Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:47
Bossie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:11:
[...]

Had zojuist Son, Garrincha en zambrotta in een ultimate pack, niet endgame maar blijven zeker tot TOTS staan :P
Dit bedoelde ik dus juist niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:17
Bossie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:18:
Moet ik er soms een /s achter zetten, deze is toch wel heel duidelijk toch?
Ik had de context niet gelezen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-03 19:57
sjakieman schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:26:
[...]

Toen ik vorige week begon had ik ook veel moeite met het nieuwe verdedigen. Ging pas beter toen ik press after possession loss met 7 depth ging spelen (en doe dat nu nog steeds). Hierdoor heb je de duels wat verder van je doel af waardoor je wel eens mis kan happen. Kreeg gelijk veel minder goals tegen (en als bonus ook nog eens meer mee). Ben natuurlijk niet echt een beginner omdat ik Fifa 19 tot mei speelde maar toch...

@Danny182 Kan geen kwaad om de verschillende opties eens uit te proberen om te kijken wat je goed ligt.
Ga dit morgen eens goed onderzoeken. Ook die video's van BorasLegend

3 potjes gespeeld..

9-1 verlies (gozer ging na de 9-0 met zijn keeper lopen en daar kon ik de bal van afpakken en van 50 meter in het doel schieten
3-0 achter bij rust en verbinding verbroken
3-0 verloren. 1 schot op doel.

Geen idee of ik dit 30 wedstrijden ga volhouden 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
De truc bij slechte servers is balbezit. Niet rushen maar rustig rondspelen zoek de vrije man en speel terug als die er niet is. En zo weinig mogelijk sprinten zeker op het middenveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Wulfric92 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:34:
De truc bij slechte servers is balbezit. Niet rushen maar rustig rondspelen zoek de vrije man en speel terug als die er niet is. En zo weinig mogelijk sprinten zeker op het middenveld.
Volgens mij is de glitch dat de verdedigende partij na 10 in game minuten naar voren beweegt ook nog niet gepatched, dus zeker als je balbezit houd en de tegenpartij naar achteren hangt komt de kans vanzelf wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
038Zwolle schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:19:
[...]

Dit bedoelde ik dus juist niet!
Net even gekeken hoeveel ik heb uitgegeven sinds september. Schrok toch een beetje. Vooral als ik zie wat er uit die packs kwam lol

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 12:59
Moet zeggen, dat sinds een uurtje of 9 de servers gewoon weer prima zijn. Had ik totaal niet verwacht, want eerder op de avond was het verschrikkelijk.

6-1 nu. Verliespotje tegen een team met Pelé, Mbappe, Neymar, allerlei zieke spelers. Toch was ik de bovenliggende partij met meer kansen, alleen zijn spelers waren buitengewoon effectief.

Nog even bedenken of ik Balotelli ga doen. Past wel perfect in mijn team en aangezien ik van Basten ook lekker vind spelen, denk ik dat Balotelli wel lekker zal spelen voor mij. Echter werkt een wat loggere spits alleen wanneer er spelers als Insigne, Villa, Griezmann Gomez etc omheen staan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Wauw ik pack net baby Lineker! Eerste icon in een paar jaar tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Servers zijn nu idd prima. 1e potje was heel snel binnen.

Door de packluck mijn team verder een upgrade gegeven achterin met Maldini en Telles. IF Son voorlopig als sub op de bank.
Hier gaan we de wl mee in.
https://www.futbin.com/20/squad/9892182

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bean77 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 23:26:

Door de packluck mijn team verder een upgrade gegeven achterin met Maldini en Telles. IF Son voorlopig als sub op de bank.
Genoeg ruimte voor verbetering! :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:57
Vandaag van Dijk en Son IF gepackt. 25k packs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Zwolle
Oef toch aardige spelers te krijgen dus in packs. Ik heb voor 600k geinvesteerd in 83 en 84 rated spelers en kan dus geen packs openen! Scheelt me toch de verleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Ik sta op 9-5, mooi op schema voor goud 2. Beter dan ik verwacht had voor de 1e WL! Merk alleen wel dat het tijd wordt voor een plan B als de tegenstanders sterker worden. Mijn tactiek is veel te aanvallend als de tegenstander alles of niets gaat spelen. Over welke tactieken zijn jullie vooral tevreden? Wil wat meer opties onder de knoppen en geen tijd om er zelf 3 te maken en te testen op dit moment.
Danny182 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:24:
[...]

Ga dit morgen eens goed onderzoeken. Ook die video's van BorasLegend

3 potjes gespeeld..

9-1 verlies (gozer ging na de 9-0 met zijn keeper lopen en daar kon ik de bal van afpakken en van 50 meter in het doel schieten
3-0 achter bij rust en verbinding verbroken
3-0 verloren. 1 schot op doel.

Geen idee of ik dit 30 wedstrijden ga volhouden 8)7
Toch nog 1 positief punt, hoe vaker je verliest hoe slechter de tegenstanders worden. De eerste 5 tegenstanders zijn random. Vanaf je 6e potje is het waarschijnlijk iets beter te doen. Succes nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
sjakieman schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 00:57:
Ik sta op 9-5, mooi op schema voor goud 2. Beter dan ik verwacht had voor de 1e WL! Merk alleen wel dat het tijd wordt voor een plan B als de tegenstanders sterker worden. Mijn tactiek is veel te aanvallend als de tegenstander alles of niets gaat spelen. Over welke tactieken zijn jullie vooral tevreden? Wil wat meer opties onder de knoppen en geen tijd om er zelf 3 te maken en te testen op dit moment.

[...]

Toch nog 1 positief punt, hoe vaker je verliest hoe slechter de tegenstanders worden. De eerste 5 tegenstanders zijn random. Vanaf je 6e potje is het waarschijnlijk iets beter te doen. Succes nog!
Prima resultaat voor een eerste WL. Op vrijdag zijn de potjes vaak nog moeilijker omdat veel pro's en goede spelers ook beginnen. Ik ga voor de 11 wins meestal en merk dat als je op zondag begint het echt veel makkelijker is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
038Zwolle schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 01:06:
[...]

Prima resultaat voor een eerste WL. Op vrijdag zijn de potjes vaak nog moeilijker omdat veel pro's en goede spelers ook beginnen. Ik ga voor de 11 wins meestal en merk dat als je op zondag begint het echt veel makkelijker is ;)
Ja dat had ik vorig jaar ook gemerkt maar heb zondag normaal gesproken maar weinig tijd dus moet het vooral op vrijdag en zaterdag doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

Ondanks m'n slechte begin (1-6) had ik me geweldig herpakt. Vlot naar 14-12 en G3 gespeeld (vorige week voor het eerst G3 gehaald). Dan op 16/13 staan, 1 wedstrijd om G2 te halen.

Tegenstander is veel beter, maar kom op voorsprong. Hij gaat in de tweede helft erop en erover maar ik kan met een late counter de z-2 maken en verlengingen afdwingen. Daarin komt hij weer op voorsprong, en opnieuw kom ik gelijk. Penalties moeten beslissen. Het gaat heel gelijk op, de laatste penalty is beslissend. Ik mis, hij niet :'(

***Alles vandaag gespeeld gezien ik het volledige weekend weg ben, maar echt, nooit meer... Ik was van plan te stoppen op S1, maar gezien ik lekker ging op dat moment toch maar doorgegaan***

[ Voor 15% gewijzigd door Jebus4life op 30-11-2019 01:53 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Deze is wel even een nieuwe post waard ipv de vorige te editen. Zag dat er een black friday SBC was (geen idee of er al meerdere geweest zijn) die simpel was en een rare players pack gaf.

