Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:29
Bossie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:23:
[...]

Grappig, ik had juist het gevoel niet streng genoeg waren. Het is in Idd erg random qua kaarten.
Heb al genoeg gele kaarten gekregen voor lichte overtredingen waarbij ik ook de bal speel, daarom vond ik dat het wel minder kon. Maar je hebt totaal gelijk dat het erg random is wanneer je er wel of niet 1 krijgt, vorig jaar was het duidelijker dat een bepaalde scheids (volgens mij die krullenbol) snel kaarten gaf terwijl een andere veel lakser was. Je kan de randomness als realistisch zijn maar in een spel als Fifa moet je gewoon weten waar je aan toe bent want er is al genoeg RNG invloed.

• Vestendrie
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 17:06
Joster schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:53:
[...]

Ze kunnen Brescia er beter ook maar uithalen:

[...]
Precies, maar een hele club de dupe laten worden van een man? Dat vinden ze een brug te ver waarschijnlijk.

• Vestendrie
Pompi schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:54:
[...]

Heb al genoeg gele kaarten gekregen voor lichte overtredingen waarbij ik ook de bal speel, daarom vond ik dat het wel minder kon. Maar je hebt totaal gelijk dat het erg random is wanneer je er wel of niet 1 krijgt, vorig jaar was het duidelijker dat een bepaalde scheids (volgens mij die krullenbol) snel kaarten gaf terwijl een andere veel lakser was. Je kan de randomness als realistisch zijn maar in een spel als Fifa moet je gewoon weten waar je aan toe bent want er is al genoeg RNG invloed.
Vind het opzich wel logisch inderdaad dat het zo Random gaat. Er is al genoeg scriptie in dit spel. Je kan je spel ook aanpassen en niet iedereen een dubbele beenbreuk proberen aan te naaien :P

• Pompi
Vestendrie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:56:
[...]

Vind het opzich wel logisch inderdaad dat het zo Random gaat. Er is al genoeg scriptie in dit spel. Je kan je spel ook aanpassen en niet iedereen een dubbele beenbreuk proberen aan te naaien :P
Ik tackle alleen met staande tackle dus dan wordt een dubbele beenbreuk wel lastig, zeker met de vertraging af en toe kan je tackle input later komen dan je wil en kan het een overtreding worden in plaats van de bal veroveren maar dat hoeft dan niet meteen geel te betekenen.

• Vestendrie
Pompi schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:59:
[...]

Ik tackle alleen met staande tackle dus dan wordt een dubbele beenbreuk wel lastig, zeker met de vertraging af en toe kan je tackle input later komen dan je wil en kan het een overtreding worden in plaats van de bal veroveren maar dat hoeft dan niet meteen geel te betekenen.
Jaa, bekend probleem. Maar in het echt wordt de tackle ook weleens te laat ingezet en betekent het vrijwel altijd geel. Het klinkt in mijn ogen meer als een bekend 'delay'- probleem dan het tackle-systeem zelf. Maar wellicht dat het platform ook van invloed is dan.
Vestendrie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:55:
[...]

Precies, maar een hele club de dupe laten worden van een man? Dat vinden ze een brug te ver waarschijnlijk.
Nou CR7 uit de game halen ivm dat gedoe met die vrouwen was ook geen reden voor EA.

Selectief dus.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Bean77 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 16:52:
[...]

Nou CR7 uit de game halen ivm dat gedoe met die vrouwen was ook geen reden voor EA.

Selectief dus.
Preventief ruimen heet dat, dat om alles om eventuele associaties tussen MVB en EA te voorkomen.

Maar idd, zo kunnen we idd een leuk aantal spelers verwijderen, voor Ronaldo was het toch ook genoeg om hem uit alle schermen te patchen ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

Bossie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:24:
[...]

Preventief ruimen heet dat, dat om alles om eventuele associaties tussen MVB en EA te voorkomen.

Maar idd, zo kunnen we idd een leuk aantal spelers verwijderen, voor Ronaldo was het toch ook genoeg om hem uit alle schermen te patchen ?
Messi is een veroordeelde crimineel in Spanje ivm gedoe met de belastingdienst. Die kan je ook er alvast uithalen. Ook niet een voorbeeld voor de jeugd.
Rijkaard spuugde Voller in zijn haren, ook eruit met die gast.
Zidane, Maradonna, Cruyff, eruit met die gasten.

Maar nee, gewoon openlijk met 2 maten meten. Typisch EA.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Bean77 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:34:
[...]

Messi is een veroordeelde crimineel in Spanje ivm gedoe met de belastingdienst. Die kan je ook er alvast uithalen. Ook niet een voorbeeld voor de jeugd.
Rijkaard spuugde Voller in zijn haren, ook eruit met die gast.
Zidane, Maradonna, Cruyff, eruit met die gasten.

Maar nee, gewoon openlijk met 2 maten meten. Typisch EA.
Dat is helaas hoe het werkt tegenwoordig waarbij het sentiment op social media belangrijker is dan de realiteit.

