Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Verwijderd
#packluck
Mijn team nu:
https://www.easports.com/...Id=d1GTCPgOnSJHb:FFA20PS4
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2020 19:44 ]
Ik wil headliner Plea namelijk wel uitproberen. Heb crap bundesliga spelers waar ik mee moet scoren voor acros the alp. Verdraaid irritant als ze zo traag zijn ivm Neymar/Messi/Griezmann.
Thanks! Kroos is weg! En wat gesprokkeld. Wel grappig vanaf 6 a half 7 savonds loopt het altijd ineens...Joosie200 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 10:38:
[...]
Zo zit ik nu met Mbappe. Zit nu op 600k. Moet nog 25 t/m 40k bij elkaar schrapen. Heb Benzema toty nominee al verkocht met winst. Verder heb ik enkel nog untradeables en mijn basiself plus reserve.
Nu Messi gehaald.
Nu alleen even alles op de goede plek zien te krijgen...
Son moet op cam komen en Messi op de spits denk ik.
https://www.easports.com/...fId=d9man8dgb3B9:FFA20XBO
Ik heb net Kaka objective gedaan en wilde nieuwe team daarvoor aanmaken maar Kaka is verboden woord😄.
Met wat slim puzzelen kom je wel eind kan je in 2 potjes alle objectieve doen.
https://www.reddit.com/r/...that_one_formation_guide/
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Edit: zie nu dat de SBC blijvend is dus kan er even rustig over nadenken
[ Voor 16% gewijzigd door Arazogia op 21-01-2020 22:14 ]
Dan koop je toch gewoon even snel Werner 83? Doe je die objectives en verkoop je hem daarna weer. Heb zelf een Bundesliga team dus heb die Plea vrij makkelijk binnen kunnen krijgen. Voor de goals van de Franse league gebruikte ik die League SBC Maolida: 4-4-2 met ruit en dan hij en Werner 2de POTM.Joosie200 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 20:12:
Ik kreeg net Frenkie uit een megapack lopen untradeable. Enkel de gouden versie maar die had ik allang gekocht. Kan ik de Jong dus cashen en zo makkelijker Mbappe halen. Maar die chip shot lukt nog steeds niet. Kreeg een penal: Griezmann doet de chip shot maar hij telt niet.
Ik wil headliner Plea namelijk wel uitproberen. Heb crap bundesliga spelers waar ik mee moet scoren voor acros the alp. Verdraaid irritant als ze zo traag zijn ivm Neymar/Messi/Griezmann.
Heb een spits uit Italië gekozen die ik met bieden (dus niet BIN) op kon pikken voor 700/750 per stuk. Daarna op TL gezet voor BIN 1100 en waarempel ze werden allemaal gekocht voor 1100.
Hiermee vooralsnog slechts 20.000 winst gemaakt, maar hé, toch leuk
Het kost me best wat tijd, anderzijds nu nog even doorgaan met nog een keer zo een ronde en ik heb vanavond 40.000 winst gemaakt.
Voor mijn doen lekker om dit eens te ervaren zo!
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Niet verkeerd zo'n Sane. Maar toch heb ik liever eentje die ik kan verhandelen.Arazogia schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:31:
Die nieuwe Sané ziet er ook wel aardig uit! Twijfel of ik hem zal gebruiken om Neymar te vervangen, enige nadeel is dat het untradeable is. Eens zien hoe ver ik kom met untradeable spelers uit m’n club
Cl editie voor 4k gekocht terwijl ie voor 10k weggaat. Kaka icon in het middenveld met Fabinho en Neymar erbij plus scream Bernard. Eens kijken of ik en de Plea en Kaka objectives aan elkaar kan rijgen met een 4-3-2-1 opstelling zoals @Bossie plaatsteMarkuss schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:38:
[...]
Dan koop je toch gewoon even snel Werner 83? Doe je die objectives en verkoop je hem daarna weer.