Komt daar wel geen Neymar uitrollen _/-\o_ :9~
Jaja, nu is dan enkel de vraag: Houden of een miljoentje cashen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
Jebus4life schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 02:30:
Deze is wel even een nieuwe post waard ipv de vorige te editen. Zag dat er een black friday SBC was (geen idee of er al meerdere geweest zijn) die simpel was en een rare players pack gaf.

Nice! maar er zijn idd meerdere SBC's geweest. Bijna elk uur wel geloof ik. Zelf heb ik er een stuk of 4 gedaan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch ingeschreven voor WL omdat het echte voetbal is afgelast. Eerste potje speelde zeer soepel, tweede potje gaat mijn team opeens in slowmotion en zijn alle passes rollertjes ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:57
Wat voor Chemistry style zouden jullie van Dijk en Son IF geven?
Mijn team wat aangepast nadat ik ze gisteren beide gepackt heb.

Ik speel nu met Son en Vardy in de spits en dembele op de 10. Ik overweeg om Vardy te vervangen voor Aguero met Hunter chem erop. Wat denken jullie daarover?

[ Voor 38% gewijzigd door ThijsM op 30-11-2019 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErnstMid schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 00:24:
[...]

Genoeg ruimte voor verbetering! :+
Met nog wat cash in de club en IF Son om te verkopen heb ik nog wel rondgekeken. Maar IF Messi of IF Mbappe zijn maar marginale upgrades en gelet op het prijsverschil niet waard.
Ik kijk het qua upgrades de komende periode eens rustig aan.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:37:
[...]

Met nog wat cash in de club en IF Son om te verkopen heb ik nog wel rondgekeken. Maar IF Messi of IF Mbappe zijn maar marginale upgrades en gelet op het prijsverschil niet waard.
Ik kijk het qua upgrades de komende periode eens rustig aan.
Ik heb het zojuist wel omgegooid, IF Modric/Hazard en SBC Morales gehaald.
Ben benieuwd hoe dat zal gaan dadelijk in de WL.

Twijfel nog wel een beetje tussen IF Hazard of IF Griezmann als linkeraanvaller, maar denk dat Hazard in formation changes ook beter is op CAM.

edit: lijkt overigens wel of 50/60% van alle packs nu duplicates zijn ...

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 30-11-2019 10:43 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Ha zo'n filmpje had ik ook kunnen maken. Uit frustratie gister zelfs nog 2 ultimate packs met gewone coins geopend. Niks. Dus in principe bijna 200 euro waard aan packs, mn beste was een speler twv 20k :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
ThijsM schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:35:
Wat voor Chemistry style zouden jullie van Dijk en Son IF geven?
Mijn team wat aangepast nadat ik ze gisteren beide gepackt heb.

Ik speel nu met Son en Vardy in de spits en dembele op de 10. Ik overweeg om Vardy te vervangen voor Aguero met Hunter chem erop. Wat denken jullie daarover?
Vrij makkelijk shadow en hunter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Jebus4life schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 02:30:

Lekker hoor!
Zou m eerst even uitproberen als ik jou was.
Anders cashen die handel.
Mijn hoogste was Sommer (84) uit de laatste 14 packs die ik heb geopend :r

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
ThijsM schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:35:

Aguero met een hunter kaart is echt een verbetering tov vardy. Hij heeft minder snelheid, maar scoort een stuk beter. Als je wel snelheid nodig bent zou je ook eens naar auba kunnen kijken. Afmaken is dan weer iets minder maar hij is rete snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
AA9Skillz heeft meer dan 60k aan fifa-points aan 100k packs geopend, 3x een hoge keeper en Salah...

Ik zoek m'n geluk wel ergens anders. Ben nu voor de lulz die SBC Balotelli aan het doen. Ga nu gewoon spelers halen die me grappig lijken en in m'n team passen. Ondertussen ook de League SBC van de Serie A aan het doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Pfffff, meestal sta ik na 15 wedstrijden op ongeveer 10-5 en eindig ik op G2 maar door nog rustiger op te bouwen en echt een 100% kans af te wachten ga ik dit weekend 13-2. De 2 loss partijen waren wedstrijden die ook zo mijn kant op hadden kunnen vallen dus jammer maar prima. Heb nu bijna elke wedstrijd rond de 67% balbezit en ik bepaal echt de wedstrijd, hopelijk gaat het morgen hetzelfde en dan kan ik voor het eerst een keer een Elite halen.

Dit is mijn team:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8YoGxzpu7qwLyeotQGqRtXh5/full.png

[ Voor 10% gewijzigd door Pompi op 30-11-2019 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Fraaank schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 11:47:
[...]
AA9Skillz heeft meer dan 60k aan fifa-points aan 100k packs geopend, 3x een hoge keeper en Salah...
Ik had 5 125k pakjes geopend.
Op zich best redelijk, Sergio Ramos, IF Mahrez, Modric, Kimmich van de 5 packs 4x walkout.
Daarnaast nog wat vulling van 85 en 84-ers.

Het was vooral black Friday voor EA en niet voor de spelers, die flash sbc, ajb doe ze niet het is bagger wat je krijgt.
Hoop dat vanavond die OTW/TOTW sbc dropt zodat ik wat coins kan maken....

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Pompi schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 12:03:
Pfffff, meestal sta ik na 15 wedstrijden op ongeveer 10-5 en eindig ik op G2 maar door nog rustiger op te bouwen en echt een 100% kans af te wachten ga ik dit weekend 13-2. De 2 loss partijen waren wedstrijden die ook zo mijn kant op hadden kunnen vallen dus jammer maar prima. Heb nu bijna elke wedstrijd rond de 67% balbezit en ik bepaal echt de wedstrijd, hopelijk gaat het morgen hetzelfde en dan kan ik voor het eerst een keer een Elite halen.

Dit is mijn team:
[Afbeelding]
Succes ! Mooi resultaat. Al zou het me niet verbazen straks te lezen dat je 8 keer op rij verloren hebt en het spel stroperig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-03 19:57
sjakieman schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 00:57:

[...]

Ja ik had vanmorgen ook zo iets gelezen. Geeft mij weer hoop :)
Jij ook nog succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 21:44
.

[ Voor 99% gewijzigd door buurman3 op 30-11-2019 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buurman3
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 24-09 21:44
Bean77 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 23:26:

Lekker hoorrr :)

Vraagje, heb jij ook ervaring met mid gullit? Is die goed genoeg ivm prime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-09 20:45
simons schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:30:
[...]

Ik had 5 125k pakjes geopend.
Op zich best redelijk, Sergio Ramos, IF Mahrez, Modric, Kimmich van de 5 packs 4x walkout.
Daarnaast nog wat vulling van 85 en 84-ers.

Het was vooral black Friday voor EA en niet voor de spelers, die flash sbc, ajb doe ze niet het is bagger wat je krijgt.
Hoop dat vanavond die OTW/TOTW sbc dropt zodat ik wat coins kan maken....
Dat is meer dan redelijk hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
8-0 in WL, verbinding opvallend redelijk te doen. Nu wel weer in de fase met irritante tegenstanders. Vanavond maar weer eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Na geen geluk met packs zit het ook in de WL tegen. Kom steeds tegen mensen met Pele, Cruyff etc. Wordt nooit weggespeeld, maar verlies dan wel met 2-1.Ga nu 10-5. Kan zijn dat het een van mn laatste weekenden wordt. Begint meer en meer als werk in het weekend te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
038Zwolle schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 13:31:
[...]

