Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jebus4life
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 15:44
ErnstMid schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:47:
Zo, topweekend. Vrijdag begonnen met 50k en nu net geen miljoen:) alleen maar ucl kaarten ingekocht en verkocht...

(En Overmars verkocht voor 600k, dat hielp ook wel haha)

@Jebus4life kaka? Of een andere icon?
Ja, ik bedacht me ook al om te investeren in een nuttige icon. Baby Socrates of nog wat doorsparen voor mid Seedorf.

Baby Capita ziet er ook wel een absolute baas uit bv _/-\o_
FidoDido schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:15:
Heb gisteren op juiste moment if mane (750k) en yedder gekocht (180k) :) zijn weer behoorlijk gestegen leuke aanwinsten voor het team.
Nu 4222 met voorhoede deze en Neymar en Messi zelfs in Rivals als je er binnen 30 min 2 of 3 inprikt leaven ze al :p
Finesse schoten gaan lekker en kunnen allemaal snoeihard schieten.

Mane voelt beter aan dan Mbappe en is 2 ton goedkoper tot TOTY en futmas zal dat wel de voorhoede blijven.
Ja, de markt reageert erg onvoorspelbaar precies. Ik zag dat SIF Nainggolan van 300+k gedaald was naar +-175k, hem toch maar gehaald daarstraks en hij zit inmiddels weer rond de 205k...

Jebus4life wijzigde deze reactie 01-12-2019 22:42 (5%)

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13:28
Zo, heb me nog even kwaad gemaakt en na 5 (!) losses de WL afgesloten met 4 wins, het enige dat ik heb veranderd is Insigne eruit voor Dybala, wat een held is dat. Eigenlijk wil ik graag in IF halen, maar is het de moeite en coins waard tov zijn NIF? Hij zorgde mede voor de laatste 4 wins op rij met 5 goals :)
S1 is het uiteindelijk geworden, best matig maar had er vanmiddag een hard hoofd in 8)7
Heb de icon sbc gedaan dacht mijn team staat neem de gol, had het kunnen weten :p kreeg lampard kan nog beroerder dat wel.
Heb alleen Guardiola en de Jong otw daar misschien rouleren met Guardiola zijn stats met een shadow zijn zo slecht nog niet

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:48
Weet iemand trouwens of TOTY spelers ook de OTW verhogen? De kans op een TOTY Frenkie en/of De Ligt is natuurlijk aanwezig.
Terranova schreef op zondag 1 december 2019 @ 23:27:
Weet iemand trouwens of TOTY spelers ook de OTW verhogen? De kans op een TOTY Frenkie en/of De Ligt is natuurlijk aanwezig.
Nee

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:48
Toch nog even afgemaakt, 20-9 geëindigd. Heb slecht gespeeld, maar Gold 1 is een mooi resultaat. Bizar dat ik nog steeds ultimate packs zie staan bij promo. EA heeft dit weekend echt honderden miljoenen verdiend.

PSN/Steam: Xamsix

• mar101
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:53
Jebus4life schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:21:
Iemand advies voor mijn team? Na de verkoop van Neymar heb ik Nainggolan ingewisseld voor IF Nainggolan en heb ik tussen de 900k-1mil op de bank.
*Gezien ik in BE woon kan ik geen pakjes kopen, ik heb al behoorlijk wat pack luck gehad deze fifa (Dybala, Allan en dus Neymar gepakt bv), dus die coins mogen gerust nog op de bank blijven tot een later tijdstip ;)

https://www.futbin.com/20/squad/11441561

Ik speelde voorheen 5-3-2 met IF Martinez als tweede spits, maar dat ging niet lekker en dit speelt zoals enkele posts hierboven beschreven (momenteel) veel beter.

Doelman:
Lijkt me solid, gezien mijn team Serie A based is er geen upgrade mogenlijk die ik zie.

Defensie:
Plan is deze week de laatste icon challenges te doen en IF Kolarov de vervangen door Roberto Carlos. Florenzi voorzie ik te vervangen door Story Danilo (als ik de 100k exp haal, ik vermoed van wel). Centraal met Romagnoli/Nesta (Manolas als back-up) Ben ik best tevreden.

Middenveld:
Allan is top. Enkel te vervangen door RTTF Allan lijkt me, geen idee of dat de investering waard is (Napoli is zo enorm wisselvallig...). Nainggolan was al een beest, de SIF zal zeker een dikke upgrade zijn. Dybala lijkt me solid, Tonali vind ik maar meh voorlopig. Insigne fungeert meer als valse 9 in dit systeem dan een pure CAM.

Aanvallend:
Zeer tevreden van Dzeko (120 goals in 130 wedstrijden ofzo). Die 5 star weak foot speelt heerlijk, gezien ik suck in dribbelen/skill moves is zijn 2 star SM rating geen echt issue voor mij.
Als ik jou was zou ik in ieder geval Tonali en Nainggolan SIF van positie wisselen, Nainggolan is aanvallend een stuk sterker dan Tonali. Ook zou ik Nainggolan dan als middelste CAM laten spelen met de instructie "Come back on defense" dan kan hij de centrale middenvelders van de tegenstander opvangen bij een tegenaanval. Met zijn 92 stamina zou hij dat wel een hele wedstrijd moeten kunnen volhouden.

In de spits heeft Dzeko zeker een mooi rendement voor je team, maar zou de nieuwe Flashback Balotelli geen mooie upgrade zijn? Een vergelijkbare speler, maar op elk vlak sterker dan Dzeko, behalve de weakfoot dan. Natuurlijk wel een hoop coins voor een untradable speler, dan is een tradable Icon spits of CAM misschien wel een geschiktere optie.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-12 11:15
Leuk weekend zo met al die SBCs. Mooie gelegenheid om de club eens goed door te spoelen. Veel meuk ingeleverd en meuk er voor terug gekregen.
Daarnaast toch ook wat leuks gekregen, Isco, Hummels, Chiellini.
Niet echt veel verdiend, alhoewel dat best had gekund denk ik, zeker de zilveren moeten een fortuin hebben opgeleverd.

NU langzaam maar eens gaan werken aan een WL team, binnenkort eindelijk eens punten genoeg om een keer deel te nemen. Wil graag spelen met Serie A / LaLiga Hybrid. Heb vorige jaren altijd met PL team gespeeld, dus wil dit jaar eens wat anders.

PSN: Patrick_D

Eindelijk geluk in mijn sqb rewards had toch ff elite 1 gehaald pack een icon :) yashin 89 2de dit jaar naaste base giggs
Komt mooi uit na de icon pack van gisteren coins erbij

• RoeKoe
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 13-12 11:24

RoeKoe

PSN: Sundead_

Prima BF weekend gehad. Had een berg aan 83 rated spelers ingekocht voor BF en sinds de start van fifa20 bijna alle discard informs.

Na bijna alles op de transferlist te hebben gezet om wat winst te maken, kon ik het niet laten 2x de tradable TOTW sbc te doen. Resultaat: 1e: Nainggolan en de 2e: Ben Yedder. (Ik denk dat mijn packluck er voor dit jaar weer op zit :P)

Verwacht dat beide spelers wel weer gaan stijgen in prijs wanneer ze uit de packs zijn. Na de WL rewards maar verkopen.

