• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-09 21:43
Had nog 100 zilveren spelers op me transferlijst dacht die moeten weg voor morgen, marquee online in 15 Minuten allemaal weg :) laatste weken op donderdag avond verkopen ze snel valt me op het is maar 300 coins per kaart maar toch makkelijk meegenomen zo. Bronze packs betalen zich ook lekker uit met de leagues van deze week had behoorlijk wat Saudi League spelers.

Hopelijk morgen met lightning rounds wat koopjes meepikken wel net de tijd dat ik een verjaardag heb hopelijk daarna nog wat mee te pikken.

Wat Packs bewaard maar is meer hopen denk dat ik het resultaat al weet met openen geen glazenbol voor nodig :p

Moet zeggen van Basten 89 bevalt me wel probeer sinds deze week toch maar een fun team te bouwen dan de standaard meta. Misschien nog is wat betaalbare leuke icons uitproberen komende weken

[ Voor 7% gewijzigd door FidoDido op 28-11-2019 20:46 ]

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-09 16:13
Lekker Roma gewonnen. Had nog 5 Juan Jesus kaarten die ik voor 30k had opgepikt. Ook de club weer aardig gevuld met spelers als Jovic en Moutinho´s enzo. Best veel Jovic kaarten nog voor 800/1200 coins kunnen oppikken.

[ Voor 46% gewijzigd door 038Zwolle op 28-11-2019 21:01 ]

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb me in 5 dagen van 50k naar 100k getrade. En nu ik toch Vardy en Pukki al had vanuit de SBC's heb ik 100k stuk geslagen op een premier league squad voor naast mijn la liga / serie A combi.

Ik wil nu nog mijzelf opnieuw omhoog traden om zo Cancelo/Walker te halen. Vvd is buiten bereik zelfs al zou ik de topspelers van mijn Spaans/Italiaanse squad verkopen. Na een break van twee weken ga ik met dit elftal eens beginnen. Ben benieuwd.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Altijd fijn als je ingeslagen bronzen spelers die je voor 150 gekocht hebt weer voor 3k+ gaan, maakt ook meteen weer wat ruimte op mijn transferlijst.

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Mooi op tijd genoeg punten gehaald voor mijn 1e WL! Scheelde wel dat ik altijd samen met mijn zoon speel, anders was ik nog wel een weekje bezig... Ben benieuwd wat er in de WL mogelijk is! Normaal de laatste twee jaar meestal een goud1 (soms goud2) speler maar dat zal het na een weekje spelen en met een 65k team waarschijnlijk niet worden. Merk wel dat divisie 6 al een wat te laag niveau is. Ik speel de tegenstander helemaal weg 50% van de potjes (ragequit of grote uitslag), 25% win ik wat lastiger en 25% verlies ik net. Maar verwacht dat de tegenstand in de WL wel heel wat hoger zal liggen.

Wat is jullie divisie en gemiddelde rank (en na hoeveel potjes) in de WL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-09 22:16
Divisie 7/8 en laatste keer zilver 1.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moody2204
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:16
Divisie 6 en laatste x goud 3 na 30 potjes WL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Divisie 5-6 en zit meestal rond goud 3-2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 15:30
1x WL voor mij dit jaar. Divisie 6/7 en toen S1 na 22 wedstrijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Bossie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:22:
[...]

Dit is precies de reden waarom chemstyles weg zouden moeten.
In z'n algemeen of voor de keeper? Moe zeggen dat ik het voor spelers nog wel leuk vind dat je een matige speler die je wel leuk vind bruikbaar kunt maken door er de juiste chem style op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Voorlopig maar even met dit team proberen: https://www.futbin.com/20/squad/11365980

Valt me wel op inderdaad dat Rivals echt vernaggeld is door die objectives, maar goed, mij interesseert het eerlijk gezegd niet zo, ik probeer het de tegenstander zo moeilijk mogelijk te maken en soms met succes, soms ook niet. Je wordt er uiteindelijk zelf ook alleen maar beter van denk ik dan maar. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Dan was mijn doelstelling misschien wat te laag... Wilde genoeg punten halen zodat ik volgende week weer kon spelen (11 wins, zilver 1). Maar er moet dan ook wel wat meer mogelijk zijn.

Heb het inkomen in de nieuwe Fifa misschien ook wat overschat. Als je eenmaal weet hoe je moet verdedigen (afblijven van de contain button!) en schieten (vaker korte ipv lange hoek en juiste snelheid!) dan ben je er eigenlijk al voor een groot gedeelte.
Paffelton schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 08:56:
[...]

In z'n algemeen of voor de keeper? Moe zeggen dat ik het voor spelers nog wel leuk vind dat je een matige speler die je wel leuk vind bruikbaar kunt maken door er de juiste chem style op te zetten.
Maar matige spelers worden toch nooit meer gebruikt? Het is juist leuker om een speler te hebben die ergens slecht in is en dat je daar rekening mee moet houden. Aan het eind van het jaar geef je zelfs bijna standaard de chemstyle voor de skills waar de speler slecht in is (maar vaak niet eens nodig heeft) omdat alles verder al zo hoog staat. Wat dat betreft mogen ze er van mij ook wel mee stoppen.