Succes ! Mooi resultaat. Al zou het me niet verbazen straks te lezen dat je 8 keer op rij verloren hebt en het spel stroperig is :)
Thanks, ik ga het lekker per wedstrijd bekijken en het is natuurlijk fijn dat ik sowieso nog maar 1 winst nodig heb voor G3 dus scheelt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:38:
8-0 in WL, verbinding opvallend redelijk te doen. Nu wel weer in de fase met irritante tegenstanders. Vanavond maar weer eens kijken.
Idd, maar de potjes die verlies zijn wel de bekende slow-motion passing potjes.
Aangezien dit allemaal away-games zijn is de nuance dat het erg leuk speelt mits je thuis speelt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 15:57:
[...]

Idd, maar de potjes die verlies zijn wel de bekende slow-motion passing potjes.
Aangezien dit allemaal away-games zijn is de nuance dat het erg leuk speelt mits je thuis speelt...
Hoe is bij jou de verhouding thuis vs uit? Ik denk dat ik toch echt 75% van de wedstrijden een uitwedstrijd speel.

Ben wel begonnen om wedstrijden waar je niet meteen in de lobby komt niet te spelen want kan een placebo zijn maar volgens mij spelen wedstrijden waar je eerst een tijdje naar "Laden" kijkt voordat je in de lobby komt een stuk minder dan degene waar je meteen geplaatst wordt, zelfs als dat uitwedstrijden zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xamsix
Ah man, ik kan er overigens echt niet tegen als mijn verdedigers Ferdinand en Desailly fysieke duels verliezen van Mertens of een dergelijke speler. Tot overmaat van ramp kreeg ik elke keer dat ze wel het duel wonnen een gele kaart. Het is me het weekend wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
IF VVD incomming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 16:24:
Ah man, ik kan er overigens echt niet tegen als mijn verdedigers Ferdinand en Desailly fysieke duels verliezen van Mertens of een dergelijke speler. Tot overmaat van ramp kreeg ik elke keer dat ze wel het duel wonnen een gele kaart. Het is me het weekend wel.
Vardy, altijd Vardy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Haha die ben ik ook al tegengekomen, waar hij scoort nadat ik de bal 2x afneem maar die toch weer terug in zijn bezit komt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 16:26:
[...]

Haha die ben ik ook al tegengekomen, waar hij scoort nadat ik de bal 2x afneem maar die toch weer terug in zijn bezit komt. :')
idd,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
Wat is dit online toch een vreselijk irritant k*t spel 2 potjes online en je hebt al de neiging om je controller aan stukken te gooien.
Dan speel je tegen een objective team met 78 rating hij schiet 2 keer van buiten de 16 met zo zaad speler en vliegen de kruising in heb die kaart opgezocht afstandschoten staat op 50.... WTF!
En mijn Messi en Neymar kunnen er daadwerkelijk in 1x geen ene klote van.
Het potje ervoor niets aan de hand alleen die ene wedstrijd verziekt letterlijk de hele mood.

Het is dat ik af en toe even wat experience voor de milestones mee wil pakken of wat objectives maar geef mij maar lekker SQB misschien ook maar gewoon lekker drafts gaan proberen.
Snap niet dat er nog zoveel spelers dagelijk online potjes spelen, of je moet het heerlijk vinden om af en toe flink genaaid te worden O-)

Enige positieve is de trading met de flash sbc's vanmiddag al 2 keer gehad met zilver requirements en transfer lijst schiet instant leeg :) trading zou helaas alleen niet het leukste onderdeel van een voetbalspel moeten zijn.
Hopelijk zakt mane de komende dagen nog tot onder de 800k zou een leuke toevoegen voor het team zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even aankijken wat de 81+ SBC's doen met de prijzen van de reguliere rare spelers. Anders maar wat in de verkoop gaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwacht je de red pick in je selectie te krijgen ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jebus4life schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 18:55:
[...]

Verwacht je de red pick in je selectie te krijgen ofzo? :P
Dat verwacht ik inderdaad minimaal :P 8)

edit: Inmiddels 11-0 WL, morgen maar verder kijken wat het gaat brengen.

[ Voor 14% gewijzigd door Bean77 op 30-11-2019 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
10-2 in mijn WL, alle potjes héél, héél spannend. Record is voor mijn doen gewoon prima. Gameplay geen klagen over, speelt gewoon degelijk.

EA is blijkbaar gestopt met de flash sbc’s. Erg jammer want vond ze wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Bean77 schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 19:13:
[...]

Dat verwacht ik inderdaad minimaal :P 8)

edit: Inmiddels 11-0 WL, morgen maar verder kijken wat het gaat brengen.
Het zou ook wel eens een Leon Bailey kunnen worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
9-6, meerdere leuke potjes gespeeld maar ik word regelmatig gestraft door de dropback/counters doordat ik deze WL een iets aanvallender tactiek speel. Scoor echter zelf ook redelijk veel ivm met vorige WLs.

denk dat de volgende stap is om met een iets verdedigender setting verder te bouwen om minder kwetsbaar tegen de counters te zijn hoewel depth 6 niet bijzonder is en ik met 442 ook prima speel met depth 5.

Morales (16 played, 16 goals, 16 assist) en Villa doen het prima samen, tot nu toe geen spijt van gehad,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
Wat een grap. Bij deze FIFA heb ik een patent op spelers verkopen en aankopen op precies de verkeerde momenten. De Ligt OTW verkocht omdat ik er niet over te spreken was en presteerde niet goed in real life, een dag later kwam z’n IF en vanmiddag lukt het me weer om Nainggolan SIF te snipen voor 225k terwijl hij voor 245k ging op de markt, mooi op het eerste moment want prijs was laag, nu staat hij op 170k 8)7 ... en om nou te zeggen dat ik packluck heb dus dat die coins niet uit maken gaat ook ver, met een Lloris RTTF als duurste pull :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
DeeleNL schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 22:19:
Wat een grap. Bij deze FIFA heb ik potentie op spelers verkopen en aankopen op precies de verkeerde momenten. De Ligt OTW verkocht omdat ik er niet over te spreken was en presteerde niet goed in real life, een dag later kwam z’n IF en vanmiddag lukt het me weer om Nainggolan SIF te snipen voor 225k terwijl hij voor 245k ging op de markt, mooi op het eerste moment want prijs was laag, nu staat hij op 170k 8)7 ... en om nou te zeggen dat ik packluck heb dus dat die coins niet uit maken gaat ook ver, met een Lloris RTTF als duurste pull :')
Hahah ik had hetzelfdemet naing. Denk dan hij voor 170 echt een koopje is. Maarja ik heb nog 150 unassigned spelers waar ik vanaf moet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Actueel 13-2 in de WL en daar ben ik uitermate tevreden mee. Villa is een absolute jackpot gebleken. 150k netto voor betaald, is het meer dan waard. Politano blijft geweldig, van Basten ook weer erg goed. Zelfs Zaha 85 scoort veel dit weekend.

Eigenlijk elk potje was geweldig spannend, maar opvallend genoeg ook elk potje terecht gewonnen. Pas 1 wedstrijd gehad waarin mijn tegenstander aanmerkelijk beter was, die verloor ik ook.

Wie weet voor de allereerste keer Elite 3. Was er met 22-8 al dichtbij een week terug. Kan echter ook gewoon nog fout gaan. G1 vind ik prima dit weekend, dat is het streven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Aargh! Toch erin getrapt 30 euro aan packs gekocht en de besten waren Martinez en ramsey... schandalig eigenlijk ook.

Had net Salah in een untradeable pack, toch nog enigszins een kleine meevaller. Omdat ik wel benieuwd was heb ik een PL team gemaakt met Auba, Mane, Salah, Lucas, Sissoko, Wijnaldum, Aurrier, Sanchez , Gomez en DDG. Won in de WL met 5-0 en alle ballen vlogen erin.

