Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:13
Geweldige patch. 5 potjes gespeeld en 5 gewonnen!

Nah, zal wel toeval zijn, maar wel typisch dat het met mijn fitness team was (main team verkocht door de frustratie en wellicht kan ik met BF wat handelen. )

Wel eindelijk! Veranderd dat de hoofden niet meer bij draaien met penalty's. En de freekick glitxh lijkt ook niet meer te werken. Blijft bizar hoelang EA hier voor nodig had , en de base icon pack binnen 24 uur veranderd had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
038Zwolle schreef op woensdag 27 november 2019 @ 12:52:
Geweldige patch. 5 potjes gespeeld en 5 gewonnen!

Nah, zal wel toeval zijn, maar wel typisch dat het met mijn fitness team was (main team verkocht door de frustratie en wellicht kan ik met BF wat handelen. )

Wel eindelijk! Veranderd dat de hoofden niet meer bij draaien met penalty's. En de freekick glitxh lijkt ook niet meer te werken. Blijft bizar hoelang EA hier voor nodig had , en de base icon pack binnen 24 uur veranderd had.
Nu nog de delay ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-09 16:37
Dat met een patch niet te fixen is wss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:07
Waarom is er dit jaar zoveel meer delay dan vorig jaar ? Of lijkt dat maar zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arwintju schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:20:
[...]

Dat met een patch niet te fixen is wss :P
Hopelijk wel met een flinke interne patch ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
  • Laatst online: 30-07 18:50
Ik vind de delay niet eens zo storend. De objectives dat je via rivals moet doen en al dat afzakken van toppers naar lagere divisies is een groter probleem dan de gameplay-problemen.

Natuurlijk moet het spel vloeiend zijn, maar je kan ook de drukke momenten waarop iedereen online speelt vermijden. Of in ieder geval proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:35:
Ik vind de delay niet eens zo storend. De objectives dat je via rivals moet doen en al dat afzakken van toppers naar lagere divisies is een groter probleem dan de gameplay-problemen.

Natuurlijk moet het spel vloeiend zijn, maar je kan ook de drukke momenten waarop iedereen online speelt vermijden. Of in ieder geval proberen.
Niet spelen wanneer je wilt spelen?

Uiteindelijk kan je inderdaad op momenten spelen waarin de delay wat meevalt. Maar essentie is dat je juist een spel wilt spelen wanneer je dat zelf wilt.
Maar goed, dit is ook een kansloze discussie omdat wij het verschil niet gaan maken. Ik vrees dat de black friday acties ook binnen minuten eruit vliegen mbt lightning rounds etc. Dus EA zal niks merken dus ook niks hoeven te doen. Het is feitelijk het accepteren of de game niet meer kopen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
Haha denk dat een delay oplossing niet gaat gebeuren dit jaar. Moet wel zeggen dat ik er vandaag geen last van heb. Weer 3 gewonnen en 1 verloren. Helaas wel 3 ragequits .wellicht hadden hun meer delay dan ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Bean77 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:48:
[...]

Niet spelen wanneer je wilt spelen?

Uiteindelijk kan je inderdaad op momenten spelen waarin de delay wat meevalt. Maar essentie is dat je juist een spel wilt spelen wanneer je dat zelf wilt.
Maar goed, dit is ook een kansloze discussie omdat wij het verschil niet gaan maken. Ik vrees dat de black friday acties ook binnen minuten eruit vliegen mbt lightning rounds etc. Dus EA zal niks merken dus ook niks hoeven te doen. Het is feitelijk het accepteren of de game niet meer kopen helaas.
Jaa klopt. Las laatst een artikel dat EA hier miljarden mee verdiend. Het dat aantal is alleen maar stijgende met deze koopgeneratie.

ben in ieder geval blij dat ik geen WL meer doe. Dat zorgde voor de grootste stress en dus frustratie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Hebben meer mensen last van het feit dat je nu soms bij Rivals (D4) tot een minuut moet wachten voordat het spel een tegenstander vind? Op zich zou ik het geen probleem vinden om zo lang te wachten als ik wist dat ik dan aan een tegenstander met vergelijkbaar goede verbinding wordt gekoppeld maar dat is nog niet eens het geval.

Dit weekend paar onnodige goals tegen gekregen doordat mijn keeper tijdens het uitkomen en het starten van een animatie nog van animatie wisselde en hij hem logischerwijs niet meer kon redden. Ik dacht dat dit vorig jaar al eens gepatched was, maar blijkbaar niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SH-FR
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 22:19
Gisteren de Calcio A SBC voor zeer goedkoop voltooid. Hoe? Bieden op zilveren spelers. Toen de SBC net uit was, gooien alle mensen hun investeringen (lees: zilveren spelers, erop). Daarvoor kwam er een overvloed aan deze spelers op de markt.

Hiervan snel geprofiteerd en elke speler via bieden tussen de 200 en 400 punten opgepikt. Had op deze manier bijna alle duurdere teams al compleet. Helaas werkt deze manier nu denk ik slechter. Ervaring is dat zilveren spelers verder stijgen na de release van een League SBC.

Had dus 20 packs geopend. Dramatische packs, tot Pack nummer 17: CVM, Frankrijk, Kanté! 350k in de pocket. Daarna ook nog Eriksen. Deed de SBC al voor bijna niets, nu dus dikke, dikke winst. Nainggolan verkocht en die CVM op zijn plek gezet.

Daarnaast mijn team verder versterkt: David Villa, Gattuso 85 en Alba zijn verdere upgrades. Nu denken jullie misschien: Gattuso 85? Jazeker. Had hem nodig om Villa te kunnen completen en las extreem goede reacties. En die klopten, want als je kijkt naar zijn stats zijn die al geweldig en hij speelde in 3 potjes fenomenaal: zat echt overal tussen, nog veel meer dan Nainggolan of Kante.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vestendrie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:53:
[...]

Jaa klopt. Las laatst een artikel dat EA hier miljarden mee verdiend. Het dat aantal is alleen maar stijgende met deze koopgeneratie.

ben in ieder geval blij dat ik geen WL meer doe. Dat zorgde voor de grootste stress en dus frustratie voor mij.
Ik speel nog wel WL, maar niet dat ik 30 potjes in iets meer dan 2 dagen ga spelen. Gold 3 vind ik dan wel prima qua rewards (meestal heb ik dan 2 a 3 losses).
Uiteindelijk is het makkelijk. Niks moet, dus ook geen 30 potjes ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-05 19:40
Bossie schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:31:
[...]

Tragere gameplay terwijl pace juist weer belangelijker is gemaakt.
3-5-2 word vaak genoemd als een van de meta-formaties, dus je kan meteen verder zoals in F19.