Maar voor nu profiteer ik er gewoon van. Een gewone gouden Delaney kocht ik bijvoorbeeld met shadow voor 1,5k. Die speelt dan tegen veel duurdere spelers waar soms niet eens een chemstyle op zit waardoor Delaney eigenlijk gewoon beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Vanaf hoelaat begint dat black friday gebeuren eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
sjakieman schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:00:
[...]
Maar matige spelers worden toch nooit meer gebruikt?
Die worden wel degenlijk gebruikt. Zonder sniper zou ik echt geen gebruik maken van mijn IF Malen, net zoals ik geen bergwijn IF zou gebruiken zonder deadeye. Ik gebruik die spelers omdat ik ze leuk vind. En met de juiste chemistry style er op kan ik nog prima mee komen met de meta teams. Vind het wel prettig dat ik zo niet aan die eenheidsworst hoef mee te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paffelton schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:59:
[...]

Die worden wel degenlijk gebruikt. Zonder sniper zou ik echt geen gebruik maken van mijn IF Malen, net zoals ik geen bergwijn IF zou gebruiken zonder deadeye. Ik gebruik die spelers omdat ik ze leuk vind. En met de juiste chemistry style er op kan ik nog prima mee komen met de meta teams. Vind het wel prettig dat ik zo niet aan die eenheidsworst hoef mee te doen.
Ik denk juist dat chem-styles juist de reden voor de zogenaamde eenheidsworst zijn.
Je selecteerd spelers op bepaalde kenmerken, en vervolgens kun je de benodige stats voor vrijwel niets naar 90+ boosten.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
Bossie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:12:
[...]

Ik denk juist dat chem-styles juist de reden voor de zogenaamde eenheidsworst zijn.
Je selecteerd spelers op bepaalde kenmerken, en vervolgens kun je de benodige stats voor vrijwel niets naar 90+ boosten.
Eenheidsworst in spel wel ja, maar gelukkig wel wat variatie in spelers. Als de chem-styles er niet zouden zou iedereen nog steeds voor de zelfde eigenschappen gaan, alleen heb je dan minder spelers om uit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Paffelton schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:19:
[...]

Eenheidsworst in spel wel ja, maar gelukkig wel wat variatie in spelers. Als de chem-styles er niet zouden zou iedereen nog steeds voor de zelfde eigenschappen gaan, alleen heb je dan minder spelers om uit te kiezen.
De uitdaging voor EA zou dan ook moeten zijn om te zorgen dat bepaalde skills (vooral snelheid) minder belangrijk worden gemaakt in het spel voor de volgende versies. Dat je echt moet kiezen voor wat voor type speler je kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
sjakieman schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:29:
[...]

De uitdaging voor EA zou dan ook moeten zijn om te zorgen dat bepaalde skills (vooral snelheid) minder belangrijk worden gemaakt in het spel voor de volgende versies. Dat je echt moet kiezen voor wat voor type speler je kiest.
Hebben ze een tijd terug gedaan (weet even niet meer zeker of dat de vorige FIFA was of die daar voor). Enkel in de begin periode. Daarna gefixed met een update.
Toen was iedereen overigens aan het klagen dat hun Neymars en Mertens' ingehaald werden door een Otamendi. Kunt nooit iedereen tevreden houden =). Moet zeggen dat ik FIFA toen een stuk lekkerder vond spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Paffelton schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:39:
[...]

Hebben ze een tijd terug gedaan (weet even niet meer zeker of dat de vorige FIFA was of die daar voor). Enkel in de begin periode. Daarna gefixed met een update.
Toen was iedereen overigens aan het klagen dat hun Neymars en Mertens' ingehaald werden door een Otamendi. Kunt nooit iedereen tevreden houden =). Moet zeggen dat ik FIFA toen een stuk lekkerder vond spelen
Ja dat was de vorige Fifa. En weet je wat het mooie was? Zelfs toen was snelheid nog te belangrijk, zie de prijzen van de snelle spelers en van shadow en hunter. Ondanks dat er een aantal daar inderdaad over klaagden, werden de langzame spelers met andere kwaliteiten nog steeds niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
sjakieman schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:42:
[...]

Ja dat was de vorige Fifa. En weet je wat het mooie was? Zelfs toen was snelheid nog te belangrijk, zie de prijzen van de snelle spelers en van shadow en hunter. Ondanks dat er een aantal daar inderdaad over klaagden, werden de langzame spelers met andere kwaliteiten nog steeds niet gebruikt.
Als ik het me goed herinner waren shadow en hunter enkel in het begin duur vorige FIFA omdat mensen dat nog gewend waren van de FIFA daar voor. Toen we eenmaal op het punt zaten waar we met FIFA20 nu zitten kon je voor 'normale' prijzen een shadow kaart kopen. Shadow kaarten zijn bij de huidige FIFA niet eens op de markt verkrijgbaar ^^.
Heb vorig jaar best lang en best effectief Mandzukic IF in de spit gehad. Deze FIFA heb je niet eens iets aan Lewandowski zijn IF kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Ferdinand van de icon swaps is net op tijd binnen. Ik open zodra best of TOTW er is mn weekend league en division rivals rewards. Daarna begin ik vanavond met het volgende team aan de Weekend League (in game 100chem);

https://www.futbin.com/20/squad/11370610

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
RemkoDJ schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:51:
Vanaf hoelaat begint dat black friday gebeuren eigenlijk?
Geloof om 15u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sensately
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-08-2021
Gister lucas moura vervangen door Ben Yedder. Wat speelt die man toch lekker!
Op termijn sissoko vervangen door kante en dembele vervangen voor messi.
Voor de rest lekker sparen voor special cards of icons.

