back gespeeld met TOTY De Ligt en VVD?

Ik krijg het gevoel dat De Ligt zijn 920k niet écht waard is. :P

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:42
RBH schreef op maandag 20 januari 2020 @ 12:37:
[...]

Wat betreft Promes OTW en Frenkie OTW: ik vind de normale versies van beide eigenlijk net zo goed als de IF/OTW versies. Het verschil is imho verwaarloosbaar. Liever de normale versies met een teamgeeststijl erop zodat je flink wat meer coins overhoudt voor andere upgrades. Die Depay upgrade lijkt me wel een hele goede.

Is die speciale Ziyech objective nog live eigenlijk?
Snap ik, al denk ik dat de kans groot is dat OTW De Jong en Promes nog wel kunnen gaan wijzigen in de komende weken/maanden.... Denk je niet :)?

En dan is het verschil denk ik wel erg lekker.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:32

Oxigeon

En zo is dat!

Sleehond schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:54:
[...]

- Dumfries EL versie kopen (erg goede kaart)
- Malen IF kopen (zijn IF is een flinke verbetering)
- OTW de Jong proberen voor te sparen lijkt me een keuze die zich wel gaat uitbetalen

Die eerste 2 moet zo lukken denk ik? OTW de Jong is even langer doorsparen.

Edit: ik zie dat OTW de jong 170-180 je hem al hebt. Als je Mane verkocht hebben deze OTW oppikken zou ik zeggen en dan heb je Dumfries EL en Malen IF zo weer erbij gekocht, zijn niet zo duur.

Edit 2: En een Tagliafico en Ziyech is natuurlijk ook een hele mooie upgrade. Voor Tagliafico kan je Blind naar achteren doen dan linkt ie perfect met Promes en Blind. Ziyech speciale kaart zou ik altijd ruimte voor maken.

Je kunt dan toewerken naar:

Malen IF - Depay
Promes OTW - Ziyech - Bergwijn
De Jong OTW
Tagliafico - Blind IF - De Ligt OTW - Dumfries EL
Cillessen

En dan lekker doorsparen voor speciale kaarten van Depay, Tagliafico en Bergwijn d:)b
Hartelijk dank. Heb nu Malen, Dumfries en OTW De Jong opgepikt. Tagliafico en Ziyech moet ik nog evetjes voor sparen. Heb nog maar 10k.

Tagliafico ook nog gekocht. Nu nog eventjes sparen voor Ziyech. Kleine 10k

[ Voor 3% gewijzigd door Oxigeon op 20-01-2020 14:26 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• RBH

RBH

Sleehond schreef op maandag 20 januari 2020 @ 14:21:
[...]

Snap ik, al denk ik dat de kans groot is dat OTW De Jong en Promes nog wel kunnen gaan wijzigen in de komende weken/maanden.... Denk je niet :)?

En dan is het verschil denk ik wel erg lekker.
True, true. Maar OTW Promes kun je niet kopen toch? Die 16k voor IF Promes is wel erg fijn kan ik uit ervaring vertellen.

OTW De Jong is nu 165k zie ik, standaard De Jong 13,5k. Voor dat geld vind ik het persoonlijk niet waard. Denk je eigenlijk dat hij nog zoveel gaat veranderen dan?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

RBH schreef op maandag 20 januari 2020 @ 14:45:
[...]

True, true. Maar OTW Promes kun je niet kopen toch? Die 16k voor IF Promes is wel erg fijn kan ik uit ervaring vertellen.

OTW De Jong is nu 165k zie ik, standaard De Jong 13,5k. Voor dat geld vind ik het persoonlijk niet waard. Denk je eigenlijk dat hij nog zoveel gaat veranderen dan?
OTW Promes is een keer een SBC geweest. Die speelt echt als een beest. Uit mijn hoofd zeg ik dat ik die toen voor 20k geruild heb. OTW De Jong is inderdaad een flinke smak geld. Maar die gaat ook nog wel wat stijgen dit jaar.

Oxigeon schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:05:
[...]

OTW Promes is een keer een SBC geweest. Die speelt echt als een beest. Uit mijn hoofd zeg ik dat ik die toen voor 20k geruild heb. OTW De Jong is inderdaad een flinke smak geld. Maar die gaat ook nog wel wat stijgen dit jaar.
Idd, maar zal waarschijnlijk ook eerst ff dippen als dadelijk de OTW SBCs komen als onderdeel van de wintertransfer OTWs.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:20
Moment is bijna daar... nu 690k coins bijna genoeg voor Messi bijv (800k coins).

Maar nu, wie kan ik het beste halen:
Messi
CR7
Mbappe
of...

Ik heb Messi keer gehad bij Draft en was toen wel aardig (maar nu heb ik t spel beter door althans denk ik nu).

Nadeel is alleen ik heb compleet Prem ligue team met alle toppers, dus vraag is hoe ga ik hem inpassen, ik speel 433(4) momenteel en daarvoor 4222. Ik heb nu Salah/Mane in de spits staan af toen dat is best heerlijk als je van die klerenkasten heb staan tegenover je in de verdediging:).
Moet alleen nog even uitproberen in WL.

433: https://www.easports.com/...fId=bAk36baub3qN:FFA20XBO

4222 (zonder Mane/Salah enzo nog:): https://www.easports.com/...fId=g7Xk1oSNb3qO:FFA20XBO

[ Voor 15% gewijzigd door noodel1988 op 20-01-2020 15:38 . Reden: linkie ]

Trakt | Last.fm | discogs

[...]

O+
Lorenzoaliandro schreef op maandag 20 januari 2020 @ 13:46:
[...]

Kijk als ik dan een vergelijking mag maken, dan lijkt me het toch wel logisch dat ik neymar neem?

[Afbeelding]
Ik heb die r9 gehad en vond Neymar beter. Cruyff kan ik niet over oordelen, maar met elke neymar heb ik goed kunnen spelen.Combi van Neymar/Mbappe kan ik ook iedereen aanbevelen. Linken goed, matchen goed, verschillen qua type speler, maar beide matchen goed met de gameplay.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:21

bebopper

I'm an absolute beginner...

noodel1988 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 15:25:
Moment is bijna daar... nu 690k coins bijna genoeg voor Messi bijv (800k coins).
Kom jij Messi vaak tegen voor ~800k? Of zelfs voor onder de 900k? Ben em zelf ook in de gaten aan het houden (moet ook nog even doorsparen), maar zie de gold versie toch eigenlijk altijd gaan tussen de 950k en 1m (om over de overige versies maar te zwijgen onder de 1m).