Daarnaast zijn seasons (incl objectives) een leuke aanvulling, je kan eigenlijk meteen beginnen met de icon swap grind :)
Nou ik zit er helemaal in inmiddels! Maar waar 3-5-2 met afstand mijn favo formatie was in Fifa 19 ben ik er nu niet echt tevreden over. Mijn 1e Fifa was Fifa 97 volgens mij en speelde voor het eerst FUT in Fifa 18 maar heb in die 25 jaar nooit 4-3-3 kunnen spelen, was nooit 1 van mijn favoriete opstellingen maar nu speelt het geweldig! Speel 4-3-3(2) met veel druk naar voren.

Begon de eerste dagen met een team van minder dan 10k om even te kijken wat werkt en wat niet maar dit was niet echt te doen. Won nog wel 50% maar tegenstanders met snelle spitsen waren nauwelijks te verdedigen. Na mijn switch naar 2 teams van 75k heb ik al 12 wedstrijden op rij gewonnen en zit ik al bijna in divisie 5.

Wat me vooral opvalt is dat snelheid wel erg belangrijk is geworden. Vooral op het middenveld waar ik het eerder nooit nodig vond. Delaney/Witsel en Goretzka/McKennie IF hebben allemaal shadow en sindsdien krijg ik nauwelijks kansen meer tegen ondanks mijn aanvallende formatie (alleen mijn CDM en 2 CD's blijven achterin). Vorige Fifa speelde ik tot black friday ook met een 10k team en dat werkte toen goed maar dit jaar is er toch wat meer nodig. Vooral het team met Vardy speelt geweldig met Delaney als verrassende uitblinker (met meer dan 1 goal per wedstrijd als meer verdedigende LCM!). Ook was het vreemd dat de tegenstanders in divisie 7 beter leken dan in 6 (misschien lieten ze zich afzakken om die achievements te halen). Verdedigen was in het begin echt onmogelijk (vooral met de langzame <1k verdedigers) maar ben na paar dagen al helemaal gewend. Misschien binnenkort een potje tegen iemand hier? Even kijken hoe ver ik al ben...

Dit zijn mijn opstellingen, de 2e wil ik waarschijnlijk nog wijzigen. Werner is 1 van mijn beste spelers maar komt te weinig in het spel voor. Thuram IF kan eigenlijk alleen in de spits. Skov als RCM is ook niet ideaal maar heeft wel een geweldig afstandsschot.

https://www.futbin.com/20/squad/11216027 en https://www.futbin.com/20/squad/11307095

Nog tips voor spelers die ik toe zou kunnen voegen? Budget per speler is ongeveer 10k maar een echte topper mag iets duurder. Wil wel wat budget houden voor als er een leuke SBC of IF komt.
Pompi schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:00:
Hebben meer mensen last van het feit dat je nu soms bij Rivals (D4) tot een minuut moet wachten voordat het spel een tegenstander vind? Op zich zou ik het geen probleem vinden om zo lang te wachten als ik wist dat ik dan aan een tegenstander met vergelijkbaar goede verbinding wordt gekoppeld maar dat is nog niet eens het geval.

Dit weekend paar onnodige goals tegen gekregen doordat mijn keeper tijdens het uitkomen en het starten van een animatie nog van animatie wisselde en hij hem logischerwijs niet meer kon redden. Ik dacht dat dit vorig jaar al eens gepatched was, maar blijkbaar niet
In divisie 7 en 6 heb ik binnen enkele seconden steeds een tegenstander.
Hassiebassie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 00:23:
Zit er echt over na te denken te stoppen met Fifa 20. Eigenlijk is het hele spel niks dan frustratie en wat verslaving. Eigenlijk haal ik er geen plezier uit. Je moet soms hele weekenden opofferen in de hoop dat je eindelijk eens wat leuks packt... en wat levert het me nou eigenlijk op? Niets.

Ik blijf af en toe lekker Fifa 19 spelen :) Daar heb ik gewoon een eind team, hoef ik me niet druk te maken om sbc/traden etc, maar kan ik gewoon af en toe een leuk potje spelen. Daar haal ik plezier uit.
Ik ben de laatste tijd weer meer gaan sporten en dat bevalt me veel beter.

Wat ik nog wel voor de community ga doen is mijn guide te schrijven voor traden :)
Het klinkt misschien raar, maar ik kan iedereen aanraden om gewoon een paar maanden na de release pas te beginnen. Als je vanaf de start speelt ga je toch vaak automatisch mee met de rat race voor alle beste spelers. Als je later begint kan je dat gelijk al los laten en versterkingen zijn heel betaalbaar voor alleen de rewards die je haalt zodat je geen enkele pack luck nodig hebt. Als je verliest tegen een all-icon team is het ook niet zo frustrerend want je hebt altijd een goede reden voor jezelf dat je verloor. ;)
(Overigens vond ik alle teams met icons tot nu toe zwaar tegenvallen! Speelde al tegen Ronaldo e.d. maar vond ze niet bijzonder...).

[ Voor 30% gewijzigd door sjakieman op 27-11-2019 14:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Bean77 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:11:
[...]

Ik speel nog wel WL, maar niet dat ik 30 potjes in iets meer dan 2 dagen ga spelen. Gold 3 vind ik dan wel prima qua rewards (meestal heb ik dan 2 a 3 losses).
Uiteindelijk is het makkelijk. Niks moet, dus ook geen 30 potjes ;)
Qua rewards, die van morgen kunnen we beter even bewaren toch?

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit nog ff hè. Dit is toch gewoon moedwillig mensen proberen verslaafd te maken?!?!

Alsof je iemand 20 potjes fruitautomaten cadeau geeft en diegene mag alle (eventuele) winst houden. Of een lijntje coke geven...

Mafia is het.

Edit: dat ze dit doen omdat ze zo lief zijn gaat er bij mij niet in. Misschien ben ik te pessimistisch...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2019 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:04:
[...]

Dit nog ff hè. Dit is toch gewoon moedwillig mensen proberen verslaafd te maken?!?!

Alsof je iemand 20 potjes fruitautomaten cadeau geeft en diegene mag alle (eventuele) winst houden. Of een lijntje coke geven...

Mafia is het.

Edit: dat ze dit doen omdat ze zo lief zijn gaat er bij mij niet in. Misschien ben ik te pessimistisch...
Kan ik me ergens aanmelden voor die 20 gratis packs? :P _O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:04:
[...]

Mafia is het.