https://www.futbin.com/20/squad/11370567

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hassiebassie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:55
Joosie200 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 21:36:
Ik heb me in 5 dagen van 50k naar 100k getrade. En nu ik toch Vardy en Pukki al had vanuit de SBC's heb ik 100k stuk geslagen op een premier league squad voor naast mijn la liga / serie A combi.

Ik wil nu nog mijzelf opnieuw omhoog traden om zo Cancelo/Walker te halen. Vvd is buiten bereik zelfs al zou ik de topspelers van mijn Spaans/Italiaanse squad verkopen. Na een break van twee weken ga ik met dit elftal eens beginnen. Ben benieuwd.
Ik ga dit weekend mijn transfer/trading tips schrijven. Dan moet 50K wel zo lukken ;)

Even geduld. Ik heb mijn sociale leven weer voor Fifa geplaatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-09 17:52
Mensen ervaringen met de Icon sbc of is deze af te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

Amai, geen idee wat de patch gedaan heeft. Maar ik speel precies een ander spel, 1-6 in de WL, vorige week nog G3.

Ik kan niet meer verdedigen, mijn verliespartijen allemaal 5 goals of meer binnengekregen, als ik dan eens een kans krijg (ook al zeldzaam) dan sta ik toch God keepers ofzo, meest absurde reddingen

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 13:26
Jebus4life schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:03:
Amai, geen idee wat de patch gedaan heeft. Maar ik speel precies een ander spel, 1-6 in de WL, vorige week nog G3.

Ik kan niet meer verdedigen, mijn verliespartijen allemaal 5 goals of meer binnengekregen, als ik dan eens een kans krijg (ook al zeldzaam) dan sta ik toch God keepers ofzo, meest absurde reddingen
Probeer het morgen opnieuw :9

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Mbt icon-swaps, zijn er mensen die PL team hebben en Rio Ferdinand (leuk voor met V Dijk / Scream otamendi), of Gerard of etc. voor gegaan zijn en wat zijn jullie ervaringen.
Ik heb nu 21 tokens binnen en eentje voor de helft.
Zanetti icm Scream Otamendi ook wel leuk natuurlijk.

Voor mijn NL/Hyb zat ik aan Kluivert te denken maar dan houdt je 9-12 tokens over en vraag is ga je hem dan nog gebruiken ergens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik ben het hele weekend weg. Dacht gwn even S1 bij elkaar te spelen en te stoppen. Dat gaat nog pittig worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

theman36 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 13:25:
Mensen ervaringen met de Icon sbc of is deze af te raden?
Als je naar het aantal base icons kijkt [Futbin link] dan is de kans vele malen groter om een icon te krijgen die minder waard is dan de prijs van de sbc....

maar ja, als jij Eusebio daar uit haalt..... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZodiacBomber
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
noodel1988 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:08:
Mbt icon-swaps, zijn er mensen die PL team hebben en Rio Ferdinand (leuk voor met V Dijk / Scream otamendi), of Gerard of etc. voor gegaan zijn en wat zijn jullie ervaringen.
Ik heb nu 21 tokens binnen en eentje voor de helft.
Zanetti icm Scream Otamendi ook wel leuk natuurlijk.

Voor mijn NL/Hyb zat ik aan Kluivert te denken maar dan houdt je 9-12 tokens over en vraag is ga je hem dan nog gebruiken ergens voor.
Ik heb alisson op doel.
Verdediging: Robbertson- Scream Otamendi - Ferdinand- Walker
Middenveld: Scream ozil - IF Fabhino - Sissoko - De Bruyne
Aanval: POTM Vardy - Aguero

Dit speelt voor mij erg lekker. Ferdinand heb ik nu met Anker kaaart omdat een shadow niet te krijgen was. speelt echt heel fijn. redelijk snel en wendbaar ondanks de stats. samen met scream otamendi doet hij het geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-03 19:57
Iemand nog tips voor deze newbie (FIFA14 gespeeld en 17 klein beetje) en nu voor het eerst gekwalificeerd voor de weekend league. Ben bang dat ik er bij elke wedstrijd 5-0 afga...

Zit nu in division 7. Terwijl ik lang in 9/10 heb gehangen. (begin november begonnen)

Verdedigen gaat soms nog wel lastig. Lopen er soms zo doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Danny182 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:51:
Iemand nog tips voor deze newbie (FIFA14 gespeeld en 17 klein beetje) en nu voor het eerst gekwalificeerd voor de weekend league. Ben bang dat ik er bij elke wedstrijd 5-0 afga...