Bossie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:39:
[...]

Dat is helaas hoe het werkt tegenwoordig waarbij het sentiment op social media belangrijker is dan de realiteit.
Om Kieft maar te citeren , ik word er zo moe van :P

Bean77 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:46:
[...]

Om Kieft maar te citeren , ik word er zo moe van :P
#metoo

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16:25
Bossie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 17:39:
[...]

Oplossing geen Social media afnemen/gebruiken😀

Trakt | Last.fm | discogs

noodel1988 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 19:02:
[...]

Oplossing geen Social media afnemen/gebruiken😀
Dat is geen oplossing, ook in mijn packs zullen geen MVB zitten.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:48
Ah fijn, ik heb net wat wins getrade voor die 25 wins black Friday objective(ja i know "cheaten", maar anders kom ik er echt niet met dit rage inducing spel). Dus tijdens het traden ben ik wss geflagged ofzo en werd ik na een wedstrijd gedisconnect en uit FUT gegooid. Prima EA houd je dus in de gaten. Echter toen ik daarna gewoon een normaal potje rivals speelde en won(en nog veel belangrijker, objectives had gehaald) werd ik alsnog uit FUT gegooid.

Dus LET OP: EA gaat je naaien als je wins gaat traden, ook al staat er nergens dat het niet mag.

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 12:27
Terranova schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:37:
Ah fijn, ik heb net wat wins getrade voor die 25 wins black Friday objective(ja i know "cheaten", maar anders kom ik er echt niet met dit rage inducing spel). Dus tijdens het traden ben ik wss geflagged ofzo en werd ik na een wedstrijd gedisconnect en uit FUT gegooid. Prima EA houd je dus in de gaten. Echter toen ik daarna gewoon een normaal potje rivals speelde en won(en nog veel belangrijker, objectives had gehaald) werd ik alsnog uit FUT gegooid.

Dus LET OP: EA gaat je naaien als je wins gaat traden, ook al staat er nergens dat het niet mag.
Wat bedoel je met wins getrade?

• Terranova
  • Laatst online: 17:48
tukkerterror90 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:41:
[...]

Wat bedoel je met wins getrade?
Die 25 wins stond bij any game mode. Dus ook friendlies tegen vrienden. Dus dan quit je een X aantal keer op rij bij achterstand en je krijgt de wins er bij(dus je vriend quit voor jou wins etc). Tenminste totdat je het blijkbaar meer dan 5x doet ofzo en dan wordt je geflagged en krijg je disconnects na elke wedstrijd.

Terranova wijzigde deze reactie 03-12-2019 22:45 (4%)

• Leoleo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13-12 23:18
Ga gewoon lekker spelen joh...wins traden :*)

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14:17
Terranova schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 22:37:

En jij gelooft ook in Aliens? Ik doe dit al heel FIFA20 en nog geen probleem gehad, zou eerder naar je connectie kijken...

• Vestendrie
De bedoeling van zulke objectives is om je het spel te laten spelen he jongens. Op deze manier speel je amper het spel lijkt me. Zonde dat er zulke oplossingen worden gevonden voor content waar Fifa voor staat.

• Arazogia
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 13-12 15:16
Over objectives gesproken. Iemand tips voor de lage voorzet met een 83dri-mid (van week 3 - goud)? Ik las ergens dat je dit doet met 2x vierkantje op de PS, klopt dat? Ik krijg het maar niet voor elkaar..
Vestendrie schreef op woensdag 4 december 2019 @ 08:18:
De bedoeling van zulke objectives is om je het spel te laten spelen he jongens. Op deze manier speel je amper het spel lijkt me. Zonde dat er zulke oplossingen worden gevonden voor content waar Fifa voor staat.
Het is vooral een indicator dat je voor de rewards speelt, je moet dan afvragen of het het sowieso waard is.

• Vestendrie
Bossie schreef op woensdag 4 december 2019 @ 09:15:
[...]

Het is vooral een indicator dat je voor de rewards speelt, je moet dan afvragen of het het sowieso waard is.
Begrijpelijk. Maar voor de Rewards spelen lijkt me sowieso niet de motivatie om FUT20 te spelen. Want dat levert je meer stress op dan plezier.

• huis-r
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-12 09:19
Gisterenavond ging verassend lekker met mijn PL First Owner squad, nog 1 online win en 5 met de Super Lig. Dan is Zanetti ein-de-lijk binnen, was een behoorlijk kluif werk. Maar volgens mij straks dubbel en dwars waard.

Daarnaast er nog voor gezwicht om een laatste TOTW challenge te doen in totaal 5 gedaan met als meest interessant Canales, De Vrij & Promes (heerlijke supersub). Hier iemand die beter resultaat heeft gehad?

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Nu online
huis-r schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:17:
Gisterenavond ging verassend lekker met mijn PL First Owner squad, nog 1 online win en 5 met de Super Lig. Dan is Zanetti ein-de-lijk binnen, was een behoorlijk kluif werk. Maar volgens mij straks dubbel en dwars waard.