Nog steeds net zo positief over EA/FIFA als toen ik voor het laatst speelde zie ik... Vraag me trouwens af of dit wel werkt zoals jij denkt. Als je wel iets packt dan ben je waarschijnlijk al tevreden en als je niets packt dan denk je gelukkig heb ik hier niet echt geld aan uitgegeven.
RemkoDJ schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 18:14:
Ik zal wel iets verkeerd doen (of helemaal niet) maar ik verlies bijna alle 1 op 1 fysieke duels... Iemand tips?
Sprintknop niet inhouden als je in een duel komt wil wel helpen.

[ Voor 16% gewijzigd door sjakieman op 27-11-2019 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestendrie
sjakieman schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:12:
[...]

Nog steeds net zo positief over EA/FIFA als toen ik voor het laatst speelde zie ik... Vraag me trouwens af of dit wel werkt zoals jij denkt. Als je wel iets packt dan ben je waarschijnlijk al tevreden en als je niets packt dan denk je gelukkig heb ik hier niet echt geld aan uitgegeven.

[...]

Sprintknop niet inhouden als je in een duel komt wil wel helpen.
De Fifa-20 kudde is niet zo slim. Als je kijkt naar al die promotie en marketing-campagnes dan vrees ik dat het alleen nog maar erger gaat worden.

Oplossing: verbod op FIFA-points komen. Maar dat ligt aan de overheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjakieman schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:17:
[...]

Nou ik zit er helemaal in inmiddels! Maar waar 3-5-2 met afstand mijn favo formatie was in Fifa 19 ben ik er nu niet echt tevreden over. Mijn 1e Fifa was Fifa 97 volgens mij en speelde voor het eerst FUT in Fifa 18 maar heb in die 25 jaar nooit 4-3-3 kunnen spelen, was nooit 1 van mijn favoriete opstellingen maar nu speelt het geweldig! Speel 4-3-3(2) met veel druk naar voren.
Een verschil met Fifa 19 is dat je nu een CDM een instructie kan geven om in te zakken tussen je CB's.
Hiermee kun je eigenlijk in veel formaties een 3 ATB simuleren doordat een CDM terugzakt en je dan alsnog je backs via de instructies of ingame presets kan laten opkomen.

Snelheid is vooral in het begin een issue, hoewel Mane, Salah vervelend blijven in de omschakeling.
Check je formaties later ff, geen futbin op kantoor :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 17:56
038Zwolle schreef op woensdag 27 november 2019 @ 13:50:
Haha denk dat een delay oplossing niet gaat gebeuren dit jaar. Moet wel zeggen dat ik er vandaag geen last van heb. Weer 3 gewonnen en 1 verloren. Helaas wel 3 ragequits .wellicht hadden hun meer delay dan ik
Een "oplossing" die mensen hebben is om via WIFI te gaan spelen. Als je namelijk de slechtere van de 2 verbindingen hebt dan heb je minder last van die delays.

Ik zit er serieus over te twijfelen aangezien ik praktisch naast de Nederlandse servers woon zal ik over het algemeen niet de mindere verbinding hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakieman
Vestendrie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:20:
[...]

De Fifa-20 kudde is niet zo slim. Als je kijkt naar al die promotie en marketing-campagnes dan vrees ik dat het alleen nog maar erger gaat worden.

Tsja dat is wel een probleem ja... Maar als ze dit verbieden dan raken deze mensen wel ergens anders aan verslaafd waarschijnlijk. Hopelijk leren ze ervan als ze erachter komen dat Fifa niet leuker is geworden na al die uitgaven.
Bossie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:21:
[...]

Een verschil met Fifa 19 is dat je nu een CDM een instructie kan geven om in te zakken tussen je CB's.
Hiermee kun je eigenlijk in veel formaties een 3 ATB simuleren doordat een CDM terugzakt en je dan alsnog je backs via de instructies of ingame presets kan laten opkomen.

Snelheid is vooral in het begin een issue, hoewel Mane, Salah vervelend blijven in de omschakeling.
Check je formaties later ff, geen futbin op kantoor :+
Had het al ontdekt ja, leuke optie en werkt goed. Had er al wat mee gespeeld maar met mijn huidige opstelling heb ik mijn CDM liever op stay back. Dacht eigenlijk dat er nog meer tactische opties bij waren gekomen maar dat valt helaas nog mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:26:
[...]

Een "oplossing" die mensen hebben is om via WIFI te gaan spelen. Als je namelijk de slechtere van de 2 verbindingen hebt dan heb je minder last van die delays.

Ik zit er serieus over te twijfelen aangezien ik praktisch naast de Nederlandse servers woon zal ik over het algemeen niet de mindere verbinding hebben :(
Ik speel regelmatig vanuit een hotel waarbij de PS4 connection tests up/down van >10Mb/s geeft, hoewel de ping vaak wel wisselend is.

Switch ook wel eens naar 4g via mobile hotspot, maar dan hou ik het wel bij squadbattles omdat Rivals echt niet te doen is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

sjakieman schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:12:
Vraag me trouwens af of dit wel werkt zoals jij denkt. Als je wel iets packt dan ben je waarschijnlijk al tevreden en als je niets packt dan denk je gelukkig heb ik hier niet echt geld aan uitgegeven.
Kom op zeg dat geloof je zelf toch niet he?
Zou wat zijn he, dealer op de hoek geeft je een paar shotjes, als het bevalt dan ben je waarschijnlijk al tevreden en als je niet bevalt dan denk je "gelukkig heb ik hier geen geld aan uitgegeven".

Ik denk dat we jou bij de AA moeten zetten als gespreksleider, de Gall&Gall kan met pensioen _/-\o_ ...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:26
Afbeeldingslocatie: https://img.resized.co/dexerto/eyJkYXRhIjoie1widXJsXCI6XCJodHRwczpcXFwvXFxcL2ltYWdlcy5kZXhlcnRvLmNvbVxcXC91cGxvYWRzXFxcLzIwMTlcXFwvMTFcXFwvMjcxNTAxMThcXFwvRklGQS0yMC1UT1RXLTExLUZVVC1UZWFtLW9mLXRoZS1XZWVrLnBuZ1wiLFwid2lkdGhcIjpcIlwiLFwiaGVpZ2h0XCI6XCJcIixcImRlZmF1bHRcIjpcImh0dHBzOlxcXC9cXFwvczMtZXUtd2VzdC0xLmFtYXpvbmF3cy5jb21cXFwvcHBsdXMuaW1hZ2VzLmRleGVydG8uY29tXFxcL3VwbG9hZHNcXFwvMjAxOVxcXC8xMVxcXC8xMTIxNDk0M1xcXC9wbGFjZWhvbGRlci5qcGdcIn0iLCJoYXNoIjoiMjY3MDAyNDBhZTExZTU0YjFiYWFkMzU2MWIxYTUwZDVjNjZmOThmNSJ9/fifa-20-totw-11-fut-squad-team-of-the-week-if-cards.png