Zit nu in division 7. Terwijl ik lang in 9/10 heb gehangen. (begin november begonnen)

Drop back en counteren maar. Enige manier om resultaat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:53:
[...]

Drop back en counteren maar. Enige manier om resultaat te halen.
Mwa balanced is ook nog wel te doen als je vanuit principe geen drop back wilt spelen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Danny182 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:51:

Niet te veel achter elkaar door blijven spelen, accepteren dat je potten gaat verliezen, niet op vrijdag spelen, niet happen met je cb's :P

en proberen te genieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
Bean77 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:56:
[...]

Mwa balanced is ook nog wel te doen als je vanuit principe geen drop back wilt spelen.
Als FIFA-newbie lijkt mij dat wel de beste tactiek hoor. Zeker als je voor het eerst WL gaat spelen

[ Voor 51% gewijzigd door Vestendrie op 29-11-2019 15:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xamsix
Best of Team of the Week is hierrrrr.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EKgGDSdUcAANqwH?format=jpg&name=medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
Bedankt voor de reacties.

Ik speel inderdaad op de counter.

speel 4-2-2-2

Mijn elftal:
https://www.futhead.com/20/squads/177696/

heb op de bank nog Munian, Inaki Williams, Benzema, Arthur, Morales Gimenez

Had geluk dat ik Son had in een pack en daardoor wat betere spelers kon halen.
Had eerst nog Ramos en Alba. Heb die opgeofferd voor Villa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
ErnstMid schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:58:
[...]

Niet te veel achter elkaar door blijven spelen, accepteren dat je potten gaat verliezen, niet op vrijdag spelen, niet happen met je cb's :P

en proberen te genieten :+
Ja dat happen met de cb gaat nogal fout. Ben veels te gretig.
Laat mijn cvm's wel terugzakken als tatiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Danny182 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:01:
Bedankt voor de reacties.

Ik speel inderdaad op de counter.

speel 4-2-2-2

Mijn elftal:
https://www.futhead.com/20/squads/177696/

heb op de bank nog Munian, Inaki Williams, Benzema, Arthur, Morales Gimenez

Had geluk dat ik Son had in een pack en daardoor wat betere spelers kon halen.
Had eerst nog Ramos en Alba. Heb die opgeofferd voor Villa.
Ik zou busquets meteen uit je team halen :X ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
ErnstMid schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:03:
[...]

Ik zou busquets meteen uit je team halen :X ;w
Hoezo dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

1. te sloom voor woorden...
2. nu vrij veel waard op de transfermarkt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
ErnstMid schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:04:
[...]

1. te sloom voor woorden...
2. nu vrij veel waard op de transfermarkt :9
Oke. En suggesties als vervanger (die past in mijn team?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Danny182 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:05:
[...]

Oke. En suggesties als vervanger (die past in mijn team?)
Saul.

Je kunt natuurlijk ook gaan spelen met een andere startopstelling en je 4222 onder een andere tactiek weg te zetten. Dan kun je iedereen wel op 10 chem krijgen denk ik. Wel lastig omdat je nu 1 buitenspeler hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Xamsix schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:01:
Best of Team of the Week is hierrrrr.

[Afbeelding]
En zijn ze nu al beschikbaar of pas vanaf vanavond?
Staat now... maar toch >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
noodel1988 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:13:
[...]

En zijn ze nu al beschikbaar of pas vanaf vanavond?
Staat now... maar toch >:)
Nu al! Heb net mn WL rewards geopend, helaas weinig value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
Xamsix schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:14:
[...]

Nu al! Heb net mn WL rewards geopend, helaas weinig value.
Ga ik dat ook nu is doen, hopelijk ik meer geluk :9

Helaas.
Wel heeeeel veel spelers voor club en dubbele voor transfermarkt.
Goed voor al die competitie sbcs, daar laatst auba uit gehaald 😎 o.a.

[ Voor 30% gewijzigd door noodel1988 op 29-11-2019 15:34 . Reden: Helaas ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
ErnstMid schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:11:
[...]

Saul.

Je kunt natuurlijk ook gaan spelen met een andere startopstelling en je 4222 onder een andere tactiek weg te zetten. Dan kun je iedereen wel op 10 chem krijgen denk ik. Wel lastig omdat je nu 1 buitenspeler hebt.
Oke thanks voor de tip.. Ik wissel munian en dembele vaak. Of Inaki voor Suarez en dan kom ik wel op 100.

Hoe bedoel je opmerking 4-2-2-2 onder een ander tactiek?

[ Voor 25% gewijzigd door Danny182 op 29-11-2019 15:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kraakie7
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-09 07:29
Mogelijk een player moments Wijnaldum opkomst

https://www.fifaultimatet...friday-event-live-update/

Afbeeldingslocatie: https://www.fifaultimateteam.it/en/wp-content/uploads/2019/11/Eijnaldum-696x973.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Danny182 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:16:
[...]