• Hassiebassie
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 11:49
Ik heb gisteren nog een paar potjes gespeeld met mijn nieuwe Serie A team :)

https://www.futbin.com/20/squad/11457297

Ingame switch ik naar 41212 (2) Met Insigne op 10 en Neymar en Messi als spitsen.
De voorhoede is echt ziek, schieten echt alles er in. De rest van het team is vooral controle houden.

Zijn er al mensen die een beetje mijn trading tips hebben gevolgd? Bevalt het een beetje. Ik verwacht eind deze week er weer aan te kunnen werken.

Hassiebassie wijzigde deze reactie 02-12-2019 11:55 (19%)

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:43
Hassiebassie schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:55:
Zijn er al mensen die een beetje mijn trading tips hebben gevolgd? Bevalt het een beetje. Ik verwacht eind deze week er weer aan te kunnen werken.
Yep, heb een speler die ik uit een pakketje haalde verkocht voor 1400. Ik zag dat ze te koop werden gezet voor 650. Had een stuk of 15 keer deze speler voor 650 gekocht en daarna voor 1400 weer verkocht. Iets van 600 coins winst per kaartje. Dus 9000 coins verdient in amper een uurtje.

Moet me nog verder verdiepen in andere technieken. Maar deze was erg waardevol _/-\o_

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• Traeces
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 13:59
Na deze WL serieus klaar met 2 spelers :( De gea en Sokratis.

De gea boks zoveel ballen zomaar weg waardoor ik echt enorm veel rebound doelpunt tegen krijg. Ik ga Alisson maar eens uitproberen, kan ik ook beter linken met brazilianen.

Sokratis doet echt de meest achterlijke dingen zoals ineens instappen of volledig de bal missen. Deze wil ik vervangen voor de 88 versie van Nesta. Iemand ervaring met 88 Nesta of deze speler wat is ? :) Hij komt naast Davison Sanchez te staan waar ik overigens wel zeer tevreden over ben :)

• Capsaicin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17:25
Traeces schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:03:
Na deze WL serieus klaar met 2 spelers :( De gea en Sokratis.

De gea boks zoveel ballen zomaar weg waardoor ik echt enorm veel rebound doelpunt tegen krijg. Ik ga Alisson maar eens uitproberen, kan ik ook beter linken met brazilianen.

Sokratis doet echt de meest achterlijke dingen zoals ineens instappen of volledig de bal missen. Deze wil ik vervangen voor de 88 versie van Nesta. Iemand ervaring met 88 Nesta of deze speler wat is ? :) Hij komt naast Davison Sanchez te staan waar ik overigens wel zeer tevreden over ben :)
Geen ervaring mee, maar gezien zijn agility van 36 is hij behoorlijk lomp. Een handige aanvaller stuurt hem zo het bos in.

Scream Otamendi is bijvoorbeeld goedkoper, sneller en wendbaarder.

• Traeces
Capsaicin schreef op maandag 2 december 2019 @ 12:40:
[...]
Geen ervaring mee, maar gezien zijn agility van 36 is hij behoorlijk lomp. Een handige aanvaller stuurt hem zo het bos in.

Scream Otamendi is bijvoorbeeld goedkoper, sneller en wendbaarder.
Top helemaal niet aan gedacht , direct gekocht voor 260.000 hou ik ook nog munten over :)

• Jebus4life
Toch nog overstag gegaan voor de flashback Balotelli.
Ik had 2 "dure" untradebles (en nog wat andere fodder uiteraard) die ik kon gebruiken voor de SBC waardoor ik hem eigenlijk voor zo'n 100-110k kon doen. Vond het de gok wel waard (y)

Mocht hij toch niet bevallen om eerste spits te worden, moet hij maar dienen als supersub

Jebus4life wijzigde deze reactie 02-12-2019 13:32 (16%)

• Danny182
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 11-12 21:08
Ik heb gisteren nog een paar potjes gespeeld met mijn nieuwe Serie A team :)

https://www.futbin.com/20/squad/11457297

Ingame switch ik naar 41212 (2) Met Insigne op 10 en Neymar en Messi als spitsen.
De voorhoede is echt ziek, schieten echt alles er in. De rest van het team is vooral controle houden.

Waarom staat Nagoilan als SP?
(zal wel een noob vraag zijn) :P

• Hassiebassie
Danny182 schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:46:
[...]

Waarom staat Nagoilan als SP?
(zal wel een noob vraag zijn) :P
Ingame switch ik naar 41212(2), dit is om de chemistry op 100 te krijgen ;)

Zo staat het na het switchen: https://www.futbin.com/20/squad/11460022

Maar als ik ze zo vanaf het begin opstel dan speelt Messi bijvoorbeeld op 0 chem.... :+

Hassiebassie wijzigde deze reactie 02-12-2019 13:52 (23%)

• Danny182
Hassiebassie schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:50:
[...]

Ingame switch ik naar 41212(2), dit is om de chemistry op 100 te krijgen ;)

Zo staat het na het switchen: https://www.futbin.com/20/squad/11460022

Maar als ik ze zo vanaf het begin opstel dan speelt Messi bijvoorbeeld op 0 chem.... :+
Ah zo ;)

• Capsaicin
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 17:25
Traeces schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:08:
[...]

Top helemaal niet aan gedacht , direct gekocht voor 260.000 hou ik ook nog munten over :)
Dan hebben we dezelfde achterhoede: https://www.easports.com/...Id=fMuxoCLPnShDx:FFA20PS4

Over Sanchez: tegenover 99% van de spitsen speelt hij geweldig, maar tegenover de Messi´s en Cruyff's valt ie toch een beetje door de mand imo. Op de lange termijn wil ik hem vervangen. Op de korte termijn zoek ik een vervanger voor Aubameyang. Hij is tweebenig en snel, maar zijn wendbaarheid is echt te laag. Ik heb momenteel zo'n 550k op de bank. Misschien dat ik nog even verder spaar voor een echte topper.
Zo, in de WL uiteindelijk 20-9 gegaan. Toch wel erg blij dat ik er nu wekelijks in slaag om G1 binnen te harken. Kan je wel meer willen, maar dit weekend zat er na de laatste 7/8 potten gewoon niet meer in. Combineerde niet lekker, creëerde weinig kansen.

Overigens stond ik eerder nog 19-6, had het de laatste potjes dus erg moeilijk. Heb Balotelli en Fabregas flashbacks gedaan. Het is te vroeg om iets over Fabregas te zeggen, Balotelli viel me een beetje tegen. Hij is wel sterk en snel en kan goed schieten, maar Marshall zei het tijdens zijn review goed: hij beweegt totaal niet. Staat vrijwel altijd stil.

Nu zo’n 770k vrij voor een nieuwe versterking, alleen geen idee wie dat moet zijn.