Daarnaast er nog voor gezwicht om een laatste TOTW challenge te doen in totaal 5 gedaan met als meest interessant Canales, De Vrij & Promes (heerlijke supersub). Hier iemand die beter resultaat heeft gehad?
Uiteindelijk nog 2 gedaan, Lewandowski was de winst.

• bvbal79
simons schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:43:
[...]

Uiteindelijk nog 2 gedaan, Lewandowski was de winst.
die zat er toch niet meer in na 15h?

• simons
  • Nu online
bvbal79 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:19:
[...]

die zat er toch niet meer in na 15h?
Ik was niet van plan om überhaupt ze te doen, gezien de droprate van youtubers die er 10-tallen deden. In het weekend toch gedaan 2x en Lewandowski was er 1 van.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-12 11:15
huis-r schreef op woensdag 4 december 2019 @ 10:17:

Ik heb na lang werk ook 17 van die kaartjes, maar twijfel of ik Zanetti wil doen.
Vind toch Gerrard als middenvelder ook wel tof, maar Ferdinand in de achterhoede scheelt ook wel veel. Gisteren eens tegen Roberto Carlos gespeeld, was ook een beest om tegen te houden.

Keuzes, keuzes….

PSN: Patrick_D

• G4mert
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 13-12 20:56
Overmorgen waarschijnlijk Team of the Group Stage. Vorig jaar was dit nl. ook op de vrijdag voordat de groepsfase afgelopen was.

Nu hopen dat Promes een kans maakt. Dan gaat de OTW er echt lekker uitzien.
Helaas denk ik dat ziyech een grotere kans maakt ;( Promes heeft te vaak pech.

Ook ben ik benieuwd hoe het met Martinez (ST, Inter) zit. Hij kan in de totw komen (2 goals) maar maakt ook grote kans op de TOTGS. Stiekem hoop ik op 2 dagen totw en dan weer een upgrade naar totgs.

• simons
  • Nu online
Patrick_D_GTS schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:52:
[...]

Ik heb na lang werk ook 17 van die kaartjes, maar twijfel of ik Zanetti wil doen.
Vind toch Gerrard als middenvelder ook wel tof, maar Ferdinand in de achterhoede scheelt ook wel veel. Gisteren eens tegen Roberto Carlos gespeeld, was ook een beest om tegen te houden.

Keuzes, keuzes….
Zanetti zit in mijn team en ik vind hem super, verdedigend erg sterk en strong link naar messi.
Zijn gebrek aan kopkracht is geen issue, koppen werkt toch niet in FIFA 20

• Patrick_D_GTS
simons schreef op woensdag 4 december 2019 @ 11:55:
[...]

Zanetti zit in mijn team en ik vind hem super, verdedigend erg sterk en strong link naar messi.
Tsja, Messi.

Tegen de tijd dat ik die kan betalen is Fifa21 uit :+

• huis-r
In een 4222 formatie kan hij prima strong linken met een Argentijnse CAM of SP, in mijn geval met Sergio.

Maar goed om te horen dat hij bevalt, ben erg benieuwd :-)

• Benny
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 11-12 19:02
[...]

Ik heb Zanetti ook en kan hem zeker aanraden. Hij is erg solide!

• Kanters85
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 08:20
Ik vraag me af wat er gaat gebeuren met de rttf kaart van Angelino als hij verkast naar de eredivisie 🙈

• bvbal79
Kanters85 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:20:
Ik vraag me af wat er gaat gebeuren met de rttf kaart van Angelino als hij verkast naar de eredivisie 🙈
Dan heb je er niks meer aan. Maar hoe kom je erbij dat hij weer naar de eredivisie gaat komen?

bvbal79 wijzigde deze reactie 04-12-2019 13:04 (11%)

• Pompi
bvbal79 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:02:
[...]

Dan heb je er niks meer aan. Maar hoe kom je erbij dat hij weer naar de eredivisie gaat komen?
De Telegraaf had geruchten dat Ajax en PSV in hem geintresseerd waren voor een winter transfer. Marco Timmer van de VI heeft het gister/vandaag ontkracht, dan wel dat Ajax alleen concreet in de zomer word als Tagliafico weg gaat en over PSV zei hij dat ze hem niet konden betalen. Blijkbaar wil Man City rond de 20M

• xavento
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 13-12 15:28

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Pompi
Apart genoeg wel de officiële mediapartner van Ajax.

• Vestendrie
Pompi schreef op woensdag 4 december 2019 @ 13:16:
[...]

Apart genoeg wel de officiële mediapartner van Ajax.
Telegraaf heeft het vaak wel juist, maar roept minstens de helft lukraak en pure onzin om krantjes te vullen. Toen met Frenkie werd er ik weet niet hoe vaak gezegd dat hij voor PSG heeft gekozen, zou al getekend zijn etc etc. Week later doodleuk Barcelona geworden. Ze schrijven iets al als een feit zonder het dubbel te checken. Engnekken.