Oke thanks voor de tip.. Ik wissel munian en dembele vaak. Of Inaki voor Suarez en dan kom ik wel op 100.

Hoe bedoel je opmerking 4-2-2-2 onder een ander tactiek?
Je kunt custom tactics instellen en dan met je d-pad ingame de gewenste selecteren. Mijn startopstelling ziet er zo uit:

https://www.futbin.com/20/squad/11374024

maar ingame switch ik naar bv een 4231:

https://www.futbin.com/20/squad/11373450

of 442 / 4321 / wat je ook maar wil :)

edit: link aangepast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
ErnstMid schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:21:
[...]

Je kunt custom tactics instellen en dan met je d-pad ingame de gewenste selecteren. Mijn startopstelling ziet er zo uit:

maar ingame switch ik naar bv een 4231:

of 442 / 4321 / wat je ook maar wil :)
Je weet dat je twee keer dezelfde link hebt gepost? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Vestendrie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:58:
[...]

Als FIFA-newbie lijkt mij dat wel de beste tactiek hoor. Zeker als je voor het eerst WL gaat spelen
Toen ik vorige week begon had ik ook veel moeite met het nieuwe verdedigen. Ging pas beter toen ik press after possession loss met 7 depth ging spelen (en doe dat nu nog steeds). Hierdoor heb je de duels wat verder van je doel af waardoor je wel eens mis kan happen. Kreeg gelijk veel minder goals tegen (en als bonus ook nog eens meer mee). Ben natuurlijk niet echt een beginner omdat ik Fifa 19 tot mei speelde maar toch...

@Danny182 Kan geen kwaad om de verschillende opties eens uit te proberen om te kijken wat je goed ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-09 17:52
ErnstMid schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:23:
[...]

Als je naar het aantal base icons kijkt [Futbin link] dan is de kans vele malen groter om een icon te krijgen die minder waard is dan de prijs van de sbc....

maar ja, als jij Eusebio daar uit haalt..... :+
Haha ja dat snap ik, maar gok dat mij dat niet gaat lukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny182
sjakieman schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:26:
[...]

Toen ik vorige week begon had ik ook veel moeite met het nieuwe verdedigen. Ging pas beter toen ik press after possession loss met 7 depth ging spelen (en doe dat nu nog steeds). Hierdoor heb je de duels wat verder van je doel af waardoor je wel eens mis kan happen. Kreeg gelijk veel minder goals tegen (en als bonus ook nog eens meer mee). Ben natuurlijk niet echt een beginner omdat ik Fifa 19 tot mei speelde maar toch...

@Danny182 Kan geen kwaad om de verschillende opties eens uit te proberen om te kijken wat je goed ligt.
Thanks. Ik ga ff knutselen en wat rivals spelen en morgen wl proberen. Ben benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
IF Nainggolan gepacked uit een Rare Players Pack! Past precies in m'n team, al gaat hij nu wel voor veel weg. Zou z'n prijs nog gaan dalen? Best of TOTW is net uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
Fraaank schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:35:
IF Nainggolan gepacked uit een Rare Players Pack! Past precies in m'n team, al gaat hij nu wel voor veel weg. Zou z'n prijs nog gaan dalen? Best of TOTW is net uit...
Vanmorgen stond zijn prijs (volgens Futbin) nog op 340k, nu op 280k, zal dus nog verder zakken vermoedelijk als hij vaker gepackt wordt! Zou me niet verbazen als hij na deze Black Friday gekte weer gaat stijgen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Danny182 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:32:
[...]

Thanks. Ik ga ff knutselen en wat rivals spelen en morgen wl proberen. Ben benieuwd :9
Check ook eens het youtube kanaal van BorasLegend. Hij heeft een goed filmpje over hoe te verdedigen (maar ook hoe te scoren e.d.). Hij is 1 van de betere spelers die ook goed uit kan leggen hoe en waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Vestendrie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:24:
[...]

Je weet dat je twee keer dezelfde link hebt gepost? 8)7
oeps 8)7

Start opstelling: https://www.futbin.com/20/squad/11374024
Ingame: https://www.futbin.com/20/squad/11373450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Nu de beste totw spelers weer beschikbaar zijn en er enorm veel packs worden geopend, zal de sbc ook wel weer komen om de hoeveelheid kaarten weer van de markt te halen. De 83 en 84 kaarten steigen alweer aardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Denk dat ik SIF Nainggolan meepak :) Zijn prijs is echt enorm gedaald en hij is een leuke speler voor mijn serie A team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Is er dan over een uur weer iets nieuws? Dus dat er weer iets anders in de packs zit? Dan weet ik of ik Nainggolan nu moet kopen of later.

Edit: gesniped voor 180K. Vind het best zo :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hassiebassie op 29-11-2019 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
De servers roken al, net echt enorme delay met de WL. Heeft me meteen een loss opgeleverd. Denk dat het wel eens een vervelend weekend kan worden met zo'n drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Hassiebassie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:05:
Is er dan over een uur weer iets nieuws? Dus dat er weer iets anders in de packs zit? Dan weet ik of ik Nainggolan nu moet kopen of later.