Leuke TOTW voor mijn NL/Eredivisie hyb team :P

[ Voor 4% gewijzigd door noodel1988 op 27-11-2019 16:14 ]

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N2LSWw
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-04-2024
Vestendrie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:20:
[...]

https://www.rijksoverheid...elen-van-videospellen.pdf

Ben bang dat dit nooit gaat gebeuren in Nederland maar goed. Misschien een boete maar dan ga je nog meer speciale pakketjes zien vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Denk dat ik het hiermee ga proberen

https://www.futbin.com//20/squad/11310089

Iemand tips qua spelers en tactics?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
noodel1988 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:13:
[Afbeelding]

Hehe eindelijk Promes, ze konden er eigenlijk niet meer omheen om hem deze week niet een TOTW te geven. Mooi dat zijn OTW nu geupgraded wordt, was ook wel nodig als je ziet dat Bergwijn wel al 2 IF's heeft gehad en nu 86 is en Promes anders 82 was gebleven en dat niet heel realistisch was geweest.

[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 27-11-2019 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Yes IF voor Zidane, gaat mijn icon ook weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 09:03

Jebus4life

BE User

Het was te verwachten, maar toch maar een erg pover team deze week...
Modrid, Son & Mahrez zijn de enigen die er voor mij uitspringen (en allemaal nutteloos voor mijn team :+ )

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
noodel1988 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:13:
[Afbeelding]

Hoe ziet je team eruit? Zit te twijfelen om m'n team te verkopen en ook gewoon weer terug te gaan naar een NL/Ere team omdat het gewoon leuker is om mee te spelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:26
Arazogia schreef op woensdag 27 november 2019 @ 16:48:
[...]

Hoe ziet je team eruit? Zit te twijfelen om m'n team te verkopen en ook gewoon weer terug te gaan naar een NL/Ere team omdat het gewoon leuker is om mee te spelen :P
https://www.easports.com/...fId=b7UFDE0abVSG:FFA20XBO

Dit was experiment, vind 433(4) fijner.
Was alleen nog aan het kijken voor goede keeper, ik dacht aan van de Sar als keeper.

Als van Dijk te duur is gewoon Ake er meer zetten 😎

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 17:56
Bossie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:51:
[...]

Ik speel regelmatig vanuit een hotel waarbij de PS4 connection tests up/down van >10Mb/s geeft, hoewel de ping vaak wel wisselend is.

Switch ook wel eens naar 4g via mobile hotspot, maar dan hou ik het wel bij squadbattles omdat Rivals echt niet te doen is.
Is het dan beter/minder delay dan normaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoCalvic
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Xamsix schreef op woensdag 27 november 2019 @ 14:33:
[...]

Qua rewards, die van morgen kunnen we beter even bewaren toch?
Denk dat wachten tot vrijdag de beste optie is, al zal het weer moeilijk worden om mijzelf te beheersen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
DjoCalvic schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:57:
[...]

Denk dat wachten tot vrijdag de beste optie is, al zal het weer moeilijk worden om mijzelf te beheersen
TOTW zitten geen superhandige spelers voor mijn team in dus ik kan wel een dagje wachten haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakieman
simons schreef op woensdag 27 november 2019 @ 15:57:
[...]

Kom op zeg dat geloof je zelf toch niet he?
Zou wat zijn he, dealer op de hoek geeft je een paar shotjes, als het bevalt dan ben je waarschijnlijk al tevreden en als je niet bevalt dan denk je "gelukkig heb ik hier geen geld aan uitgegeven".

Ik denk dat we jou bij de AA moeten zetten als gespreksleider, de Gall&Gall kan met pensioen _/-\o_ ...
Je gaat toch niet het openen van pakjes vergelijken met een verslavende drugs?

Ik had het iig alleen over pakjes of andere gok spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Terranova schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:52:
[...]

Is het dan beter/minder delay dan normaal?
Meer delay, aangezien thuis mijn PS4 aan de kabel (KPN Fiber 500mbs).
Het grote verschil is natuurlijk de ping/packet loss ivm thuis.

Maar met 4G kun je prima inloggen op Fifa en offline spelen, zonder connectie kun je helaas niet connecten met FUT om offline te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

<klaag/rant/zeik modus aan>
Wat een vreselijk K*T spel is het toch. 2 keer achter elkaar met een leuke SB pot bezig, gaat gelijk op (teams zijn ook ongeveer gelijk, speel op het (voor de meesten van jullie) amateuristische professional niveau).

Na ongeveer de 60e minuut veranderd de wedstrijd volledig (geen wissels of niets), opeens lukt alles maar dan ook alles bij de tegenstander en gaat werkelijk alles bij mij mis, geen pass komt meer aan, het doel bestaat alleen nog maar uit palen (Suarez krijgt het prima voor elkaar om van ongeveer 1,5 meter afstand tegen de lat te schieten). Ter Steegen legt balletjes zo fijn klaar voor de tegenstander dat ik me afvraag waarom ie ze niet gewoon zelf in zijn eigen doel smijt.

Natuurlijk, ik moet het accepteren, het ligt aan mij, bla bla bla. In sommige wedstrijden is dit absoluut zo, maar veel te vaak gebeuren er veel te bizarre dingen. En als ik echt zover ben dat ik er mee wil kappen, dan krijg ik zo'n bizarre wedstrijd de andere kant op waarbij alles bij mij lukt en de ballen er aan de lopende band invliegen.

Ik laat het maar weer even met rust, frustratie weg laten ebben.
<klaag/rant/zeik modus uit>

Qua traden gaat het dan wel weer leuk, had een voorraadje serie A speler die ik nu leuk van hand kan doen met de nieuwe SBC :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Laatst online: 25-09 16:24

bebopper

I'm an absolute beginner...

sorry - dubbelpost

[ Voor 98% gewijzigd door bebopper op 27-11-2019 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:33:
[...]

Meer delay, aangezien thuis mijn PS4 aan de kabel (KPN Fiber 500mbs).
Het grote verschil is natuurlijk de ping/packet loss ivm thuis.

Maar met 4G kun je prima inloggen op Fifa en offline spelen, zonder connectie kun je helaas niet connecten met FUT om offline te spelen.
Het verbruikt toch ook maar heel weinig data? Heb volgens mij eens gelezen dat het op 4G maar rond 60mb per wedstrijd kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:31:
[...]

Het verbruikt toch ook maar heel weinig data? Heb volgens mij eens gelezen dat het op 4G maar rond 60mb per wedstrijd kost.
Zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Ik kan mijn Barella (normale tradable gold) niet gebruiken om mijn Serie A SBC voor Inter in te dienen. Gewoon niet zichtbaar als ik zoek om hem te te voegen.