Stats zijn goed idd alleen vind ik de 3 ster weakfoot wel een groot minpunt als je bekijkt dat Neymar 5 ster weakfoot heeft.Arazogia schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:31:
Die nieuwe Sané ziet er ook wel aardig uit! Twijfel of ik hem zal gebruiken om Neymar te vervangen, enige nadeel is dat het untradeable is. Eens zien hoe ver ik kom met untradeable spelers uit m’n club
Edit: zie nu dat de SBC blijvend is dus kan er even rustig over nadenken
Idd, lekker laten gaan aangezien je voor iets meer een icon of Ney haalt voor die positie.tukkerterror90 schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 23:26:
[...]
Stats zijn goed idd alleen vind ik de 3 ster weakfoot wel een groot minpunt als je bekijkt dat Neymar 5 ster weakfoot heeft.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat is een stukje Bot protection geloof ik. Im Autobuyers tegen te gaan.kw_nl schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 22:40:
Wat mij nog het meeste tijd kost, is die app. Na iedere x biedingen doet ie het niet meer. Moet je de app weer opnieuw starten.
#TOTW 19 features @VirgilvDijk, @KMbappe, Haland & Jimenez 😍
— EA SPORTS FC (@EASPORTSFC) 22 januari 2020
Available in packs at 6PM UK! #FUT20 pic.twitter.com/FqNlArxsFk
En morgen weer de teleurstelling bij de player picks
Maar wel een goede totw je zou maar 1 van de 2 krijgen
Zowel Ney as Mbappe in packs, heb geen WL gedaan maar doe wel ff een gokje met Untradable rivals kaartjes. In het ergste geval word mijn First Owner Serie-A team is minder slecht.FidoDido schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 17:08:
[...]
En morgen weer de teleurstelling bij de player picks![]()
![]()
Maar wel een goede totw je zou maar 1 van de 2 krijgen
Dit is al patch nummer 13MadMoody schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 18:15:
Ik vroeg me al af waar hij bleef, maar daar is hij hoor. De FIFA patch die het spel zoals ieder jaar weer verkloot.
We moeten toch iets te klagen hebben
Is het eindelijk zo ver ja?MadMoody schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 18:15:
Ik vroeg me al af waar hij bleef, maar daar is hij hoor. De FIFA patch die het spel zoals ieder jaar weer verkloot.
Vraag is alleen of hij Lewandowski IF 91 of Reus gold zou moeten vervangen.... Of Reus naar CAM....
Tof als ik die weet te bemachtigen!
Als ik een Ziyech bij jullie in de spits zie, hebben jullie hem dan met zo'n positiekaartje tot spits omgeturnd, of gewoon enkel op de verkeerde plek gezet?
En wat is nu voor beginners een goede tactiek (op de ps4)? Is dat puur wat je zelf leuk vindt om te spelen?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Net 2 potjes Rivals. Dribbelen gaat gewoon goed. Geen lag/delays gehad en soepel gebeuren allemaal. Ik klaag (vooralsnog...?) niet.
1 mega pack geopend...
Walkout!
Braziliaan
CV
Mirandaaaaa!!!
Ik wil eigenlijk nog Mbappe kopen en dan op de plek van Aguero zetten om Neymar ook 10 chem te geven (switchen ingame met Seedorf).
Met dit team. Welke opstelling zouden jullie spelen en wie waar?
https://www.easports.com/...fId=gCKWruwOb3Ke:FFA20XBO
Ik speel normaliter 4231 of 4222. Maar komt Neymar daar wel tot zijn recht?
Ik speel zelf ook met Neymar en Mbappe in een 4222 heb dan Neymar als linker Cam en dan bij instructies op vrije rol dan komt hij automatisch veel naar binnen waardoor je regelmatig schietkansen rond de 16 krijgt. Aan de andere kant op rechts heb ik dan dembele gewoon op gebalanceerd staan, die blijft dan ook een stuk meer aan de zijkant.DeBers schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:16:
Zo.. Eindelijk weer eens wat aankopen gedaan.
Ik wil eigenlijk nog Mbappe kopen en dan op de plek van Aguero zetten om Neymar ook 10 chem te geven (switchen ingame met Seedorf).
Met dit team. Welke opstelling zouden jullie spelen en wie waar?
https://www.easports.com/...fId=gCKWruwOb3Ke:FFA20XBO
Ik speel normaliter 4231 of 4222. Maar komt Neymar daar wel tot zijn recht?