Op futbin zie ik een laagste prijs van 882k staan (hoewel ie natuurlijk zeker wel eens goedkoper dan dat op de kop is getikt door iemand, heb volgens mij hier op het forum ook iemand een keer voorbij zien komen die em buy now voor ~98k had opgepikt, tikfoutje bij het ingeven van de prijs door de verkoper). Denk dat je toch nog wat langer gaat moeten doorsparen (net als ik zelf).

Voor 800k zou ik heeeeel snel op buy now klikken :*)

[ Voor 27% gewijzigd door bebopper op 20-01-2020 16:09 ]

• Joosie200
  • Niet online
https://www.easports.com/...fId=jAs3PyrLb3q5:FFA20XBO

Wanneer ik alleen Messi pak en daar met untradeables een team mee maak zit ik slechts 2 punten qua rating onder mijn huidige team. Mis alleen een goede LB untradeable.

• noodel1988
bebopper schreef op maandag 20 januari 2020 @ 16:06:
[...]

Kom jij Messi vaak tegen voor ~800k? Of zelfs voor onder de 900k? Ben em zelf ook in de gaten aan het houden (moet ook nog even doorsparen), maar zie de gold versie toch eigenlijk altijd gaan tussen de 950k en 1m (om over de overige versies maar te zwijgen onder de 1m).

Op futbin zie ik een laagste prijs van 882k staan (hoewel ie natuurlijk zeker wel eens goedkoper dan dat op de kop is getikt door iemand, heb volgens mij hier op het forum ook iemand een keer voorbij zien komen die em buy now voor ~98k had opgepikt, tikfoutje bij het ingeven van de prijs door de verkoper). Denk dat je toch nog wat langer gaat moeten doorsparen (net als ik zelf).

Xbox One

• Joosie200
  • Niet online
bebopper schreef op maandag 20 januari 2020 @ 16:06:
[...]

Kom jij Messi vaak tegen voor ~800k?
Ik ben hem meermalen tegen gekomen voor 800 tot 810k dit weekend. Zelf toegeslagen voor 800k startprijs en op 30 sec zelf overboden met 1k en ik had hem te pakken.

Wel op de xbox.

• bebopper

bebopper

Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 16:16:
[...]

Ik ben hem meermalen tegen gekomen voor 800 tot 810k dit weekend. Zelf toegeslagen voor 800k startprijs en op 30 sec zelf overboden met 1k en ik had hem te pakken.

Wel op de xbox.
Bebopper is een kortzichtige PS4 gebruiker 8)7

Iets verder nadenken dan mijn neus lang is dus...

• Joosie200
  • Niet online
bebopper schreef op maandag 20 januari 2020 @ 16:29:
[...]

[...]

Bebopper is een kortzichtige PS4 gebruiker 8)7

Iets verder nadenken dan mijn neus lang is dus...
Typisch hoe de PS4 in verhouding het duurste is als ik futbin mag geloven. In elk geval vind ik 800k veel geld, maar het is minder lang sparen dan 900k of 1 miljoen.
Bossie schreef op zondag 19 januari 2020 @ 19:35:
inmidels alweer 600k en zit alweer rustig aan de volgende upgrade te denken voor de CF positie in 4411:
- Sócrates 89, geweldig als CAM, aanvallende CM, dus CF zou ook wel lukken
- Del Piero 90, prima speler maar in vorige fifa’s ook al meegespeeld
- Barnes 89, beestmens en zeer leuk om me te spelen icm de gebruikelijke dribbeldwergen
- Nedved 89, heeft gewoon alles qua stats
- Neymar, ook niets mis mee

Het probleem is een beetje dat ik waarschijnlijk ook een centrale speler moet halen te wisselen met de LM.
Zit nu vooral ff te wachten of Yedder POTM gaat worden.
Niemand feedback mbt deze spelers als CF?

Bossie schreef op maandag 20 januari 2020 @ 16:52:
[...]

Denk dat een Del Piero of Neymar hiervoor geschikte spelers zijn. De andere die je noemt vind ik minder 'verfijnd' daarvoor.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Bean77 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 16:59:
[...]

Denk dat een Del Piero of Neymar hiervoor geschikte spelers zijn. De andere die je noemt vind ik minder 'verfijnd' daarvoor.
Zelfs Nedved, die ziet eruit als een meer agile en agressievere versie van KDB.

Het liefst ga ik ze allemaal testen, maar dan verlies ik iets teveel aan EA tax.

Bossie schreef op maandag 20 januari 2020 @ 17:02:
[...]

Zelfs Nedved, die ziet eruit als een meer agile en agressievere versie van KDB.

Het liefst ga ik ze allemaal testen, maar dan verlies ik iets teveel aan EA tax.
Nedved heb ik in fifa19 gehad. Niet eerlijk misschien om daarmee te vergelijken, maar ik was totaal geen fan van hem toen. Zegt niks over fifa20, maar het beeld blijft wel van hem.

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Iemand anders ook problemen met de companion app? Blijft voortdurend hangen op het witte scherm :/

• Joosie200
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 20 januari 2020 @ 16:52:
[...]

Ik heb enkel Neymar en ook niet eens als CF. Wel als LM/LAM/LW maar ook eens ingezet als CF om doelpunten te maken. Scheelt naar binnen draaien.

Neymar is in de 16 bij een hoekschop heerlijk wendbaar. Hij heeft zelfs met veel tegenspelers genoeg ruimte om een doelpoging te ondernemen. Echt wel een goaltjesdief.

Je kunt ook Neymar op LM zetten en Benjed'r afwachten qua potm. Als ik niet snel genoeg Mbappe kan bemachtigen is dat mijn plan namelijk ook.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:10

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ben zaterdag en zondag voor het eerst een paar uurtjes met FUT bezig geweest. Best een grappig spelonderdeel. Door midden in de nacht te kopen, was ik ook niet veel kwijt aan mijn team. Janssen, Clasie en Hoedt zaten bij de start al in mijn team.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zFtxfZs/image.png

Your Friendly Neighborhood Moderator

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:58
Nice! Een Nederlands team. Ik heb ook een NL team.