In my club wel zichtbaar (zowel de gewone als mijn red IF).

Enig idee iemand? Morgens eens via PS4 proberen ipv de app wss

***EDIT***
De red if stond blijkbaar in m'n work area :O

[ Voor 9% gewijzigd door Jebus4life op 27-11-2019 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Mensen met PC nog meer last van een rare grafische bende? Menu's lopen soepeler dan ooit, de game loopt op 25 fps voor m'n gevoel. Settings geprobeerd, maar er gebeurd niet veel. Er is wel een nieuwe patch, waarbij de crashes tijdens opstarten zijn opgelost.

Windowed lijkt het voor nu op te lossen.

[ Voor 7% gewijzigd door Fraaank op 27-11-2019 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe doe ik een 'gedurfd schot'?

Hoe doe ik een 'lage voorzet'?

Moeilijk hè EA om dat er ff bij te zetten??!!? Flapdrollen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:54:

L2 + O. Typisch met een speler die een hoge rating op skill moves heeft of de Flair trait. Let wel dat de goals (volgens mij) geen gewone schoten mogen zijn. Wel bijvoorbeeld een omhaal, volley, balletje achter het steunbeen,...

L1 + Vierkantje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:54:

Gedurfd schot is L2 op PS4 en lage voorzet is volgens mij 3x vierkantje of soms L1 voorzet in penaltygebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bij de instellingen mijn voorzetten naar automatisch gezet. Gaat nu een stuk beter met Bernard en Silva op de vleugels. Vardy en Kane worden nu eindelijk aan het werk gezet en PRO wordt nu een stuk leuker / makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net die CL sbc gedaan voor een leuk pakje. Komt daar zomaar Aguero o o o uitlopen. Helaas is die flink gedaald in prijs. Maar even vasthouden nu iedereen zijn team aan het verkopen is, hopelijk volgende week wat in waarde gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

sjakieman schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:19:

Je gaat toch niet het openen van pakjes vergelijken met een verslavende drugs?

Ik had het iig alleen over pakjes of andere gok spellen.
Tussen de diverse verslavingen van diverse stimuli zitten heel erg veel overeenkomsten. Iedere verslavingsexpert zal dat erkennen.
In basis kent het dezelfde verleidingen en gevolgen. En nee dope en gokverslaving is niet hetzelfde maar maakt wel gebruik van dezelfde stimuli en verleidingen. Dat een bedrijf als EA daar gebruik en misbruik van maakt is bijzonder kwalijk en dan ook nog eens ten aanzien van kinderen.
Zelfs Escobar had een meer ethische houding wat dit betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:52
Fraaank schreef op woensdag 27 november 2019 @ 20:36:
Mensen met PC nog meer last van een rare grafische bende? Menu's lopen soepeler dan ooit, de game loopt op 25 fps voor m'n gevoel. Settings geprobeerd, maar er gebeurd niet veel. Er is wel een nieuwe patch, waarbij de crashes tijdens opstarten zijn opgelost.

Windowed lijkt het voor nu op te lossen.
Hier geen last van gelukkig. Het loopt alleen voor geen meter meer bij mij sinds de update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 17:39
Het lijkt wel of ik de afgelopen 2 dagen een totaal ander spel speel, alles loopt weer als een zonnetje, geen lag. Ik blijf het toch gek vinden dat soort dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Wat vinden jullie van de prijs van Son? Gaat nu voor 330 voor een 87 rated. Denken jullie dat hij veel zakt a.s. vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roybr schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:02:
Wat vinden jullie van de prijs van Son? Gaat nu voor 330 voor een 87 rated. Denken jullie dat hij veel zakt a.s. vrijdag?
Er worden veel packs geopend. Denk dat spelers als Son, Kante, Pogba etc wel wat zullen zakken in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roybr
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-01 13:27
Bean77 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:15:
[...]

Er worden veel packs geopend. Denk dat spelers als Son, Kante, Pogba etc wel wat zullen zakken in prijs.
Thnx. Dan houd ik de coins nog even in me zak, ik denk namelijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
roybr schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:22:
[...]

Op futbin kan je ook gewoon soortgelijke spelers bekijken in het fifa19 gedeelte en het prijsverloop bekijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
roybr schreef op woensdag 27 november 2019 @ 23:22:
[...]

[...]

Son zit in TOTW dus denk niet dat zijn 87 veel gepacked gaat worden met black friday =).

[ Voor 24% gewijzigd door Paffelton op 28-11-2019 08:36 ]

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
[...]

Bean77 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:34:
Net die CL sbc gedaan voor een leuk pakje. Komt daar zomaar Aguero o o o uitlopen. Helaas is die flink gedaald in prijs. Maar even vasthouden nu iedereen zijn team aan het verkopen is, hopelijk volgende week wat in waarde gestegen.
uhm…. maar stijgt of daalt Aguero dan?

Wil zelf graag Aguero als spits hebben, maar wacht nog even met aanschaffen, eens kijken of ik die morgenavond ergens mooi kan snipen 8)

PSN: Patrick_D

Patrick_D_GTS schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:35:
[...]

[...]

uhm…. maar stijgt of daalt Aguero dan?

Wil zelf graag Aguero als spits hebben, maar wacht nog even met aanschaffen, eens kijken of ik die morgenavond ergens mooi kan snipen 8)
Kijk eens in de prijsontwikkeling van de fifa19 database op futbin. Dat is in ieder geval een richtlijn/indicatie wat de ontwikkeling zou kunnen zijn.

Persoonlijk vind ik Aguero o o wel heel erg laag met 111k gisteren. Met het openen van mega veel packs de komende dagen komen de prijzen van rare gold spelers die nog een redelijke waarde hebben als pogba, kante, de bruyne (son misschien iets minder ivm IF) verder onder druk te staan en zullen ze waarschijnlijk dalen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vestendrie
Wat een weelde. Rewards voor Rivals (rang 1, divisie 8) kies ik dit keer de onverhandelbare pakketjes om mijn club te vullen voor de komende sbs's. Pack ik potverdikkeme de Franse kleine man Kante!

Past totaal niet in mijn serie A/Braziliaanse - team. Maar nu kan ik het team gaan omgooien, ook prima.
Een Kante packen is voor mij nagenoeg hetzelfde als voor Youtubers Ronaldo/Messi/Icon packen.

Eindelijk eens geluk. Extra van genieten omdat het toch eenmalig is :)
Mijn luck was gisteren denk ik al opgemaakt.
Higuain en forsberg uit mijn gold 3 player picks.