• Traeces
Capsaicin schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:06:
[...]
Dan hebben we dezelfde achterhoede: https://www.easports.com/...Id=fMuxoCLPnShDx:FFA20PS4

Over Sanchez: tegenover 99% van de spitsen speelt hij geweldig, maar tegenover de Messi´s en Cruyff's valt ie toch een beetje door de mand imo. Op de lange termijn wil ik hem vervangen. Op de korte termijn zoek ik een vervanger voor Aubameyang. Hij is tweebenig en snel, maar zijn wendbaarheid is echt te laag. Ik heb momenteel zo'n 550k op de bank. Misschien dat ik nog even verder spaar voor een echte topper.
Ik ken je probleem heb auba heel snel weer verkocht, vind lucas veel fijner speler :)
Son schijnt echt een beest te zijn :) !
SH-FR schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:12:
Zo, in de WL uiteindelijk 20-9 gegaan. Toch wel erg blij dat ik er nu wekelijks in slaag om G1 binnen te harken. Kan je wel meer willen, maar dit weekend zat er na de laatste 7/8 potten gewoon niet meer in. Combineerde niet lekker, creëerde weinig kansen.

Overigens stond ik eerder nog 19-6, had het de laatste potjes dus erg moeilijk. Heb Balotelli en Fabregas flashbacks gedaan. Het is te vroeg om iets over Fabregas te zeggen, Balotelli viel me een beetje tegen. Hij is wel sterk en snel en kan goed schieten, maar Marshall zei het tijdens zijn review goed: hij beweegt totaal niet. Staat vrijwel altijd stil.

Nu zo’n 770k vrij voor een nieuwe versterking, alleen geen idee wie dat moet zijn.
Fabrepass tot nu toe alleen offline mee gespeeld (squad battles legendary), maar als opkomende middenvelder in 442 scoort/assist hij er op los.

Normaal speelde Modric IF op die plek, maar Fabrepass heeft veel meer impact voornamelijk door zijn schot en kracht.

Volgens mijn YouTube notificaties moet 41212-2 de nieuwe meta zijn, iemand hier die daadwerkelijk deze formatie speelt?

• cubert20
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 11-12 16:50
die 41212 met wingers speel ik

• ErnstMid
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 13-12 20:56

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Dat is ook wat ik bedoelde toen ik laatst wat zei over je opstelling :) Zo kun je iedereen op 10 chem (of zeven als je bv maar 1 winger hebt) krijgen met een startopstelling en zodra je wedstrijd begint je favo opstelling kiezen met je D-pad :)

Hoe ziet je team er nu uit? Busquets nog vervangen?
Bossie schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:47:
[...]

Fabrepass tot nu toe alleen offline mee gespeeld (squad battles legendary), maar als opkomende middenvelder in 442 scoort/assist hij er op los.

Normaal speelde Modric IF op die plek, maar Fabrepass heeft veel meer impact voornamelijk door zijn schot en kracht.

Volgens mijn YouTube notificaties moet 41212-2 de nieuwe meta zijn, iemand hier die daadwerkelijk deze formatie speelt?
Ik snap je voorliefde voor hem, maar ben je niet bang dat die snel achterhaald zal zijn?

Maar eerlijk is eerlijk, als er een moments Tevez komt dan haal ik die ook gelijk :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• bvbal79
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14:17
Bossie schreef op maandag 2 december 2019 @ 14:47:
[...]

iedereen verzint weer een meta. Ik moet wel zeggen dat ik de 3-5-2 meta vaak switch met de 41212 meta, afhankelijk van de tegenstander.

• Vestendrie
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 17:06
Ik dacht dat 4-2-2-2 al aardig meta was bij velen. Zie het vaak terug komen namelijk omdat je dan 2 verdedigende middenvelders hebt. En de CAM's dan aanvallend ingesteld op de flanken beter dan LM/RM lijkt me met deze gameplay.
Laat ik dan toevoegen dat ik de 442 echt super meta vind ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ik heb 15x Pallois gekocht voor 750 - 900 max en verkocht voor 1500 elk. Das leuk cashen. Meteen 7.5k erbij in 1 uur.
Bean77 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:15:
[...]

Ik snap je voorliefde voor hem, maar ben je niet bang dat die snel achterhaald zal zijn?

Maar eerlijk is eerlijk, als er een moments Tevez komt dan haal ik die ook gelijk :)
Waarschijnlijk wel, zeker als je kijkt naar het tempo waarin EA dit jaar special cards released.

Tot dan, is het naast een leuke speler, ook de spaanse middenvelder die ik nodig heb om alles op full-chem te heben zonder een extra icon.

@bvbal79 Uiteraard, maar het is leuker om formaties af te wisselen/testen dan spelers aangezien de echt leuke spelers toch iets meer moeite kosten om te testen (of pas haalbaar zijn rondom mei/juni).

@Bean77 Ik wissel vooral tussen 442/4411, waarbij het verschil voornamelijk is hoe de voorste spelers staan.

Bossie wijzigde deze reactie 02-12-2019 15:27 (7%)

• noodel1988
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16:25
230k intussen beschikbaar en na de price drop van t weekend sommige ineens haalbaar:-)
Wie zal ik halen voor CM positie (CAM is Eriksen/Ozil):
Pogba
Kante
Bruyne

PL team
Nu Sisokko, Ndombele, Wijnaldum voor de 2 CM posities
Formatie 433(4)

noodel1988 wijzigde deze reactie 02-12-2019 15:35 (3%)

Trakt | Last.fm | discogs

• Joosie200
  • Niet online
Kreeg Ndombele uit mijn SB rewards. Krijg hem niet verkocht en Pallois aan de lopende band lol. Enfin daarmee wel Alisson CL kaartje kunnen halen voor 30k. Nog goedkoper dan de normale versie en met wall chem kaartje applied.
noodel1988 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:35:
230k intussen beschikbaar en na de price drop van t weekend sommige ineens haalbaar:-)
Pogba
Kante
Bruyne

PL team
Formatie 433(4)
KDB met hunter voor de CAM positie. Als je toch CM wilt doen, dan Poggy.

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 13-12 17:24
noodel1988 schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:35:
Pogba
Kante
Bruyne

PL team
Formatie 433(4)
Ndombele voor Kante wisselen.
Thank me later ;)

• noodel1988
Solotov schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:20:
[...]

Ndombele voor Kante wisselen.
Thank me later ;)
Bossie schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:19:
[...]

KDB met hunter voor de CAM positie. Als je toch CM wilt doen, dan Poggy.
Bedankt beiden, blijft dus nog steeds verdeeld >:) .

noodel1988 wijzigde deze reactie 02-12-2019 16:35 (30%)

noodel1988 schreef op maandag 2 december 2019 @ 16:34:
[...]

[...]

Bedankt beiden, blijft dus nog steeds verdeeld >:) .
Geen probleem, je kan ook nog voor een verdediger, aanvaller of keeper gaan :+

Zo zeg, even gigantisch veel winst gemaakt door massaal te bieden op een linksbuiten uit de Calcio A. Biedt constant 800/850 muntjes, en heb 75% binnen. Verkoop ze door voor 1400 per stuk. Binnenhengelen!

• huis-r
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 13-12 09:19
Hoppa, Aguero uit de SB rewards. Kan ik die van mij verkopen en lekker met FO spelen.