Niet dat het AD zoveel beter is hoor als officiele mediapartner van mijn club. Hoelang dat nog blijft na het jeugdopleidingsscandaal ook..

• timano
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 14:03
Een vraagje , ik heb steeds het probleem als er een update is waarbij staat 29 of meer face updates.
Dan als ik Fifa start er meestal maar 1 of 2 werkelijk zijn ge-update.
Weet iemand wanneer die wel ge-update zullen worden bijv die van norwich en aston villa

• xavento
  • Laatst online: 13-12 15:28
timano schreef op woensdag 4 december 2019 @ 15:57:
Een vraagje , ik heb steeds het probleem als er een update is waarbij staat 29 of meer face updates.
Dan als ik Fifa start er meestal maar 1 of 2 werkelijk zijn ge-update.
Weet iemand wanneer die wel ge-update zullen worden bijv die van norwich en aston villa
Villa:

Ezri Konsa
Jed Steer
Henri Lansbury
Jonathan Kodjia
Marvelous Nakamba
Neil Taylor
Tyrone Mings (Updated)

Norwich:

Ibrahima Amadou
Mario Vrancic
Grant Hanley
Onel Hernandez
Christoph Zimmermann

Sheffield:

Callum Robinson
Lys Mousset

Atletico:

Renan Lodi
Ivan Seponjic

Niets zeggende clubs:

Martin Barragan
Nicolas Freire
Carlos Gonzalez
Pablo Barrera
Jose Alberto Castillo
Diego Rosales
Brian Figueroa

Matias Dituro
Luciano Aued
David Henriquez
Cesar Fuentes
Stefano Magnasco
Juan Cornejo

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Pompi
https://pbs.twimg.com/media/EK6w6woXsAAUqpC.png

Waarschijnlijk kan deze Cillessen nog steeds niet keepen, blij dat ik Ed'je heb.

Pompi wijzigde deze reactie 04-12-2019 16:04 (42%)

Pompi schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:03:
[Afbeelding]

Waarschijnlijk kan deze Cillessen nog steeds niet keepen, blij dat ik Ed'je heb.
Bizar dat Ter Stegen geen IF kaart kreeg, wat een wedstrijd keepte hij. Hier zit trouwens geen enkele speler bij die ik kan gebruiken :)

Xamsix wijzigde deze reactie 04-12-2019 16:16 (8%)

PSN/Steam: Xamsix

• Pompi
Xamsix schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:15:
[...]

Bizar dat Ter Stegen geen IF kaart kreeg, wat een wedstrijd keepte hij.
Mogelijk om dezelfde reden Memphis een aantal weken geleden geen TOTW maar wel een RTTF kaart kreeg, als TOTGS echt vrijdag is dan zou hij daar zo maar in kunnen zitten natuurlijk.

• timano
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 14:03
Ik bedoel pukki elghazi grealisch en nog een paar zouden vorige week ge-update zijn maar bij mij nog niet

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 13-12 17:24
Pompi schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:03:
[Afbeelding]

Nou doe mij maar Van Dijk met Alli of Carvajal. Oftewel ik krijg Mitrovic en Lang ofzo.

• 038Zwolle
  • Laatst online: 11:10
5 potjes gespeeld en kan merken dat ik toch een stuk minder van die onzin gele kaarten krijg. Ook zijn de vrije trappen eindelijk gepatched en gaan sneller en de rood getimede vrije trappen werken nu ook eindelijk niet meer

• huis-r
Ik had het voorrecht om afgelopen weekend bij de wedstrijd van de Spurs te zijn, die Dele heeft zijn kaartje wel verdiend. Zou mooi zijn als ik die pack, toch een beetje sentiment ;-)
Pompi schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:16:
[...]

Mogelijk om dezelfde reden Memphis een aantal weken geleden geen TOTW maar wel een RTTF kaart kreeg, als TOTGS echt vrijdag is dan zou hij daar zo maar in kunnen zitten natuurlijk.
Is TOTGS niet na de groupsfase, dus volgende week vrijdag?

Weinig spannende TOTW, ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik geen VVD ga krijgen ;)
Carvajal is misschien wel leuk, speel nu met Scream Trippier.

• AntraXxX
  • Laatst online: 09:36
Bossie schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:45:
[...]

Weinig spannende TOTW, ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik geen VVD ga krijgen ;)
Was vorig jaar ook op ‘aanstaande’ vrijdag, dat de 6e groepsfase nog gespeeld moest worden. Dit jaar zijn de promo’s toch wel hetzelfde qua agenda, dus 99% TOTGS aanstaande vrijdag.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Pompi
Bossie schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:45:
[...]

Ik las op Reddit dat vorig jaar het blijkbaar al kwam op de vrijdag voor de laatste speelronde en daarom refereerde ik aan vrijdag.
Pompi schreef op woensdag 4 december 2019 @ 16:53:
[...]

Ik las op Reddit dat vorig jaar het blijkbaar al kwam op de vrijdag voor de laatste speelronde en daarom refereerde ik aan vrijdag.
pakjes ff een dagje bewaren dus, thanks.