Vervolgens verder met mijn Serie A team en verloor 2x kansloos (tegen ook wel veel betere tegenstanders)
Dit team bestaat uit Mertens, Politano, Costa, Insigne , Naing (86) Allan , Telles, Juan Jesus, Romagnoli, Florenzi en Handanovic.

Ik twijfel nu wel erg met welk team ik verder moet gaan. Ik zou 1 van de 2 teams kunnen verkopen en heb nog een 500k om te investeren. De PL is over het algemeen veel duurder, maar ik vind de aanvallers van de PL wel een stuk beter.. Keuzes...

[ Voor 76% gewijzigd door 038Zwolle op 01-12-2019 03:18 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:39
Met welk knopje kan je de bal naar een medespelers overspelen die 5 meter verderop volledig vrij staat? Dat je speler dan niet in eens een hakje naar achter geeft naar een spits van de tegenpartij die vervolgens vogelvrij naar mijn doel kan lopen?

Ik vraag dit voor een vriend.

[ Voor 1% gewijzigd door kw_nl op 01-12-2019 19:19 . Reden: Typcursus gehad. ]

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
038Zwolle schreef op zondag 1 december 2019 @ 01:27:
Aargh! Toch erin getrapt 30 euro aan packs gekocht en de besten waren Martinez en ramsey... schandalig eigenlijk ook.

Had net Salah in een untradeable pack, toch nog enigszins een kleine meevaller. Omdat ik wel benieuwd was heb ik een PL team gemaakt met Auba, Mane, Salah, Lucas, Sissoko, Wijnaldum, Aurrier, Sanchez , Gomez en DDG. Won in de WL met 5-0 en alle ballen vlogen erin.

Vervolgens verder met mijn Serie A team en verloor 2x kansloos (tegen ook wel veel betere tegenstanders)
Dit team bestaat uit Mertens, Politano, Costa, Insigne , Naing (86) Allan , Telles, Juan Jesus, Romagnoli, Florenzi en Handanovic.

Ik twijfel nu wel erg met welk team ik verder moet gaan. Ik zou 1 van de 2 teams kunnen verkopen en heb nog een 500k om te investeren. De PL is over het algemeen veel duurder, maar ik vind de aanvallers van de PL wel een stuk beter.. Keuzes...
Dan maak je toch een hybrid? Ik heb vorige fifa alleen maar met hybrids gespeeld, vaak met 3 competies of meer. Het maakt ook weinig uit of een speler 10 of 8 chem heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
2 potjes WL gespeeld, 2 maal uit, 2 maal kansloos omdat je door input lag geen 50/50's kan winnen ...

De kick-off goal is voor mijn gevoel ook helemaal terug, lijkt wel alsof we gewoon weer Fifa 19 aan het spelen zijn.

edit: Eerst een reeks away games gehad en nu vervolgens een reeks thuis wedstrijden, het verschil in gameplay tussen beide is echt bizar.

[ Voor 25% gewijzigd door Bossie op 01-12-2019 12:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 13:26
038Zwolle schreef op zondag 1 december 2019 @ 01:27:

Serie a is bij mijn ook bagger, langste over gedaan en bijna sterkste team...🤔 Licht dus niet aan mijn.

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Voor mijn gevoel heb ik het echt enorm slecht gedaan deze Weekend League. Toch valt mn record nog wel goed mee, sta inmiddels op 17-6. Dus Gold 2 is al binnen. Denk dat ik de laatste potjes vanavond speel, maakt me niet zoveel uit of ik nog iets hoger kom of niet.

Heb nu overigens echt een miljoen kutspelers op mn account die allemaal uit die ultimate packs kwamen gelopen. Wat een drama eigenlijk qua packen dit weekend. Hopelijk komt er toch wat uit die rewards volgende week. Laatste maand eigenlijk helemaal niks gepacked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:01:
Voor mijn gevoel heb ik het echt enorm slecht gedaan deze Weekend League. Toch valt mn record nog wel goed mee, sta inmiddels op 17-6. Dus Gold 2 is al binnen. Denk dat ik de laatste potjes vanavond speel, maakt me niet zoveel uit of ik nog iets hoger kom of niet.

Heb nu overigens echt een miljoen kutspelers op mn account die allemaal uit die ultimate packs kwamen gelopen. Wat een drama eigenlijk qua packen dit weekend. Hopelijk komt er toch wat uit die rewards volgende week. Laatste maand eigenlijk helemaal niks gepacked.
Gold 2 is toch gewoon prima? Ik zou er niet mee zitten hoor.
Sterker nog ik ga 13-1 en ik weet bijna wel zeker dat ik de 30 wedstrijden niet ga spelen. Zo nog F1 kijken, dus we zien wel hoever we komen.

Laatste potje ook wel grappig. Tegenstander was iets beter en scoorde de 1-0. Ging gelijk het hele veld over met zijn vingertje voor de mond. In de 80ste minuut was het een rage quit toen ik de 4-2 scoorde. Dat zijn wel de beste potjes om te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:19:
[...]

Gold 2 is toch gewoon prima? Ik zou er niet mee zitten hoor.
Sterker nog ik ga 13-1 en ik weet bijna wel zeker dat ik de 30 wedstrijden niet ga spelen. Zo nog F1 kijken, dus we zien wel hoever we komen.

Laatste potje ook wel grappig. Tegenstander was iets beter en scoorde de 1-0. Ging gelijk het hele veld over met zijn vingertje voor de mond. In de 80ste minuut was het een rage quit toen ik de 4-2 scoorde. Dat zijn wel de beste potjes om te winnen :)
Haha nee is ook prima, ben er verder prima tevreden mee. Gold is altijd goed. Maar qua spel voelde het vorig weekend beter, speelde ik gewoon echt lekkerder. Geen idee waarom. Kwam nu ook betere teams tegen moet ik zeggen.

En inderdaad, altijd van die gastjes die heel irritant vieren. Meestal pak ik dan even mn telefoon erbij ter afleiding. Wel heerlijk om ze dan pakkie te geven en de laatste goal ook uitgebreid te vieren.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Hassiebassie Trading Tips / Fut Market

Inleiding
Eigenlijk ben ik als Fifa speler, echt heel erg jong. Pas vorig jaar met Black Friday kocht ik mijn Xbox One en pas een paar dagen voor kerst kocht ik Fifa 19 wat sinds '99 de eerste Fifa was die ik echt ging spelen.
Ik denk zelfs dat het tot de maand februari heeft geduurd voordat ik echt begon met handelen en Sbc's te doen!

Alles wat ik hier heb vertel is self-taught. Ik had destijds nog geen flauw benul van het youtubekanaal van NickRunTheFutMarket of een vermoeden dat de fut market ook echt grof geld betekent voor EA.
Toch heb ik hier en daar tips opgepikt van sommige medeTweakers nadat ik in het Fifa 19 topic voor het eerst een post had gemaakt. Wat voor mij het balletje heeft laten rollen is de youtubevideo van het kanaal Fifalosophy YouTube: VAN 0 NAAR 1.000.000 COINS IN 1 WEEK
Het klinkt natuurlijk superstom maar als Fifa noob had ik echt geen flauw idee. Er is nergens een handleiding of guide te vinden die alle dingen even uitlegt hoe het moet.