In je verdediging kan je nog denken aan Aké. En als CAM van der Beek. Heerlijke speler, knalt er verbazingwekkend vaak in.

[ Voor 28% gewijzigd door kw_nl op 20-01-2020 18:55 ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@kw_nl Ga ik naar kijken. Het is nu allemaal nogal overweldigend. Zou bijv. ook wel Frenkie en Ziyech willen, maar moet nog wel uitvinden hoe ik dan op 100% blijf staan.

Voorlopig dus maar even sparen.

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 22:56
Ik ga rivals denk ik komende tijd maar links laten liggen en alleen nog WL spelen. Alleen maar afgezakte spelers die met hun objective team alleen maar aan het skillen zijn en dan bij iedere goal tof gaan zitten doen... wat moet je dan een zielig leven hebben :+

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:59
WTF?!?! In div. 7 kom ik net een team tegen met 6(!) icons.....

Al snel 2-0 achter hetgeen mij deed besluiten om te gaan kloten maar vooral niet te quiten! Al is het maar om voor mijn gevoel even te zeggen: rot op naar je eigen divisie met al je icons!

[ Voor 60% gewijzigd door Moody2204 op 20-01-2020 21:00 ]

• Vestendrie
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-11-2025
Iemand die ervaring heeft met Maradonna? Zie dat zijn 91-versie en 95-versie ongeveer 100k schelen dus dat zou weinig verschil moeten maken. Baby is iets sneller maar de verdere stats van de 95-versie zijn wel stukken beter. Iemand die hier iets over kan zeggen voor ik een keuze maak?

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
MadMoody schreef op maandag 20 januari 2020 @ 20:56:

Al snel 2-0 achter hetgeen mij deed besluiten om te gaan kloten maar vooral niet te quiten! Al is het maar om voor mijn gevoel even te zeggen: rot op naar je eigen divisie met al je icons!
Dit werkt EA helaas een beetje zelf in de hand door die objectives waarbij je, bijv. nu met Plea, moet scoren met een Bundesliga én Ligue1 speler in een Rivals win.

Daardoor zakken mensen af om het voor zichzelf makkelijker te maken, net zoals vorige week met Ziyech. Maakt Rivals voor mij als modale speler totaal niet meer leuk. Kreeg die Plea nog relatief makkelijk gedaan op mijn eigen niveau maar soms kwam ik ook teams tegen die de naam FC Credit Card mocht gebruiken.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-01 22:19
15 van die 81+ upgrade sbc's gedaan. Heb Mkhitaryan 8x!!! gehad. :(

• Nachtapotheker

Ik heb ook een vrij behoorlijk team, maar als het zo doorgaat zit ik zo ook in div 7 :X

Afgelopen week in rivals gezakt van bijna 1500 naar 1100 en in de WL gewoon easy gold 2.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-01 19:07
Ik heb al weken niet meer gespeeld door de week. Single player vind ik weinig aan en rivals is ook niet leuk meer. Zit nu echt in het ritme van 4 dagen geen Fifa en dan weer 3 dagen WL. Toch zonde! Andere Fifa's speelde ik door de week ook niet veel maar zeker wel af en toe wat wedstrijdjes. Maar heb geen zin om te gaan grinden voor die icons e.d. en als ik met mijn gewone team speel dan zijn de niveauverschillen erg groot. Niet echt leuke wedstrijden. Zit nog in divisie 5 en daar blijf ik ook de rest van het jaar op deze manier. ;)
sjakieman schreef op maandag 20 januari 2020 @ 21:55:
Ik heb al weken niet meer gespeeld door de week. Single player vind ik weinig aan en rivals is ook niet leuk meer. Zit nu echt in het ritme van 4 dagen geen Fifa en dan weer 3 dagen WL. Toch zonde! Andere Fifa's speelde ik door de week ook niet veel maar zeker wel af en toe wat wedstrijdjes. Maar heb geen zin om te gaan grinden voor die icons e.d. en als ik met mijn gewone team speel dan zijn de niveauverschillen erg groot. Niet echt leuke wedstrijden. Zit nog in divisie 5 en daar blijf ik ook de rest van het jaar op deze manier. ;)
Herkenbaar, echter wissel ik het af met icon swaps of WL tijdens het weekend.

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09-2025
Pfff, lekker is dat. Ik kan niet meer op de companion app en ook de fifa web app werkt niet vanuit het hotel... lijkt erop dat het Egyptische hotel alles heeft geblokkeerd :/ kijken of ik misschien een sim kaart kan scoren want dit is 3x niks :(

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-01 00:58
Hassiebassie schreef op maandag 20 januari 2020 @ 22:01:
Pfff, lekker is dat. Ik kan niet meer op de companion app en ook de fifa web app werkt niet vanuit het hotel... lijkt erop dat het Egyptische hotel alles heeft geblokkeerd :/ kijken of ik misschien een sim kaart kan scoren want dit is 3x niks :(
Ga eens vakantie vieren joh

• 038Zwolle
  • Laatst online: 08-01 01:04
Nog niet vaak zo snel na degradatie weer terug naar div4 gespeeld.

Bernardo en Koeman zijn de reden van de promotie. Wat een spelers! Koeman is echt een beest als CDM.

Het laatste potje dat ik speelde was echter wel weer typisch fifa. Objective team die neymar , Suárez 91 en Salah 93 inbrengt. Ik sta 2 -0 voor. Hij krijgt een penalty, vervolgens een rebound goal en in de 93ste minuut laat mijn keeper onbegrijpelijk de bal los na een corner waarbij zijn Suárez de bal over de lijn loopt.

Al met al een prima avondje, maar dat laatste potje.... :( :( |:(

• kw_nl

Zegt niet alles hè. Ik heb er ook drie en straks vier in m’n team. De helft opgespaard met de icon-wissel opdrachten. De andere helft zijn niet extreem duur. Speel trouwens divisie 8.