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11:49
[...]

Dit. En bij mijn andere team breng ik Zanetti regelmatig in als CDM. Daar is hij ook een beest

• Benny
Geef mij morgen die rode Virgil.. heb de normale nu en wat een beest is dat al zeg.

Gister wat 2 player packs geopend en er zat zowaar wat bij. Walker en Laporte en nog wat spul waar ik wel wat mee kan. Niet verkeerd :)

Heb ook die King gehaald. Stats zien er goed uit, samen met POTM Vardy leuk voor op de bank.
Benny schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:31:
Geef mij morgen die rode Virgil.. heb de normale nu en wat een beest is dat al zeg.

Gister wat 2 player packs geopend en er zat zowaar wat bij. Walker en Laporte en nog wat spul waar ik wel wat mee kan. Niet verkeerd :)

Heb ook die King gehaald. Stats zien er goed uit, samen met POTM Vardy leuk voor op de bank.
Nou dan verkijk je je aardig. Zo goed is die VVD upgrade ook weer niet. Zal zeker het prijsverschil niet waard zijn. Maar gratis krijgen is altijd leuk, desnoods tzt voor een sbc.

Bean77 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:38:
[...]

Nou dan verkijk je je aardig. Zo goed is die VVD upgrade ook weer niet. Zal zeker het prijsverschil niet waard zijn. Maar gratis krijgen is altijd leuk, desnoods tzt voor een sbc.
VVD is sowieso weer met een ijzersterk seizoen bezig, misschien krijgt die IF nog een upgrade tijdens de winterupgrades.

Bossie schreef op woensdag 4 december 2019 @ 17:54:
[...]

VVD is sowieso weer met een ijzersterk seizoen bezig, misschien krijgt die IF nog een upgrade tijdens de winterupgrades.
Dat zou hoogst ongebruikelijk zijn voor EA een verdediger met zo'n hoge rating. Ach hij is ook 2e van de wereld geworden en misschien ruikt EA wel weer geld om wat leuks op te tuigen hiervoor.

• Messje
  • Laatst online: 12:39
Met rivals speel ik meestal 3-5-2, maar ik twijfel of je in WL dan niet weg wordt gespeeld. Ervaringen? Anders gewoon 41212
Messje schreef op woensdag 4 december 2019 @ 18:21:
Met rivals speel ik meestal 3-5-2, maar ik twijfel of je in WL dan niet weg wordt gespeeld. Ervaringen? Anders gewoon 41212
Eenmaal geprobeerd, werkt prima.
Zorg wel voor een tweede formatie tegen spelers die je verdediging proberen te overloaden.

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Vanavond na 2.5 week pauze maar eens DR opgestart. En zo waar zonder lag spelen tegen tegenstanders die gelijkwaardig zijn. En waarvan je dan slechts met 1-0 verliest op zijn Duits op de 88e minuut en/of dan de gelijkmaker scoort. Dit is voor het eerst. Ik heb zo waar mijn eerste DR game ooit gewonnen met 3-0 omdat ik een tegenstander had met 75 rated spelers.

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:54
Vreemd, hier is de input lag niet te doen vanavond, heb de playstation weer uitgezet.
Mijn speelstijl is echt niet te doen met die lag :+

• Jamesl
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13-12 16:26
Heb het echt enorm naar mijn zin, maar niet heus.
Probeer icon swaps challenges te doen en kom echt alleen maar tegen mensen met Messi, Cruyff, Gullit etc...

• noodel1988
Mane IF incoming

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 15:57
Arazogia schreef op woensdag 4 december 2019 @ 08:53:
Over objectives gesproken. Iemand tips voor de lage voorzet met een 83dri-mid (van week 3 - goud)? Ik las ergens dat je dit doet met 2x vierkantje op de PS, klopt dat? Ik krijg het maar niet voor elkaar..
Hier hetzelfde.... krijg het niet voor elkaar (speel wel op pc met Xbox controller trouwens)

• tukkerterror90
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 12:27
theman36 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 21:52:
[...]

Hier hetzelfde.... krijg het niet voor elkaar (speel wel op pc met Xbox controller trouwens)
Harde lage voorzet is 3 keer snel achter elkaar vierkantje indrukken dus niet 2 keer.

• Jebus4life
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 15:44
Hierboven, laat het uit man, ToTGS voor Ter Stegen. Nu al by far de vervelendste keeper die ik tegenkom...

• theman36
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 15:57
tukkerterror90 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 22:59:
[...]

Harde lage voorzet is 3 keer snel achter elkaar vierkantje indrukken dus niet 2 keer.
Morgen ff proberen dan. Zou wel gek zijn aangezien het zelfs bij de controller instellingen staat bij fifa zelf 8)7

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Jebus4life schreef op woensdag 4 december 2019 @ 23:10:
Hierboven, laat het uit man, ToTGS voor Ter Stegen. Nu al by far de vervelendste keeper die ik tegenkom...
Daar speelde ik vanavond ook tegen. Wat een beest met katachtige reflexen. Man, man, man.. allemaal reddingen zonder mij een rebound te gunnen. Pas toen ik met Griezmann door een mooie voorzet hem op het verkeerde been had staan kon ik een goal scoren na 10 pogingen die hij tegenhield.