Terminologie
Ik gebruik voor mijzelf vaak een soort van begrippenlijst om sommige dingen aan te duiden. Geen idee of dat overeen komt met hoe het echt op internet heet maar soit.
Sommige begrippen zijn in bepaalde situaties van toepassing.
Transfer targets: Dit is een speler waar je relatief veel winst mee kan maken zonder dat je het echt verwacht. Op de Xboxmarket zijn sommige non-rare spelers een paar K waard terwijl ze maar 75-76 rating hebben en ook geen goede stats hebben. Misschien dat sommige spelers interessant zijn vanwege een sbc.
Sniping: Het snipen van een speler is eigenlijk continu het zoeken naar een bepaalde speler verversen en hopen dat je hem goedkoop kan oppikken. Stel een speler gaat voor 20K weg (dit zijn de laagste buy now) en jij pikt hem bijvoorbeeld op voor 17K.
Market Ban: 1 van de meest irritante dingen die je kan oplopen als je veel handelt. Wat je ook doet, je kan geen bids meer uitbrengen of buy now doen.

Deze tips zijn allereerst gesorteerd op het level. Het level is gebaseerd op de hoeveelheid coins die je zelf hebt. Zo heb ik het onderverdeeld in 3 niveau's.

Beginner - Intermediate - Expert

Beginner 10K - 100K
Intermediate 101K - 1000K
Expert 1000K en verder

Voordat alle delen beginnen zijn er nog enkele belangrijke opmerkingen:
- GEDULD Geduld is 1 van de belangrijkste aspecten van het handelen. Je moet er verstand van hebben wat bijvoorbeeld de impact is van de weekend league op de prijzen van meta spelers.
Zo kocht ik vorige week een leuk BPL team voor ongeveer 600K. Mane had ik gekocht voor 260K. Afgelopen vrijdag ging hij 's ochtends weg voor 280K. Met de 5% aftrek maak ik daar dus nog lekker een paar K winst mee :)
- Ik handel via de webapp. Dit gaat voor mij het snelste. Ik gebruik 2 monitors en op de 2e monitor gebruik ik futbin om bijvoorbeeld prijzen te checken. https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/#
- Open bids zijn de key. Heel veel spelers zijn goedkoper op te kopen via bidding. Zeker in tijden dat er veel pakketjes worden geopend zijn er soms zoveel spelers die op de TL worden geplaatst dat het bijna onmogelijk is om via open bids geen mooie slagjes te slaan.
- er staan 100 plaatsen normaal open op de transfer list! Maak hier zeker gebruik van!
- Mensen zijn lui en dom. Het grootste gedeelte van mensen op de markt hebben geen flauw idee en doen maar wat. Voor een sbc kijken ze naar de eerste oplossing op futbin en kopen via buy now. Hier voorzichtig maar strategisch mee omgaan is zeer lucratief.
- Investeren Dit is ook 1 van de meest belangrijke dingen. Spelers goedkoop inkopen om ze later weer te verkopen. Bedenk bijvoorbeeld nu al dat de league sbc van de premier league en La liga nog niet gedaan zijn! Ga die spelers kopen! Als de league sbc rewards tegenvallen kun je al die spelers in de hype weer met winst gaan verkopen :)
Ik had veel 84, 85, 86 en 87 spelers ingeslagen voordat de sbc van basic icon kwam.
Toen die uitkwam heb ik vrijwel alles voor de maximale prijs gekocht. Veel 85 had ik voor ongeveer 5K-6K gekocht maar gingen in de hype weg voor 15K! Het geduldig wachten en op het juiste moment verkopen werd dus weer beloond :)
Een andere investering die ik al heb gemaakt is dat ik ontzettend veel CL-kaartjes heb. Nu zijn die nauwelijks meer waard dan de normale spelers, maar als er sbc's komen waarvoor ze nodig zijn dan schieten die prijzen weer omhoog! Dan pak je soms voor een speler 4K terwijl je hem voor 700 coins hebt gekocht.

Beginner:
We hebben niet veel coins te besteden dus elke winst is welkom. Dit betekent dat elke speler die we bijvoorbeeld al voor een 300 coins winst kunnen verkopen goed is! De key is om zo veel mogelijk spelers op de transferlist te hebben en die aan de lopende band te verkopen.
Doordeweeks heb ik eigenlijk nooit tijd om uitgebreid te handelen dus daarom ga ik vaak terug naar deze methode zelfs als ik meer coins heb.

Meestal begin ik met al mijn spelers die ik heb de transferlist heb staan om die te verkopen.
Ik doe nooit quick sell, maar ik kijk hoeveel een speler per stuk waard is. Als er een speler uitspringt waarvan ik denk: Waarom kost deze speler zo veel? Dan is die speler door mij gemarkeerd als een transfer target.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kObIQB1gXAbXIVNrraDJZjdx/thumb.png
Nu is dat dus Pallois. Een rare 79 Franse CB uit de Ligue 1 die nooit in een team zal staan. SBC fodder dus. Maar toch relatief veel waard. Gaat weg voor 1600 coins.
Hier valt geld mee te verdienen!
Je zet voor het komende half uur alle Pallois op jouw lijst van targets, of je doet gelijk een bid.
Als je ze voor 1600 verkoopt houd je door middel van de 5% regeling dus 1520 coins over. Ik stel het target in voor max 1200 bids zodat we altijd wel wat winst kunnen maken.
Zoals je kunt zien ben ik continu bids aan het winnen en aan het sellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3stdPA9hJLtIEhuy99bv3QA4/thumb.png Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mNtsplxj2uf8sFXgUTiZITJm/thumb.png

Dus hoe meer je dit doet, hoe meer winst je maakt. Soms bied ik op 2-3 spelers voor een uurtje terwijl ik gewoon rustig muziek aan het luisteren ben of een filmpje kijk. Het continu handelen kan veel winst opleveren. Mijn record op deze manier staat op 260K in een uur. Dit kwam omdat ik 4 zeer goede transfer targets had. Ze gingen weg voor 1,5K terwijl ik ze soms voor max 800 wist op te pikken. Dan zie je bijna elke paar minuten er wel een paar duizend bijkomen :9~ Je moet je namelijk voorstellen dat ik nu voor het schrijven voor deze guide me beperkt heb tot 1 speler. Maar je kan er dus op veel meer spelers tegelijk bieden!

Helaas, ongetwijfeld waar je dan tegenaan gaat lopen is een irritante error:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1n5CSLZ2jG3V94zjOJIxr86b/full.png

Wat je ook doet, continu krijg je deze fout. Druk dan zo snel mogelijk op F5!!. Voor zover ik weet is dit de enige manier om dit te fixen. Op je telefoon moet je de app afsluiten en opnieuw opstarten en op de pc volstaat een druk op de knop om de pagina te verversen.
Soms moet je dan een irritante puzzel oplossen om aan te tonen dat je geen bot bent.
Wees voorzichtig, want als je teveel aan het bieden bent loop je op een gegeven moment tegen een tijdelijke market ban aan. Dan ga ik vaak even een potje Fifa doen en vervolgens na het potje weer verder handelen.

Word vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:51
wie kan dit verklaren:
naingolan sif
-3 dagen geleden 330K
-nu 180K
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoleo schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:44:
wie kan dit verklaren:
naingolan sif
-3 dagen geleden 330K
-nu 180K
?
Iets van een crash gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
Bean77 schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:48:
[...]