Nog meer mensen last dat Rivals gister avond echt dramatisch speelde ? Het was echt enorm traag allemaal bij mij.

Snel weer auba verkocht, vond hem echt verschrikkelijk spelen vergeleken met Lucas. Ga nu maar door sparen voor Mane of Son :)

• Xamsix
Bergwijn en Forsberg uit de player picks, de packs bewaar ik tot morgen :)

• Pompi
Bean77 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 09:23:
Mijn luck was gisteren denk ik al opgemaakt.
Higuain en forsberg uit mijn gold 3 player picks.
Je bedoeld zeker nog niet opgemaakt. Hier Gold 1 en kreeg 2x Promes als beste terwijl ik zijn OTW al heb en moest dus gaan voor een 82 Tarkowski en 81 Max, als klap op de vuurpijl kreeg ik uit mijn packs als beste een 83 CV van Milan. Daar doe je dan je best voor....

• Vestendrie
Damn. Ik kom er niet uit. Kan iemand mij helpen met een team te maken met volle teamgeest?

Startopstelling maakt niet uit. Ik doe het ingame eventueel wel aanpassen naar 4-2-2-2.

Budget is 20k :(

De spelers die er sowieso in moeten zijn: Militao, Telles, Allan, Fabinho, Kante, Dybala, Insinge, Firmino.

heb evt ook Politano nog, maar dat is sowieso kansloos denk ik.

Anders met ik alles gaan verkopen en dat is nu niet zo slim..

• SH-FR
Rewards waren aardig, niet meer dan dat. Als Player Picks kreeg ik De Vrij en Bergwijn 86, wel leuk voor een eventueel Nederlands team over een tijdje. In de packs van Rivals vooral borden gekregen, in de 2 100k packs van de Weekend League zaten een aantal 83’s, Busquets, Isco en Burki. Al met al goed, maar helaas wederom geen klapper gemaakt.

• Arazogia
Vestendrie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:36:
Damn. Ik kom er niet uit. Kan iemand mij helpen met een team te maken met volle teamgeest?

Startopstelling maakt niet uit. Ik doe het ingame eventueel wel aanpassen naar 4-2-2-2.

De spelers die er sowieso in moeten zijn: Militao, Telles, Allan, Fabinho, Kante, Dybala, Insinge, Firmino.

Je maakt het jezelf niet makkelijk als je 6 spelers van ST/CA/CAM/CM/CVM sowieso wil opstellen.. Dan is Politano zeker een kansloze missie. Het enige dat ik zo snel kan bedenken binnen het budget is het volgende: https://www.futbin.com/20/squad/11333264

Misschien dat Politano wel mogelijk is als je (minimaal) één van de andere spelers los kan laten.. :P

• Vestendrie
Arazogia schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:52:
[...]

Je maakt het jezelf niet makkelijk als je 6 spelers van ST/CA/CAM/CM/CVM sowieso wil opstellen.. Dan is Politano zeker een kansloze missie. Het enige dat ik zo snel kan bedenken binnen het budget is het volgende: https://www.futbin.com/20/squad/11333264

Misschien dat Politano wel mogelijk is als je (minimaal) één van de andere spelers los kan laten.. :P
Haha jaa precies. Maar ik heb fabinho en allan al gespeeld en ze bevallen me allebei enorm. Wie zou ik er dan uit moeten knikkeren, Fabinho of Allan?

• Arazogia
Vestendrie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:56:
[...]

Haha jaa precies. Maar ik heb fabinho en allan al gespeeld en ze bevallen me allebei enorm. Wie zou ik er dan uit moeten knikkeren, Fabinho of Allan?
Hmm als je Politano én Telles op wilt stellen moet je er zelfs twee uit knikkeren. Er is geen formatie met 5 van eerder genoemde spelers + LB/RB en LM/RM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Arazogia schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:00:
[...]

Hmm als je Politano én Telles op wilt stellen moet je er zelfs twee uit knikkeren. Er is geen formatie met 5 van eerder genoemde spelers + LB/RB en LM/RM.
Ik zat zelf te denken aan Fabinho als CV nog. Vorig jaar beviel me zijn CV-if kaartje wel. Het proberen waard wellicht.

• Arazogia
Vestendrie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:06:
[...]

Ik zat zelf te denken aan Fabinho als CV nog. Vorig jaar beviel me zijn CV-if kaartje wel. Het proberen waard wellicht.
Dan kan je het volgende proberen, heeft alleen Fabinho geen 10 chem (en ben je Kanté kwijt): https://www.futbin.com/20/squad/11333264

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 15:54
Ik ben begonnen met het verzamelen van goedkope Premier League spelers nu de ene na de andere League SBC wordt neergezet..

Iemand een tip hoe je overzicht kunt houden in de spelers die je aangekocht hebt? Het zijn er inmiddels zoveel dat ik regelmatig een dubbele speler aankoop.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• Vestendrie
Arazogia schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:15:
[...]

Dan kan je het volgende proberen, heeft alleen Fabinho geen 10 chem (en ben je Kanté kwijt): https://www.futbin.com/20/squad/11333264
Die heb ik vanochtend gepackt (onverhandelbaar) dus dat is sowieso geen optie. Ik ga wel kijken wie mijn team moet verlaten. Thanks voor het meedenken.

• Arazogia
Vestendrie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:26:
[...]

Die heb ik vanochtend gepackt (onverhandelbaar) dus dat is sowieso geen optie. Ik ga wel kijken wie mijn team moet verlaten. Thanks voor het meedenken.
Dan kan je Dybala nog afstoten d.m.v. het volgende: https://www.futbin.com/20/squad/11333264

Een andere LM (bijv. Martial of Felipe Anderson) kan ook maar dan krijg je nog een speler met minder dan 10 chem.

Succes d:)b

• 038Zwolle
Playerpick Aspas.. Achja
10 pakketjes geopend van de WL en Rivals:
de Roon, odegaard, sakho, giroud, paulinho, schmeichel, Ederson okeisch, Baloteli, Abraham en Laimar als beste spelers...

Dat was de moeite zeer zeker , weer, niet waard

• sjakieman
Vestendrie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:36:

Al je keuzes erin, alleen Telles en Fabinho op 6 chem...

https://www.futbin.com/20/squad/11334896

[ Voor 3% gewijzigd door sjakieman op 28-11-2019 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
038Zwolle schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:43:
Playerpick Aspas.. Achja
10 pakketjes geopend van de WL en Rivals:
de Roon, odegaard, sakho, giroud, paulinho, schmeichel, Ederson okeisch, Baloteli, Abraham en Laimar als beste spelers...

Dat was de moeite zeer zeker , weer, niet waard
Hoezo niet gewacht op 'The best of Team of the Week' morgen?