Wie schuif jij dan naar links mid?tukkerterror90 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:58:
[...]
Ik speel zelf ook met Neymar en Mbappe in een 4222 heb dan Neymar als linker Cam en dan bij instructies op vrije rol dan komt hij automatisch veel naar binnen waardoor je regelmatig schietkansen rond de 16 krijgt. Aan de andere kant op rechts heb ik dan dembele gewoon op gebalanceerd staan, die blijft dan ook een stuk meer aan de zijkant.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
que?Bean77 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 23:13:
Het is EA weer gelukt de game meer te slopen met de patch, damn, dit is erg zeg.
Zelfs extra matches gewonnen afwisselend in dezelfde wedstrijden met goals van Werner en Griezmann. De teller voor objectives is rigged, hij telt dingen gewoon echt niet mee.
Enfin rang 2 van DR is weer binnen. Ik ga voor 20k aan coins, Mbappe wordt per dag duurder en duurder. Ik verlies het op 5k die ik nu nog niet heb. Morgen dus wel
Dank voor de tip. Heerlijke potjes gespeeld hiermee!!!Bossie schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 21:12:
Zojuist een paar potjes met onderstaande 4231 geprobeerd, het hele team komt opeens tot leven
https://www.reddit.com/r/...that_one_formation_guide/
De packs of de coins?
Ik heb overigens nog nooit een fatsoenlijk iets gehad haha vandaag megapack. SP van 82 als hoogste
Ik heb 2x untradeable gekozen en kreeg SBC fodder zooi. 2x tradeable waaruit ik Griezmann kreeg als hoogste. Verder enkel coins. Morgen ook weer coins. Heb op toty kante na uit een squad battle elite 3 reward nul packluck.Augy schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 00:06:
Wat pakken jullie altijd na Rivals?
De packs of de coins?
Ik heb overigens nog nooit een fatsoenlijk iets gehad haha vandaag megapack. SP van 82 als hoogste
Ben vrij newbie. Sinds november FIFA met een serie A team. Struggle alleen met de RA. Niet hoger te vinden als 81 dus hoop nog een x op een mooie totw
Het is , zeker achteraf gezien, niet de meest verstandige keuze geweest aangezien ik het hele jaar nog niks fatsoenlijks hebt gepakt ... maarja
Niet ontevreden.
PSN/Steam: Xamsix
Ga deze vanavond maar eens proberen. Heb m al een paar keer voorbij zien komen.lwd-kevin schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 00:05:
[...]
Dank voor de tip. Heerlijke potjes gespeeld hiermee!!!
In de spits heb ik echter Butragueno en Suarez (91)... volstaan die of kan ik beter dan Griezmann op CAM / nr 9 zetten ivm zijn H/H workrates en goede conditie.
wijze woorden
Zag Mbappe de afgelopen dagen los van WL en zo flink stijgen in prijs. Elke listing die ik volgde eindigde op 640k. Door de coins heb ik er eentje gesniped voor 645k. De meest recente zie ik niet goedkoper weggaan.
Dreamteam compleet dus
En de onorigineelprijs gaat naar...
Ga anders even je mond spoelen...geen packluck maar wel TOTY Kanté. Dan heb je de rest van het jaar nergens meer recht op, dat weet je hèJoosie200 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 00:11:
[...]
Heb op toty kante na uit een squad battle elite 3 reward nul packluck.
Waarom denk je dat ik voor coins ga.Fraaank schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 10:14:
[...]
Ga anders even je mond spoelen...geen packluck maar wel TOTY Kanté. Dan heb je de rest van het jaar nergens meer recht op, dat weet je hè
seriously? Ga je zeuren over alleen maar kante die nu zelfs nog 2,4 miljoen waard is?Joosie200 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 00:11:
[...]
Ik heb 2x untradeable gekozen en kreeg SBC fodder zooi. 2x tradeable waaruit ik Griezmann kreeg als hoogste. Verder enkel coins. Morgen ook weer coins. Heb op toty kante na uit een squad battle elite 3 reward nul packluck.