• Jamesl
Nou wat een avond.. van 1150 skill rating naar 730 gegaan. En niet eens expres.. 2 potjes gewonnen, stuk of 18 verloren.
Icon swaps wordt je echt depressief van

• Traeces
  • Laatst online: 13:59
Jamesl schreef op donderdag 5 december 2019 @ 00:21:
Nou wat een avond.. van 1150 skill rating naar 730 gegaan. En niet eens expres.. 2 potjes gewonnen, stuk of 18 verloren.
Icon swaps wordt je echt depressief van
Die icon swaps en objectives verzieken heel rivals. Gister ook in divisie 6 een team met 5 icons tegen, Messi , Virgil etc :+

• bvbal79
Denk dat Lautero Martinez ook wel een TOTGS gaat krijgen, Lewandowski lijkt me ook een zekerheidje. Haland en Orsic zullen wel de verrassingen kunnen zijn in het TOTGS team.

De week erop zal alweer FUTMAS beginnen denk ik

bvbal79 wijzigde deze reactie 05-12-2019 08:22 (13%)

• JMaster
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:02
Traeces schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:16:
[...]

Die icon swaps en objectives verzieken heel rivals. Gister ook in divisie 6 een team met 5 icons tegen, Messi , Virgil etc :+
Oh, die kom je ook tegen in divisie 8 en 9. Zo jammer dat.

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 13:01
Niet dat ik meer speel, maar ik zat met FIFA 20 gewoon in divisie 8 terwijl ik met 18 en 19 altijd rond de grens tussen 5 en 6 balanceerde.

In divisie 8 kwam ik de ziekste teams tegen met icons, speciale kaarten etc.

Het hele idee van objectives vind ik ansicht heel leuk, maar het is compleet verkeerd uitgewerkt in het online gedeelte, jammer.
Hmmm nog geen weekend league rewards beschikbaar.

Leuk hoor, 400k aan packs en geen één walkout. Pleuris bedrijf ook. Week in week uit dramatische packs. Ga je schamen. Player Picks 81 en 82. Niet te geloven.

Iemand anders hier wel packluck gehad? :)

• Paffelton
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 13-12 16:34
SH-FR schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:37:
Leuk hoor, 400k aan packs en geen één walkout. Pleuris bedrijf ook. Week in week uit dramatische packs. Ga je schamen. Player Picks 81 en 82. Niet te geloven.

Waarom zou je 400k aan packs uit geven als je daarmee ook een walkout kan kopen?

• Patrick_D_GTS
Jij zou het liefst elke week Messi krijgen he?

Ik snap je ergens wel, aan de andere kant, ga gewoon lekker voetballen, daar is het spel voor gemaakt.

Zelf niet voor packs gekozen, maar enkel de cash. 30K en lekker geïnvesteerd.

Paffelton schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:39:
[...]

Waarom zou je 400k aan packs uit geven als je daarmee ook een walkout kan kopen?
Waren WL Rewards en Division Rivals Rewards. Packs kopen doe ik al helemaal niet (:

• Paffelton
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 13-12 16:34
SH-FR schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:40:
[...]

Waren WL Rewards en Division Rivals Rewards. Packs kopen doe ik al helemaal niet (:
Hoe kom je aan die 400k dan? Futbin geschatte waarde of zo? Of hoeveel ze normaal zouden kosten?

Paffelton wijzigde deze reactie 05-12-2019 09:41 (6%)

SH-FR schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:37:

2x83 uit de picks, packs maak ik morgen open ivm eventuele TOTGS. Muntjes gekozen dit keer voor Rival Rewards aangezien 3/4 toch duplicates zijn de laatste tijd.

Paffelton schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:41:
[...]

Hoe kom je aan die 400k dan? Futbin geschatte waarde of zo? Of hoeveel ze normaal zouden kosten?
Ik heb 2 50k packs geopend, 2 100k packs, 2 35k packs en 2 15k packs. Waren Weekend League G1 en Rivals D4 Rewards.

Had niets verwacht, maar dit is wel héél dramatisch. Ik verwacht geen Messi ofzo, wat een bovenstaande reactie suggereert, maar ik vind het wel schandalig dat je week na week mensen hoort die G1 of zelfs hoger hebben gehaald en gewoon helemaal niets packen.

Sowieso lijkt het wel alsof de kans op een goede speler nog lager is dan andere jaren. Heb nu dit jaar zo’n 4 keer G1 gehaald en beste speler uit deze packs was een 87 Alderweireld van 17k ofzo. Er zullen best mensen zijn die iets goeds packen hoor, maar vind, wat ik zie, wel heel pover.

• Vestendrie
SH-FR schreef op donderdag 5 december 2019 @ 09:56:
[...]