Ik merk wel dat de icons een stukje beter zijn dan gewone kaartjes. Hoe van Basten scoort heb ik zelf niet eerder meegemaakt.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-12-2025
sjakieman schreef op maandag 20 januari 2020 @ 21:55:
Doe ook al weken niet meer doordeweeks spelen. Divisie 2 van Rivals, daar pak ik dankzij Weekend League ook nog wat rewards van elke keer. Heb gewoon geen zin om te spelen doordeweeks als ik in het weekend al 30 potjes moet doen.

PSN/Steam: Xamsix

• 038Zwolle
  • Laatst online: 08-01 01:04
Xamsix schreef op maandag 20 januari 2020 @ 23:32:
[...]

Doe ook al weken niet meer doordeweeks spelen. Divisie 2 van Rivals, daar pak ik dankzij Weekend League ook nog wat rewards van elke keer. Heb gewoon geen zin om te spelen doordeweeks als ik in het weekend al 30 potjes moet doen.
30 potjes elk weekend is ook gewoon ziek. Bizar dat dit 40 was.. vinden mensen het gek dat spelers toxic worden

• kw_nl
038Zwolle schreef op maandag 20 januari 2020 @ 23:33:
[...]

30 potjes elk weekend is ook gewoon ziek. Bizar dat dit 40 was.. vinden mensen het gek dat spelers toxic worden
Ik heb maandag weleens pijn in m’n vingers van die 30 wedstrijden :D

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kan je van Promes geen spits maken?
Kan je alleen verticaal (van linie) verschuiven en niet horizontaal?

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19-12-2025
Jorgen schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 01:03:
Kan je van Promes geen spits maken?
Kan je alleen verticaal (van linie) verschuiven en niet horizontaal?
Klopt, alleen verticaal van de LV tot de LM positie.

Als je Promes in de spits wil moet je een aangepaste tactiek gebruiken.

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07-2025
Ozz schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 08:17:
[...]

Tot nu toe hebben dergelijke SBC's er niet voor gezorgd dat IF's drastisch stijgen. Het is niet hetzelfde als vorig jaar in ieder geval. Daar kon je discard SBC's kopen en max over twee weken weer voor meer dan 20K verkopen. Nu heb je daar echt heel veel geduld bij nodig.

Daarnaast hebben met met heel veel middelen ook dezelfde ideeën. Zij investeren in een paar honderd van die IF's om ze vervolgens weer op de markt te knallen bij een kleine hype wat dus weer resulteert in een undercutfest omdat er meer aanbod dan vraag naar is.
Toch gister 25x grealish if verkocht voor 17k, ingekocht voor 11

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-01 16:12
Nachtapotheker schreef op maandag 20 januari 2020 @ 20:52:
Ik ga rivals denk ik komende tijd maar links laten liggen en alleen nog WL spelen. Alleen maar afgezakte spelers die met hun objective team alleen maar aan het skillen zijn en dan bij iedere goal tof gaan zitten doen... wat moet je dan een zielig leven hebben :+
Ook veel last van gehad, gelukkig gisteren avond niet. Zat in div. 5 en ben afgelopen weken afgezakt naar 7, mede i.v.m. de first owner objectives voor mijn Koeman die ik ondertussen heb. Gisteren 7 potjes rivals gespeeld in iets meer dan een uur tijd, heb 3 RQ's gehad, 1x verloren. Wat een verademing om weer met je beste team te kunnen spelen na al die Swap objectives :+

• Luncatic12
De OTW kaarten zijn al aardig aan het stijgen. Goedkoopste rond de 19k. Wat zijn jullie verwachtingen, stijgen ze door tot 28/30k of is 23k de max?
Luncatic12 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 08:05:
De OTW kaarten zijn al aardig aan het stijgen. Goedkoopste rond de 19k. Wat zijn jullie verwachtingen, stijgen ze door tot 28/30k of is 23k de max?
Klinkt als of het inkopen voor de verwachte OTW SBC’s is begonnen, waarschijnlijk getriggerd door een streamer?

• noodel1988
038Zwolle schreef op maandag 20 januari 2020 @ 23:33:
[...]

Dit verklaard waarom Sierd en Evert steeds zeggen dat er 40 potjes gespeeld kunnen worden :+

• Luncatic12
Bossie schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 08:44:
[...]

Klinkt als of het inkopen voor de verwachte OTW SBC’s is begonnen, waarschijnlijk getriggerd door een streamer?
Jaaa precies, gelukkig zelf al lang geleden ingekocht en 100 kaarten a 11250 coins opgepakt. Maar ter vergelijking met vorig jaar... Otw Sane van schalke steeg in de hype tot 30k. Dus ben heel erg aan 't twijfelen om ze op 25 te verkopen.

• Nachtapotheker
Ik zou het maar doen, want EA doet allemaal onverwachte dingen dit jaar, dus wellicht vragen ze helemaal geen OTW kaart voor die SBC.

• Prins32
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 15:40
Hoe komen jullie allemaal aan zoveel coins?? Ik krijg dat niet voor elkaar ook al had ik het graag. Ben al blij als ik een keer 200k haal 8)7

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-01 21:25
Prins32 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 09:01:
Hoe komen jullie allemaal aan zoveel coins?? Ik krijg dat niet voor elkaar ook al had ik het graag. Ben al blij als ik een keer 200k haal 8)7
Beetje packluck en traden tijdens events. Had in het begin van Fifa 20 mazzel dat ik 4 weken op rij Dembele packte uit Squad Battle rewards. Was 4x 75K.

Daarna zoveel mogelijk 83 en 84 rated kaarten voor een lage prijzen ingekocht (1000 tot 1200 coins, 84 rated iets meer) en tijdens Black Friday verkocht voor 3,5 tot 5,5K per stuk. Na Black Friday hetzelfde trucje weer gedaan voor het daarop volgende event.

Tijdens Black Friday zelf 3x de tradable TOTW sbc gedaan, waarmee ik Nainggolan en Ben Yedder packte O+

Nu heb ik nog zo'n 200k over doordat ik bijna alles in sbc's heb gestopt van leuke/goede spelers, Player Moments/End of Era/Futmas/Flashback enz. Speel alleen nog voor een beetje voor de fun, met spelers die ik leuk vindt en soms ook totaal niet meta zijn.