Mijn packluck van de afgelopen 4(!!!) jaar is een Reus, Hazard, de Bruyne en Pogba geweest en dan niet terwijl ze op het hoogste niveau waren, maar al ver in de game. Dus genoeg IF / SIF / Special editions op de markt.
Ik heb nog nooit een Icon gepackt, een dikke special kaart of uberhaupt een topper als Messi, Ronaldo, Neymar of MBappe. Dit terwijl ik genoeg packs heb geopend, wat FIFA points heb gekocht, ultimate edition etc.
***spel
wijze woorden
Mijn bericht was niet als rant bedoeld. Ik had gewoon mazzel. Dat is hoe FUT in elkaar steekt qua packs. En influencers/bekende voetbal pro's krijgen alle goodies voor niks.Valandil schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 10:21:
[...]
seriously? Ga je zeuren over alleen maar kante die nu zelfs nog 2,4 miljoen waard is?
Ik heb verder nul packs gekocht want lootboxes is gewoon een loterij. Geen zin om daarvoor meer geld in de zakken van EA te stoppen dan de game te kopen. De gameplay is qua DR/WL zo ingesteld dat je gefrustreerd raakt. Maar waarom je daardoor packs zou kopen ontgaat mij.
Gisteren ook op het laatste een DR game: zo sta je tot 85e minuut op 0-0 zo sta je 0-2 achter. Een direct vanaf de aftrap en eentje omdat Virgil de bal wel blokt maar de aanvaller door Virgil heen kan en de bal oppakt en vrolijk doorloopt. Dus de game is gewoon rigged om de verkoop van packs aan te wakkeren. Dat is EA hun verdienmodel.
Wil je je team eens laten zien in Futbin Sleehond? Speel zelf ook Bundesliga en zoek wat andere spelers. Is Werner 2POTM geen optie voor je voorin?Sleehond schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 19:30:
Oef die kaart van Haland... Die wil ik wel voor mijn Bundesliga squad.
Vraag is alleen of hij Lewandowski IF 91 of Reus gold zou moeten vervangen.... Of Reus naar CAM....
Tof als ik die weet te bemachtigen!
Dat wil ik zeker, hierbij:Markuss schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:09:
[...]
Wil je je team eens laten zien in Futbin Sleehond? Speel zelf ook Bundesliga en zoek wat andere spelers. Is Werner 2POTM geen optie voor je voorin?
https://www.futbin.com/20/squad/12863274
Speel 4-1-3-2 wat erg goed bevalt.
Reus naar CAM, Haland spits en Havertz naar de bank zou denk ik mooi uitwerken verder.
Verdediging is denk ik niet sterkste punt al vind ik hem wel verbazingwekkend stabiel. Daar maar eens rustig op wachten of dat nog leuke upgrades gaan komen.
Lijkt dit wat op die van jou?
Heb nu 100.000 in kas ongeveer dus rustig richting de bovenstaande switch toewerken.
PS die POTM Werner is idd ook wel vet. Ik vind Lewandowski alleen wel echt een enorme baas ook door zijn 4 star weak door, knalt alles zo makkelijk erin. En ik wil eigenlijk die Haland eens gaan testen.
[ Voor 18% gewijzigd door Sleehond op 23-01-2020 11:58 ]
Yep, hier ook.Vestendrie schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:39:
Aanmeldingsproblemen met de app. Meer mensen last van?
Nice, hoe bevalt Lewandowski? Lukt het een beetje met z'n balance/agility? Verdediging in de Bundesliga is sowieso al niet makkelijk, hoop op een FS Mukiele. Ik wacht nog even tot de nieuwe OTW's komen, dan zal Haaland vermoedelijk wel wat dalen.Sleehond schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:27:
[...]
Dat wil ik zeker, hierbij:
https://www.futbin.com/20/squad/12863274
Speel 4-1-3-2 wat erg goed bevalt.
Reus naar CAM, Haland spits en Havertz naar de bank zou denk ik mooi uitwerken verder.
Verdediging is denk ik niet sterkste punt al vind ik hem wel verbazingwekkend stabiel. Daar maar eens rustig op wachten of dat nog leuke upgrades gaan komen.
Lijkt dit wat op die van jou?