Edit: gesniped voor 180K. Vind het best zo :)
Volgens mij heb je veel lightning rounds vanavond en waarschijnlijk maandag ook met Cyber Monday. SBCs heb ik geen idee van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Xamsix schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:28:
De servers roken al, net echt enorme delay met de WL. Heeft me meteen een loss opgeleverd. Denk dat het wel eens een vervelend weekend kan worden met zo'n drukte.
Same experience, zelfs erger dan vorige week. Had toen al mijn speelstijl veranderd naar gewoon heel langzaam opbouwen omdat je anders counters om je oren krijgt, maar zelfs met alleen maar lopen lijkt het alsof je door een moeras waad. Ook een penalty tegen gekregen terwijl ik vol de bal speelde en het een corner moest zijn, gelukkig de wedstrijd nog wel kunnen winnen.

Ga het vanavond nog wel even proberen maar voor nu houd ik het na 1 wedstrijd gezien.
Fraaank schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:40:
[...]

Volgens mij heb je veel lightning rounds vanavond en waarschijnlijk maandag ook met Cyber Monday. SBCs heb ik geen idee van.
Er is geen Cyber Monday, maar wel "Super Sunday" whatever the fuck that may be. Dus niet op de verkeerde dag iets verwachten.

[ Voor 20% gewijzigd door Pompi op 29-11-2019 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeeleNL
25 packs opgespaard, SB, Rival, MM SBC rewards, UCL Wijnaldum als hoogste :')

Dit nodigt echt uit om nog eens te doen.. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pompi
DeeleNL schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:28:
25 packs opgespaard, SB, Rival, MM SBC rewards, UCL Wijnaldum als hoogste :')

Dit nodigt echt uit om nog eens te doen.. :+
Tja met minder dan paar procent voor de normale versie en nog slechtere kansen voor de speciale kaarten is het ook niet gek dat bijna niemand ze krijgt. Precies om deze reden heb ik gister gewoon mijn packs geopend want toen was de kans op een normale versie nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:28:
bedankt voor de bevestiging dat het de juiste keuze om WL te skippen deze week.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bossie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 17:46:
[...]

bedankt voor de bevestiging dat het de juiste keuze om WL te skippen deze week.
Dat is waarschijnlijk een goede keuze geweest inderdaad. Kan best zijn dat ik mezelf wat frustraties bespaar en sowieso geen 30 games ga doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 22:19
Zo, scripting en een enorme delay domineerde mijn eerste WL wedstrijd van dit weekend.

Begon goed en kwam 2-0 voor. Merkte echter dat de servers héél stroperig waren. Niet te doen. Creeërde kans op kans en het was een wonder dat het geen 5-0 stond.

En wat gebeurd er de tweede helft? Hij scoort zijn allereerste kans, waarna alles opeens zijn kant op valt. Ondanks dat krijgt hij bijna geen kansen. Dan in de 88e minuut. Hij kopt een hoekschop kneiter zacht, wordt miraculeus aangeraakt en rolt in het doel, eigen doelpunt, 2-2.

In de verlenging herpakt en volledig terecht met 4-2 gewonnen. Maar wat een stroperige zooi zeg. Ik krijg het dit weekend ook druk met school, als de servers zo blijven is de afweging snel gemaakt, dan maak ik ook geen tijd vrij voor de Weekend League.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SH-FR schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:33:
Zo, scripting en een enorme delay domineerde mijn eerste WL wedstrijd van dit weekend.

Begon goed en kwam 2-0 voor. Merkte echter dat de servers héél stroperig waren. Niet te doen. Creeërde kans op kans en het was een wonder dat het geen 5-0 stond.

En wat gebeurd er de tweede helft? Hij scoort zijn allereerste kans, waarna alles opeens zijn kant op valt. Ondanks dat krijgt hij bijna geen kansen. Dan in de 88e minuut. Hij kopt een hoekschop kneiter zacht, wordt miraculeus aangeraakt en rolt in het doel, eigen doelpunt, 2-2.

In de verlenging herpakt en volledig terecht met 4-2 gewonnen. Maar wat een stroperige zooi zeg. Ik krijg het dit weekend ook druk met school, als de servers zo blijven is de afweging snel gemaakt, dan maak ik ook geen tijd vrij voor de Weekend League.
Geval eigen schuld dikke bult eerlijk gezegd. Op black friday met alle packs acties etc dan nog fifa spelen is zoeken naar absolute zekerheid over slechte games.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Haha WL skip ik ook zeker. De servers zijn nooit stabiel, maar met deze cashgrap van EA had ik er al weinig vertrouwen in. Dit weekend maar proberen te traden en kijken of er nog interessante doelstellingen of sbc 's komen. Ik geef nog liever een paar tientjes uit om de packs te compenseren. Maarja... dat wil EA ook natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Bean77 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:42:
[...]