Verwijderd

Heb het momenteel een beetje gehad met fifa 20. Heb alles de verkoop ingedaan en heb een untradeable team neergezet. Met mijn 2.4 mln coins ga ik traden de komende maand. Verder ben ik van plan om de weekendleague tot goud 3 te spelen (heb ik ongeveer 17 potjes voor nodig) en telkens coins te kiezen in rivals. Over ongeveer 2 maanden wil ik dan mijn dreamteam gaan neerzetten.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:00
Samen spelen op een account is ook wel echt handig. Hoef je ook niet altijd WL te spelen :)
Prins32 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 09:01:
WL spelen helpt ontzettend en daarnaast zo veel mogelijk onzin SBCs links laten liggen.

• noodel1988
Joosie200 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 16:16:
[...]

Wel op de xbox.
Wil je mijn kroos en busquets even kopen van mijn dan heb ik genoeg coins voor Messi :+ >:) >:) .
Zit nu op 750k bijna dus nog 55 te gaan ofzo :o

• Joosie200
  • Niet online
noodel1988 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:36:
[...]

Wil je mijn kroos en busquets even kopen van mijn dan heb ik genoeg coins voor Messi :+ >:) >:) .
Zit nu op 750k bijna dus nog 55 te gaan ofzo :o
Zo zit ik nu met Mbappe. Zit nu op 600k. Moet nog 25 t/m 40k bij elkaar schrapen. Heb Benzema toty nominee al verkocht met winst. Verder heb ik enkel nog untradeables en mijn basiself plus reserve.

• Prins32
RoeKoe schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 09:16:
[...]

Beetje packluck en traden tijdens events. Had in het begin van Fifa 20 mazzel dat ik 4 weken op rij Dembele packte uit Squad Battle rewards. Was 4x 75K.

Daarna zoveel mogelijk 83 en 84 rated kaarten voor een lage prijzen ingekocht (1000 tot 1200 coins, 84 rated iets meer) en tijdens Black Friday verkocht voor 3,5 tot 5,5K per stuk. Na Black Friday hetzelfde trucje weer gedaan voor het daarop volgende event.

Tijdens Black Friday zelf 3x de tradable TOTW sbc gedaan, waarmee ik Nainggolan en Ben Yedder packte O+

Nu heb ik nog zo'n 200k over doordat ik bijna alles in sbc's heb gestopt van leuke/goede spelers, Player Moments/End of Era/Futmas/Flashback enz. Speel alleen nog voor een beetje voor de fun, met spelers die ik leuk vindt en soms ook totaal niet meta zijn.
Thnx voor de tips!
Ik weet niet of packluck ervoor kan zorgen dat je 4 of 5 TOTY, 3 Icon en nog een aantal High rated cards zoals Messi, Mbappe, Neymar in je team hebt?
En ook met "traden" zal dat toch niet zo snel gaan? Misschien ben ik dan een grote noob wat dat betreft, maar ik zie het niet :+ 8)7
Ik moet bijvoorbeeld moeite doen om een KdB (gold card) binnen te harken terwijl er op deze forum een hoop zijn die lachend de TOTY versie binnenhalen met als reserve TOTY Kante ofzo :P Wil ik ook wel! :D

Edit: met TOTS bedoel ik TOTY ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Prins32 op 21-01-2020 10:56 ]

• Nachtapotheker
Prins32 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:52:
[...]

Thnx voor de tips!
Ik weet niet of packluck ervoor kan zorgen dat je 4 of 5 TOTS, 3 Icon en nog een aantal High rated cards zoals Messi, Mbappe, Neymar in je team hebt?
En ook met "traden" zal dat toch niet zo snel gaan? Misschien ben ik dan een grote noob wat dat betreft, maar ik zie het niet :+ 8)7
Het kan toch echt, ik heb alleen de disk gekocht en het volgende team op de been: https://www.futbin.com/20/squad/8787055

Handelen tijdens events heeft mij de meeste winst opgeleverd, daarnaast heb ik TOTY Mane gepacked. Dat was puur mazzel, sinds 2014 de eerste speler van 1miljoen + die heb gepacked.

• Prins32
Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:54:
[...]

Het kan toch echt, ik heb alleen de disk gekocht en het volgende team op de been: https://www.futbin.com/20/squad/8787055

Handelen tijdens events heeft mij de meeste winst opgeleverd, daarnaast heb ik TOTY Mane gepacked. Dat was puur mazzel, sinds 2014 de eerste speler van 1miljoen + die heb gepacked.
Maar hoe weet je welke spelers je moet kopen om te verhandelen? :9 Ik heb nu bijvoorbeeld 300k. Waarin kan ik dan het beste investeren?

[ Voor 6% gewijzigd door Prins32 op 21-01-2020 10:59 ]

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Thnx voor de tips!
Ik weet niet of packluck ervoor kan zorgen dat je 4 of 5 TOTY, 3 Icon en nog een aantal High rated cards zoals Messi, Mbappe, Neymar in je team hebt?
Ik moet bijvoorbeeld moeite doen om een KdB (gold card) binnen te harken terwijl er op deze forum een hoop zijn die lachend de TOTY versie binnenhalen met als reserve TOTY Kante ofzo :P Wil ik ook wel! :D

De enige packluck die ik heb van oktober tot nu: gold Griezmann en toty Kante.

Door toty kante heb ik nu Neymar/Messi/Ter Stegen/Virgil kunnen kopen en bijna genoeg voor Mbappe. Verder door handelen heb ik 120k kunnen bij elkaar kunnen krijgen. Ook door vaak voor munten als beloning te kiezen bij rival rewards.

Dus tja met handelen kun je zeker wel wat bij elkaar krijgen. En ik ben er niet eens 24/7 mee bezig. Maar een miljoen ligt meer in de lijn van packluck of mazzel door een dure kaart goedkoop te kunnen snipen.

• Nachtapotheker
Prins32 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:58:
[...]