Heb nu 100.000 in kas ongeveer dus rustig richting de bovenstaande switch toewerken.
PS die POTM Werner is idd ook wel vet. Ik vind Lewandowski alleen wel echt een enorme baas ook door zijn 4 star weak door, knalt alles zo makkelijk erin. En ik wil eigenlijk die Haland eens gaan testen.
Ik heb zelf dit: https://www.futbin.com/20/squad/9693843
Die Nakajima is een fijne invaller als de backs wat moe zijn en daarnaast zijn Tonali/Battaglia/Reus en Phillips reguliere invallers.
Heb nu nog ruim 2.000.000 op de bank dus ik hoop dat de Future Stars de Bundesliga gunstig gezind zijn. Als dat niet zo is dan ga ik over op 4-3-3 en ga ik de Leroy Sané SBC doen.
Hier idem dito. Ook iets van 200 a 300 punten gezakt vanuit div3.Wulfric92 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 10:08:
Sinds de patch van gisteren van 1550 punten naar 1350 punten gezakt. Elke keer volledig weg gecounterd... Er is nu echt nog maar 1 tactiek dat werkt, achterover hangen en counteren.
Niet voetballen wordt beloond. Precies wat je zegt. Achterover leunen niks doen. Tegenstander laten komen en dan counteren. En als je hetzelfde doet zit de hele game vast.
EA heeft de game echt weer een niveau erger gesloopt. Of 2 niveau's .
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
De keepers pakken amper nog een bal in een 1 tegen 1 situatie..
Krijg echt weer uitslagen als 6-4 8-6
Realistisch..
JepVestendrie schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 11:39:
Aanmeldingsproblemen met de app. Meer mensen last van?
Zowel app als webapp.
Alleen console/pc via de game lijkt te werken volgens de melding.
Ideaal moment om spelers goedkoop op te pikken lijkt me
[ Voor 30% gewijzigd door noodel1988 op 23-01-2020 13:20 ]
Dat gebeurde mij precies voor de patch, dus dat is niet te relateren denk ik. Je zult de EA-flow spoedig weer mee krijgen.Bean77 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 12:44:
[...]
Hier idem dito. Ook iets van 200 a 300 punten gezakt vanuit div3.
Niet voetballen wordt beloond. Precies wat je zegt. Achterover leunen niks doen. Tegenstander laten komen en dan counteren. En als je hetzelfde doet zit de hele game vast.
Of gewoon vol in de aanval blijven gaan. Je komt er gerust doorheen, alleen wat lastiger. En anders ga je dezelfde tactief gebruikenBean77 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 12:44:
[...]
Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Ja dat goedkoop op pikken lukt altijd wel op dit tijdstip, normaal heb ik de transferlijst al propvol zitten.noodel1988 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 12:53:
[...]
Jep
Zowel app als webapp.
Alleen console/pc via de game lijkt te werken volgens de melding.
Ideaal moment om spelers goedkoop op te pikken lijkt me![]()
Gelukkig is het snel opgelost, duurt pas 2 uur nu
Ah inmiddels opgelost.....nu nog minimaal een uurtje wachten voor de prijzen weer "normaal"zijn voor de donderdag middag
[ Voor 12% gewijzigd door jerommeke96 op 23-01-2020 13:51 ]
Zeker de laatste tegenstander was gewoon leuk om tegen te spelen.
Allebei gingen we voor voetballen en niet 5* skillen, kappen, draaien, dragback, roulette, akka en goal.
Hij scoorde in de 84ste minuut en 0-1 verloren... maar had graag nog een potje tegen deze persoon gespeeld.
Verder is de patch best ruk. Lijkt wel of niks meer lukt gelijk.
Heb al moeite om enigzins te kunnen winnen en nu kan ik weer mijn speelstijl proberen aan te passen.
wijze woorden
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Verwijderd
Ik heb beiden in de spits staan en ze stellen beiden niet teleur! Kan ze echt alle 2 aanraden. Lopen ook alle 2 minimaal 1 op 1. Enige nadeel van Costa is dat die vaak te moe wordt om een wedstrijd uit te spelen. Verder (nog) geen nadelen kunnen ontdekken.Hassiebassie schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 14:03:
Mensen die Diego Costa hebben gedaan? Ik kan de sbc gratis doen, of ik bewaar de kaarten voor een andere sbc. Heeft natuurlijk 99 strength, maar hele lage balance en agility. Weet dus niet of ik hem nou moet doen of Suarez POTM.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2020 14:07 ]
Ik heb gisterenavond DIV 6 veilliggesteld, maar krijg de rewards van div 7 -> 40.000 ipv 52.000 coins.Bean77 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 12:44:
[...]