• Fraaank
Navas en Bergwijn als rode spelers! Goud 3 FTW. De rest van de packs bewaar ik tot morgen.

• 038Zwolle
Xamsix schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:46:
[...]

Hoezo niet gewacht op 'The best of Team of the Week' morgen?
Omdat ik die toch niet pack 8)7 gezien mijn packluck.
Speel wekelijks WL en DR doe bijna alle SBC's, en heb maar 1x een speler kunnen verkopen voor meer dan 100k.

Tijdens events pack ik al helemaal nooit wat in de jaren die ik speel dus vandaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vestendrie
Heb het maar even zo gedaan voor nu: https://www.futbin.com/20/squad/11335397

Heb geen groter budget dan dit momenteel. Maar een teamrating van plus 2 en teamgeest bijna 100. Helemaal prima zo. Ben benieuwe hoe het vanavond spelen is.
SH-FR schreef op donderdag 28 november 2019 @ 10:50:
Rewards waren aardig, niet meer dan dat. Als Player Picks kreeg ik De Vrij en Bergwijn 86, wel leuk voor een eventueel Nederlands team over een tijdje. In de packs van Rivals vooral borden gekregen, in de 2 100k packs van de Weekend League zaten een aantal 83’s, Busquets, Isco en Burki. Al met al goed, maar helaas wederom geen klapper gemaakt.
Daarom vond ik gold 3 wel prima en is mij die extra frustratie van gold 1 etc niet waard ;)
Luck factor is veel te bepalend helaas.

• Vestendrie
Bean77 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:10:
[...]

Daarom vond ik gold 3 wel prima en is mij die extra frustratie van gold 1 etc niet waard ;)
Luck factor is veel te bepalend helaas.
Nu heb jij natuurlijk, dacht ik, al het nodige geluk gehad natuurlijk. Wat is jouw team?
Vestendrie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:34:
[...]

Nu heb jij natuurlijk, dacht ik, al het nodige geluk gehad natuurlijk. Wat is jouw team?
Ik heb nog geen messi of cr7 gepacked. Maar voor de rest mag ik niet klagen. Is ook veel handelen, hoewel het de laatste weken een beetje op zijn gat ligt.

Dit is momenteel mijn team: https://www.futbin.com/20/squad/9892182
Yashin ben ik aan het verkopen en Alisson komt er weer terug in. Ik merk weinig effect en dan is Yashin wel een dure oplossing.
Packs van deze week (behalve aguero pack) bewaard voor morgenavond. Vooraf ff een DM sturen naar @simons dat hij mijn packluck weer aanzet en hopelijk dan een leuke topper :)

• Vestendrie
Bean77 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:41:
[...]

Ik heb nog geen messi of cr7 gepacked. Maar voor de rest mag ik niet klagen. Is ook veel handelen, hoewel het de laatste weken een beetje op zijn gat ligt.

Yashin ben ik aan het verkopen en Alisson komt er weer terug in. Ik merk weinig effect en dan is Yashin wel een dure oplossing.
Packs van deze week (behalve aguero pack) bewaard voor morgenavond. Vooraf ff een DM sturen naar @simons dat hij mijn packluck weer aanzet en hopelijk dan een leuke topper :)
Petje af. Van z'n team kan ik alleen nog maar dromen. Ben nu net 2 weken bezig en vind mijn team in bovenstaande post al heel wat.

En waar handel je zoal vooral in? Zit daar een bepaald patroon in of kijk je vooral naar wat er de week zelf op het programma staat qua sbc's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vestendrie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:47:
[...]

Petje af. Van z'n team kan ik alleen nog maar dromen. Ben nu net 2 weken bezig en vind mijn team in bovenstaande post al heel wat.

En waar handel je zoal vooral in? Zit daar een bepaald patroon in of kijk je vooral naar wat er de week zelf op het programma staat qua sbc's.
Ik ga al een paar jaar mee qua fifa en dan weet je door de jaren ook wel waar je op moet letten. Bij de release heb ik een paar honderd euro fifapoints gekocht en daarmee kon ik al snel een voorsprong opbouwen. Ik kon eerder high rated gold spelers relatief goedkoop kopen die alleen maar duurder werden. Daar heel veel geld mee binnen geharkt. Ook wat packluck met wat leuke spelers als Mane, Son, Kante etc in de begin tijden.

Dankzij de chrome plugin van tampermonkey had ik beter inzicht in de waarde van mijn spelers, dus ik discard in principe niks, tenzij dubbel en geen waarde. Hiermee ga ik vrij effectief om met de waarde van mijn spelers. Daarnaast probeer ik zo min mogelijk coins te 'verspillen' aan untradable spelers via sbc's. Niks vind ik zo irritant dat wanneer je een paar honderd k tekort kom voor een speler en dat je al die coins zie zitten in spelers in je club die je niet eens meer gebruikt.

Tegenwoordig koop ik altijd populaire 85/86/87 rated sbc spelers als hun prijs het laagst is en verkoop ze in een hype van een sbc. Easy money, wel geduld hebben.

• Vestendrie
Bean77 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 12:57:
[...]

Ik ga al een paar jaar mee qua fifa en dan weet je door de jaren ook wel waar je op moet letten. Bij de release heb ik een paar honderd euro fifapoints gekocht en daarmee kon ik al snel een voorsprong opbouwen. Ik kon eerder high rated gold spelers relatief goedkoop kopen die alleen maar duurder werden. Daar heel veel geld mee binnen geharkt. Ook wat packluck met wat leuke spelers als Mane, Son, Kante etc in de begin tijden.

Dankzij de chrome plugin van tampermonkey had ik beter inzicht in de waarde van mijn spelers, dus ik discard in principe niks, tenzij dubbel en geen waarde. Hiermee ga ik vrij effectief om met de waarde van mijn spelers. Daarnaast probeer ik zo min mogelijk coins te 'verspillen' aan untradable spelers via sbc's. Niks vind ik zo irritant dat wanneer je een paar honderd k tekort kom voor een speler en dan al die coins zie zitten in spelers in je club die je niet eens meer gebruikt.

Tegenwoordig koop ik altijd populaire 85/86/87 rated sbc spelers als hun prijs het laagst is en verkoop ze in een hype van een sbc. Easy money, wel geduld hebben.
Aha duidelijk. Ik vertik het namelijk om nog meer geld uit te geven aan dit spel dan het spel zelf. Daarmee bouw je wel een voorsprong op inderdaad. Maargoed thanks voor de overige tips. Ga er op letten!
Vestendrie schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:01:
[...]