Maar hoe weet je welke spelers je moet kopen om te verhandelen? :9 Ik heb nu bijvoorbeeld 300k. Waarin kan ik dan het beste investeren?
Het is een kwestie van kijken welke spelers veel gebruikt worden in SBC’s. Daarvan de prijzen in de gaten houden, kopen als ze laag staan en verkopen als ze hoog staan.
Alle 85 rated kaarten fluctueren bijv. enorm. Nu staan ze hoog ivm alle flashback en toty gekkigheid die er is, maar een maand of 2 terug waren ze op te halen voor 6000 coins.
Ook 82, 83 en 84 premier league fluctueert heel erg, soms zelfs per dag. De laatste tip is teams die weinig low rated spelers hebben. Zoals Barca en Bayern, als die spelers gevraagd worden voor een sbc gaan ze meteen naar de 4 tot 8k per speler. Worden ze niet gevraagd dan koop je ze voor 1k bijv.
Nog 1 tip om mee af te sluiten, koop in tijdens pack opening momenten, dus bij de rewards, MM sbc’s of lightning rounds. Dan gaan er veel packs open en dalen de prijzen van spelers die niet nodig zijn voor sbcs die er op dat moment zijn.
Hopelijk heb je er wat aan :)

• M@cer
Ik verkoop gemiddeld snel rond de 40 spelers per dag.. Zorg dat je lijst met 100 spelers vol staat en en elk uur de boel weer even te koop zetten, vaak worden er wel 3 of 4 per uur verkocht tegen 1200 coins en op bepaalde momenten bij SBC's wel tegen de 15 of 20 per uur.

Verder koop ik op maandagochtend en donderdagochtend vaak gouden spelers van de grote competitie voor 400 coins, die later voor snel 1200 tot 1500 coins weer weggaan. Valverde van Real Madrid heeft me echt al flink van coins opgeleverd op deze manier (helaas nu over met La Liga SBC)

Gisteren begonnen met het inslaan van Belgische en Schotse spelers voor 200 coins. Hier zullen binnenkort wel league SBC's voor komen, dan kunnen die makkelijk voor een veelvoud verkocht worden.

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 21-01-2020 11:48 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• bebopper

bebopper

M@cer schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 11:46:
Gisteren begonnen met het inslaan van Belgische en Schotse spelers voor 200 coins. Hier zullen binnenkort wel league SBC's voor komen, dan kunnen die makkelijk voor een veelvoud verkocht worden.
Waar laat je die in de tussentijd? Duplicates gaan niet naar de club en de transfer list en target list zijn op een gegeven moment ook vol... maar ja, dan is het maximum denk ik dan maar bereikt en moet ik wachten tot ik ze met wat winst kan verkopen (of is er toch nog een trucje dat ik niet ken?)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12-2025

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

[...]

Thnx voor de tips!

Je kunt ook gewoon een prime icon en toty de ligt packen, dat werkt ook wel hoor :+ O-)

Maar goed, zoals her en der al gezegd is het kan echt wel met traden. Maar veel goede traders hier doen het ook al een tijdje en dat helpt ook wel enorm. En daarnaast zul je er wel echt veel tijd in moeten steken.
Nog 1 tip om mee af te sluiten, koop in tijdens pack opening momenten, dus bij de rewards, MM sbc’s of lightning rounds. Dan gaan er veel packs open en dalen de prijzen van spelers die niet nodig zijn voor sbcs die er op dat moment zijn.
Deze tip van @Nachtapotheker is wat mij betreft een hele goede. Heeft voor mij in ieder geval erg goed gewerkt. Enorm veel UCL spelers toen ingekocht voor 700 coins en allemaal voor 2/3x zoveel kunnen verkopen. Dan kun je in een weekend echt wel flink winst maken :P

• Luncatic12
Ik twijfel om dit team te maken
https://www.futbin.com/20/squad/12814040

Of zal ik toch voor Messi?

• M@cer
bebopper schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:19:
[...]

Waar laat je die in de tussentijd? Duplicates gaan niet naar de club en de transfer list en target list zijn op een gegeven moment ook vol... maar ja, dan is het maximum denk ik dan maar bereikt en moet ik wachten tot ik ze met wat winst kan verkopen (of is er toch nog een trucje dat ik niet ken?)
Gewoon verschillende spelers verzamelen die kunnen gewoon in je club.. Als je per ongeluk een dubbele koopt gelijk op de verkooplijst (uiteraard tegen een iets hogere prijs van 300 coins) of eventueel discard met weinig verlies op 200 coins.

Het zou wel wat handiger zijn als ze wat meer mogelijkheden voor sorteren zouden toevoegen aan je club.

• Nachtapotheker
ErnstMid schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 12:31:
[...]

Maar veel goede traders hier doen het ook al een tijdje en dat helpt ook wel enorm. En daarnaast zul je er wel echt veel tijd in moeten steken.
Dit is absoluut waar, per fase van het spel moet je je richten op andere targets en dat leer je alleen met ervaring. Ik ben me sinds 3 jaar echt gaan verdiepen in het handelen en het gaat ieder jaar beter.
In het begin van het spel zijn bijv de hoge kaarten goedkoop, ter illustratie Bonnuci ging in okt voor 8k. De 88/89-ers gingen voor rond de 20, kijk hoe hoog die nu staan :)
Ik heb de eerste 2 maanden met een matig team gespeeld (max 200k) en alles gestoken in high rated kaarten. Die zijn hoe dan ook een keer nodig voor een dure POTM, etc. etc. dus een veilige investering.

Dan komen op een gegeven moment de league sbc's waar je voor kan inkopen. Dan krijg je bij vlak na scream de TOTW sbc, daar kun je redelijk safe op inkopen.

En vanaf TOTY is helemaal feest met al die lightning rounds, waarbij het heel makkelijk is om goedkoop in te kopen en meestal maar iets later weer met forse winst te verkopen (soms dezelfde dag nog).

Kijk in z'n algemeenheid ook naar nationaliteiten van spelers die makkelijk te linken zijn in SBC's die stijgen vaak het hardst als er een hoge chem nodig is. Sigurdsson is een voorbeeld van een 83 speler die altijd vrij laag blijft (tenzij er BPL spelers nodig zijn), Henderson stijgt veel vaker met 100% van de waarde, omdat die eenvoudiger te linken is.

Nu is het wel even genoeg anders blijft er geen handel over :+

• Nachtapotheker
Messi, absoluut de beste speler waar ik dit spel mee gespeeld heb en ik heb er heel wat geprobeerd :)

• Luncatic12
Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:15:
[...]