Zat in Rank1 en had meeeeer dan voldoende punten
Is volgens mij je rank voor de aankomende week.Prins32 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 14:15:
[...]
Ik heb gisterenavond DIV 6 veilliggesteld, maar krijg de rewards van div 7 -> 40.000 ipv 52.000 coins.
Volgens mij ontvang je de rewards uit de rank waarmee je de week start. Volgende week zul je dus de rewards van DIV 6 krijgenPrins32 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 14:15:
[...]
Ik heb gisterenavond DIV 6 veilliggesteld, maar krijg de rewards van div 7 -> 40.000 ipv 52.000 coins.
Ah oke, dus als ik vanavond zak naar bijvoorbeeld div 9 dan ontvang ik alsnog div 6 rewards volgende week donderdag?Fraaank schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 14:16:
[...]
Is volgens mij je rank voor de aankomende week.
Nooit geweten! Ik leer hier iedere dag meer
Verhoog je min geboden prijs eens. Twee pagina's en je komt bij de laatste uit.kw_nl schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 13:50:
Heel irritant dat je geen teamfitheid kaartjes kan filteren in de webapp en mobiele app. Dacht even een zooi in te slaan voor de WL.
Net 200 ingekocht voor gem 800.
Benieuwd of ik ze kwijt kan dit weekend voor 1100 - 1200
Ik koop ze ook voor 800 gemiddeld in. Maar ik ga ze slijten voor 1500 tot 1600.roybr schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 14:39:
[...]
Verhoog je min geboden prijs eens. Twee pagina's en je komt bij de laatste uit.
Net 200 ingekocht voor gem 800.
Benieuwd of ik ze kwijt kan dit weekend voor 1100 - 1200
Had 7k over na het kopen van Mbappe. Op naar de 70k in 7 dagen tijd.
Dat is makkelijk, simpelweg WL spelen en wat squad-battles meepakken.Joosie200 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 15:22:
[...]
Ik koop ze ook voor 800 gemiddeld in. Maar ik ga ze slijten voor 1500 tot 1600.
Had 7k over na het kopen van Mbappe. Op naar de 70k in 7 dagen tijd.
Ik zit op 1000 v/d 2000 pnt om mij te kwalificeren dus WL wordt het niet. SB it is. Heb ik maandag 12 / 20k erbijBossie schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 15:48:
[...]
Dat is makkelijk, simpelweg WL spelen en wat squad-battles meepakken.
Ik zie veel 4222 / 4231 en 41212 (2)RemkoDJ schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 16:02:
Wat is nou eigenlijk een beetje de meest voorkomende/gebruikelijke tactic?
Hangt beetje af van je voorkeuren.
Ook 442 is een best fijne tactic.
Speel zelf 4222 en 41212 (2)
wijze woorden
Ff de mouwen opstroken en die 1000 punten binnenhalen, kun je meteen door met de volgende 30 als je klaar bentJoosie200 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 16:01:
[...]
Ik zit op 1000 v/d 2000 pnt om mij te kwalificeren dus WL wordt het niet. SB it is. Heb ik maandag 12 / 20k erbij
Als ik er nu voor betaald kreeg had ik het overwogen.Bossie schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 17:25:
[...]
Ff de mouwen opstroken en die 1000 punten binnenhalen, kun je meteen door met de volgende 30 als je klaar bent
Helaas verdien ik barweinig met fulltime FUT spelen. Eerst 24/7 spelen voor kwalificatie opdat je 30 matches mag spelen in 72 uur.
In een 4222 speel je met een linker en rechter Cam en de andere 2 zijn Cvms voor de verdediging.