Nu is de vraag: Doorsparen voor Son op de CAM of KDB? Iemand ervaringen met beide mannen?
huis-r schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:07:
Hoppa, Aguero uit de SB rewards. Kan ik die van mij verkopen en lekker met FO spelen.

Nu is de vraag: Doorsparen voor Son op de CAM of KDB? Iemand ervaringen met beide mannen?
Ik vond Son beter dan IF de Bruyne als CAM.

• Danny182
ErnstMid schreef op maandag 2 december 2019 @ 15:11:
[...]

Dat is ook wat ik bedoelde toen ik laatst wat zei over je opstelling :) Zo kun je iedereen op 10 chem (of zeven als je bv maar 1 winger hebt) krijgen met een startopstelling en zodra je wedstrijd begint je favo opstelling kiezen met je D-pad :)

Hoe ziet je team er nu uit? Busquets nog vervangen?
Ja busquets eruit en Saul erin. Spaar nu ff voor Alba/Modric/Ramos. Rest is nog hetzelfde. Ik wissel voorin af met Suarez/Inaki Williams/Villa/Morales. Ben daar wel tevreden over. Inaki en Villa spelen heerlijk.

Maar als ik bij wijze van 4-3-3 als start opstelling hebt met 100 chem en daarna in de wedstrijd switch naar 4-2-2-2 met 95 chem dan blijf ik 100 houden? Snap ik het zo goed?

WL ging niet zo heel beroerd. Van de 16 potten (meer kon ik niet) 6-10. Zilver 3 dacht ik. Ach is een begin.

• kw_nl
Is er nog een tijdstip waarin je het best kan inslaan? Eind van de middag in elk geval niet, kan nu niks voor een gunstige prijs kopen.

• 038Zwolle
  • Laatst online: 11:10
Toch maar verder gegaan met een PL team. Speelt vooral nog een stuk stabieler dan mijn serie A team. Ij heb alleen nog niet genoeg coins voor van dijk en speel nu met sanchez en Gomez. Zijn er nog CB's die tussen deze en van dijk inzitten?

Ik mis alleen 2nd IF naing wel. Hij voelde echt aan als een kante 3.0 met een geweldig schot

038Zwolle wijzigde deze reactie 02-12-2019 17:52 (16%)

• ErnstMid

ErnstMid

Danny182 schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:24:
[...]

Ja busquets eruit en Saul erin. Spaar nu ff voor Alba/Modric/Ramos. Rest is nog hetzelfde. Ik wissel voorin af met Suarez/Inaki Williams/Villa/Morales. Ben daar wel tevreden over. Inaki en Villa spelen heerlijk.

Maar als ik bij wijze van 4-3-3 als start opstelling hebt met 100 chem en daarna in de wedstrijd switch naar 4-2-2-2 met 95 chem dan blijf ik 100 houden? Snap ik het zo goed?

WL ging niet zo heel beroerd. Van de 16 potten (meer kon ik niet) 6-10. Zilver 3 dacht ik. Ach is een begin.
Yes :) alleen de chemistry van je startopstelling telt. Dus in je custom tactics kun je helemaal losgaan.

• Hassiebassie
kw_nl schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:39:
[...]

Is er nog een tijdstip waarin je het best kan inslaan? Eind van de middag in elk geval niet, kan nu niks voor een gunstige prijs kopen.
Ik heb niet echt een tijdstip maar vooral nadat mensen pakketjes openen is een goed tijdstip om je slag te slaan. Metaspelers vooral op vrijdag verkopen en na het weekend goedkoper inslaan.

• darretje92
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16:32
Door Ronaldo heb ik van Basten verkocht.. maar daardoor wel van Dijk kunnen halen!

https://www.easports.com/...Id=eQmv0NojnShN5:FFA20PS4

• Danny182
ErnstMid schreef op maandag 2 december 2019 @ 18:00:
[...]

Yes :) alleen de chemistry van je startopstelling telt. Dus in je custom tactics kun je helemaal losgaan.
Ah kijk! Weer wat geleerd. Thanks. ;)

• noodel1988
Bossie schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:03:
[...]

Geen probleem, je kan ook nog voor een verdediger, aanvaller of keeper gaan :+
Zat wel ook stiekem aan Salah te denken _/-\o_

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:54
Hier ook wat aanpassingen gedaan. Wat speelt dit heerlijk met zulke beweeglijke dribbel dwergen voorin. :)

https://www.futbin.com/20/squad/10624855

• Jebus4life
Lekkere packs vandaag. Tradeable IF Canales (toch 20k) uit de SBC pack en Non-tradeable Coutinho (ben ik niet zo veel mee, maar high rated SBC fodder is high rated SBC fodder, aannemen en blij zijn).

• Harry Nak
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 17:01
Zo, gisteren 25 euro aan punten gekocht voor een Ultimate pakketje, IF Mahrez van 70k. :'(
Harry Nak schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:25:
Zo, gisteren 25 euro aan punten gekocht voor een Ultimate pakketje, IF Mahrez van 70k. :'(
Ik snap de smiley niet zo goed. Ik maakte voor 200 euro aan ultimate packs open en haalde er niks uit.

PSN/Steam: Xamsix

Wat gebeurd hier allemaal?! Ik sta op het punt om te gaan slapen, krijg ik ineens en bericht van EA binnen dat Marco van Basten uit de packs is gehaald vanwege zijn opmerking bij FOX.

En dat niet alleen, hij is nu al naar 910k gestegen, waar hij eerder op de avond 560k was. Heb ik even mazzel. Maar, wat gebeurde er net? Ik zat te scrollen om zijn prijs in de gaten te houden, komt er opeens een van Basten voor 125k op O.o.

Helaas was ik te laat met snipen, pfff wat balen, was direct 800k winst geweest. Bizar.
SH-FR schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 01:43:
Wat gebeurd hier allemaal?! Ik sta op het punt om te gaan slapen, krijg ik ineens en bericht van EA binnen dat Marco van Basten uit de packs is gehaald vanwege zijn opmerking bij FOX.

En dat niet alleen, hij is nu al naar 910k gestegen, waar hij eerder op de avond 560k was. Heb ik even mazzel. Maar, wat gebeurde er net? Ik zat te scrollen om zijn prijs in de gaten te houden, komt er opeens een van Basten voor 125k op O.o.

Helaas was ik te laat met snipen, pfff wat balen, was direct 800k winst geweest. Bizar.
Ik verkoop hem verdorie eergisteren nog, toch niet te geloven dit....
Hij is al weer gezakt naar de 650k had de klapper toch gemist maar toch ;)

En lekker hypocriet van EA de grootste criminelen zijn het zelf, kijk ons is een statement maken.
Belachelijk die man heeft een fout gemaakt, excuses aan geboden en weer verder.
Typisch een Amerikaans bedrijf en reactie.
Maradona moet je er dan ook uit halen hoe vaak die high voor de camera is verschenen.

FidoDido wijzigde deze reactie 03-12-2019 06:01 (10%)

• RBH
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:00

RBH

Wazzup?

Ik was even bang dat ik mijn 3 dagen geleden gekochte Marco van Basten niet meer kon gebruiken, maar 'gelukkig' kun je hem alleen niet meer packen. Wel goed voor de waarde dit, zonder problemen kan ik nu 200k winst pakken.