Iets van een crash gemist?
Tja, BFC, maar vond deze wel heel erg heftig. Ga 'm maar ff oppikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WL na veel klagen afgerond ;+

Met een nieuw team gespeeld (4411 ingame), misschien dat andere La Liga spelers een paar tips hebben:
https://www.futbin.com/20/squad/8154634

Nu Griezman als LM, houden of toch voor Hazard gaan ?
Nu Modrif IF als aanvallende CM, houden of is bijvoorbeeld Scream Kroos een betere CM?
Nu wisselen CB posities tussen Scream Pique, Lenglet en Varane. Wat is het beste paar, Varane verkopen geeft overigens wel wat extra's voor SBC's/handelen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zondag 1 december 2019 @ 14:56:
WL na veel klagen afgerond ;+

Met een nieuw team gespeeld (4411 ingame), misschien dat andere La Liga spelers een paar tips hebben:
https://www.futbin.com/20/squad/8154634

Nu Griezman als LM, houden of toch voor Hazard gaan ?
Nu Modrif IF als aanvallende CM, houden of is bijvoorbeeld Scream Kroos een betere CM?
Nu wisselen CB posities tussen Scream Pique, Lenglet en Varane. Wat is het beste paar, Varane verkopen geeft overigens wel wat extra's voor SBC's/handelen etc.
Ik vond - persoonlijk - Griezmann fijner dan Hazard.
Lenglet ken ik niet, maar combi, varane, militao, ter stegen lijkt mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bean77 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:04:
[...]

Ik vond - persoonlijk - Griezmann fijner dan Hazard.
Lenglet ken ik niet, maar combi, varane, militao, ter stegen lijkt mij prima.
Griezman is idd een werkpaard, maar doet het prima.
Lenglet/Varane speelt goed, zeker met laggy gameplay is Pique niets tegen spelers als Lucas/Vardy helaas. Oblak is untradable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Gezien Neymar echt niet in mijn team pastte (ik niet voldoende fan ben om een team rond hem te bouwen) toch maar besloten te verkopen.

SIF Nainggolan voorlopig al opgepikt voor 175 nu die zo zwaar gezakt is, kan zijn dat hij nog verder zakt. Maar de markt timen is toch onbegonnen werk voor mij.

Nu nog nadenken waar ik best coins aan spendeer. Misschien een mooi icon proberen op te pikken ofzo :9

[ Voor 15% gewijzigd door Jebus4life op 01-12-2019 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Ucl objective in 5-0 gehaald🤔😎. Bizar...
Nu dus alle 24 tokens beschikbaar... Twijfel als een malle nog steeds...

Drogba
Gerard
Zanetti
Rio Ferdinand.

Voor premier League team.
Als je kijkt naar coins is Drogba onhaalbaar, VVD heb ik gehaald met coins dus dat zou voor Rio misschien ook wel lukken...

Blijft lastig😎🤪

[ Voor 0% gewijzigd door noodel1988 op 01-12-2019 16:00 . Reden: Auto correct ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noodel1988 schreef op zondag 1 december 2019 @ 15:59:
Ucl objective in 5-0 gehaald🤔😎. Bizar...
Nu dus alle 24 tokens beschikbaar... Twijfel als een malle nog steeds...

Drogba
Gerard
Zanetti
Rio Ferdinand.

Voor premier League team.
Als je kijkt naar coins is Drogba onhaalbaar, VVD heb ik gehaald met coins dus dat zou voor Rio misschien ook wel lukken...

Blijft lastig😎🤪
Drogba -> als je met een tank wilt spelen, zowel qua schot als draaicirkel
Gerard -> Prima box to box middenvelder, maar je kan waarschijnlijk ook wel Scream Alli/KDB halen?
Zanetti -> Saai maar is waarschijnlijk tot het einde van de game je RB
Rio -> Prima, maar heeft waarschijnlijk een korte houdbaarheids datum (kijk eens naar Scream Ota als je BPL speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Bossie schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:08:
[...]

Drogba -> als je met een tank wilt spelen, zowel qua schot als draaicirkel
Gerard -> Prima box to box middenvelder, maar je kan waarschijnlijk ook wel Scream Alli/KDB halen?
Zanetti -> Saai maar is waarschijnlijk tot het einde van de game je RB
Rio -> Prima, maar heeft waarschijnlijk een korte houdbaarheids datum (kijk eens naar Scream Ota als je BPL speelt).
Natuurlijk handig om team te delen dan... Snugger.
https://www.easports.com/...fId=iMY8WxQWbWsT:FFA20XBO

Ota heb ik al😀.

Coins heb nu nog niet zo veel, dus vooralsnog niet.
160k op t moment, maar kan t nodige vrijmaken indien nodig. Maar dit speelt prima vooralsnog.

Kane vind ik top dus waarschijnlijk Drogba ook haha😀

[ Voor 13% gewijzigd door noodel1988 op 01-12-2019 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noodel1988 schreef op zondag 1 december 2019 @ 17:05:
[...]

Natuurlijk handig om team te delen dan... Snugger.
https://www.easports.com/...fId=iMY8WxQWbWsT:FFA20XBO

Ota heb ik al😀.

Coins heb nu nog niet zo veel, dus vooralsnog niet.
160k op t moment, maar kan t nodige vrijmaken indien nodig. Maar dit speelt prima vooralsnog.

Kane vind ik top dus waarschijnlijk Drogba ook haha😀
Idd, maar zou er veel verschil tussen beide zitten?
Met dat team zou ik zelf warschijnlijk voor Zanetti of Gerard gaan, Butra blijft natuurlijk ook een optie als ook met twee-spitsen formaties speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Wat een afgang deze WL, ik ga 7 uit 17 en het lijkt wel of ik niet meer kan scoren, ik doe helemaal niks anders dan ‘normaal’. Insigne, Dybala en Politano helpen elke kans om zeep. Nainggolan krijgt geen fatsoenlijk schot op goal en elke wedstrijd weer die dekselse Vardy die DWARS door mijn Romagnoli scream en Manolas heen loopt.. ik heb nu 4 of 5 losses achter elkaar, het is weer puur genieten. WIE kan mij helpen? :')

Ik ben ook een ster in het weggeven van wedstrijden waarin er eigenlijk totaal niets aan de hand is en ik zelfs beter ben dan de tegenstander, maar waar wederom de goals niet vallen. Vorige WL 11 uit 22, ook niet best maar het wordt er allemaal niet beter op :/

Dit is mijn team:
Klik

[ Voor 5% gewijzigd door DeeleNL op 01-12-2019 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSnoww
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 11:45
Manmanman wat een weekend was dit weer zeg.
Paar weken terug nog met gemak Goud 2 (17-7) om vervolgens nu met moeite Zilver 1 binnen te halen (11-16).
Nu zat bij mij ook echt alles tegen.... de game crashte verschillende keren en sloot hierdoor helemaal af en vaak dat alles helemaal tegen zat (15+ schoten op doel van mij vs 5 of minder van de tegenstander).

Mijn team heeft het weer flink moeten gelden dit weekend en hierdoor zijn verschillende key-players verkocht zoals Hazard IF, Ramos en de Jong OTW.
Met het geld twee keer de Icon SBC gedaan -> 86 Larsson en 86 Overmars.
Meteen een nieuw teampje gemaakt met meer Nederlandse spelers, https://www.easports.com/...Id=iT48vMs3nSg6a:FFA20PCC

Nu maar hopen dat ik a.s. donderdag red Virgil mag toevoegen aan mijn squad :).

P.S. Junior Firpo is voor iedereen een aanraden met anker, doet zeker niet onder voor Alba in mijn ogen.