Messi, absoluut de beste speler waar ik dit spel mee gespeeld heb en ik heb er heel wat geprobeerd :)
Garrincha toevallig ook geprobeerd?

• Nachtapotheker
Luncatic12 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 14:25:
[...]

Garrincha toevallig ook geprobeerd?
Nee die helaas niet, dus dat kan ik niet vergelijken.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik snap echt niet hoe ik aan een Van Der Sar Icon kom.

Ruil 6 Icon wissel II items. Maar wtf zijn dit precies. Ik weet echt niet hoe ik hieraan moet komen.

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Oxigeon schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 14:36:

Ruil 6 Icon wissel II items. Maar wtf zijn dit precies. Ik weet echt niet hoe ik hieraan moet komen.
Kijk bij je season objectives, je moet die halen om die icon wissel 2 items te krijgen en die lever je vervolgens in.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• RBH

RBH

Ga naar seizoensdoelstellingen, daar zie je twee doelstellingen, te weten:

Online Swaps
Offline swaps

Beide doelstellingen hebben 3 doelstellingen die je kunt halen. Elke doelstelling hiervan is goed voor een Icon Swap. Als je 6 van deze swaps hebt kun je die vervolgens bij de Icon Swap SBC van Edje inleveren. :)

• RoeKoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-01 21:25

Als je in het Fifa menu of in de Web App zit. Zoek dan naar Doelstellingen kies dan Seizoensdoelstellingen daar zul je 2 ICON-WISSELS vinden 1 online en 1 Singleplayer

Als je 1 van deze opent, zie je een aantal doelstellingen die je moet halen om een Icon wissel speler te bemachtigen.

Voor singleplayer moet je bijvoorbeeld een x aantal wedstrijden op wereldklasse of legendarisch winnen met een bepaalde selectie.

• Prins32
Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:14:
[...]

En vanaf TOTY is helemaal feest met al die lightning rounds, waarbij het heel makkelijk is om goedkoop in te kopen en meestal maar iets later weer met forse winst te verkopen (soms dezelfde dag nog).
Lol, ik speel al 3 jaar FUT, maar heb nog geen 1 keer lightning rounds gezien? :+ . Komen die random naar voren of geeft EA aan wanneer deze rondes komen? Of een ander medium die ik in de gaten moet houden?
Sorry voor alle vragen, maar wil het ook een beetje onder de knie krijgen aangezien ik ook eens wat betere spelers zou willen proberen ;)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Bedankt mannen,

Sjeezus dat kost een godsvermogen :P. Meeste zijn dat je 9 spelers uit een bepaald land ofzo moet opstellen.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12-2025

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Prins32 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 14:47:
[...]

Lol, ik speel al 3 jaar FUT, maar heb nog geen 1 keer lightning rounds gezien? :+ . Komen die random naar voren of geeft EA aan wanneer deze rondes komen? Of een ander medium die ik in de gaten moet houden?
Sorry voor alle vragen, maar wil het ook een beetje onder de knie krijgen aangezien ik ook eens wat betere spelers zou willen proberen ;)
Ze kondigen ze vast ergens aan, maar over het algemeen zijn ze altijd bij de introductie van nieuwe kaarten. En met lightning rounds bedoelen we dan bijzondere packs die beschikbaar zijn in de store. Bij TOTY had je bv elke dag om zeven uur nieuwe pakketten. Omdat mensen dan zo belachelijk veel packs openen en ze alle 'waardeloze' spelers gewoon de markt op knallen kun je dan op open bid veel spelers goedkoop binnenhengelen.
Oxigeon schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 14:48:
Bedankt mannen,

Sjeezus dat kost een godsvermogen :P. Meeste zijn dat je 9 spelers uit een bepaald land ofzo moet opstellen.
Let wel; voor de online swaps moeten het first owner spelers zijn.... dus spelers die je op de transfermarkt oppikt tellen niet :9

Dat maakt die uitdagingen ook meteen zo lastig... ik heb van de franse en italiaanse league geen enkele fatsoenlijke verdediger bijvoorbeeld :X

• Joosie200
  • Niet online
ErnstMid schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:00:
[...]
Let wel; voor de online swaps moeten het first owner spelers zijn.... dus spelers die je op de transfermarkt oppikt tellen niet :9

Dat maakt die uitdagingen ook meteen zo lastig... ik heb van de franse en italiaanse league geen enkele fatsoenlijke verdediger bijvoorbeeld :X
Ik vind het ook jammer dat er geen selectiefilter is: first owner. Wel tradeable en untradeable. Ik heb geen zin om met crappy first owners te moeten spelen tegen Messi en co. Dus die objectives sla ik over.
Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 14:28:
[...]

Nee die helaas niet, dus dat kan ik niet vergelijken.
Lange tijd met Garrincha 90 gespeeld maar juist weer niet met Messi.

Garrincha 90 was overigens wel een game-changer met erg veel assists vanaf de zijkant maar ook veel goals als hij centraal speelde.

Ben erg nieuwsgierig hoe goed zijn andere kaarten zij aangezien de 90 med/low workrates heeft.

• Vestendrie
  • Laatst online: 20-11-2025
Ik heb in 3 dagen tijd iets van 300k winst behaald. Heerlijk om 1k winst per speler te handelen door de buy now lager te zetten en ze voor laag te snipen. Nog 400k door handelen en dan kan ik eind van de week Maradona 95 halen. Wellicht al eerder als ik packluck heb tijdens de rewards.

• Nachtapotheker
ErnstMid schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:00:
[...]

Ze kondigen ze vast ergens aan, maar over het algemeen zijn ze altijd bij de introductie van nieuwe kaarten. En met lightning rounds bedoelen we dan bijzondere packs die beschikbaar zijn in de store. Bij TOTY had je bv elke dag om zeven uur nieuwe pakketten. Omdat mensen dan zo belachelijk veel packs openen en ze alle 'waardeloze' spelers gewoon de markt op knallen kun je dan op open bid veel spelers goedkoop binnenhengelen.
Precies dit, bij TOTY release avonden gooiden ze steeds om 19u, 20u en 21u 100000 125k pakketten op de markt, het is dan wie het eerst komt wie het eerst maalt en tijdens die uren kun je maximaal spelers binnen harken en na de lightning rounds kun je soms al spelers met 1000-1500 coins winst per speler verkopen (zeker als er op dat moment ook SBC's zijn waarvoor ze nodig zijn).
Heb je de hele transferlijst vol staan is dat dus 100-150k verdienen in een uur.