Aha duidelijk. Ik vertik het namelijk om nog meer geld uit te geven aan dit spel dan het spel zelf. Daarmee bouw je wel een voorsprong op inderdaad. Maargoed thanks voor de overige tips. Ga er op letten!
Er zijn gamers die tig spellen per jaar kopen. Ik koop er 2. Fifa en football manager (incidenteel nog een andere). De extra fp kan je voor specifieke packs gebruiken, maar de luck factor is dan wel redelijk bepalend.

Maar jij hebt al een zeer mooi team bij elkaar voor de korte tijd dat je het speelt.

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 15:11

Ozz

Aguirregaray vrijgespeeld voor op rechtsback. Oblak en Handanovic uit de packs gehaald waardoor de schade beperkt is. Zambrotta kan ik dus verkopen en Capita (87) halen voor op CB en kan Aguirregaray mooi op RB met links dus naar Capita en Petit op het middenveld.

Schijnt een van de betere backs te zijn ingame.

• Vestendrie
Bean77 schreef op donderdag 28 november 2019 @ 13:07:
[...]

Er zijn gamers die tig spellen per jaar kopen. Ik koop er 2. Fifa en football manager (incidenteel nog een andere). De extra fp kan je voor specifieke packs gebruiken, maar de luck factor is dan wel redelijk bepalend.

Maar jij hebt al een zeer mooi team bij elkaar voor de korte tijd dat je het speelt.
Dat klopt. Ik koop aardig wat games in 1 jaar. Dan is het wel redelijk in balans met wat jij alleen aan Fifa uitgeeft natuurlijk. Dat is ansich best logisch.

Thanks, kwestie van spelen en geen 'luie' speler zijn natuurlijk. En wat handelen voor ongeveer 100k per week ben ik al tevreden.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Staat alweer een tijdje bij mij aan, bevalt heerlijk, Salah uit een pakje prima pull.
Al eerder Mane, Martial & Militao rttf

Voor de rest kan ik iedereen aanbevelen vooral al die mad-cheap 83érs in te slaan voor mogelijke BF totw sbc.

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-09 15:11

Ozz

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/563312020062208001/649584574640291841/98336ba1-b3eb-4219-8cd0-997cd14d2e33.png

Harde peñor

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
[...]

Je kan ook Van der Sar in de goal zitten als je graag een icon keeper wilt, heb je net als met Alisson perfecte chem op je centrale verdedigers. Geloof wel dat mensen minder lovend over hem zijn dan vorig jaar.

Merk zelf net als ieder jaar dat het weer geen hol uit maakt wie je in de goal hebt staan. Als alle stats in de 90 zitten en de keeper is groter dan 1.88 ben ik tevree.

• Vestendrie
Dit team ga ik vanavond gebruiken. https://www.futbin.com/20/squad/11342713

Moet alleen nog laporte en Cancelo halen. Hiervoor worden allan en 2x higuain nog verkocht. Ik ben benieuwd. Heb er wel weer zin in gekregen. Vooral benieuwd hoe de verdediging gaat staan en of kante net zo goed is als de verhalen doen vermoeden.

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Alright, Tonali is binnen, viel wel ietsje duurder uit dan op voorhand verwacht (toch nog behoorlijk wat silver spelers die ik niet had), maar kom; Nainggolan 86 was toch nog een hele tijd buiten bereik, dan is dit een mooi compromis :9

Ben nu wel aan het heroverwegen of ik Ballack nog moet gaan halen (ik kom nog max tot 14 tokens), mijn middenveld is serieus herwerkt door wat packluck (Allan & Dybala in een rare 2 player pack)

Waar ik vorige week nog Scream Medel - Insigne - Nainggolan had, gebruik ik nu Allan - Dybala - Tonali.
Ik zie weinig added value in Ballack te halen om dan Tonali te vervangen... Misschien toch voor Roberto Carlos gaan dan (om IF Kolarov te vervangen) of Crespo halen om ipv IF Martinez naast Scream Dzeko te zetten... Logica zegt RC, met Sentinel is dat gewoon een top back; maar ik heb echt helemaal niets met RC :$

Paffelton schreef op donderdag 28 november 2019 @ 15:05:
[...]

Merk zelf net als ieder jaar dat het weer geen hol uit maakt wie je in de goal hebt staan. Als alle stats in de 90 zitten en de keeper is groter dan 1.88 ben ik tevree.
Dit is precies de reden waarom chemstyles weg zouden moeten.

• Fraaank
038Zwolle schreef op donderdag 28 november 2019 @ 11:54:
[...]

Omdat ik die toch niet pack 8)7 gezien mijn packluck.
Speel wekelijks WL en DR doe bijna alle SBC's, en heb maar 1x een speler kunnen verkopen voor meer dan 100k.

Tijdens events pack ik al helemaal nooit wat in de jaren die ik speel dus vandaar ;)
Als je nooit je packs opspaard gebeurd het natuurlijk nooit. Heb zelf ook niet hele goede tradeable-luck

• Fraaank
@Jebus4life Ik gebruik heel lang IF Hernandez op LB, is erg goed!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Player picks Kimmich en Promes. Niet slecht. En nog een tradeble Firmino. Heb nu ook 322k op de bank.. maar eens kijken wat ik daarmee ga doen.

Vandaag online icon swaps objectives aan het doen. Echt om te janken zo slecht gaat het. Ben blij als ik daar vanaf ben zeg..

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-09 17:39

RBH

Ik zit te twijfelen tussen 91 Van Basten en 89 Van Basten, die 89 versie heeft qua stats eigenlijk betere stats, maar de 91 is ongeveer 50k goedkoper, wat zeggen jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SH-FR
RBH schreef op donderdag 28 november 2019 @ 18:54:
Ik zit te twijfelen tussen 91 Van Basten en 89 Van Basten, die 89 versie heeft qua stats eigenlijk betere stats, maar de 91 is ongeveer 50k goedkoper, wat zeggen jullie?
89 versie, meer snelheid, hogere balans, en wat meer fysiek. Heb ze allebei getest en de 89 is zeker beter.

• 038Zwolle
Fraaank schreef op donderdag 28 november 2019 @ 16:36:
[...]

Als je nooit je packs opspaard gebeurd het natuurlijk nooit. Heb zelf ook niet hele goede tradeable-luck
Oh geloof mij , ik heb het vaak genoeg gedaan. In vorige edities ook het nodige geld aan uitgegeven.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-09 17:39

RBH

SH-FR schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:04:
[...]

89 versie, meer snelheid, hogere balans, en wat meer fysiek. Heb ze allebei getest en de 89 is zeker beter.
Duidelijk, thanks! Dat wordt in de buidel tasten. ;)
Pagina: 1 ... 60 ... 185 Laatste