Ik heb 2 50k packs geopend, 2 100k packs, 2 35k packs en 2 15k packs. Waren Weekend League G1 en Rivals D4 Rewards.

Had niets verwacht, maar dit is wel héél dramatisch. Ik verwacht geen Messi ofzo, wat een bovenstaande reactie suggereert, maar ik vind het wel schandalig dat je week na week mensen hoort die G1 of zelfs hoger hebben gehaald en gewoon helemaal niets packen.

Sowieso lijkt het wel alsof de kans op een goede speler nog lager is dan andere jaren. Heb nu dit jaar zo’n 4 keer G1 gehaald en beste speler uit deze packs was een 87 Alderweireld van 17k ofzo. Er zullen best mensen zijn die iets goeds packen hoor, maar vind, wat ik zie, wel heel pover.
De packkans is ongetwijfeld kleiner omdat het spel ieder jaar groeit en er meer mensen pakketjes blijven openen. Ze hebben het deels gecompenseerd door die vele objectives. Nu slaan ze de plan daarmee compleet mis door het te combineren met Rivals etc, maar het idee is ansich wel goed.
Player picks helaas rotzooi zoals elke keer. Uit mn Gold 1 packs heb ik normale gold Frenkie en Courtois gehaald. Denk uiteindelijk in packs toch zo'n 75k ofzo. Niet te slecht.

• Jamesl
Traeces schreef op donderdag 5 december 2019 @ 08:16:
[...]

Klop... echt verschrikkelijk.

Hele ding is ook dat ik echt totaal geen verschil in niveau van tegenstanders merk tussen divsie 4 en divisie 7 8)7

Vroeger, toen er nog geen division rivals was maar gewoon divisies was het altijd keihard strijden in divisie 1, vaak degradeerde ik dan naar 2, maar daar was het dan al een stuk makkelijker en promoveerde ik al vrij snel, en soms als ik in divisie 3 kwam werd ik altijd lachend kampioen.
Dat is nu echt niet meer voor mijn gevoel.

Maar het blijft ook bizar wat voor teams mensen hebben tegenwoordig, het lijkt wel of iedereen 2+ mil heeft

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:43
Ik had Fischer uit de player pick, helemaal blij natuurlijk :X

Maar uit de pakketjes haalde ik Dybala, leuke sub voor De Bruyne.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:42
Krijg je een TOTW, is het Bender :-(

De Premier League en La Liga competitie SBC's moeten nu toch wel snel komen.. Engelse heb ik inmiddels zo goed als compleet en ben nu begonnen met het zoveel mogelijk hamsteren van La Liga spelers voor 400 munten.. Zodra de SBC uitkomt gaan die allemaal in de verkoop, daar moet wel wat winst uit te halen zijn..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Ozz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 17:01
Cillesen en Immobile uit red picks. Had nu eindelijk genoeg voor de 86+ upgrade. Dus heb ze beide ook ingeleverd. Kon kiezen uit Ilicic, Walker en Pjanic. Walker maar gekozen. Kon slechter.

• Capsaicin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17:25
Terwijl ik zonder enige hoop pakjes opende in de Fut app, zag ik daar ineens de naam van Christiano Ronaldo.

Verhandelbaar.

Ik beloof EA plechtig om gedurende Fifa 20 niet meer te klagen over packluck.

Tot nu toe had ik een onverhandelbare De Bruyne en een verhandelbare Griezmann als hoogste.
Heb momenteel; https://www.futbin.com/20/squad/11533507

Maar ik heb ongeveer 700.000 coins over voor extra investeringen. Daarom zit ik ernaar te kijken om mn verdediging te verzwakken, maar dan wel Maradonna te hebben;

https://www.futbin.com/20/squad/11533514

Is dat het waard denken jullie?

• Beavbusi
  • Registratie: april 2013
  • Nu online
Xamsix schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:47:

Maar ik heb ongeveer 700.000 coins over voor extra investeringen. Daarom zit ik ernaar te kijken om mn verdediging te verzwakken, maar dan wel Maradonna te hebben;

Je middenveld en verdediging zijn nu prima. Zou je gaan naar alleen een goed middenveld...

• Pompi
Noa Lang en Fekir uit G2 maar verder troep troep en nog eens troep, hoogste was 82 dus schiet niet op als alle andere spelers maar voor 750 coins per stuk gaan.

• Benny
Denk ik open voor ‘t eerst m’n WL rewards op de
App, zal toch wel weer rotzooi zijn..

Mitrovic en Bender als Player picks...jippie

1e mega pack: Mbappe!!
800k waard ! Eindelijk pack ik eens iets van waarde :)
Beavbusi schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:03:
[...]

Je middenveld en verdediging zijn nu prima. Zou je gaan naar alleen een goed middenveld...
Ja goed punt, al ben ik niet altijd tevreden over de combinatie van Hagi - Ben Yedder. Hagi is lastig wanneer de tegenstander er kort op zit, hij draait niet zo makkelijk weg. Maar dat ligt wellicht ook gedeeltelijk aan mn eigen beperkte skills.