Niet dat ik dat doe denk ik, want ik zou niet weten welke speler ik er voor terug zou moeten halen (700k).

6D | 35 1.4 ART | 70-200 L | Apple Watch 5 | PSN: Robin_NL90

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 13-12 11:15
Dat vind ik dus echt heel raar. Je kunt hem niet meer pakken, maar wel verkopen?
Dat zou imo dan ook niet meer moeten. Waarde bevriezen, maar wel zorgend dat mensen er gewoon mee kunnen spelen.

Maar bovenal, ze zouden vooral gewoon niets moeten doen

PSN: Patrick_D

• JanVanHaaren
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11:17
Ik heb momenteel 125000 munten te besteden om mijn Bundesliga-team te versterken. Ik zit eraan te denken om Mario Götze te vervangen door Julian Brandt en Yann Sommer te vervangen door Manuel Neuer. Hebben jullie nog andere suggesties?

• Hassiebassie
Jammer, ik had gehoopt dat met de 82+ en 81-87 sbc de gouden spelers wel massaal in de verkoop zouden gaan, maar dat valt heel erg tegen :/

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12:00
RBH schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 06:54:
Ik was even bang dat ik mijn 3 dagen geleden gekochte Marco van Basten niet meer kon gebruiken, maar 'gelukkig' kun je hem alleen niet meer packen. Wel goed voor de waarde dit, zonder problemen kan ik nu 200k winst pakken.

Niet dat ik dat doe denk ik, want ik zou niet weten welke speler ik er voor terug zou moeten halen (700k).
Hetzelfde probleem.
Gekocht voor 540 en kan er nu 700k voor krijgen...
Maarja welke icon haal ik dan terug (of andere betere spits.)

wijze woorden

• RBH

RBH

Wazzup?

Valandil schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:05:
[...]

Hetzelfde probleem.
Gekocht voor 540 en kan er nu 700k voor krijgen...
Maarja welke icon haal ik dan terug (of andere betere spits.)
Ik zet hem gewoon te koop, zie wel wat ik er voor krijg. Kan altijd nog mijn hele team omgooien voor dat geld/winst. :)

• Vestendrie
Echt belachelijk hoe Fifa dit aanpakt met Marco. Zelfde reactie als Pierce Morgan had op de Ronald-uitspraak van Van Dijk gisteravond. Context volledig buiten beschouwing halen.

Uitspraken zijn niet te vergelijken, Marco heeft een domme opmerking gemaakt maar om een week later een statement te maken?! Als ik de Icons zo zie dan kan het veel erger. Zidane met kopstoot afscheid nemen van voetbal (slecht voor imago) , Maradonna die snuivend op TV en FIFA-evenementen te bewonderen is voor de doelgroep waar FIFA zich op richt. Er zijn er zoveel die weleens iets uitgespookt hebben maar er niets mee gedaan wordt.

Hypocrisie ten top dit..

• Valandil
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12:00
RBH schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:07:
[...]

Ik zet hem gewoon te koop, zie wel wat ik er voor krijg. Kan altijd nog mijn hele team omgooien voor dat geld/winst. :)
Als ik doorspaar kan ik Mané IF kopen.
Maarja wie is beter....

wijze woorden

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:29
FidoDido schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 05:47:
[...]
En lekker hypocriet van EA de grootste criminelen zijn het zelf, kijk ons is een statement maken.
Belachelijk die man heeft een fout gemaakt, excuses aan geboden en weer verder.
Typisch een Amerikaans bedrijf en reactie.
Maradona moet je er dan ook uit halen hoe vaak die high voor de camera is verschenen.
Ze komen er ook lekker op tijd mee, 2 weken nadat het gebeurde en hij al meteen zijn excuses aanbood. Zelfs het CIDI vond dat het niet te groot gemaakt moest worden maar dat het een slechte grap was. EA wil gewoon scoren maar dan hadden ze het meteen moeten doen of op zijn minst voor Black Friday maar dat durfde zij niet.
Valandil schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 08:13:
[...]

Als ik doorspaar kan ik Mané IF kopen.
Maarja wie is beter....
Mane IF, ik heb van Basten dus dit weekend verkocht en Mane IF gehaald geen spijt van gekregen. Heerlijke speler vergelijkbaar en vindt persoonlijk beter dan Mbappe.

• Solotov
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 13-12 17:24
RBH schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 06:54:

Ik vind Lineker 89 een geniale spits. Ook is Barnes 87 een hele fijne speler.

• risse
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 08:14
Nachtapotheker schreef op maandag 2 december 2019 @ 22:39:
Hier ook wat aanpassingen gedaan. Wat speelt dit heerlijk met zulke beweeglijke dribbel dwergen voorin. :)

https://www.futbin.com/20/squad/10624855
dat is de in-game opstelling neem ik aan? :)
Is van Basten nu echt serieus of is dit een vervroegde 1 april grap? Moet toch wel? Toch?

Als EA anderen de maat gaat nemen moeten ze eerst zichzelf de maat nemen door een goed werkend spel op de markt te brengen zonder delay, lag etc etc.

• Nachtapotheker
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:54
risse schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:46:
[...]

dat is de in-game opstelling neem ik aan? :)
Correct ;)

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:42
038Zwolle schreef op maandag 2 december 2019 @ 17:51:
Toch maar verder gegaan met een PL team. Speelt vooral nog een stuk stabieler dan mijn serie A team. Ij heb alleen nog niet genoeg coins voor van dijk en speel nu met sanchez en Gomez. Zijn er nog CB's die tussen deze en van dijk inzitten?

Ik mis alleen 2nd IF naing wel. Hij voelde echt aan als een kante 3.0 met een geweldig schot
Ik ben vorige week ook over gegaan van Serie A naar PL en hier gaat het ook een stuk beter sindsdien. Zeker na de aankoop van Eriksen begon het eindelijk te lopen. Ik mis vooral Gomez IF, maar deze gebruik ik nu als wissel als ik op het einde nog een doelpunt nodig heb.

Wat betreft CB gebruik ik Laporte naast Sanchez, maar een tank als Koulibaly zou wel fijn zijn :-)

Afgelopen weekend overigens Larsson 87 gepacked, mijn eerste Icon (na vorig jaar CR7 untradable) _/-\o_ Ben er nog niet helemaal uit wat ik er mee moet, even een paar potjes proberen en anders verkopen om mijn team te versterken.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Danny182
Bean77 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:53:
Is van Basten nu echt serieus of is dit een vervroegde 1 april grap? Moet toch wel? Toch?

Als EA anderen de maat gaat nemen moeten ze eerst zichzelf de maat nemen door een goed werkend spel op de markt te brengen zonder delay, lag etc etc.
EA lacht je waarschijnlijk uit. Die kijken naar hun FUT omzet en denken zo.. op naar volgend jaar.
Jeugd pompt elke euro van hun zakgeld/bijbaantje in de packs..

• simons
  • Registratie: september 2002
  • Nu online
Bean77 schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:53:

Dit dus, schandalig.