Geval eigen schuld dikke bult eerlijk gezegd. Op black friday met alle packs acties etc dan nog fifa spelen is zoeken naar absolute zekerheid over slechte games.
En toch doet EA alsof hun neus bloed en hebben ze de afgelopen weken op hun eigen forum gezegd dat er volgens hun testten helemaal geen problemen meer zijn met de servers. Het is wat dat betreft zo ontzettend jammer dat mensen fifa punten blijven kopen want ze weten dat ze toch wel geld binnen kunnen harken hoe slecht de servers ook zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:46:
[...]

En toch doet EA alsof hun neus bloed en hebben ze de afgelopen weken op hun eigen forum gezegd dat er volgens hun testten helemaal geen problemen meer zijn met de servers. Het is wat dat betreft zo ontzettend jammer dat mensen fifa punten blijven kopen want ze weten dat ze toch wel geld binnen kunnen harken hoe slecht de servers ook zijn.
Natuurlijk is het bagger. Maar op black friday met alle acties toch WL spelen is hetzelfde als dat je verbaasd bent als je op 2e pinksterdag merkt dat de ikea een beetje drukker dan normaal is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
Bean77 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 18:42:
[...]

Ach, het is ook niet dat het me verrast hoor. Ging al spelen met het idee dat dit ging gebeuren. Desondanks heeft EA de servers gewoon na al die jaren nog steeds niet op orde, ondanks de miljarden die ze verdienen. De enige die vinden dat ze dat voor elkaar hebben is EA zelf geloof ik.

En tja, ik koop geen spel om alleen te kunnen spelen op rustige tijden. Dat zou een mooie boel worden. Tuurlijk mag er iets verschil in zitten, maar hoe de servers net waren dat kan echt niet, ook niet met een promo of event. Dus ja, eigen schuld? Ik ben niet verantwoordelijk voor deze servers. Al begrijp ik wel dat het verstandiger is omdat je bijna kon ruiken dat de verbinding zo zou zijn. Gelukkig wel de eerste wedstrijd in winst omgezet.

Zometeen maar eens kijken wat EA online gaat gooien. Heb 350k waar ik niets mee doe op dit moment. Misschien de Eredivisie, of een leuke speler, we gaan het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Man man, elke keer dat je spaart voor iets krijg je weer iets nieuw wat je plots wilt, die flashback Balotelli kaart :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hassiebassie
Jebus4life schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 19:31:
Man man, elke keer dat je spaart voor iets krijg je weer iets nieuw wat je plots wilt, die flashback Balotelli kaart :9~
Hoewel ik best fan ben van Balotelli is die balans en reactie echt de reden dat ik hem helaas ga overslaan ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo iemand die mij een tip kan geven om 2 keer gedurfd te scoren? Heb al 10 potjes met 10-0 gewonnen maar scoor blijkbaar niet gedurfd. Scoor overigens alles met Felix (5*) of Williams (4*) en L2 + O echter dat helpt niet.

Hoog laag maakt niet uit. Alle ballen worden 'normaal' gescoord. Tenzij ik buitenspel loop natuurlijk. In dat geval dan probeert ie m achter z'n standbeen, door de benen, flikflakkend te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Voor de grap toch 100 euro erin gegooid, Black Friday packs openen. Dusver ongeveer de helft gespendeerd aan packs, en echt eigenlijk nog niks gepacked. Wat CL cards die gewoon niks waard zijn. Weet dat het niks gaat opleveren, maar wilde het toch graag ff checken.

Wat bizar is, dat ze binnen ongeveer 5 minuten een paar miljoen euro aan packs verkopen. Heel ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Oef Balotelli... Twijfel toch wel heel erg. Een goede Striker met wat fysiek mis je toch wel in de Serie A en 190k voor een 88 spits is niet verkeerd. Maar untradeable... keuzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:21:
Oef Balotelli... Twijfel toch wel heel erg. Een goede Striker met wat fysiek mis je toch wel in de Serie A en 190k voor een 88 spits is niet verkeerd. Maar untradeable... keuzes!
Morales is voor mij dan weer interessant, maakt het linken van Villa nog makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Haha, voor mij komen zowel Morales en Balotelli goed van pas. Balotelli linkt met de Serie A CVM (die overigens geweldig speelt) en Morales zou Villa op volle chem zetten. Echter staat ie dan volgens mij zelf op 7. Keuzes. Zou zelf eerder voor Balotelli gaan. Geweldige statistieken. Alleen balans is niet geweldig, maar ach.

3-0 nu in WL, moeizame potjes maar wel allemaal verdiend gewonnen uiteindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 19:38:
Jo iemand die mij een tip kan geven om 2 keer gedurfd te scoren? Heb al 10 potjes met 10-0 gewonnen maar scoor blijkbaar niet gedurfd. Scoor overigens alles met Felix (5*) of Williams (4*) en L1 + O echter dat helpt niet.

Hoog laag maakt niet uit. Alle ballen worden 'normaal' gescoord. Tenzij ik buitenspel loop natuurlijk. In dat geval dan probeert ie m achter z'n standbeen, door de benen, flikflakkend te maken
L2 + O; niet L1 ;)

Van 1-6 naar 9-9 in WL; je snapt er toch helemaal niets van soms 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeleNL
SH-FR schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:47:
Haha, voor mij komen zowel Morales en Balotelli goed van pas. Balotelli linkt met de Serie A CVM (die overigens geweldig speelt) en Morales zou Villa op volle chem zetten. Echter staat ie dan volgens mij zelf op 7. Keuzes. Zou zelf eerder voor Balotelli gaan. Geweldige statistieken. Alleen balans is niet geweldig, maar ach.