Wat ik ook kan doen is kijken naar een upgrade van de goedkope Overmars.

Xamsix schreef op donderdag 5 december 2019 @ 10:47:

Goede vraag, maar ik weet wel dat spelen met zulke spelers het juist leuk maakt :)

• Traeces
Momenteel mijn team :

https://www.futbin.com/20/squad/11533945

Heb IF dele Alli gekocht als vervanging voor Doucoure of Sissoko , wil iets meer aanvallende CVM hebben dan 2 slagers.

Wie zouden jullie vervangen ?

• huis-r
Mannen,

Ik heb hier heel lang hard geroepen dat ik Zanetti zou vrij gaan spelen. Echter, zit ik nu te kijken naar mijn squad en kom ik tot de conclusie dat ik met Rio Ferdinand mijn centrum veel flexibeler kan inrichten.

https://www.futbin.com/20/squad/11534632

Radja is een player pick en heel goed dus die wil ik zeker laten blijven spelen, een hybride heeft mijn voorkeur. Blijf van mening dat in de PL veel mogelijkheden zijn.

Concluderend: Met Rio i.p.v. Chiellini of Laporte kan ik een andere keeper laten spelen én mijn centrum aanpassen. Maar ik vind het een lastige keuze ivm de kwaliteit van Zanetti.

Iemand enig advies?

• noodel1988
huis-r schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:38:
Mannen,

Ik heb hier heel lang hard geroepen dat ik Zanetti zou vrij gaan spelen. Echter, zit ik nu te kijken naar mijn squad en kom ik tot de conclusie dat ik met Rio Ferdinand mijn centrum veel flexibeler kan inrichten.

https://www.futbin.com/20/squad/11534632

Radja is een player pick en heel goed dus die wil ik zeker laten blijven spelen, een hybride heeft mijn voorkeur. Blijf van mening dat in de PL veel mogelijkheden zijn.

Concluderend: Met Rio i.p.v. Chiellini of Laporte kan ik een andere keeper laten spelen én mijn centrum aanpassen. Maar ik vind het een lastige keuze ivm de kwaliteit van Zanetti.

Iemand enig advies?
Ik vond Zanetti het niet waard als je kijkt naar (scream/IF) Walker bijv. en dat afzet tegen de coins die beiden kosten.
Ik ben voor Drogba gegaan.

Daarnaast mijn middenveld versterkt met Son, hopelijk schiet verkoop auba op dan kan ik Kanté, Pogba of Bruyne er nog bij halen.
Dan denk ik wel leuke upgrade gedaan voor WL >:)

• Mitchell-CWD
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 11-12 20:45
Traeces schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:19:
Momenteel mijn team :

https://www.futbin.com/20/squad/11533945

Heb IF dele Alli gekocht als vervanging voor Doucoure of Sissoko , wil iets meer aanvallende CVM hebben dan 2 slagers.

Wie zouden jullie vervangen ?
Hoe is Otamendi? Zit eraan te denken om hem te kopen.

Je zou links Bernard scream kunnen zetten? Vind ik een hele fijne speler. Of in de spits miss Auba?

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

• Traeces
Mitchell-CWD schreef op donderdag 5 december 2019 @ 11:52:
[...]

Hoe is Otamendi? Zit eraan te denken om hem te kopen.

Je zou links Bernard scream kunnen zetten? Vind ik een hele fijne speler. Of in de spits miss Auba?
Otamendi is echt geweldig blij dat ik hem gekocht heb. Als je Virgil en Otamendi naast elkaar heb dan is het echt een geweldig centrum.

Aubu vond ik echt verschrikkelijk spelen die heb ik heel snel weer verkocht :+ Zou nog graag scream bernard willen hebben maar heb even geen coins meer na de aankoop van Alli :'(

• bvbal79
Iemand hier met Baby Dalgish gespeeld. Ik ben op zoek naar een vervanger voor Van Basten en heb nu 2M coins tot me beschikking, maar vraag me af of het de moeite waard is. Aan de andere kant gaat hij binnenkort ook uit packs, dus zal zijn waarde ook wel houden denk ik.

• Jebus4life
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 15:44
bvbal79 schreef op donderdag 5 december 2019 @ 12:30:
Iemand hier met Baby Dalgish gespeeld. Ik ben op zoek naar een vervanger voor Van Basten en heb nu 2M coins tot me beschikking, maar vraag me af of het de moeite waard is. Aan de andere kant gaat hij binnenkort ook uit packs, dus zal zijn waarde ook wel houden denk ik.
Iemand die weet wanneer ze uit packs gaan?
Ik heb een icon of 5 waaruit ik twijfel of ik ze moet oppikken (ik zit zelf rond de 1m coins), maar het is wel de bedoeling te kiezen voor ze uit packs gaan. Dan kan ik er eentje oppikken nog voor de supply opdroogt.
Pagina: 1 ... 64 ... 69 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True