Fyi
ze hebben hem weggehaald, zal zo wel gecorrigeerd terugkomen.Joosie200 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:29:
Zie de sbc nergens in de app? Of moet ik hem updaten?
Damn, iets te laat thuis dus blijkaar. SBC prijs is wel bizar.Bean77 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:30:
[...]
ze hebben hem weggehaald, zal zo wel gecorrigeerd terugkomen.
Ja weggehaald.Bean77 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:30:
[...]
ze hebben hem weggehaald, zal zo wel gecorrigeerd terugkomen.
Zo zie je maar weer waar het bij EA echt om draait, in een patch kunnen glitches zitten, aanpassen ho maar.
Kost een sbc hun coins bedoeld als sink dan hebben ze dat in een kwartiertje gefixed.
Ze hoeven niet eens moeite te doen om het te bevestigen.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Lewandowski is echt een baas. Die laat ik staan. Scoort elke wedstrijd wel. Agility en balance gaat best prima bij hem. Net Werner IF 86 aangeschaft. Dus lekker een snelle spits naast hem. En Reus voor de lekkere dribbels en knallen erachterMarkuss schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 12:07:
[...]
Nice, hoe bevalt Lewandowski? Lukt het een beetje met z'n balance/agility? Verdediging in de Bundesliga is sowieso al niet makkelijk, hoop op een FS Mukiele. Ik wacht nog even tot de nieuwe OTW's komen, dan zal Haaland vermoedelijk wel wat dalen.
Ik heb zelf dit: https://www.futbin.com/20/squad/9693843
Die Nakajima is een fijne invaller als de backs wat moe zijn en daarnaast zijn Tonali/Battaglia/Reus en Phillips reguliere invallers.
Heb nu nog ruim 2.000.000 op de bank dus ik hoop dat de Future Stars de Bundesliga gunstig gezind zijn. Als dat niet zo is dan ga ik over op 4-3-3 en ga ik de Leroy Sané SBC doen.
Nu Lewa IF 91 en Wener IF 86 voorin met Reus gold 88 op CAM. Met Gnabry en Sancho op RM en LM.
Ga nu even naar 4-1-2-1-2 over
Nu dus:
Werner IF 86 - Lewandowski IF 91
Reus 88
Sancho IF 86 - Gnabry 84
Witsel CL 85
Alaba 85 - Hernandez 84 - Sule 84 - Lainer IF 81
Neuer CL 88
Next is denk ik even Gnabry voor zijn IF laten plaats maken. En nog even goed over een verdedigende upgrade nadenken, dat zou het wel echt meer vorm geven!
PS hele team behalve Sule en Hernandez is allemaal 4 star weak foot.... Lekkerrrtt
[ Voor 3% gewijzigd door Sleehond op 23-01-2020 20:24 ]
Ja ok.. Dus wie schuif jij naar de linker cam?tukkerterror90 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 18:24:
[...]
In een 4222 speel je met een linker en rechter Cam en de andere 2 zijn Cvms voor de verdediging.
Ik ben helemaal klaar met die skill move, als ik tegen iemand kom die dat blijft doen dan quit ik gewoon. Boeit niet dat ik ze had kunnen verslaan. Ik heb er gewoon echt geen zin in en speel het spel uiteindelijk toch voor de fun
Doe ik ook. Dat continue gedragback is geen voetbal. Ik pak de loss wel.Terranova schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 20:28:
Ligt het aan mij of gebruiken mensen nog meer dan ooit de dragback.
Ik ben helemaal klaar met die skill move, als ik tegen iemand kom die dat blijft doen dan quit ik gewoon. Boeit niet dat ik ze had kunnen verslaan. Ik heb er gewoon echt geen zin in en speel het spel uiteindelijk toch voor de fun
Dat is ook mijn idee ja. Ik speel liever voetbal in divisie 6 dan een soort van op voetbal lijkende flipperkast met ballerina's aan de coke in divisie 4 of hoger.DeBers schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 20:47:
[...]
Doe ik ook. Dat continue gedragback is geen voetbal. Ik pak de loss wel.
Ze mogen mensen die de eerste 20 minuten alleen maar op hun eigen zestien hangen bannen uit het spel. Superirritant weer.