Owja gisteren speelde ik nog tegen een team genaamd "judenraus"
En dat is geen uitzondering.
Ik kan dan ingame geen melding doen.

EA daling in achting is met de actie MVB verder gedaald dan de temperatuur op Uranus.

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
Blij dat ik FIFA 20 ruim 2 weken geleden heb gedeinstalleerd. Wat een debielen daar om Van Basten te verwijderen.

Laten ze het spel eens realistischer en beter maken!

Mis het spel nog geen seconde (al had ik oprecht verwacht dat ik het spel na paar dagen weer zou installeren. Maar die behoefte is er totaal nog niet en door dit soort trieste acties komt dat gevoel al helemaal niet terug!).

Ik blijf hier bijzonder veel frustraties lezen, knap dat mensen het spel blijven volhouden.

Zonder grap heb ik daar best respect voor. Ik kon/kan dat niet, helaas :)

• Vestendrie
Sleehond schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:57:
Blij dat ik FIFA 20 ruim 2 weken geleden heb gedeinstalleerd. Wat een debielen daar om Van Basten te verwijderen.

Laten ze het spel eens realistischer en beter maken!

Mis het spel nog geen seconde (al had ik oprecht verwacht dat ik het spel na paar dagen weer zou installeren. Maar die behoefte is er totaal nog niet en door dit soort trieste acties komt dat gevoel al helemaal niet terug!).

Ik blijf hier bijzonder veel frustraties lezen, knap dat mensen het spel blijven volhouden.

Zonder grap heb ik daar best respect voor. Ik kon/kan dat niet, helaas :)
Ik heb die gedachte ook gehad na alle ellende van vorig jaar. Dit jaar niet veel veranderd helaas. Maar ben wel bewust pas later begonnen 2/3 weken geleden met Fifa20.

Deels om die drang naar het sterkste team te voorkomen en alle kinderziektes te ontwijken, maar ook omdat ik nu duidelijk een bewustwording heb. Ik ga geen WL meer spelen om het leuk te houden. Het spelen voor de rewards moet niet de basis zijn. Vind het systeem, handelen etc oprecht leuker dan de WL spelen. En het spel, tsja dat is Fifa he.. Zal nooit veranderen.

Maar goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Nu je tijd kunnen invullen met andere games?

• sensately
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 12-12 10:56
Na vorig jaar heb ik ook besloten om niet elke WL te spelen. Die verplichting kost mij te veel tijd en energie..
Dit jaar heb ik pas 2 WL´s gespeeld en dat bevalt mij goed. Naast dat ik dit jaar geen geld heb uitgegeven en toch een goed team heb opgebouwd, geeft wel voldoening :)

• kw_nl
Ik heb regelmatig dat ik niet kan bieden op een speler. Krijg dan telkens de melding: Bodstatus gewijzigd, veilinggegevens worden bijgewerkt.

De timer is dan nog lang niet bij 0 en mijn bod is hoger. Gebeurd soms echt vaak...

Wie kent dit?

• RBH

RBH

Wazzup?

kw_nl schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:32:
Ik heb regelmatig dat ik niet kan bieden op een speler. Krijg dan telkens de melding: Bodstatus gewijzigd, veilinggegevens worden bijgewerkt.

De timer is dan nog lang niet bij 0 en mijn bod is hoger. Gebeurd soms echt vaak...

Wie kent dit?
Ja, dat gebeurt bij mij ook regelmatig. Ik ververs dan gewoon de browser of ik sluit de app en open hem opnieuw. Dan blijft het vaak wel even weg. Maar als je (zoals ik gisteren) flink zit te traden en te bieden op spelers dan krijg je dat meerdere keren per uur.

sensately schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:10:
Na vorig jaar heb ik ook besloten om niet elke WL te spelen. Die verplichting kost mij te veel tijd en energie..
Dit jaar heb ik pas 2 WL´s gespeeld en dat bevalt mij goed. Naast dat ik dit jaar geen geld heb uitgegeven en toch een goed team heb opgebouwd, geeft wel voldoening :)
Ik heb het andersom, ik pak een WL mee als ik bijvoorbeeld een rustig weekend heb.

Echter word ik er elke WL aan herinnerd dat het me niet ontspand maar alleen maar frustratie en irritatie opleverd. Momenteel grind ik vooral objectives etc en dat gaat leuk.

Daarnaast is er het gevoel dat potjes niet gelijkwaardig zijn, ik heb afgelopen weekend bijvoorbeeld heerlijk gespeeld tijdens mijn thuiswedstrijden en deze ook vrijwel allemaal gewonnen. Precies het omgekeerde voor mijn uitwedstrijden die juist vaak traag/stropering aanvoelen en soms vaak met merkbare inputlag.

Dan ga je je ook afvragen of de games die voor mij leuk (thuis) niet juist het omgekeerde voor mijn tegenstander zijn (die uit speelt). Squadbattles heeft bijvoorbeeld veel onzin, maar hoe mijn spelers reageren, dribbellen etc is online vrijwel nooit mogelijk :X

• Vestendrie
Wel benieuwd wat de volgende Icon Swaps zal zijn. Was dit keer te laat om 24 swaps te doen en vond de er zitten ook niet echt spelers tussen waarvan ik fan was vroeger (wil alleen nog icons waar ik echt fan van was, mits ze haalbaar zijn.)

Iemand die al een leak of iets dergelijks voorbij heeft zien komen?

• Joosie200
  • Niet online

Wie kent dit?
Zeer herkenbaar. Komt geregeld voor, zo loop ik vaak lage prijzen mis. Dus als die melding verschijnt sluit ik de app, gooi hem uit het geheugen en start opnieuw op. Als de timer dan net op 30 seconden begonnen is heb je bij opnieuw opstarten nog 10 seconden over om door te gaan met bieden.

Het is een workaround en meer niet.

• DeeleNL
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 13:28
Bossie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:37:
[...]

Echter word ik er elke WL aan herinnerd dat het me niet ontspand maar alleen maar frustratie en irritatie opleverd. Momenteel grind ik vooral objectives etc en dat gaat leuk.
Dit heb ik dus ook. Heb dit jaar nog maar 2 WL's meegepakt, want ik wil niet overhaast alle potjes afwerken met minder concentratie vanwege tijdgebrek.

Mijn vrouw vraagt wel eens waarom ik het spel nog speel als ze mijn reacties ziet bij het zoveelste twijfelachtige moment :') 'speel het dan niet als je het een kut spel vind'.. en toch stug volhouden dat het 'leuk' is _O-

• Pompi
simons schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:43:
[...]

Dit dus, schandalig.

Owja gisteren speelde ik nog tegen een team genaamd "judenraus"
En dat is geen uitzondering.
Ik kan dan ingame geen melding doen.

EA daling in achting is met de actie MVB verder gedaald dan de temperatuur op Uranus.
Dit jaar kan je gelukkig weer melding maken, als je op pauze drukt/tijdens rust/na wedstrijd kan je via vierkantje op de PS4 naar spelerslijst gaan en dan kan je via X een ongeschikte teamnaam melden. Heb er al een aantal gehad. Erg jammer dat het vorig jaar niet kon want toen had een tegenstander een variant op wat Marco zei maar dan met twee keer een 8. Ze mogen inderdaad daar iets aan gaan doen in plaats van MvB weg te halen of de naam Kurt als teamnaam te verbieden.