Even leuke statistieken om te laten zien hoe slecht het nu ging (meeste WL)
Overmars - 12 games 2 goals
Larsson - 59 games 17 goals
David Villa - 59 games 46 goals

[ Voor 8% gewijzigd door MrSnoww op 01-12-2019 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoleo
DeeleNL schreef op zondag 1 december 2019 @ 17:55:
Wat een afgang deze WL, ik ga 7 uit 17 en het lijkt wel of ik niet meer kan scoren, ik doe helemaal niks anders dan ‘normaal’. Insigne, Dybala en Politano helpen elke kans om zeep. Nainggolan krijgt geen fatsoenlijk schot op goal en elke wedstrijd weer die dekselse Vardy die DWARS door mijn Romagnoli scream en Manolas heen loopt.. ik heb nu 4 of 5 losses achter elkaar, het is weer puur genieten. WIE kan mij helpen? :')

Ik ben ook een ster in het weggeven van wedstrijden waarin er eigenlijk totaal niets aan de hand is en ik zelfs beter ben dan de tegenstander, maar waar wederom de goals niet vallen. Vorige WL 11 uit 22, ook niet best maar het wordt er allemaal niet beter op :/

Dit is mijn team:
Klik
zou als ik jou was direct allan op 6 zetten ipv dybala. dybala is super, maar dan wel als 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Leoleo schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:09:
[...]

zou als ik jou was direct allan op 6 zetten ipv dybala. dybala is super, maar dan wel als 10.
Klopt idd, maar switch ingame ook vaak naar 4231 waarbij Medel/Allan en Nainggolan naar CDM gaan en Dybala op 10.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noodel1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Bij mij tot nu toe een uitstekend weekend met 15-3. Moet dus nog veel spelen, maar nu al 15 winst is alleen maar mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

DeeleNL schreef op zondag 1 december 2019 @ 17:55:

Dit is mijn team:
Klik
Zou eens overwegen je formatie om te gooien. Ik had identiek hetzelfde probleem (speelde wel 5-2-1-2, dus niet jouw formatie ofzo) deze WL, geswitcht naar 4-2-3-1 en plots ging het als vanzelf.

***Edit***
En switch je verdedigers eens. Romagnoli is linksvoetig en Manolas rechts dacht ik, dan ze spelen tegen hun voet momenteel

[ Voor 5% gewijzigd door Jebus4life op 01-12-2019 18:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
17-3 geëindigd. Resterende potjes ga ik niet meer spelen. Net als voorgaande weken heb ik er simpelweg de motivatie niet voor. En zoals altijd is packluck toch erg bepalend wat je krijgt en zijn die 10 extra potjes frustratie mij niet waard :)

Wel de afgelopen weken bezig aan een zeer sterke serie met weinig losses in de WL, daar ben ik wel erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
Jebus4life schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:30:
[...]

Zou eens overwegen je formatie om te gooien. Ik had identiek hetzelfde probleem (speelde wel 5-2-1-2, dus niet jouw formatie ofzo) deze WL, geswitcht naar 4-2-3-1 en plots ging het als vanzelf.
Dat speelde ik vorige WL, fijne formatie met switchen maar 352 als het niet liep. Overweeg inderdaad om daar terug naar over te stappen. Speelde toen met Martinez IF, Dybala, Insigne en Gomez. Liep op zich prima maar ik wilde Politano inpassen dus overgestapt naar een systeem met wingers. Natuurlijk is in game direct switchen naar 4231 ook een goede optie. Hoe heb jij de custom tactics staan bij deze formatie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

DeeleNL schreef op zondag 1 december 2019 @ 18:54:
[...]

Dat speelde ik vorige WL, fijne formatie met switchen maar 352 als het niet liep. Overweeg inderdaad om daar terug naar over te stappen. Speelde toen met Martinez IF, Dybala, Insigne en Gomez. Liep op zich prima maar ik wilde Politano inpassen dus overgestapt naar een systeem met wingers. Natuurlijk is in game direct switchen naar 4231 ook een goede optie. Hoe heb jij de custom tactics staan bij deze formatie?
Ik ben nog wat aan het experimenteren ermee, maar momenteel:
Defensief:
Pressure on heavy touch met with van 4 balkjes en depth van 3

Offensief:
With van 2 (ik wil die buitenste CAMs zo centraal mogelijk houden, maar dat lukt me voorlopig niet) en depth van 7

Qua player instructions:
Backs op stay back while attacking met toch overlap, just in case ik ze manueel meestuur.

De CDM's met cut passing lanes. Waar ik er eentje drop back between defenders doe, en de andere stay back while attacking (beide ook cover center.

Centrale CAM op stay forward (die fungeert eigenlijk als valse 9,dat is toch mijn doel, in gebruik Insigne hiervoor) en de buitenste backs op come back on defence.

Striker op stay central.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Haha, wat is dit nou weer. Ik sta 2-1 achter en breek door met van Basten. Villa loopt keurig mee, ik leg m opzij, zodat ik de bal voor open doel kan intikken.

Op miraculeuze wijze gaat de bal niet naar de speler naast me, maar helemaal naar Zaha die bijna op de zijlijn staat, terwijl ik m gewoon normaal indruk. Wat is dit voor een onzin? Scoort ie natuurlijk uit de aanval erop de 1-3 en verlies ik de pot. En mij wijsmaken dat scripting niet bestaat. Haha

Hoe dan ook, 15-4 nu dus. Nog steeds prima hoor, daar niet van. Zie weer een aantal flashback kaarten. Grappige SBC’s maar Fabregas is verdedigend niet sterk genoeg en Bailey valt niet te linken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik twijfel overigens nog altijd of ik de Flashback Balotelli ga doen... Scream Dzeko doet het absoluut prima. Met Hawk op Balo lijkt het me een wat meer wendbare versie van Dzeko.

Dan zit je met 3 verschillen.
Workrates mid/mid (Dzeko) vs mid/low (Balo) : Lijkt me verwaarloosbaar

Skill Moves: 2 stars vs 4 stars:
Duidelijk voordeel, behalve dat ik geen skillsmoves kan

Weak Foot: 5 stars vs 4 stars:
Hier zit het hem, 4 star is gewoon OK, maar die 5 star maakt het voor iemand als mij die niet goed kan dribbelen wel erg makkelijk om niet bezig te zijn met die bal voor de juiste voet te leggen...

Dan vind ik 200k veel voor een speler die ik over 2 weken misschien enkel nog als sun gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jebus4life schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:24:
Ik twijfel overigens nog altijd of ik de Flashback Balotelli ga doen... Scream Dzeko doet het absoluut prima. Met Hawk op Balo lijkt het me een wat meer wendbare versie van Dzeko.

Dan zit je met 3 verschillen.
Workrates mid/mid (Dzeko) vs mid/low (Balo) : Lijkt me verwaarloosbaar

Skill Moves: 2 stars vs 4 stars:
Duidelijk voordeel, behalve dat ik geen skillsmoves kan

Weak Foot: 5 stars vs 4 stars:
Hier zit het hem, 4 star is gewoon OK, maar die 5 star maakt het voor iemand als mij die niet goed kan dribbelen wel erg makkelijk om niet bezig te zijn met die bal voor de juiste voet te leggen...

Dan vind ik 200k veel voor een speler die ik over 2 weken misschien enkel nog als sun gebruik...
Als je nu al niet overtuigd bent dan niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Met 15 wins geëindigd WL. Best matig maar veel matches met k u t verbinding/delay/scripting whatever. Speelt gewoon niet zoals het hoort. Maarja dat hoort er nou eenmaal bij..

Toch weet zeker dat ik er nog meer uit kan halen. Structureel goud 2 en af en toe goud 1 moet ik zeker kunnen halen. Probleem is dat ik te lui ben om met custom tactic bezig te gaan en dat 7 van de 10 tegenstanders simpelweg meer kwaliteit in hun team hebben. Ik heb Virgil, scream Traore en Auba en sinds kort Sane (valt me tegen), verder zijn het niet hele bijzondere spelers die ik heb.. binnenkort heb ik Zanetti erbij en dan moet ik gaan sparen voor versterkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benny schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:17:
Met 15 wins geëindigd WL. Best matig maar veel matches met k u t verbinding/delay/scripting whatever. Speelt gewoon niet zoals het hoort. Maarja dat hoort er nou eenmaal bij..