Deze "lightning rounds" doen ze bij iedere special card release en is dat op een vrijdag, dan doen ze het meestal op zaterdag en zondag avond nog een keer. (zoals afgelopen weekend bij de Headliners)

• Saaslijer1
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-09-2025
Ik speel op het moment met dit team; https://www.futbin.com//20/squad/12819174

Schmeichel ga ik sowieso vervangen voor Van der Sar (want Edje is een held).
Verder ben ik niet tevreden over Sterling, maar weet ik gewoon niet wie ik daar neer moet zetten.

Ik heb ongeveer 400k te besteden momenteel (met de verkoop van Sterling al meegerekend)

Ik zit zelf te denken aan de TOTY van Mane, de base Icon Nedved, of misschien nog even door sparen voor een Base Icon Henry, of UEL Live van Martial..

Jullie eventueel tips, of andere suggesties?

• Markuss
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-12-2022
Saaslijer1 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 16:51:
Ik speel op het moment met dit team; https://www.futbin.com//20/squad/12819174

Schmeichel ga ik sowieso vervangen voor Van der Sar (want Edje is een held).
Verder ben ik niet tevreden over Sterling, maar weet ik gewoon niet wie ik daar neer moet zetten.

Ik heb ongeveer 400k te besteden momenteel (met de verkoop van Sterling al meegerekend)

Ik zit zelf te denken aan de TOTY van Mane, de base Icon Nedved, of misschien nog even door sparen voor een Base Icon Henry, of UEL Live van Martial..

Jullie eventueel tips, of andere suggesties?
Je kan ook nog eventueel die Felipe Anderson Storyline-speler vrijspelen. Ziet er aardig voor een BPL team en linkt ook nog eens met Dalbert.

• Luncatic12
Bossie schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 15:24:
[...]

Lange tijd met Garrincha 90 gespeeld maar juist weer niet met Messi.

Garrincha 90 was overigens wel een game-changer met erg veel assists vanaf de zijkant maar ook veel goals als hij centraal speelde.

Ben erg nieuwsgierig hoe goed zijn andere kaarten zij aangezien de 90 med/low workrates heeft.
Je comment brengt me alleen maar meer aan het twijfelen.. Hahaha. Misschien maar beide uitproberen.

Verwijderd

M@cer schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 13:10:
[...]

Gewoon verschillende spelers verzamelen die kunnen gewoon in je club.. Als je per ongeluk een dubbele koopt gelijk op de verkooplijst (uiteraard tegen een iets hogere prijs van 300 coins) of eventueel discard met weinig verlies op 200 coins.

Het zou wel wat handiger zijn als ze wat meer mogelijkheden voor sorteren zouden toevoegen aan je club.
Helemaal handig zou zijn wanneer ze een icoontje toevoegen aan de transfermarkt welke aangeeft dat je de speler al bezit. Maar ja, dat zou te makkelijk worden :)

Ps. er staan twee mooie shadow kaartjes of een Modric op de transfermarkt... bij verkoop van die de komende 30 minuten kan ik mijn transfertarget binnenhalen (hopelijk)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2020 17:23 ]

• jerommeke96
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-08-2023
Prins32 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:58:
[...]

Handelen is tijd investeren, je moet je specialiseren in een competitie op positie en niet bang zijn om je hele transferlijst vol te gooien op het juiste moment en 10x300 is ook 3000 (en kost dus tijd)
En dan nog is er het ene moment niks te verdienen en het andere moment bakken met geld.
Op maandag en donderdag overdag kan je bij voorbeeld blind vol inkopen op gouden spelers, maar dan moet je weten welke. RA/LA/RV/LV en de varianten daarvan, kijk bijvoorbeeld voor wat de koop nu prijs van een gouden LM of LV nu is ( met name Duits/Frans/Braziliaans) ik verzeker je dat die donderdag voor de helft is op te pikken met gewoon bieden en dan sla je die gewoon 150x in ben je ze donderdagavond kwijt voor minimaal het dubbelen of anders de volgende dag of die dag daarna maandag hetzelfde en tussendoor kan je ze momenten ook inslaan.
Tussendoor kan je kiezen voor zilveren spelers van een competitie, heel vaak met bieden in te kopen ver onder de koop nu prijs, regelmatig momenten dat je voor 300 coins een speler koopt die je vervolgens verkoopt voor 1000 of 2000 maar 650 is ook goed toch als je er maar genoeg van kan inkopen.
Dus zoek de prijzen van koop nu en ga daar onder bieden of snipen.
Nogmaals dat kost heel veel tijd, maar ik verdien hier makkelijk 100.000 per dag mee momenteel
Ik speel het spel zelf niet meer, gameplay is al slecht en met de Icon objectives was de lol er al heel snel vanaf, vind het wel leuk om eens te kijken hoeveel je bij elkaar kan handelen in een seizoen dan kijk ik aan het einde wel of ik het spel terug koop voor weinig of vrienden heel blij ga maken met een bak geld :-) ondertussen leuk vermaak een beetje handelen en af en toe een puzzel (MM)

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Team advies gewenst :).

Dit is het team dat ik nu heb (352 speel ik in game), en iedereen start gewoon op full chemistry.

TEAM A:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9qGURih.png

Dit zou ik kunnen kopen mocht ik Cruijff én RTTF Militao verkopen (levert me een goede 2,5 miljoen op). Ook hier start iedereen op full chemistry:

TEAM B:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/yiF2Oj3.png

Waar zouden jullie voor gaan? Cruijff is sowieso mijn droom elk jaar (ik had vorig jaar zijn 94 versie), maar daar zit ik dit jaar nog wel even vanaf op de manier waarop ze de Icon release verpest hebben.
En aan de andere kant kan ik mijn verdediging wel een flinke boost geven en lijkt me Bergkamp + Messi voorin ook wel een leuk duo. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:00
Zou sowieso eerst al die ajacieden wegdoen man
Pagina: 1 ... 89 ... 185 Laatste