3-0 nu in WL, moeizame potjes maar wel allemaal verdiend gewonnen uiteindelijk :)
Een uurtje of 2 geleden ook begonnen met de WL, eerste wedstrijd ontzettend stroperig, nog nooit meegemaakt zo erg. 1-0 verlies doordat mijn spelers totaal geen pace leken te hebben, reageerden overal te laat op.. ach het bekende verhaal zeg maar. Een uur daarna de 2e wedstrijd gespeeld en wat een wereld van verschil, erg soepel, makkelijk te combineren en uiteindelijk een 4-0 voorsprong met RQ als gevolg. Ben nu de 433-2 formatie aan het uitproberen waarbij de CDM tussen de CB's zakt bij verdedigen.. ben benieuwd wat me dit gaat brengen.

Edit: volgensmij was het @sjakieman die deze formatie speelt, klopt dat?

[ Voor 3% gewijzigd door DeeleNL op 29-11-2019 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Damn, zelfs alle ultimate packs leverden me niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahaha, geweldig, dank je wel @simons voor het aanzetten van mijn packluck ;)
Xamsix schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:07:
Heb je ze alle 500k geopend dan? :P

[ Voor 56% gewijzigd door Bean77 op 29-11-2019 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xamsix schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:07:
Hier ook niets, moest me de hele dag inhouden om niet die mediamarkt 70" TV te halen dus een paar pakjes konden er ook wel af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bossie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:10:
[...]

Hier ook niets, moest me de hele dag inhouden om niet die mediamarkt 70" TV te halen dus een paar pakjes konden er ook wel af :+
Hahaha, ik zat ook al naar TVs te kijken maar gelukkig kunnen inhouden. De packs moest ik toch even proberen, maar helaas. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:10:
hahaha, geweldig, dank je wel @simons voor het aanzetten van mijn packluck ;)

[...]

Heb je ze alle 500k geopend dan? :P
Hahaha nee ong 140e gespendeerd vandaag. Was payday vandaag, dus het ging wat makkelijker. Maar wel de laatste euro's in deze Fifa :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xamsix schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:12:
[...]

Hahaha nee ong 140e gespendeerd vandaag. Was payday vandaag, dus het ging wat makkelijker. Maar wel de laatste euro's in deze Fifa :P
Dan moet je @simons toch eens vragen of hij in zijn EA dashboard je packluck aanzet.

Ik had IF Son en Varane in 1 pakje :)

Maar ja, eigenlijk heb je er niks aan als het spel onspeelbaar is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Haha, die Sebas de Jong packt gewoon 95 Pelé, even oprotten hoor. Hoe ziek zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Bean77 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:13:
[...]

Dan moet je @simons toch eens vragen of hij in zijn EA dashboard je packluck aanzet.

Pfooeeee, netjes hoor. Ik heb deze Fifa alleen bruikbare rewards gehad uit WL packs. Hetgeen wat ik heb gekocht heeft me 0 opgeleverd, wordt steeds lekker afgestraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jebus4life schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 20:58:
[...]

L2 + O; niet L1 ;)

Van 1-6 naar 9-9 in WL; je snapt er toch helemaal niets van soms 8)7
Typo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Gouden tijden voor de handelaars:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bean77 schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 21:13:
[...]

Niks ten nadele van jou, maar het is wel opvallend hoe sommige spelers echt heel heel veel goede spelers packen terwijl veel andere helemaal niks krijgen. Benieuwd hoe de achterliggende techniek van EA dit beinvloed, of je bijvoorbeeld aan bepaalde voorwaarde moet voldoen om dat te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
vorige week mijn 13e maand ontvangen,... Maar nog (!) geen pakketjes gehaald. Maar sta wel op het punt.
Gelukkig helpen de verhalen hier om het niet te doen, dus vooral blijven posten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:02:
vorige week mijn 13e maand ontvangen,... Maar nog (!) geen pakketjes gehaald. Maar sta wel op het punt.
Gelukkig helpen de verhalen hier om het niet te doen, dus vooral blijven posten!
Had zojuist Son, Garrincha en zambrotta in een ultimate pack, niet endgame maar blijven zeker tot TOTS staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:28
Bossie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:11:
[...]

Had zojuist Son, Garrincha en zambrotta in een megapack, niet endgame maar blijven zeker tot TOTS staan :P
Uhhh in één megapack? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH-FR
Bossie schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 22:11:
[...]

Had zojuist Son, Garrincha en zambrotta in een ultimate pack, niet endgame maar blijven zeker tot TOTS staan :P
Pass die luck eventjes naar mij, thanks! ⚽️

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Moet ik er soms een /s achter zetten, deze is toch wel heel duidelijk toch?

Pagina: 1 ... 61 ... 185 Laatste