Toch weet zeker dat ik er nog meer uit kan halen. Structureel goud 2 en af en toe goud 1 moet ik zeker kunnen halen. Probleem is dat ik te lui ben om met custom tactic bezig te gaan en dat 7 van de 10 tegenstanders simpelweg meer kwaliteit in hun team hebben. Ik heb Virgil, scream Traore en Auba en sinds kort Sane (valt me tegen), verder zijn het niet hele bijzondere spelers die ik heb.. binnenkort heb ik Zanetti erbij en dan moet ik gaan sparen voor versterkingen
Zoals ik al eerder opmerkte, alle thuis games speelden heerlijk en alle away games hadden alles wat in de negatieve posts dit weekend gemeld werd. Dat houd in dat in de easy thuis-wins, het waarschijnlijk dus ook *** voor de tegenstander was.

Anyway, dadelijk maar ff Fabrepass halen, had hem eigenlijk wel iets beter verwacht maar de stats zien er prima uit voor een CM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Bossie schreef op zondag 1 december 2019 @ 20:50:
[...]

Zoals ik al eerder opmerkte, alle thuis games speelden heerlijk en alle away games hadden alles wat in de negatieve posts dit weekend gemeld werd. Dat houd in dat in de easy thuis-wins, het waarschijnlijk dus ook *** voor de tegenstander was.

Anyway, dadelijk maar ff Fabrepass halen, had hem eigenlijk wel iets beter verwacht maar de stats zien er prima uit voor een CM.
Het is zeker niet meer van te voren te zien of je uit of thuis speelt zoals bij Fifa 19? Heb het nog niet kunnen ontdekken iig. Heb inmiddels goud 3 gehaald, leuk resultaat voor de 1e WL. Twijfel nog of ik nog een poging doe voor goud 2 straks, moet dan nog 3 keer winnen van de 4.

Jammer dat Baily voor mij veel te duur is, had leuk in mijn team gepast.

[ Voor 4% gewijzigd door sjakieman op 01-12-2019 20:56 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Tegen beter weten in de icon upgrade sbc gedaan...

Ronaldo!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Wulfric92 schreef op zondag 1 december 2019 @ 21:00:
Tegen beter weten in de icon upgrade sbc gedaan...

Ronaldo!! _/-\o_
Damn dat is vies veel geluk :) enjoy ik durf hem echt niet te doen met WK versie toen nachtmerries van de Deco's en nakata's die ik kreeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Iemand advies voor mijn team? Na de verkoop van Neymar heb ik Nainggolan ingewisseld voor IF Nainggolan en heb ik tussen de 900k-1mil op de bank.
*Gezien ik in BE woon kan ik geen pakjes kopen, ik heb al behoorlijk wat pack luck gehad deze fifa (Dybala, Allan en dus Neymar gepakt bv), dus die coins mogen gerust nog op de bank blijven tot een later tijdstip ;)

https://www.futbin.com/20/squad/11441561

Ik speelde voorheen 5-3-2 met IF Martinez als tweede spits, maar dat ging niet lekker en dit speelt zoals enkele posts hierboven beschreven (momenteel) veel beter.

Doelman:
Lijkt me solid, gezien mijn team Serie A based is er geen upgrade mogenlijk die ik zie.

Defensie:
Plan is deze week de laatste icon challenges te doen en IF Kolarov de vervangen door Roberto Carlos. Florenzi voorzie ik te vervangen door Story Danilo (als ik de 100k exp haal, ik vermoed van wel). Centraal met Romagnoli/Nesta (Manolas als back-up) Ben ik best tevreden.

Middenveld:
Allan is top. Enkel te vervangen door RTTF Allan lijkt me, geen idee of dat de investering waard is (Napoli is zo enorm wisselvallig...). Nainggolan was al een beest, de SIF zal zeker een dikke upgrade zijn. Dybala lijkt me solid, Tonali vind ik maar meh voorlopig. Insigne fungeert meer als valse 9 in dit systeem dan een pure CAM.

Aanvallend:
Zeer tevreden van Dzeko (120 goals in 130 wedstrijden ofzo). Die 5 star weak foot speelt heerlijk, gezien ik suck in dribbelen/skill moves is zijn 2 star SM rating geen echt issue voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Zo, topweekend. Vrijdag begonnen met 50k en nu net geen miljoen:) alleen maar ucl kaarten ingekocht en verkocht...

(En Overmars verkocht voor 600k, dat hielp ook wel haha)

@Jebus4life kaka? Of een andere icon?

[ Voor 11% gewijzigd door ErnstMid op 01-12-2019 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-09 11:27
Gekke is. Geef ze nog groot gelijk.
Stel je bent een casual gamer. Je trakteert jezelf op de ultimate Edition. Werkt je weg omhoog met rivals maar komt toch echt goede spelers tekort om verder te komen.

In een gekke bui spendeer je 50 euro aan fifa coins in de hoop op wat moois.

na al je effort heb je bingo, maar is je walkout een Busquets of casimero.

Je doet veel SBC’s en zelfs na een shitload aan packs is je hoogste en beste speler Sommer van 84.
Tijd om te traden heb je niet of het inzicht.

Een neymar , mbappe , messi of CR7 zijn onhaalbaar geworden.... je betaalt grof geld en je kan niet met je favo spelers spelen.

Snap het wel.

PS: Van mijn laatste 20(!!!) packs was overigens Sommer echt het hoogste....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
Heb gisteren op juiste moment if mane (750k) en yedder gekocht (180k) :) zijn weer behoorlijk gestegen leuke aanwinsten voor het team.
Nu 4222 met voorhoede deze en Neymar en Messi zelfs in Rivals als je er binnen 30 min 2 of 3 inprikt leaven ze al :p
Finesse schoten gaan lekker en kunnen allemaal snoeihard schieten.

Mane voelt beter aan dan Mbappe en is 2 ton goedkoper tot TOTY en futmas zal dat wel de voorhoede blijven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Fifa punten zijn ook gewoon zeer slecht, top dat België dat verboden heeft, hoe sneller de rest volgt, hoe liever :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Valandil schreef op zondag 1 december 2019 @ 22:07:
[...]

Gekke is. Geef ze nog groot gelijk.
Stel je bent een casual gamer. Je trakteert jezelf op de ultimate Edition. Werkt je weg omhoog met rivals maar komt toch echt goede spelers tekort om verder te komen.

In een gekke bui spendeer je 50 euro aan fifa coins in de hoop op wat moois.

na al je effort heb je bingo, maar is je walkout een Busquets of casimero.

Je doet veel SBC’s en zelfs na een shitload aan packs is je hoogste en beste speler Sommer van 84.
Tijd om te traden heb je niet of het inzicht.

Een neymar , mbappe , messi of CR7 zijn onhaalbaar geworden.... je betaalt grof geld en je kan niet met je favo spelers spelen.

Snap het wel.

PS: Van mijn laatste 20(!!!) packs was overigens Sommer echt het hoogste....
Ga dan gewoon Seasons doen😋
Of Draft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik heb de Ultimate Edition en denk voor €150-200 aan packs gekocht. (Ik weet het |:( )
Geen enkele speler van 100k+ gehad.. echt om te janken.. Vertonghen, Alderweireld dat soort rotzooi

Toch blijf ik hopen dat ik een keer die miljoen+ speler ga packen. Een mooie icon ofzo. Maar ik ga geen points meer kopen.. dat heb ik eindelijk nu echt afgezworen

EA, gun me eens wat joh, het wordt wel weer eens tijd .. net als met FIFA 15 toen ik Messi kreeg uit een 5k pack haha
Pagina: 1 ... 62 ... 185 Laatste