• Vestendrie
DeeleNL schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:45:
[...]

Dit heb ik dus ook. Heb dit jaar nog maar 2 WL's meegepakt, want ik wil niet overhaast alle potjes afwerken met minder concentratie vanwege tijdgebrek.

Mijn vrouw vraagt wel eens waarom ik het spel nog speel als ze mijn reacties ziet bij het zoveelste twijfelachtige moment :') 'speel het dan niet als je het een kut spel vind'.. en toch stug volhouden dat het 'leuk' is _O-
Erg herkenbaar. Mijn wederhelft zegt dan wel doodleuk dat ik maar een koptelefoon op moet doen, maar ik ik zeg dan nog te vaak: "<Vloek> , schiet dan!, Hoe houdt hij die bal eruit?!." Of andere leuke citaten. Moet ze altijd wel om lachen, maar de buren onder ons vinden dat minder prettig. Al meerdere keren langsgekomen met het verzoek om te accepteren dat FIFA een kutspel is en beter iets anders kan gaan doen :X

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Nu online
DeeleNL schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:45:
[...]

Precies dit! Hier is ze blij dat ik gestopt bent. Ze zei al, je was wel echt gefrustreerd en verslaafd hoor.

Ze had/heeft gewoon gelijk.... :Y

Nu speel ik lekker casual wat andere games zonder drang dat je continue moet presteren of bij wilt blijven. Dat speelt zoveel leuker. En nee ook in die games ben ik niet heel erg een held maar de uitslag bij de andere games is wel gewoon heel realistisch en eerlijk.

Kortom EA, realistisch en eerlijk kan dus gewoon WEL!

• sensately
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 12-12 10:56
Vestendrie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:51:
[...]

Erg herkenbaar. Mijn wederhelft zegt dan wel doodleuk dat ik maar een koptelefoon op moet doen, maar ik ik zeg dan nog te vaak: "<Vloek> , schiet dan!, Hoe houdt hij die bal eruit?!." Of andere leuke citaten. Moet ze altijd wel om lachen, maar de buren onder ons vinden dat minder prettig. Al meerdere keren langsgekomen met het verzoek om te accepteren dat FIFA een kutspel is en beter iets anders kan gaan doen :X
Haha heel herkenbaar. Ik sta bij mij in het huis bekend als Mr fifa rage.
Omdat het toch wel lekker is om je frustratie kwijt te zijn :X
5 seconde nadat ik het heb gezegd bedenk ik 'waar maak ik mezelf druk om'

• Pompi
Blijkbaar is er een nieuwe patch voor de PC. Eerste wat ik zie en ik denk meteen "fuck yes"
Adjusted the threshold for when the Referee will give out a Yellow Card following a foul.

This change is intended to reduce the amount of Yellow Cards given for minor fouls.
Leek echt alsof de scheidsrechters veel te streng afgesteld stonden dit jaar. Eens even kijken wat er verder allemaal weer compleet anders gaat worden.

https://fifaforums.easpor...08/fifa-20-title-update-8

Edit: Verder eigenlijk niks behalve dat de rode getimede glitch vrije trap weg is gehaald en wat nieuwe face scans, niet echt interessant dus.

Pompi wijzigde deze reactie 03-12-2019 12:03 (12%)

• Harry Nak
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 17:01
Xamsix schreef op maandag 2 december 2019 @ 23:35:
[...]

Ik snap de smiley niet zo goed. Ik maakte voor 200 euro aan ultimate packs open en haalde er niks uit.
Je hoopt natuurlijk op Messi of IF Mbappe met zo'n duur pakketje. Maar wat dat betreft mag ik blij zijn met Mahrez.
Bossie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:37:
[...]

Ik heb het andersom, ik pak een WL mee als ik bijvoorbeeld een rustig weekend heb.

Daarnaast is er het gevoel dat potjes niet gelijkwaardig zijn, ik heb afgelopen weekend bijvoorbeeld heerlijk gespeeld tijdens mijn thuiswedstrijden en deze ook vrijwel allemaal gewonnen. Precies het omgekeerde voor mijn uitwedstrijden die juist vaak traag/stropering aanvoelen en soms vaak met merkbare inputlag.

Dan ga je je ook afvragen of de games die voor mij leuk (thuis) niet juist het omgekeerde voor mijn tegenstander zijn (die uit speelt). Squadbattles heeft bijvoorbeeld veel onzin, maar hoe mijn spelers reageren, dribbellen etc is online vrijwel nooit mogelijk :X
Ik heb eigenlijk hetzelfde principe, maar speel doorgaans wel elk weekend. Ik kijk dan hoe ver ik kom. En ik speel wanneer ik wil spelen en laat mij niet verplichten om die 30 potjes per weekend te spelen.
Minimale doel is voor mij silver 1 en dat haal ik altijd wel. Alles daarboven is bonus onder het motto niks moet en alles mag.

Afgelopen weken erg verleidelijk geweest om pogingen te doen voor elite, maar bewust niet gedaan. Heel simpel omdat ik er geen tijd, zin, motivatie etc voor had.

Met deze insteek blijft het voor mij - ondanks het klagen - ook wel leuk.

Om nog even op van Basten te reageren: Wat een belachelijke beslissing inderdaad. Die man maakt een verkeerde opmerking, dat het wat ongepast is dat vinden we denk ik allemaal. Iedereen valt weer over elkaar heen, want dit mag je ook niet meer zeggen. We leven in een tijd vol met zeikende softies. EA, schaam je kapot. Zoals @Bean77 terecht zei, maak eerst eens een capabel spel voordat je anderen de maat gaat nemen.

Marco heeft excuses gemaakt en voor mij is daarmee de kous af. Wat willen we nog meer dan? Iedereen maakt toch wel eens een foutje. Hoe dan ook, ik ben zo slecht in traden dat ik verlies heb gemaakt op Marco. Hoe komt hier:

Ik zette hem erop voor 880k, had er ook een gesniped voor 809k waardoor ik daar nog winst op ging maken. Dácht ik. Zijn prijs kelderde naar beneden en bleef zakken, ik raakte m dus niet kwijt. Nu maak ik dus zelfs flink verlies. Eeuwig zonde.

• M@cer
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:42
Maar zijn kaart wordt alleen maar zeldzamer, dus het lijkt me dat de prijs vanzelf wel weer omhoog gaat.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Vestendrie
SH-FR schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:11:
Om nog even op van Basten te reageren: Wat een belachelijke beslissing inderdaad. Die man maakt een verkeerde opmerking, dat het wat ongepast is dat vinden we denk ik allemaal. Iedereen valt weer over elkaar heen, want dit mag je ook niet meer zeggen. We leven in een tijd vol met zeikende softies. EA, schaam je kapot. Zoals @Bean77 terecht zei, maak eerst eens een capabel spel voordat je anderen de maat gaat nemen.

Marco heeft excuses gemaakt en voor mij is daarmee de kous af. Wat willen we nog meer dan? Iedereen maakt toch wel eens een foutje. Hoe dan ook, ik ben zo slecht in traden dat ik verlies heb gemaakt op Marco. Hoe komt hier:

Ik zette hem erop voor 880k, had er ook een gesniped voor 809k waardoor ik daar nog winst op ging maken. Dácht ik. Zijn prijs kelderde naar beneden en bleef zakken, ik raakte m dus niet kwijt. Nu maak ik dus zelfs flink verlies. Eeuwig zonde.
Ondanks dat ik het fijn vind dat je ook de beslissing van EA belachelijk vindt om Marco uit het spel te halen vind ik het een beetje krom dat je vervolgens wel probeert te profiteren van de 'belachelijke beslissing van EA'. Dan kan ik daar, met alle respect, weinig begrip voor opbrengen.

• Hassiebassie

Wie kent dit?
Ik. Zit je op de webapp? Dan pagina vernieuwen door F5. Telefoon app afsluiten en opnieuw opstarten. Console geen ervaring.
Helaas zat deze bug er in 19 ook al in maar is nog niet gefixt :(
Vestendrie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:15:
[...]

Ondanks dat ik het fijn vind dat je ook de beslissing van EA belachelijk vindt om Marco uit het spel te halen vind ik het een beetje krom dat je vervolgens wel probeert te profiteren van de 'belachelijke beslissing van EA'. Dan kan ik daar, met alle respect, weinig begrip voor opbrengen.
Achja, profiteren? Ik vind dit nog net even een ander gevalletje dan wat er bijvoorbeeld met die Argentijnse voetballer gebeurde, die neerstortte met een vliegtuig. Dan had ik je zeker gelijk gegeven. Ik verwacht namelijk dat Van Basten gewoon weer terug gaat komen in het spel, gezien alle (terecht) verongelijkte reacties.

EA kan het denk ik niet verantwoorden dat ze voor zoiets lulligs een hele speler uit het spel halen. Ik snap dat zo’n tirade en vervolgens mijn uitleg over winst maken wat krom kan klinken, maar nogmaals, het is nou niet dat er iets ergs met Van Basten is gebeurd en ik weet daarnaast vrijwel zeker dat EA terug gaat komen op deze beslissing.

• kw_nl
Hassiebassie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:16:
[...]

Ik. Zit je op de webapp? Dan pagina vernieuwen door F5. Telefoon app afsluiten en opnieuw opstarten. Console geen ervaring.
Helaas zat deze bug er in 19 ook al in maar is nog niet gefixt :(
Ik gebruik de iOS app. Sluiten en openen is idd de oplossing, maar zwaar irritant.

• Vestendrie
SH-FR schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:23:
[...]

Achja, profiteren? Ik vind dit nog net even een ander gevalletje dan wat er bijvoorbeeld met die Argentijnse voetballer gebeurde, die neerstortte met een vliegtuig. Dan had ik je zeker gelijk gegeven. Ik verwacht namelijk dat Van Basten gewoon weer terug gaat komen in het spel, gezien alle (terecht) verongelijkte reacties.

EA kan het denk ik niet verantwoorden dat ze voor zoiets lulligs een hele speler uit het spel halen. Ik snap dat zo’n tirade en vervolgens mijn uitleg over winst maken wat krom kan klinken, maar nogmaals, het is nou niet dat er iets ergs met Van Basten is gebeurd en ik weet daarnaast vrijwel zeker dat EA terug gaat komen op deze beslissing.
Jaa dat klopt. Verwacht ik ook wel, maar EA kan ons nog weleens verrassen he. Dat ze Maradonna er nog in hebben zitten zal waarschijnlijke met die Zuid-Amerikaanse Fifa-spelers te maken hebben. En zijn status, anders kan ik het echt niet verklaren.

• noodel1988
M@cer schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:13:
Maar zijn kaart wordt alleen maar zeldzamer, dus het lijkt me dat de prijs vanzelf wel weer omhoog gaat.
Als hij weer beschikbaar komt wel, kan ook zijn dat hij gewoon niet meer verhandelbaar is en dus direct verkocht wordt bij t aanbieden.

Pompi schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:59:
Blijkbaar is er een nieuwe patch voor de PC. Eerste wat ik zie en ik denk meteen "fuck yes"

[...]

Leek echt alsof de scheidsrechters veel te streng afgesteld stonden dit jaar. Eens even kijken wat er verder allemaal weer compleet anders gaat worden.

https://fifaforums.easpor...08/fifa-20-title-update-8

Edit: Verder eigenlijk niks behalve dat de rode getimede glitch vrije trap weg is gehaald en wat nieuwe face scans, niet echt interessant dus.
Grappig, ik had juist het gevoel niet streng genoeg waren. Het is in Idd erg random qua kaarten.

• ErnstMid

ErnstMid

Vestendrie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 11:40:
Wel benieuwd wat de volgende Icon Swaps zal zijn. Was dit keer te laat om 24 swaps te doen en vond de er zitten ook niet echt spelers tussen waarvan ik fan was vroeger (wil alleen nog icons waar ik echt fan van was, mits ze haalbaar zijn.)

Iemand die al een leak of iets dergelijks voorbij heeft zien komen?
her en der wat gokjes voorbij zien komen, zelf geen idee. Ik hoop op mid seedorf :+ Of baby Rijkaard als die 'goedkoop' te krijgen is :)

Ben wel benieuwd of ze het weer met first owner spelers van competities gaan doen of op nationaliteit dit keer.

• Vestendrie
ErnstMid schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 14:49:
[...]

her en der wat gokjes voorbij zien komen, zelf geen idee. Ik hoop op mid seedorf :+ Of baby Rijkaard als die 'goedkoop' te krijgen is :)

Ben wel benieuwd of ze het weer met first owner spelers van competities gaan doen of op nationaliteit dit keer.
Ik hoop zelf op baby-gullit of zidane. Maar dat gaat hem sowieso niet gebeuren haha.
Met Maradonna neem ik ook wel genoegen anders.

Nee zal wel Prime-Litmanen, Base-Petit worden etc..Kortom; spelers waar ik geen 'feeling' mee heb

Vestendrie wijzigde deze reactie 03-12-2019 14:53 (3%)

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 13-12 16:52
Vestendrie schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 13:30:
[...]

Jaa dat klopt. Verwacht ik ook wel, maar EA kan ons nog weleens verrassen he. Dat ze Maradonna er nog in hebben zitten zal waarschijnlijke met die Zuid-Amerikaanse Fifa-spelers te maken hebben. En zijn status, anders kan ik het echt niet verklaren.
Ze kunnen Brescia er beter ook maar uithalen:
Brescia president Massimo Cellino was asked what's wrong with Mario Balotelli: “He's black, what can I say, he is working on clearing himself but he’s having a lot of difficulties.”
Ik bedoel, dan is het einde toch zoek? Verwijderen ze dan ook Kluivert, Ronaldo, Messi, etc? En brengen ze in 2022 dan geen Fifa uit vanwege het WK in Qatar? Ik vind het echt zo'n onzin.

Joster wijzigde deze reactie 03-12-2019 14:55 (13%)

Pagina: 1 ... 63 ... 69 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True